Literatura| Sex| Život

Izbrisano (Self-Destruction)

vladimir petrovic RSS / 01.05.2015. u 09:55

edit

Atačmenti



Komentari (202)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

urbana_gerila urbana_gerila 10:12 01.05.2015

ničeg novog pod suncem

sve je u životu precenjeno, pa i život sam - no to spoznamo kada je već kasno.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:17 01.05.2015

Re: ničeg novog pod suncem

urbana_gerila
... sve je u životu precenjeno...

Valjda je nešto i - podcenjeno!
Po logici stvari, gde ima precenjivanja ima i podcenjivanja, n'est-ce-pas?
urbana_gerila urbana_gerila 10:36 01.05.2015

Re: ničeg novog pod suncem

vladimir petrovic
urbana_gerila
... sve je u životu precenjeno...

Valjda je nešto i - podcenjeno!
Po logici stvari, gde ima precenjivanja ima i podcenjivanja, n'est-ce-pas?


c'est vrais.
ali nam to ne draška taštinu, pa se stoga i ne pominje u knjizi propovednikovoj.
gabriele gabriele 10:21 01.05.2015

Šandor Ferenci

Brak je nastavak rata samo drugim sredstvima
anonimni_autor anonimni_autor 17:23 01.05.2015

Re: Šandor Ferenci

Brak je nastavak rata samo drugim sredstvima

Auu...Gede ti ode prijatelju Ako imaš takav stav prema braku, bolje nikada i ne stupaj u njega
gavrilo1 gavrilo1 22:34 01.05.2015

Re: Šandor Ferenci

gabriele
Brak je nastavak rata samo drugim sredstvima


Ja bih pre rekao da je to potpisivanje primirja-bracna konvencija.
Brak opstaje samo u primirju nikako u predaji jednog.
I to je dobro, dok god nema bele zastave-pobednika i porazenog.
gabriele gabriele 23:55 01.05.2015

Re: Šandor Ferenci

anonimni_autor
Brak je nastavak rata samo drugim sredstvima

Auu...Gede ti ode prijatelju Ako imaš takav stav prema braku, bolje nikada i ne stupaj u njega

ne ja, Ferenci,, meni su draži stavovi teta, Melani i Lu iz iste škole
Dr M Dr M 10:42 01.05.2015

*****


Simenon se držao parole

Coito, ergo sum!

Sa moje tačke gledišta, nesrećan čovek.

Nisam zavidljiv, samo kažem..
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:11 01.05.2015

Re: *****

Dr M
... Simenon se držao parole Coito, ergo sum!

Sa ovim se slažem.

... Sa moje tačke gledišta, nesrećan čovek.


I sa moje, ali samo - donekle.

Da se našalim na svoj račun: kada sam video da je njegova supruga korigovala brojku od 10.000 žena na 1.200, ja sam se sebi nasmejao u bradu, promrmljavši da je, prema meni i onima s kojima se ja družim, i 200 puna kapa, he, he, he...

Međutim, generalno govoreći, Simenon nije bio NESREĆAN čovek.

Priča se da su nimfomanke uglavnom nesrećne žene, ali su oni pogođeni satirijazom, izgleda, manje nesrećni?

Sve u svemu, da se Simenonu nije dogodila tragedija sa kćerkom, koja se ubila u cvetu mladosti, kako se to narodski kaže, on bi se umnogome mogao smatrati SREĆNIM čovekom. Umro je srećan i zadovoljan.

Naravno, on je, kao veliki pisac, uvek prvenstveno mislio na svoju književnu produkciju, a shvatao je da mu je hiperseksualna strana pomagala da piše toliko knjiga (kažu da je umeo da napiše roman za desetak dana, a jedne godine izbacio je čak 44 romana!). Dakle, i u pisanju knjiga je - preterivao!

Ponavljam da se Simenonu njegova hipersekualnost pominje kao nešto sporedno, ali on za svakoga ko voli da čita, ostaje veliki pisac.
Dr M Dr M 11:37 01.05.2015

Re: *****

Sa moje tačke gledišta, nesrećan čovek.


I sa moje, ali samo - donekle.


Pa dobro, neću da plačem nad njegovom sudbinom

Ipak, na neki način je bio bulimične prorode, seksualno, spisateljski, konzumerski... Bio je nezasit.

Dobro je da se zadržao na tome, da je bio sociopat, eto belaja.
docsumann docsumann 11:47 01.05.2015

Re: *****


Evo kurca, evo pičke i eto nevolje - Č.Bukovski
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:21 01.05.2015

Re: *****

Docsumann
... Evo kurca, evo pičke i eto nevolje - Č.Bukovski


Što se samog braka tiče, ima mnogo izreka, pro et contra.

Meni pada na pamet jedna od njih (koju vole muškarci):
Ko bi da uživa, taj se ne ženi (sumerska poslovica).

Međutim, ne mogu a da ne pomenem Eriku Džong, koja je i - umerena feministkinja, te zagovara brak (sada je u četvrtom). Naime, ulazeći u četvrti brak ona je rekla da voli brak - ali da ne voli da bude - supruga.

Šta li je to trebalo da znači?

Šalim se, znam šta je ona htela reći (izgleda da ženama sve više smeta da budu supruge u onom klasičnom smislu), ali bilo bi mi smešno ako bi muškarac rekao da ulazi u brak, ali ne želi da bude - suprug. Pa za koji krivak ulazi u brak? I vanbračne zajednice mogu biti zanimljive, premda je, tradicionalno gledano, za decu bolje da poteknu iz bračne veze, odnosno da budu podizana od oba roditelja.

Još mi nešto pada na pamet. Sve više ima žena koje žele da imaju dete ali ne i muža. Takve, kako sam ja razumeo, Toni Parsons (u knjizi Porodični život) naziva "kradljivicama sperme". On kaže: Kradljivica sperme je žena koja želi muškarca samo dok je ne napumpa.
anonimni_autor anonimni_autor 17:29 01.05.2015

Re: *****

Međutim, generalno govoreći, Simenon nije bio NESREĆAN čovek.

Što? Kažu da je bio seksualni atleta. Meni je seks neuporedivo zanimljiviji od džoginga
anonimni_autor anonimni_autor 17:38 01.05.2015

Re: *****

Ponavljam da se Simenonu njegova hipersekualnost pominje kao nešto sporedno, ali on za svakoga ko voli da čita, ostaje veliki pisac.

Bravo! Sjajno rečeno
nsarski nsarski 17:49 01.05.2015

Re: *****

Da se našalim na svoj račun: kada sam video da je njegova supruga korigovala brojku od 10.000 žena na 1.200, ja sam se sebi nasmejao u bradu, promrmljavši da je, prema meni i onima s kojima se ja družim, i 200 puna kapa, he, he, he...


Gledaj Horatio.

Matematika je neumoljiva.

Uzmimo brojku od 1200. Neka je Simenon imao 40 godina da se "zabavi". To izadje na oko 30 zena (1200/40) godisnje, ili oko 2.5 zene mesecno. Hm...OK, moze da se postigne. Ako govorimo o 10000 zena, onda je u pitanju skoro deset puta veci broj. 20 zena mesecno, na primer. Wow! I tako u kontinuitetu 40 godina? Pa, kada je stigao i da pise, majku mu? Young man, I find that very difficult to believe.

Sto se tice tvojih pomenutih 200 zena: hm, tvoj "staz" je kraci od 40 godina, verujem. Ali, i tako, 200 zena je prilican broj za jednog seksualnog gladijatora. Cestitam!
vladimir petrovic vladimir petrovic 19:03 01.05.2015

Simenon, veliki pisac

Nsarski
... Matematika je neumoljiva.


Slušaj, ja kad čitam knjige ne koristim matematiku.

Ja sam u tekstu pomenuo da je Simenon spavao sa 10.000 žena, a negde kasnije pomenuo i da je to bilo u vremenskom rasponu od 64. godine. Iskreno, nije mi palo na pamet da ove dve brojke stavim u odnos i vidim koliko je to žena on imao dnevno ili nedeljno.

Lično, em mi je zasmetalo to Simenonovo hvaljenje sa TOLIKIM brojem žena, em što su u pitanju uglavnom bile prostitutke, uključujući i uličarke.

Međutim, ja sam nailazio, usputno, na neke računice, preko kojih sam, eto, olako prelazio.

Na primer, Simenon kaže da je počeo u 13. godini. ("Everything began at age 13," says Simenon, who will be 77 next month. "That's when I started writing, started smoking the pipe and lost my chastity. I had been a choirboy until then, but I never went back to church after that". I terao, terao... a dugo je živeo, tako što je umro u 86. godini.

Nisam imao podatak kada je prestao da se fizički "obračunava" sa ženama u krevetu, ali sam video ovu procenu:

Neko je pošao od pretpostavke da je Simenon jurio žene 70. godina (mada je on rekao kasnije da je to radio 64); onda ispada da je to bilo 25.500 dana, što bi se svelo u proseku na jednu ženu svaka dva i po dana. (Georges Simenon affirma qu'il avait partagé la couche de 10.000 femmes. Certes, il a commencé jeune (à 13 ans) sa carrière de coq en chaleur. Mais en lui accordant 70 années de chasse assidue, soit 25.500 jours, cela situerait la moyenne à une femme différente tous les deux jours et demi de sa vie).

To je mnogi i nije mnogo, zavisi. .(Šalim se, naravno, to je ničeovski rečeno "mnogo i premnogo"


Sto se tice tvojih pomenutih 200 zena: hm, tvoj "staz" je kraci od 40 godina, verujem. Ali, i tako, 200 zena je prilican broj za jednog seksualnog gladijatora. Cestitam!


Polako. Nisam ja ništa drugo rekao, osim da bi meni i mojim drugarima bilo (to je, dakle, stavljeno u gramatički kondicional) previše i 200 zlatnih primeraka. Više nego puna kapa. Dobro, ne znam šta će se još događati u mom životu, ali ako treba da budem iskren, ja, takav kakav jesam (daleko od toga da sam ženskaroš), ne vidim svoje šanse ni za trocifrenu brojku /dakle 100/, he, he, he...

Da iskoristim ovu priliku i kažem da je cenim Simenona kao pisca (inače ne bih pisao o njemu, mada ima i boljih od njega). I da ponovim da se njegova satirijaza (što je, valjda, muška nimfomanija) ne uzima za ozbiljno kada se razmatraju njegov lik i delo. Veliki pisac i tačka.

Još jedan pokazatalj njegove veličine. Za mene je veliki onaj čovek kome nacionalna pošta izda posthumno marku s njegovim likom, a to je uradila Francuska (mada je Simenon bio Belgijanac, ali je pisao na francuskom, zapravo bio je belgijski Francuz, odnosno Valonac).

Na kraju da ukažem da mi se ne sviđa baš mnogo što je Simenon uopšte izlazio sa tom brojkom od 10.000 žena. Šta mu je to trebalo? Čemu? On nije bio neki problematični pisac, koji priželjkuje da se piše o njemu, pa izlazi sa nekim "škakljivim" podacima iz svog intimnog života samo da bi bio "in the news".

Međutim, verovatno je njegov mentalni sklop bio takav da je MORAO i to da kaže (ja sam pominjao da je bio odbačen od majke i tako to). Uostalom, ja ne sudim, ja samo navodim neke podatke iz njegovog života.

A ja sam (namerno) pisao o njegovoj hiperseksualnosti (mada pod brojem 2 u ovom tekstu), jer mi se to uklapalo u priču o nesrećnoj Bebi Donž i opštem značaju seksa u životima ljudi.

(Ja i dalje ostajem kod toga da je kvalitet važniji od kvantiteta, prema tome s kim se vodi ljubav mi više znači, nego da udaram recke i radujem se što ih ima sve više i više)
blogovatelj blogovatelj 22:28 01.05.2015

Re: *****

Young man, I find that very difficult to believe.


Moze se biti i sa vise zena istovremeno
gabriele gabriele 00:03 02.05.2015

Re: *****

Kradljivica sperme je žena koja želi muškarca samo dok je ne napumpa.

Ovo nije nužno nemoralan stav sve dok napumpana ne počme da sisa budžet na osnovu toga što je samohrana , tu nastaje problem. društvo nema pravo uzimati drugima pare da bi finaciralo tuđe hirove
jkt2010 jkt2010 01:22 02.05.2015

Re: Simenon, veliki pisac

vladimir petrovic
ne vidim svoje šanse ni za trocifrenu brojku /dakle 100/, he, he, he...

I 001 je trocifrena brojka, he, he, he...
Unfuckable Unfuckable 02:19 02.05.2015

Re: msm jbt

Ako govorimo o 10000 zena, onda je u pitanju skoro deset puta veci broj. 20 zena mesecno, na primer. Wow!


i šta je tačno tu problem...?
nsarski nsarski 03:07 02.05.2015

Re: msm jbt

i šta je tačno tu problem...?

Haha...pa, u principu nije. Medjutim, odrzavati taj "tempo" decenijama meni deluje malo verovatno. Ako nista drugo ti "smesni pokreti zadnjicom" izgube draz ako se pretvore u obaveznu, cestu i dugotrajnu zivotnu rutinu.

Negde sam citao o jednom zanimljivom eksperimentu s pacovima. Dovedu pacovu zenku i on skoci na nju, pa jednom, pa drugi put, pa treci, itd. i najzad izgubi interesovanje. Potom, ponove to, ali svaki put mu daju drugu zenku. On onda skoci na nju, pa mu daju drugu, on opet naskace, pa trecu, i tako nastave - medjutim, i tada se on zasiti posle nekog vremena, tj. vise zenki, (duzeg nego u prvom slucaju, istina) ali opet izgubi interesovanje. Science, baby.

Mora covek malo i da predahne, ili kako rece Dzoni:

STRANKINJA SA PLAVI EYES

da li znades da te volim
strankinja sa plavi eyes
na moru kad ljeto dodje
mi smo savrseni par
ja ljubim tvoj dolarski dzep
i tvoju njeznu put
konvertibilna ti si
ja grabim sve sto das

come on
strankinjo sa plavi eyes

zadovoljstvo sto ti pruzam ja
nenaplativ ti je trud
mjesec dana curo u godini
ja radim kao lud
daj mi samo da predahnem
pa cu opet biti kao nov
nezasita tvoja cud
hoce samo jos pa jos

come on
strankinjo sa plavi eyes


Meni se cini da je Mr. Simenon praktikovao to sto je praktikovao vise zarad imidza nego zarad sopstvenog zadovoljstva i uzitka. Zamislimo, na primer, da nadje damu koja mu super odgovara, strast, romantika, izazov, i onda mu, posle 12 dana kazu: "e, ostavi se nje, evo ti druga. mora i na prosek da se misli". Mislim, to je kao kad si gladan i narucis super veceru, a onda ti u sred uzitka neko uzme tanjir i stavi nekakvo drugo jelo pred tebe.
Cak se i za Don Zuana prica (urbana legenda) da je imao "preko hiljadu zena iz 8 razlicitih zemalja". Sada, pomnozi to sa 10, pa ces dobiti Simenona.

gabriele gabriele 03:25 02.05.2015

Re: msm jbt

ali opet izgubi interesovanje. Science, baby.

ih,jedno je interesovanje , a drugo opsesija
nsarski nsarski 03:36 02.05.2015

Re: msm jbt

ih,jedno je interesovanje , a drugo opsesija


Da. Medjutim, opsesija ima tu nezgodnu osobinu da hoce da zarobi coveka, i tu svaki uzitak prestaje.

Svojevremeno je Mika Oklop sve gledao iz perspektive medija (u opstem smislu govoreci). TV je medij, ali i klopa je medij, i marihuana je medij, itd. Medij je nesto u cemu covek moze da uziva i da ga eksploatise zarad sopstvenog zadovoljstva (kad ima kontrolu nad njim), ali ako medij pocne da kontrolise coveka - onda Hjuston, imamo problem! Tada dobijemo TV frikove i morbidno debele i narkomane i alkoholicare.
hajkula1 hajkula1 06:50 02.05.2015

Re: *****

za decu bolje da poteknu iz bračne veze, odnosno da budu podizana od oba roditelja.



Zapazila sam kao veoma važno.

Inače, Bukovski je rekao, sve su one ispod suknje, iste.



Zanimljiv detalj iz biografije je opis oca (koji ga je voleo) i majke koja je ljubav i pažnju usmerila ka bratu, jer se to često vidi iz biografije gejeva.


10.000 ili 1200 žena...
Sa koliko žena je normalno?
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:27 02.05.2015

Re: *****

hajkula1
... Zanimljiv detalj iz biografije je opis oca (koji ga je voleo) i majke koja je ljubav i pažnju usmerila ka bratu, jer se to često vidi iz biografije gejeva.

Dobro primećeno.

Ovo me podseti na nešto.
Listajući materijale o Simenonu, naišao sam jednom na konstataciju da je u njegovom seksualnom ponašanju bilo i nečeg homoseksualnog, ali nije bilo elaboriranja, a ja, priznajem, nisam razumeo šta je autor hteo da kaže, pa sam prešao preko toga.


10.000 ili 1200 žena...
Sa koliko žena je normalno?


Važno pitanje, ali pravog odgovora nema. (Naravno, značenja reči 'normalno' i 'pravo' su veoma relativna; neki čak tvrde da je normalnost izmišljotina, jer, recimo, ono što je normalno za jednog, u jednom delu sveta, nije normalno za druge, u drugom delu sveta, itd).
vladimir petrovic vladimir petrovic 07:35 02.05.2015

Re: Simenon, veliki pisac

jkt2010
... I 001 je trocifrena brojka, he, he, he...

Dobar zez. Thx

Ponekad, i kad se trudimo da budemo jasni, ispadne da nismo baš jasni.

natasavb natasavb 08:24 02.05.2015

Re: msm jbt

Da. Medjutim, opsesija ima tu nezgodnu osobinu da hoce da zarobi coveka, i tu svaki uzitak prestaje.


Da, i meni se čini da on i nije bio baš toliko srećan čovek, a ovo njegovo ponašanje kao kompulzija ili začarani krug-želja, trenutno zadovoljenje, dosada, nova želja, a ko u tome može biti srećan?

Lično, em mi je zasmetalo to Simenonovo hvaljenje sa TOLIKIM brojem žena, em što su u pitanju uglavnom bile prostitutke, uključujući i uličarke.


Meni ne smeta to hvaljenje, ne izgleda mi to toliko ni neukusno, ni nemoralno, koliko dosadno.
Taj njegov život mi zaista ne deluje baš previše zabavno.

Inače, što se tiče ove tvoje lake teme izabrane za ovaj praznik, mislim da tu nema nikakvog pravila.
Ima seksualnih veza koje ne ostavljaju nikakve tragove, i platonskih ljubavi koje ti mogu obeležiti čitav život, a i obratno.
Moguće samo da je teže nači odgovarajučeg seksualnog partnera, onog sa kim se poklapaš baš u svemu- od seksulane energije do afiniteta, a tu, naravno, mora da ima i ljubavi da bi poklapanje bilo potpunp, nego nekog za platonsku ljubav.



gabriele gabriele 08:35 02.05.2015

Re: msm jbt

Da. Medjutim, opsesija ima tu nezgodnu osobinu da hoce da zarobi coveka,

Ovaj je bio opsesivan ziher, ja tu nebi posmatrao užitak kao motiv , nego smanjenje nelagode.
gabriele gabriele 08:48 02.05.2015

Re: msm jbt

e evo na jednom drugom blogu kojeg pratim pojavila se slična tema
Seksualna bulimija
inače blog uređuje jedan fizičar
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:58 02.05.2015

Re: msm jbt

Moguće samo da je teže nači odgovarajučeg seksualnog partnera, onog sa kim se poklapaš baš u svemu- od seksulane energije do afiniteta, a tu, naravno, mora da ima i ljubavi da bi poklapanje bilo potpunp, nego nekog za platonsku ljubav.

Питање је да ли је уопште потребна потрага за сексуалним партнером са којим се поклапаш баш у свему јер ни сексуална енергија, ни афинитети нису непроменљиве категорије - они су често ствар тренутка или фазе у животу.
Такође, сексуални партнери, као што је случај и у другим односима, утичу једно на друго, прилагођавају се и коначно, комуницирају својим приватним језиком.
natasavb natasavb 10:43 02.05.2015

Re: msm jbt

Питање је да ли је уопште потребна потрага за сексуалним партнером


Pa, to je jedan od poslova življenja, zar ne? :)
Naravno, ne na ovakav način kako je to Simenon radio.
Već rekoh šta mislim da je bilo to njegovo.

Ne bi valjalo da život ima krajnje određenu svrhu i ucrtan plan.
Pogneš glavu pred misterijom prirode i njenim elegantnim zakonima, skineš kaput i uzmeš učešća u zabavi zvanoj život.
Tako nekako. :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:21 02.05.2015

Re: msm jbt

natasavb
Питање је да ли је уопште потребна потрага за сексуалним партнером са којим се поклапаш баш у свему јер ни сексуална енергија, ни афинитети нису непроменљиве категорије - они су често ствар тренутка или фазе у животу. Такође, сексуални партнери, као што је случај и у другим односима, утичу једно на друго, прилагођавају се и коначно, комуницирају својим приватним језиком.


Pa, to je jedan od poslova življenja, zar ne? :)
Naravno, ne na ovakav način kako je to Simenon radio.
Već rekoh šta mislim da je bilo to njegovo.

Ne bi valjalo da život ima krajnje određenu svrhu i ucrtan plan.
Pogneš glavu pred misterijom prirode i njenim elegantnim zakonima, skineš kaput i uzmeš učešća u zabavi zvanoj život.
Tako nekako. :)

Није лепо извлачити речи из контекста, али нема везе.
Good luck with your quest!
natasavb natasavb 12:01 02.05.2015

Re: msm jbt

Није лепо извлачити речи из контекста, али нема везе.


Nije mi bila namera da izvlačim bilo šta iz konteksta (tvoj komentar je tik iznad mog i jasno vidljiv) samo nisam našla za potrebno da celi citiram, da bih iznela svoje mišljenje na ovu temu.

Lepota ovog načina komunikacije, zbog koje jako retko ovde i komentarišem.
Pozdrav.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:28 02.05.2015

Re: msm jbt

ćuti, Natalie, dobro je sve dok te ne primeti drug frihend.
Unfuckable Unfuckable 13:57 02.05.2015

Re: *****

10.000 ili 1200 žena...
Sa koliko žena je normalno?


definiši normalno, pa da počnemo
docsumann docsumann 14:57 02.05.2015

Re: *****

Unfuckable
10.000 ili 1200 žena...
Sa koliko žena je normalno?


definiši normalno, pa da počnemo





Unfuckable Unfuckable 01:34 03.05.2015

Re: *****

meni je ovo omiljeni odgovor na svaku rečenicu u kojoj se spominje "normalno"

https://twitter.com/betaverzija/status/308175603100708864

a Kolja je moj lični heroj, odavno.
Sa tog albuma meni je najdraža "Pedofilija", nekako je ...životna
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:06 03.05.2015

Re: *****

Unfuckable
... Sa tog albuma meni je najdraža "Pedofilija", nekako je ...životna

Bilo nekada.

Danas, sa dizanjem ljudskih prava na visoki pijedestal, ne bi se neki bend baš usudio da peva pesmicu "Pedofilija", sa ukazivanjem kako je - životna!

Ja pokušao da nađem tu staru pesmu na Netu, pa nije išlo.
Unfuckable Unfuckable 12:44 03.05.2015

Re: *****

sasim pošteno odsviran rokenDrol ako mene pitaš
i autor, bolno iskren i direktan u tekstu, ali od Kolje ništa manje nismo ni očekivali:

Bas sam cit'o clanak o pedofiliji
o nesretnim zrtvama i njihovoj familiji
o ekipi sto kara po celoj Evropi
o malenim curicama nadjenim u rupi

Novinar je jasno slucaj opisiv'o
sve je bilo opisano plasticno i zivo
sta je neki manijak curicama radio
kako ih je kindapov'o i njima se sladio

Priroda je cudo tu nema kontrole
a istine o samom sebi najvise zabole
negdje na po clanka vrucina me neka stigla
iskreno cu da vam kazem kara mi se digla

'Oce l' neko moci da s'vati i cijeni
ovo sto izusti o suljavom meni
al' manje mi je muka i srce manje lupa
kada priznam virio sam dok se mama kupa

Ref. 4x
Virio sam, virio sam
dok se mama kupa
virio sam, virio sam
dok se mama kupa


uzgred, čudno je to kako je net "počišćen" od ovog sadržaja, naime ja sam spot za ovu pesmu video pre mnogo godina na - televiziji.
(da, da, dobro ste pročitali)


ps: evo ga
https://www.youtube.com/watch?v=e969_SfdYhg
mariopan mariopan 10:47 01.05.2015

..

Инспектор Мегре.

Читала сам давно....али ако треба да одговорим на питања...увек гласам за добар развод него за лош брак.
Прељуба некад може да освежи везу под условом .....а некад може да доведе до потпуног слома слабију особу у тој вези....тако да је то врло клизав терен. Нее бих се клизала али бих испричала једну анегдоту из мог живота ( већ сам је описала на блогу и немам проблем да пишем о томе).

Елем, оде мој Жму у Русију на годину дана да ради...човек у пуној снази, око 45 је тада имао.....и враћају се у рано јутро он и његов колега, Муслиман из Босне, у само свитање оног грозног рата.
Муж ми у кухињи каже да не сецкам шунку и сланину за мезе па брзо гурам пиле у рерну и савијам питу од сира...човек ће се код нас мало одморити па наставља пут за Босну, треба нешто и за пут да му спремим да понесе.

Мајем се ја по кухињи а они срећни што су код куће, у својој земљи...љуште вињак, чекају доручак и евоцирају успомене,

"Како су лепе Рускиње ( каже тај човек мени) сви смо по једну имали док смо тамо радили".... каже то насмејан и срећан...и онда се сети коме то говори па се штрецне..."само ОН није имао"... показује мог мужа, сав се сплео, поцрвенео.

"А зашто ОН није имао, јел' њему нешто фали"? питам ја а он се сплете још више...овај мој скамењен....мислим...шта да раде млади људи у таквим животним ситуацијама? Па да се понашају нормално? Онда се сви насмејемо томе свему и заборавимо.

Да је мене волео највише на свету сам већ знала...значи то није ништа, само мало природе у датом тренутку.
То мислим и данас, то је и одговор на твоја питања.
docsumann docsumann 11:08 01.05.2015

Re: ..

mariopan



mariopan mariopan 11:24 01.05.2015

Re: ..

docsumann
mariopan





...а могла сам да му сипам арсеник у кафу...али чему?
urbana_gerila urbana_gerila 11:26 01.05.2015

Re: ..

mariopan
Инспектор Мегре.

Читала сам давно....али ако треба да одговорим на питања...увек гласам за добар развод него за лош брак.
Прељуба некад може да освежи везу под условом .....а некад може да доведе до потпуног слома слабију особу у тој вези....тако да је то врло клизав терен. Нее бих се клизала али бих испричала једну анегдоту из мог живота ( већ сам је описала на блогу и немам проблем да пишем о томе).

Елем, оде мој Жму у Русију на годину дана да ради...човек у пуној снази, око 45 је тада имао.....и враћају се у рано јутро он и његов колега, Муслиман из Босне, у само свитање оног грозног рата.
Муж ми у кухињи каже да не сецкам шунку и сланину за мезе па брзо гурам пиле у рерну и савијам питу од сира...човек ће се код нас мало одморити па наставља пут за Босну, треба нешто и за пут да му спремим да понесе.

Мајем се ја по кухињи а они срећни што су код куће, у својој земљи...љуште вињак, чекају доручак и евоцирају успомене,

"Како су лепе Рускиње ( каже тај човек мени) сви смо по једну имали док смо тамо радили".... каже то насмејан и срећан...и онда се сети коме то говори па се штрецне..."само ОН није имао"... показује мог мужа, сав се сплео, поцрвенео.

"А зашто ОН није имао, јел' њему нешто фали"? питам ја а он се сплете још више...овај мој скамењен....мислим...шта да раде млади људи у таквим животним ситуацијама? Па да се понашају нормално? Онда се сви насмејемо томе свему и заборавимо.

Да је мене волео највише на свету сам већ знала...значи то није ништа, само мало природе у датом тренутку.
То мислим и данас, то је и одговор на твоја питања.


mariopankadraga, sviđa mi se tvoj način razmišljanja.
za svaki slučaj - na tebe se ne primenjuje!
docsumann docsumann 11:38 01.05.2015

Re: ..

а могла сам да му сипам арсеник у кафу...али чему?


arsenik u čemu?
vladimir petrovic vladimir petrovic 11:40 01.05.2015

Re: ..

Mariopan
...а могла сам да му сипам арсеник у кафу...али чему?

Dobro što nisi, he, he, he...

U književnoj povesti ima dosta slučajeva trovanja, kome, navodno, uglavnom prilaze žene.

Da dodam još ovo: kažu da sudije (naročito porota na Zapadu) često na trovanje bračnog druga gledaju strožije nego na korišćenje pištolja ili kuhinjskog noža. Ne znam koliko to drži vodu.
mariopan mariopan 11:48 01.05.2015

Re: ..

vladimir petrovic
Mariopan
...а могла сам да му сипам арсеник у кафу...али чему?

Dobro što nisi, he, he, he...

U književnoj povesti ima dosta slučajeva trovanja, kome, navodno, uglavnom prilaze žene.

Da dodam još ovo: kažu da sudije (naročito porota na Zapadu) često na trovanje bračnog druga gledaju strožije nego na korišćenje pištolja ili kuhinjskog noža. Ne znam koliko to drži vodu.

Не знам ни ја, нисам проверавала.

Сам секс без љубави не рачунам у превару...љубав ( ако је осети ка неком другом, чак и без секса) би била превара.
И ја мислим да је то био несрећан човек који никад није утолио жеђ за љубављу погрешно користећи секс као терапију, никад не схвативши да је секс само алат, стедство за примање и давање љубави. Он то није могао ни да да ни да прими, само се узалуд упињао...али све што је давао и примао био је сурогат.

Теби хвала за оне блогове о Мишими, све прочитала у низу.
Едит
Књиге прочитала, не блогове.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:37 01.05.2015

Re: ..

Mariopan


Hvala na ovoj priči iz ličnog iskustva.
Ne kažu džabe da je dobro sve što se dobro svrši.

Međutim, ovde bih učinio malu intervenciju:
увек гласам за добар развод него за лош брак.

To se često čuje.

Mene, međutim, intrigira ono "dobar razvod".

Imam jednu poznanicu koja se dosta razume u žensko-muške odnose (mnogo sam od nje naučio) i koja kaže "da nema dobrih razvoda".

Valjda hoće reći da nema bezbolnih razvoda, da svaki razvod donosi manje ili veće patnje, pa da lažu ili se samozavaravaju oni koji svetu oko njih govore da su imali dobar razvod, da su sa bivšim ostale u dobrim odnosima i tako to...

Zato, kaže ta moja poznanica, nije dobro razmišljanje nekih mladih žena u stilu: Udaću se, pa ću se odmah razvesti ukoliko ne ide.

Izgleda da ništa nije lako u muškoženskim odnosima.

Toga je, kako ja shvatam, bio svestan i Žorž Simenon!
mariopan mariopan 13:07 01.05.2015

Re: ..

vladimir petrovic
Mariopan


Hvala na ovoj priči iz ličnog iskustva.
Ne kažu džabe da je dobro sve što se dobro svrši.

Međutim, ovde bih učinio malu intervenciju:
увек гласам за добар развод него за лош брак.

To se često čuje.

Mene, međutim, intrigira ono "dobar razvod".

Imam jednu poznanicu koja se dosta razume u žensko-muške odnose (mnogo sam od nje naučio) i koja kaže "da nema dobrih razvoda".

Valjda hoće reći da nema bezbolnih razvoda, da svaki razvod donosi manje ili veće patnje, pa da lažu ili se samozavaravaju oni koji svetu oko njih govore da su imali dobar razvod, da su sa bivšim ostale u dobrim odnosima i tako to...

Zato, kaže ta moja poznanica, nije dobro razmišljanje nekih mladih žena u stilu: Udaću se, pa ću se odmah razvesti ukoliko ne ide.

Izgleda da ništa nije lako u muškoženskim odnosima.

Toga je, kako ja shvatam, bio svestan i Žorž Simenon!



Да, она је у праву, развод је увек трауматичан, само је брак без љубави клопка за обоје, због које кад тад почиње јед и незадовољство које може да загорча живот обома...и људи се обично разводе када већ дођу до те фазе, не пре....сви се некако надају да ће проћи само од себе ако су нечим незадовољни.
Дубоко незадовољство рађа несрећне људе,
Не треба бити несрећан по сваку цену.
angie01 angie01 14:35 01.05.2015

Re: ..

Udaću se, pa ću se odmah razvesti ukoliko ne ide.


ovo je malo iskarikirano,


jer, fakat, niko ne zna da l ce da im ide, kako i koliko,
kao i nista drugo u zivotu, sto ne zavisi samo od tebe, a to zavisi mnogo od raznih drugih okolnosti.

znaci- moras da probas:), pa se vremenom prvo navikavas, prilagodjavas, jer zivot zajedno, nije samo ljubav, ona je samo preduslov da pristanes da je jos neko tu:),...pa da zbog nje tom nekom i ugadjas, jer to i tebi prija, opet zbog te ljubavi.

ali, tokom vremena se ljudi menjaju, menjaju se i okolnosti, pa je pitanje, da li se sada to neko dvoje i dalje idu u istom pravcu, da tako kazem, ako ne, onda postaju jedan drugom, prvo smetnja, pa teret,pa je bolje da svako i krene svojim, vec vidno razdvojenim putem, nego da se uzajamno muce- to jos uvek ne znaci, da je sve ono pre raskrsnice bilo lose, greska i neuspeh- ne to znaci da su oni dobro trajali do tada.

mnogi parovi i dalje kod nas ostaju zajedno, iako su stigli do te raskrsnice, jer su optereceni i stavom drustva, da razvod znaci neuspeh, i ekonomskim problemom, i nekom licnom nesvesnoscu, da je bolje da krenu dalje, jer zivot nije stao u tacki prestanka te ljubavi.

razdvajanja nikada nisu jednostavna, pa ni kada se raskida zabavljanje, ako si nekoga voleo, jer se uvek, zajedno sa tom osobom, ostavlja i jedan mali zivot koji ste zajedno imali,...sa brakom je to dramaticnije, jer taj zivot, obicno podrazumeva i decu, koja u slucaju razlaza isto u tome moraju da ucestvuju- ali, opet mnogo bolje da imaju dva odvojena normalna roditelja, nego zajednicko maltretiranje i los primer za sebe.
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:43 01.05.2015

Re: .. Љубав

Проблем је што овакви разговори о љубави претпостављају да је наш концепт љубави статичан, али он то није и он се драстично мења током наших живота почевши од адолесцентног концепта љубави који је веома условљен средином, па све до старосне љубави. У сваком периоду љубав значи нешто друго, док смо са друге стране принуђени да концепт брака који је друштвено условљен и институционализован схватамо као непроменљив концепт. Свако од нас научи на тежак начин како да савлађује ове промене и бива принуђен на "превару" - а сам концепт преваре изазива дубоке емоционалне и моралне потресе.


Foto Brassai
anonimni_autor anonimni_autor 17:49 01.05.2015

Re: ..

mariopan
docsumann
mariopan





...а могла сам да му сипам арсеник у кафу...али чему?

Zrelo razmišljanje. Ljubav i mržnja bi trebali da budu na suprotnim krajevima spektra osećanja. Sva ta ubistva iz strasti su u stvari iz sebičnosti
nsarski nsarski 10:48 01.05.2015

Mayday

Dragi Horatio, srecan ti 1. Maj!

vladimir petrovic vladimir petrovic 11:22 01.05.2015

Re: Mayday

Nsarski
... Dragi Horatio, srecan ti 1. Maj!

Hvala. I tebi.

Nakon određene pauze, rešio sam da malo (blogerski) poradim, pa sam, eto, izabrao baš Praznik rada kada ću se javiti.

P. S.
Naravno, prihvatio sam se seksualne dimenzije, jer to je dosta laka tema. Valjda.

Ima sve više i ovakvih slučajeva



Ili je sve to zezanje.
docsumann docsumann 11:45 01.05.2015

Re: Mayday

---
Prvi Maj

Zatim
Crno More

Pa opet
Prvi Maj



Vsevolod Njekrasov
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:53 01.05.2015

welcome back from behind the curtain, bro!

uh, ja znam meru, i krajnje sam skroman, ali kada vidim ove razgolićene Izraelke, pa ove Rasta Girls, uh, teško je zadržati umerenost! dok je proleće u nemoljivom jeku...

vladimir petrovic vladimir petrovic 15:03 01.05.2015

Re: welcome back from behind the curtain, bro!

Srđan Fuchs
... uh, ja znam meru, i krajnje sam skroman,

Ovo je dobro, iako je relativno šta je to mera: 20, 200, 1200 ili, ne daj Bože, još više.

... kada vidim ove razgolićene Izraelke

Pa pretpostavljam da ranije, kada si viđao razgolićene Novosađanke i Beograđanke, kao i ine ex-Jugoslovenke, nisi mnogo grešio. Sada, ova vrsta greha valjda opada, kako godine prolaze...

Znam da znaš i Bibliju, pa te podsećam na reči Hristove da je preljuba čak i onda kada se muškarac u mislima uzbudi zbog razgolićenih žena; time se preporučivala čvrstina karaktera, pošto je svaka preljuba, bilo stvarno izvršena ili u mislima - veliki greh!

Ne znam kako stoje stvari u svetim jevrejskim knjigama.

Samo, ti koji si u Svetom gradu Jerusalimu, jesi u prednosti nam mnogima među nama, zato što možeš da se na najmerodavnijem mestu pokaješ i obećaš da nećeš više... do daljeg, he, he, he...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:08 01.05.2015

Re: welcome back from behind the curtain, bro!

vladimir petrovic


Ne znam kako stoje stvari u svetim jevrejskim knjigama.

ah, težak je moj hebrew gene - Solomon je imao 1000 komata, i? Šta sada, koga da slušam, Hrista jerusalimskog sa O, ili Svetog Solomona, sa soma komata?
jkt2010 jkt2010 01:27 02.05.2015

Re: welcome back from behind the curtain, bro!

Srđan Fuchs
vladimir petrovic


Ne znam kako stoje stvari u svetim jevrejskim knjigama.

ah, težak je moj hebrew gene - Solomon je imao 1000 komata, i? Šta sada, koga da slušam, Hrista jerusalimskog sa O, ili Svetog Solomona, sa soma komata?

Budu, sa srednjim putem... tj 500 je taman..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:07 02.05.2015

Re: welcome back from behind the curtain, bro!

de bre, daleko je Bucko od naših judeohercegovačkih gena... da vidite ove Šibine devojke, svaka nedoumica oko hiljadu brakova bi pala!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:21 02.05.2015

Re: welcome back from behind the curtain, bro!

vladimir petrovic



Ne znam kako stoje stvari u svetim jevrejskim knjigama.

Samo, ti koji si u Svetom gradu Jerusalimu, jesi u prednosti nam mnogima među nama, zato što možeš da se na najmerodavnijem mestu pokaješ i obećaš da nećeš više... do daljeg, he, he, he...


najbolja fora je sa Deda Avramom, koji je zveknuo sluškinju Hagaru, izgleda lepu Arapkinjicu, a onda Baba Sara pobesnela, kao prvo mu preporučila da spava sa njom a onda je šutnula sa malim Jišmaelom iz kuće?! a Avram siroma' samo slušao ženin blagoslov. Jišmael luta s mamom kroz Pustinju sve do Meke, gde se nastanjuju. ova Dedina bračna avantura je dobila celu glavu u 1. Knjizi Mojsijevoj! i ko je sada kriv što je Meka nadrndana na Jerusalim?! ah, žene, žene...

בראשית פרק טז

א וְשָׂרַי אֵשֶׁת אַבְרָם, לֹא יָלְדָה לוֹ; וְלָהּ שִׁפְחָה מִצְרִית, וּשְׁמָהּ הָגָר. ב וַתֹּאמֶר שָׂרַי אֶל-אַבְרָם, הִנֵּה-נָא עֲצָרַנִי יְהוָה מִלֶּדֶת--בֹּא-נָא אֶל-שִׁפְחָתִי, אוּלַי אִבָּנֶה מִמֶּנָּה; וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, לְקוֹל שָׂרָי. ג וַתִּקַּח שָׂרַי אֵשֶׁת-אַבְרָם, אֶת-הָגָר הַמִּצְרִית שִׁפְחָתָהּ, מִקֵּץ עֶשֶׂר שָׁנִים, לְשֶׁבֶת אַבְרָם בְּאֶרֶץ כְּנָעַן; וַתִּתֵּן אֹתָהּ לְאַבְרָם אִישָׁהּ, לוֹ לְאִשָּׁה. ד וַיָּבֹא אֶל-הָגָר, וַתַּהַר; וַתֵּרֶא כִּי הָרָתָה, וַתֵּקַל גְּבִרְתָּהּ בְּעֵינֶיהָ. ה וַתֹּאמֶר שָׂרַי אֶל-אַבְרָם, חֲמָסִי עָלֶיךָ--אָנֹכִי נָתַתִּי שִׁפְחָתִי בְּחֵיקֶךָ, וַתֵּרֶא כִּי הָרָתָה וָאֵקַל בְּעֵינֶיהָ; יִשְׁפֹּט יְהוָה, בֵּינִי וּבֵינֶיךָ. ו וַיֹּאמֶר אַבְרָם אֶל-שָׂרַי, הִנֵּה שִׁפְחָתֵךְ בְּיָדֵךְ--עֲשִׂי-לָהּ, הַטּוֹב בְּעֵינָיִךְ; וַתְּעַנֶּהָ שָׂרַי, וַתִּבְרַח מִפָּנֶיהָ. ז וַיִּמְצָאָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, עַל-עֵין הַמַּיִם--בַּמִּדְבָּר: עַל-הָעַיִן, בְּדֶרֶךְ שׁוּר. ח וַיֹּאמַר, הָגָר שִׁפְחַת שָׂרַי אֵי-מִזֶּה בָאת--וְאָנָה תֵלֵכִי; וַתֹּאמֶר--מִפְּנֵי שָׂרַי גְּבִרְתִּי, אָנֹכִי בֹּרַחַת. ט וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, שׁוּבִי אֶל-גְּבִרְתֵּךְ, וְהִתְעַנִּי, תַּחַת יָדֶיהָ. י וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, הַרְבָּה אַרְבֶּה אֶת-זַרְעֵךְ, וְלֹא יִסָּפֵר, מֵרֹב. יא וַיֹּאמֶר לָהּ מַלְאַךְ יְהוָה, הִנָּךְ הָרָה וְיֹלַדְתְּ בֵּן, וְקָרָאת שְׁמוֹ יִשְׁמָעֵאל, כִּי-שָׁמַע יְהוָה אֶל-עָנְיֵךְ. יב וְהוּא יִהְיֶה, פֶּרֶא אָדָם--יָדוֹ בַכֹּל, וְיַד כֹּל בּוֹ; וְעַל-פְּנֵי כָל-אֶחָיו, יִשְׁכֹּן. יג וַתִּקְרָא שֵׁם-יְהוָה הַדֹּבֵר אֵלֶיהָ, אַתָּה אֵל רֳאִי: כִּי אָמְרָה, הֲגַם הֲלֹם רָאִיתִי--אַחֲרֵי רֹאִי. יד עַל-כֵּן קָרָא לַבְּאֵר, בְּאֵר לַחַי רֹאִי--הִנֵּה בֵין-קָדֵשׁ, וּבֵין בָּרֶד. טו וַתֵּלֶד הָגָר לְאַבְרָם, בֵּן; וַיִּקְרָא אַבְרָם שֶׁם-בְּנוֹ אֲשֶׁר-יָלְדָה הָגָר, יִשְׁמָעֵאל. טז וְאַבְרָם, בֶּן-שְׁמֹנִים שָׁנָה וְשֵׁשׁ שָׁנִים, בְּלֶדֶת-הָגָר אֶת-יִשְׁמָעֵאל, לְאַבְרָם.
jkt2010 jkt2010 03:07 02.05.2015

Re: welcome back from behind the curtain, bro!

Srđan Fuchs
de bre, daleko je Bucko od naših judeohercegovačkih gena... da vidite ove Šibine devojke, svaka nedoumica oko hiljadu brakova bi pala!

E to, pa puta 500.

חמישה מאה הוא יותר טוב אז אף אחד

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:14 02.05.2015

Re: welcome back from behind the curtain, bro!

nego, Bucko uopšte nije bio naivan Igrač - ono, malo meditacija, malo lepe ljubavnice, sloboda u seksualnoj maštovitosti, malo kvalitetna klopa, malo putovanja... sve sa merom, nema šta!
docsumann docsumann 11:12 01.05.2015

od svih brakova


najdraži mi je Žorž

vladimir petrovic vladimir petrovic 11:54 01.05.2015

Re: od svih brakova

docsumann
... najdraži mi je Žorž

I ja volim Žorža Braka.

Nego, ne znam da li si primetio u elektronskim medijima slučaj ove kuće sa crvenim prugama, u Londonu.



Radi se o Kensingtonu, lepom delu Londona, pa su susedi tražili od opštinskih vlasti da se fasada - prefarba, zbog svoje ružnoće. To su opštinari prihvatili i dali nalog za prefarbavanje.

Nije sve dozvoljeno, he, he, he...
docsumann docsumann 12:04 01.05.2015

Re: od svih brakova

Nije sve dozvoljeno, he, he, he...


još davno sam razvio "teoriju" po kojoj grupa Zabranjeno Pušenje nije ime dobila po istoimenom upozorenju, već upravo po pušenju koje se vrši na mjestu na kom je zabranjeno.

ipak nisam imao priliku da, do sada, to svoje zapažanje provjerim kod članova benda.
oskar-z-wild oskar-z-wild 14:09 01.05.2015

Re: od svih brakova

Što se tiče ove prugaste kuće, vlasnici su iz Nigerije, oni su zatražili od opštine da im se dozvoli da ispod kuće i bašte sagrade dva nivoa i da na jednom od ta dva nivoa naprave bazen.

Ali pošto po ovdašnjim pravilima komšije imaju pravo da se žale, komšije su odbile da daju svoju saglasnost. Onda su se Nigerijci uvredili pa udarivši kontru ofarbali svoju fasadu ovako drečavo.

Sad im je opština naložila da upristoje svoju fasadu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:40 01.05.2015

Re: od svih brakova

oskar-z-wild
... vlasnici su iz Nigerije

... Onda su se Nigerijci uvredili pa udarivši kontru ofarbali svoju fasadu ovako drečavo.


Hm. Ne bi se reklo da su Nigerijci baš mutavi, kako se obično očekuje "od tamo nekih Afrikanaca, koji su juče sišli sa grane".

Biće da je situacija oko ove kuće u stilu one naše narodne pesme "Biju Turci ali biju i Srbi". Tako i ovde, "Biju Englezi, ali biju i Nigerijci".

Ovaj slučaj sa prugastom fasadom sam ja pomenuo, bez poznavanja istorijata kako je do toga došlo, zato što mi se fasada - svidela (možda je, ponekad, moj ukus malo uvrnut).

Sigurno je da ni jedan lokalni propis ne predviđa da se kuće ne smeju farbati sa prugama, te da određuje šta je dračavo a šta nije. Naime, meni je ova kuća kuriozitetno - lepa.

Ako se bude potpisivala peticija onih koji žele da kuća ostane telle-quelle, dakle sa crvenim prugama, ja bih je potpisao.

Raznolikost (pa i u izgledima fasada zgrada) čini život snošljivijim.
coviax coviax 17:29 01.05.2015

Re: od svih brakova

docsumann
Nije sve dozvoljeno, he, he, he...


još davno sam razvio "teoriju" po kojoj grupa Zabranjeno Pušenje nije ime dobila po istoimenom upozorenju, već upravo po pušenju koje se vrši na mjestu na kom je zabranjeno.

ipak nisam imao priliku da, do sada, to svoje zapažanje provjerim kod članova benda.

I ja sam ovako shvatio, prvi put,naziv benda...Nele je jednom rekao da je to inspirisano onim natpisom u vozu...
A što se tiče libida ...Ima nešto oko psihićke normalnosti između ega i superega...Tako je i sa seksualnošću...Između narcizma i komformizma...
blogovatelj blogovatelj 22:31 01.05.2015

Re: od svih brakova

već upravo po pušenju koje se vrši na mjestu na kom je zabranjeno.


Rec je o vrsti pusenja supstance koje je bilo zabranjeno svuda u SFRJ. I u drzavama naslednicama takodje.
Nele objasnio na svom prvom izbjeglickom koncertu u Kragujevcu daleke 1992.
jkt2010 jkt2010 01:30 02.05.2015

Re: od svih brakova

oskar-z-wild

Sad im je opština naložila da upristoje svoju fasadu.

Znači slede horizontalne pruge...
docsumann docsumann 11:39 02.05.2015

Re: od svih brakova

blogovatelj
već upravo po pušenju koje se vrši na mjestu na kom je zabranjeno.


Rec je o vrsti pusenja supstance koje je bilo zabranjeno svuda u SFRJ. I u drzavama naslednicama takodje.
Nele objasnio na svom prvom izbjeglickom koncertu u Kragujevcu daleke 1992.


uglavnom, akcenat je na pušenju (zabranjenom), a ne na samoj zabrani. dobro sam nači konto.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:44 02.05.2015

Re: od svih brakova

Sad im je opština naložila da upristoje svoju fasadu.

jkt2010
... Znači slede horizontalne pruge...


Misliš, nešto ovako:



ili ovako:

tetris tetris 20:45 02.05.2015

Re: od svih brakova

još davno sam razvio "teoriju" po kojoj grupa Zabranjeno Pušenje nije ime dobila po istoimenom upozorenju, već upravo po pušenju koje se vrši na mjestu na kom je zabranjeno.

Nele je u svojoj knjizi opisao kako je nastalo ime grupe i da je "kuma" njegova majka. Dok su vežbali u nekoj prostoriji u zgradi gde je živeo, veče pre nego što su trebali da prave neke plakate nisu još imali ime pa su, dok su mozgali o imenu, malo više nadimili tu prostoriju. U nekom momentu je naišla njegova majka i, u nedostatku kiseonika, rekla nešto tipa "deco, ovde bi trebali zabraniti pušenje". I tako je nastala legenda
oskar-z-wild oskar-z-wild 12:28 01.05.2015

Long time no see


Photo Brassai


Ono što mi je upalo u oči putujući Francuskom i odsedajući u malim pansionima i adaptiranim hotelima, je način na koji su oni uklopili umivaonike, bidee, i tuš kabine unutar soba.

Često u sobama postoji umivaonik tako da čovek ne mora da odlazi u hodnik da bi oprao ruke ili vršio malu radnju. Tako sam oktrio da Francuskinje mokre i stojeći u umivaonicima i tuš kabinama. Inteligentni ljudi Francuzi, veoma prilagodljivi i nekovencionalni.
vladimir petrovic vladimir petrovic 12:49 01.05.2015

Re: Long time no see

oskar-z-wild
... Inteligentni ljudi Francuzi, veoma prilagodljivi i nekovencionalni.

Lepo primećeno, premda ima i onih koji bi, između Francuza i Engleza, pre izabrali ove druge.
Neko voli i Ruse, ili bar ovu Ruskinju

oskar-z-wild oskar-z-wild 14:11 01.05.2015

Re: Long time no see

To each his own.

Siguran sam da si nam napravio dobar plan i program za sledeću blogosezonu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:59 01.05.2015

.

što arsenik? može i kalijum u kafu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:19 01.05.2015

Re: .

BebaOdLonchara
... što arsenik? može i kalijum u kafu


Hm.
Može i lišće od lijandera da obavi posao kod trovanja.
Međutim, eksperti kažu da nema idealnog trovanja, sve se može otkriti, ako se hoće.

A na ovoj slici sa korica francuskog izdanja knjige Istina o Bebi Donž kocke šećera su namerno - zelene.



Usput, evo postera filma po toj knjizi



docsumann docsumann 15:41 01.05.2015

Re: .

Međutim, eksperti kažu da nema idealnog trovanja, sve se može otkriti, ako se hoće.


ovo me podsjeti na onu detektivsku glavolomku:

uđe omrznuti mafijaški bos u jedan njujorški lokal sa svojom pratnjom. naruči viski, pa paranoičan kakav je bio, jer je znao da mnogi priželjkuju njegovu smrt, da prvo tjelohranitelju da ga degustira. ovaj proba, sačeka minut, sve u redu.
ok, nastavi sad gazda da ga pijucka lagano, i tek što ga je dokračijo, sruši se mrtav za sto. onom tjelohranitelju i dalje ništa.
šta se u stvari desilo?
ivana23 ivana23 15:42 01.05.2015

Re: .

Moze i jedic u salatu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:04 01.05.2015

Re: .

Međutim, eksperti kažu da nema idealnog trovanja, sve se može otkriti, ako se hoće.

pa negde sam čitala/gledala da količina kalijuma u telu opada, pa ako se odmah ne posumnja na trovanje kalijumom, posle ne može tako lako da se dokaže.
coviax coviax 17:24 01.05.2015

Re: .

docsumann
Međutim, eksperti kažu da nema idealnog trovanja, sve se može otkriti, ako se hoće.


ovo me podsjeti na onu detektivsku glavolomku:

uđe omrznuti mafijaški bos u jedan njujorški lokal sa svojom pratnjom. naruči viski, pa paranoičan kakav je bio, jer je znao da mnogi priželjkuju njegovu smrt, da prvo tjelohranitelju da ga degustira. ovaj proba, sačeka minut, sve u redu.
ok, nastavi sad gazda da ga pijucka lagano, i tek što ga je dokračijo, sruši se mrtav za sto. onom tjelohranitelju i dalje ništa.
šta se u stvari desilo?
Infarkt,inzult,meteorit,tramvaj (Duško Dugouško...)
docsumann docsumann 17:31 01.05.2015

Re: .

Infarkt,inzult,meteorit,tramvaj (Duško Dugouško...)


nope
horheakimov horheakimov 17:32 01.05.2015

Re: .

šta se u stvari desilo?


Ima li veze sa (iako nisi spomenuo) otrovnim ledom koji se nalazio u čaši a kome je trebalo vremena da se otopi i postigne 'radnu koncentraciju'?
docsumann docsumann 17:34 01.05.2015

Re: .

horheakimov
šta se u stvari desilo?


Ima li veze sa (iako nisi spomenuo) otrovnim ledom koji se nalazio u čaši a kome je trebalo vremena da se otopi i postigne 'radnu koncentraciju'?


that's it!

niccolo niccolo 17:36 01.05.2015

Re: .

docsumann
horheakimov
šta se u stvari desilo?


Ima li veze sa (iako nisi spomenuo) otrovnim ledom koji se nalazio u čaši a kome je trebalo vremena da se otopi i postigne 'radnu koncentraciju'?


that's it!

ustvari, otrov je bio zamrznut unutar leda.

Pa ne može tako, ne možemo mi da gledamo u pasulj da je ovaj pio viski s ledom, to mora da se pomene u zagonetki.
docsumann docsumann 17:41 01.05.2015

Re: .

Pa ne može tako, ne možemo mi da gledamo u pasulj da je ovaj pio viski s ledom, to mora da se pomene u zagonetki.


heh, pa ja sam je riješio bez tog dodatka, baš kao i horhe.

dakle, može.

ustvari prave glavolomke i ostavljaju dio sa rješenjem nedorečen, ali njega je moguće logički rekonstruisati.
horheakimov horheakimov 17:41 01.05.2015

Re: .

da je led spomenut to bi bio još jedan nagoveštaj rešenja a kako nije spomenut zagonetka gubi na doslednosti jer se viski može piti i bez leda
docsumann docsumann 17:44 01.05.2015

Re: .

da je led spomenut to bi bio još jedan nagoveštaj rešenja a kako nije spomenut zagonetka gubi na doslednosti jer se viski može piti i bez leda


da, ali uvođenje te pretopstavke od strane "detektiva" vodi ka rješenju koje ti prosto zasvjetli u glavi kad ga se dosjetiš.
a to je kod glavolomki, obično, siguran znak da si ga ubo.

horheakimov horheakimov 17:45 01.05.2015

Re: .

ustvari prave glavolomke i ostavljaju dio sa rješenjem nedorečen, ali koji je moguće logički rekonstruisati.


iako sam rešio slažem se sa Niccolom...
niccolo niccolo 17:46 01.05.2015

Re: .

jer se viski može piti i bez leda

Kako ga i ja pijem. Zato mi led nije ni pao na pamet.
docsumann docsumann 17:48 01.05.2015

Re: .

horheakimov
ustvari prave glavolomke i ostavljaju dio sa rješenjem nedorečen, ali koji je moguće logički rekonstruisati.


iako sam rešio slažem se sa Niccolom...




na netu imaš gomilu "detektivskih" glavolomki sa sličnom konstrukcijom. imaš naravno i one druge više matematičko-logičke gdje je sve neophodno za rješavanje dato u tekstu.

zadnjih mjsec dana sam poprilično u tom filmu, kad nema posla na poslu ...
horheakimov horheakimov 17:53 01.05.2015

Re: .

matematičko-logičke


evo ti jedna koju sam sam smislio:

(SRAM + STRUNA + SRAM)/NEVERA=?
docsumann docsumann 17:55 01.05.2015

Re: .

niccolo
jer se viski može piti i bez leda

Kako ga i ja pijem. Zato mi led nije ni pao na pamet.


nemoj da te sopstveni maniri ograničavaju u promišljanjima


ok, evo vam još jedna:

neki izuzetno ćutljiv čovjek je došao na blagajnu bioskopa, bez riječi stavio na pult 20 dolara, a blagajnica mu je zatim dala kartu za predstavu koja toliko i košta, iako je još bilo neprodatih karata od 9 i 12 dolara (za tu istu predstavu).

kako je znala da on želi baš kartu te cijene (čovjek nije prozborio ni riječ, niti je dao bilo kakav neverbalni signal po tom pitanju). čovjek je bio sasvim sam, a blagajnica ga je vidjela prvi put .
docsumann docsumann 18:01 01.05.2015

Re: .

(SRAM + STRUNA + SRAM)/NEVERA=?


čovjek koji začuđen vrti glavom
horheakimov horheakimov 18:06 01.05.2015

Re: .

neki izuzetno ćutljiv čovjek je došao na blagajnu bioskopa, bez riječi stavio na pult 20 dolara, a blagajnica mu je zatim dala kartu za predstavu koja toliko i košta, iako je još bilo neprodatih karata od 9 i 12 dolara


moglo bi biti da su jeftinije karte namenjene kategorijama publike kojima ćutljivi čovek izvesno ne pripada, recimo: 9$ za decu, 12$ za grupe
docsumann docsumann 18:10 01.05.2015

Re: .

horheakimov
neki izuzetno ćutljiv čovjek je došao na blagajnu bioskopa, bez riječi stavio na pult 20 dolara, a blagajnica mu je zatim dala kartu za predstavu koja toliko i košta, iako je još bilo neprodatih karata od 9 i 12 dolara


moglo bi biti da su jeftinije karte namenjene kategorijama publike kojima ćutljivi čovek izvesno ne pripada, recimo: 9$ za decu, 12$ za grupe


ne, sve su karte pojedinačne, a film je za za +16 recimo (mada nije bitno).

i jedno pitanje: da se ova tvoja mozgalica ne odnosi na prevođenje slova u brojeve na osnovu njihovoe redne pozicije u azbuci/abecedi. pošto ne volim te transformacije (muka me da računam gdje se koje slovo nalazi )
horheakimov horheakimov 18:14 01.05.2015

Re: .


na osnovu njihovoe redne pozicije u azbuci/abecedi.


ne, na osnovu drugog kriterijuma
niccolo niccolo 18:17 01.05.2015

Re: .

ne

Možda na blagajni piše "Spremite tačan iznos, ne vraćamo kusur".
docsumann docsumann 18:17 01.05.2015

Re: .

niccolo
ne

Možda na blagajni piše "Spremite tačan iznos, ne vraćamo kusur".


ne piše

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana