Politika

O čemu smo razgovarali sa Živkovićem

Saša Radulović RSS / 19.03.2015. u 01:29

Sinoć je Zoran Živković, gostujući kod Jugoslava Ćosića na N1 Televiziji, očigledno zatečen pitanjem, izrekao par neistina o razgovorima koje smo vodili u julu 2013.godine, i o razlozima zašto razgovori nisu uspeli.

Ovde možete pogledati njegovu izjavu:

 

Dušan i ja smo u to vreme, u junu i julu 2013.godine, dosta razgovarali o stanju na političkoj sceni Srbije i bili saglasni sa tim da DS nije ništa naučio iz izbornog poraza i da je potrebna nova politička opcija koja će ponovo konsolidovati petooktobarsko biračko telo. Takođe smo mislili da ono i dalje čini većinu u Srbiji koja nakon kolapsa DS-a više nema za koga da glasa. To bi morala biti politička opcija pristojnih i kredibilnih ljudi koji se ranije nisu ukaljali u politici.

Negde u to vreme je i stigao poziv Zorana Živkovića da dođemo na razgovor o našem pristupanju Novoj Stranci, na koji smo se odazvali. Dušan je već pisao deo njihovog programa, iako nije bio član. U Novoj stranci su već bili Vesna Rakić Vodinelić i Vladimir Pavićević. To je već bila značajna činjenica. Politička opcija pristojnih i kredibilnih ljudi.

Dušan i ja smo u startu bili saglasni da tu novu političku opciju ne može da vodi Zoran Živković. I da, po našem mišljenju, on nema ni znanje ni kredibilitet za to. Po našem mišljenju, pristojni i kredibilni ljudi neće pristati na to da on bude predsednik stranke. A bez njih promena nije moguća. To smo mu i rekli. Takođe smo mu rekli i da ni Dušan ni ja ne možemo da budemo predsednici stranke (sam je pitao da li imamo tu ambiciju). Razlog je što ni Dušan ni ja u to vreme nismo imali značajnu prepoznatljivost u javnosti. Ta prepoznatljivost je neophodna za lidera političke opcije. Zoran bi postao počasni predsednik i pozicionirao bi se u javnosti u skladu sa dokumentom koji smo Dušan i ja sastavili i koji je Dušan, u izvornom obliku bez modifikacija, objavio na svom blogu. Ovaj tekst bi Zoran sam objavio i time najavio da se vratio u politiku da pomogne, a ne da vodi, i da je shvatio šta je bilo pogrešno.

Predložili smo Zoranu Živkoviću da zajedno tražimo predsednika stranke i da zajedno počnemo razgovore sa uglednim i kredibilnim ljudima da nam se priključe. Preduslov za te razgovore je da možemo da kažemo da će Zoran biti počasni predsednik i da ujedno tražimo i predsednika stranke. Jer u suprotnom ne bi bili uspešni.

Tvrdnja oko G17 je apsurdna. Potpuna je laž i da smo, bilo Dušan bilo ja, nudili nekakvu vezu sa Aleksandrom Vučićem. Ni Dušan ni ja nismo ni poznavali Aleksandra Vučića u to vreme. Ja sam bio sa njim u jednom Utisku nedelje godinu dana ranije. O tome sam i pisao u svom blogu „Zašto sam ušao u vladu."

Razumem da je Zoranu Živkoviću bilo teško da odgovori na pitanje zašto razgovori nisu uspeli. Teško je kazati: zato što nisu mislili da sam ja dobar da budem predsednik stranke. Ali ne razumem da izmišlja razloge i govori neistine. Jedini razlog zbog koga razgovori nisu uspeli je naš zahtev da on ne može da bude predsednik stranke.

U prilogu dostavljam i drugi dokument koji smo mu dostavili i koji sadrži okvir ekonomske politike. Tekst postavljam u izvornom obliku bez ikakvih intervencija.

 

---------------------------------------------------------------------------------------

Email koji sam poslao Zoranu Živkoviću 17. jula 2013.godine u vezi sa politikom koju smo predlagali


Nikoga više ne interesuju 90-te

Ova vlada nije loša zbog toga što su u njoj ljudi iz 90-tih. Ona je loša zato što ne ume da reši
probleme sa kojima se suočava društvo.


Vodimo pogrešnu ekonomsku politiku

Pogrešno postaljen (ostavljen stari socijalistički) poreski sistem.
Ostavljene rupe po zakonima. Bez načela. Bez sankcija.

Strani investitori nisu rešenje ekonomskih problema Srbije. Oni su manji deo rešenja. Oni su
šlag na torti. Nama je propala torta.

Fond za razvoj treba ukinuti.

Subvencije treba ukinuti.

Pogrešnu ekonomsku politiku vodimo od 5.oktobarskih promena. I ekonomski tim vlade
Zorana Đinđića je bio nezreo i nedorastao. Ekonomski timovi ostalih vlada su bili gori. Najveća razlika je što je premijer bio Zoran Đinđić, tako da nije moglo svašta da prođe. Zoran Đinđić je nasledio potpuno urušenu državu. Problemi sa kojima se on nosio daleko prevazilaze sve malverzacije koje neminovno postoje i pored najboljih.

Potreban je otklon od DS-a. U i oko njega su danas ekonomisti koji su krojili politiku sve do
kraja prethodne vlade. Isti ti kadrovi su kreatori katastrofalnog novog programa DS-a.


Privatizacija je bila katastrofalna

Zakon o privatizaciji je neozbiljan. Treba ga staviti van snage i napisati novi. On je mogao da
radi samo u uslovima da oni koji ga primenjuju sami od sebe rade u najboljem interesu društva. Zakon je značajno pokvaren time što je omogućena kupovina privrednih društava na rate.

Preduslovi za uspešnu privatizaciju:
 - rešenje pitanja prava korišćenja na građevinskom zemljištu
 - popisi i procene imovine
 - popisi dugovanja i sudskih sporova
 - Zakon o privrednim društvima i temelji korporativnog upravljanja
 - finansijskih izveštaji koji verno oslikavaju stanje privrednih društava
 - nadzor države - niko ne proverava finansijske izveštaje
 - pitanje restitucije
 - pitanje monopola
 - pitanje tržišta
 - potpuna transparentnost postupka i ugovora
I ovo je moglo da radi dok je premijer bio Zoran Đinđić, jer kod njega nije moglo svašta da
prođe. A prolazilo je.

Srbija nema tržište

Efikasno tržište ne postoji bez transparentnosti, dubine i likvidnosti
Tržišna vrednost ne postoji bez efikasnog tržišta
Tržište koje nije efikasno tržište nije tržište.
Berza bez čistih finansijskih izveštaja i sistema njihovog nadzora je besmislica

Konkretno

Bez drame. Bez kritike svega. Bez istine. Bez preokreta. Konkretno. Stručno. Mirno. Odlučno.
Cirkus i pozorište trebaju drugi, zato što drugo ne umeju ništa drugo.
Teren na kome nemaju šta da traže je: znanje i ideje. Stručnost.

Pohvaliti ono što je dobro. Bez ikakve zadrške. Na primer:
 - veliki je korak napred za društvo to što je predsednik Srbije dao ostavku na mesto predsednika stranke
 - dobro je to što stranka smenjuje sopstvene ministre
 - dobro je što se ispituju 24-sporne privatizacije. Ni DS, ni SPS, ni G17 za to nisu imali snage.
Ali nije dobro ... i onda konkretna kritika.

 

Ko treba da vodi stranku

Ne mogu mladi bez iskustva.
Potrebni su ljudi koji nose kredibilitet. Ljudi koje će drugi ljudi sledeti. Ljudi za koje će drugi
kredibilni reći: ja hoću da budem sa njima.

 

Brend


eNovine: "Bez obzira što je očigledno da je ovo izdanje emisije Utisak nedelje planirano da se ujedno pruži i mala promocija Novoj stranci, i bez obzira na neke od pozitivnih inicijativa kakve su promena izbornog zakona, kancelarski pristup vladi i dr, nastup Živkovića sveukupno zvuči neuverljivo, presmešno i kontraproduktivno baš zato što on i dalje nastavlja da se predstavlja kao prepompezan i naduvan, tj. Kao da je neko i nešto. Njegova neispariva fascinacija idejom da nastavi tamo gde je stao 2003, u istoj ulozi prvog čoveka vlade, gde ostaje upitno da li se to odnosi i na konformističke momente sa pojedinim ambasadorima u vreme akcije Sablja, jeste ono što bi se reklo da ga je zacementiralo u aroganciji i premijerskoj nadmenosti, sve pod plaštom infantilnog raspoloženja za nekakvom osvetom Đinđića."

Kako ispraviti ovu percepciju?

Partije su pojele društvo. Politika u Srbiji je označena kao prljava delatnost. Partokratija i prateća negativna selekcija su zagadile sve pore društva. Medijsko blato i estradizacije odvraćaju sve pametne ljude od politike.

Srbiji su potrebni najpametniji, najkompetentniji, najstručniji da je vode. U svim oblastima. Niko od njih nije spreman da uđe u živo blato ...

Zbog toga sam se vratio u politiku. Mora neko da pokrene promene. Da probudi ljude. Da pokaže da politika nije prljav posao iz ličnih interesa. Zbog toga je osnovana Nova Stranka. Da stvori prostor za najbolje među nama.

Detaljno rešiti pitanje vinograda.

 

Ciljne grupe


Beli listići.
Glasači DS-a.
Glasači LDP-a.
Obrazovani.
Preduzetnici.
Privrednici.
Mladi.
...
DS - perjanica partokratije, bez politike, tragikomična ekonomska rešenja, nisu ništa naučili od izbornog poraza, način na koji objavljuju konkurse za direktore javnih preduzeća pokazuje svu dubinu propasti, Razvojna banka Vojvodine, Agrobanka, đubrivo, katastrofalna reforma pravosuđa
SPS - Od 2004.godine su ponovo na vlasti. Ni jednu reformu nisu sproveli u resorima koje su držali.
Agrobanka, Galenika, Srbijagas
PUPS - Sprečava sve reforme.
URS - Ekonomija destrukcije, perpetuum mobile ekonomija, ekonomija subvencija u zamenu za cenzus od 5%

Svi zajedno su simboli partokratije, netransprentnosti, bahatosti države, korišćenja društvenih resursa
za lično bogaćenje.
LDS - Čedomir Jovanović
SNS - nestručni, nemaju ideje, osim Vučića nemaju nikoga, želja jednog čoveka nije dovoljna, ne
umeju da naprave sistem, ne mogu da zadovolje apetite svojih nestručnih partijskih kadrova

 

Socijalna zaštita je preduslov reformi

Socijalna zaštite kroz socijalne karte su preduslov za sve ekonomske reforme. Liberalna ekonomija se ne može braniti bez socijalnog sistema. Da bi otpuštali višak radnika, potreban je socijalni sistem. Da bi zatvorili Železaru u Smederevu, potreban je socijalni sistem.
Socijalni sistem:
 - socijalna zaštita za sve, 30.000 din mesečno za 4-članu porodicu za porodicu bez primanja- u
proseku 20.000 din mesečno za 800.000 porodica sa 2.400.000 građana
 - zdravstvena zaštita za sve, bez obzira da li ste zaposleni ili ne, zdravstvo se plaća iz budžeta
 - Porezi i doprinosi na minimalac od 20.000 din - 0%
 - besplatna osnovna i srednja škola, sveske i udžbenici

 

www.dostajebilo.rs

Facebook grupa - Dosta je bilo

https://twitter.com/SasaRadulovich

 

 



Komentari (195)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 19.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Jel nam se odlaze otvaranje pregovora stalno,


Odlaže.
A što?
Zbog "transparentnosti javne uprave"
Aha.
Ili zbog "inplementacije dogovorenog u Briselu"
libkonz libkonz 22:48 19.03.2015

Re: Ko te ne zna...

kada je neprijatelj brojniji i jaci, onda se ugrozeni okupljaju oko jedne ideje

Sjaši Kurta da uzjaši Murta.
Ja ne želim da vidim u vlasti ni Tadića, ni Dinkića, ni Čedu, ni Radulovića, a naročito ne želim da vidim meni najomraženiju Treću Srbiju.
medjutim92 medjutim92 23:12 19.03.2015

Re: Ko te ne zna...

libkonz
a naročito ne želim da vidim meni najomraženiju Treću Srbiju.


najveća šansa Treće Srbije je to što 85-90% ljudi nije ni čulo za njih.

oni koji su čuli uglavnom nisu toliko ludi da glasaju za njih..
sweet64 sweet64 00:00 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Čovek bez biografije, rezultata koji kao ministar nije znao šta da radi od kako je dobio lične karte preduzeća.

Nije tačno da je dobio lične karte preduzeća, neprekidno je bio opstruiran, a i to što je dobio, bilo je fingirano ili štelovano. Svi ti predsednici upravnih odbora, generalni diektori, svi su zabijali koplja u točkove. Koliko znam, on je prvi od ministara koji je tako nešto tražio. U svim resorima je potrebno neko podvlačenje crte, neko rezimiranje. Kako da kreneš nešto da radiš ako ne znaš čime raspolažeš, na čemu si...
libkonz libkonz 00:13 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Pa on je kao Vučić - hteo bi mnogo, ali svi ga mrze.
angie01 angie01 00:48 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Ja ne želim da vidim u vlasti ni Tadića, ni Dinkića, ni Čedu, ni Radulovića, a naročito ne želim da vidim meni najomraženiju Treću Srbiju.


ovo je sasvim druga tema.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:56 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Au, sine, nemoj ponovo tu pricu, iako se nije meni dogodilo, duboko me je pogodilo na muskom nivou

od tog dana sam prestao da idem na opskurna mesta - tipa udružena žurka omladine lsv-a i sdu-a, bajagin koncert, 10 godina mature... ko kaže; kako se na takvim mestima najlakše navataju ribe, nema pojma.
Saša Radulović Saša Radulović 14:50 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Tebi bi jedini dobar predsednik stranke bio samo ti.
U vreme kada se desio taj vaš sastanak ti si se ovde na blogu sve vreme trudio da ostaviš utisak na Vučića, protiv koga nisi napisao ni jednu jedinu reč, nadajući se da će te ovaj primetiti.
Banovao si pola bloga zbog svog ega, a sada neko treba da ti veruje da nisi hteo da budeš predsednik stranke. Živković napravio stranku i onda se pojavljuje Saša Mesija i očekuje da se Bivši povuče pred takvom Veličinom.

Pošto se na ovom blogu ljudi izjašnjavaju za koga će glasati, hoću da dodam i ovo:
Za Novu Stranku neću glasati na sledećim izborima samo ako bude u koaliciji sa tobom ili Trećom Srbijom. Sve ostale koalicije ću da progutam.


Ja razumem da cenite Živkovića, ali ovo zaista nema nikakvog smisla. Niti je tačno niti ima veze sa temom.

Čovek nas pozvao u stranku. Mi mu rekli pod kojim uslovima smo spremni da to uradimo i zašto. On odbio. Sada laže. Šta tu nije jasno?

Da se nije oglasio i lagao o našim razgovorima, ne bismo ni Dušan ni ja ovo objavili. Pošto jeste, morali smo.
larisa_bg larisa_bg 17:19 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Dr M


NOVA stranka insistira

Dr M
U NOVOJ je...


Dr M

Na ovom nivou razvoja NOVE stranke...


A je l' ti misliš da ako ime svoje omiljene stranke pišeš uvek VELIKIM slovima, da će to nekako da joj doda na značaju? Da vam nije kazao Toni Bler možda da će to u našoj podsvesti da se upiše kao NASA ili ne daj bože NATO ili UNESCO ili AC/DC ?

Uostalom, možda baš tako i mislite. Nešto gledam vaš programski manifest: "Unapredićemo naše dalje učešće u programu Partnerstvo za mir sa NATO, svesni koristi koju ta saradnja može doneti svim građanima Srbije."



Dr M Dr M 17:38 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

A je l' ti misliš da ako ime svoje omiljene stranke pišeš uvek VELIKIM slovima, da će to nekako da joj doda na značaju?


Ne, to je zvanično ime

NOVA stranka.

Ne Nova stranka.

NOVA


larisa_bg larisa_bg 22:05 20.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Dr M

Ne, to je zvanično ime
NOVA stranka.
Ne Nova stranka.
NOVA


Pa niste baš dosledni u tome čak ni na sajtu stranke, programu, manifestu itd. Kako da vam neko veruje kad ne znate ni kako se zovete? Tebi se možda ovo čini kao nevažan detalj i cepidlačenje i hvatanje za sitnice, ali zapravo nije. Jer ideja treba da se osmisli ozbiljno i konzistentno. Kao i marketing. A pošto se sve radi - pardon my French - ofrlje, onda je takva i stranka, i nedoslednost u imenu svedoči i o svim ostalim nedoslednostima.




Dr M Dr M 09:14 21.03.2015

Re: Ko te ne zna...


Ovo je dokaz da uvek treba čuti i protivnike!

Hvala na ukazivanju na grešku u tekstu Statuta NOVE stranke. Biće prosledjeno nadležnima. Ukazuj i dalje, plz!

Takodje, hvala na citatu iz čl. 2., dobro je da se vidi svuda i uvek.

alselone alselone 09:18 21.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Gospode boze.
larisa_bg larisa_bg 22:21 21.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Dr M

Ovo je dokaz da uvek treba čuti i protivnike!



Znači, svi koji nisu uz vas su protivnici? To je zanimljivo političko stanovište, mada prilično prevaziđeno i deklarativno prezreno u demokratskom društvu, kaži i to tamo na sastanku.

Nego DRM, jesi video da vam je AV već maznuo onu ideju da se ušlihtate NATO-u? Gotovo, preduhitrio vas. Sad morate neki drugi strateški cilj sebi da postavite.

Možda da oslobodite Tibet? To bi bilo baš cool!

Pa reci, je l' nemam dobre ideje?
Dr M Dr M 00:16 22.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Znači, svi koji nisu uz vas su protivnici?


OK, pošto je tenis gotov, nastavak prijatne večeri..

Šta su oni koji se ne slažu sa nekim nama? Saveznici? Pretpostavljam da ne.
Protivnika ima raznih, od onih koji se sa nama ne slažu za jedan stepen do onih kod kojih je neslaganje 180. Na kom si broju Ti?

Demokratiju ne smatram sistemom u kome nema protivnika nego onim u kome protivnici kroz dijalog dodju do rešenja koja su prihvatljiva najvećem broju zainteresovanih.

Što se tiče odnosa sa NATO, smatram da je, u ovom trenutku, Partnerstvo za mir zadovoljavajući okvir i da će dalje približavanje toj organizaciji zavisiti od budućeg razvoja medjunarodne situacije.

U vezi Tvog predloga za oslobadjanje Tibeta, moj stav je da Srbija priznaje medjunarodno priznate granica svih zemalja članica UN, sa tim da Tibet treba da ima široku, funkcionalnu autonomiju, tako da tibetski separatisti ne treba da računaju na podršku NOVE stranke i moju lično. Ako si u prilici, javi im to, plz!

Verujem da imaš dobre ideje, mada su neke koje si izložila prilično ekscentrične.


alselone alselone 01:02 22.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Možda da oslobodite Tibet?


Pande su uvek odlicna ideja.
larisa_bg larisa_bg 01:23 22.03.2015

Re: Ko te ne zna...

Dr M
Na kom si broju Ti?


zdrava četvorčica, što pitaš?

i skrati malo ta izlaganja, ja to samo Tasi tolerišem tol'ke čaršave od postova

Dr M

Verujem da imaš dobre ideje, mada su neke koje si izložila prilično ekscentrične.


nemam pojma odakle ti ta ideja

Dr M Dr M 01:39 22.03.2015

Re: Ko te ne zna...

zdrava četvorčica, što pitaš?


Zdravlje iznad svega

Vidiš da oko nečega možemo da se složimo!

Pozz,

Edit

Prelazim na tviter format kad god bude moguće
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:50 19.03.2015

Znači

Zoran Živković vas je pozvao da budete članovi njegove stranke, a vi mu odgovorili: "Može, al' ako ti ne budeš predsednik." Pa to je fenomenalno! Ja to iskreno mislim.

Vi ste tražili da se jedan srpski političar odrekne sebe zbog vas! Ljudi, pa vi ste čista naiva
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:55 19.03.2015

Pozovi Dušana Pavlovića

da se registruje na blog
expolicajac expolicajac 17:29 19.03.2015

Re: Pozovi Dušana Pavlovića

dobrosavljevic_m
da se registruje na blog

Bio, al mu se ne sviđa kada mu se oponira.
angie01 angie01 18:00 19.03.2015

Re: Pozovi Dušana Pavlovića


Bio, al mu se ne sviđa kada mu se oponira.





larisa_bg larisa_bg 19:07 19.03.2015

Re: blic

dobrosavljevic_m
Državna revizorska institucija (DRI) saopštila je da je podnela 204 zahteva za pokretanje prekršajnih postupaka, 17 krivičnih prijava i 19 prijava za privredni prestup protiv bivših i sadašnjih funkcionera među kojima su i Mlađan Dinkić, Saša Radulović, Goran Knežević, Aleksandar Antić, Aleksandar Vulin, Velimir Ilić i Milutin Mrkonjić.



džaba
hipik će opet da se izvuče
Hudini je to!

hajkula1 hajkula1 21:53 19.03.2015

Re: blic

dobrosavljevic_m
Državna revizorska institucija (DRI) saopštila je da je podnela 204 zahteva za pokretanje prekršajnih postupaka, 17 krivičnih prijava i 19 prijava za privredni prestup protiv bivših i sadašnjih funkcionera među kojima su i Mlađan Dinkić, Saša Radulović, Goran Knežević, Aleksandar Antić, Aleksandar Vulin, Velimir Ilić i Milutin Mrkonjić.




Pravni timovi i dalje nastavljaju da razmatraju i analiziraju izveštaje o reviziji u vezi sa elementima za podnošenje prijava protiv odgovornih lica u subjektima reviziji koji nisu obuhvaćeni informacijom o podnetim prijavama.


Državna revizorska institucija neće davati detaljnije informacije u vezi sa podnetim zahtevima za pokretanje prekršajnog postupaka, prijavama za privredni prestup i krivičnim prijavama.


Prijave su podnete i protiv Dragana Glamočića, Danila Golubovića, Nebojše Vasiljevića, Predraga Peruničića, Tatjane Matić, Nevene Petrušić, Dragana Vukmirovića, Velimira Radosavljevića i Radomira Ljušića.



G.Cross G.Cross 22:08 19.03.2015

Re: blic

hipik će opet da se izvuče


Molim da se ne vredjaju hipici ovde.
larisa_bg larisa_bg 13:44 20.03.2015

Re: blic

G.Cross
hipik će opet da se izvuče


Molim da se ne vredjaju hipici ovde.



hajkula1 hajkula1 21:42 19.03.2015

Da li kojim slučajem,,,


neko ima primerak ili tekst novog glasila "Ne da(vi)mo Beograd"?

http://www.24sata.rs/privedeni-aktivisti-i-novinarka-bete-uprkos-sluzbenoj-dozvoli/7024





Živković je prevaziđen (neću da pominjem vinograd, poreklo imovine ni druge primedbe).


Za one koji ne čitaju uvodni tekst, ili ne razumeju pročitano ili smišljeno, po zadatku ili iz nekog tajnog poriva, učitavaju



Dušan i ja smo u startu bili saglasni da tu novu političku opciju ne može da vodi Zoran Živković. I da, po našem mišljenju, on nema ni znanje ni kredibilitet za to. Po našem mišljenju, pristojni i kredibilni ljudi neće pristati na to da on bude predsednik stranke. A bez njih promena nije moguća. To smo mu i rekli.

Takođe smo mu rekli i da ni Dušan ni ja ne možemo da budemo predsednici stranke (sam je pitao da li imamo tu ambiciju). Razlog je što ni Dušan ni ja u to vreme nismo imali značajnu prepoznatljivost u javnosti. Ta prepoznatljivost je neophodna za lidera političke opcije.

Zoran bi postao počasni predsednik

Predložili smo Zoranu Živkoviću da zajedno tražimo predsednika stranke i da zajedno počnemo razgovore sa uglednim i kredibilnim ljudima da nam se priključe.



expolicajac expolicajac 21:50 19.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

hajkula1

neko ima primerak ili tekst novog glasila "Ne da(vi)mo Beograd"?

http://www.24sata.rs/privedeni-aktivisti-i-novinarka-bete-uprkos-sluzbenoj-dozvoli/7024





Živković je prevaziđen (neću da pominjem vinograd, poreklo imovine ni druge primedbe).


Za one koji ne čitaju uvodni tekst, ili ne razumeju pročitano ili smišljeno, po zadatku ili iz nekog tajnog poriva, učitavaju



Dušan i ja smo u startu bili saglasni da tu novu političku opciju ne može da vodi Zoran Živković. I da, po našem mišljenju, on nema ni znanje ni kredibilitet za to. Po našem mišljenju, pristojni i kredibilni ljudi neće pristati na to da on bude predsednik stranke. A bez njih promena nije moguća. To smo mu i rekli.

Takođe smo mu rekli i da ni Dušan ni ja ne možemo da budemo predsednici stranke (sam je pitao da li imamo tu ambiciju). Razlog je što ni Dušan ni ja u to vreme nismo imali značajnu prepoznatljivost u javnosti. Ta prepoznatljivost je neophodna za lidera političke opcije.

Zoran bi postao počasni predsednik

Predložili smo Zoranu Živkoviću da zajedno tražimo predsednika stranke i da zajedno počnemo razgovore sa uglednim i kredibilnim ljudima da nam se priključe.




hajkulice a što se ti ne držiš onoga što znaš da radiš? Pitanje za tebe. Da li si učestvovala ikada u formiranju neke stranke?
Ako nisi, a siguran sam da nisi, nemoj da padaš na pamflete gordih i sujetnih ljudi.
Ovo onako drugarski blogokolegijalno
hajkula1 hajkula1 22:07 19.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

expolicajac
hajkula1

neko ima primerak ili tekst novog glasila "Ne da(vi)mo Beograd"?

http://www.24sata.rs/privedeni-aktivisti-i-novinarka-bete-uprkos-sluzbenoj-dozvoli/7024





Živković je prevaziđen (neću da pominjem vinograd, poreklo imovine ni druge primedbe).


Za one koji ne čitaju uvodni tekst, ili ne razumeju pročitano ili smišljeno, po zadatku ili iz nekog tajnog poriva, učitavaju



Dušan i ja smo u startu bili saglasni da tu novu političku opciju ne može da vodi Zoran Živković. I da, po našem mišljenju, on nema ni znanje ni kredibilitet za to. Po našem mišljenju, pristojni i kredibilni ljudi neće pristati na to da on bude predsednik stranke. A bez njih promena nije moguća. To smo mu i rekli.

Takođe smo mu rekli i da ni Dušan ni ja ne možemo da budemo predsednici stranke (sam je pitao da li imamo tu ambiciju). Razlog je što ni Dušan ni ja u to vreme nismo imali značajnu prepoznatljivost u javnosti. Ta prepoznatljivost je neophodna za lidera političke opcije.

Zoran bi postao počasni predsednik

Predložili smo Zoranu Živkoviću da zajedno tražimo predsednika stranke i da zajedno počnemo razgovore sa uglednim i kredibilnim ljudima da nam se priključe.




hajkulice a što se ti ne držiš onoga što znaš da radiš? Pitanje za tebe. Da li si učestvovala ikada u formiranju neke stranke?
Ako nisi, a siguran sam da nisi, nemoj da padaš na pamflete gordih i sujetnih ljudi.
Ovo onako drugarski blogokolegijalno



Učestvovala sam.



expolicajac expolicajac 22:10 19.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Učestvovala sam.

Alionda si bila slab đak,
predatortz predatortz 22:16 19.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

expolicajac
Učestvovala sam.

Alionda si bila slab đak,


Suncetijebem! Ja sam jedva kuću napravio, a vi pravite stranke!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 19.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Suncetijebem! Ja sam jedva kuću napravio, a vi pravite stranke


Pa kad samo na sebe misliš.
Napraviš kuću i šta?
Usrećiš sebe i svoju porodicu.
Napraviš stranku da usrećuješ celu naciju.
To se zove briga za otadžbinu :)

A pazi kd sam stvarno slušao neke koji su pravili stranke i baš to navodili kao motiv..kao, meni ovo ne treba, ja mogu lepo da živim bez ovoga, ali nacija, država.. :)
predatortz predatortz 22:26 19.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

A pazi kd sam stvarno slušao neke koji su pravili stranke i baš to navodili kao motiv..kao, meni ovo ne treba, ja mogu lepo da živim bez ovoga, ali nacija, država.. :)


Kako mi je kratak fitilj ovih dana, mislim da bih pobio ta govna.
hajkula1 hajkula1 23:42 19.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

predatortz
expolicajac
Učestvovala sam.

Alionda si bila slab đak,




Suncetijebem! Ja sam jedva kuću napravio, a vi pravite stranke!


I kuću sam napravila.



hajkula1 hajkula1 00:18 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

expolicajac

hajkulice a što se ti ne držiš onoga što znaš da radiš?




Objasni šta ti ovo znači


hajkulice a što se ti ne držiš onoga što znaš da radiš?



Što pre se posvađamo, pre ćemo se pomiriti.


DJB podržavam zbog Programa i Principa. Iza Saše je sukob s Vučićem (mogao je da ćuti i da se tali, stekne vinograd, kvadrate kod Hrama i dr. ali nije). Iza Živkovića je vinograd.

Dr M Dr M 00:38 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Iza Živkovića je vinograd.


...koji je napravio po važećem zakonu i otarasio ga se kad je rešio da se vrati u politiku.

Iza svih tih priča o vinogradu stoji, sa jedne strane, otrov političkih protivnika a sa druge ostatak komunističke svesti po kojoj je svaka privatna inicijativa neka kradja.

Kamo sreće da su i drugi političari napravili neki vinograd umesto što su pravili rupe u budžetu.

NOVA stranka je stranka malih i srednjih preduzetnika, ljudi koji žele da rade i zarade, a ne sitnih i krupnih političkih šibicara.
hajkula1 hajkula1 01:11 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Dr M
Iza Živkovića je vinograd.


...koji je napravio po važećem zakonu i otarasio ga se kad je rešio da se vrati u politiku.




Baš me golicaš po jeziku... nego odoh da spavam.


P.S.
ne treba komentar. Sve po zakonu (ima i u pesmi).
blogovatelj blogovatelj 03:56 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

A pazi kd sam stvarno slušao neke koji su pravili stranke i baš to navodili kao motiv..kao, meni ovo ne treba, ja mogu lepo da živim bez ovoga, ali nacija, država.. :)


Ja sam uživo u radio programu slušao pacijenta, poreklom Pakistanca, koji je mrtav ozbiljan pričao kako je ceo dan meditirao i odjedanput se prosvetlio i ukazalo mu se da mora da se kandiduje za gradonačelnika Toronta. Otprilike kao kad se Beluši u Braći Bluz prosvetli pa reši da nanovo skuplja bend.
blogovatelj blogovatelj 03:58 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

...koji je napravio po važećem zakonu i otarasio ga se kad je rešio da se vrati u politiku.


Divno. A pare od subvencija, jel mu to palo na pamet da vrati u budžet?
Dr M Dr M 08:09 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

blogovatelj
...koji je napravio po važećem zakonu i otarasio ga se kad je rešio da se vrati u politiku.


Divno. A pare od subvencija, jel mu to palo na pamet da vrati u budžet?


To nije bio kredit nego subvencija. Neću da Te vredjam objašnjavajući razliku.
milisav68 milisav68 09:03 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Dr M
To nije bio kredit nego subvencija. Neću da Te vredjam objašnjavajući razliku.

Pa da, propisi su propisi.

To što je bilo sve po zakonu, ne znači i da je moralno, naročito zadržavanje novca.

Napisali zakone, da se bolje zaklone.

Sad još treba da slušamo kako se on sam iznenadio, što je uopšte dobio tu subvenciju.

Napisao dobar biznis plan, uh, Ja znam da je deda mene najviše voleo, ali ovo....

Zašto nije uzeo kredit od banke, kada je toliko sposoban?

I koliko ljudi je bilo upoznato sa mogućnošću dobijanja tih subvencija?

Ovako je kod birača (u javnosti) ostao gorak ukus - nepostojanosti - ko će stalno da se bakće sa vinogradom.

Mnogo je lakše da se ponovo dođe na vlast, propišu novi zakoni i zagrebu neiskorišćeni fondovi EU, pa kad se izgubi vlast - dobije nova subvencija.
medjutim92 medjutim92 09:13 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Dr M
Iza Živkovića je vinograd.


...koji je napravio po važećem zakonu i otarasio ga se kad je rešio da se vrati u politiku.


I Nikolić i Vučić su po važećim zakonima dobili stanove od države.

naravno, jasna je meni razlika, no biračkom telu je malo teže objasniti, a konačan rezultat zavisi od birača.

Ubeđen sam da bi Nova stranka bila mnogo bolje prihvaćena kao nova da je neko stvarno nov na čelu. No pošto nisam član niti planiram da budem, ko mene pa pita.
Dr M Dr M 09:53 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

To što je bilo sve po zakonu, ne znači i da je moralno, naročito zadržavanje novca.


Milisave, zašto misliš da nije moralno obaviti posao koji Ti je država poverila, a subvencija je baš to, i na tome zaradiš? Država i dalje dobija novac od te subvencije.

Kredite od banaka su uzimali razni likovi bliski vlasti, da ih nikad ne vrate. Čuo si za Agrobanku itd.

Poziv za subvencije je bio javan, mogao je ko je hteo i imao odgovarajući plan. Oni koji su imali plan da opljačkaju državu su išli kod prijateljskih banaka.

Kod birača se naročito potencira ova priča o vinogradu zato što je aktuelna vlast prepoznala NOVU stranku kao realnu opasnost. Pavićeviću nemaju šta da prikače pa stalno potenciraju da je rodjeni Crnogorac, moš` misliti.

Nekad požalim što nisam medijski eksponiran član NOVE pa da mi prikače neku opasnu švaleraciju...
translator translator 09:54 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Dr M
Iza Živkovića je vinograd.


...koji je napravio po važećem zakonu i otarasio ga se kad je rešio da se vrati u politiku.

Iza svih tih priča o vinogradu stoji, sa jedne strane, otrov političkih protivnika a sa druge ostatak komunističke svesti po kojoj je svaka privatna inicijativa neka kradja.

Kamo sreće da su i drugi političari napravili neki vinograd umesto što su pravili rupe u budžetu.

NOVA stranka je stranka malih i srednjih preduzetnika, ljudi koji žele da rade i zarade, a ne sitnih i krupnih političkih šibicara.


Lololo, otrov i komunistička svest, pa jel ti misliš da se kopčamo na leđa?

"Živković je rekao da je normalno da on i Miodrag Kostić dobiju ukupan iznos od 80 miliona dinara sa niskim kamatama, sa grejs periodom. "

Zbog takvih kojima je sve to normalno i treba da postoji neko kao Radulović.
Dr M Dr M 10:02 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Ubeđen sam da bi Nova stranka bila mnogo bolje prihvaćena kao nova da je neko stvarno nov na čelu.


Taj brand new bi se jako teško našao. Zato funkcionalni oldtajmer uzgaja bukete mladih i novih koji će da preuzmu posao. U NOVOJ sve vrvi od mladih, lepih i pametnih koji uče zanat. Žao mi je što nisam ništa od pomenutog ali mi je prosto milo da ih gledam.
Dr M Dr M 10:09 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

"Živković je rekao da je normalno da on i Miodrag Kostić dobiju ukupan iznos od 80 miliona dinara sa niskim kamatama, sa grejs periodom. "


Šta tu ne valja? Trgovci se pogadjaju oko iznosa, kamata i ostalog.

Ako se ne dogovore, svako na svoju stranu.

Nemam ništa protiv postojanja Radulovića, samo, i on je radio za neku platu, ili procenat ili šta već, i nije zbog toga kriminalac.

Druga je stvar ako propišemo da se sve radi džabe..ali smo to već probali pa smo videli rezultat.
translator translator 10:16 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Pa ništa, samo to da u godini kada je prosečna subvencija bila oko 1 milion dinara Živković dobio 40 puta veći iznos, a on i još jedan su zajedno dobili više od trećine celog fonda za subvencije u toj godini. Sposobni neki ljudi, klasični srpski 'bizmismeni'. :)
inco inco 10:29 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

translator
Zbog takvih kojima je sve to normalno i treba da postoji neko kao Radulović.


Ako ti misliš da Radulović ne bi ugrabio takvu priliku i potom istim rečima pravdao 'normalnost' toga, imam i jedan most da ti prodam.
libkonz libkonz 10:31 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Ako ti misliš da Radulović ne bi ugrabio takvu priliku i potom istim rečima pravdao 'normalnost' toga, imam i jedan most da ti prodam.

Sebe smatram časnim čovekom, ali i ja bih ugrabio takvu priliku.
Ovde nije pokradena država i niko nije oštećen. Ovo je nešto što se državi isplati.
translator translator 10:38 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

inco
translator
Zbog takvih kojima je sve to normalno i treba da postoji neko kao Radulović.


Ako ti misliš da Radulović ne bi ugrabio takvu priliku i potom istim rečima pravdao 'normalnost' toga, imam i jedan most da ti prodam.


Radulović je već bio u prilici da ugrabi takvu priliku kao ministar privrede sa fondom koji je mogao da deli kako je hteo, i za sada nismo videli dokaze da je zloupotrebio ovlašćenja i/ili privilegovao nekoga. Dok ne vidim, neću tvrditi da su svi isti.
translator translator 10:39 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

libkonz
Ako ti misliš da Radulović ne bi ugrabio takvu priliku i potom istim rečima pravdao 'normalnost' toga, imam i jedan most da ti prodam.

Sebe smatram časnim čovekom, ali i ja bih ugrabio takvu priliku.
Ovde nije pokradena država i niko nije oštećen. Ovo je nešto što se državi isplati.


Gospode bože. Pa nije ni čudo što smo ovde gde smo.
inco inco 11:06 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

libkonz
Sebe smatram časnim čovekom, ali i ja bih ugrabio takvu priliku.
Ovde nije pokradena država i niko nije oštećen. Ovo je nešto što se državi isplati.


Svako sebe smatra časnim čovekom, al' da bi se smatrao budalom trebalo bi da odbiješ da omastiš brk na legalan način. Ne zameram ja Živkoviću što je ugrabio priliku, i ja bih u njegovoj situaciji - samo što u takvoj situaciji nikada ne bih bio zbog drugih principa do kojih lično držim, poput nikad-ništa-i-nikako u dilu sa državom (bilo kojom) - al' imam problem sa pravdanjem toga kao nacionalnog interesa.

O tome da li je neko oštećen i da li se to nekome isplatilo, sem pomenutom Živkoviću, mogli bismo da polemišemo. Čak i da su na kraju te pare vraćene u državnu kasu kroz poreze, uvek se može potegnuti pitanje da li je usled toga država na nekoj drugoj strani izgubila više (recimo ubijanjem konkurencije preko favorizovanja pojedinaca) ili da li je mogla za te novce da ostvari veće prihode na nekoj drugoj strani?

Baš iz poslednja dva i vučem svoje mišljenje da država ne bi smelo da ikoga subvencioniše. Mogućnosti za zloupotrebe su velike, ROI je neizvestan i na kraju guši zdravu konkurenciju dok jedino što je garantovano pozitivno u takvim šemama je da primaoci subvencija sebi udebljaju džep ili bar olakšaju poslovanje.

P.S. Sam' da se razumemo, ako bih morao da biram između Radulovića i Živkovića, teška srca bih izabrao potonjeg. Srećom pa ne moram da biram...
Dr M Dr M 11:08 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Pa ništa, samo to da u godini kada je prosečna subvencija bila oko 1 milion dinara Živković dobio 40 puta veći iznos, a on i još jedan su zajedno dobili više od trećine celog fonda za subvencije u toj godini.


Ako baratamo prosecima moramo da baratamo i površinama i biz planovima. Nije ista subvencija za ar i hektar i za obor za 16 svinja i vinograd od ne znam koliko hektara.

Subvencija za obućarsku radnju 3.000 evra, za Fijat milijarda. Prosek?


translator translator 11:41 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

U pitanju su subvencije koje je dalo min. poljoprivrede, kakve obućarske radnje i Fijat.

Da ne dužim, ako neko ne vidi nikakav problem u tome da visoki funkcioner stranke, u vreme kada je njegova stranka na vlasti dobije ogromnu, ekstra povoljnu subvenciju iz budžeta, nemam ništa protiv. Ali makar nemojte vređati inteligenciju kako je to sve normalno i korisno za državu, nije niko sisao vesla.
inco inco 11:46 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

translator
Radulović je već bio u prilici da ugrabi takvu priliku kao ministar privrede sa fondom koji je mogao da deli kako je hteo, i za sada nismo videli dokaze da je zloupotrebio ovlašćenja i/ili privilegovao nekoga. Dok ne vidim, neću tvrditi da su svi isti.


Radulović nije bio u takvoj prilici (u njegovo doba nije postojalo pozamašno subvencionisanje za privatne projekte iz koga bi mogao on da zagrabi činjenicom da je blizu te informacije). Znam da ljudi u Srbiji misle da su političari svemogući (to je delom i problem što nikako da ih se otarasimo kad vidimo da rade na očitu štetu naroda) ali nije Saša mogao da deli fondove tog ministarstva po sopstvenom nahođenju. Marifetluci na vrhu države se rade na malo (ali malo) perfidnije načine, uglavnom bez papirnog traga.

S druge strane, ja po automatizmu odbijam da verujem čoveku koji nema ni kučeta ni mačeta registrovanog na svoje ime a spucao je 5 banki u guzicu i pritom je delom života radio vrlo lukrativan posao (a čak ni ono što je u Srbiji radio nije baš neisplativo) a pritom mi prodaje priču da treba mene debelo oporezivati. To znači da je ili nesposoban (ako zaista ništa nije stekao za svojih 50 godina), ili da je i sam sklon utajama kroz raspodelu imanja po rođačko-drugarskim linijama (a meni hoće poreze da uzme i da me onemogući da radim isto što i on), ili da jednostavno laže - ne znam za tebe, al' meni nije za verovanje takvom čoveku.

Čak i da zanemarim to, po osnovu mnogo toga što je napisao na ovim stranicama okvalifikovao se kao soc-demagog, pogotovo što je uvek odbijao da odgovori na konkretna pitanja i zamerke na njegove ružičaste planove. To svakako ne znači da su drugi mnogo bolji od njega, naprotiv, više puta sam otvoreno stajao na njegovu stranu, al' stojim iza toga da je on daleko, daleko od cvećke kakvom želi da se predstavi. YMMV.
reanimator reanimator 11:54 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

S druge strane, ja po automatizmu odbijam da verujem čoveku koji nema ni kučeta ni mačeta registrovanog na svoje ime a spucao je 5 banki u guzicu

Tranzicioni gubitnik. Nije se snašao u mutnim vremenima
libkonz libkonz 12:01 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

da visoki funkcioner stranke, u vreme kada je njegova stranka na vlasti


U vreme kada je Živković dobio subvenciju bio je u opoziciji.
translator translator 12:17 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

libkonz
da visoki funkcioner stranke, u vreme kada je njegova stranka na vlasti


U vreme kada je Živković dobio subvenciju bio je u opoziciji.


Jel u Novoj stranci? :) Koliko se sećam tada je još bio član DS-a, a DS je učestvovao u vlasti.
expolicajac expolicajac 12:32 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

translator
libkonz
da visoki funkcioner stranke, u vreme kada je njegova stranka na vlasti


U vreme kada je Živković dobio subvenciju bio je u opoziciji.


Jel u Novoj stranci? :) Koliko se sećam tada je još bio član DS-a, a DS je učestvovao u vlasti.

Moram da ti dam jedan predlog. Od nadležnih potraži sve zapisnike inspekcijskih organa koji su izvršili kompletnu reviziju subvencija i poslovanja vezanih za te vinograde. NIŠTA, nije bilo urađeno van okvira zakona. Namera je bila da e Živković uhapsi po svaku cenu. NIŠTA NIJE BILO URAĐENO PROTIV ZAKONA. I zato se sada na sve načine spinuje politička odgovornost. Živković je moralnij od svih koji ga napadaju i pokušavaju da dokažu njegovu "krivicu". Probaj da nekada pogledaš istini u oči.
libkonz libkonz 12:44 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

DS je učestvovao u vlasti.

aha
Прва Влада Војислава Коштунице је била на власти у Србији од 3. марта 2004. године до 15. маја 2007. године.

Коалициони споразум око Владе су склопили Демократска странка Србије, Г17+, Нова Србија и Српски покрет обнове. Владу је подржала и Социјалдемократска партија која је добила једно министарско место. Ово је била мањинска Влада, а скупштинску већину је обезбедила Социјалистичка партија Србије. Председник Владе био је Војислав Коштуница.
libkonz libkonz 12:49 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

I da dodam: U Februaru 2004. Boris Tadić postaje predsednik DS-a i od tada je Zoran Živković marginalizovan u stranci. Subvencija je došla 3 godine kasnije.
translator translator 14:16 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

expolicajac
translator
libkonz
da visoki funkcioner stranke, u vreme kada je njegova stranka na vlasti


U vreme kada je Živković dobio subvenciju bio je u opoziciji.


Jel u Novoj stranci? :) Koliko se sećam tada je još bio član DS-a, a DS je učestvovao u vlasti.

Moram da ti dam jedan predlog. Od nadležnih potraži sve zapisnike inspekcijskih organa koji su izvršili kompletnu reviziju subvencija i poslovanja vezanih za te vinograde. NIŠTA, nije bilo urađeno van okvira zakona. Namera je bila da e Živković uhapsi po svaku cenu. NIŠTA NIJE BILO URAĐENO PROTIV ZAKONA. I zato se sada na sve načine spinuje politička odgovornost. Živković je moralnij od svih koji ga napadaju i pokušavaju da dokažu njegovu "krivicu". Probaj da nekada pogledaš istini u oči.


Zar sam tvrdio negde da nije po zakonu? U tome i jeste sva lepota, omastiš se o budžet i još sve po zakonu, kud ćeš lepše. A zakon napravljen po meri.

libkonz
I da dodam: U Februaru 2004. Boris Tadić postaje predsednik DS-a i od tada je Zoran Živković marginalizovan u stranci. Subvencija je došla 3 godine kasnije.


Koliko je marginalizovan ili "marginalizovan" ne znam, ali što kaže narod, ako koza laže, ne laže rog (subvencija).
sweet64 sweet64 14:28 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

U vreme kada je Živković dobio subvenciju bio je u opoziciji.


Eto, svi su isti i sve je isto (sveJedno), ne bih se baš hvalio ovom istinom. Nema veze da li je u vlasti ili ne, već da li je u krugu izabranih ili je sirotinja raja.
nikvet pn nikvet pn 14:51 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

milisav68
To što je bilo sve po zakonu, ne znači i da je moralno, naročito zadržavanje novca.


И Карићи су све по закону приступили примарној емисији.

Као Ђинђићев ротвајлер Живковић је био одличан. Хвала му за то.

После тога сам је прихватио да куса златном кашиком и зато добио златни падобран. А то екипа даје само заслужнима.
emsiemsi emsiemsi 15:05 20.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

nikvet pn
milisav68
To što je bilo sve po zakonu, ne znači i da je moralno, naročito zadržavanje novca.


И Карићи су све по закону приступили примарној емисији.

Као Ђинђићев ротвајлер Живковић је био одличан. Хвала му за то.

После тога сам је прихватио да куса златном кашиком и зато добио златни падобран. А то екипа даје само заслужнима.

Озбиљни људи заозбиљно разматрају смешног, полуписменог Живковића !
Смешно !
milisav68 milisav68 00:07 21.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Dr M
Milisave, zašto misliš da nije moralno obaviti posao koji Ti je država poverila, a subvencija je baš to, i na tome zaradiš? Država i dalje dobija novac od te subvencije.

Prema uredbi iz 2007, kada se dobije subvencija potpisuje se ugovor, gde su obaveze Ministarstva da u tri godine nadzire šta se dešava sa tom investicijom, a obaveza korisnika je da primeni sve agrotehničke mere – mere zaštite i nege, ali i da ga "drži" u posedu. Po tome, u konkretnom slučaju, sve obaveze "Kuće vina Živković" prema državi ispunjene su sa 31. decembrom 2009. godine.

To je već mesto za podizanje obrva: svi koji su 2007. godine dobili subvencije, u stvari su dobili pare na poklon. Obavezni su da vinograd održavaju u dobrom stanju i u svom vlasništvu samo do prve berbe. A posle? Posle nikom ništa. "Kvazinovinari" su, znači, ipak u pravu: novac je poklonjen. Zbog toga je već sledeće godine Uredbom rok za "držanje" vinograda produžen na pet godina, 2009. na devet…

"Tačno je da smo prema ugovoru već 1. januara mogli da uništimo vinograd, ali ne i da ga prodamo, jer je zemljište u zakupu", kaže Živković. "Bez obzira na ugovor, ništa od toga se neće desiti, ni sada ni ubuduće. Ovo je posao za do kraja života: jedan vinograd traje negde oko 30 godina, ja sam ga zasadio sa 47. Lepo je da se počne od početka, da čovek kad se osvrne ima šta da vidi."


Vreme

I jedan mali detalj:
Istina, subvencija nije isplaćena njemu, već njegovom preduzeću "Kuća vina Živković", koje je, u stvari, samo pola njegovo, a drugo pola je u vlasništvu "Agro uniona", koji je, pak, deo MK Grupe, koja je, opet, u "zna se čijem vlasništvu"… Lepota.

blogovatelj blogovatelj 04:55 21.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

To nije bio kredit nego subvencija. Neću da Te vredjam objašnjavajući razliku.


Ja zato što znam razliku, zato i pitam.
Subvencija ne mora da se vrati, kredit mora.
Koliko je seljaka uništeno da bi on tu subvenciju dobio a zatim preprodao vinograd?
A pazi što si našao eufemizam - otarasio se vinograda
Prodao ga je, za debele pare ga je prodao. Super mu biznis model. Dobije pare od države koje ne mora da vraća, za te pare kupi vinograd, pa ga se kasnije otarasi za mnogo više para.
Kako vas bre nije sramota?
emsiemsi emsiemsi 09:03 21.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

Dr M
Ubeđen sam da bi Nova stranka bila mnogo bolje prihvaćena kao nova da je neko stvarno nov na čelu.


Taj brand new bi se jako teško našao. Zato funkcionalni oldtajmer uzgaja bukete mladih i novih koji će da preuzmu posao. U NOVOJ sve vrvi od mladih, lepih i pametnih koji uče zanat. Žao mi je što nisam ništa od pomenutog ali mi je prosto milo da ih gledam.

Какав то занат ти млади уче !?
Боље би било да уче школу, да би, потом, могли да раде нешто корисно.
Предуслов за успешно бављење политиком је претходно успешно бављење неком струком.
Колико су били успешни они који се пре бављења политиком нису ничим бавили (успешно) у бављењу политиком, смо видели.
То исто гледамо и сада.
Дакле, ти млади што "врве" у тој новој партији, боље да узму неке џакове и купе ђубре по улицама, парковима итд..., не морају при томе нити да буду бог-зна-колико успешни, свакако ће бити кориснији него да се глупандеруишу уз тога полуписменога Живковића.

nikvet pn nikvet pn 09:39 21.03.2015

Re: Da li kojim slučajem,,,

libkonz
Sebe smatram časnim čovekom, ali i ja bih ugrabio takvu priliku.


Часни опортуниста. Фино.

После искоришћене прилике свака прича о поштењу је завршена.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:46 19.03.2015

Не ваља...

... Радуловић, не ваља Вучић, не ваља Тадић, не ваља Дачић, не ваља Пајтић.

Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?
Ако нема, није ли то мало необично, осим што ви ваљате сами себи?

Ако је овако као што кажем, ово је нека чудна земља...
alselone alselone 23:52 19.03.2015

Re: Не ваља...

Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?
Ако нема, није ли то мало необично, осим што ви ваљате сами себи?


A ko tebi od ponudjenih valja, Pedja?
libkonz libkonz 00:01 20.03.2015

Re: Не ваља...

Valja Živković.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:03 20.03.2015

Re: Не ваља...

alselone
Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?
Ако нема, није ли то мало необично, осим што ви ваљате сами себи?


A ko tebi od ponudjenih valja, Pedja?

О, не.
Не може тако ;-)
Ја сам први питао.

Читам ово и размишљам: нико, бре, овде не ваља.
Ако нико не ваља, онда је све у реду... Управо нам је како нам је, и немојте пуно да се буните.

Мислим, то је логика.

Дакле, да поновим питање: има ли иког ко вама ваља?
Осим вас самих.
Који се -- ах? -- не бавите политиком.
alselone alselone 00:13 20.03.2015

Re: Не ваља...

О, не.
Не може тако ;-)
Ја сам први питао.

Читам ово и размишљам: нико, бре, овде не ваља.
Ако нико не ваља, онда је све у реду... Управо нам је како нам је, и немојте пуно да се буните.

Мислим, то је логика.

Дакле, да поновим питање: има ли иког ко вама ваља?


Tako moj sin - ja sam prvi pitao. :) Ali dobro, odgovoricu ti. Meni od ponudjenih niko ne odgovara, lepse receno - nikog od ponudjenih ne bih voleo da vidim kako upravlja drzavom. Od onih koji nisu ponudjeni Aleksandar Popovic mi se cini kao razborit i pametan covek (ne i njegova stranka) i ja bih njemu licno dao sansu. Pored njega svidja mi se i Borko Stefanovic mislim da moze da napravi nesto od DS, ali jos uvek nisam siguran u njegove domete, da li jesamo nasmejani populista ili ima u sebi nesto vise - ne znam, ali mi se za sada svidja.

Eto dvoje, za pocetak.

A ko se tebi od ponudjenih svidja?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:21 20.03.2015

Re: Не ваља...

alselone
A ko se tebi od ponudjenih svidja?

Ја сам овде јавно изнео и подршку и обећање за кога ћу гласати, и то и урадио. Моја логика је била да ипак постоје неки који нешто и ваљају. Ја некако верујем у то. Шта ћу, кад сам наивчина.

Уосталом, понекад само помислим да треба пустити ових овде пет-шест политичких питона са блога у народ, и да видиш како ће да подаве све... Кад би ту памет Срби видели, они би одмах ујутро гласали и почели да размишљају како треба! То су такве генијалне идеје, не би се ни до јутра чекало, већ исто вече Српчад би се преобразила!

Него, неће питони да раде, само би да даве. Издалека.
А мора неко и да ради. Прича с људима. Објашњава. Учи их. Убеђује. Улива наду. Шета се од куће до куће.

Јебига, кад неће питони да дођу и блеском генија метаморфозирају Србију!
alselone alselone 00:36 20.03.2015

Re: Не ваља...

nisi odgovorio ni na svoj komentar a ni na moje pitanje. zamerio ai blogerima kako im se niko od, pa si ponudio neke ljude, ne svidja.

na to sam te ja pitao a ko se tebi od njih svidja.

ti si insistirao da ja prvo odvovorim konkretno sto i jesam. bilo bi fer i ti sada konkretno.

sorry na stilu, sa telefona je.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:45 20.03.2015

Re: Не ваља...

Odgovorio sam.
Bio sam rekao, javno, pre izbora, za koga ću glasati i za koga sam, napokon, glasao. I za koga neću i zašto neću glasati, i to sam bio rekao.

Dakle, ja nisam tu bitan, ja imam -- uvek -- za koga da glasam. Ja uvek i glasam. Ne uvek za iste, ali glasam. (Nestalan sam, takva mi priroda.)

Zanimljiviji su mi, od mene, ovi kojima nikad niko nije valjao. Nije Đinđić, nije Tadić, sad im ne valja ni Vučić?! Pa je l' ima neko ko im valja ili je valjao? Ikad? Ili su toliko pametni i iznad svega da nema?

Izvini na latinici, ali izgleda da je zarazna...
hajkula1 hajkula1 00:46 20.03.2015

Re: Не ваља...

Predrag Brajovic

.. Радуловић, не ваља Вучић, не ваља Тадић, не ваља Дачић, не ваља Пајтић.

Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?



alselone
О, не.
Не може тако ;-)
Ја сам први питао.

Читам ово и размишљам: нико, бре, овде не ваља.
Ако нико не ваља, онда је све у реду... Управо нам је како нам је, и немојте пуно да се буните.

Мислим, то је логика.

Дакле, да поновим питање: има ли иког ко вама ваља?


Tako moj sin - ja sam prvi pitao. :) Ali dobro, odgovoricu ti. Meni od ponudjenih niko ne odgovara, lepse receno - nikog od ponudjenih ne bih voleo da vidim kako upravlja drzavom. Od onih koji nisu ponudjeni Aleksandar Popovic mi se cini kao razborit i pametan covek (ne i njegova stranka) i ja bih njemu licno dao sansu. Pored njega svidja mi se i Borko Stefanovic mislim da moze da napravi nesto od DS, ali jos uvek nisam siguran u njegove domete, da li jesamo nasmejani populista ili ima u sebi nesto vise - ne znam, ali mi se za sada svidja.

Eto dvoje, za pocetak.

A ko se tebi od ponudjenih svidja?



Na ovog AP si mislio?






Moj izbor, Radulović zbog Principa, odbijanja da nemo posmatra i učestvuje u partokratiji i jer su se ostali nabrojani pokazali kao loši.


sweet64 sweet64 03:11 20.03.2015

Re: Не ваља...

Od onih koji nisu ponudjeni Aleksandar Popovic mi se cini kao razborit i pametan covek (ne i njegova stranka) i ja bih njemu licno dao sansu. Pored njega svidja mi se i Borko Stefanovic mislim da moze da napravi nesto od DS

Oprosti, molim te što ću ovo da kažem, ali podsetio si me ovim komentarom na VIP Velikog brata. Mnogo bolje mišljenje imaš ponekad o nekom pre nego što se deklariše tj kad padnu maske.
alselone alselone 11:15 20.03.2015

Re: Не ваља...

Na ovog AP si mislio?


Da, slusao sam ga par puta i deluje mi razborito a i moja keva ga je poznavala licno i pricala mi je iz prve ruke da je OK covek.

Odgovorio sam.

Nisi. Pretpostavljas da se secam sta si pricao pre par godina. Ne secam se. Ako bi mogao licno, kao sto si inicirao u prvom komentaru i kao sto sam ti odgovorio.

Moj izbor, Radulović zbog Principa, odbijanja da nemo posmatra i učestvuje u partokratiji i jer su se ostali nabrojani pokazali kao loši.

I meni se Radulovic svidjao na pocetku. Ali sam kasnije primetio dve stvari zbog kojih vise nije moj izbor:
- Ima rupa u znanju. Cak sam ga i ja, totalni neekonomista, "uhvatio" u gresci
- Ego mu je veci od Slobinog i Vucicevog zajedno
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:42 20.03.2015

Re: Не ваља...

Predrag Brajovic
... Радуловић, не ваља Вучић, не ваља Тадић, не ваља Дачић, не ваља Пајтић.

Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?


Je l' si ti lud il' ti noge smrde?

Kakav ti je ovo zakljucak?

Pa nisu to isti ljudi kojima ne valja Radulovic, Vucic, Tadic, Dacic pa sad zakljucujes kako nama kolektivno niko ne valja. Jednom ne valja Radulovic, drugom Vucic, trecem Tadic, cetvrtom Dacic...To je normalno. Valjda treba da svi listom budu za istog coveka da ne bi bilo kako "Srbima niko ne valja"?

Uostalom, sto mora da nam neko valja od ponudjenih - kao imamo pa veliki izbor...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:49 20.03.2015

Re: Не ваља...

Anonimni Pojedinac
Uostalom, sto mora da nam neko valja od ponudjenih - kao imamo pa veliki izbor...

Па то и кажем: ако је тако, све је у реду.
Једино ако нас ови с блога што све боље знају не спасу.
inco inco 11:51 20.03.2015

Re: Не ваља...

Predrag Brajovic
... Радуловић, не ваља Вучић, не ваља Тадић, не ваља Дачић, не ваља Пајтић.

Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?


Ne valja kuga, ne valja kolera, ne valja difterija, ne valja malarija, ne valja crni prišt...

Da vas pitam ja nešto ozbiljno, ljudi: ima li kakve boljke koja je po vama dobra?
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:57 20.03.2015

Re: Не ваља...

alselone


Od onih koji nisu ponudjeni Aleksandar Popovic mi se cini kao razborit i pametan covek (ne i njegova stranka) i ja bih njemu licno dao sansu. Pored njega svidja mi se i Borko Stefanovic mislim da moze da napravi nesto od DS, ali jos uvek nisam siguran u njegove domete, da li jesamo nasmejani populista ili ima u sebi nesto vise - ne znam, ali mi se za sada svidja.



Hehe, otprilike smo slicni. S tim da ja tu mogu da dodam i Pavicevica, pa cak i Zivkovica, mada sa zvezdicom, zna se zasto.

Radulovica sto se tice, ja zaista hocu da ga podrzim i trazim razloge za to, ali ne mere, uvek kad probam malo sebe da ubedim u to, postavim pitanje ili se povede diskusija, usledi atak botova gorih nego Vucicevih, i ja se smorim.
Ukratko, mozak hoce, ali srce nece.
Suprotno od Zivkovica, koji mi se dopada, ali prosto ono sa vinogradom ne mogu da progutam pa bog. Dakle, srce hoce, ali mozak nece.

Tako da...ostaje mi Pavicevic ili Demokratska stranka. E da zaboravih tu i Comicku koja je meni ok, ali kapiram da je ljudi s bloga ne gotive bas previse.
Moze da se desi i da eventualno podrzim Radulovica cisto da bude u parlamentu, ali plasim se da postane premijer, uopste mi se nije dopao tada. Mislim da ima kapacitet da bude veci diktator od Vucica. Ako je to moguce.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 11:58 20.03.2015

Re: Не ваља...

inco
Predrag Brajovic
... Радуловић, не ваља Вучић, не ваља Тадић, не ваља Дачић, не ваља Пајтић.

Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?


Ne valja kuga, ne valja kolera, ne valja difterija, ne valja malarija, ne valja crni prišt...

Da vas pitam ja nešto ozbiljno, ljudi: ima li kakve boljke koja je po vama dobra?


Idi bre zagrcnuh se.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:07 20.03.2015

Re: Не ваља...

inco
Predrag Brajovic
... Радуловић, не ваља Вучић, не ваља Тадић, не ваља Дачић, не ваља Пајтић.

Да вас питам ја нешто озбиљно, људи: има ли иког ко вама ваља?


Ne valja kuga, ne valja kolera, ne valja difterija, ne valja malarija, ne valja crni prišt...

Da vas pitam ja nešto ozbiljno, ljudi: ima li kakve boljke koja je po vama dobra?

:)))))))))

Ма ја се то мало шалим ;-)
У ствари, просто реагујем на једну врсту популизма.
Не знам како на га назовем -- квазиинтелтуални? свезнадарски? гастарбајтерски? -- али он стално овде искаче. (Мислим, и другде -- него ја се овде јављам, па га видим и коментаришем.)

Како он изгледа?

Рецимо, иде сад штрајк просветара -- сви се деру, подржавају их, оно као: побуна -- а они хоће за 100 евра већу плату, мале су, и ја станем, размислим, и укапирам: буџет нам је у qурцу. Нема ни за ово сад. Да би повећао плате за 100.000 људи ја морам да у буџету негде смањим плате другој стотини хиљада људи. И сад, кад то схватим, онда ми дође некако глупо да подржавам просветаре.

У ствари, ево -- подржавам! али да они кажу коме то да се смање плате, али да не лупају глупости, типа: партијцима по општинама, јер њих нема довољно, тамо је вишак тек 5-6 хиљада људи, а у локалној управи има дупло мање запослених него просветара, па једино да их све отпустимо како бисмо повећали плате проветарима.

Дакле, подржавам просветаре, али само ако они кажу коме да узмемо 100 евра месечно -- неким пензионерима, докторима, медицинским сестрама, војницима, полицајцима? Јер то су барем прближно једнако многобројне групације, па кад се њима закине биће довољно за просветаре.

Тај популизам стално даје једноставно и лаке одговоре на сложена и тешка питања. И погрешне, наравно. Али -- он је популаран. Зато се и зове популизам. Некад је увијен у шарену и лепу обланду, и користи стране речи. Некад је теткасто простосрдачан и тупав. Како год, он је на цени.
alselone alselone 12:40 20.03.2015

Re: Не ваља...

Pedja, mislim da nisi primetio da sam ti odgovorio.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:51 20.03.2015

Re: Не ваља...

alselone
Pedja, mislim da nisi primetio da sam ti odgovorio.

Приметио сам.
Неколико пута.

Пре претходних избора ја сам јавно овде рекао како ћу и зашто гласати. Немам намеру сада да понављам. Ево, навешћу један од разлога зашто нећу да понављам, мада има и других...

Па зато што се од мене тражи да под својим именом и презименом заступам политичке ставове који сви ви остали овде заступате анонимно. Шта ако ја, рецимо, имам фирму, па се својим јавним ставовима замерим неким државним структурама и они замисле да ми пошаљу 5-6 инспекција, који ће ми нешто свакако наћи, ма колико легално ја радио? Или ако моја политичка наклоност може код мојих потенцијалних клијаната изазвати одбојност, па ме као клијенти напусте?

Мислим, поновићу за кога сам ја гласао и кога подржао када се сви овде потпишу својим именом и презименом и политички се изјасне као што се и од мене тражи.

Зар није ово фер понуда? :)
medjutim92 medjutim92 12:57 20.03.2015

Re: Не ваља...

Brajoviću, a ko te tera da se predstaviš imenom i prezimenom?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:06 20.03.2015

Re: Не ваља...

medjutim92
Brajoviću, a ko te tera da se predstaviš imenom i prezimenom?

Нико.
Па што бих се онда и политички изјашњавао, што ме терате?
Ја нећу да будем различит од вас. Ни за вас се не зна ко је тај који подржава Мику-Перу-Лазу... :)
alselone alselone 14:28 20.03.2015

Re: Не ваља...

Пре претходних избора ја сам јавно овде рекао како ћу и зашто гласати. Немам намеру сада да понављам.


U redu. Mislim da nije fer, a ti naravno radis po svom nahodjenju.

Inicirao si razgovor na jedan nacin i nisi spreman da odgovoris istom merom. Za mene to nije fer.

Srednji pasus zaista razumem i to je OK. Ali onda nismo trebali ni pocinjati ovaj razgovor.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:50 20.03.2015

Re: Не ваља...

alselone
Inicirao si razgovor na jedan nacin i nisi spreman da odgovoris istom merom.

Јесам, под истом мером.
А то значи да се сви потпишу испод својих (политичких) ставова.
А не само ја.
Јер иначе нисам равноправан са вама.

Истог трена, када се сви потпишу, или барем већина, или макар сви из овог threada, ја ћу поновити зашто сам и како гласао.

Мислим да је логика на мојој страни.
А против логике препоруке не помажу.
Ни интелектуални популизам.
alselone alselone 14:55 20.03.2015

Re: Не ваља...

ја ћу поновити зашто сам и како гласао.


Ja te ovo zapravo nisam pitao jer je suvise licno. Pitao sam te samo isto pitanje koje si ti mene. Ko mi od pomenutih valja.

Ali da ne gnjavimo dalje. Razumemo se.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:55 20.03.2015

Re: Не ваља...

Мислим да је логика на мојој страни.
А против логике препоруке не помажу.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana