Gost autor| Sport

NFL-OVANJE

docsumann RSS / 28.12.2014. u 14:18

gost autor: stef hauzer

16418618-standard.jpg

Već kraj?

Regularni deo sezone je na kraju, poslednje kolo ne donosi puno nedoumica. Patriote su prvi favoriti za osvajanje Superbola, ali pojedini timovi ulaze sa velikim nadama u plej of; kao što su, na primer, prošlogodišnji osvajači Sijetl Sihoksi ili Dalas Kaubojsi, najprijatnije iznenađenje sezone. Bilo je i nekih neprijatnih ,kao što je sunovrat favorita Nju Orleans Sejntsa ili raspad San Franciska ili Filadelfija koju je povreda Nik Folsa i loša forma Šejda Mekoja izbacila iz trke u poslednja dva kola. Sigurni učesnici iz NFC-a su Sijetl, Arizona, Detroit, Grin Bej, Dalas, dok se Karolina i Atlanta u direktnom duelu bore za naslov prvaka divizije i odlazak u plej of. Dalas je sigurni osvajač svoje divizije, Grin bej i Detroit će u direktnom duelu odlučiti ko će osvojiti njihovu, dok Sijetl čeka lagan meč protiv Sent Luisa da obezbedi prednost domaćeg terena u doigravanju. U AFC-u Patriote su sigurni, kao i Denver, Indijanapolis, Pitzburg i Sinsinati ... samo još se ne zna,ko će kao poslednji u plej of; San Diego je najbliži tome,dok njihov kiks čekaju Baltimor, Hjuston i Kanzas.


AFC



AFC East

Patriots 12-3
Dolphins 8-7
Bills 8-7
Jets 3-12


Patriote: su po ko zna koji put u eri Toma Brejdija osvojile ovu diviziju. S obzirom da je i obezbeđena prednost domaćeg terena u doigravanju, poslednje kolo je čista formalnost za njih. Kao i u onim sezonama kada su stizali da Superbola, odbrana je bila ta koja je nosila tim. Isplatilo se to, kada je Bil Belčik otvorio kesu i kupio Darila Rivisa koji je ove sezone „lokovao“ mnoge protivnike. Mada, mene je najviše oduševio lajnbeker Kolins. Posebna pažnja na njega. U napadu, iako je Brejdi i dalje sila u fudbalu – najbitnija su dva faktora Gronk i igra trčanjem /ali ako Gronk bude zdrav i igra trčanjem će biti tu. Verujem da ovaj tim ide do kraja i Superbola. Sve podseća na one sezone kada su i osvajali titule. Ne vidim,koji tim može da im se suprotstavi ...možda Džajantsi? Ali oni su truba i ne igraju plej of:)

AFC West

Broncos 11-4
Chargers 9-6
Chiefs 8-7
Reiders 3-12


Denver: iako su Bronkosi , opet jedni od konkurenata za Superbol, pad forme Pejtona Meninga je u mnogome umanjio njihove šanse za titulu. Ovaj tim, iako na papiru jači nego prošle godine, igra slabije. Napad je taj koji je podbacio, ne odbrana. Odbrana igra sjajno, predvođena Demarkusom Verom i Von Milerom, napad predvođen Meningom je pao. Problem sa trčanjem je jedan od uzroka toga, ne forma trkača, nego redovne povrede. Iako ruki Anderson igra sjajno, povreda Monte Bola je ozbiljan problem i vidi se da je tu slabost u odnosu na prošlu godinu,kada je tu bio Kišon Moreno. Plus, povreda Džulijusa Tomasa. Maksimalno finale konferencije, od ovog tima, uz poslovično lošiju igru Pejtona Meninga na strani u plej ofu je maksimum za ovaj tim.

San Diego: kraj sezone je doneo mnogo San Diegu, vratili su se u formu veterani Filip Rivers i Antonio Gejts, kao i konačno zdrav trkač Rajan Metjuz. Mislim,da je ovaj tim , trenutno,  prvi favorit iz senke. Ozbiljan sekundari i povratak Melvina Ingrama i ovaj tim je jak na svim poljima. Ukoliko u poslednjem kolu ne izgube od Kanzasa, a ne bi trebalo – jer se Aleks Smit povredio, idu na neki od timova iz Pitzburga, Sinsinatija ili Indijanopolisa ..a verujem da su jači od bilo koga od njih i da su jedini sposobni da dobiju Patriote u gostima.

Kanzas Siti: Šanse za Kanzas su minimalne. Povređen je i Čarls i Smit ,ali postoji šansa. Baltimor treba da izgubi, Hjuston i oni da pobede San Diego. Prošle sezone je pogođena stativa njihovog kikera u poslednjoj sekundi,poslala San Diego u plej of,videćemo da li će ove sezone desiti isto čudo i da će Čifsi u plej of? Ne verujem,ali čuda se događaju – Kanzasova odbrana je sposobna za tako nešto.


AFCNorth

Bengals 10-4-1
Steelers 10-5
Ravens 9-6
Browns 7-8


Pitzburg; u poslednjem kolu igraju kod kuće i to protiv direktnog protivnika za prvo mesto u diviziji Sinsinatijem. Ben Rotlzberger je imao nekoliko nestvarnih utakmica ove sezone i uz najboljeg hvatača u ligi Antonia Brauna i sile u nastajanju trkača Laveona Bela čine možda i najbolji trougao u ligi. Ovaj tim igra na granici svojih mogućnosti, jer odbrana – posle dužeg vremena je slabiji deo tima. Ukoliko veterani iz odbrane izdrže, možda i prođu prvi krug u doigravanju, ali to je to. Denver ili Nju Ingland su jednostavno jači.

Sinsinati; Bengalsi u eri Endija Daltona su redovni učesnici plej ofa, ali nikad nisu pobedili i utakmicu. Sve utakmice u doigravanju su post sezoni su izgubili. Ne vidim razlog da se to i ne dogodi i ovaj put. Nije da su loš tim, sjajan su tim – ali se raspadnu. Forma trčanjem im je u padu, kao i čitava igra u odbrani. Njihov maksimum je učešće u plej ofu.

Baltimor; postoje šanse da se Baltimor plasira u plej of, ali San Diego mora izgubiti. Si Džej Mozli je defanzivni ruki godine, dok su Sags i Dumervil odigrali sjajnu sezonu. Igra trčanjem je nađena sa Forsetom, ali jednostavno nestabilnost forme kod Džo Flaka je problem. Ukoliko se ušetaju na mala vrata u doigravanje, možda i Flako nađe formu?


AFC South

Colts 10-5
Texans 8-7
Jaguars 3-12
Titans 2-13


Indijanapolis; Endru Lak će ponovo u plej of. On je najbolji kvoterbek u ovoj diviziji i nije mu problem i da istu osvoji , čak i bez ofanzivne linije, odbrane ili igre trčanjem. On će otići u plej of. Moguće,da će opet i proći prvi krug, ali u drugom ga verovatno čekaju ,kao i prošle godine, Patriote i katastrofa je blizu. On jeste naslednik Pejtona Meninga,ali mora da počne da pobeđuje i u plej ofu. Ako odbrana podigne nivo igre i ofanzivna linija izdrži,moglo bi da dođe i do nekih rezultata,ali to je mnogo ako.

Hjuston; tim sa minimalnim šansama za plej of i najboljim defanzivnim igračem (a možda i igračem,uopšte u ligi, bez obzira na linije tima) Džej Džej Vatom. Ako uđu u plej of, biće najpoželjniji tim u doigravanju ...ako uđu.


NFC


NFC East

Cowboys 11-4
Eagles 9-6
Giants 6-9
Redskins 4-11


Dalas; ovaj tim je bio predviđen za katastrofu na početku sezone,aliii... Demarko Marej je odigrao sezonu iz snova. Definitivno jedan od kandidata za najkorisnijeg igrača lige. Onog trenutka kada su Romo i Dez Brajant našli formu, snažno su izneli sezonu do kraja. Odbrana je odigrala iznad očekivanja, odlično i timski. Zaista prijatno iznenađenje. Totalno nepredvidiv tim, ali ako najbolja ofanzivna linija u ligi ,odigra dobro i ako odbrana zadrži formu iznad očekivanja – to je tim koji može ići do kraja. Pobedili su Sijetl u gostima, ništa nije nestvarno ...ali Sijetl nije isti tim od početka godine.


NFC West

Seahawks 11-4
Cardinals 11-4
49niners 7-8
Rams 6-9


Sijetl; prošlogodišnji osvajač,ponovo je našao formu. Imali su slabiji start sezone,jer odbrana nije bila na nivou, ali kada je ona našla formu zaletelisu se i finišu sezone uspeli da se dovuku i do prvog mesta u diviziji i u konferenciji. Prednost domaćeg terena je bitna za ovaj tim, kao i forma Maršona Linča, ako toga bude bilo u plej ofu, to je i šansa za ponovnu titulu. Prelomnica sezone je bila trejd Persija Harvina u Džetse i tada se ceo tim trgnuo i sada su glavni konkurenti iz ove konferencije. Iskreno, biće teško ponoviti prošlu sezonu.

Arizona; ovaj tim je dugo bio, najbolji u ligi, ali redovne povrede Karsona Palmera su ih odvukle od toga. Ficdžerald ne igra na istom nivou, kao prethodnih sezona i ako uspe da nekako se trgne, kao i eventualno zdrav Palmer, ovo je tim koji može da zaigra u plej ofu i bude ozbiljan favorit, pogotovo jer se Superbol igra u Arizoni. Odbrana tima, je najbolja timska odbrana u ligi – a odbrane osvajaju šampionate,kaže fraza.


NFC North

Lions 11-4
Packers 11-4
Vikings 6-9
Bears 5-10


Detroit; Megatron se vratio. Od kako je Megatron zaigrao, ovaj tim je bukvalno nepobediv. Džoijkju Bel je u sjajnoj formi. Osvojene jarde sa skrimidža su u rangu Džamala Čarlsa. Pas raš je oduvek bio sjajan,ali je sekundari zablistao ove godine. Ako pobede u poslednjem kolu Grin Bej biće slobodni u prvom krugu i to bi značilo da će ovaj tim imati neke šanse – ali mislim,da su slabiji od Sijetla i da nemaju šanse na gostovanju tamo. Jedna pobeda, maksimalno.

Grin Bej; lako je biti dobar sa Aronom Rodžersom. Najpoželjniji igrač za formiranje franšize oko njega, tako makar pričaju stručnjaci. Ako je sigurnost,da će u plej ofu on biti konstanta, onda su sve oči uprte u odbranu i da li ona moža da nađe formu. Džulijus Pepers proživljava drugu mladost u Grin beju i ako on ima snage za plej of, ovaj tim bi možda i mogao da dobije Sijetla u gostima, možda. Iskreno, prošle godine su lagano izgubili kod kuće od San Franciska, a ove godine mi ne izgledaju mnogo jače, opet, Aron Rodžers je u stanju da naravi iznenađenja u plej ofu. Neće mu biti prvi put.


NFC South

Panthers 6-8-1
Falcons 6-9
Saints 6-9
Bucs 2-13


Karolina; je nekako pregrmela krizu i samo zahvaljujući tome što igraju u najslabijoj diviziji u ligi,nekako su uspeli da se domognu šanse za plej of i to u direktnom obračunu sa Atlantom će odlučiti – ko dalje. Odbrana je i dalje najbolji deo tima, a ruki Kalvin Bendžamin je sjajan. Kem Njutn ima slabiju sezonu, ali i takav je bio dovoljan za 6 pobeda u sezoni. Ovde definitivno neće biti tima sa pozitivni skorom, ali takav je sistem. Iskreno, timovi iz ove divizije su najpoželjniji u plej ofu. Ne vidim, nikako da mogu više od samog učešća u njemu.

Atlanta; iako je ovo na papiru sjajan tim, njihove igre u stvarnosti su truba. Izvadilo ih je samo to, što su Sveci bili ove sezone još gori. Met Rajan, Hulio Džons i Stiven Džekson bi trebali da budu jedan od jačih trouglova u ligi, ali nisu. Zašto? Ne znam. Učešće u plej ofu, bila bi premija za ovaj poljuljani tim i možda bi sledeće sezone mogle da budu bolje?!

Tagovi



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 14:20 28.12.2014

Drugi

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:26 28.12.2014

Re: Drugi

greška,ovo je treći blog ove sezone
docsumann docsumann 15:38 28.12.2014

Re: Drugi

niccolo


iskusan pristup

a da iskoristim ovo javljanje i složim se sa stefom u pogledu JJ Watta (kojeg sam, čini mi se prvi, počeo da hvalim i ističem po blogu). lik je neosporno No1 igrač kompletnog NFL-a (napad-odbrana-specijalni tim).

baš sam prije neki dan gledao diskusiju na nfl.com-u u vezi sa njegovom nominacijom (dominacijom), gdje je jedan od učesnika rekao nešto u smislu - možete naći u toku sezone utakmicu koju je Brjedi loše odigrao, naćete lošu tekmu i Rodžersu, ali nećete naći onu na koju je Watt podbacio i odigrao loše.

nema tako svestranog obrambenog igrača, u današnjem nfl-u, kao što je Watt (sekovi, teklovi, izforsirani famblovi (izbijene lopte, onako najlaičkije), presječene lopte) uz konstantan višestrani pritisak na protivničke odbrambene linije, kao i onaj segmenat koji statistika ne može da uhvati, a to je da uz njega svi saigrajči igraju na višem nivou (sličan efekat na svoj tim je imao legendarni lajnbeker Lorens Tejlor)
e, sad, dodajte na to učinak koji je ostvario igrajući (povremeno, u red zoni) u ofanzivnoj postavi kao tajtend:



i tačka na diskusiju o tome tko je najbolji je zapečaćena.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:43 28.12.2014

Re: Drugi

i tačka na diskusiju o tome tko je najbolji je zapečaćena.

:))))

još uvek sam u čudu,da najbolji pass rate u ligi ima Toni Romo 114,4. poređenja radi,drugi na listi je Aron Rodžers sa 111,0 ...a Pejton Mening ima 102,9.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:57 28.12.2014

Re: Drugi

toni romo,jebote
(i dalje ne verujem u ovaj podatak)
docsumann docsumann 16:12 28.12.2014

Re: Drugi

još uvek sam u čudu,da najbolji pass rate u ligi ima Toni Romo 114,4.


toni, the neuračunljivi, romo!

veteran, najprijatnije izneđenje šampionata, kao, uostalom, i čitav tim Dalasa.

a Demarko je klasa! bate, nisam odvano gledao raningbeka da tako bije defanzivce. vještina, upornost, srčanost, rekoh ti već - novi Valter Pejton.

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:19 28.12.2014

Re: Drugi

veteran, najprijatnije izneđenje šampionata, kao, uostalom, i čitav tim Dalasa.

za neke stvari, jednostavno ne postoji odgovor. mislim, dalas danas izgleda kao najbolji tim u NFC-u i najozbiljniji kandidat za osvajanje konferencije; da je to neko rekao na početku sezone, proglasili bi ga za idiota:)
docsumann docsumann 16:34 28.12.2014

Re: Drugi

stefan.hauzer
veteran, najprijatnije izneđenje šampionata, kao, uostalom, i čitav tim Dalasa.

za neke stvari, jednostavno ne postoji odgovor. mislim, dalas danas izgleda kao najbolji tim u NFC-u i najozbiljniji kandidat za osvajanje konferencije; da je to neko rekao na početku sezone, proglasili bi ga za idiota:)


nfl je skroz nepredvidljiva igra, ako izuzmemo već pomenute Patriote. oni koji su blistali jedne sezone, već sledeće se možda ugase. recimo SF se raspao, a imao je neviđen kvalitet.
Denver, što kažeš, iako papirnato jači, na terenu je daleko od prošlogodišnjeg nivoa.
Pitzburg su svi otpisivali već par godina unazad, al' vidi se što je tradicija, pametan menadžment, probrani draftovi, održava tim u vrhu, usput vršeći neophodno podmlađivanje linija ... a zamalo nisu i titulu uzeli protiv Grin Beja prije par godina.
krivo mi je za Čifse, al' već drugu godinu zaredom povrijede ih limitiraju.

da li Sihouksi mogu do vezane titule? teško, ali ne i nemoguće. ta odbrana titule je otprilike u rangu istog postignuća u Ligi Šampiona, vraški teška misija.
ali s obzirom da Linč diže formu ...



stefan.hauzer stefan.hauzer 16:48 28.12.2014

Re: Drugi

da li Sihouksi mogu do vezane titule?

oseti se nedostatak goldena tejta u hvatačkom koru. on je bio par sezona njihov najbolji hvatač, a svoj kvalitet je pokzao ove sezone u detroitu, pošto je izneo dobar deo sezone kada je megatron bio van forme.
iako je maršon linč (uz svo poštovanje rasela vilsona) i dalje najbitniji deo njihovog napada,odbrana im ne igra na nivou od prošle sezone. u finalu ,na primer, linč nije igrao na svom nivou, ali odbrana je bila ta koja je izbacila pejtona iz utakmice.

+ trenutno mi u glavi prolazi, da je prethodnih par sezona titulu osvajao onaj tim - koji bi u doigravanju pobedio san francisko. s obzirom da njih ove sezone nema u post sezoni / što sam i najavio u prvom tekstu ove godine ,nije da se hvalim imao sam i promašaja sa sejntsima ili dalasom / pitam se, koji faktor će sad odlučiti šampiona?:)
petargli petargli 18:12 28.12.2014

Re: Drugi

stefan.hauzer
toni romo,jebote
(i dalje ne verujem u ovaj podatak)

jos kad uzmes u obzir da vise od mesec dana igra sa povredjenim prsljenovima i upravo tada je nabio ovu statistiku, respect!

dalas je primer kako dobar kvoterbek "profitira" od sjajnog trkaca, i jos kad dodas solidnu odbranu, dobijes tim koji je tokom sezone pobedio sijetl, i sada figurira kao jedan od favorita iz senke za ucesce u superbolu. ako vec nemas sjajnog kvoterbeka ovo je po meni recept za uspesan nfl tim.

sijetl je po meni favorit za osvajanje nacionalne konferencije najvise zbog odbrane koja je digla formu tokom decembra na nivo koji je veci od onog prikazanog tokom proslogodisnjeg superbola. ako jos dodamo napad u liku i delu vilsona i linca to je taj tim sampionskog kalibra.

kad sam vec poceo da se igram pogadjanja, voleo bih da sampioni americke konferencije budu patriote. problem za patriote je sto su oni konstanta vec dugo (kao sto ste ti i docs vec napomenuli), i zato svi imaju motiv vise da ih pobede. ovo je slikovito bilo demonstrirano tokom sezone kada su prsli od kanzasa a brejdiju presekli nekoliko pasova. u brate koji je to bio pritisak, bezmalo, linc brejdija (pogotovo njega) i beliceka! e onda im je tom uzvratio, rasturanjem sinsinatija, tek da pokaze, ko vozi traktor a ko otvara kapiju! :)
tako da ako odbrana bude bila konstanta i iznad svog nivoa (iako je tu revis), a u napadu perfektno funkcionisala ofanzivna linija i gronk bio zdrav i prav - eto nama finala patriota i morskih sokolova.
niccolo niccolo 20:41 28.12.2014

Re: Drugi

stefan.hauzer
greška,ovo je treći blog ove sezone

Svašta, posle prvog svi su drugi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:57 28.12.2014

Re: Drugi

jos kad uzmes u obzir da vise od mesec dana igra sa povredjenim prsljenovima i upravo tada je nabio ovu statistiku, respect!

dalas je primer kako dobar kvoterbek "profitira" od sjajnog trkaca, i jos kad dodas solidnu odbranu, dobijes tim koji je tokom sezone pobedio sijetl, i sada figurira kao jedan od favorita iz senke za ucesce u superbolu. ako vec nemas sjajnog kvoterbeka ovo je po meni recept za uspesan nfl tim.




upravo ovo; dok demarkan razbija redskinse ,što i nije teško
romo,opet,baca nestvarnu utakmicu,samo 6 nekompletnih pasova - obojica igraju mvp sezonu.
blogovatelj blogovatelj 21:19 28.12.2014

Re: Drugi

kojeg sam, čini mi se prvi, počeo da hvalim i ističem po blogu


Pa samo vas četvor'ca i gleda ovo krljanje
E, pade mi nešto na pamet. Kad bi u Srbiji neko nazvao svoj tim Patrijote, kako bi se na blogu digla kuka i motika protiv imena i kako bi se odmah istrolovalo u pravcu Srebrenice
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:27 28.12.2014

Re: Drugi

Pa samo vas četvor'ca i gleda ovo krljanje

što si ljubomoran?
ima tu još par blogera ;atomski mrav,chedimir,mancini... pajke,njegova žena navija za sijetl!!

+ inače,jedinim pravim američkim timom sebe smatraju dalas kaubojsi i oko toga se vode ozbiljne polemike:)
Atomski mrav Atomski mrav 00:39 29.12.2014

Re: Drugi

ima tu još par blogera ;atomski mrav,


Apsolutno!

+ inače,jedinim pravim američkim timom sebe smatraju dalas kaubojsi i oko toga se vode ozbiljne polemike:)


A zašto Kaubojsi sebe smatraju jedinim pravim američkim timom?
petargli petargli 02:37 29.12.2014

Re: Drugi

A zašto Kaubojsi sebe smatraju jedinim pravim američkim timom?

Imas nesto ovde o tome. Mislim, klasicno novinarsko proseravanje! :)
docsumann docsumann 06:07 29.12.2014

Re: Drugi

Pa samo vas četvor'ca i gleda ovo krljanje


vještina, blogi, vještina i žestina
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:38 29.12.2014

Re: Drugi

A zašto Kaubojsi sebe smatraju jedinim pravim američkim timom?

još 1978, prilikom puštanja nekog highlightsa - presdstavljanje kaubojsa je počelo sa america's team.

I wanted to come up with a different twist on their team highlight film. I noticed then, and had noticed earlier, that wherever the Cowboys played, you saw people in the stands with Cowboys jerseys and hats and pennants. Plus, they were always the national game on television.
antioksidant antioksidant 11:56 29.12.2014

Re: Drugi

A zašto Kaubojsi sebe smatraju jedinim pravim američkim timom?

pa ko je ameriku oslobodio od indijanaca?
pa kauboji mrave moj, kauboji
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:08 29.12.2014

Re: Drugi

antioksidant
A zašto Kaubojsi sebe smatraju jedinim pravim američkim timom?

pa ko je ameriku oslobodio od indijanaca?
pa kauboji mrave moj, kauboji



to je jednostavno dallas,texas ;a tamo se pati od veličine.mislim,imaju najveći stadion u ligi,najvredniji su tim na tržištu,tamo sve mora da bude "naj".
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:27 29.12.2014

Re: Drugi

banexe banexe 21:21 03.01.2015

Re: Drugi

'... tek da pokaze, ko vozi traktor a ko otvara kapiju! :)'

Želja mi je da Brejdi odveze traktor taj skroz do Finiksa,
i da onda tamo 'preore' teren i 'pregazi' protivnika
na putu do još jednog SB-a. Mislim da bi to bila 'poetic justice'

Just my two cents ...
If you know what I mean ... ;-)
angie01 angie01 14:45 28.12.2014

,

stefan.hauzer stefan.hauzer 15:31 28.12.2014

Re: ,

docsumann docsumann 16:01 28.12.2014

Re: ,

ovi Patriotsisi su stvarno konstanta kvaliteta. takoreći - napast. u XXI vijeku niko ni približno kao oni.

misim precept je sasvim jednostavan; sjajan kvoterbek + polivalentni (neznamodakledolaze) napad, uz poslovično tvrdu odbranu ... i to je to, pisofkejk
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:08 28.12.2014

Re: ,

neznamodakledolaze

ne znam,totalna misterija. na primer trkač jonas gray.
pojavio se na utakmici sa indijem kao starter - izbacio 199jardi i 4 td
pre toga nije imao nijedan istrčan td ili bilo kakvu ozbiljnu ulogu u timu.
nakon te utakmice pomislio da je zvezda,nije se pojavio na treningu ili tako nešto... bil belćik poludeo,poslao ga na tribine i doveo legarrette blounta,kojeg je pre sezone otpustio, a ovaj mu vratio i odmah sledeće nedelje istrčao 79 jardi i 2 td.

mislim,kako to obajsniti?
docsumann docsumann 16:14 28.12.2014

Re: ,

mislim,kako to obajsniti?


možda ti je odgovor u samom komentaru - Beliček.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:31 28.12.2014

Re: ,

možda ti je odgovor u samom komentaru - Beliček.


on je znanje stekao kod bill parcells-a ;s kojim je i osvojio dva superbola, kao defanzivni kordinator u džajantsima. kasnije ga je parcells doveo u new england kao asistenta i trenera sekundarija, što je verovatno i bilo ono što ga je kasnije dovelo do mesta glavnog trenera. parcells je stvorio onu razoružavajuću odbranu džajantsa 3-4 ili kada je vratio u mladost trkačkog veterana ottisa andersona, koji je posle bio i mvp finala te sezone s 33 godine ... tu se negde krije tajna, ali i dalje nemam pojma :)
docsumann docsumann 16:48 28.12.2014

Re: ,

parcells je stvorio onu razoružavajuću odbranu džajantsa 3-4



stefan.hauzer stefan.hauzer 16:59 28.12.2014

Re: ,

njih dvojica su doneli revoluciju u igri.

danas je parsels courtesy consultant u klivlend braunsima,šta god to značilo. samo primećujem,da su pokupili iz slobodnih agenata lajnbekera veterana karlosa denzbija - koji je igrao sezonu u stilu lorensa tejlora i uopšte odbrana je bila ta koja je držala dugo braunse u borbi za plej of,ali jednostavno igrali su u prejakoj diviziji za njih

+ džoš gordon je opet sespendovan.
docsumann docsumann 17:15 28.12.2014

Re: ,

jbt, kolika je glavudža tejloru, kao da mu je šlem već na glavi

misim, kad vidiš tu strukturu lica, vilice, čelo, jasno ti je da je posrijedi duplo slijedovanje testostreona.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:21 28.12.2014

Re: ,

:)) sad zamisli,kvoterbeka kada se on zaleti na njega ;pa ti odjednom bude jasna ona priča na početku i to zašto je tajt end kojeg je on pokrivao mogao da bude ostavljen sam ,jer kvoterbek samo zamišlja kako da pobegne sa terena - a ne da baci tajt endu loptu
docsumann docsumann 17:27 28.12.2014

Re: ,

stefan.hauzer
:)) sad zamisli,kvoterbeka kada se on zaleti na njega ;pa ti odjednom bude jasna ona priča na početku i to zašto je tajt end kojeg je on pokrivao mogao da bude ostavljen sam ,jer kvoterbek samo zamišlja kako da pobegne sa terena - a ne da baci tajt endu loptu




može i ovo kao muzički prilog

P.S. ono vazdušno zaustavljanje na 4:20 je
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:31 28.12.2014

Re: ,

može i ovo kao muzički prilog



zanimljivo ,danas imaš takvih eksplozivnih spoljnih lajnbekera poput džastina hjustona ili elvisa dumervila - ali u to vreme ,lorens tejlor je bio unikat. kako se igra menja...
petargli petargli 18:18 28.12.2014

Re: ,

misim precept je sasvim jednostavan; sjajan kvoterbek + polivalentni (neznamodakledolaze) napad, uz poslovično tvrdu odbranu ... i to je to, pisofkejk

po mom misljenju, Belicek (tj. kouc tog formata) + Brejdi (tj. kvoterbek tog formata) + Kraft (tj. vlasnik tog formata) . polivalentni napad i tvrda odbrana je samo posledica ove kombinacije ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:09 28.12.2014

Re: ,

dugo sam mislio,da je baltimor primer dobre franšize ;a onda su se istripovali da je flako - brejdi
banexe banexe 21:29 03.01.2015

Re: ,

Premijer liga, tj. MUtd su imali Alex sir Fergussona.
A NFL, tj. NE Pats imaju Billa Bellchika.
I to mu je to.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:04 28.12.2014

muzički intermeco


4krofnica 4krofnica 18:35 28.12.2014

Re: muzički intermeco


:)) preklapamo se, stef, u ovoj šumi hajperlinkova:)

da presečem ovaj muški blog sa ženskim vokalom
(i dlakavom golotinjom:)





stefan.hauzer stefan.hauzer 21:06 28.12.2014

Re: muzički intermeco

:)) preklapamo se, stef, u ovoj šumi hajperlinkova:)

dok ti ovo pišem najbolji kiker u istoriji ove lige ,čovek u četvrtoj deceniji, promašuje prvi šut ove sezone. njegovo ime je adam vinijanteri i on je doneo neke titule tomu brejdiju,tolika je faca:)


NNN NNN 20:06 28.12.2014

Za mene sezona

tek sad počinje*
ili se već završila**

** 49si i Sejntsi izduvali :(
a sećam se na samom početku 49si ugazili Kauboje u Dalasu, pomislio sam: to je to, kockice su se složile, a onda izgube nekoliko tesnih (i praktično dobijenih), a onda i dva puta protiv šampiona u naletu (jbg. najteža divizija)... a za No nema opravdanja.

* Plej-of praktično počinje danas!
a poslednjih nekoliko sezona intenzivno pratim tek od plej-ofa (jbg. tokom sezone prenosi su uglavnom na Areni2, a i ja nešto nemam vremena ni za bitnije stvari), ali to i nije toliko loše, uvek se iznenadim nekim novim ekipama i igračima (alchajmer efekat )

Napred Grin Bej!
docsumann docsumann 20:12 28.12.2014

Re: Za mene sezona

a poslednjih nekoliko sezona intenzivno pratim tek od plej-ofa


kod mene je to (praćenje samih završnica) slučaj sa svim takmičenjima, od lige šampiona, do teniskih turnira ...
a dan nakon super bowl-a već tradicionalno koristim godišnji odmor
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:01 28.12.2014

Re: Za mene sezona

** 49si i Sejntsi izduvali :(

Sejntsi su tolika bruka,da je to strrašno i opet Dru Bris ima najviše bačenih jardi u sezoni - čist kvalitet,iako mu je ovo najgora sezona u životu. Mislim,upravo ima 3 int protiv Tampe.

najnersi su kompletno pali u formi
+ povrede,suspenzije,neuspešno remnotirani sekundari, vernon dejvis nije znao gde bije cele sezone...užas.
NNN NNN 23:07 28.12.2014

Re: Za mene sezona

Sejntsi izduvali
Ej, a šta ako slučajno Karolina i Atlanta završe skroz nerešeno?
Kako se onda gleda?
Je l' dva nerešena (Karolina) > od 1 pobeda (NO)?
Međusobni?
Mislim, ovo više teoretski (Manćini ), jer u stvarnosti Karolina već vodi 10:0...

Edit: 10:3 opa!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:48 28.12.2014

Re: Za mene sezona

nemam pojma,mislim da niko ni ne zna. dva nerešena u sezoni ? da li se to ikad dogodilo?

no ,zaista, karolina trenutno razmontirava atlantu.
Atomski mrav Atomski mrav 00:29 29.12.2014

Re: Za mene sezona

nemam pojma,mislim da niko ni ne zna.

Donovan MekNab nije znao do pre par sezona da se utakmica u NFL-u uopšte može završiti nerešenim rezultatom.

Čini mi se da se prilikom računanja onog procenta uspešnosti dve nerešene utakmice računaju kao jedna pobeda. Ako sam u pravu, Karolina i Nju Orleans bi bili izjednačeni i tada bi se gledale ostale stvari: skor u diviziji, konferenciji, međusobni skor, gol razlika...

P.S. Domaćine, pobrkao si konferencije u tekstu: NFC West imaš dvaput i AFC East dvaput, a tamo si i jug preselio na sever...
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:39 29.12.2014

Re: Za mene sezona

P.S. Domaćine, pobrkao si konferencije u tekstu: NFC West imaš dvaput i AFC East dvaput, a tamo si i jug preselio na sever..

u svoju odbranu,zamolio sam docsa da sredi tabele (ako ga ne mrzi)
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:58 28.12.2014

.

koje ludilo.
kanzas vodi sa dva poseda protiv san diega;baltimor je u problemu protiv klivlenda koji igra bez pola napada
i hjuston je trenutno u plej ofu.

ovaj flako je stvarno bolid.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:14 28.12.2014

Re: .

džeksonvil vodi protiv hjustona,ludooo; kanzas trenutno u plejofu:)
docsumann docsumann 21:24 28.12.2014

Re: .

stefan.hauzer
džeksonvil vodi protiv hjustona,ludooo; kanzas trenutno u plejofu:)


hjuston na 21



EDIT: simultano praćenje - LINK
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:30 28.12.2014

Re: .

hjuston na 21

razmišljam,koliko trebaš biti u bedaku ;da ti sezonu sjebe džeksonvil
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:35 28.12.2014

Re: .

džastinu hjustonu,kad smo već kod hjustona, , treba sek i po da obori rekord majkla strahana po broju sekova u sezoni. danas ih ima već 3,sveukupno 21 :)


edit: sad su rejvensi u plej ofu. vode protiv klivlenda,tori smit igra sezonu života!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:23 28.12.2014

Re: .

kanzas trenutno u plejofu

ne seri!!!!

stefan.hauzer stefan.hauzer 23:50 28.12.2014

Re: .

ne seri!!!!

serem, baltimor na kraju ušao u plej of. konačno.
i čeka nas divizijski duel u doigravanju
moža čak i derbi pitzburg - baltimor
e to je utakmica za sladokusce.


Atomski mrav Atomski mrav 00:37 29.12.2014

Re: .

moža čak i derbi pitzburg - baltimor
e to je utakmica za sladokusce.


Yepp. Pošto ni jedni ni drugi nemaju neke realne šanse za finale konferencije ili Superboul, taman da odmere snage u plej ofu...

Priželjkujem Dalas i Nju Ingland u Superboulu - sigurno će biti tačdaunova (da se ne završi nekim levim rezultatom, tipa 13:6). U tom slučaju bih navijao za Dalas (otpisani tim i otpisani kvoterbek osvajaju šampionski prsten, gde ćeš bolje? Pri tom su Pejtriotsi toliko dobri da već idu na živce). Ako ne može Dalas, onda Grin Bej (zbog njihove igre i Arona Rodžersa mi čak nije bilo krivo kad su dobili Pitsburg za koji navijam u Superboulu XLV).
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:53 29.12.2014

Re: .

:) ja sam bio ubeđen,da je san diego jači i od pitzburga,sinsinatija ili baltimora
ali sam podcenio moć kanzasove odbrane. onaj pas raš sa dontario poeom,tamba halijem i džastinom hjustonom je zastrašujuć. prebili su sinoć riversa.

ipak,pitzburg vs baltimor je utakmica gde će da se šibaju svi.
pitzburgov trio rotlzberger-braun-bel je ove sezone najbolji u ligi,ali ide na
baltimorovu odbranu,gde je si džej mozli već u ruki sezoni preporodio lajnbekersku liniju,pa sad i sugs i dumervil kidišu na kvoterbekove non-stop. biće zanimljivo.
ako ofanzivna linija pitzburga izdrži,tu se krije pobeda.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:02 29.12.2014

Re: .

Pri tom su Pejtriotsi toliko dobri da već idu na živce).

+ sad nema ilaje meninga u plej ofu,pa je toni romo jedini logičan izbor
Atomski mrav Atomski mrav 12:12 29.12.2014

Re: .

ako ofanzivna linija pitzburga izdrži,tu se krije pobeda.


Rekao bih da ove godine dosta dobro funkcioniše + čini mi se da Big Ben bolje reaguje kada ofanziva linija popusti, tj. brže se oslobađa lopte a to je opet zbog toga što uglavnom u takvim situacijama ima slobodnih hvatača (RB, FB, TE)... S druge strane, odbrana uglavnom dobija mečeve a odbrana Baltimora je ove sezone jača od odbrane Pitsburga. Ipak, treba sačekati, možda im se koplja ne ukrste u wild card utakmici...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:16 29.12.2014

Re: .

Ipak, treba sačekati, možda im se koplja ne ukrste u wild card utakmici...

ne,oni igraju sigurno.
pošto je pitzburg bolje rangiran od indijane,a baltimor je ušao kao poslednji:)


3. januara
karolina - arizona
pitzburg - baltimor

4. januara
inidijana - sinisinati
dalas - detroit
Atomski mrav Atomski mrav 13:03 29.12.2014

Re: .

ne,oni igraju sigurno.

OK. A i Pitsburg je pobedio Sinsinati sinoć. Ja utripovao da igraju Monday Night Football...

Pogodio sam tamo na polovini sezone da će AFC North divizija dati tri učesnika plej ofa!
Mnogo je bila jaka i izjednačena ta divizija, Klivlend je popustio sa formom tek u završnici regularnog dela sezone...
svarog svarog 14:01 29.12.2014

Re: .

3. januara
pitzburg - baltimor


Kakva poslastica, nadam se da će prenositi na Areni 1
petargli petargli 15:24 29.12.2014

Re: .

pitzburgov trio rotlzberger-braun-bel je ove sezone najbolji u ligi

izgleda da mu je stradalo koleno sinoc. tomlin popizdeo, raspravljao se sa ovim tigricem iz sinsinatija sto je povredio (nenamerno po mom misljenju) bela posle utakmice. videcemo koliko je opasna povreda, ali sve mi lici na proslogodisnju gronkovu koja ga je udaljila sa terena skoro 6 meseci.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:32 29.12.2014

Re: .

daj zezaš da je laveon bel - povređen? još otpustili blanta u toku sezone... pa oni nemaju igru trčanjem i to idu na baltimor ;huhh.
rekao bih da je sad baltimor favorit. to su ipak dva podjednaka tima
+ faktor flaka u plej ofu:)
petargli petargli 19:06 29.12.2014

Re: .

stefan.hauzer
daj zezaš da je laveon bel - povređen? još otpustili blanta u toku sezone... pa oni nemaju igru trčanjem i to idu na baltimor ;huhh.
rekao bih da je sad baltimor favorit. to su ipak dva podjednaka tima
+ faktor flaka u plej ofu:)


i pored svega toga sto si naveo, i dalje mislim da su stilersi barem blagi favoriti. kljuc ce da bude ofanzivna linija, koja je sinoc igrala odlicno, em ce ben da ima dovoljno vremena da baci do brauna ili ovog malog brajanta (ne verujem da sekundari baltimora moze da se nosi sa ovom dvojicom), em ce da omoguce rupe preostalim raning bekovima (sve neki klinci) da odrade deo posla (jedno 100-150 je dovoljno za pobedu stilersa). za igru trcanjem su vrlo bitni tajtendovi pa ce iskustvo milera dobro da dodje (tj. mora da bude na visini zadatka), a tu su rejvensi deficitarni totalno, ne znam kako ce to da funkcionise sa stilersima. ne zaboravi i veliko iskustvo dika leboa, koji ce da nadje nacin kako da zaustavi flaka kad pocne da blesavi po terenu bacajuci osamdesetjardi dugacke projektile :)
docsumann docsumann 19:13 29.12.2014

Re: .

kao svojevremeni navijač i jednog i drugog tima (što je samosvojstveni raritet, jelte), koji uz to ima i dvije navijačke titule, po jednu s oba tima, uvijek se radujem toj tvrdoj utakmici u najavi ... mada, ove godine im nisam gledao ni jednu kompletnu tekmu.

misim ako postoji sinonim za tvrdo u sportu, to je ovaj duel, naročito u plej ofu

stefan.hauzer stefan.hauzer 19:21 29.12.2014

Re: .

kljuc ce da bude ofanzivna linija

to i ja mislim.
već sam to i napisao ;ako ofanzivna linija izdrži nalete sugsa i dumervila
tu se krije pobeda.
meni je baltimorov sekundari,ako je kompletan,jedan od boljih u ligi
pogotovo podcenjeni ladarijus veb

+ par lajnbekera smit/mozli

u svakom slučaju,bez laveona bela,mislim da je baltimorova odbrana dovoljno dobra da zaustavi napad stilersa
dok mislim da je napad baltimora sa forsetom,dovoljno snažan da iznese
(umornu) odbranu stilersa.
docsumann docsumann 19:31 29.12.2014

Re: .

meni je baltimorov sekundari,ako je kompletan,jedan od boljih u ligi
pogotovo podcenjeni ladarijus veb




kažem, nisam pratio rejvense ove godine, ali cjenim da je to potcjenjivanje inerciono prouzročeno odlaskom Rida iz tima.
Atomski mrav Atomski mrav 23:26 29.12.2014

Re: .

misim ako postoji sinonim za tvrdo u sportu, to je ovaj duel, naročito u plej ofu


Još će se igrati po 'ladnoći... najjača je fora kad neki ćelavi krupajlija ode na klupu i skine kacigu a glava počne da mu se puši...
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:28 29.12.2014

Re: .

snowball je čist užitak.




reanimator reanimator 10:08 30.12.2014

Re: .

snowball je čist užitak.

stefan.hauzer stefan.hauzer 10:35 30.12.2014

Re: .

:) berseeerker

chedimir chedimir 21:19 03.01.2015

Re: .

ovo je poslastica za danas
G.Cross G.Cross 22:56 28.12.2014

NFL

NFL???
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:51 28.12.2014

Re: NFL

G.Cross
NFL???


klik na link
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:22 28.12.2014

pfff

Već kraj?

e, jbg. taman sam, skoro, (zamalo) počela da skapiravam stvari na terenu i oko njega...
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:46 28.12.2014

Re: pfff

mislim,kraj regularne sezone ;sad počinje prava poslastica plej of
do prve nedelje februara - kada će superbol.

mojne da se brineš,bejb (čeka nas još jedan blog o nfl-u ove sezone:)
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:04 29.12.2014

Re: pfff

ojne da se brineš,bejb (čeka nas još jedan blog o nfl-u ove sezone:)

princi princi 23:47 28.12.2014

Ja sam se k'o dete radovao

kad su Rejvensi onomad osvojili Superboul, a ovaj Mening je smarač žešći- beli republikanac sve što se mrzi u vezi Amerike.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:56 28.12.2014

Re: Ja sam se k'o dete radovao

Mening

sine,to ti je dinastija! otac i dva sina.
s tim što ilaja ove sezone baca ili odel bekamu džunioru* ili presečenu loptu:)
inače,amerikanci pucaju od patriotske patetike na ovom sportu i to do egsa,smatram to jedinom manom,ali istrpiš,kada se zaljubiš u igru.

rejvensi na kraju,uđoše u play off. možda opet iznenade?:)



*lik na naslovnoj slički.
princi princi 00:11 29.12.2014

Re: Ja sam se k'o dete radovao

*lik na naslovnoj slički

Catch veka.
nask nask 00:47 29.12.2014

O čemu vi?

Ma jebeš blog bez Kosova, Tome, Super Vučka, Putina, gasa, EU, zavere...
Ili je blog baš o tome samo se ne prepoznaje.
Mangupi jedni.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:57 29.12.2014

Re: O čemu vi?

Mangupi jedni.

strani plaćenici

nask nask 14:25 29.12.2014

Re: O čemu vi?

Dobraa ova trbušnjakinja, samo te sisice malo da sredi bila bi baš po meri.
petargli petargli 02:32 29.12.2014

ma NHL, kakav NFL :)

Dok ne pocnemo da pisemo o NHL, mrka kapa od nas -> GO CANADIENS!!!

P.S. Prodjose baltimorski gavranovi, pajz sad kad se sastanu sa patriotama iz bostona u polufinalu, ima da prsti uzevsi u obzir skorasnju istoriju.
blogovatelj blogovatelj 08:48 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

Prodjose baltimorski gavranovi, pajz sad kad se sastanu sa patriotama iz bostona


A imena svih američkih profi timova su tako izlizana, čarobno neinventivna.
Što se bre neko od njih ne nazove recimo Magarci iz Buldera, Majmuni iz Springfilda ili Goveda iz Tvin Piksa.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:00 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

Što se bre neko od njih ne nazove recimo Magarci iz Buldera, Majmuni iz Springfilda ili Goveda iz Tvin Piksa.

ne znam,najviše volim kada se timovi presele ,a ostanu stara imena. tako na primer imaš
los anđeles lejkerse ,kao omaž jezerima mičigena
ili jutu džez ;posvećeno džezerima nju orlinza :))
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:04 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

da pisemo o NHL

obrati se NNN-u,on prati hokej. kod mene se praćenje hokeja svodi samo na olimpijske igre i povremeno čituckanje o tome - čisto da znam,ko je u kom olimpijskom ciklusu dobar. ali obično navijam za fince:)
Atomski mrav Atomski mrav 11:58 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

A imena svih američkih profi timova su tako izlizana, čarobno neinventivna.


Kad smo već kod imena timova i hokeja, najviše mi se sviđa(lo) ime Mighty Ducks of Anaheim. Tim je valjda osnovan početkom devedestih od strane Diznija (?!) pa možda otuda tako inovativno ime (po nekom filmu ili tako nešto). Tim je promenio vlasnike pa su sada jednostavo Anaheim Ducks. Eto, Patke iz Anahajma, sasvim obično ime.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:12 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

ne znam šta će biti sa redskinsima - pošto je navodno,to redskins, uvredljivo za domoroce; tj. indijance. na televiziji ih zovu samo skinski ili tim koji je potonuo sa robertom grifinom trećim:)
Atomski mrav Atomski mrav 13:10 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

na televiziji ih zovu samo skinski ili tim koji je potonuo sa robertom grifinom trećim:)


Iz "Married with children":
- Ah, Washington - the city of brotherly love!
- No, Philadephia is the city og brotherly love!
- Then what is Washington?
- A team without a quaterback!
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:46 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)



šteta,rg3 nikako da povrati samopouzdanje ...a možda su i njegova kolena zaista otišla dođavola?!
+ sinoć đino smit imao perfektan pass rate,kad smo već kod timova bez qb-a:)
NNN NNN 14:45 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

obrati se NNN-u,on prati hokej.

ma kakvi,
poslednji put sam "ozbiljno"* pratio pre 10-ak godina, dok je još Dominator dominirao,
i sad me poneki put naš Lučić obraduje kad prebije nekog

* ne znam kako je uopšte moguće pratiti hokej jer, čim je neka gol šansa, pak postaje nevidljiv i samo po tome kad podignu ruke znam da je gol

Ja se držim našin nacionalnih sportova košarke i tenisa
reanimator reanimator 14:56 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

Ja se držim našin nacionalnih sportova košarke i tenisa

Ja samo tekvondo i džudo. Ne priznajem više utiske, samo rezultati!
petargli petargli 15:08 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

Eto, Patke iz Anahajma, sasvim obično ime.

Blogi, sigurno nemas zamerku na ovo ime? :)
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:10 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

Ja se držim našin nacionalnih sportova košarke i tenisa

skroz sam se prešaltao na američke sportove NFL,zbog same igre i NBA zbog kladionice. od kako sam provalio mogućnost igranja koliko će koji igrač dati poena i to uz sasvim pristojne granice
+ neka lokalna kladionica ima bagove,pa su preksinoć stavili granicu na paula milsapa 24,5 poena i davida westa 25,5

rešio sam i da unovčim nesanicu i praćenje američkih nacionalnih liga
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:12 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

p.s. je l' neko stigao da uzme karte za fmp - real?
ono u roku od dva sata su planule sve karte,jebote.
petargli petargli 15:14 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

ne znam kako je uopšte moguće pratiti hokej jer, čim je neka gol šansa, pak postaje nevidljiv i samo po tome kad podignu ruke znam da je gol

jedino na usporenom snimku posle gola :)

nego, koga interesuje (a vidim nikog, ), 1. januara se igra winter classic, utakmica na otvorenom, izmedju blackhawks-a i capitols-a ...

cudi me da Blogi ne prati hockey?!
petargli petargli 15:15 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

p.s. je l' neko stigao da uzme karte za fmp - real?

petargli petargli 15:18 29.12.2014

Re: ma NHL, kakav NFL :)

i sad me poneki put naš Lučić obraduje kad prebije nekog

nije prebio ali je opet digao poprilicnu frku
upustvo za gledanje klipa, : rivalstvo izmedju bostona i montreala je u ravni, ako ne i iznad, rivalstva izmedju partizana i zvezde, pogotovo kada se sastanu u plejofu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana