Astronomija

о петом октобру - увод

antioksidant RSS / 05.10.2015. u 11:02

Избори за председника Савезне Републике Југославије 24. септембар 2000.

Војислав Коштуница  2.470.304 

 
Слободан Милошевић 1.826.799

 

 



Komentari (341)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 11:02 05.10.2015

негативни тастер

predatortz predatortz 11:10 05.10.2015

Re: негативни тастер

Ove nisam čuo sto godina!
4krofnica 4krofnica 11:11 05.10.2015

Re: негативни тастер


predatortz
Ove nisam čuo sto godina!


al' si ti mator..

niccolo niccolo 11:12 05.10.2015

Re: негативни тастер

4krofnica

predatortz
Ove nisam čuo sto godina!


al' si ti mator..


Da bre, ona milf Megan mu je piletina, pa ti vidi...
predatortz predatortz 11:14 05.10.2015

Re: негативни тастер

4krofnica

predatortz
Ove nisam čuo sto godina!


al' si ti mator..



Pamtim šta je Tito pričao na tv, pred Novu godinu...
antioksidant antioksidant 11:14 05.10.2015

Re: негативни тастер

milf Megan mu je piletina

da prizovem i maksu

predatortz predatortz 11:16 05.10.2015

Re: негативни тастер


Da bre, ona milf Megan mu je piletina, pa ti vidi...


Jok i nije!
Biljana 77 Biljana 77 11:18 05.10.2015

Re: негативни тастер

ona milf Megan


Ako misliš na Megan Fox onda:

https://twitter.com/BJCalamity/status/649506449786314752
predatortz predatortz 11:20 05.10.2015

Re: негативни тастер

Biljana 77
ona milf Megan


Ako misliš na Megan Fox onda:

https://twitter.com/BJCalamity/status/649506449786314752


Tako je, Biljana!
Red je da im neko kaže da nemaju pojma o MILF-ovkama!
maksa83 maksa83 11:23 05.10.2015

Re: негативни тастер

da prizovem i maksu

Iju!
Je l' ovo Grace Park?
Vidi na šta liči ... pa šta joj se to mici dogodilo?
antioksidant antioksidant 11:25 05.10.2015

Re: негативни тастер

Je l' ovo Grace Park?

и ти више волиш грејс парк од ташмајданског парка?
predatortz predatortz 11:26 05.10.2015

Re: негативни тастер

Mršavakna!
niccolo niccolo 11:28 05.10.2015

Re: негативни тастер

Biljana 77
ona milf Megan


Ako misliš na Megan Fox onda:

https://twitter.com/BJCalamity/status/649506449786314752

Ma to je postao blogovski meme, inače je sa mislim nekog prethodnog AOovog bloga, gde je pomenuta i Megan i milf, pa sam ja tvrdio da ona kao majka ispunjava uslove da se smatra milfom. Na to su se drugi pobunili i sada s vremena na vreme to pominjemo zajebancije radi. To ne izražava zaista naš stav o Megan, milfovima i ženama uopšte...
predatortz predatortz 11:30 05.10.2015

Re: негативни тастер

To ne izražava zaista naš stav o Megan, milfovima i ženama uopšte...


Svaka sličnost sa osobama iz realnog života nije namerna. Svrha naših postova je zabava.
Biljana 77 Biljana 77 11:31 05.10.2015

Re: негативни тастер

To ne izražava zaista naš stav o Megan, milfovima i ženama uopšte...

Ahahah, kad podviknem, odma' po ps-u. I cveće.

<3
niccolo niccolo 11:31 05.10.2015

Re: негативни тастер

Svrha naših postova je zabava.

Plus kačenje fotografija Grejs Park.
niccolo niccolo 11:32 05.10.2015

Re: негативни тастер

Biljana 77
To ne izražava zaista naš stav o Megan, milfovima i ženama uopšte...

Ahahah, kad podviknem, odma' po ps-u. I cveće.

<3

Ja sam uvek bio dobar u izvlačenju.
antioksidant antioksidant 11:34 05.10.2015

Re: негативни тастер

Plus kačenje fotografija Grejs Park.

koja je isto veoma lepa i draga
niccolo niccolo 11:37 05.10.2015

Re: негативни тастер

antioksidant
Plus kačenje fotografija Grejs Park.

koja je isto veoma lepa i draga

Dabome.
predatortz predatortz 11:39 05.10.2015

Re: негативни тастер

niccolo
antioksidant
Plus kačenje fotografija Grejs Park.

koja je isto veoma lepa i draga

Dabome.


Htedoh istaći tu njenu dražesnost, duhovnu - naravno, no me pretekoste.
emsiemsi emsiemsi 12:40 05.10.2015

Re: негативни тастер

niccolo
4krofnica

predatortz
Ove nisam čuo sto godina!


al' si ti mator..


Da bre, ona milf Megan mu je piletina, pa ti vidi...

Овако битан јубилеј, а ви све окрећете на зајебанцију --- страшно !
predatortz predatortz 12:42 05.10.2015

Re: негативни тастер

emsiemsi
niccolo
4krofnica

predatortz
Ove nisam čuo sto godina!


al' si ti mator..


Da bre, ona milf Megan mu je piletina, pa ti vidi...

Овако битан јубилеј, а ви све окрећете на зајебанцију --- страшно !


Pa, slavimo! Veselimo se, poneo nas praznički duh...
rade.radumilo rade.radumilo 13:24 05.10.2015

Re: негативни тастер

Ove nisam čuo sto godina!


Evo ti onda nešto novije:

niccolo niccolo 13:33 05.10.2015

Re: негативни тастер

Овако битан јубилеј, а ви све окрећете на зајебанцију --- страшно !

Čoveče, jel vidiš da studiramo ovu fotografiju Grace Park, nemoj da ometaš...
predatortz predatortz 16:42 05.10.2015

Re: негативни тастер


Evo ti onda nešto novije:


Što bi rek'o moj sestrić:

Moćnoća, druže!
mariopan mariopan 18:21 08.10.2015

Re: негативни тастер

emsiemsi
niccolo
4krofnica

predatortz
Ove nisam čuo sto godina!


al' si ti mator..


Da bre, ona milf Megan mu je piletina, pa ti vidi...

Овако битан јубилеј, а ви све окрећете на зајебанцију --- страшно !

Ма неозбиљни.
Чули да се од брига стварају боре па удри у заебанцију....а датум тако важан и озбиљан.

До тог дана сам имала наду, од тог дана је више немам.
Заиста је важан датум јер ломи жовот на два дела.
Недостаје ми нада....све друго им могу лакше опростити.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 05.10.2015

he koja fora ovo "sakrij replike" dugme?!

evo još jedna šumadinjska!

JJ Beba JJ Beba 11:20 05.10.2015

Re: he koja fora ovo "sakrij replike" dugme?!

bjesovi su bili do yaya
docsumann docsumann 18:30 05.10.2015

Re: he koja fora ovo "sakrij replike" dugme?!

bjesovi su bili do yaya




sjećam se da su u Vremenu Zabave zauzeli drugo mjesto na godišnjoj top listi sa svojim drugim, legendarnim, albumom.
prvi su bili Partibrejkersi sa Kiselo i Slatko. sjećam se da sam tad prokomentarisao, misim svaka čast brejkersima, ali te godine su Bijesovi bili miljama ispred svih.

JJ Beba JJ Beba 18:45 05.10.2015

Re: he koja fora ovo "sakrij replike" dugme?!

sjećam se da su u Vremenu Zabave zauzeli drugo mjesto na godišnjoj top listi sa svojim drugim, legendarnim, albumom.

bili su ubitačni uživo
Atomski mrav Atomski mrav 20:55 05.10.2015

Re: he koja fora ovo "sakrij replike" dugme?!

bili su ubitačni uživo

JJ Beba JJ Beba 11:20 05.10.2015

5. oktobar i

Војислав Коштуница

su za mene postali simboli poraza
antioksidant antioksidant 11:24 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

JJ Beba
Војислав Коштуница

su za mene postali simboli poraza

на страну коштуница али зашто 5. октобар.
то је био захтев да се поштују резултати избора (какви год они били).искрено сумњам да би се вучић и екипица усудили да покушају да негирају резултате избора кад би у гласачким кутијама било било 2.470.304 гласа против њих.
5. октобар је леп дан. остале ствари су део нечег ширег и ту невиних скоро да и нема

predatortz predatortz 11:25 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

5. октобар је леп дан. остале ствари су део нечег ширег и ту невиних скоро да и нема


Peti oktobar je dan do kog smo se nečemu i nadali. Šestog su već neka govna počela da isplivavaju na površinu...
JJ Beba JJ Beba 11:27 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

на страну коштуница

ma gde na stranu, ja sam i onda, i sada 'tela sebi ruku da sečem do lakta što sam glasala za njega

kakav bre 5. oktobar, to ne postoji. to samo sanjali, izmaštali
maksa83 maksa83 11:30 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

ma gde na stranu, ja sam i onda, i sada 'tela sebi ruku da sečem do lakta

Pusti te Beograd na Vodi Investitorske motive, nego ovo sam hteo da podelim sa vama:

Premijer Vučić <zagledan pod 30 stepeni u vis >: "I, kao što reče filozof Maks Veber - ..."
Šef poslaničke grupe Babić <prekida ga, malo stidljivo>: "Šefe, mislim da se kaže Vajber..."
freehand freehand 11:33 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

JJ Beba
на страну коштуница

ma gde na stranu, ja sam i onda, i sada 'tela sebi ruku da sečem do lakta što sam glasala za njega

kakav bre 5. oktobar, to ne postoji. to samo sanjali, izmaštali

Grešiš, Bebe. To je veliki dan i veliki događaj, uprkos svemu što se dešavalo i pre toga, i tada, i kasnije.

reanimator reanimator 11:35 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

и ту невиних скоро да и нема

Tako je. Da nije bilo petog oktobra Đelić bi dan danas bio nevin i živeo kod tetke
freehand freehand 11:45 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

reanimator
и ту невиних скоро да и нема

Tako je. Da nije bilo petog oktobra Đelić bi dan danas bio nevin i živeo kod tetke

Ovo je jedan od od najpolpularnijih primera koji pokazuju kako se lako mogu izvrnbuti reči i kako se perje nikad u jastučnicu vratiti ne može.
Nije Đelić pričao kako je na tetkinom kauču spavao zato što je siromašan, nego zato što u tom momentu, momentu formiranja Đinđićeve vlade nije imao vremena da rešava pitanje stana.
Tragična je količina ovih spinova, laži i iz konteksta istrgnutih rečenica od koje nam se sastoji poimanje društvene scene.
Uostalom:
Tetkin kauč

On je pojasnio da je završio tri fakulteta i stekao dva magistarska stepena na Harvardu, da je sedam godina radio kao partner i suvlasnik najveće konsalting firme na svetu „Mek Kinzi", gde je njegova godišnja plata iznosila 150.000 evra.

- Imao sam stan od 93 kvadrata u strogom centru Pariza, ali je on posle razvoda pripao supruzi. Po povratku u Srbiju spavao sam na tetkinom kauču, ne zato što nisam imao para, nego što sam radio po 20 sati i nisam imao vremena da rešim stambeno pitanje. Svoju decu sam obezbedio, ali im neću sve ostaviti, već će deo moje imovine postati nacionalna zadužbina - rekao je Đelić, i naglasio da je sve što je stekao, stekao izvan politike.

Đelić je od onih koji ga napadaju zatražio da kažu kako su bez ijednog dana radnog staža izvan politike stekli velike stanove i imovinu.


BOža Đelić i njegova imovinska karta
reanimator reanimator 11:48 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Ovo je jedan od od najpolpularnijih primera koji pokazuju kako se lako mogu izvrnbuti reči i kako se perje nikad u jastučnicu vratiti ne može.
Nije Đelić pričao kako je na tetkinom kauču spavao zato što je siromašan, nego zato što u tom momentu, momentu formiranja Đinđićeve vlade nije imao vremena da rešava pitanje stana.
Tragična je količina ovih spinova, laži i iz konteksta istrgnutih rečenica od koje nam se sastoji poimanje društvene scene.

Nemoguće! Ja sam stvarno verovao da je spavao na tetkinom kauču zato što je siromašan
antioksidant antioksidant 11:48 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Ja sam stvarno verovao da je spavao na tetkinom kauču zato što je siromašan

да је сиромашан спавао би на тепиху
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:48 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Grešiš, Bebe. To je veliki dan


Mmmda, toliko veliki da će ga istorija verovatno ovlaš spominjati kao datum kada je započeo period političkog vakuuma između dugogodišnjih vladavina Slobodana Miloševića i Aleksandra Vučića.
freehand freehand 11:54 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

reanimator
Ovo je jedan od od najpolpularnijih primera koji pokazuju kako se lako mogu izvrnbuti reči i kako se perje nikad u jastučnicu vratiti ne može.
Nije Đelić pričao kako je na tetkinom kauču spavao zato što je siromašan, nego zato što u tom momentu, momentu formiranja Đinđićeve vlade nije imao vremena da rešava pitanje stana.
Tragična je količina ovih spinova, laži i iz konteksta istrgnutih rečenica od koje nam se sastoji poimanje društvene scene.

Nemoguće! Ja sam stvarno verovao da je spavao na tetkinom kauču zato što je siromašan

Jebiga, i ja sam mislio da je nemoguće da ti budeš maliciozan, pa eto.
Šta je, u stvari, bio smisao pominjanja Đelićevog stanovanja kod tetke?
freehand freehand 11:57 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

vrabac_u_steni
Grešiš, Bebe. To je veliki dan


Mmmda, toliko veliki da će ga istorija verovatno ovlaš spominjati kao datum kada je započeo period političkog vakuuma između dugogodišnjih vladavina Slobodana Miloševića i Aleksandra Vučića.

Jok brate, pre kao adolescencija demokratije.
Problem sa istorijom je u tome da su, što se više u vremenu odmičeš od tačke posmatranja najkrupniji događaji naših života sve sitniji. I mi sami, zajedno sa njima.
cult cult 12:02 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

adolescencija demokratije


kako se čudno piše korupcija, uneređivanje države i arhilopovluk 2003-?.
freehand freehand 12:03 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

cult
adolescencija demokratije


kako se čudno piše korupcija, uneređivanje države i arhilopovluk 2003-?.

A što tek od 2003. ako već?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:05 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Problem sa istorijom je u tome da su, što se više u vremenu odmičeš od tačke posmatranja najkrupniji događaji naših života sve sitniji. I mi sami, zajedno sa njima.


Pa to ti i kažem, međutim ima datuma koji ipak ostaju krupni, kao na primer Sretenje 1804. ili 06.04.1941 itd.
Ovaj o kome pričamo mislim da ne spada u kategoriju, već sada je jasno.

A ako je prva decenija 21. veka bila period adolescencije, u teškog retarda nam onda izrasla ta demokratija.
freehand freehand 12:08 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

A ako je prva decenija 21. veka bila period adolescencije, u teškog retarda nam onda izrasla ta demokratija.

Ama ćuti, evo u SAD, Francuskoj, Britaniji buja fašizam, brate, smanjuju i ukidaju građanske slobode, špijanje je ko dobardan a odobreno od parlamenata, isto kao i gola sila. Neka nas.
reanimator reanimator 12:09 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Šta je, u stvari, bio smisao pominjanja Đelićevog stanovanja kod tetke?

Konceptualno mi se uklopilo u zajebavanje na temu nevinog Đelića.
Postoje te situacije iz srpskog političkog života koje nisu preporučljive za ozbiljne analize, ali su zgodne za kafanska zajebavanja. Npr Đelić spavao kod tetke, Koštunica pričao sa sovom, Gašić radio pločice u Vladi i sl.
antioksidant antioksidant 12:10 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Gašić radio pločice u Vladi

u vladi ili na vladi?
cult cult 12:16 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

freehand
cult
adolescencija demokratije


kako se čudno piše korupcija, uneređivanje države i arhilopovluk 2003-?.

A što tek od 2003. ako već?



Dolaskom na vlast Tadić-Dinkić-Koštunica bratije postaje institucionalizovan.
Zakoni se donose tako da se lopovluk i korupcija mogu odvijati legalno. Lopini posle više ne možeš reći da je lopina. Tužiće te za uvredu.
freehand freehand 12:18 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

reanimator
Šta je, u stvari, bio smisao pominjanja Đelićevog stanovanja kod tetke?

Konceptualno mi se uklopilo u zajebavanje na temu nevinog Đelića.
Postoje te situacije iz srpskog političkog života koje nisu preporučljive za ozbiljne analize, ali su zgodne za kafanska zajebavanja. Npr Đelić spavao kod tetke, Koštunica pričao sa sovom, Gašić radio pločice u Vladi i sl.

Ok, biće da sam ja preosteljiv na to pominjanje tuđeg poštenja, naročito iz zajebacije.
No dobro, sa jedne strane to jeste nešto na šta svako ko u politiku ulazi treba da bude spreman. Tu nema mesta za nežne duše. Sa druge, opet, svako ko to čini treba da bude spreman da mu nekad na isti način bude odgovoreno. I da mu čast na isti način bude dovedena u pitanje.
freehand freehand 12:21 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

cult
freehand
cult
adolescencija demokratije


kako se čudno piše korupcija, uneređivanje države i arhilopovluk 2003-?.

A što tek od 2003. ako već?



Dolaskom na vlast Tadić-Dinkić-Koštunica bratije postaje institucionalizovan.
Zakoni se donose tako da se lopovluk i korupcija mogu odvijati legalno. Lopini posle više ne možeš reći da je lopina. Tužiće te za uvredu.

I treba da te tuži ako nemaš dokaza. A što se iunstitucionalzacije tiče - svi staroradikali i novonaprednjaci tvrde kako su upravo Đelić, Vlahović, Pitić napravili temelje za to o čemu govoriš.
cult cult 12:27 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

I treba da te tuži ako nemaš dokaza


Pa nema dokaza jer je legalno, kapiraš.
Svi mi vidimo šta se desilo sa ekipicom, ali im ne možemo ništa.

Kad poznat netko odradi gasifikaciju zemlje sa tri privatne firme, a vlasnici firmi sve ortaci, to je legalno.
Kad drugi poznat netko dobije za oglašivače u svojim marketing kompanijama javna preduzeća itd itd zato što je u vrhu lasti, to je takodje legalno.
Izvući 300 miliona evra iz Agrobanke kroz bratskostranačke kredite je takodje legalno. I to što je narod plaćao uloge štedišama je, naravno, sve legalno.
Igranje s kursom dinara - ništa legalnije.
Zilion evra u autoput koji spere keša - čist legalizam.
OFPS/Sokoj, jao kako legalno
itd
freehand freehand 12:34 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

itd

I?
Pa sve su to standardni sastavni delovi parlamentarne demokratije kao političkog sistema i kapitalizma kao ekonomskog. Što je društvo bolje organizovano to policija i pravosuđe bolje rade svoj posao. Ljudi se ne rađaju savršeni, normama u društvu se učea za greške bivaju
kažnjavani. I što je društvo jače to je procenat onih koji se provuku manji. Ali je takve stvari nemoguće saseći u korenu, jer deo je u ljudskoj prirodi, drugi u priordi demokratije.
Način na koji postavljaš stvari loš je, potpuno neproduktivan. Ogorčenje nikad nije dobar savetnik u razmišljanju i sagledavanju stvari.
cult cult 12:48 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Hvala na savetu.
Ipak, neće mi biti jasna ta potreba pravdanja lopovluka. Kako god ga pravdao i tepao mu, srž mu je ista - organizovana banda koja otima.
freehand freehand 12:54 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

cult
Hvala na savetu.
Ipak, neće mi biti jasna ta potreba pravdanja lopovluka. Kako god ga pravdao i tepao mu, srž mu je ista - organizovana banda koja otima.

Niti pravdam, niti tepam, ali sam krajnje oprezan sa pričama o tuđem poštenju. Iskustvo me naučilo da stvari često nisu onakve kako izgledaju a po pravilu nisu onakve kakvim ih mediji prikazuju. A bio sam u prilici da krenem tragom priča ("kao što svi znaju" do izvora i stvarnih dešavanja.
I bajdvej - kapitalzam je to: organizovana banda koja otima.
grmfrm grmfrm 13:05 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Mmmda, toliko veliki da će ga istorija verovatno ovlaš spominjati kao datum kada je započeo period političkog vakuuma između dugogodišnjih vladavina Slobodana Miloševića i Aleksandra Vučića.


MAlo sutra ima sva sranja od DS-a (a ima ih ohoho) da udju u citanke.
emsiemsi emsiemsi 13:15 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

cult
freehand
cult
adolescencija demokratije


kako se čudno piše korupcija, uneređivanje države i arhilopovluk 2003-?.

A što tek od 2003. ako već?



Dolaskom na vlast Tadić-Dinkić-Koštunica bratije postaje institucionalizovan.
Zakoni se donose tako da se lopovluk i korupcija mogu odvijati legalno. Lopini posle više ne možeš reći da je lopina. Tužiće te za uvredu.

Коштуница је поштен човек. Ни данас ми није јасно како је могао да у посао преуређења државе улази са Ђинђићем и калакурцијом и башибозуком око њега.
Но, претпостављам да је морао да запуши нос и каже самом себи - шта могу, морам са овим говнима.
antioksidant antioksidant 13:16 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Коштуница је поштен човек.

u njegovom kabinetu se bese dogovarali oko prodaje c marketa?
emsiemsi emsiemsi 13:20 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

cult
I treba da te tuži ako nemaš dokaza


Pa nema dokaza jer je legalno, kapiraš.
Svi mi vidimo šta se desilo sa ekipicom, ali im ne možemo ništa.

Kad poznat netko odradi gasifikaciju zemlje sa tri privatne firme, a vlasnici firmi sve ortaci, to je legalno.
Kad drugi poznat netko dobije za oglašivače u svojim marketing kompanijama javna preduzeća itd itd zato što je u vrhu lasti, to je takodje legalno.
Izvući 300 miliona evra iz Agrobanke kroz bratskostranačke kredite je takodje legalno. I to što je narod plaćao uloge štedišama je, naravno, sve legalno.
Igranje s kursom dinara - ništa legalnije.
Zilion evra u autoput koji spere keša - čist legalizam.
OFPS/Sokoj, jao kako legalno
itd

Видим да си упућен, па да приупитам --- колико је Коштуница мазнуо ? Да ли је продао југо и да ли је успео да купи Мерцедес са кожним пресвлакама ?
Или и даље тртља о Уставима !?
emsiemsi emsiemsi 13:22 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

antioksidant
Коштуница је поштен човек.

u njegovom kabinetu se bese dogovarali oko prodaje c marketa?

Стварно !?
Нисам то знао.
Колики је био Коштуничин део ?
Јел купио после тога џипа или пола Белановице ?
freehand freehand 13:23 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

emsiemsi
antioksidant
Коштуница је поштен човек.

u njegovom kabinetu se bese dogovarali oko prodaje c marketa?

Стварно !?
Нисам то знао.
Колики је био Коштуничин део ?
Јел купио после тога џипа или пола Белановице ?

Pitaj Bubala i Dejana Mihajlova, možda oni znaju.
angie01 angie01 13:24 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

u njegovom kabinetu se bese dogovarali oko prodaje c marketa?


on je bese zadrzao radetamarkovica na polozaju, bar dok e unisti kompromitujucu dokumentaciju, pustio karica, majcicu miru i nosaca gajbica sa parama, sprecio lustracio, stitio zlobine kadrove, slucaj Gavrilovic,...mrzi me dalje
emsiemsi emsiemsi 13:43 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

freehand
emsiemsi
antioksidant
Коштуница је поштен човек.

u njegovom kabinetu se bese dogovarali oko prodaje c marketa?

Стварно !?
Нисам то знао.
Колики је био Коштуничин део ?
Јел купио после тога џипа или пола Белановице ?

Pitaj Bubala i Dejana Mihajlova, možda oni znaju.

Реци ми ти, видим да све знаш.
Успут - ти си овде, до поменутих ја не могу да дођем.
emsiemsi emsiemsi 13:44 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

angie01
u njegovom kabinetu se bese dogovarali oko prodaje c marketa?


on je bese zadrzao radetamarkovica na polozaju, bar dok e unisti kompromitujucu dokumentaciju, pustio karica, majcicu miru i nosaca gajbica sa parama, sprecio lustracio, stitio zlobine kadrove, slucaj Gavrilovic,...mrzi me dalje

Па да !
Туњави је познати обожавалац Миошевића и остале комуњарске братије.
AlexDunja AlexDunja 14:05 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Коштуница је поштен човек.

5. oktobra 2004 godine kada su ubujeni
gardisti u topčideru, taj pošteni čovek je bio predsednik vlade,
ministri pravosuđa, vojske i policije
su bili iz njegove stranke, kao i šef vojne službe.

samo to je dovoljno ga sva voda ovog sveta nikada ne opere.
cult cult 14:50 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Коштуница је поштен човек


Ma pravi legijalista.
mirelarado mirelarado 15:41 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

JJ Beba
на страну коштуница

ma gde na stranu, ja sam i onda, i sada 'tela sebi ruku da sečem do lakta što sam glasala za njega

kakav bre 5. oktobar, to ne postoji. to samo sanjali, izmaštali


Једино што ми падне на памен када се спомене 5. октобар 2000. јесте и срушише се лепи снови моји/наши.
emsiemsi emsiemsi 18:30 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

AlexDunja
Коштуница је поштен човек.

5. oktobra 2004 godine kada su ubujeni
gardisti u topčideru, taj pošteni čovek je bio predsednik vlade,
ministri pravosuđa, vojske i policije
su bili iz njegove stranke, kao i šef vojne službe.

samo to je dovoljno ga sva voda ovog sveta nikada ne opere.

Па да !
Он их побио, а ови га штитили.
AlexDunja AlexDunja 18:37 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Па да !
Он их побио, а ови га штитили.

treba da se stidiš ovoga što si napisao.
jedanaest godina je prošlo.
država je tada uradila sve da kontaminira mesto zločina, da
sakrije počinioce i da ponizi žrtve.

to što su svi oni bili hulje ni malo
ne opravdava ove koji su kasnije bili na njihovim funkcijama
jer su svi znali šta se tamo dogodilo i do danas ćute.
to je najveća sramota države srbije,
sa tadašnjim predsednikom i premijerom na čelu,
i svim ministrima, svim tadašnjim i svim posle njih.

koštunica se bar povukao iz politike, valjda od sramote,
zašto ga ti braniš, pobogu!?
JJ Beba JJ Beba 19:10 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Grešiš, Bebe. To je veliki dan i veliki događaj, uprkos svemu što se dešavalo i pre toga, i tada, i kasnije.

da sljuknemo u to ime treći metak
alselone alselone 19:12 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

koštunica se bar povukao iz politike, valjda od sramote,


Od sramote, ali ne zbog toga nego sto je upropastio stranku i sto nije prosao cenzus.
predatortz predatortz 19:14 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

alselone
koštunica se bar povukao iz politike, valjda od sramote,


Od sramote, ali ne zbog toga nego sto je upropastio stranku i sto nije prosao cenzus.


Kad je amater!
Neki upropaste stranku, pa osnuju novu.
AlexDunja AlexDunja 19:48 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Od sramote, ali ne zbog toga nego sto je upropastio stranku i sto nije prosao cenzus.

on nije ni imao stranku, a ako mene pitaš trebalo je da ode od sramote u oktobru 2004, ako ne pre

ili da se upšte ne bavi politikom, svima bi nam bilo bolje
emsiemsi emsiemsi 20:11 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

AlexDunja
Па да !
Он их побио, а ови га штитили.

treba da se stidiš ovoga što si napisao.
jedanaest godina je prošlo.
država je tada uradila sve da kontaminira mesto zločina, da
sakrije počinioce i da ponizi žrtve.

to što su svi oni bili hulje ni malo
ne opravdava ove koji su kasnije bili na njihovim funkcijama
jer su svi znali šta se tamo dogodilo i do danas ćute.
to je najveća sramota države srbije,
sa tadašnjim predsednikom i premijerom na čelu,
i svim ministrima, svim tadašnjim i svim posle njih.

koštunica se bar povukao iz politike, valjda od sramote,
zašto ga ti braniš, pobogu!?

Треба да се стидиш ти (и теби слични) што непрестано нападате јединог моралног човека 5. октобра - дајући тиме ветар у једра башибозуку у калакурцији разних усмерења.
Чудоновато је то како му комуњаре (и симпатизери) никако не могу да опрсосте господство и то што није био део накараде од периода 'Тита и после Тита Тито'.
Успут - њега браним само због тебе (и теби сличних) који непрестано њега нападате, инаугуришући њега као проблем, а игноришући барабе и калакурцију - игноришући здрав (свој) мозак.
Успут - иначе ми се, да будем прост, јебе за вас све скупа.
Ја сам човек кооперације, а не конфронтације.
Када кажем наши смо, ја то тако и мислим.
AlexDunja AlexDunja 20:27 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

kad nekoga izaberu, kao što su koštunicu izabrali
on treba da bude odgovoran za ono što se dešava u državi.
u koštuničino vreme su se dogodile najstrašnije
stvari od kojih ja uvek izdvajam topčider kao najočigledniji zločin
koji je država napravila.

ti nemaš odgovor na to.
hoćeš li da kažeš da koštunica i njegove hulje od ministara i šefova službi nisu bili nadležni da istraže topčider?
da nisu bili nadležni da privedu pravdi one koji su zločin učinili,
one koji su kontaminirali mesto zločina,
one koji nikad nisu ni počeli istragu?
emsiemsi emsiemsi 20:35 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

AlexDunja
kad nekoga izaberu, kao što su koštunicu izabrali
on treba da bude odgovoran za ono što se dešava u državi.
u koštuničino vreme su se dogodile najstrašnije
stvari od kojih ja uvek izdvajam topčider kao najočigledniji zločin
koji je država napravila.

ti nemaš odgovor na to.
hoćeš li da kažeš da koštunica i njegove hulje od ministara i šefova službi nisu bili nadležni da istraže topčider?
da nisu bili nadležni da privedu pravdi one koji su zločin učinili,
one koji su kontaminirali mesto zločina,
one koji nikad nisu ni počeli istragu?

Ја хоћу да кажем оно што сам рекао.
То што ти и теби слични гледате уско, ја ту не могу ништа.
Успут --- жао ми је погинулих момака. Тај злочин је највећи за њихове родитеље (и за оне који експлоатишу њихову смрт), за мене није. Таквих злочина је у претходном периоду било и превише.
freehand freehand 20:38 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Тај злочин је највећи за њихове родитеље (и за оне који експлоатичу њихову смрт), за мене није. Таквих злочина је у претходном периоду било и превише.

Da u centru metropole, u kasarni gardijske brigade neko u doba mira u sred bela dana ubije dva vojnika i ne bude nađen i osuđen?
Tolika budala ni ti ne možeš biti, da tako nešto misliš.
Taj zločin je strahovit šamar svemu što čini državu.
predatortz predatortz 20:44 05.10.2015

Re: 5. oktobar i


Da u centru metropole, u kasarni gardijske brigade neko u doba mira u sred bela dana ubije dva vojnika i ne bude nađen i osuđen?


Pritom, ono govno Tufegdžić natukne kako se radilo o 'osobi granične inteligencije', pa potom kako su momci bili u 'vezi', pa se posvađali...

Ono što prostitutke rade za novac, starlete po farmama i parovima, daleko je časnije od onoga što je radio Vuk Tufegdžić!
freehand freehand 20:50 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

daleko je časnije od onoga što je radio Vuk Tufegdžić!

Taj je radio i radi samo ono što mu je naređeno.
predatortz predatortz 20:56 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

freehand
daleko je časnije od onoga što je radio Vuk Tufegdžić!

Taj je radio i radi samo ono što mu je naređeno.


Ma, jasno.
Ipak, koliko govno čovek treba da bude da priču spinuje u pravcu u kom je on spinovao?
freehand freehand 20:57 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

predatortz
freehand
daleko je časnije od onoga što je radio Vuk Tufegdžić!

Taj je radio i radi samo ono što mu je naređeno.


Ma, jasno.
Ipak, koliko govno čovek treba da bude da priču spinuje u pravcu u kom je on spinovao?

Malecko. Mislim - taman.
Atomski mrav Atomski mrav 21:02 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

што непрестано нападате јединог моралног човека 5. октобра

Ko o čemu, kurva o poštenju...
freehand freehand 21:05 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Atomski mrav
што непрестано нападате јединог моралног човека 5. октобра

Ko o čemu, kurva o poštenju...

Ne bih da vređam to časno zanimanje, ali najveće kurvetine svoje poštenje ističu i brane upravo druge zovući kurvama, i to glasno i pred što više publike.
angie01 angie01 21:22 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Ko o čemu, kurva o poštenju..


pomenute radnice ne cine zlo drugima.
blogovatelj blogovatelj 21:26 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Коштуница је поштен човек.


I duševan.
Atomski mrav Atomski mrav 21:26 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Ne bih da vređam to časno zanimanje


pomenute radnice


Rekao bih da se u pomenutoj izreci i ne misli na njih već više na karakternu osobinu...


freehand freehand 21:29 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Atomski mrav
Ne bih da vređam to časno zanimanje


pomenute radnice


Rekao bih da se u pomenutoj izreci i ne misli na njih već više na karakternu osobinu...



Tako je, slažem se sa doktorom Grujićem.
Ali znajući da sam dosadan moram da ponovim: ko olako o tuđem poštenju loše govori - a toga je ovde i previše (by Džoni) ni svoga nema.
Atomski mrav Atomski mrav 21:40 05.10.2015

Re: 5. oktobar i

Ali znajući da sam dosadan moram da ponovim: ko olako o tuđem poštenju loše govori - a toga je ovde i previše (by Džoni) ni svoga nema.

U redu, neka to uđe u zapisnik.
anonymous anonymous 23:43 05.10.2015

Re: 5. oktobar i


freehand
13:54 05.10.2015 / *novo
Re: 5. oktobar i

Iskustvo me naučilo da stvari često nisu onakve kako izgledaju a po pravilu nisu onakve kakvim ih mediji prikazuju..


I bajdvej - kapitalzam je to: organizovana banda koja otima.


Ništa ja tu ne bih menjao ...!
emsiemsi emsiemsi 06:03 06.10.2015

Re: 5. oktobar i

freehand
Тај злочин је највећи за њихове родитеље (и за оне који експлоатичу њихову смрт), за мене није. Таквих злочина је у претходном периоду било и превише.

Da u centru metropole, u kasarni gardijske brigade neko u doba mira u sred bela dana ubije dva vojnika i ne bude nađen i osuđen?
Tolika budala ni ti ne možeš biti, da tako nešto misliš.
Taj zločin je strahovit šamar svemu što čini državu.

Опусти се (да ли да и ја теби кажем будало, мајмуне или нешто слично).
Нема никакве везе да ли се то догодило у метрополи или у војном складишту у Боговађи.

grmfrm grmfrm 08:35 06.10.2015

Re: 5. oktobar i

Ipak, koliko govno čovek treba da bude da priču spinuje u pravcu u kom je on spinovao?


Pa da nije govno ne bi ni spinovao kao i neki blogeri.
mariopan mariopan 18:10 08.10.2015

Re: 5. oktobar i

reanimator
и ту невиних скоро да и нема

Tako je. Da nije bilo petog oktobra Đelić bi dan danas bio nevin i živeo kod tetke



Чек чек полаако... Ђелић би био невин до судњег дана да није згрнуо онолику лову?

Е, ако је тако...опраштам му све.
alselone alselone 11:29 05.10.2015

Peti oktobar pamtim jos po necem

Zavrsena prva nedelja predavanja i prvi put izlazim u grad sa statusom "student" za koji sam ubedjen da mi se vidi na celu. I razmisljam - sad kad krene (ribe, ne revolucija).
predatortz predatortz 11:33 05.10.2015

Re: Peti oktobar pamtim jos po necem

alselone
Zavrsena prva nedelja predavanja i prvi put izlazim u grad sa statusom "student" za koji sam ubedjen da mi se vidi na celu. I razmisljam - sad kad krene (ribe, ne revolucija).




Ti k'o jedan moj drugar iz Tuzle!
Dobio 8 iz ONO i DSZ, istrčao pred faks, proklizao na kolenima i dreknuo:

Đe ste pičke, evo inženjera!

Raja pritrčala da čestita...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:41 05.10.2015

Re: Peti oktobar pamtim jos po necem

predatortz




Ti k'o jedan moj drugar iz Tuzle!
Dobio 8 iz ONO i DSZ, istrčao pred faks, proklizao na kolenima i dreknuo:

Đe ste pičke, evo inženjera!

Raja pritrčala da čestita...




nije ni daleko od istine, ti ono i dsz-ovci sada sve sami funkcioneri inženjeringa po natoima i euovima... istrenirano da sluša, poželjan kadar.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:59 05.10.2015

Re: Peti oktobar pamtim jos po necem

Đe ste pičke, evo inženjera!

Nikada takvi ne saznaju gde je...
predatortz predatortz 12:14 05.10.2015

Re: Peti oktobar pamtim jos po necem

dobrosavljevic_m
Đe ste pičke, evo inženjera!

Nikada takvi ne saznaju gde je...


E, ovaj bogme saznao!
Super lik, veliki zajebant...
Završio čovek, postao uspešan direktor, a ni žena mu nije loša...
vcucko vcucko 12:45 05.10.2015

Re: Peti oktobar pamtim jos po necem

Srđan Fuchs
predatortz




Ti k'o jedan moj drugar iz Tuzle!
Dobio 8 iz ONO i DSZ, istrčao pred faks, proklizao na kolenima i dreknuo:

Đe ste pičke, evo inženjera!

Raja pritrčala da čestita...




nije ni daleko od istine, ti ono i dsz-ovci sada sve sami funkcioneri inženjeringa po natoima i euovima... istrenirano da sluša, poželjan kadar.


To je obostrano. Euovi i Natovi su poprimili mnoge osobine ranijih rigidnih jednopartijskih/preregulisanih društava realnog (i samoupravnog) socijalizma. Tako da se slični brzo nađu.

Tvrdoglavo i slepo ostajanje pri stavovima izgrađenim i utemeljenim recimo 1980-ih je isto kao i tvrdoglavo i slepo bilo šta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana