Muzika

Dobrovoljno Pevačko Društvo

dali76 RSS / 28.07.2015. u 19:29

 

/// Baš kao što je detaljnom analizom pokušao da uđe u trag pravim, a skrivenim vlasnicima medija, Savet za borbu protiv korupcije analizirao je i vlasničku strukturu agencija, tj. njihovu političku pozadinu i samim tim realnu moć. Taj deo izveštaja, bogat poznatim i nepoznatim imenima, jedan je od onih zbog kojih se Izveštaj Saveta za korupciju zaista "čita kao triler", kako su ga već označili neki medijski eksperti. Jedan od glavnih nalaza Saveta jeste da neke agencije imaju veoma značajno mesto na tržištu reklama, jer "pored otkupljivanja reklamnog prostora od medija, posluju i sa većim brojem državnih institucija, odnosno budžetskih korisnika". U pitanju su, kako se navodi, agencije Meken Erikson u vlasništvu Srđana Šapera i agencije Multikom i Direct media, u kojima vlasnički udeo ima Dragan Đilas.
"

Đilas, Šaper, direktori, vlasnici i urednici, B92, december 2011

 

http://www.b92.net/info/vesti/pregled_stampe.php?yyyy=2011&mm=12&dd=01&nav_id=562304

*****


"Politička tranzicija u direktnoj je vezi sa tim kako su kompanije menjale svoj odnos prema svim vlastima do sada, dodao je Avžner: „Kako se vlast menjala, tako su i kompanije prelazile na tu stranu. Te kompanije funkcionišu savršeno. Snalažljivi ljudi iz ove branše menjaju u tom smislu sve, osim profita.   
"
5 36 51 12 youtube
/Ali doslo je i do prekompozicije trzista...
/Da, doslo je do prekompozicije trzista u segmentu gde je  udeo imao bivsi predsednik DS, Dragan Djilas . To se nije desilo sa svim kompanijama, konkretno sa  kompanijom gde udeo ima Srdjan Saper .
zumiranje, april 2015, marketing - YouTube
https://www.youtube.com/results?search_query=zumiranje%2C+april+2015%2C+marketing

*********
///

Ne veruj u idole
U lica sa filma i naslovnih strana
Ti mozes bez njih
Ne slusaj sta ti kazu
Sve je to biznis, sve je reklama//

https://www.youtube.com/watch?v=LweYf0gO2uA

 



Komentari (95)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dali76 dali76 19:46 28.07.2015

don't think, be happy

No matter what you think, this is purely musical blog and comment without music will be treated as a spin.



docsumann docsumann 20:03 28.07.2015

društvo dobrovoljnih dobrovoljaca


myredneckself myredneckself 21:56 28.07.2015

Come closer

docsumann



Kaže se Come a little bit closer.

dali76 dali76 22:46 28.07.2015

Re: Come closer

Indeed
docsumann docsumann 12:10 29.07.2015

Re: Come closer

Kaže se Come a little bit closer.


closer is just enaugh

dali76 dali76 20:28 29.07.2015

Re: Come closer

Danas, cuh, za grupu Dingospo Dali

ht
tps://www.youtube.com/watch?v=5PF6F0hO_ts
milojep milojep 20:16 28.07.2015

Koš

Zanimljiva tema!
Možda ovo i Đilas pročita i onako cinično se osmehne iz kacelarije predsednika KSS-a! A otkud tamo?
tyson tyson 22:22 28.07.2015

Lopurde

Pa o tome se pisalo onoliko; kasniš dobrano i pravo da ti kažem ne znam šta ti bi da baš sada izvučeš sve to iz naftalina.

Evo recimo detaljnog izveštaja iz Vremena o analizi koju je napravio BIRN; nije ni čudo što ih je (i.e. BIRN) Vučić fiksirao kao neprijatelje:

Marketinške zvezde na političkom polju

Radi se o velikim parama koje se preko marketinških agencija kanališu u privatne i stranačke džepove. Izveštaji se čitaju kao krimi-sapunska opera, sa sve verolomstvom, kontroverznim ljubavnicima/cama, fiktivnim vlasnicima firmi, i stotinama miliona dinara.


dali76 dali76 23:13 28.07.2015

Re: Lopurde

Hej, ne verujes meni, nego mislis svojom glavom?
Ja kazem muzika,a ti mislis politika
Da, mnogo toga se brzebolje utopi u naftalin , pa se zaboravi kako su neki nastavili istu karijeru uprkos novom dirigentu.



http://www.youtube.com/watch?v=gDYtDBxGV0I


a_jovicic a_jovicic 23:59 28.07.2015

Re: Lopurde

tyson
Radi se o velikim parama koje se preko marketinških agencija kanališu u privatne i stranačke džepove.

freehand freehand 00:03 29.07.2015

Re: Lopurde

Pa o tome se pisalo onoliko; kasniš dobrani i pravo da ti kažem ne znam šta ti bi da baš sada izvučeš sve to iz naftalina.

Ja bih ovo čitao kao banov'o me Krstić.
tyson tyson 00:16 29.07.2015

Re: Lopurde

Ja bih ovo čitao kao banov'o me Krstić.

Nema Krstić veze sa time šta se radi u poslednje dve godine, pod vlašću SNS.

Doduše, ima epizodnu ulogu u uvodnom, pilot serijalu


freehand freehand 00:20 29.07.2015

Re: Lopurde

tyson
Ja bih ovo čitao kao banov'o me Krstić.

Nema Krstić veze sa time šta se radi u poslednje dve godine, pod vlašću SNS.

Doduše, ima epizodnu ulogu u uvodnom, pilot serijalu



A kakve misliš da Đilas veze ima sa Dobrovoljnim pevačkim društvom, i otkud blog odjednom kad je Krstić Dalija banovao zbog insinuacije na psolovne veze sa vlašću? Šta misliš ti?
dali76 dali76 00:41 29.07.2015

Re: Lopurde

Tyson,
Verujes li ti novinarima Vremena?
Odnosno da opstajanje u ovom biznisu zavisi odd odnosa sa novim vlastima?
princi princi 05:22 29.07.2015

Re: Lopurde

tyson
Pa o tome se pisalo onoliko; kasniš dobrano i pravo da ti kažem ne znam šta ti bi da baš sada izvučeš sve to iz naftalina.

Evo recimo detaljnog izveštaja iz Vremena o analizi koju je napravio BIRN; nije ni čudo što ih je (i.e. BIRN) Vučić fiksirao kao neprijatelje:

Marketinške zvezde na političkom polju

Radi se o velikim parama koje se preko marketinških agencija kanališu u privatne i stranačke džepove. Izveštaji se čitaju kao krimi-sapunska opera, sa sve verolomstvom, kontroverznim ljubavnicima/cama, fiktivnim vlasnicima firmi, i stotinama miliona dinara.




Te PR agencije su jedno veliko zlo i u Srbiji a i u svetu (tek u US je to veliki biznis). Isisavaju ogromne pare, vrše totalnu distorziju i destrukciju političkog sistema, praktično ga prepuštajući samo onima iza kojih stoje velike pare (a koje pre svega oni, propagandisti troše). U kvalitativnom smislu politički život svode na izvikivanje parola, šarene plakate, mitinge i ispaljivanje fraza tipa onih koje Krstić ispaljuje svake nedelje i gore. Pravi kancer.
dali76 dali76 06:50 29.07.2015

Re: Lopurde

IUprkos tome sto ovde iznesene stvari niko nije demantovao, ako u demanti ne racunamo etikete "Miskovicevi placenici", niko da pita Krstica, koji jeste u ovom biznisu, po kakbom to kljucu vlast vira ko ce opstati, a ko nestati.
Umesto ovih, legitimnih pitanja, mnogi se hvataju "nusicevskih" insinuacija o obecanom ambasadorskom mmestu.
freehand freehand 08:34 29.07.2015

Re: Lopurde

IUprkos tome sto ovde iznesene stvari niko nije demantovao, ako u demanti ne racunamo etikete "Miskovicevi placenici", niko da pita Krstica, koji jeste u ovom biznisu, po kakbom to kljucu vlast vira ko ce opstati, a ko nestati.

Vredi li to toliko?
libkonz libkonz 10:02 29.07.2015

Re: Lopurde

Marketinške zvezde na političkom polju

Ovo je ozbiljna i tačna analiza.
Ja bih ovo čitao kao banov'o me Krstić.

i ja
Nema Krstić veze sa time šta se radi u poslednje dve godine, pod vlašću SNS.



Dali,
ono što je politika donela, politika je i odnela i donela nekom drugom.
Nisu sve agencije upetljane u politiku, a one koje jesu su svesne svih rizika. Dinkićevim padom, na primer, dve uspešne agencije su prestale sa radom.
tyson tyson 12:11 29.07.2015

Re: Lopurde

Tyson,
Verujes li ti novinarima Vremena?

I BIRN. Verujem. Ima tu još stvari o kojima su odlučili da (još uvek?) ne pišu, valjda da se ne bi probudili sa konjskom glavom u krevetu.

Odnosno da opstajanje u ovom biznisu zavisi odd odnosa sa novim vlastima?

Ne nužno, ali se udruživanjem sa vlašću ulazi u svet velikih para, delimično i stoga što veliki klijenti takođe žele da imaju dobar odnos s vlašću i tako izbegnu probleme. To je posledica toga što vlast u Srbiji i dalje može da radi šta hoće.


tyson tyson 12:12 29.07.2015

Re: Lopurde

Uprkos tome sto ovde iznesene stvari niko nije demantovao, ako u demanti ne racunamo etikete "Miskovicevi placenici", niko da pita Krstica, koji jeste u ovom biznisu, po kakbom to kljucu vlast vira ko ce opstati, a ko nestati.

Pa mogu da ga pitaju šta hoće, ali gajim osnovanu sumnju da bi Krstić išta rekao na tu temu; nije lud.

Umesto ovih, legitimnih pitanja, mnogi se hvataju "nusicevskih" insinuacija o obecanom ambasadorskom mmestu.

Tako je lakše.


dali76 dali76 17:28 29.07.2015

Re: Lopurde

Ali dobro je pitanje zasto je lakse Tyson “optuzivati” Krstica za ambasadorsko mesto,, nego pitati da li obrana lika i dela Vucica dolazi Iz objektivne pozicije koju mu daje clanska karta DS, ili objasnjenje mozda mozemo potraziti u cinjenici da u sferi marketinga, kao i u mnogim drugim oblastima, biznis zavisi od odnosa sa novim vlastima?




tyson tyson 17:38 29.07.2015

Re: Lopurde

Ali dobro je pitanje zasto je lakse Tyson “optuzivati” Krstica za ambasadorsko mesto

Pa bezopasno je; dočim se postavljanjem drugih pitanja rizikuje diranje u osinje gnezdo koje je i dalje aktuelno, samo su se igrači malo izmenili (ali samo malo).

nego pitati da li obrana lika i dela Vucica dolazi Iz objektivne pozicije koju mu daje clanska karta DS

Možda, međutim pitanje je i šta je uopšte danas članska karta DS, naročito "nominalna" članska karta kakva je ova Krstićeva. Taj komad papira/plastike nikad u istoriji te stranke nije bio bezvredniji, u svakom mogućem smislu.

ili objasnjenje mozda mozemo potraziti u cinjenici da u sferi marketinga, kao i u mnogim drugim oblastima, biznis zavisi od odnosa sa novim vlastima?

Koliko je meni poznato, Krstić nije deo udruženja koje danas vrti milione preko marketing biznisa u Srbiji, a u sprezi s vlašću.

Sve ostalo su mrvice koje padnu sa stola.


dali76 dali76 17:56 29.07.2015

Re: Lopurde

Ne mislis da clanska karta DS donosi dozu objektivnosti nekom ko danas analizira rad Vucica?
Znas koliko puta cujemo uvod, nisam clan niti jedne stranke, sto treba da dda dozu objektivnosti,a mi u ovom slucaju imamo, iako sam clan DS..ja mislim da Vucic radi odlicno…



tyson tyson 18:05 29.07.2015

Re: Lopurde

Ne mislis da clanska karta DS donosi dozu objektivnosti nekom ko danas analizira rad Vucica?

Ne mislim da doprinosi objektivnosti, ali može da posluži da se svom nastupu privuče pažnja.


dali76 dali76 18:55 29.07.2015

Re: Lopurde

Mogu da se slozim sa tobom oko toga da to jeste donekle stvar paznje, mada kolicina paznje prevashodno zavisi od samih medija.
Uostalom kroz medije moze da se odlicno fingira “glas naroda”, samim tim da se odlucuje sta jeste,a sta nije vredno paznje.


dali76 dali76 19:37 29.07.2015

Re: Lopurde

Libkonz nadam se da se razumemo u pogledu sta je necije misljenje,a sta je istina.
Veruj mi da pogresno citas blog,to ti kazem jer to znam,a ostalo su nasa misljenja.
Nisam jedini koji razmislja o motivima koji stoje izza ociglednog fingiranja nepostojecih reformi.
Kad to radi Brisel, ljudi razmisljaju o razlicitim motivima,npr, stabilnost, Kosovo itd. ne vidim zasto ne bi bilo normalno razmisljati kad to isto rade domaci analiticari ?

libkonz libkonz 20:30 29.07.2015

Re: Lopurde

Ne mogu sa sigurnošću reći koji su Krstićevi motivi za podržavanje Vučića. Inače, odavno ne čitam šta on piše.
Ono što znam, a to i Tajson kaže, je da je Krle u ovoj podeli jako sitan igrač koji dobija samo mrvice.
dali76 dali76 22:43 29.07.2015

Re: Lopurde

Ne znam Lib. Sklon sam verovati da su mrvice nekom mrvice, a nekom plata.
No, kao sto rekoh, ovde se iskljucivoradi o misljenju.





freehand freehand 22:52 29.07.2015

Re: Lopurde

dali76
Ne znam Lib. Sklon sam verovati da su mrvice nekom mrvice, a nekom plata.
No, kao sto rekoh, ovde se iskljucivoradi o misljenju.






Mnogi su skloni da čitavoj drugopsrbijanštini a naročito onoj iz NVO bratije i sestrinstava sa sumnjom zatraže imovinske karte. Misliš da je to u redu?
I jesi li podastro svoju ako već tuđe čačkaš a imaoce denunciraš?
tyson tyson 23:31 29.07.2015

Re: Lopurde

Ne znam Lib. Sklon sam verovati da su mrvice nekom mrvice, a nekom plata.

Kao što rekoh, oni koji su u sprezi sa sadašnjom garniturom na vlasti obrću milione; pojedinci i stranka na vlasti od toga imaju veliku materijalnu korist.

Sve ostalo, a govorimo o relativno malim iznosima novca, funkcioniše mimo tog udruženja.

Krstić ne spada u spomenuti odabrani krug ljudi iz industrije marketinga koji je u sprezi sa vlašću; ne deli taj novac. Samim tim mu sadašnja vlast trenutno nije potrebna u radu.

A da se ukrca na taj brod može daleko lakše nego preko novina i "dodvoravanja" Vučiću, to je valjda jasno.


freehand freehand 23:36 29.07.2015

Re: Lopurde

tyson
Ne znam Lib. Sklon sam verovati da su mrvice nekom mrvice, a nekom plata.

Kao što rekoh, oni koji su u sprezi sa sadašnjom garniturom na vlasti obrću milione; pojedinci i stranka na vlasti od toga imaju veliku materijalnu korist.

Sve ostalo, a govorimo o relativno malim iznosima novca, funkcioniše mimo tog udruženja.

Krstić ne spada u spomenuti odabrani krug ljudi iz industrije marketinga koji je u sprezi sa vlašću; ne deli taj novac. Samim tim mu sadašnja vlast trenutno nije potrebna u radu.

A da se ukrca na taj brod može daleko lakše nego preko novina i "dodvoravanja" Vučiću, to je valjda jasno.



Kad smo već kod toga - kako stoji stvar sa CIA, Sorošem, CANVAS i fondacijama poput US Aid? Ima li tu mrsa i masnih kolača, i da li je dovoljno samo braniti Agenciju i SAD u svkaoj prilici i na svaki način ili se traže neki posebni skilsi i dodeljuju posebni zadaci?
Pitam za kolegu?
dali76 dali76 00:23 30.07.2015

Re: Lopurde

Jedino sto sam ja uspeo procitati jeste ko je ostao,a ko nestao iz marketing biznisa nakon smene vlasti .
Mozda si Tyson u pravu, mozda je spekulacija Sapera sa Krsticem isto toliko glupa koliko i spekulacija sa ambasadorskim mestom,ali od ov prve Krstic napravi blog,a za ovu drugu dobijes blok.


dali76 dali76 00:29 30.07.2015

Re: Lopurde

Ili treca varijanta ,
Kritika vlasti se nije preselila sa t v na youtube ili net.
Institucije ,ionako slabasne, se ne rasturaju .
Dmitrovica je u Novosti postavio deda mraz.

tyson tyson 01:46 30.07.2015

Re: Lopurde

Mozda si Tyson u pravu, mozda je spekulacija Sapera sa Krsticem isto toliko glupa koliko i spekulacija sa ambasadorskim mestom,ali od ov prve Krstic napravi blog,a za ovu drugu dobijes blok.

Meni se čini da je glupa, jer u svemu što se sada događa oko marketinških agencija u sprezi sa vlašću Krstić nije, a mogao bi lako da bude preko svog dobrog prijatelja da hoće, ne treba mu da obilazi oko Vučića kao maca oko vruće kaše mesecima, kako mu se spočitava.

Bar meni tako logika sugeriše.


dali76 dali76 07:29 30.07.2015

Re: Lopurde

Ne znam. Meni je logicno da ko god sebi zeli dobro u biznisu politickog marketinga ima samo dve opcije:
Ili o Vucicu da cuti
Ili da Vucica hvali,




libkonz libkonz 09:54 30.07.2015

Re: Lopurde

Potpuno se slažem sa Tajsonom. Dali, ovo je oblast gde smo Tajson i ja mnogo bolje informisani od tebe i slobodno mogu reći da su ti optužbe na Krletov račun potpuno neosnovane. Da je hteo, Krle je mogao da uzme mnogo veći kolač.
Meni je logicno da ko god sebi zeli dobro u biznisu politickog marketinga ima samo dve opcije:
Ili o Vucicu da cuti
Ili da Vucica hvali,

Kažeš političkog marketinga?
Dali, uopšte ne bi bilo čudno da Vučić za neke naredne izbore plati čoveka koji ga pljuje, a za koga je siguran da će svoj posao savesno i kvalitetno obaviti. Baš ga briga šta on privatno misli o njemu, važni su rezultati posla.
Mislim da ti uopšte ne shvataš politiku.
freehand freehand 10:25 30.07.2015

Re: Lopurde

Potpuno se slažem sa Tajsonom. Dali, ovo je oblast gde smo Tajson i ja mnogo bolje informisani od tebe

Ako nije previše indiskretno - čime se baviš ti a čime Tajson?
Mislim, gde je osnov vaše informisanosti?
libkonz libkonz 10:30 30.07.2015

Re: Lopurde

što se mene tiče, mogu ti dati odgovor na pp, ako želiš.
Tajsona ne poznajem, ali vidim da je dobro informisan.
freehand freehand 10:36 30.07.2015

Re: Lopurde

Tajsona ne poznajem, ali vidim da je dobro informisan.

Tanko ti je to. I meni se to čini na osnovu onoga što piše, ali slab je to osnov za rečenicu na koju sam reagovao.
A tebi, šta god da je formalno u pitanju, minuli rad svakako ne daje za pravo.
tyson tyson 12:41 30.07.2015

Re: Lopurde

Meni je logicno da ko god sebi zeli dobro u biznisu politickog marketinga ima samo dve opcije:
Ili o Vucicu da cuti
Ili da Vucica hvali,

Politički marketing?

Čekaj, ti misliš da se Krstić preporučuje da Vučiću i/ili SNS radi marketing?

Pa to je neozbiljno. Nema tu Krstić šta da traži kod SNS i Vučića; tu su karte odavno podeljene. Nije Vučić lud da angažuje nekog kao što je Krstić (politički aktivan, do skoro bio visoko pozicioniran u konkurentskoj stranci, itd.) pored svojih proverenih saradnika i dugogodišnjih partnera. I to je Krstiću savršeno jasno.

tyson tyson 12:42 30.07.2015

Re: Lopurde

Ako nije previše indiskretno - čime se baviš ti a čime Tajson?
Mislim, gde je osnov vaše informisanosti?

Ma, zar je to bitno?

Možeš da nam veruješ ili ne, kao i bilo kome drugome na blogu. ovo je kafanski razgovor, a ne konsalting

freehand freehand 12:43 30.07.2015

Re: Lopurde

tyson
Ako nije previše indiskretno - čime se baviš ti a čime Tajson?
Mislim, gde je osnov vaše informisanosti?

Ma, zar je to bitno?

Možeš da nam veruješ ili ne, kao i bilo kome drugome na blogu. ovo je kafanski razgovor, a ne konsalting


Ćuti nigga, ti si kolaterala.
alselone alselone 13:40 30.07.2015

Re: Lopurde

što se mene tiče, mogu ti dati odgovor na pp, ako želiš.



A ponadao si se normalnom razgovoru, kad ono samo navlakusa da te ispali. Ko da ne znas sa kim imas posla. Pa ti si bio protiv Tadic. Do kraja svemira ce te cekati.
libkonz libkonz 13:55 30.07.2015

Re: Lopurde

Do kraja svemira ce te cekati.


Postojale su situacije na blogu kada je ispao čovek i zato neću da pišem protiv njega.
Ali stvarno nemam više ni najmanje volje da se s njim raspravljam o politici. Sad vidim šta je iskrena ljubav prema idolu (ne mislim na Krleta, nego na Tadića).

Daj bre Fri, čovek će naći drugi posao, priča se da se kandiduje za predsednika sveta i svemira, preboli to više pa da možemo opet normalno pričati.
predatortz predatortz 14:02 30.07.2015

Re: Lopurde

Postojale su situacije na blogu kada je ispao čovek i zato neću da pišem protiv njega.
Ali stvarno nemam više ni najmanje volje da se s njim raspravljam o politici. Sad vidim šta je iskrena ljubav prema idolu (ne mislim na Krleta, nego na Tadića).

Daj bre Fri, čovek će naći drugi posao, priča se da se kandiduje za predsednika sveta i svemira, preboli to više pa da možemo opet normalno pričati.



Mislim da ovde grešiš.

Ja free-a ne doživljavam kao čoveka idolopoklonika. Više mi liči na nekog ko braneći ideju koja mu je bliska, brani i neke ljude koji idu uz tu ideju.

Sličan problem imam i ja. Mnogo vas, čitajući moje stavove ovde na blogu, može zaključiti da sam Dodikov sledbenik. Istina je suprotna - mene Dodik strašno nervira. Braneći njega, ustvari, branim ideju za kojom sam nekad krenuo.

Osobe koje su eksponirane, njihove lične vrline i mane, su nebitne. Bar za mene.
tyson tyson 14:39 30.07.2015

Re: Lopurde

Mislim da ovde grešiš.

Ja free-a ne doživljavam kao čoveka idolopoklonika. Više mi liči na nekog ko braneći ideju koja mu je bliska, brani i neke ljude koji idu uz tu ideju.

Čekajte, jel' smo ovo i zvanično u razgovoru prešli sa Krleta na freea?


libkonz libkonz 15:07 30.07.2015

Re: Lopurde

Čekajte, jel' smo ovo i zvanično u razgovoru prešli sa Krleta na freea?

Vidiš ti kako Predator lukavo troluje. Dok se znao red i dok je postojala moderacija svega ovoga nije bilo.
Nego, možda će u skladu sa novom politikom B92 ovde biti dozvoljeno samo kačenje Jutjub snimaka, ništa tekst. I bez reklama, naravno
dali76 dali76 20:00 30.07.2015

Re: Lopurde

Slazem se sa Tyson/om da je nas razgovor ovde neka vrsta kafanskog caskanja, no Lib svojim licnim utiscima ko koliko razume politiku bas nas spustas ispod stola .

Tyson, kad kazem politicki marketing mislio sam na aktivnosti kojima se Krstic bavi izbacujuci redovne kolumne hvale za premijera.
Da li je to politicki marketing? Za mene jeste, i to odlican politicki marketing , daleko efektivniji nego kad to isto radi recimo Dragoljub Andjelkovic, ili Vucicevic.

Ako smo se nas dvojica dosad razumeli, nasa misljenja baziramo na vlastitim predpostavkama , i to je sve.



dali76 dali76 20:04 30.07.2015

Re: Lopurde

Tisi Predators jedno vreme zagovarao pristup NATO, Da li se ta ideja negde zagubila u svetlu Dodikovog otvorenog flertovanja sa Rusima?



predatortz predatortz 20:08 30.07.2015

Re: Lopurde

dali76
Tisi Predators jedno vreme zagovarao pristup NATO, Da li se ta ideja negde zagubila u svetlu Dodikovog otvorenog flertovanja sa Rusima?





Još uvek mislim da je to nečasniji, ali mudriji izbor.
angie01 angie01 20:19 30.07.2015

Re: Lopurde

Da li je to politicki marketing?


jok i nije, i to osmisljeni,...kad krene okolo/naokolo, pa kao nece-oce, uporedjuje, sve sto bi imalo neki uticaj kao poredjenje po njegovom misljenju- sto on sve zajedno zove vrhunski spin, koji niko ne moze da provali:)-sad , da l se samo preporucuje, ili je vec na zadatku- to ne znam, a da se trudi da ostane u igri- trudi se.:)...bar da znaju da mogu da racunaju na njega, da nije neprijatelj, da eventualno moze da bude spona sa delom glasackog tela koji AV-u nije dostupan,...a koje, ustvari, jednako ne gotivi ni savetnika.
dali76 dali76 20:24 30.07.2015

Re: Lopurde

Iako prilicno oprezno, Tadic se zalaze za pristup NATO. Rekao je na tribini Vremena da je u Srebrenici pocinjen genocid,a ko ne prizna odluke suda UN ,taj neka izadje iz te organizacije.
Tadic ima prilicno negativan stav prema srpskom zahtevu za ruski veto.
Ukoliko Tadic nastavi tim putem, Free bi mogao da se zahvali Vesni Pesic, belim listicima, i CIA,Sorosu, odnosno meni.

freehand freehand 20:27 30.07.2015

Re: Lopurde

Ukoliko Tadic nastavi tim putem, Free bi mogao da se zahvali Vesni Pesic, belim listicima, i CIA,Sorosu, odnosno meni.

Tebi - a bogami i Libkonzu još mnogo više - sam potpuno zahvalan na Tomi Nikoliću i svemu ovome što imamo, zato pozdrav i tebi i sunčanom Teksasu.
freehand freehand 20:34 30.07.2015

Re: Lopurde

Postojale su situacije na blogu kada je ispao čovek i zato neću da pišem protiv njega.

Pod pretpostavkom da ti u svom misaonom i moralnom sistemu ovo doživljavaš kao kompliment, ja ti zahvaljujem na lepim rečima. Mada priznajem da mi je kudikamo zanimljivije da saznam šta sam inače, mimo tih retkih prilika u kojima mi se omakne ispadanje čovekom.
tyson tyson 20:45 30.07.2015

Re: Lopurde

Tyson, kad kazem politicki marketing mislio sam na aktivnosti kojima se Krstic bavi izbacujuci redovne kolumne hvale za premijera.
Da li je to politicki marketing? Za mene jeste, i to odlican politicki marketing , daleko efektivniji nego kad to isto radi recimo Dragoljub Andjelkovic, ili Vucicevic.

Pa, OK; legitimna teorija. Ostaje nejasno kakvu kompenzaciju bi Krle dobijao za to, ali krhko je znanje. Takvoj vrsti rada - plaćanju 'ispod stola' za naručeno delovanje, u ovom slučaju javne nastupe - uglanom pribegavaju adekvatne državne tajne službe, a u novije vreme i kompanije. Začudilo bi me da su naši političari (d)evoluirali do nivoa da se i time služe; obično se pribegava prilično očiglednoj političkoj trgovini razne vrste, ili klasičnoj uceni.

Nego, malo mi je trulo da se na jednom blogu, i to po ko zna koji put, raspravlja o drugom, aktivnom blogeru. OK, razumem banovanje i slično, ali ipak.


libkonz libkonz 21:10 30.07.2015

Re: Lopurde

Mada priznajem da mi je kudikamo zanimljivije da saznam šta sam inače, mimo tih retkih prilika u kojima mi se omakne ispadanje čovekom.

Iskreno se izvinjavam zbog pogrešno formulisanih misli. Trebalo je da piše:
Više puta je na blogu pokazao da se iza ovog prividnog namćora u suštini krije jedan istinski dobar čovek i zbog toga ga poštujem.
libkonz libkonz 21:11 30.07.2015

Re: Lopurde

Tebi - a bogami i Libkonzu još mnogo više - sam potpuno zahvalan na Tomi Nikoliću

Prihvatam zasluge za pobedu Tome Nikolića na prošlim predsedničkim izborima. Ne kajem se, opet bih uradio isto.
freehand freehand 21:13 30.07.2015

Re: Lopurde

libkonz
Mada priznajem da mi je kudikamo zanimljivije da saznam šta sam inače, mimo tih retkih prilika u kojima mi se omakne ispadanje čovekom.

Iskreno se izvinjavam zbog pogrešno formulisanih misli. Trebalo je da piše:
Više puta je na blogu pokazao da se iza ovog prividnog namćora u suštini krije jedan istinski dobar čovek i zbog toga ga poštujem.

I ti si jedan divan čovek i veliki mudrac, i ja uživam u našem blogoprijateljstvu!


P.S. Bolje napiši da si se opet šalio. Može da se desi da Averel pandrkne od ovoga.
freehand freehand 21:15 30.07.2015

Re: Lopurde

libkonz
Tebi - a bogami i Libkonzu još mnogo više - sam potpuno zahvalan na Tomi Nikoliću

Prihvatam zasluge za pobedu Tome Nikolića na prošlim predsedničkim izborima. Ne kajem se, opet bih uradio isto.

Pa teško bi bilo ne prihvatiti sa onakvim agitovanjem i naslovima.
A inače, ja bih morao da bar dvomeselčni odmor u Kovinu kad bih morao da nađem logično objašnjenje za stav: kandidat A je gori od ponuđenih; glasajte za kanidata A.
No nema veze. ovo je nova realnost, uživajmo u plodovima minulog rada.
libkonz libkonz 21:15 30.07.2015

Re: Lopurde

Lib svojim licnim utiscima ko koliko razume politiku bas nas spustas ispod stola .

Odavno se suzdržavam to da ti napišem, samo mi nije jasno zašto na to gledaš kao uvredu? Ti razumeš srpsku politiku iz perspektive profesora istorije, ali je realnost nešto drugačija. Nemaš iskustva, kontakta sa političarima.
Sve se vrti oko para i žena. Naročito para.
Politika je kurva - mislim da je to ono što ne shvataš.
libkonz libkonz 21:19 30.07.2015

Re: Lopurde

bar dvomeselčni odmor u Kovinu

eh, vi banaćani.
Objašnjavao sam više puta ovaj moj stav, hajde da se više ne ponavljam.
I nisi jedini koji se poziva na Kovin.
dali76 dali76 21:26 30.07.2015

Re: Lopurde

Izvini Tyson, ali ovde, na ovom blogu, niko nije banovan , niti je ovo sud.
Sta vise, sasvim je jasno da se ovde razgovara na nivou misljenja, predpostavki..

Ono sto je ovde , makar meni, zanimljivo jeste utisak koliko je Vucic ustvari mnoge stvari, i neke ljude, ustvari “nasledio“.
Nekad imam osecaj da see brzo zaboravlja da zlo partiokratske drzave nije doslo sa Vucicem,vec je u njemu naslo jos boljeg gospodara.

dali76 dali76 21:53 30.07.2015

Re: Lopurde

Dragi Lib. To sto je politika u Srbiji na nivou na kom si je ti tako dobro razumeo je ustvari najveci problem.
Mislio sam da si se ti uhvatio posla da to menjas.





libkonz libkonz 22:00 30.07.2015

Re: Lopurde

Dragi Lib. To sto je politika u Srbiji na nivou na kom si je ti tako dobro razumeo je ustvari najveci problem.

Da, to jeste problem, ali je to stvarnost.
dali76 dali76 03:04 31.07.2015

Re: Lopurde

Slazemo se mi Libkonz oko stvarnosti, ali ono sto je mnogo vaznije od identifikacije stvarnosti jeste pitanje sta su uzroci? Da li je takva stvarnost pala sa neba?
Ili je stvarnost ponajvise posledica spustanja politike na nivo koji ti ovde opisujes?
Basara misli da je potonji uzrok pravi. Njega pominjem zato sto covek zivi u Srbiji, ima iskustvo, poznaje ljude iz politike, kafane,itd
I jos nesto, WC solja kolko god da je napunjena govnima nije govno, nego WC solja. Treba joj pranje. Tako je sa politikom: Politika kolko god napunjena “kurvama”, nije kurva, vec politika. Treba joj pranje.
Ko god se upusti u poso ciscenja, cist nemoze izaci, ali ko misli da je politika kurva, taj nemoze promeniti nista.
dali76 dali76 03:10 31.07.2015

Re: Lopurde

Slazem se Angie da je u pitanju odlican politicki marketing.
Ne tvrdim da nije moguce da je u pitanju volonterizam , ali jesam skeptican.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:19 31.07.2015

Re: Lopurde

dali76
ITadic se zalaze za pristup NATO.
Tadic ima prilicno negativan stav prema srpskom zahtevu za ruski veto.
Ukoliko Tadic nastavi tim putem, Free bi mogao da se zahvali Vesni Pesic, belim listicima, i CIA,Sorosu, odnosno meni.



tadić je lujka, bro, potrošena roba, ne obraćaj pažnju na to što priča. i biserkova je zrelija osoba od tadića. inače, mislim da krljavi nije u marketingu poodavno. sada u ovo doba marketing u srbiji je težak 80-100 miliona dolara godišnje, u tadićevo vreme je bio više od 200 miliona, i kontrolisali su ga uglavnom tadićevi ljudi. da li su šaper i idols&friends ekipa plaćali neku drugarsku proviziju predsednikovom timu za nameštanje poslova, možemo samo da nagađamo. sada mislim da je krstić fokusiran na alternativnu diplomatiju, osim toga u MIP-u je ostalo najviše od ekipe iz njegovog doba, tako da mu je to najbliži sektor. a srđan radi za acu, prave zdravu državu, kako aca kaže. krle, tehnički uzev, je čist kao suza. mizantropična, besna suza al' suza.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:27 31.07.2015

Re: Lopurde

.
freehand freehand 08:11 31.07.2015

Re: Lopurde

dali76
Slazem se Angie da je u pitanju odlican politicki marketing.
Ne tvrdim da nije moguce da je u pitanju volonterizam , ali jesam skeptican.

A jel ti u NATO volontiraš?
libkonz libkonz 08:59 31.07.2015

Re: Lopurde

sta su uzroci?

Uzrok možemo definisati sa samo tri slova: SPS.
Gde su afere i velike pare tu su i oni.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:28 31.07.2015

Re: Lopurde

freehand

A jel ti u NATO volontiraš?


malograđanine, čovek je američki državljanin, dakle NATO mu je home guard, ali to tvom malograđanskom biću ne može da dopre do svesti, nažalost.
freehand freehand 10:30 31.07.2015

Re: Lopurde

Srđan Fuchs
freehand

A jel ti u NATO volontiraš?


malograđanine, čovek je američki državljanin, dakle NATO mu je home guard, ali to tvom malograđanskom biću ne može da dopre do svesti, nažalost.

Mrš
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 31.07.2015

Re: Lopurde

princi
tyson
Pa o tome se pisalo onoliko; kasniš dobrano i pravo da ti kažem ne znam šta ti bi da baš sada izvučeš sve to iz naftalina.

Evo recimo detaljnog izveštaja iz Vremena o analizi koju je napravio BIRN; nije ni čudo što ih je (i.e. BIRN) Vučić fiksirao kao neprijatelje:

Marketinške zvezde na političkom polju

Radi se o velikim parama koje se preko marketinških agencija kanališu u privatne i stranačke džepove. Izveštaji se čitaju kao krimi-sapunska opera, sa sve verolomstvom, kontroverznim ljubavnicima/cama, fiktivnim vlasnicima firmi, i stotinama miliona dinara.




Te PR agencije su jedno veliko zlo i u Srbiji a i u svetu (tek u US je to veliki biznis). Isisavaju ogromne pare, vrše totalnu distorziju i destrukciju političkog sistema, praktično ga prepuštajući samo onima iza kojih stoje velike pare (a koje pre svega oni, propagandisti troše). U kvalitativnom smislu politički život svode na izvikivanje parola, šarene plakate, mitinge i ispaljivanje fraza tipa onih koje Krstić ispaljuje svake nedelje i gore. Pravi kancer.


ma nisu ni to neko velike pare, druže, kada pogledaš. velike su za srpske standarde, ali smešne na globalnom nivou. hvala za zauzimanje gore. ne vredi, poremećena ego-ekipa, ispisala bi hiljade stranica psihotičnih projekcija umesto jednog običnog - izvini.

freehand

Mrš


miran, malograđanko, miran.
freehand freehand 10:51 31.07.2015

Re: Lopurde

miran, malograđanko, miran.

Pa da i ja budem stonidrani smrda-naci?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:54 31.07.2015

Re: Lopurde

vajdu bolje džojus nego kitusa. aj Dali briši ovo Đokerovo i moje kada uzmogneš. nešto smo se zakačili pa kenja Noske nonstop.
petargli petargli 13:57 31.07.2015

Re: Lopurde

tyson
Pa, OK; legitimna teorija. Ostaje nejasno kakvu kompenzaciju bi Krle dobijao za to, ali krhko je znanje.

Krle je, po sopstvenom priznanju, volontirao na poziciji savetnika predsednika Srbije, tako da verovatno to i dalje strastveno radi - volontira pa ne staje!
dali76 dali76 20:52 31.07.2015

Re: Lopurde

Ne znam Srdjane; Meni ta prica oko obecanog posla u MIP deluje prilicno neozbiljno, ali razumem zasto je popularna.
Ljudi intuitivno misle da je nekakva pozicija u politici najvrednije sto politika moze da ponudi, sto je prilicna besmislica.
Ponavljam, mozda su moj intuitivne sumnje potkrepljene ovim sto pise Vreme takodj besmislice, ali definitivno je najneozbiljnije misliti dda je nekakvo obecanje validna moneta.
Uostalom za obecanje ne radi niko, ukljucujuci Jelenu Trivan koja se zadovoljila pozicijom.
Pprilicno je tragikomicno sto gospodja Trivan u emisiji Licni stav ne sme da iznese svoj licni stav oko pitanja sa Teslinom urnom. Pitanje nije nikakva nuklearna fizika, ali je, makar meni, ocigledno da gradjanka Trivan o ovoj temi Nije pitala poslodavca.
Ili kad kaze da joj je zao sto DS ne zeli Vucicu da przizna pozitivne korake, odnosno da je Vucic zaposlio nju iako nije clan SNS?
Kvantitativna i kvalitativna konfrontacija sa zdravim razumom koja jeste neophodna da se Vucic bez obzira na rezultate proglasi reformatorom ili proevropejcem jednostavno donosi logiku sukoba interesa.




freehand freehand 20:56 31.07.2015

Re: Lopurde

Kvantitativna i kvalitativna konfrontacija sa zdravim razumom koja jeste neophodna da se Vucic bez obzira na rezultate proglasi reformatorom ili proevropejcem jednostavno donosi logiku sukoba interesa.

Ja mislim da je to potpuno ista jednačina kao ona iz koje SAD i NATO izlaze kao nešto pozitivno.
Edit: a ne stvarno, ako po ovome što pišeš i insinuiraš ovde Krstić neminovno populariše Vučića iz nekog interesa, kako stoji tvoj odnos sa SAD i NATO?
emsiemsi emsiemsi 07:48 01.08.2015

Re: Lopurde

libkonz
Ne mogu sa sigurnošću reći koji su Krstićevi motivi za podržavanje Vučića. Inače, odavno ne čitam šta on piše.
Ono što znam, a to i Tajson kaže, je da je Krle u ovoj podeli jako sitan igrač koji dobija samo mrvice.

Када знаш ко добија мрвице, сигурно знаш и ко добија мрветине, те комадине ?
emsiemsi emsiemsi 07:52 01.08.2015

Re: Lopurde

libkonz
Potpuno se slažem sa Tajsonom. Dali, ovo je oblast gde smo Tajson i ja mnogo bolje informisani od tebe i slobodno mogu reći da su ti optužbe na Krletov račun potpuno neosnovane. Da je hteo, Krle je mogao da uzme mnogo veći kolač.
...

Баш је добрица тај наш Крле. Не требају му паре, па решио да пусти друге да мало зараде.
emsiemsi emsiemsi 07:55 01.08.2015

Re: Lopurde

tyson
Meni je logicno da ko god sebi zeli dobro u biznisu politickog marketinga ima samo dve opcije:
Ili o Vucicu da cuti
Ili da Vucica hvali,

Politički marketing?

Čekaj, ti misliš da se Krstić preporučuje da Vučiću i/ili SNS radi marketing?

Pa to je neozbiljno. Nema tu Krstić šta da traži kod SNS i Vučića; tu su karte odavno podeljene. Nije Vučić lud da angažuje nekog kao što je Krstić (politički aktivan, do skoro bio visoko pozicioniran u konkurentskoj stranci, itd.) pored svojih proverenih saradnika i dugogodišnjih partnera. I to je Krstiću savršeno jasno.


Немаш ти Тајсоне појма --- какви вишегодишњи и проверени сарадници у сплачинама од политике и маркетинга.
Вучићева потпредседница, умиљата Зорана, није била његов вишегодишњи сарадник - а пази, сада му потпредседница партије и најзначајнији ол араунд играч (за све).
tyson tyson 11:59 01.08.2015

Re: Lopurde

Немаш ти Тајсоне појма --- какви вишегодишњи и проверени сарадници у сплачинама од политике и маркетинга.

OK, hajde, objasni mi.


emsiemsi emsiemsi 13:56 01.08.2015

Re: Lopurde

tyson
Немаш ти Тајсоне појма --- какви вишегодишњи и проверени сарадници у сплачинама од политике и маркетинга.

OK, hajde, objasni mi.



Погледај изнад !
freehand freehand 13:58 01.08.2015

Re: Lopurde

emsiemsi
tyson
Немаш ти Тајсоне појма --- какви вишегодишњи и проверени сарадници у сплачинама од политике и маркетинга.

OK, hajde, objasni mi.



Погледај изнад !

U plavi mesec.
tyson tyson 16:41 01.08.2015

Re: Lopurde

Погледај изнад !

Zaista ne vidim ništa.


libkonz libkonz 18:22 02.08.2015

Re: Lopurde

Када знаш ко добија мрвице, сигурно знаш и ко добија мрветине, те комадине ?

Imaš dovoljno informacija u istraživanju BIRN-a.
Баш је добрица тај наш Крле. Не требају му паре, па решио да пусти друге да мало зараде.

ko je to rekao?
jkt2010 jkt2010 01:33 03.08.2015

Re: Lopurde

Srđan Fuchs
malograđanine, čovek je američki državljanin

Pa koj qrac onda čisti po tuđem dvorištu kad smo lepo rekli svako svoje da gleda?
princi princi 07:40 03.08.2015

Dali, znaš šta me zanima?

Eto, ti živiš u Teksasu, jedno lepo uređenoj i demokratskoj državi, sa razvijenom svešću o slobodi medija, razvijenom nezavisnom misli, progresivnim političarima, striktnim poštovanjem ljudskih prava... Znamo da je Srbija sva govnjava, mafijaška, zaostala. Šta bi ti to iz teksaške bogate političke i medijske kulture preneo u Srbiju?
princi princi 15:33 03.08.2015

Re: Dali, znaš šta me zanima?

Не сећам се да је и један амерички екс-председник, значи бивши врхунски представник, дао овако damning report о стању америчког политичког система.

Jimmy Carter: The U.S. Is an “Oligarchy With Unlimited Political Bribery”

Ово је уједно оно што даје веру да није све изгубљено у Америци.
blogovatelj blogovatelj 16:03 03.08.2015

Re: Dali, znaš šta me zanima?

Не сећам се да је и један амерички екс-председник, значи бивши врхунски представник, дао овако damning report о стању америчког политичког система.


E ovo je već nešto.
princi princi 16:32 03.08.2015

Re: Dali, znaš šta me zanima?

blogovatelj
Не сећам се да је и један амерички екс-председник, значи бивши врхунски представник, дао овако damning report о стању америчког политичког система.


E ovo je već nešto.

А јел си знао да су Клинтони само од 2007. платили више пореза него што је Џеб Буш зарадио у читавом свом животу? Безобразно зелено.
dali76 dali76 20:25 03.08.2015

Re: Dali, znaš šta me zanima?

... Znamo da je Srbija sva govnjava, mafijaška, zaostala. Šta bi ti to iz teksaške bogate političke
i medijske culture…..

Ukoliko Princi zelis bilo kakav razgovor, moraces da ga vodis sa mnom, odnosno sa onim sta sam ja napisao,a ne da polemises sa svojim likovima od slame.
Zivot je suvis kratak da bi ulazio u “svinjac”, makar na vratima istog pisalo “Princi”, London.







princi princi 05:58 04.08.2015

Re: Dali, znaš šta me zanima?

dali76
... Znamo da je Srbija sva govnjava, mafijaška, zaostala. Šta bi ti to iz teksaške bogate političke
i medijske culture…..

Ukoliko Princi zelis bilo kakav razgovor, moraces da ga vodis sa mnom, odnosno sa onim sta sam ja napisao,a ne da polemises sa svojim likovima od slame.
Zivot je suvis kratak da bi ulazio u “svinjac”, makar na vratima istog pisalo “Princi”, London.









Pretpostavljam da su "slama" i "svinjac" jedini odgovori koji možeš dati iz svoje teksaške perspektive. Jer čudi me da čovek tvoje inteligencije (osim ako istu nisam precenio) ne prepoznaje da je sve što sam te pitao direktno u vezi sa tvojim tekstom i svodi se direktno na jedno pitanje: a kako je to sve, mediji, vlasnička struktura nad njima, u tvojoj državi uređeno i sređeno?
dali76 dali76 21:20 03.08.2015

....

Ja neemam nikakav problem da se bilo ko, bilo gde, bilo kad bavi promocijom, politickim marketingom bilo koga,ukljucujuci promociju Vucica.
Kao sto niko ne osporava legitimnost pitanja zassto Brisel fingira rezultatde kojih u stvarnosti nema, ne vidim zasto bi bilo ista drugacije da se pitanje postavi domacim trudbenicima , poseebno onim sto svoj stav iznose kao neutrralni, objektivni analiticari stvarnosti.
Sama definicija sukoba interesa inzistira napostojanju mogucnosti, ili prilike ,a ne na cinjenici da je neko zloupotrebio svoje polozaj, prijateljstvo, veze u biznisu.
Niko ovde ne barata cinjenicama da li postoje veze izmedju pisanja Krstica i ostavljanja Sapera u biznisu , ali niko ne moze da negira da Krstic pise to sto pise, da je Saper opstao i da ovde postoje elementi sukoba interesa.
I kao sto Vucicevi pajaci brane gazdu tako sto izbegavaju argumente,a fokusiraju se na one koji argumente pokrenu,tako sam I ja ,a ne ono sto pisem,dosao na udar branitelja raznih fela.
Ovo me je samo podsetilo da je totalno pogresno bilo cije branitelje po defoltu proglasavati botovima sto rade za sendvic ili platu u JP.
Postoje ljudi koji to rade iz cisto iracionalnih razloga, ljubavi, mrznje, sujete,licnih sukoba itd.
Kao i sve u zivotu sto radimo,iza nashi postupaka stoje kako racionalni tako iracionalni razlozi, ali prilicno sam siguran da niko
racionalan danas ne moze napisati da Vucic gradi institucije,da snazi I podrzava vladavinu prava,stiti slobodu medija ,da radi sve ono sto je kroz Kopenhaske kriterijume jasno opisano kao proevropska politika.
Vucic, ko zeli da prihvati golim okom vidljive cinjenice, upravo radi sve suprotno.

tyson tyson 22:24 03.08.2015

Re: ....

ali niko ne moze da negira da Krstic pise to sto pise, da je Saper opstao i da ovde postoje elementi sukoba interesa.

Moram da priznam da ne vidim baš najbolje gde se tačno nalazi sukob interesa.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana