Društvo| Ljudska prava

Ko sve dobija nagrade za afirmaciju ljudskih prava

Predrag Azdejković RSS / 07.12.2014. u 22:14

Ove godine nagradu Osvjanje slobode koju dodeljuje Fond "Maja Maršićević-Tasić" dobila je profesorka  Ekonomskog fakulteta u Beogradu Danica Popović.

Nagrada "Osvajanje slobode" dodeljuje se ženi koja se svojim delovanjem zalaže za afirmaciju principa ljudskih prava, pravne države, demokratije i tolerancije u društvu.

Pa da vidimo kako profesorka afirmiše ljudska prava na svom Facebook profilu:

Kaže jedan moj profesor, Amerikanac, treba im to sve dati. Jer se u suprotnom gejevi mnogo više množe, sklapaju strejt brakove, pa prenose gene... Ali bez šale, pravo na brak je i pravo na usvajanje dece. Zamislite strejt dete koje živi u gej braku, gospode bože. 

 17819.jpg

Ko sve u Srbiji neće da dobije nagradu za afirmaciju ljudskih prava... 

 

Atačmenti



Komentari (1040)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 19:18 09.12.2014

Re: Tja.....

I onda, iz toplote doma svoga, osipala baražnu vatru preko tastature na sve one koji tu decu šikaniraju zbog tate i tate.


Jok brale.
Ti koji šikaniraju prvo treba da budu opomenuiuti od strane murije (pod uslovom da je bilo samo verbalno, ne i fizičko šikaniranje) a posle toga ako se šikanatori ne opamete, onda idu sudije, za prekršaje ili prave, u zavisnosti od nivoa šikaniranja.
To se tako radi u normalnim zemljama.
I znaš kako sve funkcioniše? Savršeno, veruj mi.
predatortz predatortz 19:34 09.12.2014

Re: Tja.....

Ti koji šikaniraju prvo treba da budu opomenuiuti od strane murije (pod uslovom da je bilo samo verbalno, ne i fizičko šikaniranje) a posle toga ako se šikanatori ne opamete, onda idu sudije, za prekršaje ili prave, u zavisnosti od nivoa šikaniranja.


Ne postoji član zakona koji sankcioniše kada neki klinac zadirkuje drugog klinca.
Verujem da to ne postoji ni u 'normalnim' zemljama.

Ja govorim o podsmehu i izopštenosti iz zajednice koje bi deca, čiji su 'roditelji' u istopolnoj zajednici, svakodnevno doživljavala. Da li je ok svesno, znajući stav zajednice po tom pitanju, kao i znajući da se taj stav još dugo neće promeniti, izložiti decu takvoj sredini?

Ja mislim da nije.

princi princi 19:38 09.12.2014

Re: Tja.....

Ne postoji član zakona koji sankcioniše kada neki klinac zadirkuje drugog klinca.
Verujem da to ne postoji ni u 'normalnim' zemljama.

Boga mi, postoje propisi i to dosta oštri protiv bullyinga po bilo kojoj, pa i seksualnoj, osnovi.
predatortz predatortz 19:40 09.12.2014

Re: Tja.....

princi
Ne postoji član zakona koji sankcioniše kada neki klinac zadirkuje drugog klinca.
Verujem da to ne postoji ni u 'normalnim' zemljama.

Boga mi, postoje propisi i to dosta oštri protiv bullyinga po bilo kojoj, pa i seksualnoj, osnovi.


Vidim i primenjuju se. Osim ako si crnac...
princi princi 20:06 09.12.2014

Re: Tja.....

Jbg, ovo ti je odgovor na nivou "čija tetka kurva?".
looping looping 20:18 09.12.2014

Re: Tja.....

Svet se menja, a sa svetom se menja i to što je "prirodno".

Meni recimo uopšte nije prirodno da žena vozi auto.
looping looping 20:25 09.12.2014

Re: Tja.....

predatortz
Ti koji šikaniraju prvo treba da budu opomenuiuti od strane murije (pod uslovom da je bilo samo verbalno, ne i fizičko šikaniranje) a posle toga ako se šikanatori ne opamete, onda idu sudije, za prekršaje ili prave, u zavisnosti od nivoa šikaniranja.


Ne postoji član zakona koji sankcioniše kada neki klinac zadirkuje drugog klinca.
Verujem da to ne postoji ni u 'normalnim' zemljama.

Ja govorim o podsmehu i izopštenosti iz zajednice koje bi deca, čiji su 'roditelji' u istopolnoj zajednici, svakodnevno doživljavala. Da li je ok svesno, znajući stav zajednice po tom pitanju, kao i znajući da se taj stav još dugo neće promeniti, izložiti decu takvoj sredini?

Ja mislim da nije.


Žal što će da zadirkuju decu? Ti si stvarno živeo u nekoj lepoj sredini gde te niko nije zadirkivao ni istukao onako iz nekog glupog razloga.
Ja takođe mislim da je kod tebe prisutna neka homofobija, mislim nemaš neke argumente. Smatraš da je sve za decu bolje ( glad, sirotište, ulica, kriminal) nego da žive u homo porodici. A govoriš o žrtvovanju dece.
Deca se već žrtvuju i zlostavljaju naveliko ali ne primećuješ. A usvajanje treba da smanji tu žrtvu.
predatortz predatortz 20:36 09.12.2014

Re: Tja.....

looping
predatortz
Ti koji šikaniraju prvo treba da budu opomenuiuti od strane murije (pod uslovom da je bilo samo verbalno, ne i fizičko šikaniranje) a posle toga ako se šikanatori ne opamete, onda idu sudije, za prekršaje ili prave, u zavisnosti od nivoa šikaniranja.


Ne postoji član zakona koji sankcioniše kada neki klinac zadirkuje drugog klinca.
Verujem da to ne postoji ni u 'normalnim' zemljama.

Ja govorim o podsmehu i izopštenosti iz zajednice koje bi deca, čiji su 'roditelji' u istopolnoj zajednici, svakodnevno doživljavala. Da li je ok svesno, znajući stav zajednice po tom pitanju, kao i znajući da se taj stav još dugo neće promeniti, izložiti decu takvoj sredini?

Ja mislim da nije.


Žal što će da zadirkuju decu? Ti si stvarno živeo u nekoj lepoj sredini gde te niko nije zadirkivao ni istukao onako iz nekog glupog razloga.
Ja takođe mislim da je kod tebe prisutna neka homofobija, mislim nemaš neke argumente. Smatraš da je sve za decu bolje ( glad, sirotište, ulica, kriminal) nego da žive u homo porodici. A govoriš o žrtvovanju dece.
Deca se već žrtvuju i zlostavljaju naveliko ali ne primećuješ. A usvajanje treba da smanji tu žrtvu.


Ja mislim da ti izvodiš paušalne zaključke.
Evo ti primer. Tvrdiš da smatram da je za decu bolji kriminal, sirotište, glad, ulica nego homo porodica.
Ja te pozivam, ako si ozbiljan čovek, da to potkrepiš nekim citatom u kojem ja tvrdim nešto slično.

Ja nigde nisam rekao da decu ne treba davati na usvajanje. Samo se zalažem za to da se daju tradicionalnim porodicama, jer će u njima izbeći stigmu koja bi im sledovala ako njihovi usvojitelji budu u istopolnoj zajednici.
Dakle, nikakva glad, ulica, kriminal... Tradicionalna porodica je moj stav.

Ti nastupaš sa pozicija da samo ljudi u istopolnoj zajednici, kojih u Srbiji uzgred nema - bar ne registrovanih, žele da usvajaju decu. To nije ni blizu istini, niti realnom stanju.

Dakle, molim za citat...
blogovatelj blogovatelj 20:52 09.12.2014

Re: Tja.....

Ne postoji član zakona koji sankcioniše kada neki klinac zadirkuje drugog klinca.
Verujem da to ne postoji ni u 'normalnim' zemljama.


Tačno.
Moj klinac kad je imao dvanaest godina osnuje hejtersku grupu na Fejsu, sa još dva drugara. U petak uveče grupa osnovana, do ponedeljka osamdeset posto đaka škole se učlanilo u grupu.
Grupa je bila hejterska jer su nekog nesretnog druga iz škole zajebavali.
U ponedeljak posle škole sam dobio pismeno poziv da idem i razgovaram sa direktoricom u utorak.
Naravno, klinac mi je to kući predao, onda sam ga propitao kakva je grupa, pa sam se uverio u njeno postojanje, a onda sam pozvao i majku jednog od ostale dvojice koji su grupu osnovali. Žena Srpkinja, komšinica iz zgrade. I tu se lepo dogovorimo oko kazne, da bude istovetna. A kazna je bila da ja preuzmem lozinku od njegovog Fejsa i da je držim nedelju dana.
Posle više nije bilo problema.
Sve se reši kad se hoće.
I kanadska deca kad idu na ekskurzije ne pijanče i ne ginu, i kad idu na utakmice ne ubijaju se među sobom, ne prebijaju pedere na ulici, itd, itd... Sve se može kad sistem reši da tako bude. Samo je pitanje da li sistem hoće to. Ili je možda sistem nesposoban, pa onda pušta i druge da ga ruše, a za uzvrat i on sam unutar sebe redi šta mu je volja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:55 09.12.2014

Re: Tja.....

Dakle, nikakva glad, ulica, kriminal... Tradicionalna porodica je moj stav.

a sad ti meni reci, ako nema dovoljno tih tradicionalnih porodica koje bi/mogu da usvoje decu bez roditelja, da li bi dao decu na usvajanje istopolnim parovima, ili bi ih prepustio ulici (glad, krimina...)? ali, molim te, samo sa da ili ne. prosto je.
larisa_bg larisa_bg 20:55 09.12.2014

Re: Tja.....

predatortz

Alal vera domaćice! Borba za tuđa prava, preko tuđe dece!


Mnogo si se emotivno uneo u temu. Ne razgovaram na taj način, iz principa.

(PS. tata ti domaćica, znaš!)

predatortz predatortz 21:03 09.12.2014

Re: Tja.....

BebaOdLonchara
Dakle, nikakva glad, ulica, kriminal... Tradicionalna porodica je moj stav.

a sad ti meni reci, ako nema dovoljno tih tradicionalnih porodica koje bi/mogu da usvoje decu bez roditelja, da li bi dao decu na usvajanje istopolnim parovima, ili bi ih prepustio ulici (glad, krimina...)? ali, molim te, samo sa da ili ne. prosto je.


Prvo, uvek je bilo više porodica koje bi usvojile dete, nego dece za usvajanje.
Drugo, službe koje uključene u proces usvajanja su jako rigorozne i izbirljive. Na usvajanje se ponekad čeka i godinama. Treba li tako? Treba.
Treće, u Srbiji još uvek ne postoji kategorija 'istopolnih parova' niti istopolnog breke, zajednice...

I, najvažnije, ja ne dajem decu na usvajanje. To čini institucija, a svoju odluku bazira na proceni socijalnih radnika, psihologa, pedagoga...

Nije bitno šta bih uradio ja, ili bilo ko od nas ovde. Bitna je primena zakona i procena stručnjaka.

Kada se donese zakon o istopolnoj zajednici, kada se obezbedi društvena prihvatljivost takvih zajednica, kada stručnjaci kažu da su takve zajednice ok za pravilno formiranje deteta - onda ću i ja da kažem da je to ok.
predatortz predatortz 21:03 09.12.2014

Re: Tja.....


(PS. tata ti domaćica, znaš!)


Gore od toga! Penzioner!
nim_opet nim_opet 22:16 09.12.2014

Re: Tja.....

Ja govorim o podsmehu i izopštenosti iz zajednice koje bi deca, čiji su 'roditelji' u istopolnoj zajednici, svakodnevno doživljavala. Da li je ok svesno, znajući stav zajednice po tom pitanju, kao i znajući da se taj stav još dugo neće promeniti, izložiti decu takvoj sredini?

Ja mislim da nije.

I, jel onda da sterilisemo homoseksualne parove koji bi da imaju decu a bez usvajanja? I da im oduzmemo postojecu decu? Zasto je pravo okoline da terorise tu decu bitnije od prava deteta da zivi u porodici?
predatortz predatortz 22:21 09.12.2014

Re: Tja.....


I, jel onda da sterilisemo homoseksualne parove koji bi da imaju decu a bez usvajanja? I da im oduzmemo postojecu decu?


Kao što su meni moja deca svetinja, tako su i njima njihova. Ne stavljaj mi usta to fašističko smeće.
Hansel Hansel 23:57 09.12.2014

Re: Tja.....

larisa_bg
Hansel
si vido šta radi ovaj pederski lobi!

Не би то било ни близу да се није укључила критичка страна!

pa vi ste im najjači lobi
samo im pravite reklamu

umesto da dišete duboko i da se pomirite sa raznolikošću sveta

Ма, разноликост је сасвим ОК, него досадно је кад се натура.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:27 10.12.2014

Алихоџа

Hansel
Ма, разноликост је сасвим ОК, него досадно је кад се натура.

:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:36 10.12.2014

Re: Tja.....

Nije bitno šta bih uradio ja, ili bilo ko od nas ovde. Bitna je primena zakona i procena stručnjaka.

procena stručnjaka pre par desetina godina je da je homoseksualnost bolest. sada se procena stručnjaka sa tim ne slaže.

znam da nije bitno šta ti ili ja mislimo ili šta bi ko uradio, ali bih ja jako volela da mi odgovoriš na gore postavljeno pitanje: dakle, da ili ne?
docsumann docsumann 16:14 10.12.2014

Re: Tja.....

procena stručnjaka pre par desetina godina je da je homoseksualnost bolest.


e, to mi je omiljeni (mada, sad već oficijelno derogirani) argument homofoba - homoseksualnost je bolest.
misim, pa šta čak i da jeste !? ne vidim da bi to, pa i da jednog dana postane oficijelni stav medicinske struke, išta promjenilo u pogledu prava koja bi, po mom shvatanju, trebalo da pripadaju gej osobama.
a trebalo bi da im pripadaju SVA ljudska prava, odnosno seksulano opredjeljenje ne bi trebalo na to pitanje uopšte da utiče.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:20 10.12.2014

Re: Tja.....

misim, pa šta čak i da jeste !?

pa ništa. nisam insistirala na tome da jeste ili nije, već na tome da reč stručnjaka takođe može da se promeni u skladu sa savremenim istraživanjima. s tim u vezi, sećam se da je pušenje (cigareta) nekada preporučivano kao zdravo.

ps. mada, ako bi se vratili jednog dana na tu teoriju da je homoseksualnost (psihička) bolest, onda ne bi mogli da usvajaju decu. prosto, osobi sa šizofrenijom (npr) takođe ne bi dali da usvoji dete. a kad smo kod ljudskih prava, npr, direktor nestlea () smatra da voda nije ljudsko pravo. sve je relativno, želim reći.
Domazet Domazet 18:48 10.12.2014

Ja samo da kazem...

predatortz

I, jel onda da sterilisemo homoseksualne parove koji bi da imaju decu a bez usvajanja? I da im oduzmemo postojecu decu?


Kao što su meni moja deca svetinja, tako su i njima njihova. Ne stavljaj mi usta to fašističko smeće.

...da mi je jako drago sto me je Predatorz ubedio da su Srbi u Hrvatskoj punopravni clanovi zajednice na koje niko iz okoline ne gleda sa podsmehom, nipodastavanjem ili, ne daj boze, mrznjom. Pa mogu bez ikakvih problema da usvajaju hrvatsku decu.

Uzgred, da li se prvonagradjena Danica pobunila protiv mogucnosti da srpski drzavljani hrvatske nacionalnosti usvajaju srpsku decu ako zive u Srbiji. Rekao bih da u Srbiji, kako je predstavljena od mnogih na blogu, mora da ima premnogo onih koji sa podsmehom, nipodastavanjem ili, ne daj boze mrznjom, gledaju na roditelje Hrvate. Nije valjda Predatorz jedini koji se brine za dobrobit te dece?
Domazet Domazet 18:57 10.12.2014

!!

alselone alselone 19:02 10.12.2014

Re: !!

Domazet


Covece ti uvek kasnis na zurku. Peti dan bloga, svi se iscrpeli i eto ti Domazetovog komentara na 6. strani. Dodji na vreme, udji u fajt.
docsumann docsumann 19:05 10.12.2014

Re: Tja.....

BebaOdLonchara

pa ništa.


ma nisam se ja uopšte sporio s tobom.

ps. mada, ako bi se vratili jednog dana na tu teoriju da je homoseksualnost (psihička) bolest, onda ne bi mogli da usvajaju decu. prosto, osobi sa šizofrenijom (npr) takođe ne bi dali da usvoji dete.


ali homoseksulanost (čak i pod tom hipotetičnom pretpostavkom) ne utiče na moć rasuđivanja, na intelektualne kapacitete, na emocionalnost, na ljudskost, na empatiju, na moralni kodeks... kažem, čak i da medicinska struka (iznova) promjeni stav prema homoseksualzimu kao pojavi, ne vidim ni jedan razlog koji bi homoseksualnu osobu po bilo kom osnovu diskvalifikovao ili ograničio u konzumiranju kompletnog korpusa ljudskih prava.
Domazet Domazet 19:15 10.12.2014

Ne pazis na casu...

alselone
Domazet


Covece ti uvek kasnis na zurku. Peti dan bloga, svi se iscrpeli i eto ti Domazetovog komentara na 6. strani. Dodji na vreme, udji u fajt.

...pa ti posle profa kriv.

A ja jadan uvenuh cekajuci da mi Predatorz odgovori na moje upite o stradanju hrvatske dece usvojene od hrvatskih gradjana srpskog podrijetla. A on nista...

A i tebe sam hteo da pohvalim, i da sasvim pozdravim tvoje ostro protivljenje otimanju dece od heteroseksualnih parova i davanju iste na usvajanje homoseksualnim. Ili optimalno resenje ili smrt!! Laze Edo da je Majka! Dobro kaze onaj doktor, nema bre pojma! Medjutim pojede mi sinoc Homeland Security komentar. Kaze, Dangerous Site!
predatortz predatortz 19:19 10.12.2014

Re: Ne pazis na casu...


A ja jadan uvenuh cekajuci da mi Predatorz odgovori na moje upite o stradanju hrvatske dece usvojene od hrvatskih gradjana srpskog podrijetla. A on nista...


Pitanje sam smatrao smešnim, pa sam ga preskočio. Kakvo stradanje hrvatske dece usvojene od hrvatskih građana srpskog porekla?
Ne mogu ni da naslutim o čemu pričaš?
U svakom slučaju, pitaš pogrešnu osobu.
Domazet Domazet 19:50 10.12.2014

Ne mozes da naslutis?? Ili ti nezgodno...

predatortz

A ja jadan uvenuh cekajuci da mi Predatorz odgovori na moje upite o stradanju hrvatske dece usvojene od hrvatskih gradjana srpskog podrijetla. A on nista...


Pitanje sam smatrao smešnim, pa sam ga preskočio. Kakvo stradanje hrvatske dece usvojene od hrvatskih građana srpskog porekla?
Ne mogu ni da naslutim o čemu pričaš?
U svakom slučaju, pitaš pogrešnu osobu.

...da se pogledas u ogledalo. Hoces da mi kazes da u Hrvatskoj nema dovoljno budala koji na Srbe koji zive tamo gledaju sa podsmehom? Po tebi je to samo srpski specijalitet? Jer mislim da ne treba da te ubedjujem da u u Srbiji takvih budala ima. Pa sudeci po tvojoj logici onda bi 'tamo' trebalo spasavati decu nepotrebnih neprijatnosti zabranom hrvatskim Srbima da usvajaju decu Hrvate. Ili u Srbiji hrvatskim parovima da usvajaju srpsku decu!

Kazem ja predrasude su cudo. Teraju te u laz, i to ne samo da lazes druge vec i sebe. Ponajvise sebe. Cudo jedno koliko su srcu drage. Radije ce covek da se pravi glup nego da sedne i malo razmisli...

A najstrasnije mi je to sto i na ovom malom uzorku ovde ima nepodnosljivo mnogo onih koji smatraju da je sasvim ok homoseksualnim parovima zabraniti usvajanje dece, slezu ramenima na ideju da se hrvatski roditelji koji bi da usvoje srpsku decu guraju u drugi plan, hebi ga, istorija, ali zato bi da provriste na ideju da neko zabrani Srbima u Hrvatskoj da usvajaju decu Hrvate, Mada oni licno nikada ne bi...

Normalno, poslednji pasus ide i vice versa. Sasvim sam siguran da ovde na blogu ima i homo i heteroseksualaca koji bi se itekako mrstili na ideju da se neko drugosrbijansko dete da na usvajanje prvosrbijanskom paru. Kazem ja, homoseksualci su isti kao i sav ostali svet, ni bolji ni gori...
predatortz predatortz 20:03 10.12.2014

Re: Ne mozes da naslutis?? Ili ti nezgodno...

Kazem ja, homoseksualci su isti kao i sav ostali svet, ni bolji ni gori...


A ja kažem:

Priča o usvajanju je, pre svega, priča o deci. O interesu dece, zapravo. Deca ne bi trebala da budu pešadija u borbi za interese bilo koje grupe, pa ni LGBT. Ako postoji mogućnost da će zbog toga što imaju tatu i tatu za usvojitelje imati problem sa prihvatanjem od strane sredine u kojoj žive, a ako imaju mamu i tatu za usvojitelje taj problem neće imati - ja glasam za tatu i mamu.

Jesam li zbog toga homofob?
I ako smatraš da jesam, obrazloži mi to.
alselone alselone 20:43 10.12.2014

Re: Ne pazis na casu...

A i tebe sam hteo da pohvalim, i da sasvim pozdravim tvoje ostro protivljenje otimanju dece od heteroseksualnih parova i davanju iste na usvajanje homoseksualnim. Ili optimalno resenje ili smrt!!


Samo ti zajebavaj, lako je sada 6. dani naci rupe za bockanje. I ja sam tebe hteo da pohvalim, jedini si koji edituje naslov, pa onda nastavi recenicu, cak i kad odgovara.
Domazet Domazet 20:57 10.12.2014

Gledaj onu sliku...

predatortz
Kazem ja, homoseksualci su isti kao i sav ostali svet, ni bolji ni gori...


A ja kažem:

Priča o usvajanju je, pre svega, priča o deci. O interesu dece, zapravo. Deca ne bi trebala da budu pešadija u borbi za interese bilo koje grupe, pa ni LGBT. Ako postoji mogućnost da će zbog toga što imaju tatu i tatu za usvojitelje imati problem sa prihvatanjem od strane sredine u kojoj žive, a ako imaju mamu i tatu za usvojitelje taj problem neće imati - ja glasam za tatu i mamu.

Jesam li zbog toga homofob?
I ako smatraš da jesam, obrazloži mi to.

...i kazi mi sta mislis koliko je u Great State of Arkansas bilo sasvim pristojnog belog sveta koji se pitao kako mogu Rubini roditelji da guraju sopstveno dete u prve redove pesadije. Lakse im bilo tako nego da priznaju da su rasisti. A Rubi ne da je bila u prvim redovima, nego je bila jedina...

I nemoj da mislis da ti tu decu ne gurkas. Samo sto bi ti radije da ih drzis u poslednjim redove samo da bi ih(sebe?) zastitiuo podsmeha...

Nego nikako da mi odgovoris na moja pitanja. Cak ni posle pojasnjenja.
Domazet Domazet 21:00 10.12.2014

Originalni...

alselone
A i tebe sam hteo da pohvalim, i da sasvim pozdravim tvoje ostro protivljenje otimanju dece od heteroseksualnih parova i davanju iste na usvajanje homoseksualnim. Ili optimalno resenje ili smrt!!


Samo ti zajebavaj, lako je sada 6. dani naci rupe za bockanje. I ja sam tebe hteo da pohvalim, jedini si koji edituje naslov, pa onda nastavi recenicu, cak i kad odgovara.

...oportunista, jes da mi nije grede da podhebavam ono sto je lako podhebavati ali sam zato jedini i originalan u pristupu.
predatortz predatortz 21:06 10.12.2014

Re: Gledaj onu sliku...


Nego nikako da mi odgovoris na moja pitanja. Cak ni posle pojasnjenja.


Ama, koja pitanja? O usvajanju hrvatske dece od strane Srba u Hrvatskoj? Pa, Srbima u Hrvatskoj su uskraćena najosnovnija prava! Ovo pitanje koje ti potežeš, za Srbe u Hrvatskoj je naučna fantastika! Ljudi ne mogu da ostvare povrat svoje imovine, nalaze se na listama gonjenih koje se svake godine multipliciraju, ne mogu da se služe svojim jezikom, pismom... A ti mene pitaš za usvajanje hrvatske dece!

Hajde da ja budem tako bezobrazan kao što si ti sad, pa da pitam:

Šta je LGBT zajednica uradila za prava srpske manjine u Hrvatskoj? Ništa!
Tvojom logikom, ta zajednica je onda srbofobična!

Ne izvrći moje reči.
Ok, za tebe sam ja homofob. Mogu da živim sa tim...
Domazet Domazet 23:47 10.12.2014

Ne, ja nisam bezobrazan...

predatortz

Nego nikako da mi odgovoris na moja pitanja. Cak ni posle pojasnjenja.


Ama, koja pitanja? O usvajanju hrvatske dece od strane Srba u Hrvatskoj? Pa, Srbima u Hrvatskoj su uskraćena najosnovnija prava! Ovo pitanje koje ti potežeš, za Srbe u Hrvatskoj je naučna fantastika! Ljudi ne mogu da ostvare povrat svoje imovine, nalaze se na listama gonjenih koje se svake godine multipliciraju, ne mogu da se služe svojim jezikom, pismom... A ti mene pitaš za usvajanje hrvatske dece!

Hajde da ja budem tako bezobrazan kao što si ti sad, pa da pitam:

Šta je LGBT zajednica uradila za prava srpske manjine u Hrvatskoj? Ništa!
Tvojom logikom, ta zajednica je onda srbofobična!

Ne izvrći moje reči.
Ok, za tebe sam ja homofob. Mogu da živim sa tim...

...ja sam neprijatan. I ne izvrcem tvoje reci. Samo ih primenjujem na situaciju na koju si osetljiv.

Ti si bezobrazan u svojoj nemoci. I namerno ne pravis razliku izmedju ne-cinjenja i aktivnog cinjenja. Ne verujem da se LGBT zajednica pretrgla oko borbe za prava Srba u Hrvatskoj. Nisam ni ja, iako mi je djed po majci iz Kistanja. Ali ne verujem ni da ih ima mnogo medju njima koji su protiv toga da se Srbima u Hrvatskoj dozvoli usvajanje hrvatske dece. Sve da bi zastitili decu od neprijatnosti...

I ovde cu da prekinem nasu diskusiju. Ne mogu ja da ti otvorim oci ako ih ti namerno drzis zatvorene. I jesam bio i neprijatan i podsmehnuo ti se otvoreno. Ali nisam te nipodastavao. Kolicina intelektualnog nepostenja koju pocinjes da iskazujes nije za podsmeh vec za nipodastavanje. Mogu bez toga, bez veze je. Steta...
predatortz predatortz 21:01 11.12.2014

Re: Ne, ja nisam bezobrazan...


I ovde cu da prekinem nasu diskusiju. Ne mogu ja da ti otvorim oci ako ih ti namerno drzis zatvorene. I jesam bio i neprijatan i podsmehnuo ti se otvoreno. Ali nisam te nipodastavao. Kolicina intelektualnog nepostenja koju pocinjes da iskazujes nije za podsmeh vec za nipodastavanje. Mogu bez toga, bez veze je. Steta...


Tek sad videh ovaj komenar, jbga previše ih je a meni koncentracija pada.

Prvo, zašto se nalaziš pozvanim da meni otvaraš oči?
Podsmehnuo se jesi, neprijatan si- i to stoji. Ja sam te džentlmenski iskulirao.
Isto važi za količinu tvog kvazi-intelektualnog preseravanja. Mogu i ja bez toga da javno iznosim svoj sud o tom tipu ljudi. Znam da bi to neke ovde uveselilo, ali ja ću to preskočiti.
cane cane 15:20 13.12.2014

Re: Ne mozes da naslutis?? Ili ti nezgodno...

..da se pogledas u ogledalo. Hoces da mi kazes da u Hrvatskoj nema dovoljno budala koji na Srbe koji zive tamo gledaju sa podsmehom? Po tebi je to samo srpski specijalitet? Jer mislim da ne treba da te ubedjujem da u u Srbiji takvih budala ima. Pa sudeci po tvojoj logici onda bi 'tamo' trebalo spasavati decu nepotrebnih neprijatnosti zabranom hrvatskim Srbima da usvajaju decu Hrvate. Ili u Srbiji hrvatskim parovima da usvajaju srpsku decu!


ajde?

ja kao sto rekoh smatram da ne samo da pederi treba da usvajaju decu, nego ne vidim cemu ogranicenja da to bude so called 'bracna' zajednica - bilo pederska ili ne.

zasto tip i tri tete ne mogu da usvajaju decu? apropo toga sto ne mogu ni da naprave legalnu 'zajednicu' (sem u prijateljima).

zasto pojedinac ne bi mogao da usvaja decu, pa i razlicitih etniciteta.

jel bih mogao ja, kao pojedinac, da usvojim jednu sedamnaestogodisnju hrvaticu, po mogucstvu splicanku (nesto fazon jelena rozga u spotu na ljuljasci...).


bloger201 bloger201 20:22 09.12.2014

još samo jednom...

Ne mogu replicirati na "tekuće" komentare, jer, eto, preko dana moram da radim, da bih bio "dobar" str8 tata . Ipak, večeras sam ipak dao sebi vremena da pročitam većinu komentara. Iskreno, živo me interesovalo, kako će "fine" persone, koje se tako zdušno zalažu za "cmok-mok" istopolne odnose reagovati na (ipak originalno ne moj) opis istoga.
No, evo još mojih nekih "out- retro- bljak" komentara . Slažem se sa princijem, ako se njegove "ŽIVELI..." parole posmatraju odvojeno! Iskreno, ama baš ništa nemam protiv pedera. Stvarno! Moj JEDINI uslov prema njima jeste da ONI MENE OSTAVE NA MIRU! Neka rade šta god žele, razmenjuju guzice, vole se, ... Dakle, ŽIVELI!
Isto tako podržavam usvajanje dece! Ali(hodža) NE od strane njih. I to ne zbog toga da je, navodno, Srbija "primitivna, zaostala, ..." Ne! Generalno NE! Protiv sam i da Elton Džon (sa svojim partnerom) usvoji dete (čovek koji ima više funti u cipelama od sume koju sam ja, verovatno, zaradio za ceo život). Sva ostala "prava", da se "vole", nasleđuju, dele benefite, stiču socijalna prava, itd itd - neka. Jedino, ako smem da budem ličan, eto, ne volem da vidim to "ružičasto" na ulici. Bejah jedne nedelje na kale-megdanu i videh dve devojčice koje se malkice "zanele" na klupi - i pokvariše mi sunčano popodne (ali, to isto videh jednom od hetero para u autobusu i regovah isto - hebiga, moj stav je da takve stvari spadaju "u četiri zida", pa kogod da to aplicira, eh...)
Što se tiče kršenja ljudskih prava po osnovu usvajanja - pa, one se ne krše! Oni ta prava NEMAJU! Dakle, ne krše se u Srbiji (a i u većini država sveta je, koliko znam, tako). Neću sad da polemišem oko toga, na koji način je homoseksualizam postao legalan (odnosno izašao iz senke bolesti). Ali(hodža) je činjenica da se to desilo PREGLASAVANJEM! Dakle, odluka o tome da li je "nešto" bolest ili ne se donosi u SZO preglasavanjem... Hm, znate, ja sam inženjer za koga je uvek 2+2=4 i NE MOŽE se menjati preglasavanjem! Ali(hodža), ajde... Kako jedna blogokoleginica reče, "što pre se priviknemo na TO kuda SVET ide, biće nam lakše..." . Hm, sklon sam da prihvatim onu izjavu da "sam sretan što neću dugo živeti u 21. veku".
E, to privikavanje, nezavisno od toga koliko ću još u ovom "fekalnom" svetu (neka gospodža reče da imam opsesiju govana??! čini mi se) živeti, me plaši zbog jedne druge dimenzije. A to je uvođenje "ONO" umesto deteta i rednih brojeva roditelja (roditelj_1 & roditelj_2) u zamenu za zabranjeno korištenje arhaičih "mama" & "tata". U jednoj od država Beneluksa je "ONO" već dobilo legitimitet (ne mogu da pronađem artikal za link, ali svi vi to i onako već znate ). Hteo sam da pronađem (imam ga negde) PROGLAS psihologa (u većini dečijih) Evrope koji su napisali dokument protiv "ono", kao i protiv "roditelja_1" i "roditelja_2", prema čemu nas direktno vodi onaj stav "...da se što pre prilagodimo (drugim rečima, da ne talasamo, jer, bože moj, ima ko da "o nama misli" tekućoj situaciji, prema kojoj SVET ide..." i da se dobrovoljno prepustimo pederskom lobiju!?
E, sad, ako princi misli da sam "totalno zastranio", pa molim da mi - uzvišeni kreator, i inspirator njegovih fantatstičnih filozofskih misli i naslednih zaključaka - oprosti. On verovatno neće
tani tani 20:45 09.12.2014

Re: još samo jednom...

Jbt, materijalizuje se komentar. Poprima oblik. Ispunjava prostor. Oblik je nesiguran. Prostor širi i prazniji. Da li sam hipersenzibilna tj. napeta ili mi se otvorilo treće oko, stvorilo čulo novo. Hm. Kakva sila, motiv, tera na sve, evo, upravo sad i ovde?
larisa_bg larisa_bg 20:56 09.12.2014

Re: još samo jednom...

tani
Jbt, materijalizuje se komentar. Poprima oblik. Ispunjava prostor. Oblik je nesiguran. Prostor širi i prazniji. Da li sam hipersenzibilna tj. napeta ili mi se otvorilo treće oko, stvorilo čulo novo. Hm. Kakva sila, motiv, tera na sve, evo, upravo sad i ovde?


tebi je baš dobro, a?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:00 09.12.2014

Re: još samo jednom...

Kakva sila, motiv, tera na sve, evo, upravo sad i ovde?

pa verovatno konstipacija. muka je to, imaj razumevanja.
tani tani 21:05 09.12.2014

Re: još samo jednom...

larisa_bg

tebi je baš dobro, a?


Ne, ne, samo Ezopa čitati.
Otkud pčela među lavovima?

Piti sok od šipka, jer par šipaka ima C vitamina koliko 7 limuna.
I tako.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:05 09.12.2014

Re: još samo jednom...

Slažem se sa princijem

E, sad, ako princi misli da sam "totalno zastranio"

Ali(hodža)

ali(umreću) sad i odmah :))))))))))))))))))))))))))))
bloger201 bloger201 21:44 09.12.2014

Re: još samo jednom...

Pa, umrite, gospodžo, sad i odmah! Očigledno mislite da sam "totalno zastranio"!? Zašto? Vaše diskusije na ovom blogu se mogu okarakterisati samo kao "totalni debilizam". Ili ste, možda, lično zainteresovani za "ostvarenje nepostoječih" prava? Pa i to je ok! Ali(hodža) teorija "usranih roditelja" koje zamenjuju "extra-super-mega" bakice i dekice ipak nemaju puno veze sa "extra-super-mega-giga" pederskim (ili da budem in) istopolnim "porodicama" (koje to i nisu, niti će ikad biti) :)))))))))))))))))))))))
nim_opet nim_opet 22:21 09.12.2014

Re: još samo jednom...

Isto tako podržavam usvajanje dece! Ali(hodža) NE od strane njih. I to ne zbog toga da je, navodno, Srbija "primitivna, zaostala, ..." Ne! Generalno NE! Protiv sam i da Elton Džon (sa svojim partnerom) usvoji dete (čovek koji ima više funti u cipelama od sume koju sam ja, verovatno, zaradio za ceo život).



Dobro i jel bi ti sad meni oduzeo dete koje je moje, bioloski, ja sam mu otac, i bioloski i zakonski, a desilo se da mu je tata gej i zivi sa partnerom u istopolnoj zajednici? Po kom osnovu tvoje "bljak" ima pravo nad mojim pravom kao roditelja? I ako ne bi, kako je ovo drugacija situacija od toga da oba partnera usvoje dete? To sto je u prvom slucaju pola detetovih gena identicno mojima? Ako cemo po genetici, nasao bi se dobar procenat dece koji ne dele sve gene sa oba roditelja, pa sta cemo sa njima? I njih da pooduzimamo?
bloger201 bloger201 23:00 09.12.2014

Re: još samo jednom...

konstipacija
Jel' to posledica zabijanja banane "onamo"?
OK, morao sam proguglati - nekada davno kada je moje dete bilo malo mi smo to zvali "zatvor", doktorka "lenja creva"...
Elem, uveravam Vas da to kod mene nije slučaj! Čak ne bih (u nekoj imaginarnoj situaciji) mogao ni da Vas gađam stolicom . Retko, brate/sestro ...
bloger201 bloger201 23:28 09.12.2014

Re: još samo jednom...

Ne, nemam odgovor na tvoje pitanje! A da li ti imaš odgovor na situaciju koja te sasvim sigurno čeka? Dete do 12 godina (nisam ja izmislio) participira život na osnovu copy/paste principa. U tebi i tvom partneru vidi uzore - u svemu! Velika je verovatnoća da će u adultnom dobu, kopirajuči tebe, pokušavati da ostvari "kontakte" shodno svojem "kučnom ustrojstvu", zar ne? Hoće li to možda uzrokovati traume? Recimo, da živi u idealnoj "komuniti" i da sve to prođe bez žešćih posledica. Homoseksualni "geni" se ne nasleđuju. Dakle, on "ladno" može biti i str8, zar ne? Proguglaj malo i pronađi ispovest momka koji je do 30 godina smatrao da je "copy/paste" svog roditelja (koji je bio extremno super, mega, giga, ...) potpuno normalna stvar i koji je tek tada shvatio da nije gay! Normalno je, da njega niko nije PRIMORAVAO da bude gay, ali je permanentno ŽIVEO u takvom okruženju, SVI su pričali samo o tome, SVI koji su dolazili kod njih kući su bili takvi, svi su SMATRALI da je to normalno... (neću da se izjašnjavam po ovom pitanju). Nakon 30-te godine je smogao snage da se "otkine" od "porodice". Naravno, ne bez stresa, suza, izjava u stilu "...ja sam TEBI posvetila... a ti si ovakav i onakav...". Da zaboravih da kažem da jre momak bio u porodici dve lezbijke, od kojih je jedna od njih bila njegova biološka majka (dogovorena trudnoća sa donatorom sperme iz banke). I, šta sada ti misliš o celoj priči? Zar ja da krojim tvoju sudbinu? Da oduzimam? NE! Želim ti svu sreću u životu i da ... ne znam šta da ti poželim... ne znam kakvo dete da ti poželim... Sory
Jaril Jaril 02:03 10.12.2014

Re: još samo jednom...

Normalno je, da njega niko nije PRIMORAVAO da bude gay, ali je permanentno ŽIVEO u takvom okruženju, SVI su pričali samo o tome, SVI koji su dolazili kod njih kući su bili takvi, svi su SMATRALI da je to normalno...

Значи дете се дружило искључиво са гејевима, ништа гледало доминантно хетеро ТеВе, ништа ишло у биоскоп са доминантно стрејт односима, читало доминантно стрејт књиге, ништа ишло у школу доминантно хетеро понашања, слушало доминантно стрејт музику... расло у подруму са неколико гејева.

Деструктиван, злобан покушај да се изврне типична прича одрастања геја у хетеро окружењу.

Dete do 12 godina (nisam ja izmislio) participira život na osnovu copy/paste principa.


Тачно и за после 12. године. Поставити питање шта је то што дете копира, а дете копира принципе. У овом случају би копирало принцип да се живи у складу са својом сексуалношћу, па је исход да ће да је потискује мало вероватан.
nim_opet nim_opet 03:46 10.12.2014

Re: još samo jednom...

Jel ja ne postavih malopre negde: http://www.apa.org/pi/lgbt/resources/parenting-full.pdf : A 2005 review by Charlotte J. Patterson for the American Psychological Association found that the available data did not suggest higher rates of homosexuality among the children of lesbian or gay parents

I jos : http://www.aacap.org/App_Themes/AACAP/docs/facts_for_families/92_children_with_lesbian_gay_bisexual_transgender_parents.pdf:

Children of LGBT parents do not have any differences in their gender role behaviors in comparison to those observed in heterosexual and/or cisgender family structures.

I tako dalje i tako dalje. Zakljucic se ne donose na osnovu toga sto je "jedan do 30 godine...." itd. Odnosno, mogu da se donose, ali posto su u pitanju anegdote, onda ti zakljuci pokazuju neozbiljnost pristupu diskusije. Jer eto, ja znam barem jedan heteroseksualan par koji je odgojio gej dete. Na osnovu cega ne mozemo nista da zakljucimo.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 08:41 10.12.2014

Re: još samo jednom...

слушало доминантно стрејт музику

:))))
mr.fogg mr.fogg 20:23 09.12.2014

Ovo nije trol

Poštovani VIP blogeru, molim Vas da obratite pažnju na katastrofu u Istočnoj
Srbiji koja se dešava u poslednjih 10-tak dana. Pokažite da ste VIP. Hvala.

Ova očajnička poruka poslata je na blogove objavljene u poslednjih 7 dana:
http://blog.b92.net/text/25003/Raskini-lanac-korupcije/
http://blog.b92.net/text/25000/25000/
http://blog.b92.net/text/24996/najbolji-tenis-na-planeti/
http://blog.b92.net/text/24994/Neuroze-sumornih-nedelja/
http://blog.b92.net/text/24993/Kako-zaista-izgleda-devojka-II-deo/
http://blog.b92.net/text/24992/Ko-sve-dobija-nagrade-za-afirmaciju-ljudskih-
prava/
http://blog.b92.net/text/24991/Cu-da-izadjem-u-Politike/
http://blog.b92.net/text/24990/Cija-je-nasa-kultura/
http://blog.b92.net/text/24989/Terapija-jutranja-urbanisticka/
http://blog.b92.net/text/24987/KARMAGEDON-U-PERIONICI-CARAPA-NA-ROMBOIDE/
http://blog.b92.net/text/24986/Lider-opozicije/
http://blog.b92.net/text/24985/S-kutijom-promenicu-svet/http://blog.b92.net/text
/24984/Ni-Kosovo-ni-Evropa-ni-Juzni-tok/
http://blog.b92.net/text/24983/4-am/
http://blog.b92.net/text/24982/Toblerone-afera/
http://blog.b92.net/text/24981/Bes/
http://blog.b92.net/text/24980/Suza-nisam-vredan/
http://blog.b92.net/text/24977/Biciklom-oko-sveta----Povratak-na-drum-ili-
Mjanmar-Burma/
http://blog.b92.net/text/24976/Gosn-Verbicu-imate-minut/
http://blog.b92.net/text/24974/Roditelji-procitajte-vise-puta-i-razmislite-svaki
-put/
http://blog.b92.net/text/24973/SIFRA-F/
http://blog.b92.net/text/24972/Osobe-sa-integritetom/
bloger201 bloger201 20:28 09.12.2014

Re: Ovo nije trol

Ovo ipak JESTE TROL
bloger201 bloger201 21:00 09.12.2014

ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Samo još da odgovorim g. Brajoviću i njegovoj "slici" (niste morali prevoditi)
Imam i ja "tu" knjigu - sa tom, i još mnogim "lepim" slikama. Ali(hodža) i bez banane, koju mi je neka od blogo-koleginica "sprovela" i bez klistira (verovatno po principu iskoristi-pa-baci, ako nemaš kondom ) ova "moja" knjiga celu priču oko pederluka u staroj Grčkoj prikazuje na maaalkice drugačijoj razini (zar ne, g. Brajoviću?). Homoseksulaizam u staroj Grčkoj nije bio na nivou bahanalija (kao što je, prihvatam, bio u Rimu). "to" je, koliko sam shvatio, bio deo "običaja", jer se odnosio samo na dečake do 12 godina koje su "viđeni" Grci uzmali kod sebe da bi ih "uveli" u visoko društvo (e sad bi trebalo da se zamislimo, zašto se prema tim 12 godina i crkva "posebno" ponaša?). E, pa možemo i mi da uvedemo to pravilo. Što da ne?! Aaaaa, pa možda ono već i važi? Starlete, modelsice, ... I,ju - ali one nisu istog pola! Ma, nema veze, imamo i mi konja za trku...
A Rimljani, e ako neko njih potegne kao referencu, e, onda ....Pored svih onih robova, bacanja neistomišljenika kao hrane lavovima, ubistava ("zar i ti Brute..." itd itd, mis'im, i treba da se vratimo na njihove vrednosti...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:10 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

g. Brajoviću

zar ne, g. Brajoviću?

m'sm, odgovori čoveku.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:57 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Бебо, чини ми се да сам те замолио да ме прескочиш у својим коментарима. Мислим да као пристојни људи треба да се приклонимо тој елементарној уљудности. Надам се да ти то можеш боље него Рин Тин Тин, који -- изгледа због природе своје нарави -- није успео тога да се држи дуже од два дана. (Очекујем и на ово његово тираду.)

Него, друго ми је симпатично, осим што се не сећам када сам се боље забаваљао и смејао на неком блогу: како ове "осетљиве" теме истерају на чистац цео низ предрасуда према свим другачијима -- ЛБГТовима, различитој деци, Ромима, болеснима, према другачијима уопште... Цела дивизија предрасуда, увијених у али обланде. Моћна војска.

Па потом, блог на последњим коментарима виси на барем три-четири аутовања.
Па још даље, блогери, предводници слободоумља и хуманазима, зазиру од хомосексуализма, боје га се, траже изговоре да га не виде и не признају, анализирају слике, буне се због "скарадних" израза, као да никад ону ствар нису држали у рукама, а неке су гускице овде мене, да ме ваљда увреде, проглашавале такође гејом???

Коме год треба, доказаћу да нисам геј!
Или, да јесам, шта коме одговара! :))))))

Радујте се, да простите -- јебите се, људи, и то је део наших живота, ко с ким и како хоће. И то како и с ким то радите неће утицати да ли сте добри или лоши људи или родитељи.
bloger201 bloger201 22:04 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

A šta da odgovori?! Gospodžo, beogradska... . Pa, kako je g. Ambroz to vrlo dobro analizirao, momentalno je "in" da imate jednog "pederčića" kao kučnog ljubimca. Ali(hodža) taj vaš, lični "pravi" homić, mora biti STVARNO pravi! Umiljat, lep, (bez fekalija) bože me prosti (jer vi, naravno, držite post sada), njegova "prava" su ugrožena (šta god to značilo), pa, evo ne može čovek ni da šeta!!
I-ju! Pa to tako ne može! Odmah, ali(hodža), o'ma da se stvari dovedu u red (što bi Nušić rekao)! Da se odmah napiše da homoseksualci (bez obzira što imaju sva ostala prirodna prava, kao i svi ostali) imaju "pravo" i na extra! Jer, "normalni" parovi će začeti sopstvenu decu - normalno - e, može se desiti da ne mogu . Onda potraže pomoć, pa tek i ako to ne uspe, okreću se usvajanju. Da li moram da pričam o tome da gay-brakovi ODMAH idu na poslednju varijantu?
larisa_bg larisa_bg 22:10 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Predrag Brajovic

Коме год треба, доказаћу да нисам геј.


Pazi, nama treba sutra da stigne drvo za loženje, ima kamin da pucketa cele zime! Pa ako bi ti nama nacepao sva ta drva, em bih ti bila vrlo zahvalna, em bih po celom blogu apsolutno činjenično tvrdila da nisi gej, em bi ti bio skroz in, jer sam čula da su sad ti timberseksualci u modi. A? Je l' može?

predatortz predatortz 22:13 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

jer sam čula da su sad ti timberseksualci u modi.


Jebo te! Šta je sad to?!
Jesu li i oni ugroženi?
A u pičku materinu, kako je nekad sve bilo jednostavnije...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:14 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

larisa_bg
Predrag Brajovic

Коме год треба, доказаћу да нисам геј.


Pazi, nama treba sutra da stigne drvo za loženje, ima kamin da pucketa cele zime! Pa ako bi ti nama nacepao sva ta drva, em bih ti bila vrlo zahvalna, em bih po celom blogu apsolutno činjenično tvrdila da nisi gej, em bi ti bio skroz in, jer sam čula da su sad ti timberseksualci u modi. A? Je l' može?


Може, душо!
Мада ја знам да твоје срце припада другоме, но... судбина је тако хтела!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:16 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

. Ali(hodža) taj vaš, lični "pravi" homić, mora biti STVARNO pravi! Umiljat, lep...

Љуби те Предраг због овога!
Помози му ти, као што си и мени.
Нек отвори своје срце.
emsiemsi emsiemsi 22:16 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

larisa_bg
Predrag Brajovic

Коме год треба, доказаћу да нисам геј.


Pazi, nama treba sutra da stigne drvo za loženje, ima kamin da pucketa cele zime! Pa ako bi ti nama nacepao sva ta drva, em bih ti bila vrlo zahvalna, em bih po celom blogu apsolutno činjenično tvrdila da nisi gej, em bi ti bio skroz in, jer sam čula da su sad ti timberseksualci u modi. A? Je l' može?


Чекај, чекај !
Зашто ти сада дискриминишеш Брајовића педера у односу на Брајовића не-педера --- Брајовић не-педер може да цепа дрва, а Брајовић педер не може !?
То није у реду !
Правда за Брајовића педера.
bloger201 bloger201 22:26 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Eto, odgovor je stigao i očekivano bio "u trendu hebite se ljudi... hebite se deco cveća... ljubav je jedino što pokreće ovaj svet... pa makar bila usmerena i u dupe ... nisam gej (mame mi, a ako neko ne veruje skeniraću potvrdu iz Mesne zajednice)... ja ovo što mislim, mislim samosvojno, a da nisam gej, slobodno razmišljanje, ..."...
Gospodine Brajoviću, ja se ne bojim homoseksualizma, ni homoseksualaca. Ja se bojim VAS, i ljudi kao što ste Vi! Licemeri, kao princi, beba, etc koji zarad toga da budu "in" pišu (a verovatno i "misle" da misle) ono što se moglo pročitati na ovom blogu! Ne, ja nisam pripadnik extremnih shvatanja (ima ih u političkom miljeu - neki su organizovali "porodične kontra-mitinge" prajdu). Ja osuđujem i JEDNE I DUGE! Niti nam je potreban prajd, niti su nam potrebne dveri!!!! Pa jednako kao što neću NIKADA biti učesnik prajda, tako NIKADA neću biti ni učesnik "šetnje" koju organizuju dveri!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:27 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Па потом, блог на последњим коментарима виси на барем три-четири аутовања.


E jbg...
Ne mogu da prihvatim da je teško govoriti o problemu, o pojavi, a da se pri tom odupre tom nesrećnomn nagonu da se priča o sagovornicima, da su se oni kao otkrili, da pripadaju nekoj neomiljenoj grupi, da su nekakvi.

Zar je teško nastaviti onako kako si počeo, da je u redu to što će biti dečijih suza, da i po koja kap krvi nija isključena, ali da je sve to dobro jer je u funkciji nekog višeg cilja.
To je stav, to je pogled na problem, neko će se sa njim složiti neko neće, ali je stav po pitanju teme, a, oni su se autovali, nije stav jer se o temi i ne govori nego o zastupnicima drugačijih stavova.

Dokle bre više to svrstavanje u grupe, i deljenje tih grupa na podobne i nepodobne?
Izabrati neku grupu, kakvu god, levu, desnu, liberalnu, konzervativnu, versku, ateističku, nacioanlistišku, antinacionalističku....i paziti da sve što kažeš bude tako da te u tu rubriku svrstava je, po meni, ...neispravno, da ne upotebim precizan termin.

Iznosim stavove za koje mislim da su ispravni, pokušavam da objasnim zašto mislim da su baš oni ispravni a drugi neispravni, a gde će me ti stavovi svrstati, u leve, desne, koministe, demokrate, fašiste....je nevažno.

Sve drugo je pretvaranje i pokušaji da se zadovolje pravila rubrike koja je odabrana.
A to apsolutno isključuje slobodu.
Volite da imate neke okvire?
larisa_bg larisa_bg 22:27 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

predatortz
jer sam čula da su sad ti timberseksualci u modi.


Jebo te! Šta je sad to?!
Jesu li i oni ugroženi?
A u pičku materinu, kako je nekad sve bilo jednostavnije...


ne sekiraj se
možda i nisu timber, možda su lamber
to su ti bre obične drvoseče, ti ćeš taj stajl lako da postigneš bez mnogo fazoniranja
larisa_bg larisa_bg 22:30 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

emsiemsi

Чекај, чекај !
Зашто ти сада дискриминишеш Брајовића педера у односу на Брајовића не-педера --- Брајовић не-педер може да цепа дрва, а Брајовић педер не може !?
То није у реду !
Правда за Брајовића педера.


zato što sam žrtva brojnih predrasuda

jedna mi je predrasuda recimo da će heteroseksualac bolje da mi nacepa drva

a druga mi je predrasuda da Petar Grašo ima dobre pesme i lijepo peva i u dušu me gađa

i tako, ima toga još...
predatortz predatortz 22:33 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

to su ti bre obične drvoseče, ti ćeš taj stajl lako da postigneš bez mnogo fazoniranja


Diskriminacija! Ovo si rekla zato što sam izbosne! Predrasuda!
predatortz predatortz 22:34 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Iznosim stavove za koje mislim da su ispravni, pokušavam da objasnim zašto mislim da su baš oni ispravni a drugi neispravni, a gde će me ti stavovi svrstati, u leve, desne, koministe, demokrate, fašiste....je nevažno.


Jebo te, pa ti se to pravdaš!?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:39 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Jebo te, pa ti se to pravdaš!?


Ma ne, bre, ebe mi se za pravdanje, nego me stvarno nervira to: e provalio sam, ti si homofob, ti si nacoš, ti si... šta već.

OZNA jbt, samo su oni ovako budno pazili kad će se ko "autovati"
predatortz predatortz 22:43 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

nego me stvarno nervira to: e provalio sam, ti si homofob, ti si nacoš, ti si... šta već.

OZNA jbt, samo su oni ovako budno pazili kad će se ko "autovati"


Jednom je moj bivši predsednik, dok je NATO helikopter kružio oko Banskog dvora u BL, odvalio legendarnu rečenicu:

Ma, boli me kurac!

Misle da sam nacoš? Nacoš sam. Misle da sam homofob? Homofob sam.
Sve za njihovo zadovoljstvo.
bloger201 bloger201 22:47 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Ovo stvarno ne razumem! U čemu sam ja Vama pomogao? Time što i Vi imate homića kao "umiljatog kučnog ljubimca", pa vam sada lakše, jer je o trend? Nikada nisam obraćao pažnju na takve "karakteristike" čoveka! Bilo mi je bitno samo to da li se "čovek" može anticipirati sa velikim "Č". Ko da mi otvori srce? Na kraju krajeva, i ja pripadam nekoj "manjini".
blogovatelj blogovatelj 22:50 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Pa jednako kao što neću NIKADA biti učesnik prajda, tako NIKADA neću biti ni učesnik "šetnje" koju organizuju dveri!


Brale mili, ovo je Koštunica, garantovano.
Još mu niko nije rekao da je prajd prošao.
larisa_bg larisa_bg 22:51 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

predatortz
to su ti bre obične drvoseče, ti ćeš taj stajl lako da postigneš bez mnogo fazoniranja

Diskriminacija! Ovo si rekla zato što sam izbosne! Predrasuda!


nije, ba, predrasuda nego faktička činjenica

ne nego će onaj iz Sombora da mi bude drvoseča

oće cvrc

ćuti i furaj fazon, napokon tvoje prirodno stanje došlo u modu
ti kaži da si dugo radio na tom stajlingu


predatortz predatortz 22:56 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)


ćuti i furaj fazon, napokon tvoje prirodno stanje došlo u modu
ti kaži da si dugo radio na tom stajlingu


Ja sam ovu sliku poslao samo tebi. Rekla si da ćeš u novčaniku da je nosiš. A sad je mećeš na blog! Eeee, lepo je meni baba govorila da se čuvam Srbijanki...
larisa_bg larisa_bg 23:03 09.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

predatortz

ćuti i furaj fazon, napokon tvoje prirodno stanje došlo u modu
ti kaži da si dugo radio na tom stajlingu


Ja sam ovu sliku poslao samo tebi. Rekla si da ćeš u novčaniku da je nosiš. A sad je mećeš na blog! Eeee, lepo je meni baba govorila da se čuvam Srbijanki...




pa jbg bilo je jače od mene
greota da čami u novčaniku taka lepota
Hansel Hansel 00:23 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

larisa_bg
Predrag Brajovic

Коме год треба, доказаћу да нисам геј.


Pazi, nama treba sutra da stigne drvo za loženje, ima kamin da pucketa cele zime! Pa ako bi ti nama nacepao sva ta drva, em bih ti bila vrlo zahvalna, em bih po celom blogu apsolutno činjenično tvrdila da nisi gej, em bi ti bio skroz in, jer sam čula da su sad ti timberseksualci u modi. A? Je l' može?


Predrag Brajovic
. Ali(hodža) taj vaš, lični "pravi" homić, mora biti STVARNO pravi! Umiljat, lep...

Љуби те Предраг због овога!
Помози му ти, као што си и мени.
Нек отвори своје срце.

Јесте ли сигурни да сада носите праву диоптрију? Нисте видели колико је пута и у ком контексту у претходним коментарима употребио то "Али(хоџа)"? За једног самодекларисаног форензичког лингвистичара (добро, нисте то Ви тако назвали), компромитујуће.

Улазите, иначе, у својеврсни таутолошки погрешан круг -- све Вам је доказ за оно што Ви хоћете. Забрините се док је време.

Иначе, ево Вам још један детаљ, ако већ нисам то једном написао, било је то пре више од 20 година. Прича мени другар како би он пострељао "све педере", ово-оно... Ја, по обичају, нудим таквима неко "али" не би ли можда уравнотежили, преиспитали своје ставове (за неке нема наде, очито је). Тако сам рекао, отприлике, да су и они људи, да је то њихова ствар и томе слично. А он ће мени подсмешљиво, као Ви сада (само што је он тада имао 19 година): "Ма, Х., нешто их ти много браниш?" Овде би дошли они Ваши " :)))))))". А ја њему одговорим: "А ти их нешто много нападаш?" Његова реакција на тај дијалог била је много зрелија него било која Ваша (г. Брајовићу) на понуду аргумената који указују на нешто различито од неког Вашег става.

'Ај'ми само на крају кажите јел' сам прорус ил' прозападњак, пошто сте на другом плану разоткрили, па да се разилазимо.
Hansel Hansel 00:32 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

predatortz
Iznosim stavove za koje mislim da su ispravni, pokušavam da objasnim zašto mislim da su baš oni ispravni a drugi neispravni, a gde će me ti stavovi svrstati, u leve, desne, koministe, demokrate, fašiste....je nevažno.

Jebo te, pa ti se to pravdaš!?

Е, а у чему је фора с тим "правдањем"? Мене малтене откад знам за себе, понеко пита зашто се правдам, а ја вечито објашњавам да то није правдање, већ објашњавање. Па и да је правдање... Убеђен сам да је то једини прави начин комуникације када постоје неспоразуми. Па ко апсорбује, апсорбује... неко не може, а неко неће, некоме хипертрофирана сујета не дозвољава... свако има своју муку.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:45 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Hansel
'Ај'ми само на крају кажите јел' сам прорус ил' прозападњак, пошто сте на другом плану разоткрили, па да се разилазимо.

Тешко питање.
Заиста не знам шта си ти.
Нисам сигуран ни да ли ми је то занимљиво.

P.S.
Сетих се једне Толстојеве сличне недоумице, и како ју је решио, када је био притиснут да направи сличан морални избор:"There is as much difference as between cat shit and dog shit. But I don't like the smell of either one or the other."
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:41 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Бебо, чини ми се да сам те замолио да ме прескочиш у својим коментарима.

Nisi, ja sam to tebe zamolila.
ps. konkretno ova "prozivka" je bila čisto zezanje, ali avaj, ti sve shvataš preozbiljno, jbg.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:46 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

BebaOdLonchara
Бебо, чини ми се да сам те замолио да ме прескочиш у својим коментарима.

Nisi, ja sam to tebe zamolila.
ps. konkretno ova "prozivka" je bila čisto zezanje, ali avaj, ti sve shvataš preozbiljno, jbg.

:)))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:46 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Jebo te! Šta je sad to?!

imaš i hobosexual.
Jaril Jaril 02:53 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

BebaOdLonchara
Jebo te! Šta je sad to?!

imaš i hobosexual.

И демисекшуал.

ЕДИТ: !!! А ја мислио целог живота да сам са м. Ој животе, кризо идентитета.
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:06 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Ja osuđujem i JEDNE I DUGE!

Правда за дуге!
alselone alselone 03:22 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Може, душо!


Stvarno si meka srca. Trebao bi da kazes kao u pjesmi, ko te, nek ti cepa drva. Tako bi rekao pravi lamberseksualac.
nim_opet nim_opet 03:48 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

"There is as much difference as between cat shit and dog shit. But I don't like the smell of either one or the other."


Osim sto maciji prenosi toksoplazmozu, a kuceci ne :)
Hansel Hansel 09:41 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Predrag Brajovic
Hansel
'Ај'ми само на крају кажите јел' сам прорус ил' прозападњак, пошто сте на другом плану разоткрили, па да се разилазимо.

Тешко питање.
Заиста не знам шта си ти.


P.S.
Сетих се једне Толстојеве сличне недоумице, и како ју је решио, када је био притиснут да направи сличан морални избор:"There is as much difference as between cat shit and dog shit. But I don't like the smell of either one or the other."

Морални избор? Леееепо сте се изјаснили и о прорусима и прозападњацима (а шта сте ви? ). Него, занимљив је овај део, ако се већ идентификујете с Толстојем (узгред -- Толстој на енглеском?) и овим цитатом:
But I don't like the smell of either one or the other.

Не свиђају вам се, али се у њима ваљате?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:04 10.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Hansel
(узгред -- Толстој на енглеском?)

:)))))))))
Добио сам 100€!
Био сам се опкладио да ће Рин Тин Тин или Алихоџа сигурно ставити овакву примедбу!
А шта -- теби и осталима овде је руски као матерњи, па би ти значило?
Hansel Hansel 00:39 11.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

Ооо, и ово тек сада видим. Па, лепо да сте се окористили на наводно тачном закључку, додуше -- с погрешном премисом. Ја само мислим да је глупо стављати у цитат текста на страном језику у текст на другом, ако тај цитат није на језику оригинала. Не знам да ли сам јасан...
larisa_bg larisa_bg 23:03 11.12.2014

Re: ah, da "nikad ne reci nikad" :)

alselone
Може, душо!


Stvarno si meka srca. Trebao bi da kazes kao u pjesmi, ko te, nek ti cepa drva. Tako bi rekao pravi lamberseksualac.


misliš da Braja sluša Elvisa Dž?
G.Cross G.Cross 23:11 09.12.2014

Gen-ethics

Source:http://http://www.theguardian.com/science/2014/feb/14/genes-influence-male-sexual-orientation-study
The Guardian
Objavljeno 14.Februara 2014
Male sexual orientation influenced by genes, study shows

A study of gay men in the US has found fresh evidence that male sexual orientation is influenced by genes. Scientists tested the DNA of 400 gay men and found that genes on at least two chromosomes affected whether a man was gay or straight.

A region of the X chromosome called Xq28 had some impact on men's sexual behaviour – though scientists have no idea which of the many genes in the region are involved, nor how many lie elsewhere in the genome.

Another stretch of DNA on chromosome 8 also played a role in male sexual orientation – though again the precise mechanism is unclear.

Researchers have speculated in the past that genes linked to homosexuality in men may have survived evolution because they happened to make women who carried them more fertile. This may be the case for genes in the Xq28 region, as the X chromosome is passed down to men exclusively from their mothers.


Hamer faced a firestorm when his study was published. The fuss centred on the influences of nature and nurture on sexual orientation. But the work also raised the more dubious prospect of a prenatal test for sexual orientation. The Daily Mail headlined the story "Abortion hope after 'gay genes findings' ". Hamer warned that any attempt to develop a test for homosexuality would be "wrong, unethical and a terrible abuse of research".


Nemam pojma ko je Danica Popović, ali posle 513 komentara mozda bi bio dobro setiti se kako je Blog poceo. Pedja je imao problem sa ovim:
Zamislite strejt dete koje živi u gej braku, gospode bože.
bloger201 bloger201 23:40 09.12.2014

Re: Gen-ethics

I potpuno je bio u pravu što je "imao problem" sa tom rečenicom! Ta rečenica jeste i objektivno moguća tragična situacija. Ne postoji veća "kazna" za ljudsko biće nego da bude primorano da egzistira u "nenormalnim" uslovima pod pritiskom "normalnog" ponašanja!!!
bladerunner92 bladerunner92 00:50 10.12.2014

Re: Gen-ethics

Pedja je imao problem sa ovim:
Zamislite strejt dete koje živi u gej braku, gospode bože.


i ja imam problem s tim
mislim imam problem s tim da "najbolji" medju nama razmisljaju i govore ovako. Ali kakav nam je sistem vrednosti i kakvo smo mi drustvo - neformirano i neizgradjeno do kraja takvi su nam i "najbolji" medju nama u svojoj najboljosti. Mislim najbolji medju prvom i drugom Srbijom. Kako je lepo cuvena - nejedesgovnaiflostiras- spisateljica primetila Građanski blok u Srbiji nije po snazi slabiji nego devedesetih, već nam je očigledno dovoljno da se međusobno tapšemo po ramenima, sve sto rade ovi "najbolji" medju drugom Srbijom je da ustanovljavaju nagrade koje posle dodeljuju jedni drugima (pa ce verovatno kad zavrse jedan krug opet ponoviti taj isti krug dodele nagrade samima sebi iako ta nagrada mnogo vise pripada bilo kojoj odnosno svakoj majci koja odgaja dete sa posebnim potrebama), tapsu se po ramenima, aplaudiraju jedni drugima i dozvole sebi govor prilikom dodele tih istih nagrada tipa
Mi nećemo promeniti ništa, ali ćemo ih nervirati. Na jednom prijemu, kada su spomenuli da li me poznaju, oni su rekli, poznajemo je, ali je još bolje poznaje ministar (Nebojša) Stefanović
wow
bra - vo!
a samo me interesuje sta su zapravo oni postigli, osvojili ili sta su vec radili sa celom tom pricom oko Megatrenda? Koja je posledica , sta se promenilo na bolje , desilo bitno epohalno posle tog opakog raskrinkavanja?Koliko sam ja pratila jedino je rektor promenjen. I da li je laziranje jednog doktorata u rangu sa tim da profesor jednog (drzavnog) fakulteta bude uhvacen da kupuje drogu i da posle toga nastavi da predaje na tom istom (drzavnom ) fakultetu? Kako to ne smeta ovim predstavnicima druge Srbije? Ja prirodno nisam prva Srbija a druga ne zelim da budem -- mislim imam mozga za toliko da ga ukljucim, tako da mislim da je krajnje vreme da se uvede treca Srbija ili neka nesvrstana gde bih ja mogla jelte da pripadam .

i za Predatorcica -- zaista si me iznenadio sa tim pomirljivim objasnjenjem o deci povratnicima (uzasna prica) ali eno ti gore negde Blogovatlejova prica o njegovom sinu i objasnjenje KO to zapravo treba da pokusa i da se potrrudi da sredi problem.



tadejus tadejus 12:25 10.12.2014

Re: Gen-ethics

bladerunner92
samo me interesuje sta su zapravo oni postigli, osvojili ili sta su vec radili sa celom tom pricom oko Megatrenda?


i evo ga dođosmo do zaključka..
prvo smo nesumnjivo utvrdili da je Danica Popović kretenčina..
sad evo utvrđujemo i da je čitava priča oko gosn. ministra nutarnjeg diplome (šifra Megatrend) besmislena (šta smo, jel tako, postigli tačno tom pričom)..
e sad još na listiću da počnemo brate da zaokružujemo na pravom mjestu a ne da opscenosti šaramo..
jašta..
istina seka je pošteno rekla da je ona za treću neku srbiji, ali avaj kad takve nema, a alternativa načisto raskrinkana, pa šta ostane nego brate da se podrži drug ministar (nutarnji)..

i sad vi kažete ama što bi se neko bakto tim hakovanjem naloga..
kako što bi..
gledaj kako ste uspješno demontirali slučaj za dva dana..
stvar jasna, žena kreten, slučaj ministra nutarnjeg, mućak..
bladerunner92 bladerunner92 09:33 11.12.2014

Re: Gen-ethics

tadejus

lepo si primetila zakljucak
samo sto ja nigde nisam rekla da je ona kreten
vec da joj je govor neprimeren i prilicno razocaravajuci uopste prilicno je razocaravajuce da je glavno obrazlozenje da je dobila nagradu iz razloga sto je zna i dobro ce je upamtiti ministar(?). Ne znam ni kako bih prkomentarisala ovu njenu izjavu.

Drugo na kraju svega je ispalo da se ta hajka podigla da bi se samo raskrinkao rektor jer nikakve druge posledice osim smene rektora te velike borbe za slobodu (kako vole da se izrazavaju i misle o sebi ti predstavnici druge Srbije)ja nisam videla, sto znaci da su se i ti predstavnici druge Srbije sveli na pijacno svadjanje i namestanje pa logicno sledi da zato i nemamo kvalitetnu opoziciju.Ti verovatno bolje od mene znas da su se mnogi od profesora gurali da rade na tom istom megatrendu i zarade jos nesto dodatno.Skoro sam gledala Miru Adanju Polak gost je bio Sobajic (koji jeste svetski poznat i priznat ) za koga je između ostalog rekla i da je redovni i pocasni profesor na Fakultetu za umetnost i dizajn (a nije dodala da se radi o Megatrendu sto ja slucajno znam jer sam citala nedavno pre toga nesto o njemu). Hocu da ti kazem nije postignuta nikakva sistemska strukturna ili vec neka bitna promena ali ako oni vole da misle da su nesto bitno uradili to je bas dobro za njih.
i da, kad neko koristi "seko" u obracanju zeni ja odmah znam koliko ima sati - figure of speech
tadejus tadejus 10:09 11.12.2014

Re: Gen-ethics

bladerunner92
lepo si primetila zakljucaksamo sto ja nigde nisam rekla da je ona kretenvec da joj je govor neprimeren i prilicno razocaravajuci uopste prilicno je razocaravajuce da je glavno obrazlozenje da je dobila nagradu iz razloga sto je zna i dobro ce je upamtiti ministar(?). Ne znam ni kako bih prkomentarisala ovu njenu izjavu. Drugo na kraju svega je ispalo da se ta hajka podigla da bi se samo raskrinkao rektor jer nikakve druge posledice osim smene rektora te velike borbe za slobodu (kako vole da se izrazavaju i misle o sebi ti predstavnici druge Srbije)ja nisam videla, sto znaci da su se i ti predstavnici druge Srbije sveli na pijacno svadjanje i namestanje pa logicno sledi da zato i nemamo kvalitetnu opoziciju.Ti verovatno bolje od mene znas da su se mnogi od profesora gurali da rade na tom istom megatrendu i zarade jos nesto dodatno.Skoro sam gledala Miru Adanju Polak gost je bio Sobajic (koji jeste svetski poznat i priznat ) za koga je između ostalog rekla i da je redovni i pocasni profesor na Fakultetu za umetnost i dizajn (a nije dodala da se radi o Megatrendu sto ja slucajno znam jer sam citala nedavno pre toga nesto o njemu). Hocu da ti kazem nije postignuta nikakva sistemska strukturna ili vec neka bitna promena ali ako oni vole da misle da su nesto bitno uradili to je bas dobro za njih.i da, kad neko koristi "seko" u obracanju zeni ja odmah znam koliko ima sati - figure of speech



evo još ćemo se i ispričati ja i ti (iako kažeš da znaš koliko ima sati)..
prolistaš li malo unazad po komentarima (a ni uvodni post nemoj da preskočiš) vidjećeš da je "kretenčina" još i eufemizam za ono kako je dp opisana..
pročitalo je to nekih par hiljada duša, zaboraviće tačno šta su pročitali ali utisak da je dp kreten će ostati, pa će i da putuje dalje..
kažem kreten (a ne recimo homofob) jer je upravo to utisak koji će ostati.. zaboraviće se šta je tačno njoj spočitavno i zašto.. dal je ona to demantovala ili nije (ko još o tome da misli).. ostaće neka maglovita ocjena "kreten" i zaključak da njoj nije vjerovati..
e to već može (a vjerujem i hoće) em da obeshrabri buduće pokušaje raskrinkavanja "diplomiranih" em da poništi i ovo što se postiglo..
a postiglo se ipak nešto..
već ove jeseni su se studenti malo više češkali po novčaniku kad su odlučivali dal da upišu taj megatrend ili ne..
a i ti profani koji su do juče hrlili da tamo istezgare za neku kintu i oni su se dva puta zamislili proteke jeseni prije nego što su dali otkaz na državnom fakultetu..
kako će stvari dalje da se odvijaju zavisi od reakcije javnosti, dana je uradila šta je uradila..
ako prevagnu stavovi poput tvojih, koji su motivisani ličnim animozitetom a ne analizom dešavanja, zaista će sve otići pod tepih i stvar će nastaviti da funkcioniše kao do sada...
čini mi se da će tako i biti i ne znam hoće li neko pozvati onda na odgovornost tog peđu što je tako spremno proširio neprovjerenu glasinu..
bar da se kaže eto napisano je to, ona je rekla da nije ona to napisala, pa procjenite sami..
a ne ovako
uzima se zdravo za gotovo da je žena to napisala (i pride slagala da nije)..
bladerunner92 bladerunner92 10:39 11.12.2014

Re: Gen-ethics

tadejus

pa nisam citala sve komentare priznajem
ali ima svakakvih ljudi to smo zakljucili i od toga ko je to "konstatovao" (da je ona kreten) zavisi i koliko ce biti prihvaceno a mislim da ima more misljenja i da je suludo razmisljati o tome i pokusavati da se utera samo jedno pozitivno misljenje o njoj i celoj situaciji. Dakle uvek ce biti onih koji ce o njoj ili bilo kome misliti tako ali ono sto ce obeshrabriti buduce pokusaje raskrinkavanja nece biti jedno od milion misljenja o njoj (konkretno da je kreten) kako si ti rekla, vec nedoslednost u toj njihovoj "borbi" jer u tom slucaju moraju da se osvrnu i na stanje na drzavnim fakultetima medju "svojima" (zato sam i spomenula primer spisateljice) i prakticno nikakvi rezultati koji su se sveli zapravo na licni obracun i hajku koja je , ispada, imala jedan cilj --raskrinkavanje rektora. Mislim zasto se sve to desavalo sad u ovom trenutku? Koliko se ja secam Dacic se nesto redovno vezivao za megatrend i pojavljivao na prijemu brucosa ili tako nekim vec manifestacijama megatrenda. taj megatrend postoji 20 ili 30 godina ne znam vec koliko i onda je sad odjednom postao glavni problem? zasto se nije krenulo od dacica , od akreditacionih komisija ili vec sta sve tu treba da se ispita i istera na cistac? Samo kazem da je meni na kraju izgledalo prosto i neprimereno i kao epilog dalo neke zanemarljive rezultate.
i ja ne mogu biti sigurna da li je njen profil hakovan ili nije. Kako ja da verujem njoj da jeste? to je tek posebna i sada vrlo problematicna prica za nju po mom misljenju...
i slazem se da je Pedja trebalo da postavi drugacije stvari
alselone alselone 04:14 10.12.2014

Sprcali 600 komentara i svi na istim

pozicijama. Kod nas opste ludilo. A kako i ne bi. Mislim, samo kod nas "jedi govna" i "ne jedi govna" nose istu poruku.
blogovatelj blogovatelj 07:39 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Sprcali 600 komentara i svi na istim
pozicijama. Kod nas opste ludilo.


Nije bas. I za pedersku paradu pre tri godine je bilo ovakvo krljanje, pa evo sad niko ne pominje cetiri zida.
Znaci, neke 2020. ce i u Srbiji pederi da usvajaju sitnu decicu, na radost pritajenih i autovanih homofoba.
Evo dadoh slagvort za narednih stotinak komentara, sad ce svi da ponove ono sto su i do sada rekli.
predatortz predatortz 08:35 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Znaci, neke 2020. ce i u Srbiji pederi da usvajaju sitnu decicu, na radost pritajenih i autovanih homofoba.


Definiši homofobiju?
Napominjem da ovde govorimo o deci, njihovoj perspektivi, da biramo za njih prihvatljiviju sredinu.
Homoseksualci su tu u poziciji kao razvedeni, recimo.
Ja ne bih dao razvedenom muškarcu, podstanaru, da usvoji dete.
Da li ja mrzim razvedene i podstanare, ili samo razmišljam o prosperitetu deteta?
Manite se ljudi etiketiranja i floskula.
Ajmo malo o činjenicama...
milisav68 milisav68 08:40 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

alselone
pozicijama. Kod nas opste ludilo. A kako i ne bi. Mislim, samo kod nas "jedi govna" i "ne jedi govna" nose istu poruku.

Ili, neću - oću qrac!

Posle kažu Srbi homofobi.

Interesantno je kako se ponašaju vatreni zagovornici ljuCkih prava, čim izneseš drugačije mišljenje, odmah ti zalepe neku etiketu, a na sva usta pričaju o toleranciji.

milisav68 milisav68 08:44 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

blogovatelj
Nije bas. I za pedersku paradu pre tri godine je bilo ovakvo krljanje, pa evo sad niko ne pominje cetiri zida.

Pominjem ja, nego me mrzi da to radim svaki put.

Radnici mogu da štrajkuju samo u krugu fabrike, pa zašto onda parada ne bi bila na Ušću ili u nekoj hali.
freehand freehand 08:46 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

Radnici mogu da štrajkuju samo u krugu fabrike, pa zašto onda parada ne bi bila na Ušću ili u nekoj hali.

Staro sajmište se nekako prirodno samo nameće kao pravi izbor.
milisav68 milisav68 09:26 10.12.2014

Re: Sprcali 600 komentara i svi na istim

freehand
Radnici mogu da štrajkuju samo u krugu fabrike, pa zašto onda parada ne bi bila na Ušću ili u nekoj hali.

Staro sajmište se nekako prirodno samo nameće kao pravi izbor.

Ih.

Sada ja ovde treba da pišem roman, šta se sve dešavo sa tim mestom, i šta rade politička (i stvarna) deca tih ljudi (a ima ih i ovde na blogu), koji su odlučivali o tome.

Staro sajmište je bruka - kako danas izgleda.

Nije ti trebao ovaj komentar.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana