Ljudska prava| Region| Život

Poslednji stadijum šaranja

Jelica Greganović RSS / 24.09.2015. u 11:40

07_620x0.jpg 

Kad bi neko samo mogao da mi objasni koji stanje ludila je trenutno na delu, ja bih mu jako bila zahvalna. U svom novinarskom veku sam se nagledala, naslušala i načitala takvih političkih bisera da bi me prepričavanje istih odmah odvelo na duži boravak u instituciji za mentalno uravnotežavanje. I sve razumem, i predizborne kampanje prljave i još prljavije, verbalna napumpavanja...sve ono što Vladimir Vojnovič sažima u rečenicu kojom bih ja politiku opisala kao disciplinu u kojoj se »govori ono što se ne misli i misli ono što se ne govori«. Dakle, sve ja to razumem, ali ovo šta se po granicama dešava, e to mi stvarno jasno nije.

Prvo je Hrvatska zatvorila granicu za kamione, zato što je navodno Srbija zatrpava sirijskim izbeglicama. Kakve veze imaju kamioni iz bela sveta i roba u njima sa izbeglicama, to ne shvatam. I šta je trebalo Srbija da uradi da bi granicu otvorili? Da juri izbeglice po kukurizima i šumama, jer oni granicu ne prelaze tamo gde zakoni zapovedaju. Da ih pošalje u Mađarsku, kao što je Hrvatska rekla? Na bodljikave žice sa žiletima kojih se ja ni u samicu zatvorena ne bih dosetila? Ili da ih vrati u kandidatkinju EU, Makedoniju koja je zbog njih vojsku na granicu pustila? Ili možda u Grčku, koja je članica EU i preko koje su, sa sve malopre pomenutom kandidatkinjom, te izbeglice u Srbiju i stigle? Zašto nije Hrvatska zatvorila granice za makedonske, grčke, turske kamione? Uostalom preko tih zemalja izbeglice i stižu. Zašto je zatvorila za sve? I koji je uopšte faktor Srbija da raspoređuje izbeglice po drugim zemljama?

Onda su kamiondžije blokirale granicu i za putnike. To donekle mogu da razumem, jer krepavaju na granici već danima, nemaju ni da jedu, ni da piju, niti benzina da im rade klime za robu, topi se, trune, mre roba...Pri čemu ne znaju šta čekaju, da l da Srbija pregrupiše izbeglice i uradi ono što ni EU još nije uspela čestito i čvrsto da se dogovori, pa da ih lepo sortirane šalje po drugim zemljama? Šta?

Juče su se granični prelazi, oni manji, malo otvarali pa zatvarali, dragi bog nije mogao da uvati mustru ludila koje je bilo na delu. I koga god da pozoveš, niko ne zna tačno ni šta se dešava, ni šta će da usledi.

Danas se osvanjava sa merama protiv mera i merama protiv mera protiv mera. Hrvatska roba ne može u Srbiju, a srpski pasoši ne mogu u Hrvatsku. Onda srpski pasoši mogu, ali ne mogu srpske registracije. Sada ne mogu ni srpski pasoši, ni srpske registracije. Ali ako se ide avionom, onda srpski pasoši nisu problem, a ni registracija aviona. A, bezvizni režim je na delu. I postojeći sporazumi, evropski i međunarodni zakoni, i svi prateći ugovorni i zakonski momenti. Što u ovom slučaju nema veze. Zato što nešto što je bezveze ne može da ima vezu sa razumom.

Kamiondžije počinju štrajk glađu. Iz Grčke, članice EU, preko Makedonije kandidatkinje stižu izbeglice i dalje. Hrvatska će opozvati svoje mere i mere protiv mera protiv Srbije kada Mađarska otvori Horgoš za izbeglice. Ali još uvek nije zatvorila svoju granicu za kamione koji stižu iz Mađarske. Kao što nije zabranila ni ulaz onima koji imaju mađarske pasoše i mađarske registarske tablice na automobilima, kao što nije zabranila ni za grčke, ni za makedonske. Niti za turske...Al to sam već jednom rekla. Džabe.

Očito je samo da nastavak cirkusa na granicama sledi. Kao i humor loš do nepodnošljivosti.



Komentari (349)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

omega68 omega68 22:26 24.09.2015

све, све, него...



Нико да се сети, нико да спомене, нико да се похвали да је учествовао , свесно или несвесно, у уништавању своје земље и народа.
Мислим, важно је да смо оборили оног касапина и нечовека а да смо довели продавца књига, спавача на теткином каучу, људину и Виноградарчину, шмрка и другове из кланова...
Јебо нас пас да нас јебо!
freehand freehand 22:29 24.09.2015

Re: све, све, него...

omega68


Нико да се сети, нико да спомене, нико да се похвали да је учествовао , свесно или несвесно, у уништавању своје земље и народа.
Мислим, важно је да смо оборили оног касапина и нечовека а да смо довели продавца књига, спавача на теткином каучу, људину и Виноградарчину, шмрка и другове из кланова...
Јебо нас пас да нас јебо!

A ne! OVO je prava stvar:
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:38 24.09.2015

Re: све, све, него...

super su obe pesme, a i kako ne bi bile kada im je producent isti.
freehand freehand 22:45 24.09.2015

Re: све, све, него...

vrabac_u_steni
super su obe pesme, a i kako ne bi bile kada im je producent isti.

Dabre, produkCIA.
Nego meni je ovo Dobar dan čika Slobo stvarno bilo super, toliko da sam od nje napravio uvodnu špicu a bogami i lajtmotiv, neko vreme.
blogovatelj blogovatelj 22:49 24.09.2015

Re: све, све, него...

Јебо нас пас да нас јебо!


Jebo vas pas.
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:58 24.09.2015

Re: све, све, него...

Нико да се сети, нико да спомене

Saće opet Kebisti...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 23:02 24.09.2015

Re: све, све, него...

Jelica Greganović
Нико да се сети, нико да спомене

Saće opet Kebisti...


za sada sodomisti dominiraju
maksa83 maksa83 23:06 24.09.2015

Re: све, све, него...

Saće opet Kebisti...

Blogovi će poželjet Kebista, a Kebista nigde biti neće.
freehand freehand 23:07 24.09.2015

Re: све, све, него...

maksa83
Saće opet Kebisti...

Blogovi će se poželjet Kebista, a Kebista nigde biti neće.

Kebabisti.
omega68 omega68 23:19 24.09.2015

Re: све, све, него...

qqriq qqriq 23:30 24.09.2015

krkar

gde je on na ovom blogu?
fali, nedostaje...........
omega68 omega68 23:35 24.09.2015

Re: krkar

fali, nedostaje...........

шта, треба ти камен за потапање купуса?
qqriq qqriq 23:37 24.09.2015

Re: krkar

lakše malo.
49 41 49 41 10:56 25.09.2015

Zid

Ne cuvenog Sartra.

Onaj pravi kineski od 4.000 km

Iznajmiti ga na 99 god., iseci na gomade i preseliti.

Naraavno, "nama" pripada bajveci komad. Postavicemo ga duz Rio Grande u duzini od 2.000 km prema Meksiku.

Ostale parcice podeliti, na primer Izraelu za Rahmalu.

Slovencima i Hrvatima. Neka se "bratski" dogovore hoce li ga posred Pirana ili negde drugo.

Grcima i Makedoncima duz njihove granice Pirinske Makedonije.

Hrvatima i Crnogorcima, dok se ne dogovore oko parcenceta stencuga.

Madjarima , duz cele njihove granice; da se secaju na 56.

Ukraincima dodeliti komad.

Deo poslati u Siriju, da im ne bezu ljudi.

Presevsku dolinu, preseci "cuveni" koridor Avganistan-Turska-Zapadna Evrora.

Preostalo jos od onih 4.000 km kineskog;
Neki predlog?!?






Jelica Greganović Jelica Greganović 11:45 25.09.2015

Samo onako...

omega68 omega68 12:27 25.09.2015

Re: Samo onako...

Jelica Greganović Jelica Greganović 16:21 25.09.2015

Otvorene granice,

odo da vidim decu!
freehand freehand 16:25 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Jelica Greganović
odo da vidim decu!

Ja bih sačekao jedno 24 sata. Em će biti gužve i krkljanca, em Milanović reče da može kad god hoće šta god hoće...
Hoću da kažem, u stvari - brate, kakav je to komad budaline...
G.Cross G.Cross 16:37 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Hoću da kažem, u stvari - brate, kakav je to komad budaline.


Jelice ja bih poslusao Frija.
Ovaj je opasan.

anonymous anonymous 16:50 25.09.2015

Re: Otvorene granice,


freehand
17:25 25.09.2015 / *novo
Re: Otvorene granice,

Hoću da kažem, u stvari - brate, kakav je to komad budaline...


.... Komadina od budaline ...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:03 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Ето
Још једна одлична политичка партија Александра Вучића.
alselone alselone 18:13 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Aco stvarno iskusno pliva.

freehand freehand 20:05 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Predrag Brajovic
Ето
Још једна одлична политичка партија Александра Вучића.

I još jedan apostol na pomolu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:06 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

freehand
Predrag Brajovic
Ето
Још једна одлична политичка партија Александра Вучића.

I još jedan apostol na pomolu.

Не разумем?
G.Cross G.Cross 20:26 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Predrag Brajovic
freehand
Predrag Brajovic
Ето
Још једна одлична политичка партија Александра Вучића.

I još jedan apostol na pomolu.

Не разумем?



Dosao neki EU cinovnik i rekao nacionalnim budalama sa obe strane da se ne glupiraju.
I oni ko poslusni decacici poslusali odmah.

Velika pobeda.

Hrvatska budala u ovom slucaju je nevidjeno glupa. Ne da je upucala samom sebi stopalo nego i nogu i ono izmedju nogu.

Sta tu cini odlicnu partiju Vucica , osim da nije bio veca budala od ogromne hrvatske budale, iskreno ne vidim.


Naravno to je mnogo bolje nego da je pominjao Viroviticu, Karlobag kako je to radio ranije, i naravno vrlo veliki uspeh da natera Tomu da cuti.


Ova napacena zemlja treba osecaj pobede, makar i lazni.
Tako da si rekao "odlicna partija Srbije" ja bih i ocutao zato sto , je li, treba nam malo tog osecaja pobede.

Koristiti apsolutno idiotsko ponasanje hrvatskog premijera da bi se jos dalje nabijao kult licnosti osobe Aleksandra Vucica je , kako da kazem, hmmm upitno.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:54 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Sta tu cini odlicnu partiju Vucica , osim da nije bio veca budala od ogromne hrvatske budale, iskreno ne vidim.

Naravno to je mnogo bolje nego da je pominjao Viroviticu, Karlobag kako je to radio ranije, i naravno vrlo veliki uspeh da natera Tomu da cuti.

Суштина је, мање више, у овоме.
Такође, одмерене реакције -- реакције, наглашавам -- и одмерена реторика.

Мислим да ја свакако нисам та који ће развијати култ Александра Вучића. Али свакако јесам тај који ће поздравити сваки добар потез који он уради. Не његов, него било чији.

Него, је л' капаришеш стан? ;-)

G.Cross G.Cross 21:04 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

и одмерена реторика


Slazem se, to je dobro potrosena para na nekog americkog Krstica (koji je ocito mnogo skuplji ali i bolji).

Ali od cutanja kad treba do "odlicne politicke partije" dalek je put.

Него, је л' капаришеш стан? ;-)


Ne znam da li mislis na BGD na VD ili uopste.

Generalno imam ih u Bgd dovoljno za moj portfolio.
Sto se tice BGD na VD obecavam kupicu jedan u fazi 2 ( kad se izgradi i useli faza 1).


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:15 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

G.Cross
Sto se tice BGD na VD obecavam kupicu jedan u fazi 2 ( kad se izgradi i useli faza 1).

Ја мислим да то више нико не може да заустави.
У ствари, да не лажем и говорим напамет, мрзи ме да читам сада оне уговоре, јер једини који то могу да зауставе јесу неке од страна потписница -- некакав сукоб, па онда међународна тужба и арбитража -- до чега неће доћи ако буде пара. А ја верујем да хоће: то је сувише лепа позиција за станове. А Блок је обичан стан продавао за 1.730 а локале у приземљу за 2.150 €. Значи, овде треба рачунати на више цене. Ако не буду превисоке, ето инерције која ће све остало да погура.
G.Cross G.Cross 21:24 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Ја мислим да то више нико не може да заустави.
У ствари, да не лажем и говорим напамет, мрзи ме да читам сада оне уговоре, јер једини који то могу да зауставе јесу неке од страна потписница -- некакав сукоб, па онда међународна тужба и арбитража -- до чега неће доћи ако буде пара. А ја верујем да хоће: то је сувише лепа позиција за станове. А Блок је обичан стан продавао за 1.730 а локале у приземљу за 2.150 €. Значи, овде треба рачунати на више цене. Ако не буду превисоке, ето инерције која ће све остало да погура.


Ma verujem ja to. Eno danas i onaj Mali rece da ce BGD na VD da ima prvii profit za dve i po godine.

To je vrlo dobro.

Ja se radujem.

Ali svoje pare cu da dam kad vidm zgrade, pelene kako se suse na balkonima i komsije kako se svadjaju.

Nadam se da me ovo ne kvalifikuje kao petokolonasa sto rece ona SNS budala juce.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Овде је сад price targeting на делу. Погрешан може да те укопа (насеља Белвил, Степа...), прави да погура. Ја сам овде годинама зезао официре из BATа како су са Lucky Strikom, погрешно му поставивши почетну цену на српском тржишту (потцењен), фирми одузели две-три десетине милона еура прихода.
emsiemsi emsiemsi 21:55 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

G.Cross

...
Nadam se da me ovo ne kvalifikuje kao petokolonasa sto rece ona SNS budala juce.


Ееее (без обзира на онога будалу - сирома човек, шта да се ради), можда си ти петоколонаш Француза !? Код њих петоколонашиш за нашу ствар !?
G.Cross G.Cross 22:16 25.09.2015

Re: Otvorene granice,

Овде је сад price targeting на делу


U pravu si.

Ali kako onda onaj Mali moze da izvali kako ce da naprave profit u dve i po godine ako ne znaju pravu cenu po kvadratu za trziste?

I kako se to moze napraviti profit za projekt od 30 godina za 2 i po godine ?

Ili on govori o samo dve prve zgrade?

I da li su onda dve prve zgrade u stvari ceo tzv. BGD na VD ?

I da li zvog dve zgrade vredi dati commitment za sav taj prostor ?

Stvarno se nadam da to moze da uspe ali 15 godina u gradjevinarstvu i jos 20 u medjunarodnom biznisu mi kazu " Cekaj da vidis pelene na balkonima prve dve zgrade" pa onda sudi.

Follow up:

Neki moji prjatelji iz P&G su mi savetovali da ne bi bilo lepo videti pelene na balkonima.

U redu , onda,

Hajde da kazem,kad vidim oceve kako puse na balkonima BGD na VD sakrivajuci se od dece, onda cu da sudim.
Atomski mrav Atomski mrav 00:05 26.09.2015

Re: Otvorene granice,

Neki moji prjatelji iz P&G su mi savetovali da ne bi bilo lepo videti pelene na balkonima.


Pre ćeš ih videti u kontejneru iza zgrada, mada će verovatno da ugrade one moderne, podzemne.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:19 26.09.2015

Re: Otvorene granice,

I da li zvog dve zgrade vredi dati commitment za sav taj prostor ?

Не вреди.
Београђани на Води су њихове Приватизације и Конверзије Земљишта.
Но, то не значи да нешто добро из тога и за друге не може да проистекне.

Насловна Курира или Информера (мрзи ме да проверавам који од то двоје) вечерас је објавила: starting price је 2.600 €. Вероватно се, онда, она може спустити и на 2400 у преговорима (Узимам 3 страна и 5 гаража, може ли мало јефтиније?) Ја сам типовао на 2.400, 2.600 ми је већ мало ризично. Но, ово је ипак неуобичајена, несвакидашња роба, можда већа цена може да прође, нисам стручан, мада цене по крајевима добро знам?


nowhereman nowhereman 13:15 26.09.2015

Re: Otvorene granice,


Ето
Још једна одлична политичка партија Александра Вучића.


Aco - slobodo!

Aco - Ivice!


Napisao sam i "Aco - Orbane!", ali se onda setih da sam u jednom prethodnom komentaru napisao za grešnog Orbane da je "jeftini populista" (na stranu to što je, pride, i anti-semita), a srpski premijer to (populista, hoću reći) svakako nije...


nowhereman nowhereman 23:11 26.09.2015

Re: Otvorene granice,


Predrag Brajovic
Ја мислим да то више нико не може да заустави.

У ствари, да не лажем и говорим напамет, мрзи ме да читам сада оне уговоре, јер једини који то могу да зауставе јесу неке од страна потписница -- некакав сукоб, па онда међународна тужба и арбитража -- до чега неће доћи ако буде пара. А ја верујем да хоће: то је сувише лепа позиција за станове. А Блок је обичан стан продавао за 1.730 а локале у приземљу за 2.150 €. Значи, овде треба рачунати на више цене. Ако не буду превисоке, ето инерције која ће све остало да погура.


Vratio sam se da pročitam komentare uvaženog kolege po blogu Predraga Brajovića. (Sada, kada je svud tako pusto.)

Ako je ova procena tačna (moguće je da jeste) - nakazni projekat koji povezuje Beograd i "vodu" (ali ne i reke, na kojima Beograd leži) izmeniće zauvek profil i izgled grada. Posebno izgled Savamale, u kojoj sam živeo od svog rođenja do zrelih godina, ukupno oko 35 godina. Neće to više biti Beograd koji ću voleti i poštovati, slutim.

Ali, možda će to, najzad, biti razloga da izvadim:




emsiemsi emsiemsi 08:53 27.09.2015

Re: Otvorene granice,

nowhereman



Ako je ova procena tačna (moguće je da jeste) - nakazni projekat koji povezuje Beograd i "vodu" (ali ne i reke, na kojima Beograd leži) izmeniće zauvek profil i izgled grada. Posebno izgled Savamale, u kojoj sam živeo od svog rođenja do zrelih godina, ukupno oko 35 godina. Neće to više biti Beograd koji ću voleti i poštovati, slutim.

Ali, možda će to, najzad, biti razloga da izvadim:





Ко тебе пита да ли ћеш волети Београд или не ?
Београд остаје Београђанима - који долазе.
nowhereman nowhereman 13:47 27.09.2015

Re: Otvorene granice,


Ко тебе пита да ли ћеш волети Београд или не ?


Vidi, ja već volim Beograd, ovakav kakav je.

Neću voleti Beograd, u kojem će soliterčine od 53 spratova na obalama reke Save graditi Arapi, a njima stanovati ratni profiteri i Vučićevi poltroni. Takav Beograd mi se neće dopasti.

Naravno, mene niko ništa ne pita. Niti ću ja pitati njih - sve će mi biti jasno.


Београд остаје Београђанима - који долазе.


Misliš - mojim sinovima?

Ili možda misliš na decu koja će se naseliti u onim soliterčinama, gore spomenutim?


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:32 27.09.2015

Re: Otvorene granice,

nowhereman

Ко тебе пита да ли ћеш волети Београд или не ?


Vidi, ja već volim Beograd, ovakav kakav je.

Neću voleti Beograd, u kojem će soliterčine od 53 spratova na obalama reke Save graditi Arapi, a njima stanovati ratni profiteri i Vučićevi poltroni. Takav Beograd mi se neće dopasti.

Naravno, mene niko ništa ne pita. Niti ću ja pitati njih - sve će mi biti jasno.


Београд остаје Београђанима - који долазе.


Misliš - mojim sinovima?

Ili možda misliš na decu koja će se naseliti u onim soliterčinama, gore spomenutim?



Ово је бесплодна и плитка подела они-ми.
Прво, те Арапчине су инвеститори, исто као што су и Кинезчине или Немчине. Исти ђаво: профит иде код власника у матичну земљу (чак и не мора да буде његова по држављанству матична земља).

Солитерчине имаш и у Лондону на обали Темзе. Доле на слици се види како то изгледа.

У становима ће становати људи који имају пара да их купе. Већина купаца неће бити ратни профитери, већ IT предузетници, банкари, привредници, дијаспорски инвеститори, наши успешни спортисти (они јако пуно улажу у некретнине, за пензију)...

Нико пре Вучића није успео да покрене исељење оног ругла са обале Саве, а у самом центру града. Њему је то пошло за руком, уз много муљања и, верујем, некакву личну корист. (Сличне "уградње" имао је и Тадић, рецимо. А не види се и за њих се "не зна".)

А уговор о БНВу је објављен. Транспарентно, дакле.

nowhereman nowhereman 02:44 28.09.2015

Re: Otvorene granice,


Ово је бесплодна и плитка подела они-ми.


U mom slučaju, podela izgleda nešto drugačije: oni - JA. I nije besplodna.


Прво, те Арапчине су инвеститори...


Prvo, ja sam napisao "Arapi", a ne Arapčine. I zaista nemam ništa protiv Arapa, niti da Arapi investiraju u nešto pametno u Srbiji.

Ali, ovo - nije pametno. Ni lepo, ni korisno.


Солитерчине имаш и у Лондону на обали Темзе. Доле на слици се види како то изгледа.


Uh, znam dobro! Šetao sam puno puta ulicom Strand od Trafalgara, pa pored katedrale, i dalje...

Mislim da ti je poređenje izuzetno trapavo - London je ogroman i širok grad. Pruža se i u širinu i u dužinu, a duž Temze se smenjuju različiti vidici. Veliki je broj mostova na samoj Temzi. Ovo što se vidi na tvojoj slici nije silueta Londona. To je, naravno, silueta samo jednog (od mnogih) kvartova Londona.

Na silueti Londona dominiraju: Houses of Parliament (sve sa Big Ben-om), Westminster Abbey, London Eye, Trafalgar Square, St Paul's Cathedral, Tower of London i Tower Bridge - izdvajam samo "visoke" tačke.

Prizor, prikazan na tvojoj fotografiji, pripada takođe gradskoj silueti, ali predstavlja samo jedan njen delić. Prilično je udaljen od Big Ben-a, Trafalgar Square-a i Piccadilly Circus-a.

Beograd nije nipošto tako veliki i širok kao London. Planirani nakazni projekat gradi se u samom centru - u samom istorijskom jezgru grada. Soliterčine - ako budu izgrađene - biće više od Pobednika na Kalemegdanu i hrama Svetog Save. Inače, o tome je podrobnije bilo reči u stručnom mišljenju koje je SANU stavila javnosti na uvid.

Dok su soliteri u Londonu izmešteni i udaljeni od istorijskog jezgra grada i predstavljaju nešto što bi se moglo nazvati "novi London" (većina solitera podignuta je u 20. veku), dotle će monstruozni projekat NVD zauvek oštetiti istorijsko jezgro Beograda i izobličiti gradsku siluetu.


У становима ће становати људи који имају пара да их купе.


Pa to je krasno!

A ko su ti supermeni? Građani Beograda?


freehand freehand 09:11 26.09.2015

KZŠ

nowhereman nowhereman 16:45 26.09.2015

Drugi pogled


Imam komšiju koji često žučno komentariše političke prilike. Voli da me zaustavi na ulici, ispred zgrade, i saopšti mi šta misli o ovom ili onom pitanju ili problemu.

"Hrvatima - svaka čast!" - kaže on.

"Tako se brani svoja zemlja. Nema to veze ni sa Srbima, ni sa Hrvatima. Ovi obojeni nadiru kao skakavci. Pojeli bi oni i njih, i nas, a poješće i ove tamo..." maše rukom i, kao, pokazuje. "Misliš da će Nemci da ih prime? Pa nisu Nemci vesla sisali!"

Inače, kada kaže "obojeni", on misli na izbeglice iz Sirije.

"Podigao bih ja ogradu, ali ne žičanu - kao Mađari, nego betonski zid od 5 metara, sa osmatračnicama. Pa ni mušica da proleti, a kamoli neki obojeni!"

Oči mu cakle.

Mi, Srbi, smo "poslednje budale", po njegovim rečima. "Radimo ono što nijedan drugi narod, niko u Evropi, ne radi. Sami kopamo rupu, u koju ćemo upasti."

"Videću ja njih, kada im budu tražili džamije da se grade. Da li znaš da na svakih 1000 njihovih dolazi jedna džamija. Ne znaš!? E, pa ti sada izračunaj koliko će to džamija biti novih u Srbiji."

Nisam siguran na koga misli, kada kaže "njih".

Jutros, na putu do pekara, sretoh ga ponovo. "Ništa ovo ne valja. Bolje da je ostala blokada. Onda bi ovi naši došli pameti. Obojenima mora da se pokaže put - nazad."


nowhereman nowhereman 17:04 26.09.2015

Re: Drugi pogled

freehand freehand 17:46 26.09.2015

Re: Drugi pogled

nowhereman

Imam komšiju koji često žučno komentariše političke prilike. Voli da me zaustavi na ulici, ispred zgrade, i saopšti mi šta misli o ovom ili onom pitanju ili problemu.

"Hrvatima - svaka čast!" - kaže on.

"Tako se brani svoja zemlja. Nema to veze ni sa Srbima, ni sa Hrvatima. Ovi obojeni nadiru kao skakavci. Pojeli bi oni i njih, i nas, a poješće i ove tamo..." maše rukom i, kao, pokazuje. "Misliš da će Nemci da ih prime? Pa nisu Nemci vesla sisali!"

Inače, kada kaže "obojeni", on misli na izbeglice iz Sirije.

"Podigao bih ja ogradu, ali ne žičanu - kao Mađari, nego betonski zid od 5 metara, sa osmatračnicama. Pa ni mušica da proleti, a kamoli neki obojeni!"

Oči mu cakle.

Mi, Srbi, smo "poslednje budale", po njegovim rečima. "Radimo ono što nijedan drugi narod, niko u Evropi, ne radi. Sami kopamo rupu, u koju ćemo upasti."

"Videću ja njih, kada im budu tražili džamije da se grade. Da li znaš da na svakih 1000 njihovih dolazi jedna džamija. Ne znaš!? E, pa ti sada izračunaj koliko će to džamija biti novih u Srbiji."

Nisam siguran na koga misli, kada kaže "njih".

Jutros, na putu do pekara, sretoh ga ponovo. "Ništa ovo ne valja. Bolje da je ostala blokada. Onda bi ovi naši došli pameti. Obojenima mora da se pokaže put - nazad."



Komšija je bloger?
nowhereman nowhereman 17:59 26.09.2015

Re: Drugi pogled


Komšija je bloger?


Ma jok, mislim da ne zna ni da uključi računar.


freehand freehand 18:11 26.09.2015

Re: Drugi pogled

nowhereman

Komšija je bloger?


Ma jok, mislim da ne zna ni da uključi računar.



Sitna je to razlika.
nowhereman nowhereman 18:33 26.09.2015

Re: Drugi pogled


Sitna je to razlika.


Čini ti se, razlika je epohalna.


tyson tyson 23:05 27.09.2015

Re: Drugi pogled


A sada, upravo čitam:

Породица враћена у Србију из Данске

Tipično idiotska, tabloidna, nedorečena "vest" koja nije ni vest, od strane B92.

Te "porodice" vraćaju godinama, u stotinama, hiljadama. Ono što ne piše u "vesti" je da se radi o romskim "azilantima" kojima je odbijen zahtev za azil.


albicilla albicilla 17:43 26.09.2015

...

Kad bi neko samo mogao da mi objasni koji stanje ludila je trenutno na delu, ja bih mu jako bila zahvalna.


evo, pokusacu, novim blogom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana