Sport

tenis: završni turnir 2014

AlexDunja RSS / 09.11.2014. u 23:57

10430879_291774611026516_2566142435164872636_n.jpg?oh=c19d9b54fb3a8121c1b978a648143229&oe=54D8F2D7

nisam htela da otvaram blog danas, da bi mogli da ga zatvorimo
kad bude finale.

ove godine tri nova lica u najboljih osam, to se dugo nije desilo.
ako neko nije obavešten, nek se obavesti ovde.

danas su odigrani prvi mečevi.
nišikori je izuo marija u dva seta, i mari je delovao postiđeno dok je izlazio sa terena.
bravo za debi:)

federer je dobio raonića u dva seta,
7:0 tajbrejk drugog seta, meni je to fascinantnije nego
prvi set 6;1 u gemovima, jer mislim da nikada niko
servera kao što je miloš nije dobio sa 7; u tajbrejku.
obećava turnir.

novak je svakako prvi favorit, odlično igra, fokusiran je,
i iako postoji teorijska šansa da fed preuzme prvo mesto na atp listi

na kraju godine, ja mislim da se to neće desiti.
novak igra odlično, a fedu je prioritet dejvis kup koji ga čeka posle londona.
možda dogodine:)))

zimonjić i nestor izgubili danas, bummer,
bilo je za mallo



Komentari (102)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tyson tyson 00:03 10.11.2014

Završni


A znamo i čije su ovo dlakave noge u crnim čarapama na slici. Doduše nije ni moralo da se prepoznaje; prema svecu i tropar, sigurno nećeš da staviš fotku Nišikorija uz svoj teniski blog


AlexDunja AlexDunja 00:06 10.11.2014

Re: Završni

sigurno nećeš da staviš fotku Nišikorija uz svoj teniski blog

kad osvoji 17 gs možda ga i stavim:))
mali igra sjajan tenis, da ga ne ometa konstitucija,
i da se ne bori sa povredama, gde bi mu bio kraj.

edit: pozicija koju teniseri imaju kad serviraju je bitna.
ne čije noge su dlakave, mislim, svačije su, zar ne?
tyson tyson 14:22 10.11.2014

Re: Završni

ne čije noge su dlakave, mislim, svačije su, zar ne?

Afrikanke nemaju dlake na nogama, prirodno


alselone alselone 09:32 10.11.2014

i iako postoji teorijska šansa da fed preu



Ja nekako bukvalno fizicki osecam toplinu u grudima kad Nole odere napuvanka. Sve ostale meceve gledam bas onako sportski, navijam za pobedu pa i ako bude i ne bude, prilicno mi je svejedno i mec zaboravim za 5 minuta. Mislim da cu ovaj put potpuno uzivati kada postoji sansa za preuzimanje prvog mesta, a rasplinuce se kao mehur od sapunice.
AlexDunja AlexDunja 10:54 10.11.2014

Re: i iako postoji teorijska šansa da fed preu

Mislim da cu ovaj put potpuno uzivati kada postoji sansa za preuzimanje prvog mesta, a rasplinuce se kao mehur od sapunice.


verovatno hoćeš, jer šansa je zaista samo teoretska.
novak bi trebalo da izgubi jedan meč u grupi,
i da ispadne u polufinalu, što je skoro pa nemoguće da se dogodi,
jer je od sve trojice sa kojima igra izgubio ukupno
pet puta u životu.

ništa tu od federera ne zavisi, sve od novaka.

fedovo drugo mesto u ovoj sezoni je fenomenalan rezultat
obzirom da je bio osmi početkom godine.
alselone alselone 11:00 10.11.2014

Re: i iako postoji teorijska šansa da fed preu

fedovo drugo mesto u ovoj sezoni je fenomenalan rezultat
obzirom da je bio osmi početkom godine.


Jeste. Dobar je matori, mora se priznati. Mada, sa druge strane, od 4 do 10 mesta razlika 500 bodova, tako da je prlicno jednako bio cetvrti ili deseti, i taj skok nije spektakularan jer se i Nadal povredio pa ga je lako preskocio.
Spiridon Spiridon 11:53 10.11.2014

Re: i iako postoji teorijska šansa da fed preu

Ja nekako bukvalno fizicki osecam toplinu u grudima kad Nole odere napuvanka.



a sta osecas kad napuvanko odere Noleta? Bez zajebancije.
alselone alselone 11:58 10.11.2014

Re: i iako postoji teorijska šansa da fed preu

a sta osecas kad napuvanko odere Noleta? Bez zajebancije.


Iznerviram se.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:37 10.11.2014

.

čoveče,ovaj završni turnir nikad nije bio veći smor. juče pokušam da gledam meč
mari vs nišikori
i ono je bruka. a danas ,na primer, stan i berdih ;neki drugi dan nišikori - raonić
što je tenis puko. i pitamo se zašto je novak izgubio motivaciju? bukvalno kvalitet tenisa održava federer:)

AlexDunja AlexDunja 15:07 10.11.2014

Re: .

čoveče,ovaj završni turnir nikad nije bio veći smor. juče pokušam da gledam meč
mari vs nišikori
i ono je bruka.


ne zna se ko je gore igrao.
greške na sve strane...
vladimir petrovic vladimir petrovic 13:27 10.11.2014

Čilić na mukama

Hrvatski tisak brine za Čilića večeras.

Naslov je: ČILIĆEVA NEMOGUĆA MISIJA: 'Nikada nisam dobio Novaka, ali osjećam da sam mu sve bliže'
AlexDunja AlexDunja 15:09 10.11.2014

Re: Čilić na mukama

cela novakova grupa je smejurija.

jedino bi stan mogao da ga ugrozi, ali on je
u očajnoj formi u poslednje vreme...
Spiridon Spiridon 15:49 10.11.2014

Re: Čilić na mukama

cela novakova grupa je smejurija.


sve su to dobra deca, bilo bi super da ove godine dobije neko od koga se najmanje ocekuje. Na primer, na primer ... Nole =)
NNN NNN 15:48 10.11.2014

Nova lica

su neminovna,
ali kada neko kaže "mlad" za npr. Nišilorija,
pa on ima 25 godina,
u njegovim godinama Novak je imao 5 Gren Slemova, a Nadal 10, Federer 9...
(naravno nema mnogo smisla ni sa se neko poredi sa najboljima u istoriji),
ali daleko je od mladih tenisera neko sa 25

Ono što je interesantno da nema mladih tenisera u vrhu u poslednjih 5,6 i više godina,
pa su mi i one priče o kraju velike trojke/četvorke besmislene (iako će i to doći svakako).
Kada su NoleRafaFed u elementu, niko ne može ozbiljno da im prismrdi.
Filip2412 Filip2412 22:55 10.11.2014

Re: Nova lica

Ono što je interesantno da nema mladih tenisera u vrhu u poslednjih 5,6 i više godina,

isto i u zenskom tenisu, nema vise tinejdzera koji odjedanput isplivaju na vrh,

uzrok je verovatno mnogo ozbiljniji trening nego nekada davno.... nauka & disciplina
AlexDunja AlexDunja 16:11 10.11.2014

sten

izgleda tempira formu za dejvis kup,
ubi berdiha.

nadigrao ga je u svim elementima.
skoro pa savršen meč.

6:1 6:1
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:23 10.11.2014

Re: sten

meni neverovatno,da je ovo berdihu peto uzastopno učešće na završnom mastersu. čovek je poslednji bitan turnir osvojio 2oo5. prvi nosilac na turniru je bio endi rodik,a drugi giljermo koria - čisto o konkurenciji :)
AlexDunja AlexDunja 20:00 10.11.2014

Re: sten

meni neverovatno,da je ovo berdihu peto uzastopno učešće na završnom mastersu. čovek je poslednji bitan turnir osvojio 2oo5. prvi nosilac na turniru je bio endi rodik,a drugi giljermo koria - čisto o konkurenciji :)

ma on je ograničen teniser.prevelik je i pretežak da bi mogao da se meri u fleksibilnosti i brzini sa najboljima.
njega umeju da krenu precizni udarci i onda skida linije,
neverovatno je snažan i tako uspe da pobedi ponekog od najboljih
ponekad...ali on ne može da konstantno igra dobro.

samo ga ta snaga i drži u prvih deset godinama.


niccolo niccolo 22:16 10.11.2014

Re: sten

6:1 6:1

Istim rezultatom Novak Čilića...
arcins arcins 22:38 10.11.2014

Re: sten

niccolo
6:1 6:1

Istim rezultatom Novak Čilića...


Strahota, hard core pornic.
AlexDunja AlexDunja 22:49 10.11.2014

Re: sten

Istim rezultatom Novak Čilića...

savršen novak:)
razmontirao je čilića riternom.
kad teniseru oduzmeš najjače oružje
koje ima, mora da počne da paniči.

i tu je razlika između vrhunskih i dobrih,
vrhunski imaju plan b.
Spiridon Spiridon 17:34 10.11.2014

U svakom slucaju

veliki test za Noleta. Ne bih voleo da ispadne pre finala sa Rodzerom da ne bude da ga je izbegao. Nadam se ovoj dvojici u finalu, pa neka bolji pobedi. Tako se desavaju istorijski mecevi, a na nama je da u tome ucestvujemo i prepricavamo unucima jednog dana.
AlexDunja AlexDunja 20:01 10.11.2014

Re: U svakom slucaju

Nadam se ovoj dvojici u finalu, pa neka bolji pobedi.


to je najbolji tenis koji se danas može videti. fakat.
NNN NNN 22:57 10.11.2014

Re: U svakom slucaju

Nadam se ovoj dvojici u finalu, pa neka bolji pobedi.
2012. je bilo vrhunsko finale.
milojep milojep 23:53 10.11.2014

Re: U svakom slucaju

NNN
Nadam se ovoj dvojici u finalu, pa neka bolji pobedi.
2012. je bilo vrhunsko finale.


Iz tog finala ostao mi je najviše u pamćenju meč poen, Novakova paralela iz špage a Fedex na mreži. Iz finala 2013 pamtim neverovatan lob iz trka protiv Nadala
AlexDunja AlexDunja 19:13 11.11.2014

nestor i ziki

nažalost izgubili i drugi meč.

nešto baš škripi među njima.

nisam gledala ceo meč, ali zimonjić je imao jedan savršen gejm
pri kraju drugog seta...

nestor mi izgleda malo van fokusa.

fed rutinski dobio nišikorija.
nadam se da sve ide ka očekivanom finalu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:12 12.11.2014

the pleasures of the round robin format

Ako Nole pobedi Tomasa u trecem kolu sigurno ide dalje. Ako pobedi Stana i izgubi od Tomasa, jos uvek moze da ispadne (recimo ako pobedi Stana 2:1, a izgubi od Tomasa 2:0).
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:28 12.11.2014

Re: the pleasures of the round robin format

a izgubi od Tomasa

ako izgubi od berdiha i treba da ispadne
niccolo niccolo 18:42 12.11.2014

Re: the pleasures of the round robin format

stefan.hauzer
a izgubi od Tomasa

ako izgubi od berdiha i treba da ispadne

Vala baš
AlexDunja AlexDunja 19:52 12.11.2014

Re: the pleasures of the round robin format

ako izgubi od berdiha i treba da ispadne

word.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:48 12.11.2014

Re: the pleasures of the round robin format

ako izgubi od berdiha i treba da ispadne

Objection! Nema toga u pravilniku.
docsumann docsumann 09:01 13.11.2014

Re: the pleasures of the round robin format

marco_de.manccini
ako izgubi od berdiha i treba da ispadne

Objection! Nema toga u pravilniku.


saćemo ga usvojim. po hitnom postupku.
AlexDunja AlexDunja 22:20 12.11.2014

auuuu, demolition

Milutin Milošević Milutin Milošević 22:31 12.11.2014

Re: auuuu, demolition

Još jednom. Dere redom!
AlexDunja AlexDunja 22:44 12.11.2014

Re: auuuu, demolition

Još jednom. Dere redom!

ja nikada nisam videla novaka da igra ovako,
ovo je daleko bolje od 2011.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:16 12.11.2014

Re: auuuu, demolition

Samo se vi zezajte, ali ako ne uzme bar tri gema Tomasu, Novak ispada.
AlexDunja AlexDunja 23:25 12.11.2014

Re: auuuu, demolition

Samo se vi zezajte, ali ako ne uzme bar tri gema Tomasu, Novak ispada.

ponavljam, ko ne uzme tri gejma berdihu,
treba da ispadne,
ko ne uzme set berdihu, takođe treba da ispadne.
svako ko izgubi od berdiha, ne zaslužuje
finale završnog turnira,
dokazano u poslednjih pet godina:))
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:31 12.11.2014

Re: auuuu, demolition

ma, nema veze, ja samo volim da racunam.
AlexDunja AlexDunja 23:52 12.11.2014

Re: auuuu, demolition

ma, nema veze, ja samo volim da racunam.

e, to da:)

raund robin je dušu dao za one koji
vole da računaju,

danas sam videla deset scenarija od kojih jedan
računa da će fed ispasti pre polufinala:)
ima vas
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:01 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Pa tenis u ova dva kola uopste nije bio uzbudljiv. Ostaje samo olovka.
AlexDunja AlexDunja 00:22 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Pa tenis u ova dva kola uopste nije bio uzbudljiv. Ostaje samo olovka.

tačno.
izneneđujuće dosadan turnir,
možda nastavak od polufinala donese neko uzbuđenje,
ili bar finale:)
docsumann docsumann 09:03 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

AlexDunja
Još jednom. Dere redom!

ja nikada nisam videla novaka da igra ovako,


igra tako da ti se čini da je teren manji nego obično. a i mreža je niža ... ovo je već kao iz neke pjesmice
docsumann docsumann 09:10 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

marco_de.manccini
Pa tenis u ova dva kola uopste nije bio uzbudljiv. Ostaje samo olovka.



evo ti onda jedna rekreativna mozgalica do daljnjeg (dođeš mi )

dakle, čovjek treba da prenese tri kugle preko jednog drvenog mostića koji je toliko krhk da može da izdrži samo težinu čovjeka i 2 kugle. težina kugli je po 1 kg svakaq, a čovjeka 70kg. mostić je dug 60m i širok 1m.
kako će ovaj vitki čovjek to da izvede?

napominjem da nema nikakvih trik caka.
uros_vozdovac uros_vozdovac 11:15 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

AlexDunja
ma, nema veze, ja samo volim da racunam.

e, to da:)

raund robin je dušu dao za one koji
vole da računaju,

danas sam videla deset scenarija od kojih jedan
računa da će fed ispasti pre polufinala:)
ima vas


Uvek kad vidim round robin pade mi na pamet round robin DNS pa se mislim ama kakve veze ima...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:51 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Претпостављам да ниси поменуо да не може да пренесе две па да се врати по ону трећу?

Ако мора све три одједном, прво што ми пада на памет је жонглирање, али ту има мало физике која ће се скоро сигурно побунити, дочекивање лопте и њено поновно бацање у вис даје додатно убрзање (читај тежину) о којем треба водити рачуна. Уколико жонглер није апсолутни чаробњак (и невероватно висок) да уме да полако спушта центар гравитације док жонглира преко моста -- чини ми се да су шансе никакве.

ЕДИТ. Глуп сам, ако је довољно висок (или брз!), не мора ни да жонглира, само нека се залети преко моста и спушта лопте довољно брзо.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:57 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

a ja sam mislio da je dovoljno da smrša kilogram i to je to. dok razmišlja kako?kilogrami se tope i voala:)
docsumann docsumann 16:04 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

жонглирање




aj sad ti


EDIT: da, zaboravio sam iz jednog prelaza
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:29 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Да се вратимо на тенис (или ту негде), чини ми се да било који од ових 8 финалиста може да једноставно баци куглу од 1 кг преко 60 метара и тиме реши проблем.

Једном смо тако бацали некакав предмет на фудбалском игралишту и неко баци 20 метара неко 30, а одна дође један вижљаст момак и баци скоро преко целе дужине (дужине, не ширине). Испостави се да је момак некада био боксер и објаснио нам је да "не треба бацити предмет већ руку". Другим речима, у моменту кад предемет излеће из руке (или у моменту ударца у бокцу) рука треба бити максимално опуштена, као да ће и она одлетети. Наравно, сви ми остали смо "кочили" руку за време избачаја, то је природно ваљда за неутрениране.

То исто, у принципу, раде и тенисери, кад ударе лоптицу рекет и рука треба да продуже своју путању и рука држи рекет веома лабаво -- у неком смислу "не пребацује се лоптица преко мреже већ рекет".
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:52 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Ево једна лака, али бар тениска (ја волим да остајем у теми и кад тролујем). Организује се тениски турнир од 16 ирача (не ово свако-са-сваким зезање него прави турнир на испадање). Замисли да бољи играч увек побеђује. Под овом претпоставком, јасно је да је победник турнира у ствари и најбољи играч турнира. Колико је још мечева по завршетку турнира неопходно да би се утврдило ко је други најбољи играч на турниру?
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:07 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Колико је још мечева по завршетку турнира неопходно да би се утврдило ко је други најбољи играч на турниру?

uh,a ja sa mislio,da drugi najbolji gubi u finalu?
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:56 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

понекад се и то деси.
ivana23 ivana23 20:25 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Marko voli brojeve...

ATP WTF
docsumann docsumann 20:51 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Колико је још мечева по завршетку турнира неопходно да би се утврдило ко је други најбољи играч на турниру?


zasad mi se javlja 4.

no, probaću da vidim može li se proces skratit

EDIT: 3


docsumann docsumann 21:08 13.11.2014

Re: auuuu, demolition


ispred tebe 3 slike:

na prvoj - trudnica, u 7. mjesecu trudnoće.

na drugoj - utopljenik kojeg spasioci nisu uspjeli da reanimiraju.

na trećoj - zagorjela kriška hleba.


potrebno je sve tri scene opisati (povezati) sa dvije riječi. koje?
Atomski mrav Atomski mrav 21:13 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

potrebno je sve tri scene opisati (povezati) sa dvije riječi. koje?


Izvadjen prekasno?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:27 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

EDIT: 3

Jeste, 3.

A žongliranje ti neće raditi, ne da fizika.

Ono moje sa spuštanjem kugli dok se trči (efekat je da se one učine lakšim) bi radilo ako si otprilike brz kao Ben Džonson, a visok kao Avalski toranj (ako nisam promašio neku decimalu, procena je iz glave). Ali ako si toliko visok nema potrebe da trčiš i spuštaš kugle, lakše ti je samo prekoračiti reku. S druge strane, ako si toliko visok, a težak 70 kg ne verujem da uopšte možeš da stojiš uspravno, niti da držiš kugle od tri kilograma u rukama ...

: )
Atomski mrav Atomski mrav 21:37 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

dakle, čovjek treba da prenese tri kugle preko jednog drvenog mostića koji je toliko krhk da može da izdrži samo težinu čovjeka i 2 kugle. težina kugli je po 1 kg svakaq, a čovjeka 70kg. mostić je dug 60m i širok 1m.
kako će ovaj vitki čovjek to da izvede?


Podsetio me ovaj problem na vic:

Usao Crnogorac u piljarnicu i trazi kilogram narandzi. Prodavacica ga pita:
- Zelite li kesu?
- Ne, no cu ih sutirat' do Cetinja!

Ali posto si napisao da nema nikakvih trik caka, kontam da to nije resenje...

Sad nesto razmisljam pa nisam siguran zbog cega ce se most srusiti ako ukupna tezina coveka i tereta predje 72 kg - zbog tezine (sile) ili pritiska na podlogu? Jbg, fizika mi nikad nije bila jaca strana, ne znam ni sam kako sam je polozio na faksu...
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:49 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Težina. Pritisak je lako promeniti, kupiš veće cipele i već si smanjio pritisak.
docsumann docsumann 21:49 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Atomski mrav
potrebno je sve tri scene opisati (povezati) sa dvije riječi. koje?


Izvadjen prekasno?


marco_de.manccini marco_de.manccini 23:11 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Атомски, мало сам размислио и скроз си у праву, притисак је оно што је важно.

Али у проблему није дато колики притисак може мост да издржи, дата нам је само тежина, што само по себи није довољно -- фора је ваљда замишљена тако да то буде једноставан проблем без много замарања око "праве физике" и са замишљеним "оригиналним" решењем са жонглирањем. На жалост, жонглирање не ради, може се показати да је тежина (сила) једне лопте док је дочекујемо, успоравамо и бацамо назад у вис бар у појединим тренуцима најмање иста као тежина све три лопте заједно.

Оно моје решење са трчањем и спуштањен лопти у принципу ради, али је практично немогуће извести (брзина трчања или потребна висина човека је превелика).

Дакле, право решење би било узети "довољно велике ципеле" да се смањи притисак испод граничне вредности за тај мост, али тај податак нам није дат.

Ето, покварсимо Доку проблем и Дуњи блог.

: )
Spiridon Spiridon 23:16 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

"не треба бацити предмет већ руку".


bravo za boksera

inace bokserski treninzi su fenomenalni za tenisere, pocevsi od rada nogu pa svega ostalog ...
niccolo niccolo 23:19 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

Ето, покварсимо Доку проблем и Дуњи блог.

Meni tu uopšte nije jasno zbog čega bi bilo ko prenosio tri kugle preko krhog drvenog mosta.
docsumann docsumann 23:50 13.11.2014

Re: auuuu, demolition

niccolo
Ето, покварсимо Доку проблем и Дуњи блог.

Meni tu uopšte nije jasno zbog čega bi bilo ko prenosio tri kugle preko krhog drvenog mosta.


jer nema drugog puta, a ni više kugli
docsumann docsumann 00:03 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

На жалост, жонглирање не ради, може се показати да је тежина (сила) једне лопте док је дочекујемо, успоравамо и бацамо назад у вис бар у појединим тренуцима најмање иста као тежина све три лопте заједно.


sila koju na nas stvara (predaje nam) kugla pri njenom hvatanju zavisi, pored mase kugle i njene brzine padanja, i od vremena njenog zaustavljanja, tj. od trenutka uspostavljanja kontakta ruka-kugla pa do najdonje tačke u kojoj je v kugle = 0.
što je vrijeme usporavanja (amortizacije) duže sila će biti manja.

brzina kugle na početku hvatanje je sqrt(2gh), gdje je g visina na koju je kugla dospjela prilikom izbacivanja, mjereno od iste te donje tačke zaustavljanja kzgle (jer odatle kreće njeno ponovo ubrzavanje na gore).

ako pretpostavimo da je h=1m, onda je v=sqr(2g), odnosno otprilike 4,4 m/s. ako pretpostavimo da je vrijeme yaustavljanja oko pola sekunde, dobijamo da je ova sila približno jednaka težini kugle.

to bi značilo da je žonglitanje moguće rješenje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:33 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

što je vrijeme usporavanja (amortizacije) duže sila će biti manja.

Апсолутно, баш тако, али немаш довољно времена, имаш упола мање времена да амортизујеш куглу и бациш је назад у вис (не треба да рачунаш само време док се кугла не смири већ и време да је бациш) него што кугла има да лети горе и врати се теби у руку (зато што их је три). Ако је убрзање које ти дајеш кугли А, а земљино g, онда је време потребно теби за амортизацију и бацање назад v_0/(A-g) а куглино време у ваздуху v_0/g, где је v_0 почетна брзина (брзина упада/избачаја у руку/из руке). И кад сад узмеш у обзир да је куглино време два пута дуже од твојег добијеш

2v_0/(A-g) = v_0/g

и кад рашчистиш гужву A=3g. Дакле, док си дочекивао и бацао ону једну куглу ти је исто као да си имао све три кугле у рукама у мировању.

ЕДИТ. Променио лопте у кугле.
Atomski mrav Atomski mrav 00:34 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

Da li su dimenzije mosta i tezine coveka i kugli date tek onako da zbune protivnika ili zato sto se tu nesto mora racunati... isto vazi i za podatak da je covek vitak - samo je pitanje sta se podrazumeva pod tim (da mora biti visi od 1,7 ili 1,8 m)?
marco_de.manccini marco_de.manccini 00:35 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

inace bokserski treninzi su fenomenalni za tenisere, pocevsi od rada nogu pa svega ostalog ...

Да, ситни рад ногама, све на прстима, увек спреман да пође на било коју страну, ... има смисла, баш то исто треба и у тенису.
Atomski mrav Atomski mrav 00:42 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

и кад рашчистиш гужву A=3g. Дакле, док си дочекивао и бацао ону једну куглу ти је исто као да си имао све три лопте у рукама у мировању.


A jel' ovo neka mozgalica ili zadatak sa ispita? Tako sam jednom sat vremena na ispitu iz elektromagnetike resavao zadatak - napadao ga divergencijama i rotorima i nikako da ga resim... posle sam skontao da su nam podmuklo podvalili "obican" zadatak iz osnova elektrotehnike koji se svede na obicnu algebarsku jednacinu...
Atomski mrav Atomski mrav 00:43 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

marco_de.manccini
inace bokserski treninzi su fenomenalni za tenisere, pocevsi od rada nogu pa svega ostalog ...

Да, ситни рад ногама, све на прстима, увек спреман да пође на било коју страну, ... има смисла, баш то исто треба и у тенису.


Dance like a butterfly, sting like a bee.
docsumann docsumann 06:03 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

A jel' ovo neka mozgalica ili zadatak sa ispita?


izgleda da je složeniji nego što izgleda

moraću na poslu još malo da ga pogledam. marco je u pravu što se tiče posmatranja kompletnog procesa bacanja-hvatanja (ja sam analizirao kretanje samo jedne izolovane kugle).


EDIT: pazi, stvarno, žongliranje nije rješenje. eto mozgalice gdje fizika zajebe logiku rješenja.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:58 14.11.2014

Re: auuuu, demolition

Zaboravimo jednacine koje pokazuju da ne moze, razmisli ovako. Kad bi zongliranje radilo, onda bi i dva coveka od 70 kg mogli da trkom zajedno predju most, samo da se usklade u trcanju, da nikada obojica ne dodiruju most u istom trenutku. A onda zasto ne i tri coveka, dobro sinhronizovana? Ili cetiri? U nekom trenutku se tvoj osecaj za "konzervaciju svega" pobuni i shvatas da to ne moze tako, da 12 ljudi od 70 kg odjednom trce preko mosta koji moze da nosi samo 72 kg, ma kako leprsavo trcali i uskladjivali se.

Alarm u glavi ne zvoni tako glasno za uzbunu kad je samo jedan kilogram viska u pitanju, sve se cini da sistem moze da se nekako zezne za toliko malo. A ne moze.
Milutin Milošević Milutin Milošević 14:46 13.11.2014

Nestor i Ziki

Poslednji poeni sjajnog dubla. Šteta što više ne mogu zajedno.
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:54 13.11.2014

Re: Nestor i Ziki

Да ли то кажеш да поново неће више играти заједно?
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:00 13.11.2014

Re: Nestor i Ziki

Da, sledeće godine Ziki sa Ljodrom a Nestor sa Bopanom.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:07 13.11.2014

Re: Nestor i Ziki

Dobro, bar su pobedili za kraj.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:13 13.11.2014

.

ne mogu da zaključim na osnovu ove tabele ;da li je vreme velike trojke najbolji period tenisa? činjenica da endi mari nikad nije bio najbolji igrač sveta,govori u prilog da jeste - kako su fed,nadal i novak verovatno tri najbolja igrača koja su se pojavila u isto vreme.
AlexDunja AlexDunja 19:14 13.11.2014

Re: .

ima još nešto hauzere. atp je prilično uozbiljio tenis
u poslednjih petnaestak godina...

igrači imaju obavezne masterse...igraju i na manjim turnirima redovno,
poeni su sve bitniji.

u vreme borga i džoni meka, pa i generacija posle njih
nije baš rado igrala ozi oupen,
neki su preskakali šljaku,
nisu putovali baš mnogo daleko...svakako,
tada je bilo i teže putovati...

zaista je mnogo teško porediti ere.

da ne pominjem napredak tehnike,
sportske medicine i tsl

vidiš koliko malo mečeva je borg i odigrao sa top 10,
a to nije samo zbog kratkoće karijere
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:57 14.11.2014

Re: .

ne , samo sam hteo da kažem kako su fed,nadal i novak priča za sebe. svoj univerzum .
AlexDunja AlexDunja 21:35 13.11.2014

auuuu, again!

demolition!
u šta se pretvorio tenis?
i ja koja stalno pratim ne mogu da verujem.
nisam videla ovakav završni turnir.
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:01 13.11.2014

Re: auuuu, again!

Deda upropašćuje Skota. Ovo ni u najluđim snovima ne bih mogao da zamislim. Još malo pa biciklo!
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:02 13.11.2014

Re: auuuu, again!

Slično u Vitoriji: Zvezda na +22 na 7 minuta pre kraja!
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:19 13.11.2014

Re: auuuu, again!

u šta se pretvorio tenis?

Мени изгледа да није до данашњег тениса, него је до ова два момка. И Новак и Федерер су 12 пута свежији и здравији од свих других у овом тренутку. Један због своје еластичности (скоро да је непотрошив), а други због стила игре (скоро да се не троши). У оба случаја, они су много радили на тим својим тениским квалитетима па сад сасвим заслужено одскачу од других и преслишавају их.
Spiridon Spiridon 08:49 14.11.2014

Re: auuuu, again!


Мени изгледа да није до данашњег тениса, него је до ова два момка. И Новак и Федерер су 12 пута свежији и здравији од свих других у овом тренутку. Један због своје еластичности (скоро да је непотрошив), а други због стила игре (скоро да се не троши). У оба случаја, они су много радили на тим својим тениским квалитетима па сад сасвим заслужено одскачу од других и преслишавају их.


zelim da prokomentarisem nesto sa cisto teniskog stanovista u slucaju da se Nole i Rodzer nadju u finalu

ako samo za trenutak zaboravimo da mec teoretski moze da ide u svim mogucim pravcima i analiziramo igru obojice u proteklim mecevima evo sta dobijamo:

* Rodzer nece dopustiti Novaku da preokrene mec ako Nole pocne kao protiv Cilica i Vavrinke. Znaci sam pocetak meca ce biti jako bitan. Ako se to posmatra sa surferske strane, postavlja se pitanje ko ce prvi "uhvatiti veci talas". Naravno da su preokreti moguci ali kada se igra u 2 dobijena seta onda se ta verovatnoca smanjuje. Po meni prvih 10-15 minuta ce biti odlucujuci.
Naravno da postoji i opcija da ce svako drzati svoj servis i u tom slucaju spremite neka sredstva za smirenje =))

poz

ps. za pocetak mora Berdih da padne

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:22 14.11.2014

Re: auuuu, again!

Deda upropašćuje Skota

Žao mi je što je Endi Mari onako loše prošao.
Ne samo da je izgubio, nego je osramoćen (premda je on, čini mi se, sa istim rezultatom bio izgubio od Novaka u - Majamiju).

Ne mogu a da malo ne budem zločest pa da ponovo kažem da mi pada na pamet ovo što je neko jednom rekao za njega:

Čovek (Andy Murray) koji ima milione, a šiša se sam, ne može nikad biti u velikoj dvojci, trojci ili četvorci tenisera!
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:45 14.11.2014

Re: auuuu, again!

za pocetak mora Berdih da padne

Bubnuo! Obezbeđen miran zimski san
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:04 14.11.2014

Re: auuuu, again!

Bubnuo! Obezbeđen miran zimski san

zar ima onih koji su sumnjali? dobro,mancini ... ali on se zezao:)
AlexDunja AlexDunja 16:19 15.11.2014

stvarno

nije u redu da se publika ovako ponaša.

ali i novak je trebalo da navikne do sada...
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:05 15.11.2014

Re: stvarno

Да, али и публика је имала довољно времена да се навикне до сада.
AlexDunja AlexDunja 17:12 15.11.2014

Re: stvarno

Да, али и публика је имала довољно времена да се навикне до сада.

saglasna, ali publika ne treba da drži koncentraciju.

novaku je bitno da ostane fokusiran, ma kakvi da su uslovi.

u intrevjuu je rekao da nije trebalo sebi da
dozvoli da ga ponesu emocije, i obećao da se to neće ponoviti sutra.
on sasvim sigurno zna da će velika većina navijati za feda,
ako on bude u finalu sa novakom.

edit: publiku baš briga, oni su navijači
i došli su da gledaju zanimljive mečeve.
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:51 15.11.2014

Re: stvarno

Publika je neotesana stoka koja ne zna sta je fer - plej.

(sto kaze onaj crnac - vole, navijaju, samo za one svoje nalickane)
AlexDunja AlexDunja 18:36 15.11.2014

Re: stvarno

(sto kaze onaj crnac - vole, navijaju, samo za one svoje nalickane)


ovaj put nije bilo tako. tačno je da je publika bila neotesana,
ali samo su hteli da se produži meć, jer je na ovom turniru bilo
mnogo mečeva koji su bili potpuno izvesni. neobičan je turnir,
i neko tako iskusan kao novak nije smeo sebi
da dozvoli sukob sa publikom i pad koncentracije.
tako ja mislim.

a i novak je rekao da tako misli.
jer glupo je kad je publika neotesana da novoproglašeni broj jedan na svetu,
i to po treći put, reaguje neotesano.
pa on vlada, glupo je da psuje publiku.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:04 15.11.2014

Re: stvarno

Pa to moze da si robot, inace ne biva. Posle meca se smire pa kazu - da, nisam trebao. Ali dok drma adrenalin cesto tu nema kontrole i pored toga sto su profesionalci.

Cuj, hoce da gledaju duze igru? Pa neka se zale na pravila, mislim 3 dobijena seta, nisu valjda teniseri krivi.

I poslovicno hladan krastavac od Federera je znao da vice (s pravom) na publiku 'umukni' kad ga iznerviraju, a nece temperamentniji Novak.

AlexDunja AlexDunja 19:11 15.11.2014

Re: stvarno

I poslovicno hladan krastavac od Federera je znao da vice (s pravom) na publiku 'umukni

nije on na publiku nego na novakov boks, što je bilo dodatno
neotesano od strane boksa:)
ali i fed je baš temperamentan teniser bio,
pa je na vreme naučio bolje.

na početku karijere mogao je da se meri sa maratom.

meni je drago da i novak uči, sve manje je ovakvih ispada,
jer tu se troši previše energije i gubi fokus.

odlično je da se vratio danas, protiv dimitrova u madridu nije,
dakle, odličan novak večeras, vratio se na vreme.
Milutin Milošević Milutin Milošević 19:12 15.11.2014

Re: stvarno

ako on bude u finalu sa novakom

Javlja mi se da će večeras biti zanimljiv meč. Šteta što neću moći da gledam
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:17 15.11.2014

Re: stvarno

Ma svi su oni amateri za Mekinroa
AlexDunja AlexDunja 19:18 15.11.2014

Re: stvarno

Javlja mi se da će večeras biti zanimljiv meč. Šteta što neću moći da gledam

ja ću da gledam, mogu ti javim rezultat na sms:)
biće zanimljivo svakako.
stanimal ima motiv:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 07:11 16.11.2014

Re: stvarno

Ma svi su oni amateri za Mekinroa

misliš,janka?:)

Milutin Milošević Milutin Milošević 09:49 16.11.2014

Re: stvarno

Stigoh na sam kraj. Baš bilo zanimljivo.

Ovako je najbolje. Prštaće večeras!
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:46 16.11.2014

Re: stvarno

stefan.hauzer
Ma svi su oni amateri za Mekinroa

misliš,janka?:)



Ma Janko je rosni cvetak zanovetak u poredjenju sa ovim bajom






...ili ovim



a tek ovim + zena


Tarango je još jedan teniser koji je ostao upamćen više po izlivima besa nego po teniskom umeću. U meču protiv Mronca na Vimbldonu je besno poručio publici: “Umuknite”! Kada mu je sudija dodelio kazneni poen, načisto je pobesneo i nazvao ga “korumpiranim gadom”. Tada je usledio još jedan kazneni poen, a Tarango se spakovao i otišao sa meča. Kasnije je njegova žena lupila dva šamara sudiji, a Tarango je kažnjen sa 60.000 dolara i dvogodišnjom suspenzijom!






AlexDunja AlexDunja 19:35 15.11.2014

brajani

19 minuta prvi set, auuuu
nije čudo što publika šizi:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana