Kultura

war is just a shot away

antioksidant RSS / 29.12.2014. u 11:08

OK, ovo oko Mionice, da probam da nacrtam:

I da je tačno da je neko pokušao da kupi glasove na lokalnim izborima u Mionici (nije da je bitno ali - ukupno manje od 12 000 upisanih glasača*) rešavanje te situacije nije posao aktivista bilo koje stranke i ta situacija se ne rešava nasiljem. To kad aktivisti neke stranke prebijaju svoje političke protivnike (uz bilo koje izgovore) u svom najvećem obimu viđeno je tridesetih godina u Nemačkoj.



I jedini razlog što sadašnji ne liče na SA je potpuno odsustvo pismenosti, estetike (umesto uniformi nose se pijačne trenerke), ideologije...



Kako bi se tačno nazvao nepismeni, neestetizovani nacizam bez ideologije stvarno ne znam, a ono što ostaje kao pitanje je: *na šta će ličiti neki veći izbori, pokrajinski ili republički?




Komentari (139)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 11:09 29.12.2014

негативни тастер

stari62 stari62 11:56 29.12.2014

evo Ja sam malo pismen,..javascript:;

i imam oRginal trenerice,stav,sat Sfiko,itd

antioksidant antioksidant 11:59 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

ovo je odgovor na rolling stones
stari62 stari62 12:08 29.12.2014

dakleM,drz' se ti Mladje,to ti ide ..


antioksidant antioksidant 12:24 29.12.2014

Re: dakleM,drz' se ti Mladje,to ti ide ..

heh, sta bi rista nego da bude traktorista
:)
stari62 stari62 12:35 29.12.2014

dok sam u prolaz',nije Jeep,crni))),al' ..

antioksidant
heh, sta bi rista nego da bude traktorista
:)




antioksidant antioksidant 12:40 29.12.2014

Re: dok sam u prolaz',nije Jeep,crni))),al' ..

priznajem da ne pratim asocijaciju do kraja (osim ako nije nesto tipa "otimaju nam nasu zemlju" ali muzika je cool pohvala)
qqriq qqriq 13:12 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

ovo je odgovor na roling stones


nemoj se ljutiš al meni ovo roling stones ko ono филип травел

antioksidant antioksidant 13:39 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

meni ovo roling stones ko ono филип травел

pričamo o gimme shelter?
mariopan mariopan 13:45 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

stari62
i imam oRginal trenerice,stav,sat Sfiko,itd


Где си стари
qqriq qqriq 13:47 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

pričamo o gimme shelter?


ne nego o tome da roling napišeš kako izgovaramo a stones u originalu, palo mi kec na 11 jer ne mogu više da slušam onо травел па травел


antioksidant antioksidant 13:57 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

ne nego o tome da roling napišeš kako izgovaramo a stones u originalu, palo mi kec na 11 jer ne mogu više da slušam onо травел па травел

a to (izmaklo l),
ispravicu
tnx
qqriq qqriq 14:02 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

a to (izmaklo l),
ispravicu
tnx


razlog sam ti rekla...........



emsiemsi emsiemsi 16:01 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

antioksidant
ovo je odgovor na rolling stones

Има ли ко да напише ишта о догађају (мислим, музици свака част) --- или је већ све речено !?
larisa_bg larisa_bg 16:07 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

emsiemsi

Има ли ко да напише ишта о догађају (мислим, музици свака част) --- или је већ све речено !?


pa događaj je, da prostiš - seljačka posla
napili se kuvane rakije pa pošli na glasanje
svako svakog zna u selendri, dobacuju jedan drugom ispred glasačkog mesta i časkom se potuku
prostaci, netolerantni, višak agresije, manjak kinte, posvađani inače, izbori im dobro došli da se pobiju

antioksidant antioksidant 16:10 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..


Има ли ко да напише ишта о догађају

„Он их је напао на терену, људи су се бранили, дошло је до тог инцидента. Иначе, он је познат по насилиничком понашању, чуди ме да досада није био процесуиран. Данас је очигледно поново показао своје насилништво тако што је напао активисте СНС”, додао је он*.

већ све речено


*он (у средини са сликом)



antioksidant antioksidant 16:11 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

napili se kuvane rakije pa pošli na glasanje

из београда су дошли на кувану ракију
larisa_bg larisa_bg 16:18 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

antioksidant


*он (у средини са сликом)


Da, to je onaj lik što je godinama orgijao kao voditelj na Radio Fokusu.
To je tek seljačina.
Ne bih ja tome pridavala tako dramatičan značaj kao što si ti napisao, iako naravno potpuno razumem tvoju zabrinutost.

Ili mene moj ogroman prezir prema toj grupaciji dovodi u zabludu da nešto što je toliko primitivno naprosto ne može da bude sistemski opasno?
Ja sam sklona da verujem da velika opasnost, kao što je na primer nacizam, mora da ima izvesnu inteligenciju delovanja.
antioksidant antioksidant 16:24 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

презир делим
а интелигенција је непотребна уз огромну способност манипулације медијима.

Dnevne novine su neverovatnih 877 puta stavile premijera Aleksandra Vučića na naslovnu stranu tokom 2014. Od toga, tek 6 (šest) puta u negativnom kontekstu. Novak Đoković, Svetlana Ražnatović, Tomislav Nikolić i Ivica Dačić zajedno imaju manje naslovnih od Vučića


ЛИНК ---->>>>>> http://linkis.com/www.cenzolovka.rs/uLhCm
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:17 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

larisa_bg
emsiemsi

Има ли ко да напише ишта о догађају (мислим, музици свака част) --- или је већ све речено !?


pa događaj je, da prostiš - seljačka posla
napili se kuvane rakije pa pošli na glasanje
svako svakog zna u selendri, dobacuju jedan drugom ispred glasačkog mesta i časkom se potuku
prostaci, netolerantni, višak agresije, manjak kinte, posvađani inače, izbori im dobro došli da se pobiju



Uh uh uh!
Ti to onako, široka četka pa šta zakači zakači, baš te briga?
Nemoj, nije to lepo i prilično je slično onome što kao pokušavaš da osudiš.

A znaš li ko je tu koga tukao, ko su ti koji su "sprečavali kupovinu glasova".
Napisah već negde, ragistracije na njihovim vozilima su imali oznake NS i ST.
Dakle nisu se znali, ne ide priča tako kako si ti sebi to predstavila.

Da li je bilo pokušaja kupovine glasova?
Moguće, Nanomir je mesto gde ima dosta Cigana i to jeste okruženje gde je ta kupovina recimo verovatna. Ne bi to bilo prvi put.
Nije nemoguće ni da je Ćićovan (to je nadimak po kome svi znaju kandidata DS koji je dobio batine) to pokušao. Prilično živopisan lik, Batićev kadar, tačnije kadar Ace Četnika, koji je u vreme DOSa bio načelnik kolubarskog okruga a zatim se prešaltovao u DS.
Nije se libio druženja sa Panom i sličnim delijama.

Dakle, pokušaj kupovine jeste moguć, a batinaši su došli sa strane.
I šta ti misiš, da li su došli da sprečavaju kupovinu glasova ili je eventualni pokušaj kupovine bio samo dobar povod, ili pak samo izgovor?
Da li je to organizovano ili su se pijane selajčine koje se međusobno poznaju između sebe porokali?

Razmisli drugi put pre nego što napišeš, posumnjaj malo u svoju intuiciju, i ne samo nju, nije to nikad loše.


larisa_bg larisa_bg 17:37 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

antioksidant
Novak Đoković, Svetlana Ražnatović, Tomislav Nikolić i Ivica Dačić zajedno imaju manje naslovnih od Vučića


jadan Đoković, na ovom spisku... majke mi, žao mi ga, s kim se našao u društvu
larisa_bg larisa_bg 17:42 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man

Razmisli drugi put pre nego što napišeš, posumnjaj malo u svoju intuiciju, i ne samo nju, nije to nikad loše.


Tebe, kanda, ozbiljno potreslo što te tvoje iz Nanomira smatram džiberima i što ih ne uzimam za ozbiljno?
Jbg, šta ću.
Mi sa Slavije smo tak'i, blazirani i površni.


qqriq qqriq 17:42 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

jadan Đoković, na ovom spisku... majke mi, žao mi ga, s kim se našao u društvu

al pazi ovo: Tomislav Nikolić rekao (u razgovoru sa ambasadorom Nemačke) da će "Gradjani Srbije radije biti siromašni nego priznati Kosovo"



edit : TO ko ono korijenje...........
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:49 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Tebe, kanda, ozbiljno potreslo što te tvoje iz Nanomira smatram džiberima i što ih ne uzimam za ozbiljno?


Ma evo sav se tresem kolko me potreslo to što si ti, TI JBT! nešto rekla.

Ne radi se ovde o uzimanju za ozbiljno ili za nešto drugo, radi se u površnosti, o plitkosti, nemogućnosti da se i pretpostavi da postoje malo komplikovaniji račun od 1+1, pa se sve pod to povodi.
Glupost mi malo zasmeta, a ne ko će koga za šta držati.

Mi sa Slavije


:)
Pa što pre ne reče jbt, ćutao bih kao zaliven .

Stvarno me glupost nervira, poseno kad se u dve rečenice javi tri i više puta.
larisa_bg larisa_bg 17:52 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man

Ma evo sav se tresem kolko me potreslo to što si ti, TI JBT! nešto rekla.


neću više ništa da ti kažem, iskuliraj slobodno
nisam ti ja Braja da se sad s tobom ganjam na tri strane
evo ti sad kaži nešto zajebano pa nek tvoja bude poslednja
be my guest
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:57 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

evo ti sad kaži nešto zajebano pa nek tvoja bude poslednja


:)
Stara caka kad se ostane bez teksta, ograđivanje unapred :)

Naravno da će moja biti poslednja, teza da pametniji popušta je pogrešna, jer tada oni drugi vladaju.
qqriq qqriq 17:57 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Pa što pre ne reče jbt, ćutao bih kao zaliven


volela bih da tačno shvatiš: Larisa je - koliko sam ja skapirala - medju najinteligentnijim i, sigurno, najduhovitijim blogerima.
ne treba joj odbrana, niti sam ja njen advokat, ali mi baš smeta tvoj komentar.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:59 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

volela bih da tačno shvatiš: Larisa je - koliko sam ja skapirala - medju najinteligentnijim i, sigurno, najduhovitijim blogerima.


A pošto si to TI skapirala.....
ne treba joj odbrana, niti sam ja njen advokat, ali mi baš smeta tvoj komentar.

Pa onda odgovoriš na njega, ne braniš nikoga.
Hajd, pokušaj da ga opovrgneš
qqriq qqriq 18:00 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man
17:59 29.12.2014 / *novo
Re: evo Ja sam malo pismen,..
volela bih da tačno shvatiš: Larisa je - koliko sam ja skapirala - medju najinteligentnijim i, sigurno, najduhovitijim blogerima.


A pošto si to TI skapirala.....
ne treba joj odbrana, niti sam ja njen advokat, ali mi baš smeta tvoj komentar.

Pa onda odgovoriš na njega, ne braniš nikoga.
Hajd, pokušaj da ga opovrgneš



nita nita 18:01 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

larisa_bg
Ja sam sklona da verujem da velika opasnost, kao što je na primer nacizam, mora da ima izvesnu inteligenciju delovanja.


Da, ovo si ti pametno rekla.

Skupile se baje uz rakiju.

Mislim da sva ta izborna mesta, gde svako svakog zna, imaju kafanu u blizini, za tribune od A do B u vreme političkog parenja, koju pametan svet zaobilazi.

Nacizam,
da izostavim tzv. klasike, W.Reich, Rede an den kleinen Mann, ili Die Massenpsychologie des Faschismus..
nacizam je ne samo inteligentan
nego ima ono zbog čega mi nikada nećemo biti dobri nacisti,
nazvala bih to disciplina,

ili Disciplina Srca.

Mi smo još uvek pleme, skoro pa pagani,
ova "nepismenost" pojedinca ili kafanske šorke
naš etno kolorit;
nacizam inteligentno nepismenost stilizuje,
uniformiše,
nacizam snosi odgovornost za poklonike,
nudi im osećaj vrednosti,
iracionalnu karakternu strukturu, etc.

Mi imamo grupu očajnika koja ne zna gde udara,
posle par rakija ako ne izbode kuma u kafani,
može, i dedu kod kuće
-da nastavi pirovanje ljut na sebe i ceo svet..

..nije to nacizam, ali ne znači da čopor, u crnim košuljama, s bakljama u rukama, u noći, ne nosi strah.
etc.

A i ovo forsiranje "nepismenosti", preko reke bez mosta, kao čovečije mane,
pa ne znam šta bih rekla;
ionako je sve u ceni, u brojkama, koliko se ko zna prodati; slova su ljubavni romantizam;
hm, pao mi na pamet Robin Hood.


emsiemsi emsiemsi 18:02 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

larisa_bg
hoochie coochie man

Razmisli drugi put pre nego što napišeš, posumnjaj malo u svoju intuiciju, i ne samo nju, nije to nikad loše.


Tebe, kanda, ozbiljno potreslo što te tvoje iz Nanomira smatram džiberima i što ih ne uzimam za ozbiljno?
Jbg, šta ću.
Mi sa Slavije smo tak'i, blazirani i površni.



Шта рећи !
Некада на Славији нису обитавали сељаци. Откуда их сада ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:03 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Opa!
Smajli jbt!
Inteligento, a i duhovito.

Pa kako da čovek ne poveruje u tvoja skapiravanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:07 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Skupile se baje uz rakiju.


Alo bre!
Jel vas zanima šta se stvarno u državi dešava, da li vam je bitno što vladajuća stranka angažuje batinaše da prebija opoziciju, ili vam je bitno da eto na blogu kažete neke svoje genijalne zamisli?
Nisu baje uz rakiju, došli ljudi sa strane, nikad pre toga nisu bikli u Mionici, i tukli.

I posle se pitamo zašto su stvari u Srbiji ovakve.
Zato što ovakvi o politici odlučuju.



nita nita 18:11 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man
Alo bre!Jel vas zanima šta se stvarno u državi dešava, da li vam je bitno što vladajuća stranka angažuje batinaše da prebija opoziciju, ili vam je bitno da eto na blogu kažete neke svoje genijalne zamisli?Nisu baje uz rakiju, došli ljudi sa strane, nikad pre toga nisu bikli u Mionici, i tukli.I posle se pitamo zašto su stvari u Srbiji ovakve.Zato što ovakvi o politici odlučuju.


O bože,
pa ljudi sa strane dobiju po nosu sowieso,
nemoj da vičeš:)
Ok, nisu baje,
evo znamo da su nepismeni i u trenerkama,
fuj kaka
Šta još?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:15 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

O bože,
pa ljudi sa strane dobiju po nosu


Ko dobije po nosu, koji ljudi sa strane, kad, gde?
O čemu ti pričaš, o događaju u Mionici, a to je tema i bloga i pitanja na početku ovog niza, ili misliš da ti je nešto mnogo pametno palo na pamet pa bi to da objaviš svetu?
nita nita 18:23 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man
O bože,
pa ljudi sa strane dobiju po nosu


Ko dobije po nosu, koji ljudi sa strane, kad, gde?
O čemu ti pričaš, o događaju u Mionici, a to je tema i bloga i pitanja na početku ovog niza, ili misliš da ti je nešto mnogo pametno palo na pamet pa bi to da objaviš svetu?


Vidim da si ti jako uznemiren zbog svega,
i ja ti odavde ne mogu pomoći.

Ljudi sa strane lako dobiju po nosu
bilo gde.

Ok, ti tvoji su dobili po nosu iz nekih petih razloga
ti znaš kojih,
i tebe to ljuti?
Dobro, razumem.

Kako da ti pomognem ja,
ili ovaj tip što je sve propratio uz, pismenu, muziku?




hoochie coochie man hoochie coochie man 18:38 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Kako da ti pomognem ja,


Hvala ti na dobroj volji, ali snaćiću se ja nekako i bez tvoje pomoći.
Vidi nekako da je sebi priuštiš.

Pazi šta si napisala
Ljudi sa strane lako dobiju po nosu
bilo gde.


Kakve to veze ima sa bilo čim, sa pameću recimo, a posebno sa temom o kojoj se priča?

Ja razumem da nekoga neka tema ne interesuje, da ga baš briga za nju, ali ne razumem da se taj umeće u priču kad je očito da pojma nema o tome, a ni volje, a izgleda ni sposoponosti da shvati.

Pitalo se gore šta se stvarno dogodilo, ja napisao šta znam o tome, i onda krećete vi genijalci koji imate neke svoje zamisli (u ovom slučaju apsolutno budalaste) i gurate ih iz nekog razloga.
Zašto?
Mislite da su pametne?
Na osnovu čega to mislite?

Kažeš da nije tačno ono što sam napisao, kažeš šta jeste tačno ako to nije, i tako se razgovor vodi.
Ti pojma nemaš šta jeste tačno a šta nije, a ipak imaš potrebu da kažeš nešto o tome i vrtiš neke stereotipe misleći da su mnogo genijalni i originalni zaključci.
Nisu, obične budalaštine su.

A ovo moji, pa jesu moji, iz istog smo kraja, poznajemo se, dakle moji su, poznanici, skoro pa komšije, ne znam što je to bitno da se naglašava?

Ma zezam se, naravno da znam.
Posednja odbrana onih koji ništa drugo nemaju je, ja sam sa Slavije a ti iz Mionice.
Samo, davno sam ja to prebrodio, oni koji nisu treba da se potrude (ako nije kasno)


G.Cross G.Cross 18:40 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Mi smo još uvek pleme, skoro pa pagani,


Pravda za Plemena i Pagane

Ne razumem sta ima lose u Plemenima i Paganima?
docsumann docsumann 18:47 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Ne razumem sta ima lose u Plemenima i Paganima?


nita nita 19:02 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man


Hvala ti na dobroj volji, ali snaćiću se ja nekako i bez tvoje pomoći.
Vidi nekako da je sebi priuštiš.

Iskreno, krenula sam da istrčim koji kilometar, vreme mi, za zdrav um i srce,
ali se vratih da vidim- de je zapelo.
Pazi šta si napisala. Ljudi sa strane lako dobiju po nosu
bilo gde.

Da, i u mom selu
a i u metropoli gde živim ne ide se grlom u jagode,
tj. prvo čovek razmisli po šta je pošao etc.
Kakve to veze ima sa bilo čim, sa pameću recimo, a posebno sa temom o kojoj se priča?

Posle sam napisala da su ti tvoji dobili po nosu iz tebi znanih razloga,
ne gatam u pasulj,
a i zar da emotivno proživljavam?
Ja razumem da nekoga neka tema ne interesuje, da ga baš briga za nju, ali ne razumem da se taj umeće u priču kad je očito da pojma nema o tome, a ni volje, a izgleda ni sposoponosti da shvati.

Dobro, izvini, o Mionici ne znam ništa,
nacizam, nepismeni, mi,
to bi mi bilo interesantno.
Pitalo se gore šta se stvarno dogodilo, ja napisao šta znam o tome, i onda krećete vi genijalci koji imate neke svoje zamisli (u ovom slučaju apsolutno budalaste) i gurate ih iz nekog razloga.

Ali ja tebe ništa nisam pitala.
Zašto?

Moj komentar nije ni bio u tvom pravcu.
Mislite da su pametne?

Ja jesam
Na osnovu čega to mislite?

Kažu mi često drugi,
i mama mi kaže.
Kažeš da nije tačno ono što sam napisao, kažeš šta jeste tačno ako to nije, i tako se razgovor vodi.

Ti si dočekao mene, a nemam baš toliko dobru volju da odgovorim: ajde ako će ti biti lakše, saberi se malo.
Ti pojma nemaš šta jeste tačno a šta nije, a ipak imaš potrebu da kažeš nešto o tome i vrtiš neke stereotipe misleći da su mnogo genijalni i originalni zaključci.
Nisu, obične budalaštine su.

Ovde, inače, odustajem.
Ali dobro, stereotip je i po nosu dobiti. I budalasto.
ili?
A ovo moji, pa jesu moji, iz istog smo kraja, poznajemo se, dakle moji su, poznanici, skoro pa komšije, ne znam što je to bitno da se naglašava?

Dobro, ima li načina da se ti i komšije pametno organizujete?
Ma zezam se, naravno da znam.
Posednja odbrana onih koji ništa drugo nemaju je, ja sam sa Slavije a ti iz Mionice.
Samo, davno sam ja to prebrodio, oni koji nisu treba da se potrude (ako nije kasno)

Hm, ovo nije moj stil. Mani se toga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:36 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Ali ja tebe ništa nisam pitala.


Nisi ali si napisala glupost (Skupile se baje uz rakiju) a ja baš i ne trpim glupsoti, pa ti rekao da je to to.
Kažu mi često drugi,
i mama mi kaže.


Mame su često subjektivne kad o svojoj deci pričaju.
Ti si dočekao mene, a nemam baš toliko dobru volju da odgovorim:


Volja ti ne nedostaje, očigledno.
Nečeg drugog fali.
Da pogađam?
Ovde, inače, odustajem.


vidim
Dobro, ima li načina da se ti i komšije pametno organizujete?

Nema.
Osnovni razlog je taj što vlast bije ako nisi na njihovoj starni.
To je u tvojoj državi, da te obavestim, pametno mamino.
Ako se Slavija nije u međuvremenu osamostalila.
Drugi razlog je taj što ja ne bih da se organizujem sa komšijom Ćićovanom, ne odgovara mi organizacija koju on smatra dobrom, a njemu smeta ona koja bi meni pasovala.
A sa onima koji su ga tukli tek ne bih da se organizujem.
Pratiš?
Sumnjam, ali sve je moguće.

Hm, ovo nije moj stil. Mani se toga.

Aha, pa čemu onda insistiranje na tome da su to moji?

:)
Nemoj da se kaješ ni da se vadiš, upetljaćeš se, a nisi ni prva ni poslednja koja za geografijom rođenja poseže.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:43 29.12.2014

Slavijcima

larisa_bg

Mi sa Slavije smo tak'i, blazirani i površni.





jes' vala, ima toga, malo sindrom života u centru. svi centri svih gradova su takvi. mene je burazer (od tetke) nervirao s tim nekim svojim begiš-prenemaganjima, ćale ne, iako Slavijac, bio je drugačiji, možda zato što su bili dobra, iskrena ekipa a i realnija vremena, 1968. sloboda i provod i usponu, vrh tog društva narednih deceniju i kusur - danas, često, po Slavijcima , moraš kopati dok ne dođeš da realne, nemaskirane ličnosti... ali sve to me je prestalo nervirati jednom kada sam kročio vani, i video da je većina centara gradova takav prenemagiš kao moja iskonska Slavija. meni su, inače još gori prenemagači preletači iz drugih gradova, recimo kao Borko iz GBB - ovamo pankos, kao, ortak, Limanac, a sada, ne mo'š ga prepoznati više. uzeo ga Daemon Kruga Dvojke, šta li?



blogovatelj blogovatelj 19:51 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Nije se libio druženja sa Panom i sličnim delijama.


A pazi ga kolega bloger i uticajni tviteraš, tribun slobodne reči i misli, ne dozvoljava hotlinking, da prostiš.

Error 1011 Ray ID: 1a082542b6980ef1
Access denied
What happened?
The owner of this website (www.teleprompter.rs) does not allow hotlinking to that resource (/wp-content/uploads/2014/05/petar-panic-vucic.jpg).
disident79 disident79 20:07 29.12.2014

Re: Slavijcima

Toliki nedostatak sluha(larisa_bg i nita) da se čuje autentično sa terena šta se dogodilio mi je neverovatan. Srazmeran je jedino potrebi da se prokomentariše na osnovu "prethodnog iskustva" bez obzira na ono što se stvarno dogodilo, ko da smo na komentarima Blica i Kurira

HCM je, na osnovu onog što sam ranije pročitao, bio "beli listić" juče, a i generalno(moj je utisak) nije stranački, već više vrednosno opredeljen(slagali se ili ne).

Nosilac liste jedne stranke, na isključivo lokalnim izborima, je pretrpeo lakše/teže telesne povrede od ljudi koji najverovatnije uopšte nisu iz tog mesta na dan izbora. Ovo je do sada apsolutni presedan na lokalnim izborima u zadnjih 10 godina. U Mionici je inače bilo tri liste, a i aktivisti još jedne su napadnuti.

Kampanja za lokalne izbore, koja podrazumeva angažovanje često nasilnih "aktivista" sa strane, postaje pravilo u Srbiji(Vrbas, Majdanpek..). Nasilje je sada prvi put bilo potpuno beskrupulozno(napad direktno na političkog protivnika). Posledica je i neadekvatne jedinstvene reakcije čitave opozicije i javnosti u prethodnim slučajevima. Bojim se da će i sada izostati reakcija.

Kada nasilje postane legitimno u toku izbornog procesa, a postaje legitimno ako se relativizuje i ne sankcioniše, mogućnost za eskalaciju postaje zabrinjavajuća.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:20 29.12.2014

Re: Slavijcima

HCM je, na osnovu onog što sam ranije pročitao, bio "beli listić" juče, a i generalno(moj je utisak) nije stranački, već više vrednosno opredeljen(slagali se ili ne).


Ma da.
Doduše ja nisam glasao na tim izborima, glasam u Valjevu, tu mi adresa, ali vozio majku na izbore jer mi je selo na teritoriji Mionice.
I ona je na moj nagovor precrtala listić (meni za ljubav, a inače bi glas dobila DS:))

Opredeljivanje za neku stranku je jedna stvar, ja nisam ni jednu video kao svoju opciju da bih je glasao, a organizovano nasilje nad političkim protivnicima je sasvim druga, i tu se mora opredeliti.

U Mionici je inače bilo tri liste, a i aktivisti još jedne su napadnuti.


Da, aktivisti SPSa, od strane istih ljudi, dakle SNSa, su napadnuti klinci koji su "čuvali kutije" za SPS u samoj varošicoi Mionici. Izašli da kupe doručak i presreli ih ovi isti.
Zašto SPS o tome ćuti nije teško zaključiti, ali je zlokobno.
nita nita 20:47 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man

Nisi ali si napisala glupost (Skupile se baje uz rakiju) a ja baš i ne trpim glupsoti, pa ti rekao da je to to.

Ovde ljudi dolaze da bi jedni drugima odmeravali glupost.
Dobro, rekao si, to je to.
Baje su baje,
s rakijom i bez nje.
Vaš problem su neki nepismeni u trenerkama, plaćenici?
Ok, predefinisali smo.
Izbacimo baje podnapite iz kafane i dovedimo plaćenike, dva tri huligana?
Da li je to nacizam?
Mame su često subjektivne kad o svojoj deci pričaju.

Da, sve to oko pameti je subjektivno.
Mama mi je bila rima.
Volja ti ne nedostaje, očigledno.
Nečeg drugog fali.
Da pogađam?

Hm, nisko, posle se praviš Toša, kad ti dođe baja.
vidim

Ne toliko daleko kao što te bes i očaj sada vode.
Nema.
Osnovni razlog je taj što vlast bije ako nisi na njihovoj starni.
To je u tvojoj državi, da te obavestim, pametno mamino.
Ako se Slavija nije u međuvremenu osamostalila.
Drugi razlog je taj što ja ne bih da se organizujem sa komšijom Ćićovanom, ne odgovara mi organizacija koju on smatra dobrom, a njemu smeta ona koja bi meni pasovala.
A sa onima koji su ga tukli tek ne bih da se organizujem.

Dobro, imate problem, moje suze vam pomoći ne mogu,
tata bi mogao,
ali on ne dolazi na blog.
Ima pametnija posla.
Pratiš?
Sumnjam, ali sve je moguće.

cc
Aha, pa čemu onda insistiranje na tome da su to moji?

Koji tvoji? Komšije?
Nemoj da se kaješ ni da se vadiš, upetljaćeš se, a nisi ni prva ni poslednja koja za geografijom rođenja poseže.

Regionalni komplexi nisu moj stil, to je za mene gejanstvo duha.
To je malo.

To je to.
nita nita 20:49 29.12.2014

Re: Slavijcima

disident79
Toliki nedostatak sluha(larisa_bg i nita) da se čuje autentično sa terena šta se dogodilio mi je neverovatan. Srazmeran je jedino potrebi da se prokomentariše na osnovu "prethodnog iskustva" bez obzira na ono što se stvarno dogodilo, ko da smo na komentarima Blica i Kurira


A neka si ti došao da okadiš.

I imaš li nešto konkretnije od prepričavanja?
Prepričavaš tu, ko neka baba, ko je sve bio na sahrani.

Ili da larisa_bg i ja rešimo to?

Blic i Kurir?
Ne čitam,
ali sve dok se sa socijalnih mreža zgražavate
biće tako, ovako,
da dođu oni zli, pali s Marsa,
a mi nismo teli, bili smo dobri,
brali smo cveće.

Pa jbt, ne mogu da sam toliki luzer.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:50 29.12.2014

Re: Slavijcima

HCM, ja ti isto potpuno verujem...

pazi scenu kod nas u NS... fensi restoran, blizu sinagoge, drži fina srpska ekipa, od one u fazonu Balkan Ekspresa, što bi zapucala iza šanka na nacoša kada se previše oprekurči. dolazi lokalni zamenik načelnika udbe, unjkavac nijedan, sistemsko NIŠTA, i traži od mojih momaka ceo prostor za Gradonačelnikove goste (GN - možeš slobodno dodati skraćenici samoglasnike) - pazi, mi u demokratiji zakazujemo restorane po mesec dana unapred; a ovaj - doš'o ja i naredio vam. gazda kaže, okej, ne može CEO prostor, može pola, jer ima i druga, unapred znatno zakazana proslava, i njima isto treba prostor. okej, kaže Unjkavac, i odlazi.

par sati kasnije dolaze mrge iz GN-ovog obezbeđenja. s njima uto ulazi i Ciganski Bend, koji treba da svira gostima na spratu. tek, mrge, kada vide muzičare, kažu, opa odlično, evo nama i muzičara. gazda kaže, BACK BACK MuRGhe, bend nije vaš već od drugih gostiju... ovi ga hvataju za gušu, dižu u zrak, i kažu, muzičari, svirajte mi Lili Marlen (muzičari sviraju, videli, ozbiljna frka), a ti mali, oćeš da ti polupamo kafanu? moj drugar, hrabar, izmiče iz zagrljaja i vadi toku ispod šanka. uto se vraća Unjkavac i drčnim glasom na sve, šta koj kurac radite, jebem li vam boga svima da vam jebem (primetno da srpska udba, uvek kada se iznervira, psuje svojim sunarodnicima, božu nesretnog). elem, murge se iskuliravaju, ciganski bend odlazi na gornji sprat, i biz se nastavlja ez južual...

tako da ovi postoje u društvu, misterija je odakle loženje na nacizam? to je valjda najprihvatljivija ideologija za antihumani nihilizam? ne znam, ali mi smo, nedaleko odatle, na maksimalnom oprezu.

inače, ja pričam s Antifom NS često, i govorim da trebaju da se uzdržavaju od nasilja dokle god ne budemo kao građani otvoreno i direktno napadnuti (iako su bili direktni napadi u NS, Firer Davidović, i tako to).

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:53 29.12.2014

Re: Slavijcima

nita


A neka si ti došao da okadiš.

I imaš li nešto konkretnije od prepričavanja?
Prepričavaš tu, ko neka baba, ko je sve bio na sahrani.

Ili da larisa_bg i ja rešimo to?

Blic i Kurir?
Ne čitam,
ali sve dok se sa socijalnih mreža zgražavate
biće tako, ovako,
da dođu oni zli, pali s Marsa,
a mi nismo teli, bili smo dobri,
brali smo cveće.

Pa jbt, ne mogu da sam toliki luzer.



nisi ti luzer, čim se juče upisao na blog, a zvučiš dEbElo poznato - samo ti se čini.
disident79 disident79 21:13 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Da li je to nacizam?


Po meni nije. Tu si u pravu. Ali sadrži neke elemente nacizma, preciznije sadrži elemente totalitarnog društva kao i nacizam.

Inače smatram lošim olako poređenje sa nacizmom. Nacizam je po svom zlu neprevaziđen, možda i u čitavoj poznatoj istoriji ljudskog roda.

Dve stvari su loše kada se olako poredi sa nacizmom:
1. Ukoliko se neki zločin, nesloboda, šovinizam, nasilje ili neki drugi oblik zla koje nacizam u sebi sadrži poredi sa nacizmom, isti se relativizuje. U poređenju sa holokaustom svaki zločin je manji. Ovo si recimo ti primenio na nasilje u Mionici. Pošto si u pravu da to nije nacizam time si relativizovao ono što se tamo(i ne samo tamo) dogodilo.
2. Relativizacija samog nacizma. Ako je sve nacizam, pa onda on i nije tako strašan. A jeste.

disident79 disident79 21:16 29.12.2014

Re: Slavijcima

Opredeljivanje za neku stranku je jedna stvar, ja nisam ni jednu video kao svoju opciju da bih je glasao, a organizovano nasilje nad političkim protivnicima je sasvim druga, i tu se mora opredeliti.


Bravo!

Ono što me još zanima je da li su "aktivisti" bili u Mionici duže vreme pre izbora?
princi princi 21:26 29.12.2014

Re: Slavijcima

Mene je više od svega prenerazio podatak da su SNS i SPS dobili 80% glasova. To bi se, mislim, danas i Kim Džong Jun mučio da dostigne.
disident79 disident79 21:30 29.12.2014

Re: Slavijcima

Izborni rezultat će takođe uticati na zaborav onog što se dogodilo. Kao i u Majdanpeku.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 29.12.2014

Re: Slavijcima

inače, ja pričam s Antifom NS često, i govorim da trebaju da se uzdržavaju od nasilja dokle god ne budemo kao građani otvoreno i direktno napadnuti (iako su bili direktni napadi u NS, Firer Davidović, i tako to).


Ma mene Srki plaši sistemsko nasilje koje je demonstrirano ovde.
Dakle ne na liniji fašisti antifašisti, nego na najopsanijoj liniji, vlast opozicija.
Ajd da kažem, ne tebi nego zbog ovih gore koji malo teže kapiraju, da nemam strah za neki ličnu bezbednost, nije meni frka od tih mamlaza, nagledao sam se takvih, ali me strah kud ova ebena Srbija ide kad su i zbog nekih apsolutno nevažnih izbora u šugavoj Mionici spremni da biju, i to ni manje ni više nego direktnog protivnika, protivkandidata njihovom čoveku.

A, zanimnjivo i za tebe, najagilniji u kampanju u Mionici su bili baš Novosađani.
Kod mene dolazio neki dečko iz NS, član izvršnog odbora stranke (po njegovoj priči) i krenuo da mi podilazi pričama o tome kako sam im važan, kao bitni im veliki proizvođači (ja kao veliki, a veliki sam u pm), krenuo da mi hvali rakiju, kao nadaleko se čulo, i te naivne cakice na koje treba da padnem.

Ali nije to ništa strašno kao što je npr nenormalno mnogo poziva na fiksni telefon na sam dan izbora (opet sa novosadskih telefona) i pitanja poput, što još niste izašli, kad nameravate da izađete, kažite nam tačno vremne kad ćete izaći.... i sve to tonom koji se ne može nazvati ljubaznim, pre službenim, ako ne i pretećim.
Plaše se ljudi jbg kad ukapiraju da neko zna i prati da li je ko izašao na izbore.

Šta li će se tek dešavati na nekim važnijim izborima kad se u bednoj Mionici ovako angažuju.


docsumann docsumann 21:31 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Dve stvari su loše kada se olako poredi sa nacizmom:
1. Ukoliko se neki zločin, nesloboda, šovinizam, nasilje ili neki drugi oblik zla koje nacizam u sebi sadrži poredi sa nacizmom, isti se relativizuje. U poređenju sa holokaustom svaki zločin je manji. Ovo si recimo ti primenio na nasilje u Mionici. Pošto si u pravu da to nije nacizam time si relativizovao ono što se tamo(i ne samo tamo) dogodilo.
2. Relativizacija samog nacizma. Ako je sve nacizam, pa onda on i nije tako strašan. A jeste.


upravo! pojam se izliže od prevelike (i neadekvatne) upotrebe, a težina mu devalvira.
slično kao što je vlast tjekom 90-tih olako posezala za etiketom "izdajnik".
misim, pored toliko izdajnika, biti izdajnik i nije bila neka posebna stvar tih dana.
znaš ono kad se riječ obesmisli tako što je neprestano izgovaraš naglas ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:33 29.12.2014

Re: Slavijcima

apsolutna kontrola medija, nema šta. veliku štetu u pro-demokratskom srpskom -45 odsto srbija, 72 odsto Vojvodina podrške narodu je napravio Boris Tadić, taj čovek jednostavno mora da se povuče, umesto što fura svoju bezidentitetnu Priču.
disident79 disident79 21:35 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

znaš ono kad se riječ obesmisli tako što je neprestano izgovaraš naglas ...


S.F. - S.N.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:36 29.12.2014

Re: Slavijcima

Ono što me još zanima je da li su "aktivisti" bili u Mionici duže vreme pre izbora?


Ne znam za te koji su pretukli Gavrilovića, i ovu decu iz SPSa prepadali, ali aktivisti su svo vreme špartali i po Mionici a i po svim selima okolo, i to ne lokalni aktivisti, nego izvršni odbor stranke (napisah to u odgovoru Srkiju)
Mene je više od svega prenerazio podatak da su SNS i SPS dobili 80% glasova. To bi se, mislim, danas i Kim Džong Jun mučio da dostigne.


Oko toga ide priča da je na spiskovima bilo nenormalno mnogo, mnogo više nego do sad, upisano pokojnika.
Teško je sve to dokazati, ali rezultat je stvarno iznenađujući kad se uporedi sa utiskom koji se stiče u razgovoru sa ljudima.
docsumann docsumann 21:38 29.12.2014

Re: Slavijcima

Ali nije to ništa strašno kao što je npr nenormalno mnogo poziva na fiksni telefon na sam dan izbora (opet sa novosadskih telefona) i pitanja poput, što još niste izašli, kad nameravate da izađete, kažite nam tačno vremne kad ćete izaći.... i sve to tonom koji se ne može nazvati ljubaznim, pre službenim, ako ne i pretećim.
Plaše se ljudi jbg kad ukapiraju da neko zna i prati da li je ko izašao na izbore.


jbt, k'o DPS nekad, u postrascjepskom periodu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:40 29.12.2014

Re: Slavijcima

nemoj da pričaš da su te tako smarali, sve ću ih postrojiti, ja gnusni Mosad! jebem im li sunce da im jebem... šabana, Pajtela je loš lik, a nema adekvatne zamene, Borko je isto karijerista, pazi kada mu se jebe živo za rodni NS, o čemu dalje mi pričamo? moramo da krenemo kao Kurdi, s tablama na leđima, i da učimo ljude ABCD, na kompu.
princi princi 21:43 29.12.2014

Re: Slavijcima

veliku štetu u pro-demokratskom srpskom -45 odsto srbija, 72 odsto Vojvodina podrške narodu je napravio Boris Tadić

Slažem se. Neviđena štetočina, kao i čitav DS.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 29.12.2014

Re: Slavijcima

jbt, k'o DPS nekad, u postrascjepskom periodu.


Radi taj metod izgleda.
Drzak, nedopustiv, verovatno i protivzakonit, ali delotvoran.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 29.12.2014

Re: Slavijcima

nemoj da pričaš da su te tako smarali,


Ubijali!
Kad se ja javim na telefon ja ih zajebavam, ali kad se moja janda stara majka javi stoji mirno kraj telefona i sluša :)
Posle samo kaže, ajmo, kad ćemo, ovi opet zvali.
A vidim da joj malo frka iako se folira da nije.
I ne samo nas, zvali mnoge ljude.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:11 29.12.2014

Re: Slavijcima

jebo te, Brate, koji skrnavci, nije čudo da Fašizam tako gazi. mora nešto da se promeni, iznutra. ko zna da li i komplet ds nije murkanska smaračina?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:14 29.12.2014

Re: Slavijcima

princi

Slažem se. Neviđena štetočina, kao i čitav DS.


uh, ovo je teža znatno situacija nego što sam ikako mogao pretpostavljati...
reanimator reanimator 22:26 29.12.2014

Re: Slavijcima

Kod mene dolazio neki dečko iz NS, član izvršnog odbora stranke (po njegovoj priči) i krenuo da mi podilazi pričama o tome kako sam im važan, kao bitni im veliki proizvođači

Što mu nisi rekao Ajd polako?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:33 29.12.2014

Re: Slavijcima

Što mu nisi rekao Ajd polako?


:)
Dobar je ovaj :)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:34 29.12.2014

Re: Slavijcima

Rean, tebe kada se pojavi, dođe neka lahkost.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

A pazi ga kolega bloger i uticajni tviteraš, tribun slobodne reči i misli, ne dozvoljava hotlinking, da prostiš.


Postavi mu na blog :)
Ima toga još





[url=http://www.teleprompter.rs/vuciceva-gorila-bez-oka-preti-ljudima-preko-interneta.html][/url]
dali76 dali76 22:59 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

vala HCM na komentarimaa sto razbijjaju maglu , i svasta jos nesto .
Bio sam u Zajecaru za vreme vanrednih lokalnih izbora. Pun grad SNS aktivista iz drugih gradova. SNS je stranka koja ocigledno koristi neku vrstu paravojnih formacija kao legitiman nacin politicke borbe.
To su radili na Kosovu, na admin. Prelazima, Takvi su ostajali kuci za vreme gay parade,pa im se Vucic zahvaljivao,a takvi po potrebi idu po lokalu u dzipovima unoseci strah kao dodatni motiv za glasanje.
Poslanik Djukanovic, to je onaj sto je samo zeenu pito kad je otiso u Donjek da glumi posmatraca, javno je u skupstini izjavio kako SNS aktivisti pozivaju ljude da izadju na izbore. Nema veze sto je agitacija na dan izbora krsenje izborne tisine.
Ono sto meni upada u ,hm, oko, ili bolje uho, jeste prilicno porazavajuca biografija DS kadra na lokalu. Meni se cini da je beg dobrih ljudi iz politike ogroman problem za DS, ali i Srbiju u celini.
dali76 dali76 22:59 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

vala HCM na komentarimaa sto razbijjaju maglu , i svasta jos nesto .
Bio sam u Zajecaru za vreme vanrednih lokalnih izbora. Pun grad SNS aktivista iz drugih gradova. SNS je stranka koja ocigledno koristi neku vrstu paravojnih formacija kao legitiman nacin politicke borbe.
To su radili na Kosovu, na admin. Prelazima, Takvi su ostajali kuci za vreme gay parade,pa im se Vucic zahvaljivao,a takvi po potrebi idu po lokalu u dzipovima unoseci strah kao dodatni motiv za glasanje.
Poslanik Djukanovic, to je onaj sto je samo zeenu pito kad je otiso u Donjek da glumi posmatraca, javno je u skupstini izjavio kako SNS aktivisti pozivaju ljude da izadju na izbore. Nema veze sto je agitacija na dan izbora krsenje izborne tisine.
Ono sto meni upada u ,hm, oko, ili bolje uho, jeste prilicno porazavajuca biografija DS kadra na lokalu. Meni se cini da je beg dobrih ljudi iz politike ogroman problem za DS, ali i Srbiju u celini.
princi princi 23:02 29.12.2014

Re: Slavijcima

Srđan Fuchs
princi

Slažem se. Neviđena štetočina, kao i čitav DS.


uh, ovo je teža znatno situacija nego što sam ikako mogao pretpostavljati...

Pa pazi kad je Srbija trenutno totalno bez opozicije. Ovaj skot je verovatno gori i od samog Miloševića i ti nemaš nijedan opozicioni glas. Jedina je uteha što su monolitni sistemi ujedno i najlomljiviji. Ne valja, pak, što su ti lomovi obično vrlo brutalni i surovi (videti pod Sirija, Libija, Irak, Egipat).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:24 29.12.2014

Re: Slavijcima

au, jebem mu Alaha druže, đe nađe svu ovu bratiju? ništa, ako, valjda se nećemo cepati toliko, ima razumne ekipe u Vojsci, skočili bi da nas brane ako Murge krenu na nas.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 29.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Ono sto meni upada u ,hm, oko, ili bolje uho, jeste prilicno porazavajuca biografija DS kadra na lokalu.


Strava.
Stvarno bi čovek morao dugo da sedi na ruci, da dobro utrne, da bi njome mogao da zaokruži takve.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:43 29.12.2014

Re: Slavijcima

au, jebem mu Alaha druže, đe nađe svu ovu bratiju?


Misliš na Panu i drugare mu?
Pazi kad sam imao priliku da sedim sa tom dikom (verujem da znaš o kome se radi, čovek koji je prebio Barovića kad je ovaj Šešelja polio vodom u studiju).

I evo ga sad u vladi Srbije slika se sa premijerom, ministrima.


blogovatelj blogovatelj 02:14 30.12.2014

Re: Slavijcima

ima razumne ekipe u Vojsci, skočili bi da nas brane ako Murge krenu na nas.


I eto ti rata.
Brale, ti kad se središ, tebi svaki problem izgleda lako rešiv.
Sve to tebi liči na holivudski film, ali nije baš tako. Nije svet mi i oni, dobri i loši...
A onda kad majmun jednog dana stvarno uđe u tenak, tebi nikako ne bude jasno kako se sve to dogodilo. i ne može ti biti jasno, jer univerzum ne funkcioniše tako kako ti tripuješ.
docsumann docsumann 04:04 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

teza da pametniji popušta je pogrešna, jer tada oni drugi vladaju.


kako pogrešna kad zaista vladaju
hajkula1 hajkula1 06:00 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

nita


Ljudi sa strane lako dobiju po nosu
bilo gde.





E, da smo to ranije znali, Beograd bi ostao grad.


Nego, šta si se okomio na hoochie coochie mana, on bolje zna. Čak je i Vučić priznao da je njegov brat bio u Mionici ali samo kao običan član stranke i kao neko ko se odlično razume u statistiku.

Negde sam pročitala na netu a bilo i na TV, da su jednog što je dobio batine pitali, što se on šeta Mionicom. Znači, dođoš. Šta će dođoši na lokalnim izborima?



hajkula1 hajkula1 06:06 30.12.2014

Re: Slavijcima

Slavijac,



To ne postoji. Jedino u nekom novogovoru?
hajkula1 hajkula1 06:16 30.12.2014

Re: Slavijcima

disident79
Toliki nedostatak sluha(larisa_bg i nita) da se čuje autentično sa terena šta se dogodilio mi je neverovatan. Srazmeran je jedino potrebi da se prokomentariše na osnovu "prethodnog iskustva" bez obzira na ono što se stvarno dogodilo, ko da smo na komentarima Blica i Kurira



Nosilac liste jedne stranke, na isključivo lokalnim izborima, je pretrpeo lakše/teže telesne povrede od ljudi koji najverovatnije uopšte nisu iz tog mesta na dan izbora.

Kampanja za lokalne izbore, koja podrazumeva angažovanje često nasilnih "aktivista" sa strane, postaje pravilo u Srbiji(Vrbas, Majdanpek..).


Kada nasilje postane legitimno u toku izbornog procesa, a postaje legitimno ako se relativizuje i ne sankcioniše, mogućnost za eskalaciju postaje zabrinjavajuća.




Šta najverovatnije? Nisu bili iz tih mesta. Samo što je ispalo, kako se izveštava po medijima, da su oni žrtve, da su njih napali meštani iz čistog mira. Zato pažljivo čitam šta piše HCM i iščekujem izveštaj s terena, od ljudi koji su upućeni.
Nasilja je bilo i ranije ali imam utisak da se širi, pojačava.
hajkula1 hajkula1 06:17 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

antioksidant


*он (у средини са сликом)




Ne vidi se, povećaj sliku... ako nije problem.
docsumann docsumann 07:21 30.12.2014

Re: Slavijcima

hajkula1
Slavijac,


To ne postoji. Jedino u nekom novogovoru?


slavijanin, možda?

slavijanac??

drugoslavijanac???

antioksidant antioksidant 08:05 30.12.2014

Re: Slavijcima

slavijaner
cane cane 15:57 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

volela bih da tačno shvatiš: Larisa je - koliko sam ja skapirala - medju najinteligentnijim i, sigurno, najduhovitijim blogerima.
ne treba joj odbrana, niti sam ja njen advokat, ali mi baš smeta tvoj komentar.


i najlepsim, zar ne?

ali kakve to veze ima sa temom?




ne treba joj odbrana, niti sam ja njen advokat, ali mi baš smeta tvoj komentar.


kakve li tek komentare pises za one kojima treba odbrana, i kojima jesi advokat...

cane cane 15:58 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..


Da, ovo si ti pametno rekla.

Skupile se baje uz rakiju.


ne znam za baje uz rakiju, ali za klot-frket na blogu nema sumnje...


cane cane 16:02 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

a i u metropoli gde živim ne ide se grlom u jagode,
tj. prvo čovek razmisli po šta je pošao etc.


pa jel si ti razmislila po sta si dosla na ovaj blog?

po baje i rakiju?

(deficitarno u metropoli, jebi ga...)


cane cane 16:03 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Hm, nisko, posle se praviš Toša, kad ti dođe baja.


a ti imas baju da mu posaljes?
cane cane 16:04 30.12.2014

Re: Slavijcima

Blic i Kurir?
Ne čitam,


znam, nisam jos nikad cuo da ih novinari kurira i blica citaju.

larisa_bg larisa_bg 16:22 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

cane

ne znam za baje uz rakiju, ali za klot-frket na blogu nema sumnje...

hoochie coochie man

Stvarno me glupost nervira, poseno kad se u dve rečenice javi tri i više puta.

emsiemsi

Шта рећи !
Некада на Славији нису обитавали сељаци. Откуда их сада ?


Ovaj blog je napisan sa idejom da nešto kaže o izborima u Mionici. Ali bojim se da se otrgao kontroli i da se pretvorio u jedno žešće mizogino ismevanje i vređanje blogokoleginica. Aj se malo prizovite pameti, jer istinski počinjete da ličite na grupu baja uz rakiju, koji su se skupili uz karirani čaršav i pljuckaju po ženama.

Nije OK, malo ste preterali.
Kapiram ja da je ovo pre svega muška terotorija, politika, NFL i tako to, ali garantujem vam da će vam biti dosadno ako ostanete na peder-balu. A radite na tome. War is just a shot away.
qqriq qqriq 16:31 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

ali kakve to veze ima sa temom?


po ovoj ladnoći cugaš kod kioska?
cane cane 17:21 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Ovaj blog je napisan sa idejom da nešto kaže o izborima u Mionici. Ali bojim se da se otrgao kontroli i da se pretvorio u jedno žešće mizogino ismevanje i vređanje blogokoleginica. Aj se malo prizovite pameti, jer istinski počinjete da ličite na grupu baja uz rakiju, koji su se skupili uz karirani čaršav i pljuckaju po ženama.


larisin prvi komentar na zadatu temu

pa događaj je, da prostiš - seljačka posla
napili se kuvane rakije pa pošli na glasanje
svako svakog zna u selendri, dobacuju jedan drugom ispred glasačkog mesta i časkom se potuku prostaci, netolerantni, višak agresije, manjak kinte, posvađani inače, izbori im dobro došli da se pobiju


larisin poslednji (iskreno se nadam) komentar

jedno žešće mizogino ismevanje


indeed.

cane cane 17:22 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

po ovoj ladnoći cugaš kod kioska?


otkud znas? jel radis u kiosku?

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:31 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

mizogino ismevanje i vređanje blogokoleginica.


E, larisa, larisa :)
Prvo, nemoj mene ja sam sa Slavije, sad nemoj mene ja sam žensko.

Vidi devojko, ravnopravnost žena znači baš to, ravnopravnost.
Dakle ako neko kaže nešto što nije tačno, što je za osudu, što je za ismevanje, za šta god da je, to tako treba i tretirati bez obzira da li je to rakao muškarac, žena, crnac, musliman, peder....
Samo to je ravnopravnost.

Neravnopravnost je kad se od žena i ne očekuje da kažu nešto suvislo pa se na nesuvislosti i ne reaguje.
Tako da je mizoginija tačno suprotno od ovoga ovde, onda kad se ne reaguje nego se kaže (pa makar i u sebi) ma pusti, žensko je to, šta s njom ima a se raspravljaš.

larisa_bg larisa_bg 23:28 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

cane

larisin poslednji (iskreno se nadam) komentar


nadaj se

larisa_bg larisa_bg 23:37 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

hoochie coochie man

Vidi devojko


Vidi batice,

Kad dođeš Sajam poljoprivrede, javi se pa da idemo u neko zezanje.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:51 30.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Kad dođeš Sajam poljoprivrede, javi se pa da idemo u neko zezanje.


Ti sa Slavije pa na poljoprivredni sajam!
Zbog mene!
hehe

sve više mi se sviđaš, stvarno :)
Boriš se jbg, pokušavaš, smišljaš nešto. Zeza te samo što ti se ideje kako da uzvratš vrte oko tih, izvini ali priprostih, teza o mom seljačkom poreklu, seljačkom poslu, nasuprot tvoje Slavije.

Kako hoćeš, što se mene tiče nastavi tako, ti odlučuješ, ali razmisli da li je to što ti posle toga kažu posledica mizoginije ili posledica tvojih priprostih teza.
hajkula1 hajkula1 04:33 31.12.2014

Re: Slavijcima

antioksidant
slavijaner




emsiemsi emsiemsi 06:52 31.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

larisa_bg
cane

ne znam za baje uz rakiju, ali za klot-frket na blogu nema sumnje...

hoochie coochie man

Stvarno me glupost nervira, poseno kad se u dve rečenice javi tri i više puta.

emsiemsi

Шта рећи !
Некада на Славији нису обитавали сељаци. Откуда их сада ?


Ovaj blog je napisan sa idejom da nešto kaže o izborima u Mionici. Ali bojim se da se otrgao kontroli i da se pretvorio u jedno žešće mizogino ismevanje i vređanje blogokoleginica. Aj se malo prizovite pameti, jer istinski počinjete da ličite na grupu baja uz rakiju, koji su se skupili uz karirani čaršav i pljuckaju po ženama.

Nije OK, malo ste preterali.
Kapiram ja da je ovo pre svega muška terotorija, politika, NFL i tako to, ali garantujem vam da će vam biti dosadno ako ostanete na peder-balu. A radite na tome. War is just a shot away.

Дон'т го !
Морамо мало да се шалимо, није могуће да си се баш толико примила.
У суштини, сви смо ми сељаци, само неко у неком 'колену'. (што се, макар у мом случају, јасно и види).
Истина, у многим другим случајевима, доминирају "сељачине".
Према томе, не дозволи да се ово место претвори у педер бал, јер нисмо сви педери (додуше, педерчина не недостаје).
grebostrek.lurker grebostrek.lurker 09:59 31.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

larisa_bg
hoochie coochie man

Vidi devojko


Vidi batice,

Kad dođeš Sajam poljoprivrede, javi se pa da idemo u neko zezanje.




Poljoprivredni sajam je u Beogradu ??????

antioksidant antioksidant 10:06 31.12.2014

Re: evo Ja sam malo pismen,..

Poljoprivredni sajam je u Beogradu ??????

sajam poljoprivrede u novom sadu je jedan od onih dogadjaja koje treba posetiti bez obzira na afinitete i poslovnu orjentaciju. lepo se jede, lepo se prica, ima i muzike a oni veeeeliki traktori su super fora i san svakog decaka za voziti (skoro kao tenk samo ima hidrauliku i u sedistima).
i da kazem kad sam vec tu - tuzno mi citati ovo bacanje blatnjavim snegom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana