Istorija

Historia magistra vitae est

Dejan Tiago Stanković RSS / 09.09.2015. u 06:37

varvarka.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rimsko carstvo stajalo je na solidnim osnovama vekovima i izgledalo je kao da nikada neće pasti. Ali palo je. Tom je padu prethodio proces koji će u istoriji ostati zabeležen kao varvarizacija.

Naime, u cilju proširenja i samozaštite Carstvo je u svoje okrilje primilo nedovoljno civilizovana plemena koja nisu razumela rimske moralne vrednosti, pravo i red u društvu. Taj je proces trajao sve dok varvara u granicama carstva nije našlo previše da bi tako velika i stara država to mogla da opstane.

Istorija je učiteljica života, govorio je Ciceron. Evropa, koja u mnogome podseća na Rimsko carstvo najednom izgleda sklona padu. U teritoriju Unije ulaze hiljade ratnih izbeglica dnevno. Mnogi u tome vide varvarizaciju i naslućuju kraj Evrope kakva jeste. Tvrde da je sada ključni momenat u kome tom procesu dekadencije treba stati na put.


Juče, kada sam video navalu bespomoćnih izbeglica kako pretrčavaju panonsku poljanu i ja sam po prvi put pomislio na varvarizaciju Evrope. Ali ono što me u toj sceni zastrašilo nije bila arapska nejač, već plavokosa snimateljka koja ih je šutirala decu. Od Sirijaca niko ne očekuje da postanu Evropljani preko noći, moraće da se potrude da bi postali punopravni građani. Ako i ima ponovne varvarizacije Evrope, a nadam se da nema, taj je proces počeo u već kada je EU primilla društva koja za to nisu bila spremna jer nisu prošla proces desovjetizacije i denacifikacije. Ako neko ovde liči na varvare, to su Mađari koji se, pritom, veoma slabo trude da nam dokažu protivno. Nadam da će mađarska javnost dići glas protiv politike svojih vlasti i pokazati mi da nisam u pravu.


PS. Ima na Facebooku stranica Wall of Shame of Petra Laszlo. To je poligon mržnje onih koje je ova žena zgrozila. Sa svih strana stižu uvredljivi komentari. Poziva se na linč. A jedan momak, Egipćanin, napisa komentar koji je meni najbliži srcu. Kaže: "This is sad!" I jeste. Jako je tužno.

 



Komentari (395)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 07:22 09.09.2015

EU

Ne bih da generalizujem, ali stojim na stanovištu da ako je u pitanju ponovna varvarizacija Evrope, a nadam se da nije, ona se ne dešava sada, već je taj proces počeo u trenutku kada je EU, u trenutku slabosti, u svoje okrilje primilla narode koji za Evropu nisu bili spremni jer nisu prošli proces desovjetizacije i denacifikacije. Ako neko ovde liči na varvare, to su Mađari koji se, sa svoje strane, veoma slabo trude da nam dokažu da oni nisu ti varvari koji nam rade o glavi.


U EU su, ekspresno, primljene zemlje koje su slepo sledile Hitlera. Baltičke, Mađarska, Rumunija, Bugarska, Hrvatska... Sponzor njihovog prijema bila je Nemačka. To sam ovde pisao u nekoliko navrata. Nekima je to zvučalo kao paranoja. Pitam se da li im to tako izgleda i nakon ovakvih događaja?

Neke zemlje i narodi, od strane EU imaju gotovo identičan tretman kao što im je i Hitler odredio posebna pravila za njih. Srbija je primer duplih standarda, a Srbi da za sve u EU ne postoje jednaka prava. Tako da Srbi iz Hrvatske, građani EU, nemaju neka elementarna prava.U Vukovaru, recimo...

Što se poslednje rečenice tiče, bojim se da te naši susedi neće ispoštovati.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 07:24 09.09.2015

Re: EU

ja ne znam za komšije, ali da su Nemci, dokazano, među najcivilizovanijim društvima, za to imamo dokaze svakodnevno.
predatortz predatortz 07:31 09.09.2015

Re: EU

Dejan Tiago Stanković
ja ne znam za komšije, ali da su Nemci, dokazano, među najcivilizovanijim društvima, za to imamo dokaze svakodnevno.


Da. Veoma su civilizovani prema onim koje smatraju sebi ravnim. Malo su nezgodni prema onim ispod te imaginarne granice.
urbana_gerila urbana_gerila 08:21 09.09.2015

Re: EU

Dejan Tiago Stanković
ja ne znam za komšije, ali da su Nemci, dokazano, među najcivilizovanijim društvima, za to imamo dokaze svakodnevno.


vrlo je interesantna definicija civilizovanosti sa nemačkom kao idealom.

željno isčekujem neke blic konsultacije sa brajovićem oko utvrđivanja termina kada je tačno taj civilizacijski iskorak započeo - pre sat, dva, tri...
berman berman 09:14 09.09.2015

Re: EU

predatortz
Dejan Tiago Stanković
ja ne znam za komšije, ali da su Nemci, dokazano, među najcivilizovanijim društvima, za to imamo dokaze svakodnevno.


Da. Veoma su civilizovani prema onim koje smatraju sebi ravnim. Malo su nezgodni prema onim ispod te imaginarne granice.

gle njemcima se fašizam možda i omako,oni imaju kapacite i za drugačije . sad su zasigurno jedna od najsređenijijih i zrelijih nacija u evropi ( švabske vrline su preuzele primat od onih pruskih militarističkih sranja). No to se ne može govorit o njihovim srednjeeuropskim satelitima koje se vole prikazivat kao žrtve a totalitarizam im je habitualan. Ima jedna divna priča od Pavića "Gvozdena zavesa " ako je neko ima u pdf nek linka . uglavnom dosta toga se promjenilo .Politbiro je sad u Brislu , Nemci su branitelji slobode , totalitarizam puzi kod bivših tvrđava slobode, protestanti su katoličkiji od katolika. uloge su se izmjenile. A EU stanonitvo sramotno klizi ka nacional socijalizmu , osim možda njemaca ( i to ovaj zapadnonjemački dio)
vcucko vcucko 10:34 09.09.2015

Re: EU

berman
švabske vrline su preuzele primat od onih pruskih militarističkih sranja


Bez ljutnje, ali mislim da je bilo upravo suprotno. Da je pruski militarizam (kako god sirov i surov bio) predstavljao jedinu kakvu - takvu opoziciju bavarsko - švapskom hozentreger nacionalizmu iz minhenskih pivnica i bečkih salona. Pruski oficiri su, makar sa čisto stručne strane, jedini znali da se (bar ponekad) suprotstave idiotu aus Linz.
berman berman 10:52 09.09.2015

Re: EU

vcucko
berman
švabske vrline su preuzele primat od onih pruskih militarističkih sranja


Bez ljutnje, ali mislim da je bilo upravo suprotno. Da je pruski militarizam (kako god sirov i surov bio) predstavljao jedinu kakvu - takvu opoziciju bavarsko - švapskom hozentreger nacionalizmu iz minhenskih pivnica i bečkih salona. Pruski oficiri su, makar sa čisto stručne strane, jedini znali da se (bar ponekad) suprotstave idiotu aus Linz.


crne pokrajine na lijevoj strani predstavljaju pobjedu nacista na izborima 31. srpnja 1932. godine, a crne pokrajine na desnoj strani prikazuju izbornu pobjedu SPD-a 19. studenog 1972
izvor
vcucko vcucko 11:09 09.09.2015

Re: EU

berman

crne pokrajine na lijevoj strani predstavljaju pobjedu nacista na izborima 31. srpnja 1932. godine, a crne pokrajine na desnoj strani prikazuju izbornu pobjedu SPD-a 19. studenog 1972
izvor

Kako god, nisu krenuli iz St. Pauli - ja nego sa juga, u sve špilhoznama.

Nije razlog za prepucavanje, ali stoji da su pruski generali bar pokušali da svrgnu budalu - opet kažem ne iz nekog altruizma nego radi spasa Nemačke kao takve.
011-495 011-495 23:55 09.09.2015

Re: EU

vcucko
berman

crne pokrajine na lijevoj strani predstavljaju pobjedu nacista na izborima 31. srpnja 1932. godine, a crne pokrajine na desnoj strani prikazuju izbornu pobjedu SPD-a 19. studenog 1972
izvor

Kako god, nisu krenuli iz St. Pauli - ja nego sa juga, u sve špilhoznama.

Nije razlog za prepucavanje, ali stoji da su pruski generali bar pokušali da svrgnu budalu - opet kažem ne iz nekog altruizma nego radi spasa Nemačke kao takve.

Ne znam da li neko imao istu cast kao ja (nekoliko puta) da prisustvuje njihovim nostalgicnim okupljanjima (prosek godina 75-80) u onome sto oni nazivaju Istorijska Sala, ona ista gde je i mladjani Adolf poceo da pravi svoju druztvenu mrezu. Neke stvari se ne menjaju, samo se malo okrece ili jos bolje stave vesele tapete.
berman berman 07:01 10.09.2015

Re: EU

švapskom hozentreger nacionalizmu iz minhenskih pivnica i bečkih salona
malo si izmješao bavarsku srustraciju za izgubljenim carstvom ( bavarci su kulturološki više hazburzi i bili su dio kund k) sa švabama na koje je formirala protestanska radna etika
8c_competizione 8c_competizione 08:21 10.09.2015

Re: EU

crne pokrajine na lijevoj strani predstavljaju pobjedu nacista na izborima 31. srpnja 1932. godine, a crne pokrajine na desnoj strani prikazuju izbornu pobjedu SPD-a 19. studenog 1972
izvor


bilo bi ok da napomenes da mape pokazuju ZAPADNU NEmacku
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:28 10.09.2015

Re: EU

predatortz
Ne bih da generalizujem, ali stojim na stanovištu da ako je u pitanju ponovna varvarizacija Evrope, a nadam se da nije, ona se ne dešava sada, već je taj proces počeo u trenutku kada je EU, u trenutku slabosti, u svoje okrilje primilla narode koji za Evropu nisu bili spremni jer nisu prošli proces desovjetizacije i denacifikacije. Ako neko ovde liči na varvare, to su Mađari koji se, sa svoje strane, veoma slabo trude da nam dokažu da oni nisu ti varvari koji nam rade o glavi.


U EU su, ekspresno, primljene zemlje koje su slepo sledile Hitlera. Baltičke, Mađarska, Rumunija, Bugarska, Hrvatska...


Rumunija nije slepo sledila Hitlera.
predatortz predatortz 08:31 10.09.2015

Re: EU


Rumunija nije slepo sledila Hitlera.


Nije, ali mu se nije nešto ni otimala. Pošteni da budemo...
milisav68 milisav68 08:36 10.09.2015

Re: EU

predatortz

Rumunija nije slepo sledila Hitlera.


Nije, ali mu se nije nešto ni otimala. Pošteni da budemo...

Nije, ali je bila korektna što se nas tiče, jer je uslovila Nemce da će da zarate sa Mađarskom, ako im ovi prepuste Banat.
predatortz predatortz 08:39 10.09.2015

Re: EU

milisav68
predatortz

Rumunija nije slepo sledila Hitlera.


Nije, ali mu se nije nešto ni otimala. Pošteni da budemo...

Nije, ali je bila korektna što se nas tiče, jer je uslovila Nemce da će da zarate sa Mađarskom, ako im ovi prepuste Banat.


Rumuni su, generalno, korektan narod prema nama.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:58 10.09.2015

Re: EU

predatortz

Rumunija nije slepo sledila Hitlera.


Nije, ali mu se nije nešto ni otimala. Pošteni da budemo...


Međunarodni odnosi su tada bili više nego komplikovani. Svet je imao tri velika igrača. Nemačka sa svojim saveznicima, Anglosaksonci sa svojim saveznicima i SSSR. Evo, možda se na našem primeru to najbolje da pokazati. Knez Pavle je bio anglofil, najblaže rečeno. Na insistiranje Engleza on 1935. postavlja Stojadinovića na mesto premjera. Cilj je bio da Stojadin reši hrvatsko pitanje. Budući da ga on nije rešio, Englezi insistiraju da se internira, i da se na mesto premijera postavi neko ko može da reši hrvatsko pitanje. Izbor je pao na Dragišu Cvetkovića. Ironija sudbine je u tome da trojni pakt 25. marta potpisuju engleski ljudi - knez Pavle i premijer Cvetković. Samo da podsetim, tada su Nemačka i SSSR bili u nekoj vrsti pakta, dočim su Anglosaksonci samo nekoliko godina ranije na tacni predali Čehoslovačku "gospodinu Hitleru". Dakle, mnoge države su bile u istom ili sličnom položaju, između scile i haribde. Isto kao što knez Pavle i Cvetković nisu bili fašisti i izdajnici, tako i tadašnji Rumuni nisu bili slepi sledbenici Hitlera. U istoriji često postoje situacije iz kojih ne postoje pametni i mudri izlazi.
tyson tyson 16:41 10.09.2015

Re: EU

Ne znam da li neko imao istu cast kao ja (nekoliko puta) da prisustvuje njihovim nostalgicnim okupljanjima (prosek godina 75-80) u onome sto oni nazivaju Istorijska Sala, ona ista gde je i mladjani Adolf poceo da pravi svoju druztvenu mrezu

Hofbräuhaus, m?




isidora.k isidora.k 23:46 10.09.2015

Re: EU

da je tačno taj civilizacijski iskorak započeo - pre sat, dva, tri...




Munjevito.




U Libanonu se nalazi preko milion izbeglica.

Preko 4 miliona izbeglica iz Sirije nalazi se u logorima izvan zemlje. Gotovo polovina su deca.
tess tess 06:59 11.09.2015

Re: EU

U istoriji često postoje situacije iz kojih ne postoje pametni i mudri izlazi.

Da. Ali, na blogu uvijek postoji situacija da se pređe na "partizane i četnike". I mislim da je to upravo sad.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:17 11.09.2015

Re: EU

tess
U istoriji često postoje situacije iz kojih ne postoje pametni i mudri izlazi.

Da. Ali, na blogu uvijek postoji situacija da se pređe na "partizane i četnike". I mislim da je to upravo sad.


Da, ovo je ta situacija koju valja iskoristiti. Ako ne sada, kada? Ako ne ovde, gde?
tess tess 07:25 11.09.2015

Re: EU

Da, ovo je ta situacija koju valja iskoristiti. Ako ne sada, kada? Ako ne ovde, gde?

:)
Spiridon Spiridon 07:28 09.09.2015

..

Njeno ime je Petra Lazlo

Kako vreme ide za 4-5 godina ce daleko dogurati.Bice vazna faca u nekoj buducoj propagandnoj, fasistickoj masineriji.Tipa Gebels ...
Bice ono "jel se secas, to je ona sto je sutirala izbeglice".

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:47 09.09.2015

Re: ..

Spiridon
Njeno ime je Petra Lazlo

Kako vreme ide za 4-5 godina ce daleko dogurati.Bice vazna faca u nekoj buducoj propagandnoj, fasistickoj masineriji.Tipa Gebels ...
Bice ono "jel se secas, to je ona sto je sutirala izbeglice".



karakteristicno socijalne gilje, onako madjarsko-staljinisticko shabanske*.

*shaulic, ne bajramovic.
urbana_gerila urbana_gerila 08:51 09.09.2015

Re: ..

Spiridon
Njeno ime je Petra Lazlo


ovakvih kretena imaš u svakom narodu, da biraš...

bolje da si napisao tekst o jednoj od najfragilnijih duša u svetu rock and rolla, bratu marku linkousu, koji bi da je našao snagu da živi i sa ovakvima poput nje danas slavio rođendan.
no, oprosti mi bože, možda je i bolje što je sa društvom mrtvih pesnika daleko od ovdašnjeg licemerja, gde poslovično brižni filantropi nazivaju nesrećne ljude - "hordom".

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:54 09.09.2015

Re: ..

urbana_gerila

ovakvih kretena imaš u svakom narodu, da biraš...





bash, skoro gotovo pa svuda je lapo lapo. al' neko je promuljao sasud covecanstva, namerno, i pustio sve ove vragove napolje (ja sumnjam na shestariste).
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 08:57 09.09.2015

Re: ..

horda se odnosi samo na ljude. Potreba za hordom je proizašla iz biološkog zakona opstanka.
urbana_gerila urbana_gerila 09:00 09.09.2015

Re: ..

Dejan Tiago Stanković
horda se odnosi samo na ljude. Potreba za hordom je proizašla iz biološkog zakona opstanka.



ajde?!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 09:14 09.09.2015

Re: ..

ja nemam problema s hordama. ti?
urbana_gerila urbana_gerila 09:18 09.09.2015

Re: ..

Dejan Tiago Stanković
ja nemam problema s hordama. ti?


pekinpoova divlja horda je jedan od mojih 5 omiljenih filmova, ako me to pitaš.
vcucko vcucko 11:12 09.09.2015

Re: ..

Srđan Fuchs
Spiridon
Njeno ime je Petra Lazlo

Kako vreme ide za 4-5 godina ce daleko dogurati.Bice vazna faca u nekoj buducoj propagandnoj, fasistickoj masineriji.Tipa Gebels ...
Bice ono "jel se secas, to je ona sto je sutirala izbeglice".



karakteristicno socijalne gilje, onako madjarsko-staljinisticko shabanske*.

*shaulic, ne bajramovic.


Zaista ne bih da se pridružujem kolektivnoj hajci na potomke Huna, ima ko će. Samo, prva asocijacija na ime: Gavrasov "Music Box", kad Jessica Lange brani oca, matorog Amera, optuženog da je u mladosti bio nestašan. Ono, bacao Jevreje pod led ispod "lanč-hida" i tako to. Zavo se (u filmu) Mike Laszlo.
sokodbuba sokodbuba 11:59 09.09.2015

Re: ..


Naime, u cilju proširenja i samozaštite Carstvo je u svoje okrilje primilo nedovoljno civilizovana plemena koja nisu razumela rimske moralne vrednosti, pravo i red u društvu. Taj je proces trajao sve dok varvara u granicama carstva nije našlo previše da bi tako velika i stara država to mogla da opstane.

Proces propadanja Rimskog carstva je počeo sa gotskim ratovima, a posebno je važan rat koji se odvijao od 377.— 382. na Balkanu, kada su Goti podigli ustanak zbog korupcije i zločina provincijskih zapovednika i guvernera. U leto i jesen 376. godine, desetine hiljada Gota i drugih plemena potražilo je azil od Rimskog carstva zbog rata sa Hunima. Njihov novi vođa i vladar Fritigern (koji je u građanskom ratu koji se prethodno odvijao pobedio gotskog vladara Atanarika, uz intervenciju Rimskog carstva i savezništvo sa imperatorom Valensom, nakon čega je prihvatio i hrišćanstvo, imperatorovu religiju, čime je vremenom zbrisana i gotska kultura) je sa svojim pristalicama potražio od imperatora Valensa azil i dozvolu za prelazak Dunava i naseljavanje na severnim granicama Mezije i Trakije. Vojnik i istoričar iz 4. veka Ammianus Marcellinus je pisao o tome, sačuvan je dobar deo njegovih hronika, a poseban je kao istoričar i pisac po stilu i nepristrasnosti. Valens ih je prihvatio i obećao hranu, zemlju, zaštitu i status rimskih građana ukoliko budu služili kao vojska Rimskom carstvu, ali se to nije ostvarilo. Način na koji su gotske izbeglice tretirane bio je okrutan. Starima i bolesnima prelazak nije dozvoljen, a ostale su smestili u prostor okružen rimskim garnizonima koji su hranom bili dobro snabdeveni. Korumpirani zapovednici su izbeglicama prodavali hranu po enormnim cenama i razbojničkim metodama, mnogi su zbog gladi prodavali decu kao robove za pseće meso. Kada su posledice gladi, iživljavanja i zloupotreba dostigle neviđen stepen, Goti su krenuli na jug, a Fritigern (koji se jedva uspeo spasiti kada su rimski vojnici u jednom trenutku kidnapovali i pobili nekoliko gotskih poglavara) je objavio rat Rimskom carstvu i onda se desila Bitka kod Adrianopolja (danas poznat kao Jedrene) koja se smatra početkom propasti Carstva (mada se to desilo tek hiljadu godina kasnije, kada je Otomanska imperija osvojila Konstantinipolj, pošto je Istočno rimsko carstvo isto što i Zapadno, samo druga administrativna jedinica). Rimljani su bitku izgubili i doživeli strahovite gubitke od kojih se nisu nikada u potpunosti ponovo uspostavili i nikada više nisu bili savršena ratna mašinerija kao pre ove bitke. Imperator Flavius Valens je tu poginuo a nakon poraza je prvi put sa nekim plemenom unutar granica Carstva napravljen mirovni sporazum i savezništvo, Goti su praktično postali samostalni, a mnogi gradovi su im zatim plaćali danak za slobodu ili bili razoreni i opljačkani (imati u vidu da je reč o ''rimskim'' provincijama i rimskim činovnicima, upraviteljima, koji su bili imenovani da obavljaju eksploataciju resursa i obezbeđuju i održavaju ropsku radnu snagu od koje je zavisilo Carstvo).
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:14 09.09.2015

Re: ..

Gavrasov "Music Box", kad Jessica Lange brani oca, matorog Amera, optuženog da je u mladosti bio nestašan. Ono, bacao Jevreje pod led ispod "lanč-hida" i tako to. Zavo se (u filmu) Mike Laszlo.



Branila ga je dok je mislila da su navatali pogresnog coveka (dobrog coveka koji je nju, cerku, odgojio). Kada je saznala da joj otac jeste bio ubica, prijavila ga je sa sve dokazima o njegovoj proslosti. Odlican film.
uros_vozdovac uros_vozdovac 13:00 09.09.2015

Re: ..

Pa nije se baš zasad dobro provela :)

Ima pravde Klik!
princi princi 13:07 09.09.2015

Re: ..

Korumpirani zapovednici su izbeglicama prodavali hranu po enormnim cenama i razbojničkim metodama, mnogi su zbog gladi prodavali decu kao robove za pseće meso. Kada su posledice gladi, iživljavanja i zloupotreba dostigle neviđen stepen, Goti su krenuli na jug, a Fritigern (koji se jedva uspeo spasiti kada su rimski vojnici u jednom trenutku kidnapovali i pobili nekoliko gotskih poglavara) je objavio rat Rimskom carstvu i onda se desila Bitka kod Adrianopolja (danas poznat kao Jedrene) koja se smatra početkom propasti Carstva

А, ал' зато им је Астерикс јебао кеву.
sokodbuba sokodbuba 14:56 09.09.2015

Re: ..


А, ал' зато им је Астерикс јебао кеву.


To je bilo na drugom kraju Carstva, galski ratovi, a Asteriks i Obeliks su istiniti u pogledu istorije kao što je i Alan Ford istinit u pogledu savremene politike, ekonomije i sociologije
maksa83 maksa83 15:04 09.09.2015

Re: ..

To je bilo na drugom kraju Carstva, galski ratovi, a Asteriks i Obeliks su istiniti u pogledu istorije kao što je i Alan Ford istinit u pogledu savremene politike, ekonomije i sociologije

Komadić mene je upravo umro.

Čekajstani... ovo znači da ni Blek Stena nije učestvovao u Ratu za Nezavisnost?

Zagor? Kapetan Miki?

Nešto makar?!
sokodbuba sokodbuba 15:13 09.09.2015

Re: ..


Komadić mene je upravo umro.


Za ovo postoji čak i ime ''A Piece of Me Just Died Guy'' tip koji reaguje na internetu.


Čekajstani... ovo znači da ni Blek Stena nije učestvovao u Ratu za Nezavisnost?

Zagor? Kapetan Miki?

Nešto makar?!


Stripovi, braćo moja, a ne wifi i čitanke.
princi princi 15:30 09.09.2015

Re: ..

Čekajstani... ovo znači da ni Blek Stena nije učestvovao u Ratu za Nezavisnost?

Zagor? Kapetan Miki?

Nešto makar?!

Burazeru, pazi kad je mene zapanjio podatak da je Komandant Mark u stvari bio "wolfer". On, bre, bio americki zaverenik, spijuncina, CIA, minirao imperiju mi. Ti wolferi su, u stvari, bili gadni dzukci (nasi hajduci i uskoci mala deca u poredjenju), odgovorni su za Cypress Hill Massacre kome, inace, ima da zahvalimo za postojanje RCMP (Royal Canadian Mountain Police).

A kleo sam se u coveka. Imao cak i man crush na njega, one siskice, ispod subarice, sav je bio k'o devojcica, da ne kazem Saca.
maksa83 maksa83 15:56 09.09.2015

Re: ..

Za ovo postoji čak i ime ''A Piece of Me Just Died Guy'' tip koji reaguje na internetu.

Znam, nisam hteo da kačim uobičajenu sliku, gadna je.
Stripovi, braćo moja, a ne wifi i čitanke.

Nisam mislio ništa loše (mrzelo me da kucam disklejmer), ja sam rezidentni pajac pa ne obraćaj pažnju, zapravo vrlo cenim tvoje priloge i vrlo mi je zanimljivo to što pišeš.
maksa83 maksa83 15:57 09.09.2015

Re: ..

Burazeru, pazi kad je mene zapanjio podatak da je Komandant Mark u stvari bio "wolfer". On, bre, bio americki zaverenik, spijuncina, CIA, minirao imperiju mi.

Znači kao naš Kraljević Marko (i ime se poklapa!) koji je šatro raznosio Turke na buljuke a zapravo bio poslušni turski vazalčić.
A kleo sam se u coveka. Imao cak i man crush na njega, one siskice, ispod subarice, sav je bio k'o devojcica, da ne kazem Saca.

Znam brate, ništa kao sumrak idola, to rastoči čoveka potpuno.
princi princi 16:05 09.09.2015

Re: ..

zapravo vrlo cenim tvoje priloge i vrlo mi je zanimljivo to što pišeš

Da, da, Sokodbuba je vrlo inteligentna osoba, i ja sam zamjetio. Retko pise (sto je za svaku pohvalu!), ali kad napise to je obicno vrlo pametno.
maksa83 maksa83 16:38 09.09.2015

Re: ..

Da, da, Sokodbuba je vrlo inteligentna osoba, i ja sam zamjetio. Retko pise (sto je za svaku pohvalu!), ali kad napise to je obicno vrlo pametno.

Slažem se.

Nevezano, slastica za tebe: Putin Inspiration

(Znao sam da će taj Ništagram nečemu da posluži kad tad)
princi princi 16:44 09.09.2015

Re: ..

Ова са шубаром је за зид, оно, изнад стола. Мада није лош ни cable crossover. Просто не знам кога више волим, Шацу или Владу (шта ћу кад имам несташно срце).
urbana_gerila urbana_gerila 16:56 09.09.2015

Re: ..

sokodbuba
To je bilo na drugom kraju Carstva, galski ratovi, a Asteriks i Obeliks su istiniti u pogledu istorije kao što je i Alan Ford istinit u pogledu savremene politike, ekonomije i sociologije



jok, ćero, tim burton, čuveni tumač tokova savremenog društva, osmislio je život i priključenija beetlejuicea, edvarda makazorukog, frankenštajnčića, čarlija... kao paradigmu međuljudskih odnosa.

pa, jbt, ovoj današnjoj omladini ništa nije sveto, to, bre, nije ni blasfemija - to je nešto mnogo gore.
a, pajz joj puškicu za pismenu vežbu - skoro da počinjem da razumem istančanu selektivnost istorijske literature ljubeznog brata omege.

(sokodbuba )
emsiemsi emsiemsi 20:16 09.09.2015

Re: ..

Spiridon
Njeno ime je Petra Lazlo

Kako vreme ide za 4-5 godina ce daleko dogurati.Bice vazna faca u nekoj buducoj propagandnoj, fasistickoj masineriji.Tipa Gebels ...
Bice ono "jel se secas, to je ona sto je sutirala izbeglice".


Како год да се дотична зове, она је једно одвратно нацистичко ђубре.
JJ Beba JJ Beba 20:59 09.09.2015

Re: ..

pekinpoova divlja horda



najbolji kaubojski ever
Milan Novković Milan Novković 21:55 09.09.2015

Re: ..

rezidentni pajac



urbana_gerila urbana_gerila 22:15 09.09.2015

Re: ..

JJ Beba
pekinpoova divlja horda



najbolji kaubojski ever





najbolji!

"čak i najgori među nama žele da ponovo budu deca, a najgori među najgorima to najviše i žele" i "osećaj časti u ćorsokaku" - bile su pekinpoove smernice.

samo su pravi muškarci izistinski romantični, nadodala bi moja malenkost...
blogovatelj blogovatelj 23:06 09.09.2015

Re: ..

Nešto makar?!


Komandant Mark. Francuz koji se borio za otcepljenje Kvebeka od mrske imperije. Uspeo je samo SAD da otcepi, Kvebek mu crveni mundiri nisu dali.

PS.

Autor me odbanovao posle nekoliko godina. Ha!
blogovatelj blogovatelj 23:10 09.09.2015

Re: ..

RCMP (Royal Canadian Mountain Police).


Mounted.

Mounted inače znači konjička.
Na francuskom je Gendarmerie royale du Canada (GRC)
blogovatelj blogovatelj 23:11 09.09.2015

Re: ..

A kleo sam se u coveka. Imao cak i man crush na njega, one siskice, ispod subarice, sav je bio k'o devojcica, da ne kazem Saca.


Ali ga je Beti uvek držala na kratkoj uzdi. Kad se ona pojavi, sav se ubibi.
princi princi 23:12 09.09.2015

Re: ..

Autor me odbanovao posle nekoliko godina. Ha!

Alal vera! Čekaj, kod koga smo na blogu? Kod Šace ili Krleta? Ako je kod Šace, to me čudi. ŠTo se tiče Krleta on me banuje svako malo, ono sigurica.
maksa83 maksa83 23:32 09.09.2015

Re: ..

Više kao:

blogovatelj blogovatelj 02:42 10.09.2015

Re: ..

Alal vera! Čekaj, kod koga smo na blogu? Kod Šace ili Krleta? Ako je kod Šace, to me čudi. ŠTo se tiče Krleta on me banuje svako malo, ono sigurica.


Mislim da sam jedini koga je autor bloga banovao a sa temom sam se i te kako slagao sa njim. Bio je to "Jer vi ste profesori" blog.
Banovao je frihenda, na šta sam mu napomenuo da je to intelektualno inferiorno, što ga je veoma pogodilo. Smesta me je eliminisao na par godina. Krlo bar banuje jedan blog.
Izgleda da je shvatio magičnu moć klika čitalaca. Najpre je krenuo sa odbanivanjima, pa sad koristi "2 u 1" metodu. Klikneš ovde, a klikneš i na drugi njegov blog.
Krlo kao prevejani medijski manipulant to zna odavno, zato blokira jednokratno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:42 10.09.2015

Re: ..

Stripovi, braćo moja, a ne wifi i čitanke.


а у бре, Битлђус, ала си се уозбиљила, знаш ли ти да је научно доказано да чове(чици)ку излазе боре и седи бркови од озбиљлука?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 10.09.2015

овако то Срби раде



коначно ћу моћи да улазим у Ал Аксу а да ме не пропуштају кроз топлог зеку браћа Арапи јербо сам Србин! хвала нашој Милицији!
tyson tyson 16:57 10.09.2015

Re: овако то Срби раде

хвала нашој Милицији!

A narečeni policajac je Albanac


predatortz predatortz 17:04 10.09.2015

Re: овако то Срби раде

tyson
хвала нашој Милицији!

A narečeni policajac je Albanac




Narečeni policajac je lojalni građanin Republike Srbije i, očigledno, ljudina!
tyson tyson 17:52 10.09.2015

Re: овако то Срби раде

Narečeni policajac je lojalni građanin Republike Srbije i, očigledno, ljudina!

Na stranu to; obrati pažnju na naslov komentara


Sepulturero Sepulturero 19:43 10.09.2015

Re: ..

blogovatelj
RCMP (Royal Canadian Mountain Police).


Mounted.

Mounted inače znači konjička.
Na francuskom je Gendarmerie royale du Canada (GRC)


Ови?
isidora.k isidora.k 23:36 10.09.2015

Re: овако то Срби раде




a ovako Danci




a ovako kancelarka
alselone alselone 07:45 09.09.2015

Kakve su ovo glupe fore?

A za posledn ju recenicu, koaj je ovoga puta ključna, kliknite ovde.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 08:03 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

nekom glupe, nekom nisu. kome jesu nek ne klikće. meni je to jedini način da pratim ko i gde čita ono sto sam napisao, a to je jedina satifakcija koju imam od svog pisanja, a pišem dosta, veđ godinama, nikada za novac.
inače tako planiram da radim u buducnosti uvek, pa vas molim, da ako vam ne prija, izbegavate da čitate ono što pišem. tako ćemo ostati prijatelji zauvek.
princi princi 08:09 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

alselone
A za posledn ju recenicu, koaj je ovoga puta ključna, kliknite ovde.

To se devojčica u Šaci igra s nama. Zavodi nas.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 08:11 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

e, a saću da te banujem zato što sam tako u mogućnosti.

u stvari neću, moć je u tome da možeš, a mrzi te.
alselone alselone 08:36 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

To se devojčica u Šaci igra s nama. Zavodi nas.


Pa da, to je onaj novi stil Blic i Kurir novinarstva, kada neizvesnost u naslovu ili tekstu treba da te natera da kliknes dalje. Nesto u stilu "skinuo sam joj gace i evo sta se dogodilo" ((r) Dulniker).
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 08:41 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

a da ti malo svoju mamu porediš s kurirom?
posle se pita onaj goispodin zašto neću da se uplićem u komentarisanje.
to je zbog onih malobrojnih koji ne znaju osnovne postulate pristojnosti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:51 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Dejan Tiago Stanković
e, a saću da te banujem zato što sam tako u mogućnosti.



ma jok, bices kao Krstic onda, on je ostao poslednji slepac koji banuje ovde, on i tadicevsko drustvance. prozivaju te becari, mo'sh misliti!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 08:53 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

posle poređenja s krletom i kurir mi je dobar.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:57 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Dejan Tiago Stanković
posle se pita onaj goispodin zašto neću da se uplićem u komentarisanje.

Не, то те нисам питао. Рекао сам ти да је то твоје основно људско право. Само, пре тога да објавиш цео текст, а не, џукачки, пасус или два из њега. Па си ти помало послушао, и сад објављујеш цео текст, осим последње реченице. Да изгледа, као -- нисам те послушао, а у ствари -- јесам.

Као дете.
Тоје лепо, господине Станковићу, када сачувате дете у себи.
tess tess 09:03 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

posle poređenja s krletom i kurir mi je dobar.

Duhovito. :)
alselone alselone 09:04 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

A za posledn ju recenicu, koaj je ovoga puta ključna, kliknite ovde.


http://www.kurir.rs/zabava/ludi-svet/devojka-je-bila-pijana-a-ono-sto-je-ovaj-momak-uradio-pred-kamerama-ostavice-vas-bez-reci-clanak-1924501


http://stil.kurir.rs/porodica/stiv-dzobs-nije-dozvoljavao-svojoj-deci-da-koriste-tablete-i-ajfone-razlog-ce-vas-oduseviti


http://stil.kurir.rs/medicina/pila-je-tri-litra-vode-dnevno-samo-nedelju-dana-rezultati-je-odusevili


http://stil.kurir.rs/lifestyle/strogo-cuvana-tajna-svih-vremena-ako-ovo-shvatite-ostvarice-vam-se-sve-sto-zelite
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 09:04 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

jel džukački uvreda? jel to zato što sam iz mešanog braka?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 09:06 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

alselone, koliko si ti jedan dosadan čovek!
samo ti piši, ko neće da te čita, ne mora.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:13 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Dejan Tiago Stanković
jel džukački uvreda? jel to zato što sam iz mešanog braka?

Ех, сад... Није био нежан, али је, зато, био тачан, прецизан. Дао Вам је и примере.
Али, извините господине Станковићу, мени ово није нимало интересантно за расправу. Било би то као да сам се вратио у основну школу и с неком с кикакама морам да причам о скупљању салвета, да бих јој се допао.

А нико нема ништа против мешовитог брака. Уосталом, најпопуларнији је онај мушко-женски.
urbana_gerila urbana_gerila 09:15 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Dejan Tiago Stanković
a da ti malo svoju mamu porediš s kurirom?
posle se pita onaj goispodin zašto neću da se uplićem u komentarisanje.
to je zbog onih malobrojnih koji ne znaju osnovne postulate pristojnosti.


bez ikakve namere da učestvujem u polemici oko smislenosti klika, čisto fenomenološki:

kako se pominjanje nečije mame u kontekstu u kome si ti to uradio - uklapa u osnovne postulate pristojnosti?

da budem sasvim konkretan - ja za to udaram u glavu bez zadrške, znači li to da sam nepristojan?
princi princi 09:16 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Dejan Tiago Stanković
e, a saću da te banujem zato što sam tako u mogućnosti.

u stvari neću, moć je u tome da možeš, a mrzi te.

Сине, Шаца аикидока. Овладава зен техникама.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:22 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

urbana_gerila


da budem sasvim konkretan - ja za to udaram u glavu bez zadrške, znači li to da sam nepristojan?


значи да си табаџија, let me guess - Taшмајданац?
urbana_gerila urbana_gerila 09:27 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Srđan Fuchs
urbana_gerila


da budem sasvim konkretan - ja za to udaram u glavu bez zadrške, znači li to da sam nepristojan?


значи да си табаџија, let me guess - Taшмајданац?


majok, bro - to samo ima veze sa tim da se maniri proistekli iz dobrog kućnog vaspitanja ne primenjuju na one koji ih nemaju, i koji se očas posla na njih pozivaju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:35 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

ма вре, искулиранж, шта се сада сваки час живцира неко. и ти помени курира и смећа, не ваља врага помињати, тако се призива у кућу, тако је говорила моја прабака, православна хришћанка Даница, заснивач породичне присутности у Београду почетком прошлог века. када сам код почетка прошлог века, разочарах се јуче када дознах да Врањанка није српска, већ египћанска мелодија, из задимљених сокака Каира тог доба (пре нег је Шејтан дошо). Врањанка је тек из 1972.?

Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 09:41 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

ja vidim ti mene znas privatno, a ja nemam pojma ko si. ali si duhovit, izuva.
urbana_gerila urbana_gerila 09:42 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Srđan Fuchs
када сам код почетка прошлог века, разочарах се јуче када дознах да Врањанка није српска, већ египћанска мелодија, из задимљених сокака Каира тог доба (пре нег је Шејтан дошо). Врањанка је тек из 1972.?





melodija je grčka, tako grci nazivaju egipćanke muslimanke...

a naša vranjanka je, ako se dobro sećam tv emisije o tome, iz 1973...
princi princi 09:45 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

Dejan Tiago Stanković
ja vidim ti mene znas privatno, a ja nemam pojma ko si. ali si duhovit, izuva.

Пази кад се потпуно слажем. Сваки покушај карикирања тебе бледи у поређењу са оригиналом. Тебе само треба видети и чути.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 09:57 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

hahahhaaha, komino, pa ti se nista nisi izmenio od gimnazije. isti prepoznatljivi stil! :)
st.jepan st.jepan 10:27 09.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

ja vidim ti mene znas privatno, a ja nemam pojma ko si.

alselone alselone 07:59 10.09.2015

Re: Kakve su ovo glupe fore?

http://zena.blic.rs/Zdravlje/35557/Sta-se-dogodi-kada-stavite-beli-luk-u-uvo
berman berman 07:55 09.09.2015

mitteleuropska uljudba

Ono što mene čudi je što se glede ovog "antemuralis christanum" događaja nije oglasio Nenad Čanak.LSDV je uvijek tvrdio da oni baštine srednjeeuropske vrijednote pojačane partizanštinom.Čak štaviše da jamačno i bezodvlačno daju prednost mađarskoj kulturi suprotiva srpskome ksenofobičnom divljaštvu. Dakle Nenade ,mikrofon je vaš.Očekujemo jednu prigodnu srednjeeuropsku autošovinističku kritiku. Igen?
yugaya yugaya 22:00 10.09.2015

Re: mitteleuropska uljudba

Evo ti odgovor koji odslikava većinu ljudi kojima je mađarska kultura domaća. Ovo je verzija na engleskom jeziku, čisto da se i ti informišeš o stanju u Mađarskoj isto kao i srpski mediji koji pored 300 000 maternjih govornika u Srbiji vesti iz Mađarske štancuju ovih dana tako što originalnu vest dostupnu na mađarskom jeziku prevode na srpski sa engleskog prevoda:

A friend of mine asked why I started streaming all the information about the refugee crisis in Hungary, specifically why I can't be more positive in my portrayal, why am I casting Hungary in a bad light for the world to see. I think the world news about the Hungarian government's handling of the refugee crisis is what's casting the negative light; in my posts, I try to share the positive as well, highlighting the amazing humanitarian work organized by volunteers.

Here is my response to why I don't have a more positive attitude publicly about Hungary, here is what I replied to my friend:

I am DONE with the positive attitude about what's going on politically in Hungary. Hungarian politics and the current government's chokehold on it, their systematic erosion of democratic institutions, the values they represent - these are not my values, I consider them a travesty. You can say this refugee crisis was the last drop in the bucket, the thing that pushed me from silently shaking my head in disapproval to vocally condemning what's going on. I love Hungary, and I love my Hungarian friends. The purpose of my sharing the info I have been is to call attention to what's going on. Yes, all of Europe is struggling under the influx of the refugees, even governments which were more prepared. Does not excuse the way ours behaved. Yes, extremist terrorists may be coming in with the refugees. Not an excuse to neglect or abuse the hundreds of thousands fleeing the exact same terrorists and their regime. I realize that this is a complex situation with huge ramifications for the future of not just Europe, but the entire world. Let's handle it with humanitarian and (what I thought were) pan-European values, looking past borders and at the greatest good to the greatest number of people.

As a Hungarian, I'd like to publicly apologize for the shitty things my country's government and some of my countrymen are doing to the refugees. I'd also like to add that I am SO PROUD of the many volunteers who donate their time, money and energy to organize humanitarian aid to these same refugees (everything from shelter, food, clothes, medical care, logisticsl help) with ZERO support from the Hungarian government OR Hungarian churches. The volunteers are single-handedly responsible for funding, organizing and delivering practically all the aid in the country. It's a massive effort and they are doing it!
berman berman 07:59 09.09.2015

prezir

a što se šutanja tiče , meni daleko groznije i bolnije od tih udaraca djeluje ova sanitarna maska preko lica, jebote ko da su kužni.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 08:04 09.09.2015

Re: prezir

to sam i ja primetio ali sam pomislio, mozda je zena gripozna, pa nece da im prenese zarazu. ne treba polaziti od pretpostavke da su ljudi zli.
berman berman 08:46 09.09.2015

Re: prezir

Dejan Tiago Stanković
to sam i ja primetio ali sam pomislio, mozda je zena gripozna, pa nece da im prenese zarazu. ne treba polaziti od pretpostavke da su ljudi zli.
a šutala ih je da im namjesti zglobove iz milosrđa,,
žešće su se ovi honvedovci i hortijevci natripovali još dok su imali kalašnjikove sa drvenim ručkama , a mnogi bogami od njih doživjeli su pad berlinskog zida ko pad trijanona . a onda ih je zadesila šizofrenija između eu para i merkantilizma .... kad pare presahnu eto Mikloša Hortija
rade.radumilo rade.radumilo 10:53 09.09.2015

Re: prezir

još dok su imali kalašnjikove sa drvenim ručkama


Ja sam još u doba petokrake krstario istočnom Evropom. Jedino sam za njihove i SSSR graničare dobijao upozorenja. Od drugih koji su putovali tuda i od naše "službe." Za one druge, da vodim računa i da se ne zahebavam jer su smrtno ozbiljni likovi. Za njih: da su stoka koja voli da se iživljava.
yugaya yugaya 21:24 10.09.2015

Re: prezir

žešće su se ovi honvedovci i hortijevci natripovali još dok su imali kalašnjikove sa drvenim ručkama , a mnogi bogami od njih doživjeli su pad berlinskog zida ko pad trijanona . a onda ih je zadesila šizofrenija između eu para i merkantilizma .... kad pare presahnu eto Mikloša Hortija


Hvala na ovako iscrpnoj kolektivnoj dijagnozi.

sokodbuba sokodbuba 13:17 12.09.2015

Re: prezir

mariopan mariopan 08:05 09.09.2015

..

Десовјетизација и денацификација?

Западно царство је настало и даље почива на пљачки, на костима робова, и траје, и дан данас тако што искоришћава ресурсе земаља које нису у стању да се од те пљачке одбране.

Земље поскомунистичког периода нису примљене у ЕУ "у тренутку слабости" већ као припрема за пљачку ресурса из земаља које се у једном тренутку не буду могле одбранити.

ТО царство зла и треба да пропадне.

Денацификација те "цивилизоване" Европе никад се није десила, само није тако очигледна.

Пропагандом се пришива земљама које се не дају покорити и опљачкати, већ према потреби.

И ми смо били " геноцидна, фашистичка, силоватељска, кољачка....". нација када им је то требало.

Сад све сслушамо шта нам Господари нареде.
Сад смо фини и цивилизовани...шта све бомбе могу да ураде, за тили час цивилизују целе народе.

Едит

Заборавих да кажем да ми се поређење са Римским царство допало и текст је одличан....само ми је засметало ово пришивање нацизма посткомунистичким земљама, то није ни тачно ни праведно.
predatortz predatortz 08:41 09.09.2015

Re: ..

.само ми је засметало ово пришивање нацизма посткомунистичким земљама, то није ни тачно ни праведно.


Ja to nisam tako doživeo. U tim zemljama nacizam je bio prirodno stanje stvari, iz srca i duše prihvaćen. Komunizam im je bio nametnut! Sad se i meni, kao žestokom antikomunisti, čini da je bio nedovoljno brutalan jer nije iskorenio duh nacizma u tim zemljama!
milojep milojep 09:19 09.09.2015

Re: ..

U tim zemljama nacizam je bio prirodno stanje stvari, iz srca i duše prihvaćen.


To je 'ono' kada na All England Club-u ogromna većina navija za Federera ili bolje rečeno protiv Đokovića!
Oni nisu ni svesni (...iz srca i duše...) toga šta su! Njima je normalno stanje stvari da budu protiv istočnih evropljana bilo da su autsajderi kao eto Djoković 2007,8,9 protiv Federera, bilo sada kada je favorit!
Bagra!!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 09.09.2015

Re: ..

predatortz


Ja to nisam tako doživeo. U tim zemljama nacizam je bio prirodno stanje stvari, iz srca i duše prihvaćen. Komunizam im je bio nametnut! Sad se i meni, kao žestokom antikomunisti, čini da je bio nedovoljno brutalan jer nije iskorenio duh nacizma u tim zemljama!


па и код нас (србија, мада има и у израелу) се врнуо, срећом, засад је још само на маргини. орбан има већ читав фајл нацошких испада - паљење центра Пеште, дивљања хорди навијачких у Ференцварошу, па ово сада.
mariopan mariopan 09:43 09.09.2015

Re: ..

predatortz
.само ми је засметало ово пришивање нацизма посткомунистичким земљама, то није ни тачно ни праведно.


Ja to nisam tako doživeo. U tim zemljama nacizam je bio prirodno stanje stvari, iz srca i duše prihvaćen. Komunizam im je bio nametnut! Sad se i meni, kao žestokom antikomunisti, čini da je bio nedovoljno brutalan jer nije iskorenio duh nacizma u tim zemljama!

Тај дух се, бојим се, не може искоренити, само се може пригушити и држати под контролом законима а искорењивати васпитањем? Ако се тако тешко искорењује можда је природни део људског бића, нека врста атавизма?
Па у одређеним ситуацијама избије у свој силини, направи огромну штету па се притаји до следеће прилике.
Нагађам..

Требало би онда да су те денацификоване земље боље од других, да не изазивају ратове и не пљачкају туђе земље?
То би требало да им је поен више на скали цивилизације?
Да ли је?
Како год, можда си и у праву. Ако јеси онда ми имамо добар изговор зашто смо овакви - уоропастили нас комунисти. Ок.

Али, када говоримо о овом егзодусу....ову несрећу светских размера нису проузроковале земље посткомунистичког блока већ врло цивилизоване, денацификоване (?) и као такве, требало би да су у свему боље од некадашњих комунистичких земаља?
А нису.
Који би био њихов изговор за то што раде?

Шта је њих уоропастило?

Едит

Исправила у првој реченици " не може искоренити".. грешком нисам написала " не".
milojep milojep 10:07 09.09.2015

Re: ..

Шта је њих уоропастило?


Njih nije ništa upropastilo! Oni su uvek bili takvi. Potomci varvarskih plemena. I tu se nalazi upravo pravo pitanje! Da li se vrednosti civilizacije nalaze u manirima,standardu pa i normama ili u onome duhovnom gde se odnos dobrog i lošeg oseća a ne samo propisuje...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana