Muzika| Život

Metamorfoze

bocvena RSS / 27.05.2015. u 10:17

Bertran Kanta (Bertrand Cantat) - francuski muzičar i ubica.

U protoku vremena.

1983.

1993.

 2014.

Ovakve sudbine me u isto vreme rastuže i razbesne. Lepi i talentovani klinac, kome je svet bio pod nogama, skrene pogrešno kod Albukerkija, ubije jednu, drugu ženu dovede do samoubistva, zaglavi u zatvoru i odrobija pola kazne (eh, ti lepi i bogati, privilegovani belci), a onda opet vaskrsne karijeru. Jer je dobar. Baš dobar muzičar i pesnik. Spaljena teritorija koja ostaje posle njegovih pogrešnih odluka (deca, roditelji tih žena) se onda ne računa?

Ne znam. Meni inače ta moralna pitanja ne idu baš najbolje:)

 



Komentari (218)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 10:18 27.05.2015

...

bocvena bocvena 10:23 27.05.2015

Re: ...

cmok.

sutra, kad izađe novi broj vremena, otključaće članak o bertranu. skoro da nema tekstova na srpskom o njemu.

EDIT: otključan!

Od političkog angažmana i otvorene kritike desnice, globalizacije i surovog oblika kapitalizma Bertran Kanta ne odustaje više od 25 godina. Neumorno i beskompromisno napada ekstremno desni Nacionalni front (FN). Pre oko 20 godina napisao je pesmu "Un jour en France" (Jedan dan u Francuskoj), u kojoj "fašistima" naziva 15 odsto francuskih građana, tadašnjih pristalica stranke Žan-Mari le Pena. I danas na koncertima redovno izvodi tu pesmu, koja se posle prošlogodišnjih izbora za Evropski parlament, kada je četvrtina Francuza podržala ekstremnu desnicu, promenila samo u jednom detalju – 15 odsto sada je – 25. "FN, patnja, što nam je dobro u Francuskoj! (...) Nekolicina fašista – oko 25 odsto", kaže Kanta u svojoj pesmi, pre čijeg izvođenja na koncertima uvek upozorava na opasnost od stava da "treba gledati svoja posla".

"Depolitizovana mladosti, koristimo priliku da kažemo da nikada, nikada ne treba odustati. Pokušavaju da vas ubede, pokušavaju da nas ubede, da su neke stvari neminovnost. Ipak, borba mora da se nastavi", rekao je Kanta prošlog oktobra na koncertu u Parizu, a nekoliko dana ranije: "Bili bismo srećni da je ova pesma izgubila aktuelnost, ali to je za sada samo san." Takvi pozivi i podsećanje na opasnost od jačanja ekstremne desnice ipak nisu redovna pojava na rok koncertima, a Kanta to čini u skladu sa onim što je rekao i 2002. godine: "Intelektualci i umetnici imaju sreće da mogu da ih čuju. Ako to ne iskoriste, oni su kukavice. Mnogi se ućute kada steknu slavu. Ako upadnu u tu zamku – sve je gotovo, svet postaje savršen, ništa više ne mora da se menja."


još jedno lice bertrana kantae. izgleda je bar dosledan u svojim političkim stavovima. džaba?
nowhereman nowhereman 10:46 28.05.2015

Re: ...


džaba?


Da - džaba. Ali, ne zato što su njegovi stavovi o radikalnoj desnici radikalno pogrešni. Naprotiv.

Nego zato, što on nije dostojan reprezent nečega što može biti alternativa.


predatortz predatortz 10:51 28.05.2015

Re: ...

nowhereman

džaba?


Da - džaba. Ali, ne zato što su njegovi stavovi o radikalnoj desnici radikalno pogrešni. Naprotiv.

Nego zato, što on nije dostojan reprezent nečega što može biti alternativa.




Što? Čovek je samo dosledan. Koristi metode radikalne levice.
nowhereman nowhereman 10:55 28.05.2015

Re: ...


Čovek je samo dosledan. Koristi metode radikalne levice.


Nije nužno da čovek bude radikalni levičar, da bi bio protivnik radikalne desnice.

Trudim se da budem, koliko je to moguće (i - ako je moguće), nepristrasan prema svim orijentacijama - levoj, desnoj, gornjoj i donjoj.

A radikalnu desnicu mrzim i prezirem.


predatortz predatortz 10:58 28.05.2015

Re: ...

A radikalnu desnicu mrzim i prezirem.


A radikalnu levicu? Mislim, ni ona nije ostala po dobru upamćena. Ako u centar priče stavimo brigu za čoveka, njegovo pravo na slobodu, život... - u čemu je razlika da li ga je ubio SS oficir* ili sovjetski komesar?

*uz opasku da nacisti imaju dosta elemenata levice
bocvena bocvena 11:04 28.05.2015

Re: ...

nije ovde pitanje desnice ili levice nego iskrenosti i propovedanju bilo kakvog stava ukoliko ga lično ne živiš.
predatortz predatortz 11:06 28.05.2015

Re: ...

bocvena
nije ovde pitanje desnice ili levice nego iskrenosti i propovedanju bilo kakvog stava ukoliko ga lično ne živiš.


Sestro slatka, onda Mešu i Andrića niko čitao ne bi...
bocvena bocvena 11:08 28.05.2015

Re: ...

njih dvojica nisu ubice.
predatortz predatortz 11:10 28.05.2015

Re: ...

bocvena
njih dvojica nisu ubice.


Si sigurna? Politički komesar Tuzlanskog partizanskog odreda je morao narediti i poneko smaknuće. Tak'a vremena bila!
bocvena bocvena 11:21 28.05.2015

Re: ...

ma je l' ubio ženu golim rukama, pa posle propovedao ljubav i slobodu? trenutno me samo to zanima. konkretan slučaj, ne teorijske rasprave.
predatortz predatortz 11:26 28.05.2015

Re: ...

bocvena
ma je l' ubio ženu golim rukama, pa posle propovedao ljubav i slobodu? trenutno me samo to zanima. konkretan slučaj, ne teorijske rasprave.


A ja mislio da mi pričamo o umetnicima generalno.
Za konkretan slučaj ću reći:

Ubio ženu golim rukama! Da je odrobijao i pedeset godina, on je za mene ološ u nivou onog degenerika koji je ubio malu Tijanu.

Nema dalje!
Jaril Jaril 11:28 28.05.2015

Re: ...

bocvena
ma je l' ubio ženu golim rukama, pa posle propovedao ljubav i slobodu? trenutno me samo to zanima. konkretan slučaj, ne teorijske rasprave.

! !

Има већ пар деценија како су неуронауке показале да човек једно мисли, друго прича, треће ради, а неурохемија му нешто четврто, плус да нема контролу над својим одлукама, понашањем и т.сл.

Кохерентност типа, 'пиши ко што спикаш' се одавно показала биолошки немогућом.

А тек постмодернистичка психоанализа... убила психокохезију намртво.

Можда би уз неки жешћи тренинг она била могућа. Али смо ту сад већ у спритуалистичким водама.
mariopan mariopan 11:46 28.05.2015

Re: ...

bocvena
ma je l' ubio ženu golim rukama, pa posle propovedao ljubav i slobodu? trenutno me samo to zanima. konkretan slučaj, ne teorijske rasprave.

Meni su ti tipovi sasvim neshvatljivi.
Nemaju granice, nemaju samokontrole, nemaju empatije za bližnjeg svog...a mogu da napišu predivne pesme i zastupaju neke, svojim zlim delima sasvim oprečne stavove i da po tome postanu poznati?

Šta se događa u njihovim glavama kada vređaju i tuku bez milosti nekoga koga su voleli ( ili još uvek vole)..gde im je tada ideja i ljubavi, ona o kojoj pevaju?

Ili su oni samo glumci, i kada tuku i kada pevaju?
Samo glume nekog drugog, i rade sve kao nekop drugi a ne oni?
Zato i mogu da se distanciraju od sopstvenog zločina i da se prave kako se to strašno nikada nije desilo?
Bolesnici po svim merilima, i da nisu tako poznati zaglavili bi doživotnu kao mnogi takvi isti, samo ne slavni zločinci.

A mi smo im to dozvolili, po tome što mogu da nas osvoje, što se dajemo osvojiti, prevariti, opraštati neoprostivo...duša nam je premekana za takve tipove. Oni ovakve kao što smo mi, naivne, kao i one svoje žrtve, mogu da pojedu za doručak. I to me plaši jer im na čelu ne piše šta su.
Ne mogu se prepoznati.
Svako od nas može da naleti na divnog ali otrovnog leptira koji se upravo izlegao iz svoje čaure i da to platimo životom?
Jezivo.
princi princi 12:06 28.05.2015

Re: ...

Има већ пар деценија како су неуронауке показале да човек једно мисли, друго прича, треће ради, а неурохемија му нешто четврто, плус да нема контролу над својим одлукама, понашањем и т.сл.

Dobro, jbg, ali takav pristup skroz unistava koncept licne odgovornosti. Onda smo samo vreca hemije i bakterija koju je nekim mambo dzambom moguce preprogramirati i niko ni za sta nije odgovoran. Nemam, u principu, nista protiv takvog nihilistickog shvatanja coveka (cak mi se pomalo i svidja), ali sta cete onda vi, umetnici, da radite?
bocvena bocvena 12:20 28.05.2015

Re: ...

плус да нема контролу над својим одлукама, понашањем и т.сл.


ne, nisam čula za te nove naučne istine. bar ne ovako uprošćeno kako ga ti napisa.

modam da bežim, uključujem se kasnije.


nowhereman nowhereman 14:36 28.05.2015

Re: ...


A radikalnu levicu? Mislim, ni ona nije ostala po dobru upamćena.


Ni o njoj ne mislim dobro, odn. mislim isto što i o onoj prvoj.

Jedni su ubijali u ime "nacije" i "svetle tradicije", a drugi u ime "svetle budućnosti".






nowhereman nowhereman 14:45 28.05.2015

Re: ...


bocvena
njih dvojica nisu ubice.

predatortz
Si sigurna? Politički komesar Tuzlanskog partizanskog odreda je morao narediti i poneko smaknuće. Tak'a vremena bila!


Kao prvo, rekao bih: Meša Selimović se priključio Narodnooslobodilačkoj vojsci iz osećanja lične dužnosti, da bi se borio protiv okupatora.

O Narodnooslobodilačkoj vojsci možemo misliti ovo ili ono. Možemo je i pripisati neke zločine. Ali, za mene nema sumnje upravo ovo: ta vojska se borila protiv nemačkih okupatora i bila deo anti-hitlerovske koalicije.


Kao drugo: da li ti misliš da je Meša Selimović "morao narediti" ili znaš da je naredio - nečije ubistvo? Hoću da kažem - znaš pouzdano?


A zašto si pomenuo Andrića? - to samo ti znaš.


predatortz predatortz 14:53 28.05.2015

Re: ...


Kao treće: da li ti misliš da je Meša Selimović "morao narediti" ili znaš da je naredio - nečije ubistvo? Hoću da kažem - znaš pouzdano?


Ne, nego sam Tuzlak, a narod svašta govorkao. Jednog su mu brata partizani streljali, to svi znamo, drugi je bio žestok OZNAš krvavih ruku, a za Mešu ima sam čuo da je neke stvari 'aminovao po službenoj dužnosti' kao komesar, pre nego li su ga rasporedili ovde u Beograd. Priča je od jednog starog čaršijskog 'crvendaća', dosta poznatog u Tuzli i okolini.
Dokaza nemam, niti sam ih tražio. Pričamo... A priča je dozvoljena?
bocvena bocvena 15:53 28.05.2015

Re: ...

baš zbog tih ŠBBKBB nagađanja ni ne želim da nastavim priču u tom smeru.

da se vratim jarilu. ljudi su potpuno nesavršena bića, puna mehanizama odbrane i ogromni licemeri. otuda psihologija i pokušava da objasni te mehanizme i nekako drži krhku ličnost da se ne raspadne i bude funkcionalna u svetu drugih ljudi, a na korist društva. želim da verujem da je umetnost jedan od načina da se sa demonima izborimo i oljudimo.

otuda mislim da je ovo bertranovo bavljenje muzikom način da se izbori sa svojim demonima. i nemam apsolutno ništa protiv toga. onda odgledam ovaj klip

i opet vidim jednog dečačića koji mora da bude voljen i veći od života.
i onda me nervira:)

dole sam napisala da sam svesna da imam problem.
predatortz predatortz 17:09 28.05.2015

Re: ...

baš zbog tih ŠBBKBB nagađanja ni ne želim da nastavim priču u tom smeru.


Bez ironije, imaš pravo!
Priča je krenula u sasvim drugom smeru od onog na koji sam ja želeo da skrene. Mojom greškom i nepreciznim izražavanjem.

Dakle, nije mi bila namera da se bavim čaršijskim ogovaranjem Selimovića, nego da skrenem priču na to da treba razdvojiti delo od autora. Rekoh, kad bi vrednovali dela po osobinama onih koji su ih stvarali, malo toga bi nam ostalo za uživanje.

Zašto sam za primer uzeo Andrića i Mešu?
Veliki pisci, veliki umetnici! Antologijska dela su ostala iza njih.
Prvog je bio glas da je škrt, ciničan, poltron blizak svakoj vlasti...
Drugog da je mogao da sačuva brata od streljačkog voda, a da to nije učinio. Možda je baš zahvaljujući toj njegovoj nesavršemosti, karijerizmu, možda kukavičluku nastalo jedno od najboljih dela neše književnosti.

maksa83 maksa83 18:19 28.05.2015

Re: ...

baš zbog tih ŠBBKBB nagađanja ni ne želim da nastavim priču u tom smeru.


Zajebavaš da pokušavaš da izbegneš Četnici vs Partizani raspravu?

Izvini što moram da budem direktan ali to je uskogrudo, sebično, pa i neljudski ako tako moram da kažem. BolE tebe za nas koji sve to obožavamo da čitamo iz bloga u blog. Stvarno sramotno.

Za kaznu evo ti Meksikanac Alejandro Rose-Garcia u tradicionalnoj srpskoj siledžijki.

(Uzgred, ako se neko pitao, mislim, znam da nije, ali ipak da kažem da urbani Ameri te majice zovu "wife-beater", aj šit ju not).


predatortz predatortz 18:21 28.05.2015

Re: ...

Izvini što moram da budem direktan ali to je uskogrudo, sebično, pa i neljudski ako tako moram da kažem. BolE tebe za nas koji sve to obožavamo da čitamo iz bloga u blog. Stvarno sramotno.


Umeš ti to i bolje.
maksa83 maksa83 18:31 28.05.2015

Re: ...

Umeš ti to i bolje.

Ono stvarno nije bilo upućeno tebi kao kvalifikacija, gola zaebancia..

Al' smoriste brate ne za tri medalje, nego ... nemam pojma, smoriste za svo Ordenje koje je Toma zamislio da podeli. I ja imao rodbinu i u jednim i u drugim, ubijalo i bilo ubijano na sve strane, nešto potamanjeno što od tuđih što od svojih, posle došo pobednik i otelo koješta po Novom Sadu i okolini i Kraljevu, jbg., takvo ti je ovo mesto - svakih 50 godina neko ugasi svetlo u krčmi pa unuk od dede kuću teško može da nasledi, i treba da bude srećan ako ga uopšte vidi i upozna. Zakopaš i giljaš dalje i gledaš da se ne desi opet, ili - ako si pametan - da ne budeš tu kad se desi. Al' aman dosta više...
predatortz predatortz 18:37 28.05.2015

Re: ...

maksa83
Umeš ti to i bolje.

Ono stvarno nije bilo upućeno tebi kao kvalifikaija, gola zaebancia..

Al' smoriste brate ne za tri medalje, nego ... nemam pojma, smoriste za svo Ordenje koje je Toma zamislio da podeli. I ja imao rodbinu i u jednim i u drugim, ubijalo i bilo ubijano na sve strane, nešto potamanjeno što od tuđih što od svojih, posle došo pobednik i otelo koješta po Novom Sadu i okolini i Kraljevu, jbg., takvo ti je ovo mesto - svakih 50 godina neko ugasi svetlo u krčmi pa unuk od dede kuću teško može da nasledi, i treba da bude srećan ako ga uopšte vidi i upozna. Zakopaš i giljaš dalje i gledaš da se ne desi opet, ili - ako si pametan - da ne budeš tu kad se desi. Al' aman dosta više...


Sve ja tebe razumem, ali ljudi su vlasni da biraju teme razgovora. Ovde je, mojom greškom, skrenuo u neželjenom pravcu.
Izvinjenje dugujem domaćici, kao i objašnjenje koje sam joj ponudio.
Mnogo je smornih tema na ovom mestu. Što je tebi smorno, nekom je zanimljivo. I obrnuto. Ja čitam prema afinitetu. Niko me smoriti ne može. Kada vidim da mi nije zanimljivo, odlepršam u noć.
bocvena bocvena 19:03 28.05.2015

Re: ...

simpatičan ovaj mladić, samo mnogo siromašan. nema šta da obuče i mora sam da svira dva instrumenta:)

što je dobra gitara u ovoj stvari
emsiemsi emsiemsi 19:43 28.05.2015

Re: ...

maksa83
Umeš ti to i bolje.

Ono stvarno nije bilo upućeno tebi kao kvalifikacija, gola zaebancia..

Al' smoriste brate ne za tri medalje, nego ... nemam pojma, smoriste za svo Ordenje koje je Toma zamislio da podeli. I ja imao rodbinu i u jednim i u drugim, ubijalo i bilo ubijano na sve strane, nešto potamanjeno što od tuđih što od svojih, posle došo pobednik i otelo koješta po Novom Sadu i okolini i Kraljevu, jbg., takvo ti je ovo mesto - svakih 50 godina neko ugasi svetlo u krčmi pa unuk od dede kuću teško može da nasledi, i treba da bude srećan ako ga uopšte vidi i upozna. Zakopaš i giljaš dalje i gledaš da se ne desi opet, ili - ako si pametan - da ne budeš tu kad se desi. Al' aman dosta više...

Чекај сада, ништа ми није јасно !
Ко је добар --- четници или партизани, или обоје, или, пак, нико.
maksa83 maksa83 20:13 28.05.2015

Re: ...

simpatičan ovaj mladić, samo mnogo siromašan. nema šta da obuče i mora sam da svira dva instrumenta:)

Siroma' je siroma' al' voli da živiiii

Tak'i su ti Teksašani - američki Crnogorci - lože se na samodovoljnost i vatreno oružlje.
Jaril Jaril 22:00 28.05.2015

Re: ...

princi
Onda smo samo vreca hemije i bakterija koju je nekim mambo dzambom moguce preprogramirati i niko ni za sta nije odgovoran. Nemam, u principu, nista protiv takvog nihilistickog shvatanja coveka (cak mi se pomalo i svidja), ali sta cete onda vi, umetnici, da radite?

Да смо само врећа хемије то се слажем, а да су људи одговорни, јесу - за друге. Кад дође сопствени организам у жижу, онда је превелики улог да би организам то прошао без паљења. Али зато када су други у жижи, онда се већ може хладне главе и на корист свима.

А ми, уметници, па ми ћемо исто што и откад је света. Да прозводимо закрпе за багове у софтверу.
docsumann docsumann 04:30 29.05.2015

Re: ...

Да смо само врећа хемије то се слажем



ovo zvuči kao da smo samo vreća hemije i nikaj drugo. će da ne biva.
nowhereman nowhereman 09:37 29.05.2015

Re: ...


predatortz
Dokaza nemam, niti sam ih tražio. Pričamo... A priča je dozvoljena?


Ma, dabome, pričamo... I tako možemo za komšiju ili drugara ili slavnog srpskog pisca da kažemo ovo ili ono, da je nešto, kao, ukrao ili da je nekoga, kao, ubio i tome slično... jer, mi samo "pričamo".

A to se, inače, zove - kleveta.


predatortz
nije mi bila namera da se bavim čaršijskim ogovaranjem Selimovića


Izgleda mi da si naprasno zaboravio šta si napisao:

predatortz
Si sigurna? Politički komesar Tuzlanskog partizanskog odreda je morao narediti i poneko smaknuće. Tak'a vremena bila!

predatortz predatortz 09:44 29.05.2015

Re: ...

nowhereman


Slušaj, već sam par puta rekao da je ova priča otišla u neželjnom smeru. Mojom greškom. Ne bih je više širio, što će reći da sam shvatio da sam zasrao. Ako insistiraš na pojašnjenju mojih stavova, odnosno da više pričamo o Meši, biće prilika na raznim 'partizansko-četničkim' postovima.

Kod moje drugarice ne bih više da brljam, dovoljno sam zasrao.
Izvini Bo!
nowhereman nowhereman 09:50 29.05.2015

Re: ...


maksa83
Al' smoriste brate ne za tri medalje, nego ... nemam pojma, smoriste za svo Ordenje koje je Toma zamislio da podeli. I ja imao rodbinu i u jednim i u drugim, ubijalo i bilo ubijano na sve strane, nešto potamanjeno što od tuđih što od svojih, posle došo pobednik i otelo koješta po Novom Sadu i okolini i Kraljevu, jbg., takvo ti je ovo mesto - svakih 50 godina neko ugasi svetlo u krčmi pa unuk od dede kuću teško može da nasledi, i treba da bude srećan ako ga uopšte vidi i upozna. Zakopaš i giljaš dalje i gledaš da se ne desi opet, ili - ako si pametan - da ne budeš tu kad se desi. Al' aman dosta više...


Sve ja tebe razumem Makso, ali to je, nažalost, tema koja je ovih dana na tepetu, još je vruća i... donosi čitanost!

Kada sam tamo, gostujući kod Nurudina, napisao sledeće, citiram:

Četnicima i partizanima, Draži i Titu, mesto je u istoriji, u istorijskim knjigama, udžbenicima i čitankama, koje govore o ratu, završenom pre ravno 70 godina.


...mislio sam to i bukvalno! A to je, negde, na tragu tvog raspoloženja.

Srbi, izgleda, nisu u stanju da istorijske ličonosti smeste u istoriju, da od njih naprave voštane figure, nego vole da se ti likovi šetaju unaokolo.




predatortz predatortz 10:31 27.05.2015

Stras' je zajebana stvar!

ubije jednu, drugu ženu dovede do samoubistva


Što bi rekli Crnogorci, što ih nije oćero?
Strastven momak, ne voli polovična rešenja.
cassiopeia cassiopeia 10:36 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

predatortz

Što bi rekli Crnogorci, što ih nije oćero?
Strastven momak, ne voli polovična rešenja.


Zvrk, gde si?
predatortz predatortz 10:40 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

cassiopeia
predatortz

Što bi rekli Crnogorci, što ih nije oćero?
Strastven momak, ne voli polovična rešenja.


Zvrk, gde si?


Uvek tu negde...
bocvena bocvena 10:41 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

ma nezahvalno je formirati mišljenje na osnovu novinskih natpisa. ko zna ko je tu kome šta radio:)

ali nešto mi te 4 godine zatvora malo.

predatortz predatortz 10:44 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!


ali nešto mi te 4 godine zatvora malo.


Sudio mu muškarac, 100%! Ono, setiš se žene, tašte, svastika... Onda mu odrežeš 4 godine, pomisliš 'izvini momak, moram!' i lupiš čekićem od astal.
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 10:51 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

bocvena
ali nešto mi te 4 godine zatvora malo


s njim u zatvoru?
urbana_gerila urbana_gerila 10:56 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

predatortz

ali nešto mi te 4 godine zatvora malo.


Sudio mu muškarac, 100%! Ono, setiš se žene, tašte, svastika... Onda mu odrežeš 4 godine, pomisliš 'izvini momak, moram!' i lupiš čekićem od astal.


bemga, tnikče, šta su ti sad svastike krive?
predatortz predatortz 10:58 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

urbana_gerila
predatortz

ali nešto mi te 4 godine zatvora malo.


Sudio mu muškarac, 100%! Ono, setiš se žene, tašte, svastika... Onda mu odrežeš 4 godine, pomisliš 'izvini momak, moram!' i lupiš čekićem od astal.


bemga, tnikče, šta su ti sad svastike krive?


Probaj ti da ih nadgovoriš!
urbana_gerila urbana_gerila 11:01 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

predatortz
urbana_gerila
predatortz

ali nešto mi te 4 godine zatvora malo.


Sudio mu muškarac, 100%! Ono, setiš se žene, tašte, svastika... Onda mu odrežeš 4 godine, pomisliš 'izvini momak, moram!' i lupiš čekićem od astal.


bemga, tnikče, šta su ti sad svastike krive?


Probaj ti da ih nadgovoriš!


šalji!
antioksidant antioksidant 11:33 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

ma nezahvalno je formirati mišljenje na osnovu novinskih natpisa. ko zna ko je tu kome šta radio:)

ali nešto mi te 4 godine zatvora malo.

it was acknowledged by the court that he didn't want to kill the victim, but foresaw her death as a probable consequence of his acts and was indifferent with regard to such a consequence
dobio 8, posle pola kazne pusten
bocvena bocvena 11:51 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

opet uz ogradu da sam to pročitala u novinama - kao on se iznervirao na SMS poruke njenog bivšeg muža, pa se pobili i on je izbubecao po glavi. veštaci kažu mnogo puta, on priznao 4. i onda nije odmah zvao hitnu pomoć. od edema na mozgu je pala u komu i umrla.

verujem da kad se opasuljio, da mu je bilo jako žao. kao svakom siledžiji. i da će mu biti žao do kraja života. al' nje nema.

osam godina, pušten posle 4? malo u mojoj glavi. ne znam šta kaže litvanski (valjda se to događalo u litvaniji) zakon.

reanimator reanimator 11:54 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

osam godina, pušten posle 4? malo u mojoj glavi

Bar je odležao i te četiri. Svetski trend u poslednjih dvadesetak godina je da, ako si selebriti, ne odležiš ništa. Eno Patrik Klajvert, pobio ljude i lagano okončao karijeru, dan danas gostuje po televizijama, žurke, splavovi, zezanje..
bocvena bocvena 12:05 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

da znaš. bogati i slavni stvarno tripuju da za njih ne postoje ograničenja. prvo, da bi se bavio bilo kojim od tih poslova mora da si blagi narcis i egzibicionista. onda te lova stavi u babl dupelizaca, a piće i droga isparanoišu. malo ih je koji ne pomisle da mogu da lete.
princi princi 12:23 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

Svetski trend u poslednjih dvadesetak godina je da, ako si selebriti, ne odležiš ništa. Eno Patrik Klajvert, pobio ljude i lagano okončao karijeru, dan danas gostuje po televizijama, žurke, splavovi, zezanje..

Cekaj, a Phil Spector?
bocvena bocvena 12:32 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

evo ih ovde pobrojani - ko peva zlo (ne) misli
mirelarado mirelarado 12:38 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

Bar je odležao i te četiri. Svetski trend u poslednjih dvadesetak godina je da, ako si selebriti, ne odležiš ništa. Eno Patrik Klajvert, pobio ljude i lagano okončao karijeru, dan danas gostuje po televizijama, žurke, splavovi, zezanje..


А Берлусконија за подвођење малолетница и навођење на проституцију осудили на пар месеци друштвено корисног рада: обиласке старачких домова и сиротишта.


urbana_gerila urbana_gerila 12:47 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

bocvena
evo ih ovde pobrojani - ko peva zlo (ne) misli


reanimator reanimator 12:48 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

Cekaj, a Phil Spector?

Spektor pao u stotoj godini, da stvore privid da postoji pravda :)
JJ Beba JJ Beba 13:23 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!


verujem da kad se opasuljio, da mu je bilo jako žao. kao svakom siledžiji. i da će mu biti žao do kraja života. al' nje nema.

to je veliko pitanje. često biva da takve siledije (bilo da sveoje žrtve maltretiraju fizički ili emotivno/psihički) imaju poremećenu strukturu ičnosti pa nemaju osečanje odgovornosti, krivice itd, jednom rečju obično su psihopate, te zato to rade ponovo i ponovo. to je u strukturi njihove ličnosti, poremećaj, ne bolest. da je boslest mogo bi se lečiti
JJ Beba JJ Beba 13:32 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

mora da si blagi narcis i egzibicionista.

što blagi?
ja nemam problema kada taj njihov selebreti sindrom udare na sebe pa se nalivaju alkoholom, drogama, rujniraju sebe do granica izdržljivosti, ali kada umisle da im je sve dopušteno ikrenu na uništavaju ljude oko sebe, e to je strašno.
naravno da im druga strana to dopusti, tu se radi o granicama, treba da znaš kada da prestaneš da tolerišeš zlostavljača, da izađeš iz toga. obićno ne znaš, krene to ludilo- misliš proći će, to su trenuci, shavtiće, nalaziš opravdanja, nikome ne govoriš, i sve dublje i dublje ulaziš u mulj dopuspš da budeš zlostavljan, pa zavoliš zlostavljača, bilo date zlostavlja fizički ili emotivno.
emotivno je još gore jer se modrice i rane ne vide spolja

sranje neviđeno
belive me I now
JJ Beba JJ Beba 13:33 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

bocvena
evo ih ovde pobrojani - ko peva zlo (ne) misli

da baš sam htela da linkujem
princi princi 18:45 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

reanimator
Cekaj, a Phil Spector?

Spektor pao u stotoj godini, da stvore privid da postoji pravda :)

Na sledeći ravnogorski sabor dolazim sa majicom:
Živ je Spektor,
Umrno nije,
Dok je Fila,
Biće i Srbije.

Pravda za Spektora Fila. (nemoj da mi sad neko ruši snove i kaže mi kako je i Fil Spektor tražio od saveznika da bombarduju Leskovac).
emsiemsi emsiemsi 19:34 27.05.2015

Re: Stras' je zajebana stvar!

antioksidant
ma nezahvalno je formirati mišljenje na osnovu novinskih natpisa. ko zna ko je tu kome šta radio:)

ali nešto mi te 4 godine zatvora malo.

it was acknowledged by the court that he didn't want to kill the victim, but foresaw her death as a probable consequence of his acts and was indifferent with regard to such a consequence
dobio 8, posle pola kazne pusten

Најобичније ђубре !
Кукавица.
nowhereman nowhereman 10:52 27.05.2015

Methamorphoses


Al' uzvišenijeg bića, sposobnijeg visoko mislit,
Koje bi moglo vladat nad drugima, ne bješe jošte,
Zato nastade čovjek



Šta je dalje bilo - opisano je u narednih 15 pevanja.

Baš sam nedavno pogledao sjajnu predstavu u JDP-u. Preporučujem!

Edit:
Sjajni su Šušljik i Đuričko. A Nada Šargin neodoljiva.


bocvena bocvena 12:14 27.05.2015

Re: Methamorphoses

A Nada Šargin neodoljiva.

nisam gledala, hvala za preporuku.

meni je nada šargin skroz posebna glumica.
nowhereman nowhereman 10:43 28.05.2015

Re: Methamorphoses


meni je nada šargin skroz posebna glumica.


Upamtio sam je po ulozi u filmu "Sutra ujutru".


qqriq qqriq 20:52 28.05.2015

Re: Methamorphoses

A Nada Šargin neodoljiva.


užas.
cassiopeia cassiopeia 10:55 27.05.2015

...

bocvena
Ne znam. Meni inače ta moralna pitanja ne idu baš najbolje:)


Ni meni. Jedna od bazičnih postavki transakcione analize je da četiri osnovna životna stava određuju ponašanje svakog čoveka. Jedan od njih je ja sam ok, ti nisi ok, koji definiše kriminalni životni stav. Zrela, integrisana osoba koja sa sobom i drugima živi u miru bi bila ja sam ok, ti si ok...i još dve kombinacije.
Da bi se neko promenio mora prvo sagledati i razumeti zašto je prihvatio nefunkcionalan životni stav i načine ponašanja, pa ga onda menjati. Kažu da je moguće i kod osoba sa kriminalnom prošlošću. Koliko god verovala u ljude, teško mi je da to prihvatim.
princi princi 10:57 27.05.2015

Resenje

Jebo manijake, treba slusati vedru i veselu muziku!
urbana_gerila urbana_gerila 11:10 27.05.2015

Re: Resenje

princi
Jebo manijake, treba slusati vedru i veselu muziku!


princi princi 11:17 27.05.2015

Re: Resenje

:)))))), sine, da nisi ti Zikica Simic? Valjda je covek klinicki psiholog, radi po srpskim zatvorima. Imao bi on dosta posla ovde na blogu.
urbana_gerila urbana_gerila 11:20 27.05.2015

Re: Resenje

princi
:)))))), sine, da nisi ti Zikica Simic? Valjda je covek klinicki psiholog, radi po srpskim zatvorima. Imao bi on dosta posla ovde na blogu.


u penziji je, a radio je u cz.

emsiemsi emsiemsi 19:50 27.05.2015

Re: Resenje

princi
Jebo manijake, treba slusati vedru i veselu muziku!

У праву си !


JJ Beba JJ Beba 20:21 27.05.2015

Re: Resenje

u penziji je, a radio je u cz.

velika ljubav i poštovanje za žikicu s
urbana_gerila urbana_gerila 20:48 27.05.2015

Re: Resenje

JJ Beba
u penziji je, a radio je u cz.

velika ljubav i poštovanje za žikicu s


jeffbeckofilia
ivana23 ivana23 11:30 27.05.2015

***

Bertran Kanta je 2003. u Vilnijusu ubio glumicu Mari Trentinjan, cerku Žan-Luj Trentinjana.
Kanta je 2003. na smrt pretukao svoju tadašnju djevojku Mari Trentinjan tokom žučne svađe u jednom hotelu u Viljnusu gdje je glumica snimala film.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:00 27.05.2015

Re: ***

Francuski glumac Žan-Luj Trentinjan otkazao je učešće na ovogodišnjem pozorišnom festivalu u Avinjonu, zbog prisustva Bertrana Kante, rok pjevača koji je 2003. u Vilnijusu ubio njegovu ćerku, glumicu Mari Trentinjan, piše list "Figaro".
"Muči me savjest. Možda sam bestidan kada kažem da neću u Avinjon i govorim o svojim osjećanjima. Ali, ne mogu da prihvatim da recitujem poeziju na festivalu na kojem će Bertran Kanta nastupiti", kazao je poznati francuski glumac.
On je rekao da ne razumije kako je moguće da bivši partner njegove ćerke može da se pojavi u Avinjonu nakon onog što je učinio, i podsjetio da se u Kanadi, gdje Kantaova predstava treba uskoro da gostuje, vodi rasprava o tome da li treba da mu se dozvoli da uđe u zemlju u kojoj bi njegovo djelo bilo kažnjeno doživotnom robijom. izvor

qqriq qqriq 19:42 28.05.2015

Re: ***

Vojislav Stojković
14:00 27.05.2015 / *novo
Re: ***
Francuski glumac Žan-Luj Trentinjan otkazao je učešće na ovogodišnjem pozorišnom festivalu u Avinjonu, zbog prisustva Bertrana Kante, rok pjevača koji je 2003. u Vilnijusu ubio njegovu ćerku, glumicu Mari Trentinjan, piše list "Figaro".
"Muči me savjest. Možda sam bestidan kada kažem da neću u Avinjon i govorim o svojim osjećanjima. Ali, ne mogu da prihvatim da recitujem poeziju na festivalu na kojem će Bertran Kanta nastupiti", kazao je poznati francuski glumac.
On je rekao da ne razumije kako je moguće da bivši partner njegove ćerke može da se pojavi u Avinjonu nakon onog što je učinio, i podsjetio da se u Kanadi, gdje Kantaova predstava treba uskoro da gostuje, vodi rasprava o tome da li treba da mu se dozvoli da uđe u zemlju u kojoj bi njegovo djelo bilo kažnjeno doživotnom robijom. izvor


ama tip je psihopata totalni! žao mi da se tek sad uključujem.
i to dalje stvara, peva, gostuje, ž i v i.
emsiemsi emsiemsi 19:46 28.05.2015

Re: ***

qqriq
Vojislav Stojković
14:00 27.05.2015 / *novo
Re: ***
Francuski glumac Žan-Luj Trentinjan otkazao je učešće na ovogodišnjem pozorišnom festivalu u Avinjonu, zbog prisustva Bertrana Kante, rok pjevača koji je 2003. u Vilnijusu ubio njegovu ćerku, glumicu Mari Trentinjan, piše list "Figaro".
"Muči me savjest. Možda sam bestidan kada kažem da neću u Avinjon i govorim o svojim osjećanjima. Ali, ne mogu da prihvatim da recitujem poeziju na festivalu na kojem će Bertran Kanta nastupiti", kazao je poznati francuski glumac.
On je rekao da ne razumije kako je moguće da bivši partner njegove ćerke može da se pojavi u Avinjonu nakon onog što je učinio, i podsjetio da se u Kanadi, gdje Kantaova predstava treba uskoro da gostuje, vodi rasprava o tome da li treba da mu se dozvoli da uđe u zemlju u kojoj bi njegovo djelo bilo kažnjeno doživotnom robijom. izvor



ama tip je psihopata totalni! žao mi da se tek sad uključujem.
i to dalje stvara, peva, gostuje, ž i v i.

Ђубре, рекох ! Отпад људски.
nowhereman nowhereman 12:41 27.05.2015

Tragičan izbor


Meni inače ta moralna pitanja ne idu baš najbolje:)


Nikome ne idu dobro.

Ovaj slučaj me je asocirao na nekoliko sličnih, ništa manje poznatih.

Slučaj Romana Polanskog, koji je, po svemu sudeći, silovao maloletnu devojku, koja je kod njega došla radi "konsulatacija", u vezi filmskog nastupa. Pošto sudski proces nije završen, Polanski ne sme da poseti Ameriku. Cela stvar je ponovo došla na tapet kada je osvojio Oskara za "Pijanistu".

Woody Allen je svoju zakonitu suprugu (Mia Farrow) prevario sa njenom usvojenom ćerkom, kojom se kasnije i oženio. (Ako se dobro sećam.)

A Aristotel nam tumači da je "tragičan izbor" takva situacija kada biramo između dve podjednako zle stvari.

U ovakvim slučajevima, i mi smo stavljeni pred strašnu dilemu, da biramo između toga da osudimo krivca ili da volimo njegovo stvaralaštvo, koje je podjednako dragoceno.

P.S.
Kada je Woody Allen u pitanju, ja sam taj izbor napravio - jer gledam njegove stare komedije, iz dana u dan.


mirelarado mirelarado 12:48 27.05.2015

Re: Tragičan izbor

Woody Allen je svoju zakonitu suprugu (Mia Farrow) prevario sa njenom usvojenom ćerkom, kojom se kasnije i oženio. (Ako se dobro sećam.)


И даље је у браку с њом:


emsiemsi emsiemsi 20:21 27.05.2015

Re: Tragičan izbor

mirelarado
Woody Allen je svoju zakonitu suprugu (Mia Farrow) prevario sa njenom usvojenom ćerkom, kojom se kasnije i oženio. (Ako se dobro sećam.)


И даље је у браку с њом:



Ђубре !
Jaril Jaril 10:53 28.05.2015

Re: Tragičan izbor

mi smo stavljeni pred strašnu dilemu, da biramo između toga da osudimo krivca ili da volimo njegovo stvaralaštvo, koje je podjednako dragoceno.

А што да бирамо? Може ли и једно и друго? Или смо превише нарцисоидни да други мора да буде савршен да би бисмо волели нешто у њему?

predatortz predatortz 10:54 28.05.2015

Re: Tragičan izbor

А што да бирамо? Може и једно и друго. Или смо превише нарцисоидни да други мора да буде савршен да би бисмо волели нешто у њему?


kada bi nečiji umetnički rad vrednovali kroz njegov karakter, malo toga bi nam ostalo za divljenje.
bocvena bocvena 20:53 28.05.2015

Re: Tragičan izbor

ili što reče moj drug - da me uhvati "informer" ne bih izdržao ni mesec dana:)
highshalfbooze highshalfbooze 13:16 27.05.2015

Psiho

Lepi i talentovani klinac, kome je svet bio pod nogama, skrene pogrešno kod Albukerkija

Nisam to znao, prvi put sam se sreo sa njim kroz ovu pesmu:

David Eugene Edwards i Bertrand Cantat
JJ Beba JJ Beba 13:17 27.05.2015

:(

a onda opet vaskrsne karijeru


obično tako biva, javnost segledava samo ono što vidi na bini, što čuje iz muzike, pomisli da su ti lepi, talentovani , "harizmatični" momci na ranu da ih namažeš...kao ono monstrumi.
poznavala sam takve osobe narcisodno poremećene strukture koje misle da im je sve oprošteno.
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 13:44 27.05.2015

Re: :(

JJ Beba
poznavala sam takve osobe narcisodno poremećene strukture koje misle da im je sve oprošteno.


Mama ga izbegavala, pa se raspištoljio ...

JJ Beba JJ Beba 13:57 27.05.2015

Re: :(

Mama ih izbegavala, pa se raspištolje ...

ma ne, nema generalizacoije, ova je bila bila autoritarna, posesivna, na sve što se odnosi na njenog sina ljubomorna majka, model ponašanja i života koji je pružala nije mogao a da ne izgradi narcisodnu osobu.
još ako taj narcis postane neko ko se bavi janim poslom, pa sačuvaj bože postane poznat, pa umisli da ga svi vole, da mu se dive a ne radi na sebi, ne skapira šta mu se događa, e onda nastaje belaj.
ono što sam ja skapirala je da od takvih osoba samo treba bežati, nikako misliti da će shvatiti da to šta su postali nije ok
ljubichasti_oblachic ljubichasti_oblachic 15:08 27.05.2015

Re: :(

U pravu si, nema generalizacije. Veruj mi, ukapirao sam to u trenu kad sam okinuo komentar. Ja editovao, ti odgovarala.

Narcis, zarobljen u ogledalu.
JJ Beba JJ Beba 15:20 27.05.2015

Re: :(

pogodio me blog lično
bocvena bocvena 15:52 27.05.2015

Re: :(

žao mi je, bebo.

o ovome razmišljam već danima. hvatam sebe u duplim standardima. na pola samopostavljenih pitanja nemam precizan odgovor. lako mi je da odvojim umetničko delo od ličnosti umetnika samo ako je istorijski udaljen. što se više približavam savremenicima, tu reagujem emotivnije i rigidnije. ništa im ne bih opraštala, a posebno ne brinula za njihovu umetnost i trpala im novac u džep.

takođe, da li onda uopšte verujemo da zatvor može da bude korektivna ustanova i da jednom odužen dug zajednici znači obavezno pružanje druge šanse, bili umetnici ili obični ljudi?

i tako se zapetljam u kučinu:)

nowhereman nowhereman 16:09 27.05.2015

Re: :(


a posebno ne brinula za njihovu umetnost


Ali, tu i jeste "kvaka".

Evo, na primer, ja sam gledao Polanskog i uživao u nekim njegovim filmovima, još mnogo pre što sam čuo za njegovu strašnu aferu.

Šta bi trebalo sada da učinim? Da kažem sebi: "ne, on nije umetnik i ti ne voliš te filmove, nemoj imati ništa sa tim" - zato što sam saznao da je taj umetnik bio, istovremeno, i krimos?


JJ Beba JJ Beba 16:15 27.05.2015

Re: :(

ništa im ne bih opraštala, a posebno ne brinula za njihovu umetnost i trpala im novac u džep.


jbga deo naše kulture nas uči da žena treba da trpi, tu je početak, ostalo odradi psihologija, matrice koje nosimo iz detinjstva, narcizam...
trebali su mi je meseci ozbiljne terapije, i još sam u tranziciji...
neviđeno me potreslo sve, i tema i naslov...
imam novu tetovažu leptira kao simbol transformacije, metamorfoze
bocvena bocvena 16:19 27.05.2015

Re: :(

Šta bi trebalo sada da učinim? Da kažem sebi: "ne, on nije umetnik i ti ne voliš te filmove, nemoj imati ništa sa tim" - zato što sam saznao da je taj umetnik bio, istovremeno, i krimos?


možda bi neka pravda za uzet život, rasturene porodice i sjebanu decu moglo da bude njegovo ćutanje.

ovako je narcis opet u centru pažnje. mislim da bismo preživeli bez njegove umetnosti, a on bi mogao da zarađuje za život i van reflektora i pokuša da zaradi oproštaj ne od javnosti nego od najbližih.
bocvena bocvena 16:24 27.05.2015

Re: :(

imam novu tetovažu leptira kao simbol transformacije, metamorfoze

aji, al' ga ubode s blogom.
ljubim te.
JJ Beba JJ Beba 16:28 27.05.2015

Re: :(

bocvena
imam novu tetovažu leptira kao simbol transformacije, metamorfoze

aji, al' ga ubode s blogom.
ljubim te.

jbga, stara ja bi iskulirala temu jer sam navilka sebe da ne pričam o tome, ali sama činjenica da mogu da pričam o tome je za mene pobeda.

bocvena bocvena 16:48 27.05.2015

Re: :(

nema veće hrabrosti.
dogod se ćuti nema ozdravljenja, a i valjda se ne bi događalo da u srbiji (ma bilo gde na svetu!) od početka 2015. bude ubijeno 26 žena!
JJ Beba JJ Beba 17:01 27.05.2015

Re: :(

bocvena
nema veće hrabrosti.
dogod se ćuti nema ozdravljenja, a i valjda se ne bi događalo da u srbiji (ma bilo gde na svetu!) od početka 2015. bude ubijeno 26 žena!

da katastrofa

posebnu pažnju skrećem na emotivno zlostavljanje, rekoh rane se ne vide, a bol je ista.
simptomatika emotivno zlostavljane osobe je sta kao kod fizički zlostvalne osobe- prvo ide mali emotivni šamar, pa ozbiljne emotivne batine, pa misliš nije to ništa jer sve između je divno, misliš proći će, opraštaš, i toneš sve dublje u nesigurnost, zatvraš se u sebe, ne pričaš, depresija...a život te melje, deca, škole, obaveze, smrti, nemaš kada da pomisliš na sebe i kad shvatiš onda baaaam, veliki prasak.
ne treba se ničega plašiti- ni samoće, ni sramote, ničeg. treba biti hrabar, pričati o tome, podsticati žene da ništa ne trpe, nikave uvrede, a kamoli batine, čak ni pogled iskosa. ne treba odustajati od sebe.

life is 2short to waste one single second with someone who doesn't appricate and value you

volite sebe
maksa83 maksa83 17:13 27.05.2015

Re: :(


Na tebi jedan nespretni veliki međeđi zagrljaj.
bocvena bocvena 17:28 27.05.2015

Re: :(

nisam sigurna da na ovim prostorima iko i zna šta su to emotivne batine. to mu dodje k'o folklor.
manje više svi napravimo neku unutrašnju patološku dinamiku, pa je nazovemo kompromisom:)
JJ Beba JJ Beba 17:37 27.05.2015

Re: :(

da, zato o tome pričam.
žrtve kažem imaju istu bol, iste simotptome, osećanja jada i bede jer zlostavljač nema granicu da stane, a zlostavljana osoba ih ne uspostvlja. umesto da spakuje kofere i izbaci istog iz gajbe, ona relativizuje stvar, oprašta prevare, laži, manipulacije, spušta kritirejume, odriče se sebe.
kompromisa sa sobim u stvari ne treba, i ne sme da bude
JJ Beba JJ Beba 17:37 27.05.2015

Re: :(

maksa83

Na tebi jedan nespretni veliki međeđi zagrljaj.

urbana_gerila urbana_gerila 19:03 27.05.2015

Re: :(

JJ Beba


dobri i iskreni ljudi, uglavnom, ne podižu gard i ne kopaju rovove, zato se i duže i bolnije samozavaravaju kada srodna duša krene da izdaje, a to se može činiti na raznolike načine.
čak im je, kada dođu sebi - više žao partnera koji sa žigom te sramotne izdaje mora nastaviti život...

ja verujem u ono dylanovo kako ništa u životu ne treba uzimati zdravo za gotovo - ni ljude ni njihove postupke ni ljubav, a, kako je to i kod njega i kod mene naknadna pamet, tešim se kako me ono što ne ubije - ojača.

princi princi 19:06 27.05.2015

Re: :(

U, sine, gde odoste vi... Zato ja od sad samo pičim Fleetwood Mac. Sigurica.
urbana_gerila urbana_gerila 19:09 27.05.2015

Re: :(

princi
U, sine, gde odoste vi... Zato ja od sad samo pičim Fleetwood Mac. Sigurica.


e, tuki, reci prvo - engleska ili juesej varijanta?
mirelarado mirelarado 19:10 27.05.2015

Re: :(

ЈЈ, једно велико од мене.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana