Istorija| Jubileji

Лекције из историје

Predrag Brajovic RSS / 16.09.2015. u 22:27
гост аутор: историја
 
Refugees.jpg 
     Овако је било новембра 1956. године, када су мађарске избеглице прелазиле аустријску границу. Њих скоро 200.000  побегло је из земље у страху од одмазде руских власти, које су са 17 дивизија успеле да угуше  побуну против комунистичког мађарског сателитског режима. Логори за избеглице, из којих су они кретали даље у свет, налазили су се у Аустрији. Мађарски народ никад није заборавио то своје страдање. У близини мађарског парламента избеглицама је подигнут споменик од мермера, приказ две нејасне људске фигуре које израњају и ослобађају се из црног камена. 
      Тако сам, барем, ја тај споменик упамтио. 
 


Komentari (529)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:45 20.09.2015

Re: boleS

princi
Da, pitanje je koliko je ovo igranje statistikom i tabelama genuine, tj koliko odgovara istini.

Верујем да јесте, јер се UHCR и Made in Germany подаци мање више слажу.
princi princi 09:41 20.09.2015

Re: boleS

Predrag Brajovic
princi
Da, pitanje je koliko je ovo igranje statistikom i tabelama genuine, tj koliko odgovara istini.

Верујем да јесте, јер се UHCR и Made in Germany подаци мање више слажу.


Tjah, ne znam. Kažu da je jedan od glavnih kandidata za predsedavajućeg UNHCRa ova danska ministarka za socijalna pitanja koja se posebno isticala svojim fašističkim izjavama i ponašanjem. Kažem, voleo bih i verujem da su Nemci genuine u svojim namerama da pomognu unesrećenima, ali imam utisak da mnogi drugi samo paradiraju.
omega68 omega68 12:14 19.09.2015

Ребус

Ко то иде из Србије, кроз Србију у Србију?
isidora.k isidora.k 14:53 19.09.2015

Evropska Siraza




Madžarska teško optužuje Hrvatsku 'Izneverili ste Europu!' ( Zoltan Kovacs PR Viktora od Ugarske )

Nije bilo dogovora s Madžarskom. Naterali smo ih da prime izbeglice, to ćemo raditi i dalje. Stožeri za histeriju rade punom parom. (premijer Milanović na "križnom putu" sa figom u džepu)

Uživo: Za kartu iz Beograda 200, za taksi od Šida do kukuruza 20 eura .
Puštanjem migranata bez kontrole, premijer je dopustio povredu suvereniteta zemlje za koju se može tražiti i kaznena odgovornost. ( Andrija Hebrang PR Kolinde od NATO )

Four out of five migrants are NOT from Syria: EU figures expose the 'lie' that the majority of refugees are fleeing war zone.
Ne vidim da je to tako veliki problem kao što vide svi drugi na velikoj kugli zemaljskoj. Nemaju šta drugo da pišu pa plaše ljude raznim brojkama i teorijama, kao da se ne radi o ljudima nego vanzemaljcima. Mi nemamo problem s tim i dobro tretiramo te. (Aleksandar Vučić)




Uživo: Uhapšen američki TV snimatelj
Poslao sam Orbanu poruku da otvori autoput. Pogledajte danas koliko imamo onih koji su izbegli koji su na važnim mestima u državi. Moja porodica je izbeglička, a ja sam sada predsednik Vlade.(Aleksandar Vučić)

Nemački sistem socijalne zaštite i pre migrantske krize trpeo je veliki pritisak, pa je bivši logor Dahau nedaleko od Minhena, za pedestak najranjivijih, beskućnika i izbeglica, postao novi dom. ( RTS)
Milion izbeglica za Evropu ne bi trebalo da je problem.(Aleksandar Vučić)

Arapi uplatili 20 miliona evra za Beograd na vodi! (Kurir)

Vučić u čudu.




Ivica zvani "Čerčil" i Miša zvani "El Čapo"

U skladu sa tim, vodiću se interesima države i naroda. (Aleksandar Vučić)




Kada se vratio iz Amerike, nigde nije video u medijima o njegovom susretu sa Bajdenom i Kerijem, svuda samo Stanije.

MUP će do večeras doneti odluku vezanu za održavanje parade homoseksualaca. Ja svakako neću prisustvovati tim paradamam nisam bio prošle godine, neću ni ove, a sigurno neću ni sledeće, što kao predstavnik Vlade, što kao građanin. Imam druga posla u to vreme.( Aleksandar Vučić)




Nema više trenerki i zlatnih lanaca, ali ima starleta i tetoviranih političara! Nisam se libio pisati o direktnoj saradnji policije i kriminala! Kako stvari stoje, verovatno ću imati materijala i za treći nastavak. Novcem upravljaju političari, to je tragedija običnom čoveku .(novinar Tufegdžić)
bene_geserit bene_geserit 05:45 20.09.2015

Znaci nista od izbora

A Vucic je bas planirao da ih raspise.
Nisam bas siguran sa kojim ciljem.
Sad kada bi ih raspisao, prva partija koja predlozi madjarsko-bugarsku metodu za nelegalne imigrante (malo zidovi, malo vojska) bi ga oduvala.
Nista mu tu medijski spinovi ne bi pomogli. Ljudi kao i uvek glasaju vodjeni strahom.

Pri cemu naravno, tesko da bi to bilo resenje.
1. Mi smo toliko nesposobni, da bi bili nesposobni i da zatvorimo granicu (verovatno bi samo prolazak nelegalnim imigrantima postao skuplji, sto bi smanjilo njihov broj a i to je pitanje koliko)
2. Jednom kada nelegalni imigranti udju na tvoju teritoriju, imate jedan zajednicki interes a to je da sto pre prodju kroz Srbiju i odu dalje na sever. Kada bi probali da vratimo neke na jug, shvatili bi da smo i za to nesposobni.
3. Srecom hrvati su takodje prilicno nesposobni i imaju na vlasti slicne mentole, tako da nema mnogo sanse da oni efikasno zatvore granicu. Mada jednom kada broj nelegalnih imigranata dostigne kritican broj, a protok na dalje se smanji mozda budu primorani da budu efikasniji.
4. Rumuni su upravo odrzali vezbu za slucaj da nelegalni imigranti, trazeci alternativne puteve krenu preko njih. Generalno, oni su takodje nesposobni, ali su male sanse da se to desi.

Sve u svemu ono sto Vucic trenutno radi (osim dela gde se pravi mnogo human i trlja nos onima koji stvarno podnose teret na svojim ledjima) nece da ima mnogo drugaciji ishod u odnosu na neku drugaciju vladu koja bi posla primerom madjara i bugara. Ali samo iz razloga sto smo nesposobni.
princi princi 06:46 20.09.2015

Jebeš ga

ima nade!
nowhereman nowhereman 16:53 20.09.2015

Сеобе


nowhereman nowhereman 16:57 20.09.2015

Re: Сеобе


Autor: Slaviša Savić
apostata apostata 20:22 20.09.2015

A u to vrijeme

Šarli i dalje stoji na prvoj liniji fronta širenja novinarskih sloboda:


49 41 49 41 14:39 21.09.2015

Prutkov

Ona mi je predavala u osn. crtanje, njen muz Likovno vaspitanje i istoriju umetnosti.

Oboje izbeglice (pre/posle) oktobarske revolucije. Dosli kao decak i devojcica - izbeglice.

Julije Hodak, komsija; saradnik na poslu - dosao kao dvogodisnji decak iz Ceske sa starijim bratom i roditeljima - pred invazijom Ceske.

Iako stariji od mene, mnogo puta mi je "nabio na nos" - da ja nisam ni pola Srbina; koliki je on.

Zavrsio kao izbeglica - drugi put na severu francuske; kod Kalea kada smo se culi poslednji put telefonom.

Takvih primera sijaset u secanju, iz sopstvenog okruzenja.

P.S.
Grabis dete od 6 meseci; saljes ga iz pakla koji tek pocinje.
Kasnije, te sustigne osetis debelo kletvu na sopstvenoj kozi.
- Dabogda imao, pa nemao.

petargli petargli 15:11 21.09.2015

jos jedna lekcija

Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju
predatortz predatortz 15:58 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

petargli
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju



Zar je ovo nekom neočekivana vest?
Teza o 'sanitarnom koridoru' nije baš nova stvar.
Naivni su verovali da smo opet najpametniji... Zamalo da zaboravim - i najhumaniji!
urbana_gerila urbana_gerila 15:58 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

petargli
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju


koji si ti entuzijasta.
nadam se da to radiš bez viška emocija - isključivo kako bi budali pokazao da je budala epskih razmera...
freehand freehand 16:42 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

petargli
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju

Ergo - da se na granicu sa Makedonijom postavi zid od osam metara, kroz njega pusti struja, iza njega sto metara minskih polja a da se puca bez upozorenja na sve šro pokuša da prođe a da se napravi dodatni rezervni plan za slučaj da prethodni ne bude dovoljno efikasan.
Ili si ti u vidu imao neko drugo rešenje za razliku od nas lažnih humanista?
anonymous anonymous 16:47 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija


predatortz
16:58 21.09.2015
Re: jos jedna lekcija
petargli
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju



urbana_gerila
16:58 21.09.2015
Re: jos jedna lekcija
petargli
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju


koji si ti entuzijasta.
nadam se da to radiš bez viška emocija - isključivo kako bi budali pokazao da je budala epskih razmera...


freehand
17:42 21.09.2015 / *novo
Re: jos jedna lekcija
petargli
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju

Ergo - da se na granicu sa Makedonijom postavi zid od osam metara, kroz njega pusti struja, iza njega sto metara minskih polja a da se puca bez upozorenja na sve šro pokuša da prođe a da se3 napravi dodatni rezervni plan za slučaj da prethodni ne bude dovoljno efikasan.
Ili si ti u vidu imao neko drugo rešenje za razliku od nas lažnih humanista?


petargli
16:11 21.09.2015
jos jedna lekcija
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju



Da li se to meni čini , ...

....da vi pokušavate da dokažete da Braja nije u pravu ....???







princi princi 16:54 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
petargli
Evo Brajovicu jos jedne lekcije - EK: Zemlje EU mogu vraćati izbeglice u Srbiju

Ergo - da se na granicu sa Makedonijom postavi zid od osam metara, kroz njega pusti struja, iza njega sto metara minskih polja a da se puca bez upozorenja na sve šro pokuša da prođe a da se napravi dodatni rezervni plan za slučaj da prethodni ne bude dovoljno efikasan.
Ili si ti u vidu imao neko drugo rešenje za razliku od nas lažnih humanista?

Може и ХААРПом. Спржиш их одмах на лицу места. Не знам какво је решење са становишта carbon footprinta. Јбг, ко им је крив кад су муслимани...
freehand freehand 17:03 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Da li se to meni čini , ...

....da vi pokušavate da dokažete da Braja nije u pravu ....???

Ne znam kako si mene zgurao u ovaj niz, ali ne.
predatortz predatortz 17:06 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Da li se to meni čini , ...

....da vi pokušavate da dokažete da Braja nije u pravu ....???


Ne, ja hoću da kažem da mi nismo izvukli pouke iz vlastite istorije.
Padamo konstantno zbog nerazumevanja jedne lekcije. Nepozvani trpamo nos u stvari koje nadmašuju naše kapacitete. Ponosni na svoju glupost, delimo moralne lekcije drugima. Posle, pred istim klečimo na kolenima i cvilimo za pomoć...
anonymous anonymous 17:08 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Da li se to meni čini , ...

....da vi pokušavate da dokažete da Braja nije u pravu ....???

Ne znam kako si mene zgurao u ovaj niz, ali ne.



Izvini Free , ako sam pogrešio ....

Učinilo mi se .....


Ps.ionako je .....mala šala.


petargli petargli 17:13 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Ergo - da se na granicu sa Makedonijom postavi zid od osam metara, kroz njega pusti struja, iza njega sto metara minskih polja a da se puca bez upozorenja na sve šro pokuša da prođe a da se napravi dodatni rezervni plan za slučaj da prethodni ne bude dovoljno efikasan.
Ili si ti u vidu imao neko drugo rešenje za razliku od nas lažnih humanista?

Kakav sadisticki scenario, pa ovo ni "laznom humanisti"(?!) ne bi palo na pamet!

Nisam imao u vidu nikakvo resenje, samo sad primetio jos jednu (istorijsku) lekciju ... Nego, ko ste to vi - "lazni humanisti"? Griza savesti u pitanju ili nesto drugo ...
urbana_gerila urbana_gerila 17:13 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

anonymous
Da li se to meni čini , ...
....da vi pokušavate da dokažete da Braja nije u pravu ....???


jokja, šta sam imao da kažem - napisao sam doslovce, ne samo u tom komentaru.
freehand freehand 17:17 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Ne, ja hoću da kažem da mi nismo izvukli pouke iz vlastite istorije.

Na koji deo "naše istorije" konkretno misliš? Dolazak na Balkan, vekovnu bežaniju pred Turcima? Bežaniju pred Nemcima do plave grobnice i Krfa 1915.? Što smo se sto godina hvalili tretmanom austrijskih zarobljenika u tom prvom svetskom ratu?
A kao najveću glupost to što umesto da smo lepo kao pametna braća postavili barikade kao u Bosanskom Brodu - pustili smo kolonu iz Krajine da uđe u Srbiju?
Jel na te istorijske lekcije i gluposti misliš?
Nego bodljikavu žuicu na granicu, bacače plamena na gotovs pa proviri (crni) majčin sine!
predatortz predatortz 17:21 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija



.
Ergo - da se na granicu sa Makedonijom postavi zid od osam metara, kroz njega pusti struja, iza njega sto metara minskih polja a da se puca bez upozorenja na sve šro pokuša da prođe a da se napravi dodatni rezervni plan za slučaj da prethodni ne bude dovoljno efikasan.


Nego bodljikavu žuicu na granicu, bacače plamena na gotovs pa proviri (crni) majčin sine!


Imaš li još nekih prikrivenih sadističkih fantazija, ili završavamo citiranim?
freehand freehand 17:23 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Kakav sadisticki scenario, pa ovo ni "laznom humanisti"(?!) ne bi pao na pamet!

Super, daj onda nešto što ti je palo na pamet a država Srbija u ovoj situaciji ne radi no bi ti bolje.

Nisam imao u vidu nikakvo resenje, samo sad primetio jos jednu (istorijsku) lekciju ... Nego, ko ste to vi "lazni humanisti"? Griza savesti u pitanju ili nesto drugo ...

Izvini, koja je to konkretno istorijska lekcija? I još jednom - šta je alternativa ovome što država radi?
I da, griža savesti je u pitanju zbog izdaje svetih srpskih principa. mada ne mogu da se setim baš koji su to... Jel možeš ti da mi pomogneš - koje su to vrednosti u koje se kunemo a da sam ih ja - pošto se generalno sa Brajovićem u pristupu problemu izbeglica slažem - pogazio i oskrnavio za razliku od trezvenih i pametnih ljudi zdravog razuma?
freehand freehand 17:24 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz


.
Ergo - da se na granicu sa Makedonijom postavi zid od osam metara, kroz njega pusti struja, iza njega sto metara minskih polja a da se puca bez upozorenja na sve šro pokuša da prođe a da se napravi dodatni rezervni plan za slučaj da prethodni ne bude dovoljno efikasan.


Nego bodljikavu žuicu na granicu, bacače plamena na gotovs pa proviri (crni) majčin sine!


Imaš li još nekih prikrivenih sadističkih fantazija, ili završavamo citiranim?

Imam, nego ne smem da ih izreknem. Ajd sad ti tvoje, ove što stoje iza soljenja pameti? Ja sam ti, priznajem, ukrao ovu sa zidom, ali daj da čujem šta ti imaš u vidu ako pokušaju da taj zid preskoče?
predatortz predatortz 17:31 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Imama, nego ne smem da ih izreknem.


Ne znam šta da ti kažem... Možda je bolje da pustiš da to izađe iz tebe.

Ja sam ti, priznajem, ukrao ovu sa zidom, ali daj da čujem šta ti imaš u vidu ako pokušaju da taj zid preskoče?


Sad ga neće preskakati. Biće vraćeni vozovima i klimatizovanim autobusima. A onda ćemo ih mi morati prebacivati preko nekih drugih zidova...
freehand freehand 17:32 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Sad ga neće preskakati. Biće vraćeni vozovima i klimatizovanim autobusima. A onda ćemo ih mi morati prebacivati preko nekih drugih zidova...

A sve bi bilo drugačije da smo...?
predatortz predatortz 17:34 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Sad ga neće preskakati. Biće vraćeni vozovima i klimatizovanim autobusima. A onda ćemo ih mi morati prebacivati preko nekih drugih zidova...

A sve bi bilo drugačije da smo...?


Sledili logiku kud svi Turci...
freehand freehand 17:39 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz
freehand
Sad ga neće preskakati. Biće vraćeni vozovima i klimatizovanim autobusima. A onda ćemo ih mi morati prebacivati preko nekih drugih zidova...

A sve bi bilo drugačije da smo...?


Sledili logiku kud svi Turci...

Turci su primili dva miliona izbeglica.
Ili si mislio na neke druge Turke?
predatortz predatortz 17:42 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Ili si mislio na neke druge Turke?

Druge...
freehand freehand 17:55 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz
Ili si mislio na neke druge Turke?

Druge...

Hm, koji li su ti drugi?
Aha, znam!
Da nije Orban-paša?
petargli petargli 17:59 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
I da, griža savesti je u pitanju zbog izdaje svetih srpskih principa. mada ne mogu da se setim baš koji su to... Jel možeš ti da mi pomogneš - koje su to vrednosti u koje se kunemo a da sam ih ja - pošto se generalno sa Brajovićem u pristupu problemu izbeglica slažem - pogazio i oskrnavio za razliku od trezvenih i pametnih ljudi zdravog razuma?

Pretpostavio sam da je griza savesti u pitanju, i da ona mora da se zamaskira sarkazmom ... Ne znam koji su to "sveti srpski principi" to najverovatnije znate Brajovic i ti. Elem, ...

freehand
Izvini, koja je to konkretno istorijska lekcija? I još jednom - šta je alternativa ovome što država radi?

Lekcija, da potpisani ugovori mora da se postuju ... Ako to nisi naucio do sada, vreme je. Alternativa je ono sto predlaze Vuciceva opozija, a ako ona ne predlaze nista onda u redu - nemam nikakav problem sa tim. Ni jedni, ni drugi nece da dobiju moj glas na izborima, ako ih ikada vise bude bilo.

freehand
Super, daj onda nešto što ti je palo na pamet a država Srbija u ovoj situaciji ne radi no bi ti bolje.

Banana Republika Srbija, treba da postuje svoje imigracione zakone, povelju UN-a, i sve ostalo sto je potpisala sa EU. Ako je ona postovala sve to od ulaska izbeglica/azilanata u Srbiju pa do njihovog izlaska(?!), onda svaka cast Vucicu, i povlacim rec da je Srbija Banana Republika vec drzava reda Nemacke.
predatortz predatortz 17:59 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
predatortz
Ili si mislio na neke druge Turke?

Druge...

Hm, koji li su ti drugi?
Aha, znam!
Da nije Orban-paša?


Znaš, malo nas jebe taj sporazum koji smo potpisali. Sve što mi pustimo, može da nam bude i vraćeno - tako piše u sporazumu.

Kladim se da ovi neće ustezati da to i urade.

Orban se baš od toga i brani. Slovenci i Hrvati takođe.

Mislim da je bilo poštenije, a i mnogo pametnije, na vreme reći:

Ljudi, ovuda ne može!
freehand freehand 18:15 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Pretpostavio sam da je griza savesti u pitanju, i da ona mora da se zamaskira sarkazmom ... Ne znam koji su to "sveti srpski principi" to najverovatnije znate Brajovic i ti. Elem, ...

Ma jok, bre, zezam se. Grižu savesti bih imao da sam pritajeni malograđanski šoven pa nisam reagovao kako mi duša ište te saplitao ove crnpuraste plizavce što viču Alahu ekber i hoće da nam otmu našu zemlju. A i ove što se krste, isti je to nesoj lopovski.
Lekcija, da potpisani ugovori mora da se postuju ... Ako to nisi naucio do sada, vreme je.

Beskrajno sam zahvalan da ima eksperata koji su spremni i voljni da me poduče pravu i poštovanju ugovora. Možeš usput i nešto o jasnom mišljenju i logici tumačenjem tvoje rečenice o Vučićevoj opoziciji. Meni to deluje kao obična glupost, ali slutim da iza nje stoji neko dublje promišljanje.
Banana Republika Srbija, treba da postuje svoje imigracione zakone, povelju UN-a, i sve ostalo sto je potpisala sa EU. Ako je ona postovala sve to od ulaska izbeglica/azilanata u Srbiju pa do njihovog izlaska, onda svaka cast Vucicu, i povlacim rec da je Srbija Banana Republika vec drzava reda Nemacke.



freehand freehand 18:17 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Znaš, malo nas jebe taj sporazum koji smo potpisali. Sve što mi pustimo, može da nam bude i vraćeno - tako piše u sporazumu.

To si ti čitao taj sporazum ili samo pretpostavljaš da baš tako piše?
Kladim se da ovi neće ustezati da to i urade.

Ko su "oni" i u šta bi se kladio?
Mislim da je bilo poštenije, a i mnogo pametnije, na vreme reći:

Ljudi, ovuda ne može!

Ma znam ja šta ti misliš nego ti treba malo gurke da to i izustiš.
A ako se ljudi ogluše pa ipak krenu okolo i preko toga što si od tih tvojih reči sazidao?
predatortz predatortz 18:22 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija


To si ti čitao taj sporazum ili samo pretpostavljaš da baš tako piše?


Kažu EU zvaničnici da sa Srbijom imaju sporazum o readmisiji koji uključuje vraćanje u Srbiju ne samo srpskih državlana, nego svih drugih koji su u EU ušli preko Srbije.

Ako je to tačno, a niko naš ne demantuje postojanje takvog sporazuma, o tome smo trebali misliti pre nego što smo te ljude pustili preko naše teritorije i delili drugima moralne packe.
freehand freehand 18:26 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz

To si ti čitao taj sporazum ili samo pretpostavljaš da baš tako piše?


Kažu EU zvaničnici da sa Srbijom imaju sporazum o readmisiji koji uključuje vraćanje u Srbiju ne samo srpskih državlana, nego svih drugih koji su u EU ušli preko Srbije.

Ako je to tačno, a niko naš ne demantuje postojanje takvog sporazuma, o tome smo trebali misliti pre nego što smo te ljude pustili preko naše teritorije i delili drugima moralne packe.

Potpuno si u pravu i uopšte ne znam šta mi je trebalo da ulazim na teren prava kao laik.
No ja sve vreme očekujem da čujem samo jedan odgovor: postavio si zid umesto Orban-paše. Izbeglice ga preskaču i zaobilaze.
Šta predatorz radi?
predatortz predatortz 18:37 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
predatortz

To si ti čitao taj sporazum ili samo pretpostavljaš da baš tako piše?


Kažu EU zvaničnici da sa Srbijom imaju sporazum o readmisiji koji uključuje vraćanje u Srbiju ne samo srpskih državlana, nego svih drugih koji su u EU ušli preko Srbije.

Ako je to tačno, a niko naš ne demantuje postojanje takvog sporazuma, o tome smo trebali misliti pre nego što smo te ljude pustili preko naše teritorije i delili drugima moralne packe.

Potpuno si u pravu i uopšte ne znam šta mi je trebalo da ulazim na teren prava kao laik.
No ja sve vreme očekujem da čujem samo jedan odgovor: postavio si zid umesto Orban-paše. Izbeglice ga preskaču i zaobilaze.
Šta predatorz radi?


Prvo, nisam siguran da su baš svi izbeglice. Ima tu i priličan broj ekonomskih migranata. Izbeglice su, prelaskom u Tursku, otklonile opasnost po život. Turska je bezbedna zemlja. Tamo su mogli čekati da budu popisani, da se utvrdi njihov identitet, da se odrede kvote i da se prebace u zemlje EU. Pa da i Srbija primi neku hiljadu, ne bi bio kraj sveta.

Mnogo mojih prijatelja je imalo izbegličku prošlost. Niko od njih nije prelazio granice Mađarske na silu. Došli su u Srbiju i čučali godinama pred ambasadama, potom išli na razgovore, zdravstvene preglede, popunjavali gomile obrazaca... Sada su u Amerikama, Kanadama, Australijama... Za sve ima put i procedura!

Da ih EU hoće, kao što tvrdi da hoće, brodovima bi iz Turske i Grčke bili transportovani i raspoređivani po zemljama EU. Ovako se Evropa pravi nevešta, migranti krše sve procedure i daju im argumente da budu odbijani i deportovani.
Srbija ne treba da gura prst u oko susedima, a čitamo već prilično nediplomatske izjave sa naše i sa strane neših suseda.

freehand freehand 18:42 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Prvo, nisam siguran da su baš svi izbeglice. Ima tu i priličan broj ekonomskih migranata. Izbeglice su, prelaskom u Tursku, otklonile opasnost po život. Turska je bezbedna zemlja. Tamo su mogli čekati da budu popisani, da se utvrdi njihov identitet, da se odrede kvote i da se prebace u zemlje EU. Pa da i Srbija primi neku hiljadu, ne bi bio kraj sveta.

Mnogo mojih prijatelja je imalo izbegličku prošlost. Niko od njih nije prelazio granice Mađarske na silu. Došli su u Srbiju i čučali godinama pred ambasadama, potom išli na razgovore, zdravstvene preglede, popunjavali gomile obrazaca... Sada su u Amerikama, Kanadama, Australijama... Za sve ima put i procedura!

Da ih EU hoće, kao što tvrdi da hoće, brodovima bi iz Turske i Grčke bili transportovani i raspoređivani po zemljama EU. Ovako se Evropa pravi nevešta, migranti krše sve procedure i daju im argumente da budu odbijani i deportovani.
Srbija ne treba da gura prst u oko susedima, a čitamo već prilično nediplomatske izjave sa naše i sa strane neših suseda.

Ok, sad kad smo odslušali pristupni govor za diplomatsku akademiju da se vratimo na tvoj zid.
Koji crnpurasti alahuekberovci bušeruše, preskaču i zaobilaze, baš kao i sve zidane i nezidane prepreke u Grčkoj i Makedoniji.
Šta radi predatorz?
petargli petargli 18:45 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Beskrajno sam zahvalan da ima eksperata koji su spremni i voljni da me poduče pravu i poštovanju ugovora. Možeš usput i nešto o jasnom mišljenju i logici tumačenjem tvoje rečenice o Vučićevoj opoziciji. Meni to deluje kao obična glupost, ali slutim da iza nje stoji neko dublje promišljanje.

Tebe ni gomila eksperata, ne samo iz domena prava, ne bi mogla da poduce ... Trazis od mene glupog da ti tumacim prosto-prosirenu recenicu?! Sad si me vec zabrinuo da ti je kognitivni centar trajno ostecen ... I da, izgleda da ti svakog sagovornika vidis kao odraz u onom, crikuskom iskrivljenom ogledalu. Samo da znas i tada si to ti ...

freehand
Ma jok, bre, zezam se. Grižu savesti bih imao da sam pritajeni malograđanski šoven pa nisam reagovao kako mi duša ište te saplitao ove crnpuraste plizavce što viču Alahz ekber i hoće da nam otmu našu zemlju. A i ove što se krste, isti je to nesoj lopovski.

Vidim da kriziras posto ih je malo ostalo u parku kod autobuske. Izadji, lepo vreme, granica ti blizu, i saplici do mile volje!
petargli petargli 18:48 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Koji crnpurasti alahuekberovci bušeruše, preskaču i zaobilaze, baš kao i sve zidane i nezidane prepreke u Grčkoj i Makedoniji.

Kako te nije sramota da sve vreme vredjas te ljude nazivajuci ih ovakvim pogrdnim imenima, a ovamo se zalazes za ... Za sta se ti u stvari zalazes, sem da generalno podrzavas Brajovica? Nijednom konkretno nista nisi napisao.
predatortz predatortz 18:49 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Prvo, nisam siguran da su baš svi izbeglice. Ima tu i priličan broj ekonomskih migranata. Izbeglice su, prelaskom u Tursku, otklonile opasnost po život. Turska je bezbedna zemlja. Tamo su mogli čekati da budu popisani, da se utvrdi njihov identitet, da se odrede kvote i da se prebace u zemlje EU. Pa da i Srbija primi neku hiljadu, ne bi bio kraj sveta.

Mnogo mojih prijatelja je imalo izbegličku prošlost. Niko od njih nije prelazio granice Mađarske na silu. Došli su u Srbiju i čučali godinama pred ambasadama, potom išli na razgovore, zdravstvene preglede, popunjavali gomile obrazaca... Sada su u Amerikama, Kanadama, Australijama... Za sve ima put i procedura!

Da ih EU hoće, kao što tvrdi da hoće, brodovima bi iz Turske i Grčke bili transportovani i raspoređivani po zemljama EU. Ovako se Evropa pravi nevešta, migranti krše sve procedure i daju im argumente da budu odbijani i deportovani.
Srbija ne treba da gura prst u oko susedima, a čitamo već prilično nediplomatske izjave sa naše i sa strane neših suseda.

Ok, sad kad smo odslušali pristupni govor za diplomatsku akademiju da se vratimo na tvoj zid.
Koji crnpurasti alahuekberovci bušeruše, preskaču i zaobilaze, baš kao i sve zidane i nezidane prepreke u Grčkoj i Makedoniji.
Šta radi predatorz?



Sve ono što rade sve policije sveta, kada štite državnu granicu od lica koje hoće da je pređu mimo procedure. Lica kojim ne možeš utvrditi identitet, često ni zemlju iz koje dolaze.

To što ih prosleđuješ susedima, ispostavilo se, samo je kratkoročno rešenje. Kada ti ih vrate, imaš problem gde i šta sa njima, plus gratis: narušene odnose sa susedima!
freehand freehand 18:50 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Tebe ni gomila eksperata, ne samo iz domena prava, ne bi mogla da poduce ... Trazim od mene glupog da ti tumacim prosto-prosirenu recenicu?! Sad si me vec zabrinuo da ti je kognitivni centar trajno ostecen ... I da, izgleda da ti svakog sagovornika vidis kao odraz u onom, crikuskom iskrivljenom ogledalu. Samo da znas i tada si to ti ...

Vidim da kriziras posto ih je malo ostalo u parku kod autobuske. Izadji, lepo vreme, granica ti blizu, i saplici do mile volje!

Obično nisi budala.
petargli petargli 18:52 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Sve ono što rade sve policije sveta, kada štite državnu granicu od lica koje hoće da je pređu mimo procedure. Lica kojim ne možeš utvrditi identitet, često ni zemlju iz koje dolaze.

Ma on se sad pravi kao da nikad nije prelazio granicu i nema pojma kakva je procedura ... Sad ce opet da te pita nesto, onako sa visine :)
petargli petargli 18:53 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Tebe ni gomila eksperata, ne samo iz domena prava, ne bi mogla da poduce ... Trazim od mene glupog da ti tumacim prosto-prosirenu recenicu?! Sad si me vec zabrinuo da ti je kognitivni centar trajno ostecen ... I da, izgleda da ti svakog sagovornika vidis kao odraz u onom, crikuskom iskrivljenom ogledalu. Samo da znas i tada si to ti ...

Vidim da kriziras posto ih je malo ostalo u parku kod autobuske. Izadji, lepo vreme, granica ti blizu, i saplici do mile volje!

Obično nisi budala.

Ovog puta ocigledno jesam cim sam se uhvatio sa tobom da diskutujem ...
freehand freehand 18:55 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz
freehand
Prvo, nisam siguran da su baš svi izbeglice. Ima tu i priličan broj ekonomskih migranata. Izbeglice su, prelaskom u Tursku, otklonile opasnost po život. Turska je bezbedna zemlja. Tamo su mogli čekati da budu popisani, da se utvrdi njihov identitet, da se odrede kvote i da se prebace u zemlje EU. Pa da i Srbija primi neku hiljadu, ne bi bio kraj sveta.

Mnogo mojih prijatelja je imalo izbegličku prošlost. Niko od njih nije prelazio granice Mađarske na silu. Došli su u Srbiju i čučali godinama pred ambasadama, potom išli na razgovore, zdravstvene preglede, popunjavali gomile obrazaca... Sada su u Amerikama, Kanadama, Australijama... Za sve ima put i procedura!

Da ih EU hoće, kao što tvrdi da hoće, brodovima bi iz Turske i Grčke bili transportovani i raspoređivani po zemljama EU. Ovako se Evropa pravi nevešta, migranti krše sve procedure i daju im argumente da budu odbijani i deportovani.
Srbija ne treba da gura prst u oko susedima, a čitamo već prilično nediplomatske izjave sa naše i sa strane neših suseda.

Ok, sad kad smo odslušali pristupni govor za diplomatsku akademiju da se vratimo na tvoj zid.
Koji crnpurasti alahuekberovci bušeruše, preskaču i zaobilaze, baš kao i sve zidane i nezidane prepreke u Grčkoj i Makedoniji.
Šta radi predatorz?



Sve ono što rade sve policije sveta, kada štite državnu granicu od lica koje hoće da je pređu mimo procedure. Lica kojim ne možeš utvrditi identitet, često ni zemlju iz koje dolaze.

To što ih prosleđuješ susedima, ispostavilo se, samo je kratkoročno rešenje. Kada ti ih vrate, imaš problem gde i šta sa njima, plus gratis: narušene odnose sa susedima!

Misliš sve ono što su radili makedonski, mađarski, hrvatski i danski policajci? Samo bi ti to bolje, oštrije, efikasnije? A oni nastavljaju sve upornije i sve očajnije jer drugi put nemaju? I šta onda?

To što ih prosleđuješ susedima, ispostavilo se, samo je kratkoročno rešenje. Kada ti ih vrate, imaš problem gde i šta sa njima, plus gratis: narušene odnose sa susedima!

Pitao sam te u šta bi se kladio i šta ako ti ih ne vrate, što vidim držiš kao gotovu stvar?
freehand freehand 18:56 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

petargli
freehand
Tebe ni gomila eksperata, ne samo iz domena prava, ne bi mogla da poduce ... Trazim od mene glupog da ti tumacim prosto-prosirenu recenicu?! Sad si me vec zabrinuo da ti je kognitivni centar trajno ostecen ... I da, izgleda da ti svakog sagovornika vidis kao odraz u onom, crikuskom iskrivljenom ogledalu. Samo da znas i tada si to ti ...

Vidim da kriziras posto ih je malo ostalo u parku kod autobuske. Izadji, lepo vreme, granica ti blizu, i saplici do mile volje!

Obično nisi budala.

Ovog puta ocigledno jesam cim sam se uhvatio sa tobom da diskutujem ...

Aj iš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:59 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

koje su to vrednosti u koje se kunemo a da sam ih ja - pošto se generalno sa Brajovićem u pristupu problemu izbeglica slažem - pogazio i oskrnavio za razliku od trezvenih i pametnih ljudi zdravog razuma?


Staru srpsku mudrost i pravilo:
Što u kući treba u crkvu se ne daje.

postavio si zid umesto Orban-paše. Izbeglice ga preskaču i zaobilaze.
Šta predatorz radi?

Nisi postavio zid, izbeglice prošle kroz Srbiju, Evropa ih vrati u Srbiju.
Šta frihend radi?
petargli petargli 19:00 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
petargli
freehand
Tebe ni gomila eksperata, ne samo iz domena prava, ne bi mogla da poduce ... Trazim od mene glupog da ti tumacim prosto-prosirenu recenicu?! Sad si me vec zabrinuo da ti je kognitivni centar trajno ostecen ... I da, izgleda da ti svakog sagovornika vidis kao odraz u onom, crikuskom iskrivljenom ogledalu. Samo da znas i tada si to ti ...

Vidim da kriziras posto ih je malo ostalo u parku kod autobuske. Izadji, lepo vreme, granica ti blizu, i saplici do mile volje!

Obično nisi budala.

Ovog puta ocigledno jesam cim sam se uhvatio sa tobom da diskutujem ...

Aj iš.

Ma čibe bre!

edit: sto nisi citirao bar sve od pocetka, da se vidi cela konverzacija, a ne sad ovako na kraju, ti mene kao teras nesto, a ujedas od prve replike. Smesan si!
predatortz predatortz 19:09 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Misliš sve ono što su radili makedonski, mađarski, hrvatski i danski policajci? Samo bi ti to bolje, oštrije, efikasnije? A oni nastavljaju sve upornije i sve očajnije jer drugi put nemaju? I šta onda?


Kako nemaju drugi put? Zašto? Ne znam za to da ih Turci proteruju iz zemlje. Tamo mogu čekati da budu popisani i transportovani, što i predlaže nemački ministar.

Ako je to tako, nije li ovaj način seobe inaćenje od strane migranata?
Evropa nema nikakvu obavezu da primi one koji nisu zadovoljni ekonomskim uslovima u svojim zemljama. Za ljude sa ratnih područja se može organizovati smeštaj, dostava hrane i lekova, kao i kvote za prihvat određenog broja najugroženijih.

Vratiću se opet na moje prijatelje koji su izbegli. Imaš dosta ljudi i ovde na blogu koji su bežali od rata. Niko tu nije izašao sa nekom velikom lovom da plaća prevoze, divlje taksiste, krijumčare... Uzimaš onoliko koliko imaš u kući i bežiš. Moj kolega ni diplomu nije poneo, zaboravio u frci. Posle rata išao po duplikat u Sarajevo. Ovo meni liči na neki projekat, organizaciju...
Čiju, nemoj da me pitaš. Da sam odlučio da bežim devedesetih, mogao bih maksimalno do Srbije bez ikakvih papira. Sve preko toga je zahtevalo upornost, registracije, procedure koje ne određujem ja. Ovo nije izbeglištvo, ovo je migracija.
predatortz predatortz 19:20 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Nisi postavio zid, izbeglice prošle kroz Srbiju, Evropa ih vrati u Srbiju.
Šta frihend radi?


Onda ostaje samo ovo što trenutno rade Vučić i Dačić - da osipaju drvlje i kamenje na zemlje EU zbog 'rušenja evropskih vrednosti'!
Jednom rečju - lupetanje!
Gde to piše da zemlje članice EU nisu dužne štititi granice od ilegalnog ulaska?
Gde piše da se zbog 'evropskih vrednosti' i slobode kretanja može kretati bez ikakve potvrde o identitetu?
Gde piše da je izbeglica svako ko sam sebe proglasi za izbeglicu?

Koliko ja znam, postoji jasna procedura za sticanje statusa izbeglice. A kad je ispuniš, izdaje ti se nekakav dokument.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:31 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Onda ostaje samo ovo što trenutno rade Vučić i Dačić - da osipaju drvlje i kamenje na zemlje EU zbog 'rušenja evropskih vrednosti'!
Jednom rečju - lupetanje!


Biti veći katolik od pape je oduvek bila odlika budala.
Onaj kome je jedini posao da se stara o interesu Srbije će da štiti evropske vrednosti od same Evrope.

A onda kad vrag bude odneo šalu će se najdirektnije konfrontorati sa tom istom evropom, kao što Vučić evo već nagoveštava, vređajući ženu čiji je posao da prenosi šta kaže evropska "vlada".

Njemu (i nekima ovde) je trebalo najdirektnije saopštenje evroske komisije, da bi videli već davno prilično jasnu stvar, da Srbija sa ovakvom politikom klizi ka dosta lošoj situaciji, a da ništa ne radi povodom toga, nego se zadovoljava naslovima nekih novina koje pišu o Srbima kao dobrim momcima.

Han je pre neki dan nagovestio mogućnost da Srbija postane parking za izbeglice, UNHCR predlaže da se od Srbije napravi neki magacin izbeglica u kome će se one razvrstavati, prestrojavati, i odakle če uzimati ko koga hoće, ako hoće. Doduše, kažu da Srbiji treba dati nešto para za to, ali zašto te pare ne daju Turskoj, Makedoniji, Grčkoj, što tamo ne prave te centre?
Hrvatska Srbiju optužuje da joj ona šalje izbeglice, i sve u tom smislu.

Ovde se samo busamo u naše grudi pravoslavne, humane, i mislimo da će nam probleme neko drugi rešiti jer smo, eto, dobri momci.

predatortz predatortz 20:37 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Sve ovo, polako, počinje da liči na ono Slobino:

Srbija se saginjati neće!

Dačić najavljuje kontramere EU!
Vučić Hrvatima.
Samo da opet NATO-u ne jebemo kevu, bilo bi im mnogo za tako kratko vreme...
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz
Sve ovo, polako, počinje da liči na ono Slobino:

Srbija se saginjati neće!

Dačić najavljuje kontramere EU!
Vučić Hrvatima.
Samo da opet NATO-u ne jebemo kevu, bilo bi im mnogo za tako kratko vreme...


Pa baš kao i kod Slobe, umesto da na vreme vidi kako se stvari razvijaju, kako da se postavi u toj situaciji, on, slepac, ništa ne razume, ne vidi šta se dešava nego gura neku svoju priču o Jugosalviji, o komunizmu, nestranačkom pluralizmu, a kad stvari odu predaleko on se sukobi sa svima i dobijemo ponosu.

Pre neki dan slušam neku budalu iz naše vlade koja priča o postavljanju vojske ne granicu ali sa kontra strane, na severnoj granici, pa ako EU krene da vraća izbeglice srpska vojske če da se suprotstavi tome.
E to će biti naš odgovor, vojsku protiv evropske unije.
predatortz predatortz 20:50 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Pre neki dan slušam neku budalu iz naše vlade koja priča o postavljanju vojske ne granicu ali sa kontra strane, na severnoj granici, pa ako EU krene da vraća izbeglice srpska vojske če da se suprotstavi tome.
E to će biti naš odgovor, vojsku protiv evropske unije.


Pa to je danas i Dačić rekao. Potpišeš sporazum o readmisiji, po kom mogu da ti vrate sve one koji preko Srbije uđu u EU a ne ostvare pravo na azil, pa onda kažeš:

Hoćete da vraćate?! Neće da može!

VARŠAVA - Srpski ministar spoljnih poslova Ivica Dačić izjavio je da Srbija neće dozvoliti da bude ograđena žicama i sa zatvorenim putevima, istakavši da će ukoliko EU ne bude sposobna da upravlja izbegličkom krizom, biti primorana da uvede kontramjere.

On je rekao da je za Srbiju neprihvatljivo da izbjeglice budu vraćene u Srbiju i da od evropskog komesara Johanesa Hana, koji u petak dolazi u Beograd, očekuje da čuje konačno rešenje Unije.

"Srbija ne može da dozvoli da bude koncentracioni logor, ograđena žicama sa zatvorenim saobraćajem, a da to nikoga nije briga. Da li je Evropa sposobna da upravlja organizacijom kao što je EU? Ako nije, Srbija će biti prinuđena da uvede kontramere", rekao je Dačić na konferenciji za novinare u Varšavi, gde je otvorio godišnju konferenciju OEBS kao predsedavajući.

Na pitanje srpskih novinara koje su to kontramere, Dačić je odgovorio da ne može da kaže jer nije na njemu da odlučuje.


IZVOR
freehand freehand 21:01 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Samo da opet NATO-u ne jebemo kevu, bilo bi im mnogo za tako kratko vreme...

A da smo na vreme ušli u taj NATO pa da sami bombardujemo Han Pijesak i Beograd, pa Bagdad i Tripoli, da Rusiji uvedemo sankcije i da sad zid dižemo u Damasku - bilo bi nam još lepše nego Hrvatima i Mađarima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:01 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Pa da, i sad zamišljam situaciju u kojoj vojska stoji na granici sa Mađarskom i Hrvatskom i sprečava da u Srbiju uđe voz sa ljudima koje je tu uputio Berlin.
U toj situaciji bi nam baš pomogli oni naslovi o dobrim momcima, i slike policajca koji se igra sa detetom.
Jedno saopštenje i dve vesti bi bile dovoljne da se od Srbije i Srba opet naprave divljaci.
Vođenje države je mnogo ozbiljna stvar, to nekad podrazumeva i žrtvovanje humanosti zarad interesa.
petargli petargli 21:02 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz
Koliko ja znam, postoji jasna procedura za sticanje statusa izbeglice. A kad je ispuniš, izdaje ti se nekakav dokument.

Da, takodje postoji jasna razlika izmedju migranata, izbeglica i azilanata. Takodje, procedura za razdvajanje i obradu ovih kategorija je razlicita, kao i njeno trajanje. Jedno je prica, a drugo je praksa i birokratska procedura.
predatortz predatortz 21:08 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Samo da opet NATO-u ne jebemo kevu, bilo bi im mnogo za tako kratko vreme...

A da smo na vreme ušli u taj NATO pa da sami bombardujemo Han Pijesak i Beograd, pa Bagdad i Tripoli, da Rusiji uvedemo sankcije i da sad zid Dižemo u Damasku - bilo bi nam još lepše nego Hrvatima i Mađarima.


Da smo na vreme ušli u NATO, odmah po padu zida, da se nismo igrali poslednjih komuno-mohikanaca u Evropi, druge bi nam ptice pevale.

Nije da nismo imali razloga, bar mi Srbi, da hvatamo priključak sa zapadnim svetom. No, izabrali smo Zjuganova...
petargli petargli 21:11 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

hoochie coochie man
Vođenje države je mnogo ozbiljna stvar, to nekad podrazumeva i žrtvovanje humanosti zarad interesa.

Da ne mracim, ali ovo sto nasi rade, vodi teskom debaklu.

Ne vidim da ih "drzava" tretira po bilo kom od tri osnova (migranti, azilanti ili izbeglice). U takvoj situaciji nema ni "h" od humanosti.
freehand freehand 21:15 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Da smo na vreme ušli u NATO, odmah po padu zida, da se nismo igrali poslednjih komuno-mohikanaca u Evropi, druge bi nam ptice pevale.

Nije da nismo imali razloga, bar mi Srbi, da hvatamo priključak sa zapadnim svetom. No, izabrali smo Zjuganova...

Ima tu mali problem: da bi se ulazilo u tu terorističku organizaciju neophodan je referendum, čiji bi rezultati i kad bi bio održan bili razočaravajući i za Predatorz-e i za Jelene Milić.
A ovo o Zjuganovu ćemo se praviti da je šala.
predatortz predatortz 21:21 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Ima tu mali problem: da bi se ulazilo u tu terorističku organizaciju neophodan je referendum, čiji bi rezultati i kad bi bio održan bili razočaravajući i za Predatorz-e i za Jelene Milić.


Ima tu mnogo veći problem od mene i Milićke. To je činjenica da Srbi štede u Evrima, žele zapadni standard, decu šalju na Zapad, žele da voze VW, Audi ili Mercedes, Ladu neće očima da vide, Rublju u životu nisu videli, sa rada iz Rusije se vraćaju puni priča o alkoholičarima, kurvama, prevarama...- a svršavaju na svaku glupost koju odvali Vladimir Putin.
freehand freehand 21:26 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz

Ima tu mali problem: da bi se ulazilo u tu terorističku organizaciju neophodan je referendum, čiji bi rezultati i kad bi bio održan bili razočaravajući i za Predatorz-e i za Jelene Milić.


Ima tu mnogo veći problem od mene i Milićke. To je činjenica da Srbi štede u Evrima, žele zapadni standard, decu šalju na Zapad, žele da voze VW, Audi ili Mercedes, Ladu neće očima da vide, Rublju u životu nisu videli, sa rada iz Rusije se vraćaju puni priča o alkoholičarima, kurvama, prevarama...- a svršavaju na svaku glupost koju odvali Vladimir Putin.



Šta reče ono za Zjuganova?
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:53 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Ne vidim da ih "drzava" tretira po bilo kom od tri osnova (migranti, azilanti ili izbeglice). U takvoj situaciji nema ni "h" od humanosti.


Ovde se neodgovornost, neozbiljnost u vođenju države zove humanošću.
Svima je toplo oko srca kad vide srpskog policajca da se igra sa detetom, to je lepo, to je lep gest pojedinca, ali na to ne sme da se svede državna politika.

Državna politika mora da računa i sa mogućnošću da je sve ovo dirigovana stvar, da se ne vodi samo emocijama, i da ljude koji traže bolji posao, udobniji život, ne tretira kao ljude koji beže od rata spasavajući glavu, jer njima život nije bio ugrožen od onoga trenutka kad su izbegli iz Sirije u Tursku.






petargli petargli 22:34 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Državna politika mora da računa i sa mogućnošću da je sve ovo dirigovana stvar, da se ne vodi samo emocijama, i da ljude koji traže bolji posao, udobniji život, ne tretira kao ljude koji beže od rata spasavajući glavu, jer njima život nije bio ugrožen od onoga trenutka kad su izbegli iz Sirije u Tursku.

Evo jednog interesantnog clanka
Germany has been admired for its open-door policy on Syrian refugees. It is also being blamed for the mess because of unilateral decision-taking that has sown confusion and led to kneejerk reactions in the countries en route to Germany from the Balkans – Hungary, Serbia, Croatia, Slovenia and Austria. There is also bewilderment about what Germany’s policy is.

Oni (Nemci) kazu mi cemo da primimo "milion" izbeglica iz Sirije do kraja godine, a onda hoce da uvedu obavezujuce kvote za celu Uniju, i sad im nije jasno zasto se Ceska, Poljska, Slovacka, Madjarska i Latvija bune, dok Veliku Britaniju ne smeju ni da spomenu.

I nece samo tu da se zadrze, nego razgovaraju da formiraju, po svemu sudeci, obavezujuce kampove na Balkanu itd...

Tako nekako Nemacka sprovodi svoju verziju humanizma, prvo dozvoli i ucestvuje u razaranju Sirije, pa onda kaze primamo ove godine milion izbeglica iz Sirije, a zatim hoce da uvede obavezujuce kvote za sve zemlje EU, dok ce putem ucena i podmicivanja da napravi prihvatne centre po obodima EU, tj. na Balkanu ...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:50 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Браћо моја православна, синови Сина Божијег, Младенца и Краља нашег Господа Бога Исуса Христа, читам вас и од оволиког човекољубља грцам и саплићем се од среће. И да вам кажем: ја бих радо једно 200-300 хиљада ових примио. Толико се из Србије људи исели за 10 година.

Село из ког сви одлазе опусти.
И земља исто тако.

Одох да наставим да ридам, од среће и поноса што сам Србин, народник каквог сте ви овде у слави обасјали.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:04 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Zanimnjivo je, stvarno, ponašanje Nemačke u ovoj situaciji.
Stvara se slika da je ona nešto supersaosećajna, da je najpredusretljivija, najhumanija....?
Možda, ali otkud sad to najednom?

Teško je odgonetnuti neke dublje razloge ako ih ima, ali nekoliko činjenica se ističu kao mogući razlozi.

Nemačka sa svojom moćnom privredom i izrazito niskim natalitetom ovime možda rešava neki svoj budući problem vezan za nedostatak radne snage.

Dalje, Nemačka ima snage da kaže, multikulturalnost je mrtva, u Nemačkoj se mora govoriti nemački, u Nemačkoj se mora prihvatiti nemačka kultura, a zauzvrat Nemačka vam može dati posao i standard. Ko to prihvata prihvata, ko ne, ćao.
I, možda najvažnije, Nemačka je dovoljno jaka da kaže, e sad je dosta, kad proceni da je dosta, i da brzo i efikasno zaustavi useljavanje ako proceni da ga treba zaustaviti.

Malo ko drugi to može sebi da priušti (jer će packe dobiti od iste te Nemačke) pa možda otud strah manjih, koji se čita kao ksenofobija ili nešto još gore.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:06 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Толико се из Србије људи исели за 10 година.


Pa da ovi umesto njih popunajvaju nedostajući procenat nezaposlenih.
Milsim, ebeš zemlju u kojoj nema makar tries posto nezaposlenih, a sa ovima bi toliko dobacili.
petargli petargli 23:10 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Predrag Brajovic
Браћо моја православна, синови Сина Божијег, Младенца и Краља нашег Господа Бога Христа, читам вас и од оволиког човекољубља грцам и саплићем се од среће. И да вам кажем: ја бих радио једно 200-300 хиљада ових примио. Толико се из Србије људи исели за 10 година.

Село из ког сви одлазе опусти.
И земља исто тако.

Одох да наставим да ридам, од среће и поноса што сам Србин, народник каквог сте ви овде у слави обасјали.


Pa ti si sou ...

Sto samo 200-300 hiljada?! Ja bih voleo da svih milion umesto u Nemacku dodju kod nas, da ih zaposlimo, i onda uz "tvrdu" demokratiju, i uz Bozju i Acinu pomoc dozivimo bum kao Juzna Koreja.

Nego, sto se Aca breca ovoliko? Humanitarac, ponosan Srbin, ali ih nece nazad. Nesto mi tu ne stima :)

I da, primetio sam da sa vama, pojedinima, koji ste presli 50-u, ne moze normalno da se prica, odmah zauzmete nekakav stav, kao da vam je zivot ugrozen i onda se sa visine obracate, napadate, ucitavate, "marsirate", patetisete, cmizdrite ... Bullying na delu :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:28 21.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Знаш ли, Петре, зашто 200-300 хиљада?
Па, толико је избеглица из југословенских ратова -- тачније: 340.000 -- примила Немачка.
А на Крфу, колико је оно било српске војске? Чини ми се 200.000.
Пази, само на Крфу, на острво, толико их је стало.
Их, мој Петре, како ми да се одужимо тим људима и државама које су нас примале?

Но, шта да се ради, очигледно је да је твоја памет паметнија.
petargli petargli 00:43 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Predrag Brajovic
Знаш ли, Петре, зашто 200-300 хиљада?
Па, толико је избеглица из југословенских ратова -- тачније: 340.000 -- примила Немачка.
А на Крфу, колико је оно било српске војске? Чини ми се 200.000.
Пази, само на Крфу, на острво, толико их је стало.
Их, мој Петре, како ми да се одужимо тим људима и државама које су нас примале?

Но, шта да се ради, очигледно је да је твоја памет паметнија.

Da se razumemo, mi treba i mora da primimo bilo koga ko zatrazi izbeglicki ili azilantski status u nasoj zemlji. I to je jedini ispravan pristup. Ovo sto mi sad radimo je neodgovornost koja bi mogla skupo da nas kosta.

A ovaj tvoj princip "reciprociteta"(?!), ako sam dobro shvatio, oduzivanja Nemackoj i Grckoj ili kome vec, iskreno, ne razumem.

A osim toga, da se mi oduzimo (?!) Nemackoj, koja je aktivno ucestvovala u razbijanju Jugoslavije, i generisanju svih tih stotina hiljada izbeglica, i ostaloj patnji!

Da ne pricamo sad o I i II svetskom ratu ...

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 00:47 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

petargli


Pa ti si sou ...




brate, al freehand i brajović u "humanitarnoj" koaliciji, jebote sad kad sam ovo video, mogu slobodno da bacim kašiku, makar sam u ranim četrdesetim.

I da, primetio sam da sa vama, pojedinima, koji ste presli 50-u


da, ovo si dobro primetio, to ja odavno tvrdim. dok ta ekipa ne pocrka, ma šta samo oni, i mlađe sve negde do mojih ispisnika, ili bar dok ozbiljno ne zanemoćamo, nema šanse da od ove zemlje bude bilo šta dobro.
blogovatelj blogovatelj 01:32 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Ne, ja hoću da kažem da mi nismo izvukli pouke iz vlastite istorije.
Padamo konstantno zbog nerazumevanja jedne lekcije. Nepozvani trpamo nos u stvari koje nadmašuju naše kapacitete. Ponosni na svoju glupost, delimo moralne lekcije drugima. Posle, pred istim klečimo na kolenima i cvilimo za pomoć...


Ček bre malo.
Do pre jedno mesec dana sam bar tri tvoja komentara pročitao u kojima kažeš da treba samo da se pravimo blesavi i deportujemo izbeglice na sever i pravimo se da se nije ništa desilo.
Sad vidim da imaš potpuno novo viđenje problema.
blogovatelj blogovatelj 01:48 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Hoćete da vraćate?! Neće da može!


Mi ih vratimo u Grčku. Odatle su došli, to je EU. U tome je problem i mi sve i da hoćemo ne možemo da ga rešimo.
petargli petargli 03:15 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

pa kazu
Austria, a nation of 8.7 million, has been assembling Syrian refugees and others who have reached its border after a treacherous journey across the more hostile Balkan states, feeding and housing them and providing health care before routing them toward Germany.
princi princi 05:20 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz

Ima tu mali problem: da bi se ulazilo u tu terorističku organizaciju neophodan je referendum, čiji bi rezultati i kad bi bio održan bili razočaravajući i za Predatorz-e i za Jelene Milić.


Ima tu mnogo veći problem od mene i Milićke. To je činjenica da Srbi štede u Evrima, žele zapadni standard, decu šalju na Zapad, žele da voze VW, Audi ili Mercedes, Ladu neće očima da vide, Rublju u životu nisu videli, sa rada iz Rusije se vraćaju puni priča o alkoholičarima, kurvama, prevarama...- a svršavaju na svaku glupost koju odvali Vladimir Putin.

Molim da se Vlada više ne pominje u ovom kontekstu.
emsiemsi emsiemsi 05:23 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

hoochie coochie man

...
Ovde se neodgovornost, neozbiljnost u vođenju države zove humanošću.
Svima je toplo oko srca kad vide srpskog policajca da se igra sa detetom, to je lepo, to je lep gest pojedinca, ali na to ne sme da se svede državna politika.
...


Мени је веома топло око срца када видим слику српског полицајца како се игра са дететом. Штавише, ужелим се те слике, па се враћам, готово сваки дан, да је поновно погледам.
Мило ми је због детета, пре свега, а потом и због полицајца (који остварује своју улогу Чувара).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:10 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

vrabac_u_steni
petargli


Pa ti si sou ...




brate, al freehand i brajović u "humanitarnoj" koaliciji, jebote sad kad sam ovo video, mogu slobodno da bacim kašiku, makar sam u ranim četrdesetim.

I da, primetio sam da sa vama, pojedinima, koji ste presli 50-u


da, ovo si dobro primetio, to ja odavno tvrdim. dok ta ekipa ne pocrka, ma šta samo oni, i mlađe sve negde do mojih ispisnika, ili bar dok ozbiljno ne zanemoćamo, nema šanse da od ove zemlje bude bilo šta dobro.

Šta kažeš -- da pocrka ekipa? :))))))) Pa ćeš ti, Supermane, da spaseš Srbiju?!
predatortz predatortz 07:45 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

blogovatelj
Ne, ja hoću da kažem da mi nismo izvukli pouke iz vlastite istorije.
Padamo konstantno zbog nerazumevanja jedne lekcije. Nepozvani trpamo nos u stvari koje nadmašuju naše kapacitete. Ponosni na svoju glupost, delimo moralne lekcije drugima. Posle, pred istim klečimo na kolenima i cvilimo za pomoć...


Ček bre malo.
Do pre jedno mesec dana sam bar tri tvoja komentara pročitao u kojima kažeš da treba samo da se pravimo blesavi i deportujemo izbeglice na sever i pravimo se da se nije ništa desilo.
Sad vidim da imaš potpuno novo viđenje problema.


Tačno tako - od reči do reči!
Samo, tad nisam znao za jednu sitnicu...

Da taj sporazum o readmisiji dozvoljava da ti vrnu i one koji nisu tvoji građani, a sa tvoje teritorije su ušli u EU.

Vlada je to, pretpostavljam, znala.
Onda, čovek stvarno mora biti glup pa raditi to što su oni radili.
Ja bih, da sam znao za taj detalj, ako treba i bunkere postavio na granicu prema makedoniji.
Zašto?
Jer mi je posao ( zamisli da sam premijer ) da štitim interes Srbije!
On, svakako, nije u konfrontaciji sa susedima.
predatortz predatortz 08:04 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

blogovatelj
Hoćete da vraćate?! Neće da može!


Mi ih vratimo u Grčku. Odatle su došli, to je EU. U tome je problem i mi sve i da hoćemo ne možemo da ga rešimo.


U Srbiju su došli iz Makedonije. Srbija ih tamo može vratiti samo ukoliko postoji sporazum između Makedonije i nas po kom je takav povratak moguć. Srbija teško da može da ih vrati u Grčku, jer iz grčke nisu ni ušli u Srbiju.
freehand freehand 08:08 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Ja bih, da sam znao za taj detalj, ako treba i bunkere postavio na granicu prema makedoniji.
Zašto?

A između bunkera minska polja. Pa ko prođe - bacači plamena i vučjaci.
Nema to nikakve veze sa novim saznanjima.
freehand freehand 08:12 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

brate, al freehand i brajović u "humanitarnoj" koaliciji, jebote sad kad sam ovo video, mogu slobodno da bacim kašiku, makar sam u ranim četrdesetim.

Ne razumem ovo baš. A ti si - gde? Zid je kao način da se zaustave izbeglice/migranti/azilanti zajedno sa bunekerima trebalo postaviti kad tačno?
predatortz predatortz 08:34 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

freehand
Ja bih, da sam znao za taj detalj, ako treba i bunkere postavio na granicu prema makedoniji.
Zašto?

A između bunkera minska polja. Pa ko prođe - bacači plamena i vučjaci.
Nema to nikakve veze sa novim saznanjima.


Ma, da...

Ti si eminentni stručnjak za psihoanalizu na daljinu.
Greota bi bilo da to ne unovčiš! K'o Trgovčević...
freehand freehand 08:41 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Ma, da...

Ti si eminentni stručnjak za psihoanalizu na daljinu.

Nije u pitanju nikakva psihoanaliza, to je nešto drugo. A stavovi i shvatanja se relativno jasno čitaju iz napisanog, u redovima i između njih.
Greota bi bilo da to ne unovčiš! K'o Trgovčević...

Imaću to u vidu. Savete desnog sektora treba uvek ozbiljno uzimati u obzir.
predatortz predatortz 08:43 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Imaću to u vidu. Savete desnog sektora treba uvek ozbiljno uzimati u obzir.


ma, da ti mene ipak prijaviš lokalnoj udbi? za svaki slučaj!
freehand freehand 08:48 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

predatortz

Imaću to u vidu. Savete desnog sektora treba uvek ozbiljno uzimati u obzir.


ma, da ti mene ipak prijaviš lokalnoj udbi? za svaki slučaj!

Eh, ne znaju kolege...
Predatorz, ovo gubi smisao ako ga je i imalo. Činjenica je da u čitavoj ovoj besmislenoj komunikaciji gluvih telefona mene manje nerviraju stavovi od toga što dolaze od inteligentnih ljudi.
Tako da je ova trakavica, što se mene tiče, završena.
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:51 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

А на Крфу, колико је оно било српске војске? Чини ми се 200.000.
Пази, само на Крфу, на острво, толико их је стало.
Их, мој Петре, како ми да се одужимо тим људима и државама које су нас примале?


Ko nas primio na Krfu?
E moj Brajo, tamo su nas sabili, i to protiv volje onih čiji je bio Krf.
Francuzi su, suprtono volji Grčke, ne pitajući je, srpsku vojsku odvezli na Krf.
A i oni tek na pritisak i ultimatum Rusije.
Nema tu nikakve zasluge koju bi trebalo sad vraćati.

Ne fercera u međudržavnim odnosima i politici uopšte elemenat emocija,zasluga, dobrih dela i slično.
Tako da, moj Bajo, pored svih dobrih dela i lepih gestova Srbije u ovoj krizi, može da joj se zalomi da na kraju nahebe.
nowhereman nowhereman 09:03 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Zid je kao način da se zaustave izbeglice/migranti/azilanti zajedno sa bunekerima trebalo postaviti kad tačno?


Sada se setih da smo, u našoj malo raspravi o "tvrđavi Evropa" i, povodom toga, izgradnji fortifikacija, kao sredstvu odbrane od gamadi i drugih štetočina... zaboravila na jedno značajno evropsko iskustvo - albanske betonske bunkere, koje je mili nam i dragi, nikada prežaljeni Enver Hodža posejao po svojoj rodnoj, takođa miloj nam i dragoj, majčici Albaniji. U cilju odbrane kako od svekolikog unutrašnjeg, tako i moćnog spoljnog - klasnog, ali i besklasnog neprijatelja.

Setimo se samo kakvo je bilo i koliko je trajalo hiljadugodišnje carstvo Enverovo!

Neka se stidi onaj ko (o Enveru) zlo misli!








freehand freehand 09:09 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

nowhereman

Zid je kao način da se zaustave izbeglice/migranti/azilanti zajedno sa bunekerima trebalo postaviti kad tačno?


Sada se setih da smo, u našoj malo raspravi o "tvrđavi Evropa" i, povodom toga, izgradnji fortifikacija, kao sredstvu odbrane od gamadi i drugih štetočina... zaboravila na jedno značajno evropsko iskustvo - albanske betonske bunkere, koje je mili nam i dragi, nikada prežaljeni Enver Hodža posejao po svojoj rodnoj, takođa miloj nam i dragoj, majčici Albaniji.


Na potezu Ada Bojana-Skadarsko jezero, gde je od ukupno četrdesetak kilometara otprilike polovina "suva" granica a nekoliko kilometara ispod Podstegvaša gotovo neprohodan krš Albanija je imala preko 500 bunkera i neutvrđen broj kilometara tranšeja i rovova, žičanih ograda a na nekim dlovima te su ograde bile elektrifikovane.
Ovo onako, kao trivija.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:11 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Браћо моја у Христу и светим апостолима православна, не дао вам Бог Сведржитељ и Господ над Војскама да вас невоља покрене на пут као ове несрећнике, и да вас на некој граници зауставе војске оних који мисли као ви сада и овде, јер тада -- сигуран сам -- не бисте као данас мислили.

А да мени неко данас поклони 200-300 'иљада нове Српчади, па макар и мало нагарављених, ја бих се радовао и гледао да их што пре укључим у расподелу оног сиромашког хлеба који ми имамо. Јер ми сиромашци муке браће сиромашака разумемо.
princi princi 09:14 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

А да мени неко данас поклони 200-300 'иљада нове Српчади, па макар и мало нагарављених, ја бих се радовао и гледао да их што пре укључим у расподелу оног сиромашког хлеба који ми имамо. Јер ми сиромашци муке браће сиромашака разумемо.

Каква, бре, Српчад. То све Муслије.
princi princi 09:20 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Ова слика с редита, апсолутно фасцинирајућа, подсећа мало на блог. Иначе је слика новозеландских војника после 10-сатне борбе с талибанима у Авганистану. Никако да се одлучим да ли је слика победе или пораза. Сво ови људи беже управо од ове макљаже.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:20 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

princi
А да мени неко данас поклони 200-300 'иљада нове Српчади, па макар и мало нагарављених, ја бих се радовао и гледао да их што пре укључим у расподелу оног сиромашког хлеба који ми имамо. Јер ми сиромашци муке браће сиромашака разумемо.

Каква, бре, Српчад. То све Муслије.

Не разумем, нису Српчад?!
Нису наша браћа у Христу???

Аууу!
Па што ми неко раније не рече!
Пи, гадне Муслије, иш, иш!
hoochie coochie man hoochie coochie man 09:26 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Браћо моја у Христу и светим апостолима православна, не дао вам Бог Сведржитељ и Господ над Војскама да вас невоља покрене на пут као ове несрећнике


E kako je lepo dići se u neke kosmičke visine morala i čovekoljublja, ignorisati stvarnost, i tako o sebi graditi sliku neke ekstra moralne osobe.
To, verujem, samo do trenutka dok ništa ne košta.

Može to i više, što samo o ovim nesrećnicima da mislimo, ima ih još po svetu, hajd da ih pozovemo sve u Srbiju, sve gladne i bolesne, sve siromašne i potlačene, neka svi dođu ovde, imali bismo ne dvesta trista hiljada novih srpčadi, milione možemo da pozovemo.

Šta da radi ta nova srpčad, od čega da živi, čije radno mesto da preuzme?
Da gradi srećnu Srbiju?
Pa što svoju državu ne izgradiše ako znaju kako se to radi, što Srbiju da usrećuju?
nowhereman nowhereman 09:29 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Ovo onako, kao trivija.


Eh, trivija, trivija...

Da li je to Hana Arent rekla da je ovo naše doba "zlo" postalo "banalno", što će reći - trivijalno?

Pa, onda, dabome, to tzv. zlo ne možemo ni da uočimo, od silne trivije.

Ko je onaj Veliki Brat, u koga milioni zure kao u svog svetitelja, ako ne zamlata zadužena da ih okupa u svetoj vodi trivije.


A ko je ono mudro rekao da se "istorija ponavlja, prvo kao tragedija, pa onda kao farsa"... pa onda, verovatno, u trećem krugu ponovo kao tragedija, pa onda...


nowhereman nowhereman 09:38 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija


E kako je lepo dići se u neke kosmičke visine morala i čovekoljublja, ignorisati stvarnost, i tako o sebi graditi sliku neke ekstra moralne osobe.


Ama, čekaj... šta je, po tebi, "stvarnost"?

Šta je stvarnost - to je teško, takoreći filozofsko pitanje.

Evo, primera radi, ja posećujem često svog starog oca, osamdeset devet godina je napunio, a već dve godine leži vezan za postelju, a stanuje u ulici Savskoj, u gradu Beogradu. I viđam, svaki put, ljude tamnije boje kože. Neki sede pred ulazom u njegovu zgradu. Nekada baš na samom ulazu. Trude se da ne smetaju, tako mi se čini. Ili ih viđam prekoputa, ispred pošte. U obližnjem parku imaju kamp-naselje, koje bude poplavljeno kada pada kiša. Je li to, na primer, stvarnost?

Često među njima vidim majke sa decom. I užasnem se.

Ne, ne mislim o sebi da sam "ekstra" moralna osoba.


hoochie coochie man hoochie coochie man 09:45 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Ama, čekaj... šta je, po tebi, "stvarnost"?


Stvarnost je da su migranti svim državama problem, a ne rešenje problema.

To je zbog toga što je svet ustrojen ovako kako jeste, sa državama, granicama, različitim interesima, i egoističan.
Možda postiji drugi, bolji način da se ustroji svet, ali ustrojen je ovako.
Ne uvažavati to znači biti budala koja svet neće promeniti a sama će stradati.

Stvarnost je i da ljudi pred tom zgradom imaju problem, ali i to da Srbija ima problem sa njima.
Koji problem Srbija treba da rešava, svoj ili tih ljudi?
nowhereman nowhereman 09:57 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Stvarnost je da su migranti svim državama problem, a ne rešenje problema.


Analizirajmo ovu tvrdnju.

Dakle, jesu li migranti problem (kao što se tvrdi) po sebi, tj. da li sama činjenica da je neko migrant njega čini problemom?

Lako je navesti tzv. kontra-primer, odn. više njih, koji obara ovu tvrdnju.

Milioni migranata su već došli, dobrovoljno, ali i po želji i uz odobrenje država-domaćina u mnoge zemlje Evrope - tokom proteklih decenija, odn. u periodu nešto dužem od pola veka.

Tako su Nemačku naselili Srbi, Rumuni, Turci i drugi migranti.

Norvešku su naselili migranti iz svih delova nekadašnje države Jugoslavije.

Srbiju su naselili migranti iz Bosne i Hrvatske.

Francusku su naselili migranti iz Alžira i Tunisa, a Britaniju migranti sa Kariba i iz Pakistana.

Tek ako su svi ovi migranti "problem", mogla bi stajati i gore izrečena tvrdnja.


nowhereman nowhereman 12:04 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija


Stvarnost je...


U vezi sa pokrenutom filozofskom raspravom, nalazim da je korisno da ovde citiram kolegu antioksidanta, koji veli:

"eskapizama ima raznih. rijaliti su možda samo manje svestan vid bega, ali podjednako neefikasan kao i bilo koji drugi. realnost će nas stići ako se ne zagledamo u nju. nije dovoljno uzeti daljinski i prebaciti sa rijalitija. vrlo je važno na kom programu ćemo se zaustaviti. vrlo je važno šta ćemo izabrati da gledamo, da slušamo, da probamo da vidimo, da čujemo. vrlo je važno šta ćemo probati da razumemo."


petargli petargli 12:57 22.09.2015

Re: jos jedna lekcija

Predrag Brajovic
Браћо моја у Христу и светим апостолима православна, не дао вам Бог Сведржитељ и Господ над Војскама да вас невоља покрене на пут као ове несрећнике, и да вас на некој граници зауставе војске оних који мисли као ви сада и овде, јер тада -- сигуран сам -- не бисте као данас мислили.

А да мени неко данас поклони 200-300 'иљада нове Српчади, па макар и мало нагарављених, ја бих се радовао и гледао да их што пре укључим у расподелу оног сиромашког хлеба који ми имамо. Јер ми сиромашци муке браће сиромашака разумемо.

Brate Predraze, tokom tvojih setnji svrati do Vucica i sve ovo mu lepo ispricaj, a mogao bi da mu ovo otpevas u deseterzu uz ...

mislim da bi proslo, posto sadrzi ove mangupske rasisticke fore (tipa "nagaravljeni", "muje" ili kako vec ...), tako su saramantne ...

Edit: :) :) ... kakva bi to scena bila da ovo ispricao nekom od mojih poznanika Sirijaca, garantovano bi te cipela zveknula u celo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana