Eksperimenti u blogovanju

Koliko kosta "luksuzni" zivot u svetskim prestonicama?

Spiridon RSS / 10.03.2015. u 19:31

Danas sam sa drugarima razgovarao o tome koliko je potrebno love mesecno da bi covek omogucio sebi luksuzan zivot ali bez nekih dodatnih perverzija (Pikasove slike i sl.)

 

 Hajde da postavimo ovako:

1. Zivot u nekom poznatom gradu (London, Pariz, Njuca ...) 

2. Kuca ili luksuzni stan (znaci ne zamak ali ne i kucica sa dvoristem u predgradju)

2. Dobar auto ... Mercedes, Audi (nista ferari, maserati ...)

3. Letovanje i zimovanje gde god pozeli.

4. Privatna skola. 

Ne pisem ovo da bi proverio svoje misljenje vec da bi video kako ljudi razmisljaju i koliko znaju o "luksuznom" zivotu danas u svetu.

Sve ovo je inicirano jutrosnjom emisijom koju sam slusao na radiju u kome se dvojica zajebavaju na temu pravljenja velikog kompleksa zgrada u luksuznom delu grada. I sad ovaj voditelj kaze ovom "bogatasu" (koji je protiv ove inicijative) sledecu stvar:

- Da li znate da u vasem kraju ima sve vise milionera?

- Znam, i to me jako plasi.

- ??? Zasto vas to plasi, pa zar to nije dobro za vas?

- Pa naravo da nije, sta da radimo sa njima? Mi smo milijarderi.

 

 



Komentari (248)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 05:01 13.03.2015

Re: USA, zabit

Ribozom je rekao ovo:
Ribozom
Svi do jednoga su stekli to sto su stekli, zahvaljujuci levicarskoj vlasti, da bi nakon sto su stekli presli u desni ideoloski spektar. Subotom pre podne prate oglase za nekretnine u nadi da ce njihovoj najvecoj investiciji, kuci na periferiji, skociti cena.
U poredjenju sa srpskom visom srednjom klasom...ah to je tek prica.

i cak naglasio da ne prica o srpskoj visoj srednjoj klasi (vec o srbima u inostranstvu; sto se dalo zakljuciti i iz kuca na periferiji).

A onda si ti poceo sa ovim:
inco
Stekli su mnogi... doduše bliski, ili u takvim levičarskim vlastima. Da ne šaram po svetu, dovoljno je pogledati koliko je JUL i SPS ljudi po Srbiji steklo prava mala bogatstva, imperije takoreći, za samo par godina zahvaljujući levičarskoj vlasti.

Koncentrisi se brate.
Ili pricas o srbima van Srbije ili o srbima u Srbiji.
Nije sporno da su se mnogi nakrali u komunizmu ali kakve to veze ima sa kucama na periferiji po amerikama, kanadama i gde vec?

Jedino kako bi njegov komentar bio iole smislen je kada bi se odnosio na te lopove levicare koji su, posto su se nakrali u komunizmu, emigrirali i kupili kuce na periferiji po inostranstvu, sto je statisticki zanemarljiva kategorija i nema sansi da ih "zna puno".
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 13.03.2015

Re: USA, zabit

Recimo u (ogromnoj) firmi gde ja radim, prosecni prihodi zaposlenog (inzenjera) su 200K$ godisnje (plata+bonusi+akcije, recimo plata 130K, bonusi 15K, akcije 55K - ovaj deo moze da varira u zavisnosti da li je stock na uzlaznoj ili silaznoj putanji) a to je nivo Stuff inzenjera u hardveru.


Smanji, Cigo.

I ne trpaj akcije u računanje plate, i sam kažeš da ti banke to ne gledaju. Bonus takodje, to je jako nestabilno, u većini kompanja. A i da ga uračunaš, opet nemaš dovoljno za ovu kuću na koju je alse bacio oko. Takodje, nema šanse da od akcija koje ti firma daje kad te zaposle ili koje kupiš u medjuvremeny zaradiš toliko para godišnje. Bar ne u većini firmi, i ne kao neki srednje pozicioniran inženjer, a dupe bih dao da znam u kojoj firmi radiš pa da proverim. Stvano mi se čini da malo lagiš i praviš se važan.

Znači, da vidimo šta smo imali ovde: ne može običan loan, nego mora jumbo, to smo se dogovorili. Uslovi nisu isti, bar pola procenta veća kamata, veći title insurance fees, a o tome koliko te više trkeljišu videćeš i sam kad jednom budeš aplicirao za loan (moguće da grešim ali mi se čini da nisi nikad). Ja jesam aplicirao ovde u Koloradu, za dosta manji kredit ali i dalje jumbo, pokazali mi vrata iako mi je kredit skor > 800 a debt to income kudikamo manji od 30%, zato što nisam imao više od 3 godine tax istorije na tekućem radnom mestu, a jako bi voleli da sam imao bar 5. Kad sam aplicirao za običan loan, i 2 godine bilo sasvim dovoljno.

E ego stvarno bolje da ne pominješ, pogledaj samo ton svog obraćanja.
Ribozom Ribozom 22:17 13.03.2015

Re: USA, zabit

bene_geserit
Ribozom je rekao ovo:
Ribozom
Svi do jednoga su stekli to sto su stekli, zahvaljujuci levicarskoj vlasti, da bi nakon sto su stekli presli u desni ideoloski spektar. Subotom pre podne prate oglase za nekretnine u nadi da ce njihovoj najvecoj investiciji, kuci na periferiji, skociti cena.
U poredjenju sa srpskom visom srednjom klasom...ah to je tek prica.

i cak naglasio da ne prica o srpskoj visoj srednjoj klasi (vec o srbima u inostranstvu; sto se dalo zakljuciti i iz kuca na periferiji).


Covece, sta se srdis toliko. Da te citiram koncentrisi se.
Pricam o norveskoj visoj srednjoj klasi.
Sad procitaj ponovo oba moja komentara. :)
bene_geserit bene_geserit 18:24 14.03.2015

Re: USA, zabit

srdjan.pajic
Smanji, Cigo.
I ne trpaj akcije u računanje plate, i sam kažeš da ti banke to ne gledaju. Bonus takodje, to je jako nestabilno, u većini kompanja. A i da ga uračunaš, opet nemaš dovoljno za ovu kuću na koju je alse bacio oko. Takodje, nema šanse da od akcija koje ti firma daje kad te zaposle ili koje kupiš u medjuvremenu zaradiš toliko para godišnje. Bar ne u većini firmi, i ne kao neki srednje pozicioniran inženjer, a dupe bih dao da znam u kojoj firmi radiš pa da proverim. Stvano mi se čini da malo lagiš i praviš se važan.

Znači, da vidimo šta smo imali ovde: ne može običan loan, nego mora jumbo, to smo se dogovorili. Uslovi nisu isti, bar pola procenta veća kamata, veći title insurance fees, a o tome koliko te više trkeljišu videćeš i sam kad jednom budeš aplicirao za loan (moguće da grešim ali mi se čini da nisi nikad). Ja jesam aplicirao ovde u Koloradu, za dosta manji kredit ali i dalje jumbo, pokazali mi vrata iako mi je kredit skor > 800 a debt to income kudikamo manji od 30%, zato što nisam imao više od 3 godine tax istorije na tekućem radnom mestu, a jako bi voleli da sam imao bar 5. Kad sam aplicirao za običan loan, i 2 godine bilo sasvim dovoljno.

Radim u Qualcomm-u (vec puno godina, sta da kazem kada imam 5 nedelja godisnjeg), i dobrodosao si da proveris. Mada nisam neki optimista da ce da padne neko izvinjenje posle toga, ne deluje mi u skladu sa tvojim karakterom.
"Lagenje i hvaljenje" na ovom mestu ne bi imalo nikakvog smisla, ti se samo bacakao sa nekim brojevima bez ikakve veze sa mozgom, pa sam ti dao tacne cifre.
Sto se tice uslova za kredit, te stvari se menjaju tokom vremena (pre hipotekarne krize su davali kredite olako, pa su onda skroz zategli, pa su zadnjih godina opet popustili uslove), ono sto sam ja napomenuo je kako stvari stoje danas. Inace kada sam kupovao kucu nisu me ni malo trkelisali, kamata je bila ista kao za konvencionalne zajmove u tom trenutku. I najbolji drugar mi radi u tom biznisu, tako da znam tacno kakvi su uslovi danas, cifre koje sam citirao su bile od nekih od njegovim musterija iz poslednje godine.
lidiaz lidiaz 13:42 16.03.2015

Re: USA, zabit

САД градови и околина.
Њујорк:
Рента од мин $1000 за мали једнособни стан у онако крају
Станови и куће тешко испод пар стотина хиљада, али кад се купи то није све, у Вестчестеру, где смо ми живели, годишњи порез на кућу иде од 15К па навише
Чикаго:
Једнособан стан може и да се нађе за мање од 1000, куповина је мало јефтинија, могу да се нађу мањи станови за 70, 80 хиљада.

Опет, куће лагано иду преко 500К.

Иначе сосед некретнине није крај плаћања, чак и кад је отплаћена, пријатељ је за велики стан плаћао месечно одржавање око 4К.
Ако живиш у крашу где су те оскале дажбине, порези, одржавање, нижи, равне школе су лоше, рад новац огласи за приватно школе.

У оба града се може без кола, у Чикагу мало незгодније, али могуће, у Њујорку је чак боље немати кола (гаража, паркинг, осигурање).
Градски превоз је око $80 (нешто је поскупљивало), мало више у Чикагу.
Храна је у целој Америци мање више исто скупа, али после пар година ми смо почели да купујемо скупљу, цена и квалитет су обично у блиској вези.
Ситни трошкови, типа интернет, мобилни, струја, нама су били скоро $400 месечно.

Све у свему, бруто 50К годишње је једва преживљиво, плаћа текуће трошкове, око 80К је пристојно, мало и преостане, али без неких великих одмора.

Плата профессора на Университету, оних које ја знам, иде од око $70К, професор пред пензијом дошао је на око $110К (по јавно доступним подацима)
Плате лекара обично стартују око $150К (мало мање), али већина лекара има и ужасно велике кредите за школовање које отплаћује.
Просечна плата је око $40К можда.

Како се живи? Па на кредит, оно што Америку издваја су изузетно повољни кредити за све и свашта.
Само је, ко што је Пајић рекао, неопходна стабилност прихода, често значајнија од величине.

Иначе, није Аспен тако скуп, бар скијање, скуп је смештај, исхрана, и све те пратеће активности...



tyson tyson 20:46 10.03.2015

Dolce vita

1. Zivot u nekom poznatom gradu (London, Pariz, Njuca ...)

2. Kuca ili luksuzni stan (znaci ne zamak ali ne i kucica sa dvoristem u predgradju)

2. Dobar auto ... Mercedes, Audi (ne novi ferari)

3. Letovanje i zimovanje gde god pozeli.

4. Privatna skola.

Pod pretpostavkom da se kuća/stan i auto kupuju na kredit, treba minimum 150.000 dolara po roditelju godišnje; ali mi-ni-mum.

Nekretnine su u tom gradovima jako skupe; auto (ili verovatnije u takvoj kombinaciji - dva) treba i zameniti s vremena na vreme. Škola takođe može da bude prilično skupa mada i za to može da se podigne kredit koji će i dete kasnije, kada poraste i zaposli se, da otplaćuje.

Kad se svemu tome dodaju i luksuzna letovanja i zimovanja za celu porodicu i život na relativno visokoj nozi ali bez razbacivanja, možda se donji prag penje i na 200.000 po roditelju godišnje.


chitach chitach 21:05 10.03.2015

Re: Dolce vita

tyson
...., možda se donji prag penje i na 200.000 po roditelju godišnje.


Taman tako nekako .
Spiridon Spiridon 21:07 10.03.2015

Re: Dolce vita

Pod pretpostavkom da se kuća/stan i auto kupuju na kredit, treba minimum 150.000 dolara po roditelju godišnje; ali mi-ni-mum.


Bingo!

procene nam se poklapaju

ali lepo si napisao MINIMUM
kalaf kalaf 21:05 10.03.2015

Milioneri

Za 1. sto si tako skroman, sto ne navedes neke skuplje gradove ko recimo Zenevu, nego samo to za plebs.

20-50k dolara mesecno (za celu porodicu) ti je odgovor na pitanje. 20k je "bare minimum".
Spiridon Spiridon 21:09 10.03.2015

Re: Milioneri

20-50k dolara mesecno (za celu porodicu)


to je cifra oko koje se vrti prica.
mariopan mariopan 21:12 10.03.2015

..

Додај и брод, шта си се стисо?<_<

Како нормална породица да живи ако нема и брод?

kalaf kalaf 21:18 10.03.2015

Re: ..

mariopan
Додај и брод, шта си се стисо?

Како нормална породица да живи ако нема и брод?


Brod nije skup, skupo je parkiranje, jaaaakoooo skupo .
Spiridon Spiridon 21:22 10.03.2015

Re: ..


Како нормална породица да живи ако нема и брод?


ne razumem sta si ovim htela da kazes?
AlexDunja AlexDunja 21:34 10.03.2015

Re: ..

ne razumem sta si ovim htela da kazes?

htela je da kaže da si otvorio blog na srpskom portalu, i da ga verovatno či
taju ljudi koji rade za 200 evra mesečno
Spiridon Spiridon 21:45 10.03.2015

Re: ..

htela je da kaže da si otvorio blog na srpskom portalu, i da ga verovatno či
taju ljudi koji rade za 200 evra mesečno


pa ne treba ja o tome da pisem lepa moja drugarice. Dovoljno je samo da otvore Gloriju i vide luksuzne kuce i besne automobile svojih sugradjana. Znas li ti koliko ljudi iz Srbije skoluje decu u Svici u skolama koje kostaju preko 30 hiljada evra godisnje plus troskovi za stan i druge zajebancije. To nisu price, to je realnost.

O takvim stvarima covek treba i mora da razmislja. Iz hiljadu razloga.
mariopan mariopan 21:58 10.03.2015

Re: ..

kalaf
mariopan
Додај и брод, шта си се стисо?

Како нормална породица да живи ако нема и брод?


Brod nije skup, skupo je parkiranje, jaaaakoooo skupo .

Знам.
Мом брату зато много треба за живот....кад хоћу да га зезам ја то зовем "чамац".

Па да то возиш мораш да имаш положене неке поморске испите и да имаш дозволу...што опет папрено кошта....али ако живиш на острву усред Пацифика брод ти дође као бољи ауто?
mariopan mariopan 22:45 10.03.2015

Re: ..

Spiridon

Како нормална породица да живи ако нема и брод?


ne razumem sta si ovim htela da kazes?

Рекла самда си заборавио да међу нормалне ствари које би ти требале за живот додаш и брод?
Зашто да не?
Два добра аутомобила, стан или кућа у лепом делу града, дадиље, приватне школе.....зашто не и брод?
Зар не знаш да је то сасвим нормално имати?

Зезам се...али откуд ти идеја да нас овде питаш тако нешто?
Spiridon Spiridon 22:49 10.03.2015

Re: ..

Зезам се...али откуд ти идеја да нас овде питаш нешто?


velika citanost, anketa ...

a kad kazes "nas ovde" na koga mislis?
mariopan mariopan 22:50 10.03.2015

Re: ..

AlexDunja
ne razumem sta si ovim htela da kazes?

htela je da kaže da si otvorio blog na srpskom portalu, i da ga verovatno či
taju ljudi koji rade za 200 evra mesečno

То ми је био први порив.

После укапирам да њега то баш интересује.....и да пита озбиљно.
Можда хоће да види шта ми сиротиња мислимо, колико кошта леп живот? Не знам док сам не каже.
mariopan mariopan 22:56 10.03.2015

Re: ..

Spiridon
Зезам се...али откуд ти идеја да нас овде питаш нешто?


velika citanost, anketa ...

a kad kazes "nas ovde" na koga mislis?

Србија, сиротиња...мало ко има реалну представу о животу у великим градовима света а да живе на тај начин. Ако су путовали ( а већина није) онда су били туристи или гости, не живе тим животом тамо да би знали.

Можемо само да нагађамо...јел' то била поента? Анкета?
AlexDunja AlexDunja 22:58 10.03.2015

Re: ..

После укапирам да њега то баш интересује.....и да пита озбиљно.
Можда хоће да види шта ми сиротиња мислимо, колико кошта леп живот? Не знам док сам не каже.

teško je dijasporcima da ukapiraju sa kim razgovaraju:)
Spiridon Spiridon 23:16 10.03.2015

Re: ..

Србија, сиротиња...мало ко има реалну представу о животу у великим градовима света а да живе на тај начин. Ако су путовали ( а већина није) онда су били туристи или гости, не живе тим животом тамо да би знали.

Можемо само да нагађамо...јел' то била поента? Анкета?



mariopan

sve vreme mi provejava kroz misli ovo o cemu ti pricas...da ne povredim nekoga... da ne bude pretenciozno ... ali nekako u isto vreme mi se cini da treba o tome pisati i pricati. Nasa sirotinja treba da se zamisli zasto smo tako nisko pali kao narod (sad i ja poce kao ti u mnozini) i sta uraditi da se to promeni. Pa novine su nam pune luksuza, ovi sa Pinka plivaju u lovi i to ne skrivaju, predsednikova zena nosi patike od 900 evra. Pa to je mnogo i za ekipu o kojoj se ovde prica.

ako ti mislis da je ovaj blog greska ja cu ga istog momenta izbrisati i to ne zato sto ja mislim da je los vec da ti dokazem da mozes da utices na stvari ako to zaista zelis.

pazi, ova ponuda vazi samo za tebe
Spiridon Spiridon 23:32 10.03.2015

Re: ..

teško je dijasporcima da ukapiraju sa kim razgovaraju:)


oh ne, naprotiv =)

mariopan mariopan 00:15 11.03.2015

Re: ..

@ Спира

Срце си ( за оно само за мене) али немој да бришеш

Видиш како они који су укапрали шта си то хтео да кажеш - уживају? Нећемо да кваримо.
Нисам укапирала поенту, сад је ок.

Знам да могу да утичем, то већ радим где год могу.
Не нешто велико али рецимо храбрим младе који имају вољу да уче даље, да бар то раде док немају посао, да не траће време свог живота на неко чекање, и не дозволе да им ови потроше живот ни у шта.
Па чекам и оно са куком и мотиком, ту сам верзирана, да помогнем младима ако не знају како се то стручно ради.

predatortz predatortz 00:17 11.03.2015

Re: ..

Па чекам и оно са куком и мотиком, ту сам верзирана, да помогнем младима ако не знају како се то стручно ради.


Nemojte ljudi, k'o Boga vas molim! Pa nama je kuka i motika samo veće budale donosila!
blogovatelj blogovatelj 01:18 11.03.2015

Re: ..

Nemojte ljudi, k'o Boga vas molim! Pa nama je kuka i motika samo veće budale donosila!


Ja to uporno pricam, a oni ne kapiraju. Niko ne bi da radi, svi bi da dizu revolucije. Zato i jeste tako kako jeste, vekovima vec.
rade.radumilo rade.radumilo 09:47 11.03.2015

Re: ..

Ja to uporno pricam, a oni ne kapiraju. Niko ne bi da radi, svi bi da dizu revolucije. Zato i jeste tako kako jeste, vekovima vec.


Pa jeste, samo dođi ti ovde da živiš pa radi. Tu počinju problemi u ovoj vukojebini. Otvoriš nešto svoje, imaš dobru ideju, lepo se realizuje i kreneš da zarađuješ. Taman je sve krenulo kako treba kad eto njih:
- Vidi, 'oćeš da ti pišem ovo, pa to će te koštati toliko i toliko i mesec dana zatvaranja? Ili hoćeš da ti pišem ovo, to će te koštati toliko i toliko (naravno značajno manji iznos koji će ti pisati ukoliko uz njega dodaš i tri na karte).
E onda ti je, da bi realizovao neki poduhvat, potreban papir A. Da bi dobio papir, potreban ti je papir B, a da bi dobio papir B, potreban ti je papir C, a za papir C uslov je papir A... Rešenje? Tri na karte.
Još ako se slučajno za*ebeš, pa prihvatiš projekat za domaće klijente onda si ugasio. Prvo te ubeđuje da ti zapravo treba da njemu platiš, za to što ti se ukazala poslovna prilika da radiš za njega. Potom, pošto se projekat završi, neće da ti plati. Ako je software, tu će morati da plati, jer čim dođe prva intervencija posle garantnog roka (država promeni neki propis, pa mora da se promeni software), nema kud. Međutim, oni koji rade nešto što ne uključuje kasnije održavanje mogu da se slikaju. Možeš ti da tužiš, tog koji ti duguje pare, dobićeš i pravosnažnu presudu da ti mora isplatiti pare, ali pare videti nećeš. Možeš samo ponovo da ga tužiš pa tako u krug. Dovoljan ti je jedan takav od deset klijenata pa da tvoj mali biznis obori na kolena.
Epilog je da se poslednjih nekoliko godina, u Srbiji, više malih i srednjih preduzeća zatvori nego što se otvori svake godine.
predatortz predatortz 09:51 11.03.2015

Re: ..

Ako je software, tu će morati da plati, jer čim dođe prva intervencija posle garantnog roka (država promeni neki propis, pa mora da se promeni software), nema kud. Međutim, oni koji rade nešto što ne uključuje kasnije održavanje mogu da se slikaju. Možeš ti da tužiš, tog koji ti duguje pare, dobićeš i pravosnažnu presudu da ti mora isplatiti pare, ali pare videti nećeš. Možeš samo ponovo da ga tužiš pa tako u krug.



Živa istina! Po ovom principu mi imamo zarađene plate za naredne tri godine, a svesni smo da pare nikad videti nećemo.
rade.radumilo rade.radumilo 09:59 11.03.2015

Re: ..

Živa istina! Po ovom principu mi imamo zarađene plate za naredne tri godine, a svesni smo da pare nikad videti nećemo.


Telekom, recimo, zahteva kada se javljaš na tender da pristaneš da ćeš čekati najmanje godinu dana na isplatu (prvo je bilo 3, pa 6, pa 9 meseci) a potom i tu kasne. Kada zoveš da pitaš, odhebu te:
- Niste još došli na red za isplatu, sada isplaćujemo one koji su došli na red.
Potraje to još pola godine, godinu.
predatortz predatortz 10:08 11.03.2015

Re: ..

rade.radumilo
Živa istina! Po ovom principu mi imamo zarađene plate za naredne tri godine, a svesni smo da pare nikad videti nećemo.


Telekom, recimo, zahteva kada se javljaš na tender da pristaneš da ćeš čekati najmanje godinu dana na isplatu (prvo je bilo 3, pa 6, pa 9 meseci) a potom i tu kasne. Kada zoveš da pitaš, odhebu te:
- Niste još došli na red za isplatu, sada isplaćujemo one koji su došli na red.
Potraje to još pola godine, godinu.


Da ne pričamo o tome kako se tenderi rade. Pošto važi princip najniže cene, privilegovane firme lupaju cifre ispod svake logike. Dobiju tender, pa aneksima udvostruče cifre. Mi ostali, kad se ugovor potpiše, više nemamo uvid u to šta se dešava.
mariopan mariopan 10:36 11.03.2015

Re: ..

blogovatelj
Nemojte ljudi, k'o Boga vas molim! Pa nama je kuka i motika samo veće budale donosila!


Ja to uporno pricam, a oni ne kapiraju. Niko ne bi da radi, svi bi da dizu revolucije. Zato i jeste tako kako jeste, vekovima vec.

Капирамо, зато још нема те куке и мотике, то је далеко најгоре решење баш по нас....али не видим да ће другачие бити.

Не прижељкујем, само констатујем.

То ће се десити, хтели ми не хтели, и то стихијски, што је најгоре, чим народ не буде имао за леба....а нема већ одавно....само трпи.

Онда ће најгори опет да заседну а народ ће да лиже ране још две три деценије.
Увек је тако било.
rade.radumilo rade.radumilo 12:15 11.03.2015

Re: ..

Da ne pričamo o tome kako se tenderi rade. Pošto važi princip najniže cene, privilegovane firme lupaju cifre ispod svake logike. Dobiju tender, pa aneksima udvostruče cifre. Mi ostali, kad se ugovor potpiše, više nemamo uvid u to šta se dešava.


Zato se u kulturnom svetu, automatski diskvalifikuju najniža i najviša ponuda na tenderu.
49 41 49 41 01:13 12.03.2015

Re: .Kupicu brod

mariopan
Додај и брод, шта си се стисо?

Како нормална породица да живи ако нема и брод?



Blizu gde smo stanovali Estate sale, svratio da vidim; sta se prodaje.
Pred kucom, mecka, drugo auto sve na prodaju.

Ljudi prodali dosta veliku kucu i pokusavaju da prodaju sve u njoj.
Sele se na Floridu.

Gde na Floridu, koje mesto; pitam ih usput?
Svuda!

Kupicemo brod - zivecemo na njemu.

Yaee Joe, i to je Amerika.
tyson tyson 01:48 12.03.2015

Re: .Kupicu brod

Yaee Joe, i to je Amerika.

Ma pusti to, nego šta si kupio na toj rasprodaji?


hajkula1 hajkula1 11:37 12.03.2015

Re: ..

rade.radumilo
Ja to uporno pricam, a oni ne kapiraju. Niko ne bi da radi, svi bi da dizu revolucije. Zato i jeste tako kako jeste, vekovima vec.


Pa jeste, samo dođi ti ovde da živiš pa radi.



Bio, živeo, pobegao. Pusti, on to samo malo zrači.
hajkula1 hajkula1 13:07 12.03.2015

Re: ..

predatortz
Па чекам и оно са куком и мотиком, ту сам верзирана, да помогнем младима ако не знају како се то стручно ради.


Nemojte ljudi, k'o Boga vas molim! Pa nama je kuka i motika samo veće budale donosila!



Zabluda.
Da je bio veći protest recimo, 2002, uporniji otpor pri pokušaju lopovske privatizacije, recimo, pa pritisak da se odgovori šta je s takozvanim kiparskim i drugim parama (ZABA)... budna javnost koja traži odgovore pa i kuka i motika ako se vlast oglušuje i bahati? Ne dozvoliš korovu da se raširi.

Sada, na primer u Zaječaru svađa između dođoša kurte i dođoša murte, dok Zaječarci kuliraju umesto da se organizuju!? Oni se bar među sobom poznaju.
49 41 49 41 18:49 12.03.2015

Re: .Kupicu brod

tyson
Yaee Joe, i to je Amerika.

Ma pusti to, nego šta si kupio na toj rasprodaji?



Uopste se ne radi o sitno - sicardzijskoj kupovini.
Radi se o pristupu informacijama od ljudi koji zive dugo tu.

Ono sto pokazuju policijski statisticki izvestaji, ili agenti za prodaju nekretnina, ili ... statistike na on line, procene, ... uopste ne prihvatam ili samo delimicno.

O mirnoci ulice, provalama, vrednostima kuca.

Najmerodavnije mi je sta kazu ljudi koji zive tu.

Na garage sale - estate sale; kazem zeni kako im je ulica prekrasna sa drvoredima, mirnocom, izgledom.

-Jeste, to je tacno. Al', da znas posle deset navece; mislimo da zivimo pored piste trkacih automobila.

Dodju klinci iz cele okoline, pa "nagazi" do daske niz-uz nasu lepu-pravu ulicu. Nekad do ponoci nemamo mira.

Tako, znaci ?!? Ziva informacija - od zivih svedoka.
Ne, garage sale - estate sale!
To je samo razlog da se svrati.

To ni moja zena nikako da shvati; iako je bila pored nekoliko puta.
Nija ni slusala sta pitam ljude i s kojim razlogom.


blogovatelj blogovatelj 18:56 12.03.2015

Re: ..

Pa jeste, samo dođi ti ovde da živiš pa radi


Pa jeste, samo dođi ti ovde da radiš pa živi.
Ja sam bio i ovde i tamo. Jesi ti možda bio ovde i radio? Zato, glupo je da pričaš tati kako se prave deca.
8c_competizione 8c_competizione 21:42 10.03.2015

hm ….

Dobar auto ... Mercedes, Audi


ovde se ja zagrcnu prvo, pa onda nasmeja
Spiridon Spiridon 21:47 10.03.2015

Re: hm ….

8c_competizione
Dobar auto ... Mercedes, Audi


ovde se ja zagrcnu prvo, pa onda nasmeja


pa lepo sam napisao gore da nema izdrkavanja, inace prica ode drugim tokom

link
kalaf kalaf 22:03 10.03.2015

Re: hm ….

Spiridon
8c_competizione
Dobar auto ... Mercedes, Audi


ovde se ja zagrcnu prvo, pa onda nasmeja


pa lepo sam napisao gore da nema izdrkavanja, inace prica ode drugim tokom

link

Haha videh ga pre jedno 2 meseca. U Lozani ima "samo" 2 takve garaze i uvek sam se pitao dal im manjka klijenata .

P.S. Mozda se zagrcnuo jer nisi pomenuo Alfu ili "svoj" brend .
G.Cross G.Cross 21:42 10.03.2015

Sto soma

80.000 do 100.000 eura godisnje. (zavisno od letovanja/zimovanja itd) za razuman zivot.
Uracunajuci 28.000 -30.000 eura za skolu za dvoje dece.
I bez kirije i kredita , ovo je ako si vlasnik stana, kuce.

Ako se ono na kraju teksta
Sve ovo je inicirano jutrosnjom emisijom koju sam slusao na radiju u kome se dvojica zajebavaju na temu pravljenja velikog kompleksa zgrada u luksuznom delu grada

odnosi na Bgd na Vodi, ne boj se taj film se nikada nece desiti.
Ne postoji ni najmanja sansa.
Nikad. Njever. Jamais.

Ako postoji i jedan stanovnik Srbije koji veruje u Bgd na Vd onda je Dafina umrla uzalud.

Spiridon Spiridon 21:50 10.03.2015

Re: Sto soma

odnosi na Bgd na Vodi, ne boj se taj film se nikada nece desiti.
Ne postoji ni najmanja sansa.
Nikad. Njever. Jamais.

Ako postoji i jedan stanovnik Srbije koji veruje u Bgd na Vd onda je Dafina umrla uzalud.


ja tu vest preskacem kao da ne postoji. Mnogo je ljigavo i bezobrazno da bih se upustio u bilo kakvo razmisljanje na tu temu.
hajkula1 hajkula1 11:43 12.03.2015

Re: Sto soma

Spiridon
odnosi na Bgd na Vodi, ne boj se taj film se nikada nece desiti.
Ne postoji ni najmanja sansa.
Nikad. Njever. Jamais.

Ako postoji i jedan stanovnik Srbije koji veruje u Bgd na Vd onda je Dafina umrla uzalud.


ja tu vest preskacem kao da ne postoji. Mnogo je ljigavo i bezobrazno da bih se upustio u bilo kakvo razmisljanje na tu temu.



Jesi znao da kula nije poslovna nego apartmanska zgrada
iqiqiq iqiqiq 22:10 10.03.2015

Izvini ako spamujem

kazu djaba ti ferari, ako su ulice bez asfalta, bolje neki skromniji auto ali sa kvalitetnim putevima...
pa na tu temu, evo pregleda bioskopa u Beogradu i projekcija danas
20. Oktobar I
Balkanska 2
tel. 678-182
(Nema projekcija)
20. Oktobar II
Balkanska 2
tel. 678-182
(Nema projekcija)
Akademik Siti
Bulevar AVNOJ-a 152a
tel. 2698-222
(Nema projekcija)
Art bioskop "Museum"
Uzun Mirkova 2
tel. 3281-888
(Nema projekcija)
Avala
Save Kovačevića 86
tel. 423-247
(Nema projekcija)
Balkan
Braće Jugovića 16
tel. 3343-491
(Nema projekcija)
BELEF 11
Letnja scena na Kalemegdanu
(Nema projekcija)
Bojcinsko kulturno leto
Progar
tel. 8443-272
(Nema projekcija)
Centar za kulturnu dekontamina
Birčaninova 21
tel. 3610-270, 3610-954
(Nema projekcija)
Centralni klub VJ
Braće Jugovića 19
(Nema projekcija)
CKS Sumice
Ustanička 125/1
tel. 489-4533
(Nema projekcija)
DK Rex
Jevrejska 16
tel. 3284-534
(Nema projekcija)
Dom kulture "Studentski grad"
Bulevar Zorana Đinđića 179
tel. 2691-442
(Nema projekcija)
FEST
(Nema projekcija)
Greb greb letnji bioskop na Ad
tel. 2830-603
(Nema projekcija)
Homer, za slepe i slabovide
C. Uroša 34
tel. 262-4890
(Nema projekcija)
Industrija - Plato
Vasina 19
tel. 635-363
(Nema projekcija)
Jadran
Trg Republike 5
tel. 624-057
(Nema projekcija)
Jugoslavija
Bulevar Mihaila Pupina 66
tel. 2676-484
(Nema projekcija)
Kafe bioskop Ada
Ada Ciganlija
(Nema projekcija)
KC Grad
Braće Krsmanović 4
(Nema projekcija)
Kolosej - TC Usce
Bulevar Mihajla Pupina 4
tel. 2854-495
(Nema projekcija)
Kosmaj
Terazije 11
tel. 3227-279
(Nema projekcija)
Kozara
Terazije 25
tel. 3235-648
(Nema projekcija)
Mala Kozara
Ivana Ribara 91-93
tel. 2289-977
(Nema projekcija)
Mali Odeon
Kneza Miloša 14-16
tel. 2643-280
(Nema projekcija)
Maslesa
Resavska 78
tel. 3611-866
(Nema projekcija)
Milenijum
Knez Mihailova 19
tel. 064/1107-304
(Nema projekcija)
Mobtel Open Eir Sinema
Bazen "Tašmajdan"
(Nema projekcija)
Narodna biblioteka Srbije
Skrelićeva 1 (ulaz iz Nebojšine)
tel. 643-355
(Nema projekcija)
Odeon
Kraljice Natalije 45
tel. 643-355
(Nema projekcija)
Palas Sumadija - Roda 2
Turgenjevljeva 6
tel. 3555-465
(Nema projekcija)
Partizan
Savski trg 8
tel. 642-570
(Nema projekcija)
Roda Cineplex Open Air
tel. 2545-260
(Nema projekcija)
Ruski dom
Kraljice Natalije 33
(Nema projekcija)
Sava Centar
Milentija Popovića 9
tel. 2206-060
(Nema projekcija)
SKC
K. Milana 48
tel. 3602-011
(Nema projekcija)
SKC "Novi Beograd"
tel. 2609-527
(Nema projekcija)
Slavica
Marijane Gregoran 62
tel. 783-160
(Nema projekcija)
Sloboda
Glavna 29, Zemun
tel. 618-126
(Nema projekcija)
Smoki Fres Eir Sinema
SC "Olimp"
(Nema projekcija)
UK "Parobrod"
Kapetan Mišina 6a
tel. 414-2168
(Nema projekcija)
UK "Vuk Karadzic"
Bulevar revolucije 77a
tel. 2424-860
(Nema projekcija)
Vuk
Bulevar Kralja Aleksandra 77a
tel. 421-314
(Nema projekcija)
Zvezda
Terazije 40
tel. 2062-418
(Nema projekcija)
G.Cross G.Cross 22:35 10.03.2015

Bobar Dlog


Dobar Blog Spiro. Ozbiljno.

Interesantno videti iskustva ljudi odasvuda, cak i sa istih mesta, koja se razlikuju.

Moje pitanje tebi. Interesuje me.

Da bi se zivelo u istim uslovima u Beogradu kao npr u Londonu , deca u privatnoj skoli (istog kvaliteta kao u London) , Kuca, Porse Kajen i Audi Allroad , letovanje, skijanje, pravo govedje meso za veceru itd, koliko treba para?

I gde treba da radis (na legalan nacin) da ih zaradis? I da li je uopste moguce?

I da li je Beograd jeftiniji?


Edit: Samo pitam, ne pokusavam nista da dokazem.
alselone alselone 22:44 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

I gde treba da radis (na legalan nacin) da ih zaradis? I da li je uopste moguce?


Jedini nacin koji trenutno vidim kao moguc je da si neki softverski preduzetnik ubica. Softver kao jedini pravi globalni neregulisani market dozvoljava da zaradis cudovisno mnogo novaca relativno brzo.
alselone alselone 22:47 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

Da ti dam jedna primer. Drugari su skontali neku nišu u sofrveru, nešto za mobilne što još niko nije napravio. Procenili su da ima oko 5 miliona ljudi na svetu koji imaju mobilni i imaju taj problem koji oni hoće da reše. Procenjuju neka samo 1% ljudi kupi softver od njih što je 50,000 ljudi. Planiraju da prodaju neto za 1.5$ mesečno softver. To je 75k mesečno na njih trojicu koji to hoće da naprave.

Procenjuju 1% a nadaju se 10, 20%.
G.Cross G.Cross 22:56 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

alselone
Da ti dam jedna primer. Drugari su skontali neku nišu u sofrveru, nešto za mobilne što još niko nije napravio. Procenili su da ima oko 5 miliona ljudi na svetu koji imaju mobilni i imaju taj problem koji oni hoće da reše. Procenjuju neka samo 1% ljudi kupi softver od njih što je 50,000 ljudi. Planiraju da prodaju neto za 1.5$ mesečno softver. To je 75k mesečno na njih trojicu koji to hoće da naprave.

Procenjuju 1% a nadaju se 10, 20%.


Zelim im srecu. Kako to mislis 1.5$ mesecno? Subsription?
Ili je to "one time" kupci i oni ocekuju 1% novih kupaca mesecno?
Spiridon Spiridon 22:56 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

Da bi se zivelo u istim uslovima u Beogradu kao npr u Londonu , deca u privatnoj skoli (istog kvaliteta kao u London) , Kuca, Porse Kajen i Audi Allroad , letovanje, skijanje, pravo govedje meso za veceru itd, koliko treba para?



pazi Beograd nije jeftin grad. Ima dosta stvari koje su skuplje kod nas nego u nekim evropskim prestonicama, a vecina cena su iste.

U BG su jeftini stanovi i klopa (relativno)

moja procena za Beograd bi bila oko 10,000 evra mesecno (ti i zena po 5 somica npr.) da bi se uzivalo u svim carima onoga sto ima da ti pruzi. Kuca na Gardosu (sace zemunci da se oglase =), camac na Dunavu, eventualno stan na Kopu, letovanja, solidan auto i povremeni odlasci u inostranstvo.

Sto se sljake tice, nemam pojma.

G.Cross G.Cross 22:57 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

Sto se sljake tice, nemam pojma.


Care.

Salim se.
alselone alselone 22:58 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

Subsription?


Da. Software-as-a-service kako se popularno kaze.
tyson tyson 23:16 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

moja procena za Beograd bi bila oko 10,000 evra mesecno da bi se uzivalo u svim carima onoga sto ima da ti pruzi. Kuca na Gardosu (sace zemunci da se oglase =), camac na Dunavu, eventualno stan na Kopu, letovanja, solidan auto i povremeni odlasci u inostranstvo.

Hmmm... Ne, manje; mnogo manje.

Sa 10k evra mesečno si u Beogradu car pare i magle; skoro da je i nemoguće potrošiti tolike pare bez nekog suludog bahaćenja.

Drugo, neka viša srednja klasa - po srpskim standardima - u Beogradu ipak nema kuću na Gadošu/Senjaku, već stan do 120 kvadrata u nekoj lepoj ulici u širem centru grada. Čak i da nije u vlasništvu već se otplaćuje, mesečna rata je relativno niska usled relativno niske cene nekretnina (u poređenju sa skupim gradovima Evrope).

Privatne škole i/ili obdaništa po Beogradu su daleko jevtinije od Engleske; ne da se porediti.

Beograd je i dalje relativno jevtin grad za život; problem je što nam je privreda u krizi pa se ne može ljudski zaraditi, ili bar ne može neki pristojan broj ljudi. Takođe, sigurnost posla/zaposlenja je relativno niska, pa su i stres i kamatne stope za kredite veće.


Spiridon Spiridon 23:27 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

Beograd je i dalje relativno jevtin grad za život; problem je što nam je privreda u krizi pa se ne može ljudski zaraditi, ili bar ne može neki pristojan broj ljudi. Takođe, sigurnost posla/zaposlenja je relativno niska, pa su i stres i kamatne stope za kredite veće.


malo bolji auto (nov) ajde da kazemo Golf je oko 25 hiljada i preko i kod nas. Pogledaj cene italijanske keramike, kuhinja i ostalih zezalica za kucu. Iste cene kao i preko. Benzin je skuplji kod nas. Dobre lokacije za kucu su uvek bile skupe cak i kada su cene padale. Ajde da kazemo 8 soma ali mislim da bi brzo shvatio da si se zajebao u proceni.
alselone alselone 23:30 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

Hmmm... Ne, manje; mnogo manje.


Nije daleko, ako cemo po onome sto Spira zeli da kaze, visa srednja klasa po zapadnim standardima:

- 1000 stan
- 2 x 500 za dvoje kola
- 500 racuni
- 2000 klopa, garderoba, izlasci, treninzi, gorivo, registracija, osiguranje...
- 500 za letovanje
- 500 za zimovanje
- 500 za vikendicu na Zlatiboru
- 1000 stednja
- privatni lekari, kozmetika, laptop, mobilni, tehnika, zubar, skolarine, fakultet, , vrtic, trange grange...
Na 7, 8 si lagano.

Spiridon Spiridon 23:36 10.03.2015

Re: Bobar Dlog

Na 7 si lagano.


ja uvek dodam jos malo u proceni da se osiguram od neplaniranih troskova. I onda si vec tu oko 9-10 soma.


Jukie Jukie 04:54 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

tyson
Privatne škole i/ili obdaništa po Beogradu su daleko jevtinije od Engleske; ne da se porediti.

A možeš da upišeš decu i u Drinku ili Ribnikara
tyson tyson 14:47 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

Na 7, 8 si lagano.

Ne znam; nisam u toj poziciji koju pokušavamo da opišemo, pa samo nagađam koristeći par nekih svojih prijatelja kao etalon. Nekako mi se i dalje čini da su sve te tisuće evra previše za pristojan život u Beogradu...


tadejus tadejus 15:12 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

tyson
Na 7, 8 si lagano. Ne znam; nisam u toj poziciji koju pokušavamo da opišemo, pa samo nagađam koristeći par nekih svojih prijatelja kao etalon. Nekako mi se i dalje čini da su sve te tisuće evra previše za pristojan život u Beogradu...


pa nisu ako hoćeš ljetovanja na fensi lokacijama (Aspen je totalno promašen primjer)..
sa 7 može fino da se živi ako imate nekretninu u vlasništvu..
ako je plaćate.. pa i ne baš..
tj. može naravno ali nema onda da se ide na Maldive nego tipa Majorka..

klopa je u BG smiješno jeftina..
što neko pomenu "pravu govedinu", to se u BG ni ne prodaje, kilogram telećeg filea (bifteka za nemesare) je 2000 dindži.. i nećeš ga takvog u Švici ni naći..
ne znam koliko damo za hranu ali neki smješan dio onog što bi dali u recimo Londonu, ni petinu..

školovanje je i dalje bolje u državnoj režiji, mada Drinka i Ribnikar više nisu top.. ima i bolje (tri NBG škole kotiraju u prvih 5)

režije.. za 110 kvadrata nešto tipa 250 evra mjesečno i to je sve, stuja, voda, grijanje, sve takse, net, sve..
porez je i dalje smješan, nešto tipa 100ak evra godišnje.. tako nekako.. ajde možda je sad i 200..

automobili su believe it or not jeftiniji, recimo ford s max košta nov 24 hiljade kakav je u Švabiji (gdje ga prave) 34 hiljade..
registracija sa osiguranjem za njega je nekih 300 evra godišnje..

izdaci za klince.. 100 evra po djetetu je obavezno (bilo da je u pitanju vrtić, knjige za školu i nešto minimalnih aktivnosti, sportić).. preko toga sve je opciono i nije neophodno..

ne znam šta još je bitno..

ali Maldivi koštaju koliko koštaju i nama su još i skuplji jer su avio veze nikakve..
skuplji nam je i svaki luksuz, od ajfona do barberi kaputa, tako da ako hoćeš Maldivi, Barberi paket.. to ne može za po 3500 po glavi zarađivača.. mora više (jer se jbg podrazumijeva da nećete odmah da se bacite na Barberi, valjda ćete prvo da se skućite i slično)..

a ako se kupuje nekretnina, onda jbg.. šta si kupio i na koliko..
nema pristojne kuće u BG ispod 250 hiljada.. a ni stana ispod 150..
pa sad sračunaj
NNN NNN 16:58 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

za 110 kvadrata nešto tipa 250 evra mjesečno i to je sve, stuja, voda, grijanje, sve takse, net, sve..
U kom gradu?
tadejus tadejus 17:02 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

NNN
za 110 kvadrata nešto tipa 250 evra mjesečno i to je sve, stuja, voda, grijanje, sve takse, net, sve..U kom gradu?


beogradu..
drugdje bi trebalo biti manje..
kalaf kalaf 17:09 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

tadejus
klopa je u BG smiješno jeftina..
što neko pomenu "pravu govedinu", to se u BG ni ne prodaje, kilogram telećeg filea (bifteka za nemesare) je 2000 dindži.. i nećeš ga takvog u Švici ni naći..

Tu si u potpunosti u pravu, kod nas nema dobre govedine, ali je zato kilo najkvalitetnijeg bifteka u Svici 100CHF pa ti vidi.
S druge strane uvek mozes da ga kupis u Svabiji za 25evra .
tadejus tadejus 17:17 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

kalaf

S druge strane uvek mozes da ga kupis u Svabiji za 25evra .


ne znam brate Švabe su navikle da jedu đonove.. to ovde ladno ni da kupiš ne možeš šta oni jedu standardno..
i imaju neku filozofiju kao grijeh je jesti mlado meso.. samo drtine i divljač su ok..
voće i povrće su isto kritični..
i brate štedljivi su do bola, tipa kućna temperatura od 20ak stepeni je njima ihaaaaaaaaaaa, odlično..
da sad ne bude da kakim, Švabija je zaista za život raj.. al na te neke njihove štedljivosti nije se lako navići
zilikaka zilikaka 17:51 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

i imaju neku filozofiju kao grijeh je jesti mlado meso..


Ta filozofija je postojala po tradiciji i u Vojvodini. Do skoro. Uticaj je očigledan

Kao standardno se jela živina, i to najviše pileća, jer se najbrže obavlja.
Za svečare ćurka ili guska. Eventualno, ko je imao, u proleće muška jagnjad.

Prasetina bila jaako retka. Što da kolješ kad možeš da uhraniš. A onda možeš i da obradiš pa da ti potraje.

A telad? To je bilo gotovo jeres zaklati. Koliko treba da se zapati, pa ga bar onda uhraniš do juneta.
alselone alselone 23:56 11.03.2015

Re: Bobar Dlog

Ne znam; nisam u toj poziciji koju pokušavamo da opišemo, pa samo nagađam koristeći par nekih svojih prijatelja kao etalon. Nekako mi se i dalje čini da su sve te tisuće evra previše za pristojan život u Beogradu...


Nisam ni ja, vise pricamo, sto kaze Predator, sta bi opalili. Jeste, moze sa par hiljada bas pristojno da se zivi ali pricali smo o stepenici iznad pristojnog.
rade.radumilo rade.radumilo 11:58 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

Da. Software-as-a-service kako se popularno kaze.


Da li su se dobro rapitali kako će da realizuju naplatu? Po važećem zakonu u Srbistanu, ukoliko izvoziš software i slično, za svaki primerak koji isporučiš i planiraš da primiš uplatu iz inostranstva moraš prethodno odneti CD! na carinjenje.
Gomili likova, koji su se bavili outsource poslovima ili prodavali apps online se tako ušetala inspekcija i odvalili im kaznu (cca 100K EUR), da su morali da zatvore dućan.
hajkula1 hajkula1 12:04 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

G.Cross

Dobar Blog Spiro. Ozbiljno.

Interesantno videti iskustva ljudi odasvuda, cak i sa istih mesta, koja se razlikuju.

Moje pitanje tebi. Interesuje me.

Da bi se zivelo u istim uslovima u Beogradu kao npr u Londonu , deca u privatnoj skoli (istog kvaliteta kao u London) , Kuca, Porse Kajen i Audi Allroad , letovanje, skijanje, pravo govedje meso za veceru itd, koliko treba para?

I gde treba da radis (na legalan nacin) da ih zaradis? I da li je uopste moguce?

I da li je Beograd jeftiniji?





Ispada da su neke, uslovno luksuzne usluge i roba, jeftinije u Beogradu, počev od frizera, kozmetičara, stomatologa, hirurga estetičara, pa i bebisiterki, bedinerki, baštovana...



rade.radumilo rade.radumilo 12:09 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

Ispada da su neke, uslovno luksuzne usluge i roba, jeftinije u Beogradu, počev od frizera, kozmetičara, stomatologa, hirurga estetičara, pa i bebisiterki, bedinerki, baštovana...


Pa to je zato što i oni rade za bedne plate ili mizeran profit, ako su preduzetnici, u odnosu na njihove kolege u drugim zemljama.

Obrati pažnju na to šta on misli da bi radio da ne živi u SAD:

alselone alselone 17:39 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

Da li su se dobro rapitali kako će da realizuju naplatu? Po važećem zakonu u Srbistanu, ukoliko izvoziš software i slično, za svaki primerak koji isporučiš i planiraš da primiš uplatu iz inostranstva moraš prethodno odneti CD! na carinjenje.
Gomili likova, koji su se bavili outsource poslovima ili prodavali apps online se tako ušetala inspekcija i odvalili im kaznu (cca 100K EUR), da su morali da zatvore dućan.


Hvala na ovoj napomeni.

koliko sam ih razumeo, planiraju da imaju firmu u USA bi zapravo bila vlasnik softvera a odavde bi knjizili samo usluge programiranja i konsalting. Znaci, ne bi odavde prodavali software tamo.
tyson tyson 19:46 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

Po važećem zakonu u Srbistanu, ukoliko izvoziš software i slično, za svaki primerak koji isporučiš i planiraš da primiš uplatu iz inostranstva moraš prethodno odneti CD! na carinjenje.

Ne razumem; carna na robu koja se izvozi?! Prvi put čujem za to.

Drugo, kakav crni CD za aplikaciju za mobilni telefon. Prodaja, instaliranje, unapređenje, mesečna pretplata - sve se to radi on-line.


alselone alselone 20:52 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

Ne razumem; carna na robu koja se izvozi?! Prvi put čujem za to.


Ovo ni ja ne razumem.

Drugo, kakav crni CD za aplikaciju za mobilni telefon. Prodaja, instaliranje, unapređenje, mesečna pretplata - sve se to radi on-line.

A za ovo u Srbiji ne smem ni da pitam. Cudi me da traze CD a ne diskete.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:55 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

- 500 za letovanje

možda u Sutomoru, hotel Korali, putovanje vozom. ili si mislio na mesečno izdvajanje za letovanje (na kreditnu), pa onda sardinija pet zvezdica, neka ogzotična ostrva, prevoz helikopterom i sl? ali to već nije viša srednja klasa, to je iznad.
mislim da je sto soma evra godišnje više nego supertruper za 4članu porodicu u bg, mada ne kažem da ne bih sama umela da potrošim toliko godišnje.
realno, ako jedeš organsku hranu, u srbiji ti mnogo više para ode na to (cena i logistika oko nabavke), a ako ne, i ako ne ideš na ta sumanuta helikopterska letovanja/zimovanja, onda je oko 2 soma opušteno za normalan život, a 4 za malo divljanja (bez droge!), s tim što se baš ne razboljevamo fatalno svakog meseca pa ne izdvajamo silne stotine eura na privatnu lekarsku praksu. a i privatne škole po bg...sve mi se čini da je to bulšit, mada moram da priznam da o tome ne znam dovoljno.
alselone alselone 22:06 12.03.2015

Re: Bobar Dlog

li si mislio na mesečno izdvajanje za letovanje (na kreditnu), pa onda sardinija pet zvezdica, neka ogzotična ostrva, prevoz helikopterom i sl? ali to već nije viša srednja klasa, to je iznad.


Mislio sam mesecno. To je 6 hiljada za cetvoroclanu porodicu. 1000 po osobi aranzman i 2000 da se ponese. Nista specijalno za visu srednju klasu. Za to nema ni helihoptera, ni egzoticnih ostva. Za to ti treba bar 2000-3000 aranzman zbog avionskih karti.
rade.radumilo rade.radumilo 10:26 13.03.2015

Re: Bobar Dlog

alselone
Ne razumem; carna na robu koja se izvozi?! Prvi put čujem za to.Ovo ni ja ne razumem.
Drugo, kakav crni CD za aplikaciju za mobilni telefon. Prodaja, instaliranje, unapređenje, mesečna pretplata - sve se to radi on-line.A za ovo u Srbiji ne smem ni da pitam. Cudi me da traze CD a ne diskete.


Ne plaća se carina, ali carina zemlje porekla izdaje deklaraciju i plombira robu koja se izvozi. Na osnovu toga, carina u zemljama tranzita i zemlji odredišta može odlučiti da je u kutijama to što jeste i da ne otvara, a može i proveravati.

A što se tiče CD-a to ti je zakon, pa ti vidi šta ćeš s njim. Ako si knjižio priliv iz inostranstva, od prodaje software-a, a nisi odneo pošiljku CD-ova na carinu, onda beri kožu na šiljak.

U Komercijalnoj banci su imali problem što im je MUP uporno slao specifikaciju za rasknjižavanje LD zaposlenih na disketi iako su im oni objašnjavali da nemaju u šta da je udenu (s'oproštenjem).
Opametili su se, kada im je plata kasnila nekoliko dana, pa su počeli da šalju na CD-u.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 12:03 13.03.2015

Re: Bobar Dlog

Za to ti treba bar 2000-3000 aranzman zbog avionskih karti.

da, havai su oko soma dolara po osobi, mrzi me da čekiram transport do maldiva, npr. mislim da i u evropi možeš da letuješ skupo i da ideš helikopterom (to je taj minus avio karte), ne mora sejšel, indonezije, maldivi i sl. verujem da kad jednom odeš na Bali, a možeš da odeš i sledeće godine i one tamo, prosto odeš opet. da li ta ostrva uopšte imaju aerodrom?? onda su helikoper ili mali avion must have.

ps. btw, meni je sumanuto da putujem 18 sati avionom, da bih bila 7 dana na baliju. ono, ne stigneš da se oporaviš od puta, a moraš nazad. bar jedno dve nedelje, posle ti dosadi enivej. ja sam skromnih želja, moja trenutna fiksacija je sevilja.
alselone alselone 12:43 13.03.2015

Re: Bobar Dlog

Ako si knjižio priliv iz inostranstva, od prodaje software-a, a nisi odneo pošiljku CD-ova na carinu, onda beri kožu na šiljak.


rade.radumilo rade.radumilo 14:29 13.03.2015

Re: Bobar Dlog

A za ovo u Srbiji ne smem ni da pitam. Cudi me da traze CD a ne diskete.


Juče baš Vesa prošetao Vulina po firmi, pa mu na finjaka objasnio da debilni zakon nisu 8 godina menjali i da cela industrija ima problema s tim.
Hebi ga, mogao je isto tako i teletu objašnjavati. Inteligentinju reakciju bi dobio.
alselone alselone 15:13 13.03.2015

Re: Bobar Dlog

Juče baš Vesa prošetao Vulina po firmi, pa mu na finjaka objasnio da debilni zakon nisu 8 godina menjali i da cela industrija ima problema s tim.


Ne sumnjam da ce se njih dvojica lepo dogovoriti. Uz svo duzno postovanje tebi kao coveku iz industrije.
blogovatelj blogovatelj 15:43 14.03.2015

Re: Bobar Dlog

moja trenutna fiksacija je sevilja.


Odoh tamo krajem maja, samo da te obavestim
mariopan mariopan 16:27 15.03.2015

Re: Bobar Dlog

blogovatelj
moja trenutna fiksacija je sevilja.


Odoh tamo krajem maja, samo da te obavestim



Само нам ударај чежњу!

Ћера и ја ћемо у Барселону, чим дете приведе крају школицу.

Утатаааа...
urbana_gerila urbana_gerila 22:35 10.03.2015

samo vas

čitam i mislim se - ako se uključim, neće li mi neko na kraju potražiti 100 evra koja im završavaju stvar...
Spiridon Spiridon 22:38 10.03.2015

Re: samo vas

citam i mislim se - ako se uključim, neće li mi neko na kraju potražiti 100 evra do prvog koja im završavaju stvar...


Volio sam tebe, Dragana
da me varas nisam znao
da sam znao da si takva
ne bih ti ocu pare dao
da sam znao da si takva
ne bih Misu banke dao

Ref.
Vrati mene 200 eura
sto sam dao tvome tati
ako neces ti da vratis mi
miliciju ja cu zvati

Vrati mene 200 eura
sto sam ocu dao tvome
il' cu dovest neke rodjake
sve po stanu da vam slome
pa ce da ti bude zao

Kada sam mu ih pozajmio
rekao je odma' vracam
otad prodje dva, tri mjeseca
da je olos, sada shvacam
otad prodje dva, tri mjeseca
zato ti se ja obracam
bladerunner92 bladerunner92 01:13 12.03.2015

Re: samo vas


urbana_gerila
samo vas
čitam i mislim se - ako se uključim, neće li mi neko na kraju potražiti 100 evra koja im završavaju stvar...


a ti zapravo zaista i zaradjujes tih 100 evra koje nudis s obzirom da si po ceo dan na blogu?

Spiro ja stvarno ne razumem sta si ovde hteo da kazes. Ne vidim nista lose u tome da se ima vise. Novac pruza odredjenu slobodu a i verovatno si citao da je cak i naucno dokazano da egzistencijalni problemi mogu da uticu i na razvoj inteligencije kod dece. Iz iskustva sam naucila da obicno ljudi koji imaju manje - novca, ljubavi , manje hrabrosti ili cega god vec u manjku obicno imaju komplekse sto i nije bas lepo za gledati ili podnositi a po nekad se mora i leciti.
I da, da pustim mUziku , posto ga nema Stef ( koji i nije tako los DJ samo zato sto ga ja pustam , zapravo jedini sa kojim mislim da ne bih mogla da se merim je Docs al to je zato sto on slusa i trash metal, sto je bilo razocaravajuce otkriti a ja ne volim trash )



(btw jos sam iznervirana sto je sudija peder izbacio Zlatana u tries drugom minutu )
blogovatelj blogovatelj 23:10 10.03.2015

Zivot u poznatom gradu je pakao

Ako nemas para. Sta da radis tamo? Gledas izloge?
Sat parkinga na Menhetnu sam placao $17.00 US 2007. godine, nedaleko od mesta gde su Arapi srokali solitere.
Za sest sati sam rsno $102,00 samo da mi auto stoji miran.
I ovo sto si suzio je i dalje dosta rastegljivo. Hotel sa 5 zvezdica u Varsavi je manje od $100 noc, a na Havajima je $1500.
Ali, sve u svemu, racuna se da je neko dobrostojeca osoba ako zaradjuje duple prosecne neto pare u mestu gde zivi. AKo si kao kriterijum postavio London, Pariz i Njujork, to je mnogo para. Na Menhetnu pristojan zivot podrazumeva pola miliona godisnje bruto primanja po porodici.
kalaf kalaf 23:42 10.03.2015

Re: Zivot u poznatom gradu je pakao

blogovatelj
Ako nemas para. Sta da radis tamo? Gledas izloge?
Sat parkinga na Menhetnu sam placao $17.00 US 2007. godine, nedaleko od mesta gde su Arapi srokali solitere.
Za sest sati sam rsno $102,00 samo da mi auto stoji miran.
I ovo sto si suzio je i dalje dosta rastegljivo. Hotel sa 5 zvezdica u Varsavi je manje od $100 noc, a na Havajima je $1500.
Ali, sve u svemu, racuna se da je neko dobrostojeca osoba ako zaradjuje duple prosecne neto pare u mestu gde zivi. AKo si kao kriterijum postavio London, Pariz i Njujork, to je mnogo para. Na Menhetnu pristojan zivot podrazumeva pola miliona godisnje bruto primanja po porodici.

Jbg, Njujork nije samo Menhetn, Pariz nije samo 2.,3., 7. i 8. arondisman, London nije samo West End.
Ako racunas samo cetvrti gde iskljucivo zive milioneri onda nisi luksuzna srednja klasa.
inco inco 09:13 11.03.2015

Re: Zivot u poznatom gradu je pakao

Što se Menhetna tiče, sad ima dosta onih 'robotizovanh' što pakuju automobile kao sardine pa se opet cena parkinga vratila na 'prihvatljivu' - može lasno i za $50 po danu, a imaš i vikend i nedeljne karte, kao i one s popustima za lokalce, pa parking nije baš najveći problem. Mislim ništa veći nego i po poznatijim evropskim gradovima (čik nađi jeftiniji dnevni parking u Amsterdamu a da ne moraš da parkiraš negde kod RAI-a).

No ako sam dobro razumeo, ovde se govori o životu a ne turističkoj poseti negde, a to podrazumeva kuću solidnih gabarita i pripadajućom garažom tako da je parking poslednja muka na tom spisku...
iqiqiq iqiqiq 09:31 11.03.2015

Re: Zivot u poznatom gradu je pakao

Ako nemas para. Sta da radis tamo?

Važi i obrnuto, ako imaš golotinju okruženja, nema tih para koje pojedinac može da ima, ako mu je okruženje bedno, a naše jeste, jer nema kulturnih zbivanja, bioskopi ne rade, tolike sale zvrlje prazne, mogle bi alternativne predstave, amaterska pozorišta itd itd

ovo pod uslovom da se ne zaustavimo samo na "hleba" nego da bude "i igara", ali to je lični doživljaj, verovatno dok nemaš krova nad glavom, kola, neka regularna ok primanja, onda je to san, ali čak i ako ih imaš, šta ti to vredi ako su prazni rafovi, tj nemaš gde da ih potrošiš

Recimo šta će meni 5k EUR mesečno u Srbiji (hipotetički) kada ne volim kafane i narodnjake...i sada ćete mi predložiti regularna putovanja van zemlje da potrošim pare, ali onda se postavlja pitanje svrhe stanovanja u ovom podneblju.

Srećom nemam ta primanja pa ne moram da lupam glavu gde da ih potrošim

opet kulturna nemaština, koja je zavladala kod nas je zabrinjavajuća jer je hronična
blogovatelj blogovatelj 19:54 11.03.2015

Re: Zivot u poznatom gradu je pakao

a to podrazumeva kuću solidnih gabarita i pripadajućom garažom tako da je parking poslednja muka na tom spisku...


;-)
Koliko košta ta garaža na Menhetnu? Pa onda uračunaj da još plaćaš i 1,5% poreza na nekretnine godišnje na nju, tj garažu.
Prvi auto te u Torontu košta oko $800 mesečno, na ovaj ili na onaj način. Mislim, kad porodica ima jedan auto. A obično ima dva. Drugi je jeftiniji malo.
bene_geserit bene_geserit 05:18 12.03.2015

Re: Zivot u poznatom gradu je pakao

blogovatelj
Prvi auto te u Torontu košta oko $800 mesečno, na ovaj ili na onaj način.

Ovo moram da potvrdim. Najgori grad sto se tice auto osiguranja. Ako imas manje od 25 ili slicno godina i musko si, a jos ako vozis neka kola koja su imalo sportskija ili imaju "sportsku" boju, imas srece (tako je bar bilo pre 10-tak godina) ako ti je auto osiguranje manje od sume koju dajes za gajbu (radio sa mnom covek koji je placao osiguranje za jedan auto preko 1000$ mesecno, posle bio srecan kada su mu spustili na 800$). Ako si porodicni baja u 30-tim ili 40-tim i jos imas struku koja statisticki pravi manje saobracajki, i dalje placas osiguranje 200-300 dolara. na to dodas amortizaciju vozila, benzin, popravke izadje to i na vise od 800$/mesec.
blogovatelj blogovatelj 05:50 12.03.2015

Re: Zivot u poznatom gradu je pakao

izadje to i na vise od 800$/mesec


Zivim 100km od Toronta i placam osiguranje $260 za dva auta. A ima nas troje vozaca, na leto stize i cetvrti. I imamo cisto stanje, nemamo prekrsaje, udese i tako to. Parking u zgradi imam jedan svoj, a drugi doplacujem $50.
Prelazimo oko 4000km mesecno sa ta dva auta. Benzin je sad pojeftinio, kosta $1.00 po litru. A bio je i $1.35. Auti trose oko 10l/100km. Na benzin trosimo $400 sada, a ta je svota do pre nekoliko meseci bila 500.
I tako redom... Promena ulja $40, gume menjas jednom u dve godine, to bude oko $600 minimum, i onda opravke ako je auto stariji, ili otplata kredita ako je noviji. Radni sat automehanicara kod mene je $60/sat, a u Torontu 90. Plus 13% PDV.
Sve ove troskove sem benzina za Toronto mozes da uvecas jedno 50%
A onda Njujork komotno uvecaj jedno 50% u odnosu na Toronto.
Parking po gradu nisam ni pominjao, molim da se i to uracuna.
tyson tyson 19:52 12.03.2015

Re: Zivot u poznatom gradu je pakao

Zivim 100km od Toronta i placam osiguranje $260 za dva auta. A ima nas troje vozaca, na leto stize i cetvrti. I imamo cisto stanje, nemamo prekrsaje, udese i tako to. Parking u zgradi imam jedan svoj, a drugi doplacujem $50.
Prelazimo oko 4000km mesecno sa ta dva auta. Benzin je sad pojeftinio, kosta $1.00 po litru. A bio je i $1.35. Auti trose oko 10l/100km. Na benzin trosimo $400 sada, a ta je svota do pre nekoliko meseci bila 500.
I tako redom... Promena ulja $40, gume menjas jednom u dve godine, to bude oko $600 minimum, i onda opravke ako je auto stariji, ili otplata kredita ako je noviji. Radni sat automehanicara kod mene je $60/sat, a u Torontu 90. Plus 13% PDV.
Sve ove troskove sem benzina za Toronto mozes da uvecas jedno 50%
A onda Njujork komotno uvecaj jedno 50% u odnosu na Toronto.
Parking po gradu nisam ni pominjao, molim da se i to uracuna.

To je sve, kako je primetio Spiridon, van pameti.


Spiridon Spiridon 23:45 10.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...

hebeš lovu, čuvaj zdravlje...


ja sam iskreno ubedjen da veliki novac ne donosi srecu i tu nema polemike, a u isto vreme znam da i sirotinja ne donosi mnogo toga dobrog (to cak i malo bolje poznajem =)

mislim takodje da je jako nepristojno pricati o novcu (narocito ovako javno) ali je svet toliko otisao u pogresnu stranu da je situacija postala alarmantna i da bi ovi "kojima ne ide bas najbolje" trebalo da urade nesto po tom pitanju.


alselone alselone 23:47 10.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...

mislim takodje da je jako nepristojno pricati o novcu (narocito ovako javno)


Ali ne pricamo o svom novcu, razgovaramo o cenama, ono socioloski, fenomenoloski. Bar ja to tako vidim. Cavrljanje uvece.
predatortz predatortz 23:52 10.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...

alselone
mislim takodje da je jako nepristojno pricati o novcu (narocito ovako javno)


Ali ne pricamo o svom novcu, razgovaramo o cenama, ono socioloski, fenomenoloski. Bar ja to tako vidim. Cavrljanje uvece.


Da, otprilike na nivou ko bi koju holivudsku ribu kresnuo.
alselone alselone 23:54 10.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...

Da, otprilike na nivou ko bi koju holivudsku ribu kresnuo.


E, bas to.
Evo, ti prvi biraj, ja sam laf.
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 23:55 10.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...

Spiridon
hebeš lovu, čuvaj zdravlje...


ja sam iskreno ubedjen da veliki novac ne donosi srecu i tu nema polemike, a u isto vreme znam da i sirotinja ne donosi mnogo toga dobrog (to cak i malo bolje poznajem =)

mislim takodje da je jako nepristojno pricati o novcu (narocito ovako javno) ali je svet toliko otisao u pogresnu stranu da je situacija postala alarmantna i da bi ovi "kojima ne ide bas najbolje" trebalo da urade nesto po tom pitanju.




Iz bezbedne udaljenosti? Npr. iz Suisse???

Hajdemo ponovo:<<<LINK
predatortz predatortz 23:58 10.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...


Hajdemo ponovo:<<<LINK


Vid' sad ove! Taman razmišljam o tome kako smisleno da odgovorim alsu za te holivudske trebe, da se ne obrukam, a ti mi ubaciš Danicu i sjebeš mi libido!
dusanovaiivanovamama dusanovaiivanovamama 00:03 11.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...

predatortz

Hajdemo ponovo:

Vid' sad ove! Taman razmišljam o tome kako smisleno da odgovorim alsu za te holivudske trebe, da se ne obrukam, a ti mi ubaciš Danicu i sjebeš mi libido!



Evo ti Danica <<<:LINK(zapeo Danica, pa Danica)
kalaf kalaf 00:18 11.03.2015

Re: hebeš lovu, čuvaj zdravlje...

dusanovaiivanovamama
predatortz

Hajdemo ponovo:

Vid' sad ove! Taman razmišljam o tome kako smisleno da odgovorim alsu za te holivudske trebe, da se ne obrukam, a ti mi ubaciš Danicu i sjebeš mi libido!



Evo ti Danica (zapeo Danica, pa Danica)

Bez sminke sasvim prosecna majusna devojka. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana