Ljudska prava

RUŠENJE

Freedom of Information RSS / 23.09.2015. u 12:18

Piše: Rodoljub Šabić

            Juče je na društvenim mrežama, i u nekim medijima, prilično pažnje i prostora dobila jedna vest o rušenju u Savamali. Odnosila se na rušenje kafića "Dvorištance" i muzičkog studija koji se nalazi u sklopu iste zgrade, na čijem sprovođenju insistiraju gradske vlasti.

            Ne mali broj ljudi izrazio je nerazumevanje i nezadovoljstvo prema ovom potezu vlasti. "Objašnjenje" da je razlog to što je objekat "nelegalan", teško objašnjava rok od "odmah", imajući u vidu da objekat tu stoji godinama a da nema nikakvih informacija o tome da je planirana izgradnja bilo čega "legalnog", a mnogi su se osvrnuli i na to da je ovo rušenje u potpunom kontrastu s činjenicom da se u neposrednom susedstvu za potrebe "Savanove", privatnog "privremenog" objekta sa, za javnost još uvek nejasnim statusom, izvode obimni radovi, plaćeni javnim novcem.

            Pridružio sam se komentarom na Tviteru. Ali, ako je povod za ovaj post i bio taj konkretan slučaj, razlog je nešto drugo, opštije.  

            Da s tim u vezi podsetim na to da je još odavno, odmah nakon najave projekta "Beograd na vodi" u javnosti pokrenuto pitanje - šta će biti sa Savamalom? Mnoge je, s mnogo razloga, zanimalo da li će se revitalizacija Savamale, koja je u prethodnih nekoliko godina postala prepoznatljiva kao živa, urbana kulturna četvrt srpske prestonice, nastaviti ili će joj novi "mega" projekat odrediti neku drugu sudbinu, možda je čak i "obrisati".

            U tih nekoliko pomenutih godina intervencijama u prostoru u Savamali, po ugledu na četvrti u nekim velikim gradovima u svetu, "nikli" su Mikser, Urbani inkubator, Gete institut, Kulturni centar Grad… Istovremeno i nekoliko starih zapuštenih ugostiteljskih objekata pretvoreno je u odlične restorane i atraktivna mesta za okupljanje. Cela četvrt je postala veoma markantna. Zato je interesovanje za dalju sudbinu Savamale bilo više nego logično, a postavljeno pitanje potpuno opravdano.

            Izgledalo je da je na pitanja, od strane predstavnika gradske vlasti, stigao dobar, pravi i blagovremen odgovor. Dakle, još početkom godine, gradski sekretar za kulturu je rekao, preneli su to i brojni mediji, da Savamala, ovakva kakvu je danas znamo, neće biti na bilo koji način ugrožena projektom "Beograd na vodi", već samo može da i sama napravi neki iskorak u dobrom pravcu. Dodao je da je Savamala gradska četvrt izuzetno zanimljiva i turistima i Beograđanima, ali je u dosta zapuštenom stanju, fasade i druge stvari ne izgledaju baš reprezentativno, ali "da očekuje, da je dobio uveravanje da će prostoru Savamale, ovakvom kakav je sada , biti dodeljena srestva koja će biti iskroišćena za obogaćivanje kulturnih sadržaja , određivanje većeg prostora za kulturne aktivnosti, renoviranje, rekonstrukciju…"

            I sam sam Savamalac, volim svoj kraj, dobro ga poznajem, registrujem gotovo svaku promenu u njemu, uključujući i one male. Shodno tome, nikako nisam mogao da ne primetim nešto što je u poslednjih petnaestak-dvadeset dana poprimilo zabrinjavajuće razmere, pritom nekako izmičući pažnji javnosti.    

 

 

   

         Da odmah otklonimo eventualne nesporazume u vezi sa značenjem pojma Savamala. Koristim ga u najužem mogućem značenju, onom koje podrazumeva prostor od Beogradske zadruge pa do Brankovog mosta, omeđen dakle Mostarskom, Travničkom, Braće Krsmanovića i Karađorđevom. Ne mislim uopšte na prostor od više desetina hektara, od Starog mosta pa do Sajma ili Ade Ciganlije, upravo raščišćen, na kome je moguće, dopadalo nam se to ili ne, graditi milione kvadrata novog stambenog ili poslovnog prostora, što dodatno obesmišljava rušenja u Savamali.

            Stvari u Savamali ne stoje ni izbliza tako kako je obećano, naprotiv. Ne samo da nisu stigla "sredstva za obogaćivanje kulturnih sadržaja" odnosno za "renoviranje, rekonstrukciju…"  nego je, na prostoru na kome se nalazi bukvalno samo par desetina starih zgrada, evidentno uzeo maha proces rušenja. Znamo li - zašto, na osnovu čega i u čijem (legalnom) interesu? Dok to definitivno ne bude sasvim jasno i sasvim transparentno, rušenje bi moralo biti zaustavljeno. I to bezuslovno i bez odlaganja. Jer, ako ne bude tako, ako potraje još samo malo, svaka naknadna intervencija mogla bi biti bespredmetna. A Beograd bi bez obzira na uveravanja predstavnika vlasti, mogao ostati bez Savamale, zauvek.

Atačmenti

  • 1jpg.jpg / 98.54 / KB image/jpeg
  • 2.jpg / 118.17 / KB image/jpeg
  • 3.jpg / 104.55 / KB image/jpeg
  • 4.jpg / 95.21 / KB image/jpeg


Komentari (37)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

iqiqiq iqiqiq 12:39 23.09.2015

to je velika sramota

i nedostatak bilo kakvog uticaja stručnjaka na gradsku vlast, bez ikakvog uticaja građana na vlast, a i nedostatak osnovnog poznavanja zaštite kulturnih i istorijskih vrednosti kod gradskih vlasti, jer svaki grad se trudi da sačuva svoje istorijsko jezgro i širi se u drugim pravcima...

ovo je zlodelo nivoa onih terorista koji uništavaju istorijske spomenike po Siriji...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:13 23.09.2015

Razvaljuj! Nogekako! ;>

Svako ima svoje "ovo volem, ovo ne volem". Ja recimo, ma baš obožavam kada krene kuknjava za rušenje nelegalnih kafića, splavova i ostalih Ponos Beograda Noćni Provod, proizvođača buke (koliko god da se to retko dešava, eh, da ima barem po jedan svake nedelje - ihaj! ☻). A pogotovo rezoni - "a što baš sada, i što ove, kada ima i drugih". Pitanje je - što ne sve odjednom i dokle Bre! više ;>

A kako izgleda "Obogaćenje kulutrnog sadržaja" Savamale, evo kako - nelegalni objekat, na otvorenom (pa će posle da se bunu kada ih se istera) koji naravno ne ispunjava niti jedan jedini propis o zaštiti od buke (obaška gomila drugih). Ubr, kao ni 70% splavova diskoteka iz Ponosa Beograda na 140 decibela (koji su svoje mesto našli čak i na maketi za Beograd na Para-laži). Eno ga tek ove godine, posle niza godina odbijanja da išta uradi po tom pitanju (a obraćali su se redovno svake godine i starom i novom) javio se i Zaštitnik (sic!) prava građana (to valjda da malo šara, da ne bude sve vojska, pa vojska ;> )

"12. Jun - Banging Summer Arena: - Savamala dobija novu klabing destinaciju! (Mostarska 5 nedaleko od Brankovog mosta)

Ovog leta će se 2000 ljudi okupljati svake nedelje na potpuno novoj klabing destinaciji u Savamali. Čekaju vas open air žurke elektronske muzike i to za samo 200 dinara!
"

Naravno, Bangovali su uredno do zore, kao što će i sledeće godine - dok ih neko konačno ne istera - a onda će da krene kuknjava, jao, pa što baš nas!
Freedom of Information Freedom of Information 15:57 23.09.2015

Re: Razvaljuj! Nogekako! ;>

Niste razumeli šta sam hteo da kažem ovim postom. Mada sam se nadao da sam bio jasan sa
ako je povod za ovaj post i bio taj konkretan slučaj, razlog je nešto drugo, opštije.

i da sam to ilustrovao fotografijama od kojih se ni jedna ne odnosi na rušenje "Dvorištanca".
Dakle nema to nikakve veze sa
Svako ima svoje "ovo volem, ovo ne volem".

naprotiv, reč je o stvarima na koje bi morali da gledamo isto. Dakle sasvim pojednostavljeno radi se o tome da
Stvari u Savamali ne stoje ni izbliza tako kako je obećano,

a obećano je od strane zvaničnih predstavnika vlasti, i još o tome
Znamo li - zašto, na osnovu čega i u čijem (legalnom) interesu?(se ruši) Dok to definitivno ne bude sasvim jasno i sasvim transparentno, rušenje bi moralo biti zaustavljeno. I to bezuslovno i bez odlaganja

a van toga nema smetnji da svako nastavi da "vole" šta god vole.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:55 25.09.2015

Re: Razvaljuj! Nogekako! ;>

Niste razumeli šta sam hteo da kažem ovim postom. Mada sam se nadao da sam bio jasan sa


Pa i ja sam se nadao da sam bio jasan da Kartaginu treba spaliti ;>

Ubr, ovo - e ovo će sada da prokomentarišem:

Znamo li - zašto, na osnovu čega i u čijem (legalnom) interesu?(se ruši) Dok to definitivno ne bude sasvim jasno i sasvim transparentno, rušenje bi moralo biti zaustavljeno. I to bezuslovno i bez odlaganja


Ajde! Hebeš legalnost, nego daj da dokažemo i "Interes" za sprovođenje zakona!? A dok ne "dokažemo", ima da čekamo jedno 10-20 godina, pa će onda sve po spisku da rušimo nelegalne kafedžije i bukadžije?

Svaki nelegalni objekat je "fair game" za iseljenje i rušenje, nema nikakve potrebe da se dokazuje da postoji i "Interes".

Ako neko hoće da isteruje pravdu, neka tuži vlast za one objekte koji su nelegalni a nisu na redu za rušenje. Neka dokazuje tu nekakav "Interes".

Naravno, ja bih takve "borce za pravdu" priupitao, a koji je vaš "Interes" da se toliko borite za profite privatnih lica? Šta - imidž Beograda kao turističke edstinacije za jeftino piće, sex i drogu, uz provod cele noći ispod prozora građana? Mašala!

Dokle više da stotine hiljada građana trpi posledice buke u ime nekakvog Beograd Prestonice Noćne Buke i Provoda. I sada, namesto da se prvo uvede red u te delatnosti, treba da se akamo sa tim da li je u redu Pericu iseliti iz lokala koji drži mimo svih zakonskih propisa - jer, pobogu, iseljenje iz nelegalnog prostora nije "transparentno"?

Neka se svi ti "borci" za prava kafančine na livadi (obaška Vasil, ej, nemojmo da zaboravimo Vasila) posvete borbi da se vlast natera da donese adekvatne propise (i da ih striktno primenjuje) o zaštiti od zagađenja (buka, vazduh i šta sve pripada) pa da svako gradilište ne bude izvor nesnosne buke i izduvnih gasova, da se iz saobraćaja isključe svi krševi koji krase Prestonicu Provoda, da se svako ko hoće da pravi buku u lokalu obaveže da "isti" opremi zvučnom izolacijom (pre dovijanja dozvole) - i to istinski, ne kao ova farsa sada, a ne da 6 meseci Beograd trešti do 7 izjutra - 7 dana u nedelji.

JJ Beba JJ Beba 13:56 23.09.2015

koji moroni

ne damo Dvorištance
angie01 angie01 14:19 23.09.2015

Re: koji moroni

JJ Beba
ne damo Dvorištance


!!!!!!!!!!!

...mislim da studio pripada Vasilu (Hadzimanov),...da je cecin, ne bi im ni na pamet palo.
JJ Beba JJ Beba 20:12 23.09.2015

Re: koji moroni


...mislim da studio pripada Vasilu (Hadzimanov),

govorim o kafiču Dvorištance koga obožavam
angie01 angie01 20:21 23.09.2015

Re: koji moroni

govorim o kafiču Dvorištance koga obožavam


da, ali tu je i Vasilov studio- koji ce biti srusen zajedno sa kaficem.
JJ Beba JJ Beba 20:24 23.09.2015

Re: koji moroni

angie01
govorim o kafiču Dvorištance koga obožavam


da, ali tu je i Vasilov studio- koji ce biti srusen zajedno sa kaficem.

znam, ali za mene lično kafić ima značaj
angie01 angie01 20:27 23.09.2015

Re: koji moroni

ali za mene lično kafić ima značaj


nije sporno, ovo je samo dodatak- da nije samo kafic...koliko sam shvatila, rusenje je nelegalno.
JJ Beba JJ Beba 20:48 23.09.2015

Re: koji moroni

angie01
ali za mene lično kafić ima značaj


nije sporno, ovo je samo dodatak- da nije samo kafic...koliko sam shvatila, rusenje je nelegalno.

ma sta god, zlotvori bi da ruše
ja kao savamalka ne mogu da shvatim ništa vezano za bgd na h2o
predatortz predatortz 20:54 23.09.2015

Re: koji moroni

ja kao savamalka ne mogu da shvatim ništa vezano za bgd na h2o


Kapiram tvoje emocije za deo grada u kom si rođena. Meni, koji sam u Bg došao, taj deo izgleda prilično tužno i zapušteno. Teško je objasniti nekome, koga za taj kraj ne vežu emocije, šta tu ima da se 'brani'.

Žao mi je što je taj Bgd H20 velika ujdurma, što od toga neće biti ništa. Jer, Savski plato plače za bagerima, urbanizacijom, ili bar dobrim čišćenjem i krečenjem.
angie01 angie01 21:14 23.09.2015

Re: koji moroni

zlotvori bi da ruše


hebo ih, ludaci, umesto da restauriraju, oni skenjavaju,...za novu gradnju ima onoliko prostora negde drugde, Sava mala je autentican ambijent i takav treba da ostane,...da se rascisti, uredi, renovira, dogradi sta treba i pretvori u umetnicku zonu, sto je i spontano pocela da bude- kafei, galerije, male scene, prodavnice rukotvorina,...sta tu nije jasno!
sima2000 sima2000 14:05 23.09.2015

bnv

Objavljen je ugovor za Beograd na vodi.

Nisam ga čitao, nego sam sa raznih strana pokupio komentare i došao do sledećih zaključaka.

1. Arapima poklanjamo 90 hektara u centru grada.
2. O našem trošku gradimo infastrukturu.
3. Ne naplaćujemo takse i nadokande koje svim ostalim investitorima naplaćujemo (oko 500 eur po kvadratu)
4. Za ove gore pogodnosti zauzvrat dobijamo 32% profita koga neće biti jer Arapi mogu da biraju izvođače po svom nahođenju i da izvlače dobit kroz povezana lica.

Da li je moguće da je iko normalan ovo potpisao, ili sam negde u donošenju zaključaka promašio?
tyson tyson 14:10 23.09.2015

Re: bnv

1. Arapima poklanjamo 90 hektara u centru grada.

Ovo je nenormalno; potpuno idiotski.

2. O našem trošku gradimo infastrukturu.

Ovo je obično tako.

3. Ne naplaćujemo takse i nadokande koje svim ostalim investitorima naplaćujemo (oko 500 eur po kvadratu)

Ovo može biti stvar procene i dogovora u određenim situacijama.

4. Za ove gore pogodnosti zauzvrat dobijamo 32% profita koga neće biti jer Arapi mogu da biraju izvođače po svom nahođenju i da izvlače dobit kroz povezana lica.

Nadam se da su za ovo obezbedili neke kontrolne mehanizme.


G.Cross G.Cross 15:56 23.09.2015

Re: bnv

Objavljen je ugovor za Beograd na vodi.


Rok izgranje BGD na VD po ugovoru 30 godina.

A evo sta su ti isti izgradili kod kuce ( U Dubaiu) za 13 godina.

I bez Vode.

nim_opet nim_opet 20:54 23.09.2015

Re: bnv

Nadam se da su za ovo obezbedili neke kontrolne mehanizme.

Mhm...mislis kao u Fijatu? Gde je najveci izvoznik i najveci uvoznik, a uvozi od Fijata po cenama koje garantuju da dobiti u Srbiji biti nece?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:11 23.09.2015

Re: bnv

G.Cross
A evo sta su ti isti izgradili kod kuce ( U Dubaiu) za 13 godina.

Не, нису исти.
Не стоји исти капитал иза овога.
Мохамед је остао сам у овоме, ако сам ја добро испратио. (Наравно, и неко од наших с њим, али њега не видимо, нити ћемо икада видети.) И ту је почела петљанција. Сада тај пројекат, тренутно, има само инерцију обичних комерцијалниих пројеката у Бгду: Блока А, Airport Cityja, Westa 65, TC Ušćа итд. итсл. Финансираће се из, махом, претпродаје, из процена колико ће се на тржишту тај пројекат исплатити, па банке и real estate инвеститори то испрате. Нема пара на гомили. (Мада, обично их никад и нема.)
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:57 24.09.2015

Re: bnv

Predrag Brajovic

G.CrossA evo sta su ti isti izgradili kod kuce ( U Dubaiu) za 13 godina.Не, нису исти.Не стоји исти капитал иза овога.Мохамед је остао сам у овоме, ако сам ја добро испратио. (Наравно, и неко од наших с њим, али њега не видимо, нити ћемо икада видети.) И ту је почела петљанција. Сада тај пројекат, тренутно, има само инерцију обичних комерцијалниих пројеката у Бгду: Блока А, Airport Cityja, Westa 65, TC Ušćа итд. итсл. Финансираће се из, махом, претпродаје, из процена колико ће се на тржишту тај пројекат исплатити, па банке и real estate инвеститори то испрате. Нема пара на гомили. (Мада, обично их никад и нема.)

Da, to je to.
tyson tyson 14:07 23.09.2015

Dvorištance

Na stranu sve ostalo, i dalje mi je nejasno da li je narečeni objekat nelegalan ili "nelegalan".


makemyday makemyday 16:07 23.09.2015

Re: Dvorištance

Na stranu sve ostalo, i dalje mi je nejasno da li je narečeni objekat nelegalan ili "nelegalan".

A jel ti to jasno za "kućice" sinova predsednika republike?
predatortz predatortz 16:18 23.09.2015

Re: Dvorištance

Formalno, bar 50% objekata u Srbiji je nelegalno. Odnosno, ne poseduje sve potrebne saglasnosti, niti je upisano u registre. Jednom sam, nekim poslom, bio kod direktora katastra u Zemunu. Čovek mi je tada lepo objasnio da se časni krst ne zna, da su poslednje ažurne knjige iz perioda Austrougarske. Cele gradske četvrti su neuknjižene, a zemlja na kojoj se nalaze vodi se kao oranica, vinograd, šuma...

Tako da to opravdanje 'objekat je nelegalan' može da bude samo izgovor za neki stvarni razlog rušenja. Trag novca će nam brzo reći koji je to razlog.
makemyday makemyday 16:27 23.09.2015

Re: Dvorištance

Formalno, bar 50% objekata u Srbiji je nelegalno

Prema relativno svežim izjavama ministarke nadležne za građevinarstvo imamo bar 1,5 milion nelegalnih objekata!
Tako da je potpuno tačno da
opravdanje 'objekat je nelegalan' može da bude samo izgovor za neki stvarni razlog rušenja. Trag novca će nam brzo reći koji je to razlog.

tyson tyson 21:21 23.09.2015

Re: Dvorištance

A jel ti to jasno za "kućice" sinova predsednika republike?

Jasno mi je. Što pitaš?


looping looping 17:33 23.09.2015

1

"Objašnjenje" da je razlog to što je objekat "nelegalan", teško objašnjava rok od "odmah", imajući u vidu da objekat tu stoji godinama a da nema nikakvih informacija o tome da je planirana izgradnja bilo čega "legalnog", a mnogi su se osvrnuli i na to da je ovo rušenje u potpunom kontrastu s činjenicom da se u neposrednom susedstvu za potrebe "Savanove", privatnog "privremenog" objekta sa, za javnost još uvek nejasnim statusom, izvode obimni radovi, plaćeni javnim novcem.

U zakonu ne postoji "nelegalno" već samo nelegalno i legalno. Rok može biti "odmah" i "kasnije". "Odmah" je zakonski ispravnije ako je nelegalno mada se najčešće ne primenjuje, što opet ne znači da nije ispravno nego da se uglavnom zakon ne poštuje. Onaj ko insistira na poštovanju zakona ne bi trebalo da ima problema sa ovim. Nikada.
Treba razjasniti da li je budući objekat legalan ili nije. I ako nije - iskritikovati vlasti. A pretpostavke ne vode nikuda, samo učvršćuju vlast koliko sam primetio. Ono, izađu AV (ili Mali) na TV i oduvaju oblake. To ne govori pozitivno o AV-u koliko govori negativno o onima koji ga kritikuju.
A ako je isključivo cilj kritikovati AV-a onda i ja da se priključim: Uaaa Vučiću!

BTW. Ne bi bilo loše izbaciti neke slike delova Savamale koji će biti porušeni a da prosečnom građaninu Srbije bude žao. Tj. ako se ceni mišljenje prosečnog građanina Srbije.

Freedom of Information Freedom of Information 18:02 23.09.2015

Re: 1

nego da se uglavnom zakon ne poštuje.

Neko gore tačno reče da imamo 1,5 miliona nelegalnih objekata. A upravo je u pripremi i zakon koji najavljuje legalizaciju gotovo svih, velike većine. Ja ne mislim a teško mi je da poverujem da i Vi ozbiljno mislite da dok ga ne usvojimo te "nelegalne" treba ubrzano rušiti baš u Savamali gde ih ukupno, bili legalni ili nelegalni ima kao što rekoh par desetina?
A što se tiče
. Ne bi bilo loše izbaciti neke slike delova Savamale koji će biti porušeni a da prosečnom građaninu Srbije bude žao.

postoje dve stvari. Prva je da je javno rečeno,od strane vlasti(nebitno je koje stranke, u svakom slučaju naše, srpske, beogradske vlasti) da rušenja neće biti a ipak ga ima,na način koji kod mnogih ljudi izaziva dileme.. A s obzirom na to što je rečeno jako teško je pretpostavljati "koji će (još) biti porušeni". I druga,zaista ne verujem da je bilo gde u svetu za pravi kriterijum za definisanje odnosa prema uspešnoj zaštiti i revitalizaciji dugo zapuštene ili devastirane kulturne baštine uziman ukus prosečnog građanina.
looping looping 18:17 23.09.2015

Re: 1

Re: 1
nego da se uglavnom zakon ne poštuje.

Neko gore tačno reče da imamo 1,5 miliona nelegalnih objekata. A upravo se pripremam zakon koji najavljuje legalizaciju gotovo svih, velike većine. A Vi ipak mislite da dok ga ne usvojimo "nelegalne" treba ubrzano rušiti baš u Savamali gde ih ukupno, bili legalni ili nelegalni ima kao što rekoh par desetina?

Da, ako Opština, vlast... smatraju da je to u interesu države. To spada u legalnu meru, koja se najčešće ne sprovodi ali u ovom slučaju da.
Kao što nije fer hapsiti neke lopove kada neke druge ne hapsimo, ali je legalno.
postoje dve stvari. Prva je da je javno rečeno,od strane vlasti(nebitno je koje stranke, u svakom slučaju naše, srpske, beogradske) da rušenja neće biti a ipak ga ima,na način koji kod mnogih ljudi izaziva dileme.. A s obzirom na to što je rečeno jako teško je pretpostavljati "koji će (još) biti porušeni".

Ne vidim u čemu je dilema?
Ne ruši se nešto bez pristanka vlasnika. I mogu da ruše sve što im padne napamet a što je nelegalno. Prethodna vlast ili ova vlast su trebale da legalizuju objekte kulturne baštine ako je iko ikada uopšte imao pojma o kulturi. A ako ne onda ... bože moj... Nikoga nikad i nije bilo briga osim ako imaju interes da kritikuju jedni druge.
I druga,zaista ne verujem da je bilo gde u svetu za pravi kriterijum za definisanje odnosa prema uspešnoj zaštiti i revitalizaciji dugo zapuštene ili devastirane kulturne baštine uziman ukus prosečnog građanina.

Kao što rekoh voleo bih da vidim neku fotografiju kulturne baštine.
A ukus prosečnog građanina je vrlo bitan. Čak rekao bih, najbitniji. Jer to određuje svaku narednu vlast a samim tim i njen odnos prema kulturnoj baštini.

Mislim stvarno, zar nije žalosno da je na sadašnju vlast spalo to da sve legalizuje, brine o kulturnoj baštini... itd.
makemyday makemyday 19:01 23.09.2015

Re: 1

Da, ako Opština, vlast... smatraju da je to u interesu države. To spada u legalnu meru,

Je li prijatelju jel si ti veverica ili misliš da smo to mi? Koji bre "državni" interes, koje legalne mere, o čemu ti pričaš? Ceo grad zna da Dvorištance mora da se ruši "odmah" zato što je Mali predvideo da tu prolazi trasa kojom će A.V. za neki dan da prođe prilikom polaganja temeljca.
looping looping 19:05 23.09.2015

Re: 1

makemyday
Da, ako Opština, vlast... smatraju da je to u interesu države. To spada u legalnu meru,

Je li prijatelju jel si ti veverica ili misliš da smo to mi? Koji bre "državni" interes, koje legalne mere, o čemu ti pričaš? Ceo grad zna da Dvorištance mora da se ruši "odmah" zato što je Mali predvideo da tu prolazi trasa kojom će A.V. za neki dan da prođe prilikom polaganja temeljca.

Pa što odmah nisi rekao.
Gde će da se osveži u povratku, ako sruši Dvorištance? Trebao je da nađe neku drugu trasu.
makemyday makemyday 19:13 23.09.2015

Re: 1

Gde će da se osveži u povratku, ako sruši Dvorištance?

Znaš ti dobro gde će. U Savanovi, privatnom objektu s "privremenom" dozvolom za koji Mali nije siguran dal je promotivni štand ili kafana ali kome sređuje baštu i parking državnim parama.Valjda u "državnom" interesu! Što se sve sasvim uklapa u tvoju "pravničku" filozofiju da mogu da rade
sve što im padne napamet

looping looping 19:37 23.09.2015

Re: 1

Gde će da se osveži u povratku, ako sruši Dvorištance?

Znaš ti dobro gde će. U Savanovi, privatnom objektu s "privremenom" dozvolom za koji Mali nije siguran dal je promotivni štand ili kafana ali kome sređuje baštu i parking državnim parama.

E pa ako se ovako nešto sazida



i zaslužili su da se negde osveže!
nim_opet nim_opet 20:57 23.09.2015

Re: 1

looping
Gde će da se osveži u povratku, ako sruši Dvorištance?

Znaš ti dobro gde će. U Savanovi, privatnom objektu s "privremenom" dozvolom za koji Mali nije siguran dal je promotivni štand ili kafana ali kome sređuje baštu i parking državnim parama.

E pa ako se ovako nešto sazida



i zaslužili su da se negde osveže!

Jasta. I onda je mrmot zavio cokoladu u foliju...
anonymous anonymous 21:33 23.09.2015

.... I zidanje




Uvek između jednog i drugog ..... postoji neka nedokučiva relacija....
Kraja Kraja 13:53 24.09.2015

...dosao sa...

...puta pa kasnim sa komentarom...
...vest na b92 objavljena, a zatim nestala...
...naslov je bilo moguce naci u pretrazivacu, ali je link vracao na www.../vesti/naslovi.php...
...zao mi je, nisam stigao da "uslikam" ove orvelovce...





angie01 angie01 15:09 24.09.2015

Re: ...dosao sa...

napisala ja, nesto malo iznad.
tyson tyson 02:13 25.09.2015

Re: ...dosao sa...

...vest na b92 objavljena, a zatim nestala...

I bolje što su sklonili tu sramotu.
"Vest" o nečijem fejsbuk statusu od jedne rečenice?!
To je valjda srpsko novinarstvo danas.


violina violina 21:51 24.09.2015

Gradnja, rušenje

rušenja. ....- zašto, na osnovu čega


Rušiti smo znali od pamtiveka, ali za gradnju su nam uvek trebali neki Arapi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana