Društvo| Život

Ja sam Čarli (Je Suis Charlie)

gordanac RSS / 07.01.2015. u 15:59

Trojica ljudi, naouružani automatskim oružjem ubili su danas 12 ljudi u sedištu "Charlie Hebdo" satiričnog lista,, u centru Pariza, sasuli su šaržere metaka u ljude koje ne poznaju, u karikaturiste, satiričare, novinare i dvojicu policajaca.

B6wSop9IIAAMnd2.jpg

Francuska je odgovorila rečenicom "Je Suis Charlie" i pozivom na okupljanje večeras na Trgu Republike u Parizu, okupljanjem za slobodu štampe, za demokratiju, za Republiku. 

Moje duboko saučešće porodicama poginulih i moje duboko saosećanje Francuskoj i Francuzima.

Događaj koji će svojom užasavajućom tragićnošću pokrenuti mnoge druge događaje, uticati dalekosežno na mnogo šta u budućnosti.

Ne umem da razumem mržnju, ideologiju, strategiju i volju kojom se ubija nenaoružano ljudsko biće, ko god da je, a pucati i ubiti karikaturiste, satiričare, ljude koji bez cenzure ismevaju šta god oni misle da treba pokazuje jedno novo lice zla i mržnje.

Smeh im je meta. Ljudski smeh. Komedija, satira, karikatura.

A nema metaka kojima se to može usmrtiti.

Ljude mogu.

Zato sam i ja Čarli. I danas i zauvek.

 



Komentari (866)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 00:45 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

gordanac

Domazet


Разлика између мене и аутора ових карикатура је у томе што ја својим јавно изнесеним ставом (ако коментаре у блогу можемо сматрати јавним изношењем ставова) не вређам никога и не подсмевам се нечијим осећањима на којима људи заснивају свој живот.

Није то питање укуса...

Слобода, ваљда, носи са собом и некакву одговорност... Ако већ желимо да живимо са другим људима у том шароликом свету...

Рецимо, никада се не бих сложио са објављивањем карикатура у којима се неко подсмева жртвама холокауста, без обзира колико год тај неко оправдавао своје карикатуре правом на став и правом на смех.

Зар је толико тешко разумети да су неке теме исувише значајне другим људима да бисмо смели лакомислено да будемо бахати и безобзирни према ономе што они осећају у вези са тим темама? На таквим "темама" људи заснивају свој живот. Када се томе подсмевамо, подсмевамо се и постојању тих људи.

Зар не бисмо могли, пре него што нешто такво урадимо, да изађемо мало из своје коже и да се ставимо на место оних "других" и да се запитамо како они то виде?

Ма, то сада није ни важно... Све ово ће ионако бити искоришћено за подстицање нових и нових мржњи. Као да ионако нема већ довољно мржње на овом свету.
gordanac gordanac 00:54 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

tasadebeli
gordanac

Domazet


Разлика између мене и аутора ових карикатура је у томе што ја својим ставом не вређам никога и не подсмевам се нечијим осећањима на којима људи заснивају свој живот.

Није то питање укуса...

Слобода, ваљда, носи са собом и некакву одговорност... Ако већ желимо да живимо са другим људима у том шароликом свету...

Рецимо, никада се не бих сложио са објављивањем карикатура у којима се неко подсмева жртвама холокауста, без обзира колико год тај неко оправдавао своје карикатуре правом на став и правом на смех.

Зар је толико тешко разумети да су неке теме исувише значајне другим људима да бисмо смели лакомислено да будемо бахати и безобзирни према ономе што они осећају у вези са тим темама? На таквим "темама" људи заснивају свој живот. Када се томе подсмевамо, подсмевамо се и постојању тих људи.

Зар не бисмо могли, пре него што нешто такво урадимо, да изађемо мало из своје коже и да се ставимо на место оних "других" и да се запитамо како они то виде?

Ма, то сада није ни важно... Све ово ће ионако бити искоришћено за подстицање нових и нових мржњи. Као да ионако нема већ довољно мржње на овом свету.


Nema razlike između tebe i ubijenih ljudi.
Spaja vas jedna silna veza - pravo na slobodu govora, na slobodu izraza, na slobodno mišljenje i stav. Neraskidivo vas spaja brišući razlike koje ti smatraš da postoje.

To pravo ti koristiš da kažeš "Ja nisam Čarli". Da kažeš svoj stav o bilo čemu. I da pri tome čvrsto veruješ da si odgovoran prema toj svojoj slobodi i da svojim rečima ne vređaš nikog. I da braniš to svoje pravo.S pravom ga braniš, ono je dragoceno.
I oni su samo koristili takvo svoje pravo.
Ja branim to njihovo pravo svojim izborom da kažem "Ja sam Čarli".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:32 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

I oni su samo koristili takvo svoje pravo.

niko ne osporava njihovo pravo na slobodu govora. mene je mama učila da se ne rugam nekom zato što je takav kakav je, zato što mu se sviđa nešto što se meni ne sviđa i zato što veruje u nešto u šta ja ne verujem.
meni sloboda govora daje pravo da kažem da su religije najveće zlo koje su ljudi stvorili na planeti zemlji ikada, i da ih je bog (ako postoji) stvorio, ne bi takve bile (ako bi ih uopšte i bilo, pogotovo više od jedne, koja god to bila), ali neću se rugati nekome ko je religiozan, neću mu se smejati u lice zbog toga što on veruje upravo suprotno od onoga u šta ja verujem (ili ne verujem). super je sloboda govora, dokle god se ne brani ruganjem i ismevanjem.
petargli petargli 01:39 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

niko ne osporava njihovo pravo na slobodu govora.

osporavali su mnogi, a trojica su izvrsila egzekuciju!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:51 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

osporavali su mnogi, a trojica su izvrsila egzekuciju!

mislim da je niko OVDE ne osporava.
petargli petargli 02:19 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

BebaOdLonchara
osporavali su mnogi, a trojica su izvrsila egzekuciju!

mislim da je niko OVDE ne osporava.

mozda ne osporava ali pokusava da relativizuje slobodu govora kroz neku subjektivnu vizuru. Slobodu govora ili imas ili nemas! To ti garantuje zakon, nema mama nista s tim.

Ti kazes
meni sloboda govora daje pravo da kažem da su religije najveće zlo koje su ljudi stvorili na planeti zemlji ikada, i da ih je bog (ako postoji) stvorio, ne bi takve bile (ako bi ih uopšte i bilo, pogotovo više od jedne, koja god to bila), ali neću se rugati nekome ko je religiozan, neću mu se smejati u lice zbog toga što on veruje upravo suprotno od onoga u šta ja verujem (ili ne verujem).

Mozda se ti ne rugas vernicima, ali ih ovom izjavom vredjas, sto je po meni gore i od ruganja, smejanja u lice itd.
Domazet Domazet 02:44 08.01.2015

Ja stvarno ne mislim...

BebaOdLonchara
Kakve su te karikature je pitanje ukusa. O tome moze i treba da se diskutuje.

pre svega je nepristojno ismevati tuđa religiozna osećanja.

...da su se karikaturisti iz Charlie Hebdoa podsmevali Muhamedu i ismevali tudja religiozna osecanja. Mislim da su ismevali raznorazna iscasenja koja su se krila i kriju se iza Muhameda i religioznih osecanja. Provokacija je bila misija Charlie Hebdoa. Ali ne provokacija provokacije radi vec provokacija zarad teranja na razmisljanje. Barem ja to tako vidim.

Da se odmah razumemo, ja mislim da je Zapadna civilizacija (ne bas mnogo precizan ali zgodan termin) itekako odgovorna za raznorazne stvari. I da su raznorazne stvari danas posledica delovanja Zapadne civilizacije, juce i danas. Ali izjednacavanje Zapadne civilizacije sa Ekstremnim islamom je po meni podjednako pogresno i neproduktivno kao i prenebregavanje odgovornosti Zapadne civilizacije za mnogo toga sto nas danas zgraza.

Vrlo je tesko uspostaviti balans ali se od toga ne moze odustati. Sta god se desavalo u proslosti ili se desava danas nikako ne moze opravdati situaciju u kojoj predsednik britanske islamske zajednice mora da preko novina MOLI muslimane vozace taksija i autobusa da ne odbijaju da u svoje vozilo primaju slepce sa psima vodicima. S tim da ja na te muslimanske vozace ne gledam kao na Muslimane vec kao na primitivce. Primitivci nisu ekskluzivitet ni jedne religije...Cesto se medjutim skrivaju iza religije. I ne samo religije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:49 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

petargli
mozda ne osporava ali pokusava da relativizuje slobodu govora kroz neku subjektivnu vizuru. Slobodu govora ili imas ili nemas! To ti garantuje zakon, nema mama nista s tim.

Има.
Мама са свим има везе.
Код неког тата.

petargli petargli 15:15 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

Predrag Brajovic
petargli
mozda ne osporava ali pokusava da relativizuje slobodu govora kroz neku subjektivnu vizuru. Slobodu govora ili imas ili nemas! To ti garantuje zakon, nema mama nista s tim.

Има.
Мама са свим има везе.
Код неког тата.


Na ovom primeru (a i mnogim ostalim)
The Declaration of the Rights of Man and of the Citizen, adopted during the French Revolution in 1789, specifically affirmed freedom of speech as an inalienable right.[4] The Declaration provides for freedom of expression in Article 11, which states that:

The free communication of ideas and opinions is one of the most precious of the rights of man. Every citizen may, accordingly, speak, write, and print with freedom, but shall be responsible for such abuses of this freedom as shall be defined by law.[7]

ne vidim da je uspostavljena korelacija izmedju maman/papa i slobode govora.

E sad, ako si mislio da papa i maman imaju veze sa slobodom govora samo u smislu da treba da te naprave, rode i posle nauce da pricas da bi iskoristio zagarantovano pravo slobode govora dato od Francuske, USA, Srbije i mnogih drugih slicnih drzava, onda ok - ta korelacija ima smisla, ostalo jok!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:32 08.01.2015

Re: Ja stvarno ne mislim...

Ali ne provokacija provokacije radi vec provokacija zarad teranja na razmisljanje. Barem ja to tako vidim.

ona karikatura (kačio je neko ovde) sa talibanom, gde se praktično predviđa atentat u francuskoj...treba da tera na razmišljanje? ja je vidim baš kao provokaciju provokacije radi. crtanje i prikazivanje proroka muhameda je najstrože zabranjeno u islamskom svetu. crtanje isusa nije, pune su ga hrišćanske crkve, za početak. ako baš crtaš proroka muhameda u sarkastičnoj karikaturi, u vreme kada se ne zna broj islamskih terorističkih organizacija, i kad je deo hrišćanskog sveta više od dve decenije u kontinuitetu u ratu sa tim teroristima, i sa nekim izrazito muslimanskim zemljama i muslimanima na svim raspoloživim teritorijama, i svim raspoloživim oružjem, ja tu ne vidim "poziv na razmišljanje", ja tu vidim samo provokaciju, takozvano "čačkanje mečke". mogu da se složim da stvari vidimo različito.

Sta god se desavalo u proslosti ili se desava danas nikako ne moze opravdati situaciju u kojoj predsednik britanske islamske zajednice mora da preko novina MOLI muslimane vozace taksija i autobusa da ne odbijaju da u svoje vozilo primaju slepce sa psima vodicima. S tim da ja na te muslimanske vozace ne gledam kao na Muslimane vec kao na primitivce. Primitivci nisu ekskluzivitet ni jedne religije...Cesto se medjutim skrivaju iza religije. I ne samo religije.

pa da su građani prijavili svakog vozača taksija ili busa koji je to odbio da radi, onda bi svi oni dobili otkaze, pa ne bi niko morao da ih moli. eto, mene tera na razmišljanje zašto ih niko nije prijavljivao, ili zašto ih nisu prijavili svaki put, sve uz broj taksija ili busa, sa vremenom kada je bio na kojoj stanici?
angie01 angie01 18:54 08.01.2015

Re: Ja stvarno ne mislim...

radio slobodna evropa

Glas osude terorističkog akta i solidarnosti sa francuskim kolegama ispred Francuskog kulturnog centra u Beogradu uputiće novinarska udruženja i organizacije, kao i istaknuti predstavnici branše – poznati karikaturisti i strip autori.

Uz teroristički čin nad francuskim kolegama, koji je dovoljno bezuman, još više me brine to šta posle njega može da usledi, kaže za RSE renomirani grafičar, ilustrator, profesor i karikaturista Dušan Petričić.

„Prvo što mi pada na pamet jeste da je došlo, eto, poslednje vreme kad su počeli sa odstrelom karikaturista. To je, zaista, jedan bezuman čin koji ne može da vodi u dobrom pravcu ni na koji način. Mene uz to što se dogodilo, što je već samo po sebi dovoljno tragično, još više uznemirava pomisao na to šta sledi, šta može da se dogodi sa suprotne strane, pa onda, znate, opet odgovor na odogovor, utuk na utuk, što je, nažalost, jedan beskrajni lanac koji se stalno nastavlja“, kaže Petričić.

„Kada sam rekao nastavak svega ovoga, ne mislim samo na usamljene terorističke činove, za koje zaista verujem da će se nastaviti, nego mislim i na odgovore na te ekstremne terorističke akte koji dolaze od strane zvaničnih organa u pojedinim državama. Mislim, zapravo, na odmazdu. Jako se bojim krajnjih desnih skretanja u Evropi i u svetu koji će na bazi ovoga sasvim sigurno da ojačaju“, upozorava Petričić, koji, medjutim smatra da mračna vremena podstiču umetnike da stvaralaštvo okrenu ka političkoj kritici i da uprkos ovom bezumnom činu ne smeju biti zastrašieni.

„Apsolutno ne. Već prve karikature koje su se u svetu pojavile na tu temu vrlo jasno govore o tome da karikaturisti kao jedna ozbiljna profesija nemaju nameru da odustanu i pokleknu nego da će nastaviti sa svojim poslom, a posao im je da ukazuju na sve što je besmisleno, glupo i ekstremno“, uveren je Dušan Petričić.

„Zbio se strašan događaj, koji, ipak, neće zastrašiti evropske karikaturiste“, poručuje i čuveni karikaturista, takođe saradnik internet sajta RSE, Predrag Koraks Koraksić. Nedavno je rekao da “karikatura treba da bude jasna, jednostavna i da uz minimalna sredstva saopšti suštinsku poruku i uputi direktnu kritiku, koja deluje poput šamara".

Koraks podseća da se i sam svojevremeno našao u zabrinjavajućoj situaciji, zbog koje je i nedeljnik „Vreme“ uputio izvinjenje ambasadi Irana:

„Nacrtao sam Miloševića kome zvanice dolaze za Novu godinu. Tu su bili Musolini, Hitler, Gadafi, đavo, pa i druge negativne ličnosti poput Gargamela ali i Hogara strašnog. Svi dolaze, čekaju u redu, Milošević se sa njima pozdravlja, a tu je bio i Homeini. Onda su iz Iranske ambasade protestovali što se Homeini našao u takvom društvu. To je jedan od primera koji pokazuje koliko su osetljivi na takva pitanja“, priseća se Koraksić.

Dogodio se jedan užasan čin, ali treba raditi i dalje – inače su oni, teroristi, pobedili, poručuje za Radio Slobodna Evropa najpopularniji strip autor Marko Somborac.

“Sem inicijalnog užasa i neverice da je uopšte moguće da se dogodi nešto što gledamo samo u filmovima, strašno je i ne ide mi u glavu da se ljudi ubijaju zbog crteža, izgovorene ili napisane reči. Sve vreme se postavlja neko ’ali’ – ali, oni su crtali to i to, medjutim, i religija potpada pod slobodu izražavanja i, kao i sve drugo, može da se kritikuje. Koliko ja shvatam, ubijene francuske kolege se i nisu obračunavale sa islamom nego sa verskim ekstremizmom, a to tek dolazi, i treba da dolazi, pod lupu kritike, karikature i svakog drugog kritičkog medija. Ovo je jedan užasan čin, ali, uprkos tome, mora da se odbrani sloboda izgovorene reči, karikature, satire. Treba, dakle, raditi i dalje, nastaviti izrazzavanje svojih stavova – inače su oni, teroristi, pobedili“, poruka je Marka Somborca.

Uprkos tome što je redakcija nedeljnika „Šarli Ebdo“ desetkovana jezivim terorističkim napadom, kolumnista Patrik Pelu rekao je da će magazin izaći iduće nedelje jer „glupost ne sme da pobedi“.
Domazet Domazet 20:10 08.01.2015

Ceo post sam tek sada video...

crtanje i prikazivanje proroka muhameda je najstrože zabranjeno u islamskom svetu. crtanje isusa nije, pune su ga hrišćanske crkve, za početak.


Ne znam da li znas ali crtanje Isusa nije zabranjeno ni u islamskom svetu. Barem sudeci po kolicini karikatura, 'ajde da kazem vrlo problematicnog ukusa, na kojima figurise Isus a koje su objavljivane i objavljuju se po islamskom svetu.

Pri tome ti ovo kazem ne da bih rekao 'A kako oni...' Kazem ti to jer se radi o jednom strasno komplikovanom problemu koji je postavio jos, verovala ili ne, Zoroaster, o tome kako da se Dobro suprostavi Zlu. Pretesko pitanje, i u svojoj sustini, a i zbog toga sto je sve teze ustanoviti sta je danas Dobro a sta Zlo. Sartr je pokusao da da odgovor na sustinu pitanja u svojoj knjizi Djavo i Gospod Bog koju toplo preporucujem za citanje. Da banalizujem Sartra, Dobro moze pobediti Zlo samo ako prihvati neke od metoda Zla. Pri tome je Sartr bio sasvim svesan upozorenja njegovog kolege egzistencijaliste Nicea koji je upozoravao na mogucnost da viteski borci protiv azdaja u svojoj borbi i sami postanu azdaje. Sartr je kao jedinu odbranu od toga postavio Ljudskost. Tako da, ako smo dovoljno ljudi, umecemo da se odbranim od toga da u svojoj borbi protiv Zla i sami postanemo Zlo. Ako nismo, onda nam nema spasa. Ali ga i ne zavredjujemo. Ako me secanje ne vara, mislim da se nije izjasnio da li jesmo ili nismo. Da se samo nadao da jesmo. Ostaje da se vidi...

Tako da ja tvoj stav vidim kao povrsan, feel good stav. Ne moras da se ovaj put slozis sa mojom procenom. Nadam se, medjutim, da ces da se zamislis nad njim...Ne mene radi.
blogovatelj blogovatelj 20:54 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

super je sloboda govora, dokle god se ne brani ruganjem i ismevanjem.


Da skinem kapu za ovo.
Mnogi ovde, i ne samo ovde, ne prave razliku između smeha i podsmevanja.
Samo da dodam viđenje stvari jedne Kanađanke na jučerašnje ubistvo.
Reče moja koleginica - ako su znali (ovi Čarliji) kakva može biti reakcija, zašto su to radili?
Koleginica je katolik, da ne bude neke zabune.
petargli petargli 21:07 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

Samo da dodam viđenje stvari jedne Kanađanke na jučerašnje ubistvo.
Reče moja koleginica - ako su znali (ovi Čarliji) kakva može biti reakcija, zašto su to radili?
Koleginica je katolik, da ne bude neke zabune.

Jebiga ima i Kanadjana, pa cak i katolika (!), koji su zaplaseni. Pogotovo posle onog pucanja oko i u samom parlamentu u Otavi pre nekoliko meseci. Mene iznenadjuje da i dalje ima puno Kanadjana kojima nije jasna definicija slobode govora i sta ta sloboda znaci.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:25 08.01.2015

Re: Ceo post sam tek sada video...

o tom zlu, o tome šta mislim sam ti, na neki način (nenamerno, jer ovaj tvoj komentar nisam videla) odgovorila na, za sad, trećoj strani ovog bloga.

to što nema očiglednog hrišćanskog džihada, ne govori da je borba hrišćanskog dela sveta (gde ima i najviše ateista) Dobra. to što nama islamski džihad izgleda kao Zlo, oni vide kao Dobro. da, jeste vrlo komplikovano i zato na to "kako se boriti" nemam odgovor. veliki sam pesimista, i da, mislim da nam nema spasa, jer je Zlo na svim stranama. (doqrtza, bzvz mi je da filozofiram u ovoj formi, sada i ovde)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:40 08.01.2015

Re: Ceo post sam tek sada video...

BebaOdLonchara
to što nema očiglednog hrišćanskog džihada, ne govori da je borba hrišćanskog dela sveta (gde ima i najviše ateista) Dobra. to što nama islamski džihad izgleda kao Zlo, oni vide kao Dobro. da, jeste vrlo komplikovano i zato na to "kako se boriti" nemam odgovor.

Ово је форма релативизације: Компликовано је.
Има и она: Комплексно је.

Убили су људе.

ТВИТЕР:
Staša Koprivica ‏@SRKoprivica 3h3 hours ago
I uvek tako, čim neko tragično nastrada, odmah se preračunava koliko je to u mrtvim Srbima. Pa vi niste ljudi, vi ste obične kase.

FACEBOOK
Боб Живковић



NEWS NET
Njuzov Specijal
angie01 angie01 22:03 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

super je sloboda govora, dokle god se ne brani ruganjem i ismevanjem.



Da skinem kapu za ovo.


htela sam da precutom, pa pristojno zakacli izjave nasih najeminentnijih karikaturusta, da pomognem u razumevanju, al kada si vec sam istrcao,

ove bebine gluposti koje prosipa, su identicne tvojim- ono, nevidjeno nerazumevanje nicega, ali zato umisljenosti ne nedostaje.

bas ste se nasli!

je l kapirate vi uopste znacaj i smisao karikature i humora ili ste bas toliko zatucani- najgori su oni sto su zavrsili fax, pa misle da su po difoltu intelektualci!
gordanac gordanac 22:18 08.01.2015

ali ...

E sada moram obajviti kao post i sovj tekst iz nedeljnika "Svedok", novogodišnji broj, imam dva pasusa tih "ali ..."
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:27 08.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

ove bebine gluposti koje prosipa

e, nemoj da te ja više provociram, pls, uopšte nemoj da čitaš moje gluposti. mislila sam da imamo neki prećutan dogovor na tu temu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:34 08.01.2015

Re: Ceo post sam tek sada video...

Ово је форма релативизације: Компликовано је.
Има и она: Комплексно је.

Убили су људе.

ТВИТЕР:
Staša Koprivica ‏@SRKoprivica 3h3 hours ago
I uvek tako, čim neko tragično nastrada, odmah se preračunava koliko je to u mrtvim Srbima. Pa vi niste ljudi, vi ste obične kase.

kakvi srbi, jbt?
borba protiv zla, i definicija te borbe (i definicija zla) jeste komplikovana. meni je ubistvo dece čisto zlo. kako se borimo protiv toga? da li moraš da učiniš zlo decoubici da bi ga zaustavio? da li je to, takođe, zlo?
sad već stvarno gubim vreme.
Domazet Domazet 23:46 08.01.2015

Blogi...

blogovatelj
super je sloboda govora, dokle god se ne brani ruganjem i ismevanjem.


Da skinem kapu za ovo.
Mnogi ovde, i ne samo ovde, ne prave razliku između smeha i podsmevanja.
Samo da dodam viđenje stvari jedne Kanađanke na jučerašnje ubistvo.
Reče moja koleginica - ako su znali (ovi Čarliji) kakva može biti reakcija, zašto su to radili?
Koleginica je katolik, da ne bude neke zabune.

...ta tvoja Kanadjanka je prvenstveno komformista. To sto je katolkinja je potpuno nebitno. Pobijeni novinari/karikaturisti su mozda bili katolici ali sasvim sigurno nisu bili komformisti.
angie01 angie01 00:11 09.01.2015

Re: Pravo i mogucnost...

e, nemoj da te ja više provociram


ma ne provociras me, samo ima toloko toga, da iskace,...a i lepo sam objasnila, da ovaj tvoj par u mnogo cemu nije istrcao, sto me je posebno odusevilo, jer se ceo prikaz potpuno zaokruzuje, ne bih verovatno nista ni rekla,...pazi kada sam preskocila i traktat o podsmevanju,...sto ti ovde u glavnom radis,


mislila sam da imamo neki prećutan dogovor na tu temu.


odmah da te razuverim- ja te preskacem od kada sam sabrala sta je trebalo i nema tu neke velike drame, niti potrebe za dogovorom, precutnim ili ne.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:17 09.01.2015

Re: Blogi...

Domazet

...ta tvoja Kanadjanka je prvenstveno komformista. To sto je katolkinja je potpuno nebitno. Pobijeni novinari/karikaturisti su mozda bili katolici ali sasvim sigurno nisu bili komformisti.


Primetio bih da ni ovi momci koji su pucali nisu komformisti. Eno ih sad, smrzavaju se po nekim šumama na severu Francuske dok ih ganja policija i žandarmerija.
bene_geserit bene_geserit 10:25 09.01.2015

Re: Blogi...

vrabac_u_steni
Primetio bih da ni ovi momci koji su pucali nisu komformisti. Eno ih sad, smrzavaju se po nekim šumama na severu Francuske dok ih ganja policija i žandarmerija.

Konacno jedan duhovit komentar.
Ovaj blog je inace cudo svoje vrste, sta sve na njemu covek moze da procita, ali duhovitih komentara ima slabo.
Domazet Domazet 16:47 09.01.2015

Oni momci??

vrabac_u_steni
Domazet

...ta tvoja Kanadjanka je prvenstveno komformista. To sto je katolkinja je potpuno nebitno. Pobijeni novinari/karikaturisti su mozda bili katolici ali sasvim sigurno nisu bili komformisti.


Primetio bih da ni ovi momci koji su pucali nisu komformisti. Eno ih sad, smrzavaju se po nekim šumama na severu Francuske dok ih ganja policija i žandarmerija.

Koji to momci VuS? Oni koji su hladnokrvno pobili 12 ljudi ne zaboravljaqjuci pri tome da pokupe na trenutak zagubljenu patiku? To su momci? Potpuno se slazem sa tobom, jasno je da ni oni nisu komformisti. Znas sta nije jasno, meni bar? U sta si ti sebe pretvorio svojim komentarom? BGu je medjutim jasno.

Neverovatno koliko su vam licne pizme, ne samo na pojedinacnom nivou, pomutile razum!?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:09 09.01.2015

Re: Oni momci??

Domazet
vrabac_u_steni
Domazet

...ta tvoja Kanadjanka je prvenstveno komformista. To sto je katolkinja je potpuno nebitno. Pobijeni novinari/karikaturisti su mozda bili katolici ali sasvim sigurno nisu bili komformisti.


Primetio bih da ni ovi momci koji su pucali nisu komformisti. Eno ih sad, smrzavaju se po nekim šumama na severu Francuske dok ih ganja policija i žandarmerija.

Koji to momci VuS? Oni koji su hladnokrvno pobili 12 ljudi ne zaboravljaqjuci pri tome da pokupe na trenutak zagubljenu patiku? To su momci? Potpuno se slazem sa tobom, jasno je da ni oni nisu komformisti. Znas sta nije jasno, meni bar? U sta si ti sebe pretvorio svojim komentarom? BGu je medjutim jasno.

Neverovatno koliko su vam licne pizme, ne samo na pojedinacnom nivou, pomutile razum!?


E, a u šta sam se pretvorio?
Evo, sada su konačno mrtvi, i kako da ti kažem, već nekoliko sati od kako je to objavljeno, ne izlaze mi iz glave.
Jebiga, verovatno sam budala, ali žao mi ih je, ne zbog toga što opravdavam njihov čin, daleko bilo, već mi je nekako tužna njihova priča. Dva muslimanska dečaka, rano ostali siročad, odrastali u toj "liberalnoj i tolerantnoj" Francuskoj koja im je eto sve dala...

Kako da ti kažem, gledam slike, lepi naočiti momci, ne deluju (bar meni) glupavo, mogli su mnogo bolje u životu od ove budalaštine koju su napravili.

I žao mi ih je, mnogo više od onih postmodernih kavijar-levičara iz Šarlija...

I veruj mi nikakva pizma nije u pitanju, ja ovo "iz duše".
Koliko god da mi je ista pogana. Jebiga, ja bolje od ovoga ne mogu.
freehand freehand 23:12 09.01.2015

Re: Oni momci??

Koliko god da mi je ista pogana. Jebiga, ja bolje od ovoga ne mogu.

A to tebi na utakmicama skandiraju ono
DU ŠO PO GA NA, DU ŠO PO GA NA!
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:17 09.01.2015

Re: Oni momci??

freehand
Koliko god da mi je ista pogana. Jebiga, ja bolje od ovoga ne mogu.

A to tebi na utakmicama skandiraju ono
DU ŠO PO GA NA, DU ŠO PO GA NA!


verovatno :)
011-495 011-495 00:16 08.01.2015

Zasluzuju

svu nasu podrsku i saosecanje francuski novinari. Kad se samo setim kako su nas podrzali prilikom raketianja RTS-a a vidim i ovde se RTS pominje sa saosecanjima. Nisu svi novinari isti i nisu sve karikature iste pa ni zivoti nisu isti.
gordanac gordanac 00:28 08.01.2015

policajac


Rori Donaghy ‏@roridonaghy86 20 minutes ago
The police officer, executed mercilessly in the #CharieHebdo massacre, was 42-year-old French-Muslim Ahmed Merabet:
"Policajac nemilosrdno ustreljen prilikom masakra je 42 godine star Francuz muslimanskog porekla Ahmed Merabet

mlinarslavko mlinarslavko 01:01 08.01.2015

Re: policajac

Policajac je covek
gordanac gordanac 01:15 08.01.2015

olovke crtaju

"smrtonosni napad na sedište Charlie Hebdo " tako piše, jer karikatura je kad je britko, jasno, čitko

Goran Vučković Goran Vučković 01:52 08.01.2015

Fraternite, sans doute

Biće da je pucano u donji deo tog zida.

Osumnjičeni za napad su trojica muškaraca stari 18, 32 i 34 godine, a svi su rođeni u Francuskoj. Dvojica starijih su u krvnom srodstvu i rodom su iz Pariza.


izvor

Ovo je pre svega francuski interni problem. Ako teroristi ne budu ubijeni pri hapšenju (mislim da je vrlo važno da budu uhvaćeni živi), sudski proces će biti vrlo važan za donji deo zida.

Je ne suis pas Charlie. Je suis un Français.
gordanac gordanac 02:14 08.01.2015

Re: Fraternite, sans doute

Goran Vučković
Biće da je pucano u donji deo tog zida.

Osumnjičeni za napad su trojica muškaraca stari 18, 32 i 34 godine, a svi su rođeni u Francuskoj. Dvojica starijih su u krvnom srodstvu i rodom su iz Pariza.


izvor

Ovo je pre svega Francuski interni problem. Ako teroristi ne budu ubijeni pri hapšenju (mislim da je vrlo važno da budu uhvaćeni živi), sudski proces će biti vrlo važan za donji deo zida.

Je ne suis pas Charlie. Je suis un Français.

Što se mog stava tiče - izrešetali su ceo zid, ali ovo je ugao kojim posmatra karikaturista i iz njegovog ugla sloboda je stanovala na toj adresi na kojoj je Charlie Hebdo.
A slažem se sve o važnosti sudskog procesa, za Francusku možda najvažniji još od Drajfusa, ne znam da li su uhapšeni, sutra će verovatno biti zvaničnih informacija, za sada samo "cure" neproverene i nepotvrđene iz raznih izvora.
tyson tyson 03:24 08.01.2015

Re: Fraternite, sans doute

Ako teroristi ne budu ubijeni pri hapšenju (mislim da je vrlo važno da budu uhvaćeni živi), sudski proces će biti vrlo važan za donji deo zida.

Nekako mi je strepnja dublja od nade, i javlja mi se repriza Meljaka. Hajde, živi bili pa videli...


freehand freehand 08:15 08.01.2015

Re: Fraternite, sans doute

tyson
Ako teroristi ne budu ubijeni pri hapšenju (mislim da je vrlo važno da budu uhvaćeni živi), sudski proces će biti vrlo važan za donji deo zida.

Nekako mi je strepnja dublja od nade, i javlja mi se repriza Meljaka. Hajde, živi bili pa videli...




Predao se jedan napadač na “Šarli Ebdo”, dvojica u bekstvu
tyson tyson 20:51 08.01.2015

Re: Fraternite, sans doute

Predao se jedan napadač na “Šarli Ebdo”, dvojica u bekstvu

Tako biva kad domaći "novinari" izveštavaju.

A izgleda da uopšte nije reč ni o kakvom napadaču...


Goran Vučković Goran Vučković 02:40 10.01.2015

Re: Fraternite, sans doute

Nekako mi je strepnja dublja od nade, i javlja mi se repriza Meljaka. Hajde, živi bili pa videli...

Kao što si i pretpostavio - odoše Šiptar i Kum (i još jedan).
princi princi 06:33 08.01.2015

Količina rasizma i white supremacist

pogleda iskazana u nekim komentarima samo pokazuje da je Omega cica maca u odnosu na fašiste koji se kriju odelima, osmesima, finim vinima i fancy citatima.

Za trenutno stanje duhova koje vlada Francuskom ovaj masakr može biti poguban. Nadajmo se da će se ti duhovi smiriti, da će se naći nekakvo racionalno rešenje kao i da ova Čarli poruka neće biti izgovor za dalje raspirivanje rasizma i ksenofobije (ne mislim da je gazdarica bloga rasista, samo malo nepromišljena u svojim reagovanjima- društveni konflikti koji su doveli do ovog masakra su previše složeni za marketinške kampanje i, koji slog manje više, jednosložne slogane). Mislim da nekakav drugi scenario ne bi bio dobar ni za Francusku ni za imigrante.
alselone alselone 08:25 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

samo malo nepromišljena u svojim reagovanjima

Ja mislim da je veoma promisljena.
looping looping 09:45 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

princi
pogleda iskazana u nekim komentarima samo pokazuje da je Omega cica maca u odnosu na fašiste koji se kriju odelima, osmesima, finim vinima i fancy citatima.

Za trenutno stanje duhova koje vlada Francuskom ovaj masakr može biti poguban. Nadajmo se da će se ti duhovi smiriti, da će se naći nekakvo racionalno rešenje kao i da ova Čarli poruka neće biti izgovor za dalje raspirivanje rasizma i ksenofobije (ne mislim da je gazdarica bloga rasista, samo malo nepromišljena u svojim reagovanjima- društveni konflikti koji su doveli do ovog masakra su previše složeni za marketinške kampanje i, koji slog manje više, jednosložne slogane). Mislim da nekakav drugi scenario ne bi bio dobar ni za Francusku ni za imigrante.

Šta zapravo znači slogan "Svi smo mi Čarli"? Da ćemo svi početi da pravimo karikature Muhameda?
Naravno da ne opravdavam nikakvo nasilje ali ni meni nije jasno šta je poenta slogana?

Da je vlast u Francuskoj (i u svakoj drugoj zemlji) pametna trebala bi da zakonom zabrani ismevanje bilo koje religije. Time bi se umnogome smanjile tenzije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:52 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

looping
Da je vlast u Francuskoj (i u svakoj drugoj zemlji) pametna trebala bi da zakonom zabrani ismevanje bilo koje religije. Time bi se umnogome smanjile tenzije.

:)))))))

Ништа, следећи пут, после забране исмевања религије, треба забранити и сва друга исмевања -- политичара, држава, криминалаца, кућних насилника... И -- никаквих проблема више неће бити.
princi princi 09:58 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Da je vlast u Francuskoj (i u svakoj drugoj zemlji) pametna trebala bi da zakonom zabrani ismevanje bilo koje religije. Time bi se umnogome smanjile tenzije.

Ne mislim da je ovo uopšte religijsko pitanje. Mislim da je stavljanje religije u prvi plan dosta površno i daleko od srži problema.
looping looping 10:05 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

:)))))))

Ништа, следећи пут, после забране исмевања религије, треба забранити и сва друга исмевања -- политичара, држава, криминалаца, кућних насилника... И -- никаквих проблема више неће бити.

Pa i jeste zabranjeno vređanje, koliko se sećam? A nekima je ismevanje isto što i uvreda.
Većini to ne smeta ali ima kome smeta.

I kakve ima veze da li je neko političar ili kriminalac, zakon je valjda isti za sve?
looping looping 10:07 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

princi
Da je vlast u Francuskoj (i u svakoj drugoj zemlji) pametna trebala bi da zakonom zabrani ismevanje bilo koje religije. Time bi se umnogome smanjile tenzije.

Ne mislim da je ovo uopšte religijsko pitanje. Mislim da je stavljanje religije u prvi plan dosta površno i daleko od srži problema.

Tačno ali treba to eliminisati kao izgovor za probleme.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:14 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

looping
Pa i jeste zabranjeno vređanje, koliko se sećam? A nekima je ismevanje isto što i uvreda.
Većini to ne smeta ali ima kome smeta.

I kakve ima veze da li je neko političar ili kriminalac, zakon je valjda isti za sve?

Ти укидаш слободу говора овим.
У цивилизацији којој је она један од темеља. Без које ње не би ни било.
Да се неко у једном трену није усудио да каже како Земља није равна плоча а наша планета центар свемира, врло је вероватно да се ти и ја не бисмо данас интернетом дописивали.

Но, слобода кошта.
Галилео је горео, а Чарлијевци су побијени.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:20 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

P.S.
Сад само чекам да крене прича о угњетаваним Муслиманима у Француској.
Којима је толико лоше у њој да се из ње одсељавају.
Шта, не одсељавају се, него и даље досељавају?
Шта, они су тамо махом прихваћени као равноправни чланови друштва?
Не разумем.

Ах, нема везе, опет ће неко да прода ту исту, досадну причу.
Француска је свима на срцу, и белима и жутима и сивима и црнима:

freehand freehand 10:23 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Ах, нема везе, опет ће неко да прода ту исту, досадну причу.
Француска је свима на срцу, и белима и жутима и сивима и црнима:

I ogromna je istorijska nepravda što je Francuska otišla iz Vijetnama, Alžira, Angole, Čada. STrašna nepravda. I što je u zamenu za sve što je odande ponela kolonijalnom roblju dala državljanstvo.
Da preporučim još jednom Aleka Karpentijera i "Vek prosvećenosti", nikad nije na odmet.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:40 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

freehand
I ogromna je istorijska nepravda što je Francuska otišla iz Vijetnama, Alžira, Angole, Čada. STrašna nepravda.

???
Која је будала ово рекла?

Него, симпатично ми је како се за насиље, неслободу и нетолеренцију траже оправдања ван средине која их генерише.
Рецимо: у албанском дрону!
:))))))

nsarski nsarski 10:42 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Галилео је горео


Bruno.
gordanac gordanac 10:44 08.01.2015

omaška

Predrag Brajović:
Галилео је горео ...

Nije.
Đordano Bruno je goreo.
A Galileo se "pokajao" i sebi u bradu rekao "eppur si muove" - ipak se kreće.
Tako bar kaže legenda,
Ali razumem poentu, svejedno.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:48 08.01.2015

Re: omaška

Добро, бре, лапсус! :)))
Написао сам песму о Бруну, веровали или не... па ми дође још чудније.

Како год: религија која у себи има уграђено они и ми а нема закрпу попут Новог завета, носи и носиће латентну опасност.

Не постоје они и ми.
Али -- овде би магарци да нас у то убеде.
Једни -- пуцањем, други -- релативизацијом неприкосновених вредности.
gordanac gordanac 10:52 08.01.2015

Re: omaška

Predrag Brajovic
Добро, бре, лапсус! :)))
Написао сам песму о Бруну, веровали или не... па ми дође још чудније.

:)
dešava se, mnogima, nije tako čudno, nesesekiraj
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:53 08.01.2015

Re: omaška

gordanac
Predrag Brajovic
Добро, бре, лапсус! :)))
Написао сам песму о Бруну, веровали или не... па ми дође још чудније.

:)
dešava se, mnogima, nije tako čudno, nesesekiraj

Не можеш да замислиш колико се секирам!
freehand freehand 10:54 08.01.2015

Re: omaška

Не постоје они и ми.

Jok, samo podobni i nepodobni, podobne i nepodobne kulture i civilizacije.
Napiši i o tome jednu pesmu.
gordanac gordanac 10:58 08.01.2015

Re: omaška

Predrag Brajovic
gordanac
Predrag Brajovic
Добро, бре, лапсус! :)))
Написао сам песму о Бруну, веровали или не... па ми дође још чудније.

:)
dešava se, mnogima, nije tako čudno, nesesekiraj

Не можеш да замислиш колико се секирам!

:))))
Inače, i ja imam priču o njima dvojici, ali nije dovoljno dobra.
Dodatni poriv za priču mi je bio što je Đordano Bruno bio tema istraživanja i Kseniji Atanasijević, tako da njih troje nekako prave jedan narativ, samo što ja ne umem da ga ispričam.

looping looping 10:59 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Predrag Brajovic
looping
Pa i jeste zabranjeno vređanje, koliko se sećam? A nekima je ismevanje isto što i uvreda.
Većini to ne smeta ali ima kome smeta.

I kakve ima veze da li je neko političar ili kriminalac, zakon je valjda isti za sve?

Ти укидаш слободу говора овим.
У цивилизацији којој је она један од темеља. Без које ње не би ни било.
Да се неко у једном трену није усудио да каже како Земља није равна плоча а наша планета центар свемира, врло је вероватно да се ти и ја не бисмо данас интернетом дописивали.

Но, слобода кошта.
Галилео је горео, а Чарлијевци су побијени.

Sloboda govora je da propagiraš ateizam, da propovedaš hrišćanstvo i druge religije, da kritikuješ žive ljude (ne da ih vređaš) i njihova dela.
Sloboda govora nije da vređaš tuđa božanstva (crtaš gola dupeta i takoto) i ismevaš.
Ona slika gde se Hitler žvalavi sa nekim jevrejom nije sloboda govora, to je uvreda, bez obzira što ih niko nije tužio.
Galileo, Bruno itd su bili naučnici koji su osporavali tvrdnje katoličke crkve, a nisu pljuvali religiju. Jer se u bibliji i ne spominje ono što je tvrdila katolička crkva.

U svakom slučaju osuđujem nasilje a države treba da urade sve što je u njihovoj moći da se ovakve stvari više ne dešavaju, ako im je uopšte stalo. A mislim da nije.

Edit:
Evo ti slobode govora. Link.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:04 08.01.2015

Re: omaška

freehand
Не постоје они и ми.

Jok, samo podobni i nepodobni, podobne i nepodobne kulture i civilizacije.
Napiši i o tome jednu pesmu.

Па ти и сличне млатишуме правите ту поделу: зли и одрасли Запад и невина, сирота деца Истока-Африке-Пустиња и Нафте... То је та визура, која овима, као безумнима, уклања одговорност.

Испашће, на крају, да је на Чарлијевце пуцао потомак неког роба, који се обсетио те чињенице, да је потомак роба. А не одрасло, одговорно и слободно људско биће.

Ово је унижавајуће по све те људе. Кад их сведеш на функције њихове историје и цивилизације. Заробиш их.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:06 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

looping
Predrag Brajovic
looping
Pa i jeste zabranjeno vređanje, koliko se sećam? A nekima je ismevanje isto što i uvreda.
Većini to ne smeta ali ima kome smeta.

I kakve ima veze da li je neko političar ili kriminalac, zakon je valjda isti za sve?

Ти укидаш слободу говора овим.
У цивилизацији којој је она један од темеља. Без које ње не би ни било.
Да се неко у једном трену није усудио да каже како Земља није равна плоча а наша планета центар свемира, врло је вероватно да се ти и ја не бисмо данас интернетом дописивали.

Но, слобода кошта.
Галилео је горео, а Чарлијевци су побијени.

Sloboda govora je da propagiraš ateizam, da propovedaš hrišćanstvo i druge religije, da kritikuješ žive ljude (ne da ih vređaš) i njihova dela.
Sloboda govora nije da vređaš tuđa božanstva (crtaš gola dupeta i takoto) i ismevaš.
Ona slika gde se Hitler žvalavi sa nekim jevrejom nije sloboda govora, to je uvreda, bez obzira što ih niko nije tužio.
Galileo, Bruno itd su bili naučnici koji su osporavali tvrdnje katoličke crkve, a nisu pljuvali religiju. Jer se u bibliji i ne spominje ono što je tvrdila katolička crkva.

U svakom slučaju osuđujem nasilje a države treba da urade sve što je u njihovoj moći da se ovakve stvari više ne dešavaju, ako im je uopšte stalo. A mislim da nije.

Edit:
Evo ti slobode govora. Link.

Твоје је слобода мени неслобода.
Могуће је да је то због наочара које носим.

Као да ми укидаш, рецимо, право да кажем да је Буш говнар... Но, теби је то ОК. Мени --- није.
gordanac gordanac 11:07 08.01.2015

aman

Galileo, Bruno itd su bili naučnici koji su osporavali tvrdnje katoličke crkve, a nisu pljuvali religiju.

Pa, je l' se samospalio?
I on i nebrojeni drugi spaljeni kao jeretici u vreme "procvata" inkvizicije?

Ili svi oni razni hrišćanski sveci koje su Rimljani i ini usmrćivali na razne načine jer su bili privrženi do nekog vremena zabranjenoj rano-hrišćanskoj veri?

Ili u islamu (jednom od) - telesno kažnjavanje propisano za neke grehe nema veze sa činjenicom da su ljudi te kazne propisali na osnovu islama?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:09 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

looping
Edit:
Evo ti slobode govora. Link.

Ево докле слобода, то јест толеранција сме да иде:

Unlimited tolerance must lead to the disappearance of tolerance. If we extend unlimited tolerance even to those who are intolerant, if we are not prepared to defend a tolerant society against the onslaught of the intolerant, then the tolerant will be destroyed, and tolerance with them.

Карл Попер
sinisake sinisake 11:12 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Nadajmo se da će se ti duhovi smiriti, da će se naći nekakvo racionalno rešenje

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2015&mm=01&dd=08&nav_category=78&nav_id=944565

Da, ovo je, nadajmo se, slicno onom paljenju pekara kod nas, nakon, sada vec slavnog, albanskog drona - privremeni haos, reakcija dezurnih "patriota". Videcemo...
freehand freehand 11:17 08.01.2015

Re: omaška

Predrag Brajovic
freehand
Не постоје они и ми.

Jok, samo podobni i nepodobni, podobne i nepodobne kulture i civilizacije.
Napiši i o tome jednu pesmu.

Па ти и сличне млатишуме правите ту поделу: зли и одрасли Запад и невина, сирота деца Истока-Африке-Пустиња и Нафте... То је та визура, која овима, као безумнима, уклања одговорност.

Испашће, на крају, да је на Чарлијевце пуцао потомак неког роба, који се обсетио те чињенице, да је потомак роба. А не одрасло, одговорно и слободно људско биће.

Ово је унижавајуће по све те људе. Кад их сведеш на функције њихове историје и цивилизације. Заробиш их.

Znam, ovo nisi rekao ti nego Galileo na lomači.

Glup si ko noć, Brajoviću. Ali je tvoja sreća u tome što toga nisi svestan.
looping looping 11:24 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Твоје је слобода мени неслобода.
Могуће је да је то због наочара које носим.

Као да ми укидаш, рецимо, право да кажем да је Буш говнар... Но, теби је то ОК. Мени --- није.

Pa dobro, to ti je navika. A desiće ti se slučajno na ulici (kao što se dešava na blogu) da kažeš nekom pogrešnom čoveku da je budala, idiot, govnar itd. Onda će doći do nasilja i jednog lepog začaranog kruga gde ćeš izvući deblji kraj.
Znaš, pametni ljudi su izmislili kulturu iz određenog razloga, ne tek onako - slučajno. Da ljudi uopšte nemaju potrebu da govore jedni drugima takve stvari.

A ako je nekom sloboda i da trči ulicom go, neka ga. Čovek se i rodio go.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:25 08.01.2015

Re: omaška

freehand
Znam, ovo nisi rekao ti nego Galileo na lomači.

Glup si ko noć, Brajoviću. Ali je tvoja sreća u tome što toga nisi svestan.

Да ти будем искрен, нисам ни мислио да ћеш разумети.
То сам био и написао -- да не можеш да разумеш -- али сам, онда, обрисао.
Нема везе.
Поздрав.
freehand freehand 11:38 08.01.2015

Re: omaška

Да ти будем искрен, нисам ни мислио да ћеш разумети.

Standardna fraza kvazintelektualnih samoreklamera. Samo ti lupaj, Brajoviću, šta te briga. Na kraju će te spaliti kao Galileja.
princi princi 13:38 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Znaš, pametni ljudi su izmislili kulturu iz određenog razloga, ne tek onako - slučajno. Da ljudi uopšte nemaju potrebu da govore jedni drugima takve stvari.

Kažu da su Nemci istraživali zašto učiteljice i nastavnice po Bavarskoj idu u prevremene invalidske penzije izazvane uglavnom duševnim poremećajima. Našli su da je razlog tome što su izložene verbalnom nasilju od strane učenika. Konstantne uvrede ostavljaju traga na čovekovoj psihi, ljudi koji su izloženi vređanju su skloniji depresivnim stanjima, verovatno i druge vrste posledica ostavlja.
milisav68 milisav68 13:44 08.01.2015

Re: omaška

Predrag Brajovic
Па ти и сличне млатишуме правите ту поделу: зли и одрасли Запад и невина, сирота деца Истока-Африке-Пустиња и Нафте... То је та визура, која овима, као безумнима, уклања одговорност.

A odgovornost je ono što se vidi na malom ekranu TV prijemnika?

Ili dok ti ne opljačkaju radnju?

Ostali su gnjide i mlatišume, jer ne razumeju situaciju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:47 08.01.2015

Re: omaška

milisav68
Predrag Brajovic
Па ти и сличне млатишуме правите ту поделу: зли и одрасли Запад и невина, сирота деца Истока-Африке-Пустиња и Нафте... То је та визура, која овима, као безумнима, уклања одговорност.

A odgovornost je ono što se vidi na malom ekranu TV prijemnika?

Ili dok ti ne opljačkaju radnju?

Ostali su gnjide i mlatišume, jer ne razumeju situaciju.

Појма немам шта причаш, али -- обећава...
princi princi 14:01 08.01.2015

Re: aman

gordanac
Galileo, Bruno itd su bili naučnici koji su osporavali tvrdnje katoličke crkve, a nisu pljuvali religiju.

Pa, je l' se samospalio?
I on i nebrojeni drugi spaljeni kao jeretici u vreme "procvata" inkvizicije?

Ili svi oni razni hrišćanski sveci koje su Rimljani i ini usmrćivali na razne načine jer su bili privrženi do nekog vremena zabranjenoj rano-hrišćanskoj veri?

Ili u islamu (jednom od) - telesno kažnjavanje propisano za neke grehe nema veze sa činjenicom da su ljudi te kazne propisali na osnovu islama?

Niko ne kaže da se religija ne može zloupotrebljavati. Kao što može i nauka (i pseudonauka). I poezija. I muzika. Mogu i viljuška i nož, sve se može zloupotrebljavati. Ali retko ko se, osim ako nije budala, podsmeva viljušci i nožu.

Iako je sve ovo pogrešna diskusija- ova ubistva i čitav "islamski fundamentalizam" imaju veze sa islamom i religijom taman koliko su i metalci imali sa Gospodarom prstenova. Islam je samo ikonografija, društveni uzroci pojave muslimanskog terorizma su neuporedivo kompleksniji (naravno, budalama je sve uvek jasno, nekad i unapred).
milisav68 milisav68 14:15 08.01.2015

Re: omaška

Predrag Brajovic
Појма немам шта причаш, али -- обећава...

Eto vidiš, sada ja treba da budem politički korektan i da se ne podsmevam tvojim fizičkim manama, a sa druge strane imam pravo na slobodu govora i da budem duhovit samom sebi i istomišljenicima.

Dakle:
Појма немам шта причаш

Pa promeni dioptriju i TV kanal.
gordanac gordanac 14:26 08.01.2015

Re: aman

princi
gordanac
Galileo, Bruno itd su bili naučnici koji su osporavali tvrdnje katoličke crkve, a nisu pljuvali religiju.

Pa, je l' se samospalio?
I on i nebrojeni drugi spaljeni kao jeretici u vreme "procvata" inkvizicije?

Ili svi oni razni hrišćanski sveci koje su Rimljani i ini usmrćivali na razne načine jer su bili privrženi do nekog vremena zabranjenoj rano-hrišćanskoj veri?

Ili u islamu (jednom od) - telesno kažnjavanje propisano za neke grehe nema veze sa činjenicom da su ljudi te kazne propisali na osnovu islama?

Niko ne kaže da se religija ne može zloupotrebljavati. Kao što može i nauka (i pseudonauka). I poezija. I muzika. Mogu i viljuška i nož, sve se može zloupotrebljavati. Ali retko ko se, osim ako nije budala, podsmeva viljušci i nožu.

Iako je sve ovo pogrešna diskusija- ova ubistva i čitav "islamski fundamentalizam" imaju veze sa islamom i religijom taman koliko su i metalci imali sa Gospodarom prstenova. Islam je samo ikonografija, društveni uzroci pojave muslimanskog terorizma su neuporedivo kompleksniji (globalizacija samo dodatno usložnjava tu sliku).


Zato što ovde i nije tema ni islamski fundamentalizam ni religije, ipak, to je tema za ljude koji podrazumevaju da je očigledno da višedecenijska istorija Charlie Hebdo (ispunjena zabranama, protestima raznih državnih i religijskih vođa i grupa, ispunjena bombama, pretnjama i policijskom zaštitom) sama po sebi predstavlja "anomaliju" koja nervira, vređa, provocira sve te razne koji su pokušavlai da ih ućutkaju tokom više decenija.
Sad su ućutkani. Svi.

Ljubiteljima "širokih zahvata" oni su neminovne, usputne žrtve "igre velikih" i moćnih koji se zamišljaju kao šahisti koji se "igraju mira, mržnje i rata".
Ljubiteljima crno-belih slika "pravednih i nepravednih" na ovom svetu oni su "samo došli na red".
Ljubiteljima teorija zavera - oni su samo poslužili svrsi.

I svako na svoj izbor teme, stava i prikaza ima pravo, jer je to - sloboda govora.
A ta sloboda govora je tema, čak i kad se spori kao nevažna, jer je ceo kontekst u stvari "kompleksan".
A jedino zaista kompleksno je - strah od slobode govora.
I taj strah je globalno na dobitku, jedini.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:37 08.01.2015

Re: omaška

milisav68
Predrag Brajovic
Појма немам шта причаш, али -- обећава...

Eto vidiš, sada je treba da budem politički korektan i da se ne podsmevam tvojim fizičkim manama, a sa druge strane imam pravo na slobodu govora i da budem duhovit samom sebi i istomišljenicima.

Оно прво право немаш, оно друго право имаш.
Оно прво -- не због политичке коректности, него што то значи да би се подсмевао човеку који је рођен без обе руке, рецимо, зато што нема обе руке. Мислим, можеш и то, него је некако без везе. Јадно.

Иначе, твоја духовитост се не може оспоравати. Ти духовитости тако вешто пласираш да се и не примете.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:41 08.01.2015

Re: aman

gordanac
Zato što ovde i nije tema ni islamski fundamentalizam ni religije, ipak, to je tema za ljude koji podrazumevaju da je očigledno da višedecenijska istorija Charlie Hebdo (ispunjena zabranama, protestima raznih državnih i religijskih vođa i grupa, ispunjena bombama, pretnjama i policijskom zaštitom) sama po sebi predstavlja "anomaliju" koja nervira, vređa, provocira sve te razne koji su pokušavlai da ih ućutkaju tokom više decenija.

И ниједни нису то до сада успели, и ниједни нису у њих пуцали.
Осим сада ових бескропулозних лудака, погоњених исламским религијским фанатизмом.
milisav68 milisav68 15:24 08.01.2015

Re: omaška

Predrag Brajovic
Оно прво -- не због политичке коректности, него што то значи да би се подсмевао човеку који је рођен без обе руке, рецимо, зато што нема обе руке.

To da, ali ovde nije o tome reč.

Naveo sam primer lošeg vida, a mogao sam da navedem i neku drugu manu, koja se kolokvijalno koristi u razgovoru, kada neko ne razume o čemu se priča.

Pa tako može da bude:
Појма немам шта причаш

Nauči da se sluziš TV daljinskim.
Иначе, твоја духовитост се не може оспоравати. Ти духовитости тако вешто пласираш да се и не примете.

To je ta politička korektnost.

Nekad se to zvalo kućno vaspitanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:47 08.01.2015

Re: omaška

OK, Милисаве.
Смараш квазидуховитистима, но неком су и оне симпатичне.
И нешто ми доказујеш, али ја не разумем баш најбоље шта.
Да ти будем искрен, некако би ми било и сасвим ОК да ме вређаш, као Фрихенд што је овде радио (сумњам да би то смео да урадиш преда мном, но на интернету и анонимно човек се окуражи), ја сам некако пристао на ту могућност упуштајући се, под својим именом и презименом, у интернет расправу, али најтеже ми пада, да признам, кад ме смарају.

Но, то је твоје неприкосновено право, и никад ти га не бих ускратио.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:59 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Kažu da su Nemci istraživali zašto učiteljice i nastavnice po Bavarskoj idu u prevremene invalidske penzije izazvane uglavnom duševnim poremećajima. Našli su da je razlog tome što su izložene verbalnom nasilju od strane učenika. Konstantne uvrede ostavljaju traga na čovekovoj psihi, ljudi koji su izloženi vređanju su skloniji depresivnim stanjima, verovatno i druge vrste posledica ostavlja.

to se zove psihičko zlostavljanje, i za to se ne ide u tvorza. kod nas, npr, ide se tek kad taj isti muž (tako isto kao vbavarsku učiteljicu psihički ubijenu i depresivnu ženu), omlati o patos, a ona smogne snage da ga prijavi policiji. doduše, ni tad ne ide u tvorza, jbg. ide tek kad je ubije.

ps. sad mi pade na pamet da to sve povežem sa onim da ne treba tući decu kad su mala, sa čim se slažem, ali ako želiš da ti dete ne postane neko ko će ušiteljicu psihički maltretirati, moraš da mu se posvetiš, a ne da ga prepustiš crtaćima i igricama. to što ga ne biješ, ali i ne učestvuješ u njegovom razvoju sa apsolutnih 100% snage, ti uopte ne ide u prilog savesnog roditelja.
freehand freehand 16:01 08.01.2015

Re: omaška

Но, то је твоје неприкосновено право, и никад ти га не бих ускратио.

Rušdi, Poper, i Volter lično!

milisav68 milisav68 16:26 08.01.2015

Re: omaška

Predrag Brajovic
Смараш квазидуховитистима, но неком су и оне симпатичне.

Samo reagujem na tvoje uvrede i etikete za drugučije mišljenje.
сумњам да би то смео да урадиш преда мном, но на интернету и анонимно човек се окуражи

Heh, junačina.

Predrasuda je majka zajeba.

Jedina razlika u mom ophođenju u stvarnom i virtualnom životu je ta, da sam u virtuelnom redukovao psovke, koje su mi stvarnom životu ružna poštapilica, a ne srvha vređanja sagovornika usled nemoći i nedostatka argumenata(kao tebi).
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 17:30 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

looping
Твоје је слобода мени неслобода.
Могуће је да је то због наочара које носим.

Као да ми укидаш, рецимо, право да кажем да је Буш говнар... Но, теби је то ОК. Мени --- није.

Pa dobro, to ti je navika. A desiće ti se slučajno na ulici (kao što se dešava na blogu) da kažeš nekom pogrešnom čoveku da je budala, idiot, govnar itd. Onda će doći do nasilja i jednog lepog začaranog kruga gde ćeš izvući deblji kraj.
Znaš, pametni ljudi su izmislili kulturu iz određenog razloga, ne tek onako - slučajno. Da ljudi uopšte nemaju potrebu da govore jedni drugima takve stvari.

A ako je nekom sloboda i da trči ulicom go, neka ga. Čovek se i rodio go.


A sta ako to vredja moja religijska osecanja?

I kako cemo da odredimo gde je granica vredjanja?

Ja znam neke mnogo uvredljive ljude, nasalis se na njihov racun i - BAM! - toljaga u glavu. Evo premijer pre neki dan rekao da mu sale u emisijama novogodisnjeg programa nisu bile smesne, a oni kojisu ih smisljali ni najmanje duhoviti. Da ukinemo mi ipak Kesica za svaki slucaj preventivno. Sta zna covek kad ce u premijeru da se probudi mali terorista.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:58 08.01.2015

Re: omaška

сумњам да би то смео да урадиш преда мном,


A što Brajo?
Šta bi mu ti uradio kad bi te ismevao pred tobom?
Udario bi ga?
Pa zar to nije isto ovo što se desilo u Parizu?
Jedni ismevali, ismevani se uvredili pa udarili.
Isto kao što bi i ti Milisava.

Ili si ti za slobodu govora ali samo onu koja tebe ne dotiče?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:08 08.01.2015

Re: omaška

hoochie coochie man
сумњам да би то смео да урадиш преда мном,


A što Brajo?
Šta bi mu ti uradio kad bi te ismevao pred tobom?
Udario bi ga?
Pa zar to nije isto ovo što se desilo u Parizu?
Jedni ismevali, ismevani se uvredili pa udarili.
Isto kao što bi i ti Milisava.

Ili si ti za slobodu govora ali samo onu koja tebe ne dotiče?

:)))))))

Pa ne.
Ja se ne tučem, mene su naučili da je ružno se tući.

Pitanje za tebe: zašto mi podmećeš, ono: A ti, znači, misliš ovako, ti bi uradio onako...?

Ne, nego internet lavovi se u stvarnom životu prečesto ukazuju kao 3D pičkice. Miševi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:10 08.01.2015

Re: omaška

Pitanje za tebe: zašto mi podmećeš, ono: A ti, znači, misliš ovako...?


Ne, ne podmećem, možda sam pogrešno razumeo.
Šta si mislio pod, ne bi smeo preda mnom?

Što ne bi smeo?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:17 08.01.2015

Re: omaška

Ne, nego internet lavovi se u stvarnom životu prečesto ukazuju kao 3D pičkice. Miševi.

sasvim van konteksta, sa ovim stvarno (iskreno) moram da se složim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:30 08.01.2015

Re: omaška

hoochie coochie man
Pitanje za tebe: zašto mi podmećeš, ono: A ti, znači, misliš ovako...?


Ne, ne podmećem, možda sam pogrešno razumeo.
Šta si mislio pod, ne bi smeo preda mnom?

Što ne bi smeo?

Па треба да имаш нарочити карактер да станеш јавно пред неког и кажеш: Једи говна, смраду један... и све остале лепе ствари.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:35 08.01.2015

Re: omaška

Па треба да имаш нарочити карактер да станеш јавно пред неког и кажеш: Једи говна, смраду један... и све остале лепе ствари.


Aha, karakter je u pitanju a ti u Milisavljev karakter veruješ.
Ja mislio da o strahu pričaš pošto si rekao da ne bi smeo a ne da ne bi hteo to da učini.

:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:38 08.01.2015

Re: omaška

hoochie coochie man
Па треба да имаш нарочити карактер да станеш јавно пред неког и кажеш: Једи говна, смраду један... и све остале лепе ствари.


Aha, karakter je u pitanju a ti u Milisavljev karakter veruješ.
Ja mislio da o strahu pričaš pošto si rekao da ne bi smeo a ne da ne bi hteo to da učini.

:)

Slabo bockaš.
Nisam rekao da bi ga tukao, ako na to misliš. Uostalom, ja sam sitnog rasta (za jednog Crnogorca), i ne znam da se bijem.
Samo sam gledao internet lavove kako predu i mjauču, pa znam o čemu pričam. Znaju i oni.
omega68 omega68 20:00 08.01.2015

Re: omaška

Nisam rekao da bi ga tukao, ako na to misliš. Uostalom, ja sam sitnog rasta (za jednog Crnogorca), i ne znam da se bijem.
Samo sam gledao internet lavove kako predu i mjauču, pa znam o čemu pričam. Znaju i oni.

Стварно није фора да човека толико изведете из такта да почне да пише латиницом
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:10 08.01.2015

Re: omaška

omega68
Nisam rekao da bi ga tukao, ako na to misliš. Uostalom, ja sam sitnog rasta (za jednog Crnogorca), i ne znam da se bijem.
Samo sam gledao internet lavove kako predu i mjauču, pa znam o čemu pričam. Znaju i oni.

Стварно није фора да човека толико изведете из такта да почне да пише латиницом

Објаснио сам давно, но да поновим: увек пишем ћирилицом, осим ако коментар остављам са smart телефона. Што значи да је коментар који цитираш био на њему написан.

Занимљиво: потпис ми је латиничан, и такав непромењен већ 30 година. Када сам се први пут потписао за банкарске картице и остало, случајно се задесило да то буде латиницом. Остаде.
hajkula1 hajkula1 20:20 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Anonimni Pojedinac

A sta ako to vredja moja religijska osecanja?

I kako cemo da odredimo gde je granica vredjanja?




Stvarno, gde je granica...





Takođe uradak iz 1999.








Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 20:41 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

hajkula1


Stvarno, gde je granica...



Granica je tamo gde se ostavlja olovka i uzima oruzje, da nacrtam za one koji imaju bas toliku konfuziju u glavi. A izgleda da imaju sudeci po komentarima.

Inace, ovo je najreligiozniji blog do sada. Ko posle ovog bloga ne postane hriscanin nece nikad.
Citam komentare, gledam preporuke, i krstim se, non-stop.
gabriele gabriele 20:49 08.01.2015

Re: aman

nit se spalio,nit ga spalili, nit je pobio geocentrizam ( jel nije bilo dokaza) nit je inkvizitor bio neki duduk
koga zanima
http://katoliksdnakace.blogspot.com/2012/08/slucaj-galileo-mitovi-i-zablude.html
http://katoliksdnakace.blogspot.com/2013/03/zivimo-u-geocentricnom-svijetu.html

aako vam se brani sloboda mišljenja probajte dirnut LGBT dogmatiku, globalno zatopljenje i druge svete krave i volove
OPUS LIBRUM,,, danas ne sastavlja sveti uficij neg histerici NGO sektora
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:57 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Anonimni Pojedinac
hajkula1


Stvarno, gde je granica...



Granica je tamo gde se ostavlja olovka i uzima oruzje, da nacrtam za one koji imaju bas toliku konfuziju u glavi. A izgleda da imaju sudeci po komentarima.

Inace, ovo je najreligiozniji blog do sada. Ko posle ovog bloga ne postane hriscanin ne znam kad ce.
Citam komentare, gledam preporuke, i krstim se, non-stop.

Мени је ово један од тужнијих и мучнијих блогова.

Најпре, јер се сере по мртвима: те La Haine, те провоцирају, нек су и добили, те није слобода за свакога, те ко зна ко иза овога стоји, те... Изговори, изговори, изговори -- да се некако оправда 12 мртвих. Па један злуради став освете, јер смо ми мали страдали од тих великих, па нек мало и ти велики страдају... Те, сад ће и они да пале џамије, те нек виде и они како је то кад се страда, те зашто пишете о овоме, а не пишете о нечему другом...

Баш тужно.
Некаква злурадост тетки и магационера са састанка фабричког синдиката.
tyson tyson 21:13 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

to se zove psihičko zlostavljanje, i za to se ne ide u tvorza. kod nas, npr, ide se tek kad taj isti muž (tako isto kao vbavarsku učiteljicu psihički ubijenu i depresivnu ženu), omlati o patos

Moje skromno iskustvo uči me da je u nas pravac delovanja psihičkog zlostavljanja po pravilu obrnut, dakle ide od žene ka mužu, a varijacije na temu su praktično beskrajne.



martin_krpan martin_krpan 21:27 08.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

A desiće ti se slučajno na ulici (kao što se dešava na blogu) da kažeš nekom pogrešnom čoveku da je budala, idiot, govnar itd. Onda će doći do nasilja i jednog lepog začaranog kruga gde ćeš izvući deblji kraj.


Ovo je kriminalan stav koji u civilizovanim zemljama može da rezultira zatvorskom kaznom i do 10 godina (pogledati pod "kosarka+siledzija+srbija). To je odgoj i stav zemalja nekompatibilnih sa EU vrijednostima. Možeš da kažeš šta hoćeš, možeš i u lice i to policajcu (dva puta sam gledao scene: u Njemačkoj - ekstremno urađen huligan psuje 3 policajca da to nije za povjerovati, dok ga dvojica gledaju hladni kao kamen a treći provjerava ličnu kartu; u Austriji za vrijeme EP 2008 kada su igrale Hrvatska i Austrija. Tri Hrvata mrtva pijana plaze jezik i skidaju skroz gaće pred 20 policajaca prilazeći policajkama na metar sa hlačama do zglobova. Iako je to ozbiljan zakonski prestup, policija skamenjena, ni da se pomjeri.) Udariti nekoga - to se ne smije ni pod kakvim okolnostima. Policajca u Njemačkoj smiješ opsovati, ali ako ga uhvatiš za ruku rizikuješ ozbiljnu kaznu.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 01:25 09.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Predrag Brajovic
Anonimni Pojedinac
hajkula1


Stvarno, gde je granica...



Granica je tamo gde se ostavlja olovka i uzima oruzje, da nacrtam za one koji imaju bas toliku konfuziju u glavi. A izgleda da imaju sudeci po komentarima.

Inace, ovo je najreligiozniji blog do sada. Ko posle ovog bloga ne postane hriscanin ne znam kad ce.
Citam komentare, gledam preporuke, i krstim se, non-stop.

Мени је ово један од тужнијих и мучнијих блогова.

Најпре, јер се сере по мртвима: те La Haine, те провоцирају, нек су и добили, те није слобода за свакога, те ко зна ко иза овога стоји, те... Изговори, изговори, изговори -- да се некако оправда 12 мртвих. Па један злуради став освете, јер смо ми мали страдали од тих великих, па нек мало и ти велики страдају... Те, сад ће и они да пале џамије, те нек виде и они како је то кад се страда, те зашто пишете о овоме, а не пишете о нечему другом...

Баш тужно.
Некаква злурадост тетки и магационера са састанка фабричког синдиката.


Da, bas mucno. Toliko mucno da me je sramota.
looping looping 05:11 09.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

I kako cemo da odredimo gde je granica vredjanja?

Zakon uvek treba da bude granica. Zakon treba da omogući slobode ali i da deluje preventivno da se ljudi ne bi sami obračunavali.


















bene_geserit bene_geserit 11:25 09.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

Predrag Brajovic
Anonimni Pojedinac
Inace, ovo je najreligiozniji blog do sada. Ko posle ovog bloga ne postane hriscanin ne znam kad ce.
Citam komentare, gledam preporuke, i krstim se, non-stop.

Мени је ово један од тужнијих и мучнијих блогова.

Izuzevsi temu bloga, ako posmatramo samo komentare, preporuke i sta su sve ljudi uspeli ovde da napisu, ovo je potpuno zabavan blog.
Sta sve tu covek moze da procita, cudo jedno.

Evo samo par najupecatljivijih vrcavosti:
- Srdjan Fuchs i Martin Krpan u epizodi srbi su ckepi jel nece da okrenu ledja zapadu i pridruze se Rusiji nego sede na dve stolice
- Brajovicevo uporno ubacivanje drona u celu pricu, sa vrlo nategnutom vezom tipa izgovori za nasilje
- Bebino ubacivanje prava zena u celu pricu, bez ikakve veze
- uobicajene teorije zavere: CIA, desni ekstremisti i jacanje mrznje prema muslimanima, destabilizacija Francuske, jacanje policijske drzave i sl.
- ulicno_pojacanje i "kriva je zena koja ih je pustila"
- omega i njegova prica o Karl Biltu i pravoslavlju
- sima2000 i njegova vizija kako ce srbi zbog ovoga najebati i sta za njega predstavlja desnica
- lamentiranje nad time zabog cega je vest 12 pobijenih francuza a nije 100 pobijenih u Iraku ili Jemenu
- tasadebeli i njegovo "sta su hteli sa tim uvredljivim karikaturama" a da ne pominjem ono debeli/elegantno_popunjeni i "mama, bojim se stvari koje dolaze"
- Beba i njeno "religije su najveće zlo koje su ljudi stvorili na planeti zemlji ikada" i "hriscanski dzihad"
- princijevo "društveni konflikti koji su doveli do ovog masakra"
- Brajevicevo "Bus je govnar", ko ce da se bije a ko nece, ko sme kome sta u lice da kaze
- anonimni_pojedinac i "uvredljivi premijer, probudjeni mali terorista"

A tek sam na pola komentara.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:35 09.01.2015

Re: Količina rasizma i white supremacist

bene_geserit
Predrag Brajovic
Anonimni Pojedinac
Inace, ovo je najreligiozniji blog do sada. Ko posle ovog bloga ne postane hriscanin ne znam kad ce.
Citam komentare, gledam preporuke, i krstim se, non-stop.

Мени је ово један од тужнијих и мучнијих блогова.

Izuzevsi temu bloga, ako posmatramo samo komentare, preporuke i sta su sve ljudi uspeli ovde da napisu, ovo je potpuno zabavan blog.
Sta sve tu covek moze da procita, cudo jedno.

Evo samo par najupecatljivijih vrcavosti:
- Srdjan Fuchs i Martin Krpan u epizodi srbi su ckepi jel nece da okrenu ledja zapadu i pridruze se Rusiji nego sede na dve stolice
- Brajovicevo uporno ubacivanje drona u celu pricu, sa vrlo nategnutom vezom tipa izgovori za nasilje
- Bebino ubacivanje prava zena u celu pricu, bez ikakve veze
- uobicajene teorije zavere: CIA, desni ekstremisti i jacanje mrznje prema muslimanima, destabilizacija Francuske, jacanje policijske drzave i sl.
- ulicno_pojacanje i "kriva je zena koja ih je pustila"
- omega i njegova prica o Karl Biltu i pravoslavlju
- sima2000 i njegova vizija kako ce srbi zbog ovoga najebati i sta za njega predstavlja desnica
- lamentiranje nad time zabog cega je vest 12 pobijenih francuza a nije 100 pobijenih u Iraku ili Jemenu
- tasadebeli i njegovo "sta su hteli sa tim uvredljivim karikaturama" a da ne pominjem ono debeli/elegantno_popunjeni i "mama, bojim se stvari koje dolaze"
- Beba i njeno "religije su najveće zlo koje su ljudi stvorili na planeti zemlji ikada" i "hriscanski dzihad"
- princijevo "društveni konflikti koji su doveli do ovog masakra"
- Brajevicevo "Bus je govnar", ko ce da se bije a ko nece, ko sme kome sta u lice da kaze
- anonimni_pojedinac i "uvredljivi premijer, probudjeni mali terorista"

A tek sam na pola komentara.


-bene geserit i pokusaj duhovitosti u vidu rekapitulacije bloga.
dirtyharry dirtyharry 08:49 08.01.2015

!!!!!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana