Koštunica dao ostavku

Lektorka RSS / 08.03.2008. u 22:59

Celo popodne provedosmo van domašaja bilo kakvih vesti. Uveče došli kući, uspavali dete, svako seo za svoj kompjuter, svako gleda svoje vesti (muž one na nemačkom jeziku, ja one na srpskom), i dva minuta kasnije sudarismo se u dnevnoj sobi. Ja: "Pala Vlada!" Muž: "Koštunica dao ostavku!"

 

 

 

 

 

 

 

Ama, nije čoveče dao ostavku, nego...

Ma, šta nije dao ostavku, evo lepo piše u...

Pa nemoguće je da baš tako piše, eno ga, raspušta parlament, raspisuje izbore, najavljuje ostavku u slučaju da Vlada ne prihvati raspuštanje parlamenta, ali sebe još raspustio nije...

U čemu je stvar? Naravno, u naslovima, nadnaslovima, podnaslovima i/ili uvodima vesti na nemačkom jeziku, posebno onih koje su se pojavile danas rano popodne. Kad pročitate "Kostunica zurückgetreten", "Kostunica erklärt seinen Rücktritt" ili "Kostunica tritt zurück", prvo što ćete razumeti je upravo to: Koštunica je dao ostavku.

Prvo što sam uradila, bilo je, naravno, da odgovarajuću rečenicu nađem u naslovima, nadnaslovima, podnaslovima i/ili uvodima vesti na srpskom jeziku. Bolje rečeno, prvo sam pregledala BBCSerbian.com i B92.net, pa iznervirana napisala u Google-pretraživač "Koštunica dao ostavku". Ništa.

Onda sam se osetila osuđenom na pažljivo čitanje vesti, i tu konačno našla ono što sam tražila, tj. Koštuničine reči o tome da ne daje ostavku, i zašto je ne daje, i pod kojim uslovima bi je dao.

Potom sam u Google-pretraživač ubacila gore pobrojane nemačke izraze. Rezultat je bio impresivan; nisu samo neki petparački mediji pominjali ostavku našeg premijera, nego i oni renomirani poput FAZ-a, NZZ-a, Der Spiegela, nemačkog TV-dnevnika Tagesschau, švajcarskog radija DRS itd, a svi uredno potpisujući grupu renomiranih agencija, naime: als/dpa/AP/Reuters.

No, izgleda da je u međuvremenu došlo do hlađenja glava, kuckanja po ramenu, sašaptavanja... Neko im je javio da nešto ne štima s takvom informacijom. I tako, ako sada, u 22:30, u pretraživač ubacite ono najbombastičnije "Kostunica zurückgetreten" (Koštunica dao ostavku), opet ćete kao prvi pogodak dobiti FAZ.NET:

Ausland - Politik - FAZ.NET - Serbien: Regierungschef Kostunica ...

Der serbische Regierungschef Vojislav Kostunica ist zurückgetreten Angesichts der Regierungskrise in Belgrad nach der Unabhängigkeitserklärung des Kosovo ...
www.faz.net/.../Doc~EA12CFFA140794C3E9292B0F7B49FDEFC~ATpl~Ecommon~Scontent.html?rss_aktuell - vor 6 Stunden gefunden - Ähnliche Seiten - Notieren

 

Ali kad kliknete na link, dobićete aktualizovanu verziju teksta u kojoj traženu rečenicu više nećete naći.

Nije dao ostavku, naravno da nije. I već znam da ću studentima u ponedeljak morati da obrazlažem tu žalosnu vest: kako nije, zašto nije, zar stvarno nije, a kad će...

I pitam se, jesu li ovi mediji s nemačkog govornog područja pojurili pred rudu zato što su se ponadali da "imaju vest", ili zato što su se ponadali da nam Koštunica svima konačno odlazi? :)

 

Atačmenti



Komentari (57)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Gorio Gorio 23:06 08.03.2008

Krenuo je

Još ne odlazi , ali konačno je krenuo ka izlazu.
Palilula Palilula 00:16 09.03.2008

Re: Krenuo je

Garant ima akcioni plan, uvek je do sada imao planove i uspevao da ih realizuje. Valja mu ovog puta nece uspeti.
saphira saphira 21:34 09.03.2008

Re: Krenuo je

Gorio
...krenuo ka izlazu.

Samo da se ne predomisli..... kakve smo srece, sve je moguce....
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:18 08.03.2008

Stvarno...

Nije dao ostavku...
Tražiće i dobiće izbore i raspuštanje skupštine...Nerado priznajem, od njega nisam očekivao toliko razuma...o))
No, teorijski, može da nas muči još pola godine, a možda i devet meseci...
A nije rečeno da ako pređe cenzus, od Tadića opet ne dobije mandat...
No, objektivno, mislim da je politički "gotov"...
Luka88 Luka88 23:34 08.03.2008

Re: Stvarno...

Drago Kovacevic
No, teorijski, može da nas muči još pola godine, a možda i devet meseci...


eh da nabasam na njega u gradu
Gorio Gorio 23:34 08.03.2008

Re: Stvarno...

No, objektivno, mislim da je politički "gotov"...


"Ako, 11. maja, ne uspemo,jedini razlog smo mi sami"
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:57 08.03.2008

Re: Stvarno...

Luka88
Drago Kovacevic
No, teorijski, može da nas muči još pola godine, a možda i devet meseci...


eh da nabasam na njega u gradu

Nećeš Luka, nema izgleda...o))
On sam na sebe tek po nekad nabasa...o))
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 23:59 08.03.2008

Re: Stvarno...

Gorio
No, objektivno, mislim da je politički "gotov"...


"Ako, 11. maja, ne uspemo,jedini razlog smo mi sami"

Mi sami...niko drugi...
Uludo će nam uzeti još koju godinu, ako ne uspemo...Ali, ovo mora uspeti....
Palilula Palilula 00:20 09.03.2008

Re: Stvarno...

Molila bih sve da odma cim saznate, postavite rok za prijavljivanje za glasanje na izborima. Mi u Americi smo na proslim izborima imali samo jedan dan da se prijavimo. Meni nije tesko da vozim do Konzulata 5 sati u jednom pravcu.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:24 09.03.2008

Re: Stvarno...

Palilula
Molila bih sve da odma cim saznate, postavite rok za prijavljivanje za glasanje na izborima. Mi u Americi smo na proslim izborima imali samo jedan dan da se prijavimo. Meni nije tesko da vozim do Konzulata 5 sati u jednom pravcu.

Znaćeš, sigurno....I povezi još koga...
Lektorka Lektorka 01:06 09.03.2008

Re: Stvarno...

Drago Kovacevic
Gorio
No, objektivno, mislim da je politički "gotov"...


"Ako, 11. maja, ne uspemo,jedini razlog smo mi sami"

Mi sami...niko drugi...
Uludo će nam uzeti još koju godinu, ako ne uspemo...Ali, ovo mora uspeti....

uspeti, drago?
uhhhffffhhhmmm...
no, kao što već rekoh, ni ja 11. maja neću ići na pecanje... :)
JJ Beba JJ Beba 01:48 09.03.2008

Re: Stvarno...

...Nerado priznajem, od njega nisam očekivao toliko razuma...o))

kakav bre razum. to je lukavost. deo globalnog projekta prevođenja žednih preko vode

taj gest je podprojekt onog gore globalnog projekta i zove se jao-što-je-super-baš-smo-se-zeznuli-nije-on-diktaror
taj gest je početak predizborne kampanje "ja sam srbin, demokrata ali dobar čovek"

treba bre da ode, treba da nestane zauvek, nije dobar, upropsti nam živote
odlazi vojislave i ne okreći se. nema ovde ništa za tebe
Palilula Palilula 06:00 09.03.2008

Re: Stvarno...

Ja sam na vise nasih e-mail lista u Americi, ako ja znam, onda ce obavestenje da dobije namanje 1500 ljudi.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 12:23 09.03.2008

Re: Stvarno...

Molila bih sve da odma cim saznate, postavite rok za prijavljivanje za glasanje na izborima. Mi u Americi smo na proslim izborima imali samo jedan dan da se prijavimo. Meni nije tesko da vozim do Konzulata 5 sati u jednom pravcu.
*novo


Pridruzujem se molbi iako sam mislila da vise nikada necu izaci da glasam.
Palilula, hvala sto sste se setili nas u Americi.
Palilula Palilula 14:28 09.03.2008

Re: Stvarno...

Nas u Americi je puni i niki ne glasa zbog tehnickih problema. Obavestenja dobijamo kasno a ambasada i konzujati su daleko. Ovog puta mozemo malo da se potrudimo.
edi-va edi-va 23:19 08.03.2008

I ja

sam to danas prvi put chula na nemachkom radiu, kasnije i na TV-u.
nije mi jasno sto su (ako su) pojurili, samo mi je vest kao vest bila radosna:)
Lektorka Lektorka 01:07 09.03.2008

Re: I ja

upravo to, i ja sam se u prvi mah ozarila, iako krajičkom mozga svesna da je radost potpuno iracionalna
adam weisphaut adam weisphaut 14:51 09.03.2008

Re: I ja

upravo to, i ja sam se u prvi mah ozarila, iako krajičkom mozga svesna da je radost potpuno iracionalna

Me 3.
Bodanić Bodanić 23:21 08.03.2008

Misam siguran

Nisam siguran daje Kostunica dao otavku, sudeci po dosaasnjem ponasanju i potezima lici da ima neki podmukli plan.
trener trener 23:56 08.03.2008

Re: Misam siguran

Naravno! Ovo je čikatilov put u EU,

(Da nije možda Tadić učestvovao u projektovanju?)
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:03 09.03.2008

Re: Misam siguran

trener
Naravno! Ovo je čikatilov put u EU,

(Da nije možda Tadić učestvovao u projektovanju?)

To mi više liči na Velju...A i asfalt je svež....o))
trener trener 00:13 09.03.2008

Re: Misam siguran

pre je ovo veljina umotvorina
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 00:16 09.03.2008

Re: Misam siguran

trener
pre je ovo veljina umotvorina

A, to je sasvim izvesno, njegov patent...o)))
janos janos 00:24 09.03.2008

Re: Misam siguran

Prakticno niti je podneo ostavku, niti je oborio vladu... on je samo isforsirao izbore. E, sada: ako zlocesti pajac forsira izbore, osnovno pitanje je: zasto zlocesti pajac forsira izbore?
Mislim da je odgovor vrlo jednostavan: Obecao je,u slucaju pobede na izborima Tomi Grobaru mesto predsednika skupstine, ovaj put sa mandatom nesto duzim od 2 i po' dana, koliko je grobar predsednikovao prosli put..a Pussylips da bude ministar finansija,ko jebe finansije,bitno je da je Kosovo Srbija,znaci kosovski dug je srpski dug. .u zamenu za premijersko mesto sebi, kapitalno ministarstvo neizbeznom bageristi i bolnicaru Velji Selji, portfelj inostranih poslova Loncaru, par papuca za svoju zenu i umalo da zaboravim, da se privatizuje Agencija za privatizaciju pod nazivom Delta-Beko , DBO (Drustvo bez odgvornosti).
Naravno, dogovorili su se i oko ustavnih amandmana : Clan 1. Srbija je drzava svih gradjana Srbske nacionalnosti koji pisu cirilicom, ili bar poznaju nekoga ko pise cirilicom. Preambula clana 2: Shiptari, mrsh bre.Clan 2. Kosovo je srce Srbije. 3. Kosovo je uho grlo i nos Srbije. 4. Gazprom je vlasnik 51% Srbije 5. Oli Ren, Joachim Riker, Ban Ki-Mun,Dzordz Bush, Arnold Svarceneger i Rimski Papa odmah da se izjasne koju granicu Srbije priznaju: 1. Na Prokletijama 2. Na Kopaoniku 3. Kod pancevackog mosta 4. Krug dvojke.
janos janos 00:41 09.03.2008

Re: Misam siguran

Ovo je u Novom Sadu, na izlazu iz tunela na Miseluku. Tunel je nastavak mosta koji je gradio pokojni gradonacelnik Jovan Dejanovic kao spomenik sebi, dok ne umre, jer kada umre, ne moze vise da gradi. Most je zavrsen, i savrsen, jedina mana mu je bila da nije vodio nigde. Pardon, vodio je u gorepomenuti tunel, a po izlasku iz tunela, mogao si da biras: hoces li da nastavis do obliznje zgrade Televizije Novi Sad (to je ona zgrada u desnom gornjem uglu sa belim krovom) ili da okrenes u krug pa da se vratis u tunel. Ondak nas je napalo da nam otme Kosovo, pa smo pobedili Nato. a most i ostatak zgrade televizije je bio kolateralna steta. A zatim su radikali dosli na vlast u Novom sadu, pa su resili da elekrtificiraju . Rezultat je ocigledan.
Lektorka Lektorka 01:11 09.03.2008

Re: Misam siguran

Ovo je u Novom Sadu, na izlazu iz tunela na Miseluku.

e, janos, hvala! zagledala sam se u sliku, pa sve mislim je li to taj izlaz iz tunela, ili samo prokleto liči... ali radikalska elektrifikacija nije mnogo pomogla, ne dao ti bog da na to mesto stigneš noću po magli, a sve u nameri da voziš od novog sada ka beogradu :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 09.03.2008

Re: Misam siguran

janos
Ovo je u Novom Sadu, na izlazu iz tunela na Miseluku. Tunel je nastavak mosta koji je gradio pokojni gradonacelnik Jovan Dejanovic kao spomenik sebi, dok ne umre, jer kada umre, ne moze vise da gradi. Most je zavrsen, i savrsen, jedina mana mu je bila da nije vodio nigde.




genijalno.

nemoj tako, most vodi u zelenu oazu na alibegovcu povr' petrovaradina, mesto gde sam se ja oženio.
adam weisphaut adam weisphaut 14:49 09.03.2008

Re: Misam siguran

(Da nije možda Tadić učestvovao u projektovanju?)

Prepoznaje se to specifično državičko vizionarstvo.
vucko vucko 23:41 08.03.2008

Politiken.dk

Mi došli večeras iz posete prijateljima, nešto se sporo otvarao blog, pa pogledam Politiken.dk, a tamo čik pogodi koga vidim između zastava. Kaže "srpski premijer se povlači".
Lektorka Lektorka 01:11 09.03.2008

Re: Politiken.dk

povlači se, jes, sporo al dostižno............................
antioksidant antioksidant 00:00 09.03.2008

.

Nije dao ostavku, naravno da nije. I već znam da ću studentima u ponedeljak morati da obrazlažem tu žalosnu vest: kako nije, zašto nije, zar stvarno nije, a kad će...

nije dao ostavku. trazi (i dobija) da vlada u ponedeljak usvoji obrazlozeni predlog predsedniku za raspustanjem skupstine. cekam to obrazlozenje. kostunica tvrdi da vise ne postoji jedinstvo oko pitanja kosova. to znaci da bi kostunicino obrazlozenje trebalo da sadrzi da neko iz vlade priznaje nezavisnost kosova. da li ce to ds da potpise? ako ne potpise nema izbora u maju.
milivoye milivoye 00:02 09.03.2008

...

trener trener 00:16 09.03.2008

Re: ...

Znao sam da Građanin čikatilov ima saradnika! Znao sam
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 00:52 09.03.2008

Re: ...

milivoye


:))
G r o f G r o f 00:30 09.03.2008

Možda

je opet neki trik.
Ovo ne liči na njega.
miraf miraf 00:43 09.03.2008

Re: Možda

Ma jeste trik,sto posto!Gledala sam ga danas i imala sam utisak da se jedva suzdrzava da ne prasne u zlokoban smeh.
Nesto podmuklo je on smislio i zbog toga strahujem...
dragan7557 dragan7557 00:56 09.03.2008

Re: ankündigung


Lektorka,

ZDF : KOštunica... rucktrit angekündigd. 19.00 Heute.


Šta je sporno . prevod: najavio povlačenje.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 01:05 09.03.2008

Re: ankündigung

Šta je sporno . prevod: najavio povlačenje.

Mozda je sporno to sto se valja iza brega ?
Lektorka Lektorka 01:31 09.03.2008

Re: ankündigung

dragan7557

Lektorka,

ZDF : KOštunica... rucktrit angekündigd. 19.00 Heute.

Šta je sporno . prevod: najavio povlačenje.

dragane, nadam se da si pročitao post.
sporno je to što je većina nemačkih medija U PRVI MAH - pre tvog ZDF-a u 7 uveče - objavila netačnu vest i to pozivajući se na agencije svetskog renomea.
sporan je, dakle, način izveštavanja, trka za vešću-bombom umesto za tačnom informacijom.
sve ostalo je samo malo smešno, baš kao i život sam.
svi su pomalo smešni, hoću reći, ne samo mi. i znaju o nama isto onoliko koliko i mi o njima, naime malo. čak i kada o nama izveštavaju. jer da zaista znaju dovoljno, bar bi posumnjali u istinitost informacije da ni manje ni više nego koštunica daje ostavku. a sumnja bi ih ODMAH odvela na pravi trag, recimo ovaj:

"Vlada u kojoj se ispolje ovakve suštinske razlike normalno ne može da traje", rekao je Koštunica, i dodao da ostavku nije podneo zbog toga što bi, s obzirom na zakonske rokove, u takvom scenariju postojala mogućnost da izbori budu održani posle 11. maja.

Koštunica je, međutim, dodao da će ostavku podneti ukoliko koalicioni partneri na predstojećoj sednici Vlade Srbije ne prihvate raspuštanje parlamenta.


ili bi bar pažljivo pročitali/preslušali ono što je koštunica zaista rekao. najavio ostavku, kaže ZDF? pa ok, može i takva jezička prečica da se napravi, uz rizik da i ona promaši cilj, jer evo šta je rekao tadić
edi-va edi-va 12:14 09.03.2008

Re: ankündigung

to je bilo u 19.00 ZDF, gde su onda preformulisali sa: Rücktritt erklärt u Rücktritt angekündigt ...
ali preko dana (ja sam negde prvi put ok 15.00 chula na radiu) je bilo govora o "erklärt"

[/url][url=[url=Erklärung]
dragan7557 dragan7557 14:17 09.03.2008

Re: ankündigung

Lektorka
dragan7557

Lektorka,

ZDF : KOštunica... rucktrit angekündigd. 19.00 Heute.

Šta je sporno . prevod: najavio povlačenje.

dragane, nadam se da si pročitao post.
sporno je to što je većina nemačkih medija U PRVI MAH - pre tvog ZDF-a u 7 uveče - objavila netačnu vest i to pozivajući se na agencije svetskog renomea.
sporan je, dakle, način izveštavanja, trka za vešću-bombom umesto za tačnom informacijom.
sve ostalo je samo malo smešno, baš kao i život sam.
svi su pomalo smešni, hoću reći, ne samo mi. i znaju o nama isto onoliko koliko i mi o njima, naime malo. čak i kada o nama izveštavaju. jer da zaista znaju dovoljno, bar bi posumnjali u istinitost informacije da ni manje ni više nego koštunica daje ostavku. a sumnja bi ih ODMAH odvela na pravi trag, recimo ovaj:

"Vlada u kojoj se ispolje ovakve suštinske razlike normalno ne može da traje", rekao je Koštunica, i dodao da ostavku nije podneo zbog toga što bi, s obzirom na zakonske rokove, u takvom scenariju postojala mogućnost da izbori budu održani posle 11. maja.

Koštunica je, međutim, dodao da će ostavku podneti ukoliko koalicioni partneri na predstojećoj sednici Vlade Srbije ne prihvate raspuštanje parlamenta.

ili bi bar pažljivo pročitali/preslušali ono što je koštunica zaista rekao. najavio ostavku, kaže ZDF? pa ok, može i takva jezička prečica da se napravi, uz rizik da i ona promaši cilj, jer evo šta je rekao tadić


Lektorka,

naravno da sam pročitao tvoj post jer ih uvek čitam upravo zbog ispoljene ozbiljnosti i odgovornosti kojom pišeš. Sa navođenjem izvora (mada to nisam eksplicitno uradio) sam i hteo da ukažem na objektivnost izvora
ili kako ih nazivaš 'renomiranih agencija'. Užasavajući uticaj medija koji zlopotrebljavaju one koji im veruju je stara tema u celom svetu i skoro sam stavio na blog temu alternativnih medija novodeći ih po imenu.

Ono što se stalno zaboravlja kada su mediji u pitanju je da korporativnoj državi odgovaraju korporativni mediji (privatno silovanje istine) u kojima je "izveštavanje" svedeno na potrebe ove ili one interesne grupe sa naratorima tipa Kristijane Amanpur ili pak šefova redakcija New York Times, Vašington posta, Pravde i drugih
medija pod dirigentskom palicom oligarhije koja kreira "Informacije" po želji potrošača (oligarhija) kupca istine,
i krajnjeg konzumenta ovako preparirane istine.

Možda sam trebao da bolje razjasnim ali smatrao sam da je i ovako razumljivo. Svaka "udarna vest" se prodaje
kao interpretacija nekog "autoriteta" što se kasnije pretvara u dečiju igru pokvarenih telefona sa nesagledivim
posledicama.
edi-va
to je bilo u 19.00 ZDF, gde su onda preformulisali sa: Rücktritt erklärt u Rücktritt angekündigt ...
ali preko dana (ja sam negde prvi put ok 15.00 chula na radiu) je bilo govora o "erklärt"

[/url][url=[url=Erklärung]


Ovo je potpuno tačno što ste naveli i samo po sebi predstavlja potvrdu onog što gore pišem. Svakako je činjenica da prisutni novinari nisu ni gluvi ni blesavi ali redakcije pre nego što "puste" vest pitaju i svoje gazde šta "odgovara" Gazdi a tek onda krajnjem konzumentu
Objektivitet i istina su zadnja rupa na svirali u kreiranju javnog mnjenja te svaku "udarnu" čovek mora da proverava i upoređuje kako bi došao do istine. Koliko ljudi ovo u praksi radi je jasno.

Ono što se danas naziva renomiranim agencijama su kovnice naručene "objektivne istine" gde se vrte bilioni dolara ili Evra dok je "objektivno novinarstvo" najgnusnija laž koja se prodaje kao istina.Uzgred lektorka ono tvog ZDF nije baš u tvom stilu ali da se oprostiti.
dragan7557
09 mart 2008
Lektorka Lektorka 16:23 09.03.2008

Re: ankündigung

dragane, ma da, nesporazum. ono tvoje "sta je sporno" sam procitala kao provokativno pitanje upuceno meni. :)

a priznaj da je ipak prilicno blesavo (da ne upotrebim goru rec) izazvati takvu zbrku recima da je kostunica "dao" ili "najavio" ostavku, i to upravo onda kada je on nasao bar dva razloga da je nikako ne da, i lepo te razloge i naveo. ako i iza ove pogresne informacije stoji taktika, a ne neka montipajtonovska greska, onda je ta taktika za mene ostala obavijena maglom. ne dopirem.
edi-va edi-va 17:56 09.03.2008

Re: ankündigung

da mi lepo stavimo tacku na problematiku: rekla - kazala:)

po meni je poenta ovog posta u pitanju koje je Lektorka precizno definisala:

I pitam se, jesu li ovi mediji s nemačkog govornog područja pojurili pred rudu zato što su se ponadali da "imaju vest", ili zato što su se ponadali da nam Koštunica svima konačno odlazi? :)


a Vi ste pitali:
dragan7557

Lektorka,

ZDF : KOštunica... rucktrit angekündigd. 19.00 Heute.

Šta je sporno . prevod: najavio povlačenje


tako eto nastade nesprazum:)
mada sada vidim da je sve kristalno jasno:)

pozdrav
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 01:09 09.03.2008

Kostunica ostavio politiku zarad mode!

Congratulations to Vojislav Kostunica who has now arrived in Bangkok to work with Ass-Face Model Management! Voja will spend the next three months in Thailand and then will travel to Taipei with Ass-Face Models for three months! Here is a copy of his Ass-Face Campaign from Korea and another tearsheet from a Ass-Face Magazine!


adam weisphaut adam weisphaut 14:45 09.03.2008

Re: Kostunica ostavio politiku zarad mode!

Isn't he gorgeous
glog glog 01:29 09.03.2008

Tražili smo

izbore, izgleda dobili smo ih. Da se ja pitam, a ne pitam se, zamolio bih vas VIP blogere, sa iskustvom, da sročite jedan zajednički post na temu: KAKO DA SRBIJA ISKORISTI SVOJU POSLEDNJU ŠANSU. I da se manemo medjusobnih, unutardemokratskih podbadanja, pljuvanja, i zakeranja. Šansa nam je, bar za mene, nenadano pružena i valjalo bi je iskoristiti. Ako je demokratske snage ovog društva ne iskoriste sada, druga prilika nije na vidiku.
Pod demokratskim snagama u organizovanom smislu mislim na političke partije (DS, G-17, LDP, LSV, SPO, DHSS),
podržane demokretski i proevropski opredeljenim gradjanima, kojih cenim nije malo. Ako nam je, svima cilj Srbija u Evropi, a mislim da jeste, hajde malo da se manemo medjusobnih optuživanja za prošlost. A sada je sve prošlost. Samo su izbori budućnost, Dosta smo se medjusobno pljuvali, znamo sve o nama. Koje su nam mane i vrline. Ako zaista želimo taj cilj Srbiju u Evropi, zakopajmo ratne sekire, da bi smo taj cilj ostvarili. A to neće biti lako. Druga strana, strana mraka je jaka i preti da nas proguta. A ako se to desi neće biti ni ovog bloga ni nas na njemu. Ako svi upregnemo svoju pamet i sposobnosti koje očito imamo ka tom cilju, možemo pobediti mrak. Neće biti lako, ali možemo ih dobiti. Ovo sve što nalupetah odnosi se na nas blogere. Nadam se da i demokratski i proevropski orjentisane stranke misle isto i da će postupiti isto. Ko izda pi.da.
Lektorka Lektorka 01:40 09.03.2008

Re: Tražili smo

glog,
ja nisam VIP.
i mislim da "front" za put u evropu mora da bude građanski, da čak ne mora nužno da bude produkt nekog političkog organizovanja partija koje nabrajaš. evo, ja prva bih SPO progutala samo zato što ga drugi hoće :) ali, ne treba to da bude važno. nego svaka partija mora da se odredi prema statusu kosova i prema evropi. koštunjavi je u pravu kad lepo kaže da je problem tačno u tome. tja,tja.
vucko vucko 01:44 09.03.2008

Re: Tražili smo

evo, ja prva bih SPO progutala samo zato što ga drugi hoće

Evo ja bih ti obezbedio kilo sode bikarbone u tom slučaju :)
glog glog 02:12 09.03.2008

Re: Tražili smo

Lektorka
glog,ja nisam VIP.i mislim da "front" za put u evropu mora da bude građanski, da čak ne mora nužno da bude produkt nekog političkog organizovanja partija koje nabrajaš. evo, ja prva bih SPO progutala samo zato što ga drugi hoće :) ali, ne treba to da bude važno. nego svaka partija mora da se odredi prema statusu kosova i prema evropi. koštunjavi je u pravu kad lepo kaže da je problem tačno u tome. tja,tja.

evo, ja prva bih SPO progutala samo zato

Kako misliš da "front" za put u evrpu bude jedinstven ako okrećemo "puške" jedni na druge, a kao težimo istom cilju Evropi. I gradjanski front mora biti organizovan. A ko predstavlja organizovanu snagu? Partije. Nema se vremena za novo gradjansko organizovanje. Jedan cilj, jedan front. Sa Kosovom ili bez njega? Oko Kosova se mi više ništa ne pitamo. Niti možemo tu do izbora išta promeniti. A o rezultatima izbora se pitamo. I o Srbiji u Evropi se mi pitamo. Ako pobedi Evropska Srbija možda nešto i uradimo za Kosovo. Ako pobede oni imaćemo rat za Kosovo i predpostavljam zadnji poraz Srbije.
No moj cilj nije bio da vodim visoku politiku. Ja htedoh nešto o odnosima izmedju nas na blogu. Šteta je da se toliko pameti i energije troši na medjusobna prepucavanja ako imamo tako lep i još uvek ostvarljiv zajednički cilj Srbiju u Evropi. Pomozimo svojom pameću da se taj cilj ostvari. A o SPO mislim sledeće: svako ko je za Srbiju u Evropi je dobrodošao pa i SPO.
Palilula Palilula 06:08 09.03.2008

Re: Tražili smo

I da se manemo medjusobnih, unutardemokratskih podbadanja, pljuvanja, i zakeranja.


potpisujem, ovo je sansa...........budimo pametni
Lektorka Lektorka 10:09 09.03.2008

Re: Tražili smo

Kako misliš da "front" za put u evrpu bude jedinstven ako okrećemo "puške" jedni na druge, a kao težimo istom cilju Evropi. I gradjanski front mora biti organizovan. A ko predstavlja organizovanu snagu? Partije. Nema se vremena za novo gradjansko organizovanje. Jedan cilj, jedan front. Sa Kosovom ili bez njega? Oko Kosova se mi više ništa ne pitamo. Niti možemo tu do izbora išta promeniti. A o rezultatima izbora se pitamo. I o Srbiji u Evropi se mi pitamo. Ako pobedi Evropska Srbija možda nešto i uradimo za Kosovo. Ako pobede oni imaćemo rat za Kosovo i predpostavljam zadnji poraz Srbije.
No moj cilj nije bio da vodim visoku politiku. Ja htedoh nešto o odnosima izmedju nas na blogu. Šteta je da se toliko pameti i energije troši na medjusobna prepucavanja ako imamo tako lep i još uvek ostvarljiv zajednički cilj Srbiju u Evropi. Pomozimo svojom pameću da se taj cilj ostvari. A o SPO mislim sledeće: svako ko je za Srbiju u Evropi je dobrodošao pa i SPO.

upetljali smo se oko kosova, i to je realnost. upetljali smo se oko SSP, jer kako ga potpisati a ne odreći se kosova. "matematika" je prosta - svađali se mi ili ne po blogu, NEKO mora pritisnuti tadića da potpiše SSP, bez obzira kako stvari stoje s kosovom. ko će taj pritisak da izvrši ako ne građani? ja iz te perspektive gledam na ovaj problem. dakle, građanski pritisak može dovesti do organizovanja partija, a ne obratno. obratno nam koštunica kroji kapu. i nikolić, naravno.
ja dilema nemam. znam kojoj partiji tj. koaliciji je put u evropu preči od statusa kosova. i ni sa kim se oko toga ne bih svađala.
a SPO - pa rekoh lepo, ako mora, ako. uz dobru dozu vučkove sode bikarbone. :)
Владимир Владимир 01:50 09.03.2008

Значи, нови референдум

У мају неће бити нових парламентарних избора, већ гласање за мајку Русију или ЕУ. Ово неће бити ни тако лоше, иако ћемо опет бирати између два зла, доћи ће до потпуног укрупњавања: ко је за ЕУ, гласаће за жуте, а ко је за мајку Русију, гласаће за гробаре. Не брините, победиће жути, али не зато што су јачи, него што ће гробари брже-боље признати, да се случајно не деси супротно. Они чекају да им се главни Топаловић врати из Ден Хага, па да он преузме одговорност. Ово укрупњавање ће убити ДСС, СПС и донекле ЛДП, а опет ће на срећу (или жалост) продужити агонију Г-17+ који са око 2,5% настављају да пливају, док год жути буду рачунали са сваким промилом.
Биће занимљиво коме ће се царству приклонити ЛСДВ "јаким" жутаћима, или "слабашним" Че-дистима. Такође ће бити занимљиво чију ће чланску карту (брже-боље) приграбити Милан Ст. Болек и Владан Б. Лолек. Веља Сеља ће морати да се задовољи са општином Чачак, јер му на руку иду истовремени локални избори. Нека ми не замери неки вајни политичар кога нисам споменуо и уврстио код ових или оних.
А у месецима после избора нека нам је сам Бог у помоћи.
Dolybell Dolybell 05:45 09.03.2008

PREDLOG...










A šta ako se ne usvoji predlog 10. marta ?
Dolybell Dolybell 06:22 09.03.2008

Gde je treći ?

mvelja mvelja 16:51 09.03.2008

Re: Gde je treći ?

Dolybell

progledacemo
LjokaKraka LjokaKraka 08:50 09.03.2008

A Kako cete da ubedite ove ?

, , 08/03/2008, 22:07
Sram Vas bilo !!!





Patriota srbin@jah.de, 08/03/2008, 22:11
Gospodine predednice nece EU da vam otvori 1 milion radnih mesta to je zadatak vas i vlade. Niko nece bolje ziviti samo sa tim sto cemo otici u EU vec samo tada kada pljunemo u ruke i pocnemo da radimo, a da politiku ne vodimo na radnom mestu, u krevetu i na ulici. Da bi dosli u EU treba nam najmanje 20 godina, kakova je to orjentacija, sta nam on donosi...





Zoran , 08/03/2008, 22:14
Ja ne razumijem ovoga coveka uopste sta prica.





Tadicu , 08/03/2008, 22:16
Nije narod Srbije vise ni lud niti corav i gluh'svi se slazu presednice da je put Srbije u Evropu(samo kako)bez Srpskog kosova i Metohije,ili sa celom svojom drzavnom Teritorijom..??,izgleda da ti presednice sigurno volis da Srbi idu u Evropu(tvoji neki Srbi) a Srbi sa Kosova u'tamnice'i okruzenja cistih neprijatelja i Srba i Srbije,videces presednice na 'referendumu'ili izborima da je narod da Srbija samo'cela'moze u Evropu,nikada i nikako'pocepana'opljackana i ponizena,ti sve preskaces Tadicu(slab si ti'vodic'svog naroda'...,jer Kosovo ostavljas da se koprca pod tudjinom i neprijateljima a ti bi bez svog naroda i dela teritorije(po tvom sirio se po Evropi)izmisljas Tadicu i priznaj da je za tebe Dr.Kostunica izmislio i politiku i postenu odbranu i svog naroda i zemlje'svete svoje'PRIZNAJ'i popusti dok imas vremena,... Bobo





Matija Gubec, 08/03/2008, 22:22
Samo da pozdravim Zorana i Bobu.... Matija





Matiji Gupcu , 08/03/2008, 22:35
Zavidim Hrvatskoj,kako odlucno brani zemlju,koja je spremna da zbog ribolovnog podrucja,zrtvuje ulazak u EZ,a mi bi davali srce Srbije.Matija,posle Kosova je besmisleno braniti bilo sta u Srbiji,stoga,sada se mora povuci crveena linija,preko koje se ne moze ici.Necu da budem nomad,bez kuce i kucista i krova nad glavom da klosarim svetom.Ziv bio.Zoran





the lamb , 08/03/2008, 22:48
Gospodine Tadiću.Nemojte narodu stvari da predstavljate crno-belo.Očigledno je da Vlada nije jedinstvena ni oko Kosova.Mnogi iz vašeg okruženja su jedva dočekali da se otarase Kosova.Onog trenutka kada Srbija pristane da uđe u EU odrekla se prava na KiM.To svi dobro znamo.Vi ponajbolje.Zato,molim Vas,prestanite da pričate priče za malu decu.





Славомир Мирковић, 08/03/2008, 23:06
Председник Владе каже да Влада није јединствена око Косова, а председник Републике, који није члан Владе, каже да јесте?? Саветницима председника Републике треба умањити плату за март!!





Dusan nebitno, 08/03/2008, 23:07
Nemogu da verujem da mi imamo ovakvog predsednika.Za ime BOGA,pa jel Vi gospodine predsednice stvarno mislite da smo mi svi maloumni ili ste Vi Gospodine predsednice toliko zaslepljeni i obmanjeni sa strane vasih "savetnika" i "saptaca" ili ste toliko odsutni zbog Vasih putovanja po Rumuniji i ostalim Briselima,da uopste ne osetite sta se uopste u SRBIJI desava.Ja sam na predsednickim izborima glasao za Vas gospodine predsednice,jos sam i izvrsio dodatne konsultacije na decu da glasaju za Vas,a sada ne mogu mirno da spavam zbog tako velike greske koju sam napravio.Vise nikada ali nikada necete dobiti moj glas ni Vi ni Vasa stranka.





STEVAN DURIC, 08/03/2008, 23:10
GOSPODINE PRESEDNICE O CEMU VI PRICATE. STA STE RADILI 8 GODINA POBOGU COVECE.SVE STE IM DALI I DALJE VAM UZIMAJU ( MISLIM NA EVROPU ) , VI IM DALJE DAJETE I JOS IH HVALITE DA CE ONI OMOGUCITI GRADJANIMA SRBIJE BOLJI ZIVOT.GDE VAM JE PLAN ZA OTVARANJE NOVIH RADNIH MESTA ???.NEKE ZEMLJE NISU U EVROPSKOJ UNIJI PA SU ORGANIZOVALI ZIVOT U SVOJOJ ZEMLJI. VASA VISOKA POLITIKA JE NECEMO U IZOLACIU-ZABOGA COVECE AKO NISI SPSOBAN ZA TAJ VEOMA VAZAN POSAO SKLONISE I PUSTI TO DRUGIMA DA RADE. SVI SU VAM DOBRI SAMO SAMO NEMOZETE USVOJOJ KUCI DA NAPRAVITE RED ( SRBIJI ). ... OVO JE SUVISE OZBILJAN POSAO ZA TEBE. SRBIJO PROGLEDAJ MI SMO MALI NAROD SAMO NAM TREBA STALOZENA I TREZVENA POLITIKA. .... STEVSAN MATR 08.08




Lektorka Lektorka 16:27 09.03.2008

Re: A Kako cete da ubedite ove ?

e, zbog takvih je srbiji potrebna nova epoha prosvetiteljstva. njih do 11. maja ove godine niko ni u sta nece ubediti, slazem se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana