Budućnost| Politika

Dilema: Vučić ili Šešelj?

Nebojsa Krstic RSS / 22.11.2014. u 15:43

 

 

Da opozicija ne bi bila potpuno mrtvo more, postarao se ove nedelje Čedomir Jovanović. Rekao bih da je on potajno čitao moje tekstove u Našim novinama jerbo su nam se politički stavovi usaglasili. Ako nije čitao već je do iznetog stava došao vlastitim misaonim procesom, tim bolje po njega i po opoziciju nenaviklu da misli svojom glavom.

Uzmimo na primer DS. Trenutna Pajtićeva posvećenost održanju vlasti u Vojvodini praktično znači odlaganje njegovog odlaska u političku penziju i spas od svilenog gajtana koji demokrate čuvaju za svakog svog predsednika koji im ne donese ono što sami, svojim sposobnostima, ne mogu da postignu. No, tu je Pajtićevu neprisutnost u stranci iskoristio Zoran Živković, koji se u Skupštini nametnuo kao realni šef poslaničke grupe, čime je praktično hakerisao DS i pretvorio ga u udruženje građana po meri svojih mentalnih sposobnosti.

Za to vreme, Čeda je najzad rešio da razmišlja svojom glavom, pa je kao čovek koji nije nimalo glup došao do ispravnog zaključka i sada ulazi u sukob sa kolektivnim živkovićizmom i to ovih dana plaća prolaskom kroz toplog zeca "pravovernika" izgubljenih u pitanju: "Kako biti opozicija, a ne biti protiv vlasti?"

Svi oni tačno znaju Čedine motive. "Čim nije protiv Vlade - zinulo mu dupe za vlast", kažu stručnjaci sa Tvitera. Čitajući to, čovek se zapita šta je motiv za bavljenje politikom ostalih opozicionara. Možda altruizam, humanizam, renesansa? Želja da se doprinese borbi protiv globalnog zagrevanja? Pretpostavljam da je Čeda u svojoj analizi aktuelnog političkog trenutka krenuo od činjenice da postoji mnoštvo razloga da se čovek ljuti na Vučića i kritikuje ga. I neinteligentniji čovek od Jovanovića lako može da nabroji sijaset zamerki aktuelnom premijeru, od njegovih kadrovskih rešenja do onoga što kolokvijalno zovemo "cenzurom medija".

Međutim, suštinski problem glasi: ako si protiv Vučića, ti si, hteo to ili ne, pristalica najrealnije sledeće vlasti koja bi neminovno bila antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska.

Ovo je logički problem za koji još nisam čuo smisleno rešenje od strane bilo koga iz hora koji rida nad svakim Vučićevim potezom, pogotovo onim koji bi učinio i bilo koji "demokratski" premijer pod uslovom da je normalan. Ko sve horski vrišti na Čedu?

Oni koji su do juče bili u Vladi dok ih Vučić nije izbacio (tj. dok nisu sami dali ostavku čuvši da će biti izbačeni).

Oni koji su se s rezervnog položaja spremali da u Vučićevu vladu uđu još sredinom 2012. i u tom cilju promenili predsednika stranke.

Oni koji u Skupštini sede bez legitimiteta, tj. mimo želje birača, pa im je svaka vrsta buke dobrodošla za malo besplatne reklame.

Oni koji su protiv svake vlade, naročito one koja radi upravo ono što oni zagovaraju, jerbo se time ukida razlog za njihovo postojanje na poziciji dežurnih javnih moralista.

Svi oni što razmišljaju kolektivnom glavom, oni što misle da se u grupi inteligencija sabira i da se argumenti pojačavaju ako se urlanje začini uvredama.

U trenutku kad prestane da živi u udobnoj zavetrini mediokritetskog mišljenja i inercije kolektivne svesti, političar postane lider, pod uslovom da politički preživi agresiju kolektivne tuposti. I, naravno, populizma, koji se podjednako prima na svakom polu Srbije, što samo dokazuje koliko je politička podela na levo i desno postala besmislena. (Dok ovo pišem, neko na TV citira izjavu simbola desnice Šešelja da je uvek bio i ostao - marksista!) Zato bih ja išao i korak dalje, dovodeći u pitanje i tradicionalni koncept "vlast - opozicija" jer on ne daje rešenja za naše aktuelne probleme.

Danas postoje samo dve mogućnosti našeg izbora. Da li podržati Vučića, koji je, sviđalo se to nekome ili ne, među relevantnim faktorima jedini nastavljač ideje petoktobarske Srbije, ili Šešelja, stožernu paradigmu antievropeizma i političku individuu koja po povratku u Srbiju hrabro odabere za svoje prve žrtve pokojnu Mariju Crnobori i pokojnog premijera Đinđića?

Ovo je ipak dilema pred kojom pristojan i odgovoran čovek nema pravo na grešku.

 

Objavljeno u Našim Novinama 22.11. 2014. 

 

 



Komentari (407)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

princi princi 15:49 22.11.2014

Ovo je sjajno!

Da opozicija ne bi bila potpuno mrtvo more, postarao se ove nedelje Čedomir Jovanović. Rekao bih da je on potajno čitao moje tekstove u Našim novinama jerbo su nam se politički stavovi usaglasili. Ako nije čitao već je do iznetog stava došao vlastitim misaonim procesom, tim bolje po njega i po opoziciju nenaviklu da misli svojom glavom.

:))))))))))))))))))))). Mislim da se ni onaj Nasim Taleb ne bi postideo ovakvog napada egonarcizma.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:37 22.11.2014

prinsi, ne zanosi se.

slušao sam danas peščanik, oterao ih bg pa zrače kod nas u NS. onako, otvorenog srca, posle življenja 2 meseca u američkoj pol. realnosti. i došao sam do sledećeg zaključka - naime, u srbiji ne postoji demokratska opcija, iz prostog razloga što mi nikada nismo prešli iz komunizma u demokratiju, kod nas je bunch of conflicta između desnog i levog krila komunjara. težak smor. ne postoji kod nas stranka koja je liberalno-demokratski okrenuta. veće ili manje varijacije pod uticajem sedih glava sa senjaka. ovo se vrlo jednostavno manifestuje - kroz to da gaze po čoveku. ozbiljna demokratska opcija ne gazi po čoveku, pošto je on najveća vrednost. nema toga u srbiji, hrvatska je, recimo, uprkos svom dubljem ustaštvu (fašizmu) i demokratskija od nas. kod nas je jedna ista jednolična grobnica (za georgija petroviča).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:41 22.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

trebalo bi ispitati, zaista, fajlove debea, te šutnuti one koji su imali najmanju vezu, jednom zauvek, i oterati ih s pozornice. terajte se u tri lepe pike matere. pitanje je ko bi ostao s današnje scene.
princi princi 19:46 22.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

hrvatska je, recimo, uprkos svom dubljem ustaštvu (fašizmu) i demokratskija od nas.

Ovo tebi nije kontradiktorno? Meni se čini da su sa prostora biše SFRJ jedino Slovenci donekle demokratizovali svoju političku scenu (sa naglaskom na donekle). Ovo ostalo, sve ista govna.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:57 22.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

slovenci - ista priča, radim i sa njima i srećem se sa inteligencijom, uglavnom s faksa, povučeni iz realnosti. isto sve. debe je užasno jak kod svih. ne možeo napred dok se ne otvore fajlovi. nema jasne i nekorumpirane gr. opcije. take care. distant democratic philia.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:22 22.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

čuvaj se lajkova, što manje lajkova, znači da si bliži nama, običnim ljudima. nema realne demokratske opcije, just remember that.
hajkula1 hajkula1 22:58 22.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

Srđan Fuchs
čuvaj se lajkova, što manje lajkova, znači da si bliži nama, običnim ljudima. nema realne demokratske opcije, just remember that.




Definitivno nema.

Bar da postoji jedna jaka makar socijaldemokratska

Hansel Hansel 01:10 23.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

Srđan Fuchs
hrvatska je, recimo, uprkos svom dubljem ustaštvu (fašizmu) i demokratskija od nas.

Хех, па демократија у античкој Грчкој је важила само за робовласнике.

Преведено на савремени хрватски и српски, мало мање важи за друге нације и за оне сиромашније. Пропорције зависе од варијанте. Језичке, дакако.
grmfrm grmfrm 07:26 23.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

debe je užasno jak kod svih. ne možeo napred dok se ne otvore fajlovi


Ovo ce da bidne kada im se digne, da prostis.
Ili ti kada pomru i pocinioci i njihove zrtve.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:47 23.11.2014

fašizam je nacionalni kretenizam

ima dobrih i kool ljudi u hrv, slo, i drugim eksju državicama. moramo oživeti trgovinu, pa proizvodnju, nekako ispod zlog oketa, ima i fašizma, dakako. vraćeni smo u pre-1918, i sve veći broj slobodnih umova to shvata. ko je profitirao? u srbiji, hrvatskoj i sloveniji je nestalo 150 milijardi dolara u unutarstrukturalnim "promenama", što je pet puta više od duga titoslavije. ko je profitirao? ko puca na ljude u ovim zemljama?

hajkula1


Definitivno nema.

Bar da postoji jedna jaka makar socijaldemokratska



svetozar pribićević, divna ideja, oterali ga kralj i pašić.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:49 23.11.2014

Re: prinsi, ne zanosi se.

grmfrm
debe je užasno jak kod svih. ne možeo napred dok se ne otvore fajlovi


Ovo ce da bidne kada im se digne, da prostis.
Ili ti kada pomru i pocinioci i njihove zrtve.


kada pomru, pošto mi nismo kapaciteti za neku veću priču.
anamarkana anamarkana 15:53 22.11.2014

pa...

mnogo sam glupa za ovu dilemu -
Da li podržati Vučića ............ ili Šešelja

na koju se ciljnu grupu odnosi ?
djovica djovica 16:46 22.11.2014

Juče, danas, sutra...

Da li podržati Vučića, koji je, sviđalo se to nekome ili ne, među relevantnim faktorima jedini nastavljač ideje petoktobarske Srbije


Super dilema! Najbolje pokazuje gde je Srbija danas. Šta li je tek čeka u budućnosti ako joj je fašistoidno juče danas najbolja i edina nada za demokratsko sutra :
brane2 brane2 16:57 22.11.2014

Re: Juče, danas, sutra...

djovica
Da li podržati Vučića, koji je, sviđalo se to nekome ili ne, među relevantnim faktorima jedini nastavljač ideje petoktobarske Srbije


Super dilema! Najbolje pokazuje gde je Srbija danas. Šta li je tek čeka u budućnosti ako joj je fašistoidno juče danas najbolja i edina nada za demokratsko sutra :


Šta je u tim zjavama tako problematično ?

Šta od toga ne bi rekao neki američki senator da je USA videla 0.1% te pretnje koju je videla Srbija ?

Pogledaj malo recimo samo slavlje prilikom likvidacije Bin Ladena. Nije da ga nešto žalim ali on je dobar primer, kako USA poštuju pravila kad im odgovara.
brane2 brane2 16:50 22.11.2014

Ne znam zašto Šekija stalno svrstavate...

u kategoriju kataklizmi...

On je u mnogome koristan element, naročito sad.

Pre njega Vučić nije imao na koga da se opre u raspravama sa zapadom.

Sada ima osnova da kaže "ako nas prisilite u X, Šešelju će rejting porasti, a onda sledi Y".

ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 17:19 22.11.2014

Dok nije kasno

se ubacim u komentatore

lep početak vikenda
mlekac mlekac 01:33 23.11.2014

Re: Dok nije kasno

ulicno_pojacanje
se ubacim u komentatore

lep početak vikenda


Ček da se i ja zapljunem - ovo se već odužilo (a tek će). Odoh po kokice. BTW, Krle, meni se ni jedan od te dvojice ne dopada i mnogo ne volim kad me neko stavlja pred ili-ili opciju.

U prevodu - zadržavam pravo da sam PROTIV obojice.
ulicno_pojacanje ulicno_pojacanje 19:08 23.11.2014

Re: Dok nije kasno

mlekac


Ček da se i ja zapljunem - ovo se već odužilo (a tek će). Odoh po kokice. BTW, Krle, meni se ni jedan od te dvojice ne dopada i mnogo ne volim kad me neko stavlja pred ili-ili opciju.

U prevodu - zadržavam pravo da sam PROTIV obojice.


mlekac, kad čitam njegove tekstove prisetim se bot programa o kojem je teleprompter pisao...

dragi dnevniče, objavio sam blog na sajtu b92 i pričali smo o tome, taj nalog je rekao to i to, ovaj ovo i ovo...a to da je izbor samo dve opcije je odlično. za ljude bliske vlasti kao što je on na primer. onda propagiraš kao vrhovno božanstvo i kad dođe nova vlast promeniš božanstvo i to je to. mada i ja sma treća opcija ni jedan od ponuđenih u članku teksta.
tyson tyson 17:20 22.11.2014

Politika 101

Danas postoje samo dve mogućnosti našeg izbora. Da li podržati Vučića, koji je, sviđalo se to nekome ili ne, među relevantnim faktorima jedini nastavljač ideje petoktobarske Srbije, ili Šešelja, stožernu paradigmu antievropeizma i političku individuu koja po povratku u Srbiju hrabro odabere za svoje prve žrtve pokojnu Mariju Crnobori i pokojnog premijera Đinđića?

Ovo je, otprilike, dilema koja se i htela postići vraćanjem Šešelja u Srbiju. Šepelj je poslat nazad ne bi li učvrstio SNS na vlasti, da služi kao strašilo i jedina alternativa SNS. Tek što je sleteo u Beograd potrudio se da demonstrira sve najgore po čemu ga pamtimo, igrajući kao poslušni službenik svoju ulogu predano i profesionalno.

Bezidejna, nesposobna opozicija pri tom sigurno na dan izbora drži sve nekadašnje glasače tzv. demokratske opcije kod kuće.

Rezultat: SNS na vlasti u još par izbornih ciklusa, minimum.

Još samo domaćin bloga da objasni pučanstvu otkud i on, promocijom ideje "Vučić ili Šešelj" u javnosti, na strani održavanja SNS na vlasti.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:44 22.11.2014

Re: Politika 101

Još samo domaćin bloga da objasni pučanstvu

Nemam ja šta da objašnjavam nikakvom pučanstvi jerbo nisam političar, pučanstvo za mene nije glasalo, zato ja pučanstvu ne dugujem bilo šta, kao ni ono meni.

Ja pišem svoje mišljenje. I u formi dijaloga mogu svakom dibronamernom da objasnim šta god ga zanima, ali ne moram.
tyson tyson 17:54 22.11.2014

Re: Politika 101

Nemam ja šta da objašnjavam nikakvom pučanstvi jerbo nisam političar, pučanstvo za mene nije glasalo, zato ja pučanstvu dugujem bilo šta, kao ni ono meni.

Ja pišem svoje mišljenje. I u formi dijaloga mogu svakom dibronamernom da objasnim šta god ga zanima, ali ne moram.

OK, menjam formulaciju:

Još samo da domaćin svojim drugarima, čitaocima i poštovaocima na blogu objasni otkud i on, promocijom ideje "Vučić ili Šešelj" u javnosti, na strani održavanja SNS na vlasti.

(bez ironije)

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:58 22.11.2014

Re: Politika 101

Još samo da domaćin svojim drugarima, čitaocima i poštovaocima na blogu objasni otkud i on, promocijom ideje "Vučić ili Šešelj" u javnosti, na strani održavanja SNS na vlasti.

Pa o tome pišem, ovo je valjda već peti blog...

Međutim, suštinski problem glasi: ako si protiv Vučića, ti si, hteo to ili ne, pristalica najrealnije sledeće vlasti koja bi neminovno bila antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:05 22.11.2014

Re: Politika 101

Nebojsa Krstic
Još samo da domaćin svojim drugarima, čitaocima i poštovaocima na blogu objasni otkud i on, promocijom ideje "Vučić ili Šešelj" u javnosti, na strani održavanja SNS na vlasti.

Pa o tome pišem, ovo je valjda već peti blog...

Međutim, suštinski problem glasi: ako si protiv Vučića, ti si, hteo to ili ne, pristalica najrealnije sledeće vlasti koja bi neminovno bila antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska.


Проблем: ово је опет увођење идеје мањег зла при изборима, оне коју је ДС потрошио.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:17 22.11.2014

Re: Politika 101

Проблем: ово је опет увођење идеје мањег зла при изборима, оне коју је ДС потрошио.

I sad se postavlja pitanje: da li je kriva realnost ili onaj ko je opisuje?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:19 22.11.2014

Re: Politika 101

Ovo je, otprilike, dilema koja se i htela postići vraćanjem Šešelja u Srbiju. Šepelj je poslat nazad ne bi li učvrstio SNS na vlasti, da služi kao strašilo i jedina alternativa SNS. Tek što je sleteo u Beograd potrudio se da demonstrira sve najgore po čemu ga pamtimo, igrajući kao poslušni službenik svoju ulogu predano i profesionalno.

Amerikancu su poslali Šešelja u Srbiju. To je teza koju tabloidi raspredaju.

Pučanstvo sigurno zanima otkud to da se ti radiš u sadejstvi sa domaćim tabloidima.
tyson tyson 18:22 22.11.2014

Re: Politika 101

Pa o tome pišem, ovo je valjda već peti blog...

Međutim, suštinski problem glasi: ako si protiv Vučića, ti si, hteo to ili ne, pristalica najrealnije sledeće vlasti koja bi neminovno bila antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska.

Pa, ne slažem se.

Kao što vlast koalicije oko DS nije zamenila stranka/koalicija koja je "antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska", ne mora nužno ni SNS.

Realno, "antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska" opcija u Srbiji nema dovoljno pristalica da dođe na vlast, a i razjedinjena je te dolazi do rasturanja glasova. Ne vidim zašto bi se promocijom Šešelja - realno jednog bizarnog marginalca, šefa slabe, vanparlamentarne stranke - ova politička opcija jačala. Ovde mislim na promociju od strane onih koji bi, prirodno, trebalo da su na suprotnom kraju političkog spektra, kao na primer tebe Jasno mi je da Vučić može da igra istu igru koju je igrala DS, i stvara i hrani strašilo kao "veće zlo", samo i to zlo se može oteti kontroli i onda eto belaja.

Drugo, problem vlasti SNS i Vučića nije spoljna politika, već ekonomija. Ako im išta može doći glave to je ekonomija - što realno na svojim leđima osećaju građani/glasači, i korupcija - što se donekle može držati pod kontrolom preko kontrole medija.

Razumem da je tvoja tvrdnja da je najozbiljnija, najorganizovanija opozicija SNS u ovom trenutku na ekstremnoj desnici, ali to 1) ne mora da znači da će tako ostati do izbora, i 2) ne mora da znači da će građani glasati za ekstremnu desnicu.

Prema tome, ne treba insistirati na Vučiću kao manjem zlu, već na jačanju stranaka demokratske opozicije, uključujući i stvaranje novih stranaka.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:24 22.11.2014

Re: Politika 101

Nebojsa Krstic
Проблем: ово је опет увођење идеје мањег зла при изборима, оне коју је ДС потрошио.

I sad se postavlja pitanje: da li je kriva realnost ili onaj ko je opisuje?

ОК

У перспективи, Вучић нам је судбина, осим ако га глад људи не скине са власти.
На опозиционој сцени... у ствари, опозиционе сцене као и да нема.

Исцрпео сам данашње мисли о политици.
tyson tyson 18:24 22.11.2014

Re: Politika 101

Amerikancu su poslali Šešelja u Srbiju. To je teza koju tabloidi raspredaju.

Pučanstvo sigurno zanima otkud to da se ti radiš u sadejstvi sa domaćim tabloidima.

Pa Amerikanci podržavaju vlast SNS i Vučića, ne vidim gde je problem/zaplet...?


libkonz libkonz 18:52 22.11.2014

Re: Politika 101

Još samo domaćin bloga da objasni pučanstvu otkud i on, promocijom ideje "Vučić ili Šešelj" u javnosti, na strani održavanja SNS na vlasti.

Video Krle da jedino on, od svih Tadićevih prijatelja, Vučićevim dolaskom na vlast nije profitirao, pa se sad trudi da nadoknadi propušteno.
Podržavati Vučića koji apsolutno ništa korisno ne radi da bi građani Srbije živeli bolje znači da ili tražiš ličnu korist ili si glup. Krle nije glup.
A Vučića mogu srušiti samo prazni stomaci i mislim da neće sastaviti još 12 meseci na vlasti.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:23 22.11.2014

Re: Politika 101

У перспективи, Вучић нам је судбина, осим ако га глад људи не скине са власти.
На опозиционој сцени... у ствари, опозиционе сцене као и да нема.

Tu grešiš. Ima je. Opozicija su sve one stranke, pokreti i ćelije desničara, azijounijata, skinhedsa, Srbija Srbima, ljubitelja krvi i tla, otadžbinaša. državotvoraca i svih ostalih koji i ne kriju za koga rade.

Ko bude potcenjivao njih, a i onog za koga rade, taj će da se uskoro češa tamo gde ga ne svrbi.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:38 22.11.2014

Re: Politika 101

Drugo, problem vlasti SNS i Vučića nije spoljna politika, već ekonomija.

Kad su se to Srbi bunili zbog ekonomije?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:41 22.11.2014

Re: Politika 101

Realno, "antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska" opcija u Srbiji nema dovoljno pristalica da dođe na vlast,

Ovo je ozbiljna greška.

Tih je pristalica danas ubedljiva većina u Srbiji.

Većinu njih čine i pristalice SNS, čak i članovi te stranke. Čak i dobar deo rukovodilaca....ili dojučerašnjih rukovodilaca.

PS. Svima njima je Šešelj prirodni lider. On govori ono što oni misle.
libkonz libkonz 19:43 22.11.2014

Re: Politika 101

Kad su se to Srbi bunili zbog ekonomije?

Nikada ranije se u mom okruženju nije dešavalo da ljudi plaču jer ne znaju kako će da prežive. Meni je teško to gledati, znam kako je njima.
tyson tyson 19:53 22.11.2014

Re: Politika 101

Ovo je ozbiljna greška.

Tih je pristalica danas ubedljiva većina u Srbiji.

Ne slažem se. Ima ih, i ne treba ih nikako zanemariti i otpisati - naročito imajući u vidu njihove finansijske, organizacione i informacione pokrovitelje - ali mislim da je cela ta njihova priča danas u Srbiji većini ljudi od drugorazrednog značaja.


tyson tyson 19:53 22.11.2014

Re: Politika 101

Kad su se to Srbi bunili zbog ekonomije?

2012.


a_jovicic a_jovicic 20:19 22.11.2014

Re: Politika 101

Nebojsa Krstic
Realno, "antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska" opcija u Srbiji nema dovoljno pristalica da dođe na vlast,

Ovo je ozbiljna greška.

Tih je pristalica danas ubedljiva većina u Srbiji.

Većinu njih čine i pristalice SNS, čak i članovi te stranke. Čak i dobar deo rukovodilaca....ili dojučerašnjih rukovodilaca.

PS. Svima njima je Šešelj prirodni lider. On govori ono što oni misle.

Pa znači sad treba ubediti sve one silne apstinente koji su svojim neizlaskom oterali post-5-to-oktobarske mangupe da sledeći put izadju i glasaju za Nj.V.A.V. da slučajno babaroga-Šešelj ne zasedne?!?

Plašim se da su "mozgovi" koji pokušavaju da naprave ovu ili-ili dilemu malkice precenili svoje manipulatorske sposobnosti a potcenili intelekt svih tih razočaranih birača koji odbijaju više da glasaju za "manja zla" ... a "krokodili" nek slobodno nastave da se glodju u sve manjoj i manjoj "bari" ... kad presuši (tj. desi se banca rotta) pocrkaće i "krokodili" (ako do tada sirotinja od njihovih koža ne napravi tašne i cipele za prodaju kako bi kupila hranu i ogrev)
cane cane 20:38 22.11.2014

Re: Politika 101

Ovo je ozbiljna greška.

Tih je pristalica danas ubedljiva većina u Srbiji.


za ovo si u pravu.

jel znas zasto je tako?
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:29 22.11.2014

Re: Politika 101

Pa znači sad treba ubediti sve one silne apstinente koji su svojim neizlaskom oterali post-5-to-oktobarske mangupe da sledeći put izadju i glasaju za Nj.V.A.V. da slučajno babaroga-Šešelj ne zasedne?!?


Da, tužno je što bivši Tadićevi marketinški magovi ne mogu da smisle ništa pametnije. Prosto, udarili su u granicu koju im nameće sopstvena nekompetencija, i onda vrte jednu te istu ideju, ma koliko ona bila glupa.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:58 22.11.2014

Re: Politika 101

srdjan.pajic
Pa znači sad treba ubediti sve one silne apstinente koji su svojim neizlaskom oterali post-5-to-oktobarske mangupe da sledeći put izadju i glasaju za Nj.V.A.V. da slučajno babaroga-Šešelj ne zasedne?!?


Da, tužno je što bivši Tadićevi marketinški magovi ne mogu da smisle ništa pametnije. Prosto, udarili su u granicu koju im nameće sopstvena nekompetencija, i onda vrte jednu te istu ideju, ma koliko ona bila glupa.

Мислим да је та флосокула о некомпетентности сада сасвим погрешна, излишна, тупа, не гађа у мету. Нема честити Крстић никакве везе са тренутном политичком ситуацијом у Србији, он је невин. Глупо је, такође, у његовом правцу пројектовати све ове пљуце које му шаљете. Вучић је већ довољно дуго на власти а Срби су га изабрали, не Крстић или ја. Тамо се треба запљувавати.
hajkula1 hajkula1 23:03 22.11.2014

Re: Politika 101

tyson
Danas postoje samo dve mogućnosti našeg izbora. Da li podržati Vučića, koji je, sviđalo se to nekome ili ne, među relevantnim faktorima jedini nastavljač ideje petoktobarske Srbije, ili Šešelja, stožernu paradigmu antievropeizma i političku individuu koja po povratku u Srbiju hrabro odabere za svoje prve žrtve pokojnu Mariju Crnobori i pokojnog premijera Đinđića?



Ovo je, otprilike, dilema koja se i htela postići vraćanjem Šešelja u Srbiju. Šepelj je poslat nazad ne bi li učvrstio SNS na vlasti, da služi kao strašilo i jedina alternativa SNS. Tek što je sleteo u Beograd potrudio se da demonstrira sve najgore po čemu ga pamtimo, igrajući kao poslušni službenik svoju ulogu predano i profesionalno.

Bezidejna, nesposobna opozicija pri tom sigurno na dan izbora drži sve nekadašnje glasače tzv. demokratske opcije kod kuće.

Rezultat: SNS na vlasti u još par izbornih ciklusa, minimum.

Još samo domaćin bloga da objasni pučanstvu otkud i on, promocijom ideje "Vučić ili Šešelj" u javnosti, na strani održavanja SNS na vlasti.



Posledica će biti kompromitovanje svakog zalaganja protiv NATO, protiv ulaska u EU, dalja satanizacija Srbije i Srba. Već je počelo.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:10 22.11.2014

Re: Politika 101

Нема честити Крстић никакве везе са тренутном политичком ситуацијом у Србији, он је невин.


Hteo sam da ti odgovorim, Brajoviću, ali bih po svoj prilici opet bio banovan. A i ne bih rekao ništa novo što mnogi ovde na blogu nisu napisali, pajz sad: još pre pucanja na izborima Tadića&Ortaka.

Zato, ajd' uzdravlje.
alselone alselone 23:12 22.11.2014

Re: Politika 101

Zato, ajd' uzdravlje.


Di ces sad kad je postalo najzanimljivije. Daj bar neki trol. Jesi gledao Interstelar?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:30 22.11.2014

Re: Politika 101

alselone
Zato, ajd' uzdravlje.


Di ces sad kad je postalo najzanimljivije. Daj bar neki trol. Jesi gledao Interstelar?


Nisam, jel dobar? Čuo sam oprečne kritike, na NPR dovodili fizičare, (g)astronome, futurologe, stručnjake za mlazni pogon i teoriju relativiteta, verovatno je i Obama imao da tvitne ponešto na tu temu. Čekam da prodje malo uzbudjenje, da ne moram tamo sa dečurlijom da se guram u sto metara dugom redu za bioskopsku salu.
hajkula1 hajkula1 23:34 22.11.2014

Re: Politika 101

a_jovicic
Nebojsa Krstic
Realno, "antievropska, nacionalistička, izolacionistička i progubernijska" opcija u Srbiji nema dovoljno pristalica da dođe na vlast,

Ovo je ozbiljna greška.

Tih je pristalica danas ubedljiva većina u Srbiji.

Većinu njih čine i pristalice SNS, čak i članovi te stranke. Čak i dobar deo rukovodilaca....ili dojučerašnjih rukovodilaca.

PS. Svima njima je Šešelj prirodni lider. On govori ono što oni misle.



Pa znači sad treba ubediti sve one silne apstinente koji su svojim neizlaskom oterali post-5-to-oktobarske mangupe da sledeći put izadju i glasaju za Nj.V.A.V. da slučajno babaroga-Šešelj ne zasedne?!?

Plašim se da su "mozgovi" koji pokušavaju da naprave ovu ili-ili dilemu malkice precenili svoje manipulatorske sposobnosti a potcenili intelekt svih tih razočaranih birača koji odbijaju više da glasaju za "manja zla" ... a "krokodili" nek slobodno nastave da se glodju u sve manjoj i manjoj "bari" ... kad presuši (tj. desi se banca rotta) pocrkaće i "krokodili" (ako do tada sirotinja od njihovih koža ne napravi tašne i cipele za prodaju kako bi kupila hranu i ogrev)



Već viđeno, podupirao je SM sada će tako AV... SM je bio garant mira a sada hvale AV...

AV se nećka, ne može tek tako na sve što od njega traže, da u naše ime pristane.

Jeste čuli VŠ izjave u mikrofon o svom zdravlju? Nema snimaka, samo neki rezultati koje su (Bojić i dr.) doneli u Beograd na prevođenje... i samo njegova tvrdnja da su mu u Hagu usmeno saopštili da ima 2 tumora na jetri... posle pregleda, videće se da li treba operacija ili samo hemoterapija... I još nešto, kontrola - praćenje rada defibrilatora se prebacila na bliži centar. Znači, nad glavom mu visi mač, misao da mogu da ga siključe kad hoće. Sledi psihološka procena kako on na to reaguje. Inaćenjem? Određenom kooperativnošću da bi se osvetio izdajnicima? Ne verujem ljudima koji se glasno zaklinju u svetinje! I on je opravdavao neka obećanja data u borbi za vlast, u predizbornoj kampanji (mada je druge prozivao zbog sličnog). Sve je to, po njemu, politička borba i dozvoljena sredstva!

Kako bilo, Šešelja će iskoristiti protiv naših interesa.


A neko je zezao Omegu zbog pitanja o Šešeljevom zdravstvenom stanju, da li smo sigurni da je tako kako je objavljeno.

alselone alselone 23:57 22.11.2014

Re: Politika 101

Nisam, jel dobar?


Dobar je. Naravno, nije dokumentarac da su postovali striktno sve zakone fizike i sve vazece hipoteze, ipak je to samo film. Ali svideo mi se, dobra ekipa, razradjena prica, dobri efekti, drugaciji od klasicnih SF filmova snimanih poslednjih godina. U odnosu na ono sto se snima u poslednje vreme ovo je zaista hit.
princi princi 00:40 23.11.2014

Re: Politika 101

U, što ja ne volim tog Nolana. Ni onaj Interception mi se nije svideo. Too techy, nekako.

Uzgred, Krstićevo nerazumevanje političkih prilika u Srbiji je frapantno i šokantno obzirom na političku funkciju koju je zauzimao. U Srbiji su rezultati svih izbora, od 1990. na ovamo, bili isključivo ekonomski motivisani. Ali Krstić, izgleda, ne razume ni politiku ni ekonomiju. Boli ga uvo, makar je lep.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:49 23.11.2014

Re: Politika 101

princi
U, što ja ne volim tog Nolana. Ni onaj Interception mi se nije svideo. Too techy, nekako.


Ovi njegovi Betmeni mi se ne svidjaju naročito, a Inseption sam morao da idem da ga gledam dva puta, mom skromnom IQ-u nije bilo dosta jednom da povatam šta se ustvari u filmu desilo.

Pogledaću Interstelar, ali od tih novijih svemirskih ostvarenja, jedino mi je Gravity bio vredan pomena, pre svega sa te neke audiovizuelne strane. Tad sam se zapitao, bog te video, ako mi dete iskaže želju da bude kosmonaut, šta da radim, da je podržim, ili da je odgovorim?
princi princi 01:59 23.11.2014

Re: Politika 101

Tad sam se zapitao, bog te video, ako mi dete iskaže želju da bude kosmonaut, šta da radim, da je podržim, ili da je odgovorim?

Nećete ni pitati, sve će da ide gore.

Da, bre, Inception. Dosadno, zbrkano, engleski pompezno. A od čestitog Matthewa više ne može da se diše, udavi ga čovek. Gde god se okreneš, GQ, reklame za Lincolna (opak je bio Carey na SNL-u), intervjui... udavi ga baja. Razumem da je uživanje za ženski svet, ali, jbg, imajte srca.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:50 23.11.2014

Re: Politika 101

Nećete ni pitati, sve će da ide gore.


Plus, ako upiše aerospejs inženjering ovde u lokalu, onda je to instate tuition, ono, skoro džabe školarina .

Mislim, nisam sujeveran (), ali kad smo slavili prvi rodjoš, napravimo lutriju, to smo pokupili običaj od nekih drugara, Koreanaca: ono, rasporedimo na sto ispred nje gomilu predmeta koji simbolizuju neko zanimanje, tipa, stetoskop, oklagiju, fotoapart, četkicu za slikanje, patike, TIG welder, itd. I mala krene da baja, pretura, pretura, i iz cele te kamare kojekakvih sranja izvuče mali model spejsšatla. Ja, rek'o, e do jaja…



srdjan.pajic srdjan.pajic 02:57 23.11.2014

Re: Politika 101

Dobar je. Naravno, nije dokumentarac da su postovali striktno sve zakone fizike i sve vazece hipoteze, ipak je to samo film.


Ih, brate, pa ne idem ja u bioskop da gledam fiziku uživo, mislim, jedna je Odiseja 2001, i da vatam flaws i errors sa te strane. Mada, volim kad izadjem iz bidže da se ne osećam baš kao da me je neko jastučio u glavu 3 i po sata (zato i nisam gledao Nojevu barku, hehehe). Ali volim i da slušam kad dovedu baje na radio da mrse o fizici i greškama u najnovijem holivudskom ostvarenju.


grmfrm grmfrm 07:34 23.11.2014

Re: Politika 101

Drugo, problem vlasti SNS i Vučića nije spoljna politika, već ekonomija. Ako im išta može doći glave to je ekonomija - što realno na svojim leđima osećaju građani/glasači, i korupcija - što se donekle može držati pod kontrolom preko kontrole medija.


Da ovo je oduvek vodeci problem. Raji vise nije ni do Sekija ili Vucica vec do novaca kojih nema jer puca svuda a ovi samo dizu namete (akcize na struju i sokove su samo pocetak).

Ja se vise plasim utiska nesposobnosti da Vucic ista od toga moze da resi.
Ponovo su sklopili dil sa MMF-om, sto je lose i samo znaci odlaganje neizbeznog.
alselone alselone 07:46 23.11.2014

Re: Politika 101

princi
Tad sam se zapitao, bog te video, ako mi dete iskaže želju da bude kosmonaut, šta da radim, da je podržim, ili da je odgovorim?

Nećete ni pitati, sve će da ide gore.

Da, bre, Inception. Dosadno, zbrkano, engleski pompezno. A od čestitog Matthewa više ne može da se diše, udavi ga čovek. Gde god se okreneš, GQ, reklame za Lincolna (opak je bio Carey na SNL-u), intervjui... udavi ga baja. Razumem da je uživanje za ženski svet, ali, jbg, imajte srca.


Ni meni se Inception nije svideo, najpre zbog toga sto je nedovrsen, nerazradjen. Potrosili su olako dobru ideju. Popravio se Metju, od limunada i glupisti poceo je da snima prave stvari. U true detective je bio odlican.

Meni je Graviti smor, spor i dosadan, ko da ga je pravio Kostunica.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:08 23.11.2014

Re: Politika 101

alselone


Meni je Graviti smor, spor i dosadan, ko da ga je pravio Kostunica.


Ladno sam procitao Kusturica. Meni je to prva asocijacija nakon niza spor, smor, dosadan, i ljakse.

Pa dobro, evo sace novi Star Wars za vas koji volite brzinu i napucavanje u svemiru. Ja ga nisam tako doziveo, bas naprotiv. Cak ni ona bedevija Sandra Bulok mi nije toliko strcala iz cele te price.

Metju je stvarno dobar, pogotovu u Dallas Buyers Club, mislim, ceo taj film je odvalio. Mislim da ce biti sve bolji glumac, ima covek dar i harizmu i tu neku posebnu teksasku iscasenost.



fijumau fijumau 08:20 23.11.2014

Re: Politika 101

Meni je Graviti smor, spor i dosadan, ko da ga je pravio Kostunica.

A jos je i oskare neke izdobijao.
"Her" je po meni neuporedivo bolji film, barem u sci-fi zanru.
grmfrm grmfrm 08:49 23.11.2014

Re: Politika 101

"Her" je po meni neuporedivo bolji film, barem u sci-fi zanru.


Oh come on film je notorna bezmuda glupost.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:55 23.11.2014

Re: Politika 101

A jos je i oskare neke izdobijao.


Palme, lavove i medvede; oskar je ljakse.
srdjan.pajic srdjan.pajic 08:57 23.11.2014

Re: Politika 101

fijumau
Meni je Graviti smor, spor i dosadan, ko da ga je pravio Kostunica.

A jos je i oskare neke izdobijao.
"Her" je po meni neuporedivo bolji film, barem u sci-fi zanru.


Za to za sta je dobio oskare, zasluzeno je, ja mislim. Nisam gledao Her, ali znam o cemu se radi, i ne vidim po cemu ta dva filma mogu da se uporedjuju. Ali ok, meni je Graviti bas nekako lepo legao kao film. 3D verzija je vizuelno fenomenalna, stvarno majstorski napravljena.

qqriq qqriq 09:02 23.11.2014

Re: Politika 101


Da, bre, Inception. Dosadno, zbrkano, engleski pompezno. A od čestitog Matthewa više ne može da se diše,


što bre tako, jako i direktno, al pogrešno?! koji čestit a sasvim nedužan Matthew kad u filmu igra, u svakom kadru, Leonardo DiCaprio?!!?
anpak, ja volim Inception, a gravity je masterpiece.

ovo sad kao kad je na blogu tu skoro fri pobrkao fasbindera s hercogom. da se nekom to desilo, fri bi mu do kraja 2017. pio mozak, vako se, istini za volju, smerno pokrio ušima, p r i z n a o.
moje pitanje glasi: zašto se prćkate u ono što ne znate al imate o tome čvrst stav?
alselone alselone 09:06 23.11.2014

Re: Politika 101

Ladno sam procitao Kusturica. Meni je to prva asocijacija nakon niza spor, smor, dosadan, i ljakse.


To je zato sto si se asimilovao pa gledas povrsno i trazis jeftinu zabavu a i politicki si ostrascen pa ne mozes objektivno da sagledas. Kusturica ima veoma dobrih filmova.
srdjan.pajic srdjan.pajic 09:15 23.11.2014

Re: Politika 101

alselone
Ladno sam procitao Kusturica. Meni je to prva asocijacija nakon niza spor, smor, dosadan, i ljakse.


To je zato sto si se asimilovao pa gledas povrsno i trazis jeftinu zabavu a i politicki si ostrascen pa ne mozes objektivno da sagledas. Kusturica ima veoma dobrih filmova.


krle, banuj ovog cetnika!

Alse, izvini, upecao si se neduzan u mrezu koju sam ispleo za blogija. Svejedno, kad si vec tu, Kusta ima jedno dva srednje losa filma, sve ostalo je sranje.

fijumau fijumau 09:21 23.11.2014

Re: Politika 101

Za to za sta je dobio oskare, zasluzeno je, ja mislim. Nisam gledao Her, ali znam o cemu se radi, i ne vidim po cemu ta dva filma mogu da se uporedjuju. Ali ok, meni je Graviti bas nekako lepo legao kao film. 3D verzija je vizuelno fenomenalna, stvarno majstorski napravljena.

Vizuelno jeste skroz dobro odradjen, ali je prica bas nekako plitka. Jbm li ga, meni je mnogo jaci utisak ostavio Her, toliko da cu ga verovatno uskoro opet pogledati. Sto se sigurno nece desiti sa Gravity (bez obzira na Sandru )
blogovatelj blogovatelj 09:21 23.11.2014

Re: Politika 101

To je zato sto si se asimilovao pa gledas povrsno i trazis jeftinu zabavu a i politicki si ostrascen pa ne mozes objektivno da sagledas. Kusturica ima veoma dobrih filmova.

To se naviklo na holivudske bljuzge, nema to pojma šta je evropska umetnost.
Lakše mu da pred početak filma stavi mozak u džep, pa da u filmu budu "mi i oni" i onda se mi i oni cepamo, razvaljuju se vrata i gruvaju eksplozije na svaka dva minuta i na kraju uvek mi pobede. Posle ode na sovku srećan i zadovoljan, jer smo pobedili, čemu dalja razmišljanja.
blogovatelj blogovatelj 09:22 23.11.2014

Re: Politika 101

Alse, izvini, upecao si se neduzan u mrezu koju sam ispleo za blogija.


Stigo i blogi, upeco se.
alselone alselone 09:24 23.11.2014

Re: Politika 101

Kusta ima jedno dva srednje losa filma, sve ostalo je sranje.


A Gravity ti je dobar? E, bokte, sta uradise tamo od vas. Je l' gledas i kecere?
blogovatelj blogovatelj 09:33 23.11.2014

Re: Politika 101

Je l' gledas i kecere?


Šta će čovek kad voli napetos' i neizvesnos'

emsiemsi emsiemsi 09:53 23.11.2014

Re: Politika 101

Nebojsa Krstic
Проблем: ово је опет увођење идеје мањег зла при изборима, оне коју је ДС потрошио.

I sad se postavlja pitanje: da li je kriva realnost ili onaj ko je opisuje?

Крива је реалност коју су генерисали другари онога који их је саветовао --- скупина мангупчића који су водили државу --- бавили се најодговорнијим могућим послом.
Реалност коју су та дечурлија генерисала је оно што сада живимо, оно што сада нема име.
Оно што би ти сада могао (те да саветујеш и својим другарима) је да се манеш и овога писања, јер ово нису ствари за клинце, него за озбиљне људе.
qqriq qqriq 09:54 23.11.2014

Re: Politika 101

Kusta ima jedno dva srednje losa filma, sve ostalo je sranje.

ma nemoj da pričaš? OTAC srednje loš?!
gledao, video sopstvenim očima, ono malo i razmislio il osetio?
ništa od nabrojanog?
princi princi 10:56 23.11.2014

Re: Politika 101

qqriq

Da, bre, Inception. Dosadno, zbrkano, engleski pompezno. A od čestitog Matthewa više ne može da se diše,


što bre tako, jako i direktno, al pogrešno?! koji čestit a sasvim nedužan Matthew kad u filmu igra, u svakom kadru, Leonardo DiCaprio?!!?
anpak, ja volim Inception, a gravity je masterpiece.

ovo sad kao kad je na blogu tu skoro fri pobrkao fasbindera s hercogom. da se nekom to desilo, fri bi mu do kraja 2017. pio mozak, vako se, istini za volju, smerno pokrio ušima, p r i z n a o.
moje pitanje glasi: zašto se prćkate u ono što ne znate al imate o tome čvrst stav?

Kukuriku, gde, bre, piše da je Metju u Insepšnu? Čitaj malo otvorenijeg uma, ili, makar, bolje volje. Dobar je Metju u TD, pogotovu u onoj čuvenoj trećoj epizodi, ali ovde su stvarno smorili s njim- svugde ga ima.
qqriq qqriq 11:02 23.11.2014

Re: Politika 101

princi
01:59 23.11.2014
Re: Politika 101
Tad sam se zapitao, bog te video, ako mi dete iskaže želju da bude kosmonaut, šta da radim, da je podržim, ili da je odgovorim?

Nećete ni pitati, sve će da ide gore.

Da, bre, Inception. Dosadno, zbrkano, engleski pompezno. A od čestitog Matthewa više ne može da se diše, udavi ga čovek. Gde god se okreneš, GQ, reklame za Lincolna (opak je bio Carey na SNL-u), intervjui... udavi ga baja. Razumem da je uživanje za ženski svet, ali, jbg, imajte srca.


OVDE!
i nemoj da se frljaš izrazima. easy.
alselone alselone 11:05 23.11.2014

Re: Politika 101

Ali Krstić, izgleda, ne razume ni politiku ni ekonomiju. Boli ga uvo, makar je lep.


Idem ti ja malopre na pijacu da kupim svezije cvaraka i kiselog kupusa, razmisljam tako usput, lep je dan pa mi mozak luta. I u sekindi promisao - ovaj znak i setim se ovog komentara. Mozda je vreme za promenu profesije.

zovitemegrunf zovitemegrunf 13:33 23.11.2014

Re: Politika 101


srdjan.pajic
Čekam da prodje malo uzbudjenje, da ne moram tamo sa dečurlijom da se guram u sto metara dugom redu za bioskopsku salu.



Šta Amerika radi ljudima, pa to je strašno: em plaća kartu, ne gleda kod kuće pirata, em još čeka u redu da im da pare...užas
princi princi 13:44 23.11.2014

Re: Politika 101

Svejedno, kad si vec tu, Kusta ima jedno dva srednje losa filma, sve ostalo je sranje.

Možda su mu filmovi sranje, ali je za vas, drugosrbijance, pelcer. Meni dosta.
gedza.73 gedza.73 14:28 23.11.2014

Re: Politika 101

A ja opet sa onim trotinetom što su ga parkirali na kometu.
Sad gledam na nacionalnoj geografiji celu storiju.
Kažu da je život, možda, doputovao kometom na Zemlju.



Mi ne znamo ni branik na kecu da ulepšamo, blok motora traktora ne znamo (ili nećemo) da odlijemo kako treba ali zato naši političari znaju da kenjaju (jel' sme da se kaže?) odavde do beskraja. I dalje, što kaže Baz Svetlosni.
Koji su to prodavci magle.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:42 23.11.2014

Re: Politika 101

To je zato sto si se asimilovao pa gledas povrsno i trazis jeftinu zabavu a i politicki si ostrascen pa ne mozes objektivno da sagledas. Kusturica ima veoma dobrih filmova.


To se naviklo na holivudske bljuzge, nema to pojma šta je evropska umetnost.
Lakše mu da pred početak filma stavi mozak u džep, pa da u filmu budu "mi i oni" i onda se mi i oni cepamo, razvaljuju se vrata i gruvaju eksplozije na svaka dva minuta i na kraju uvek mi pobede. Posle ode na sovku srećan i zadovoljan, jer smo pobedili, čemu dalja razmišljanja.


A Gravity ti je dobar? E, bokte, sta uradise tamo od vas. Je l' gledas i kecere?




Možda su mu filmovi sranje, ali je za vas, drugosrbijance, pelcer. Meni dosta.


Sine, koji ste fašisti . Ja nigde ne pomenuh Kustino političko angažovanje, a ni svoje, samo rekoh da mislim da su mu filmovi mahom sranje, i vidi šta me zadesi. Po pitanju kinematografjije, mislim da je Kusta medju rediteljima isto što i Paolo Koeljo medju piscima: šarena laža.

Po meni je jedini realan produkt njegovog kinematografskog opusa ovakvo zbijanje redova medju našim čestitim nacionalistima i ljubiteljima vezanog pruća. Da ne pominjem što ga i kuso i repato, koje bioskop nije videlo više od tri puta u životu, smatra za izuzetnog stvaraoca, čiji se autoritet ne sme dovoditi u pitanje.
princi princi 22:25 23.11.2014

Re: Politika 101

Po pitanju kinematografjije, mislim da je Kusta medju rediteljima isto što i Paolo Koeljo medju piscima: šarena laža.

To je zato što nisi gledao Arizona dream ( Xoveru za otvaranje očiju). Malo zbog toga, a malo i što si dileja, .
freehand freehand 22:37 23.11.2014

Re: Politika 101

Da ne pominjem što ga i kuso i repato, koje bioskop nije videlo više od tri puta u životu, smatra za izuzetnog stvaraoca, čiji se autoritet ne sme dovoditi u pitanje.

Ali šta je jednom naprednom traperu iz Kolorada da se posere po žirijima Kanskog, Berlinskog ili Venecijanskog festivala?
Kad kažem "žirijima" mislim na, na primer, tri kanska.

Awards[edit]
1st prize on Student's Film Festival in Karlovy Vary, (1978) for Guernica
Golden Lion for "Best First Work" in Venice Film Festival, (1981) for Do You Remember Dolly Bell?
Golden Palm Cannes Film Festival, (1985) for When Father Was Away on Business
FIPRESCI prize Cannes Film Festival, (1985) for When Father Was Away on Business
Best Foreign Language Academy Award Nomination, (1985) for When Father Was Away on Business
Best Director award at Cannes Film Festival, (1989) for Time of Gypsies[68]
Silver Bear – Special Jury Prize at the Berlin Film Festival, (1993) for Arizona Dream[69]
Golden Palm at Cannes Film Festival, (1995) for Underground[70]
Silver Plate of best documentary at Chicago International Film Festival, (2001) for Super 8 Stories
Cinema Prize of the French Education System at Cannes Festival (2004) for Life is a Miracle
Best European Union Film at César Awards, (2005) for Life is a Miracle
Philippe Rotthier European Architecture Award, (2005) for Küstendorf village in Serbia
On 10 February 2007, Kusturica received Ordre des Arts et des Lettres, France's highest order in recognition of significant contribution to the arts.
Philippe Rotthier European Architecture Award for his ethnic village project Küstendorf (also called Drvengrad – "wooden town" on Mt. Zlatibor, Serbia, in 2005. The prize is awarded every three years by the Brussels Foundation for Architecture.
In 2004, The Prix de l'Education nationale (National Education Prize) honored Emir Kusturica and his film Život je čudo (Life is a Miracle).
2004 - Lifetime Achievement Award at the 26th Moscow International Film Festival[71]
On 8 April 2011, Kusturica was the first person ever to receive "Momo Kapor award", for his book Death is an Unverified Rumour
In 2011, Kusturica won "Tipar award" for satire, awarded in the city of Pljevlja
Order of St. Sava, Serbian Orthodox Church's highest decoration, on 12 May 2012.
Honorary Magritte Award at the 4th Magritte Awards, on 1 February 2014.
Order of St. King Milutin, awarded in Andrićgrad by Serbian Orthodox Church, on 28 June 2014.[72]


Ali naravno, to nije zato što po peščaničkom kodeksu Kusturica mora da bude fuj, nego ti iz svoje glave i po svom ukusu tvrdiš kako on nema pojma o filmu.

Šabanizam je prokletstvo, ja mislim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:53 23.11.2014

Re: Politika 101

On 8 April 2011, Kusturica was the first person ever to receive "Momo Kapor award", for his book Death is an Unverified Rumour
In 2011, Kusturica won "Tipar award" for satire, awarded in the city of Pljevlja
Order of St. Sava, Serbian Orthodox Church's highest decoration, on 12 May 2012.
Honorary Magritte Award at the 4th Magritte Awards, on 1 February 2014.
Order of St. King Milutin, awarded in Andrićgrad by Serbian Orthodox Church, on 28 June 2014.[72]


Pa mislim, jebote, ova ga je nagrada izvadila, stvarno mi promače.

alselone alselone 05:23 24.11.2014

Re: Politika 101

Da ne pominjem što ga i kuso i repato, koje bioskop nije videlo više od tri puta u životu, smatra za izuzetnog stvaraoca, čiji se autoritet ne sme dovoditi u pitanje.


Mislis na ziri Kanskog festivala? Ili Berlinskog?

E moj Pajke, pa sto si toliki stereotip? Je l' mora bas kliseizira svako razmisljanje?

I sta kazes, Gravity je odlican film? Nisi mi odgovorio za kecere...
alselone alselone 05:28 24.11.2014

Re: Politika 101

Malo zbog toga, a malo i što si dileja, .


Omladinac. Mis'im, ajde da je predsednik omladine LDP Palilula pa da lakta za mesto u komunalnom pa da kazes, nego covek zaista, samosvesno, zeli da misli ovako.
freehand freehand 09:26 24.11.2014

Re: Politika 101

Pa mislim, jebote, ova ga je nagrada izvadila, stvarno mi promače.

Pa dobro, nije avansno dobio Nobela za mir.
Nego šta bi sa onih par sitnih iznad te koju si naveo?
rage rage 09:26 24.11.2014

Re: Politika 101

Мислим да је та флосокула о некомпетентности сада сасвим погрешна, излишна, тупа, не гађа у мету. Нема честити Крстић никакве везе са тренутном политичком ситуацијом у Србији, он је невин. Глупо је, такође, у његовом правцу пројектовати све ове пљуце које му шаљете. Вучић је већ довољно дуго на власти а Срби су га изабрали, не Крстић или ја. Тамо се треба запљувавати.


Ta disciplina je poznata kao "pljuvanje u vis". Čudi me da smo došli do nje kao vida samokažnjavanja, pored tolikih inventivnijih i sofisticiranijih metoda autodestrukcije.
blogovatelj blogovatelj 09:34 24.11.2014

Re: Politika 101

To je zato što nisi gledao Arizona dream ( Xoveru za otvaranje očiju).


Ima skoro četvrt veka od kad im je prognozirao kraj sna, a Pajče još uvek misli da je pink Kadilak statusni simbol. Tako ti je to kad se neko kao rani tinejdžer intravenozno primi na Ratove zvezda.
alselone alselone 09:40 24.11.2014

Re: Politika 101

od kad im je prognozirao kraj sna


Je l' ovo udica za šarana?
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:18 24.11.2014

Re: Politika 101

Tako ti je to kad se neko kao rani tinejdžer intravenozno primi na Ratove zvezda.

:)

nastavak će biti - pure magic. optimizam gradim na osnovu toga kako je jj abrams revitalizovao star trek franšizu.

blogovatelj blogovatelj 11:29 24.11.2014

Re: Politika 101

Je l' ovo udica za šarana?


Svakom se desi sa ispadne šaran, što reče panonski mornar. Pa i Pajčetu.
Ja mislim da on kapira Kustine filmove. Moguće da mu estetika takve vrste ne prija, ali da bar one osnovne poruke uspeva da pohvata.
Ali upada u klasičnu logičku zamku tipa Boro Čorbo je Koštunicin, dakle Na zapadu ništa novo ne moš biti dobra pesma. Džaba je njemu pričati da je pesma pravljena dvadeset godina pre Borinog dileisanja, on je u dubini duše ubeđen da svojim stavom spasava Srbiju. Zato ga i volem, jer je srpski isključiv i netolerantan, nešto kao Omega obrnut naglavačke. Tzv Šešelj - Čanak dualitet

PS.

Molim obratiti pažnju kako sam se prefinjeno vratio iz trola u osnovnu nit bloga.
Možete slobodno Čanka da zamenite Vučićem, Čanak je ionako postao politička margina, a Vučić mejnstrim srpske politike koja je prihvatljiva zapadnom svetu.
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:35 24.11.2014

Re: Politika 101

Tako ti je to kad se neko kao rani tinejdžer intravenozno primi na Ratove zvezda.


'Beš blog bez teorije zavere: Was The Death Star Attack an Inside Job


alselone alselone 13:13 24.11.2014

Re: Politika 101

Ja mislim da on kapira Kustine filmove. Moguće da mu estetika takve vrste ne prija, ali da bar one osnovne poruke uspeva da pohvata.


Ja mislim da ne. Ovolika ostrascenost mi deluje kao da je u pitanju nesto kao placebo efekat. Posto se nesto ne uklapa u njegovu politicku vizuru on je ubedjen da je to lose i zaista mu se ne svidja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:27 24.11.2014

Re: Politika 101

alselone
Ja mislim da on kapira Kustine filmove. Moguće da mu estetika takve vrste ne prija, ali da bar one osnovne poruke uspeva da pohvata.


Ja mislim da ne. Ovolika ostrascenost mi deluje kao da je u pitanju nesto kao placebo efekat. Posto se nesto ne uklapa u njegovu politicku vizuru on je ubedjen da je to lose i zaista mu se ne svidja.


Sine, ubismo 40 kometara trola, sa pola snage. Tačno sam znao da će pominjanje Kuste to da proizvede, jer na budale koje mahom čine njegove obožavaoce može uvek da se računa.

Momci, ja mislim da vama te uniforme sa svastikama ne stoje baš lepo, a tek ovo loženje na ordenje je smehotresno. Nego da vi pogledate malo više filmova, pa da mi se javite na kanal. Mada mislim da biste onda i sami zaključili isto što i ja. Aj živi bili.

zilikaka zilikaka 18:47 24.11.2014

Re: Politika 101

Mislim, nisam sujeveran (), ali kad smo slavili prvi rodjoš, napravimo lutriju, to smo pokupili običaj od nekih drugara, Koreanaca: ono, rasporedimo na sto ispred nje gomilu predmeta koji simbolizuju neko zanimanje, tipa, stetoskop, oklagiju, fotoapart, četkicu za slikanje, patike, TIG welder, itd. I mala krene da baja, pretura, pretura, i iz cele te kamare kojekakvih sranja izvuče mali model spejsšatla. Ja, rek'o, e do jaja…


Za podsećanje, da ponovo pročitaš Autobiografiju Nušića. Taj običaj se kod nas zvao postupaonica.
omega68 omega68 20:07 24.11.2014

Re: Politika 101

nešto kao Omega obrnut naglavačke. Tzv Šešelj - Čanak dualitet

Baš ti hvala za ovu promociju.
Valjda će Šeki, uskoro, kad dođe na vlast da me se seti...
alselone alselone 22:07 24.11.2014

Re: Politika 101

Tačno sam znao da će pominjanje Kuste to da proizvede, jer na budale koje mahom čine njegove obožavaoce može uvek da se računa.

Momci, ja mislim da vama te uniforme sa svastikama ne stoje baš lepo, a tek ovo loženje na ordenje je smehotresno. Nego da vi pogledate malo više filmova, pa da mi se javite na kanal. Mada mislim da biste onda i sami zaključili isto što i ja. Aj živi bili.


I onda princi gresi kada kaze da si dileja i da je Kusta pelcer za tebe?
freehand freehand 23:12 24.11.2014

Re: Politika 101

Tačno sam znao da će pominjanje Kuste to da proizvede, jer na budale koje mahom čine njegove obožavaoce može uvek da se računa.

Iz Kana, Venecije, Berlina ili Moskve? Ili Los Anđelesa?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:20 22.11.2014

Допада ми се...

Da opozicija ne bi bila potpuno mrtvo more, postarao se ove nedelje Čedomir Jovanović. Rekao bih da je on potajno čitao moje tekstove u Našim novinama jerbo su nam se politički stavovi usaglasili. Ako nije čitao već je do iznetog stava došao vlastitim misaonim procesom, tim bolje po njega i po opoziciju nenaviklu da misli svojom glavom.

... овај иронично-зајебантски тон. ;-)

Имам проблем с овим:
U trenutku kad prestane da živi u udobnoj zavetrini mediokritetskog mišljenja i inercije kolektivne svesti, političar postane lider, pod uslovom da politički preživi agresiju kolektivne tuposti. I, naravno, populizma, koji se podjednako prima na svakom polu Srbije, što samo dokazuje koliko je politička podela na levo i desno postala besmislena. <...>
Danas postoje samo dve mogućnosti našeg izbora. Da li podržati Vučića, koji je, sviđalo se to nekome ili ne, među relevantnim faktorima jedini nastavljač ideje petoktobarske Srbije, ili Šešelja, stožernu paradigmu antievropeizma i političku individuu koja po povratku u Srbiju hrabro odabere za svoje prve žrtve pokojnu Mariju Crnobori i pokojnog premijera Đinđića?

Колико је Вучић реални настављач идеје петоокотобарске Србије?
Под 1) Шта је то идеја петооктобарске Србије?
Под 2) Да ли се Вучић, са својим лажно-докторантима, економским популизмом и теледиригованом медијском сценом уклапа у оно под ставком 1, ма како она изгледала?
Под 3) Да ли Вучић, са својом кадровском црном рупом, има "капацитет" да Србију заиста промени, особито тим пре јер није, као политичар, склон изградњи система, већ има ударничко-мученичку политичку активистичку црту.

Ово су питања која треба да опредељују човека да ли ваља пружити прилику Вучићу.
А ако опет уђемо у ситуацији избора мањег зла, и то буде пресудан разлог за подршку Вучићу, отићи ћемо још један корак уназад. На крају, можда дођемо и до Коџине Србије као идеје коначног решења уређења српске државе?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:41 22.11.2014

Re: Допада ми се...

Колико је Вучић реални настављач идеје петоокотобарске Србије?
Под 1) Шта је то идеја петооктобарске Србије?

To je otvorena, moderna, demokratska Srbija koja se reformiše kako bi postala članicom EU i gradi prijateljske i partnerske odnose sa svetom....u najkraćem.
Под 2) Да ли се Вучић, са својим лажно-докторантима, економским популизмом и теледиригованом медијском сценом уклапа у оно под ставком 1, ма како она изгледала?

Ne sasvim, ali se uklapa u meri u kojoj se uklapao DOS sa svojim lažnim veličinama, probisvetima i svojom cenzurom medija.
Под 3) Да ли Вучић, са својом кадровском црном рупом, има "капацитет" да Србију заиста промени, особито тим пре јер није, као политичар, склон изградњи система, већ има ударничко-мученичку политичку активистичку црту.

Nema. Zato i kažem da je ono što je ovih dana govorio Čeda Jovanović suvislo.
tyson tyson 17:42 22.11.2014

Re: Допада ми се...


Колико је Вучић реални настављач идеје петоокотобарске Србије?

Nije uopšte nastavljač ideje petooktobarske Srbije, jer ne radi ništa suštinski drugačije od onih koji su Srbijom upravljali posle 5. oktobra i izneverili očekivanja.

Korupcija je i dalje sveprisutna i opšte prihvatljiva; SNS zapošljava i kuso i repato po partijskoj liniji gde god su na vlasti; nameštaju se poslovi i ispumpavaju državne pare preko grupe povlašćenih, stranci i Vučiću bliskih ljudi; državna uprava je nereformisana, glomazna, neefikasna i skupa; u državnoj upravi se na rukovodeća mesta postavljaju ljudi bez potrebnog znanja, iskustva i kvalifikacija; ne namerava se nikakva reforma zdravstvenog sistema (ogromna žaba za progutati); ne namerava se nikakva reforma penzionog sistema (takođe ogromna žaba za progutati); ne postoji strategija u vođenju ekonomske politike zemlje; ne postoji strategija u vođenju monetarne politike zemlje; guše se medijske slobode; aparat "države u senci" se ne dira; lopovi i prestupnici iz doba 1990-ih i 2000-ih se ne diraju; zemljom vršljaju tajne službe drugih zemalja i uživaju u nesmetanom međusobnom nadmetanju sprovođenja koncepta specijalnog rata kao u nekom oglednom dobru...

Ima to ga koliko hoćeš, ovo je samo delić.

Još samo da izbori počnu opet da se nameštaju i faktički se ne bismo odmakli od septembra 2000. godine skoro pa ni malo. Mislim na suštinsku promenu stanja stvari, a ne materijalne pojavne oblike (jeste, živi se kvalitetnije nego 1990-ih, što i nije tako teško).


tyson tyson 17:44 22.11.2014

Re: Допада ми се...

To je otvorena, moderna, demokratska Srbija

Pa hajde, šta jednu zemlju čini "otvorenom, modernom i demokratskom"? I gde je Srbija danas u tom koordinatnom sistemu, i šta to sadašnja vlast čini da poboljša 'otvorenost', modernost' i demokratiju u Srbiji?


princi princi 17:48 22.11.2014

Re: Допада ми се...

Nije uopšte nastavljač ideje petooktobarske Srbije

Kako misliš nije? Pa jel nije
Korupcija je i dalje sveprisutna i opšte prihvatljiva; SNS zapošljava i kuso i repato po partijskoj liniji gde god su na vlasti; nameštaju se poslovi i ispumpavaju državne pare preko grupe povlašćenih, stranci i Vučiću bliskih ljudi; državna uprava je nereformisana, glomazna, neefikasna i skupa; u državnoj upravi se na rukovodeća mesta postavljaju ljudi bez potrebnog znanja, iskustva i kvalifikacija; ne namerava se nikakva reforma zdravstvenog sistema (ogromna žaba za progutati); ne namerava se nikakva reforma penzionog sistema (takođe ogromna žaba za progutati); ne postoji strategija u vođenju ekonomske politike zemlje; ne postoji strategija u vođenju monetarne politike zemlje; guše se medijske slobode; aparat "države u senci" se ne dira; lopovi i prestupnici iz doba 1990-ih i 2000-ih se ne diraju; zemljom vršljaju tajne službe drugih zemalja i uživaju u nesmetanom međusobnom nadmetanju sprovođenja koncepta specijalnog rata kao u nekom oglednom dobru...

Ima to ga koliko hoćeš, ovo je samo delić.
tyson tyson 17:57 22.11.2014

Re: Допада ми се...

Kako misliš nije?

Ideja, a ne šta smo dobili posle 5. oktobra


princi princi 17:59 22.11.2014

Re: Допада ми се...

Ideja, a ne šta smo dobili posle 5. oktobra

Što je najgore, mislim da je ipak u pitanju bila ideja, i to od samog početka.
tyson tyson 18:07 22.11.2014

Re: Допада ми се...

Što je najgore, mislim da je ipak u pitanju bila ideja, i to od samog početka.

Onih koji su prigrabili vlast - nesumnjivo


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana