Ljudska prava| Na današnji dan| Život

Stid!

Nebojša Milenković RSS / 03.08.2015. u 22:18

STID.18231.jpg

Ovo nije nešto što pristojni i civilizovani narodi mogu/trebaju da slave!
Dan žalosti može da bude samo odraz licemerja naše države što nije učinila gotovo ništa za intergaciju i povratak ili obeštećenje tih ljudi!Ukratko: Dan Oluje može da bude samo dan hrvatske i srpske sramote! 

Sve ostalo su besprizorne balkanske političke manipulacije...

Atačmenti



Komentari (293)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 22:23 03.08.2015

Mnogo šire

Dan Oluje može da bude samo dan Hrvatske i Srpske sramote!


Taj dan treba imenovati u Dan licemerja! Evropskog svakako, možda i planetarnog.
princi princi 10:21 07.08.2015

Re: Чекај, шта ми причамо о Хрватима

кад су Монтенигери још горе животиње? Јуначки, како и доликује, 5 на једног.
jedan_covek jedan_covek 22:24 03.08.2015

Stid!

Kratko i, nažalost, potpuno jasno!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:32 03.08.2015

Ljudi iz Ferala sve lepo odavno objasnili!

Milan Karagaća Milan Karagaća 23:42 03.08.2015

Re: Ljudi iz Ferala sve lepo odavno objasnili!

Nebojša Milenković

Stipe Šuvar
Kome nije jasno neka pročita ili ponovo pročita šta je o “Oluji” i uopšte o 90-im još 1995.godine napisao
Stipe Šuvar.
Bez dlake na jeziku, bio i do kraja života ostao antinacionalista i antišovinista.
isidora.k isidora.k 17:37 05.08.2015

Kristalna budnica za nehrvatsko pučanstvo


Zbog Oluje teski dani za hrvatsku manjinu u Vojvodini ... za srpsku u Hrvatskoj sve je KRISTALNO JASNO .



Spektakularno, moćno, emotivno, dostojanstveno, umjereno, decentno i ove je godine, kao i u proteklih deset godina po gradovima organiziraju manifestacije ... poznate koreografije.




Srpskoj nacionalnoj manjini zajamčena su sva građanska i manjinska prava po najviši europskim standardima i bila bih iznimno sretna kada bi ista uživali i naši Hrvati u Srbiji. (predsjednica nije skrivala oduševljenje i ganuće)

otac Tuđman : Jedan letak ovako, znači opće rasulo, pobjeda Hrvatske vojske uz podršku svijeta itd. Srbi vi se već povlačite preko itd., a mi vas pozivamo da se ne trebate povlačiti, mi vam jamčimo… Znači, na taj način im dati put, a jamčiti tobože građanska prava.




Ovo je bio mimohod mira, a ne rata, mimohod dostojanstva kojim smo pokazali da cijenimo i volimo svoje.(balansirana poruka susjedima predsjednice svih hrvata)

Ovaj rat nismo željeli, nego nam je bio nametnut i to je jedina istina.(kraljica Balkana)




Nije trebalo dugo čekati da u Kninu krene ustaški dernek ... Za postrojavanja blizu Trga A. Starčevića, došla je postrojba sa zastavom na kojoj je pisalo 9. bojna HOS-a "Rafael Vitez Boban". Dok su čekali da svečanost počne, članovi postrojbe više su puta uzvikivali "Za dom spremni", a uskoro je počela i pjesma koja se ne može opisati drugačije nego kao - koljačka , dok su policajci zaduženi za osiguravanje manifestacije sve mirno promatrali.

Nažalost, točno je da je Špegelj ("Bum, bum" oktobra 1990) tvrdio da treba likvidirati ne samo pripadnike JNA nego i njihove žene i djecu , i djecu svu pucati ... Autentično nažalost . Kuca se na vratima obitelji , časničke , u visinu tjela , koljena se puca odmah ... Namjera toga filma bila je da se hrvatska država prikaze kao nova ustaška koja ubija djecu , a plan nikakav nije postojao (admiral Domazet )




Gledala sam "Aleksandru Zec" , nije bilo plana admirale Domazet.

Predsjednica Kitarović je u Srebrenici rekla da se tamo dogodio genocid, a ja ovdje mogu reći da nije bilo Oluje da bi se dogodio još jedan genocid u BiH i to u Bihaću. Zato pozdravljam i generala Gotovinu, meni najdražeg generala. Živjela BiH, živjela Hrvatska ! ( majka Srebrenice na kninskoj tvrđavi )




I šta kažeš, da nije bilo "Oluje" i "najdražeg generala" ...
makemyday makemyday 11:47 06.08.2015

Re: Ljudi iz Ferala sve lepo odavno objasnili!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:39 03.08.2015

ispravka

Ne volim da izigravam gramatičku policiju ali, pošto čitav post ima samo nekoliko rečenica ne valja da baš u prvoj piše:

Ovo nije nešto što pristojni i civilizovani narodi mogu/trebaju da slave!


...Treba da slave.

Takođe, pošto malo nešto znam o tome, tvrdnja da

Dan žalosti može da bude samo odraz licemerja naše države što nije učinila gotovo ništa za intergaciju i povratak ili obeštećenje tih ljudi!


...apsolutno nije istinita jer naša je država učinila sve što je mogla, a Hrvatska opstruira proces... bojim se da napisana neistina u tekstu služi samo da bi se napravio veštački balans krivica.
predatortz predatortz 22:41 03.08.2015

Re: ispravka


...apsolutno nije istinita jer naša je država učinila sve što je mogla,


Pa sad...
Naša država je imala obavezu da vojno reaguje na Oluju. A nije...
freehand freehand 22:44 03.08.2015

Re: ispravka

predatortz

...apsolutno nije istinita jer naša je država učinila sve što je mogla,


Pa sad...
Naša država je imala obavezu da vojno reaguje na Oluju. A nije...

Iz nekog nedokučivog razloga siguran sam da Milenković na to nikako nije mislio.
predatortz predatortz 22:47 03.08.2015

Re: ispravka


Iz nekog nedokučivog razloga siguran sam da Milenković na to nikako nije mislio.


Ja to ne mogu da znam. Ali mislim da su ti ljudi 'pušteni niz vodu', te da su i dan-danas 'moneta za potkusurivanje'. Gledam ih svaki dan u komšiluku. Tako se i osećaju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:48 03.08.2015

Re: ispravka

predatortz

...apsolutno nije istinita jer naša je država učinila sve što je mogla,


Pa sad...
Naša država je imala obavezu da vojno reaguje na Oluju. A nije...


Nisam se uopste bavio ratnim dešavanjima. Kažem da je Srbija učinila sve što je mogla da u mirnom periodu obezbedi povratak izbeglih Srba u svoje kuće u Hrvatskoj. Tu je čitav problem na hrvatskoj strani. Tajni spiskovi za hapšenje, srušene ili otete kuće, neprijateljska sredina u koju bi se vratili, napadi na Srbe povratnike, razbijanje ćiriličnih tabli, pretnje, pritisci...to su samo neke od opstrukcija koje Hrvatska pravi...
predatortz predatortz 22:50 03.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
predatortz

...apsolutno nije istinita jer naša je država učinila sve što je mogla,


Pa sad...
Naša država je imala obavezu da vojno reaguje na Oluju. A nije...


Nisam se uopste bavio ratnim dešavanjima. Kažem da je Srbija ulinila sve što je mogla da u mirnom periodu obezbedi povratak izbeglih Srba u svoje kuće u Hrvatskoj. Tu je čitav problem na hrvatskoj strani. Tajni spiskovi za hapšenje, srušene ili otete kuće, neprijateljska sredina u koju bi se vratili, napadi na Srbe povratnike, razbijanje ćiriličnih tabli, pretnje, pritisci...to su samo neke od opstrukcija koje Hrvatska pravi...


A Srbija na njih ne reaguje adekvatno. Zarad maglovite EU budućnosti i mogućnosti da je Hrvatska opstruiše.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:54 03.08.2015

Re: ispravka

A Srbija na njih ne reaguje adekvatno. Zarad maglovite EU budućnosti i mogućnosti da je Hrvatska opstruiše.


Kako bi bilo "adekvatno"?
predatortz predatortz 22:58 03.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
A Srbija na njih ne reaguje adekvatno. Zarad maglovite EU budućnosti i mogućnosti da je Hrvatska opstruiše.


Kako bi bilo "adekvatno"?


Ima Ministarstvo spoljnih poslova? Ume neko u njemu da piše demarše? Ume li neko da insistira na istragama za napade na povratnike? Ume li neko da izlobira nešto što bi se stavilo na parlamentarna tela evropska? Ume li neko da izlobira da Rusi ili Kinezi na SB priupitaju o stanjima ljudskih prava u Hrvatskoj?

Ako si mislio da mi je na umu bio rat, pogrešio si.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:06 03.08.2015

Re: ispravka

Ume li neko da izlobira da Rusi ili Kinezi na SB priupitaju o stanjima ljudskih prava u Hrvatskoj?


Mislim da je ovo jedna od jačih ideja koje sam pročitao na ovom blogu, a dugo sam tu...Da Rusi i Kinezi traže da se negde preispita stanje ljudskih prava!!! Dakle, zemlje u kojima se ne poštuju ničija prava. Šališ se, je l da?
predatortz predatortz 23:08 03.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
Ume li neko da izlobira da Rusi ili Kinezi na SB priupitaju o stanjima ljudskih prava u Hrvatskoj?


Mislim da je ovo jedna od jačih ideja koje sam pročitao na ovom blogu, a dugo sam tu...Da Rusi i Kinezi traže da se negde preispita stanje ljudskih prava!!! Dakle, zemlje u kojima se ne poštuju ničija prava. Šališ se, je l da?


Prava nacionalnih manjina se daleko više poštuju u Rusiji i Kini nego što se poštuju u EU, sudeći po tome kako se poštuju u Hrvatskoj.

Kako se to u Rusiji ne poštuju ničija prava?
freehand freehand 23:08 03.08.2015

Re: ispravka

Dakle, zemlje u kojima se ne poštuju ničija prava. Šališ se, je l da?

Kaže Krle iz Fergusona.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 03.08.2015

Re: ispravka

Da Rusi i Kinezi traže da se negde preispita stanje ljudskih prava!!!


Što da ne?
Bilo bi, smatraš, licemerno?
A pošto licemerja inače nema kod nekih drugih, onda ga ne treba tolerisati kod Kine i Rusije.

Dok Ameri zameraju Rusiji mešanje u unutrašnje stvari Ukrajine npr, a za to vreme sami rade šta im padne na pamet gde im padne na pamet, mislim da je sasvim u redu da Kina zamera bilo kome na kršenju ljudskih prava.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:21 03.08.2015

Re: ispravka

Kako se to u Rusiji ne poštuju ničija prava?


Opozicionari se ubijaju. Novinari takođe. Devočice iz pank benda hapse. Homoseksualci prebijaju. NGO zabranjuju...i tako redom. U Kini da i ne govorim.
freehand freehand 23:24 03.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
Kako se to u Rusiji ne poštuju ničija prava?


Opozicionari se ubijaju. Novinari takođe. Devočice iz pank benda hapse. Homoseksualci prebijaju. NGO zabranjuju...i tako redom. U Kini da i ne govorim.

A u SAD? Da nabrajamo? Pazi, dugačak je spisak!
Onaj iz inostrastva tek - ne pitaj.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:27 03.08.2015

Re: ispravka

freehand
Nebojsa Krstic
Kako se to u Rusiji ne poštuju ničija prava?


Opozicionari se ubijaju. Novinari takođe. Devočice iz pank benda hapse. Homoseksualci prebijaju. NGO zabranjuju...i tako redom. U Kini da i ne govorim.

A u SAD? Da nabrajamo? Pazi, dugačak je spisak!
Onaj iz inostrastva tek - ne pitaj.


Daj američki spisak. Samo nemoj incidente, već sistemska remećenja ljudskih prava. I imaj na umu...sve što se desi u Americi, zna čitav svet...za dešavanja u drugom delu sveta zna samo pomrčina.
Milan Karagaća Milan Karagaća 23:30 03.08.2015

Re: ispravka

Ima Ministarstvo spoljnih poslova? Ume neko u njemu da piše demarše? Ume li neko da insistira na istragama za napade na povratnike? Ume li neko da izlobira nešto što bi se stavilo na parlamentarna tela evropska?

Tačno. Zašto naš MSP nije uputio demarš EU, EP zbog obeležavanja progona toliko građana te tada već međunarodno priznate države i da pri tome počini i zločine nad njima.EP odnosno EU je morala reagovati prema Hrvatskoj.
freehand freehand 23:31 03.08.2015

Re: ispravka

Daj američki spisak. Samo nemoj incidente, već sistemska remećenja ljudskih prava. I imaj na umu...sve što se desi u Americi, zna čitav svet...za dešavanja u drugom delu sveta zna samo pomrčina.


Ti se zezaš?
Opozicionari se ubijaju. Novinari takođe. Devočice iz pank benda hapse. Homoseksualci prebijaju. NGO zabranjuju...i tako redom. U Kini da i ne govorim.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:35 03.08.2015

Re: ispravka

Ti se zezaš?


Ne. Navedi sistemske probleme američkog društva kojima se ljudska prava ne poštuju.
freehand freehand 23:40 03.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
Ti se zezaš?


Ne. Navedi sistemske probleme američkog društva kojima se ljudska prava ne poštuju.

Ferguson. Ta reč sadrži gomilu sistemskih problema. Od rasizma do sistemske zloupotrtebe oružane sile.
Koji si ti sistemski problem naveo gore kod Rusa?
Al molimte da dobro razmisliš šta pišeš, mani se golih devojaka koje po zadatku upadaju u crkvu. U SAD po crkvama masovno ubijaju puškama, u Izraelu na gej paradi bodu noževima.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:48 03.08.2015

Re: ispravka

Ferguson. Ta reč sadrži gomilu sistemskih problema. Od rasizma do sistemske zloupotrtebe oružane sile.

Nema tu sistemskih problema, a ima pojedinačnih incidenata

Koji si ti sistemski problem naveo gore kod Rusa?


Naveo sam problem sa neistomišljenicima, dajkle opozicijom, dakle novinarima. I naveo sam zabranu LGBT aktivnosti. Kao i ukidanje NVO sektora.

Hapšenje golih devojaka nikako nije mala stvar, ako uzmeš u obzir da su te devojčice tolika pretnja za državu da ih drži u tamnicama.
freehand freehand 23:49 03.08.2015

Re: ispravka

Nema tu sistemskih problema, a ima pojedinačnih incidenata

Naveo sam problem sa neistomišljenicima, dajkle opozicijom, dakle novinarima. I naveo sam zabranu LGBT aktivnosti. Kao i ukidanje NVO sektora.

Dakle, ipak se zezaš.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:52 03.08.2015

Re: ispravka

Gospodine Krsticu,

cenim vase napore ali, posto na ovu temu ipak ne bih da se preganjam sa vama - mozda je najbolje da budete pametni na nekom drugom mestu.

Unapred sam vam zahvalan na razumevanju!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:53 03.08.2015

Re: ispravka

freehand
Nema tu sistemskih problema, a ima pojedinačnih incidenata

Naveo sam problem sa neistomišljenicima, dajkle opozicijom, dakle novinarima. I naveo sam zabranu LGBT aktivnosti. Kao i ukidanje NVO sektora.

Dakle, ipak se zezaš.


Nisam razumeo ovo. Imaš li kontraargument? Indijanci...?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:54 03.08.2015

Re: ispravka

Nebojša Milenković
Gospodine Krsticu,

cenim vase napore ali, posto na ovu temu ipak ne bih da se preganjam sa vama - mozda je najbolje da budete pametni na nekom drugom mestu.

Unapred sam vam zahvalan na razumevanju!


Nisam shvatio šta ste tačno izvoleli da mi kažete?

PS. Naravno da ovo ne dolazi u obzir. Vaš cenjeni zahtev da ne pišem na vašem cenjenom blogu je pokazatelj vašeg izuzetnog nevaspitanja i nepoznavanja smisla ovog prostora. Naime, ovo ovde, nije vaše privatno vlasništvo. vaš, recimo, cenjeni špajz...ovo je javni prostor zamišljen da različiti komengtatori na njemu razmenjuju svoja mišljenja.

Ono što sam pisao u skladu je sa opštim pravilima ponašanja. Tako da, ukoliko se vašoj cenjenoj ličnosti moji kometari ne dopadaju, obaška mi je žao, ali ja ću nastaviti da ih pišem kad god mi bude volja.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:56 03.08.2015

Re: ispravka

freehand,
naravno da nisam mislio na vojnu intervenciju - vec na cinjenicu da Srbija gotovo da ne insistira (osim iz pukog politickog marketinga) da se ovi ljudi obestete ili vrate - takodje, nije im bila ponudjena ni mogucnost ravnopravne integracije u srpsko drustvo.
highshalfbooze highshalfbooze 07:39 04.08.2015

Re: ispravka

Kako bi bilo "adekvatno"?

Da zastupa izbeglice pred međunarodnim sudom i da traži od Hrvatske pravedno obeštećenje.
Da pokrene kampanju i lobira u međunarodnim institucijama da se ti ljudi vrate nazad i da im se vrati imovina u posed.
Da učini sve da ti ljudi mogu mirno da žive i da se poštuju njihova ljudska i građanska prava.

Jedino što je učinjeno je to da su oformljena neka tela za trošenje i krađu para.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:22 04.08.2015

Re: ispravka

ja...ja... lajkovao sam sve NK komentare?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:27 04.08.2015

Re: ispravka

hoochie coochie man

Dok Ameri zameraju Rusiji mešanje u unutrašnje stvari Ukrajine npr, a za to vreme sami rade šta im padne na pamet gde im padne na pamet, mislim da je sasvim u redu da Kina zamera bilo kome na kršenju ljudskih prava.


Kina je tu odlucna - gradjani, nemojte se baviti politikom, i nece biti nikakvih problema; u Rusiji je za nijansu drugacije: gradjani, nemojte se baviti neodgovarajucom politikom, i nece biti problema.

Srbija je kudikamo slobodnija: gradjani, nemojte se baviti politikom korupcije, i nece vas niko dirati.
predatortz predatortz 08:30 04.08.2015

Re: ispravka

Srbija je kudikamo slobodnija: gradjani, nemojte se baviti politikom korupcije, i nece vas niko dirati.


Amerika je najslobodnija! Ako nisi malo zafarban, možeš da se baviš čime god hoćeš. Ako, pritom, imaš avanturistički duh, ako misliš da video igrice nisu dovoljno realne, možeš da ubijaš diljem planete o trošku države. Bez straha od bilo kakvih sankcija... To su slobode!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:34 04.08.2015

Re: ispravka

to je cena demokratije - imas s jedne strane najkvalitetnije art ili muzicke scene, naprimer, golaci u LA-u mogu najslobodnije da se promuvaju gologuzi u nekakvoj gradjanskoj akciji, dok u Rusiji ekspresno zavrse u Sibiru. dao si ljudima slobodu, neki ljudi ne znaju sta s njom i postaju agresivni, dok drugi to shvataju kao da mogu da se vozikaju na rolerima u toplesima (pozdravljam ovaj vid demokratije).
predatortz predatortz 08:41 04.08.2015

Re: ispravka

Srđan Fuchs
to je cena demokratije - imas s jedne strane najkvalitetnije art ili muzicke scene, naprimer, golaci u LA-u mogu najslobodnije da se promuvaju gologuzi u nekakvoj gradjanskoj akciji, dok u Rusiji ekspresno zavrse u Sibiru. dao si ljudima slobodu, neki ljudi ne znaju sta s njom i postaju agresivni, dok drugi to shvataju kao da mogu da se vozikaju na rolerima u toplesima (pozdravljam ovaj vid demokratije).


Valjda bi ta demokratija trebala da uvažava pravo na život drugih ljudi u njihovim zemljama, kućama, pravo da svojom imovinom raspolažu slobodno? da im ta imovina ne bude uništavana iz vazduha, sa mora, raketama velikog dometa. Da im deca ne budu kolateralna šteta jer su Ameri naučili da imaju najjeftiniji galon nafte...

Nije demokratija šetanje u gaćama, ili bez njih. Mnogo je to širi pojam...

No, tema ovog posta je Oluja, odnosno žrtve tog događaja. I naš odnos prema njima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 04.08.2015

Re: ispravka

inace, agresija i rasizam u Americi su odraz agresivnog pristupa politici njihovih vlada, onako kako se te vlade ponasaju u raznim problemima, spoljnoj politici pre svega, tako se vraca natrag na njihova drustva, kao boomerang. isto je s nama u Izraelu, a slicno je i, kako tvrdi Princi (svetski igrac) u mnogim i razvijenijim demokratski uredjenim drustvima. nasilje, umesto kako je Vim Venders predvideo u svojim delima da dodje do kraja, iz nekog razloga je eskaliralo. nasilni su ljudi u komunikaciji jedni s drugima, nasilni su pojedinacno u ophodjenju prema okruzenju, i nasilne su, kolektivno, na kraju, politike celokupnih vlada.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:47 04.08.2015

Re: ispravka

predatortz

No, tema ovog posta je Oluja, odnosno žrtve tog događaja. I naš odnos prema njima.


moj licni odnos je odnos postovanja prema srpskim zrtvama, sto iskazujem cesto u svojim privatnim i poslovnim odnosima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:53 04.08.2015

Re: ispravka

predatortz

Valjda bi ta demokratija trebala da uvažava pravo na život drugih ljudi u njihovim zemljama, kućama, pravo da svojom imovinom raspolažu slobodno? da im ta imovina ne bude uništavana iz vazduha, sa mora, raketama velikog dometa. Da im deca ne budu kolateralna šteta jer su Ameri naučili da imaju najjeftiniji galon nafte.


pa, demokratska sloboda ukljucuje i pravo pojedinaca da budu licemeri, ofarbani, pa je Amerika sebi dala za pravo da do prosirenja svog dominiona moze doci preko tela zrtava ruske saveznice - koja je ionako slaba i nece se odupreti. uostalom, hladni rat se protiv komunizma vodio od 1945., zvanicno. ovde je bila prilika da mu zadaju poslednji udarac, i oni su to ucinili, na nama najbolniji nacin, kroz hrvatsku neoustasku ideologiju.
predatortz predatortz 08:54 04.08.2015

Re: ispravka

Srđan Fuchs
predatortz

No, tema ovog posta je Oluja, odnosno žrtve tog događaja. I naš odnos prema njima.


moj licni odnos je odnos postovanja prema srpskim zrtvama, sto iskazujem cesto u svojim privatnim i poslovnim odnosima.


Moj odnos prema njima, tvoj, bilo koga od nas, nije toliko sporan. Sporan je odnos države koja ih je digla na oružje, mobilisala, rukovodila njihovim sudbinama - a onda ih žrtvovala, pravila se da ne postoje, skrivala ih kao kužne. Najveći deo tih ljudi ni dokumenta nije mogao da dobije godinama nakon rata. Imovina u Hrvatskoj im je srušena, zapaljena, oteta. Imovina u Srbiji im je nelegalna, jer su samo tako mogli da je stiču, praveći je na pustarama i obodima gradova.

No, žilavi su to ljudi! Časni, jer ne hule. Jaki, jer su ustali!
Braćo Krajišnici, ja vam se divim! Ako nešto od toga imate...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:05 04.08.2015

Re: ispravka

predatortz



Moj odnos prema njima, tvoj, bilo koga od nas, nije toliko sporan. Sporan je odnos države koja ih je digla na oružje, mobilisala, rukovodila njihovim sudbinama - a onda ih žrtvovala, pravila se da ne postoje, skrivala ih kao kužne. Najveći deo tih ljudi ni dokumenta nije mogao da dobije godinama nakon rata. Imovina u Hrvatskoj im je srušena, zapaljena, oteta. Imovina u Srbiji im je nelegalna, jer su samo tako mogli da je stiču, praveći je na pustarama i obodima gradova.


da li je to bio deo plana pacifikacije Milosevica? nesto je Najveci Sin Naseg (crnogorskog?) Naroda previse olako predao to da ne bi ocigledna odredjena logika iza toga? nije im davao papire - nadao se da ce ih vratiti natrag kada mine rat - nesto sto radi Tadiceva vlada ali Hrvati miniraju, i to uredno titoisti svrha, sta da ocekujem od Kolinde?


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:48 04.08.2015

Re: ispravka

Opaska koja vam nije jasna odnosila se konkretno na

bojim se da napisana neistina u tekstu služi samo da bi se napravio veštački balans krivica


A, priznajem, najvećim delom inspirisana je vašim kompletnim javnim/političkim delovanjem
- te, dopustićete, imam pravo da biram sa kim želim da polemišem a sa kim ne.

A vi, ako vam se već komentariše, široko vam polje...

milojep milojep 09:58 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojša Milenković
freehand,
naravno da nisam mislio na vojnu intervenciju - vec na cinjenicu da Srbija gotovo da ne insistira (osim iz pukog politickog marketinga) da se ovi ljudi obestete ili vrate - takodje, nije im bila ponudjena ni mogucnost ravnopravne integracije u srpsko drustvo.


Za početak štta znači: ravnopravna integracija u srpsko društvo? A na primeru ovih ljudi?
Ja se recimo sećam (tada sam upisivao fakultet) da su moci i devojke iz tih krajeva primljeni bez prijemnog na studije, naravno preko postojećih kvota! I ne sećam se nikoga ,ovde u Srbiji, kome je to zasmetalo!
vcucko vcucko 10:03 04.08.2015

Re: ispravka

predatortz
Srđan Fuchs
to je cena demokratije - imas s jedne strane najkvalitetnije art ili muzicke scene, naprimer, golaci u LA-u mogu najslobodnije da se promuvaju gologuzi u nekakvoj gradjanskoj akciji, dok u Rusiji ekspresno zavrse u Sibiru. dao si ljudima slobodu, neki ljudi ne znaju sta s njom i postaju agresivni, dok drugi to shvataju kao da mogu da se vozikaju na rolerima u toplesima (pozdravljam ovaj vid demokratije).


Valjda bi ta demokratija trebala da uvažava pravo na život drugih ljudi u njihovim zemljama, kućama, pravo da svojom imovinom raspolažu slobodno? da im ta imovina ne bude uništavana iz vazduha, sa mora, raketama velikog dometa. Da im deca ne budu kolateralna šteta jer su Ameri naučili da imaju najjeftiniji galon nafte...

Nije demokratija šetanje u gaćama, ili bez njih. Mnogo je to širi pojam...

No, tema ovog posta je Oluja, odnosno žrtve tog događaja. I naš odnos prema njima.


Kako god, iz perspektive Srbije gde oni koji imaju moć štite kabadahije i nasilnike po stambenim zgradama, da ne idemo dalje (sistemski je postavljeno u oba pravca i odozgo i odozdo), besmisleno je raspredati i izvoditi zaključke o imperijama. Štaviše, upravo danas one su ustrojene onako kako su im istorijska iskustva pokazala da je najbolje za njih i tačka.

SAD su to što su, toljaga krupnog kapitala, tako su projektovane i ostvarene sa svim što uz to ide. Reče neko, Kolumbo 'bem te radoznala.
Ruska Federacija iznalazi sve moguće cake (samo mi nije jasno kome se pravdaju i zašto) da bude što i treba da bude: ograničeno parlamentarna carevina bez naslednog prava na presto. Svi ostali eksperimenti pokazali su se kao pogubni, naravno ostaje večiti problem ko će doći posle, ali nešto mi govori da bi oko toga više trebalo da se znoji zapad nego RF.
Kina ima nešto drugačiji sistem, menjaju imena na određen broj godina, ali generalni pravac je tu; opekli su se sa kultom ličnosti, nekad je Deng bio siva eminencija, danas ne znam ko je i da li je iko, ali važno je da radi.

Pri tome, RF je 20% svetskog kopna (površina veća od nekih planeta Sunčevog sistema), a Kina 20% svetske populacije i nikako ne mogu da budu ocenjivani po istim kriterijumima kao, ne znam, pedalj zemlje zvan Holandija. Takođe, ustrojstvo oružane sile (vojska, policija) i odnos društva prema njima i obratno su mnogo sličniji na relaciji SAD - RF - Kina nego SAD - ta ista Holandija ili Danska. Drugo su imperije.

Onda dođe neko iz Beograda i zemlje koja ne može da uradi 20 km poštenog puta za 20 godina pa ocenjuje, soli pamet, svrstava i etiketira Rusiju ili Kinu kao nedemokratske idi mi dođi mi. Blago nama.
milojep milojep 10:03 04.08.2015

Re: ispravka

Dan žalosti može da bude samo odraz licemerja naše države što nije učinila gotovo ništa za intergaciju i povratak ili obeštećenje tih ljudi!




...apsolutno nije istinita jer naša je država učinila sve što je mogla, a Hrvatska obstruira proces... bojim se da napisana neistina u tekstu služi samo da bi se napravio veštački balans krivica.


Da li je postojala namera ne znam, ali je tačno da se priloženim balansira krivica! Zbog zoga autor treba da eksplicitno navede da li mu je to bila namera ili ne!
not2old2rock not2old2rock 10:54 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
Ne volim da izigravam gramatičku policiju ali


a Hrvatska obstruira proces...



Ako hoćeš da budeš gramatička policija piši srpski da te ceo Svet razume, ometa, sprečava, umesto oPstruira, naročito ne oBstruira.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:26 04.08.2015

Re: ispravka

vcucko


Onda dođe neko iz Beograda i zemlje koja ne može da uradi 20 km poštenog puta za 20 godina pa ocenjuje, soli pamet, svrstava i etiketira Rusiju ili Kinu kao nedemokratske idi mi dođi mi. Blago nama.


pored toga što je aljkav, nema baš ni najjasniju pozciju na meždunarodnoi pozornici, recimo traži od jednog podršku pa se okrene njegovom neprijatelju. nesvrstani zonfa, Comrad Tito, don't let us down, tabadah, tabadah, don't let us down, yeah...

blogovatelj blogovatelj 12:10 04.08.2015

Re: ispravka

golaci u LA-u mogu najslobodnije da se promuvaju gologuzi u nekakvoj gradjanskoj akciji,


Probaj bilo gde u SAD da prosetas bez gaca, da vidis sta ce da ti se desi.
Nemas ti pojma sta je Amerika, ti samo u glavi imas nekakvu sliku AMerike. I to pogresnu.
princi princi 12:47 04.08.2015

Re: ispravka

Probaj bilo gde u SAD da prosetas bez gaca, da vidis sta ce da ti se desi.

Можда у Портланду? Мени Орегон делује скроз кулерски. Или у Вермонту?
blogovatelj blogovatelj 12:52 04.08.2015

Re: ispravka

Можда у Портланду? Мени Орегон делује скроз кулерски. Или у Вермонту?


Cisto sumnjam. U toplesu svakako moze, ali bez gaca, mislim da nema mesta u SAD gde bi smeo to nekaznjeno da uradis, sem na striktno odredjenim mestima za to, kao sto su nudisticke plaze.
U ogromnom delu Severne Amerike se i bikini smatra za nesto sto je nemoralno. Gola deca na plazama takodje.
I on tu prica o setanju gologuzih?! Al kad bi se gadjali kamionima.
Istocna Evropa je pojam seksualnih sloboda za Ameriku. Nego to on gledao previse americke filmove, pa misli u Americi je ko na americkom filmu.
princi princi 13:06 04.08.2015

Re: ispravka

Istocna Evropa je pojam seksualnih sloboda za Ameriku.

Posebno Madjarska!
vcucko vcucko 13:17 04.08.2015

Re: ispravka

princi
Istocna Evropa je pojam seksualnih sloboda za Ameriku.

Posebno Madjarska!


Milan Kundera: "Knjiga smeha i zaborava"

Junak knjige kad je iz ČSSR emigrirao na zapad, između ostalog osećao se i kao "prognan iz erotskog raja", tako neka formulacija.

Sad, naravno da po tom pitanju nije isto živeti tamo gde moraš ozbiljno da radiš zarad egzistencije i u socijalizmu gde "radio ne radio svira ti radio".
Sepulturero Sepulturero 13:18 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
Ferguson. Ta reč sadrži gomilu sistemskih problema. Od rasizma do sistemske zloupotrtebe oružane sile.

Nema tu sistemskih problema, a ima pojedinačnih incidenata

Koji si ti sistemski problem naveo gore kod Rusa?


Naveo sam problem sa neistomišljenicima, dajkle opozicijom, dakle novinarima. I naveo sam zabranu LGBT aktivnosti. Kao i ukidanje NVO sektora.

Hapšenje golih devojaka nikako nije mala stvar, ako uzmeš u obzir da su te devojčice tolika pretnja za državu da ih drži u tamnicama.


Типичне тзв. weasel words". Који проблем са неистомишљеницима, која забрана ЛГБТ активности, које укидање НВО сектора? Које голе девојке у тамницама?

Зашто би се власт обрачунавала са неистомишљеницима када је подржава преко 80% становништва? Да ли има неки конкретан пример? LGBT активности нису забрањене већ само њихово пропагирање. НВО сектор није укинут него сада морају да се региструју као страни агенти уколико су финансиране из иностранства.

Голе девојке јесу биле у тамници али због врло конкретног кршења закона.
princi princi 13:38 04.08.2015

Re: ispravka

vcucko
princi
Istocna Evropa je pojam seksualnih sloboda za Ameriku.

Posebno Madjarska!


Milan Kundera: "Knjiga smeha i zaborava"

Junak knjige kad je iz ČSSR emigrirao na zapad, između ostalog osećao se i kao "prognan iz erotskog raja", tako neka formulacija.

Sad, naravno da po tom pitanju nije isto živeti tamo gde moraš ozbiljno da radiš zarad egzistencije i u socijalizmu gde "radio ne radio svira ti radio".

Jbt, gde je ta Amerika, zemlja razvrata i orgijanja, u koju smo se toliko kleli? Pa ja ceo svoj rani pubertet mogu sad da bacim u kantu za smece.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:48 04.08.2015

Re: ispravka

go Venice



mada, ni ne moraš toliko daleko, kod nas na Štrandu sasvim okej ovog leta.
princi princi 13:51 04.08.2015

Re: ispravka

Znao sam! Zna Henk Mudi gde da kupi gajbu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:53 04.08.2015

Re: ispravka

blogovatelj



Nemas ti pojma sta je Amerika, ti samo u glavi imas nekakvu sliku Amerike. I to pogresnu.


a prava slika je? otmu te i odvale od batina i bace u jarak čim ateriraš? takvu sliku ostavljate ti i tvoji istomišljenici.

ps. "gologuzi", mislio sam naked people community in general. zaboravio sam da je ovde veliki broj doslednih bukvalista okupljen.

urbana_gerila urbana_gerila 14:15 04.08.2015

Re: ispravka

Srđan Fuchs
go Venice


mitsko mesto, vlasnik jednog od najlepših glasova(i, nažaslost, jedne od najtužnijih porodičnih priča) svaki ti dan svira na ćoše, a hvala, brate! dobiješ i kada nemaš neki cent za njegovu činijicu.




sa albuma nastalih na venice beach i - jedna prigodna:

blogovatelj blogovatelj 14:39 04.08.2015

Re: ispravka

Jbt, gde je ta Amerika, zemlja razvrata i orgijanja, u koju smo se toliko kleli? Pa ja ceo svoj rani pubertet mogu sad da bacim u kantu za smece.


Bas tako. Meni su bili svetionik slobode, a u stvari su izgledali svetlo jedino zbog toga jer je na istoku bio mrak.
Sto kaze jedan moj poznanik - Amerika is big, shiny box. And nothing in it.
blogovatelj blogovatelj 14:47 04.08.2015

Re: ispravka

go Venice


Brale, ja vidim ljude gole do pojasa na slici. I znam da ljude bez gaca hapse diljem Amerike ako takvi setaju ulicom.
Ne smem da tvdrim da je 100% tako svuda, jer su SAD ipak zajednica 50 raznih drzava, ali ako takva mesta i postoje, ona su singularitet, nikako pravilo.
Mozda ovi na slici i jesu goli, ali onaj ko je objavio fotografiju, nije je smeo objaviti da se vide polni organi, da prostis. To je jos jedno pravilo koja vazi ovde. Cak I na reklamama za pampers pelene deci se uvek vidi samo guza, nikada ih ne snimaju spreda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:49 04.08.2015

Re: ispravka

ne, ja ne verujem da je ovo u US, toj zemlji velikog Šejtana!



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:55 04.08.2015

Re: ispravka

blogovatelj


Brale,


dobro, što se ne vrnete ondak svi kući natrag, evo neki dan, kod nas na Štrandu kao na Venisu, ne znaš koje poprsje ljepše od drugog?! bilo mračno, prošlo, upalilo se nešto malo svetlo, samo da ne krenu ovi 3D da batinaju kada im se omili, i kada se bude trebalo prisajedinjavati velikome Carstvu Rosijskomu.
cane cane 15:00 04.08.2015

Re: ispravka

Kažem da je Srbija učinila sve što je mogla da u mirnom periodu obezbedi povratak izbeglih Srba u svoje kuće u Hrvatskoj.


sta tacno? nije ih vracala sa granice?

sta uopste srbija moze/treba da ucini da obezbedi povratak bilo koga u bilo koju drugu drzavu?

ja sem tenkova ne vidim neku drugu konkretnu aktivnost...
cane cane 15:01 04.08.2015

Re: ispravka

Tačno. Zašto naš MSP nije uputio demarš EU, EP zbog obeležavanja progona toliko građana te tada već međunarodno priznate države i da pri tome počini i zločine nad njima.EP odnosno EU je morala reagovati prema Hrvatskoj.


a jel uputio demars vladi avganistana, za onolike proterane avgansitance?

milojep milojep 15:06 04.08.2015

Re: ispravka

sta uopste srbija moze/treba da ucini da obezbedi povratak bilo koga u bilo koju drugu drzavu?


A posebno Hrvatsku!
blogovatelj blogovatelj 15:16 04.08.2015

Re: ispravka

dobro, što se ne vrnete ondak svi kući natrag, evo neki dan, kod nas na Štrandu kao na Venisu, ne znaš koje poprsje ljepše od drugog?!


Ne budi glup.
Ja u Kanadu nisam dosao da bih gledao poprsja. Ima necega perverznog i u nekorumpiranom sudiji i drotu.
niccolo niccolo 15:31 04.08.2015

Re: ispravka

evo neki dan, kod nas na Štrandu kao na Venisu, ne znaš koje poprsje ljepše od drugog?!

I tek sad si se setio da kažeš, umesto da si odmah javio da se sjurimo u NS...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:35 04.08.2015

Re: ispravka

blogovatelj


Ne budi glup.
Ja u Kanadu nisam dosao da bih gledao poprsja. Ima necega perverznog i u nekorumpiranom sudiji i drotu.


ali tako patiš za nama, a taj svet je evil i mean. što se ne vrneš? nemamo stručnjaka, podrži Srbiju, ne budi fufa amerikanska!


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:37 04.08.2015

Re: ispravka

niccolo

I tek sad si se setio da kažeš, umesto da si odmah javio da se sjurimo u NS...


nisam to želeo da delim ni sa kime... ona su pripadala samo meni... i tastu, sve nam se okretale glave prema lepom krajoliku... inače, aj'te u četvrtak na zezanje, ceo grad se stuštio na Voša-Sampdorija, nema karata više!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:43 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojša Milenković
Opaska koja vam nije jasna odnosila se konkretno na

bojim se da napisana neistina u tekstu služi samo da bi se napravio veštački balans krivica


A, priznajem, najvećim delom inspirisana je vašim kompletnim javnim/političkim delovanjem
- te, dopustićete, imam pravo da biram sa kim želim da polemišem a sa kim ne.

A vi, ako vam se već komentariše, široko vam polje...



Ja s tobom mogu. Naime, nisam gadljiv na nadmene tupane.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:46 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic

Ja s tobom mogu. naime, nisam gadljiv na nadmene budale.


brate, aje iskuliraj se malo, nije ti ovo tviter? aje, ne bilo ti zapoveđeno.
niccolo niccolo 15:49 04.08.2015

Re: ispravka

nema karata više!

Pa da, a zato protiv Jagodine bio poluprazan stadion, umesto da ljudi dođu da ih pozdrave nakon 4:0 u Đenovi.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:40 04.08.2015

Re: ispravka

Ne. Navedi sistemske probleme američkog društva kojima se ljudska prava ne poštuju.

Začudio bi se koliko je američko društvo prepuno anomalija. John Oliver ima tonu emisija; evo poslednja o tome, kako 600 hiljada ljudi nema prava u odlučivanju. Koliko ove emisije menjaju stanje u Državama - to je već odgovor na tvoje pitanje o demokratiji u SAD. Sloboda govora je dobra stvar, ali nikako nije i glavni pokazatelj demokratičnosti društva.

stefan.hauzer stefan.hauzer 16:58 04.08.2015

Re: ispravka

Jbt, gde je ta Amerika, zemlja razvrata i orgijanja, u koju smo se toliko kleli? Pa ja ceo svoj rani pubertet mogu sad da bacim u kantu za smece.


Nego, sine, 'si se upoznao sa novim Windows -om10? Microsoft Edge, deluje kao konačno pristojni brauzer. Samo čuo sam; ako na vreme nisi sakrio foldere određenih sadržaja, biće najeba. :)
urbana_gerila urbana_gerila 17:00 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojsa Krstic
Nebojša Milenković
Opaska koja vam nije jasna odnosila se konkretno na

bojim se da napisana neistina u tekstu služi samo da bi se napravio veštački balans krivica


A, priznajem, najvećim delom inspirisana je vašim kompletnim javnim/političkim delovanjem
- te, dopustićete, imam pravo da biram sa kim želim da polemišem a sa kim ne.

A vi, ako vam se već komentariše, široko vam polje...



Ja s tobom mogu. Naime, nisam gadljiv na nadmene tupane.



ti si ili totalno prso ili na svom blogu imaš cenzora koji dela - ne samo nezavisno od tebe, nego i briše i banuje isključivo kada ti nisi tu, pa ti za to ne znaš.
princi princi 17:05 04.08.2015

Re: ispravka

Mozda Dalija da pitamo? On sve te stvari zna. Ili Srkija Doznaku! Tek je on majstor za objasnjavanje.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:06 04.08.2015

Re: ispravka

Začudio bi se koliko je američko društvo prepuno anomalija

Američko društvo prepuno je anomalija. Za razliku od nekih drugih društava koja su anomalija per se.

To je ta mala razlika.

Koliko ove emisije menjaju stanje u Državama - to je već odgovor na tvoje pitanje o demokratiji u SAD. Sloboda govora je dobra stvar, ali nikako nije i glavni pokazatelj demokratičnosti društva.


A šta je pokazatelj demokratičnosti?

Voleo bih da mi daš barem po jedan konkretan primer koji pokazuje da je rusko, kinesko (ili ma koje drugo) društvo demokratičnije od američkog.
princi princi 17:09 04.08.2015

Re: ispravka

Američko društvo prepuno je anomalija. Za razliku od nekih drugih društava koja su anomalija per se.


Филипе, друже, врати се, све ти је опроштено.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 17:16 04.08.2015

Re: ispravka

Da li vaš stav "da je Srbija učinila apsolutno sve što je mogla"
uključuje i činjenicu kojim je Srbija svojevremeno ZABRANILA
ostanak izbeglica iz Hrvatske u Beogradu i organizovala njihovu, takođe
manje-više nasilnu, novu deportaciju na Kosovo i Metohiju?!?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:19 04.08.2015

Re: ispravka

niccolo
nema karata više!

Pa da, a zato protiv Jagodine bio poluprazan stadion, umesto da ljudi dođu da ih pozdrave nakon 4:0 u Đenovi.



pa bili na Štrandu, s poprsjima, čekamo četvrtak, a posle Man U!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:25 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojša Milenković
Da li vaš stav "da je Srbija učinila apsolutno sve što je mogla"
uključuje i činjenicu kojim je Srbija svojevremeno ZABRANILA
ostanak izbeglica iz Hrvatske u Beogradu i organizovala njihovu, takođe
manje-više nasilnu, novu deportaciju na Kosovo i Metohiju?!?


ma bre, smrdljuša od režima. kod nas su se ljudi lepo integrisali, vole Vošu, dolaze, navijaju, žene se udaju i pričaju kao mi, sve okej, a prva generacija?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:42 04.08.2015

Re: ispravka

princi
Mozda Dalija da pitamo? On sve te stvari zna. Ili Srkija Doznaku! Tek je on majstor za objasnjavanje.


which one of da Srkiz> Krkarovog malog, kao Beba Popovich crew, Pajcheta, kao Colorado Springz, ili mua, kao forget Judaea and die?

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 17:45 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojša Milenković
Da li vaš stav "da je Srbija učinila apsolutno sve što je mogla"
uključuje i činjenicu kojim je Srbija svojevremeno ZABRANILA
ostanak izbeglica iz Hrvatske u Beogradu i organizovala njihovu, takođe
manje-više nasilnu, novu deportaciju na Kosovo i Metohiju?!?



"Svojevremeno" se odnosi na Miloševićev režim, a ja govorim o postpetooktobarskoj Srbiji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:19 04.08.2015

Re: ispravka

stefan.hauzer


Nego, sine, 'si se upoznao sa novim Windows -om10? Microsoft Edge, deluje kao konačno pristojni brauzer. Samo čuo sam; ako na vreme nisi sakrio foldere određenih sadržaja, biće najeba. :)


niš ne šalje NSA; ajd taj brauzer više! nego, ovaj Srki, it's Big Srki, it seems, Kopicl?!




Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:23 04.08.2015

Re: ispravka

Ono što zovete "postpetooktobarskom Srbijom" prestalo je da postoji 12.marta!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:38 04.08.2015

Re: ispravka

Ono što zovete "postpetooktobarskom Srbijom" prestalo je da postoji 12.marta!


Najveći broj onih koji to danas tvrde za Đinđića su do 12. marta tvrdili da je kriminalac i ološ.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 18:57 04.08.2015

Re: ispravka

Onda lepo idite pa se obraćajte "najvećem broju"... tek činjenica je da su sve petooktobarske vlade (ne računajući, tek delimično, Živkovićevu pošto je ona radila pod specifičnim okolnostima, pre svega mislim na akciju Sablja) radile na udaljavanju od onoga što jesu bili ideali tzv.petooktobarske Srbije.
Npr. potpuno su zaboravile na Ugovor sa narodom... etc...
Među njima posebno se istakla "vlada" tj. vladavina Lepog Borisa u kojoj ste i vi imali "određenu ulogu" - a pošto sam o njemu ono što sam imao već rekao ovde:

O Lepom Borisu i drugim demonima

i s obzirom da već postajem kontradiktoran - jer sam i sebi i vama obećao da sa vama nemam nameru da polemišem, što se mene tiče, ovu našu prepisku imajte smatrati završenom
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 19:05 04.08.2015

Re: ispravka

Onda lepo idite pa se obraćajte "najvećem broju"


A da odeš malo ti?

Među njima posebno se istakla "vlada" tj. vladavina Lepog Borisa u kojoj ste i vi imali "određenu ulogu"

Ma jok bre. Nemaš pojma. Ja nisam imao ulogu ni u kakvoj Vladi.

A ako ti je Boris lep, to ćeš morati da se dogovoriš s njim.
jerry92 jerry92 19:47 04.08.2015

Re: ispravka

Šta je to uradila država? Ništa,nikome nije pomogla,a gospoda iz BG nisu smela da vide jad i bedu koju su drugima napravili ,da se ne bi izblamirala!!Krstiću,pametniji si kad ćutiš!!
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:12 04.08.2015

Re: ispravka

Krstiću,pametniji si kad ćutiš!!


Al retko ćuti!
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:21 04.08.2015

Re: ispravka

Voleo bih da mi daš barem po jedan konkretan primer koji pokazuje da je rusko, kinesko (ili ma koje drugo) društvo demokratičnije od američkog.


Bespredmetna je rasprava, koje društvo je demokratičnije od drugog i ja nisam odreagovao na tu vrstu rasprave - nego na ovo;

Ne. Navedi sistemske probleme američkog društva kojima se ljudska prava ne poštuju.


+ zašto bi samo medijski eksponirane manjine bile odraz slobode društva? Postoje i one, manje poznate, gubitničke i koje su osuđene na užasne kazne. Mandatory minimum je veće kršenje ljudskih prava, od zatvaranja onih šatro pankerki iz Rusije.

Edit; naravno da ne smatram da su Srbija ili Rusija, uređenije države od SAD ..ali o tome nije reč. Reč je naime o sistematskim problemima, koje svaka država ima, pa čak i States.
cane cane 21:27 04.08.2015

Re: ispravka

Ono što zovete "postpetooktobarskom Srbijom" prestalo je da postoji 12.marta!


ne, nego sklapanjem dilova se difens roudovima i ekipom.

cane cane 21:28 04.08.2015

Re: ispravka

Najveći broj onih koji to danas tvrde za Đinđića su do 12. marta tvrdili da je kriminalac i ološ.


ja to tvrdio i do 12 marta a i posle, pa i danas...

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:50 04.08.2015

Re: ispravka

Bespredmetna je rasprava, koje društvo je demokratičnije od drugog i ja nisam odreagovao na tu vrstu rasprave - nego na ovo;


To je sasvim smislena rasprava ako merimo kvalitete različitih društava.

Da li je bolje ono u kome ima različitih incidentnih problema u demokratiji i zaštiti ljudskih prava o kojima javnost i mediji raspredasju naveliko, ili ona koja su nedemokratska i neslobodna u svojoj suštini i o čemu se ćuti?
blogovatelj blogovatelj 21:51 04.08.2015

Re: ispravka

a prava slika je? otmu te i odvale od batina i bace u jarak čim ateriraš? takvu sliku ostavljate ti i tvoji istomišljenici.


Ajde nađi jednu moju rečenicu koja ovo potvrđuje.
Ako nađeš, platim ti gajbu piva. Ili šta god piješ za istu sumu novca.
Ako ne nađeš, lupim ti deset macola.
Može?
Šest godina sam na blogu, nemoguće je da ništa ne pronađeš što bi potvrdilo tvoju tvrdnju.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:54 04.08.2015

Re: ispravka

Nebojša Milenković
Krstiću,pametniji si kad ćutiš!!


Al retko ćuti!


Za vas dvojicu dilbera obaveštenje. To što umesto o temi debate uporno pričate o sagovorniku i pokušavate da ga uvredite i ućutkate, jeste karakteristično za: a) prostake b) antidemokrate, totalitarce, komuniste.

Ovde a i b ne isključuju jedno drugo, već se savršeno dopunjuju.
blogovatelj blogovatelj 22:00 04.08.2015

Re: ispravka

Srđan Fuchs
ne, ja ne verujem da je ovo u US, toj zemlji velikog Šejtana!



Brate, jese ti mnogo drogiraš, pitam bez zezanja?
Svoj si blog zatvorio jer je tema bila Jerusalim, gej parada, izbodeni ljudi, a mi pričali o Izraelu. Ovde pričamo da li je dozvoljeno bez gaća šetati u Americi a ti mi pustiš dve budale koje pod tendicom drndaju gitaru.
Mislim, ako može, da pričamo normalno, sve se trudim, ali mi strpljenje ima granica. Imam bre i pametnije stvari nego da pričam nadrealizam.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:21 04.08.2015

Re: ispravka

Ovde a i b ne isključuju jedno drugo, već se savršeno dopunjuju.

E, vala, nek si nam kazao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana