Budućnost| Obrazovanje

Teške reči / Zato što je škola fina bleja / Aaaa-Oooo

nurudin RSS / 07.05.2015. u 23:54
                                                                                                      Ако је ружна, није шала...
 
 
Шта нам поручује снимак који је, очигледно, део промотивног материјала Гимназије Бора Станковић из Бора?
 
Циљ оправдава средство?!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Бахатост, неодмереност, оскудни вокабулар, непримерене шале, одсуство ма какве одговорности за изречено, јер последица неће бити -- већ се зна: ко је крив, нико није крив. Нажалост, ученици су у праву, школа постаје фина блеја -- можеш да одсутвујеш колико ти је воља, можеш да не учиш, можеш да изговориш да је Хитлер бог отац, а да не будеш санкционисан, можеш да кажеш да ти је плин омиљено гориво, и да након тога поздравиш Хитлера. Можеш све, а не мораш ништа. Аааа-Ооооо! 
 
 

 

Циљеви образовања и васпитања јесу:

1)   пун интелектуални, емоционални, социјални, морални и физички развој сваког детета и ученика, у складу са његовим узрастом, развојним потребама и интересовањима;

2)    стицање квалитетних знања и вештина и формирање вредносних ставова (у даљем тексту: знања, вештине и ставови), језичке, математичке, научне, уметничке, културне, техничке, информатичке писмености, неопходних за живот и рад у савременом друштву;

3)        развој стваралачких способности, креативности, естетске перцепције и укуса;

4)  развој способности проналажења, анализирања, примене и саопштавања информација, уз вешто и ефикасно коришћење информационо-комуникационих технологија;

5)       оспособљавање за решавање проблема, повезивање и примену знања и вештина у даљем образовању, професионалном раду и свакодневном животу;

6)    развој мотивације за учење, оспособљавање за самостално учење, учење и образовање током целог живота и укључивање у међународне образовне и професионалне процесе;

7)   развој свести о себи, самоиницијативе, способности самовредновања и изражавања свог мишљења;

8)    оспособљавање за доношење ваљаних одлука о избору даљег образовања и занимања, сопственог развоја и будућег живота;

9)   развој кључних компетенција потребних за живот у савременом друштву, оспособљавање за рад и занимање стварањем стручних компетенција, у складу са захтевима занимања, развојем савремене науке, економије, технике и технологије;

10)    развој и практиковање здравих животних стилова, свести о важности сопственог здравља и безбедности, потребе неговања и развоја физичких способности;

11)    развој свести о значају одрживог развоја, заштите и очувања природе и животне средине, еколошке етике и заштите животиња;

12)    развој способности комуницирања, дијалога, осећања солидарности, квалитетне и ефикасне сарадње са другима и способности за тимски рад и неговање другарства и пријатељства;

13)   развијање способности за улогу одговорног грађанина, за живот у демократски уређеном и хуманом друштву заснованом на поштовању људских и грађанских права, права на различитост и бризи за друге, као и основних вредности правде, истине, слободе, поштења и личне одговорности;

14)    формирање ставова, уверења и система вредности, развој личног и националног идентитета, развијање свести и осећања припадности држави Србији, поштовање и неговање српског језика и свог језика, традиције и културе српског народа, националних мањина и етничких заједница, других народа, развијање мултикултурализма, поштовање и очување националне и светске културне баштине;

15)    развој и поштовање расне, националне, културне, језичке, верске, родне, полне и узрасне равноправности, толеранције и уважавање различитости.

 

Питање за настванике и директора: на који циљ су мислили када су овакав видео дозволили?

Не судим, само питам. 

 Све срећне школе личе једна на другу, свака несрећна школа, несрећна је на свој начин. 

     

Atačmenti



Komentari (34)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 02:58 08.05.2015

Jer

Vi ste profesori!
nurudin nurudin 09:46 08.05.2015

Re: Jer

blogovatelj
Vi ste profesori!



А сви остали су ванземељци, и сем професора нико није одговоран за опште друштвено посрнуће...


Хиљаду пута сам и на блогу рекао: најодговорнији јесу наставници, нажалост, нису једини...
anonymous anonymous 11:57 08.05.2015

Re: Jer

Хиљаду пута сам и на блогу рекао: најодговорнији јесу наставници, нажалост, нису једини...


A nisu ni najodgovorniji !!!

Niko nije najodgovorniji i svi jesu odgovorni !!!!

Zašto bi nastavnici bili odgovorniji od roditelja koji očekuju da im ti isti nastavnici obrazuju decu sa platom i ugledom manjim od obične čistačice u nekom državnom ili komunalnom preduzeću????


Zašto se nijednog trenutka niko nije solidarisao sa profesorima u njihovom štrajku.

Zašto niko ne postavlja,dovoljno glasno, pitanje prioriteta ovog društva.

TV Programa koji ih truje.

Celovitom sistemskom kampanjom u svim segmentima, kojom se mladi uobličavaju u buduće odrasle - potrebne kapitalizmu.

Sebični,egocentrični,pohlepni,gramzivi,podanički mentalitet sklon potrošačkom neobuzdanom trošenju - tip je ličnosti favorizovane od onih koji instaliraju Zapad na ovom prostoru.


A tome ne mogu da se odupru samo profesori, niti mogu da budu za to najodgovorniji....





bgbgbg bgbgbg 13:47 08.05.2015

Re: Jer

Zašto se nijednog trenutka niko nije solidarisao sa profesorima u njihovom štrajku.


Mogu da navedem dva razloga koja mi prvo padaju na pamet, ovako, 'na keca':

- zato sto se profesori nisu solidarisali ni sa kim ko je od 2000. na ovamo izgubio posao u fabrikama, drzavnoj sluzbi, po nasilno ugasenim bankama, lazno privatizovanim firmama....(ti ljudi se zovu tranzicioni gubitnici i danas, osim neznatnog procenta, nemaju nista)

- zato sto idu na qrz ostatku drustva sa pricom o svojoj 'izuzetnosti', a conto koje traze za sebe posebne uslove i privilegije, od izuzimanja u smanjenju plata, do svega ostalog, dosadno je vise i ponavljati.

Tesko je poverovati da ne razumete kontraproduktivnost svih dosad povucenih poteza.
anonymous anonymous 14:05 08.05.2015

Re: Jer


Tesko je poverovati da ne razumete kontraproduktivnost svih dosad povucenih poteza.



Koji to vi / mi ?

Ja sam student.
blogovatelj blogovatelj 16:30 08.05.2015

Re: Jer

Zašto bi nastavnici bili odgovorniji od roditelja koji očekuju da im ti isti nastavnici obrazuju decu sa platom i ugledom manjim od obične čistačice u nekom državnom ili komunalnom preduzeću????


Zašto ne bi?
Kakve veze ima šta roditelji očekuju?
Zar nije normalno da svoj posao odradiš ljudski, kakav god ti posao bio?
blogovatelj blogovatelj 16:31 08.05.2015

Re: Jer

Celovitom sistemskom kampanjom u svim segmentima, kojom se mladi uobličavaju u buduće odrasle - potrebne kapitalizmu.


Misliš da bi ih trebalo uobličiti u buduće odrasle potrebne feudalizmu? Ili samoupravnom socijalizmu?
rade.radumilo rade.radumilo 16:57 08.05.2015

Re: Jer

Kakve veze ima šta roditelji očekuju?
Zar nije normalno da svoj posao odradiš ljudski, kakav god ti posao bio?


Nije, u poslednjih desetak godina, ukoliko bi se nastavnik usudio da svoj posao uradi onako kako bi trebelo, popio bi prijavu Min. Prosvete i Prosvetnoj Inspekciji.
Samo par primera:
- Nastavnik koji u OŠ učeniku da negativnu ocenu (do zaključivanja nismo ni stigli), mora da piše izjavu, pripremi odgovarajuću dokumentaciju i brani tu negativnu ocenu pred Prosvetnom Inspekcijom. Sve to zbog nekog bizgova, kome su panduri na Marakani već odvalili jedan bubreg iz ležišta, a za platu od 350€.
- Učitelj koji odbije da na rekreativnu nastavu povede dete sa nekim teškim degenerativnim oboljenjem, za to ima da odgovara pred Min. Prosvete. Ajde što mu to ne piše u opisu radnog mesta, ajde što nije obučen za medicinsku negu, nego što ga tamo još dočeka i lokalni "doktor" (da ne kažem vrač) koji je od 17h već pijan k'o letva i još se dere na tog istog učitelja ako se usudi da ga pozove. Sve to, za neku dnevnicu koju odmah roditelji saberu kolika je, pa dignu dreku kako će učitelji "da zarade", a dok mašu deci ne mogu da dočekaju odlazak autobusa, već se dovikuju kod koga će koje veče da gledaju Premijer Ligu i ko će da ponese pivo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:20 08.05.2015

Re: Jer

- Nastavnik koji u OŠ učeniku da negativnu ocenu (do zaključivanja nismo ni stigli), mora da piše izjavu, pripremi odgovarajuću dokumentaciju i brani tu negativnu ocenu pred Prosvetnom Inspekcijom. Sve to zbog nekog bizgova, kome su panduri na Marakani već odvalili jedan bubreg iz ležišta, a za platu od 350€.

A ako bi plata bila 1350 evra, onda bi sve to bilo u redu?
blogovatelj blogovatelj 21:59 08.05.2015

Re: Jer

A ako bi plata bila 1350 evra, onda bi sve to bilo u redu?


To je ono sto pricam.
Nisu normalni, zato i ne zelim da gubim vreme na njih.
A kad bi im plata bila 1350, onda bi alibi imali u tome sto im plata nije 2350.
kick68 kick68 23:42 08.05.2015

Re: Jer

To je ono sto pricam.
Nisu normalni, zato i ne zelim da gubim vreme na njih.
A kad bi im plata bila 1350, onda bi alibi imali u tome sto im plata nije 2350.

Zašto ne bi?
Kakve veze ima šta roditelji očekuju?
Zar nije normalno da svoj posao odradiš ljudski, kakav god ti posao bio?

Blogovatelju, hajde sad posteno reci svojim prijateljima, blogerima, zemljacima, da li ce ti sin dobiti report card (svedocanstvo) na kraju skolske godine ili nece i zasto.
blogovatelj blogovatelj 03:12 09.05.2015

Re: Jer

Blogovatelju, hajde sad posteno reci svojim prijateljima, blogerima, zemljacima, da li ce ti sin dobiti report card (svedocanstvo) na kraju skolske godine ili nece i zasto.


Ne zna se jos.
Dobio je midterm report card pre nedelju dana.
Sto? Kanadjani ce mozda da strajkuju? Mozda hoce, mozda i nece. Ne bi im bilo prvina. I?
Ali ja ovde nikada, ali stvarno nikada, ma kakva profesija bila u pitanju, nisam cuo da posao nije odradjen zato jer taj koji je to morao da odradi ima malu platu. A ti?
kick68 kick68 03:38 09.05.2015

Re: Jer

Ali ja ovde nikada, ali stvarno nikada, ma kakva profesija bila u pitanju, nisam cuo da posao nije odradjen zato jer taj koji je to morao da odradi ima malu platu. A ti?

Da, o tome ti upravo pricam. Je l' ti pratis vesti?
U Durham-u nije odradjen, a nece biti ni u Haltonu cini mi se:)
DURHAM -- As week three of a strike by Durham’s public high school teachers draws to a close, both sides are set to be back at the bargaining table Friday.
Ukljuci TV.
emsiemsi emsiemsi 06:08 09.05.2015

Re: Jer

bgbgbg
Zašto se nijednog trenutka niko nije solidarisao sa profesorima u njihovom štrajku.


Mogu da navedem dva razloga koja mi prvo padaju na pamet, ovako, 'na keca':

- zato sto se profesori nisu solidarisali ni sa kim ko je od 2000. na ovamo izgubio posao u fabrikama, drzavnoj sluzbi, po nasilno ugasenim bankama, lazno privatizovanim firmama....(ti ljudi se zovu tranzicioni gubitnici i danas, osim neznatnog procenta, nemaju nista)

- zato sto idu na qrz ostatku drustva sa pricom o svojoj 'izuzetnosti', a conto koje traze za sebe posebne uslove i privilegije, od izuzimanja u smanjenju plata, do svega ostalog, dosadno je vise i ponavljati.

Tesko je poverovati da ne razumete kontraproduktivnost svih dosad povucenih poteza.

Глупости !
Друштво које не схвати да је Учитељ најважније занимање, које производи нове људе (не само једно од важнијих, него најважније) има перспективу Јужног Судана или Сомалије.
Друштво које схвата да је Учитељ најважније занимање има перспективу (и садашњост) Данске и Луксембурга.
Све што сам научио у животу, научио сам од Учитеља.
Учитељ мора бити последњи у друштву који гладује, а не први.
blogovatelj blogovatelj 07:05 09.05.2015

Re: Jer

Све што сам научио у животу, научио сам од Учитеља.


Šteta što ništa nisi naučio od nastavnika i od profesora. Da vidiš kako tu tek dobrih stvari ima.
vladimir petrovic vladimir petrovic 09:00 09.05.2015

Učitelj je važan ali nije najvažniji

Глупости !
Друштво које не схвати да је Учитељ најважније занимање, које производи нове људе (не само једно од важнијих, него најважније) има перспективу Јужног Судана или Сомалије.
Друштво које схвата да је Учитељ најважније занимање има перспективу (и садашњост) Данске и Луксембурга.
Све што сам научио у животу, научио сам од Учитеља.
Учитељ мора бити последњи у друштву који гладује, а не први.

Primetno je da olako karakterišeš glupošću ono što drugi kažu.
A na sve ovo što si ispričao ja bih mogao, da sam ti, isto reći: GLUPOSTI.

Nesporno je da je uloga učitelja značajna, ali nije - najvažnija.
Zna se da dobar učitelj radi sa mnogo dece, pa neka od njih postanu izuzetno loši ljudi.
A naročito je pogrešno verovati da su baš učitelji "izabrana sorta", kao što su Jevreji sebe nazvali "odabranima".

U savremenom svetu nema izuzetno važnih i manje važnih, svako je dužan da maksimalno dobro radi ono što radi, samo to može voditi progresu.

U razvijenim zemljama sve (više-manje) dobro funkcioniše, pa i prosveta, ali one nisu razvijene zato što imaju baš dobru prosvetu.

Za mene (slučajno sam ekonomista po vokaciji) najvažnije zanimanje jeste proizvođač-izvoznik.
Ih, kad bismo takvih imali dosta, gde bi nam kraj bio.
A sve dok nemamo dobre proizvođače-izvoznike, bićemo siromašna i nerazvijena država, koja po difoltu, ne može da daje ni dobre učitelje, ni druga dobra zanimanja.

Ovo me je nasmejalo:

Учитељ мора бити последњи у друштву који гладује, а не први.

To je na liniji onih koji smatraju da, recimo, popovi ne smeju da gladuju. Tako u svetim indijskim knjigama piše da "brahman ne sme da gladuje, a car može da gladuje", odnosno hrana za sveštenika uvek mora biti prioritet.

Niko ne sme da gladuje. Mislim, ovde u Srbiji. Pored, između ostalog, toliko obradivih površina i relativno dobrih klimatskih uslova. A ako neko gladuje, ne gladuje zato što, kad je bio mali, nije imao dobrog učitelja, već zbog nekih drugih razloga.
emsiemsi emsiemsi 11:55 09.05.2015

Re: Učitelj je važan ali nije najvažniji

vladimir petrovic
Глупости !
Друштво које не схвати да је Учитељ најважније занимање, које производи нове људе (не само једно од важнијих, него најважније) има перспективу Јужног Судана или Сомалије.
Друштво које схвата да је Учитељ најважније занимање има перспективу (и садашњост) Данске и Луксембурга.
Све што сам научио у животу, научио сам од Учитеља.
Учитељ мора бити последњи у друштву који гладује, а не први.

Primetno je da olako karakterišeš glupošću ono što drugi kažu.
A na sve ovo što si ispričao ja bih mogao, da sam ti, isto reći: GLUPOSTI.

Nesporno je da je uloga učitelja značajna, ali nije - najvažnija.
Zna se da dobar učitelj radi sa mnogo dece, pa neka od njih postanu izuzetno loši ljudi.
A naročito je pogrešno verovati da su baš učitelji "izabrana sorta", kao što su Jevreji sebe nazvali "odabranima".

U savremenom svetu nema izuzetno važnih i manje važnih, svako je dužan da maksimalno dobro radi ono što radi, samo to može voditi progresu.

U razvijenim zemljama sve (više-manje) dobro funkcioniše, pa i prosveta, ali one nisu razvijene zato što imaju baš dobru prosvetu.

Za mene (slučajno sam ekonomista po vokaciji) najvažnije zanimanje jeste proizvođač-izvoznik.
Ih, kad bismo takvih imali dosta, gde bi nam kraj bio.
A sve dok nemamo dobre proizvođače-izvoznike, bićemo siromašna i nerazvijena država, koja po difoltu, ne može da daje ni dobre učitelje, ni druga dobra zanimanja.

Ovo me je nasmejalo:

Учитељ мора бити последњи у друштву који гладује, а не први.

To je na liniji onih koji smatraju da, recimo, popovi ne smeju da gladuju. Tako u svetim indijskim knjigama piše da "brahman ne sme da gladuje, a car može da gladuje", odnosno hrana za sveštenika uvek mora biti prioritet.

Niko ne sme da gladuje. Mislim, ovde u Srbiji. Pored, između ostalog, toliko obradivih površina i relativno dobrih klimatskih uslova. A ako neko gladuje, ne gladuje zato što, kad je bio mali, nije imao dobrog učitelja, već zbog nekih drugih razloga.

Глупости --- у целини и у детаљима.
mitar.popovic mitar.popovic 03:13 08.05.2015

Sarkazam


Ono o Hitleru je po meni katastrofalan pokušaj sarkazma. No slažem se da nije smjelo da završi u zadnjem editu.

A i ta ga izlista onako fašistički kako podmladak odgajiti.

Tinejdžeri bre oće da budu kul svi smo se blamirali kao klinci.
nurudin nurudin 09:49 08.05.2015

Re: Sarkazam

Ono o Hitleru je po meni katastrofalan pokušaj sarkazma. No slažem se da nije smjelo da završi u zadnjem editu.


Зар централна историјска личност при промоцији једне гимназије треба да буде Хитлер? Он јесте, ко што се рече на снимку харизматична личност, али баш толико?!
mitar.popovic mitar.popovic 12:34 08.05.2015

Re: Sarkazam


Pa jeste doduše taj profesor je još gore nastupio opisivajući Hitlera ("harizmatična ličnost" ) s obzirom da je on baš bio ozbiljan.
highshalfbooze highshalfbooze 09:11 08.05.2015

Hm...

Izgleda da su video u međuvremenu privatizovali.
nurudin nurudin 09:51 08.05.2015

Re: Hm...

highshalfbooze
Izgleda da su video u međuvremenu privatizovali.


Тачно сам знао да ће до тога доћи, али нисам успео да сачувам снимак, јер ми је компјутер баговао.

Мада, несумњиво је добро што су снимак уклонили, јер се са тим снимком ишло у основне школе, и промовисала гимназија.
gavrilo1 gavrilo1 12:08 08.05.2015

cao

Ako auto sluzi da brze stignes iz jedne tacke u drugu, zasto onda ljudi muku muce sa izborom modela i boje auta?
Ili mobilni telefon, ili carape, cipele, ili sta znam eto i hrana vise ne sluzi da napunis zeludac, njom se hrani dusa.
I to je prihvaceno.
Upoznao sam po svetu dosta ljudi koji ispunjavaju gore pobrojeno a nisu skolovani a eto znam i neke visoko skolovane ljude koji to pobrojano ne ispunjavaju.
Te nisam sasvim siguran jel to zaista svrha obrazovanja sto je navedeno.
Ja sam vise za to da svako izabere svoj put od ponudjenih, bira prevozna sredstva na njemu, sam odredjuje brzinu i ne obazire se na one sto preticu.Dok god vozis pravim putem gorivo ne nestaje-zivis.
Zivot-zivljenje.

Tako vidim i obrazovanje-skolstvo.
Studiras medicinu-zelis nauciti kako pomoci ljudima da ozdrave
Umetnost-zelis nauciti tehnike kojima ces se ispoljiti.
Vaspitac-volis decu
Automehanicar-volis popravljati automobile koji voze ljude

Eto, sve nekako vezano za ljude, svi rade u korist drugih i nalaze se u tome.

To je sustina-iz mog ugla
vladimir petrovic vladimir petrovic 20:24 08.05.2015

Trol

Nurudin
... Нажалост, ученици су у праву, школа постаје фина блеја -- можеш да одсутвујеш колико ти је воља, можеш да не учиш, можеш да изговориш да је Хитлер бог отац, а да не будеш санкционисан, можеш да кажеш да ти је плин омиљено гориво, и да након тога поздравиш Хитлера. Можеш све, а не мораш ништа. Аааа-Ооооо!



Čini mi se, možda sam u krivu, kako bi rekli Hrvati, da malo preozbiljno gledaš na stvari.

Da se našalim, kontriraću ti sa ovim:

Smeju li umetnici, pa i 'umetničke duše' (kojih ima u svim slojevima društva), da pomenu Hitlera i ne budu sankcionisani?
Naravno, ovo je retoričko pitanje (ne očekujem odgovor).

Podsećam da je Jukio Mišima, koji se bavio i pozorištem (napisao preko 60 poz. komada), dve godine pre samoubistva napisao dramu „Moj prijatelj Hitler“. Ona je prevedena na engleski i druge jezike i prodaje se na Zapadu (lično sam video u jednoj knjažari u Njujorku kako se prodaje).

Kako ja shvatam, u pitanju je tužna priča o dubokom prijateljstvu /ljubavi/obožavanju Ernsta Rema (Röhm) , za koga se znalo da je bio gej, za „njegovog prijatelja“ Hitlera. Mada su Rema upozoravali da će ga Hitler izdati i likvidirati, on to nije ozbiljno shvatao, smatrajući Hitlera svojim prijateljem sve do svoje smrti. Sa svoje strane, Hitler je izjavio „da je Rem mnogo tražio“, da je moguće da je bio istinski prijatelj i da je bio u platonskoj ljubavi s njim, ali on (Hitler) nije „njegov prijatelj“, te mu je smetala Remova platonska ljubav.
Neki istoričari tvrde da je Hitler likvidirao Rema iz bojazna da mu preotme vlast, te u njemu video rivala.
Mišima je tu priču o odnosima Hitlera i Rema video tako kako je prikazao u svom komadu sa provokativnim naslovom "Moj prijatelj Hitler".
Neki kritičari su Mišimin komad videli kao antifašizam, dok je bilo i onih koji su u njemu videli propagandu fašizma.
nurudin nurudin 22:30 10.05.2015

Re: Trol

vladimir petrovic
Nurudin
... Нажалост, ученици су у праву, школа постаје фина блеја -- можеш да одсутвујеш колико ти је воља, можеш да не учиш, можеш да изговориш да је Хитлер бог отац, а да не будеш санкционисан, можеш да кажеш да ти је плин омиљено гориво, и да након тога поздравиш Хитлера. Можеш све, а не мораш ништа. Аааа-Ооооо!



Čini mi se, možda sam u krivu, kako bi rekli Hrvati, da malo preozbiljno gledaš na stvari.

Da se našalim, kontriraću ti sa ovim:

Smeju li umetnici, pa i 'umetničke duše' (kojih ima u svim slojevima društva), da pomenu Hitlera i ne budu sankcionisani?
Naravno, ovo je retoričko pitanje (ne očekujem odgovor).

Podsećam da je Jukio Mišima, koji se bavio i pozorištem (napisao preko 60 poz. komada), dve godine pre samoubistva napisao dramu „Moj prijatelj Hitler“. Ona je prevedena na engleski i druge jezike i prodaje se na Zapadu (lično sam video u jednoj knjažari u Njujorku kako se prodaje).

Kako ja shvatam, u pitanju je tužna priča o dubokom prijateljstvu /ljubavi/obožavanju Ernsta Rema (Röhm) , za koga se znalo da je bio gej, za „njegovog prijatelja“ Hitlera. Mada su Rema upozoravali da će ga Hitler izdati i likvidirati, on to nije ozbiljno shvatao, smatrajući Hitlera svojim prijateljem sve do svoje smrti. Sa svoje strane, Hitler je izjavio „da je Rem mnogo tražio“, da je moguće da je bio istinski prijatelj i da je bio u platonskoj ljubavi s njim, ali on (Hitler) nije „njegov prijatelj“, te mu je smetala Remova platonska ljubav.
Neki istoričari tvrde da je Hitler likvidirao Rema iz bojazna da mu preotme vlast, te u njemu video rivala.
Mišima je tu priču o odnosima Hitlera i Rema video tako kako je prikazao u svom komadu sa provokativnim naslovom "Moj prijatelj Hitler".
Neki kritičari su Mišimin komad videli kao antifašizam, dok je bilo i onih koji su u njemu videli propagandu fašizma.


Владимире, бојим се, али се најискреније бојим да њих сигурно на Мишиму није подсетило. А о уметничим концепцијама и замисилима у самом снимку заиста не бих, јер нисам сигуран да нећу огрешити душу...
ivanaciric ivanaciric 22:18 13.05.2015

Dokon pop magarice krsti

Kreativnost vam nije jaca strana posto vidim da ste svoj tekst bazirali iskljucivo na citatima raznih knjizevnih dela i copy paste varijanti "pedagoskih ciljeva" za koje i ja i vi koji radimo u prosveti znamo da bas nisu dostizni iz vise razloga. Ovaj film nije zvanicni promo film skole, njega su snimili ucenici kako bi popularizovali skolu koja 10 godina unazad srlja u propast i upisuje sve manji broj djaka. U filmu je snimljen dvougao koji sluzi da se suprostave stavovi ucenika i profesora i koji se ne ticu samo Hitlera vec i morskih algi, kuce na Maldivima i sl. U filmu je prisutna ironija i sarkazam, ali sarkazam je odlika inteligentih ljudi kojih u ovoj zemlji na zalost nema mnogo. I da, nasi ucenici znaju ko je Misima, oni su osvajaci nagrada na Republickim takmicenjima iz jezika i knjizevnosti. Kako jedan od ljudi ovde rece, oni su pre svega deca, zele da budu kul, pa to sto kazu ne treba se shvatati sve toliko ozbiljno... Ako ste ga vec hteli uozbiljiti, zasto se niste uhvatili za momenat u kome je ova skola vice sampion Srbije u kosarci, a nema ni posteni kosarkaski teren? Zasto se niste uhvatli za projekte koje sprovodi Ucenicki parlament i od cijeg novca je sredjena fasada skole za koju drzava nema vec 1000 godina para? Zasto se niste uhvatili za trenutak da je ta fasada sat vremena kasnije unistena jer drzava ponovo nema para da ogradi skolu i obezbedi video nadzor? Zasto se niste uhvatili za 20 drugih ucenika koji kazu da je dobro upisati gimnaziju iz raznih razloga, a uhvatli ste se za jednog koji kaze da je skola bleja. Njemu jeste, on ima sve dvojke, ali je vrhunski vozac rolera i sa svojim drugovima je ucesnik filma "Tilva Ros" koji je kod kritike odlicno prosao, a koji vi verovatno niste ni gledali jer to nije Ana Karenjina... Zasto profesor istorije kaze da je Hitler bio harizmaticna licnost? Da, rekao je to, ali u negativnom kontekstu, dodao je. Osim toga, to je istorijska cinjenica, ne vidim nista sporno... Harizmatican je covek koji ima moc da privuce paznju na sebe,ne samo onu pozitivnu, to bi kao nastavnik srpskog morali da znate. Niceova filozofija je upotrebljena u nacisticke svrhe, D'Anuncijeva poezija takodje, ovaj vas tekst takodje... Opteretili ste 20 tinejdzera, odlicnih ucenika, republickih prvaka iz jezika, matematike, fizike i ostalih predmeta. Opteretili ste ih da biste na sebe privukli paznju jeftinim blogom o necemu sto nikoga ne zanima. Klinci su kreativni, imaju kriticko misljenje, ne prosipaju razne citate i ne hvale se tudjom pamecu kao vi ovde. To misljenje nekada nije ispravno, ono se usmerava, to bi kao prosvetni radnik, trebalo da znate, usmerava se, ali im se ostavlja sloboda, a ne uoblicava se da postanu ovce koje ce blejati tudje reci i prosipati razne umotvorine kako bi "uniformisana nacija" bila zadovoljna. Ne znam koliko godina imate, niti me to zanima, ali imate vise od petnaestogodisnjaka kojima je ovaj filmcic i namenjen. Mnogi ucenici koji se u njemu pojavljuju imaju iza sebe gomilu akcija (skupljanje pomoci za ugrozene u poplavama, ciscenje Borskog jezera, projekte za pomoc ugrozenim grupama, krecenje fasade skole), sve se ovo da proveriti, ali zasto biste vi to radili? Vi ste tu da pisete blog i pljujete po onima koji ne mogu da se brane (jer su znatno mladji), a koje pritom i ne poznajete. Svaka vam cast, ako ste pedagog, pokazali ste sve svoje znanje iz pedagogije. Naskodili ste deci, ne skoli. Skola nema nista sa ovim, na youtube je to okaceno sa privatnog youtube naloga, youtube ga nije zabranio, ne znam zasto ste vi mislili da to treba da uradite. U redu, izbacili smo iz filma sve vezano za Hitlera, ali ne zbog cenzure, vec zato sto ovde nije rec o Hitleru, ovde je rec o prljavoj igri koja je krenula jer su necijih 200 evra mesecno ugrozeni upisom dece u skolu, pa je resio da ne bira sredstva da bi konkurenciji stao na put. Sramno je samo sto su zrtve ovoga bila deca, ta ista o kojima u svom tekstu toliko brinete. Ja vam se, u ime skole i svoje licno, zahvaljujem na publicitetu. To nam je i bio cilj! Ivana Ciric, ne lik iz romana. Za kraj delim jos jedan tekst sa vama, procitajte, ionako imate vremena na pretek: https://www.facebook.com/notes/branko-stojanovic/%D0%BA%D0%B0%D0%B4%D0%B0-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%B6%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8-%D0%B8%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%83%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D0%BC-%D0%BF%D1%80%D0%B5%D1%92%D0%B5-%D1%83-%D0%B0%D0%BD%D0%B3%D0%B0%D0%B6%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%83-%D0%B3%D0%BB%D1%83%D0%BF%D0%BE%D1%81%D1%82/10206467319792409?pnref=story
nurudin nurudin 22:35 13.05.2015

Re: Dokon pop magarice krsti

Naskodili ste deci, ne skoli.


Верујем да сте Ви у великој мери помогли основцима којима је филм намењен, сада имају јасну слику о критеријумима.


Молим Вас, без спочитавања. Питање није било упућено деци.


To nam je i bio cilj!



Циљеви су Вам баш недостижни и високи.

ivanaciric ivanaciric 22:52 13.05.2015

Re: Dokon pop magarice krsti

A posto vidim da ste upuceni da se sa promo filmom islo u osnovne skole, onda sigurno znate sta se jos vrti na youtube sajtu iz nekih drugih skola. Ako treba da biram da li cu predavati deci koja govore o Hitleru, a pritom se sale i sarkasticni su ili deci koja u skolu u svojim torbama nose donji ves jarkih boja i puce usta kao starlete, biram pre ove sa Hitlerom, oni bar znaju da misle, pa makar i pogresno. I ako nista drugo lice na tinejdzere i na decu, a ne na pevacice GRANDA sa 3g mozga i 5kg silikona. Takodje znate da je vecina profesora, lekara, sudija, inzenjera u gradu zavrsila ovu skolu pa su i svoju decu upravo tu i upisali. To je pravi imidz gimnazije, a ako se poredimo ovde, JA raspolazem cinjenicama, koje se mogu uvek proveriti, takodje se predstavljam punim imenom i prezimenom, VI raspolazete Tolstojevim frazama, predstavljate se Selimovicevim junakom i nemate nista drugo sem svojih praznih reci, stoga nemam sta vise dodati na ovu temu i ovim postom se moja diskusija prekida.

PER ASPERA AD ASTRA!!!! JOS JEDNOM HVALA NA PUBLICITETU!

Ivana Ciric, profesor italijanskog i latinskog jezika
ivanaciric ivanaciric 23:03 13.05.2015

Re: Dokon pop magarice krsti

Kriterijumi su uspesi na takmicenjima (samo ove godine 2. mesto na Republickom iz matematike,2. i 3. mesto na Republickom iz fizike, 1. mesto na Pesmi Frankofonije i gostovanje u ambasadi Francuske, plasman 10 ucenika na Republicko iz istorije, plasman 2 ucenice na Republicko iz srpskog, plasman 4 ucenika na Republicko iz engleskog i francuskog), najuspesniji i najkreativniji projekti parlamenta u regionu, skolske predstave, skolski casopis, prolaznost na fakultete (drzavne i ozbiljne, ne ove druge), zavrsetak istih, odlicni proseci, ucesce u skolama debate u Srpskom parlamentu, bivsi ucenici su nam najuspesniji ljudi ovog grada i sirom sveta (sve navedeno takodje proverljivo i sve to vrlo lako), u tome nam nema premca, i u pravu ste nasi ciljevi su za VAS veooooma nedostizni i visoki...
nurudin nurudin 23:11 13.05.2015

Re: Dokon pop magarice krsti

PER ASPERA AD ASTRA!!!! JOS JEDNOM HVALA NA PUBLICITETU!


Професорка, нема потребе да вичете. Што се публицитета тиче, и није неки, имао сам и читаније блогове, било је и оних које је прочитало око 40.000 људи, тако да не помислите да сам Вашу школу злоупотребио за стицање публицитета.

Иначе, пишем о разноразним проблемима, и, такође, радим у школи, да сте хтели да се информишете, могли сте на самом блогу. Реч је о принципима, не о некаквом интересу, јер ни на који начин Ваша школа није конкурент мојој школи, нити на тај начин посматрам образовање.

И, молим Вас, професорка, не злоупотребљавајте децу да бисте одбранили Ваше чињенице које су очигледне.

Ви имате чињенице, ја имам и оргинални снимак, тако да Вас молим, уколико сам ишта измислио, слободно ме можете тужити. (Само не помињите више децу, и пробајте да одговорите на питање, пошто сте се јавили: које сте циљеве испунили?)

Неукусно је да на питања одговарамо тако што набрајамо личне успехе.

nurudin nurudin 23:19 13.05.2015

Re: Dokon pop magarice krsti

i u pravu ste nasi ciljevi su za VAS veooooma nedostizni i visoki...


О успесима ученика у школи у којој радим, чак ми је и непријатно да говорим. Само ћу рећи да су вредни сваке пажње.
Међутим, уопште не знам зашто и даље помињете ученике. Ви браните ученике од мене, заиста нема потребе, јер нико успех Ваших ученика није оспорио. И ја сам питање упутио наставницима и директору / директорки, а не ученицима. Нисам судио, само сам питао.
ivanaciric ivanaciric 23:37 13.05.2015

Izvrtanje reci iz konteksta

Nijedan od uspeha nije moj licni, ja predajem latinski i italijanski, a ovde nista od toga nisam spomenula. Decu nisam spomenula, spomenula sam kriterijume skole i uspehe. Osim toga radim u jos tri mesta i od ovog prmo filma licno nemam nikakvu korist, samo mi je zao da se po necijem trudu pljuje tako bezocno. Pa sta ako imate originalni snimak? Bas mi je drago, imam ga i ja. Odgledajte ga jos jednom. On je bio na youtubu 10 dana i niko ga nije zabranio. Ne vidim nista sporno u njemu. Vi ne mozete poznavati moje ucenike bolje od mene i nemate pravo govoriti o necemu sto ne znate. To je sve sto sam htela da izrazim pisanjem ovde, a svaka vam cast za izvrtanje mojih reci van konteksta. Evo vam jos materijala u ovom odgovoru. Ne interesuje me popularnsot vasih blogova niti se razumem u celu tu pricu, ovde sam se prijavila veceras kao sto mozete videti i vec sutra cu se odjaviti jer nemam razloga da vise ostajem na ovom blogu. Rekla sam sve sto sam imala, a sad laku noc i nastavite da pisete o raznim problemima, a o ispunjenosti ciljeva cu pisati ja, kada prodje upis u skolu.

P. S. Zahvaljujuci mom licnom trudu i angazovanju, skola je ove goidne dobila dozvolu da upise dodatno filolosko odeljenje koje je jedino u regionu u tom smislu, e to vec smatram licnim uspehom i iskoristicu vasu blogersku popularnost da malo reklamiram i sebe, a i to odeljenje. Ja bih volela da imate ne 40 000, vec 1 000 000 poseta sada. Jos jednom hvala na publicitetu!
ivanaciric ivanaciric 23:46 13.05.2015

Re: Izvrtanje reci iz konteksta

A da biste shvatli o cemu govorim posetite https://www.facebook.com/pages/U%C4%8Deni%C4%8Dki-parlament-gimnazije-Bora-Stankovi%C4%87-Bor/1501308530116383?fref=ts.
Snimak cemo takodje, cim bude spreman, objaviti na youtubu, pa cete moci i o njemu da pisete... Znacilo bi nam da se za nasu malo sredinu a veliku drustvenu angazovanost, malo vise procuje.
nurudin nurudin 00:48 14.05.2015

Re: Izvrtanje reci iz konteksta

Zahvaljujuci mom licnom trudu i angazovanju, skola je ove goidne dobila dozvolu da upise dodatno filolosko odeljenje koje je jedino u regionu u tom smislu, e to vec smatram licnim uspehom i iskoristicu vasu blogersku popularnost da malo reklamiram i sebe, a i to odeljenje.


Свака част!

Честитке!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana