Kultura

o letu jedne fotografije

antioksidant RSS / 06.04.2015. u 12:21

"Мислим да сам у сваком одговору био учтив и пристојан, али довољно оштар да одговорим на таблоидизацију, најбруталнију могућу, једног тужног и тешког догађаја."


Таблоидизација је свеприсутна, то се тешко да оспорити али оно што је уочљиво а што се спином замагљује јесте да је таблоидизација изворно присутна у сфери спасавања. 

Истог дана кад је пао хеликоптер десио се и покушај киднаповања детета у Београду, покушај који је на срећу заустављен акцијом полиције и дете је враћено родитељима.. гле чуда у кадру је био и министар Стефановић.

 

susret-sa-detetom-ps.jpg 

 

"Отац је стигао у пратњи министра унутрашњих послова Небојше Стефановића који се лично ангажовао како би отета девојчица била спасена."


 IZVOR: http://www.tvbest.rs/141058-dirljiv-susret-oca-sa-otetom-devojcicom-video

Али та потреба за сликањем није настала тог дана, ова власт је у хеликоптеру са камерама још од Фекетића, зато и постоји сасвим оправдана задршка у прихватању понуђених објашњења и мотива.

jpeg

Када се све заврши лепо, кад хеликоптер слети, кад фотографија заузме све насловне стране тад нико и не поставља питање да ли је и колико било упитно слати војни тим у акцију решавања проблема... недостатка Аптамила.

BfVUgx7CYAAs1Xf.jpg_large-320x480.jpg


"Током једног од слетања Бранислав Милосављевић, командант ватрогасно-спасилачког батаљона из Зрењанина обавестио је генерала Бандића како Полиција има информацију да се на око километар и по одатле у једној кући налази беба са дадиљом и да су због невремена остале без хране за дете."


IZVOR: http://tangosix.rs/2014/02/02/ekskluzivno-pozadina-price-o-vipvo-spasavanju-koje-je-raznezilo-srbiju/

Извештаји војних комисија о паду хеликоптера бавили су се питањима из своје надлежности и из њих се могу поставити одређена питња као на пример зашто цивилна контрола лета инсистира на слетању на аеродрому Никола Тесла и да ли је уобичајено да се одлука о месту слетања прилагођава чињеници где се налази медицинска екипа за прихват пацијента? (Лаички логичније је да се медицинска екипа прилагођава месту слетања а место слетања бира на основу "летачких" критеријума, нарочито када су све потенцијалне локације у Београду, тј свима је сасвим омогућен прилаз). Али чини ми се да су важнија питања везана за таблоидизацију спасавања, јер јасних процедура за доношења одлука у овим стварима нема, и да је на њих неопходно добити одговоре:


1. Ко је, када и којим каналом комуникације дошао до министра Гашића са информацијом да је у току медицински транспорт заглављен на Ибарској магистрали? (Премијер Вучић је више пута истакао да он није био упознат са целом акцијом али да је био рекао би исто - спасавајте дете. Та реакција је сасвим људска с тим што.. није баш по закону. Јер војска је организација која поштује строге процедуре и хијерархију. Премијер у тој хијерархији није баш неки званичан шраф, па чак и кад генералу Диковићу издаје наређења пред камерама).

2. Ко је и зашто обавестио медије да је у току медицински транспорт животно угрожене бебе? (Исхитрене вести смењивале су једна другу целе вечери. Прво је јављено да је беба сигурно стигла колима хитне помоћи у КБЦ Крагујевац, па да је хеликоптер сигурно слетео на аеродром Никола Тесла...).

Да ли ће та питања бити јасно постављена у медијима која су видљивија ширем броју грађана не знам али Премијер је већ истакао да му је намера да буде "довољно оштар" у својим одговорима (шта год то значило).


И на само крају нешто о одговорности. Премијер (незаобилазан фактор у овоме али сам се наметнуо кад је истрчао да својим грудима брани Гашића и Лончара) је рекао да лично преузима сву политичку одговорност поводом овог случаја. Наравно, истог трена је покушао да замагли на шта би се та одговорност односила и поставља питање "А ко не би спасавао болесну бебу?" али питање политичке одговорности министара није у томе.

 

Питање политичке одговорности министра одбране је у одговору на питања да ли пилоти ВЈ имају довољно сати налета у отежаним условима и да ли имају одговарајућу опрему и колико су увежбани у њеном коришћењу?

 

Питање политичке одговорности министра здравља је у одговору на питање да ли је КБЦ Крагујевац, прва дестинација за прихват бебе, довољно опремљен и кадровски и опремом да одговори захтевима или је једина шанса свих у Србији да се домогну Београда некако?

 

Питање политичке одговорности министра грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре је у одговору на питање колико мало кише треба да падне да би друга најважнија саобраћајница у Србији била проходна?

 

Питање политичке одговорности министра културе и информисања лежи у одговору на питање кад и како су се створили услови у коме су се занати новинара и пр стручњака изједначили?...

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 12:21 06.04.2015

негативни тастер

qqriq qqriq 12:35 06.04.2015

super ti naslov

isidora.k isidora.k 22:58 06.04.2015

Re: super ti naslov




ministar zdravlja na aerodromu Nikola Tesla
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:10 07.04.2015

Re: super ti naslov

isidora.k



ministar zdravlja na aerodromu Nikola Tesla


Postoji i direktniji dokaz da je Loncar trebalo da prisustvuje sletanju.

Svedocenje Bandica na strani 19, tacka 8.

Zbog ovakvih stvari u normalnim zemljama pada vlada.
a_jovicic a_jovicic 09:35 07.04.2015

Re: super ti naslov

... a evo i lepog teksta na temu značaja poštovanja procedura čak i u urgentnim situacijama ...

"Emocije i procedure"

„Intuitivna tvrdnja da ozbiljni hitni slučajevi zahtevaju da diskrecioni autoritet dela izvan nasleđenih pravila i standardnih operativnih procedura, pa čak i u suprotnosti sa njima, mnogo je manje uverljiva nego što se to čini njenim braniocima. Posetite sobu za hitne slučajeve u bilo kojoj bolnici i videćete da i medicinske sestre pored kreveta komatoznog pacijenta slede stroge procedure kako bi izbegle neku fatalnu grešku, na primer po pitanju izbora prave krvne grupe. Takva pravila se razvijaju tokom vremena zato što se greške koje profesionalci čine u situacijama stresa i panike mogu predvideti. Da su političari i birokrati jednako podložni greškama koje se inače mogu izbeći kao i lekari i medicinske sestre (ili piloti ili vatrogasci) nije potrebno naglašavati. Hitni slučajevi, bez obzira na svoju ozbiljnost, ne suspenduju zakone ljudske pogrešivosti niti eliminišu potrebu za ček-listama, đavoljim advokatima, post factum kontrolama i uređenim adverzarijalnim procedurama.“

"Svega toga ne bi bilo da je Pera otišao pravo u policiju!" (u prevodu ... da je Gašić zvao Dikovića a ne Bandića, možda mi ne bi imali o čemu da pišemo ovih dana a možda bi i dete bilo preveženo ambulatnim kolima preko Kopaonika)
qqriq qqriq 13:12 07.04.2015

Re: super ti naslov

ministar zdravlja na aerodromu Nikola Tesla


Kada je ovo snimljeno?
Nismo svi tako savršeno obavešteni, a i opremljeni fotkama!
qqriq qqriq 13:15 07.04.2015

Re: super ti naslov

Postoji i direktniji dokaz da je Loncar trebalo da prisustvuje sletanju.


Upravo su na SE javili da je Lončar tražio od Mehića da sleti na krov VMA.
Ali, šta oni znaju!!!!!!!!! Sto posto je insistirao na aerodromu. Jer..

Upravo su javili i da u Turskoj ne radi FB, Tviter i slično, a ja se pre pet minuta dopisivala s prijateljima iz Antalije Na FB.
ivana23 ivana23 13:34 07.04.2015

Re: super ti naslov

Upravo su javili i da u Turskoj ne radi FB, Tviter i slično, a ja se pre pet minuta dopisivala s prijateljima iz Antalije Na FB


Za dr. mreze u Turskoj:

- Turska blokirala Twitter Facebook i YouTube -juce

- Turska "oslobodila" Twitter, YouTube i Facebook - danas

Informises se preko neazurnih medija.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:37 07.04.2015

Re: super ti naslov

qqriq
Postoji i direktniji dokaz da je Loncar trebalo da prisustvuje sletanju.


Upravi su na SE javili da je Lončar tražio od Mehića da sleti na krov VMA.
Ali, šta oni znaju!!!!!!!!! Sto posto je insistirao na aerodromu. Jer..

Upravo su javili i da u Turskoj ne radi FB, Tviter i slično, a ja se pre pet minuta dopisivala s prijateljima iz Antalije Na FB.


Malo kasnis, to je stara vest, FB je odblokiran. Ali, sta oni znaju!!!!!!!!


Sto se Loncara tice, ne znam sta te je spopalo.
Methinks lady doth protest too much.

Mozes o njegovoj ulozi vise da se obavestis detaljnije citanjem transkripata razgovora sa lokala.




Obrati paznju da je u vreme (20:41) kada se organizovalo obezbedjivanje vozila za ministra zdravlja posada jos uvek nije znala na koju destinaciju je planirano sletanje, vec je Mehic mislio da se ide na VMA.

Toliko o prioritetima u organizaciji poduhvata.
ivana23 ivana23 13:43 07.04.2015

Re: super ti naslov

isidora.k
ministar zdravlja na aerodromu Nikola Tesla


26.08.2014. u 06:45
DEČAK NA LEČENJU U NEMAČKOJ: Ocu pozlilo, Novaka u avion uneo ministar Lončar
qqriq qqriq 14:03 07.04.2015

Re: super ti naslov

Informises se preko neazurnih medija.





Tako malopre čula
, a mnogo mi žao da imam i druga posla.
Mislim, srećna da imam.

qqriq qqriq 14:11 07.04.2015

Re: super ti naslov

ivana23
isidora.k
ministar zdravlja na aerodromu Nikola Tesla


26.08.2014. u 06:45
DEČAK NA LEČENJU U NEMAČKOJ: Ocu pozlilo, Novaka u avion uneo ministar Lončar


I, gde je problem?
reanimator reanimator 14:12 07.04.2015

Re: super ti naslov

I, gde je problem?

Kako gde jebote, pa je l' mora ministar na rukama da ga unese u avion? Daj da pozatvaramo te kabinete i izdamo zgrade, jer ministri su nam u neprekidnoj akciji na terenu.
qqriq qqriq 14:14 07.04.2015

Re: super ti naslov

Sto se Loncara tice, ne znam sta te je spopalo.


Pa samo to da mi se učinilo malo skretanje ulevo kod Albukerkija.
Kao da mi vojska paducka u drugi plan.
qqriq qqriq 14:16 07.04.2015

Re: super ti naslov

Kako gde jebote,


Lakše!
Jel piše Ocu pozlilo?
reanimator reanimator 14:21 07.04.2015

Re: super ti naslov

Lakše!
Jel piše Ocu pozlilo?

Pa ne mora ni otac. Ima tu neki medicinski tim, lekari, tehničari, osoblje aviona...bilo ko.. meni je ključno pitanje koj qrac će ministar uopšte na aerodromu? Kome ministar ne veruje? Lekarima? Kao i u ovom dočeku na Surčinu...nije mogla medicinska ekipa da sačeka, nego mora lično? Mislim, ako on ne veruje lekarima, nego mora d aprisustvuje, onda im ne verujem ni ja i hoću sutra, kad odem po terapiju za pritisak, da se nacrta Lončar, da me pregleda i da kaže da li monopril ili enalapril
angie01 angie01 14:29 07.04.2015

Re: super ti naslov

Ima tu neki medicinski tim,


i sta sda, medicinski tim d'izadje u novine, a on ministar?!
reanimator reanimator 14:35 07.04.2015

Re: super ti naslov

i sta sda, medicinski tim da izadje u novine, a on ministar

Pa ne jbt, taj proaktivni fazon se baš zapatio. Mislim, ne mogu bre više da gledam. Dragin istovaruje kamion, Djilas gura džip, ovaj nosi dete, onaj vozi brod...pazi kad mi nedostaju oni nevidljivi ministri iz devedesetih. Bar znaš da je balzamovan u tamo nekom kabinetu i pljačka staru štednju, a ne moraš da ga gledaš u akciji.
qqriq qqriq 14:36 07.04.2015

Re: super ti naslov

meni je ključno pitanje koj qrac će ministar uopšte na aerodromu?

nije ti, qrac, palo na pamet da je iza spasavanja deteta stajalo ministarstvo zdravlja odnosno onaj rfzo pa zato?
recimo, ja kad nešto počnem da radim, nema te sile koje će me sprečiti da vidim kraj.
reanimator reanimator 14:39 07.04.2015

Re: super ti naslov

nije ti, qrac, palo na pamet da je iza spasavanja deteta stajalo ministarstvo zdravlja odnosno onaj rfzo pa zato?
recimo, ja kad nešto počnem da radim, nema te sile koje će me sprečiti da vidim kraj.

Palo mi je na pamet. Isto to ministarstvo stoji iza svake moguće odluke koja se tiče zdravstva, pa ne očekujem ministra da prisustvuje baš svakoj realizaciji. A koliko vidim i oni biraju gde će da prisustvuju.
antioksidant antioksidant 14:40 07.04.2015

Re: super ti naslov

pazi kad mi nedostaju oni nevidljivi ministri iz devedesetih. Bar znaš da je balzamovan u tamo nekom kabinetu i pljačka staru štednju, a ne moraš da ga gledaš u akciji.

зашто кажеш веља илић?
svarog svarog 14:48 07.04.2015

Re: super ti naslov

Meni sve deluje da je taj lončar mastermajnd ove cele zajebancije, a ima da se izvuče neogreban
qqriq qqriq 14:52 07.04.2015

Re: super ti naslov

baš svakoj realizaciji.


Ova baš i nije svaka.
Nego, kasnim sa odgovorom jer sam zadivljena slušala Betovana:

“Ja sam išao u Dubai da vidim najvišu zgradu u Evropi zove se Burdž Kalifa. Tri puta sam bio tamo da se slikam..."
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 14:55 07.04.2015

Re: super ti naslov

qqriq
baš svakoj realizaciji.


Ova baš i nije svaka.



Tacno. Ova je posebna. Ovde se radilo o "bebi muslimanske veroispovesti".
qqriq qqriq 14:55 07.04.2015

Re: super ti naslov

svarog
Meni sve deluje da je taj lončar mastermajnd ove cele zajebancije, a ima da se izvuče neogreban


Ma da. Beba mu došla ko kec na 11.
qqriq qqriq 14:56 07.04.2015

Re: super ti naslov

Tacno. Ova je posebna. Ovde se radi o "bebi muslimanske veroispovesti".


Tvoja originalnost je za svaku pohvalu.
qqriq qqriq 14:57 07.04.2015

Re: super ti naslov

zajebancije



???!!!???
svarog svarog 15:09 07.04.2015

Re: super ti naslov

qqriq




kakva produktivnost
angie01 angie01 15:26 07.04.2015

Re: super ti naslov

Pa ne jbt,


re, brate/sestro,...ironisem.
qqriq qqriq 15:51 07.04.2015

Re: super ti naslov

svarog


ko???

reanimator reanimator 16:31 07.04.2015

Re: super ti naslov

зашто кажеш веља илић?

Tek taj živi za akciju.
angie01 angie01 16:33 07.04.2015

Re: super ti naslov

spasilac iz zivog blata iz rtv bora:))...baba za repu, deda za babu,...
isidora.k isidora.k 22:50 07.04.2015

Re: super ti naslov

Postoji i direktniji dokaz da je Loncar trebalo da prisustvuje sletanju.
Svedocenje Bandica na strani 19, tacka 8.
Zbog ovakvih stvari u normalnim zemljama pada vlada.


Vojna pravila postoje i ministar zdravlja ne može izdati naredbu komandantu vojne jedinice ,ali sigurno da će se ministar zdravlja ponovno suočiti sa tužiocem tokom istrage kao svedok .

Kada je ovo snimljeno?
Nismo svi tako savršeno obavešteni, a i opremljeni fotkama!


Zašto je to važno ?

Ministar zdravlja voli da se fotografiše noseći pacijente , ništa novo.




Kao direktor Urgetnog centra , ministar zdravlja , prvi u Srbiji izveo je u saradnji sa BIA , pokaznu vežbu hitnog spašavanja povređene lutke na heliodromu BIA-e .

Novinarska ekipa BIA-e bila je na visini zadatka .
qqriq qqriq 22:58 07.04.2015

Re: super ti naslov

Zašto je to važno ?

Zato što je blog o transportu jednog deteta a vi ste okačili fotku s drugim detetom.
Ako to ne razlikujete, vi onda - ajmo reći - čudno kačite fotke.
Postoji reč podmetanje, al aj sad.........
isidora.k isidora.k 23:39 07.04.2015

Re: super ti naslov

Zato što je blog o transportu jednog deteta a vi ste okačili fotku s drugim detetom.
Ako to ne razlikujete, vi onda - ajmo reći - čudno kačite fotke.
Postoji reč podmetanje, al aj sad.........


Nema podmetanja , zabranjeno je decu , posebno bolesnu , koristiti za politički marketing .
jkt2010 jkt2010 04:57 08.04.2015

Re: super ti naslov

reanimator
hoću sutra, kad odem po terapiju za pritisak, da se nacrta Lončar, da me pregleda i da kaže da li monopril ili enalapril

Ako ti kaže "mortein" ne moraš da ga poslušaš. A i možeš.
reanimator reanimator 07:42 08.04.2015

Re: super ti naslov

Ako ti kaže "mortein" ne moraš da ga poslušaš. A i možeš.

Ne vredi, izgleda da čovek mora da ti zapreti da bi se skinuo sa dnevnog reda...
hajkula1 hajkula1 10:02 08.04.2015

Re: super ti naslov

qqriq
meni je ključno pitanje koj qrac će ministar uopšte na aerodromu?

nije ti, qrac, palo na pamet da je iza spasavanja deteta stajalo ministarstvo zdravlja odnosno onaj rfzo pa zato?
recimo, ja kad nešto počnem da radim, nema te sile koje će me sprečiti da vidim kraj.




Evo jedan od konkretnih problema koji mu priliči da rešava:


9. marta ove godine, Majkl Devenport, šef misije Evropske unije u Srbiji, otvorio je Nacionalnu referentnu laboratoriju za kontrolu hrane, čija oprema nikada nije stigla na odredište (od 2004. godine otvarana je još tri puta).

Već godinama, Srbija ne može da opremi nacionalnu laboratoriju u Batajnici zbog pljački i otimanja opreme. Najmanje dva bivša ministra učestvovala su u "dislociranju" donirane opreme. Jedan deo se nalazi u podrumima nekih instituta, a drugi deo koristi bivši ministar Glamočić, sa svojom interesom grupom. Ostatak donacije se smatra nestalim! Ko ima interesa da nacionalna laboratorija u Batajnici nikada ne proradi?


U međuvremenu, čitamo šta se sve bez kontrole uvozi a završava na našim stolovima. Zdravlje na usta ulazi (ili)?



qqriq qqriq 11:26 08.04.2015

Re: super ti naslov

Nema podmetanja , zabranjeno je decu , posebno bolesnu , koristiti za politički marketing .


Ajte molim vas



Pa onda sve vladare odmah direkt u glavu, ne znam šta čeka ovaj svet?!
Pitanje je, medjutim, zbog čega vi kačite fotke političara s decom. Ne mogu pa ne mogu da se setim, a na vr' mi jezika. Da pljunem, mislim.
svarog svarog 11:59 08.04.2015

Re: super ti naslov

Pa onda sve vladare odmah direkt u glavu, ne znam šta čeka ovaj svet?!


Pa kad je tako što si onda napala na siroma Gašića?
ivana23 ivana23 12:39 06.04.2015

***

Ne postoji Ministar za informisanje. Pri Ministrstvu za kulturu postoji Sektor za informisanje, a drzavni sekretar je Saša Mirković, nekadašnji (ako se ne varam) direktor B92.
antioksidant antioksidant 12:43 06.04.2015

Re: ***

ivana23
Ne postoji Ministar za informisanje. Pri Ministrstvu za kulturu postoji Sektor za informisanje, a drzavni sekretar je Saša Mirković, nekadašnji (ako se ne varam) direktor B92.

ministarstvo kulture i INFORMISANJA <<-- link
u tekstu skraceno isto kao i za ministra za infrastrukturu <<-- link

dopuna: i da, koliko se tasovac bavi pitanjima slobode informisanja moglo bi se reci da si u pravu - ministar informisanja ne postoji. samo cini mi se da to nije bila poenta tvog komentara
ivana23 ivana23 12:51 06.04.2015

Re: ***

antioksidant
ivana23
Ne postoji Ministar za informisanje. Pri Ministrstvu za kulturu postoji Sektor za informisanje, a drzavni sekretar je Saša Mirković, nekadašnji (ako se ne varam) direktor B92.

ministarstvo kulture i INFORMISANJA
u tekstu skraceno isto kao i za ministra za infrastrukturu <<-- link


Nije isto, a cak ni slicno.
Sta Tasovac zna o informisanju?

(Nije mi cilj da te 'miniram', slazem se sa onim sto si napisao, samo volim preciznost).
antioksidant antioksidant 12:53 06.04.2015

Re: ***

Sta Tasovac zna o informisanju?

sta gašić za o odbrani? zorana mihajlović o građevinarstvu?
a o informisanju, čini mi se, u celoj vladi najviše zna premijer

(ispraviću titule u tekstu za sve ministre)
ivana23 ivana23 12:54 06.04.2015

Re: ***

antioksidant
Sta Tasovac zna o informisanju?

sta gašić za o odbrani? zorana mihajlović o građevinarstvu?
a o informisanju, čini mi se, u celoj vladi najviše zna premijer

Slazem se! Potpuno.
qqriq qqriq 12:54 06.04.2015

Re: ***

Sta Tasovac zna o informisanju?


reanimator reanimator 12:55 06.04.2015

Re: ***

sta gašić za o odbrani? zorana mihajlović o građevinarstvu?

Antić o energetici...
antioksidant antioksidant 12:57 06.04.2015

Re: ***

ок, отварам наградну игру - постоји ли више од 5 министара који знају нешто о својој области?
angie01 angie01 13:01 06.04.2015

Re: ***

постоји ли више од 5 министара који знају нешто о својој области?


u sto ti je nagrdana igra, pa to i deca mogu tacno da odgovore.


...a sta je nagrada?
antioksidant antioksidant 13:01 06.04.2015

Re: ***


...a sta je nagrada?

моркино јаје (сад је сезона за њих )
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:02 06.04.2015

Re: ***

ок, отварам наградну игру - постоји ли више од 5 министара који знају нешто о својој области?

nije fer, kada premijer poseduje enciklopedično znanje



(sarkazam alert)
reanimator reanimator 13:04 06.04.2015

Re: ***

ок, отварам наградну игру - постоји ли више од 5 министара који знају нешто о својој области?

Jebeš znanje, bitno je kako deluješ na licu mesta
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:10 06.04.2015

Re: ***

Antić o energetici...


antić o crvenoj zvezdi? škudnrić? vesić? čović? da li da nastavim ili i ti osećaš transfer neopisivog blama - da kada te pitaju nešto o zvezdi i ti slegneš glavom i kroz zube kažeš ;ne pratim (srpski) fudbal.
antioksidant antioksidant 13:12 06.04.2015

Re: ***

antić o crvenoj zvezdi? škudnrić? vesić? čović?

prvi minus. u istom komentaru ova dva pojma?
(na treći minus se samospaljujem)
reanimator reanimator 13:12 06.04.2015

Re: ***

da li da nastavim ili i ti osećaš transfer neopisivog blama - da kada te pitaju nešto o zvezdi i ti slegneš glavom i kroz zube kažeš ;ne pratim fudbal

Ja ovo "ne pratim fudbal" intenzivno primenjujem od trenutka kada je Maza Vasilijević stasao u rukovodioca. Nego se ovde po blogu širim i penim. Može mi se, jer sam anoniman
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:15 06.04.2015

Re: ***

vrati se vladane, sve ti je oproštenoo


angie01 angie01 13:27 06.04.2015

Re: ***

моркино јаје


evo onda tebi, bez da odgovaram.


princi princi 17:59 06.04.2015

Re: ***

Može mi se, jer sam anoniman

Blago tebi.
NNN NNN 18:30 06.04.2015

Re: ***

reanimator
sta gašić za o odbrani? zorana mihajlović o građevinarstvu?

Antić o energetici...
Vulin o radu (ili bilo čemu)
tsunade tsunade 20:46 06.04.2015

Re: ***

a o informisanju, čini mi se, u celoj vladi najviše zna premijer


definitivno. samo to zna. samo se time bavi i jedino ga to interesuje.

šta nam je demonstrirao do sada? pojavljivanje pred kamerama.

dokle može da jaše u tom pojavnom (pred kamerama) obliku?

kad bi bili izbori sutra, još jedan ceo mandat. mada ovaj helikopter može malo da spusti tu afričku šljivu na neke normalnije razine i smanji na normalne razmere.
angie01 angie01 21:18 06.04.2015

Re: ***

...a l evo moram za Kori Udovicki,...ona mi je najgora, ono, kao sestra u kukavicijem gnezdu, kao ima neki predznak da ce pomoci, a u stvari je najgori fejk,...kad je onom uvek smrknutom, zaledjenom facom, mrtva ladna rekla prosvetarima da mogu da zive od one crkavice, zabetonirala je ovo moje misljenje, koje je stajalo i pre,...ono, zivi ti od tih para, (*&^$&*&^%@$%%)





tsunade tsunade 21:23 06.04.2015

Re: ***

Kori Udovicki


nepatvorena debilka. žali bože vazduha koji diše
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:19 06.04.2015

Hor kreketuša

A šta blogeri znaju da bi pisali o svemu?

Stvarno ste se srozali.

qqriq qqriq 23:13 06.04.2015

Re: ***

Kori Udovicki


nepatvorena debilka. žali bože vazduha koji diše



qqriq qqriq 23:17 06.04.2015

Re: ***


Kori the Bitch
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 09:12 07.04.2015

Re: ***

angie01




Lol, gde je nadje. Nije da ne lici.
angie01 angie01 11:31 07.04.2015

Re: ***

Nije da ne lici.


lebati je snimi dok su sednice, kako gleda po sali, isto kao Nurse Ratched iza stakla u pacijente.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:13 07.04.2015

Re: ***

angie01
Nije da ne lici.


lebati je snimi dok su sednice,


Ja taj uzas ne mogu da gledam ni 15 sekundi.
angie01 angie01 13:38 07.04.2015

Re: ***

Ja taj uzas ne mogu da gledam ni 15 sekundi.


nije da pasionirano pratim, naletim po nekad i nikada ne zazalim:)))...nema nigde da to cujes i vidis,...i kad kamera dodje do kori- nisam sigurna da i drug kamerman nema iste asocijacije- samo vidis ledeni pogled na ukocenom licu kako sara po sali sa prikrivenim osecajem gadjenja.
qqriq qqriq 15:59 07.04.2015

Re: ***

..
urbana_gerila urbana_gerila 17:06 07.04.2015

Re: ***

angie01
...a l evo moram za Kori Udovicki,...ona mi je najgora, ono, kao sestra u kukavicijem gnezdu, kao ima neki predznak da ce pomoci, a u stvari je najgori fejk,...kad je onom uvek smrknutom, zaledjenom facom, mrtva ladna rekla prosvetarima da mogu da zive od one crkavice, zabetonirala je ovo moje misljenje, koje je stajalo i pre,...ono, zivi ti od tih para, (*&^$&*&^%@$%%)


da te, već, nisam ostavio zbog... bem li ga zbog čega, sad bih te šutnuo zbog ovog uvlačenja freehandu sa kojim se, onokaodasevlasinedosete, ne gotiviš!
angie01 angie01 17:45 07.04.2015

Re: ***

da te, već, nisam ostavio zbog..


nisi ti mene ostavio, nego sam te ja, pre nego bude prekasno:), prepustila tes.

( to kad neko, evo ti, i ti, a mozda i,...a ja sam onaj, samo ti model:).


zbog ovog uvlačenja


freehendovo nista slicno nisam videla nikada, ne pratim ga,....to je moje misljenje jos od prethodne vlade u kojoj je participirala.

ovde je izdvojila, jer za ostale ne moras/m nista ni reci,...ne ocekujes da nesto, a ona je postavljena i tada i sada, kao neko ko ce nestoneznamnijastaaliznacajno uciniti, a sve se svelo na kukavicije gnezdo.
urbana_gerila urbana_gerila 21:16 07.04.2015

Re: ***

angie01
da te, već, nisam ostavio zbog..


nisi ti mene ostavio, nego sam te ja, pre nego bude prekasno:), prepustila tes.

( to kad neko, evo ti, i ti, a mozda i,...a ja sam onaj, samo ti model:).


zbog ovog uvlačenja


freehendovo nista slicno nisam videla nikada, ne pratim ga,....to je moje misljenje jos od prethodne vlade u kojoj je participirala.

ovde je izdvojila, jer za ostale ne moras/m nista ni reci,...ne ocekujes da nesto, a ona je postavljena i tada i sada, kao neko ko ce nestoneznamnijastaaliznacajno uciniti, a sve se svelo na kukavicije gnezdo.



jbt, valjda si zapazila freehandov avatar, na to sam mislio, a sve ostalo se, naravno, zezam.
angie01 angie01 22:39 07.04.2015

Re: ***

jbt, valjda si zapazila freehandov avatar, na to sam mislio, a sve ostalo se, naravno, zezam.


to sto se free maskirao od matorog mapet gundjala u mekmarfija iz gnezda, je razlog da ne smem da poredim ociglednu stvar?...na freeja nisam ni pomislila.
...sto ti dovoljno govori i to sto te nisam razumela.


a sta si se zezao,

nisi me nikada ni voleo?...jer u stvari ti volis kori?
urbana_gerila urbana_gerila 01:17 08.04.2015

Re: ***

angie01

a sta si se zezao,

nisi me nikada ni voleo?...jer u stvari ti volis kori?


kada sam počeo da se momčim roditelji su mi govorili da muškarac koji ne poštuje žene ne ceni ni samog sebe, a šmekeri iz kraja da o bivšim ne govorim ništa loše, ja se toga držim i danas.
jkt2010 jkt2010 05:10 08.04.2015

Re: ***

angie01
...a l evo moram za Kori Udovicki,...ona mi je najgora...kad je onom uvek smrknutom, zaledjenom facom, mrtva ladna rekla prosvetarima da mogu da zive od one crkavice

Što je empirijski dokazano. Mislim, vaistinu i žive od tih para.
ono, zivi ti od tih para

Ja neću. Ni vama niko ne brani da živite od kojih hoćete para. Niti vas je iko terao da živite baš od tih.
Preporuka: 34

Jebote, šta je prosvetara na blogu...opet neki štrajk?
8c_competizione 8c_competizione 07:44 08.04.2015

Re: ***

naletim po nekad i nikada ne zazalim:)))...nema nigde da to cujes i vidis


http://www.youtube.com/watch?v=qWVrTMptu3E
angie01 angie01 08:01 08.04.2015

Re: ***


kada sam počeo da se momčim roditelji su mi govorili da muškarac koji ne poštuje žene ne ceni ni samog sebe, a šmekeri iz kraja da o bivšim ne govorim ništa loše, ja se toga držim i danas


sve to stoji, urbani, al te nista ne razumem.
angie01 angie01 08:05 08.04.2015

Re: ***

jkt2010



Mislim, vaistinu i žive od tih para.


mislis, jos uvek disu,...pa majkumu, a kako u istom preiodu prinudne stednje-citaj otimacine- ti isti, koji su meru izmislili i nametnuli, imaju prihode vece za nekoliko nula, koji se samo na razne nacine povecavaju, kao da zive u nekoj paralelnoj stvarnosti.


Ja neću. Ni vama niko ne brani da živite od kojih hoćete para. Niti vas je iko terao da živite baš od tih.


nista gluplje skoro nije napisano na ovom blogu.
urbana_gerila urbana_gerila 10:49 08.04.2015

Re: ***

angie01

kada sam počeo da se momčim roditelji su mi govorili da muškarac koji ne poštuje žene ne ceni ni samog sebe, a šmekeri iz kraja da o bivšim ne govorim ništa loše, ja se toga držim i danas


sve to stoji, urbani, al te nista ne razumem.


zato me i gotiviš - ne razumeš , pa ne možeš ni da me pogrešno razumeš.
reanimator reanimator 12:41 06.04.2015

navy seals

qqriq qqriq 12:44 06.04.2015

Re: navy seals

angie01 angie01 12:49 06.04.2015

Re: navy seals

ove fotke su pocele sa djilasom, kada je zagazio u vodu da pomaze oko vadjenja dzipa, koji je slucajno u nju upao, i eto bas, istom slucanoscu su na tom mestu bili i fotoreporteri da ovakovece hrabros' i pozrtvovanos'.
reanimator reanimator 12:54 06.04.2015

Re: navy seals

ove fotke su pocele sa djilasom, kada je zagazio u vodu da pomaze oko vadjenja dzipa, koji je slucajno u nju upao, i eto bas, istom slucanoscu su na tom mestu bili i fotoreporteri da ovakovece hrabros' i pozrtvovanos'.

Da jbt, na to sam zaboravio.

Eto..i posle kao zašto dominiramo i kao glupi smo što uz CV za mesto ministra ili gradonačelnika tražimo i potvrdu o završenoj obuci za Škorpione
qqriq qqriq 12:58 06.04.2015

Re: navy seals

navy seals



angie01 angie01 12:59 06.04.2015

Re: navy seals

Eto..i posle kao zašto dominiramo


one iz feketica fotke, kao za buk, ono, onluja, smetovi, deca upakovana, ni okice im ne vire, a spasioci, kaputic, gilje, frizurica,...nije se pramen nakrivo ni razmazala sminka,...za taj trenutak dok cujes klik.:)))
antioksidant antioksidant 13:00 06.04.2015

Re: navy seals

Da jbt, na to sam zaboravio.

колико год ми ђилас био несимпатичан (а о "менаџерима" у политици немам баш високо мишљење) искрено верујем да је ово спасавање пука случајност која чак и није била експлоатисана у медијима до нивоа
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:00 06.04.2015

Re: navy seals

angie01
ove fotke su pocele sa djilasom, kada je zagazio u vodu da pomaze oko vadjenja dzipa, koji je slucajno u nju upao, i eto bas, istom slucanoscu su na tom mestu bili i fotoreporteri da ovakovece hrabros' i pozrtvovanos'.


On je poceo i neke druge stvari koje su ovi "usavrsili" do neslucenih razmera.
Na primer praksa menjanja licnog opisa grada bez ikakve javne debate (osim ako se za konsultacije sa javnoscu ne uzme onaj sastanak sa Cedom gde su se dogovorili da ovaj cuti).
angie01 angie01 13:03 06.04.2015

Re: navy seals


On je poceo i neke druge stvari


seca drveca, komunalna policija, bus plus, javno stambeno kao kasica,...
angie01 angie01 13:03 06.04.2015

Re: navy seals

која чак и није била експлоатисана у медијима до нивоа


jok i nije,...doduse, ne ovoliko, niko ne moze ovoliko, ipak je to dzizes.
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 13:18 06.04.2015

Re: navy seals

angie01

On je poceo i neke druge stvari


seca drveca, komunalna policija, bus plus, javno stambeno kao kasica,...


Istini za volju, za razliku od ovih idiota, zabelezio je i neke pluseve za svog mandata, a nesto - most - je ostalo i nama na koriscenje. Od ovih kamen na kamenu nece ostati.

Nego sta bi sa onim onolikim optuzbama da je Djilas lopov, da je kredit za most prelio u zarade firmi svojih pajtosa i sve ono sto su ga optuzivali pred izbore? Evo sad su na vlasti i sta sad bi sa svim tim?
Je l' su oni lagali ili je to istina ali nece da ga diraju?

angie01 angie01 13:24 06.04.2015

Re: navy seals

Je l' su oni lagali ili je to istina ali nece da ga diraju?


pa most kost'o jedno vise puta nego sto je trebalo,

a po mom iskustvu iz drzavne firme- kada dodje do smene, ne diraju se prethodnici u foteljama, samo se maknu sa strane ili na neke druge isto tako fine pozicije, zato sto ce sad ovi novi da rade isto to sto su kritikovali, a ovi sklonjeni tacno znaju i sta i kako, pa je onda najbolji ovakav dil:))

...evo, ljusic sklonjen iz sluzbenog glasnika, jer je tamo pravio teska sranja, isto kao i pre toga u zavodu,...a sada, iako je u penziji i predaje na faksu, postavljen je za predsednika upravnog odbora prosvetnog pregleda- da ima za dzeparac:)))

a to, kamen na kamenu nece ostati,....pa oni pre su obrstili toliko, da sada kada ovi uzmuju svoje, jedino i moze da ostane- nista.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:57 06.04.2015

Re: navy seals

Istini za volju, za razliku od ovih idiota, zabelezio je i neke pluseve za svog mandata, a nesto - most - je ostalo i nama na koriscenje. Od ovih kamen na kamenu nece ostati.

Nego sta bi sa onim onolikim optuzbama da je Djilas lopov, da je kredit za most prelio u zarade firmi svojih pajtosa i sve ono sto su ga optuzivali pred izbore? Evo sad su na vlasti i sta sad bi sa svim tim?
Je l' su oni lagali ili je to istina ali nece da ga diraju?


страшно је ово све што описујете. јадни ти људи, практично су због рејтинг-политичара изгинули. око недирања, мислим да то чувају једни другима, па ако ко крене да таласа, да му извуку фајлић из фиоке, а да се не дирају док год могу да доносе неку кинту. у сваком случају, комплет крш ситуација, одурни ликови на врху, и јадни ви, посебно Беге који је клоака постао за сав олош у земљи. код нас на периферији се не осећа толико овај слош, док у Бегеу све кипти.

иначе за тај мост, ми са севера уопште не можемо да нагазимо на тај мост, приступ је тотално конфузан а и да би дошао на њега мораш да се вртиш у круг по НБГД, што је посебно иритирајуће када мораш на неки састанак да стигнеш. једини начин да дођеш до моста је да дођеш скроз до Шумадије и Миљаковца, па онда с југа да покушаш да пронађеш мост!

пс. Окси, лепа је књига, а морам рећи да си се и ти пролепшао, као добро вино си, што старији, све лепши!
angie01 angie01 15:00 06.04.2015

Re: navy seals

лепа је књига, а морам рећи да си се и ти пролепшао


kakva knjiga, ko se proleps'o?,...kad si vec rek'o, kazi i nama:)
Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 15:25 06.04.2015

Re: navy seals

Srđan Fuchs


иначе за тај мост, ми са севера уопште не можемо да нагазимо на тај мост, приступ је тотално конфузан а и да би дошао на њега мораш да се вртиш у круг по НБГД, што је посебно иритирајуће када мораш на неки састанак да стигнеш. једини начин да дођеш до моста је да дођеш скроз до Шумадије и Миљаковца, па онда с југа да покушаш да пронађеш мост!


Ma nije uopste tesko, kad se nadjes na autoputu za Beograd, sidjes kod Tosinog bunara ili kod Arene i picis pravo do Jurija Gagarina koja je paralelna sa autoputem, onda skrenes u nju levo i cekas da vidis znak za izlaz na most. A onda kad na njega nagazis, pukne velelepni pogled na Beograd. Vredi truda, veruj mi.

Sto se tice cene placanja, bilo je da most kosta 500 miliona ili koliko vec. Ok, neka je i maznuto 400 miliona, koliko je para isparilo od kad su ovi na vlasti i sta je za njima ostalo?
A koliku su halabuku dizali zbog mosta? Kako je preskup kako je bilo precih stvari, kako ce ga generacije isplacivati. Vidim, oni pametnije trose pare i uopste ne prave dugove i ne ugrozavaju buduce generacije.

hajkula1 hajkula1 20:41 06.04.2015

Re: navy seals

antioksidant
Da jbt, na to sam zaboravio.

колико год ми ђилас био несимпатичан (а о "менаџерима" у политици немам баш високо мишљење) искрено верујем да је ово спасавање пука случајност која чак и није била експлоатисана у медијима до нивоа



Da.
Inače, kad ide neko od čelnika, prati ga ekipa (reporter, kamera, fotograf). Obavezno.

Anonimni Pojedinac Anonimni Pojedinac 12:45 07.04.2015

Re: navy seals

Anonimni Pojedinac

Sto se tice cene placanja, bilo je da most kosta 500 miliona ili koliko vec. Ok, neka je i maznuto 400 miliona, koliko je para isparilo od kad su ovi na vlasti i sta je za njima ostalo?
A koliku su halabuku dizali zbog mosta? Kako je preskup kako je bilo precih stvari, kako ce ga generacije isplacivati. Vidim, oni pametnije trose pare i uopste ne prave dugove i ne ugrozavaju buduce generacije.



A evo sta je najglasniji kriticar tracenja para za preskup i za nas nepotrebno veliki, most na Adi pre samo sat vremena (a samo dan posle gornjeg komentara o mostu) izrekao u skupstini.

Vučić je poručio da Beograd na vodi neće biti prvi projekat za koji će parlament doneti lex specijalis, već da je to rađeno i u SFRJ za svaki veliki projekat od nacionalnog interesa, a kao primer pomenuo je odluku o izgradnji auto-puta Bratstvo-jedinstvo.

Vučić je pokazujući poslanicima "Službeni glasnik" iz 1966. godine rekao da je Lex specijalis za izgradnju tog auto-puta donet na predlog tadašnjeg gradonačelnika Branka Pešića, a odluka se odnosila na uslove korišćenja sredstava SFRJ.

Danas su nam, dodao je, malo tri trake i voleli bismo da je Branako Pešić bio još uporniji.
Podsetio i da je projekat izgradnje Gazele spasao doživotni predsednik SFRJ Josip Broz Tito koji je, kako je rekao, zaustavio tu vrstu kritika i napada.


LINK

Pa fenomenalno. E to je sinhronicitet!
qqriq qqriq 13:30 07.04.2015

Re: navy seals

Da.
Inače, kad ide neko od čelnika, prati ga ekipa (reporter, kamera, fotograf). Obavezno.


To se naučno zove Medijska Pratnja.
Svi je hoće i svi mediji prihvataju.

Svi, Na Obe Strane.
A, naravno, kad ti je plaćen avion i hotel i ostalo, naravno da ćeš lepo da propitaš premijera, ili batu gašića, ili svakog od njih.

Tu modu u novije vreme uveo je Tadić, a lokalna autorska prava ima Šaper.
hajkula1 hajkula1 10:19 08.04.2015

Re: navy seals

qqriq
Da.
Inače, kad ide neko od čelnika, prati ga ekipa (reporter, kamera, fotograf). Obavezno.


To se naučno zove Medijska Pratnja.
Svi je hoće i svi mediji prihvataju.

Svi, Na Obe Strane.
A, naravno, kad ti je plaćen avion i hotel i ostalo, naravno da ćeš lepo da propitaš premijera, ili batu gašića, ili svakog od njih.

Tu modu u novije vreme uveo je Tadić, a lokalna autorska prava ima Šaper.




Jeste.
Ne verujem da smatraš da je prihvatljivo da se SITUACIJE REŽIRAJU zbog medijskog eksponiranja (po cenu nečijeg života)? Ili zbog medijskog eksponiranja da se ometaju akcije pomaganja i spašavanja ljudi i imovine?

angie01 angie01 12:46 06.04.2015

sa sjata, avijaticar.net



PISMO TUŽILAŠTVU



Poštovani Zameniče Višeg javnog tužioca,

Sigurni smo da ste primili izveštaje obe Komisije u vezi sa udesom helikoptera Mi-17 Vojske Srbije. Oblast vazduhoplovstva je usko stručna i mi bismo želeli da Vam pomognemo u delovima koji su nedorečeni, nejasni ili pravno neregulisani.

Kao prvo, Vojska Srbije nije nadležna za sprovođenje istrage udesa vojnog helikoptera. Jasno nam je da to zvuči nelogično, ali treba da imate na umu da je neko angažovao helikopter za potrebe javnog avio prevoza, koji je komercijalna delatnost regulisana civilnim zakonima i propisima. Više informacija o tome možete dobiti od Direktorata civilnog vazduhoplovstva, koji će Vam to potvrditi. I molim Vas, nemojte misliti da oni to ne znaju i da zbog toga ćute. Možda su samo malo uplašeni.

U slučaju kada se dogodi udes vazduhoplova koji obavlja javni avio prevoz, za istragu okolnosti udesa je nadležna Agencija za istraživanje udesa i ozbiljnih nezgoda u civilnom vazduhoplovstvu, a u slučaju kada je u to umešan vojni vazduhoplov, ta komisija mora biti MEŠOVITA. Naravno da Glavni istražitelj te Agencije to zna, a ako me pitate zašto i on ćuti – ne znam.

justiciaDa zaključim ovu tačku. Komisije koje su Vam dostavile izveštaje su apsolutno nenadležne za istragu ovog udesa, a prethodno pomenuti državni organi ili eksperti Vam to mogu potvrditi.

Analiziraćemo izveštaje Komisija, kako bismo Vam ukazali na izvesne nekorektnosti, za koje ne krivimo članove Komisija jer oni nisu kompetentni za takva istraživanja, već su postupili po naređenju, kao pokojni Mehić.

Još Vas obaveštavamo da je publikovanje kompletnih izveštaja u javnosti, sa vrlo osetljivim ličnim informacijama, potpuni politički i moralni promašaj. Stručna javnost je ogorčena. U slučajevima publikovanja ovakvih izveštaja daju se samo one informacije koje ne ugrožavaju ličnost i delo posade, posebno kada ona nije anonimna.



O vazduhoplovu:

Vazduhoplov koji se nalazio u pripravnosti za akcije TiS (traganje i spasavanje) je helikopter tipa Mi-8. On je tehnički pregledan, održavan i spreman za poletanje. Ostali helikopteri NISU bili spremni za poletanje. Nije bilo moguće utvrditi da li je helikopter Mi-17, koji je pretrpeo udes, bio tehnički ispravan na način kako to nedvosmisleno tvrde Komisije.

Postavlja se pitanje kojom procedurom je odobrena zamena helikoptera? Ko je to naredio? To nije bezbedno. To su dve različite letelice. Dovoljna je i najmanja greška pokazivača položaja vazduhoplova da dođe do katastrofe. Ko i na osnovu čega garantuje ispravnost elektronske opreme helikoptera?
Kada budete analizirali pripremu helikoptera za let, videćete da on nije pregledan iz razloga HITNOG poletanja (za samo 20 minuta od dobijanja prvog naređenja).

Helikopter Mi-17 ne poseduje odgovarajuću opremu za sletanje u meteorološkim uslovima koji su vladali u tom trenutku na aerodromu Nikola Tesla, a koja se zahteva po civilnim propisima.



O posadi:

Posada helikoptera NIJE bila osposobljena i u trenaži za letenje noću u instrumentalnim uslovima. Pilot Mehić jeste bio osposobljen i u trenaži ali kopilot Đukarić nije. Mi-17 je helikopter sa više članova posade (2 pilota), a osposobljenost posade se određuje po najslabije osposobljenom članu, Đukariću. Zaključak je da POSADA NIJE bila osposobljena za let u datim uslovima, a ne kako Komisije tvrde da jeste.



O letu:

Mi-17 je izvršavao let za potrebe hitnog helikopterskog medicinskog prevoza (životno ogrožene bebe), a nije učestvovao u akciji traganja i spasavanja. Onaj ko izvršava takvu vrstu letenja se posebno sertifikuje od strane nadležnog organa, a Vojska NE SME da sprovodi takvo letenje. VS nema uspostavljene operativne procedure da bi to radila i ne ispunjava uslove za takve letove. Ne postoji moralni osnov (činjenica spasavanja bebe) da se helikopter uputi u samoubilačku misiju naređenjem nekog lica, jer bezbednosni uslovi zahtevani zakonom nisu ispunjeni.



Ostale okolnosti:

Meteorološki uslovi za letenje nisu bili složeni, kako se to negde može naći. Oni su bili NEPOVOLJNI. Posada je svesno poslata na zadatak ispod svih bezbednosnih minimuma. Razlog uspostavljanja minimuma jeste da se povuče crta i uspostave granice bezbednosti. O posledicama takvih odluka možete dobiti više informacija od meteorologa sa aerodroma i bilo kog pilota.

Priprema leta nije sprovedena. Posadi nije ostavljeno dovoljno vremena da obavi adekvatnu pripremu leta. Zanemarujući sve gore pomenute propuste, poletanje bez pripreme je po sebi dovoljno za udes. Posada nije imala vremena da se konsultuje sa meteorloškom službom koja im može dati informacije o stanju vremena na ruti.



Kontrola leta:

Postupci kontrole leta nisu analizirani? Pa da li je to moguće? Kontrola leta, uprkos zahtevu pilota da ide na Batajnicu (ponovljen više puta) upućuje helikopter na aerodrom Nikola Tesla. NIJE TAČNA tvrdnja da je pilot odustao od sletanja na VMA jer je utvrdio da je tamo bilo loše vreme. Komisija konstatuje da je on odustao od sletanja na VMA zbog izveštaja koji je primio od strane kontrole leta o meteo situaciji na Banjičkom visu. Pilot, prema tom izveštaju, nije lično utvrdio stanje vremena na VMA. Pa kako je kontrolor leta znao kakvo je vreme na Banjičkom visu? Da li je bio vidovit? Nedostaje podatak ko mu je to javio?

Gospodine, ko je naredio kontroloru letenja da ODBIJE Mehićev zahtev za sletanje na Batajnicu i da ga uputi na aerodrom Nikola Tesla? Mehić je do detalja bio upoznat sa terenom i preprekama u zoni Batajnice, a potpuno mu je bio nepoznat teren oko aerodroma Nikola Tesla.

I da Vam pojasnimo još to da je Mehićeva namera bila da prođe ispod oblaka na Batajnici i da odmah zatim preleti na maloj visini do VMA. Ne možemo poverovati da sanitetsko vozilo na aerodromu ispunjava uslove za prihvat bebe, a VMA ih ne ispunjava.

Kako je moguće da se pilotu menja ruta telefonskim putem tokom leta?



MOLIMO VAS da pokrenete nezavisnu stručnu istragu. Zaključci Komisija koje ste dobili su očigledno nekompletni i netačni. Nemojte njih kriviti. Oni postupaju po naređenju i ne poznaju zakonodavstvo u tom obimu. A nisu ni nadležni. U prilog tvrdnji govore i preporuke koje Komisije daju na kraju izveštaja, a one potvrđuju da VS nema procedure za medicinski prevoz i indirektno dovode do zaključka da mnogo toga nije napisano i istraženo.

Nije nama potrebno da nam političari kažu koga da volimo ili ko je ko. Mi to znamo i bez njih.

Gospodine Zameniče Višeg javnog tužioca, struka želi istinu.



Kako posle svega navedenog neko može i da pomisli da je OSNOVNI uzrok udesa pravilno definisan u izveštajima Komisija?



Gospodine Majore, gospodine Kapetane i gospodo Zastavnici, oprostite, ali potrajaće samo malo duže dok otkrijemo sve činjenice kako to i zaslužujete.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana