Politika| Region| Religija

Kamen za u glavu

freehand RSS / 12.07.2015. u 08:08

Simbolički gledano kamen koji je pogodio Aleksandra Vučića na njegovom usponu uz, opet njegovu, Via Dolorosa bačen je najmanje dvema rukama: njegovom sopstvenom još onomad kad se tim sportom bavio tako rado i kamenje bacao tako štedro; druga je ruka bila ruka onih koji su ga mesecima i nedeljama ohrabrivali da se u ime pomirenja u Potočarima pojavi. Ruka budale koja je fizički kamen podigla i hitnula bila je samo puka transmisija.

Vučić se - čak i ako nije imao izbora na svom martirskom maršu kroz špalir sopstvenih utvara iz prošlosti - poneo hrabro i odgovorno prihvativši odlazak u Potočare. Medijski dramolet i prigodno teatralno kič-sočinjenije od vanredne sednice vlade i koinferencije za štampu koliko su besmisleni tim su više vućićevski alati za kolorisanje velike scene njegovog Stradanija. No još mu je jedno pozitivno brojanje što je i  tako dušmanski i katilski bez očinjeg vida ostavljen - ruku pomirenja pružio u smeru za koji je - valjda Proviđenjem a ne inspicijentovim glasom vođen - odredio da je smer prema onima što ne znaju šta čine.

Potočari, opet, izgubili su odavno (ako su ga ikad imali) onaj oreol neupitne žalosti i dostojanstva u bolu. Jad i bol nad sopstvenim mrtvima traže samoću i ne podnose ni buku ni strance. Spektakl u kome se svake godine ukopavaju novi i novi zemni ostaci pronađeni i u toku godine čuvani za tu specijalnu priliku ima neke druge svrhe i namene. Veliki nekro-hepening sa primesama kanibalizma upriličavan je manje da podseti, više da optuži. I što to aktuelne političke prilike i okrugli jubileji više traže to su optužbe glasnije i žešće. Ove je godine, eto, umesto neprežaljene a mrtvorođene Rezolucije upriličen kamen. Dakle - duplo golo. 

Opet, optužbe i pomirenje teško idu zajedno. 

No, kad je to i bilo lako - pomiriti se rukama koje još mirišu na krv?  



Komentari (237)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hazar hazar 08:34 12.07.2015

Pomirenje

Poslednjih 15 dana samo slušam o pomirenju. Za rat (posebno građanski, verski rat), kao i pomirenje potrebne su dve strane. Srbija je načinila prvi korak, ako ništa, a ono bar zato što je Srebrenica najveći od svih zločina u BiH.Sa muslimanske (bošnjačke) strane niko i nikad do sada nije zažalio za srpskim žrtvama.

Premijer Srbije nije trebao da ide u Potočare (druga stvar je što je verovatno bio izložen ogromnom pritisku da ide). Svako dalje posipanje pepelom srpskih vlastodržaca samo učvršćuje Bošnjake u uverenju da su oni žrtve i samo žrtve. Mladi naraštaji ništa drugo neće ni znati ni misliti sem da treba da se svete. To je sejanje zla za buduće generacije, a ne put ka pomirenju.
anonymous anonymous 08:48 12.07.2015

Re: Pomirenje

Za rat (posebno građanski, verski rat), kao i pomirenje potrebne su dve strane.


Za rat , pa ni za pomirenje najčešće nisu dovoljne samo dve strane.

Ovu pretpostavljenu binarnu šemu rata treba dekonstruisati, pa ponovno kritički promisliti, da bi se bilo šta na ovom svetu razumelo.



freehand freehand 08:49 12.07.2015

Re: Pomirenje

anonymous
Za rat (posebno građanski, verski rat), kao i pomirenje potrebne su dve strane.


Za rat , pa ni za pomirenje najčešće nisu dovoljne samo dve strane.

Ovu pretpostavljenu binarnu šemu rata treba dekonstruisati, pa ponovno kritički promisliti, da bi se bilo šta na ovom svetu razumelo.




Da. Za rat je dovoljan jedan.
highshalfbooze highshalfbooze 09:14 12.07.2015

Re: Pomirenje

Da. Za rat je dovoljan jedan.


Ja bi ipak rekao da ih je potrebno barem dvoje. Jedan koji podbunjuje iz koristi i onaj napunjen mržnjom koji ubija za njega.
Pa me baš interesuje šta se muva po glavi onoga ko se vozio po ratištu vozilom na kome je bila ljudska lobanja, onog ko je zagovarao mržnju i osvetu. I šta misle građani zemlje čiji je premijer to radio, pa se sad posipa pepelom, a usput posipa pepelom i brojne nevine za taj rat, dok krivce i dalje ljubomorno čuva.

Inače ga je u budze pogodio. Kako li baš tamo...
anonymous anonymous 09:21 12.07.2015

Re: Pomirenje

Za rat je dovoljan jedan.





"Kada osete da im autoritet slabi usled predugog trajanja mirnog stanja i udruživanja njihovih podanika, vladarima preostaje da počine mnoštvo nečasnih dela, da se na đavolski način potajno dogovaraju sa drugim vladarima i , kada nađu izgovor, izazove se rat, da bi se pomoću nesloge razdvojili svi koji su nekada živeli blisko povezani, i da bi se zahvaljujući neobuzdanom autoritetu koji neređuje rat, nesrećni narodi opljačkali. "


anonymous anonymous 09:44 12.07.2015

Re: Pomirenje


SREBRENICA - kao paradigma nepravovremene i neprimerene reakcije svetske zajednice postala je izgovor, opravdanje za novu američku strategiju " preventivnog ratovanja "
koja omogućava vojno-militarističko delovanje svuda gde su navodno ugroženi demokratija i ljudska prava ( čitaj .... američki interesi )

"In 2005, Christopher Hitchens defended the US decision to invade Iraq with an article entitled “From Srebrenica to Baghdad.” In 2011, when Guardian columnist Peter Preston advocated military intervention in Libya, his article began with the words: “Remember Srebrenica?” In 2012, a call in CNN for Western intervention in Syria appeared under the title “Syria, Sarajevo, and Srebrenica.” And a 2014 article on ISIS advances in Syria warned of a possible “New Srebrenica,” with the implication that Western military action was needed to prevent this calamity. "


Iz navedenog razloga, podsećanje na zločin će dugo biti prisutno , sa isticanjem uvek novih njegovih dimenzija, i bez ikakvog razmišljanja da li će način tog podsećanja voditi pomirenju ili ne.


Srebrenica kao presedan



freehand freehand 11:07 12.07.2015

Re: Pomirenje

Ja bi ipak rekao da ih je potrebno barem dvoje.

Za napad na Jugoslaviju bio je dovoljan NATO, i taj se napad nije ni zvao ratom već je bio "intervencija".
Za napad na Irak bile su dovoljne SAD, NATO je bio smokvin list.
Za napad na Libiju takođe je bio dovoljan NATO.
U sva tri slučaja druga je strana bila samo nemoćna žrtva.

Pa me baš interesuje šta se muva po glavi onoga ko se vozio po ratištu vozilom na kome je bila ljudska lobanja, onog ko je zagovarao mržnju i osvetu. I šta misle građani zemlje čiji je premijer to radio, pa se sad posipa pepelom, a usput posipa pepelom i brojne nevine za taj rat, dok krivce i dalje ljubomorno čuva.

Inače ga je u budze pogodio. Kako li baš tamo...

Taj o kome govoriš predsednik je stranke koja je samo na osnovu njega stranka sa apsolutnom većinom i vlašću gde god se na izborima pojavila.
Tamo gde je pogođen pojavio se u svojstvu predsednika vlade Srbije.
A ovaj snimak govori da je događaj bio sve samo ne naivan.

Ne znam iz kog razloga, ali izgleda da linkovani video (snimak napada naslovljen kao ekskluzivni na sajtu vesti b92) više ne radi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:31 12.07.2015

Re: Pomirenje

freehand
Za rat je dovoljan jedan.

Naravno da je za rat dovoljno jedna strana koja ga započinje i vodi ili do ostvarenja svog ratnog cilja ili do ratnog poraza. Nisu retki ni slučajevi pat pozicija koji se završavaju klimavim mirom.

U konkretnom slučaju, a reč je u bivšoj federalnoj jedinici SFRJ Bosni i Hercegovini za građanski rat u BiH je odgovorna jedna strana. Tu stranu je zastupao Alija Izetbegović i njegova stranka SDA koju je izabralo većinsko stanovništvo Muslimanske nacionalnosti i muslimanske vere u BiH. Cilj im je bio da se otcepe od SFRJ i stvore nacionalnu unitarnu državu BiH. Kako to nisu mogli ostvariti političkim sredstvima započeli su rat. U ostvarenju njihovih ratnih ciljeva imali su pomoć najmoćnijih zapadnih zemalja (SAD i članica NATO) koje su u završnoj fazi rata uzeli učešća kao neposredni ratni saveznici. Srbima u BiH je taj rat nametnut i nije im preostalo ništa drugo nego da ga prihvate.

To su gole činjenice, ostalo je propagandna magluština. Iz te magluštine, a zahvaljujući pre svega bošnjačkim ratnim saveznicima (SAD, UK...), nismo do današnjeg dana izašli. Zato mnogi jasno ne vide ni ko je rat započeo, a što je najgore ne vide se ni žrtve na srpskoj strani, a ni zločinci na bošnjačkoj strani koji su ratne zločine počinili. Zaboravlja se da u ratovima sve zaraćene strane čine rane zločine.

Relativno je nova pojava da se oni koji su rat započeli pretstavljaju kao jedine žrtve tog rata i pred međunarodnim sudovima optužuju drugu stranu za ratne zločine. Aktuelna raspodela moći u svetu to omogućava.


freehand freehand 11:37 12.07.2015

Re: Pomirenje

U ostvarenju njihovih ratnih ciljeva imali su pomoć najmoćnijih zapadnih zemalja (SAD i članica NATO) koje su u završnoj fazi rata uzeli učešća kao neposredni ratni saveznici. Srbima u BiH je taj rat nametnut i nije im preostalo ništa drugo nego da ga prihvate.

Sad, kome je i kako rat nametnut ostaje kao veliko pitanje. Muslimani su svakako najveće žrtve svog tog sranja, a poslednji su koji su bili u stanju da ikom išta nametnu i koji su rat nametali.
Ali evo i ovde fine slike za podsećanje:

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:41 12.07.2015

Re: Pomirenje

freehand
Muslimani su svakako najveće žrtve svog tog sranja, a poslednji su koji su bili u stanju da ikom išta nametnu ikoji su rat nametali.

Jesu najveće žrtve. Žrtvovali ih njihovi saveznici za svoje geostrateške interese. Stradali su a nisu dobili tu svoju državu, jer današnja BiH je mnogo toga, ali država nije.
freehand freehand 11:45 12.07.2015

Re: Pomirenje

Vojislav Stojković
freehand
Muslimani su svakako najveće žrtve svog tog sranja, a poslednji su koji su bili u stanju da ikom išta nametnu ikoji su rat nametali.

Jesu najveće žrtve. Žrtvovali ih njihovi saveznici za svoje geostrateške interese. Stradali su a nisu dobili tu svoju državu, jer današnja BiH je mnogo toga, ali država nije.

Svi su ih žrtvovali. I komšije Srbi, i komšije Hrvati, i braća iz Rijada, i braća iz Ankare, i ujka iz Vašingtona.
A to što BiH nije i ne može biti funkcionalna država jeste činjenica ali je i velika nesreća i stalno potencijalno žarište i generator krize i novih nesreća.
omega68 omega68 11:45 12.07.2015

Re: Pomirenje

Muslimanske nacionalnosti

То не постоји
muslimanske vere

То постоји.
Заправо ни то не постоји, постоји исламска/мухамеданска вера
,,Бошњаци'' не постоје.
Постоји становништво Босне које је мухамеданске/муслиманске вероисповести.
Турци из доба њиховог освајања Хелма су занемарљивог броја, на истом.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:42 12.07.2015

Re: Pomirenje

freehand
Svi su ih žrtvovali. I komšije Srbi, i komšije Hrvati, i braća iz Rijada, i braća iz Ankare, i ujka iz Vašingtona.
A to što BiH nije i ne može biti funkcionalna država jeste činjenica ali je i velika nesreća i stalno potencijalno žarište i generator krize i novih nesreća.

Da potsetim: Sa komšijama Srbima i Hrvatima bio je potpisan sporazum (Karington-Kutiljerov plan) kako bi se rat izbegao. Po tom planu Bosna i Hercegovina je trebalo da postane decentralizovana država u kojoj bi svi kantoni bili podeljeni po nacionalnoj osnovi. Potpisali su ga 18. marta 1992. Alija Izetbegović u ime Bošnjaka, Radovan Karadžić u ime bosanskih Srba i Mate Boban u ime bosanskih Hrvata. Nakon sastanka s američkim ambasadorom u Jugoslaviji Warrenom Zimmermannom 28. marta 1992., Alija Izetbegović je odbacio taj plan i rat je počeo.
princi princi 12:44 12.07.2015

Re: Pomirenje

potsetim

Uh, call me grammar nazi, ali priznajem da sam nenaviknut na ovakve kikseve od strane gos'n Stojkovića.
freehand freehand 13:28 12.07.2015

Re: Pomirenje

Nakon sastanka s američkim ambasadorom u Jugoslaviji Warrenom Zimmermannom 28. marta 1992., Alija Izetbegović je odbacio taj plan i rat je počeo.

Nakon sastanka Alija Izetbegović izvršio je šta mu je rečeno i odbacio plan. Činjenične preciznosti radi.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:46 12.07.2015

Re: Pomirenje

princi
priznajem da sam nenaviknut na ovakve kikseve od strane gos'n Stojkovića.

Hvala na komplimentu.
highshalfbooze highshalfbooze 15:57 12.07.2015

Re: Pomirenje

Za napad na Jugoslaviju bio je dovoljan NATO

Da, kontam na šta misliš...
aj o kome govoriš predsednik je stranke koja je samo na osnovu njega stranka sa apsolutnom većinom i vlašću gde god se na izborima pojavila.

To se i pitam, šta je tu apsolutnu većinu privuklo? Minuli rad, ili nešto drugo? Prvo ćemo malo da huškamo, pa ćemo posle da se malo mirimo, pa ćemo da se posipamo pepelom, i taj rad...
nsarski nsarski 19:54 12.07.2015

Re: Pomirenje

Uh, call me grammar nazi, ali priznajem da sam nenaviknut na ovakve kikseve od strane gos'n Stojkovića.


Ma, meni je totalno kul kada u NY Timesu, u tekstu o Djokovicevoj pobedi na Wimbledonu, nadjes ovakav komentar:



Lik koji se predstavlja kao Mike Russell je "komentarisao". Znaci, koliko taj tip razume svetsku situaciju, jasno je da je "predsednik" Srbije onomad bio na "Kosovu" i tamo je popio kamenicu u tintaru. Jebiga, onda shvatis da vanzemaljci uopste nisu plod maste.

This is the world we live in my friend, ostalo su "buncanja oko nocnog suda", kako rece Krleza.

Velika je slika, pardoniraj, ali scroll na desno...
milojep milojep 20:09 12.07.2015

Re: Pomirenje

One engleske i ostale belosvetske smradine na tribinama All England Club-a koje na dobijeni meč poen Djokvića ostaju sledjene i ne udostoje se da daju i najmanji aplauz su upravo slika i prilika sa jedne strane takvih idiota kao taj Mike Russell a sa druge strane neizlečivih rasista i bahatih govana koja misle da im džukačka pedigrea daju nekakvu višu vrednonst.
To je upravo leglo svih zala koje na kraju krajeva dovedoše i do ovog' kamena u glavu...
princi princi 20:12 12.07.2015

Re: Pomirenje

Majk Raselj.
nsarski nsarski 22:49 12.07.2015

Re: Pomirenje

princi
Majk Raselj.

Raselj il' ne Raselj, strasno je kad uvidis da se ne suocavas sa kosmickim neznanjem neke budale vec sa stanjem svesti koju je nemoguce dokuciti niti joj prici bilo kakvim poznatim metodima. Vanzemaljci, rekoh - slicno kao neki od blogera ovdasnjih.
princi princi 10:10 13.07.2015

Re: Pomirenje

Па суочаваш се са "космичком" мржњом. Та мржња би постојала, вероватно, независно од Срба. То је као овај наш Омега. Он мрзи, шта ја знам, Енглезе, Американце, Хрвате, Јевреје, кога већ не. Да нема њих мрзео би неког другог, комшију, сељаке из суседног села... Једноставно му се тако премрежио мозак, нека неуропластика, јебем ли га.
docsumann docsumann 16:18 13.07.2015

Re: Pomirenje

Па суочаваш се са "космичком" мржњом.


da li je neznanje preduslov za mržnju?

pa čak i kod inteligentnih i obrazovanih ljudi koji mrze.

eto zašto, između ostalog, mislim da je psihonautika korisna aktivnost.
suočavanje sa nivoima svijesti-energije-materije na kojima prestaje egzistencijalna lokalnost i partikularna pojavnost, eliminiše prostor za mržnju onog drugog, jer to drugo kao takvo ni ne postoji.
to drugo i ti ste isto.

to je spoznaja koja liječi.
tess tess 08:59 14.07.2015

Re: Pomirenje

То је као овај наш Омега. Он мрзи, шта ја знам, Енглезе, Американце, Хрвате, Јевреје, кога већ не. Да нема њих мрзео би неког другог, комшију, сељаке из суседног села

Auf, kakvo fulanje.
vcucko vcucko 13:18 14.07.2015

Re: Pomirenje

tess
То је као овај наш Омега. Он мрзи, шта ја знам, Енглезе, Американце, Хрвате, Јевреје, кога већ не. Да нема њих мрзео би неког другог, комшију, сељаке из суседног села

Auf, kakvo fulanje.


Bez uvrede, ali to je kao da je isplovio za Urugvaj pa kod Cape-a okrenuo levo za Šangaj.
vera.nolan2 vera.nolan2 11:13 15.07.2015

Re: Pomirenje

mislim da je psihonautika korisna aktivnost.
suočavanje sa nivoima svijesti-energije-materije na kojima prestaje egzistencijalna lokalnost i partikularna pojavnost,


Dokse,misliš da je to moguće većini ljudi,mnogima je dovoljna i kičmena moždina samo,kako većina funkcioniše,bez svesti o sebi,drugima i realnosti ..posebno u masi,grupi (definisanoj nacionalno,religijski..),...ne funkcioniše kritički odnos individue:
"Pojedinac u masi,intelektualno slabi, afektivno biva otkočen, gubi sposobnost umerenosti i odgađanja, postaje sklon prelaženju svih granica u izražavanju emocija, psihički jako regredira"...etc
vera.nolan2 vera.nolan2 11:30 15.07.2015

Re: Pomirenje

propagandna magluština.

Sve strane imaju svoje magle i vidike...
Sve je mučno i strašno,sve u vezi tog nepotrebnog rata,da je bilo razuma...
Gledala sam jedan,užas - dokumentarac,ako je ovo tačno,nema nam spasa,nikad i nigde i nikome i uvek će biti nevinih žrtava za funkcionalnu upotrebu.

docsumann docsumann 17:32 15.07.2015

Re: Pomirenje

vera.nolan2
mislim da je psihonautika korisna aktivnost.
suočavanje sa nivoima svijesti-energije-materije na kojima prestaje egzistencijalna lokalnost i partikularna pojavnost,


Dokse,misliš da je to moguće većini ljudi,mnogima je dovoljna i kičmena moždina samo,kako većina funkcioniše,bez svesti o sebi,drugima i realnosti ..posebno u masi,grupi (definisanoj nacionalno,religijski..),...ne funkcioniše kritički odnos individue:
"Pojedinac u masi,intelektualno slabi, afektivno biva otkočen, gubi sposobnost umerenosti i odgađanja, postaje sklon prelaženju svih granica u izražavanju emocija, psihički jako regredira"...etc


da, političke elite nastoje da zadrže pojedinca utopljenog, obezglavljneog i obezličenog u tom projektovanom masmedijumu.
on im treba kao potrošački kanal, sa brojem računa, preko kojeg vrši priliv i odliv virtuelnih hit poena, tj. novca.
što brže trači za šargarepom okačenom o štap, šargarepa mu se pričinjava sve veća.

emsiemsi emsiemsi 09:22 12.07.2015

Наук Сребренице !

Муслимани нама Србима пружају прилику за наук како се односити према жртвама свога народа (када нам већ нису били довољни Јасеновац и сва Јадовна).
Но, нисам сигуран да ћемо се ми икада опаметити, јер нити из овога последњег рата нисмо могли да попишемо своје жртве (па кажемо да је жртава бомбардовања било између 2 или 3 хиљаде итд.).
princi princi 09:52 12.07.2015

Re: Наук Сребренице !

emsiemsi
Муслимани нама Србима пружају прилику за наук како се односити према жртвама свога народа (када нам већ нису били довољни Јасеновац и сва Јадовна).
Но, нисам сигуран да ћемо се ми икада опаметити, јер нити из овога послељег рата нисмо могли да попишемо своје жртве (па кажемо да је жртава бомбардовања било између 2 или 3 хиљаде итд.).

Kad bi Srbi radili oko Jasenovca ovo što Muslimani rade oko Srebrenice ja bih se stideo što sam Srbin.
freehand freehand 11:21 12.07.2015

Re: Наук Сребренице !

emsiemsi
Муслимани нама Србима пружају прилику за наук како се односити према жртвама свога народа (када нам већ нису били довољни Јасеновац и сва Јадовна).
Но, нисам сигуран да ћемо се ми икада опаметити, јер нити из овога послељег рата нисмо могли да попишемо своје жртве (па кажемо да је жртава бомбардовања било између 2 или 3 хиљаде итд.).

Ovo o čemu govoriš nauk je samo o tome kako se radi propaganda i kako se od žrtava prave tokeni.
Hvala ali ne hvala.
emsiemsi emsiemsi 13:36 12.07.2015

Re: Наук Сребренице !

princi
emsiemsi
Муслимани нама Србима пружају прилику за наук како се односити према жртвама свога народа (када нам већ нису били довољни Јасеновац и сва Јадовна).
Но, нисам сигуран да ћемо се ми икада опаметити, јер нити из овога послељег рата нисмо могли да попишемо своје жртве (па кажемо да је жртава бомбардовања било између 2 или 3 хиљаде итд.).

Kad bi Srbi radili oko Jasenovca ovo što Muslimani rade oko Srebrenice ja bih se stideo što sam Srbin.

Сагласан !
ПС. Мислим да знаш шта сам хтео да кажем.
abraham_linkoln abraham_linkoln 13:18 12.07.2015

Kamen ima ime

Vućić VS Vučić!
princi princi 10:06 13.07.2015

Re: Kamen ima ime

abraham_linkoln
Vućić VS Vučić!

Абрахаме, друже, теби овај хумор thing баш иде од руке.
zilikaka zilikaka 13:43 12.07.2015

20

Vučić se - čak i ako nije imao izbora na svom martirskom maršu kroz špalir sopstvenih utvara iz prošlosti - poneo hrabro i odgovorno prihvativši odlazak u Potočare.


Komšija, dobar tekst si napisao.
Uglavnom mislim da sve stoji, al zar politika (a i život) ne beše veština igranja podeljenim kartama?

Ne znam, verovatno sam mnoogo naivna i neupućena, al ja nešto držim da su naša gospoda iz protokola i obezbeđenja morala otići tamo mnoogo ranije.
Onda bi na vreme videli da je predviđeno da on ostavi kola u tački A i provlači se kroz masu do tačke B.
Dalje, ako ta naša gospoda koja su tamo otišla, ne uspeju sa tamošnjom sličnom gospodom da to promene, svakako su trabala lepo sve da nacrtaju, pa se profesionalno obrate nekoj trećoj gospodi, možda baš od Merkelove, sa sve skicama u ruci.

Možda bi se ovakvim pristupom izbeglo da premijera Srbije tokom posete stranoj državi vitlaju kroz masu ko besnu džukelu, a on i njegovi beže da uteknu i glavu spasu.
freehand freehand 13:47 12.07.2015

Re: 20

Ne znam, verovatno sam mnoogo naivna i neupućena, al ja nešto držim da su naša gospoda iz protokola i obezbeđenja morala otići tamo mnoogo ranije.
Onda bi na vreme videli da je predviđeno da on ostavi kola u tački A i provlači se kroz masu do tačke B.
Dalje, ako ta naša gospoda koja su tamo otišla, ne uspeju sa tamošnjom sličnom gospodom da to promene, svakako su trabala lepo sve da nacrtaju, pa se profesionalno obrate nekoj trećoj gospodi, možda baš od Merkelove, sa sve skicama u ruci.

Šta da ti kažem?
al zar politika (a i život) ne beše veština igranja podeljenim kartama?

Rekoh to već kod Milenkovića, a i Mara je odlično sažela. Mislim da su odradili sve što su najbolje mogli.
A u tekstu gore i piše: sve je to jedan veliki proscenijum koji služi tome da se pošalju željene poruke. Ovde se, izgleda, režiser malo preigrao.
myredneckself myredneckself 00:12 13.07.2015

Re: 20

freehand
sve je to jedan veliki proscenijum koji služi tome da se pošalju željene poruke. Ovde se, izgleda, režiser malo preigrao.

Veliki nekro-hepening sa primesama kanibalizma upriličavan je manje da podseti, više da optuži.

Da, juče sam bila šokirana tom scenom sa neobičnim, okruglim, kamenim praktikablima.
I ja mislim da se režiser preigrao, valjda od silnog foršpilovanja.

U jednom momentu, dok sam gledala snimke i onu razjarenu rulju kako baca kamenje s jako lošim namerama, javila mi se mučnina i momentalni bol u mozgu od sve te mržnje, smišljenog ponižavanja, i moje pomisli ne, nema tu skorog pomirenja...
Dotukla me asocijacija na Suddenly last summer, od T. Vilijamsa, kad u onom malom španskom selu rulja primitivnih seoskih mladića progoni Sebastiana, sustižu ga, i počnu da komadaju njegovo telo, kidaju meso i počinju da ga jedu.
Padaju ti na pamet ta pitanja koja Vilijams postavlja u tom delu - o bogu, humanosti, prirodi zla.
I, baš je fascinantno, gledaš prenos tog hepeninga gde bi, da je dobro, a nije, ta ista pitanja trebalo da budu suština.
Ali, nema ni odgovora, ni pokušaja, ni volje za njih.
Bruka i zlo.
freehand freehand 00:18 13.07.2015

Re: 20

Dotukla me asocijacija na Suddenly last summer, od T. Vilijamsa

A ja gledam te snimke i kroz glavu mi prođe - E Vučiću, Vučiću, gospodine Goluža...
myredneckself myredneckself 09:37 13.07.2015

Re: 20

freehand
Dotukla me asocijacija na Suddenly last summer, od T. Vilijamsa

A ja gledam te snimke i kroz glavu mi prođe - E Vučiću, Vučiću, gospodine Goluža...

Džavole!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:54 12.07.2015

Predizborna kampanja

Aktuelni premijer Srbije je u permanentnoj predizbornoj kampanji, u stalnoj, perverznoj trci za tzv. rejtingom, po cenu ove blamaže u Potočarima.

Dakle, ko tebe kamenom, ti njega - rejtingom!

A što se pomirenja tiče, Nenad Stevanović je to mnogo bolje sročio od mene:

"Put ka pomirenju

Svi znamo šta se desilo i vreme je da neki medju nama konačno otvore oči. Plan srpskih oružanih snaga pod komandom Mladića i uz podršku Miloševića bio je da se biološki i fizički eliminišu Muslimani sa teritorije BiH. Mesto po mesto, planski i sistematično. To je stara ideja o tome da se istrebe „poturice“, odnosno Srbi koji su „izdali“ svoje poreklo mnogo vekova ranije. Raspad Jugoslavije i rat u Bosni bio je idealna prilika za to. Slične namere imale su i snage Nasera Orića u vezi sa srpskim stanovništvom, a Franjo Tuđman je svoju zamisao etničkog čišćenja efikasno realizovao u vidu Bljeska i Oluje. Što se Srebrenice tiče, to je bio najveći, najorganizivaniji i najbrutalniji pojedinačni čin planske egzekucije od drugog svetskog rata, što je dalo osnova sudovima u svetu da celu operaciju okarakterišu kao genocid. To su činjenice, bez obzira na različite interpretacije samog dogadjaja i broja žrtava.

Tu priči nije kraj, jer tako nešto ne bi moglo da se dogodi na se nisu poklopili odredjeni uslovi. Pored vojne i materijalne podrške od strane vladajućih struktura iz Srbije, oružane formacije pod komandom Ratka Mladićs imale su i prećutnu, ako ne i otvorenu podršku dela medjunarodnih mirovnih snaga. Nekim vojnim i političkim strukturama na Zapadu odgovaralo je (a po svemu sudeći odgovara i danas) da Srbi obave „prljav posao“ čišćenja Muslimana iz Evrope, a nakon toga i same Srbe delimično ili u potpunosti eliminisati. To je takođe stara krstaška ideja od širenju zapadnog hrišćanstva na Balkan, koju neki centri moći na Zapadu i dalje zagovaraju. Zato se, pored ostalog, i kaže da je Srebrenica sramota Evrope.

Pitanje je šta sada, 20 godina nakon toga, mi moramo da uradimo. Argument o tome da su Nemci, Amerikanci, Englezi, Francuzi i ostali činili genocide, pa da sada nemaju pravo da bilo šta bilo kome kažu je nepotreban i logički loše postavljen. Tačno je da je Nemačka sistematski likvidirala milione ljudi. Tačno je da su Amerikanci istrebili Indijance, a kasnije izvršili genocid nad Afrikancima, stanovništvom Drezdena, Hirošime, Vijetnama i tako redom. Britanska imperija ubila je planski više miliona ljudi u Africi i Aziji, a o eksploataciji prirodnih resursa da ne govorimo. Francuzi su nešto slično učinili u kolonijama na severu Afrike i nekim delovima Azije. Španci i Potrugalci u Južnoj Americi. Turci nad Jermenima. Ljudska istorija natopljenja je krvlju i smrću, i to je ta strašna i surova istina.

Medjutim, kao šta sada nema smisla nekom pijanom Englezu na EXIT-u prigovarati za zločine Britanske imperije, tako ni mi nemamo razloga da se osećamo krivim da zločine iz devedesetih koje je neko počinio u naše ime. Niko od nas, mislim na generacije bliske mojoj, nije ni na koji način učestovao u svemu tome. Nacionalizam je upravo opasan jer primorava pojedinca da se po svaku cenu i na svaki način identifikuje sa svim pripadnicima svog naroda i da prihvati celokupno kulturno i istorijsko nasledje kao lično svoje. Dakle, ako sam ja Srbin sve što su postigli i uradili Srbi je kao da sam postigao i uradio ja. To se najbolje vidi kada ljudi padaju u trans nakon velikih sportskih uspeha naših takmičara.

Zato neke ljude jako boli kada neko pomene bilo šta loše što su uradili pripadnici njegovog naroda, jer to automatski dovodi u pitanje i opravdanost da se raduje i da bude ponosan za one dobre stvari, iako u suštini nema veze ni sa jednim ni sa drugim. Drugim rečima, ja sam odgovoran za Srebrenicu koliko sam odgovoran i za pobedu Novaka Đokovića. Sada valjda postaje jasna sumanutost cele ove priče. Sasvim je psihološki razumljivo da postoji neka identifikacija sa ljudima sa kojima delimo poreklo, jezik, kulturu, način života, ali slepo izjednačavanje sa nacijom u svakom smislu je opasna patologija. Osim toga to je način da starije generacije, pogotovo odgovorni pojedinci, prebace deo odgovornosti na mladje, što mi nikako ne bismo smeli da prihvatimo.

Zato nas očekuje jedan veliki posao koji se tiče prošlosti. Najbitnije je otkrivanje istine i odnos prema njoj. Umesto prepucavanja oko toga ko je koga ubio i kako, vlasti i deo javnosti u regionu moraju da sednu i da se dogovore o nekoliko važnih stvari.
Prvo i osnovno je osuda raznih srednje i niže rangiranih pripadnika vojnih i paravojnih formacija koji su činili ratne zločine. Drugo, da se zemlje u regionu dogovore u pisanju jedinstvene i zajedničke istorije, a posebno istorijskih udžbenika za osnovne i srednje škole. Tako bi se stalo na put raznim mitovima i neistinama koje truju svaku sledeću generaciju i stvaraju opasne podele i mržnju. Treće i ne manje važno je da se formiraju fondovi za plaćanje odšteta naslednicima žrtava ratova i zločina devedesetih. Realizacija te ideje podrazumeva i da dodje od odredjenog ekonomskog napretka, što je razlog više za bolju saradnju zemalja u regionu.

Istinsko pomirenje u regionu neće biti moguće dok se ne urade pomenute stvari, što je posao koji ostaje nama i to je jedino što dugujemo žrtvama."





freehand freehand 13:58 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Aktuelni premijer Srbije je u permanentnoj predizbornoj kampanji, u stalnoj, perverznoj trci za tzv. rejtingom, po cenu ove blamaže u Potočarima.

Poslednje što je Vučiću trebalo za pumpanje rejtinga bio je odlazak u Potočare. Sem ako ne misliš da su ga tamo, u stvari, gađali maskirani Vulin i Zorana Mihajlović. Al dobro, toliki zvekan, valjda, ni ti nisi.
A ovaj Stevanović što si ga citirao kao da je čovečija ribica. Ja to drugačije ne umem da opišem. 0.85 fuksa.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:42 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Napisao sam da je A.V. u permanentnoj predizbornoj kampanji.
Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom, dok se aktuelni premijer ponaša kao glavni lik iz Domanovićeve priče "VODJA".
freehand freehand 15:02 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Filip Mladenović
Napisao sam da je A.V. u permanentnoj predizbornoj kampanji.
Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom, dok se aktuelni premijer ponaša kao glavni lik iz Domanovićeve priče "VODJA".

Tako da ti misliš da Vučić nije trebalo da ide u Srebrenicu?
I da nije otišao ti ne bi sad govorio i pisao kako je normalno da je to tako jer je u permanentnoj kampanji i ugađa svojoj nacionalističkoj publici?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 19:03 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Poslednje što je Vučiću trebalo za pumpanje rejtinga bio je odlazak u Potočare. Sem ako ne misliš da su ga tamo, u stvari, gađali maskirani Vulin i Zorana Mihajlović.
Vulin, na žalost, nije maskiran. Mada bi, za dobro svih, to svakako trebao da bude. Makar dok lupeta - tj. uvek!
freehand freehand 20:13 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Nebojša Milenković
Poslednje što je Vučiću trebalo za pumpanje rejtinga bio je odlazak u Potočare. Sem ako ne misliš da su ga tamo, u stvari, gađali maskirani Vulin i Zorana Mihajlović.
Vulin, na žalost, nije maskiran. Mada bi, za dobro svih, to svakako trebao da bude. Makar dok lupeta - tj. uvek!

Vulin je ovde pomenut kao dežurna budala. Njega tamo nije bilo, ali su tamo bili neki drugi koji su - gledajući pažljivo snimke da se zaključiuti - Vučića napali sa namerom da ga ozbiljno povrede.
Postoje ljudi u Srbiji koji misle da ih je Vučić svojim prisustvom na to isprovocirao, te je kamenovanje skoro pa opravdano.
Nezgodacija je što su ti ljudi koji tako misle, rekao bih, isti oni koji bi da Vučić tamo nije otišao gromoglasno vrečali kako je svojim neodlaskom uvredio i žrtve i susede a provocirao neke mnogo veće budale koje su već mlatile čitavu Srbiju sa namerom da je ozbiljno povrede.
I Filip Mladenović je među takvima, smeo bih se opkladiti.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:26 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

freehand
Postoje ljudi u Srbiji koji misle da ih je Vučić svojim prisustvom na to isprovocirao, te je kamenovanje skoro pa opravdano.

Ово је случај као с оним дроном-провокатором?
Јебига, нису могли људи да се уздрже од реакције. Ни на утакмици, ни на гробљу.
freehand freehand 20:29 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Predrag Brajovic
freehand
Postoje ljudi u Srbiji koji misle da ih je Vučić svojim prisustvom na to isprovocirao, te je kamenovanje skoro pa opravdano.

Ово је случај као с оним дроном-провокатором?
Јебига, нису могли људи да се уздрже. Ни на утакмици, ни на гробљу.

Kako si tačno uspeo da napraviš paralelu između drona sa zastavom puštenog sa namerom da se napravi provokacija, i predsednika vlade susedne države zvanično (više puta) pozvanog (i prozivanog)da prisustvuje performansu?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:37 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

freehand
Kako si tačno uspeo da napraviš paralelu između drona sa zastavom puštenog sa namerom da se napravi provokacija, i predsednika vlade susedne države...

Тамошње будалетине мисле да је премијеров долазак намерна провокација и увреда, исто као што су овдашње гледале на дрона, глупави дечији хеликоптер са заставом.
princi princi 20:42 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

A šta se to neki fudbal igrao u Srebrenici?
milojep milojep 20:43 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

princi
A šta se to neki fudbal igrao u Srebrenici?


Zar nisi video drona sa zastavom velike Srbije u Potočarima? Brajović je izgleda video pa pravi paralele!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:43 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Дрон је једнако увредљив сам по себи као што је Вучић.
Ствар је у перцепцији посматрача.
И његовој примитивној реакцији.
princi princi 20:48 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Filip Mladenović
Napisao sam da je A.V. u permanentnoj predizbornoj kampanji.
Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom, dok se aktuelni premijer ponaša kao glavni lik iz Domanovićeve priče "VODJA".

Dobro, kakve to veze ima sa ovim kamenom od juče?
milojep milojep 20:51 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Ствар је у перцепцији посматрача.


Ne do' Bog nikom tvoju percepciju!
freehand freehand 20:53 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Predrag Brajovic
Дрон је једнако увредљив сам по себи као што је Вучић.
Ствар је у перцепцији посматрача.
И његовој примитивној реакцији.

Pobogu, Brajoviću, reci da se šališ.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:57 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Не, не шалим се.
Не постоји ништа такво што дрон или Вучић носе у себи, што им је својство, да по аутоматизму и чврстој логици изазива примитивну реакцију каква је изазвана, нити је та реакција на било који начин заслужена (насиље: млатиш фудбалере, гађаш премијера камењем).

То смо апослвирали.
А сад, као паметнији од оне будалетине, обриши јој скаредни коментар.
tess tess 22:01 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Pa, dobro, našlo bi se neke sličnosti tačnije nekog smisla u ovom što je Brajović rekao.

Da Muslimani imaju Blajburg išli bi u zdravlju i veselju na taj ustaški pir, vašar tj. oni i idu, barem odavde iz Beča. -a ide i Kolinda end ekipa.- i nikom ništa.

Srbi opet imaju Guču i Exit.- ah da, i Ravnu Goru i partizane i četnike. -i stadione da se mlate između sebe i da ih Šiptari provociraju igračkama.- oni u RS imaju borbu bikova i Kočićev zbor, odu i do Kozare, Hercegovci svoje sabore i ćitabe.

I sad, kako sam shvatila u Srebrenicu su pozivani u što većem broju, organizovano dolazili autobusima sa svih strana i zemalja. Na snimcima vidimo da skoro svi imaju telefone i snimaju kamenovanje, etc. Beograd i društvene mreže stilizovano osmišljavaju dženazu.- maltene fenseraj, ili jesi ili nisi. Zamislite da svi nosimo značkicu Jasenovca na reveru jer je to u skladu sa svješću savremenog nenasilnog čovjeka, pacifiste sa Tvitera.

(u stvari tek večeras mi se razbistrava u glavi)

Samo što nisu počeli naplaćivati ulaz.- za taj jedan osmišljen spektakl na kojem Izetbegović i ekipa pravi istoriju koju jasno je nemaju, prošlost i budućnost grade svakog 10.07.

Dobili su pola Bosne i bosanski jezik.- za 25 god. kako su podmukli i sračunati igrači imali bi i više ali kad bi ono milion Srba iz Bosne bilo voljno put pod noge do Srbije. -od toga ništa, piši propalo.

I razmišljam o distanci istorijskoj, o vremenu: 1965. god. je 20 god. od oslobađanja Jasenovca- ovde vas mnogo ima iz tog doba i ne bih rekla da su vam čitali pričice za laku noć o logorima- Dalje: 10 god. nakon te 1965. je 1975. 30 god od 1945. i to je generacija mlade vojske koja je ovako uz kamenice, gelere, napuštala kasarne po Bosni i Hrvatskoj, etc. Koliki je naš životni vijek, nas Srba, kad u 100 godina smjestimo tri rata i za 20 god. zaboravimo sve i rat i žrtve.- i op, jedan dan rat, bude se aveti, pada nam mrak na oči i eto propasti.

Brajović je u pravu, Srebrenica je spektakl potreban onoj muslimanskoj najnovijoj istoriji koju nemaju da bi tim srpskim zločinom animirali provaliju u kojoj se nalaze.-da bi premostili krizu identiteta.

Istina je da su ti Muslimani nastradali u ratu, i meni je žao mnoge bijede, ali istina je i da će ih taj Allahekberu kad im leđa okrenemo, na 500km od Beča, opet u isto sranje dovesti u kojem će Srbi iz Bosne biti i gori i bolji. - mislim da bi za 24 sata bila mobilizacija na ovako nešto kao juče, to je u vazduhu, ta iskra, i da bi sa 99% na referendumu bili za otcjepljenje od njih, prosto da nas ne izazovu da ih, da se, opet ubijamo.

I čije su ovo glave na slici, ne razumijem, da li je moguće da su to srpske glave? -dobro Freehand makni to, prevazišli smo Omegin level još na onom blogu o Rusima kad je vikao "uraaa, u napad", urazumi se barem ti i obriši, sramota je i strašno i nerazumno,
bestijalno pobogu.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:10 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja



То смо апослвирали.


:)

Veliš, ovako ću se valjda iskobeljati iz ovoga u šta se upletoh?

Daj ne zajebavaj, stvarno si se zaleteo sa tim poređenjem.

Postoje dva načina da se izvadiš, da kažeš da si se zeznuo, ili da sve okreneš na zajebanciju.

Da odbraniš ovu glupsot poredeći odlazak premijera jedne zemlje na komemoraciju sa provokacijom puštanja drona na utakmici između dve reprezentaci, i to država koje imaju opasne političke probleme, e to Brajo nema šanse da obraniš.
Samo ćeš se još više upetljavati.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:11 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Freehand makni to,

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:20 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

hoochie coochie man
Da odbraniš ovu glupsot poredeći odlazak premijera jedne zemlje na komemoraciju sa provokacijom puštanja drona na utakmici između dve reprezentaci, i to država koje imaju opasne političke probleme, e to Brajo nema šanse da obraniš.

Пази, није питање величине или значаја повода. Повод је ирелевантан. Идеја насиља, да је оно оправдано, да је логично, идеја о праву на насиље -- то је та идеја која је ништавна.

Не поредим ја одлазак премијера и утакмицу. Ја поредим људе који у себи носе идеју оправданости насиља, о праву на насиље. Људе из Поточара и људе са београдског стадиона.

P.S.
Ево је једна фасцинантна прича из Поточара.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:31 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Идеја насиља, да је оно оправдано, да је логично, идеја о праву на насиље -- то је та идеја која је ништавна.


Ideja da je nasilje opravdano na fudbalskim stadionima, ma kako imbecilna bila, je prilično raširena širom planete.
A ideja da je nasilje opravdano na sahranama i komemoracijama je ipak retkost.
Valjda zbog svoje morbidnosti.
Ima je, za sad, kod muslimana.
I gde još?
vcucko vcucko 22:58 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

tess


Dobili su pola Bosne i bosanski jezik.- za 25 god. kako su podmukli i sračunati igrači imali bi i više ali kad bi ono milion Srba iz Bosne bilo voljno put pod noge do Srbije. -od toga ništa, piši propalo.



Precenjeno. Podmuklost i sračunatost je jedno, efikasnost je nešto sasvim drugo.

Pobogu, juče ih je jedan Vučić odradio k'o volove, da prostiš. Slika je bila čist Bliski Istok, Bejrut iz "najboljih" dana: rulja u stampedu kreće u linč uz "allahu egber". Mislim, svi smo u poslednjijm ratovima imali svoje žrtve, oni valjda najviše na jednom mestu u jednom cugu i to nije sporno. Isto tako nije sporno da niko sa tri čiste u glavi ne bi baš da sa takvima deli državu ili ne daj bože ulicu/grad/srez/biraj. Potpisujem, oni što su im puna usta multi-kulti-toleranti i sl. ne bi prvi.

Drugi deo priče - to što je o istom trošku verovatno na blanko oročio pobedu na sledećim izborima, ma kad oni bili - o tome može da se raspravlja (ili drvi, kako god) letnji dan do podne. Ko nema pametnija posla. A pametnijeg posla ima na pretek. Ili možda nema, mislim na zagovornike teorije "tata, to je gospodin Rajković, šta mu je - više mu nije ništa itd."? Problem je što g. Rajkoviću odavno (ali baš-baš odavno) više nije ništa.
deset_slukom deset_slukom 23:30 12.07.2015

Re: Predizborna kampanja

tess

Dobili su pola Bosne


A Srebreničani, onako smotani, zalutali na pogrešnu polovinu.
princi princi 05:19 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

hoochie coochie man
Идеја насиља, да је оно оправдано, да је логично, идеја о праву на насиље -- то је та идеја која је ништавна.


Ideja da je nasilje opravdano na fudbalskim stadionima, ma kako imbecilna bila, je prilično raširena širom planete.
A ideja da je nasilje opravdano na sahranama i komemoracijama je ipak retkost.
Valjda zbog svoje morbidnosti.
Ima je, za sad, kod muslimana.
I gde još?


Pa, u jednom su dron drugosrbijanci u pravu: Muslimani konstantno od te Srebrenice prave cirkus i fudbalski meč. Pre neki dan na Beebsu vest, kad je počeo taj cirkus i na BBC-ju, izašao tekst o Srebrenici propraćen slikom nekih Muslimana koji pale sveće u crkvi. Jednostavno se u propagandi, svakojakoj, ne biraju sredstva. Lupetaju se gluposti, gomilaju tako te neke slike, deklamuju velike i prazne reči...
mariopan mariopan 06:46 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

-dobro Freehand makni to,

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:04 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

hoochie coochie man
Ideja da je nasilje opravdano na fudbalskim stadionima, ma kako imbecilna bila, je prilično raširena širom planete.

И сад то значи да је она легитимна и ваљано логички заснована, шта ли?
freehand freehand 07:27 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

mariopan
-dobro Freehand makni to,


Izvoli, gospođo?
jkt2010 jkt2010 07:48 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Filip Mladenović

Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom

Pre neki dan, čekam porodicu da se sredi i da idemo u varoš i gledam Dimitrija Boarova na RTV. Pred kraj emisije, pitanje o žetvi koja je počela a mediji ćute.

Pa kaže Boarov, ljutit nešto, kao i ti (parafraziram naravno, i lupam brojke - ko bi se toga sećao):

Kaže Dimitrije, država ništa ne radi da pomogne poljoprivredi.

Ali se srećom seljaci još nekako bore:
Prinosi nisu rekordni ali su dobri, proizvodimo 3 x više nego što nama treba, izvoz poljoprivrede veći za 300 miliona od uvoza, broj svinja veći 25%, broj goveda 12%, ... i nabraja tako, sve neke pozitivne cifre a sve se žaleći kako država ništa ne radi da pomogne.

Pa čekaj: ako su svi parametri bolji nego pre, nemoj ništa ni da radi, to je onda to. Dok je država "pomagala" seljaci klali krave i zatirali svinje. Sad je obrnuto, al Dimitrije opet nezadovoljan...
freehand freehand 07:52 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

jkt2010
Filip Mladenović

Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom

Pre neki dan, čekam porodicu da se sredi i da idemo u varoš i gledam Dimitrija Boarova na RTV. Pred kraj emisije, pitanje o žetvi koja je počela a mediji ćute.

Pa kaže Boarov, ljutit nešto, kao i ti (parafraziram naravno, i lupam brojke - ko bi se toga sećao):

Kaže Dimitrije, država ništa ne radi da pomogne poljoprivredi.

Ali se srećom seljaci još nekako bore:
Prinosi nisu rekordni ali su dobri, proizvodimo 3 x više nego što nama treba, izvoz poljoprivrede veći za 300 miliona od uvoza, broj svinja veći 25%, broj goveda 12%, ... i nabraja tako, sve neke pozitivne cifre a sve se žaleći kako država ništa ne radi da pomogne.

Pa čekaj: ako su svi parametri bolji nego pre, nemoj ništa ni da radi, to je onda to. Dok je država "pomagala" seljaci klali krave i zatirali svinje. Sad je obrnuto, al Dimitrije opet nezadovoljan...

Pusti ti to, nego - jesi li kaparisao stan u BGH2O? Jel dugačak red, treba veza, koji su spratovi najpopularniji?
jkt2010 jkt2010 08:15 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

freehand

Filip Mladenović
Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom

Pusti ti to, nego - jesi li kaparisao stan u BGH2O? Jel dugačak red, treba veza, koji su spratovi najpopularniji?


A dal' ste ti i Filip stali jutros na ćoše da delite prolaznicima po 5000 dinara? Jer besparica je.

I da li ste kupili po 100 sladoleda, da komšiji pojačate promet? Jer frustracija je.

freehand freehand 08:17 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

jkt2010
freehand

Filip Mladenović
Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom

Pusti ti to, nego - jesi li kaparisao stan u BGH2O? Jel dugačak red, treba veza, koji su spratovi najpopularniji?


A dal' ste ti i Filip stali jutros na ćoše da delite prolaznicima po 5000 dinara? Jer besparica je.

I da li ste kupili po 100 sladoleda, da komšiji pojačate promet? Jer frustracija je.


Jesmo. Pošto stan i jel dugačak red?
jkt2010 jkt2010 08:24 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

freehand
jkt2010
freehand

Filip Mladenović
Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom

Pusti ti to, nego - jesi li kaparisao stan u BGH2O? Jel dugačak red, treba veza, koji su spratovi najpopularniji?


A dal' ste ti i Filip stali jutros na ćoše da delite prolaznicima po 5000 dinara? Jer besparica je.

I da li ste kupili po 100 sladoleda, da komšiji pojačate promet? Jer frustracija je.


Jesmo. Pošto stan i jel dugačak red?

Neću da vas frustriram...
freehand freehand 08:34 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

jkt2010
freehand
jkt2010
freehand

Filip Mladenović
Privatne radnje se sve više zatvaraju, opada promet, ljudi su frustrirani besparicom

Pusti ti to, nego - jesi li kaparisao stan u BGH2O? Jel dugačak red, treba veza, koji su spratovi najpopularniji?


A dal' ste ti i Filip stali jutros na ćoše da delite prolaznicima po 5000 dinara? Jer besparica je.

I da li ste kupili po 100 sladoleda, da komšiji pojačate promet? Jer frustracija je.


Jesmo. Pošto stan i jel dugačak red?

Neću da vas frustriram...

Dobro, ja sam mislio da, kad izdelimo taj sladoled, za tebe obezbedim jedno-dva mufte piva.
Filip će klaker, ne boj se, a možda ga i pošaljemo na klackalicu da se sigra sa decama.
mariopan mariopan 09:08 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

freehand
mariopan
-dobro Freehand makni to,


Izvoli, gospođo?


Hvala, bilo mi je teško videti.
tess tess 10:44 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

vcucko
Precenjeno. Podmuklost i sračunatost je jedno, efikasnost je nešto sasvim drugo.

Znaš, tiha voda brijeg roni.- da im je neko 70ih rekao da će imati jezik, grb, ljiljane, napraviti od zemlje osmanlijsko doba od tamo negdje polovine XVIII vijeka (na izdisaju a primilo se), da im je neko rekao tada, snishodljivo bi odmahnuli glavom i odgovorili: jah, jah dobri ćoeće pust' to, pust'te šhejtane,'aj bolan popijemo kahvu i daće Bog ostanemo rahat komšije i jarani.

Kad- trt.

Hej, početak XX vijeka u Bosni par kasaba uz rijeku, na ruke ih izbrojati, u kasabi džamija, kaldrma i česma, oko česme zamotane žene s ibricima i musava djeca, u tepsijama pita, mačke maste brkove, gazde im čuče na štokrlama pod strehom na verandi, uzdišu i divane, ovce bleje na obodima, Srbi u planinama. -dalje ide Mlada Bosna..sve do stane u Mali mi je ovaj grob, sve do stane u danas.


Kako vidim, Srbi se efikasno i svakodnevno iscrpljuju između sebe da im i ne trebaju susjedi.

I na koncu, slažem se s' tobom ali znam gdje je i taj vrag nevidljiv golim oko.
tess tess 10:47 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

deset_slukom
A Srebreničani, onako smotani, zalutali na pogrešnu polovinu.

Ne razumijem, šta podapinješ?
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:28 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

"Svi znamo šta se desilo i vreme je da neki medju nama konačno otvore oči. Plan srpskih oružanih snaga pod komandom Mladića i uz podršku Miloševića bio je da se biološki i fizički eliminišu Muslimani sa teritorije BiH"
Što volim kad kobasica počne netačnom tvrdnjom. Onda ne moram dalje da čitam.
vcucko vcucko 12:56 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Sve stoji. Samo... to kako si opisala početak XX v(ij)eka, isto tako sam i ja doživeo recimo krajem 70-ih (školska ekskurzija negde oko Bihaća, putevima AVNOJ-a ) ili početkom XXI kad smo na putu do HN pogrešno skrenuli u Goraždu pa dok smo skontali. Ono, ima neke te'nike, ali u osnovi se podudaraju opisi.

Sad, ako će nam ti doć glave, onda za drugo do šhejtana i nismo; onda i bolje da nas nije.
svarog svarog 20:24 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Hej, početak XX vijeka u Bosni par kasaba uz rijeku, na ruke ih izbrojati, u kasabi džamija, kaldrma i česma, oko česme zamotane žene s ibricima i musava djeca, u tepsijama pita, mačke maste brkove, gazde im čuče na štokrlama pod strehom na verandi, uzdišu i divane, ovce bleje na obodima, Srbi u planinama


Sjajno naslikano.
Samo jos dodaj zelene ograde i krovove
ozdrljic ozdrljic 21:01 13.07.2015

Re: Predizborna kampanja

Samo jos dodaj zelene ograde i krovove

A djesh naci crijepa i perde u zelenoj boji, pocetkom XX vijeka?...pajdo moj. Inace, i ja mislim, sasvim lijepo opisano, sve sa pejzazem.
ja sam Pupan, gospodin Pupan. Ljep pozdrav
ivana23 ivana23 15:05 12.07.2015

***

milojep milojep 18:40 12.07.2015

Re: ***

ivana23

Snimak slovenacke televizije


Vrlo je interesantno čuti glas onoga seronje na kraju koji kao poziva narod da se okrene ka grobovima a ne ka onima koji su tu došli iz ko zna kojih razloga!!!
Uz svo poštovanje onom Durakoviću, predsedniku opštine, nije tačno da su to bile tri-četiri budale. Meni po snimcima deluje da je polovina prisutnih snimala mobilnim a druga polovina gađala,psovala...
Neće biti pomirenja nikada na žalost...
tess tess 10:58 13.07.2015

Re: ***

Vrlo je interesantno čuti glas onoga seronje na kraju

vcucko vcucko 12:59 13.07.2015

Re: ***

Koliko sam ja shvatio, to je nekakav glavni reis od nečega, što mu dođe valjda glavni učitelj.

Mislim, ko je neupućen (a ne tvrdim da sam previše) - čisto radi elementarne orijentacije. Šta je gore, a šta dole, levo, desno i taj rad.
tasadebeli tasadebeli 08:09 13.07.2015

Kamen za u glavu








nikvet pn nikvet pn 08:45 13.07.2015

?


Само да приметим одсуство Предатора ...
milisav68 milisav68 09:42 13.07.2015

Re: ?

nikvet pn

Само да приметим одсуство Предатора ...

Pa ima valjda čovek pravo na odmor, leto je.....
predatortz predatortz 09:47 13.07.2015

Re: ?

nikvet pn

Само да приметим одсуство Предатора ...


Predator je uvek tu negde, vreba...

Šalu na stranu, stvari stoje ovako:

Prostor unutar Memorijalnog centra nisu obezbeđivali pripadnici MUP RS, nego nekakve ' Agencije za koordinaciju policijskim tijelima'. Vidna je namera tih policajaca, za tu priliku dovedenih iz Federacija, da ne reaguju na napad. To opovrgava tezu o spontanosti samog čina. Iza napada stoji tvrdokorniji deo SDA, sa Bakirom na čelu, uvređeni britanski ambasador i još neki delovi famozne 'međunarodne zajednice'. Cilj je destabilizacija. Isprovocirati situaciju da MUP RS represivno nastupi prema ožalošćenima nanama, nenama, dajdžama i amidžama. Jbga, zajebala ih činjenica da tim telom rukovode profesionalci, a ne razni Sadikovići koji o policijskom poslu znaju koliko i moja pokojna baba što je znala o IT tehnologijama. Rezultat - ispadoše kreteni!

A sad malo širi osvrt:

Budući da sam gledao kretanje kolona onih koji su išli da 'odaju počast', mogu vam reći da takve kalakotre odavno nisam video. Počast, civilizovan narod, ne odaje pevajući ratne pesme, mašući ratnim i navijačkim zastavama, pokazujući 'srednjake' lokalnom stanovništvu u mestima prolaska kolone. Dovedena je, čast porodicama i rodbini koje tu ne ubrajam, stoka da se upotpuni broj, masovnost. Tu stoku za ubijene boli patka, o dostojanstvo se nisu ni očešali, pa ga tako nisu u stanju ni demonstrirati na svetom mestu, jer groblje to jeste.
freehand freehand 09:54 13.07.2015

Re: ?

To opovrgava tezu o spontanosti samog čina. Iza napada stoji tvrdokorniji deo SDA, sa Bakirom na čelu, uvređeni britanski ambasador i još neki delovi famozne 'međunarodne zajednice'. Cilj je destabilizacija. Isprovocirati situaciju da MUP RS represivno nastupi prema ožalošćenima nanama, nenama, dajdžama i amidžama. Jbga, zajebala ih činjenica da tim telom rukovode profesionalci, a ne razni Sadikovići koji o policijskom poslu znaju koliko i moja pokojna baba što je znala o IT tehnologijama. Rezultat - ispadoše kreteni!


Nije valjda da si sa ovim ozbiljan? Bakir Izetbegović i uvređeni britanski ambasador organizovali takvo sranje?
Pa nisu to Mihalj Kertes i Mile Martić, aman.
predatortz predatortz 09:57 13.07.2015

Re: ?


Nije valjda da si sa ovim ozbiljan? Bakir Izetbegović i uvređeni britanski ambasador organizovali takvo sranje?


Sve je organizovao Bakirov igrač. MUP RS raspolaže pouzdanim informacijama. Što reče Ex, znam ljude na ozbiljnim pozicijama koji se ne frljaju informacijama.

Edit:

Inače već je počelo spinovanje, iz samog vrha SDA, kako iza organizacije stoje srpske službe koje provociraju rat.
princi princi 09:59 13.07.2015

Re: ?

Počast, civilizovan narod, ne odaje pevajući ratne pesme, mašući ratnim i navijačkim zastavama, pokazujući 'srednjake' lokalnom stanovništvu u mestima prolaska kolone. Dovedena je, čast porodicama i rodbini koje tu ne ubrajam, stoka da se upotpuni broj, masovnost. Tu stoku za ubijene boli patka, o dostojanstvo se nisu ni očešali, pa ga tako nisu u stanju ni demonstrirati na svetom mestu, jer groblje to jeste.


Шта би са оном Машићевом акцијом залегања на асфалт?
predatortz predatortz 09:59 13.07.2015

Re: ?

Pa nisu to Mihalj Kertes i Mile Martić, aman.


Za vrhušku SDA, pomenuti su gospoda. Nažalost!
predatortz predatortz 10:01 13.07.2015

Re: ?


Шта би са оном Машићевом акцијом залегања на асфалт?


Zabranilo im da se prljaju. I odelo i dušu...
princi princi 10:04 13.07.2015

Re: ?

predatortz

Шта би са оном Машићевом акцијом залегања на асфалт?


Zabranilo im da se prljaju. I odelo i dušu...



Да ли, боже, они схватају да су део игранке?
predatortz predatortz 10:06 13.07.2015

Re: ?

princi
predatortz

Шта би са оном Машићевом акцијом залегања на асфалт?


Zabranilo im da se prljaju. I odelo i dušu...



Да ли, боже, они схватају да су део игранке?


Kao i u svakoj igranci, scenario znaju samo odabrani. Ostali su tu da upotpune prostor, a ima gi raznih.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:10 13.07.2015

Re: ?

predatortz
Kao i u svakoj igranci, scenario znaju samo odabrani.

На овом блогу одабрани, или, боже, шире?
milojep milojep 10:11 13.07.2015

Re: ?

princi
predatortz

Шта би са оном Машићевом акцијом залегања на асфалт?


Zabranilo im da se prljaju. I odelo i dušu...



Да ли, боже, они схватају да су део игранке?


Ma oni najbolje prolaze, izdali su fakturu za posao strancima a nemoraju da se prljaju što kaže predator jer im je država zabranila.
predatortz predatortz 10:13 13.07.2015

Re: ?


Да ли, боже, они схватају да су део игранке?


Evo im mozgalica:

Zašto se civili sahranjuju pod ratnim zastavama? Zašto ih nazivaju šehidima? Šehidi ginu na Alahovom putu, kao borci za Alaha i veru. Rat za veru se zove sveti rat, ili džihad. Kako zamišljate multietničku Bosnu u kojoj se veličaju poginuli u džihadu?
Kako Srbi i Hrvati da žive sa onima koji su spremni na džihad?
Bošnjaci svoje poginule u ratu zovu šehidima. To govori o njihovim stvarnim namerama spram Bosne.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:14 13.07.2015

Re: ?

predatortz
Kako zamišljate multietničku Bosnu u kojoj se veličaju poginuli u džihadu?

:)
Ко замишља мултиетничку Босну?
predatortz predatortz 10:15 13.07.2015

Re: ?

Predrag Brajovic
predatortz
Kao i u svakoj igranci, scenario znaju samo odabrani.

На овом блогу одабрани, или, боже, шире?


Uvek i na svakom mestu, pioni ne znaju nameru kralja.
Da ne bude zabune, ne smatram sebe odabranim.
freehand freehand 10:15 13.07.2015

Re: ?

predatortz

Nije valjda da si sa ovim ozbiljan? Bakir Izetbegović i uvređeni britanski ambasador organizovali takvo sranje?


Sve je organizovao Bakirov igrač. MUP RS raspolaže pouzdanim informacijama. Što reče Ex, znam ljude na ozbiljnim pozicijama koji se ne frljaju informacijama.

Edit:

Inače već je počelo spinovanje, iz samog vrha SDA, kako iza organizacije stoje srpske službe koje provociraju rat.

To sa spinovanjem krenulo je odmah nakon događaja. Ali uvređena britanska kruna takve stvari organizuje mnogo efikasnije, to bi valjalo znati.
Ukoliko bi se ispostavilo da vlada u Sarajevu zaista sa tim ima veze - to bi moralo da znači da je cilj bio da se Vučić i Srbija osramote, ne i da bude težih posledica. Niko nije toliko glup i naivan da pomisli da bi se na taj način i pred celom svetskom javnošću mogao izvršiti atentat rukom ogorčenog naroda.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana