Život

Do i sada

Ivana Knežević RSS / 05.09.2015. u 16:47

Modernizam brzo zastari.
Aktivizam se pokvari.
Laž nije nepoštenje.
(Nepoštenje je gore).

Ko ne poznaje sebe, neka pita druge.
Oni uvek znaju.

Ekonomija nije biznis.
Teror jeste.

Manjina od jedan.
Više od jedan nije manjina.
Svi smo manjina.

Staklena tavanica je stakleni pod.
Izlaz vodi ka stepeništu.

Imovina je vrednija od slobode.
Sloboda za svakoga!

Detinjstvo je jedini izvor večnosti.
I najkraće životno doba.

Znanje vodi ka razumevanju.
Razumevanje ne vodi nikud.
Neznanje ima puno širu perspektivu.

Smrt je žrtva ksenofobije.

Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje.

Ko postavlja pitanja, zna odgovor.
Svrha pitanja nije odgovor.
Odgovor nikada nije svrha.
Svrha je najgori odgovor na bilo koje pitanje.



Komentari (46)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 17:06 05.09.2015

Не знам зашто....



...али желим да ти кажем .... здраво Ивана ...!


...и само да издвојим ....


"Економија није бизнис .

Терор јесте ."
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:16 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

anonymous
...али желим да ти кажем .... здраво Ивана...!


Zdravo! :)
anonymous anonymous 17:31 05.09.2015

Re: Не знам зашто....



....али бар знам да не знам ...!
anonymous anonymous 17:39 05.09.2015

Re: Не знам зашто....


Ko ne poznaje sebe, neka pita druge.
Oni uvek znaju.


... ако од њих очекује одговор ... неће ништа сазнати ..
...ако му узврате питањем - за њега има наде...
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:42 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

anonymous

Ko ne poznaje sebe, neka pita druge.
Oni uvek znaju.

... ако од њих очекује одговор ... неће ништа сазнати ...
..ако му узврате питањем - за њега има наде...


anonymous anonymous 17:42 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje.


...а ни географија...
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:14 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

anonymous
Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje....

а ни географија...


Ali jeste, upravo geografija.
Dok se neko ne rodi na Marsu. Ili na vrhu igle.
anonymous anonymous 18:16 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

Svrha pitanja nije odgovor.
Odgovor nikada nije svrha.
Svrha je najgori odgovor na bilo koje pitanje.


" ... Пишем ли Ја из љубави спрам људи ?...

... Нити пак само ради Вас, нити чак ради истинитости
изговарам Ја оно што мислим . Не -

Ја пјевам као што птица пјева

која у грању борави,

Пјесма,што из грла продире,

јест награда, што богато награђује.


Ја пјевам,јер - Ја јесам један пјевач. Вас пак Ја употребљавам за то, јер Ја - уши требам....."



М.Штирнер , "покраден " од Ничеа и неправедно заборављен.
anonymous anonymous 18:32 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

Ivana Knežević
anonymous
Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje....

а ни географија...


Ali jeste, upravo geografija.
Dok se neko ne rodi na Marsu. Ili na vrhu igle.


Исказ разумем као јасан и ничим условљен израз солидарности и припадности људском роду.

... у којем нема места за "политику" ......

....али ни за место, топос, територију .....значи - географију .


Јер ... тамо где има "политике" ... и географије .... ту су поделе , ограде , границе .... бодљикава жица .....
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:11 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

anonymous
" ... Пишем ли Ја из љубави спрам људи ?......


Ni ja.
I krajnje je vreme da se ljubav prema ljudima ne podmece vise kao kukavicje jaje.
Ili litmus test poganog karaktera, licnog, nacionalnog...
Za veci deo ljudskog poslovanja (a i postojanja) ljubav je krajnje nebitna.

Ali ta pesma - ona moze :)
Ivana Knežević Ivana Knežević 23:29 05.09.2015

Re: Не знам зашто....

anonymous

Ivana Knežević

anonymousNa svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje....

а ни географија...

Ali jeste, upravo geografija. Dok se neko ne rodi na Marsu. Ili na vrhu igle.

Исказ разумем као јасан и ничим условљен израз солидарности и припадности људском роду.

...у којем нема места за "политику" .....

.....али ни за место, топос, територију .....значи - географију


Iskaz nije o solidarnosti jer pripadnost ljudskom rodu je biologija a ne izbor, ali jeste o pripadnosti.
Elementarna stvar. O tome se niko ne pita.
Topos isto tako.

Politika isto ima svoje mesto. Uostalom mi odobravamo onoj koja nam se svidja. Ali ni politika nije pitanje svidja/ne svidja.
Medjutim mesto u svetu ljudi sigurno nije pitanje politike.

Iskaz bi voleo da ukaze da jabuke i grozdje ne treba zvati istim imenom. Jer oni nisu isto I ne treba gubiti vreme na podmetanja.
makemyday makemyday 09:45 06.09.2015

Re: Не знам зашто....

anonymous
Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje.


...а ни географија...


Samo što ima strašno mnogo onih koji to ne razumeju.
Ivana Knežević Ivana Knežević 13:41 06.09.2015

Re: Не знам зашто....

makemyday

anonymous
Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje.

...а ни географија...

Samo što ima strašno mnogo onih koji to ne razumeju.


Ljudi cesto govore o razlicitim stvarima.I to zovu nerazumevanjem.
Umesto da uloze trud i cuju jedni druge.
Ako znaju o cemu se govori, i dalje se ne mogu sloziti, onda su u pitanju oprecni interesi.
Ni to nije nerazumevanje.

Nerazumevanja ima puno medju ljudima, kao i svega drugog.
Ali ako se i nerazumevanje ne razume...
emsiemsi emsiemsi 12:04 08.09.2015

Re: Не знам зашто....

Ivana Knežević
anonymous
" ... Пишем ли Ја из љубави спрам људи ?......


Ni ja.
I krajnje je vreme da se ljubav prema ljudima ne podmece vise kao kukavicje jaje.
Ili litmus test poganog karaktera, licnog, nacionalnog...
Za veci deo ljudskog poslovanja (a i postojanja) ljubav je krajnje nebitna.

Ali ta pesma - ona moze :)

Не слажем се !
Што би браћа Битлси рекли --- Love is all you need, all you neеd is love.
Ivana Knežević Ivana Knežević 00:10 11.09.2015

Re: Не знам зашто....

emsiemsi

Не слажем се !
Што би браћа Битлси рекли --- Love is all you need, all you neеd is love.


Jedna dobra strana nesalganja je da otvaraju nove teme :)

Druge strane umeju da budu lose.
Jaril Jaril 17:38 05.09.2015

Модернизам је умро

седамдесетих година прошлог века.
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:44 05.09.2015

Re: Модернизам је умро

Jaril
седамдесетих година прошлог века.


I onog prethodnog.
I pre njega...
tasadebeli tasadebeli 01:17 06.09.2015

Re: Модернизам је умро

Ivana Knežević


Iskaz bi voleo da ukaze da jabuke i grozdje ne treba zvati istim imenom. Jer oni nisu isto I ne treba gubiti vreme na podmetanja.






Мада опет, Ујка Вилијам нам каже нешто супротно... Јесте то губљење времена, али опет, окрени-обрни, јабука ће бити јабука и грожђе ће бити грожђе чак и када им заменимо имена. Или их називамо сасвим десетим именима...

Наравно, за то нам је потребно оно што је "за већи део људског пословања (и постојања) крајње небитно."


Jaril

Модернизам је умро
седамдесетих година прошлог века.



Ivana Knežević

I onog prethodnog.
I pre njega...


А овде би већ могла доћ' и ова пјесма!


Ivana Knežević Ivana Knežević 01:25 06.09.2015

Re: Модернизам је умро

tasadebeli
..али опет, окрени-обрни, јабука ће бити јабука и грожђе ће бити грожђе чак и када им заменимо имена. Или их називамо сасвим десетим именима...


Jeste, jeste, iskaz je i o tome
'Gubljenje vremena' nije stvarno o vremenu vec o gorim stvarima, ali subotom je sve blaze :)

tasadebeli
..Наравно, за то нам је потребно оно што је "за већи део људског пословања (и постојања) крајње небитно."



OK, blog je uspeo da zaobidje seks, ali ne i LJ :))
tasadebeli tasadebeli 01:53 06.09.2015

Re: Модернизам је умро

Ivana Knežević
ali subotom je sve blaze :)

OK, blog je uspeo da zaobidje seks, ali ne i LJ :))



Milan Novković Milan Novković 17:53 05.09.2015

Opet blog o ...

... seksu?!

Od zabave u slušanju kako drugi misle jedino je, iako je nelogično na prvi pogled, zabavnije zastati nad nama samima kako nam prolete jata eksplozivnih misli kako na nešto naletimo.

I kako pročitah blog setih se knjige dvoje profesora o kritičkim konceptima u društvenim naukama, pošto blog zadire u taj podprostor, i lekcije u njoj gde je tema vlasništvo nad značenjem. Lekcija počinje sa pričom o pesmi gde autor piše o mrtvoj babi, dok mu prijatelj kaže kako ne, ne, ne, pesma nije o tome nego o seksu - profani prosto "izoštravaju" problem pred studentima (prva godina nekog faksa u US).

A pošto sam "baš" (tj ovih godina) rešio da mi se ne isplati da mnogo "razmišljam", pošto je razmišljanje, u proseku, nedvosmisleno neprijatnije od nerazmišljanja, a ti teraš na razmišljanje, odmah mi u misli doleteo i moj dobar prijatelj, matematički logičar, koji je, još dok je na PMF-u studirao, često upadao u polemike sa komšijom i prijateljem koji je često prebrzo završavao diskusiju sa "eto vidiš", što je izluđivalo mog prijatelja i rešio da iz zabave i "osvete" počne svom komšiji uvek da kontrira, pa kažem kako bi bila dobra zabava kontrirati Ivani, tj tebi, pošto mi je pao na pamet fazon koji bih mogao da napravim tipa gde od tapšanja po ramenima od nas možeš da izvučeš poplavela ramena kao glavni dobitak, a kontriranje ti dođe ko hladna voda po glavi na promaji, tj setio sam se Betovena koji se polivao po glavi hladnom vodom i stajao na promaiji da mu se genije ne uspava.

Ovo mi se nije ni sleglo posle te prve sekunde po čitanju prvog pasusa a "modernizam" mi je već udario u glavu na temu podele na objektivno i subjektivno, a mora da postoji i objektivno (ne uvek, ali najčešće) pošto sam pojam ne bi imao mnogo smisla, tj bio bi u meta-svetu, dok mi operiramo u vrlo opipljivom svetu, i pošto se dotiče vremena palo mi na pamet kako među naj-granicama naših znanja, o strukturi prostora i prirodi vremena, vreme mora da je veća zagonetka, zato što je "priroda", valjda, entitet na višem intelektualnom nivou od entiteta "struktura".

Pa ako kažemo da vreme možda i ne postoji, pošto mu ne poznajemo prirodu, možda modernizam isto ne postoji nego je artifakt naše radoznalosti, komfora, nekog trenutnog stanja, kreće se kako se i mi krećemo.

... eto, bar sam dotakao prvi red, i pošteno dao uvid u "red, rad i disciplinu" u mojoj glavi, pošto ja volim da propitujem decu, mlade ljude, kako razmišljaju - probao i sa odraslima ali oni me nešto belo gledaju

A blam me da nastavljam, bar ovako na suvo, morao bih prvo da nađem neke sličice
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:27 05.09.2015

Re: Opet blog o ...

Milan Novković
... pa kažem kako bi bila dobra zabava kontrirati Ivani, tj tebi...


Moram da izadjem - ne, zelim da iazdjem - pa cu k. r. a. t. k. o. :)

Modernizam je prekid, ili pokusaj prekida. U nacinu razmisljanja, nacinu poslovanja, obrazovanju... on je elemantaran, i subjektivan i objektivan, merljiv.
I zastareva pre nego sto mu je vreme.
Kakva gadost, biti modernizam i zastareti, biti mlad i ostariti...

Kakve veze ima vreme sa time? Meta-vreme?

Kasnije
emsiemsi emsiemsi 12:17 08.09.2015

Re: Opet blog o ...

Milan Novković
... seksu?!

Od zabave u slušanju kako drugi misle jedino je, iako je nelogično na prvi pogled, zabavnije zastati nad nama samima kako nam prolete jata eksplozivnih misli kako na nešto naletimo.

I kako pročitah blog setih se knjige dvoje profesora o kritičkim konceptima u društvenim naukama, pošto blog zadire u taj podprostor, i lekcije u njoj gde je tema vlasništvo nad značenjem. Lekcija počinje sa pričom o pesmi gde autor piše o mrtvoj babi, dok mu prijatelj kaže kako ne, ne, ne, pesma nije o tome nego o seksu - profani prosto "izoštravaju" problem pred studentima (prva godina nekog faksa u US).

A pošto sam "baš" (tj ovih godina) rešio da mi se ne isplati da mnogo "razmišljam", pošto je razmišljanje, u proseku, nedvosmisleno neprijatnije od nerazmišljanja, a ti teraš na razmišljanje, odmah mi u misli doleteo i moj dobar prijatelj, matematički logičar, koji je, još dok je na PMF-u studirao, često upadao u polemike sa komšijom i prijateljem koji je često prebrzo završavao diskusiju sa "eto vidiš", što je izluđivalo mog prijatelja i rešio da iz zabave i "osvete" počne svom komšiji uvek da kontrira, pa kažem kako bi bila dobra zabava kontrirati Ivani, tj tebi, pošto mi je pao na pamet fazon koji bih mogao da napravim tipa gde od tapšanja po ramenima od nas možeš da izvučeš poplavela ramena kao glavni dobitak, a kontriranje ti dođe ko hladna voda po glavi na promaji, tj setio sam se Betovena koji se polivao po glavi hladnom vodom i stajao na promaiji da mu se genije ne uspava.

Ovo mi se nije ni sleglo posle te prve sekunde po čitanju prvog pasusa a "modernizam" mi je već udario u glavu na temu podele na objektivno i subjektivno, a mora da postoji i objektivno (ne uvek, ali najčešće) pošto sam pojam ne bi imao mnogo smisla, tj bio bi u meta-svetu, dok mi operiramo u vrlo opipljivom svetu, i pošto se dotiče vremena palo mi na pamet kako među naj-granicama naših znanja, o strukturi prostora i prirodi vremena, vreme mora da je veća zagonetka, zato što je "priroda", valjda, entitet na višem intelektualnom nivou od entiteta "struktura".

Pa ako kažemo da vreme možda i ne postoji, pošto mu ne poznajemo prirodu, možda modernizam isto ne postoji nego je artifakt naše radoznalosti, komfora, nekog trenutnog stanja, kreće se kako se i mi krećemo.

... eto, bar sam dotakao prvi red, i pošteno dao uvid u "red, rad i disciplinu" u mojoj glavi, pošto ja volim da propitujem decu, mlade ljude, kako razmišljaju - probao i sa odraslima ali oni me nešto belo gledaju

A blam me da nastavljam, bar ovako na suvo, morao bih prvo da nađem neke sličice

Ништа од овога нисам разумео !
Шта си хтео да кажеш ?
Milan Novković Milan Novković 22:13 09.09.2015

Re: Opet blog o ...

Шта си хтео да кажеш ?

Ništa posebno

Bila mi interesantna kakofonija asocijacija u glavi već posle prvog Ivaninog pasusa.

Meni je interesantna tranzicija od nerazmišljanja ka razmišljnju, a preko prašume raznih sitnih i nerafinisanih misli, ponekad neočiglednih asocijacija, prejakih emotivnih reakcija itd, sve naslonjeno na ne baš najbolje poslagana pamćenja.

Interesantno mi kod mene, drugih, dece ... ako promisliš pa nešto pametno kažeš onda samo znam da si promišljen i pametan, što je i najbolja početna pretpostavka, a ovako mi je čovek nešto više "organic", ja volim nered i šarenilo
Milan Novković Milan Novković 18:17 05.09.2015

Šalio sma se ...

... za preterano komentarisanje, ali za fotke nisam, one su ne-razmišljanje

Sloboda za svakoga!


Ivana Knežević Ivana Knežević 18:29 05.09.2015

Re: Šalio sma se ...

Milan Novković
... za preterano komentarisanje..


I ja sam nasela

TTYL
anonymous anonymous 18:34 05.09.2015

Re: Šalio sma se ...

Milan Novković
... za preterano komentarisanje, ali za fotke nisam, one su ne-razmišljanje

Sloboda za svakoga!





Право освежење ... у правом тренутку...

angie01 angie01 18:55 05.09.2015

dve reci,

humanizam & renesansa
Ivana Knežević Ivana Knežević 01:26 06.09.2015

Re: dve reci,

angie01
humanizam & renesansa


Kako to davno zvuci. I lepo
Snezana Radojicic Snezana Radojicic 01:58 06.09.2015

Hvala!

"Ko ne poznaje sebe, neka pita druge.
Oni uvek znaju."



"Manjina od jedan.
Više od jedan nije manjina.
Svi smo manjina."



"Na svetu ima mesta za svakoga.
To nije političko pitanje."



"Detinjstvo je jedini izvor večnosti."


Hvala!
Ivana Knežević Ivana Knežević 13:43 06.09.2015

Re: Hvala!

Snezana Radojicic
"Hvala!


Hvala tebi
jasnaz jasnaz 08:29 06.09.2015

i-li

Znanje vodi ka razumevanju.
Razumevanje ne vodi nikud.
Neznanje ima puno širu perspektivu.


__________ razumevanje vodi ka samoći____ ili ka ljubavi (evo je!)_____ zavisi koliko dugo možeš da hodaš.

Ivana Knežević Ivana Knežević 13:46 06.09.2015

Re: i-li

jasnaz
Znanje vodi ka razumevanju.
Razumevanje ne vodi nikud.
Neznanje ima puno širu perspektivu.

__________ razumevanje vodi ka samoći____ ili ka ljubavi (evo je!)_____ zavisi koliko dugo možeš da hodaš.


Ovo vrlo lepo zamisli, jasna
49 41 49 41 11:28 06.09.2015

Ovaj svet - komperpjet

bio bi moj najkraci komentar.

... narocito za i sada

Pola je na srpskom, pola na albanskom; pokupljno davno iz svakodnevne upotrebe jezika sa nazih prostora.

U "slobodnom" prevodu, svet nam klizi - izvrce se naglavacke.

P.S.
Na prvom e iznad - nedostaju dve tacke.
Medjutim, mnogo toga nedostaje; svakom, svuda, svasta.
Ivana Knežević Ivana Knežević 13:50 06.09.2015

Re: Ovaj svet - komperpjet

Ceo komentar je lep, 49 41. Jedna lepa misao (ili stav) koja nema pozitivan izlaz a ipak jeste pozitivna samim tim da postoji.

docsumann docsumann 15:36 06.09.2015

poetske istine


imaju drugačiji kod od logičkih ili pak ekonomskih ...

kažu da je bolji onaj sistem istina (naučni, umjetnički, filozofski ...) koji je otvoreniji za različita tumačenja, uglove gledanja, druge sisteme istina.
Ivana Knežević Ivana Knežević 17:11 06.09.2015

Re: poetske istine

docsumann
imaju drugačiji kod od logičkih ili pak ekonomskih ....


Razlicite istine samim svojim postojanjem potvrdjuju neophodnost sirine i otvorenosti.

Ni sirina ni otvorenost nece ukloniti konflikte - jer oni i nisu o istinama vec interesima (uglavnom) - ali mogu da ih smanje.
A to je vec veliki pomak napred za civilizacije. I pojedince.
Черевићан Черевићан 07:07 07.09.2015

маам незнања

Znanje vodi ka razumevanju.Razumevanje ne vodi nikud.Neznanje ima puno širu perspektivu.


у незнању нам је снага
(мало знања - срећа већа)
док у жељи за сазнањем
лежи људска нам несрећа

у незнању си на своме
маами оно те свакуда
да пак доспеш у то стање
потребно је мало труда

пут сазнања,прича друга,
апи ће те богме неуроза
да све сазнаш шансе нема
и жељуће намах да ти сроза



упс

myredneckself myredneckself 10:42 07.09.2015

Re: маам незнања


Svrha je najgori odgovor na bilo koje pitanje...

Kao kad bismo pitali koja je svrha nas izgubljenih u Svemiru, u tom hladnom beskraju, koji je svima na ovom malom mestu, maloj plavoj tački, Zemlji, velika tajna.
Ko zna kad ćemo, i da li ćemo ikada imati odgovore na ta pitanja. Život je lep, ne moram znati sve odgovore.
Neznanje ima puno širu perspektivu.


Postavljanje pitanja, radoznalost, je mnogo zanimljiviji, veseliji način i stil življenja, nego znati sve. Mnogo od znati sve zna biti netačno, jer, krhko je znanje...
To je do(i)sada. Sumnja i znatiželja su mnogo životnije.

Ivana, puno te pozdravljam u nadi da neću tako dugo čekati tvoj sledeći blog.
mikele9 mikele9 11:49 07.09.2015

Re: маам незнања

Sumnja i znatiželja su mnogo životnije.

Dušo, verujem da pod znatiželja podrazumevaš radoznalost? Bez nje bi mi život bio besmislen
P.S. Pre desetak godina na simpozijumu umetniuka u Grčkoj, na ostrvu Samotraka, jedna umetnica tz proširenih medija je načinila akciju u kojoj je ona dobra vila koja će svakome ispuniti jednu želju. Svaka umetnica i umetnik su trebali da na parčetu papira napišu svoju želju. Ja sam napisao: Da do kraja života ostanem radoznao!
myredneckself myredneckself 12:42 07.09.2015

Re: маам незнања

Dušo, verujem da pod znatiželja podrazumevaš radoznalost? Bez nje bi mi život bio besmislen

Tačno, mik, nego... nisam htela da ponavljam reč radoznalost iz prve rečenice.
Ivana Knežević Ivana Knežević 13:45 07.09.2015

Re: маам незнања

Черевићан
...упс


сроза сkроза
неуроза

Bas ups! dragi pesniche
Ivana Knežević Ivana Knežević 13:56 07.09.2015

Re: маам незнања

myredneckself
Svrha je najgori odgovor na bilo koje pitanje...

Kao kad bismo pitali koja je svrha nas izgubljenih u Svemiru, u tom hladnom beskraju, koji je svima na ovom malom mestu, maloj plavoj tački, Zemlji, velika tajna.
Ko zna kad ćemo, i da li ćemo ikada imati odgovore na ta pitanja. Život je lep, ne moram znati sve odgovore.

Neznanje ima puno širu perspektivu.

Postavljanje pitanja, radoznalost, je mnogo zanimljiviji, veseliji način i stil življenja, nego znati sve. Mnogo od znati sve zna biti netačno, jer, krhko je znanje...
To je do(i)sada. Sumnja i znatiželja su mnogo životnije.


Lep ugao i lep komentar, draga moja. Naizgled lako. Dobro je kad izgleda lako

p.s. Kad god pomislim da postavim blog, shvatim da su preozbiljni. Ni ja ih ne bih citala.
Misljenja sam da je pitanje bazicne pristojnosti ponuditi svetu nesto lepo.
Ne cekaj na druge :)



Ivana Knežević Ivana Knežević 13:58 07.09.2015

Re: маам незнања

mikele9
Ja sam napisao: Da do kraja života ostanem radoznao!


Dobro za tebe, mikele, i dobar primer drugima
muaddib92 muaddib92 16:16 08.09.2015

De oeconomica

Ekonomija nije biznis.


Тачно. И лепо нам је све објаснио Богољуб Карић још пре 20-так година:
Бизнис је бизнис, а пос'о је пос'о
Ivana Knežević Ivana Knežević 00:15 11.09.2015

Re: De oeconomica

muaddib92
Бизнис је бизнис, а пос'о је пос'о


Da bi sve na kraju ispalo business as usual.

Neophodna je distanca od bar 20 godina da bi se na takve lekcije smejali

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana