Hobi| Lingvistika| Muzika| Religija| Sex

Srbistan. Dijagnoza.

krkar RSS / 08.06.2015. u 09:35

death-penality.jpg

SUBOTA, 6.6.2015, 20:07

Mešalica za beton kreće sa semafora i iz nje počinje da se izliva svež beton na ulicu asfaltiranu pre tačno 5 nedelja. Mešalica je oveća, nova, na njoj velikim slovima ime firme Beton plus. Zapišem registraciju BG361YA.  Mešalica ne staje, ostavlja za sobom trag betona duži od 100m. Svi koji kreću sa semafora šlajfuju po onom betonu, šljunak leti na sve strane, verovatno i udara po parkiranim automobilima (Beograd, centar grada!).

beton_plus_081214.gif

20:10 

Od neke prethodne interakcije sa komunalnom policijom ostao mi je u telefonu broj nekog šefa smene, štali.

- Dobroveče, ovde građanin Tajitaj. Tuitu mešalica registracije teite prosula svež beton na novi asfalt...
= Odakle vam ovaj broj?
- Nije važno odakle mi broj, je li to Tajitaj iz komunalne policije?
= Pa jeste ali nisam na radnom mestu.
- Nije važno, Vi ste komunalni policajac i za to primate platu. Ja sam Vam prijavio.
= Ali ovo je moj privatni telefon.
- Svejedno, ja sam Vam prijavio a ako ne uradite ništa podneću disciplinsku prijavu.
=Ali ja sam u inostranstvu.

Ajde da budem uviđavan, možda je stvarno tamo, da ga ne teram u trošak...

Nađem broj Komunalne policije.

screenshot_www_beograd_rs_2015_06_08_08_23_36.png

20:12 

Zovem broj Komunalne 011-2453-142

Niko se ne javlja. Rešim da odem kući, tamo sam komotniji.

20:21

Ponovo se niko ne javlja na 011-2453-142. Nađem na sajtu drugi broj 0800-110-011. Javlja se automat: Ne možete da zovete ovaj broj sa mobilnog, samo sa fiksnog. Za mobilni zovite 30-90-007.  (Posle nađem i taj broj negde u bespućima gradbeogradskog sajta, al ga opravi majstor koji ga je pravio...).

screenshot_www_beograd_rs_2015_06_08_08_37_49.png

20:22

Na 0113090007 opet automat koji me obaštava da su svi operateri zauzeti i da zovem... neki drugi put. Ne odustajem, konačno se javlja ženski glas.Predstavim se, tražim da se i ona predstavi, kaže operater Mijatović.

Objasnim o čemu se radi.

= Mi možemo da postupamo samo ako zateknemo da se na licu mesta vrši prekršaj. Je l' cisterna još sipa taj beton?

- Kao što sam već rekao, otišla je.
= E pa onda mi tu ne možemo ništa.
- Aman, ženo, na novi asfalt usred grada prosuto je 100 m dužnih svežeg betona.
= Zapisala sam, naša redovna patrola izaći će u ponedeljak i napisati izveštaj.

- Pobogu, je li vama jasno da će se do ponedeljka stvrdnuti beton?
= Ništa ja ne mogu, ako vam ne odgovara vi se žalite.
Bahat, nadrkan ton, ONA kreće da se svađa!

Vidim ja da od guske nema vajde, jurim dalje.Potražim broj Beograd puta, nadam se da imaju neku dežurnu službu.

screenshot_beogradput_rs_2015_06_08_08_50_46.png

20:26

Na 2763966 niko se ne javlja. Nisam iznenađen.

20:29

Zovem broj sa mešalice, 228 28 87, Beton plus. Ni tamo se niko ne javlja.

20:30

Rešim da zovem MUP, po navici okrenem 92, nema nikakvog upozorenja da broj vše ne važi, ne prebacuje automatski. Setim se pa zovem 112, javlja se operaterka, tražim saobraćajnu policiju, pita zašto, kažem izliven beton na putu, prebacuje, javlja se Čika Saobraćajni Policajac.

Po glasu zvuči kao ozbiljniji i iskusniji čovek, kažem mu o čemu se radi, kaže bez brige sada ću poslati nekoga. Valjda me zavarao kako je bio ubedljiv - ne pitah ga za ime.

Naravno da je slagao, niko se nije pojavio!

Odem konačno na sajt Beton plusa, kad tamo u rubrici KONTAKT mobilni telefoni!


screenshot_www_betonplus_co_rs_2015_06_08_09_01.png

20:36

Zovem prvog sa spiska, Oleg Kukolj, 063/277-575

- Dobroveče, vaškamionprosuobeton...

= A ko ste Vi?

- Građanin. Nego da Vam javim da sam već zvao i komunalnu i saobraćajnu policiju pa ako vas zanima da očistite i možda jeftinije prođete...

= Videćemo, tuc-muc


20:40


Stiže SMS sa 063277575:

Poslacemo nekoga u narednih sat bice ocisceno,hvala

Eto, opet u meni buja moje čovekoljublje, baš mi drago što sam bio fini i Kukolju lepo skrenuo pažnju, što mu nisam spominjao majku, sestru, Goli otok, Sibir, Zabelu, banderu...

Čekam ja, čekam, i dalje se ne pojavljuje niko. Niti MUP-a, niti Beton plusa...

22:10

Šaljem Kukolju SMS Niko se još pojavio nije. Nema odgovora. Ni pisma ni razglednice.

Odem na APR - kad ono baš lažljivi Kukolj vlasnik i direktor firme!

screenshot_pretraga2_apr_gov_rs_2015_06_08_09_13.png
screenshot_pretraga2_apr_gov_rs_2015_06_08_09_13.png

Firma lepo posluje, u 2013. imala prijavljen dobitak 148 miliona dindži, čak i po današnjem kursu to je preko 1,2 miliona €. Dakle, ima od čega da plati čišćenje, da ne plaćamo mi poreski obveznici.

screenshot_fi_apr_gov_rs_2015_06_08_09_14_13.png

(Inače, svaka čast državi, 8.6. je a još nisu objavljeni godišnji finansijski izveštaji za 2014!!!) 

EPILOG (I deo)

Jutros je čovek iz radnje ispred koje je prosuti beton uzeo lopatu i sklonio sa kolovoza onoliko betona i šljunka koliko je mogao. Hvala mu! Radi posao nekog ko je bahat i bezobrazan i boli ga patka i može mu se.

Moj advokat odjutros napisao disciplinske ili kakveliveć prijave protiv komunalne i saobraćajne policije, poslao im i zahtev za zaštitu snimaka od brisanja. Doduše, kaže da je vrlo, vrlo mala, gotovo nikakva, šansa da neki bezobrazni neradnički lažljivi dripac bude obešen. Ili bar streljan uz plot.

Bojim se da takva mekoća i popustljivost nikako ne vode na dobro. Ali šta ćemo, cena demokratije.



Komentari (190)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 09:40 08.06.2015

?

Doduše, kaže da je vrlo, vrlo mala, gotovo nikakva, šansa da neki bezobrazni neradnički lažljivi dripac bude obešen. Ili bar streljan uz plot.


какве су им шансе за унапређење?
krkar krkar 10:14 08.06.2015

Re: ?

какве су им шансе за унапређење?


Zavisi kad su izbori. A i od zavičaja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:48 08.06.2015

Да...

... видео сам, то је испред твог улаза, ако се не варам?
И исто помислим што и ти.

Ово друштво се распада. Не раде његове институције. И никог није брига...

P.S.
Btw. данас је 8.6, а не 9.6. као што пишеш.
krkar krkar 10:15 08.06.2015

Re: Да...

Btw. данас је 8.6, а не 9.6. као што пишеш.


Ispravljeno, hvala.


Ово друштво се распада. Ње раде његове институције. И никог није брига...


To je to.
dr.wagner dr.wagner 12:25 08.06.2015

Re: Да...

... jutro

Predrag Brajovic

Ово друштво се распада. Не раде његове институције. И никог није брига...


-Ma nije to ništa ... tko radi , taj i griješi ...

-Mislim da bi bilo bolje da ste zaustavili vozaća i skrenuli mu pažnju na problem , a ne
ovako samo se voziti za njim i "tužakati" ga preko telefona ...
... dok beton i dalje curi ...

-Čovjek bi možda kazao .... "... sorry , ovaj na dozeru me pretovario ... nisam mogao
znati ... sada ću pozvati šefa da dovede jarane sa "tamićem" i dvije-tri lopate ..."
... i stvar bi se riješila u tišini ...

-A ne ovako ... tužibaba ...


Wagner

krkar krkar 12:29 08.06.2015

Re: Да...

-Mislim da bi bilo bolje da ste zaustavili vozaća i skrenuli mu pažnju na problem , a ne
ovako samo se voziti za njim i "tužakati" ga preko telefona ...
... dok beton i dalje curi ...


Da nisam već bio parkirao upravo bih to i uradio. Ovako - nisam stigao. Dok ja skinem lanac, stavim kacigu, krenem... baja otišao.

Iako, ne verujem da bi išta uradio.

Vozač je izjavio da nije beton prosuo on nego mešalica konkurentske firme (imenovao je) koja je vozila ispred njega, on se baš pitao što nije čovek stao i očistio...

Laže k'o pas. Nikakve druge mešalice nije bilo, ni konkurentske firme.

I to je pokazatelj.
dr.wagner dr.wagner 12:54 08.06.2015

Re: Да...

Pozdrav druže

krkar

Vozač je izjavio da nije beton prosuo on nego mešalica konkurentske firme (imenovao je) koja je vozila ispred njega, on se baš pitao što nije čovek stao i očistio...

Laže k'o pas. Nikakve druge mešalice nije bilo, ni konkurentske firme.

I to je pokazatelj.


-A što će čovjek ... mora se "vaditi" ...

-On je ipak najodgovorniji , kazne su možda velike ... , a sigurno i
gazda nije baš sretan ... pa odoše "prekovremeni" u vjetar ...

-Ovako se nada da će se izvući ... nadu polaže u nepostojanje nadzornih
kamera ... a možda računa i na empatiju onoga svjedoka koji ga je tužio ...


W
nikvet pn nikvet pn 13:12 08.06.2015

Re: Да...


Звао овог, звао оног; цврц, трт, шио ми га Ђура.

Све погрешне.

Ниси звао праве људе за тај случај - ватрогасце. Дођу баје, шутну то шмрком и ћао. Даш им за пиво и пљеску, они пишу лажњак и кад се врате као псују код шефа.

Ко да не знаш где живиш.

Edit

Даш им податке о починиоцу за случај да их шеф провали. Па нек се они тамо нарашћују до сто један и назад; тебе баш брига, чиста ти улица.
krkar krkar 18:40 08.06.2015

Re: Да...

Ниси звао праве људе за тај случај - ватрогасце. Дођу баје, шутну то шмрком и ћао. Даш им за пиво и пљеску, они пишу лажњак и кад се врате као псују код шефа.


Bemliga, oni mi stvarno nisu pali na pamet!

Mada, sumnjam da to u Beogradu baš tako može, šta da im kažem, da se prosuo zapaljen beton? Drugo je to u malom mestu gde se svi znaju.
nikvet pn nikvet pn 19:03 08.06.2015

Re: Да...

krkar
šta da im kažem, da se prosuo zapaljen beton?




Не, него : дими нешто из подрума, изгледа комшија пече ракију ?

Заозбиљно : у праву си, треба их гањати ко скотове.

Моју улицу од триста метара добре узбрдице још деведесетих једна таква камион-мешалица тако је укакила да и данданас стоји, види се на гугл стрит-вју. Зими по клизавици свашта је било. И ником ништа, наравно.
krkar krkar 19:19 08.06.2015

Lični primer


Ne znam ko ono reče što ga nisam jurio. Nije bilo zgodno, taman sam se bio raspremio. Al' kad je zgodno jurim ako reba.

Prošle jeseni dolazim na motoru Pančevačkim mostom, skrećem u 29. novembra. Ispred mene u levoj traci na uključenju u 29. šleper, u desnoj opel astra. Šleper seče krivinu, bahato, ona astra pokušava da beži na trotoar, trubi astra, trubim ja (imam na motoru kamionsku sirenu dvotonsku) - ništa on. Kako je tu trotoar visok, ne uspe astra da se popne i zalepi je šleper za ivičnjak, prvo kamionom a onda prikolicom odere joj celu levu stranu ... i krene da vozi dalje kao da ništa nije bilo, da pobegne.

Preteknem ga, zaustavim ispred njega, poprečim motor i izađem. Onaj stao, moja žena kod one vozačice astre, keva 60 godina, trese se, u šoku. Ništa nije kriva.

Onaj meni trubi, ablenduje, ja zaustavim prvog motoristu koji je naišao, pošaljem ga po policiju kod Bele kuće. Kad izlazi suvozač iz kamiona, kreće da preti babi, ja ga oteram u materinu, on nešto poče da viče, krenem na njega, on uteče u kabinu. Minut kasnije izlazi vozač i nosi pajser. Visok celih metar i 60. Šofer, ne pajser. Kontam ja šta je najbolje kad iz one gomile koja se već okupila neko me gurka. Pogledam - jedan mi nudi sekiru, pravu, na dugačkoj držalji. Umrem od smeha, uzmem oniu sekiru, napravim pola koraka, zbrisa šofer u kabinu.

Utom eto pandur na motoru, kažem mu šta je bilo, žena nije kriva, šleper bezobrazan, moje podatke ima vozačica astre, dala moja žena. Kaže pandur ne brini ništa, možeš da ideš, sve jasno.

Skupim ženu, odemo na piće, priča mi kako se keva vraćala od kćeri koja je udata u Zrenjaninu - za tamošnjeg načelnika saobraćajne policije koji je odmah seo u kola i krenuo.

Čule se njih dve kasnije, kaže da su onome jebali sve po spisku, prijavili ga za neznamštasvene.

Baš ću da pitam ženu šta je na kraju bilo, nikad me nisu zvali da svedočim.
nowhereman nowhereman 19:35 08.06.2015

Re: Да...


Ово друштво се распада. Не раде његове институције.


Saglasan.

Ne radi, dabome, ni institucija koja sebe gordo naziva Viši sud u Beogradu.


hajkula1 hajkula1 22:27 08.06.2015

Re: Lični primer

Šleper seče krivinu, bahato,



Tako je u Ruzveltovoj na nadvožnjaku napravio fleku od pešaka pre nekoliko meseci. Nešto je seko (tamo nema krivine) da li je hteo da se spusti u Dimitrija Tucovića ili je samo menjao traku, pokupio je pešaka.

Inače, tamo je gradilište zauzelo deo ulice (ugao Ruzveltove, parče kojim se s nadvožnjaka spušta na Dimitrija Tucovića). Još su isekli deo zaštitne ograde na nadvožnjaku. (Dijagonalno, preko puta Zire.)



anonimni_autor anonimni_autor 15:52 11.06.2015

Re: Да...

Ово друштво се распада. Ње раде његове институције. И никог није брига...


To je to.

Potpuno razumem tvoj bes.Ti si koliko se sečam motorciklista. Naiđeš li autom na svež beton... još kako tako. Ali ako si na motoru... mrtav si
predatortz predatortz 09:57 08.06.2015

Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije


1. Надзор над одвијањем саобраћаја и интервентно регулисање:
саобраћајно – полицијски надзор над обављањем саобраћаја;
контрола, откривање и спречавање недозвољеног управљања и непрописног коришћења возила у саобраћају;
спречавање опасног понашања у саобраћају;
интервентно регулисање саобраћаја (давањем знакова и наредби од стране униформисаних полицијских службеника саобраћајне полиције);
надзор над одвијањем саобраћаја, стањем пута, опреме пута и саобраћајне сигнализације;
обавештавање о условима обављања саобраћаја.

Dakle, po prijavi građanina, bili su dužni izaći na lice mesta i ostvariti uvid, proceniti koliko će izliveni beton ugroziti bezbednost vozača i pešaka, te preduzeti mere za otklanjanje oštećenja kolovoza.

Svaka čast na stepenu iskazane građanske svesti. Sve do ovog dela:

Doduše, kaže da je vrlo, vrlo mala, gotovo nikakva, šansa da neki bezobrazni neradnički lažljivi dripac bude obešen. Ili bar streljan uz plot.



Na tome moraš da poradiš. Par seansi i taj pritajeni bes će da se ublaži. Vremenom možda i nestane.
krkar krkar 10:17 08.06.2015

Re: Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije

Dakle, po prijavi građanina, bili su dužni izaći na lice mesta i ostvariti uvid, proceniti koliko će izliveni beton ugroziti bezbednost vozača i pešaka, te preduzeti mere za otklanjanje oštećenja kolovoza.



Baš tako nekako je to i moj advokat formulisao u prijavi.


Na tome moraš da poradiš


Sve radim da do toga dođe. Nema hasne dok neko ne omasti konopac.




docsumann docsumann 15:16 08.06.2015

Re: Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije

Nema hasne dok neko ne omasti konopac.


ma kakav konopac, kolac
krkar krkar 18:01 08.06.2015

Re: Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije

ma kakav konopac, kolac


Može sve gde ostaju izloženi za primer.
docsumann docsumann 19:33 08.06.2015

Re: Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije

krkar
ma kakav konopac, kolac


Može sve gde ostaju izloženi za primer.


u moderna vremena ta "izložbena postavka" valjda bi trebala da bude na nekom specijalizovanom sajtu.
barem tako pokušavaju ovdje u CG.

budiodgovoran.me

igrom slučaja bio sam na prezentaciji ovog sajta u HN.

kažu da se u početku institucije i bahati pojedinci nisu uopšte obazirali na prijave ovog tipa, međutim kako je uslijed masovnosti pritisak narastao do nivoa konstantne & napastne neprijatnosti, stvari su počele da se pokreću. bilo je teško i dalje se oglušavati, okretati glavu, pred očiglednim i dokumentovanim bedastoćama.

klik po klik uskličnik.
blogovatelj blogovatelj 21:49 08.06.2015

Re: Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije

kolac


Blogov kolac.
trala.la trala.la 07:31 09.06.2015

Re: Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije

docsumann
u moderna vremena ta "izložbena postavka" valjda bi trebala da bude na nekom specijalizovanom sajtu.
barem tako pokušavaju ovdje u CG.

budiodgovoran.me

igrom slučaja bio sam na prezentaciji ovog sajta u HN.

kažu da se u početku institucije i bahati pojedinci nisu uopšte obazirali na prijave ovog tipa, međutim kako je uslijed masovnosti pritisak narastao do nivoa konstantne & napastne neprijatnosti, stvari su počele da se pokreću. bilo je teško i dalje se oglušavati, okretati glavu, pred očiglednim i dokumentovanim bedastoćama.

klik po klik uskličnik.


Ima još toga po komšiluku: http://popravi.mk/

Usput, popravi.mk je open source (Uroše, reaguj :) ):

https://github.com/dalibor/popravi.mk
uros_vozdovac uros_vozdovac 08:43 09.06.2015

Re: Izvod iz nadležnosti saobraćajne policije

trala.la
docsumann
u moderna vremena ta "izložbena postavka" valjda bi trebala da bude na nekom specijalizovanom sajtu.
barem tako pokušavaju ovdje u CG.

budiodgovoran.me

igrom slučaja bio sam na prezentaciji ovog sajta u HN.

kažu da se u početku institucije i bahati pojedinci nisu uopšte obazirali na prijave ovog tipa, međutim kako je uslijed masovnosti pritisak narastao do nivoa konstantne & napastne neprijatnosti, stvari su počele da se pokreću. bilo je teško i dalje se oglušavati, okretati glavu, pred očiglednim i dokumentovanim bedastoćama.

klik po klik uskličnik.


Ima još toga po komšiluku: http://popravi.mk/

Usput, popravi.mk je open source (Uroše, reaguj :) ):

https://github.com/dalibor/popravi.mk


Da, GNU licenca što bi Maksa rekao Git je k.e.v.a.
mariopan mariopan 10:17 08.06.2015

..

A meni treba mešalica betona, da sam se javila na vreme mogla sam super da prištedim?

Ma treba nama veeeelika metla....
princi princi 10:18 08.06.2015

Човече, потпуно погрешно постављаш

ствари. Макар си успео у два или три клика да дођеш до тих институција које се зову комунална и саобраћајна полиција. Успео си да прођеш неке оператере, покренуо си нешто. Пре 20 или 30 година, није било ни тога. Како ти није јасно да Србија заправо пролази период уљуђивања, цивилизовања? Да, тешко, споро, али то више говори о дубини рупе у којој је била, него о било чему. У Србији, осим у Војводини, је 40, 50 година владао закон џунгле, закон племена, нико није знао ни за концепт пореза, ни за концепт заједничких трошкова. Тек сад људи почињу да размишљају о рачунима, о ономе, то је твоје, то је моје, о томе водиш рачуна ти, о овоме ја, а о ономе и ти и ја, тј ми.

И, друго, после резултата јучерашњих избора, немој неко нешто да је приговорио Турцима. Велика нација. Јебо нас Карађорђе.
krkar krkar 10:21 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Пре 20 или 30 година, није било ни тога.


bilo je, itekako. Pre 30 godina za rešavanje ovakve stvari dovoljan je bio jedan poziv miliciji. Koja je dalje brinula i čiji je kamion i čiji je beton i ko će da čisti.

Ne kažem da je bilo ni iz pravih razloga ni demokratski. Ali su se procedure poštovale, da Ovlašćeno Lice ne boli glava.
krkar krkar 10:22 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

И, друго, после резултата јучерашњих избора, немој неко нешто да је приговорио Турцима. Велика нација.




Civilizacija, ne samo nacija.

Јебо нас Карађорђе.


A i oni iz 1914. i 1941. što su na Švabe puške dizali! (Bez obzira jesu li ovo potonji bili zbradom ilibez).
antioksidant antioksidant 10:23 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Pre 30 godina za rešavanje ovakve stvari dovoljan je bio jedan poziv miliciji.

увек је зависило ко зове. (и у војводини, да принци не стекне погрешан утисак). на нечије позве су решавали а први корак "решавања" био је да се провери чији је камион.
princi princi 10:38 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

увек је зависило ко зове.

Па да. Србија је одувек била царство дубоке корупције. Ако си био докторкин или докторов син (није важно које докторке, то је неодређен члан, А), магично су ти се отварала сва врата, све си добијао преко реда, најновије SONY телевизоре, technics грамофоне, marrantz појачала, ишао на скијања по Аустрији, летовања по тек отвореном Бабином Куку, туре по Енглеској, долини Лоаре, Ловрани, долине Соче, летео Јатом за Њуцу, курци, палци ниси ни био свестан света у коме живиш (шта су се који qr бунили они Шиптари доле кад смо живели у најбољем од свих светова? И дан данас тврдим да су демонстрације на Косову биле последица економског хаоса и дубиозе у којој смо сви живели). Срби тек сад почињу да живе свет у коме су пре свега грађани, па тек онда све друго. И боли тај прелаз, кад видиш да је твој глас само глас још једног незадовољног грађанина, да си никоји курац, и да оног билмеза с друге стране уопште не фасцинира твоја галама, твоја надркана елоквенција. Али то је неопходно да би се постало нормално друштво.
krkar krkar 11:07 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

магично су ти се отварала сва врата, све си добијао преко реда, најновије SONY телевизоре, technics грамофоне, marrantz појачала, ишао на скијања по Аустрији, летовања по тек отвореном Бабином Куку, туре по Енглеској, долини Лоаре, Ловрани, долине Соче, летео Јатом за Њуцу,


Za sve si se nalupetao. Očigledno je teško nositi 30-40 godina u sebi toliku zavist. Ali indikativno je da ti nije jasna najvažnija stvar:

Nikad nisam živeo u društvenom stanu (iako su nam i sa očeve i sa majčine strane sve pooduzimali 1945.).

To daje slobodu duha. Spoznaja da te niko nikad ničim kupio nije.

Hvala, oče, hvala, majko!
princi princi 11:09 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Očigledno je teško nositi 30-40 godina u sebi toliku zavist. Ali indikativno je da ti nije jasna najvažnija stvar:

О, луди и ташти човече. Све време сам писао о себи.
krkar krkar 11:12 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Све време сам писао о себи.


Nadao sam de da je tako. Zamisli, Marantz pojačalo!!!
princi princi 11:16 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Nadao sam de da je tako.

Друже, из искуства ти говорим: мораш победити свињу у себи.
predatortz predatortz 11:17 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

princi
Nadao sam de da je tako.

Друже, из искуства ти говорим: мораш победити свињу у себи.


Kako, nakon toliko izedene svinjetine?!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:31 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
Nadao sam de da je tako. Zamisli, Marantz pojačalo!!!

Pa Marantz ti je među muzičkim uređajima kao Honda kod kola: proizvod za srednju klasu -- doktore, inžinjere, novinare, profesore.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:37 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Nikad nisam živeo u društvenom stanu (iako su nam i sa očeve i sa majčine strane sve pooduzimali 1945.).

Или су све одузели или нису.

Ако сте живели у свом власништву, онда значи да нису баш све одузели.

А ако су све одузели, а нисте живели у друштвеном стану, да ли сте живели у туђем приватном власништву?

(Не занима ме наравно где си живео, само скрећем пажњу на логику.)

gorran2 gorran2 11:38 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

princi
krkar

(Hm, sad ću napraviti eksperiment sa rđavom prognozom )

Tema me zanima. Kakvo god da je bilo ono "ondašnje" društvo, bilo je
- upadljivo različito
- do neke mere je funkcionisalo.
U suštini, mene zanima, kako kompatibilnost različitih narativa sećanja i rekonstrukcije (pretežno rekonstrukcije i reevaluacije ), tako i svaka mogućnost funkcionisanja nečeg različitog.

Prema nekim mojim sećanjima (a, bojim se, i naknadnim retuširanjima ), scenario karakterističan za "ona vremena" bi bio otprilike ovakav:
Građanin ne bi zvao nijednu "nadležnu službu", nego bi zaustavio kamiondžiju. Ako ne on, jer nije u mogućnosti, onda neko u autu, ko jeste.
I rekao mu, hej, druže, curi ti beton.
I onda bi ovaj stao, i in no time stvorio bi se konzilijum uličnih stručnjaka , voljan da pretrese sve moguće varijante rešavanja problema.

Dakle, moje sećanje na to društvo nije ni nekakva stroga disciplina, ni opšta raspuštenost i korupcija. Ono što je tada bilo samorazumljivo, a to je osećaj koji danas ne možemo ni da zamislimo, a kamoli da priuštimo sebi, je direktna lokalna akcija, pravo svakoga da bude nadležan za sve, i izvesna odgovornost za neke stvari. Ukratko, osećaj samopoštovanja bio je na mnogo višem nivou nego danas. Konačno, tada smo imali slobodomisleće disidente, i ne samo celebrities - na svakom mestu bilo je namćora koji su ustajali i iznosili svoje mišljenje. Često neumesno, često glupo, često ometajuće, često sa lošim rezultatom - nešto poput internet-bloga

Ne tvrdim da je ovo jedini narativ koji bi se uklopio u "ona vremena", ali, po mom osećaju, prilično je realan.

Znači, nije sve u odnosu mali građanin : supermen-institucija koja doleti i laserskim zrakama rešava stvar.
Ima nešto i u direktnoj akciji. Za to bi deklarisani anarhisti valjda trebali da imaju izvesno razumevanje
princi princi 11:43 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Znači, nije sve u odnosu mali građanin : supermen-institucija koja doleti i laserskim zrakama rešava stvar.
Ima nešto i u direktnoj akciji. Za to bi deklarisani anarhisti valjda trebali da imaju izvesno razumevanje

Пази кад се слажем. То ослањање на некакве ИНСТИТУЦИЈЕ, магичне ствари које долазе и решавају ствар су, у принципу, резултат отуђености и суштинског несхватања како функционише друштво слободних људи, људи који не виде једно другог као алат него као две свесне јединке које покушавају да реше проблем.

Сине, ја под хитно морам да се селим са овог Примроуз Хила, почео сам чак и да звучим као Енгелс. Једино још браду да пустим.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:55 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Сине, ја под хитно морам да се селим са овог Примроуз Хила, почео сам чак и да звучим као Енгелс. Једино још браду да пустим.

Пази где се селиш.

vlad_aleksh vlad_aleksh 11:59 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

principessa_etrusca
Nikad nisam živeo u društvenom stanu (iako su nam i sa očeve i sa majčine strane sve pooduzimali 1945.).

Или су све одузели или нису.

Ако сте живели у свом власништву, онда значи да нису баш све одузели.

А ако су све одузели, а нисте живели у друштвеном стану, да ли сте живели у туђем приватном власништву?

(Не занима ме наравно где си живео, само скрећем пажњу на логику.)



Interesantna primedba. Mene zanima gde je autor bloga živeo. Ja imam nerešeno stambeno pitanje, svako iskustvo mi je dobrodošlo.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:02 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar


Јебо нас Карађорђе.


A i oni iz 1914. i 1941. što su na Švabe puške dizali! (Bez obzira jesu li ovo potonji bili zbradom ilibez).



Ni za Dražu, ni za Tita, naš je vođa Ljotić Mita!
krkar krkar 12:11 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

само скрећем пажњу на логику


Iskreno se nadam se da ovakve "logike" ne živiš. Nije logika a i mnogo je rupičavo ovo nabadam-prstom zaključivanje.

Malo, samo malo, može da se popravi ako ne pokušavaš odjednom da razmišljaš sveobuhvatno nego korak po korak.

Или су све одузели или нису.


Jesu.

Dakle imali smo

Vlasništvo T
Posed T


Pa smo (ne svojom voljom, ali nebitno) prešli u

Vlasništvo F
Posed F


Ако сте живели у свом власништву, онда значи да нису баш све одузели.


Dakle, jasno je da nismo živeli u svome vlasništvu.

A kako su roditelji negde morali da žive, onda je bilo

Kirija T

Što strogo formalno znači da si parcijalno u pravu u tvrdnji

А ако су све одузели, а нисте живели у друштвеном стану, да ли сте живели у туђем приватном власништву?


ali suštinski nisi jer ti nedostaje pojam plaćanja kirije privatnom vlasniku.

Odmah se vidi kome je komunizam bio dobar i dao mu xhabe krov nad glavom, da može da gradi vikendicu u svom selu.
krkar krkar 12:17 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Mene zanima gde je autor bloga živeo. Ja imam nerešeno stambeno pitanje, svako iskustvo mi je dobrodošlo.


Kao i sav normalan i pristojan svet - kad nemaš svoje živiš pod kiriju dok ne skupiš dovoljno za svoje.

Što za većinu normalnog i poštenog sveta znači učešće, kredit, hipoteka.

Naravno, ima kome se posreći da ga Krcuni razni šmajserom usele u tuđe ili da mu Tito izgradi stan u blokovima.

Samo, meni se to isključuje sa pojmom pristojan svet.

P.S.
Ima i onih koji za pošteno zarađen keš kupe pašnjak na Vračaru pa ostatkom pošteno zarađenog keša tu podignu privatnu zgradu - ali priznajem da nemam te ekstraetičke sposobnosti.


krkar krkar 12:23 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

pravo svakoga da bude nadležan za sve, i izvesna odgovornost za neke stvari


I da nisam video ko je autor - prepoznao sam taj romantično i nostalgično zamišljeni primitivni stadijum komunizma: svi nadležni za sve.

Zaboravio si samo da je rezultat situacije u kojoj su SVI nadležni da NIKO nije odgovoran.

Neka, hvala.

Ja kao savestan građanin koji pošteno i na vreme plaća porez samo zahtevam da institucije koje JA plaćam rade SVOJ posao.

U ovom konkretnom slučaju JAVNO preduzeće Beograd put, KOMUNALNA policija i Saobraćajna policija, služba MINISTARSTVA UNUTRAŠNJIH POSLOVA.

Boli me patka i da gubim vreme, i da razglabam sa komšilukom i prolaznicima, i da držim kružoke, agitaciju i bilo kakve dalje mrsomuđevine. Jednostavno - samo da onaj za koga sam platio RADI ono za što je plaćen.

Ili da mi eventualno vrate moje pare pa da imam mogućnost ili da ih platim privatniku koji će to obavljati - a obavljaće ga sigurno bolje nego država i paradržava;

ili da poslušamo tebe pa se vratimo na nivo plemena/krda pa da opet bude svako za sve nadležan.

Ja ću u tom slučaju tebe rado da operišem. Tu, pored prosutog betona
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:26 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
Ja ću u tom slučaju tebe rado da operišem. Tu, pored prosutog betona

Ако ти буде требао анестезиолог -- јави, ту сам.
krkar krkar 12:30 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Ако ти буде требао анестизиолог -- јави, ту сам.


U komunizmu će svi biti sretni i nikoga neće ništa boleti pa za anesteziolozima neće biti potrebe.

Ali kad si se već javio - mogao bi nešto da mu presadiš.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:34 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Predrag Brajovic
krkar
Ja ću u tom slučaju tebe rado da operišem. Tu, pored prosutog betona

Ако ти буде требао анестизиолог -- јави, ту сам.


Ja sam u slobodno vreme direktor poljske bolnice.
krkar krkar 12:38 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Ja sam u slobodno vreme direktor poljske bolnice.


Kakav istočnoevropski Spinoza: vlaški avatar, poljsko radno mesto, ljotićevski etos!
princi princi 12:40 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Да, хирург, по могућству кардиохирург, омиљена и парадигматична друштвена парабола. Али друштва нису друштва у којима су сви кардиохирурзи, инжењери, програмери, ракетни научници, звездани јахачи... Њима тешко да је потребна нека мотивација. 99.99% друштва су људи који некако преживљавају, гурају кроз своје мале животе, покушавају некако да се кроз исти провуку који немају неки посебан скуп вештина, које је релативно лако заменити. Како њих мотивисати? Тако што ћеш их шутирати као стоку, издрати се на њих, или тако што ћеш им рећи да је њихов рад посебан и важан као и сваког другог? Мислим, друже, ја видим да си ти окретао неке силне телефоне, контактирао силне неке људе, али јел тај твој метод решио проблем? Јел склоњен тај бетон? Јел та фирма платила неку казну за начињену штету?

Мислим, да би друштво функционисало мора да се успостави та интерперсонална комуникација, то заједничко веровање, тај imagined reality да друштво функционише и да ради. Без тога, без те вере, нема ничега, немогуће је ништа радити. А, искрено, мени је јако тешко да тебе видим као део неког тог процеса.
gorran2 gorran2 12:43 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

gorran2
Znači, ja ništa ne predlažem, niti mi je to na kraj pameti.
Taman posla da se natežem sa kojekakvima...

Sad moram da dodam deo koji sam izostavio iz gornjeg scenarija:
Dakle, vo vremja ona, kad je vladao taj običaj da se oko svake nejbrhud-situacije okupi konzilijum uličnih stručnjaka opšte prakse, postojao je još jedan sloj građanstva:
Naime, mi klinci.
Koji smo stajali sa strane, prepuni prezira prema svojim matorima, prevrćući očima u fazonu: au, jebote, ali je ovo primitivno, pa necivilizovano. Pa oni uopšte nemaju pojma, ni ko je sid višz, ni seks pistols. Au, gde ja živim.
I naravno, ni na kraj pameti nam nije bilo da se prihvatimo kakve lopate, u cilju npr sađenja cveća, ili provođenja creva za zalivanje, ili sličnog nejbrhud-projekta...
Jer, konačno, čemu sve to?
gorran2 gorran2 12:46 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

gorran2
Ali, znam, imaš rešenje: formirati SUPER-MEGA INSTITUCIJU za bombardovanje institucija, dok ove konačno ne prorade kako treba, i dostojno izbombarduju svakog ko nešto zabrlja.

Bajdvej
mariopan mariopan 12:48 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

vlad_aleksh
Ja imam nerešeno stambeno pitanje, svako iskustvo mi je dobrodošlo.

Ja imam gomilu saveta kako da rešiš taj problem.
Sve ti pišem na pp ako hoćeš....kako se kupuje cigla po cigla...kako se meša beton, kako malter...i kako se pre toga zarade pare za cigle i beton.....i tako jedno 50 godina tvog života.
A onda si super skućen, svi su zadivljeni šta imaš i pitaju se odakle tebi sve to?
maksa83 maksa83 12:50 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

vlad_aleksh
Ja sam u slobodno vreme direktor poljske bolnice.

Samo kad nisi transfuziolog.

To ko kad bi kozu ostavio da čuva kupus, što bi rekao mahniti Drašković Vuk ("gout uoz left tu kip d kebidž", u njegovom originalu).
princi princi 12:55 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

gout uoz left tu kip d kebidž

Car! Njegova obracanja svekolikoj svetskoj javnosti tokom bombardovanja su pretila da zasene i sam cin bombardovanja. Tj potpuno ga obesmisle.
maksa83 maksa83 13:02 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Car! Njegova obracanja svekolikoj svetskoj javnosti tokom bombardovanja su pretila da zasene i sam cin bombardovanja.

Ja mislim da je to njegovo ukazivanje - pre svega on sam onakav, (a u nekoj meri možda i podrška koja je usledila, vidi sliku dole) ono što je obeshrabrilo i sprečilo kopnenu invaziju.

Klinton B.: "Koje su projekcije, koliko žrtava očekujemo sa naše strane?"
Klark V: "Zajebi brate, idi ti tamo ako 'oćeš..."
Klinton B: "Ništa, onda Avganistan?"
Klark V: "Ma da, daj taj Avganistan, jebo ovo..."


princi princi 13:10 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Да, да, и ја мислим да је и Весли Кларк преломио кад је чуо грендмадерс анд фрогс интервју. Ја мислим да су се он и онај Јеша Коен само погледали и да им се говно смрзло, али тренутно. Сине, с овим нема шале, овај је у директној вези са Богом. Мислим да сам у том тренутку од Вуче Драшковићу једино више волео Бошка и Станка с Пинка.

У ствари, не могу да се сетим, јел ишао уопште Сити током бомбардовања? Оно, ко је шта обукао за просвиједе, како се носио, чиме се довезао... Мммм, Сити.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:36 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

bilo je, itekako. Pre 30 godina za rešavanje ovakve stvari dovoljan je bio jedan poziv miliciji. Koja je dalje brinula i čiji je kamion i čiji je beton i ko će da čisti.


Tjah, nisam baš siguran, ali ajde, neje bitno. Nego, evo ti za neki sledeći put - pa probaj. Ne verujem da rade i uveče (koliko god da piše - dežurni, hitno i neodložno ) ali ko zna:

V SEKTOR ZA DEŽURNI INSPEKCIJSKI NADZOR I HITNE INTERVENCIJE: 3228-090

1. Odeljenje za dežurni inspekcijski nadzor i hitne intervencije: 3228-090
• prima, raspoređuje i rešava prijave građana i drugih subjekata koje se odnose na inspekcijske poslove iz delokruga Sekretarijata, naročito kada zahtevaju hitnu intervenciju i preduzimanje mera, kao i davanje obaveštenja po pozivima građana za ostvarivanje prava vezanih za delokrug rada Sekretarijata,
• obavlja poslove komunalnog inspekcijskog nadzora koji su u prvostepenoj nadležnosti grada i gradske opštine, a koji po svojoj prirodi bitno narušavaju komunalni red i ne trpe odlaganje i kao takvi zahtevaju hitnu intervenciju,
• organizuje i koordinira zajedničke akcije sa komunalnim inspekcijama gradskih opština i učestvuje u zajedničkim akcijama komunalnog inspekcijskog nadzora i inspekcijskog nadzora nad trgovinom.
gorran2 gorran2 14:27 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављашjava

hm, Sistem ovde ipak radi, pa nepodobni komentari ekspresno završavaju na za to predviđenom mestu...
ohrabrujuće...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:32 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављашjava

Напомињем да мислим да могу да изведем и brain surgery.
gorran2 gorran2 15:18 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављашjava

nestaju nepodobni komentari

Nije valjda zbog Hondurasa?
Meni se baš dopao honduraski model brige o putevima:
Naime, sa grupom samostalnih putarskih radnika staneš pored rupe preko koje je nemoguće preći, i kad naiđe klijent, ponudiš mu da naspeš šljunka u rupu, da može da prođe.
Vrlo povoljno.
Uostalom, lopata može da se upotrebi na razne načine, tako da klijentela i nema nekog izbora.

A ako nema rupe, i to je rešivo...
docsumann docsumann 16:49 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
Ja sam u slobodno vreme direktor poljske bolnice.


Kakav istočnoevropski Spinoza: vlaški avatar, poljsko radno mesto, ljotićevski etos!


ha, pa famozni glagol spinovati svoje etimološke korjene vuče direktno iz imena čuvenog holandsko-jevrejskog filozofa.



gedza.73 gedza.73 18:05 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

princi
концепт пореза

je li to Tajitaj iz komunalne policije?
= Pa jeste ali nisam na radnom mestu.
- Nije važno, Vi ste komunalni policajac i za to primate platu. Ja sam Vam prijavio.
= Ali ovo je moj privatni telefon.
- Svejedno, ja sam Vam prijavio a ako ne uradite ništa podneću disciplinsku prijavu.
=Ali ja sam u inostranstvu.



Zovem broj Komunalne 011-2453-142

Niko se ne javlja.



Ponovo se niko ne javlja na 011-2453-142. Nađem na sajtu drugi broj 0800-110-011. Javlja se automat: Ne možete da zovete ovaj broj sa mobilnog, samo sa fiksnog. Za mobilni zovite 30-90-007.

Na 0113090007 opet automat koji me obaštava da su svi operateri zauzeti i da zovem... neki drugi put. Predstavim se, tražim da se i ona predstavi, kaže operater Mijatović.

Objasnim o čemu se radi.

= E pa onda mi tu ne možemo ništa.
Bahat, nadrkan ton, ONA kreće da se svađa!


Potražim broj Beograd puta,

Na 2763966 niko se ne javlja.



Rešim da zovem MUP,
...

Naravno da je slagao, niko se nije pojavio!


Svi ovi navedeni primaju platu iz budžeta, odnosno od poreza.
Meni se koncept nimalo ne sviđa. Što bih ja njih plaćao?

Na jednoj krivini (kontra nagib) godinama zimi vozila pune okolne njive.
otac čuo na tv-u kako neko (nadležan) poziva građane da ih obaveste o crnim tačkama na našim putevima kako bi ih propisno obeležili.
I krene on.
-Dobr dan, ja sam tajitaj.
-Nismo nadležni. Pozovite na broj...
-Nismo nadležni. Pozovite službu..
Zainatio se on i da li na njegovu inicijativu ili taljenjem proizvođača znakova sa nekim nadležnim u državnoj administraciji postave znak.

Da bi to, po mom blentavom shvatanju, funkcionisalo kako treba znak ne mora da košta kao da je obložen zlatnim listićima, ne mora proći kroz deset procedura gde zaludne ćate samo lupe pečat i ne mora građanin, pored svog posla, biti obavešten o svim ludačkim zakonskim aktima.

S druge strane vozač koji sleti sa puta, pored svih tih znakova, treba od svog osiguranja da plati postavljanje novog znaka, ludak koji prešfrlja znak sprejom odradi društveno koristan rad čišćenja puta u deonici od x kilometara.

Tek onda porez ima neku funckiju.

EPS non stop cmizdri kako je niska cena struje.
A u cenu ušli troškovi, zaposleni, zastarela mreža, krađa struje, seminari, odmori, plate fiktivnih radnika...
krkar krkar 18:09 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

SEKTOR ZA DEŽURNI INSPEKCIJSKI NADZOR I HITNE INTERVENCIJE: 3228-090


Evo sam ovo ukucao u telefon - hvala. Nisam znao a i nema ni na sajtu Grada (i te što su taj dulićevski sajt radili treba uškopiti nasred Terazija).

Inače, dobio popodne poruku od druga iz Nemačke koga mrzi ra se regisatruje da bi komentarisao.

Kaže da kod njega u Karlsruheu to funkcioniše tako da bilo kakvu nepravilnost javnih službi možeš da prijaviš bilo kojem zaposlenom u javnoj službi. Ovaj prosuti beton možeš da prijaviš poštaru a biljne vaši u gradskom parku hitnoj pomoći.

Svaka javna služba ima po najmanje jednog službenika kome je u opisu radnog mesta koordinacija sa drugim javnim službama. I kad ti zaustaviš poštara i pokažeš mu prosut beton on zvoe svog šefa, ovaj javlja dalje i tako stiže do tog obučenog i ovlašćenog koji zna ko je nadležan i koga treba da zove u kojoj službi - a i ima ime tog nadležnoj i dežurni broj a verovatno su se nekad negde i upoznali.

I sve funkcioniše!
predatortz predatortz 18:10 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

EPS non stop cmizdri kako je niska cena struje.
A u cenu ušli troškovi, zaposleni, zastarela mreža, krađa struje, seminari, odmori, plate fiktivnih radnika...



Prijatelju, to je lepši deo priče!
Kakve su kadrove zaposlili unazad godinu, dve, bićemo srećni ako narednih godina uopšte budemo imali struju.
krkar krkar 18:11 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Što bih ja njih plaćao?


Pa ja i tražim da se nekoliko tih budžetosisajućih neradnika okači o bandere kao primer i nauk.
predatortz predatortz 18:14 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
Što bih ja njih plaćao?


Pa ja i tražim da se nekoliko tih budžetosisajućih neradnika okači o bandere kao primer i nauk.


Naravno, ti bi i birao te srećne dobitnike...

Imam jedan predlog:

Može, ali da ih ubiješ vlastitim rukama. Ništa pomoćnici, ništa uniformisani izvršioci. Ti da vešaš!

Jesi li spreman na to?
Ja nisam!
krkar krkar 18:17 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Jesi li spreman na to?


Jesam.


Ja nisam!


Jebiga, neko za uređenu državu, neko za nacionalnu paradržavu.
gedza.73 gedza.73 18:18 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Kakve su kadrove zaposlili unazad godinu, dve, bićemo srećni ako narednih godina uopšte budemo imali struju.

Zavidni čoveče
Video sam fotografiju jedne dame. Trogodišnja stručna sprema, ali tange joj vrlo lepo stoje. Pogled preko ramena, napućene usne...
Odma' se vidi stručnjak. Profesionalac. iskusna u monterskim poslovima.
predatortz predatortz 18:20 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
Jesi li spreman na to?


Jesam.


Ja nisam!


Jebiga, neko za uređenu državu, neko za nacionalnu paradržavu.


Čekaj, razmisli dobro...

Pojednostaviću:

Da li si spreman da u Evropi, u državi koja nema smrtnu kaznu, bez suđenja, presude, prava na žalbu ( taman da smrtna kazna i postoji ) vešaš ljude o bandere na javnim mestima i da njihove leševe izložiš pogledu građana, dece...?

Iskreno me zanima tvoj odgovor.
krkar krkar 18:26 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Da li si spreman da u Evropi, u državi koja nema smrtnu kaznu, bez suđenja, presude, prava na žalbu ( taman da smrtna kazna i postoji ) vešaš ljude o bandere na javnim mestima i da njihove leševe izložiš pogledu građana, dece...?



Ko je rekao bez suđenja i prava na žalbu?

Spreman sam da se zalažem i politički borim da se uvede smrtna kazna vešanjem o banderu. Sve i po cenu da ja moram prvu da izvedem.

Momenat za malo tih revolucionarnih ekstrajudicijarnih vešanja o bandere nažalost nije iskorišćen. To je onaj 6. oktobar.

Nego, ne čini li ti se pomalo apsurdno (dobronameran sam pa ne verujem da je i bezobrazno) da ti, oficir paravojnih snaga jedne paradržave nastale mimo i uprkos svih zakona i propisa, uznos etici, poštenju i časti, mene u mojoj državi prozivaš za legalitet i legitimitet?
krkar krkar 18:37 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављашjava

hm, Sistem ovde ipak radi, pa nepodobni komentari ekspresno završavaju na za to predviđenom mestu...
ohrabrujuće...


Ma jok, samo u skojevsko-jurišantskom orgazmičkom grču nisi kliknuo na objavi
predatortz predatortz 18:39 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Nego, ne čini li ti se pomalo apsurdno (dobronameran sam pa ne verujem da je i bezobrazno) da ti, oficir paravojnih snaga jedne paradržave nastale mimo i uprkos svih zakona i propisa, uznos etici, poštenju i časti, mene u mojoj državi prozivaš za legalitet i legitimitet?


Ti ne poznaješ elementarne činjenice, a voliš da trućaš svašta.

Ja jesam bio oficir, ali oficir oružanih snaga koje su priznavale sve relevantne evropske i institucije UN. Da nisu, ne bi vodile razgovore, pregovore sa nama. Lično sam obezbeđivao sastanke kojim su prisustvovali visoki izaslanici Dejvid Oven i Torvald Stoltenberg ( tatko na današnji šef od NATO ), gledao svojim očima kako se rukuju, ćaskaju i pijuckaju sa mojim šefovima. A sad sve to osporava neki Krkar.

Potom, moja 'tvorevina' je nastala zaključivanjem međunarodnog mirovnog sporazuma, sa nadležnostima koje su ušle u ustav jedne od dve moje države. Kao takva ima pravo na Ustav, Skupštinu, vojsku, policiju, monetu, nezavisno pravosuđe, jasno naznačene granice i nadležnosti u tim granicama. Opet, sve po potpisanom sporazumu iza kojeg stoje najveće svetske sile.

I još jedna, sitna napomena:
Ja sam državljanin ove države, koju ti svojataš. Dakle, jednako pripada meni kao i tebi. A, po rođenju, obojica smo rođeni izvan njenih sadašnjih granica i nije mi jasno što se, koji kurac, uporno trsiš kako si ti 'rođeni'?!
krkar krkar 19:02 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

oficir oružanih snaga koje su priznavale sve relevantne evropske i institucije UN


Priznavale su činjenicu da su se nekakvi divljaci i primitivci nadigli da ubijaju okolo pa su se trudili da ih drže na lancu.

A kad su videli da se ti divljaci previše kurče onda su ih bombardovali.

Potom, moja 'tvorevina' je


Tvoja tvorevina je i dalje tvorevina. Dok se ne rastvori.


Ja sam državljanin ove države, koju ti svojataš. Dakle, jednako pripada meni kao i tebi. A, po rođenju, obojica smo rođeni izvan njenih sadašnjih granica i nije mi jasno što se, koji kurac, uporno trsiš kako si ti 'rođeni'?!


Ti si državljanin malo one, malo ove, kako ti odgovara koju da muzeš i gde da petljaš. Imaš dve vozačke dozvole, što je po zakonu Republike Srbije (koja je u državljanstvo primila na osnovu fašističkog principa koji je sebi ugradila u zakone) zabranjeno.

Razlika između mene i tebe je što sam ja u inostranstvu rođen slučajno ali sam oduvek bio državljanin Srbije (i u SFRJ su postojala republička državljanstva i uslov za državljanstvo SFRJ bilo je posedovanje jednog republičkog državljanstva).

A ti si zadržao državljanstvo Bosne i Hercegovine i pride uzeo i srbijansko. Da možeš principijelno da muljaš i tamo i ovamo.

Mašala!
predatortz predatortz 19:11 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш


Ti si državljanin malo one, malo ove, kako ti odgovara koju da muzeš i gde da petljaš. Imaš dve vozačke dozvole, što je po zakonu Republike Srbije (koja je u državljanstvo primila na osnovu fašističkog principa koji je sebi ugradila u zakone) zabranjeno


Lažeš! No, to ti je manir...

Moja BiH vozačka dozvola je uredno deponovana u Ljermontovoj.

Razlika između mene i tebe je što sam ja u inostranstvu rođen slučajno ali sam oduvek bio državljanin Srbije (i u SFRJ su postojala republička državljanstva i uslov za državljanstvo SFRJ bilo je posedovanje jednog republičkog državljanstva).


Razlika između mene i tebe je u tome što ja nisam fašista i što ljude ne delim na domicijelne i one koji su došli. I u sitnici da ja nemam komplekse zbog mesta rođenja, a koliko znam niko se nije namerno rodio u nekom mestu. Da se može birati mesto rođenja, ja ne bih izabrao ni svoju mahalu ni tvoju čaršiju.


A ti si zadržao državljanstvo Bosne i Hercegovine i pride uzeo i srbijansko. Da možeš principijelno da muljaš i tamo i ovamo.


Sporazum o dvojnom državljanstvu mi daje za pravo da imam oba državljanstva. U obe države se, koliko ja znam, za muljanje ( ako taj izraz podrazumeva nezakonite radnje ) krivično odgovara. Pošto nisam optužen za bilo šta, biće da i ne muljam. Na imovinu, koju posedujem u obe države, uredno plaćam poreze. Budžet punim u obe države. Nisam na jaslama ni jednoj. Dakle, samo sam im od koristi.

A, sad ono gadnije:


Priznavale su činjenicu da su se nekakvi divljaci i primitivci nadigli da ubijaju okolo pa su se trudili da ih drže na lancu.

A kad su videli da se ti divljaci previše kurče onda su ih bombardovali.


Da li je i Srbija bombardovana zbog toga što je nastanjena divljacima?
Ako jeste, verovatno ti je i ok da su tim 'divljacima' oni civilizovani vadili i prodavali organe.
krkar krkar 19:25 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш


Da li je i Srbija bombardovana zbog toga što je nastanjena divljacima?


Jeste. Što je dozvolila/učinila da divljaci prevladaju nad normalnim i poštenim svetom. I uvedu i sprovode svoje divljačke norme ponašanja. Zato je bombardovana. Između ostalog zbog vaših tvorevinskih Markala, Tuzla, Srebrenica... Sve je to bio uvod u bombardovanje Srbije.


vadili i prodavali organe.


Utvrđeno... u redakciji Kurira?

Navukao te Brajević da misliš da se organi stvarno vade na trotoaru a presađuju iza plota?
predatortz predatortz 19:28 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Zato je bombardovana. Između ostalog zbog vaših tvorevinskih Markala, Tuzla, Srebrenica... Sve je to bio uvod u bombardovanje Srbije.


Ajde?
A naređivao Karadžić? Srbija nije imala baš nikakve veze?


Jeste. Što je dozvolila/učinila da divljaci prevladaju nad normalnim i poštenim svetom. I uvedu i sprovode svoje divljačke norme ponašanja


Slažem se da je Srbija bombardovana jer je na planeti nadvladalo divljaštvo. Ali, ne krivi Srbiju. Srbija je mala i nejaka da zaustavi to divljaštvo. A, nažalost, nema ni interkontinentalne projektile.
krkar krkar 19:45 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Srbija nije imala baš nikakve veze?


Lepo sam napisao između ostalog.

Srbija jeste itekako imala veze, sve kje to smišljeno, planirano i zakuvano na potezu Francuska 7 - Knez Mihajlova - Banjica (Institut bezbednosti). Vi ste samo bili izvršioci (umnogome oduševljeni, kučići srećni što gazda svaki put opet baca ... lobanju).


Slažem se da je Srbija bombardovana jer je na planeti nadvladalo divljaštvo


Prazne priče, kume, prazne priče. Srbija je bombardovana što je U SRBIJI napravila divljaštvo i nasilno ga izvozila dokle je mogla.
predatortz predatortz 19:52 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш


Prazne priče, kume, prazne priče. Srbija je bombardovana što je U SRBIJI napravila divljaštvo i nasilno ga izvozila dokle je mogla.


Da im se zahvalimo?

Srbija je, kao i niz drugih država, bombardovana jer im se moglo. Sada su ostali krupni igrači pa je Nobelovac u nezgodnoj situaciji. Ostala navika da se kurči, a muda nedostaje...
predatortz predatortz 20:02 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Vi ste samo bili izvršioci (umnogome oduševljeni, kučići srećni što gazda svaki put opet baca ... lobanju).


Grešiš, Krkar, grešiš...
Daleko smo mi bili od bilo kakvog oduševljenja.
Samo smo stavljeni pred težak izbor.

Sa jedne strane opasan ludak, fanatik, islamista sa kojim života nema.

Sa druge strane nedonošče komunizma, ništa manji ludak...
Samo, sa te strane je bila Srbija. Ma ko da je bio na njenom čelu, a pojma nemaš koliko mi je žao što nije bio neko pametniji - mi smo sa njim morali.
princi princi 20:10 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Prazne priče, kume, prazne priče. Srbija je bombardovana što je U SRBIJI napravila divljaštvo i nasilno ga izvozila dokle je mogla.

Ja bih ipak ćutao o tome da sam na tvom mestu.
qqriq qqriq 20:22 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

princi
20:10 08.06.2015
Re: Човече, потпуно погрешно постављаш
Prazne priče, kume, prazne priče. Srbija je bombardovana što je U SRBIJI napravila divljaštvo i nasilno ga izvozila dokle je mogla.

Ja bih ipak ćutao o tome da sam na tvom mestu.





Promaklo mi u prvom čitanju.
Bombardovanje IM neću oprostiti nikad.
JJ Beba JJ Beba 20:39 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

И, друго, после резултата јучерашњих избора, немој неко нешто да је приговорио Турцима. Велика нација. Јебо нас Карађорђе.


ve-li- ka!!! imperija bre
kamo sreće da smo od njih povukli nešto
JJ Beba JJ Beba 20:45 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Nadao sam de da je tako. Zamisli, Marantz pojačalo!!!

ja sam imala marantz. imama ga još uvek, nakačila komp na njega
a imam i gramofon koji radi, sony
jbga nekada se dobro jelo baš
krkar krkar 20:48 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш


Ja bih ipak ćutao o tome da sam na tvom mestu.


Što? Da ne misliš da ti možda o tome nešto više znaš?
krkar krkar 20:50 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

opasan ludak, fanatik, islamista sa kojim života nema


Vidim da je Brajević danas radio po trotoarima prekovremeno, vadio mozgove ceo dan
predatortz predatortz 20:54 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar
opasan ludak, fanatik, islamista sa kojim života nema


Vidim da je Brajević danas radio po trotoarima prekovremeno, vadio mozgove ceo dan


Izvini, a šta je po tebi čovek koji u svom delu kaže da je opravdano nasilje u procesu islamizacije, čak i ako muslimani nisu većina?

Uzgred, ne znam zašto Brajovića uplićeš u ovu priču?
Poznajem ga, doduše površno, ali čovek nikada nije delio ove moje stavove. Možda, u nekim vašim razgovorima jeste. U našim, nije.
krkar krkar 21:00 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Uzgred, ne znam zašto Brajovića uplićeš u ovu priču?


Sam se upleo, dobrovoljno


koji u svom delu


Koje si ti čitao? U originalu, integralno? Samostalno i dobrovoljno, pre mobilizacije (ili kako se već zvao proces realizacije slobode uma koji te doveo do četnitetskog oficira policije)?
krkar krkar 21:04 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

ja sam imala marantz. imama ga još uvek, nakačila komp na njega
a imam i gramofon koji radi, sony


Da prostiš, Marantz pojačalo je kao lada niva. A Sony gramofon kao pezejac.

Bila je ona jedna serija Marantz top line pretpojačala i pojačala od masivnog aluminijuma sa ooooooogromnim vumetrima četvrtastim, celu prednju stranu su zauzimali. E, to je već bilo nešto. Ne mogu da se setim modela ali bio je ispisanim nekim kaligrafskim pismom.

Ovo ostalo su Nad, Cambridge Audio, Arcam, Onkyo i slične stvari kojima sam se ja zanimao jele za doručak
predatortz predatortz 21:05 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Koje si ti čitao? U originalu, integralno?


Ono iz 1990. Pre je, znaš i sam, bilo van zakona.

Uzgred, ovo je trebalo da priznam za svog predsednika, i da živim u državi ustrojenoj na ovakvim demokratskim principima?

krkar krkar 21:15 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Uzgred, ovo je trebalo da priznam za svog predsednika, i da živim u državi ustrojenoj na ovakvim demokratskim principima?


Pa si, tako načitan i razmišljajući svojom glavom, izabrao ove demokratske principe:


predatortz predatortz 21:22 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Pa si, tako načitan i razmišljajući svojom glavom, izabrao ove demokratske principe:


Trebalo je da skratim ćunu, po tebi? Ili da ustuknem pred onim majmunima koje je Alija doveo?

Nego, reci ti meni:

Kakva bi bila ta Bosna da su se ovi Alijini razmahali? Možda kao Sirija danas?
Mi smo samo prvi koji smo zlo prepoznali. Jbga, petao koji prvi kukuriče obično najebe.
No, mi velikog izbora nismo imali. Čak i ovaj vaš pod lipom, kojeg mi nismo birali nego vi, bio je bolji izbor. Istina, mnogo nam je smetao i podmetao klipove, ali ne krivim njega. Krivim vojsku koja ga nije ubila.
princi princi 21:30 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

krkar

Ja bih ipak ćutao o tome da sam na tvom mestu.


Što? Da ne misliš da ti možda o tome nešto više znaš?

Da, znam i više nego što bih voleo da znam. Znam za koga si pisao i za koga si radio u vreme dok su bombardovali grad u kome si odrastao i u kome sad živiš, i mislim da ne bi trebalo time previše da se hvališ.
G.Cross G.Cross 21:33 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

JJ Beba
И, друго, после резултата јучерашњих избора, немој неко нешто да је приговорио Турцима. Велика нација. Јебо нас Карађорђе.


ve-li- ka!!! imperija bre
kamo sreće da smo od njih povukli nešto


Eh, gde bi bili Turci da nisu vladali nad Srbima 500 godina

G.Cross G.Cross 21:33 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

JJ Beba
И, друго, после резултата јучерашњих избора, немој неко нешто да је приговорио Турцима. Велика нација. Јебо нас Карађорђе.


ve-li- ka!!! imperija bre
kamo sreće da smo od njih povukli nešto


Eh, gde bi bili Turci da nisu vladali nad Srbima 500 godina

G.Cross G.Cross 21:33 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

JJ Beba
И, друго, после резултата јучерашњих избора, немој неко нешто да је приговорио Турцима. Велика нација. Јебо нас Карађорђе.


ve-li- ka!!! imperija bre
kamo sreće da smo od njih povukli nešto


Eh, gde bi bili Turci da nisu vladali nad Srbima 500 godina

G.Cross G.Cross 21:33 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

JJ Beba
И, друго, после резултата јучерашњих избора, немој неко нешто да је приговорио Турцима. Велика нација. Јебо нас Карађорђе.


ve-li- ka!!! imperija bre
kamo sreće da smo od njih povukli nešto


Eh, gde bi bili Turci da nisu vladali nad Srbima 500 godina

G.Cross G.Cross 21:33 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Izvinjavam se, moj fckng BBERRY opet lupa gluposti.

G.Cross G.Cross 21:33 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

..
G.Cross G.Cross 21:34 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

.
predatortz predatortz 21:38 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Eh, gde bi bili Turci da nisu vladali nad Srbima 500 godina


U Aziji, gde im je i mesto!
JJ Beba JJ Beba 21:39 08.06.2015

Re: Човече, потпуно погрешно постављаш

Da prostiš, Marantz pojačalo je kao lada niva. A Sony gramofon kao pezejac.



imala sam i JVC sistem, konzola ko na spejs šatlu: držač u tri nivoa, pojačalo, predpojačalo, risiveri trtemrte. prodala 1983, zauzimalo mi pola sobe :))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana