Politika

Uloga intelektualaca u srpskoj revoluciji

Nebojsa Krstic RSS / 25.04.2015. u 17:52

 

 

Otkako Srbija više nema fudbal, pozicija selektora reprezentacije skinuta je sa trona natežih poslova. Sada je to, bez sumnje, posao predsednika Vlade. To ne znači da nema drugih izuzetno teških i odgovornih zanimanja, ali razlika između premijerskog i posla vaskularnog hirurga u tome je što hirurg ne radi u okruženju u kome svaka budala misli da bi njegov posao radila bolje.

 U situaciji kad budale horski zavijaju sa svih, naročito digitalnih, medija, glas učenih ljudi od integriteta, iskustva i struke, naročito postaje dragocen. Pretpostavaljam da Vučić kada ujutru oko pola šest otvori novine, prvo što čita jesu pametne i umesne kritike namenjene njemu i Vladi koju vodi. Jer šta će mu apologetski i poltronski tekstovi? Ok, donekle da potvrde da radi posao kako valja, ali šta on iz njih može da nauči? Kako oni mogu da mu pomognu da ispravi greške, ili da ih ne pravi više?

Zato sam se i sam obradovao kada sam na naslovnim stranama nekolicine nedeljnika video kritički nastrojene ličnosti koje su se kritički osvrnule na premijerov rad u prethodnom periodu. Vesna Pešić je u Vremenu, izrekla nekolike tačne stvari. Naročito je u pravu u osudi hajke na ombudsmana Jankovića. Prvo, ružno je za oko kad onolika armija napada jednog čoveka, a pogotovo što taj jedan nije politička ličnost uprkos svim naporima armije da ga predstave kao «žutog». U takvoj histeriji neutralni posmatrač hteo ne hteo mora da navija za slabijeg. Pa se postavlja pitanje čemu služi sve to. I kuda to vodi? Svaki se građanin može poistovetiti s Jankovićem kada vidi koje se sila stuštila na njega. Pritom, ne postoji živ čovek kome novinari istraživači koji su se uhvatili Jankovića ne bi u biografiji pronašli kompromitujućeg materijala dovoljno za momentalnu smrtnu kaznu bez suđenja. No premijer je mudar čovek, uvideće ovo i lično će zaštitititi zaštitnika građanina, siguran sam.

Ima i ovaj detalj. Kada je Kirbi rekao da se nezavisne institucije moraju poštovati, Vučić se složio, ali je dodao da je institucija jedno, a ličnost drugo. Tu mi je pao na pamet Oliver Antić koji je tvrdio da je svaki kritički tekst o predsedniku Srbije napad na instituciju države. Možda bi mediji mogli da mu odgovore rečima, jedno su institucije, ličnost je drugo.

Druga stvar koju Vesna Pešić uočava kod premijera jeste to što nas uči radu čovek čiji primer nije naročito ubedljiv. «Petnaest godina je držao banku u Skupštini i prodavao maglu», kaže Vesna.  Pa bih je pitao, a šta političari, uključujući i nju, rade osim što drže banku u Skupštini, u stranci ili na televiziji, i što prodaju maglu, odnosno, što pričaju? Šta je proizveo bilo koji političari koji je to konkretni posao uradio? U tom smislu Vesna ne treba da bude nefer i da od premijera traži ono što ne traži od sebe.

Danica Popović se takođe obratila premijeru rekavši mu da je «propustio svoju šansu». Profesorka je više očekivala, to i kaže u intervjuu u NIN-u, a sada je razočarana učinkom i nabraja razloge. Ona je ekonomista, razlozi njenog nezadovoljstva su ekonomski, kao laik ne bih se u to petljao, ali mi je bio indikativan deo u kome ona kritikuje Vučićevu proevropsku orijentaciju i kaže da bi ona EU odbacila jer nam «otimaju» Kosovo.  Na tom mestu intervjua kosa mi se digla na glavi: «Pored ovakvih intelektualaca, Bog te poživeo, Vučiću, 100 godina!», pomislio sam. Ja, za razliku od Danice, ne mislim da je Vučić propustio šansu jer nisam ništa od njega očekivao i sad se obradujem kad god uradi ono što ja držim ispravnim. On ne može da me razočara, može samo pozitivno da me iznenadi.

A pozitivno bi me iznenadio kada ne bi fermao Danicinu neodgovornu opasku oko EU, ako bi obuzdao svoje jurišnike, ako bi podelio packe svojim ljudima koji u borbi za prevlast obesmišljavaju njegov rad, i na koncu, ako bi pokušao da umiri strasti na političkoj sceni e da bi se ratoborna prangijanja i uvrede prekinuli, a svi sukobi preveli u normalni i demokratski dijalog neistomišljenika.

 

 



Komentari (640)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 19:02 25.04.2015

Фала Богу !

Где си до сада Крстићу !?
На митингу ?
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:41 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Vesna Pešić je u Vremenu, izrekla nekolike tačne stvari.


Све је то neither here, nor there.

Pretpostavaljam da Vučić kada ujutru oko pola šest otvori novine, prvo što čita jesu pametne i umesne kritike namenjene njemu i Vladi koju vodi.


Надам се да Вучић није пропустио ни ову најконкретнију и најсадржајнију критику свог премијерског деловања коју је ових дана изнео Слободан Антонић, а насловљена је "Живот са силеџијом":

Готово сваки премијеров наступ представља отворени мобинг“ – да парафразирам оно што је недавно рекао Ђорђе Вукадиновић. „Вучић не престаје да се издире на министре, генерале, новинаре, посланике, чак и на поједине амбасадоре“.

У Србији, као заједничкој кући, изгледа да живимо са некаквим газдом-силеџијом који воли јавно да застрашује, чак да понижава. У „случају Андреј Вучић“ застрашивана је и понижавана жандармерија. У „случају хеликоптер“ застрашивана је и понижавана војска. Новинари су тако систематски мобинговани да се дуго нико није усуђивао да објави оно што је јавна ствар и што је већ знало пола Београда – да се Вучић поново оженио. Када нека јавна личност почне да поставља незгодна питања извуче му се досије и преда таблоидима – пример Саше Јанковића, коме је ископана некаква афера из 1993. године, најсвежији и најупечатљивији је пример тог метода.

Наша скупштина је, такође, слика осионости режима, па и његовог носиоца. Опозиционих посланика који се усуђују да нешто критички проговоре нема ни десетак. Против „Београда на води", тог личног пројекта нашег премијера, гласало је тек девет посланика, нула уздржаних – од њих 250. А опет, режим не може ни тих деветоро да отрпи. Председница скупштине прети да ће опозицоне депутате послати на „друштвено користан рад“ – као да смо у каквој маоистичкој култур-револуцији. Да ствар буде грђа, опозициони посланици на то реагују тако што траже да председницу скупштине смени премијер. Председник владе да смени председника скупштине?! Па ко у Србији коме одговара, скупштина влади или влада скупштини? Овакву карикатуру од парламентаризма ваљда нисмо имали још од Домановићеве Страдије.

Уопште, наш први политичар се врло често понаша – не, овај израз није прејак – као какав вербални силеџија. Јер он готово на свако питање – ма како било институционално оправдано и разумљиво – добија напад беса и реагује увек лично, и увек смртно увређено. Питате ли Вучића нешто о паду хеликоптера, он ће вам се обрецнути: „Да ли ви хоћете да кажете да је неко хтео да их убије? Не разумем вас, шта је смисао? Шта је смисао целе приче? Бандић му је род! Најбољи су пријатељи! Род! Дакле, да не мислите ваљда је хтео да га убије?! Не разумем шта је идеја! Никако не разумем, данима вас питам шта вам је идеја?! Све време, три недеље се трудим да ухватим шта је то што желите. И сем мржње и жеље за политичким обрачуном ја не видим ништа! А ко је одговоран за смрт Милића и Марковића? Ко је одговоран за смрт, нулту, `ласту` кад смо наставили да правимо, Савића? Ко је одговоран за све наше људе који су погинули? Па то је војска, то је живот! Тежак живот. Тежак рад. Је л` сам рекао некад да су за то криви Тадић и Шутановац? Па нисам никада! И немој да се правите да није тако кад знате да сам у праву!“

Агресија, ароганција, оптуживање, подметање... то је понашање које избија из готово сваке примијерове реченице, из готово сваког његовог наступа. Он је постао личан, личан не само у односу према новинарима, већ и у односу према готово свим функционерима или особама из јавне сфере. Он као да не признаје више деловање из осећаја дужности, одговорности или идеала. Не, за њега се у јавној сфери може деловати само „у корист Вучића“ или за рачун његових противника. За њега не постоје новинари који раде за јавност, већ само они који раде „за Вучића“ или „за Мишковића“. За њега не постоје функционери који се држе норми, већ само „његови“ људи и „жутаћи“.

И пошто је функционисање институција и јавне сфере свео на лични обрачун („за-или-против-мене“), пошто је тако агресивно личан у свему, Вучић је успео да застраши скоро сав државни апарат – али га је тиме тешко учинио ефикаснијим. У структурама власти сада се све иоле важно може дешавати само по изричитој вољи премијера, он се мора питати за све. И ко год залази у наша министарства посведочиће вам да се највећи део осталих активности државне машинерије – дакле, деловања која нису директно спровођење његових наређења – сада своди на откривање скривених „жутаћа“ и довођење лојалних кадрова на њихова места.

Клијентизам је увек био, мање или више, присутан у нашој администрацији, као и у нашем јавном животу. Али сада је тај клијентизам почео да буде праћен и моделом понашања који карактеришу мобинг, агресија и стални лични обрачун. Онако како се Вучић опходи са својим министрима, тако се сада министри опходе са својим државним секретарима, ови пак са шефовима одсека, они са службеницима, а они затим са странкама. У власти се проширио манир да се свако на сваког испод најгрубље издире, а то брецање се упорно, попут концентричних кругова, шири на цело друштво. А нема никакве сумње ко је у средишту тих кругова.

И раније је, у 19. и 20. веку, у Србији постојао режим личне власти. Али, сада је у тој синтагми некако нагласак исувише на ономе лична. Не само да имамо институционално готово неограничену власт једне личности. Сада је та власт дословце лична, што ће рећи сујетна, параноична, осветољубива, каприциозна, свађалачка, па и насилна.

Када имате такву власт, сву од једне личности и од њеног карактера, и када та личност израста у злостављача, неминовно је да ће жртве пружити отпор. Вербалном силеџији ће, пре или касније, доакати нека од његових жртава. Карактер сваке власти назначује и њен могући крај. О томе треба да поразмисли свако ко се, према подређенима, држи модела осорности и застрашивања. А пре свих онај који је тај модел арогантно увео у наш јавни простор.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 10:14 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Надам се да Вучић није пропустио ни ову најконкретнију и најсадржајнију критику свог премијерског деловања коју је ових дана изнео Слободан Антонић


Slobodan Antonić je u okviru svoje homofobije sad postao u vučićofob.

Pretpostavljam da će se i on naći na naslovnoj Vremena jer bi nepravda bila da Vukadinović odnese šnjur.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:40 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Питате ли Вучића нешто о паду хеликоптера, он ће вам се обрецнути: „Да ли ви хоћете да кажете да је неко хтео да их убије? Не разумем вас, шта је смисао? Шта је смисао целе приче? Бандић му је род! Најбољи су пријатељи! Род! Дакле, да не мислите ваљда је хтео да га убије?! Не разумем шта је идеја! Никако не разумем, данима вас питам шта вам је идеја?! Све време, три недеље се трудим да ухватим шта је то што желите. И сем мржње и жеље за политичким обрачуном ја не видим ништа! А ко је одговоран за смрт Милића и Марковића? Ко је одговоран за смрт, нулту, `ласту` кад смо наставили да правимо, Савића? Ко је одговоран за све наше људе који су погинули? Па то је војска, то је живот! Тежак живот. Тежак рад. Је л` сам рекао некад да су за то криви Тадић и Шутановац? Па нисам никада! И немој да се правите да није тако кад знате да сам у праву!“

Сјајно скинута Вучићева реторика.
freehand freehand 11:05 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Slobodan Antonić je u okviru svoje homofobije sad postao u vučićofob.

slobodan Antonić je izvanredno napisao ovo što je napisao, sa čime njegova homofobija (ako je ima i koja nije tema) nema nikakve veze.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:31 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Slobodan Antonić je u okviru svoje homofobije sad postao u vučićofob.

Не разумем. Вучић је геј? Антонић је хомофоб и ова критика је у ствари хомофобни напад?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:32 26.04.2015

Re: Фала Богу !

freehand
Slobodan Antonić je u okviru svoje homofobije sad postao u vučićofob.

slobodan Antonić je izvanredno napisao ovo što je napisao, sa čime njegova homofobija (ako je ima i koja nije tema) nema nikakve veze.

Ovo je logika po kojoj se u poslednje vreme uređuje Vreme: svako ko je rad da kaže "Vučiću pederu" dobiće naslovnu stranu.

E sad, ja se ne baš ne bih složio da je svako ko to kaže vredan čitanja. ajde da ne potežem sad primere, ali i neki fašisti su tu i tamo uspevali da na neku temu kažu tačnu stvar, ali to ne znači da pristojni treba da ih uzimaju za arbitre.

Ili je "cilj opravdava sredstvo" uvek dobrodošla krilatica?
freehand freehand 11:52 26.04.2015

Re: Фала Богу !

E sad, ja se ne baš ne bih složio da je svako ko to kaže vredan čitanja. ajde da ne potežem sad primere, ali i neki fašisti su tu i tamo uspevali da na neku temu kažu tačnu stvar, ali to ne znači da pristojni treba da ih uzimaju za arbitre.

Ili je "cilj opravdava sredstvo" uvek dobrodošla krilatica?

Pa ja to tebi pričam od prvog vagona. Niti je svako ko kaže "Evropa zdaj!" vredan slušanja, niti je svako ko priča o "europskim vrednostima" - a naročito kad sve suprotno čini od deklarisanog - dostojan podrške. Dapače i nasuprot!
princi princi 12:06 26.04.2015

Re: Фала Богу !

europskim vrednostima

Izvini, a koje su to "europske vrednosti"? Potpuno nezavisno od toga za šta se Vučić zalaže, da li će uvesti Srbiju u EU ili ne.
freehand freehand 12:17 26.04.2015

Re: Фала Богу !

princi
europskim vrednostima

Izvini, a koje su to "europske vrednosti"? Potpuno nezavisno od toga za šta se Vučić zalaže, da li će uvesti Srbiju u EU ili ne.

Demokratija, vladavina prava, podela vlasti, snaga i poštovanje institucija, solidarnost, poštovanje i zaštita manjina i manjinskih prava, briga o životnoj sredini.
Mogu još, ako treba.
princi princi 12:24 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Demokratija, vladavina prava, podela vlasti, snaga i poštovanje institucija, solidarnost, poštovanje i zaštita manjina i manjinskih prava, briga o životnoj sredini.

Neka, nemoj više, keve ti. Sad bih mogao za svaku od tih stvari ponaosob da te pitam šta je i da ti pokažem da se ama baš ni u jednoj eUropskoj zemlji, osim možda na Islandu (koji ni ne znam koliko je EUropa, bar u geografskom smislu), nijedno od tih vrednosti ne primenjuje tako kako ti misliš da se primenjuje. Čak mi se čini da u ovoj trenutnoj evropskoj opsesiji nacionalnim, kulturalno-matričnim i kakvim nas sve glupostima ne zasipaju ovi neofašisti, ovo ni ne predstavlja neku listu vrednosnih prioriteta po evropskim zemljama.

U stvari, ova tvoja lista mi pre liči na listu kanadskih nego eUropskih vrednosti.
freehand freehand 12:30 26.04.2015

Re: Фала Богу !

princi
Demokratija, vladavina prava, podela vlasti, snaga i poštovanje institucija, solidarnost, poštovanje i zaštita manjina i manjinskih prava, briga o životnoj sredini.

Neka, nemoj više, keve ti. Sad bih mogao za svaku od tih stvari ponaosob da te pitam šta je i da ti pokažem da se ama baš ni u jednoj eUropskoj zemlji, osim možda na Islandu (koji ni ne znam koliko je EUropa, bar u geografskom smislu), nijedno od tih vrednosti ne primenjuje tako kako ti misliš da se primenjuje. Čak mi se čini da u ovoj trenutnoj evropskoj opsesiji nacionalnim, kulturalno-matričnim i kakvim nas sve glupostima ne zasipaju ovi neofašisti, ovo ni ne predstavlja neku listu vrednosnih prioriteta po evropskim zemljama.

U stvari, ova tvoja lista mi pre liči na listu kanadskih nego eUropskih vrednosti.

Prvo, to su vrednosti kojima treba težiti i to sam jasno napisao. Takođe sam u prvom komentaru rekao da se i EU i njene institucije sve više od njih udaljuje otvarajući vrata fašizmu, u unutrašnjim i međunarodnim pitanjima.
Ono što nisam rekao jeste da ne treba ništa da mi objašnjavaš. Živeo sam, na primer, dovoljno dugo u Austriji da bih ja tebi mogao da objasnim da se 98% tih vrednosti tamo poštuje i primenjuje a da bih ja od svih zemalja i sistema koje poznajem upravo taj austrijski model voleo da vidim da fercera u Srbiji.
Kanadski politički sistem nastao je na evropskim vrednostima koliko znam.

oskar-z-wild oskar-z-wild 12:33 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Srbijom danas vlada ološ. Nije to prvi put, ali ovakvog ološa još nije bilo. Ovaj je znalački prosejan i probran, najgori u pisanoj istoriji. Talog koji se (počev od samog Velikog Meštra Sviju Hulja) kalio po navijačkim bandama, paravojnim falangama, desničarskom podzemlju, šešeljevskim kokošarnicima. U poređenju s njima (i samo s njima) čak i ograničeni, zli i moralno tupi Miloševićevi satrapi iz devedesetih deluju kao džentlmeni.
Teofil Pancic
princi princi 12:43 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Živeo sam, na primer, dovoljno dugo u Austriji da bih ja tebi mogao da objasnim da se 98% tih vrednosti tamo poštuje i primenjuje a da bih ja od svih zemalja i sistema koje poznajem upravo taj austrijski model voleo da vidim da fewrcera u Srbiji.

Za zemlju u kojoj ladno fašisti dolaze na vlast i, praktično, ne silaze ispod 30% podrške u glasačkom telu (kažu u populaciji ispod 30 godina i preko 40%, demokratski, nema šta), u kojoj se otvoreno i bez ikakvog skrivanja finansijsko-korporativni kriminal štiti dok god je to u državnom interesu... dosta je stalo u tih 2%.
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:47 26.04.2015

Re: Фала Богу !



Kada će neki naš predstavnik moći da se zeza na svoj račun i na račun zlog hegemona. Jednostavno NIKAD. Too bad, ali uvek možemo emigrirati ako ne želimo da se više podvizujemo.

If this is the Representative of American Hegemony... I want more of IT!
freehand freehand 12:50 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Za zemlju u kojoj ladno fašisti dolaze na vlast i, praktično, ne silaze ispod 30% podrške u glasačkom telu (kažu u populaciji ispod 30 godina i preko 40%, demokratski, nema šta),

U toj zemlji primeri suprotni vrednostima koje sam naveo su ekstremi i krejnje retki izuzeci. To što Austrija nije ostrvo i što je osetljiva na procese koji se dešavaju i prelivaju u čitavom svetu pa i njenom najbližem okruženju apsolutno ništa ne govori protiv onoga što sam rekao.
u kojoj se otvoreno i bez ikakvog skrivanja finansijsko-korporativni kriminal štiti dok god je to u državnom interesu...

Imaš neki suprotan primer? Sem tog Islanda koji je pukao kao tri Grčke u Svetskoj krizi sjebavši i sistem i građane? Msilim - ako ćemo da se nadgornjavamo, jer inače taj Island smatram najsvetlijim primerom onoga što građani mogu i treba da rade u sudaru sa lošim i korumpiranim sistemom.
dosta je stalo u tih 2%.

Jeste. U onih 98% je pristojan život za pristojne ljude, što država, valjda, treba da bude.
freehand freehand 12:53 26.04.2015

Re: Фала Богу !

oskar-z-wild


If this is the Representative of American Hegemony... I want more of IT!



Only 4% of drone victims in Pakistan named as al Qaeda members

Evo. hoćeš još?
princi princi 12:55 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Imaš neki suprotan primer? Sem tog Islanda koji je pukao kao tri Grčke u Svetskoj krizi sjebavši i sistem i građane?

Imam. USA, po kojoj se ti tako nemilice bacaš govnima je za Austriju (i Švajcarsku) pravi bastion morala i etičnosti kad je u pitanju odnos prema korupciji i finansijskom kriminalu.
U onih 98% je pristojan život za pristojne ljude, što država, valjda, treba da bude.

Taj pristojan život je rezultat sasvim nekih drugih stvari a ne (uglavnom nepostojećih) vrednosti o kojima pišeš.
freehand freehand 13:00 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Imam. USA, po kojoj se ti tako nemilice bacaš govnima je za Austriju (i Švajcarsku) pravi bastion morala i etičnosti kad je u pitanju odnos prema korupciji i finansijskom kriminalu.

Austrija i Švajcarska imaju potpuno različite sisteme. Ti si malopre pominjao Kanadu, sad USA. Ne znam odakle su isplivali korupcija i finansijki kriminal, ali ne znam da li si u vidu imao samo Liman Braders ili kompletan Vol strit kad o tome govoriš?
Taj pristojan život je rezultat sasvim nekih drugih stvari a ne (uglavnom nepostojećih) vrednosti o kojima pišeš.

Šta znači uglavnom nepostojećih? Ja mislim da su potpuno postojeće. Štaviše, tvrdim.
A ne znam ni na šta misliš kad tako zagonetno a mudro kažešda su rezultat nekih drugih stvari?
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:16 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Free
Evo. hoćeš još?


Šteta što nisi odgledao klip.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:25 26.04.2015

Re: Фала Богу !

E sad, ja se ne baš ne bih složio da je svako ko to kaže vredan čitanja. ajde da ne potežem sad primere, ali i neki fašisti su tu i tamo uspevali da na neku temu kažu tačnu stvar, ali to ne znači da pristojni treba da ih uzimaju za arbitre.

Уместо а приори одбацивања свих оних којима си ставио етикету "нису вредни читања", много је упутније погледати ко које аргументе користи, па тако проценити вредност написаног.

Ја мислим да је Антонић истакао суштински проблем Вучићеве "владавине", а то је да је сам Вучић доживљава као владавину.
princi princi 13:46 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Ti si malopre pominjao kanadu, sad USA. Sad, ne znam odakle su siplivali korupcija i finansijki kriminal, ali ne znam da li si u vidu imao samo Liman Braders ili kompletan Vol strit kad o tome govoriš?

Apsolutno. Način na koji su Ameri hendlovali Liman bros ili HSBC za pranje para je neuporediv sa onim koji su Austrijanci hendlovali na primer Hypo Alpe Adriju, ili onog hohštaplera koji je sa Đelićem onomad hteo da preprodaje Telekom. Da ne pominjem sad one švajcarske hohštaplere (Švajcarska je i inače najhohštaplerskija zemlja na svetu, zemlja koja dobar deo svog visokog GDP-ja duguje direktnoj pljački svetske sirotinje).
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 13:50 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Уместо а приори одбацивања свих оних којима си ставио етикету "нису вредни читања", много је упутније погледати ко које аргументе користи, па тако проценити вредност написаног.

Postoji teza da nije važno samo šta neko govori već i ko to govori.

Po toj teoriji ako neko ko je moralno problematičan kaže nešto što je tačno, to ima manju vrednost od onoga što kaže moralno ispravan čovek.

E sad, postoje i oni koji misle da je sasvim nebitnbo kakavi ljudi šta pričaju sve dok pričaju ono što je meni po volji.

Makijaveli je bliži ovom drugom tumačenju.

Meni se sad čini da neki pokušavaju da svoje desničarenje, homofobiju ili konzervativizam pokušavaju da legitimizuju služeći se Vučićem kao sapunom.

I sad izađe Antonić i napiše esej o tome da Vučić viče na novinara, a svi koji gledamo Vučićeve konferencije za štampu znamo da mu se to često dešava, sad uskliknemo: "Da! Vučić zaista viče na novinare! Antonić je ubo suštinu! On je u pravu!...Ergo u pravu je da pedere treba kažnjavati, otpuštati s posla i maltreturati ih jerbo su oni protivprirodna pojava."
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:57 26.04.2015

Re: Фала Богу !

solidarnost, poštovanje i zaštita manjina i manjinskih prava

a da skokneš malo do skandinavije da vidiš kako se poštuju prava manjina i ne-belih rasa? lepota jedna, baš su za primer. a mislim da su u austriji i nemačkoj neonacisti prešli cenzus odavno. ako me sećanje ne vara, norveška nacionalistička partija je treća po veličini. šta ja znam, nisam sigurna da bih volela baš te "europske" vrednosti kod kuće.
malo me tvoj komentar podseća na slične komentare duleta glavonje, koji se tako tripovao da u EU ljudi ne pljuju na ulici. romantičan čovek.
oskar-z-wild oskar-z-wild 13:58 26.04.2015

Re: Фала Богу !

етруска:

Ја мислим да је Антонић истакао суштински проблем Вучићеве "владавине", а то је да је сам Вучић доживљава као владавину.


А како објашњаваш онда то што виче и на амбасадоре? Шта му даје то право?
freehand freehand 14:01 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Apsolutno. Način na koji su Ameri hendlovali Liman bros ili HSBC za pranje para je neuporediv sa onim koji su Austrijanci hendlovali na primer Hypo Alpe Adriju, ili onog hohštaplera koji je sa Đelićem onomad hteo da preprodaje Telekom.

Ovo je toliko opšte da nema smisla odgovarati. Mada bi me baš interesovalo kako su to neuporedivo hendlovali Liman Braderse, sem tako što su naterali ceo svet da to plati?
No nema veze, evo jedan čaršaf, onako za ilustraciju priče o američko nekorumpiranosti:

2009– Obama Administration

Legislative Branch
John Ensign (R-NV) the religious conservative resigned his Senate seat on May 3, 2011 before the Senate Ethics Committee could examine possible fiscal violations in connection with his extramarital affair with Cynthia Hampton.
Charles B. Rangel (D-NY) Rangel was found guilty on 11 charges by the House Ethics Committee. On December 2, 2010, the full House of Representatives voted 333-79 to censure Rangel.
Tom DeLay (R-TX) On November 24, 2010 a Texas jury convicted DeLay of money laundering connected to the Jack Abramoff scandal. On January 10, 2011, he was sentenced to three years in prison in Texas.
Joe Wilson (R-SC) The congressman from South Carolina interrupted a major televised speech about health care reform by President Barack Obama to a joint session of Congress. After Obama said that no illegal aliens would be accepted under his health plan, Rep. Wilson shouted, “You lie!” The incident resulted in a formal rebuke by the House of Representatives. He later admitted that the outburst was “inappropriate”.

Judicial Branch
G. Thomas Porteous The Federal Judge for Eastern Louisiana was unanimously impeached by the US House of Representatives on charges of corruption and perjury in March 2010. He was convicted by the US Senate and removed from office. He had been appointed by Bill Clinton.
Samuel B. Kent The Federal District Judge of Galveston, Texas was sentenced to 33 months in prison for lying about sexually harassing two female employees. He had been appointed to office by George H. W. Bush in 1990.

2001–2008 George W. Bush Administration

Executive Branch
Lewis Libby (R) Chief of Staff to Vice President Dick Cheney (R), ‘Scooter’ was convicted of perjury and obstruction of justice in the Plame Affair on March 6, 2007. He was sentenced to 30 months in prison and fined $250,000. The sentence was commuted by George W. Bush (R) on July 1, 2007. The felony remains on Libby’s record though the jail time and fine were commuted.
Alphonso Jackson (R) The Secretary of Housing and Urban Development resigned while under investigation by the FBI for revoking the contract of a vendor who told Jackson he did not like President George W. Bush (R) .
Karl Rove (R) Senior Adviser to President George W. Bush was investigated by the Office of Special Counsel for “improper political influence over government decision-making”, as well as for his involvement in several other scandals such as Lawyergate, Bush White House e-mail controversy and Plame affair. He resigned in April 2007. (See Karl Rove in the George W. Bush administration)
“Lawyergate” Or the Dismissal of U.S. attorneys’ controversy refers to President Bush firing, without explanation, eleven Republican federal prosecutors whom he himself had appointed. It is alleged they were fired for prosecuting Republicans and not prosecuting Democrats. When Congressional hearings were called, a number of senior Justice Department officials cited executive privilege and refused to testify under oath, including:

1) Michael A. Battle (R) Director of Executive Office of US Attorneys in the Justice Department.

2) Bradley Schlozman (R) Director of Executive Office of US Attorneys who replaced Battle

3) Michael Elston (R) Chief of Staff to Deputy Attorney General Paul McNulty

4) Paul McNulty (R) Deputy Attorney General to William Mercer

5) William W. Mercer (R) Associate Attorney General to Alberto Gonzales

6) Kyle Sampson (R) Chief of Staff to Attorney General Alberto Gonzales

7) Alberto Gonzales (R) Attorney General of the United States

8) Monica Goodling (R) Liaison between President Bush and the Justice Department

9) Joshua Bolten (R) Deputy Chief of Staff to President Bush was found in Contempt of Congress

10) Sara M. Taylor (R) Aid to Presidential Advisor Karl Rove

11) Karl Rove (R) Advisor to President Bush

12) Harriet Miers (R) Legal Counsel to President Bush, was found in Contempt of Congress
Bush White House e-mail controversy – During the Lawyergate investigation it was discovered that the Bush administration used Republican National Committee (RNC) web servers for millions of emails which were then destroyed, lost or deleted in possible violation of the Presidential Records Act and the Hatch Act. George W. Bush, Dick Cheney, Karl Rove, Andrew Card, Sara Taylor and Scott Jennings all used RNC webservers for the majority of their emails. Of 88 officials, no emails at all were discovered for 51 of them. As many as 5 million e-mails requested by Congressional investigators of other Bush administration scandals were therefore unavailable, lost, or deleted.
Lurita Alexis Doan (R) Resigned as head of the General Services Administration. She was under scrutiny for conflict of interest and violations of the Hatch Act. Among other things she asked GSA employees how they could “help Republican candidates.”
Jack Abramoff Scandal in which the prominent lobbyist with close ties to Republican administration officials and legislators offered bribes as part of his lobbying efforts. Abramoff was sentenced to 4 years in prison. See Legislative scandals.
David Safavian GSA (General Services Administration) Chief of Staff, found guilty of blocking justice and lying, and sentenced to 18 months
Roger Stillwell (R) Staff in the Department of the Interior under George W. Bush. Pleaded guilty and received two years suspended sentence.
Susan B. Ralston (R) Special Assistant to the President and Senior Advisor to Karl Rove, resigned October 6, 2006 after it became known that she accepted gifts and passed information to her former boss Jack Abramoff.
J. Steven Griles (R) former Deputy to the Secretary of the Interior pleaded guilty to obstruction of justice and was sentenced to 10 months.
Italia Federici (R) staff to the Secretary of Interior, and President of the Council of Republicans for Environmental Advocacy, pled guilty to tax evasion and obstruction of justice. She was sentenced to four-year probation.
Jared Carpenter (R) Vice-President of the Council of Republicans for Environmental Advocacy, was discovered during the Abramoff investigation and pled guilty to income tax evasion. He got 45 days, plus 4-year probation.
Michael Scanlon (R) former staff to Tom DeLay: working for Abramoff, pled guilty to bribery.
Tony Rudy (R) former staff to Tom DeLay, pleaded guilty to conspiracy.
Bob Ney (R-OH) bribed by Abramoff, pled guilty to conspiracy, sentenced to 30 months.
Neil Volz (R) former staff to Robert Ney, pleaded guilty to one count of conspiracy in 2006 charges stemming from his work for Bob Ney. In 2007 he was sentenced to two years probation, 100 hours community service, and a fine of $2,000.
Mark Zachares (R) staff in the Department of Labor, bribed by Abramoff, guilty of conspiracy to defraud.
Robert E. Coughlin (R) Deputy Chief of Staff, Crimianl Division of the Justice Department pleaded guilty to conflict of interest after accepting bribes from Jack Abramoff. (2008)
William Heaton (R), former chief of staff for Bob Ney (R), pleaded guilty to a federal conspiracy charge involving a golf trip to Scotland, expensive meals, and tickets to sporting events between 2002 and 2004 as payoffs for helping Abramoff’s clients.
Kevin A. Ring (R) former staff to John Doolittle (R-CA) indicted on 8 counts of corruption. The judge declared a mistrial.
John Albaugh (R) former chief of staff to Ernest Istook (R-OK) pled guilty to accepting bribes connected to the Federal Highway Bill. Istook was not charged. (2008)
James Hirni, (R) former staff to Tim Hutchinson (R-AR) was charged with wire fraud for giving a staffer for Don Young (R) of Alaska a bribe in exchange for amendments to the Federal Highway Bill. (2008)
Kyle Foggo Executive director of the CIA was convicted of honest services fraud in the awarding of a government contract and sentenced to 37 months in federal prison at Pine Knot, Kentucky. On September 29, 2008, Foggo pleaded guilty to one count of the indictment, admitting that while he was the CIA executive director, he acted to steer a CIA contract to the firm of his lifelong friend, Brent R. Wilkes.
Julie MacDonald (R) Deputy Assistant Secretary of the Department of the Interior, resigned May 1, 2007 after giving government documents to developers (2007)
Claude Allen (R) Appointed as an advisor by President Bush on Domestic Policy, Allen was arrested for a series of felony thefts in retail stores. He was convicted on one count and resigned soon after.
Lester Crawford (R) Commissioner of the Food and Drug Administration, resigned after 2 months. Pled guilty to conflict of interest and received 3 years suspended sentence and fined $90,000 (2006)
2003 Invasion of Iraq depended on intelligence that Saddam Hussein was developing “weapons of mass destruction” (WMDs) meaning nuclear, chemical and/or biological weapons for offensive use. The Downing Street memo were minutes of a British secret meeting with the US (dated 23 July 2002, leaked 2005) which include a summary of MI6 Director Sir Richard Dearlove’s report that “Bush wanted to remove Saddam, through military action, justified by the conjunction of terrorism and WMD. But the intelligence and the facts were being fixed around the policy” This was called the ‘smoking gun’ concerning W. Bush’s run up to war with Iraq.(2005)
Yellowcake forgery: Just prior to the 2003 invasion of Iraq, the Bush administration presented evidence to the UN that Iraq was seeking material (yellowcake uranium) in Africa for making nuclear weapons. Though presented as true, it was later found to be not only dubious, but outright false.
Coalition Provisional Authority Cash Payment Scandal; On June 20, 2005 the staff of the Committee on Government Reform prepared a report for Congressman Henry Waxman. It was revealed that $12 billion in cash had been delivered to Iraq by C-130 planes, on shrinkwrapped pallets of US $100 bills. The United States House Committee on Oversight and Government Reform, concluded that “Many of the funds appear to have been lost to corruption and waste…. Some of the funds could have enriched both criminals and insurgents….” Henry Waxman, commented, “Who in their right mind would send 363 tons of cash into a war zone?” A single flight to Iraq on December 12, 2003 which contained $1.5 billion in cash is said to be the largest single Federal Reserve payout in US history according to Henry Waxman.
Bush administration payment of columnists with federal funds to say nice things about Republican policies. Illegal payments were made to journalists Armstrong Williams (R), Maggie Gallagher (R) and Michael McManus (R) (2004–2005)
Sandy Berger (D) former Clinton security adviser pleads guilty to a misdemeanor charge of unlawfully removing classified documents from the National Archives in (2005)
Bernard Kerik (R) nomination in 2004 as Secretary of Homeland Security was derailed by past employment of an illegal alien as a nanny, and other improprieties. On Nov 4, 2009, he pled guilty to two counts of tax fraud and five counts of lying to the federal government(2009) and was sentenced to four years in prison.
Torture: Top US officials including George W. Bush and Dick Cheney authorized enhanced interrogation techniques of prisoners, including waterboarding (called torture by many) by US troops and the CIA in Iraq, Afghanistan, and elsewhere. In 2010 Bush stated “He’d do it again…” and Cheney stated on ABC’s This Week, “I was a big supporter of waterboarding.” (2004)
Plame affair (2004), in which CIA agent Valerie Plame’s name was leaked by Richard Armitage, Deputy Secretary of State, to the press in retaliation for her husband’s criticism of the reports used by George W. Bush to legitimize the Iraq war.
Thomas A. Scully, (R) administrator of the Centers for Medicare and Medicaid Services (CMS), withheld information from Congress about the projected cost of the Medicare Prescription Drug, Improvement, and Modernization Act, and allegedly threatened to fire Medicare’s chief actuary, Richard Foster, if Foster provided the data to Congress. (2003) Scully resigned on December 16, 2003.
NSA warrantless surveillance – Shortly after the September 11 attacks in 2001, President George W. Bush (R) implemented a secret program by the National Security Agency to eavesdrop on domestic telephone calls by American citizens without warrants, thus by-passing the FISA court which must approve all such actions. (2002) In 2010, Federal Judge Vaughn Walker ruled this practice to be illegal.
Kenneth Lay (R) a member of the Republican National Committee, financial donor and ally of George W. Bush and once considered a possible Secretary of the Treasury. Lay was found guilty of 10 counts of securities fraud concerning his company Enron, but died before sentencing.
Janet Rehnquist (R) appointed Inspector General of the Department of Health and Human Services by George W. Bush. In 2002, Governor Jeb Bush’s (R-FL) Chief of Staff Kathleen Shanahan asked Rehnquist to delay auditing a $571 million federal overpayment to the State of Florida. Rehnquist ordered her staff to delay the investigation for five months until after the Florida elections. When Congress began an investigation in to the matter, Rehnquist resigned in March 2003, saying she wanted to spend more time with her family.
John Yoo (R) An attorney in the Office of Legal Counsel inside the Justice Department who, working closely with vice president Dick Cheney and The Bush Six, wrote memos stating the right of the president to –
suspend sections of the ABM Treaty without informing Congress
bypass the Foreign Intelligence Surveillance Act allowing warrentless wiretapping of US Citizens within the United States by the National Security Agency.
state that the First Amendment and Fourth Amendments and the Takings Clause do not apply to the president in time of war as defined in the USA PATRIOT Act
allow Enhanced Interrogation Techniques (torture) because provisions of the War Crimes Act, the Third Geneva Convention, and the Torture convention do not apply.

Many of his memos have since been repudiated and reversed. Later review by the Justice Department reported that Yoo and Jay Bybee used “poor judgement” in the memos, but no charges have yet been filed.

Legislative Branch
Ted Stevens Senator (R-AK) convicted on seven counts of bribery and tax evasion October 27, 2008 just prior to the election. He continued his run for re-election, but lost. Once the Republican was defeated in his re-election, new US Attorney General Eric Holder (D) dismissed the charges “in the interest of justice” stating that the Justice Department had illegally withheld evidence from defense counsel.
Charles Rangel (D-NY) failed to report $75,000 income from the rental of his villa in Punta Cana, Dominican Republic and was forced to pay $11,000 in back taxes.(September 2008)
Rick Renzi (R-AZ) Announced he would not seek another term. Seven months later, on February 22, 2008 he pleaded not guilty to 35 charges of fraud, conspiracy and money laundering.
Jack Abramoff Scandal, (R) lobbyist found guilty of conspiracy, tax evasion and corruption of public officials in three different courts in a wide ranging investigation. Currently serving 70 months and fined $24.7 million. See Scandals, Executive Branch. The following were also implicated:
Tom DeLay (R-TX) The House Majority Leader was reprimanded twice by the House Ethics Committee and his aides indicted (2004–2005); eventually DeLay himself was investigated in October 2005 in connection with the Abramoff scandal, but not indicted. DeLay resigned from the House 9 June 2006. Delay was found to have illegally channeled funds from Americans for a Republican Majority to Republican state legislator campaigns. He was convicted of two counts of money laundering and conspiracy in 2010.
James W. Ellis (R) executive director of Americans for a Republican Majority a PAC, was indicted for money laundering.
John D. Calyandro (R) of Americans for a Republican Majority
Bob Ney (R-OH) pleaded guilty to conspiracy and making false statements as a result of his receiving trips from Abramoff in exchange for legislative favors. Ney received 30 months in prison.
Robert E. Coughlin (R) Deputy Chief of Staff, Criminal Division, Justice Department, pled guilty to accepting bribes.
John Doolittle (R-CA) both he and his wife were under investigation (January 2008). Under this cloud, Doolittle decided not to run for re-election in November 2008. The Justice Department announced in June 2010 they had terminated the investigation and found no wrong doing.
Randy Cunningham (R-CA)pleaded guilty on November 28, 2005 to charges of conspiracy to commit bribery, mail fraud, wire fraud and tax evasion in what came to be called the Cunningham scandal. Sentenced to over eight years.
Kyle Foggo Executive director of the CIA was convicted of honest services fraud in the awarding of a government contract and sentenced to 37 months in the federal prison at Pine Knot, Kentucky. On September 29, 2008, Foggo pleaded guilty to one count of the indictment, admitting that while CIA executive director he acted to steer a CIA contract to the firm of his lifelong friend, Brent R. Wilkes.
Cynthia McKinney (D-GA) struck a U.S. Capitol Police officer in the chest after he attempted to stop her from going around a security checkpoint. McKinney apologized on the floor of the House and no charges were filed (March 29, 2006)
William J. Jefferson (D-LA) in August 2005 the FBI seized $90,000 in cash from Jefferson’s home freezer. He was re-elected anyway, but lost in 2008. Jefferson was convicted of 11 counts of bribery and sentenced to 13 years on November 13, 2009, and his chief of staff Brett Pfeffer was sentenced to 84 months in a related case.
Bill Janklow (R-SD) convicted of second-degree manslaughter for running a stop sign and killing a motorcyclist. Resigned from the House and given 100 days in the county jail and three years (2003)
Robert Torricelli Senator (D-NJ) after 14 years in the House and one term in the Senate, Torricelli declined to run again when accused of taking illegal contributions from Korean businessman David Chang. (2002)
Jim Traficant (D-OH) found guilty on 10 felony counts of financial corruption, he was sentenced to 8 years in prison and expelled from the House (2002)

A onda Klinton, pa dalje. baš mnogo ima.

[/url] ]US Federal Government Major Corruption & Scandals Since 1945 (naslov je link)

Mislim, najgore je što se ti sa ovim slažeš, al ne voliš nikako da ti se oponire kad se zaletiš sa pogrešnom tezom.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:01 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
I sad izađe Antonić i napiše esej o tome da Vučić viče na novinara, a svi koji gledamo Vučićeve konferencije za štampu znamo da mu se to često dešava, sad uskliknemo: "Da! Vučić zaista viče na novinare! Antonić je ubo suštinu! On je u pravu!...Ergo u pravu je da pedere treba kažnjavati, otpuštati s posla i maltreturati ih jerbo su oni protivprirodna pojava."

Коментар са звездицом, која ће бити објашњена у следећем коментару*
1) Не постоје људи који имају исправне ставове по свим питањима, ма колико у некима били у праву.
2) Моралност није гаранција исправности нечијих ставова.
3) Памет такође није залога тачности нечијих ставова.

Ево, пази ово: чак ни ти, а можда чак ни је -- нисмо баш увек у праву?!
И види ово: ја о Антонићу слично мислим као и ти, али -- овде је -- у оквиру својих способности, па и преко њих, стварно покидао. По-ки-дао. Мало ли је?
maksa83 maksa83 14:01 26.04.2015

Re: Фала Богу !

А како објашњаваш онда то што виче и на амбасадоре? Шта му даје то право?

Odsustvo kućnog vaspitanja superponirano ne baš funkcionalnim frontalnim korteksom i predugom izloženošću Šešelj Vojislavu.

Mislim, nije opravdanje, samo objašnjenje.
freehand freehand 14:03 26.04.2015

Re: Фала Богу !

BebaOdLonchara
solidarnost, poštovanje i zaštita manjina i manjinskih prava

a da skokneš malo do skandinavije da vidiš kako se poštuju prava manjina i ne-belih rasa? lepota jedna, baš su za primer. a mislim da su u austriji i nemačkoj neonacisti prešli cenzus odavno. ako me sećanje ne vara, norveška nacionalistička partija je treća po veličini. šta ja znam, nisam sigurna da bih volela baš te "europske" vrednosti kod kuće.
malo me tvoj komentar podseća na slične komentare duleta glavonje, koji se tako tripovao da u EU ljudi ne pljuju na ulici. romantičan čovek.

A da ti ipak malo pažljivije čitaš?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:09 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Postoji teza da nije važno samo šta neko govori već i ko to govori.

Po toj teoriji ako neko ko je moralno problematičan kaže nešto što je tačno, to ima manju vrednost od onoga što kaže moralno ispravan čovek.

E sad, postoje i oni koji misle da je sasvim nebitnbo kakavi ljudi šta pričaju sve dok pričaju ono što je meni po volji.


"Морално исправан" је крајње растегљив појам у земљи где се не зна да ли је Председник дошао до дипломе редовним путем или ју је купио, где доказани плагијати нису разлози за окончање политичке каријере (и одузимање академске титуле), где су потпуно нетранспарентни приходи политичке класе итд.

Ако имплицираш да је Антонић "морално проблематичан", да ли би могао да објасниш на шта конкретно мислиш?
freehand freehand 14:14 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Ако имплицираш да је Антонић "морално проблематичан", да ли би могао да објасниш на шта конкретно мислиш?

Zar nije malo komično raspravljati o moralnom liku Slobodana Antonića u priči o Aleksandru Vučiću?
Ili je ipak tragično?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:24 26.04.2015

Re: Фала Богу !

freehand
Ако имплицираш да је Антонић "морално проблематичан", да ли би могао да објасниш на шта конкретно мислиш?

Zar nije malo komično raspravljati o moralnom liku Slobodana Antonića u priči o Aleksandru Vučiću?
Ili je ipak tragično?

Сасвим. Ипак, Крле имплицира да Антонићева критика није валидна и говори о моралној исправности и моралној проблематичности критичара, па ме баш занима шта конкретно замера Антонићу (о коме ја не знам ништа, осим што сам прочитала понешто од онога што је писао).
emsiemsi emsiemsi 14:32 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
Уместо а приори одбацивања свих оних којима си ставио етикету "нису вредни читања", много је упутније погледати ко које аргументе користи, па тако проценити вредност написаног.

Postoji teza da nije važno samo šta neko govori već i ko to govori.

Po toj teoriji ako neko ko je moralno problematičan kaže nešto što je tačno, to ima manju vrednost od onoga što kaže moralno ispravan čovek.

E sad, postoje i oni koji misle da je sasvim nebitnbo kakavi ljudi šta pričaju sve dok pričaju ono što je meni po volji.

Makijaveli je bliži ovom drugom tumačenju.

Meni se sad čini da neki pokušavaju da svoje desničarenje, homofobiju ili konzervativizam pokušavaju da legitimizuju služeći se Vučićem kao sapunom.

I sad izađe Antonić i napiše esej o tome da Vučić viče na novinara, a svi koji gledamo Vučićeve konferencije za štampu znamo da mu se to često dešava, sad uskliknemo: "Da! Vučić zaista viče na novinare! Antonić je ubo suštinu! On je u pravu!...Ergo u pravu je da pedere treba kažnjavati, otpuštati s posla i maltreturati ih jerbo su oni protivprirodna pojava."

Хоћеш да кажеш да је Антонић проблематичан !?
Еееее, мој ти (и теби слични).
Антонић је морална громада !
emsiemsi emsiemsi 14:35 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
I sad izađe Antonić i napiše esej o tome da Vučić viče na novinara, a svi koji gledamo Vučićeve konferencije za štampu znamo da mu se to često dešava, sad uskliknemo: "Da! Vučić zaista viče na novinare! Antonić je ubo suštinu! On je u pravu!...Ergo u pravu je da pedere treba kažnjavati, otpuštati s posla i maltreturati ih jerbo su oni protivprirodna pojava."

Коментар са звездицом, која ће бити објашњена у следећем коментару*
1) Не постоје људи који имају исправне ставове по свим питањима, ма колико у некима били у прави.
2) Моралност није гаранција исправности нечијих ставова.
3) Памет такође није залога тачности нечијих ставова.

Ево, пази ово: чак ни ти, а можда чак ни је -- нисмо баш увек у праву?!
И види ово: ја о Антонићу слично мислим као и ти, али -- овде је -- у оквиру својих способности, па и преко њих, стварно покидао. По-ки-дао. Мало ли је?

Шта је то што ти мислиш о Антонићу што га толико дискредитује !?
Дилује дрогу, Милошевићева подгузна мува, ради за ДБ, купио шећерану за 3 евра, гласао из Бодрума ... !?
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:40 26.04.2015

Re: Фала Богу !

oskar-z-wild
етруска:

Ја мислим да је Антонић истакао суштински проблем Вучићеве "владавине", а то је да је сам Вучић доживљава као владавину.

А како објашњаваш онда то што виче и на амбасадоре? Шта му даје то право?

Шта му даје право да виче на било кога? Како уопште човек који виче и ломи кваке може да има политичку функцију?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:40 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Коментар са звездицом, која ће бити објашњена у следећем коментару*
1) Не постоје људи који имају исправне ставове по свим питањима, ма колико у некима били у праву.
2) Моралност није гаранција исправности нечијих ставова.
3) Памет такође није залога тачности нечијих ставова.

Ево, пази ово: чак ни ти, а можда чак ни је -- нисмо баш увек у праву?!


Na osnovu ovih tačaka pitam se zašto se u Evropi vodi polemika da li treba dozvoliti štampanje Majn Kampfa.

Mislim, pa šta ako autor u nekim stvarima nije bio u pravu?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:41 26.04.2015

Re: Фала Богу !

"Морално исправан" је крајње растегљив појам у земљи где се не зна да ли је Председник дошао до дипломе редовним путем или ју је купио

U ovom primeru ne vidim ništa dvoznačno i rastegljivo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:50 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
"Морално исправан" је крајње растегљив појам у земљи где се не зна да ли је Председник дошао до дипломе редовним путем или ју је купио

U ovom primeru ne vidim ništa dvoznačno i rastegljivo.

Ни ја.

Такође мислим да Антонић није куповао дипломе, преписивао туђе дисертације, користио функцију за лично богаћење итд. Шта му ти замераш?
freehand freehand 14:54 26.04.2015

Re: Фала Богу !

principessa_etrusca
Nebojsa Krstic
"Морално исправан" је крајње растегљив појам у земљи где се не зна да ли је Председник дошао до дипломе редовним путем или ју је купио

U ovom primeru ne vidim ništa dvoznačno i rastegljivo.

Ни ја.

Такође мислим да Антонић није куповао дипломе, преписивао туђе дисертације, користио функцију за лично богаћење итд. Шта му ти замераш?


Uf, šta sad kad si onaj Hitler argument potrošio?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:56 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Такође мислим да Антонић није куповао дипломе, преписивао туђе дисертације, користио функцију за лично богаћење итд. Шта му ти замераш?

Ovde govorimo o intelektualcima. Oni koji kupuju diplome nisu intelektualci pa nisu tema.

Već sam napisao šta zameram Antoniću, al ajde da ponovim glavno, njegove retrogradne koštunicoidne političke stavove ne računam: on je homofob šovinista. Ako tako nešto postoji u teoriji, ako ne postoji - sad postoji.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:03 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
Коментар са звездицом, која ће бити објашњена у следећем коментару*
1) Не постоје људи који имају исправне ставове по свим питањима, ма колико у некима били у праву.
2) Моралност није гаранција исправности нечијих ставова.
3) Памет такође није залога тачности нечијих ставова.

Ево, пази ово: чак ни ти, а можда чак ни је -- нисмо баш увек у праву?!


Na osnovu ovih tačaka pitam se zašto se u Evropi vodi polemika da li treba dozvoliti štampanje Majn Kampfa.

Mislim, pa šta ako autor u nekim stvarima nije bio u pravu?

1) Постоје изузетно морални људи, а недовољно интелигентни. Хоћемо ли да послушамо њихове ставове о вакцинацији, изградњи косомодрома, увођењу струје у кућу, путовањима у свемир, истраживању нанотехнологија?
2) Постоје музички интелигентни људи, а потпуно тупави у неким другим областима. Постоје изузетно интелигентни математичари којима недостаје социјална интелигенција, па су у том сегменту друштвено бескорисни.

Па је, тако, неки хиландарски монах изузетно морална и честита особа, а без икакве користи у одговорима на велику већину друштвених питања. Не постоје црно-бели људи, који су црни или бели у свим погледима властите личности. Па макар је то твоја теза, кад је о Вучићу реч, зар не?
anonymous anonymous 15:03 26.04.2015

Re: Фала Богу !


freehand
12:52 26.04.2015 / *novo
Re: Фала Богу !
E sad, ja se ne baš ne bih složio da je svako ko to kaže vredan čitanja. ajde da ne potežem sad primere, ali i neki fašisti su tu i tamo uspevali da na neku temu kažu tačnu stvar, ali to ne znači da pristojni treba da ih uzimaju za arbitre.

Ili je "cilj opravdava sredstvo" uvek dobrodošla krilatica?

Pa ja to tebi pričam od prvog vagona. Niti je svako ko kaže "Evropa zdaj!" vredan slušanja, niti je svako ko priča o "europskim vrednostima" - a naročito kad sve suprotno čini od deklarisanog - dostojan podrške. Dapače i nasuprot!


Slažem se freee...


Ali odakle onda ovoliko komentara i replika na Krletovom blogu ....


Nedoslednost ?


freehand freehand 15:06 26.04.2015

Re: Фала Богу !

anonymous

freehand
12:52 26.04.2015 / *novo
Re: Фала Богу !
E sad, ja se ne baš ne bih složio da je svako ko to kaže vredan čitanja. ajde da ne potežem sad primere, ali i neki fašisti su tu i tamo uspevali da na neku temu kažu tačnu stvar, ali to ne znači da pristojni treba da ih uzimaju za arbitre.

Ili je "cilj opravdava sredstvo" uvek dobrodošla krilatica?

Pa ja to tebi pričam od prvog vagona. Niti je svako ko kaže "Evropa zdaj!" vredan slušanja, niti je svako ko priča o "europskim vrednostima" - a naročito kad sve suprotno čini od deklarisanog - dostojan podrške. Dapače i nasuprot!


Slažem se freee...


Ali odakle onda ovoliko komentara i replika na Krletovom blogu ....


Nedoslednost ?



Kaži anonimac?
G.Cross G.Cross 15:48 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
Коментар са звездицом, која ће бити објашњена у следећем коментару*
1) Не постоје људи који имају исправне ставове по свим питањима, ма колико у некима били у праву.
2) Моралност није гаранција исправности нечијих ставова.
3) Памет такође није залога тачности нечијих ставова.

Ево, пази ово: чак ни ти, а можда чак ни је -- нисмо баш увек у праву?!


Na osnovu ovih tačaka pitam se zašto se u Evropi vodi polemika da li treba dozvoliti štampanje Majn Kampfa.

Mislim, pa šta ako autor u nekim stvarima nije bio u pravu?



Majn Kampf se lepo moze kupiti na Amazonu.

Mein Kampf Paperback – Illustrated, 21 Nov 2007
by Adolf Hitler (Author, Contributor)
286 customer reviews
See all 83 formats and editions
Kindle Edition
£0.99
Read with our free app

Library Binding
from £17.34
5 Used from £17.78
15 New from £17.34

Paperback
£8.99
9 Used from £4.56
18 New from £4.67
Want it tomorrow, 27 Apr.? Order it within 3 hrs 24 mins and choose One-Day Delivery at checkout. Details

Customer reviews daju 4 od 5 zvezdica...

Sto se Nemacke tice situacija sledeca

Adolf Hitler's book, "Mein Kampf", is not actually "banned" or "censored" in Germany.

In fact, the only reason you can't buy it Germany is because the state of Bavaria holds the copyright for it and has not granted publication rights for the past 60 years. (You can buy it outside Germany because the foreign rights were sold in the USA before 1939).


anonymous anonymous 16:19 26.04.2015

Re: Фала Богу !

freehand
anonymous

freehand
12:52 26.04.2015 / *novo
Re: Фала Богу !
E sad, ja se ne baš ne bih složio da je svako ko to kaže vredan čitanja. ajde da ne potežem sad primere, ali i neki fašisti su tu i tamo uspevali da na neku temu kažu tačnu stvar, ali to ne znači da pristojni treba da ih uzimaju za arbitre.

Ili je "cilj opravdava sredstvo" uvek dobrodošla krilatica?

Pa ja to tebi pričam od prvog vagona. Niti je svako ko kaže "Evropa zdaj!" vredan slušanja, niti je svako ko priča o "europskim vrednostima" - a naročito kad sve suprotno čini od deklarisanog - dostojan podrške. Dapače i nasuprot!


Slažem se freee...


Ali odakle onda ovoliko komentara i replika na Krletovom blogu ....


Nedoslednost ?



Kaži anonimac?



Sta je toliko magicno na Krletovom blogu da je vredan tolikih komentara.

Pitam se , pitam se i nista mi nije jasno...

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:06 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Sto se Nemacke tice situacija sledeca

Никада није било забрањено поседовање књиге, нити промет антикварних примерака, али није било нових немачких издања (било их је на другим језицима).
Онда је пре три године држава Баварска, власник права, одлучила да се приреди издање са коментарима за немачке школе. Копирајт иначе истиче ове године и не сумњам да ће бити нових издања.
emsiemsi emsiemsi 17:10 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
Такође мислим да Антонић није куповао дипломе, преписивао туђе дисертације, користио функцију за лично богаћење итд. Шта му ти замераш?

Ovde govorimo o intelektualcima. Oni koji kupuju diplome nisu intelektualci pa nisu tema.

Već sam napisao šta zameram Antoniću, al ajde da ponovim glavno, njegove retrogradne koštunicoidne političke stavove ne računam: on je homofob šovinista. Ako tako nešto postoji u teoriji, ako ne postoji - sad postoji.

Глупости !
Потреба изградње институција, мазање Устава на хлеб, итд ... су за тебе ретроградни ставови !
Еееее, мој ти (и теби слични).
Тешко са вама на зелену грану.
Ајнштајн и друг Тито, заједно, што се тиче релативизације, су за вас "мале бебе".
Није чудо што смо стигли овде докле смо стигли са вама таквима.
emsiemsi emsiemsi 17:14 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Predrag Brajovic
Nebojsa Krstic
Коментар са звездицом, која ће бити објашњена у следећем коментару*
1) Не постоје људи који имају исправне ставове по свим питањима, ма колико у некима били у праву.
2) Моралност није гаранција исправности нечијих ставова.
3) Памет такође није залога тачности нечијих ставова.

Ево, пази ово: чак ни ти, а можда чак ни је -- нисмо баш увек у праву?!


Na osnovu ovih tačaka pitam se zašto se u Evropi vodi polemika da li treba dozvoliti štampanje Majn Kampfa.

Mislim, pa šta ako autor u nekim stvarima nije bio u pravu?

1) Постоје изузетно морални људи, а недовољно интелигентни. Хоћемо ли да послушамо њихове ставове о вакцинацији, изградњи косомодрома, увођењу струје у кућу, путовањима у свемир, истраживању нанотехнологија?
2) Постоје музички интелигентни људи, а потпуно тупави у неким другим областима. Постоје изузетно интелигентни математичари којима недостаје социјална интелигенција, па су у том сегменту друштвено бескорисни.

Па је, тако, неки хиландарски монах изузетно морална и честита особа, а без икакве користи у одговорима на велику већину друштвених питања. Не постоје црно-бели људи, који су црни или бели у свим погледима властите личности. Па макар је то твоја теза, кад је о Вучићу реч, зар не?

Прошле суботе сам кратко седео са једним монахом са Хиландара.
Имао је одговре на скоро сва питања (друштвена) о којима ти појма немаш.
Немаш појма да таква питања уопште и постоје.
Посебно је упечатљиво његово питање о одрастању (наводио мудрост своје баке) и слободи. Ах, да ! Шта ти (макар по твоме писању) и теби слични знате о томе ?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:22 26.04.2015

Re: Фала Богу !


Već sam napisao šta zameram Antoniću, al ajde da ponovim glavno, njegove retrogradne koštunicoidne političke stavove ne računam: on je homofob šovinista. Ako tako nešto postoji u teoriji, ako ne postoji - sad postoji.


Глупости !

To što ti neke stvari ne razumeš, ne znači da su one glupost.

Oduzimanje ljudskih prava homoseksualcima, isto je kao oduzimanje prava Jevrejima ili Crncima. To je šovinistički i anticivilizacijski stav. Ljudi koji propagiraju anticivilizacijske stavove ne mogu biti reper za bilo koju drugu temu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:28 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Već sam napisao šta zameram Antoniću, al ajde da ponovim glavno, njegove retrogradne koštunicoidne političke stavove ne računam: on je homofob šovinista. Ako tako nešto postoji u teoriji, ako ne postoji - sad postoji.

Наравно да његове "ретроградне коштуницоидне ставове" и не можеш да рачунаш јер си био card carrying member ДС-а у време најтешњих веза са Коштуницом. ('Ili је, да цитирам тебе, "cilj opravdava sredstvo" uvek dobrodošla krilatica?'.)

"Хомофоб" Антонић је аутор студије Моћ и сексуалност: социологија геј покрета, која је доступна на инернету, а која је, колико разумем, академски рад. Да ли ти мислиш да у академији треба да постоје табу-теме?

"Шовиниста" Антонић, колико видим, води јавни дијалог са косовским Албанцем Фадиљом Лепајом. Да ли је промовисање дијалога шовинистичка позиција?

Међутим, овде тема није Антонић, већ Вучић. Нешто о њему?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:39 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Наравно да његове "ретроградне коштуницоидне ставове" и не можеш да рачунаш јер си био card carrying member ДС-а у време најтешњих веза са Коштуницом. ('Ili је, да цитирам тебе, "cilj opravdava sredstvo" uvek dobrodošla krilatica?'.)

Zoran Đinđić je Koštunicu predložio za predsednika SR Jugoslavije. Ima onih koji misle da je bolje da je predložio Martina Lutera Kinga, ali je King tada bio opravdano onemogućen.
"Хомофоб" Антонић је аутор студије Моћ и сексуалност: социологија геј покрета, која је доступна на инернету, а која је, колико разумем, академски рад. Да ли ти мислиш да у академији треба да постоје табу-теме?

Ne postoji bljuvotina ljudskog uma koja nije dostupna na internetu.
"Шовиниста" Антонић, колико видим, води јавни дијалог са косовским Албанцем Фадиљом Лепајом. Да ли је промовисање дијалога шовинистичка позиција?

Nijesi shvatila. Antonić je homofobni šovinista, to u prevodu na srpski znači da patološki mrzi "pedere", a ne "šiptare".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:07 26.04.2015

Re: Фала Богу !

emsiemsi
Прошле суботе сам кратко седео са једним монахом са Хиландара.
Имао је одговре на скоро сва питања (друштвена) о којима ти појма немаш.
Немаш појма да таква питања уопште и постоје.
Посебно је упечатљиво његово питање о одрастању (наводио мудрост своје баке) и слободи. Ах, да ! Шта ти (макар по твоме писању) и теби слични знате о томе ?

Слушај: ја сваки пут занемим пред твојим речима!
И кад неког ти похвалиш, на то баш добро обратим пажњу... Готово да се најежим.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:09 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nijesi shvatila. Antonić je homofobni šovinista, to u prevodu na srpski znači da patološki mrzi "pedere", a ne "šiptare".

Где и како је Антонићева хомофобија исказана? Све што сам нашла гуглајући је поменута студија. Да ли има још нешто или да ти верујем на реч да је Антонић најгори српски хомофоб?

Него, вратимо се Вучићу, његовој бахатости, вербалном насиљу, самовољи, урушавању институција итд. Да ли мислиш да смо са особом таквог понашања "у сигурним рукама"?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:19 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Где и како је Антонићева хомофобија исказана? Све што сам нашла гуглајући је поменута студија. Да ли има још нешто или да ти верујем на реч да је Антонић најгори српски хомофоб?

Vidiš, debatuješ sa mnom o temi o kojoj ništa ne znaš.

Него, вратимо се Вучићу, његовој бахатости, вербалном насиљу, самовољи, урушавању институција итд. Да ли мислиш да смо са особом таквог понашања "у сигурним рукама"?

Ovo me pitanje iznenađuje. Naime, ja sam na ovom blogu godinama lobirao protiv Vučića i sada ti mene pitaš da li je dobro što ste ga izabrali.

To, znači, pitaj bloger koji su glasali za njega, a njih je ogromna većina.
maksa83 maksa83 18:29 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Где и како је Антонићева хомофобија исказана? Све што сам нашла гуглајући је поменута студија. Да ли има још нешто или да ти верујем на реч да је Антонић најгори српски хомофоб?


Poraz Gej Lobija
AlexDunja AlexDunja 18:30 26.04.2015

Re: Фала Богу !

To, znači, pitaj bloger koji su glasali za njega, a njih je ogromna većina.

odakle ti taj podatak?
većina građana jeste glasala za vučića,
ali blogeri b92 su minorni deo populacije do neprimetljivosti,
odakle ti podatak da je većina blogera glasala za vučića?
zaista me zanima.
moj utisak je potpuno drugačiji.

mense čini da blogeri većinski nisu glasali,
bilo je malo belih listića, nekolicina ih je lobirala za manje zlo,
vučićevih je bilo najmanje.
moj utisak, ponavljam
violina violina 18:39 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Ovo je logika po kojoj se u poslednje vreme uređuje Vreme: svako ko je rad da kaže "Vučiću pederu" dobiće naslovnu stranu.


Sa ovim se slaže i Vučić.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:41 26.04.2015

Re: Фала Богу !

mense čini da blogeri većinski nisu glasali,
bilo je malo belih listića, nekolicina ih je lobirala za manje zlo,

Beli listići i indiferentni su u suštini glasali za Vučića. Samo sam ja već digao ruke od mogućnosti da oni to shvate.
AlexDunja AlexDunja 19:02 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Beli listići i indiferentni su u suštini glasali za Vučića. Samo sam ja već digao ruke od mogućnosti da oni to shvate.

oni koji ne glasaju, a i neki beli
suštinu shvataju drugačije od tebe,
i ja sam odavno digla ruke od toga da objašnjavam onima koji
tvrde da oni koji nisu glasali, jesu galasali
da oni, zapravo, nisu glasali
princi princi 19:03 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Beli listići i indiferentni su u suštini glasali za Vučića. Samo sam ja već digao ruke od mogućnosti da oni to shvate.

Pa u čemu je tu problem? Ti se ubi svake nedelje ubeđujući i sebe i druge kako je jedino Vučić taj koji Srbiju ima odvesti u svetlu budućnost.
AlexDunja AlexDunja 19:05 26.04.2015

Re: Фала Богу !


Pa u čemu je tu problem? Ti se ubi svake nedelje ubeđujući i sebe i druge kako je jedino Vučić taj koji Srbiju ima odvesti u svetlu budućnost.

ima i to:))
mr.fogg mr.fogg 19:12 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Re: Фала Богу !

mense čini da blogeri većinski nisu glasali,
bilo je malo belih listića, nekolicina ih je lobirala za manje zlo,

=>

Beli listići i indiferentni su u suštini glasali za Vučića. Samo sam ja već digao ruke od mogućnosti da oni to shvate.
....................................
U 'suštini' mense čini da blogeri većinski nisu glasali, a to što si ti 'digao ruke od mogućnosti da oni to shvate' uopšte nije bitno, jer ti ne shvataš koliko često koristiš ličnu zamenicu 'ja'.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:15 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Vidiš, debatuješ sa mnom o temi o kojoj ništa ne znaš.

Све што видим је да немаш одговоре, али доследно дефлектираш, мало Мајн Кампф, мало Антонићева хомофобија.

Можда си годинама лобирао против Вучића, али то је било некада. Шта је сада?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:25 26.04.2015

Re: Фала Богу !

princi
Beli listići i indiferentni su u suštini glasali za Vučića. Samo sam ja već digao ruke od mogućnosti da oni to shvate.

Pa u čemu je tu problem? Ti se ubi svake nedelje ubeđujući i sebe i druge kako je jedino Vučić taj koji Srbiju ima odvesti u svetlu budućnost.

Nisi shvatio. Moguće je da u Srbiji i u rasejanju postoje mnogi koji bi izvanredno vodlili Srbiju, ali od ljudi koji imaju legitimitet, znači podršku građana, jedino je Vučić taj. Nikolić ima legitimitet, ali bi zemlju vodio na neko od drugih strana. Ostali nemaju legitimitet.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:27 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Можда си годинама лобирао против Вучића, али то је било некада. Шта је сада?

Kako šta sada. Svake nedelje pišem svoje političke beleške i opaske, a ti me pitaš šta mislim. Uzmi brate sestro pa čitaj.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:29 26.04.2015

Re: Фала Богу !

slobodan Antonić je izvanredno napisao ovo što je napisao, sa čime njegova homofobija (ako je ima i koja nije tema) nema nikakve veze.

Pa to ti kažem. Svaki je mangup dobrodošao samo ako se slaže sa našim trenutnim stavom. To je taj pristup.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:50 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Sto se Nemacke tice situacija sledeca

Никада није било забрањено поседовање књиге, нити промет антикварних примерака, али није било нових немачких издања (било их је на другим језицима).

Izgleda da mi govorimo različitim jezicima: naime, nisam rekao da je zabranjeni štampanje Hitlerove knjige, već u Evropi postoji polemika oko toga treba li ih štampati i slobodno nuditi u prodaji. To je intelektualna diskusija u kojoj ima i onih koji misle da ne treba. A ima i onih koji kažu da treba uprkos Hitlerovim "greškama".
freehand freehand 20:13 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Sta je toliko magicno na Krletovom blogu da je vredan tolikih komentara.

Pitam se , pitam se i nista mi nije jasno...

Ali aktivno doprinosiš. Interesantno.

freehand freehand 20:14 26.04.2015

Re: Фала Богу !

zaista me zanima.

A ja mislio da te zabole?!
AlexDunja AlexDunja 20:28 26.04.2015

Re: Фала Богу !

A ja mislio da te zabole?!

zabole me ko je pobedio na izborima,
a zanima me ko je od blogera glasao za vučića,
i odakle to krle zna, ili odakle ti to znaš.

to da su blogeri koji uopšte nisu glasali, u stvari glasali
za vučića je vaše jadno vađenje, nepotrebno,
niko to od vas nije tražio, nikome i ne treba,
ničemu ne služi
G.Cross G.Cross 20:35 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Krstic

Izgleda da mi govorimo različitim jezicima: naime, nisam rekao da je zabranjeni štampanje Hitlerove knjige, već u Evropi postoji polemika oko toga treba li ih štampati i slobodno nuditi u prodaji. To je intelektualna diskusija u kojoj ima i onih koji misle da ne treba. A ima i onih koji kažu da treba uprkos Hitlerovim "greškama".

Nije tacno, to mozda u Srbiji, u ostatku kontinenta koji se zove Evropa to nije slucaj. Majn Kampf se prodaje slobodno i niko se ne sablaznjava oko toga.

Jel ima sanse da kada cinjenice nisu u saglasnosti sa onim sto govoris ne moramo da menjamo cinjenice?
princi princi 20:38 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
princi
Beli listići i indiferentni su u suštini glasali za Vučića. Samo sam ja već digao ruke od mogućnosti da oni to shvate.

Pa u čemu je tu problem? Ti se ubi svake nedelje ubeđujući i sebe i druge kako je jedino Vučić taj koji Srbiju ima odvesti u svetlu budućnost.

Nisi shvatio. Moguće je da u Srbiji i u rasejanju postoje mnogi koji bi izvanredno vodlili Srbiju, ali od ljudi koji imaju legitimitet, znači podršku građana, jedino je Vučić taj. Nikolić ima legitimitet, ali bi zemlju vodio na neko od drugih strana. Ostali nemaju legitimitet.


Ok, ti smatraš da Vučiću nije trebalo dati taj legitimitet, tj da je on bio loš izbor, ali kad mu je taj legitimitet već dat, onda je on najmanje loše rešenje. Jel to ono što pokušavaš da nam kažeš svim ovim blogovima?
freehand freehand 20:39 26.04.2015

Re: Фала Богу !

i odakle to krle zna, ili odakle ti to znaš.

Ko kaže da ja znam? Ne znam. Ali znam ko je propagirao i Vučića i sve oko njega, i znam ko ga je hvalio, i ko ga je branio, i ko je pravio toplog zeku, i ko je bio u špaliru kad sam pokušavao da posle izbora o Vučiću progovorim. Ko se smejao, ko sprdao, ko mu davao šanse od 100 do 500 dana.
I sve je to ostalo zapisano.
Izgleda da oni koji su mu bili najskloniji sad najvuše naprđuju, ali i to je karakteristično za taj mentalni sklop.
Kao i ovaj nastup blazirane poetese, koja bi sad nešto raspravljala o vađenju.
to da su blogeri koji uopšte nisu glasali, u stvari glasali
za vučića ja vaše jadno vađenje, nepotrebno,
niko to od vas nije tražio, nikome i ne treba,
ničemu ne služi

Otkud ti znaš da niko nije tražio i da nikome ne treba? jel nepismenost dovoljan uslov za takvu tvdnju?
Da ti je data sposobnost makar elementarnog logičkog zaključivanja pokušao bih još jednom sa tim 1+1 problemom.
Ovako možemo da pređemo na
pesme
u prozi o
ah ZABOLE ME
KO IZABRAN JE!
AlexDunja AlexDunja 20:48 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Ko kaže da ja znam? Ne znam.

ok. ne znaš.
ali zato znaš da sam ja nepismena , nesposobna za logičko zaključivanje,
i smeta to što tekst u komentarima lomim nepravilno.
ok, ti si počeo ad hominem.
princi princi 20:53 26.04.2015

Re: Фала Богу !

freehand
...

Druže, a što si ti tako ljut i pun jeda? Jel ti stvarno misliš da bi Tadić u 2012. bio nešto bolji ili drugačiji izbor od Tome ili Vučića? Jel ti stvarno praviš razliku između nekog Krstića (mislim na onog klinca) ili Kori Udovički i nekog Đelića?

Obaška, ono što mene zaista ostavlja duboko zamišljenim nad današnjim svetom je kako likovi kao što su Đelić i Krstić ladno budu neki partneri po nekim vrhunskim konsultantskim firmama po svetu? Mislim, koje i kakve savete i kome ti ljudi mogu nekom da daju? Mislim, oni ni po čemu nisu izuzece, pre su slučajni primerci. Puknu na poslovima koje su radili, ono, spektakularno, sa 0tim rezultatom, i ladno se vrate da budu vrhunski partneri po tim nekim Mckinseyjima, BCGjevima, gde već. Stvarno se pitaš gde ide čitav ovaj svet ako CEO-ovi i MD-ovi vrhunskih svetskih firmi slušaju savete takvih tipova.
G.Cross G.Cross 20:57 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Mislim, oni ni po čemu nisu izuzece, pre su slučajni primerci. Puknu na poslovima koje su radili, ono, spektakularno, sa 0tim rezultatom, i ladno se vrate da budu vrhunski partneri po tim nekim Mckinseyjima, BCGjevima, gde već. Stvarno se pitaš gde ide čitav ovaj svet ako CEO-ovi i MD-ovi vrhunskih svetskih firmi slušaju savete takvih tipova.



Princi, ne seri, sta ti znas o BCG-u ili McKinsey-u?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:01 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nije tacno, to mozda u Srbiji, u ostatku kontinenta koji se zove Evropa to nije slucaj. Majn Kampf se prodaje slobodno i niko se ne sablaznjava oko toga.

Tačno je. Čitao sam polemiku prošle godine u nemačkom nedeljniku Focus, prenosio i DW.
princi princi 21:02 26.04.2015

Re: Фала Богу !

G.Cross
Mislim, oni ni po čemu nisu izuzece, pre su slučajni primerci. Puknu na poslovima koje su radili, ono, spektakularno, sa 0tim rezultatom, i ladno se vrate da budu vrhunski partneri po tim nekim Mckinseyjima, BCGjevima, gde već. Stvarno se pitaš gde ide čitav ovaj svet ako CEO-ovi i MD-ovi vrhunskih svetskih firmi slušaju savete takvih tipova.



Princi, ne seri, sta ti znas o BCG-u ili McKinsey-u?


:), tako možeš pričati sa svojim ukućanima, a Princi će te, kao i sve druge seljačke folere, obilaziti u velikom luku.
freehand freehand 21:07 26.04.2015

Re: Фала Богу !

ali zato znaš da sam ja nepismena

Da si pismena lako bi pročitala kako niko ništa od Krstića nije tražio, iz bloga u blog.
ok, ti si počeo ad hominem.

Ah
odlaziš sad
noseći krpice
i tripice.
Sad plači Frihende
jer ovo je Die Ende!

AlexDunja AlexDunja 21:12 26.04.2015

Re: Фала Богу !

jer ovo je Die Ende!

ako to shvataš kao pobedu,
čestitam
freehand freehand 21:12 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Druže, a što si ti tako ljut i pun jeda? Jel ti stvarno misliš da bi Tadić u 2012. bio nešto bolji ili drugačiji izbor od Tome ili Vučića?

To šta ja mislim napisao nekoliko stotina puta previše, i sebe nervirajući.
Ali uporedi malo identitete onih koji su Tomu i njegove (vučić je tad bio mali plačko koga je Đilas deklasirao u Beogradu, da se ne zaboravi) prizivali i odobravali, i onih koji sada najviše vrište i kukaju.
Pa kaži ti meni.

Ali da ne ostane bez odgovora: da bilo bi neuporedivo bolje, koliko god to značilo da bi bilo daleko od sjajnog. Sve bi bilo bolje: atmosfera u društvu, stanje u medijima, stanje u institucijama, stanje u ekonomiji.
Što je, naravno, nedokazivo kao i svaka fantazija, ali pitao si me za mišljenje.
G.Cross G.Cross 21:13 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
Nije tacno, to mozda u Srbiji, u ostatku kontinenta koji se zove Evropa to nije slucaj. Majn Kampf se prodaje slobodno i niko se ne sablaznjava oko toga.

Tačno je. Čitao sam polemiku prošle godine u nemačkom nedeljniku Focus, prenosio i DW.


Jesi li probao nekad da sam sebi priznas: "Eh u zaru polemike lupih nesto sto je bilo pogresno, ali nema veze, ljudski je"?
Probaj, lepo je.
freehand freehand 21:14 26.04.2015

Re: Фала Богу !

AlexDunja
jer ovo je Die Ende!

ako to shvataš kao pobedu,
čestitam

Oh,
meine liebe
još jedan
krug ovog
kadrila
dok šušti
preko gunja svila?
G.Cross G.Cross 21:16 26.04.2015

Re: Фала Богу !

princi
G.Cross
Mislim, oni ni po čemu nisu izuzece, pre su slučajni primerci. Puknu na poslovima koje su radili, ono, spektakularno, sa 0tim rezultatom, i ladno se vrate da budu vrhunski partneri po tim nekim Mckinseyjima, BCGjevima, gde već. Stvarno se pitaš gde ide čitav ovaj svet ako CEO-ovi i MD-ovi vrhunskih svetskih firmi slušaju savete takvih tipova.



Princi, ne seri, sta ti znas o BCG-u ili McKinsey-u?


:), tako možeš pričati sa svojim ukućanima, a Princi će te, kao i sve druge seljačke folere, obilaziti u velikom luku.



Tako je majstore, nego sta ti to znas o BCG casti ti?
Nipodastavati nesto o cemu ne znamo nista je tako lepo i srpski.
princi princi 21:20 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nipodastavati nesto o cemu ne znamo nista je tako lepo i srpski.

Ima gnjida koje se jednostavno ne mogu dovoljno nipodaštavati. O BCGju ću s ljudima, a ovo se odnosi samo na tebe.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:21 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Jesi li probao nekad da sam sebi priznas: "Eh u zaru polemike lupih nesto sto je bilo pogresno, ali nema veze, ljudski je"?
Probaj, lepo je.

Nisam probao, ali često pomislim da ne bi trebalo da ulazim u dijalog sa nadmenim tupanima.
G.Cross G.Cross 21:21 26.04.2015

Re: Фала Богу !

princi
Nipodastavati nesto o cemu ne znamo nista je tako lepo i srpski.

Ima gnjida koje se jednostavno ne mogu dovoljno nipodaštavati. O BCGju ću s ljudima, a ovo se odnosi samo na tebe.


Ne seri casti ti.
G.Cross G.Cross 21:23 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic
Jesi li probao nekad da sam sebi priznas: "Eh u zaru polemike lupih nesto sto je bilo pogresno, ali nema veze, ljudski je"?
Probaj, lepo je.

Nisam probao, ali često pomislim da ne bi trebalo da ulazim u dijalog sa nadmenim tupanima.


U redu je, cekam da jave da je zabranjeno stampanje Majn Kampfa.
Inace knjiga ima delova koji su jako primenjivi na sadasnju Srbiju.
Procitaj ako ti tvoji moralni principi dozvoljavaju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:42 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Beli listići i indiferentni su u suštini glasali za Vučića. Samo sam ja već digao ruke od mogućnosti da oni to shvate.


A jesi li nekad pomislio da si ti taj koji ne može da shvati suštinu?
princi princi 21:51 26.04.2015

Re: Фала Богу !

G.Cross
princi
Nipodastavati nesto o cemu ne znamo nista je tako lepo i srpski.

Ima gnjida koje se jednostavno ne mogu dovoljno nipodaštavati. O BCGju ću s ljudima, a ovo se odnosi samo na tebe.


Ne seri casti ti.

Ma, idi prodaj svoje šerpe i lonce i ne kenjaj. Sikter.
oskar-z-wild oskar-z-wild 22:11 26.04.2015

Re: Фала Богу !

"to će biti najlepši deo grada i Srbije kojim će svi biti ponosni", poručio je danas premijer Aleksandar Vučić.

Kao što ova izjava pokazuje, Vučić je u osnovi jednostavan čovek. Pa i Antonić je to (mada Antonić nije tema ovde).

Intelektualci retko kad mogu biti politički lideri - osim u visoko razvijenim zemljama demokratskog zapada. Intelektualcima je ovaj svet suviše kompleksan i oni nikada ne bi mogli reći da će nešto biti "najlepše" i da će "svi biti ponosni".

Međutim, ako se nastavi izgradnja Beograda na Vodi, Vučić će posle "svinjarskih" familija Obrenović i Karađorđević, a posle Tita postati najzaslužniji srpski lider - na ogromnu žalost palanačkih vegetarijanskih intelektualaca.
NNN NNN 22:54 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic


Slobodan Antonić je u okviru svoje homofobije sad postao u vučićofob.



(dakle vučićofobija je u okviru homofobije)

=> Krstić implicitno rekao:

Vučiću, pederu!

freehand freehand 22:59 26.04.2015

Re: Фала Богу !

NNN
Nebojsa Krstic


Slobodan Antonić je u okviru svoje homofobije sad postao u vučićofob.



(dakle vučićofobija je u okviru homofobije)

=> Krstić implicitno rekao:

Vučiću, pederu!


Šampolione!

tyson tyson 23:24 26.04.2015

Re: Фала Богу !

Međutim, ako se nastavi izgradnja Beograda na Vodi,

Da bi se nastavila, izgradnja prvo treba da počne.


antioksidant antioksidant 07:40 27.04.2015

Re: Фала Богу !

Nebojsa Krstic

Postoji teza da nije važno samo šta neko govori već i ko to govori.

Po toj teoriji ako neko ko je moralno problematičan kaže nešto što je tačno, to ima manju vrednost od onoga što kaže moralno ispravan čovek.

E sad, postoje i oni koji misle da je sasvim nebitnbo kakavi ljudi šta pričaju sve dok pričaju ono što je meni po volji.

Makijaveli je bliži ovom drugom tumačenju.



zanimljiva kritika vučićeve politike
svarog svarog 10:54 27.04.2015

Re: Фала Богу !

G.Cross


Ja ne znam ništa o tim institucijama, ali znam kako su prošle Đelićeve poslovne avanture sa medijima u Srbiji.
Stvarno me zanima i voleo bih da čujem od nekog ko zna više o tome kako je on postao neki potpredsednik u CA ili sad u Lazardu

Krstić je koliko sam načuo bio na nekom internshipu, doduše plaćenom u McKinsey.
freehand freehand 14:55 27.04.2015

Re: Фала Богу !

Ovaj Vučić koga će istorija možda proceniti kao najboljeg (čitaj najmoćnijeg, jer u politici je moć merilo efikasnosti) demokratski izabranog srpskog lidera, zna kolika je upornost potrebna da bi se uvela disciplina u ovaj razulareni narod.

Oni koji su rasli pod mekom rukom drugog Tita su naravno navikli na soft approach.

Nai izborima se lično bira samo predsednik republike.
A koliko pameti ima neko ko, kobajagi, zastupa nekakve demokratske vrednosti a narod zove razularenim stvar je za procenu. Ja mislim - nimalo.
Zapravo je fantastično koliko potencijala sile i totalitarnog uma u sebi nose svi ti nazoviliberali.
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:56 27.04.2015

Re: Фала Богу !

tyson
Međutim, ako se nastavi izgradnja Beograda na Vodi,

Da bi se nastavila, izgradnja prvo treba da počne.




Uzmi u obzir predigru: pripremanje terena - psihološki i materijalno, iseljavanje, projektovanje, zauzimanje i obnova zgrade Zadruge. E moj druže, ne znaš ti koliko je to časova rada.
oskar-z-wild oskar-z-wild 15:06 27.04.2015

Re: Фала Богу !

freehand
Ovaj Vučić koga će istorija možda proceniti kao najboljeg (čitaj najmoćnijeg, jer u politici je moć merilo efikasnosti) demokratski izabranog srpskog lidera, zna kolika je upornost potrebna da bi se uvela disciplina u ovaj razulareni narod.

Oni koji su rasli pod mekom rukom drugog Tita su naravno navikli na soft approach.

Nai izborima se lično bira samo predsednik republike.
A koliko pameti ima neko ko, kobajagi, zastupa nekakve demokratske vrednosti a narod zove razularenim stvar je za procenu. Ja mislim - nimalo.
Zapravo je fantastično koliko potencijala sile i totalitarnog uma u sebi nose svi ti nazoviliberali.


Pazi, prema nekima u svetu su samo važno neokoni i Vučić - naravno svako na svom nivou. Slučajnosti i drugi interesi na postoje tj. samo su deo velike igre.

Postoje očajni narodi koji skaču u Sredozemno more sa 50% verovatnoće da će izaći živi na drugom kraju. A "razulareni" narodi se bore protiv visokospratnice, arapskog kapitala, i slično. Drugom rečima, imate uređenu državu, a ne cenite je. (Ne impliciram da ju je Vučić uredio, uređenost se stiče vekovnim nasleđem.)
freehand freehand 15:12 27.04.2015

Re: Фала Богу !

A "razulareni" narodi se bore protiv visokospratnice, arapskog kapitala, i slično.

Kojeg arapskog kapitala? U svakom slučaju, koliko razumem, ti si da se ti narodi zaulare. Što je sjajna ideja. Među totalitarcima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana