Politika

Jelena u zemlji čuda

Nebojsa Krstic RSS / 31.01.2015. u 16:21

 

 

Vest da će Jelena Trivan preuzeti kormilo "Službenog glasnika" dobra je iz nekoliko razloga. Pre svega, znam je lično, sarađivali smo. Pratio sam izbliza njen rad u vreme kad je bila potpredsednica stranke. Znam da je inteligentna, otresita, tvrdoglava, da je fajter...i znam da ima herca. Bio sam svedok mnogobrojih situacija kad je neko od prvaka DS trebalo da izađe na TV megdan tada opozicionom Vučiću i kada su mnoge "žute" perjanice morale hitno da idu tetki po lek. Ne i Jelena. Ona je išla gde god je bilo potrebno. I fajtala se. Primala udarce, ali ih i zadavala. Nije kalkulisala. Nije se trudila da se dopadne ovom i ne zameri onom. To u politici, kada se svedu računi, ispada ovako: nepopularan si jer si svađalica. Za to vreme, ne vole te oni sa kojima si ulazio u politički sukob. Ne vole te oni u čije si se ime i za čiji interes sukobljavao (dok su oni kupovali tetki lek). Ne voli te onaj koji te je u sukob slao "jer si ga svađala sa opozicijom".

Naravoučenije: ako hoćeš da se baviš politikom, budi licemer i kukavica pa će svi da te vole. E pa, drago mi je što je postavljenje Jelenino dokaz da je to naravoučenije pogrešno. I da može da se u Srbiji desi čudo – odbace te tvoji, ali te cene politički protivnici.

Dakle, milo mi je zbog Jelene, a imam i lični razlog. Naime, želim da u svojoj kućnoj biblioteci imam kompletna sabrana dela Stanislava Vinavera čije je kompletiranje zaustavljeno dolaskom Radoša Ljušića. Jelena će, tvrd vam stojim, ovu važnu kulturnu stvar zaokružiti na polzu celokupnog naroda serbskog.

Ima još dobrih posledica Trivankinog postavljenja. Na primer to što su se iznervirali svi lažni moralisti i ljubitelji podele Srba na Morloke i Eloje, na predobre "opozicionare" i uvek zlu vlast. Tim kvazi-Elojima ("Vremeplov", H.Dž. Vels) odgovara obnavljanje atmosfere 90-ih. Nesrećni nacionalistički front Siniše Kovačevića, mala je maca prema militantnoj gluposti fronta koji formiraju Vesna Pešić i njeni drugosrbijanski saborci. Zato bih svima koji po zlu pominju stranačke prebege, skrenuo pažnju da su, u stvari, unutarstranački preletači onaj zaista bljutav politički materijal. Recimo oni koji ujutru podržavaju Tadića, popodne Đilasa, a uveče Pajtića, principijelno poštujući jedino svoj osećaj za ličnu korist. Oni što menjaju stranke, to rade javno i kod njih, za razliku od ovih udvorica, nema ni laži ni prevare.

U toj, dakle, histerijom i zlovoljom podeljenoj Srbiji, ideologija se proglašava štetnom, a u fokus se stavlja ličnost. Da bi podeljenost opstala i bila opravdana, neophodno je Vučića proglasiti za vrhunsko zlo, po istoj matrici, i od iste ekipe koja je to radila i Tadiću. Dalje sve biva jednostavno i sve ide svojim tokom. Ko ti se ne dopadne, ti mu prilepiš da radi za Vučića.

To se desilo i meni u "Nedeljniku" gde Apostolovski kaže da sam od "Tadićevog spin doktora, postao Vučićev tvit doktor". Aleksandar nije dobro obavešten, ali je dovoljno inteligentan da tekst ispuni, umesto činjenicama, fenomenološkim preterivanjem i urbanim legendama. Ali i on pati od fascinacije ličnostima.

Moja malenkost bliža je pristupu po kome je bolje podržavati ideje nego ljude. U tom smislu, pristalica sam ideje da Srbija bude članica EU. Pristalica sam ideje da Srbija ne treba da gubi vreme nonsensima Sirizine neokardeljevštine. Podržavam rešavanje problema smederevske železare u strateškom partnerstvu sa, recimo, "Esmarkom". Mislim da je od ogromne važnosti da Priboj dobije za strateškog partnera finski "Sisu". Podržavam reforme. Podržavam dijalog sa Prištinom i normalizaciju odnosa srpskog i albanskog naroda...Veoma podržavam i cenim trud onog ko na ovakav način rešava suštinske probleme naše zemlje. Tako da, kad god se u ove moje ideološke preferencijale uklopi Vučić, tim bolje po Vučića. Ali, verujem, i po sve nas.

 

Objavljeno u "Našim Novinama"  31.1. 2015. 

 

 

 

 



Komentari (476)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 00:45 02.02.2015

Re: Vidim ja

Dont Fear The Reaper
Nebojsa Krstic
da su Novosti i Politika antivladine novine


Novosti i Politika su, među medijima, najveći protivnici svega suštinskog što predstavlja politiku ove vlade. Dakle one su antivladine novine.


Hmm. A kako ti i Svje i Svja Politike, Smajlovička, mislite - i pišete isto, ondaK bi logika kazala, šta?

Ljilja, Noam i Pengo
Svetislav Basara

Velikani slobodarske misli, Noam Čomski i Ljilja Smajlovićka - sitnije ribe da i ne pominjem - ovih su dana prionuli na posao poistovećivanja zločina u redakciji Šarli ebdoa i (ništa manjeg) zločina u kome je - prilikom bombardovanja RTS-a, izginulo šesnaest osoba, nedužnijih - ako se tako sme reći kad se govori o mrtvima - od Šarlijevih karikaturista.

Na prvi pogled krajnje bogougodno od strane Čomskog i Smajlovićke, ali ima tu jedno vrlo zaguljeno „ali“. Pariski, naime, teroristi nisu unapred obavestili francusku vladu i generalitet o svojim namerama, a garantujem da francuska vlada i generalitet - u apsurdnom slučaju da su obavešteni - ubilačku nameru terorista sasvim sigurno ne bi iskoristili u propagandne svrhe. Francuska bi u najmanju ruku evakuisala redakciju, a ubice poapsila ili im smrsila konce. U tome leži dvostruka monstruoznost pogibije zaposlenika RTS-a. Ti su potpuno nedužni ljudi u izvesnom smislu dvaput ubijeni. NATO jeste povukao obarač i jeste odigrao ulogu neplaćenog ubice, ali pravi naručioci ubistva su sedeli u Beogradu. Mnogi od njih tu još uvek sede. A tu sedi i Smajlovićka i posipa li posipa nepočinstva šećernim prahom.

Već smo ovde govorili o tome da je u ratu neprijatelju - u datom slučaju NATO paktu - razaranje i ubijanje u opisu radnog mesta i da se nad tom zlokobnom činjenicom ovog guravog sveta ibrete samo naivčine i pokvarenjaci. Ali je isto tako u opisu radnog mesta napadnute države - u ovom slučaju Srbije - da svoje građane zaštiti kako zna i ume. Kako li je poslovično pronicljivoj Smajlovićki promaklo da država Srbija ne samo da nije zaštitila RTS-ove zaposlenike, nego ih je svesno gurnula u smrt ne bi li - pazi sad ovo! - još jednim zločinom popravila svoj zločinački imidž koji sada, kako vidimo, naknadno popravljaju Ljilja i Noam.

Za razliku od Smajlovićke, Čomskom ništa ne zameram. On, čovek em nije odavde, em radi svoj posao, uočava globalne nepravilnosti, i serucka uokolo o pošastima imperijalizma, to mnogi visoko cene, ja, pak, držim da je doprinos Noamovih jeremijada smanjenju globalnog zla - da se izrazim grubo, ali primereno - ravan Pengovim mudima. Sve u svemu, od Čomskog nikakva korist, ali nikakva ni šteta.

Ali je bezbeli šteta što Ljilja - „Marcipan“- Smajlovićka u „najstarijem dnevnom listu na Balkanu“ tendenciozno zabašuruje nepočinstva jednog ubilačkog režima koji je Srbiji naneo (i još uvek nanosi) više zla od spoljašnjih srpskih dušmana i koji nije prezao da tokom bombardovanja liši života i Slavka Ćuruviju, Smajlovićkinog kolegu (i poslodavca), kome Ljilja, kao predsednica UNS-a, uredno polaže svoje zašećerene vence. U neku ruku je prirodno da „najstariji dnevni list na Balkanu“ i njegova urednica pate od staračke demencije. Ali da li je to prirodno i za Srbiju? Ne znam. Pitajte Čomskog. Ili bolje - Penga.


Septičke kolumne Sratislava Basare... Tja.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:58 02.02.2015

Re: Vidim ja

Pre nego što brzopleto doneseš zaključak, obrati pažnju - Smajlovićka je mnogo inteligentnija od onog ko će da pokuša da dokaže kako se njena uređivačka politika svodi na jedan tekst kojim će pobedonosno da maše....Ima u Politici raznih mišljenja, na str 22 ili 24, ima tu i radikala, i DSS-a i liberala...(Ok, nema demokrata)...ali uređivačka politika, ono što je svakodnevni lajt motiv celog lista je antiamerikanizam i antievropejstvo.

Pošto naša aktuelna Vlada ne vodi anti EU i anti USA politiku, eto, zaključak sam izvedi.


Uređivačka politika je jedno, lični stav drugo. A tu ste se ti i Smajlovička našli na istim kotama i koordinatama. Odličan povod da ti poturim Basaru glede onog tvog seirenja ;>
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:12 02.02.2015

Re: Vidim ja

Septičke kolumne Sratislava Basare... Tja.


Pa što ju onda celu iscitira? ;>
freehand freehand 01:17 02.02.2015

Re: Vidim ja

Dont Fear The Reaper
Septičke kolumne Sratislava Basare... Tja.


Pa što ju onda celu iscitira? ;>

Pa cela je septička. Ko bi sad tu trošio vreme na separaciju najmirisnijih delova.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 01:28 02.02.2015

Re: Vidim ja

Uređivačka politika je jedno, lični stav drugo. A tu ste se ti i Smajlovička našli na istim kotama i koordinatama. Odličan povod da ti poturim Basaru glede onog tvog seirenja ;>

Našli smo se. Kažem, ona je inteligentna osoba.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:35 02.02.2015

Re: Vidim ja

freehand
Dont Fear The Reaper
Septičke kolumne Sratislava Basare... Tja.


Pa što ju onda celu iscitira? ;>

Pa cela je septička. Ko bi sad tu trošio vreme na separaciju najmirisnijih delova.


Aha! Dakle najcelishodnije da svoj komentar na mrskog ti Basaru, ili na mrske basarine kolumne (šta god li je) daš u vidu citiranja cele te mrske kolumne? Septički, jah, vrrrrlo septički ;>

                 
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 02:05 02.02.2015

Re: Vidim ja

Uređivačka politika je jedno, lični stav drugo. A tu ste se ti i Smajlovička našli na istim kotama i koordinatama. Odličan povod da ti poturim Basaru glede onog tvog seirenja ;>

Našli smo se. Kažem, ona je inteligentna osoba.

PS. Mada, prav za prav, i Smajlovićka i Čomski su se našli sa mnom, jer sam ja svoj tekst objavio pre njih.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:30 02.02.2015

Re: Vidim ja

PS. Mada, prav za prav, i Smajlovićka i Čomski su se našli sa mnom, jer sam ja svoj tekst objavio pre njih.


              
freehand freehand 11:33 02.02.2015

Re: Vidim ja

Aha! Dakle najcelishodnije da svoj komentar na mrskog ti Basaru, ili na mrske basarine kolumne (šta god li je) daš u vidu citiranja cele te mrske kolumne? Septički, jah, vrrrrlo septički ;>

Jok. Ja svoj komentar dam posle citata. Da i tebi bude jasno da se odnosi na ukupnu Basarinu misaonu izlučevinu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:34 02.02.2015

Re: Vidim ja

Našli smo se. Kažem, ona je inteligentna osoba.


Hoćeš kasti, ona zna da priča koještarije, ali zna i šta joj donosi korist da priča? Hmm, nisam siguran.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 12:20 02.02.2015

Re: Vidim ja

Dont Fear The Reaper
Našli smo se. Kažem, ona je inteligentna osoba.


Hoćeš kasti, ona zna da priča koještarije, ali zna i šta joj donosi korist da priča? Hmm, nisam siguran.


Ako pročitaš šta sam napisao, nećeš naći da Ljilja Smajlović priča koještarije već da je uređivačka politika Politike antiEU...

Znači, nije problem što ona ima takav politički, ideološki pogled na svet, ali jeste problem to što list u vlasništvu države propagira politiku koja nije u interesu te države, ili koja nije u skladu sa zvaničnom politikom države.
tadejus tadejus 15:06 02.02.2015

Re: Horhinjo,

alselone
Cekaj, pricas o istom licnom animozitetu sa kojim si ti meni pritrcala vec na par blogova u dva dana iako ti se ni jednom od kako si se registrovala nisam prvi obratio da mi kazes kako sam glup? da, to nije glupo i licno a nije ni animozitet, nego je - sta? strucno? pametno i razborito? predlozio bih ti da uradis sto si predlozila u pretposlednjoj recenici.


aman.. pa nisam ti ni ovde rekla da si glup nego da je glupo "zezanje"..
a na kom si drugom blogu protumačio da sam ti rekla da si glup to ne mogu ni da prepoznam..
ukratko, ne mislim da si glup, nisam ti ni rekla da si glup, eventualno bih mogla pomisliti da nemaš smisla za humor ali čak ni to ne mislim, prosto nisam pratila pisanija dovoljno detaljno da bih formirala mišljenje o tvom smilu za humor..
ako išta djeluješ dosta nezrelo al i to je za ljude a i ovaj blog je čudno neko mjesto pa izvuče svašta iz ljudi, može biti da si ti zapravo neki momak na mjestu..
alselone alselone 15:56 02.02.2015

Re: Horhinjo,

ako išta djeluješ dosta nezrelo al i to je za ljude a i ovaj blog je čudno neko mjesto pa izvuče svašta iz ljudi, može biti da si ti zapravo neki momak na mjestu..


Pazi, ti meni delujes kao ozbiljna smaracica i da imas penis envy issues (zato malo i preskacem tvoje komentare), pa ne trcim da ti to kazem. Mislim, a moguce je i da si ti bas super.
tadejus tadejus 19:46 02.02.2015

Re: Horhinjo,

alselone
Pazi, ti meni delujes kao ozbiljna smaracica i da imas penis envy issues (zato malo i preskacem tvoje komentare), pa ne trcim da ti to kazem. Mislim, a moguce je i da si ti bas super.


e pa sad..
ne možeš svako malo nekoga prozivati budalom, glupakom, idiotom a onda se žaliti što neko "pritrčava" da ti saopšti šta misli o tom tvom pisanju..
ili možeš.. al takva je to stvar da će neko svejedno "pritrčati"..
tvoje je kako ćeš na to reagovati..
alselone alselone 19:52 02.02.2015

Re: Horhinjo,

ne možeš svako malo nekoga prozivati budalom, glupakom, idiotom a onda se žaliti što neko "pritrčava" da ti saopšti šta misli o tom tvom pisanju..


Cini mi se da preterujes ne bi li napravila poentu, posto drugacije ne mozes. No dobro, kakogod, reagovacu tako sto te vracam u F117 mode. Lep pozdrav.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:25 02.02.2015

Re: Horhinjo,

Морам признати да дубоко верујем како вас двоје, које фактички само површно и интерент познајем, међусобно имате далеко сличније светоназоре у оносу на све оне који су вам, у овој зађевици, поборнички лајковали коментаре.

However, it's just me...
angie01 angie01 17:03 31.01.2015

kako god okrenes, ovo je velika glupost!

evo, trudila sam se majkemi, da nadjem neku drugu rec, al ova ispde najblaza.

prvo- sta je bilo sa obecanjem, da ce se na pozicije direktora, tj, onih koji rukovode javnim preduzecima, postavljati strucnjaci na konkursu?

drugo- zasto svaka vlast misli da su javna firme njihova prcija ja zaposljavanje svojih i isisavanje para?

trece-kakve veze Trivanka ima sa izdavastvom? je l ona nekada radila u nekoj izdavackoj kuci? Za mesto direktora bilo gde, treba da si radio u toj bransi i tri godine, najmanje, bio na rukovodecim polozajima- tako je nekako stajalo i u laznim konkursima pre par godina- sto su minimalni uslovi da bi ti znao da rukovodis takvom jednom kucom. Kakve veze ima to sto je ti znas i sto je fajter- fozes misliti kakva je to preporuka:)

cetvrto-Sluzbeni glasnik je bila ozbiljna firma sa velikim platama- zato je i ljusic trazio da ga tamo udome, posle unistavanja Zavoda, koji je takodje bio ozbiljna kuca- bio je najveca fabrika knjiga na Balkanu- tako je otpustao, dovodio svoje, postavljao nekompetentne ljude na kljucna mesta, svog dodvorasa, defektologa po struci postavio za sefa glavnog sektora, koji bi po prirodi posla trebalo da vodi graficki tehnolog, a posle ga poveo sa sobom u Glasnik i postavio za sefa stamparije,...iz zavoda kao i iz glasnika je otislo njegovim dolaskom mnogo kljucnih ljudi i sta sad, dolazi Trivanka koja pojma nema o procesu rada u izdavastvu i stampariji da popravi tako nesto...ili zbog para, koje se tamo vrte.

Sta je sa strucnjacima, je l oni ni jednoj vlasti nisu potrebni, ako nisu clanovi ili prijatelji vladajucih partija?!

Ovaj model vodi samo jednom- unistenju svega!
prapra prapra 17:21 31.01.2015

Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!

Pisano za Naše novine, taj bastion nezavisne misli.
qqriq qqriq 18:31 31.01.2015

Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!

prapra
17:21 31.01.2015 / *novo
Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!
Pisano za Naše novine, taj bastion nezavisne misli.


I to brže bolje, još se radoš nije oladio a trivanka oglasila.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:57 31.01.2015

Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!

Pisano za Naše novine, taj bastion nezavisne misli.

Daj mi molim te spisak imena dnevnih novina za koje ti smatraš da jesu bastioni nezavisne misli.
qqriq qqriq 21:59 31.01.2015

Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!

Daj mi molim te spisak imena dnevnih novina za koje ti smatraš da jesu bastioni nezavisne misli.


nisi mene pitao, a ja odmah krenula. uvek bila štreber, najbolja u školi
Hansel Hansel 01:10 01.02.2015

Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!

angie01
trece-

peto-

А шта би с четвртим?

Шала! Што се тиче избора на конкурсу, чињеница је да је Ј. Т. постављена за в. д. (бар сам ја тако негде прочитао), а ваљда за то постављење бирање преко конкурса не важи, АЛИ (приметио сам, узгред, да ово користе и други блогери, упозоравам да ја имам копирајт ) чињеница је такође да онај ко постане в. д. стиче компаративну предност у односу на остале кандидате и да је то практично отварање врата за каснији пун избор.
freehand freehand 01:15 01.02.2015

Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!

чињеница је такође да онај ко постане в. д. стиче компаративну предност у односу на остале кандидате и да је то практично отварање врата за каснији пун избор.

Deduktivnom metodom mislim da bi se dalo utvrditi da je sticanje v.d. statusa usko povezano sa sticanjem poverenja izvesne osobe koja već dosta dugo u Srbiji prodaje čuda za bubrege, a koju Krstić sad, kao manje zlo ako dobro razumem, sve češće podržava u tom projektu.
Sticanje poverenja te izvesne osobe definitivno ne može biti povezano ni sa čim časnim i pametnim. Tako da bih ja voleo da je gospođa Trivan samo naivna kao razni Krstići i Radulovići, a ne ketman i oportunbista kao, na primer, Ivan Tasovac.
Hansel Hansel 10:05 01.02.2015

Re: kako god okrenes, ovo je velika glupost!

Ја ништа не бих волео, тј. све ми је једно. Госпођом никад нисам био одушевљен (напротив), а ово сада ме скоро па није изненадило.

Ово је, наравно, неспорно:

Deduktivnom metodom mislim da bi se dalo utvrditi da je sticanje v.d. statusa usko povezano sa sticanjem poverenja izvesne osobe (...)
Inner Party Inner Party 17:32 31.01.2015

Nakon jučerašnjeg kancelarovog ...

... intervjua za TV PINK vidimo da gospodja zasigurno ide u svojevrsnu zemlju čuda, takvu koja se dešava ekskluzivno u glavi gosn kancelara.

Moja malenkost bliža je pristupu po kome je bolje podržavati ideje nego ljude. ... Veoma podržavam i cenim trud onog ko na ovakav način rešava suštinske probleme naše zemlje. Tako da, kad god se u ove moje ideološke preferencijale uklopi Vučić, tim bolje po Vučića. Ali, verujem, i po sve nas.


Sav vaš prethodni angažman na stranu, Vi da ste iskreni prijatelj kancelara, rekli bi mu da se neke-mnoge stvari ne odvijaju onako kako je on to sebi predstavio u njegovoj verziji realnosti. Ali kao što rekoh, onaj izgleda da nema iskrenih prijatelja oko sebe pa dovodi ljude sa strane ... Sad bar znamo, Vi lično ste u tome zbog Vinavera.
qqriq qqriq 23:07 31.01.2015

Re: Nakon jučerašnjeg kancelarovog ...

Nakon jučerašnjeg kancelarovog ...
... intervjua za TV PINK


Koji BLAM sine.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:39 31.01.2015

dilema

Štovani blogeri,

da ne bi bilo dileme, sve komentare koji u sebi sadrže ličnu uvredu osobe o kojoj je blog, istog ću trenutka da izbrišem, a one koji su posebno agresivni i nepristojni u svom anonimnom demonstriranju hrabrosti, banovaću bez da mi bude žao.

Hvala na razumevanju.
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:43 31.01.2015

срам = стид, перде = завеса

nema ni laži ni prevare.

Ни срам ни перде.
tess tess 19:24 31.01.2015

Re: dilema

Nebojša Krstić
Štovani blogeri

mr.fogg mr.fogg 20:15 31.01.2015

Re: dilema

dilema
Štovani blogeri,

da ne bi bilo dileme, sve komentare koji u sebi sadrže ličnu uvredu osobe o kojoj je blog, istog ću trenutka da izbrišem, a one koji su posebno agresivni i nepristojni u svom anonimnom demonstriranju hrabrosti, banovaću bez da mi bude žao.

Hvala na razumevanju.


Zašto tražiš razumevanje za ovako radikalan stav?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:20 31.01.2015

Re: dilema

mr.fogg
dilema
Štovani blogeri,

da ne bi bilo dileme, sve komentare koji u sebi sadrže ličnu uvredu osobe o kojoj je blog, istog ću trenutka da izbrišem, a one koji su posebno agresivni i nepristojni u svom anonimnom demonstriranju hrabrosti, banovaću bez da mi bude žao.

Hvala na razumevanju.


Zašto tražiš razumevanje za ovako radikalan stav?


Šta je radikalno u stavu? Jes ti čitao disklejmer bloga b92?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:33 02.02.2015

Re: dilema

da ne bi bilo dileme, sve komentare koji u sebi sadrže ličnu uvredu osobe o kojoj je blog


Ja sam bio ubeđen da je blog o tebi, ali koliko god da si zabrazdio po dosta stavova, znam da još uvek ne pričaš o sebi u trećem licu

Dakle, budi precizan - o kome je Blog? Sme li se pominjati Ljušić, ilii je i on pod zaštitom?


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:44 02.02.2015

Re: dilema

Dont Fear The Reaper
da ne bi bilo dileme, sve komentare koji u sebi sadrže ličnu uvredu osobe o kojoj je blog


Ja sam bio ubeđen da je blog o tebi, ali koliko god da si zabrazdio po dosta stavova, znam da još uvek ne pričaš o sebi u trećem licu

Dakle, budi precizan - o kome je Blog? Sme li se pominjati Ljušić, ilii je i on pod zaštitom?



U pravu si. Zaboravio sam na komentatore sa specijalnim potrebama...Da, o Ljušiću je blog. Uvredi ga, banujem te.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 01:10 02.02.2015

Re: dilema

U pravu si. Zaboravio sam na komentatore sa specijalnim potrebama...Da, o Ljušiću je blog. Uvredi ga, banujem te.


Nikakve specijalne potrebe - širina duha i reči ☻ Ne pišem niti diskutujem po zadatku, a ni na zadatu temu. Slobodne asocijacije, tangente, digresije unutar digresija. I nikad uvrede - samo goli fakti ;>

Nego, a šta se ti toliko brecaš na uvrede? To što ti vređaš an general ;> naspram "ličnih uvreda" pa deliš uvrede celom podskupu blogera, to po meni nije neka velika distinkcija. Barem ne u načelu - "E ljudi nemojte da ste nepristojnI", doklen god i ti polvačiš uvrede iz pojasa. Nu, dobro, da rečemo da sada okrećeš novi list, pa nas o tome obaveštavaš uz gornji caveat.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:03 31.01.2015

Kormilo

Nebojsa Krstic
Vest da će Jelena Trivan preuzeti kormilo "Službenog glasnika" dobra je iz nekoliko razloga. Pre svega, znam je lično, sarađivali smo. Pratio sam izbliza njen rad u vreme kad je bila potpredsednica stranke. Znam da je inteligentna, otresita, tvrdoglava, da je fajter...i znam da ima herca. Bio sam svedok mnogobrojih situacija kad je neko od prvaka DS trebalo da izađe na TV megdan tada opozicionom Vučiću i kada su mnoge "žute" perjanice morale hitno da idu tetki po lek. Ne i Jelena. Ona je išla gde god je bilo potrebno. I fajtala se. Primala udarce, ali ih i zadavala. Nije kalkulisala.

Štovani Krstiću, neka je to sve tako i neka je persona o kojoj je reč baš takva kako je opisuješ, ama kakve to ima veze sa kormilom "Službenog glasnika"?

I zašto je ta vest dobra?

Za koga je dobra?

Za zaposlene u "Službenom glasniku"?

Za građane Srbije?

Ili možda za one iz prethodne vlasti koji očekuju uhlebljene kod novog Gospodara?

angie01 angie01 18:08 31.01.2015

Re: Kormilo

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:56 31.01.2015

Re: Kormilo

Štovani Krstiću, neka je to sve tako i neka je persona o kojoj je reč baš takva kako je opisuješ, ama kakve to ima veze sa kormilom "Službenog glasnika"?

I zašto je ta vest dobra?

Zašto je vest dobra?! Hm. Živeo sam u uverenju da kvalitet činjenice da je smenjen onaj nacoš nikom ko ima gram mozga ne treba da se objašnjava.

PS. Prihvatam kritiku. Upotrebio sam neprimereno jaku reč "fašistoid", zato je izbacujem i izvinjavam se.
freehand freehand 20:10 31.01.2015

Re: Kormilo

angie01
ups,evo jos jedne "dobre vesti":)))

je l ovo sada neka nova kombinacija plavih i zutih, ili stara dugovanja?

Pukla belo-plava kombinacija?
Vučić nezahvalan? Kuku...
nego, čitam vest pa ne razuzmem baš najbolje: jel svako ko je nečiji prijatelj automatski ide pod štambilj?
Ti, na primer, nemaš ni jednog prijatelja sa kojim se politički ne slažeš?
zoky.nbgd zoky.nbgd 20:48 31.01.2015

Re: Kormilo

pa ako je poenta samo skloniti njega onda smo mogli i lutku na naduvavanje da postavimo...argument koji to nije...

Elem, zašto se ne bavimo procedurom odabira naslednika, šta je sa čuvenim obećanim konkursima? i sa čuvenim obećanim nestranačkim ličnostima?

Obećanim?! baš u tome je poenta, mnogo se obećava, rezultati nula bodova!
emsiemsi emsiemsi 21:15 31.01.2015

Re: Kormilo

Nebojsa Krstic
Štovani Krstiću, neka je to sve tako i neka je persona o kojoj je reč baš takva kako je opisuješ, ama kakve to ima veze sa kormilom "Službenog glasnika"?

I zašto je ta vest dobra?

Zašto je vest dobra?! Hm. Živeo sam u uverenju da kvalitet činjenice da je smenjen onaj fašistoid nikom ko ima gram mozga ne treba da se objašnjava.

Мислим да би требало себе да банујеш на неко време, јер зовеш Љушића, ни мање нити више, него фашистоид.
Шта каже дисклејмер на који се позиваш !?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:30 31.01.2015

Re: Kormilo

Мислим да би требало себе да банујеш на неко време, јер зовеш Љушића, ни мање нити више, него фашистоид.
Шта каже дисклејмер на који се позиваш !?

To je moja politička ocena. To nije pominjanje sisa, ličnih osobina i familije.

Razumiješ?

emsiemsi emsiemsi 21:56 31.01.2015

Re: Kormilo

Nebojsa Krstic
Мислим да би требало себе да банујеш на неко време, јер зовеш Љушића, ни мање нити више, него фашистоид.
Шта каже дисклејмер на који се позиваш !?

To je moja politička ocena. To nije pominjanje sisa, ličnih osobina i familije.

Razumiješ?


Разумем !
Дакле, ти сматраш да је већа увреда ако ја кажем да Триванка има сисе, него када ти кажеш за Љушића да је фашистоид ?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:58 31.01.2015

Re: Kormilo

Nebojsa Krstic
Štovani Krstiću, neka je to sve tako i neka je persona o kojoj je reč baš takva kako je opisuješ, ama kakve to ima veze sa kormilom "Službenog glasnika"?

I zašto je ta vest dobra?

Zašto je vest dobra?! Hm. Živeo sam u uverenju da kvalitet činjenice da je smenjen onaj fašistoid nikom ko ima gram mozga ne treba da se objašnjava.


I u naslovu i u 75% sadržaja pišeše o Jeleni Trivan (u ostalih 25% pišeš o sebi i šta podržavaš), Ljušić se i ne pominje. U pasusu koji sam citirao ti navodiš kvalitete g-đe Jelene i kako je dobra vest što je ona preuzela kormilo "Službenog glasnika", ja te pitam zašto i za koga je ta vest dobra, jer u onom što si o njoj napisao ( a i što većina nas o njoj znamo) nema gotovo ničega što je preporučuje za mesto na koje je postavljena. I ti mi odgovaraš da svakom ko ima 2 grama mozga ne treba da se objašnjava, jer je smenjen "onaj fašistoid".

OK, to što je smenjen Ljušić za mnoge je dobra vest, ali zašto je i za koga dobra vest da će Jelena preuzeti kormilo "Službenog glasnika"?

PS: Deo naslova "... u zemlji čuda" je potpuno tačan i posebno mi se dopada. Jer, samo se u zemljama čuda mogu dešavati takva postavljenja i na takav način.


Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:41 02.02.2015

Re: Kormilo

OK, to što je smenjen Ljušić za mnoge je dobra vest, ali zašto je i za koga dobra vest da će Jelena preuzeti kormilo "Službenog glasnika"?



Pa pokazatelj kako se i naše društvo menja - na bolje. Nekada su portparoli poraženih stranaka koje su se baš mlogo zamerile i narodu i poštenju, morali nestati, ne samo iz političkog života, nego poptuno, da ih niko više nikad niti vidi niti čuje. Eto, recimo, ko je unazad 15 godina čuo ili video išta o i od onog zlehudog portparola JUL.-a? A sada, eto, namesto da ih nigde nema, vlast ih uključiva i obnavlja. Pohvalno, dakako! ☻
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:52 02.02.2015

Re: Kormilo

Pa i Dačić je osam godina bio portparol SPS (1992-2000), a vidi dokle je dogurao. Znači, zavisi i od portparola.

Reciklaža kadrova je bitno obeležje srpske partokratije
looping looping 18:13 31.01.2015

1

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:09 31.01.2015

Re: NJUZ NET

"Prihvatni centar biće otvoren 24 časa dnevno sedam dana u nedelji, a u njemu će bivše demokrate moći da se preobuku i dobiju novo mišljenje."



mariopan mariopan 20:58 01.02.2015

Re: NJUZ NET

Vojislav Stojković
"Prihvatni centar biće otvoren 24 časa dnevno sedam dana u nedelji, a u njemu će bivše demokrate moći da se preobuku i dobiju novo mišljenje."




Имаш ли ти неког бољег?
Онда ћути!



( други текст " зашто је Триванка добила место вд..........)
Личи ми на Крлов блог, сви " аргументи" су му исти као у њуз-нету.
a_jovicic a_jovicic 18:27 31.01.2015

Maks Veber ... ili ...



Mudar je naš "kancelar" ... Mnoge je knjige iščitao ... Samo izreka "Drži svoje prijatelje blizu a neprijatelje još bliže" baš i nije iz dela Maksa Vebera nego filma o jednoj "finoj" organizaciji iz komšiluka.

No dobro, oni koji pristanu na ovakvu ulogu posle ne treba da očekuju milost kad "kancelar" proceni da je dovoljno jak i da mu više nisu pretnja.
libkonz libkonz 21:59 31.01.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

izreka "Drži svoje prijatelje blizu a neprijatelje još bliže"

Vođi više priliči malo modifikovana izreka:
Drži svoje prijatelje blizu, a Tadićeve prijatelje još bliže.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:30 31.01.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

Drži svoje prijatelje blizu, a Tadićeve prijatelje još bliže.

Da si pročitao blog video bi da Jelena nije "Tadićev prijatelj". Ona je predstavnik onih stranačkih kadrova kojih su se svi odrekli neposredno posle 2012.
jkt2010 jkt2010 02:04 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

.
libkonz libkonz 13:02 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

Ona je predstavnik onih stranačkih kadrova kojih su se svi odrekli neposredno posle 2012.

Ne govorim o stranačkoj pripadnosti. Jasno vidim da svi oni koji su lični prijatelji Borisa Tadića odlično profitiraju od kako je Vučić na vlasti. Zašto je to tako, to ti jako dobro znaš.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:31 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

libkonz
Ona je predstavnik onih stranačkih kadrova kojih su se svi odrekli neposredno posle 2012.

Ne govorim o stranačkoj pripadnosti. Jasno vidim da svi oni koji su lični prijatelji Borisa Tadića odlično profitiraju od kako je Vučić na vlasti. Zašto je to tako, to ti jako dobro znaš.


Ja ti upravo govorim da ona nije "lični prijatelj...", ali verovatno ti to znaš bolje od mene.
libkonz libkonz 14:04 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

Ja ti upravo govorim da ona nije "lični prijatelj...", ali verovatno ti to znaš bolje od mene.

Naravno da ti to znaš bolje. OK, verujem ti, ona nije prijatelj, ali to ne menja činjenicu da prijatelji tvog prijatelja jako dobro prolaze od kad je Vučić preuzeo vlast.
freehand freehand 14:54 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

libkonz
Ja ti upravo govorim da ona nije "lični prijatelj...", ali verovatno ti to znaš bolje od mene.

Naravno da ti to znaš bolje. OK, verujem ti, ona nije prijatelj, ali to ne menja činjenicu da prijatelji tvog prijatelja jako dobro prolaze od kad je Vučić preuzeo vlast.

Ko na primer?
libkonz libkonz 21:07 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

.
libkonz libkonz 21:43 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

.
freehand freehand 21:46 01.02.2015

Re: Maks Veber ... ili ...

.


mnenadic mnenadic 18:34 31.01.2015

Meni nije jasno

Kako bilo ko ko drži do struke i ličnog integriteta može da bude deo tima kojim upravlja AV. Pa osnovni problem je u tome što se on ne bavi organizacijom društva već permanentnom predizbornom kampanjom.

Osim ako lični interesi nisu jedini kriterijum.
angie01 angie01 19:05 31.01.2015

Re: Meni nije jasno

sno
Kako bilo ko ko drži do struke i ličnog integriteta može da


da radi nesto o cemu nema pojma?...khm, pa tako svi u strankama! Direktor zeleznice, pkabete, ebsa, glasnika, skole, zelezare, rudnika, pivare,fabrike keksa,...ma sve, jer ja sam drug clan, simapitzer i prijatelj i kao takav sam opste kvalifikovan, ono, univerzalno,..nebo mi je granica!
emsiemsi emsiemsi 21:19 31.01.2015

Re: Meni nije jasno

angie01
sno
Kako bilo ko ko drži do struke i ličnog integriteta može da


da radi nesto o cemu nema pojma?...khm, pa tako svi u strankama! Direktor zeleznice, pkabete, ebsa, glasnika, skole, zelezare, rudnika, pivare,fabrike keksa,...ma sve, jer ja sam drug clan, simapitzer i prijatelj i kao takav sam opste kvalifikovan, ono, univerzalno,..nebo mi je granica!

Сагласан !
tasadebeli tasadebeli 18:43 31.01.2015

Логика села Радовање

Каже стара кинеска пословица да у сваком добру има нечег лошег, као што и у сваком злу има нечег доброг.

Премиса 1: Јелена Триван била једна од узданица ДС
Премиса 2: ДС прсо на изборима као тиква
Премиса 3: Јелена Триван постаје узданица СНС

Закључак: СНС ће такође да прсне на изборима као тиква

ОК.







П.С. - Видим да Крле воли музичке блогове, па ко велим да се не истичем мЛого...
qqriq qqriq 18:46 31.01.2015

nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Danas u Madridu u čast pobede Sirize.
Al džaba im sve kad i ti i srpski premijer (koji već optužuje Ciprasa da je popularniji od njega u Srbiji, bem ti nezahvalan narod koji veruje u bajke umesto u prazan novčanik!) mislite sasvim drugačije.
Evo ti: "Pristalica sam ideje da Srbija ne treba da gubi vreme nonsensima Sirizine neokardeljevštine."

tasadebeli tasadebeli 19:15 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

qqriq




И ти си, Кукурику, запазила ову Крлетову?

Pristalica sam ideje da Srbija ne treba da gubi vreme nonsensima Sirizine neokardeljevštine.



А тек овај врхунски пилпул! Јеси ли га приметила?


Zato bih svima koji po zlu pominju stranačke prebege, skrenuo pažnju da su, u stvari, unutarstranački preletači onaj zaista bljutav politički materijal.


И све то само због тога да би на својој полици имао сабрана дела Станислава Винавера?

'Ајде, бре!


Када ће више да схвате да је због оваквих политикантских логодијареја овом народу дозлогрдила и Прва и Друга и Трећа Србија...

На следећим иѕборима неће више ни пензионери хтети да пристану да их на дан иѕбора позивају од врата до врата и да их довоѕе аутом до бирачких места...
qqriq qqriq 19:19 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

И све то само због тога да би на својој полици имао сабрана дела Станислава Винавера?

'Ајде, бре!




A vid ovog dokonog sveta, domaćine..



pa kaže: Hoy ha comenzado una nueva etapa en nuestro país. El 31E será recordado como una jornada histórica. Esta foto es de la puerta del Sol, pero la marcha llegaba hasta la puerta de Alcalá. Decían que no podíamos, una vez mas. Pues sí, PODEMOS.
highshalfbooze highshalfbooze 19:33 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

tasadebeli
А тек овај врхунски пилпул! Јеси ли га приметила?
Zato bih svima koji po zlu pominju stranačke prebege, skrenuo pažnju da su, u stvari, unutarstranački preletači onaj zaista bljutav politički materijal.


Pa da, trebali bi neko ordenje da izmisle za preletače. Nisu svi isti... preletač 1. reda, preletač 2. reda... itd
Izem ti preletača koji preleće iz DS u NDS... kakav mi je to preletač...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:49 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Izem ti preletača koji preleće iz DS u NDS... kakav mi je to preletač...

Koji je junak ovog bloga preleteo iz DS u NDS?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:51 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Када ће више да схвате да је због оваквих политикантских логодијареја овом народу дозлогрдила и Прва и Друга и Трећа Србија.

Mogu jedino da pokušam da te uverim da prema tvojim komentarima gajim recipročno identično osećanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:52 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

qqriq
18:46 31.01.2015
nisu pitali tebe, a vala ni vucica
Danas u Madridu u čast pobede Sirize.
Al džaba im sve kad i ti i srpski premijer (koji već optužuje Ciprasa da je popularniji od njega u Srbiji, bem ti nezahvalan narod koji veruje u bajke umesto u prazan novčanik!) mislite sasvim drugačije.
Evo ti: "Pristalica sam ideje da Srbija ne treba da gubi vreme nonsensima Sirizine neokardeljevštine."

Ti nisi pristalica?
qqriq qqriq 20:02 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Ti nisi pristalica?

Moi?
Pa mene Cipras i dolarima i evrima i drahmama da plaća, ne bi mogao koliko ga cenim, a Yanis mi novi dečko.

Kačim im fotke svuda, g i n e m.
Trenutno se bavim Podemosom što i tebi preporučujem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:22 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Pa mene Cipras i dolarima i evrima i drahmama da plaća, ne bi mogao koliko ga cenim, a Yanis mi novi dečko.

Što ga ceniš? Zbog popularnosti?
highshalfbooze highshalfbooze 20:37 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Koji je junak ovog bloga preleteo iz DS u NDS?

Čisto retoričko zapažanje. Zaboravio sam da napišem da je eventualna sličnost sa junacima bloga slučajna.
Mada se sad nešto razmišljam da ipak nisam razumeo šta je to unutarstranački preletač.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:52 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Koji je junak ovog bloga preleteo iz DS u NDS?

Čisto retoričko zapažanje. Zaboravio sam da napišem da je eventualna sličnost sa junacima bloga slučajna.

Nema nikakve eventualne sličnosti. Jelena je, posle maltretmana, napustila DS i nije prešla u NDS.
Ja, na primer, nisam napustio DS.

Voleo bih da saznam na koga si mislio.

PS. Sad tek vidim da si to ti highshalfbooze, zato pitanje "šta si mislio" povlačim.
tasadebeli tasadebeli 20:54 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Nebojsa Krstic
Када ће више да схвате да је због оваквих политикантских логодијареја овом народу дозлогрдила и Прва и Друга и Трећа Србија.

Mogu jedino da pokušam da te uverim da prema tvojim komentarima gajim recipročno identično osećanje.


Не мораш да ме увераваш уопште, верујем ти.

И ту си ме много обрадовао јер да којим случајем гајиш супротно осећање од овога које си навео, осећао бих се врло, врло непријатно и престао бих да коментаришем не само твоје текстове, него бих престао да коментаришем било шта.

(Умем и ја да пилпулишем када ми затреба...)
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:55 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

И ту си ме много обрадовао јер да којим случајем гајиш супротно осећање од овога које си навео, осећао бих се врло, врло непријатно и престао бих да коментаришем не само твоје текстове, него бих престао да коментаришем било шта.

To bi zaista bila velika šteta.
tasadebeli tasadebeli 21:02 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Nebojsa Krstic
И ту си ме много обрадовао јер да којим случајем гајиш супротно осећање од овога које си навео, осећао бих се врло, врло непријатно и престао бих да коментаришем не само твоје текстове, него бих престао да коментаришем било шта.

To bi zaista bila velika šteta.



Знам. Зато и нећу да престанем.
highshalfbooze highshalfbooze 21:10 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

PS. Sad tek vidim da si to ti highshalfbooze, zato pitanje "šta si mislio" povlačim.

Da, da, u pravu si. Ja nikada nisam tvrdio da sam nešto pametan i da mi je razmišljanje jača strana.

Ali znam neke koji misle da misle:

Nebojsa Krstic
Zato bih svima koji po zlu pominju stranačke prebege, skrenuo pažnju da su, u stvari, unutarstranački preletači onaj zaista bljutav politički materijal.


Nebojsa Krstic
Nema nikakve eventualne sličnosti. Jelena je, posle maltretmana, napustila DS i nije prešla u NDS.
Ja, na primer, nisam napustio DS.


Sad, kad bih znao da mislim, ja bih zaključio ko je bljutavi unutarstranački preletač.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:12 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Sad, kad bih znao da mislim, ja bih zaključio ko je bljutavi unutarstranački preletač.

Ajde, ako ti nije teško, objasni mi ovu rečenicu.
highshalfbooze highshalfbooze 21:14 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Ajde, ako ti nije teško, objasni mi ovu rečenicu.

PS. Sad tek vidim da si to ti highshalfbooze, zato pitanje "šta si mislio" povlačim.

Mene pitaš da ti objasnim?
qqriq qqriq 22:05 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Što ga ceniš? Zbog popularnosti?


pa i vučko je popularan a ja ništa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:12 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

qqriq
Što ga ceniš? Zbog popularnosti?


pa i vučko je popularan a ja ništa.

Zato i pitam: što ceniš Ciprasa?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:27 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

PS. Sad tek vidim da si to ti highshalfbooze, zato pitanje "šta si mislio" povlačim.

Mene pitaš da ti objasnim?

Pa da. Da mi objasniš gde sam ja to preleteo unutar DS.
qqriq qqriq 22:39 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Zato i pitam: što ceniš Ciprasa?


Mlad, obrazovan, hrabar, nepopustiljiv i praktičan u isto vreme, to je ta nova generacija političara a ne zove se borko a fali Srbiji, bacio EU u tešku nesanicu a drug mu Iglesijas koji će tek Junkera da ostavi bez sna, tako da mi se javlja veliko tumbanje EU što mi milo nisi ni svestan, mada mada, da ti kažem otvoreno i sasvim iskreno, tu mi bitan vrlo handsome Yanis, ministar finansija, koji je već rekao da s trojkom neće da priča.
Mislim, sve isto ko ovaj naš.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:53 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Mlad, obrazovan, hrabar, nepopustiljiv i praktičan

tu mi bitan vrlo handsome Yanis

Znao sam da su pitanju ideje i plan izlaska iz krize.
qqriq qqriq 23:04 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Nebojsa Krstic
22:53 31.01.2015 / *novo
Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica
Mlad, obrazovan, hrabar, nepopustiljiv i praktičan

tu mi bitan vrlo handsome Yanis

Znao sam da su pitanju ideje i plan izlaska iz krize.


Pazi, ovde je sve zapisano. I šta sam ja rekla i šta ti.
A nisam samo na tvom blogu o Grčkoj i ne mogu sad opet.
Danima se bavim Grčkom.
Uskoro ćemo znati...........do kraja godine, cenim.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:11 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Danima se bavim Grčkom.
Uskoro ćemo znati...........do kraja godine, cenim.

Tipujem da će do kraja godine Grčka imati nove izbore, eventualno početkom 2016.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:15 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Evo opet!

Daj bre qqriq, vidi jednom reši taj problem sa kvotovanjem celog komentara dok još nosi tu oznaku da je nov.
Stvarno smeta jbg.
Zar ti je teško da se sad npr vratiš po tim komentarima i ispraviš?
qqriq qqriq 23:16 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Tipujem da će do kraja godine Grčka imati nove izbore, eventualno početkom 2016.

Ovo smatram javnom opkladom jer ne mislim kao ti, okontrer.
angie01 angie01 23:59 31.01.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Znao sam da su pitanju ideje i plan izlaska iz krize.


....kao sto Trivanka ima ideju i plan za Glasnik:)))
omega68 omega68 00:07 01.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

ipujem da će do kraja godine Grčka imati nove izbore, eventualno početkom 2016.

Мда, што би рекао Макса
Primеtnо је dа mеdiјi prеćutkuјu vеst kоја је kао аtоmskа bоmbа оdјеknulа Grčkоm, а prеnеli su је tаmоšnji nоvinаri bliski nоvој vlаdi Аlеksis Ciprаs.
Nаimе, Аlеksis Ciprаs је tоkоm susrеtа sа Маrtinоm Šulcom, prеdsеdnikоm Еvrоpskоg pаrlаmеntа, pоslао nеkоlikо pоrukа nеmаčkој kаncеlаrki Аngеli Меrkеl.
Nе sаmо dа јој је pоslао pоruku, nеgо је u prаksi tаkоđе pоžеlео dа јој sе uruči Prоmеmоriја u kојој su dоkаzi о svim vеlikim prеvаrаmа vеlikih grčkih i nеmаčkih industriјаlаcа i biznismеnа, njihоvоm pоslоvаnju, tе kоlikо је svе tо kоštаlо grčku držаvnu blаgајnu, pišе grčki list Тriklоpоdiа.
Ciprаs оptužuје nеmаčku vlаdu dа је rаdilа i pоslоvаlа s vеlikim grčkim industriјskim оligаrsimа u „intеrеsu nеmаčkih multinаciоnаlnih kоmpаniја“.
„Gоspоdinе Šulc, Nеmаčkа је mојu zеmlјu dоvеlа dо bаnkrоtа i u оvој su prоmеmоriјi svi skаndаli sа svim pоtrеbnim dоkаzimа: Siеmеns, vоzоvi, pоdmоrnicе, grаđеvinskе kоmpаniје, utаје pоrеzа i trајni imunitеt zа svе kојi su činili tе dеliktе i njihоvо оdоbrаvаnjе.“ Listа Lаgаrdе „(pо аktuеlnој lidеri ММF-а) је uvеk bilа skrivаnа оd pređаšnjih vlаdа uz sаglаsnоst Nеmаčkе. I tо niје“ sаmо оvа listа „, rеkао је Ciprаs.
„Dа stе vi, umеstо finаnsirаnjа bаnаkа, insistirаli nа finаnsiјskој kоntrоli industriјаlаcа i оligаrhа, umеstо štо stе bаcаli nоvаc u smеćе, mоgli stе pоkrеnuti prоgrаm zа stvаrnо spаsаvаnjе Grčkе. Niје mоgućе dа stе оtpuštаli 400 čistаčicа, а nеkаžnjеnе оstаvlјаli nајvеćе utајivаčе pоrеzа, kојi su ukrаli nа miliјаrdе еvrа. Niје mоgućе dа tо nе znаtе, gоspоdinе Šulc? „, nаstаviо је grčki prеmiјеr.
U јеdnоm trеnutku, Ciprаs је rеkао Šulcu: „Моžеmо pоslаti gđu. Меrkеl prеd Меđunаrоdni krivični sud u Hаgu zа nаmеrnо izаzivаnjе оsirоmаšеnjа nаrоdа Grčkе, tе dоkаzаti učеšćе Nеmаčkе u pоslоvаnju nеmаčkih s grčkim mаgnаtimа.“
„Sirоmаštvо nаšu zеmlјu јоš оd uništеnjа u Drugоm svеtskоm rаtu, а sve vrеmе kаsniје nаm је Nеmаčkа u prаksi nаmеtаlа pоlitičаrе i vlаdе“, rеkао је Аlеksis Ciprаs.
Prеdsеdnik Еvrоpskоg pаrlаmеntа је оstао zаpаnjеn i bеz mоgućnоsti dа аrtikulišе bilо kаkаv suvisао оdgоvоr prеd tоlikо dоkumеnаtа kоје su mu dоstаvili nа uvid Ciprаs i Nikоs Pаpаs.
(Vox blog)
http://www.triklopodia.gr/atomiki-vomva-sti-sinantisi-tsipra-soults-tha-pame-tin-merkel-sto-diethnes-dikastirio-tis-chagis/
http://www.controinformazione.info/scoppiata-una-bomba-atomica-nellincontro-tra-tsipras-e-martin-shultz-richiesta-di-tsipras-vogliamo-mandare-la-merkel-a-giudizio-presso-il-tribunale-internazionale/
hajkula1 hajkula1 09:21 01.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

omega68
ipujem da će do kraja godine Grčka imati nove izbore, eventualno početkom 2016.

Мда, што би рекао Макса
Primеtnо је dа mеdiјi prеćutkuјu vеst kоја је kао аtоmskа bоmbа оdјеknulа Grčkоm, а prеnеli su је tаmоšnji nоvinаri bliski nоvој vlаdi Аlеksis Ciprаs.
Nаimе, Аlеksis Ciprаs је tоkоm susrеtа sа Маrtinоm Šulcom, prеdsеdnikоm Еvrоpskоg pаrlаmеntа, pоslао nеkоlikо pоrukа nеmаčkој kаncеlаrki Аngеli Меrkеl.
...
dоkаzi о svim vеlikim prеvаrаmа vеlikih grčkih i nеmаčkih industriјаlаcа i biznismеnа

Ciprаs оptužuје nеmаčku vlаdu dа је rаdilа i pоslоvаlа s vеlikim grčkim industriјskim оligаrsimа u „intеrеsu nеmаčkih multinаciоnаlnih kоmpаniја“.


Ne znam koliko ima istine u ovome a volela bih da je istinito.

U tom slučaju, ako stvarno nova vlast u Grčkoj insistira na reviziji Grčkog duga i raskrinkavanju pljačke Grčke, neću se iznenaditi oružanoj intervenciji. Već su im to uradili u građanskom ratu (okončan 1949.)

Inače, Petrušić je tako nešto najavio još pre par godina.



Što se Trivanke tiče, šta reći? Još Tadićem da zamene Dačića... Trač?


qqriq qqriq 10:31 01.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

....kao sto Trivanka ima ideju i plan za Glasnik:)))


violina violina 15:56 01.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica


Izvinjenje za upad, ipak zainteresovan po ovoj temi

Zato i pitam: što ceniš Ciprasa?


Za početak, manje oplakuje sebe, ne pravi dramsko pozorište, poštuje pravila scene.
mariopan mariopan 21:12 01.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

qqriq
Zato i pitam: što ceniš Ciprasa?


Mlad, obrazovan, hrabar, nepopustiljiv i praktičan u isto vreme, to je ta nova generacija političara a ne zove se borko a fali Srbiji, bacio EU u tešku nesanicu a drug mu Iglesijas koji će tek Junkera da ostavi bez sna, tako da mi se javlja veliko tumbanje EU što mi milo nisi ni svestan, mada mada, da ti kažem otvoreno i sasvim iskreno, tu mi bitan vrlo handsome Yanis, ministar finansija, koji je već rekao da s trojkom neće da priča.
Mislim, sve isto ko ovaj naš.



Све исто ко овај наш.
mariopan mariopan 22:33 01.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

qqriq
Tipujem da će do kraja godine Grčka imati nove izbore, eventualno početkom 2016.

Ovo smatram javnom opkladom jer ne mislim kao ti, okontrer.

Придружујем се опклади
mariopan mariopan 16:16 02.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Nebojsa Krstic
Danima se bavim Grčkom.
Uskoro ćemo znati...........do kraja godine, cenim.

Tipujem da će do kraja godine Grčka imati nove izbore, eventualno početkom 2016.


Трипујеш?

Триповао си ти и да ће Тадић победити па....
qqriq qqriq 10:11 03.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Придружујем се опклади


blogovatelj blogovatelj 07:14 05.02.2015

Re: nisu pitali tebe, a vala ni vucica

Al džaba im sve kad i ti i srpski premijer (koji već optužuje Ciprasa da je popularniji od njega u Srbiji, bem ti nezahvalan narod koji veruje u bajke umesto u prazan novčanik!) mislite sasvim drugačije.


Ko god u Srbiji drzi distancu od ovog Grka ima moje postovanje, bio to Vucic, Krlo, ili neko treci. I mislim da takvi Srbiji dobro cine.
Vidjao sam ovakve razdragane mase na malim ekranima krajem osamdesetih. Manifestacije su se zvale Jogurt revolucija, Gazimestan, pa se ovako u masama kretalo i za Ljubljanu da se Slovencima objasni nesto. Pa su svi bili spremni da se bore za san, sto rece Rundek. Svasta sam video u zivotu.
A video sam i posle kako je zavrsilo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana