Društvo| Porodica

ANESTEZIJA RIJALITIJEM

Strongman RSS / 02.09.2015. u 23:53

Uzgrd koncept rijalitija je izmislio poznati guru marketinga Gebels a usvojio poznati humanista Adolf Hitler. I njihova ideja je bila, moram da priznam, bolja i ispravnija, od suma ideja rijalitija koji nas zapljuskuju. Istini za volju niz nepovoljnih okolnosti nije dozvolio dvojici poznatih Nemaca da nametnu svoju politiku drugim sredstvima (definicija rata). Ideja je bila da se u većim gradovima u Nemačkoj instaliraju veliki ekrani gde bi se emitovao život normalnih uzornih, doduše arijevskih porodica. Ustajanje, doručak, spremanje za posao i školu, rad, učenje, sport, ... Jeste, tvrdim da je Hitler imao boje namere od ovih sa Pinka, Prve i šta sve. 

 

CN7hs_wU8AArxgj.jpg

 

Poznata priča o bezbolnom vađenju zuba u kojoj brica-zubar na divljem zapadu, pre podeza klještima zvekne čekićem u glavu pacijenta dobija novu dimenziju u 21. veku.

Ko nije da progugla 10 tehnika za odvlačenje pažnje baj Noam Čomski. Poenta je da se stalno drži pažnja javnosti daleko od realnih problema bilo simulirajući pravljenje pa rešavanje virtualnih ali sugestivnih problema bilo podmetanjem drugih tema. U društvu gde ti prosečna plata traje ne duže od 7 dana i gde je život na granici siromaštva a sigurno ispod nivoa dostojanstva, narod ne stiže da se bavim svojim problemima i nikako da počne da kapira ko je odgovoran za njegovo propadanje. U svakoj državi lokalni Vučić ima 1000 tema godišnje kojim zasipa javni prostor i daje narodu kosku da glođe. broj 1000 je od prilike 365 dana pa tri teme, jedna glavna i dve rezervne, koje odvlače pažnju.

Preskočio bih deo u kome može da se diskutuje da li je ponižen i opljačkan narod drži u stanju veštačke kome, anestezirani tuđim uspehom. Neka to bude druga tema.

Izjasnio bih se o rijalitijima. U psihi ljudi je da se zasmeju kad vide nekog da se oklizne (gledamo smešne klipove svi na youtube), valjda su opijeni osećajem superiornosti. Mislim da je slično i sa rijalitijima. Ponižem, obespravljen krezub narod, više nepismen nego učen, sa zadovoljstvom gleda u televizor da vidi nekog ko je prostiji,, jasniji, luđi, pokvareniji od njih, Oseća se bolje, uzvišenije, vrednije... "Ima i gorih". kad vidi na kakava poniženja su spremna ta neka TV lica bude mu lakše. Zbog toga rijalitiji favorizuju loše nad dobrim osobinama, zbog toga i selektuju društveni talog, nemoralne, proste, polu ljude ljude propale, željne instant slave (makar kratkotrajne) i tog nekog honorara, ili barem tri obroka dnevno.

Mnogi ljudi nekritički, po navici drže uključene TV aparate po ceo dan. Bude se sa Farmoom, žive sa Velikim bratom, na spavanje idu sa Parovima. Te TV kreature iz rijalitija im bukvalno ulaze u stanove i urezuju im se u blago valoviti mozak. Vlasnici TV stanica će reći "Narod traći". I to je naravno prevara. Mediji snažno kreiraju potrebe ljudi. I ajd odrasli neki gledaju neki ne. Neki imaju filter i odjebu ta sranja a neki upijaju, prepričavaju, uživljavaju se, ... Nekim usamjlenima je to jedino društvo.

Šta je sa decom? Ona nemaju filter. Ona ne umeju da razluče šta je i u kojoj meri dobro a šta loše. Mi kad smo bili deca imali smo Branka Kockicu, Rašu Popova, Dragana Lakovića, Blek Stenu, Prleta, ... A sadašnja deca imaju Kristijana, Maju Nikolić, Zmaja od Šipova, Stanija, Maca Diskrecija, ... U tom blatu rijalitija duže opstaju, umaju veći ugled pokvareniji, amoralniji, vulgarniji, prostiji, ... Kakvu poruku šalju rijalitiji deci?

Uzgrd koncept rijalitija je izmislio poznati guru marketinga Gebels a usvojio poznati humanista Adolf Hitler. I njihova ideja je bila, moram da priznam, bolja i ispravnija, od suma ideja rijalitija koji nas zapljuskuju. Istini za volju niz nepovoljnih okolnosti nije dozvolio dvojici poznatih Nemaca da nametnu svoju politiku drugim sredstvima (definicija rata). Ideja je bila da se u većim gradovima u Nemačkoj instaliraju veliki ekrani gde bi se emitovao život normalnih uzornih, doduše arijevskih porodica. Ustajanje, doručak, spremanje za posao i školu, rad, učenje, sport, ... Jeste, tvrdim da je Hitler imao boje namere od ovih sa Pinka, Prve i šta sve.

Kako sam obavešten, što reče Koštunica, osim Farme, koja je u toku, očekuju nas Parovi i Veliki Brat. Brine me da tolika količina rijalitija ne služi da naš Vučić ne maskira od nas nešto ogromno, kao specijalni status za Sandžak, pravo da se na ulici prebije svako ko nema člansku kartu SNS, svako prvorođeno muško dete mora da služi 2 godine u NATO vojsci, ... Bojim se da nam vlast ne priprema "bezbolno vađenje zuba" udarcem u glavu.

Ovo sa potpisivanjem peticije i protestom ozbiljnom muzikom protiv rijalitija je čak i gluplje od rijalitija. Mislim da je dovoljno da osim samog programa bojkotujemo i brendove koji se reklamiraju



Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kraja Kraja 00:39 03.09.2015

...text...

...nije ni bio potreban...
...te dve slike sve govore...
expolicajac expolicajac 00:42 03.09.2015

Re: ...text...

Kraja
...nije ni bio potreban...
...te dve slike sve govore...

Moj odgovor na sve to jeeeeeeeeeeeeeee.
Strongman Strongman 01:14 03.09.2015

Re: ...text...

Jbg kad sam našao slikui tek kad sam napisao tekst
anonymous anonymous 04:36 03.09.2015

Re: ...text...

expolicajac
Kraja
...nije ni bio potreban...
...te dve slike sve govore...

Moj odgovor na sve to jeeeeeeeeeeeeeee.


Vratio si nas na prethodni blog ....

..... u kojoj se mlađani Braja .....izborio za ljudsko pravo na glupost....

Očekujem da se aktivira i na ovim frekvencijama....
a_olmos a_olmos 03:01 03.09.2015

A zašto?


A zašto vam deca ograstaju uz to? Ja sam uveliko išla u školu kad su moji roditelji gledali film „Kad jaganjci utihnu“ a meni nisu dali da se ne bih istraumirala. I bila sam besna i kukala i molila ali nije vredelo. Eto, čak se još uvek sećam te „nepravde“. A danas je možda neka obaveza da se deca strpaju ispred TV-a i gledaju stvari koje nisu za njih?
dr.wagner dr.wagner 17:02 03.09.2015

Re: A zašto?

...dan

a_olmos

A zašto vam deca ograstaju uz to? Ja sam uveliko išla u školu kad su moji roditelji gledali film „Kad jaganjci utihnu“ a meni nisu dali da se ne bih istraumirala....


-Moji su imali 70-ih projektor .... jer kada sam ja bio mali nije bilo videa ...

-Isto su se zatvarali u sobu i gledali neke filmove ...
...kasnije sam slučajno našao te "role" i mogu Vam kazati da to nije bio film
"kad jaganjci utihnu" ....


Wagner

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:55 03.09.2015

штефица?

dr.wagner

...kasnije sam slučajno našao te "role" i mogu Vam kazati da to nije bio film
"kad jaganjci utihnu" ....




a_olmos a_olmos 19:54 03.09.2015

Re: A zašto?

Isto su se zatvarali u sobu i gledali neke filmove ...
...kasnije sam slučajno našao te "role" i mogu Vam kazati da to nije bio film
"kad jaganjci utihnu" ....


Jao, ovo baca sasvim novo svetlo na to sećanje iz detinjstva!
jkt2010 jkt2010 03:02 03.09.2015

narod ne stiže


Mnogi ljudi nekritički, po navici drže uključene TV aparate po ceo dan. Bude se sa Farmoom, žive sa Velikim bratom, na spavanje idu sa Parovima.

narod ne stiže da se bavim svojim problemima i nikako da počne da kapira ko je odgovoran za njegovo propadanje


Ko mi ga upali, taj mi je i kriv.

Nego: "Uz njih ste odrastali vi, a uz ove vaša deca".
Da te pitam, gde su tebi bili mama tata, a gde si ti tvojoj deci?

Možda će ovo da ti dođe kao iznenađenje, ali da znaš da možeš da blokiraš te programe. A možeš i da prodaš TV.
blogovatelj blogovatelj 03:55 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Možda će ovo da ti dođe kao iznenađenje, ali da znaš da možeš da blokiraš te programe. A možeš i da prodaš TV.


Čak ne mora ni to. Onaj ko od dvadeset, trideset, pa i sto kanala, izabere kanale na kojima je govno, sam je kriv.
Dokle ćete bre više ljudi da kukate za sve i svašta? Izmet na TV-u je dostignuće slobode govora. Deluje budalasto, ali postoje narodi i države koji sanjaju da mogu da kažu šta požele. Nusprodukt te slobode govora su i rialitiji.
Jesi se ti Strongmane bunio i gicao u SAD zato što se na TV-u prikazivao Džeri Springer i Džadž Džudi?
Šta biste da radite? Da cenzurišete?
anonymous anonymous 04:45 03.09.2015

Re: narod ne stiže


blogovatelj
04:55 03.09.2015
Re: narod ne stiže



Izmet na TV-u je dostignuće slobode govora






.... kao što je i izmet na internetu ..... najveće dostignuće pojedinih blogera...


tasadebeli tasadebeli 05:41 03.09.2015

Re: narod ne stiže

blogovatelj

Izmet na TV-u je dostignuće slobode govora.



Разлог више да се парламентарна демократија замени просвећеним апсолутизмом.




А зашто било шта забрањивати? Само ударити већи порез на такве ствари и ето користи држави, а вероватно и смањења количине таквих ствари на телевизијама, у музици,...

Медијске "магнате" више боли када их неко удари по џепу, а не по моралу. Овако им се само помаже јер ће се јавност одмах поделити око тога треба ли нам то или не треба, па ће их можда бранити и они који их, у ствари, не би никада бранили по питању квалитета тога што пласирају пучанству. (Јесам ли у праву, Блоги?)

Када сам ја био млад, ово је било енормно популарно, али је на објављивање тога плаћан и већи порез од уобичајног. Па се тако и држава овајдила. а кроз буџет корист је имао и слушатељски плебс.





(Мора се признати да делује прилично наивно у односу на оно што данас слушамо, гледамо,...)


И да подржим ЈКТ2010: На даљинском управљачу постоји једно мало црвено дугме испод којег пише УКЉ:/ИСКЉ.
milojep milojep 09:18 03.09.2015

Re: narod ne stiže

.... kao što je i izmet na internetu ..... najveće dostignuće pojedinih blogera...


Takozvani Blogovnatelji
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:58 03.09.2015

Re: narod ne stiže

tasadebeli

Разлог више да се парламентарна демократија замени просвећеним апсолутизмом.


покушао је Аца, краљ, па је створио касту бесних комуниста, који су још додатно закомпликовали ствари...

јбте, шта је то у српској нарави да им је потребан неко коме ће се просвећено подредити, волети га чак?! просветни радници то траже чак? како Словенци, Чеси, Словаци или Пољаци то немају а исто су Словени као и сви остали?! у чему је њихова тајна а наш фак?!


predatortz predatortz 09:59 03.09.2015

Re: narod ne stiže

у чему је њихова тајна а наш фак?!


U Beču!
Nas jebe Stambol u genima...
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:12 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Само ударити већи порез на такве ствари и ето користи држави, а вероватно и смањења количине таквих ствари на телевизијама, у музици,...

Lepo juče reče jedan tvit:
Podignite porez na reklame u rijalitijima za 500% i eto rešenja. Svi bi se pogasili!
tasadebeli tasadebeli 11:43 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Srđan Fuchs

јбте, шта је то у српској нарави да им је потребан неко коме ће се просвећено подредити, волети га чак?! просветни радници то траже чак?




Чек' да поновим за случај да га ниси видео у том коментару одакле си узео цитат:


berman berman 13:47 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Lepo juče reče jedan tvit:
Podignite porez na reklame u rijalitijima za 500% i eto rešenja. Svi bi se pogasili!

jok, svi bi prešli na drugu "platformu" šta misliš zašto je RTL njemačka a ne luksemburška televizija
blogovatelj blogovatelj 13:48 03.09.2015

Re: narod ne stiže

. kao što je i izmet na internetu ..... najveće dostignuće pojedinih blogera...


Tako je, kurtončino anonimna. Nemaš muda ni da kažeš kako se zoveš, ali si zato prvi kad treba da se svira qrcu.
blogovatelj blogovatelj 13:50 03.09.2015

Re: narod ne stiže

А зашто било шта забрањивати? Само ударити већи порез на такве ствари и ето користи држави, а вероватно и смањења количине таквих ствари на телевизијама, у музици,...


Teoretski ovo divno zvuči, ali kako to izvesti u praksi? Neizvodivo je. Treba da plaćaš birokratu iz budžeta, a on treba da bude taj koji će da kaže šta valja a šta ne.
Praksa pokazuje da takva sorta koju budžet plaća niti šta zna, niti šta radi. Zašto ga onda zapošljavati?
blogovatelj blogovatelj 13:55 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Podignite porez na reklame u rijalitijima za 500% i eto rešenja. Svi bi se pogasili!


I onda ajmo kamermani, tehničari zvuka, scenografi, ajmo svi kućama, nema plate.
Nema reklama, nema plate za radnike u televizijama, nema prometa onih koji se reklamiraju, ajmo i njihove radnike da šaljemo kućama, šta će im plate? Ne moraju da jedu, već su dovoljno jeli.
Kako vas većina divno komunistički razmišlja.
A onda će se pisati blogovi o nezaposlenosti.
Da li iko ima predstavu koliko ljudi jede leba od toga što Zmaj od Šipova defiluje ekranom? Od onih koji direktno učestvuju u pravljenju takvih programa do radnika firmi koje se tu reklamiraju.
blogovatelj blogovatelj 13:56 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Takozvani Blogovnatelji


Stigli i fašisti da zapljuju malo.
blogovatelj blogovatelj 14:06 03.09.2015

Re: narod ne stiže

U Beču!
Nas jebe Stambol u genima...


Ma jok, pa i Beč je imao diktatore i cenzore do nedavno, stotinama godina unazad.
Nego je to lepota nerada.
Neki ljudi rade i prave govno od programa. To govno od programa je ludački gledano.
Onda gologuzija, ista onakva kao i likovi u tim programima, bude zavidna, jer ovi su stigli na TV i za pijančenje i švaleraciju dobijaju neku paru, koja za srpske prilike nije loša uopšte. Ovo znam iz prve ruke.
Pa im bude krivo, nivo zavisti raste, retardirani Ekrem uzima pare, a anonimusi i miloji sede dokoni u budžetskim firmama a plata kasni tri meseca, ili izginu kod privatnika za nula para.
Žao mi je anonimusi i miloji, tržište traži Ekrema, pogledajte mu broj klikova na Tjubu. A vi i dalje mudrujte po blogovima. Ja ću sa sigurne udaljenosti da se smeškam.
Da, ima toga i u Kanadi, gle čuda. Znate kako sam problem rešio? Nemam kablovsku. Ima već dve godine, uzimam je samo za svetska prvenstva u fudbalu i za olimpijade po jedno tri meseca i to je to. A na TV sam zakačio kompjuter, pa gledam ono što mi internet prikazuje, tj ono što poželim.
anonymous anonymous 14:17 03.09.2015

Re: narod ne stiže


blogovatelj
14:48 03.09.2015 / *novo
Re: narod ne stiže
. kao što je i izmet na internetu ..... najveće dostignuće pojedinih blogera...


Tako je, kurtončino anonimna. Nemaš muda ni da kažeš kako se zoveš, ali si zato prvi kad treba da se svira qrcu.



Ime mi je Blogovatelj.

Pravo....


tasadebeli tasadebeli 15:00 03.09.2015

Re: narod ne stiže

blogovatelj

Teoretski ovo divno zvuči, ali kako to izvesti u praksi? Neizvodivo je. Treba da plaćaš birokratu iz budžeta, a on treba da bude taj koji će da kaže šta valja a šta ne.


Ех, може се кад се хоће и има добра намера... Не мора се увек полазити од тога да сви имају зле намере у свему што раде.

Уосталом, чему онда РРА?

Praksa pokazuje da takva sorta koju budžet plaća niti šta zna, niti šta radi.


Ти то мени, а?
blogovatelj blogovatelj 15:12 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Ти то мени, а?


Daleko bilo. Mislim, šta više, vrlo sam siguran, da si izuzetan profa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:29 03.09.2015

Re: narod ne stiže

blogovatelj


Daleko bilo. Mislim, šta više, vrlo sam siguran, da si izuzetan profa.


Блоги, како то да се таквом правописном шпицики попут тебе десио овај колосални пропуст? кажем, дофатила те Американизација са свих страна! или, још горе, да си користио Правопис дневнополитичких размирица ради?! еј, Србине, Србине!


Клајн, речник језичких недоумица:

штавише (= чак, поред свега). (Али: „Шта више да кажем?“)

чак штавише, плеоназам: треба само чак или само штавише.
tasadebeli tasadebeli 15:29 03.09.2015

Re: narod ne stiže

blogovatelj
Ти то мени, а?


Daleko bilo. Mislim, šta više, vrlo sam siguran, da si izuzetan profa.


Кад допутујеш јопет у Сербиу, за ово ти је гарантовано најмање пиће, а и да се нешто чалабрцне...


(Што ти је људско животињче, воле да чује лепу реч с времена на време, па то ти је... )


EDIT:

Srđan Fuchs

Блоги, како то да се таквом правописном шпицики попут тебе десио овај колосални пропуст?



Ех, сад и ти... Немој да ми отимаш леба из руку!

Ако ја кажем да је у реду, у реду је...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:01 03.09.2015

Re: narod ne stiže

tasadebeli


Кад допутујеш јопет у Сербиу, за ово ти је гарантовано најмање пиће, а и да се нешто чалабрцне...


(Што ти је људско животињче, воле да чује лепу реч с времена на време, па то ти је... )


Ех, сад и ти... Немој да ми отимаш леба из руку!

Ако ја кажем да је у реду, у реду је...


једини који је отео леба из руку, и то себи?! - јесте Блоги, и то не само леба, него и димљеног шарана испод сача, али шта ћу му ја када му милији его него брат!

пс. иначе, код браће Јевреја у држави је то решено тако што су увели два канала са треш-садржајима попут овог, занимљивих назива: Его, и Его Икстрим (у суштини, лагана и тешка јебачина на програму с овим идиотским ријалитијима, капирам да ће за још коју деценију ријалити постати попут најгорих снова Филипа Кеј Дика или Елија Рота), оба су скремблована шифрама које се плаћају на месец дана, значи не само да немаш избор да не гледаш, него имаш избор да платиш много више да би надрашкао свој его, што је мени океј, нека плаћају шабани ако желе да гледају та срања, и нека им се од тога издржавају телевизије - иначе, оба канала су постала најплаћенији јер воле људи да гледају те теслачине, чак и за знатно више пара од претплате за државну телевизију.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:12 03.09.2015

мој баба-по-закону Швабица

predatortz


U Beču!
Nas jebe Stambol u genima...


ти кажеш... него, читали ми нека упутства, и моја госпођа, нешто све из потаје, када је прошпајхао из ње зер Жрман, ја се пренеразио... сада ми је јасно зашто се свих ових година претварала да не може да учи Хибруа, а овамо швапски се сам од себе проговорио?!

него, ја не знам што ово кукање око војске и Санџака, све да се и деси, нека редефинишимо ми лепо границе с Бошњацима, и њима Санџак (а не воле Санџаклије више од нас), нама РС, и терај?!

друго, војска две године?! потпуно ми је океј да постоји војска, професионална, клинци би се склонили тако с улица и учили дисциплини и пожртвовању, извлачећи максимум из себе, неговала би се екселенција, а имао би стотињак иљада, плус хајде нека се да и резервна опција за неки средњи узраст, 120-ак иљада војника, то је озбиљна војска која би могла да се одупре сваком изазову, док не дигнеш и не спремиш нас ћалце у случају неке озбиљне претње земљи...
blogovatelj blogovatelj 16:26 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Блоги, како то да се таквом правописном шпицики попут тебе десио овај колосални пропуст?


Nije sramota ne znati, sramota je ne naučiti. Po tome se razlikujem od anonimusa, miloja, pa i od tebe.
I dalje ne znam šta ne valja. Taso, nauči me.
blogovatelj blogovatelj 16:33 03.09.2015

Re: narod ne stiže

једини који је отео леба из руку, и то себи?! - јесте Блоги, и то не само леба, него и димљеног шарана испод сача, али шта ћу му ја када му милији его него брат!


Čoveče, to što se ti i ja po mnogim pitanjima ne slažemo, ne znači da ne možemo negde da se nađemo i da se družimo. I sa Tasom naravno i sa ma kim sa ovog bloga.
Jedino ne bih tolerisao fašiste, sa njima ne bih imao snage da tupim. Mislim, shvatam, postoje i takvi ljudi, neka ih, ne branim im ni postojanje ni način razmišljanja kao što bi oni drugima zabranili, ali nisu mi inspiracitivni da sa njima provodim vreme.

пс. иначе, код браће Јевреја у држави је то решено тако што су увели два канала са треш-садржајима попут овог, занимљивих назива: Его, и Его Икстрим (у суштини, лагана и тешка јебачина на програму с овим идиотским ријалитијима, капирам да ће за још коју деценију ријалити постати попут најгорих снова Филипа Кеј Дика или Елија Рота), оба су скремблована шифрама које се плаћају на месец дана, значи не само да немаш избор да не гледаш, него имаш избор да платиш много више да би надрашкао свој его, што је мени океј, нека плаћају шабани ако желе да гледају та срања, и нека им се од тога издржавају телевизије - иначе, оба канала су постала најплаћенији јер воле људи да гледају те теслачине, чак и за знатно више пара од претплате за државну телевизију.


Ovo je recimo jedan divan način kako bi problem mogao da se reši.
A ne staljinističkim metodama ukidanja. Ajd probaj to da objasniš miloju, anonimusu i validnom, ja nemam snage više.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:59 03.09.2015

Re: narod ne stiže

ај онда зврцни да те идемо у штету, што се каже, када си у крају... ма јок, умара да се објашњава. у Србији гледаш своја посла, и то је то. иначе оде душа од секирације.
tasadebeli tasadebeli 19:25 03.09.2015

Re: narod ne stiže

blogovatelj

Taso, nauči me.



Теткица Мица која је у мојој школи задужена да после часова очисти учионице и ходник на спрату на којем је мој кабинет:

- Јел' и данас имаш седми час?

- Немам.

- О, фала богу! Тако, брате! Шта си и ти запео! Не можеш одједном ни све да их научиш!



Мица је мудра жена иако гледа све турске и индијске серије на Пинкачи.

(Не пропушта ниједну епизоду. Мало-мало, па ето је предвече у зборници, укључи телевизор и само ми каже:"Ја ти не сметам, јел'да?" )



П.С. - Блоги! ЛИНК!


EDIT:


Srđan Fuchs

решено тако што су увели два канала са треш-садржајима попут овог,




То би могао, рецимо, бити један од угледних модела.
emsiemsi emsiemsi 20:53 03.09.2015

Re: narod ne stiže

milojep
.... kao što je i izmet na internetu ..... najveće dostignuće pojedinih blogera...


Takozvani Blogovnatelji

Овај пута ниси у праву !
Није коректно играти се са туђим ником. Немој да се изненадиш ако тебе неко прекрсти у милојеб.
milojep milojep 21:24 03.09.2015

Re: narod ne stiže

emsiemsi
milojep
.... kao što je i izmet na internetu ..... najveće dostignuće pojedinih blogera...


Takozvani Blogovnatelji

Овај пута ниси у праву !
Није коректно играти се са туђим ником. Немој да се изненадиш ако тебе неко прекрсти у милојеб.


Nisam to 'Blogovnatelj' rekao fore radi. Dotični me ko' krpelj podbada na svakom blogu nazivajući me fašistom i sličnim epitetima a da nikakvog smisla nema! Najblaže što na takve gluposti mogu odgovoriti je zafrkancija sa nick-om!
Što se tiče Milojeb-a nije loše razmisliću
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:35 03.09.2015

Re: narod ne stiže

Re: narod ne stiže

Podignite porez na reklame u rijalitijima za 500% i eto rešenja. Svi bi se pogasili!



I onda ajmo kamermani, tehničari zvuka, scenografi, ajmo svi kućama, nema plate.
Nema reklama, nema plate za radnike u televizijama, nema prometa onih koji se reklamiraju, ajmo i njihove radnike da šaljemo kućama, šta će im plate? Ne moraju da jedu, već su dovoljno jeli.
Kako vas većina divno komunistički razmišlja.
A onda će se pisati blogovi o nezaposlenosti.
Da li iko ima predstavu koliko ljudi jede leba od toga što Zmaj od Šipova defiluje ekranom? Od onih koji direktno učestvuju u pravljenju takvih programa do radnika firmi koje se tu reklamiraju.


Nisam saglasan sa iznetim. Da napravim paralelu: proizvodnja i prodaja droga raznih vrsta zapošljava veliki broj ljudi. Ako se nađe način da se zaustavi, mnogo bi takođe ostali bez leba. I, treba da ih sažaljevamo?
blogovatelj blogovatelj 23:40 03.09.2015

Re: narod ne stiže

П.С. - Блоги! ЛИНК!


Naučio.
svarog svarog 08:51 04.09.2015

Re: narod ne stiže

Da napravim paralelu: proizvodnja i prodaja droga raznih vrsta zapošljava veliki broj ljudi. Ako se nađe način da se zaustavi, mnogo bi takođe ostali bez leba. I, treba da ih sažaljevamo?


Loša ti je paralela. Drogu treba dekriminalizovati
Ribozom Ribozom 17:44 04.09.2015

Re: narod ne stiže

@blogi
Da, ima toga i u Kanadi, gle čuda. Znate kako sam problem rešio? Nemam kablovsku. Ima već dve godine, uzimam je samo za svetska prvenstva u fudbalu i za olimpijade po jedno tri meseca i to je to. A na TV sam zakačio kompjuter, pa gledam ono što mi internet prikazuje, tj ono što poželim.


Cesto se nemanje televizije ovde na blogu prestavlja kao uzviseni zivotni stil i zastita porodice i dece od loseg uticaja medija.
Ako su deca u pitanju, to ne mora biti tacno. Naime, drzava uvek i svuda utice, ili pokusava da utice i usmerava svoje gradjane. Iako nam se to moze uciniti lose, uvek moze postojati dublji razlog, logican i opravdan, zasto to radi.
Sa druge strane, onemogucavanja dece da budu upucena u meinstream medijska desavanja, psihicki se ta deca kasnije osakacuju za socijalni suzivot sa ostalim clanovima zajednice (Kanadske, Srpske). Time ste stvorili socijalno neprilagodivu osobu koja ce, moguce, imati problema u komunikaciji i suzavate mu krug prijatelja i partnera kao i tema o kojima bi mogao pricati.
Takodje rizikujete da se dete u adolescentnom periodu, kada mu u pubertetskom periodu 'prorade hormoni' u prirodnom buntu dodje u sukuobu sa autoritetima koji mu namecu bilo sta, a taj autoritet budete bas vi. Kao i svi i deca idu linijom manjeg otpora, tako razapeta i zbunjena mogu doci u razna iskusenja.

Sto se tice rialitija, ne znam za srpske, ali su mene norveski naucili nesto o stvarnom svetu u kome zivim (iako su generalno losi). Tako da verujem da onaj ko to odobrava da se emituje, verovatno koji trenutak razmislja i o efektu koju rijalitiji imaju na gradjane, za razliku od nas pojedinaca koji mozemo da sagledamo samo sa jednog ugla.

edit: postoji li kod vas neka drzavna institucija koja pazi na decu ili dozvoljava roditeljima da decu 'usmeravaju' samo onako kako oni misle da treba?



jkt2010 jkt2010 01:01 05.09.2015

Re: narod ne stiže

Ribozom
edit: postoji li kod vas neka drzavna institucija koja pazi na decu ili dozvoljava roditeljima da decu 'usmeravaju' samo onako kako oni misle da treba?

Ako se nisi rodio u Norveškoj onda si se verovatno odselio u 18. veku. Jer već od 19. veka u Srbiji postoji Ministarstvo za dresuru dece.

Ovo ministarstvo izdaje "Licence za priplodne parove", kao i "Uputstvo za upotrebu dece" kad se već rode a za koje nema mesta po državnim farmama dece.

Inspektori ministarstva imaju ovlašćenje da upadaju u privatne domove da bi proverili da li deca spavaju u prugastim pidžamama, kao što je uputstvom za upotrebu predviđeno.
milisav68 milisav68 06:50 03.09.2015

...

jinks jinks 08:47 03.09.2015

Re: ...

Ima i izreka:

"Pusti muvu u raj i ona ce se vratiti sa djubretom na nogama,
pusti pcelu na djubriste i ona ce se vratiti sa polenom na nogama".
michiganac michiganac 16:52 03.09.2015

Re: ...

A sta bi Branko rekao danas?!
..nedokucive su dubine ovog crnog bezdana...

Ili ce 'pcela ipak da se vrati sa polenom'..

Sorry, nisam sklon da povjerujem..
jinks jinks 20:16 03.09.2015

Re: ...

Pa sad po svoj prilici ni muve ni pcele i nemaju na kraju krajeva nesto preterano izbora, u smislu da li ce ili nece da se vrate, ili sa cim ce da se vrate.
markomm markomm 06:52 03.09.2015

Uzas

Poslednja instanca u sopstvenom odlučivanju smo mi sami.Niko nas ne tera da gledamo ovo zlo ali je većini ljudi to jedino dostupno sa obzirom na njihov slabo izražen stepen inteligencije i obrazovanja.Gledamo gluposti,i još za to plaćamo.Smešno.
Dobro mi je poznat Čomski,njegove publikacije su izuzetne.
Slažem se da odredjeni ljudi iz istorije koji su gore spomenuti bili pošteniji od vlasnika Pink televizije.Mada će taj biti od koristi svakoj vlasti,posebno zbog putera kojeg nosi na glavi.Ne zaboravimo da isti taj vlasnik nije odgovarao za onu smrt izazvane usled prekomerne doze medikamenata kod njegove prijateljice.Ne zaboravimo za slučaj njegovog sina i ubijene devojčice predve godine koji je stavljen ad acta,kao i predhodni.Pogledajmo koga je angažovao za svoju farmu,Kristijana-višestrukog povratnika za najgora krivična dela protiv koga je još doneta pravosnažna presuda za trgovinu narkoticima zbog koje bi trebao da je sada u zatvoru,a on zabavlja narod.I dobija kredibilitet.Uzas,i ništa sem uzasa.
Mislim da je televizor,uz ovo što imamo,pogubnija naprava od bombe.
Sve da bi se skrenula pažnja sa bitnih stvari.Ništa sem bojkota.I šteta je uopšte što komentarišemo tu gamad i ološ,ali je teško čoveku iole normalnom da ostane imun pred tim glibom.Ne dajmo im pažnju nikakvu.
milisav68 milisav68 07:04 03.09.2015

Re: Uzas

markomm
Poslednja instanca u sopstvenom odlučivanju smo mi sami.Niko nas ne tera da gledamo ovo zlo ali je većini ljudi to jedino dostupno sa obzirom na njihov slabo izražen stepen inteligencije i obrazovanja.Gledamo gluposti,i još za to plaćamo.Smešno.
Dobro mi je poznat Čomski,njegove publikacije su izuzetne.
Slažem se da odredjeni ljudi iz istorije koji su gore spomenuti bili pošteniji od vlasnika Pink televizije.Mada će taj biti od koristi svakoj vlasti,posebno zbog putera kojeg nosi na glavi.Ne zaboravimo da isti taj vlasnik nije odgovarao za onu smrt izazvane usled prekomerne doze medikamenata kod njegove prijateljice.Ne zaboravimo za slučaj njegovog sina i ubijene devojčice predve godine koji je stavljen ad acta,kao i predhodni.Pogledajmo koga je angažovao za svoju farmu,Kristijana-višestrukog povratnika za najgora krivična dela protiv koga je još doneta pravosnažna presuda za trgovinu narkoticima zbog koje bi trebao da je sada u zatvoru,a on zabavlja narod.I daje mu kredibilitet.Uzas,i ništa sem uzasa.
Mislim da je televizor,uz ovo što imamo,pogubnija naprava od bombe.
Sve da bi se skrenula pažnja sa bitnih stvari.Ništa sem bojkota.I šteta je uopšte što komentarišemo tu gamad i ološ,ali je teško čoveku iole normalnom da ostane imun pred tim glibom.Ne dajmo im pažnju nikakvu.


Plus što je vlasnik dve televizije sa nacionalnom frekvencijom, kao i nonšalantno ponašanje za velika dugovanja za porez.

I to je suština problema, a ne rialiti program(i).
tasadebeli tasadebeli 12:45 03.09.2015

Re: Uzas

milisav68
markomm
Poslednja instanca u sopstvenom odlučivanju smo mi sami.Niko nas ne tera da gledamo ovo zlo ali je većini ljudi to jedino dostupno sa obzirom na njihov slabo izražen stepen inteligencije i obrazovanja.Gledamo gluposti,i još za to plaćamo.Smešno.
Dobro mi je poznat Čomski,njegove publikacije su izuzetne.
Slažem se da odredjeni ljudi iz istorije koji su gore spomenuti bili pošteniji od vlasnika Pink televizije.Mada će taj biti od koristi svakoj vlasti,posebno zbog putera kojeg nosi na glavi.Ne zaboravimo da isti taj vlasnik nije odgovarao za onu smrt izazvane usled prekomerne doze medikamenata kod njegove prijateljice.Ne zaboravimo za slučaj njegovog sina i ubijene devojčice predve godine koji je stavljen ad acta,kao i predhodni.Pogledajmo koga je angažovao za svoju farmu,Kristijana-višestrukog povratnika za najgora krivična dela protiv koga je još doneta pravosnažna presuda za trgovinu narkoticima zbog koje bi trebao da je sada u zatvoru,a on zabavlja narod.I daje mu kredibilitet.Uzas,i ništa sem uzasa.
Mislim da je televizor,uz ovo što imamo,pogubnija naprava od bombe.
Sve da bi se skrenula pažnja sa bitnih stvari.Ništa sem bojkota.I šteta je uopšte što komentarišemo tu gamad i ološ,ali je teško čoveku iole normalnom da ostane imun pred tim glibom.Ne dajmo im pažnju nikakvu.


Plus što je vlasnik dve televizije sa nacionalnom frekvencijom, kao i nonšalantno ponašanje za velika dugovanja za porez.

I to je suština problema, a ne rialiti program(i).




Да, мени је то баш био мучан тренутак када сам схватио да постпетооктобарски режим (или режими, како ко више воли) нема намеру да се обрачуна са власником те телевизије која је у време Милошевића промовисала увелико вредности типа родићеш ми сина краља кокаина што је био један од стубова носача тог Милошевићевог режима.

Не само да постпетооктобарци нису нашли за сходно да једну такву телевизију и власника одстране из српског медијског простора (иако су неки појединци из, на пример, РТС били одмах осуђени, што на заборав, што на затвор), него су још наставили да уживају у симбиози са тим власником и његовом телевизијом на јавној сцени Србије.

Схватили су, ваљда, да им је та телевизија изузетно значајна у сопственом политичком маркетингу и одржању на власти. Или при доласку на власт као што смо то имали прилике да видимо код ових последњих избора од 2012. до данас у Србији.


Има ту још једна ствар коју, чини ми се, занемарујемо у овој причи.

Стронгмен је окачио ону сличицу Уз њих смо ми расли - Уз ове расту наша деца.

У време када смо ми расли постојала је јасна разлика између културе и естраде. Имале су оне и тада додирних тачака, али је разлика била јасна и није долазило до забуне шта је ту шта и колико нешто вреди.

Данас, не само у Србији него уопштено гледано у нечему што се назива "западна цивилизација" (ма колико год то био слојевит појам), култура и естрада су потпуно поистовећене. Довољно је да погледате тзв. Културни додатак дневника на РТС. Скоро свако вече се ту могу наћи прилози који никако не припадају култури, него су баш чисте естрадне вести.

Хоћу да кажем, некада је постојала јасна разлика између Посела 202 на Калемегдану (са новинама које су то пратиле као што је то био Сабор) и опере у Народном позоришту са публиком која чита НИН. И свако је ту могао да се определи којем ће се царству приволети.

Данас се све то малкице измешало, због профита наравно, па је Сабор постао НИН, НИН је постао Сабор, а Посело је ушло у простор опере, као и опера у простор Посела.

И онда би човек заиста морао да побегне на неко метафоричко пусто острво, употреби то црвено дугме на даљинском управљачу или шта год, само да избегне ту шизофренију која се преко медија излива у главе пасивних посматрача.
blogovatelj blogovatelj 14:16 03.09.2015

Re: Uzas

родићеш ми сина краља кокаина


Profesore, ovo od tebe nisam očekivao.
Stih te pesme ne glasi tako. Razlika je samo u jednom slovu, ali to slovo menja kompletan smisao stiha.
Umesti "mi" treba "mu"
Pesma je o devojci koja je autora ostavila i smuvala se sa narko bosom.
blogovatelj blogovatelj 14:18 03.09.2015

Re: Uzas

Не само да постпетооктобарци нису нашли за сходно да једну такву телевизију и власника одстране из српског медијског простора (иако су неки појединци из, на пример, РТС били одмах осуђени, што на заборав, што на затвор), него су још наставили да уживају у симбиози са тим власником и његовом телевизијом на јавној сцени Србије.


To ti hoćeš da kažeš da su krivci u stvari Čanak i Živković?
Nemoj tako, to ne sme da se priča. Može i ban da se popije za to.
nim_opet nim_opet 14:36 03.09.2015

Re: Uzas

Стронгмен је окачио ону сличицу Уз њих смо ми расли - Уз ове расту наша деца.

У време када смо ми расли постојала је јасна разлика између културе и естраде. Имале су оне и тада додирних тачака, али је разлика била јасна и није долазило до забуне шта је ту шта и колико нешто вреди.


Ok, i medju onima koji su rasli uz Branka Kockicu itd su ljudi koji su 80ih velicali Zlobu, 90ih dobrovoljno "isli na ratiste" a sa ratista dovlacili televizore, i oni koji sada prave reality TV. I sta cemo sad? Kako su ih ti programi nacinili boljim/losijim?
tasadebeli tasadebeli 15:03 03.09.2015

Re: Uzas

blogovatelj

Profesore, ovo od tebe nisam očekivao.
Stih te pesme ne glasi tako.



Ју, ју, ју, шта ми би!

Ма заборавило се, Блоги... А да будем искрен, није се пажљиво ни слушало.


To ti hoćeš da kažeš da su krivci u stvari Čanak i Živković?
Nemoj tako, to ne sme da se priča. Može i ban da se popije za to.


Е, вала, и ја једном то да доживим!

Сви причају како су то већ радили (тј. доживели), једино ја овде ђана...
tasadebeli tasadebeli 15:11 03.09.2015

Re: Uzas

nim_opet
Стронгмен је окачио ону сличицу Уз њих смо ми расли - Уз ове расту наша деца.

У време када смо ми расли постојала је јасна разлика између културе и естраде. Имале су оне и тада додирних тачака, али је разлика била јасна и није долазило до забуне шта је ту шта и колико нешто вреди.


Ok, i medju onima koji su rasli uz Branka Kockicu itd su ljudi koji su 80ih velicali Zlobu, 90ih dobrovoljno "isli na ratiste" a sa ratista dovlacili televizore, i oni koji sada prave reality TV. I sta cemo sad? Kako su ih ti programi nacinili boljim/losijim?



Није овде реч о томе, реч је о квалитету нечега на шта је пасивни слушалац/гледалац осуђен јер не може или неће да се досети да искључи сокоћало...

Немој ми рећи да разлике у квалитету рада на јавној сцени оних људи на две половине Стронгменове слике нема.

Можда та телевизија из "оних дана" није васпитавала људе ништа боље него сада, али је барем имала много, много квалитетнији и садржајнији програм. И није јој намера била да у пучанству буди оне најгоре емоције приказујући им обрасце на које се треба угледати.

А рат, Слобини гласачи и све остало је дошло тек касније, када је телевизијске екране и редакције информативног, културног, образовног итд. програма заузео исти овакав башибозук који данас гледамо у ријалитијима.

Сасвим свесно лудница је остала широм отворена, а сви одатле побегоше у зграду телевизије.
Jukie Jukie 17:39 03.09.2015

Re: Uzas

blogovatelj
родићеш ми сина краља кокаина


Profesore, ovo od tebe nisam očekivao.
Stih te pesme ne glasi tako. Razlika je samo u jednom slovu, ali to slovo menja kompletan smisao stiha.
Umesti "mi" treba "mu"
Pesma je o devojci koja je autora ostavila i smuvala se sa narko bosom.


Formalin formalina formalin
Imam mnogo flaša imam mnogo boca
u jednoj je kažu čak i delfin Joca
razni katalozi stalno mi se nude
a poznati zoolozi se mojoj zbirci čude.
kada sam lovio polarnog medu
stajao sam uvek na ispucalom ledu.
ugrožene vrste, ne zna im se broja
i aždaja iz LOh Nesa ljudi kažu da je moja.
još dok me je majka držala u krilu
prvu sam hijenu imo u etilu
a kad mi je brat uzo nju na silu
ja sam otišo na faks po formalina kilu.
da... to je tečnost fina
sad mi nokti rastu od formalina...
imam klanicu za živinu i stoku
i drugu još za divljač, njoj izgradnja je u toku
iz njih curi otpad, pravi crnu fleku
koju cevovodom odvodim u reku.
odavno sam prestao da prebrajam tritone
a kad to poželim ja ih trpam u vagone
tritone u vagone, tritone u vagone
imam ceo voz - mere se na tone.
formalin
formalina formalin...

medjutim92 medjutim92 08:41 03.09.2015

Zabrana ni slučajno...

.. samo sprovođenje zakona.

Dakle:

- oni koji duguju za porez i plate moraju da plate dugove kao i ostatak sveta
- oni koji duguju za porez nemaju prava da se prijave na sledeći konkurs za nacionalnu frekvenciju
- nacionalna frekvencija zahteva određene sadržaje, nepoštovanje onog što potpišeš povlači izbacivanje sa sledećeg konkursa.

sama ova tri kriterijuma praktično znače da puštanje rijalitija umesto onog za šta si dobio frekvenciju znače gubljenje nacionalne frekvencije na neki period, i ozbiljan pad prihoda.

A ako uspeš da ga uglaviš uz sav ostali sadržaj za koji dobiješ frekvenciju, slobodno. Ako se to emituje od ponoći do rano ujutru, nije kriva TV nego onaj koji pušta decu da gledaju TV u to vreme, a punoletni neka rade šta 'oće..
bocvena bocvena 08:55 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

medjutim...
jkt2010 jkt2010 09:18 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

bocvena
medjutim...

Da da... nije lako naći lakše prihvatljivu zamenu za reč "cenzura". Mislim, kako god da ga krstiš fašizam je fašizam a cenzura je cenzura...
bocvena bocvena 12:48 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

šta si mi rekao? nisam sigurna da sam razumela.
anonymous anonymous 14:26 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

medjutim92
.. samo sprovođenje zakona.

Dakle:

- oni koji duguju za porez i plate moraju da plate dugove kao i ostatak sveta
- oni koji duguju za porez nemaju prava da se prijave na sledeći konkurs za nacionalnu frekvenciju
- nacionalna frekvencija zahteva određene sadržaje, nepoštovanje onog što potpišeš povlači izbacivanje sa sledećeg konkursa.

sama ova tri kriterijuma praktično znače da puštanje rijalitija umesto onog za šta si dobio frekvenciju znače gubljenje nacionalne frekvencije na neki period, i ozbiljan pad prihoda.

A ako uspeš da ga uglaviš uz sav ostali sadržaj za koji dobiješ frekvenciju, slobodno. Ako se to emituje od ponoći do rano ujutru, nije kriva TV nego onaj koji pušta decu da gledaju TV u to vreme, a punoletni neka rade šta 'oće..


Razlog tolerisanja djubreta od programa u živo , je samo jedan .

I sastoji se u ........ dozvoli brze i enormne zarade emiterima, da se istima u periodu izbornih kampanja ne bi platio izborni marketing....

Prosto....

Čista matematika....





Kraja Kraja 20:34 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

...to sam ja rekao i za prodavce droge po skolskim dvoristima...
...nikako zabrana, to je komesarski i komunisticki...
...demokratsko pravo dece je da sama biraju sta ce da konzumiraju za uzinu...
...sto u zakonu pise nesto drugacije ne obavezuje nikoga...
...sto rra ne vidi nista lose u tv klozetu, nije bitno...
...bitno je da kane kinta...

...na daljinskom crveno dugme, a dilere preko musice...????

...kakva vi govna ovde prodajete u ime neke kvazi slobode i necijih prava...
milojep milojep 20:44 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

akva vi govna ovde prodajete u ime neke kvazi slobode i necijih prava...




anonymous anonymous 21:43 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

milojep
akva vi govna ovde prodajete u ime neke kvazi slobode i necijih prava...







jkt2010 jkt2010 22:53 03.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

bocvena
šta si mi rekao? nisam sigurna da sam razumela.

Nisam tebi nego onom iznad kojeg si komentarisala.
bocvena bocvena 08:00 04.09.2015

Re: Zabrana ni slučajno...

ok.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 09:01 03.09.2015

parental control

ne moraju deca da gledaju taj treš ako im ne dozvoliš. mislim da je mnogo veći problem od tv programa taj što se roditelji mnogo manje bave decom. kad klinci do 10 godina na rođendanu đuskaju uz pesmu Alkohol, nisu je oni pustili već neko od roditelja. isti je problem kad im Severinu puštaju u vrtićima. a rijaliti postoji u svim zemljama, gde god se okreneš sevaju gole sise. naučiti dete kako to da vrednuje je najteži zadatak, i većina tu zakaže.
milojep milojep 09:22 03.09.2015

Re: parental control

BebaOdLonchara
ne moraju deca da gledaju taj treš ako im ne dozvoliš. mislim da je mnogo veći problem od tv programa taj što se roditelji mnogo manje bave decom. kad klinci do 10 godina na rođendanu đuskaju uz pesmu Alkohol, nisu je oni pustili već neko od roditelja. isti je problem kad im Severinu puštaju u vrtićima. a rijaliti postoji u svim zemljama, gde god se okreneš sevaju gole sise. naučiti dete kako to da vrednuje je najteži zadatak, i većina tu zakaže.


Pre nego što mi blogovnatelji prišiju etiketu teoretičara zavera razmislite da li je sve gore navedeno slučajno? Da li je krivac za smanjeno bavljenje sopstvenom decom u krajnjoj istanci isti onaj koji forsira i talog kroz razne rijalitije?
apostata apostata 09:41 03.09.2015

Re: parental control

milojep
Pre nego što mi blogovnatelji prišiju etiketu teoretičara zavera razmislite da li je sve gore navedeno slučajno? Da li je krivac za smanjeno bavljenje sopstvenom decom u krajnjoj istanci isti onaj koji forsira i talog kroz razne rijalitije?

To je nekada možda i bila nekakva zavjera - danas je to sistem, a to je mnogo gore.
tetkino tetkino 10:02 03.09.2015

Re: parental control

Моји родитељи су као клинци дошли са села у велики град да се прво школују, онда да раде и стварају породицу.

У оно доба бивше СФРЈ, деца таквих родитља су подизана институционално - јаслице, вртић па школа.

Пошто мене моји нису дали у школу раније, а вртић ми је дозлогрдио - кључ од стана и потпуна слобода допали су ме у шестој години, годину дана раније него већину мојих другара.
Данас би то било злостављање и занемаривање - тада је то било нормално.

Елем, у тој години слободе, а и касније, кључне за моје образовање и васпитање биле су две институције: телевизија и улица.

На улици смо научили:
- да се ужина и лопта деле,
- да нигде не идеш сам,
- да и ако се посвађаш, никад не остављаш друга да се сам враћа кући
- да се увек јавиш ако идеш код неког / негде
- да возимо бицикл, играмо фудбал, тенис, жмурке, између две ватре, школице и сл.
- да тактизирамо, планирамо, добро процењујемо имовину и потенцијалне добитке - тј. да трампимо сличице
- да си фаца кад зезнеш / победиш неког способнијег и паметнијег од себе, али да си лузер ако се иживљаваш над слабијим и да у том случају увек има неко јачи да ти стане на реп, па макар то био чика Воја, наш полицајац из кварта, а то је онда задње време
и сл.

Телевизија ме научила:
- да постоји нешто што се зове класична музика и уопште није досадно иако је изводе људи страшно озбиљно обучени и да је највише има у Дизнијевим цртаћима
- да су некад постојали диносауруси и то много пре него што се неки мајмун усправио на две ноге и створио прве цивилизације: Асир, Египат, Кину, Крит, Грчку, Рим...
- да су физика, математика, хемија, биологија ужасно занимљиве
- да постоји море које се не зове Макарска и да уопште живимо у једној јако лепој и занимљивој земљи која се налази на планети која је још занимљивија и интересантнија и да су путовања нешто што обогаћује
- да и други људи имају проблеме, исто као и ја и да постоји начин да се они реше - на културан и прихватљив начин
- и оно најважније - да су књиге најбољи човеков пријатељ, да читање није баук и да слободно можеш да одеш у библиотеку

Моји родитељи нису имали апсолутно никакву жељу ни навику да иду на концерте класичне музике, у позориште, у библиотеку, у манастире, на предавања и изложбе, нити им је приоритет у животу био да од плате одвајају паре за књиге и енциклопедије - па су све то радили, мене ради - а ја тражих јер ми Телевизија рече да та тако нешто уопште постоји и да треба да се барем проба

Да не буде све идилично на Бренин први филм "Хајде да се волимо" ишли смо са школом.

Не бојим се ја данас за децу урбаних, образованих, васпитаних, добро ситуираних родитеља - они ће наћи начин да своју децу заштите од ове данашње телевизије.
Али постоје многи чију децу и данас као и пре 30 - 40 - 50 година подижу Улица и Телевизија, таква деца бојим се немају никакве шансе, њих нема ко да научи да постоји још нешто сем оног што њихови родитељи и околина знају и могу и воле...

Кажу стручњаци да улица и телевизија нису за децу - решење је да се деца склоне од истих, да их не кваре.
Ја некако мислим да је ипак боље да се и телевизија и улица поново учине подобним за децу, јер и да хоће, биолошки родитељи не могу да контролишу своје чедо 24 сата / 7 дана у недељи / 365 дана у години - па тако бар 20 година, без ичије помоћи.
milojep milojep 10:29 03.09.2015

Re: parental control

Не бојим се ја данас за децу урбаних, образованих, васпитаних, добро ситуираних родитеља - они ће наћи начин да своју децу заштите од ове данашње телевизије.
Али постоје многи чију децу и данас као и пре 30 - 40 - 50 година подижу Улица и Телевизија, таква деца бојим се немају никакве шансе, њих нема ко да научи да постоји још нешто сем оног што њихови родитељи и околина знају и могу и воле...


Hm, ono što reče Apostata, problem je u sistemu. Ovih obrazovanih i vaspitanih je smišljeno sve manje. Njihova(naša) deca će možda biti hendikepirana u tom novom sistemu u kome će morati da žive!Zamislite situaciju( a ne mora se ni zamišljati ima ih već sada) kada se normalnom detetu ispreči norma koju je ispravno stekao a da bi se uklopio u šire 'normalno' društvo.
Strongman Strongman 10:30 03.09.2015

Re: parental control


Pre nego što mi blogovnatelji prišiju etiketu teoretičara zavera razmislite da li je sve gore navedeno slučajno? Da li je krivac za smanjeno bavljenje sopstvenom decom u krajnjoj istanci isti onaj koji forsira i talog kroz razne rijalitije?


I ja mislim d anije slučajno
tetkino tetkino 10:38 03.09.2015

Re: parental control

Када је кренуо први Велики брат дете из моје куће је имало тај проблем.

Први час и сви крећу да причају шта је било / шта су гледали - заједно са учитељицом, оно мучено ћути, де да каже да не гледа.

Кад је друга смена још и некако, нахвата пре школе шта је било, па може као да учествује у разговору тај дан.
Али прва смена је чист хорор - сви крећу да причају, а ти појма немаш, само гледаш да те не провале, а кад немаш друге признаш да ти се баш синоћ приспавало.

Ентузијазам је мало спласнуо идуће године кад је неки чика извадио пишу пред свима, па је учитељица мало смањила време за ријалитије.

blogovatelj blogovatelj 14:27 03.09.2015

Re: parental control

Da li je krivac za smanjeno bavljenje sopstvenom decom u krajnjoj istanci isti onaj koji forsira i talog kroz razne rijalitije?


Rialitije su smislili Holanđani, tu je smišljen prvi rialiti, zvani Veliki Brat.
Rialitija na kanadskim televizijama ima koliko ti duša ište.
Najlakše je naći izgovor. To je ono što ti radiš. Ti si do smrti ubeđen da je u Srbiji situacija loša jer je Srbljima to neko smestio. Nije.
Sami sebi smeštate.
Ti si samo jedan od dokaza u šta može čoveka da odvede šizofrenija i opsednutost drugima. I u filmovima si opisan.



milojep milojep 14:58 03.09.2015

Re: parental control

blogovatelj
Da li je krivac za smanjeno bavljenje sopstvenom decom u krajnjoj istanci isti onaj koji forsira i talog kroz razne rijalitije?


Rialitije su smislili Holanđani, tu je smišljen prvi rialiti, zvani Veliki Brat.
Rialitija na kanadskim televizijama ima koliko ti duša ište.
Najlakše je naći izgovor. To je ono što ti radiš. Ti si do smrti ubeđen da je u Srbiji situacija loša jer je Srbljima to neko smestio. Nije.
Sami sebi smeštate.
Ti si samo jedan od dokaza u šta može čoveka da odvede šizofrenija i opsednutost drugima. I u filmovima si opisan.




Ima i tebe u filmovima


blogovatelj blogovatelj 15:21 03.09.2015

Re: parental control

Ima i tebe u filmovima


Šatro. To si se ti iznerviro što sam ti ga šukno?
Kakve ja veze imam sa Gojkom Sisom, matere ti? Mislim, mogu da ličim na mnoge, al na mafijaša teško.
Dok si ti original Miki Manojlović iz Rana. Kriva ti je zapadnjačka neman za sve što je loše u Srbiji, pa onda urlaš. I ona ti je dovoljan izgovor za svaki slučaj korupcije ili nemara. Ti Srbiju činiš sve gorom i gorom, svakim danom, nesvestan toga.
Smem da se kladim da si onaj tip osobe što mu pašenog, omnipotentno biće, radi u SUP-u, pa preko veze obnovi ličnu kartu da ne bi čekao u redu i bude preponosan na to, smatrajući sebe veoma sposobnim zbog te činjenice, a u njoj ne vidi koren zla koji sam stvara i koji majčicu Srbiju gura u sve dublje i dublje blato.
milojep milojep 15:59 03.09.2015

Re: parental control

blogovatelj
Ima i tebe u filmovima


Šatro. To si se ti iznerviro što sam ti ga šukno?
Kakve ja veze imam sa Gojkom Sisom, matere ti? Mislim, mogu da ličim na mnoge, al na mafijaša teško.
Dok si ti original Miki Manojlović iz Rana. Kriva ti je zapadnjačka neman za sve što je loše u Srbiji, pa onda urlaš. I ona ti je dovoljan izgovor za svaki slučaj korupcije ili nemara. Ti Srbiju činiš sve gorom i gorom, svakim danom, nesvestan toga.
Smem da se kladim da si onaj tip osobe što mu pašenog, omnipotentno biće, radi u SUP-u, pa preko veze obnovi ličnu kartu da ne bi čekao u redu i bude preponosan na to, smatrajući sebe veoma sposobnim zbog te činjenice, a u njoj ne vidi koren zla koji sam stvara i koji majčicu Srbiju gura u sve dublje i dublje blato.


Toliko serendaš da mi se ne odgovara na sve te gluposti.
Što se tiče Gojka Sise, tako mi se dojmiš, naravno ne kao mafijaš nego više karakterom i zrelošću.






nim_opet nim_opet 18:42 03.09.2015

Re: parental control

milojep
BebaOdLonchara
ne moraju deca da gledaju taj treš ako im ne dozvoliš. mislim da je mnogo veći problem od tv programa taj što se roditelji mnogo manje bave decom. kad klinci do 10 godina na rođendanu đuskaju uz pesmu Alkohol, nisu je oni pustili već neko od roditelja. isti je problem kad im Severinu puštaju u vrtićima. a rijaliti postoji u svim zemljama, gde god se okreneš sevaju gole sise. naučiti dete kako to da vrednuje je najteži zadatak, i većina tu zakaže.


Pre nego što mi blogovnatelji prišiju etiketu teoretičara zavera razmislite da li je sve gore navedeno slučajno? Da li je krivac za smanjeno bavljenje sopstvenom decom u krajnjoj istanci isti onaj koji forsira i talog kroz razne rijalitije?

Mora da je. Ne znam samo jel Vatikan, masoni, iluminati, Bilderberg ili neko peti.
jkt2010 jkt2010 03:33 04.09.2015

Re: parental control

apostata
To je nekada možda i bila nekakva zavjera - danas je to sistem, a to je mnogo gore.

Ja sam za sistem u kojem svi po ceo dan sedimo i učimo istoriju.
Pa da deca za 1000 godina po ceo dan sede i uče istoriju o tome kako se nekada po ceo dan sedelo i učila istorija.
docsumann docsumann 09:30 03.09.2015

zajebano je sve to


Tomas Bernhard je npr. smatrao da je najveći zločin prema djetetu donjeti ga na svijet.

Jukie Jukie 12:16 03.09.2015

Re: zajebano je sve to

docsumann

Tomas Bernhard je npr. smatrao da je najveći zločin prema djetetu donjeti ga na svijet.


I onda posle ići po društvenim mrežama i komentarima onlajn novina i kukati kako se udžbenici stalno menjaju pa dete ne može da nasledi knjigu koju si ti nosio u školu, nije se valjda nauka toliko promenila za 25 godina
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:44 03.09.2015

U pravnoj državi se primenjuje zakon...

a u partijskoj državi na snazi su - prirodni zakoni.

U državi Srbiji važi Zakon o elektronskim medijima:

4. Odredbe koje se odnose na sve medijske usluge

Opšte obaveze pružalaca medijske usluge u odnosu na programske sadržaje

Član 47.

Pružalac medijske usluge, u odnosu na svoj programski sadržaj, u skladu sa svojom programskom koncepcijom, dužan je da:

1) obezbedi slobodno, istinito, objektivno, potpuno i blagovremeno informisanje;

2) prenese saopštenja organa javne vlasti hitne prirode koja se odnose na ugroženost života, zdravlja, bezbednosti ili imovine;

3) doprinese podizanju opšteg kulturnog i obrazovnog nivoa građana;


4) ne pruža programske sadržaje koji ističu i podržavaju narkomaniju, nasilje, kriminalno ili drugo nedozvoljeno ponašanje, kao i sadržaje koji zloupotrebljavaju lakovernost gledalaca i slušalaca;


U slučaju da se ne primenjuju citirane odredbe člana 47, onda Regulator, čije članove bira srpski parlament i daje mu zakonom regulisana ovlašćenja, ima na raspolaganju:

Kontrola rada pružalaca medijskih usluga

Član 24.

Regulator kontroliše rad pružalaca medijskih usluga u pogledu dosledne primene i unapređivanja načela na kojima se zasniva regulisanje odnosa u oblasti elektronskih medija, u pogledu ispunjavanja uslova za pružanje medijskih usluga, kao i u izvršavanju drugih obaveza koje po odredbama ovog zakona i podzakonskih akata imaju pružaoci usluga, i preduzima propisane mere bez odlaganja.

U sprovođenju kontrole iz stava 1. ovog člana Regulator je dužan da se posebno stara o tome da pružaoci medijskih usluga poštuju obaveze koje se odnose na programske sadržaje predviđene ovim zakonom i uslove pod kojima im je dozvola izdata, što se posebno odnosi na vrstu i karakter programa.

Regulator pred nadležnim sudom ili drugim državnim organom pokreće postupak protiv pružaoca medijske usluge ili odgovornog lica, ako njegovo činjenje ili nečinjenje ima obeležja dela kažnjivog prema zakonu.

Kompletan zakon: http://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_elektronskim_medijima.html
anonymous anonymous 15:24 03.09.2015

Re: U pravnoj državi se primenjuje zakon...

Filip Mladenović
a u partijskoj državi na snazi su - prirodni zakoni.

U državi Srbiji važi Zakon o elektronskim medijima:

4. Odredbe koje se odnose na sve medijske usluge

Opšte obaveze pružalaca medijske usluge u odnosu na programske sadržaje

Član 47.

Pružalac medijske usluge, u odnosu na svoj programski sadržaj, u skladu sa svojom programskom koncepcijom, dužan je da:

1) obezbedi slobodno, istinito, objektivno, potpuno i blagovremeno informisanje;

2) prenese saopštenja organa javne vlasti hitne prirode koja se odnose na ugroženost života, zdravlja, bezbednosti ili imovine;

3) doprinese podizanju opšteg kulturnog i obrazovnog nivoa građana;


4) ne pruža programske sadržaje koji ističu i podržavaju narkomaniju, nasilje, kriminalno ili drugo nedozvoljeno ponašanje, kao i sadržaje koji zloupotrebljavaju lakovernost gledalaca i slušalaca;


U slučaju da se ne primenjuju citirane odredbe člana 47, onda Regulator, čije članove bira srpski parlament i daje mu zakonom regulisana ovlašćenja, ima na raspolaganju:

Kontrola rada pružalaca medijskih usluga

Član 24.

Regulator kontroliše rad pružalaca medijskih usluga u pogledu dosledne primene i unapređivanja načela na kojima se zasniva regulisanje odnosa u oblasti elektronskih medija, u pogledu ispunjavanja uslova za pružanje medijskih usluga, kao i u izvršavanju drugih obaveza koje po odredbama ovog zakona i podzakonskih akata imaju pružaoci usluga, i preduzima propisane mere bez odlaganja.

U sprovođenju kontrole iz stava 1. ovog člana Regulator je dužan da se posebno stara o tome da pružaoci medijskih usluga poštuju obaveze koje se odnose na programske sadržaje predviđene ovim zakonom i uslove pod kojima im je dozvola izdata, što se posebno odnosi na vrstu i karakter programa.

Regulator pred nadležnim sudom ili drugim državnim organom pokreće postupak protiv pružaoca medijske usluge ili odgovornog lica, ako njegovo činjenje ili nečinjenje ima obeležja dela kažnjivog prema zakonu.

Kompletan zakon: http://www.paragraf.rs/propisi/zakon_o_elektronskim_medijima.html



...Da, ali neki kažu ..... jebeš zakon ..... kad zabranjuje .....

I tako dolazim u situaciju , da ja koji sebe smatram liberterom / anarhistom, branim zakon... i državu, a protiv onih koji ih napadaju .... zato što zabranjuju.....

.... A stvar je zapravo jednostavna......

......Svaka ideja / ideologija, ( pa tako i anarhizam ) , koja se realizuje u svom ekstremnom, krajnje radikalnom obliku, predstavlja pervertirani simulakrum inicijalne, polazne ideje ... i sa njom nema više ništa zajedničko.


vlad_aleksh vlad_aleksh 11:15 03.09.2015

Od izvora tri putića

Ja se slabo razumem u tehniku. Budući da sutra kreće i treći rijaliti, a ja bih hteo da gledam sva tri, imam jedno pitanje. Da li postoji opcija na vellikom i novom TV-u da ekran podelim na tri dela, pa da sve pratim u isto vreme? Ako se termini prikazivanja poklapaju, razume se. Ili moram ipak da kupim još dva TV-a?
anfieldroad anfieldroad 12:22 03.09.2015

Re: Od izvora tri putića

vlad_aleksh
Ja se slabo razumem u tehniku. Budući da sutra kreće i treći rijaliti, a ja bih hteo da gledam sva tri, imam jedno pitanje. Da li postoji opcija na vellikom i novom TV-u da ekran podelim na tri dela, pa da sve pratim u isto vreme? Ako se termini prikazivanja poklapaju, razume se. Ili moram ipak da kupim još dva TV-a?




Danas postoje veliki panoramski televizori sa dolbi suraund tehnikom zvuka. Takođe, ti televizori mogu da pamte najznačajnije replike da bi kasnije deca, ako su slučajno bila u školi za vreme emitovanja, mogla da čuju i vide svađe, duhovite opaske ukućana ili njihove inače skrivene delove tela. Moguće je takođe nabaviti posebne monitorske narukvice na kojima deca i dok su na času, mogu slobodno da prate zbivanja u kućama Velike braće. Ova tehnika je dostupna, samo treba kontaktirati svog provajdera.
adriana adriana 13:47 03.09.2015

Re: Od izvora tri putića

Ja se slabo razumem u tehniku. Budući da sutra kreće i treći rijaliti, a ja bih hteo da gledam sva tri, imam jedno pitanje. Da li postoji opcija na vellikom i novom TV-u da ekran podelim na tri dela, pa da sve pratim u isto vreme? Ako se termini prikazivanja poklapaju, razume se. Ili moram ipak da kupim još dva TV-a?


Neznam jel ovo mjesto za tu temu ali neznam gdje bih dalje..

Molim za jednu pomoc imam TV kad god ga navece ugasim na daljinskom u jutro kad ustanem nemogu da ga upalim sve dok ga ne otvorim i osusim sad ga gasim na njemu na dugmetu i on se odma pali sta bi mogao biti kvar dali vi znate ja mislim da mu je oslabio otpornik za paljenje opet neznam vi procjenite ako mi mozete poslat kakvu sliku kvara ako moze poz.
berman berman 13:22 03.09.2015

sveti uficij

protivnici svega "nacionalnog" brinu o nacionalnoj frkvenciji
oni koji misle da su realiti nametnuti ,zaboravljau da oktroitrane televizije žive od pretplate ili od grantova ,a slobodne od gledanosti
akoo ukinete pink u srbiji ko kaže da ga nećete gledat preko satalita ili IP iz horgoša, temišvara,vinkovaca , bjeljine .. Rojters možda možete zaustavit IP teško ( ONION majka kad cenzori nadziru IP)
mislim meni nije jasno kad ta djeca stignu to gledat, škola , zadaća.kućni poslovi , stoka na pašu( dobro ko nema stoku ima nekog posla sa roditeljima) pa ako čitaju časoslov, pa ako je crkva blizu , dok odu na večernju.. ( a ne idu vam djeca u crkvu i ne čitaju časove i psaltir,nego gledaju TV , pa im uleti porničarka dok čekaju Rahmanjinova, e jebiga ), očekujete da vam držvne komisije odgajaju decu ..
Nego da vas pitam o uzorima deci, Stanija ili Margita
Zamislite jednoj je DATO sve, rođena na dobrom mjestu , puna kesa TALANATA , iz društveno politički podobne kuće pune napretka
i neka uboga, rođena u pripizdini, bez Oca i muške glave u kući , bez talenta i bez sisa i guzova , bez zemlje ,u nadri državi.. i šta ima sa tim klima i klima nekako
i ko je uspio sjebat sve što mu je DATO..( a ono DATO nije zasluga volje onog kome je dato nego milost DARODAVČEVA)

koga bi ste dali za primer deci ...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 15:33 03.09.2015

Re: sveti uficij

berman
protivnici svega "nacionalnog" brinu o nacionalnoj frkvenciji
oni koji misle da su realiti nametnuti ,zaboravljau da oktroitrane televizije žive od pretplate ili od grantova ,a slobodne od gledanosti
akoo ukinete pink u srbiji ko kaže da ga nećete gledat preko satalita ili IP iz horgoša, temišvara,vinkovaca , bjeljine .. Rojters možda možete zaustavit IP teško ( ONION majka kad cenzori nadziru IP)
mislim meni nije jasno kad ta djeca stignu to gledat, škola , zadaća.kućni poslovi , stoka na pašu( dobro ko nema stoku ima nekog posla sa roditeljima) pa ako čitaju časoslov, pa ako je crkva blizu , dok odu na večernju.. ( a ne idu vam djeca u crkvu i ne čitaju časove i psaltir,nego gledaju TV , pa im uleti porničarka dok čekaju Rahmanjinova, e jebiga ), očekujete da vam držvne komisije odgajaju decu ..
Nego da vas pitam o uzorima deci, Stanija ili Margita
Zamislite jednoj je DATO sve, rođena na dobrom mjestu , puna kesa TALANATA , iz društveno politički podobne kuće pune napretka
i neka uboga, rođena u pripizdini, bez Oca i muške glave u kući , bez talenta i bez sisa i guzova , bez zemlje ,u nadri državi.. i šta ima sa tim klima i klima nekako
i ko je uspio sjebat sve što mu je DATO..( a ono DATO nije zasluga volje onog kome je dato nego milost DARODAVČEVA)

koga bi ste dali za primer deci ...


auuuf, svetogrđe!

anfieldroad anfieldroad 15:39 03.09.2015

Re: sveti uficij

koga bi ste dali za primer deci ...



Počnite da tučete svoju decu
čim primetite da liče na vas

D.Radović
medjutim92 medjutim92 13:32 03.09.2015

Preciznije

martin_krpan martin_krpan 13:58 03.09.2015

Re: Preciznije

medjutim92


Buuuuuahahahahahahaha
tasadebeli tasadebeli 15:15 03.09.2015

Re: Preciznije

medjutim92






Мајсторе!

Ето то сам баш покушао да објасним горе nim_opet.
nim_opet nim_opet 18:48 03.09.2015

Re: Preciznije

tasadebeli
medjutim92






Мајсторе!

Ето то сам баш покушао да објасним горе nim_opet.


Mislim da se mi ne razilazimo u misljenju - ono o cemu sam ja govorio je da ljudi koji su odrasli uz branka kockicu, su od 12-13 do 20 gledali Arkana, Cecu, Bogoljuba , Palmu isl. I sada prave reality TV show. Znaci apsolutno je nebitno uz sta su odrastali - jer ako smo ocekivali nesto plemenito i uzviseno od istih, evo gde su, ako nismo, onda nije ni bitno. Ako necete da vam deca gledaju reality TV, ugasite deci televizore i ogranicite vreme. Kad porastu, sama ce to da rade, a ako ne rade, vasa krivica jer ih niste naucili. Ako jeste, super, preneli ste im vrednosti koje su vama bitne.

Razlog za popularnost (i time i ponudu) je to sto su vrednosti prosecnog srpskog gledaoca TVa upravo one koje se prikazuju u spomenutim emisijama. Da nisu, ne bih gledao - ima desetine drugih kanala ako mu je do ispunjavanja vremena televizijom, i desetine drugih nacina na provede slobodno vreme ako mu nije.
svarog svarog 13:37 03.09.2015

Uz njih odrastaju naša deca

Moja vala ne. Izbor postoji smo se valja malo i potruditi
predatortz predatortz 13:45 03.09.2015

Re: Uz njih odrastaju naša deca

svarog
Moja vala ne. Izbor postoji smo se valja malo i potruditi


Ni moja, ali tu ima jedan sitan problemčić... Kada u igraonici ne dozvolim 'tetama' da puštaju Severinu, Cecu, Karleušu i ostale kreštaljke - mrko me gledaju deca gosti i njihovi roditelji. Ok, ja plaćam - ja biram! Ali, bojim se da će mi deca uskoro ostati bez društva...

Bojim se da će moja deca, uskoro, biti tretirana kao ona koja su, u naše vreme, slušala čika Šabketa. Zoveš ih, ono, ako baš moraš...
st.jepan st.jepan 14:02 03.09.2015

Re: Uz njih odrastaju naša deca

bojim se da će mi deca uskoro ostati bez društva..

Dođavola!
Iz istog razloga, svojevremeno sam bio prinuđen da kupim televizor.
Srećom, a možda i zahvaljujući činjenici da je prethodno već prgutala stanoviti broj knjiga i upila solidnu količinu klasike, džeza i kvalitetnog roka, moja ćerka je TV džubre konzumirala taman u meri dovoljnoj da ne bude baš totalni autsajder.
tasadebeli tasadebeli 15:24 03.09.2015

Re: Uz njih odrastaju naša deca

predatortz

Bojim se da će moja deca, uskoro, biti tretirana kao ona koja su, u naše vreme, slušala čika Šabketa. Zoveš ih, ono, ako baš moraš...



И мене родитељи ове моје школске деце често питају да не васпитавају они случајно своје дете погрешно зато што га васпитавају као ти своју децу. "Да не буде после аутсајдер у таквом друштву?"

Као што видиш, ниси усамљени случај.

Што више гледам и слушам такве случајеве, све сам више убеђен да уопште нисте малобројни.

Само сте тихи и нисте толико агресивни у свом наступу као ти малобројнији Северина/Цеца/алкохол родитељи.

Мој шурак је одавно престао да ћути на такве ствари. Сада те Северина/Цеца/алкохол родитеље тера сасвим отворено у три лепе материне чим пређу "границу" коју он брани и не дозвољава им ни да приђу његовом детету.

Па нека се љути ко хоће... У праву је.

Дакле, Предаторе, колико год ми били фини и лепо васпитани, мислим да нам треба мало више агресивности у одбрани вредности на којима смо ми васпитавани и на којима васпитавамо своју децу.
predatortz predatortz 17:11 03.09.2015

Re: Uz njih odrastaju naša deca


Дакле, Предаторе, колико год ми били фини и лепо васпитани, мислим да нам треба мало више агресивности у одбрани вредности на којима смо ми васпитавани и на којима васпитавамо своју децу.


Pošalji ovo mojoj Helgi, koja je u stalnom strahu od toga da ću jednog dana sa reči da pređem na dela. A, nisam daleko od toga!
blogovatelj blogovatelj 15:24 03.09.2015

Pitanje za autora bloga

Uzgrd koncept rijalitija je izmislio poznati guru marketinga Gebels


Otkud ti ovo? Prvi put čujem za tako nešto. Može detaljnije objašnjenje?
anfieldroad anfieldroad 15:49 03.09.2015

Re: Pitanje za autora bloga



Zvanično, prvi rijaliti program je "Kandid camera" Alana Fanta, a u današnjem smislu, to je holandski program čiji format je otkupila MTV. Od tad se razvijaju programi na pustim ostrvima (ko duže izdrži-glasa naravno publika) ili tip emisije u kome je grupa ljudi zatvorena na malom prostoru. Onaj ko se pokaže najduhovitijim i najizdržljivijim- pobeđuje.
Zavisno od programa određuje se i vreme emitovanja. Kao što u Americi barmen neće prodati dupli viski klincu od 15 godina, a kod nas hoće-bez problema, tako se poštuju i pravila zajedničkog prostora na slobodnim frekvencijama.
blogovatelj blogovatelj 16:27 03.09.2015

Re: Pitanje za autora bloga

Zvanično, prvi rijaliti program je "Kandid camera" Alana Fanta, a u današnjem smislu, to je holandski program čiji format je otkupila MTV. Od tad se razvijaju programi na pustim ostrvima (ko duže izdrži-glasa naravno publika) ili tip emisije u kome je grupa ljudi zatvorena na malom prostoru. Onaj ko se pokaže najduhovitijim i najizdržljivijim- pobeđuje.
Zavisno od programa određuje se i vreme emitovanja. Kao što u Americi barmen neće prodati dupli viski klincu od 15 godina, a kod nas hoće-bez problema, tako se poštuju i pravila zajedničkog prostora na slobodnim frekvencijama.


Ja sam autora bloga pitao kakve veze rialiti programi imaju sa Gebelsom. To sam prvi i jedini put u životu pročitao na ovom blogu, pa me zanima otkud mu to.
Strongman Strongman 18:12 03.09.2015

Re: Pitanje za autora bloga

blogovatelj
Uzgrd koncept rijalitija je izmislio poznati guru marketinga Gebels


Otkud ti ovo? Prvi put čujem za tako nešto. Može detaljnije objašnjenje?



Gostovao sam u nekoj emisiji pa sam se u pripremi susreo sa tim podatkom. Probacu da nadjem ponovo

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana