Nova Vlada SRBIJE

Branislav Kovačević Cole RSS / 17.03.2008. u 15:29

Naravno da nisam oćekivao baš takav odjek, baš takvu kampanju na Blogu koji sam započeo sa temom BIRAJMO PREMIJERKU! Pored činjenice da su mnogi podržali moj predlog, kao i činjenice da je bilo drugih predloga, ubedljivo najviše glasova dobila je GORDANA ČOMIĆ (ČESTITAM-O!). Elem ali ne lezi vraže, javila se i paranoja, odakle baš sad da se pojavi blog sa idejom za premijerkom, kako to da sam "nacrtao" Gocu Čomić kao kandidatkinju, te da sam je na izvestan način isfavorizovao, te da li sam prešao u DS (nisam!) i slično....Dakle ko me poznaje poznaje, njemu ne treba da objašnjavam, a ko me ne poznaje trošiću bespotrebno reči!

U Svakom slučaju meni se ideja o PREMIJERKI Srbije dopada (i ne samo to, već ima puno argumenata zbog čega bi to bilo dobro!), izvinjavam se "izabranoj" premijerki Gordani Čomić što se, bez njene dozvole i saglasnosti, našla na mojoj listi kao premijerka. Nadam se da zbog toga nije imala neprijatnosti....a za prijatnosti se ne sekiram.

Elem, sada dolazi teža situacija u kojoj je trebalo voditi računa i o stranačkim kvotama, pa sam se malo potrudio da koristeći se anketom koju je svojevremeno vodio "Blic" skockam sastav naše ženske "momčadi" u Vladi Srbije. Moram da priznam da bi Vlada ovako sastavljena bila vrlo reprezentativna, uz predsednicu Parlamenta i Guvernera NBS.Uostalom stavljam na uvid javnosti ženski dream team...ko zna, možda će se nešto od svega i ostvariti...a tada, ako nas se sete, sete!!!! Naravno da je rasprava za svako mesto i dalje otvorena.....samo ako može bez paranoičnih stavova.

 

Predsednica Vlade : GORDANA ČOMIĆ

Vlada Srbije
Vlada Srbije

 

Potpredsednica za evropske integracije: Tatjana Momčilović

Potpredsednica za borbu protiv korupcije: Verica Barać

Potpredsednica za toleranciju i rodnu ravnopravnost: Nada Kolundžija

 

ministarka spoljnih poslova: Vesna Pešić

ministarka unutrašnjih poslova: Dana Drašković

ministarka odbrane: Snežana Samardžić Marković

ministarka finansija: Milica Djilas

ministarka pravde: Vesna Rakić Vodinelić

ministarka za državnu upravu i lokalnu samoupravu: Marijana Pajvančić

ministarka ekonomije regionalnog razvoja: Suzana Grubješić

ministarka poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede: Ivana Dulić

ministarka rudarstva i energetike: Snežana Mijailović

ministarka za nauku i obrazovanje: Srbijanka Turajlić

ministarka za kulturu i informisanje: Vida Ognjenović

ministarka za trgovinu i usluge: Radmila Milivojević

ministarka za infrastrukturu: Nataša Gospić

ministarka rada i socijalne politike: Gordana Matković

ministarka za omladinu i sport: Aleksandra Jerkov

ministarka za turizam: Milica Čubrilo

ministarka za odnose sa dijasporom: Jelisaveta Karadjordjević

ministarka vera: Vera Marković

ministarka za telekomunikacije i informatičko društvo: Aleksandra Smiljanić

ministarka za zaštitu životne sredine: Nada Lazić

 

PredsednicaSkupštine Srbije : Nataša Mičić

Guverner: Kori Udovički

Atačmenti



Komentari (127)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mvelja mvelja 15:32 17.03.2008

glas

od mene jedan glas za svaku na listi, ako moze, i preporuka za tekst
pufna pufna 15:37 17.03.2008

...

meni se ne svidja onaj zenski Jovica Stanisic. Jeste da bi razbucala one koji joj ubise brata, a samim tim i druge vaznije licnosti u Srbiji, ali bi napravila svoj klan.
Los izbor, Cole.
mvelja mvelja 15:40 17.03.2008

Re: ...

pufna
meni se ne svidja onaj zenski Jovica Stanisic. Jeste da bi razbucala one koji joj ubise brata, a samim tim i druge vaznije licnosti u Srbiji, ali bi napravila svoj klan.Los izbor, Cole.

ajde da damo bolje kandidatkinje
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:40 17.03.2008

Re: ...

pufna
meni se ne svidja onaj zenski Jovica Stanisic. Jeste da bi razbucala one koji joj ubise brata, a samim tim i druge vaznije licnosti u Srbiji, ali bi napravila svoj klan.
Los izbor, Cole.
[/quote

1. Pa nije obavezno da se slažemo....2. nisam bas najbolje upucen u te sluzbe pa nisam imao bolju ideju 3..malo li je da razbuca Miloseviceve ostake---? 4. Ovo nije samo spisak zelja, vec i malo ne-stranacke matematike 5.. ako je samo jedno mesto problem, pa ja sam onda super pogodio?
ludvig ludvig 15:43 17.03.2008

Re: ...

gosn Cole sad nemam vremena da dublje analiziram al mi se na prvi pogled čini sasvim dobro, da ne kažem odlično...moja ruka visoko gore i odoh sad u lobiranje:)))
preporuka po običaju
pufna pufna 15:43 17.03.2008

Re: ...

5.. ako je samo jedno mesto problem, pa ja sam onda super pogodio?

meni ovaj blog- zelje i pozdravi- bas lepa razbribriga...
mozda da ukljucimo i muskarce pa da se napravi prava, idealna vlada?
ne valjda ovako samo zene... ; )
pufna pufna 13:51 18.03.2008

Re: ...

pa upraznjeno je mesto gradonacelnice...
evo predloga - BOBAN :-p
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:19 18.03.2008

pufno,

kasniš, taj predlog je već iznet.
pufna pufna 16:25 18.03.2008

Re: pufno,

samo da muz ne pusti ; P
Spiridon Spiridon 15:42 17.03.2008

max. godinu dana

evo tu me seci ako nas ovakav sastav vlade ne bi izvadio iz zivog blata u kome se nalazimo za godinu dana.

Zene bi se 1000000 pute lakse dogovorile oko svega nego ovi nasi balvani. Prakticnije su, znaju sta je bolje za decu ...
o estetici da ne govorim.


eeeeee kako sve to u Srbiji izgleda daleko

antioksidant antioksidant 15:43 17.03.2008

.

Piso sam vec pa je nestalo

Zato sad znatno krace:

1. Zar nam stvarno treba 20 ministarstava?

2. Ima kandidatkinja ovde koje su tu samo zato sto su zene (ne bave se resorima u kojimm su nominovane)

3. Bez obzira na prvu tacku - predlazem dopunu - ministarstvo vesticarenja - Jelica Greganovic

Pozdrav
Spiridon Spiridon 15:50 17.03.2008

Re: .

2. Ima kandidatkinja ovde koje su tu samo zato sto su zene (ne bave se resorima u kojimm su nominovane)


evo o ovome ja pricam, vec su poceli da nalaze zamerke =]
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:54 17.03.2008

Re: .

antioksidant
Piso sam vec pa je nestalo

Zato sad znatno krace:

1. Zar nam stvarno treba 20 ministarstava?

2. Ima kandidatkinja ovde koje su tu samo zato sto su zene (ne bave se resorima u kojimm su nominovane)

3. Bez obzira na prvu tacku - predlazem dopunu - ministarstvo vesticarenja - Jelica Greganovic

Pozdrav


1,,,Nisam ja birao ministarstva vec je to postojeca struktura Vlade...., pa sam prema njoj pravio spisak zelja
2. Naravno moze konkrena primedba ili predlog na neko mesto....Konkurs je otvoren
3. Dadadadada..potpuno sam smetnuo sa uma, USVAJA SE MINSTARSTVO VESTICARENJA JELICA & Vlasta kao njela zamenica (licna!)
poz
bkc
antioksidant antioksidant 16:12 17.03.2008

.

Naravno moze konkrena primedba ili predlog na neko mesto....Konkurs je otvoren

Milica Djilas je profesorka na fakultetu politickih nauka. Verovatno si mislio na MIlicu Bisic za finansije (bila je sefica poreske uprave RS, Djelicev savetnik jedno vreme)

Suzana Grubjesic se nikada nije bavila privredom (pretpostavljam da je jedini kriterijum bio da se Dinkic skloni)

Za ministarku energetike "predlazem" Zoranu Mihajlovic Milanovic (poseduje sire energetsko znanje - Snezana Mijailovic je vise skoncentrisana na elektroenergetske sisteme)

Dana Draskovic je veliki rizik na toj poziciji. Slazem se za bilo koju poziciju odakle bi mogla da se usmeri na one koji su joj ubili brata *a njena energija ce zavrsiti posao ako joj se da sansa) ali davati joj ceo sistem unutrasnjih poslova je jednostavno previse riskantno
....

Ali to sve mislim ja a ja sam musko, pa nemam pravo glasa. Umesto daljih komentara - predlazem da mandatarka (ko god bila) sama bira svoj tim. Jedino na taj nacin ce imati pravu snagu

PS

Za Vlastu se podrazumeva

Pozdrav
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:14 17.03.2008

Re: .

antioksidant
Naravno moze konkrena primedba ili predlog na neko mesto....Konkurs je otvoren

Milica Djilas je profesorka na fakultetu politickih nauka. Verovatno si mislio na MIlicu Bisic za finansije (bila je sefica poreske uprave RS, Djelicev savetnik jedno vreme)

Suzana Grubjesic se nikada nije bavila privredom (pretpostavljam da je jedini kriterijum bio da se Dinkic skloni)

Za ministarku energetike "predlazem" Zoranu Mihajlovic Milanovic (poseduje sire energetsko znanje - Snezana Mijailovic je vise skoncentrisana na elektroenergetske sisteme)

Dana Draskovic je veliki rizik na toj poziciji. Slazem se za bilo koju poziciju odakle bi mogla da se usmeri na one koji su joj ubili brata *a njena energija ce zavrsiti posao ako joj se da sansa) ali davati joj ceo sistem unutrasnjih poslova je jednostavno previse riskantno
....

Ali to sve mislim ja a ja sam musko, pa nemam pravo glasa. Umesto daljih komentara - predlazem da mandatarka (ko god bila) sama bira svoj tim. Jedino na taj nacin ce imati pravu snagu

PS

Za Vlastu se podrazumeva

Pozdrav



Ok posebno za Vlastuuuuu!!!
Atomski mrav Atomski mrav 16:54 17.03.2008

Re: .

Nemojte zaboraviti i Jelenu Krajšić... recimo, PR Vlade... ili kako se to ono zove, savetnik za medije, portparol... dakle mesto onog cenzurisano Đurića? Ili možda na RTS umesto Tijanića?
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:08 18.03.2008

Ministarstvo za veštičarenje...

to kao bez portfelja, a?
Nego ja bih, ako smem da izvoljevam Milicu Delević (Djilas) turila na mesto podpredsedice vlade za evr. integracije, a ne na mesto m. za finansije. Danu ne bi mećala na to DB mesto, jer bi to ozbiljno moglo da ugrozi demografiju u Cg. Ali Srbijanka T. bi bila ok na tom mestu...što se premijerke tiče, mog glas ima.
antioksidant antioksidant 11:07 18.03.2008

Re: Ministarstvo za veštičarenje...

to kao bez portfelja

ni portfelj ni fotelj

samo metla
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:11 18.03.2008

Re: Ministarstvo za veštičarenje...

Samo da je sa drškom...
antioksidant antioksidant 11:18 18.03.2008

Re: Ministarstvo za veštičarenje...

kako Vase ministarstvo izvoli. A drska dobro dodje kao korektivni faktor (ako neko treba da se "korektuje"
ivana23 ivana23 11:48 18.03.2008

Re: Ministarstvo za veštičarenje...

Jelica Greganović
Samo da je sa drškom...


Metla
Uporablja se za čiščenje zla. Metla simbolizira združenje moškega in ženskega principa, združenje falične palice z žensko ščetko. Zato so metle že dolgo uporabljene v plodnostnih ritualih kot so sklakanje čez poročno pogodbo in “jahanje” skozi pridelek za rodovitnost.
Uporablja se za:
- simbolično čiščenje
- pometanje zla in negativnih vibracij
- izganjanje zlih duhov
gradicevic gradicevic 15:57 17.03.2008

podrska sa pogledom

Elem, sada dolazi teža situacija u kojoj je trebalo voditi računa i o stranačkim kvotama, pa sam se malo potrudio da koristeći se anketom koju je svojevremeno vodio "Blic" skockam sastav naše ženske "momčadi" u Vladi Srbije. Moram da priznam da bi Vlada ovako sastavljena bila vrlo reprezentativna, uz predsednicu Parlamenta i Guvernera NBS.Uostalom stavljam na uvid javnosti ženski dream team...ko zna, možda će se nešto od svega i ostvariti...a tada, ako nas se sete, sete!!!! Naravno da je rasprava za svako mesto i dalje otvorena.....samo ako može bez paranoičnih stavova.

Kao provereni obozavalac zenskog roda, u potpunosti podrzavam. A mnogo je razloga. Navescu samo najvaznije
- Zene su uporne, nikad ne odustaju. Poznato iz licnog iskustva
- Zene su lukavije
- Zene su umiljatije
- Zene su promisljenije
- Zenama je teze reci NE
- Zene su mnooogooo lepse
- Zene ne psuju
- Zene ne piju, ili bar ne preteruju
- Zene su zenstvenije
- Zene su zene

-
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 15:58 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

gradicevic

Kao provereni obozavalac zenskog roda, u potpunosti podrzavam. A mnogo je razloga. Navescu samo najvaznije
- Zene su uporne, nikad ne odustaju. Poznato iz licnog iskustva
- Zene su lukavije
- Zene su umiljatije
- Zene su promisljenije
- Zenama je teze reci NE
- Zene su mnooogooo lepse
- Zene ne psuju
- Zene ne piju, ili bar ne preteruju
- Zene su zenstvenije
- Zene su zene

-



Ih koliko bi se toga moglo dodati.......!!!
ivana23 ivana23 16:00 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:01 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

ivana23



Ovo je Vlada sa malo kompromisa, ali bi bila beskopromisna-.-u odnosu na musku Vladu!
poz
bkc
gradicevic gradicevic 16:02 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom



i necu
Spiridon Spiridon 16:02 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

Ih koliko bi se toga moglo dodati.......!!!


pa ajde slobodno, od cega te je sramota =]
gradicevic gradicevic 16:03 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

Ih koliko bi se toga moglo dodati.......!!!


Pisali bi do ujutro
Spiridon Spiridon 16:08 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

Pisali bi do ujutro


ovo se zove visoka diplomatija =]

gradicevic gradicevic 16:15 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

ovo se zove visoka diplomatija =]


Zavisi od kondicije
Spiridon Spiridon 16:18 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

gradicevic
Elem, sada dolazi teža situacija u kojoj je trebalo voditi računa i o stranačkim kvotama, pa sam se malo potrudio da koristeći se anketom koju je svojevremeno vodio "Blic" skockam sastav naše ženske "momčadi" u Vladi Srbije. Moram da priznam da bi Vlada ovako sastavljena bila vrlo reprezentativna, uz predsednicu Parlamenta i Guvernera NBS.Uostalom stavljam na uvid javnosti ženski dream team...ko zna, možda će se nešto od svega i ostvariti...a tada, ako nas se sete, sete!!!! Naravno da je rasprava za svako mesto i dalje otvorena.....samo ako može bez paranoičnih stavova.

Kao provereni obozavalac zenskog roda, u potpunosti podrzavam. A mnogo je razloga. Navescu samo najvaznije
- Zene su uporne, nikad ne odustaju. Poznato iz licnog iskustva
- Zene su lukavije
- Zene su umiljatije
- Zene su promisljenije
- Zenama je teze reci NE
- Zene su mnooogooo lepse
- Zene ne psuju
- Zene ne piju, ili bar ne preteruju
- Zene su zenstvenije
- Zene su zene

-



gradicevic gradicevic 16:20 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

da ipak malo porazmislim
Gorio Gorio 17:01 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

- Zene su zene

I ovaj jedan je bio dovoljan.
Podrška i sa moje strane.
Lord Greystock Lord Greystock 20:34 17.03.2008

Re: podrska sa pogledom

gradicevic
Navescu samo najvaznije
- Zene su zenstvenije
- Zene su zene


"Muškarci su pravi muškarci!"

BTW Nisam mogao da odolim :)
medjutim medjutim 16:02 17.03.2008

Zanimljivo..

Ministarka za informisanje.. Radmila Milentijevic? (Sta bi s njom posle svega)

Ne svidja mi se Danica nikako (ne bi nista dobro uradila), kao ni Srbijanka Turajlic (nervira me) svidja mi se sto nema Ruzice Djindjic,

Ne znam sta je to Aleksandra Smiljanic dobro uradila kao ministarka da bi zasluzila novi mandat..

A sta bi bio posao potpredsednice ovakve vlade za rodnu ravnopravnost.. da objasnjava zasto nema muskaraca u vladi? :)
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:07 17.03.2008

Re: Zanimljivo..

medjutim
Ministarka za informisanje.. Radmila Milentijevic? (Sta bi s njom posle svega)

Ne svidja mi se Danica nikako (ne bi nista dobro uradila), kao ni Srbijanka Turajlic (nervira me) svidja mi se sto nema Ruzice Djindjic,

Ne znam sta je to Aleksandra Smiljanic dobro uradila kao ministarka da bi zasluzila novi mandat..

A sta bi bio posao potpredsednice ovakve vlade za rodnu ravnopravnost.. da objasnjava zasto nema muskaraca u vladi? :)



Sta je bilo sa R. Milentijevic..Koliko znam ne fali joj nista, cak ima tu i viska....(ne mislim fizicki!)
- Mislim da nije korektno da spominjemo R Djindjic.....
- Ne svidaju Vam se Dana i Srbijanka OK....predlozite.,...kao i umesto A Smiljanic
- Da nam nije potrebno to potpredsednicko mesto bilo bi jako dobro....
medjutim medjutim 16:20 17.03.2008

Re: Zanimljivo..

Pomenuh R Milentijevic jer nisam cuo za nju od onda kad je bila ministarka.

Necu spominjati R Djindjic, svidelo mi se sto je nema bas zato sto mi je bezveze sto je mnogi koriste u politickim kombinacijama.

Nemam nista konkretno protiv A Smiljanic, jedino sto nemam bogzna sta za. Ali mogla bi njena majka (Dr Vladana Likar-Smiljanic) na mesto Srbijanke :) Vladana je jedan od najboljih profesora na ETFu (da, profesora, ne profesorki, jer je bolja od vecine muskaraca), i strasno svestran i sposobna zena.

Ne znam ko bi mogao da dodje na mesto Danice, samo da ne budu ona ili Biljana Kajganic.

Potpredsednicko mesto sam pomenuo zato sto mi smesno zvuci da imamo vladu u kojoj ima 100% clanova istog pola, a ima potpredsednika vlade za rodnu ravnopravnost :) a da nam treba tako nesto, treba..
Spiridon Spiridon 16:35 17.03.2008

Re: Zanimljivo..

Ministarka za informisanje.. Radmila Milentijevic? (Sta bi s njom posle svega)


prema poslednjim informacijama Radmila je i dalje glavna atrakcija lokalnog cirkusa iz predgradja New Yorka.
Ucestvuje na trapezu (bez zastitne mreze) ali sa zastitnom maskom (zbog dece).

upravo zavrsava kurs za krotitelje lavova ali i dalje sa zastitnom maskom (kao izuzetak)


mozaik92 mozaik92 20:33 31.08.2008

Re: Zanimljivo..

Ne znam sta je to Aleksandra Smiljanic dobro uradila kao ministarka da bi zasluzila novi mandat..


Evo sta je uradila:

klikni ovde
mozaik92 mozaik92 20:42 31.08.2008

Re: Zanimljivo..

a da se pogleda i ovde
grofisneki grofisneki 16:04 17.03.2008

mogu li i ja

dobiti neki resor
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:08 17.03.2008

Re: mogu li i ja

grofisneki
dobiti neki resor



Naravno....mora da Vas neko kandiduje....evo ja cu,,,bar za pomocnika u ministarstvu...Moze za pocetak?
poz
bkc
grofisneki grofisneki 16:10 17.03.2008

Re: mogu li i ja

Branislav Kovačević Cole

grofisnekidobiti neki resor Naravno....mora da Vas neko kandiduje....evo ja cu,,,bar za pomocnika u ministarstvu...Moze za pocetak?pozbkc



moze moze, pristajem na sve, skromna sam ja
Jeremija Jeremija 16:08 17.03.2008

Zar da nam se opet to desi?

Zašto kandidovati druge, kad mi sa bloga b92 možemo preuzeti odgovornost za državu u ovom sudbonosnom trenutku? Kako odgovornost, tako i vlast.
Našu listu bi trebali da čine: 1)blogeri - VIP autori 2)blogeri - prosti autori 3)komentatori, prema broju preporuka. Upravo tim rdosledom.
Moguća je različita kombinatorika, ali kako god je sastavili, naša vlada bi bila bolja od prethodne dve Koštunice, gatrantujem.

Svojevremeno sam izneo taj predlog na blogu Drage Kovačevića, taj međutim nema sluha za nove ideje. On zaboravlja, iako je bio sudionik, da je socijalizam propao, jer je bio zatvoren za nove ideje. Pa, zar da nam se to opet desi?
Cole nadam se da ti imaš sluha.

SA ŠTITOM ILI NA ŠTITU! #Link Replika: 6A
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:11 17.03.2008

Re: Zar da nam se opet to desi?

Jeremija
Zašto kandidovati druge, kad mi sa bloga b92 možemo preuzeti odgovornost za državu u ovom sudbonosnom trenutku? Kako odgovornost, tako i vlast.
Našu listu bi trebali da čine: 1)blogeri - VIP autori 2)blogeri - prosti autori 3)komentatori, prema broju preporuka. Upravo tim rdosledom.
Moguća je različita kombinatorika, ali kako god je sastavili, naša vlada bi bila bolja od prethodne dve Koštunice, gatrantujem.

Svojevremeno sam izneo taj predlog na blogu Drage Kovačevića, taj međutim nema sluha za nove ideje. On zaboravlja, iako je bio sudionik, da je socijalizam propao, jer je bio zatvoren za nove ideje. Pa, zar da nam se to opet desi?
Cole nadam se da ti imaš sluha.

SA ŠTITOM ILI NA ŠTITU! #Link Replika: 6A


nemam nista protiv da se pokrene paralelna lista za Vladu od Blogera...ali sad ne bih ja u time ucestvovao....saglasan da bi se i ru pronasao kakav dobar kandidat.kandidatkinja...zapocnite istrazivanje
bkc
DeMarti DeMarti 16:24 17.03.2008

Re: Zar da nam se opet to desi?

Ako bi vladu sastavljali od blogera onda je gordanac opet najbolji kandidat za premijera.
Ruben Ruben 17:12 17.03.2008

Re: Zar da nam se opet to desi?

Jeremija wrote: /Našu listu bi trebali da čine: 1)blogeri - VIP autori 2)blogeri - prosti autori 3)komentatori, prema broju preporuka. Upravo tim rdosledom./

Da ti kažem, to ništa ne valja.Ni redosled ni sustav.
Pazi ovo- blogeri, prosti autori-!!!?
A tek ovo - komentatori po broju preporuka???

Jel' to treba da biramo main stream koruptivnu blog-elitu u funkciji državotvornog organa?
Pa to već imamo.
I to ćemo da opet izaberemo na ,,sudbonosnim,, izborima.
Jeremija Jeremija 18:53 17.03.2008

Re: Zar da nam se opet to desi?

Ruben
Jeremija wrote: /Našu listu bi trebali da čine: 1)blogeri - VIP autori 2)blogeri - prosti autori 3)komentatori, prema broju preporuka. Upravo tim rdosledom./

Da ti kažem, to ništa ne valja.Ni redosled ni sustav.
Pazi ovo- blogeri, prosti autori-!!!?
A tek ovo - komentatori po broju preporuka???

Jel' to treba da biramo main stream koruptivnu blog-elitu u funkciji državotvornog organa?
Pa to već imamo.
I to ćemo da opet izaberemo na ,,sudbonosnim,, izborima.


Lično mislim da se većina VIP megazvezda ne bi baš proslavila. Komentatori su moji favoriti, plebs :))
Jeremija Jeremija 18:59 17.03.2008

Re: Zar da nam se opet to desi?

DeMarti
Ako bi vladu sastavljali od blogera onda je gordanac opet najbolji kandidat za premijera.

to ti misliš, ja sam za g-đu montenegro ljujić.

ZA EVROPSKU SRBIJU, SA ŠTITOM ILI NA ŠTITU!
VANJU ZA PREMJERKU!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:47 18.03.2008

Re: Zar da nam se opet to desi?

Jeremija

DeMartiAko bi vladu sastavljali od blogera onda je gordanac opet najbolji kandidat za premijera.to ti misliš, ja sam za g-đu montenegro ljujić.ZA EVROPSKU SRBIJU, SA ŠTITOM ILI NA ŠTITU! VANJU ZA PREMJERKU!


A ja vas odmah postvljam za guvernera narodne banke :)
nemanjag nemanjag 16:53 17.03.2008

premijerka

ja bih biljanu srbljanovic za premijerku...
... i ne znam... danu za mup...? nisam bas siguran...
Doctor Wu Doctor Wu 17:13 17.03.2008

za finansije

samo i niko drugi.
kakva milica djilas, pbg!
Nenad M. Nenad M. 17:52 17.03.2008

Re: za finansije

Doctor Wu
samo i niko drugi.
kakva milica djilas, pbg!



evo retke prilike da se slozim sa tobom. Dana je najbolji profesor na Ekonomskom fakultetu
dobronamjeran dobronamjeran 17:29 17.03.2008

A ministrica za Kosovo?

Kako ste zaboravili taj resor?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:31 17.03.2008

Re: A ministrica za Kosovo?

dobronamjeran
Kako ste zaboravili taj resor?


Hm,,,,fatalan propust,,,,neka zene prihvate Sl Samardzic a....!?
Kazezoze Kazezoze 17:37 17.03.2008

ova vlada

ja idealna jedino za sochne psovke )))
blue rider blue rider 17:31 17.03.2008

pa ni tvoja ideja nije laka

za odrzavanje...stari nas... 20 ministarstava i tri potpredsednice...

mlogo je
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:33 17.03.2008

Re: pa ni tvoja ideja nije laka

blue rider
za odrzavanje...stari nas... 20 ministarstava i tri potpredsednice...

mlogo je



Pa jes...ali nije mnogo ministarstava,,,nego okolne birokratije.,...! Valjda ce ce zene biti racionalne...!
cecas cecas 17:39 17.03.2008

Cole

Zaboravio si Ministarstvo zdravlja ili ostaje Tomica veciti Milosavljevic , kao muska podrska ?
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 17:42 17.03.2008

Re: Cole

cecas
Zaboravio si Ministarstvo zdravlja ili ostaje Tomica veciti Milosavljevic , kao muska podrska ?



WOW...bicu tesko kaznjen zbog toga ..pa evo to ministarstvo prepustam tebi,,,koja si primetila....Predlozi?
poyz
bkc
lidiaz lidiaz 17:46 17.03.2008

Komentar

Prvo, fali zdravstvo.

Da komentarisem samo one koje ne moram da guglujem:
Potpredsednica za toleranciju i rodnu ravnopravnost: Nada
Kolundžija

Sta je ovaj golub prevrtac stvarno uradio da zasluzuje i ovo mesto sto sad
ima?

ministarka unutrašnjih poslova: Dana Draškovic

Jedan crnogorski klan ce zameniti drugi.

ministarka finansija: Milica Djilas

Ovo pozicija za muza ili nju? Moze tako i gospodja Dinkic, ona je makar
stvarno u finansijama :<:

ministarka za turizam: Milica Cubrilo

ministarka za odnose sa dijasporom: Jelisaveta Karadjordjevic

Dakle trenutna ministarka za dijasporu koja je unpredila samo svoje licne
odnose sad dobija sansu sa turizmom. Imacemo prilike da saznamo iz kojih
krajeva Srbije joj je familija.
A postavljenje Jelisavete na mesto ministarke za dijasporu samo pokazuje
kako su oni koji zive u inostranstvu malo bitni. Bolje je onda ukinuti to
ministarstvo.

U toj vladi bi moglo da bude mesta za Biljanu Srbljanovic, autorke
pescanika, Bojanu Lekic, Milenu Milosevic, Lilu Radonjic i jos neke koje
su bile hrabre kad je trebalo i koje nisu jurile politicku karijeru raznim
precicama.
sentinel26 sentinel26 17:48 17.03.2008

Razočarenje !?

Gosn Cole,

Da sam znao da cete da sastavljate "namjensku" vladu, ne bih ni predlagao ni glasao na prethodnom blogu.

Ovaj sastav vlade je reklamni i u duhu predstojećih pregovora o predizbornoj koaliciji DS-"G"-plus-minus-SPO.
Zato je tu na listi Danica Drašković (a žena je odavno u penziji).

Zaprepašćujući su komentari da ona treba da dodje na čelo BIA radi osvete !
Šta će nam onda ministarsvo pravosudja ?

Zar stvarno mislite da bi Verica Barać sjedila u istoj vladi sa Nadom Kolundžijom ?

Zar mislite da bi Kori pristala da bude guverner kod ovakve Vlade ?

Ne vjerujem ni da bi Nataša pristala da bude predsjednica Skupštine kod onakve Vlade.

Za predloženu ministarku vera treba da kažete je li krštena i u kojoj crkvi, možda pjevala u horu i tako to.

Gorio Gorio 17:53 17.03.2008

Skupštinska većina

Banislave, predlog za članove vlade je dobar. Kroz konsultacije leko će se usaglasiti neki dobar konačan predlog.
Nego kakvu ste skupštinsku većinu predvideli za izglasavanje naj vlade Srbije.
Nenad M. Nenad M. 17:58 17.03.2008

glas protiv Gordane Comic

ako moze?

ne vidim ni jedan razlog da bi neko ko je politicki mrtav dobio na znacaju ovakvim listama. ajd sada napadi
gradicevic gradicevic 18:19 17.03.2008

Re: glas protiv Gordane Comic

ajd sada napadi

Prvo opkoli
Atomski mrav Atomski mrav 18:44 17.03.2008

Re: glas protiv Gordane Comic

ajd sada napadi

Ti si taj koji napada... politički mrtav? Pa nije sve u lumpen-demokratiji...
Nenad M. Nenad M. 19:00 17.03.2008

Re: glas protiv Gordane Comic

Atomski mrav
ajd sada napadi

Ti si taj koji napada... politički mrtav? Pa nije sve u lumpen-demokratiji...


i to sto kazes mada bih vise voleo iale ozbiljniju argumetaciju zasto Comicka!? Ne secam se da ista smisleno rekla u predhodne 4 godine, ajd ispravi ako gresim
Atomski mrav Atomski mrav 19:18 17.03.2008

Re: glas protiv Gordane Comic

Argumentacije ima dosta na ovom i prethodnom Coletovom postu.
Dr M Dr M 18:15 17.03.2008

Mandatar u procepu

Postovani BKC,
Bojim se da Vasa polusaljiva i 100% ozbiljna inicijativa dovodi u nezgodnu situaciju mandatarku.

Ako odlucno pocne da radi ono sto je dobro za Srbiju-Evrointegracije, isporucivanje optuzenih za ratne zlocine, lustraciju, saradnju sa svim proevropskim snagama u regionu- spisak je poduzi- izlaze se ozbiljnoj opasnosti da izgubi podrsku svoje maticne stranke cime ne zadovoljava pocetni zadati uslov koji ste postavili.

Komplikovana situacija, zar ne?
Out of Beirut Out of Beirut 18:56 17.03.2008

ja da samo... zucnem

Bas sam diskutovao s mojom majkom, pa sto ne bih produzio ovde sa politikom.

Ja za ovo ovde mislim isto sto sam mislio o svim blesavim drustvenim kretanjima sa kraja 80ih i pocetkom 90ih (onda sam bio decak).

Naime:

" Ovo je ludilo. Ne genetski, nego neka kulturno stvorena slaboumnost kod ljudi."

"Kako stvorena?"

"Ne znam kako, ali znam za njeno postojanje. Nemoj biti nestrpljiv oko tog pitanja, nije nista izuzetno znati za nesto pre nego sto se shvate njegovi istorijski uzroci"

I jos nesto: nemoj im ovo reci u lice! 1) Uvredice se. 2) Nisu oni losi ljudi. Znas i sam kako su neki od njih bili ljubazni i pazljivi prema tebi. Samo su, eto, glupi.

"Ali ipak, mora se nekako reagovati."

"Ne. Ionako ne znas nikoga na tvojoj strani, a ovi oko tebe su jedna gomila koja nema odlucujuci uticaj. "

"Nema uticaja, zaista? hm, to je malo vise spekulativno. Dobro..."

Ovo je bio isecak iz mog unutrasnjeg dijaloga iz tog vremena, koji se sada (delimicno) ponavlja.

-----------

malo argumenata, nabrzaka :

Zasto je lobiranje jedna negativna pojava

http://www.newenglishreview.org/custpage.cfm?frm=5507&sec_id=5507

http://leadertoleader.org/knowledgecenter/journal.aspx?ArticleID=38

Sta ja mislim, zasto je zalaganje za premijera na bazi njegovog pola pod-umno, jedno podzemlje:

"Our age pretends to make a sterile tree bear fruit by tying fruits of truth onto its branches."

Tako je i sa vama. Vi, gospodine Kovacevicu hocete da stvarate napredno drustvo time sto cete se zalagati za onakvog vodju za kakvog pretpostavljate da bi dosao spontano u jednom naprednom drustvu.
Hajde na stranu to sto vasa pretpostavka moze biti obicna predrasuda http://www.edge.org/documents/archive/edge73.html ).
Cinjenice jesu:
Vase drustvo nije napredno. Ono ne moze postati napredno IMITACIJOM naprednog drustva.
Vi se ne trudite, vi ne mislite lavom.
Sve je ovo obnova socijalizma na vas nacin: fasada vaznija od sadrzaja, pitanje celnika vaznije od svakodnevnih problema.

Naravno, registriram da je i ovde politika mnogima samo povod za elementarnu socijalizaciju i zabavljanje.
Čerevicki Čerevicki 19:57 17.03.2008

Re: ja da samo... zucnem

Vi se ne trudite, vi ne mislite lavom.


Lavom? Oprostite, ali mislim da još ni do kamile nije stigao. Nije pitao ni šta je najteže, koji teret na sebe preuzeti? Krljušti zmaja se presijavaju na ovom predlogu.
Nov početak, igra, točak - daleko je sunce...
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 19:47 17.03.2008

preporuka! :)

predlazem male izmene ( u boldu)

Predsednica Vlade : Vesna Pesic
Vlada Srbije

Potpredsednica za evropske integracije: AlexDunja

Potpredsednica za borbu protiv korupcije: Verica Barać

Potpredsednica za toleranciju i rodnu ravnopravnost: Jasmina Tesanovic

ministarka spoljnih poslova: Natasa Kandic

ministarka unutrašnjih poslova: Dana Drašković (hmmm...)

ministarka odbrane: Snežana Samardžić Marković

ministarka finansija: Milica Djilas

ministarka pravde: Vesna Rakić Vodinelić

ministarka za državnu upravu i lokalnu samoupravu: Marijana Pajvančić

ministarka ekonomije regionalnog razvoja: Suzana Grubješić

ministarka poljoprivrede, šumarstva i vodoprivrede: Ivana Dulić

ministarka rudarstva i energetike: Snežana Mijailović

ministarka za nauku i obrazovanje: Srbijanka Turajlić

ministarka za kulturu i informisanje: Mirjana Miocinovic

ministarka za trgovinu i usluge: Radmila Milivojević

ministarka za infrastrukturu: Nataša Gospić

ministarka rada i socijalne politike: Gordana Matković

ministarka za omladinu i sport: Aleksandra Jerkov

ministarka za turizam: Milica Čubrilo

ministarka za odnose sa dijasporom: Jelisaveta Karadjordjević

ministarka vera: Vera Marković

ministarka za telekomunikacije i informatičko društvo: Aleksandra Smiljanić

ministarka za zaštitu životne sredine: Nada Lazić

PredsednicaSkupštine Srbije : Nataša Mičić

Guverner: Kori Udovički
AlexDunja AlexDunja 20:00 17.03.2008

Re: preporuka! :)

Potpredsednica za evropske integracije:

samo u onoj jeremijinoj vladi,
gde si ti premijerka:)))
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 20:16 17.03.2008

Re: preporuka! :)

AlexDunja
Potpredsednica za evropske integracije:samo u onoj jeremijinoj vladi,gde si ti premijerka:)))



Pa da odma uvodimo Gross National Happiness :)

Nenad M. Nenad M. 22:03 17.03.2008

Re: preporuka! :)

Predsednica Vlade : Vesna Pesic
Vlada Srbije


jedino logicno resenje. Preporuka!
angie angie 23:24 17.03.2008

Re: preporuka! :)

Nenad M.
Predsednica Vlade : Vesna PesicVlada Srbijejedino logicno resenje. Preporuka!


s ovim se slazem!

Imam gomilu primedbi na ostale na listi, al da ne komplikujem- najvishe mi bode ochi dana- pa ona je vec pokazalo kako izgleda kad drashkovicima dash vlast i to je katastrofa!

shto se blogera tiche- slazem se sa vecinom predloga:)))
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:26 17.03.2008

Re: preporuka! :)

vanja, taman si lepo krenula sa vesnom, jasminom i natasom i AD, ali dana i jelisaveta?! 'daj, marta, nismo deca...' :))
mada, moja preporuka za ministarku za rodnu ravnopravnost i toleranciju je strongman!
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 23:39 17.03.2008

Re: preporuka! :)

KafaJeGotova
vanja, taman si lepo krenula sa vesnom, jasminom i natasom i AD, ali dana i jelisaveta?! 'daj, marta, nismo deca...' :)) mada, moja preporuka za ministarku za rodnu ravnopravnost i toleranciju je strongman!


dana & jelisaveta nisu moji favoriti. nisam imala vremena da ih bas sve 'smenjujem', pa sam se skoncentrisala samo na one meni najzanimljivije.
angie angie 23:42 17.03.2008

Re: preporuka! :)

dana & jelisaveta nisu moji favoriti. nisam imala vremena da ih bas sve 'smenjujem', pa sam se skoncentrisala samo na one meni najzanimljivije.


pazi vanja, kad sam i ja iznenadjena:)))- smanjuj to.
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 23:48 17.03.2008

Re: preporuka! :)

angie
dana & jelisaveta nisu moji favoriti. nisam imala vremena da ih bas sve 'smenjujem', pa sam se skoncentrisala samo na one meni najzanimljivije. pazi vanja, kad sam i ja iznenadjena:)))- smanjuj to.


ok danu & jelisavetu - odma ukidam dekretom :)
KafaJeGotova KafaJeGotova 23:51 17.03.2008

Re: preporuka! :)

vanja
dana & jelisaveta nisu moji favoriti. nisam imala vremena da ih bas sve 'smenjujem', pa sam se skoncentrisala samo na one meni najzanimljivije.

ma, znam... pretpostavio sam da je neki previd. :)
ja sam umro od smeha kad sam video da su kod coleta u izboru. mada, mene ne cudi ova papazjanija - pocev od real life koalicija, do predloga na blogu... da brendiramo bunike kao nacionalno jelo?
JJ Beba JJ Beba 23:52 17.03.2008

Re: preporuka! :)

Mirjana Miočinović supeeeeeer!!!
angie angie 00:05 18.03.2008

Re: preporuka! :)

JJ Beba
Mirjana Miočinović supeeeeeer!!!


ja ne znam ko je to.
JJ Beba JJ Beba 00:15 18.03.2008

Re: preporuka! :)

angie

JJ BebaMirjana Miočinović supeeeeeer!!!ja ne znam ko je to.

jedna mnogo pametna dama teatrolog, profesor na FDu, član beogradskog kruga, druge srbije, žena danila kiša., u poslednje vreme se bila povukla, ali se skoro ponovo pojavila ne jednoj tribini
ivana23 ivana23 00:17 18.03.2008

Re: preporuka! :)

angie

JJ BebaMirjana Miočinović supeeeeeer!!!ja ne znam ko je to.

Supruga pok. Danila Kisa.
angie angie 00:19 18.03.2008

Re: preporuka! :)

JJ Beba

angieJJ BebaMirjana Miočinović supeeeeeer!!!ja ne znam ko je to.jedna mnogo pametna dama teatrolog, profesor na FDu, član beogradskog kruga, druge srbije, žena danila kiša., u poslednje vreme se bila povukla, ali se skoro ponovo pojavila ne jednoj tribini


hvala lepo, ne znam kako mi je promakla, al eto jeste, sad cu na popravni.
JJ Beba JJ Beba 00:26 18.03.2008

Re: preporuka! :)

hvala lepo, ne znam kako mi je promakla, al eto jeste, sad cu na popravni.

bila se povukla iz javnosti ali pojavila se na tribini u CZKD posle onog u Aranđelovcu. za srbiju bi bilo super kada bi se češće pojavljivala.
Mirajani kapa dole
JJ Beba JJ Beba 00:27 18.03.2008

Re: preporuka! :)

Supruga pok. Danila Kisa.

danilo i mirajana su takav par da je teško reći ko je čiji surug
Nenad M. Nenad M. 11:48 18.03.2008

Re: preporuka! :)

JJ Beba
angie

JJ BebaMirjana Miočinović supeeeeeer!!!ja ne znam ko je to.

jedna mnogo pametna dama teatrolog, profesor na FDu, član beogradskog kruga, druge srbije, žena danila kiša., u poslednje vreme se bila povukla, ali se skoro ponovo pojavila ne jednoj tribini


i u Pescaniku
Lepljiva Lepljiva 20:27 17.03.2008

Pozitivna diskriminacija

Aj ipak da ubacimo i ponekog muškarca, nije fer prema njima....makar 30% :)

Ovo:
Potpredsednica za evropske integracije: AlexDunja


Podržavam 100%...em kvalitet ,em lokal patriotizam, ljubim je ja :))))))

blackbox blackbox 21:12 17.03.2008

a ministarstvo za KiM

mislim da je mnogo ministarstava.
Da li ste mislili da Samaržić ostane ministar za KiM ili da ga zameni Lončar.?Možda se ambasadorka Sanda ipak vrati iz Italije ili se zbog nje ima smatrati da Italija nije priznala Kosovo.
Ina;e mislim da ima predloga koji ne stoji ali da ne zakeram pošto je inače stvar virtuelna
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 22:07 17.03.2008

Re: a ministarstvo za KiM

blackbox
mislim da je mnogo ministarstava.Da li ste mislili da Samaržić ostane ministar za KiM ili da ga zameni Lončar.?Možda se ambasadorka Sanda ipak vrati iz Italije ili se zbog nje ima smatrati da Italija nije priznala Kosovo.Ina;e mislim da ima predloga koji ne stoji ali da ne zakeram pošto je inače stvar virtuelna


Zasto ne uvedemo Ministarstvo za Tibet ?
A Kostunicu da posaljemo da bude srpski ambasador na Kosovu :)
JJ Beba JJ Beba 22:19 17.03.2008

Re: a ministarstvo za KiM

ministarka odbrane: Snežana Samardžić Marković

samo što me kap ne udari. na samo viđnje ovog prezimena . danas i uošte svih prošlih dana ove prošle a i ove tehničke vlade na pomenu tog prezimena bes me spopdne, utroba mi se prevrne, džigerica mi se skupi.
ne znam ko je gospođa Snežanu Samardžić Marković al čoveče ...to prezime...ko milošević nekad
brrrrrr
sva utrnem
:)
blackbox blackbox 00:03 18.03.2008

Re: a ministarstvo za KiM

Zato što je Kosovo Srbija a Tibet nije Srbija. Tibet još uvek nije lažna država a Kosovo jeste. Ako Tibet postane država biće u ingerenciji MSP jer je spolja a Kosovo nam je unutra.Mi imamo ministarstva samo za integralne delove Srbije u slučaju da ti delovi neće da se smatraju integralnim delovima.
sentinel26 sentinel26 19:22 18.03.2008

Re: a ministarstvo za KiM

blackbox
Zato što je Kosovo Srbija a Tibet nije Srbija. Tibet još uvek nije lažna država a Kosovo jeste. Ako Tibet postane država biće u ingerenciji MSP jer je spolja a Kosovo nam je unutra.Mi imamo ministarstva samo za integralne delove Srbije u slučaju da ti delovi neće da se smatraju integralnim delovima.

Prijatelju, odakle sad nadjoste Tibet ?

Pa ovi naš munistar inostranih djela ne može da stigne čovječe, rastrže se po svijetu sve braneći interese Serbskoga naroda i slučajno prisutnih ostalih gradžana.

Ambasadore je povukao da mu sjede u Beogradu i mrse .... mrsna jela u posne dane, a on se baš rastrže.

U jeku "priprema" i pregovora (uspravno-odborskih za JP) oko formiranja vlade ove sadašnje vladajuće moneyklature, ja sam na blogu napisao da od DS kadrova jedino prof.dr. Ivan Vujačić može da bude dobar na toj funkciji i na funkciji premijera.

Kada je poznati dopisnik i novinar Slobodan Pavlović iz NY napisao taj isti predlog u novinama, iz DS-a (čuveni savjetnik Radujko) je direktno na blog stiglo obrazloženje: " mladost i energija imaju prednost nad gerontokratijom..".

Danas je Japan priznao Kosovo, a sjutra istovremeno Hrvatska, Madjarska i Bugarska.

Ovo genijalno djelovanje ministra za Kosovo je baš "pripomoglo" da se brže odmota klupko.

blackbox blackbox 00:55 19.03.2008

Re: a ministarstvo za KiM

sentinel26

blackboxZato što je Kosovo Srbija a Tibet nije Srbija. Tibet još uvek nije lažna država a Kosovo jeste. Ako Tibet postane država biće u ingerenciji MSP jer je spolja a Kosovo nam je unutra.Mi imamo ministarstva samo za integralne delove Srbije u slučaju da ti delovi neće da se smatraju integralnim delovima.Prijatelju, odakle sad nadjoste Tibet ?Pa ovi naš munistar inostranih djela ne može da stigne čovječe, rastrže se po svijetu sve braneći interese Serbskoga naroda i slučajno prisutnih ostalih gradžana.Ambasadore je povukao da mu sjede u Beogradu i mrse .... mrsna jela u posne dane, a on se baš rastrže.U jeku "priprema" i pregovora (uspravno-odborskih za JP) oko formiranja vlade ove sadašnje vladajuće moneyklature, ja sam na blogu napisao da od DS kadrova jedino prof.dr. Ivan Vujačić može da bude dobar na toj funkciji i na funkciji premijera.Kada je poznati dopisnik i novinar Slobodan Pavlović iz NY napisao taj isti predlog u novinama, iz DS-a (čuveni savjetnik Radujko) je direktno na blog stiglo obrazloženje: " mladost i energija imaju prednost nad gerontokratijom..".Danas je Japan priznao Kosovo, a sjutra istovremeno Hrvatska, Madjarska i Bugarska.Ovo genijalno djelovanje ministra za Kosovo je baš "pripomoglo" da se brže odmota klupko.

Ne nađoh ja Tibet već ga neko pčomenu pa ja pokuša da obrazložim.
A to što se tiče našeg ministra spoljnih poslova, imajte malo obzira čoveku je stvarno teško.Kad država nema jasnu spoljnu politiku, kao što Srbija nema, onda kao sprovoditi operativno tu spoljnu politiku to Vam je kao nositi vodu u rešetu.Ako su ciljevi van vremena i prostora, onda se mogu realizovati samo u sferi religije i nebeskog. Ovakvu spoljnu politiku ne bi mogli realizovati ni da su nam Kondoliza Rajs, Lavrov i Ban Ki Mun zajedno ministar spoljnih poslova.
Kažu što jedna budala zamisli 100 pametnih ne može da realizuje, a kako je tek kad mnogo neodgovornih do granica bas budala projektuju situaciju posle situacije na Kosovu i svaki dan doziraju neko novo događanje naroda.
Ko zna možda ministar za KiM hoće da radikalno reši problem tako što će KFOR uvesti policijski čas, i strogo po R1244 zabraniti bilo kakav pristup Srbije Kosovu, uticati na ubrzano priznavanje i na kraju reći da je on i VK sve pokušali, iskazali najviši stepen patriotizma, ali nije se moglo. Pa će reći da su krivi SAD, NATO, EU, DS,LDP,Canak i ostali domaći izdajnici koje će njihova mladež da disciplinuje.
Baš me iznenadilo da Bataković, nije uspeo ubediti Kanadu da ne priznaje Kosovo jer on bio član pregovaračkog tima i nosilac pristupa koji nije dao rezultat. Em Kanada priznala, em se mora vratiti i nastaviti da savetuje predsednika republike i NJKV prestolonaslednika kao član Krunskog saveta.
Tarkovski Tarkovski 22:09 17.03.2008

Re; Blog

Nazalost, danas nije vreme za premijerku Srbije ne zbog toga sto ne bi bilo dobrih kanditkinja vec zato sto nije ni narod spreman niti je je situacija pogodna za to. Kada Amerika jos nije dobila predsednicu (i nadam se da nece u ovom mandatu vec da ce to biti Obama) ne mora ni Srbija. Nadam se da ce u nekom skorom mandatu biti vreme za to.
Sto se tice izbora premijera bice koga predlozi vrh Evropske Demokratske koalcije (DS, G17, LSDV, Ljajiceva partija, manjine i SPO - nadam se pobednicka opcija) ili neko iz SRS.
Sto se tice liderskog stilla koji odgovara to bi bio sigurno jedan vrlo aktivan, pragmatican ali vizionrski tip spreman na kompromise ali isto patriota, cvrst, i odlucan cesto i spreman za nepopularne postupke. Nazlost, Djindjic nije ziv a ne vidim nikog ko bi bio neki moj kandidat. Neke osobine koje Dinkic, Draskovic, Djelic mozda cak i Djilas imaju su dobre za funkciju ali nazalost nijedan ne nosi sve osobine potrebne. Nadam se da neko takav postoji i da bude taj koji vodi vladu Evropske Demokratske koalicije.
vucko vucko 22:36 17.03.2008

Pesma o srpskom vremenu

Nazalost, danas nije vreme za premijerku Srbije ne zbog toga sto ne bi bilo dobrih kanditkinja vec zato sto nije ni narod spreman niti je je situacija pogodna za to. Kada Amerika jos nije dobila predsednicu (i nadam se da nece u ovom mandatu vec da ce to biti Obama) ne mora ni Srbija. Nadam se da ce u nekom skorom mandatu biti vreme za to.


Pesma o srpskom vremenu

Još nije vreme.

Još nije vreme.

Još nije vreme.

E - sad je dockan.


Jovan Jovanović Zmaj, 1864.
Tarkovski Tarkovski 23:50 17.03.2008

Re: Pesma o srpskom vremenu

E - sad je dockan

Po meni, ipak je pitanje timing-a.
edi-va edi-va 23:05 17.03.2008

Samo ovoliko

bih da promenim:
ministarka za kulturu i informisanje: Biljana Srbljanovic

sto se tiche blog Vlade predlazem istu za isti resor, zatim
bravar(ku), za ministarku pravde
Aleksandra Mitrovic - turzam
Jelica Greganovic - rad i socijalna politika
AlexDunja - nauka i obrazovanje
margos - omladina i sport
Vanja Montenegro Ljujic - odnosi sa dijasporom
Vesna Knezevic Cosic - zashtita zivotne sredine

toliko od mene ...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana