Kultura

o letu jedne fotografije

antioksidant RSS / 06.04.2015. u 12:21

"Мислим да сам у сваком одговору био учтив и пристојан, али довољно оштар да одговорим на таблоидизацију, најбруталнију могућу, једног тужног и тешког догађаја."


Таблоидизација је свеприсутна, то се тешко да оспорити али оно што је уочљиво а што се спином замагљује јесте да је таблоидизација изворно присутна у сфери спасавања. 

Истог дана кад је пао хеликоптер десио се и покушај киднаповања детета у Београду, покушај који је на срећу заустављен акцијом полиције и дете је враћено родитељима.. гле чуда у кадру је био и министар Стефановић.

 

susret-sa-detetom-ps.jpg 

 

"Отац је стигао у пратњи министра унутрашњих послова Небојше Стефановића који се лично ангажовао како би отета девојчица била спасена."


 IZVOR: http://www.tvbest.rs/141058-dirljiv-susret-oca-sa-otetom-devojcicom-video

Али та потреба за сликањем није настала тог дана, ова власт је у хеликоптеру са камерама још од Фекетића, зато и постоји сасвим оправдана задршка у прихватању понуђених објашњења и мотива.

jpeg

Када се све заврши лепо, кад хеликоптер слети, кад фотографија заузме све насловне стране тад нико и не поставља питање да ли је и колико било упитно слати војни тим у акцију решавања проблема... недостатка Аптамила.

BfVUgx7CYAAs1Xf.jpg_large-320x480.jpg


"Током једног од слетања Бранислав Милосављевић, командант ватрогасно-спасилачког батаљона из Зрењанина обавестио је генерала Бандића како Полиција има информацију да се на око километар и по одатле у једној кући налази беба са дадиљом и да су због невремена остале без хране за дете."


IZVOR: http://tangosix.rs/2014/02/02/ekskluzivno-pozadina-price-o-vipvo-spasavanju-koje-je-raznezilo-srbiju/

Извештаји војних комисија о паду хеликоптера бавили су се питањима из своје надлежности и из њих се могу поставити одређена питња као на пример зашто цивилна контрола лета инсистира на слетању на аеродрому Никола Тесла и да ли је уобичајено да се одлука о месту слетања прилагођава чињеници где се налази медицинска екипа за прихват пацијента? (Лаички логичније је да се медицинска екипа прилагођава месту слетања а место слетања бира на основу "летачких" критеријума, нарочито када су све потенцијалне локације у Београду, тј свима је сасвим омогућен прилаз). Али чини ми се да су важнија питања везана за таблоидизацију спасавања, јер јасних процедура за доношења одлука у овим стварима нема, и да је на њих неопходно добити одговоре:


1. Ко је, када и којим каналом комуникације дошао до министра Гашића са информацијом да је у току медицински транспорт заглављен на Ибарској магистрали? (Премијер Вучић је више пута истакао да он није био упознат са целом акцијом али да је био рекао би исто - спасавајте дете. Та реакција је сасвим људска с тим што.. није баш по закону. Јер војска је организација која поштује строге процедуре и хијерархију. Премијер у тој хијерархији није баш неки званичан шраф, па чак и кад генералу Диковићу издаје наређења пред камерама).

2. Ко је и зашто обавестио медије да је у току медицински транспорт животно угрожене бебе? (Исхитрене вести смењивале су једна другу целе вечери. Прво је јављено да је беба сигурно стигла колима хитне помоћи у КБЦ Крагујевац, па да је хеликоптер сигурно слетео на аеродром Никола Тесла...).

Да ли ће та питања бити јасно постављена у медијима која су видљивија ширем броју грађана не знам али Премијер је већ истакао да му је намера да буде "довољно оштар" у својим одговорима (шта год то значило).


И на само крају нешто о одговорности. Премијер (незаобилазан фактор у овоме али сам се наметнуо кад је истрчао да својим грудима брани Гашића и Лончара) је рекао да лично преузима сву политичку одговорност поводом овог случаја. Наравно, истог трена је покушао да замагли на шта би се та одговорност односила и поставља питање "А ко не би спасавао болесну бебу?" али питање политичке одговорности министара није у томе.

 

Питање политичке одговорности министра одбране је у одговору на питања да ли пилоти ВЈ имају довољно сати налета у отежаним условима и да ли имају одговарајућу опрему и колико су увежбани у њеном коришћењу?

 

Питање политичке одговорности министра здравља је у одговору на питање да ли је КБЦ Крагујевац, прва дестинација за прихват бебе, довољно опремљен и кадровски и опремом да одговори захтевима или је једина шанса свих у Србији да се домогну Београда некако?

 

Питање политичке одговорности министра грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре је у одговору на питање колико мало кише треба да падне да би друга најважнија саобраћајница у Србији била проходна?

 

Питање политичке одговорности министра културе и информисања лежи у одговору на питање кад и како су се створили услови у коме су се занати новинара и пр стручњака изједначили?...

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 12:24 08.04.2015

Re: .

A larisa u odbrani, jel vidiš bre Re?!

Vidim, poštujem, pamtim, pa vratim..
Larisa oseća obavezu da bude u odbrani, jer sam svojevremeno upotrebio svoj blogo-autoritet da joj odbranim lik i delo kad su je neosnovano napadali da je kaolavanda. Plus, dobar sam drug, uvek se javim, pridržim vrata..
qqriq qqriq 12:27 08.04.2015

Re: .

pridržim vrata.


bečka škola

jkt2010 jkt2010 12:51 08.04.2015

Re: .

Anonimni Pojedinac
jkt2010
Anonimni Pojedinac
resiti se vlade ... jeste najbrze i najbezbolnije resenje.

Eto. Ovde se tvrdi da je glavni problem sletanje na aerodromu umesto na VMA. Ti kažeš rešenje je da se smeni vlada. Odakle sledi, pod nekom drugom vladom više se neće sletati na aerodrom nego na VMA.

Jeste ga rešili svaka vam čast.


Ma ne, sletanje na aerodrom ocigledno uopste nije bio problem, vec najbolje resenje.
Samo jos nismo otkrili za koga.

(Da ja malo diskutujem u tvom stilu.)


Da da... kad ovu vladu smenimo, na aerodrom će da sleće samo ko se zajebe. Jer je aerodrom najgore rešenje, kao što je opšte poznato na blog.b92

Pardon, najgora je ipak Kori Udovički.

Nego vidim ja da mnogi od vas ovde sami sebi slepa crevca i krajnike vadite. (Da ja malo diskutujem u svom stilu.)

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:07 08.04.2015

Re: .

Odakle sledi, pod nekom drugom vladom više se neće sletati na aerodrom nego na VMA.

Ne, nego ministri se neće upuštati u poslove koji su izvan njihovih ovlašćenja. Na osnovu njihovih izjava, u kojem ozbiljno sumnjaju u sisteme kojim bi trebalo da rukovode, pretpostavljam da sistemi ne valjaju? To znači, da su njih dvojica odgovorni za to - jer vode ta ministarstva. Ovim su prikazali da su nesposobni za osposobljavanje sistema i da država funkcioniše po sistemu ortaka. Protokoli su prekršeni i tako smo došli do ove nesreće - koja se pretvorila u skandal.
reanimator reanimator 13:15 08.04.2015

Re: .

Ne, nego ministri se neće upuštati u poslove koji su izvan njihovih ovlašćenja.

Ja sam za to da svaka ulica, svako školsko dvorište, svaki park itd dobiju svog ministra, koji će da sprečava tuče, kradje, prevodi bake preko ulice, zameni gumu, daje informacije turistima, pruža prvu pomoć ako nekome pozli, reguliše saobraćaj, vrši kontrolu kvaliteta mesa u Maksiju...
jkt2010 jkt2010 13:15 08.04.2015

Re: .

stefan.hauzer
Odakle sledi, pod nekom drugom vladom više se neće sletati na aerodrom nego na VMA.

Ne, nego ministri se neće upuštati u poslove koji su izvan njihovih ovlašćenja. Na osnovu njihovih izjava, u kojem ozbiljno sumnjaju u sisteme kojim bi trebalo da rukovode, pretpostavljam da sistemi ne valjaju? To znači, da su njih dvojica odgovorni za to - jer vode ta ministarstva. Ovim su prikazali da su nesposobni za osposobljavanje sistema i da država funkcioniše po sistemu ortaka. Protokoli su prekršeni i tako smo došli do ove nesreće - koja se pretvorila u skandal.

Jel možeš sam sebi stent da ugradiš? Ako ne možeš, lezi malo da ti padne pritisak. Nemoj da rizikuješ srčku makar dok sistem ne proradi.
antioksidant antioksidant 13:17 08.04.2015

Re: .

reanimator
Ne, nego ministri se neće upuštati u poslove koji su izvan njihovih ovlašćenja.

Ja sam za to da svaka ulica, svako školsko dvorište, svaki park itd dobiju svog ministra, koji će da sprečava tuče, kradje, prevodi bake preko ulice, zameni gumu, daje informacije turistima, pruža prvu pomoć ako nekome pozli, reguliše saobraćaj, vrši kontrolu kvaliteta mesa u Maksiju...

а ко ће све то да фотографише?
jkt2010 jkt2010 13:20 08.04.2015

Re: Ja sam za

reanimator
Ne, nego ministri se neće upuštati u poslove koji su izvan njihovih ovlašćenja.

Ja sam za to da svaka ulica, svako školsko dvorište, svaki park itd dobiju svog ministra, koji će da sprečava tuče, kradje, prevodi bake preko ulice, zameni gumu, daje informacije turistima, pruža prvu pomoć ako nekome pozli, reguliše saobraćaj, vrši kontrolu kvaliteta mesa u Maksiju...

Ja sam protiv, zbog ekonomičnosti. Već imamo blogere koji sve to rade za dž. A u slobodno vreme očitavaju i analiziraju flajt rekordere...

Nego do kada ćete celokupnu svetsku javnost da držite u neizvesnosti? Ajd jedared, gde se denuo MH370?
reanimator reanimator 13:26 08.04.2015

Re: .

а ко ће све то да фотографише?

Da jbt...amandman : uz svakog ministra po jedan fotograf, snimatelj, tonac i režiser. Primeniti Mladenoviće finansijski plan za oporavak RTSa. Mislim, da ne izmišljamo toplu vodu kad već imamo..
antioksidant antioksidant 13:26 08.04.2015

Re: Ja sam za

Ajd jedared, gde se denuo MH370?

питај вучића, он је експерт опште праксе
qqriq qqriq 13:28 08.04.2015

Re: .

Ali bojim se da tvoje šifrirano izlaganje prevazilazi moj intelektualni kapacitet. Mora biti da ti je Lončar prepisao neke lilulice od kojih si postala tako superiorno pametna.


vidi sis, znamo svi da si glavna i najlepša na blogu, a što mene posebno veseli.
al tebi ni Lončar ne mož pomogne, nema tih lilulica za ljubomorno srce, plus si pobrkala komentare pa lupaš gde udaraš.
opusti se.
jer ja, pod jedan, nisam ić zainteresovana za duhovitog i frendli Rea, okontrer.
meni se najviše svidža princi zato što mnogo zna, jel sad u redu, jel da dremneš sada, nemoj mi se sekiraš više toliko pa da zajebeš zmijsko telo.

aj, pa sa srećom

reanimator reanimator 13:29 08.04.2015

Re: Ja sam za

Ja sam protiv

Machine rebellion!!!
jkt2010 jkt2010 13:34 08.04.2015

Re: Ja sam za

antioksidant
Ajd jedared, gde se denuo MH370?

питај вучића, он је експерт опште праксе

Ma on će da preuzme odgovornost i da kaže da posada nije kriva. Zato pitam vas, kojima je uvek sve jasno.
jkt2010 jkt2010 13:36 08.04.2015

Re: Ja sam za

reanimator
Ja sam protiv

Machine rebellion!!!

Diti je onaj šrafciger!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:41 08.04.2015

Re: .

qqriq
meni se najviše svidža princi zato što mnogo zna

Ovakva priznanja tako uveseljavaju moje smoreno blogersko srce
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:41 08.04.2015

Re: Ja sam za

Machine rebellion!!!


Iz budućnosti doći će on i spasiće Džona Konora. We will prevail!!

antioksidant antioksidant 13:44 08.04.2015

Re: Ja sam za

vas, kojima je uvek sve jasno.

kažem ti, pomešao si s vučićem
qqriq qqriq 13:51 08.04.2015

Re: .


dobrosavljevic_m
13:41 08.04.2015 / *novo
Re: .
qqriq
meni se najviše svidža princi zato što mnogo zna

Ovakva priznanja tako uveseljavaju moje smoreno blogersko srce


I tebi se svidža?
Pa što ćutiš, zar ja da ti posustaloj pomažem, nemaš nikog drugog?
( odoh u šetnju očekujući navalu )

Al da ipak za trenutak vratim priču na temu, ovo mi fav fotka,
vid heroja u akciji, pa to ni Holivud snimio nije!


ivana23 ivana23 15:27 08.04.2015

Re: Ja sam za

Nego do kada ćete celokupnu svetsku javnost da držite u neizvesnosti? Ajd jedared, gde se denuo MH370?

To je isti onaj sto je pogodjen, tj. pao iznad Ukrajine.
emsiemsi emsiemsi 22:19 10.04.2015

Re: .

qqriq

...
jer ja, pod jedan, nisam ić zainteresovana za duhovitog i frendli Rea, okontrer.
meni se najviše svidža princi zato što mnogo zna, jel sad u redu, jel da dremneš sada, nemoj mi se sekiraš više toliko pa da zajebeš zmijsko telo.

aj, pa sa srećom


Принци нема појма !
Стално прича једно те исто !
qqriq qqriq 23:26 10.04.2015

Re: .

Принци нема појма !
Стално прича једно те исто !



dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:04 07.04.2015

Korisnost

Pošto Gašić baš zapeo da uradi nešto za bolesnu decu po Srbiji, mog'o bi da se drži stvari za koje je kompetentan i da sredi mokre čvorove po bolnicama, umesto što podiže crkvu. I nek se slika kol'ko mu je volja za to vreme.
zovitemegrunf zovitemegrunf 22:32 07.04.2015

Re: Korisnost

dobrosavljevic_m
Pošto Gašić baš zapeo da uradi nešto za bolesnu decu po Srbiji, mog'o bi da se drži stvari za koje je kompetentan i da sredi mokre čvorove po bolnicama, umesto što podiže crkvu. I nek se slika kol'ko mu je volja za to vreme.

Bojim se, biće mnooogo skupo, kao kad je Velja sređivao klozet na železničkoj stanici u Kraljevu
8c_competizione 8c_competizione 07:53 08.04.2015

Re: Korisnost

Bojim se, biće mnooogo skupo, kao kad je Velja sređivao klozet na železničkoj stanici u Kraljevu


to bese onaj gde su ponovo ugradjivali stare plocice, a kostao je kao stan na Vracaru? uh, cek bre, pa onaj njegov Sarancic je i dobio stan na Vracaru.

secamo se ...

ovoj drzavi ni Mulder ni Scully ne bi pomogli
antioksidant antioksidant 07:56 08.04.2015

Re: Korisnost

ovoj drzavi ni Mulder ni Scully ne bi pomogli

ова држава проблем нема. док год странке на власти имају милион + гласова проблема нема (осим на маргинама интернета). колико год мени било чудно, довољан број њуди је задовољан стањем.
milisav68 milisav68 08:30 08.04.2015

Re: Korisnost

antioksidant
ова држава проблем нема. док год странке на власти имају милион + гласова проблема нема (осим на маргинама интернета). колико год мени било чудно, довољан број њуди је задовољан стањем.

A nije ti bilo čudno što se nastavio odliv mladih i posle "promena" 2000.

To, milion + glasova se dobija bez problema, ako se pogleda statistika broja penzionera i broja onih čiji je poslodavac država, na uštrb onih koji rade u privredi/trgovini/uslugama.

Oni koji su obećavali promene su ubili i ono malo nade u pozitivne promene, a oni koji su trebali da "stradaju" sa tim promenama se grčevito drže privilegija.

Dobro, ima tu i onih koji nasedaju na jeftine političke trikove, ali su oni manjina.

antioksidant antioksidant 09:34 08.04.2015

Re: Korisnost

A nije ti bilo čudno što se nastavio odliv mladih i posle "promena" 2000.

где сам то написао?
milisav68 milisav68 09:56 08.04.2015

Re: Korisnost

antioksidant
A nije ti bilo čudno što se nastavio odliv mladih i posle "promena" 2000.

где сам то написао?

Ma nigde, nego sam se nadovezao na čuđenje o broju zadovoljnih sadašnjim stanjem, kao sad je strašno drugačije nego recimo pre 10 godina.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:58 08.04.2015

Re: Korisnost

zovitemegrunf
Bojim se, biće mnooogo skupo

I treba da bude i to o Gašićevom trošku.
antioksidant antioksidant 09:59 08.04.2015

Re: Korisnost

kao sad je strašno drugačije nego recimo pre 10 godina.

jeste, drugačije je. pre 10 godina više institucija je bilo funkcionalno.
milisav68 milisav68 06:16 09.04.2015

Re: Korisnost

antioksidant
kao sad je strašno drugačije nego recimo pre 10 godina.

jeste, drugačije je. pre 10 godina više institucija je bilo funkcionalno.

Na primer?

(obrati pažnju na strašno drugačije)
antioksidant antioksidant 07:38 09.04.2015

Re: Korisnost

Na primer?

seti se odnosa leposave karamarkovic prema zoranu djindjicu (ali i vice versa) tj odnosa sudske i izvrsnoj vlasti. institucija pravosudja tada jeste bilo strasno drugacija (sto je i naglaseno visemesecnim strajkom advokata - tada je bilo lose a sada je strasno gore)
milisav68 milisav68 08:11 09.04.2015

Re: Korisnost

antioksidant

seti se odnosa leposave karamarkovic prema zoranu djindjicu (ali i vice versa) tj odnosa sudske i izvrsnoj vlasti. institucija pravosudja tada jeste bilo strasno drugacija

Pa baš i nije, ona je podnela ostavku i - pojeo vuk magarca.

To je bio nauk za sve ostale sudije/pravosuđe.
(sto je i naglaseno visemesecnim strajkom advokata - tada je bilo lose a sada je strasno gore

Da, pobunili su se tek kada im je uzet deo kolača.

antioksidant antioksidant 08:13 09.04.2015

Re: Korisnost

Pa baš i nije, ona je podnela ostavku

а ђинђића су пре те оставке стрељали

To je bio nauk za sve ostale sudije/pravosuđe.

мислиш да је баш то био наук?
али и та твоја примедба иде у прилог томе да је некад било другачије (боље).

допуна
Da, pobunili su se tek kada im je uzet deo kolača.

није поента у томе кад су се они побунили већ у чињеници да је свет наставио да функционише месециам без тог блокираног правосуђа... тај штрајк је првенствено доказ колико је цео тај систем постао ирелевантан и непотребан (што је само констатација).
milisav68 milisav68 08:53 09.04.2015

Re: Korisnost

antioksidant
Pa baš i nije, ona je podnela ostavku

а ђинђића су пре те оставке стрељали

Da, podnela je ostavku, nedelju dana posle streljanja, baš u "pravo vreme".

O tom nauku i pričam, i baš nije primer da je bilo bolje, jer da jeste, sačekala bi bar mesec-dva-tri, da se konsoliduje stanje u zemlji (ili bar do prestanka "Sablje" ).
није поента у томе кад су се они побунили већ у чињеници да је свет наставио да функционише месециам без тог блокираног правосуђа... тај штрајк је првенствено доказ колико је цео тај систем постао ирелевантан и непотребан (што је само констатација).

Mene nervira što po ko zna koji put moram da pominjem aferu "Indeks".

Zar to nije dokaz da je još onda sve nastavilo da funkcioniše kao da ništa nije bilo.
skyspoter skyspoter 08:12 08.04.2015

Posto se

nesreca dogodila na medjunarodnom aerodromu zar IATA, CAA ne bi trebalo da budu obavesteni o nesreci? I o izvestaju?
49 41 49 41 18:07 09.04.2015

Re: Posto se

skyspoter
nesreca dogodila na medjunarodnom aerodromu zar IATA, CAA ne bi trebalo da budu obavesteni o nesreci? I o izvestaju?


CAA ?!?
Dugogodisnji VD Director, ma 'ajde breee

Sto, mi njegova sestra od ... rece kad sam bio na Balkanu.

Ma on je sada do ... ministra. Krenula je da kaze njegova najbliza rodjaka. Ujela se za jezik i odmahnula rukom.
skyspoter skyspoter 22:23 09.04.2015

Re: Posto se


CAA ?!?
Dugogodisnji VD Director, ma 'ajde breee


ne bitno - postoje medjunarodna pravila koje prevazilaze Zvezdu i Partizan i koja mogu da utiču na Air Serbia or Air Emirates play in Europe. Ha!


8c_competizione 8c_competizione 08:04 09.04.2015

mislim da uz ovu temu ...

... mozda najbolje pasuje ovaj tekst i njegovi zakljucci:

preuzeto sa sajta Beogradskog Pastira, ELISE BOZJE
49 41 49 41 22:26 09.04.2015

Korak,

po korak.
Pad po pad. Skok po skok. Znoj na znoj. Sukrvica na sukrvicu, koju znoj razgriza po licu, rukama.
Lezi u ponoc, umoran, zedan, gladan. Nema veze, sve to samo da spavam. Dizu me u 3 ujutru.
Danima. Celu nedelju; mozda vise ?!?

Digli na noge celu V armijsku oblast.
Istra puna vojske, Generala, svih borbenih vozila, letilica.

Meni pripala, "patriotska cast". Puna ratna sprema. PAPOVKA, SLEM, MASKA, cutura, municija
...to ne racunam.
Na ledjima, americka RUP-ovka 25 kg, levoj ruci sanduce sa akumulatorima za nju 12 kg,...
Gubim radio signal u gudurama. Razvlacim 8 m antenu. Uspostavljam vezu - opet.
-Idemo dalje, naredjuje mi oficir.
-Ne vrdam s mesta sa ovom visokom fleksibilnom antenom.
-Naredjujem ti!
Pljujemo se u nasamo u lice, uz visoki vojnicki pozdrav. Znam, voli me, postuje kao rodjenog sina.

Obojica smo na ZADATKU. Krecem dalje sa antenom. Migolji antena iznad mene kao zmija.
Vuce me na nos ga padam, na ledja; levo-desno.

Nisanim druge strane jaruge. Hocu li doskociti drugu stranu ili se survati duboko niz nju.

U svom jadu, znoja, sukrvice, umora, nespavanja, ... "izranja" BTR - nikad vidjen dotada.
Urlaju motori i KS iz njega, al'pokriven - ISTI!



Zvuk motora me jos vise sunovracuje u JAD! Kotrlja niz guduru.
Gase motore. Otvaraju kupole iskacu 5-torica.
Dizu ruke visoko ka meni, ne cujem ih - ne razumem. Daleko smo. Zaglusen sam - bukom, jadom.

Shvatam pokrete, da treba da stanem. Da gledam gore - ka Bogu.

Gledam ka Bogu. Samo jedan korak vise, ja sam vec u "bozijim rukama" - sprzen.
Visoko klateca antena, je na korak od visko-naponskog kabla; da se poljube - da me nema vise.

P.S.
Ochu, da kazem kad kod vidite nekog vojnika; americkog, ruskog, vijetnamskog, koreanskog, kineskog, indijskog, pakistanskog i JEBETE im MATER.

Setite se da jebete i moju MATER, NJIHOVU, SVOJU -rodjenu.
Svi smo mi na nekom zadatku - privremenom il' zivotnom; necijem il' svom.

zilikaka zilikaka 19:29 10.04.2015

Kad ti dođe poseta s kamerama

Bilo to jednog leta, ne baš ni tako davno. Radilo se nešto što u nekim dobrim vremenima ne bi bilo vredno pomena, al u ovim siromaškim spadalo u ozbiljne investicije.

Mi danima u ataru, do uveče. Jedina ladovina od naših vozila. A problem nikako da rešimo. Svega pomalo. Glupih naređenja, neiskustva, panike da se završi što pre...

I taman tih dana, neko telefonom dojavi da nam stiže iznenadna poseta jednog glavonje s TV ekipom.

....im majku rođenu. Prekidaj radove, sklanjaj vozila da priđu.

Došlo ih s više kola, onako, letnjim putem uz oblake prašine. Neke snajke iz pratnje počele da se iz zabave pentraju kojekuda, samo fali da koja padne. Glavonja u pratnji manjih glavonja koji mu nešto pričaju a on mudro gleda.
Šta gledaš mamu ti, dan si nam upropastio, mrmljaju naši okolo.

Sreća, nije dugo potrajalo.

Kad su se udaljili, uz isti oblak prašine, aj sad sve iz početka vraćaj, pa da nastavimo da radimo.

E. TAKO i mnogo gore bi nekako izgledala i priča nekog od ljudi koji su izvlačili iz zavejanih kolona, il onih u Obrenovcu.
Jer ovde su bili u pitanju radovi a tamo mnogo ozbiljnije stvari, koje se ne zaustavljaju tek tako.
mariopan mariopan 17:49 11.04.2015

Re: Kad ti dođe poseta s kamerama

zilikaka
Bilo to jednog leta, ne baš ni tako davno. Radilo se nešto što u nekim dobrim vremenima ne bi bilo vredno pomena, al u ovim siromaškim spadalo u ozbiljne investicije.

Mi danima u ataru, do uveče. Jedina ladovina od naših vozila. A problem nikako da rešimo. Svega pomalo. Glupih naređenja, neiskustva, panike da se završi što pre...

I taman tih dana, neko telefonom dojavi da nam stiže iznenadna poseta jednog glavonje s TV ekipom.

....im majku rođenu. Prekidaj radove, sklanjaj vozila da priđu.

Došlo ih s više kola, onako, letnjim putem uz oblake prašine. Neke snajke iz pratnje počele da se iz zabave pentraju kojekuda, samo fali da koja padne. Glavonja u pratnji manjih glavonja koji mu nešto pričaju a on mudro gleda.
Šta gledaš mamu ti, dan si nam upropastio, mrmljaju naši okolo.

Sreća, nije dugo potrajalo.

Kad su se udaljili, uz isti oblak prašine, aj sad sve iz početka vraćaj, pa da nastavimo da radimo.

E. TAKO i mnogo gore bi nekako izgledala i priča nekog od ljudi koji su izvlačili iz zavejanih kolona, il onih u Obrenovcu.
Jer ovde su bili u pitanju radovi a tamo mnogo ozbiljnije stvari, koje se ne zaustavljaju tek tako.

А тамо су животи били у питању.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana