Budućnost| Mediji| Moj grad| Na današnji dan| Obrazovanje

s ortacima sedim i ispijam pivo, Sion kao da nije u redu

Srđan Fuchs RSS / 11.10.2015. u 00:20

jb'te, je l' se ova ekipa izbeglaja zaposlila na B92 već?

 

nova 92-ojka veli:

" Dugogodišnji sukobi eskaliraju proteklih dana, a u međusobnim sukobima četvorica Izraelaca su ranjena nožem.

Najmanje jedan ubijeni Palestinac je bio pripadnik militantne organizacije Hamas, koja ga je u saopštenju nazvala herojskim mučenikom.

Sa druge strane, izraelska policija je saopštila da su u Jerusalimu ubijeni Palestinci koji su noževima napali Izraelce. 

Novi talas nasilja traje već više od nedelju dana, a krvoproliću se ne vidi kraj, s obzirom na to da lideri Izraela i Palestine Benjamin Netanijahu i Mahmud Abas ne nameravaju da razgovaraju o tome, a američkom državnom sekretaru Džonu Keriju govore da je za sukobe kriva ona druga strana. 

Problem je nastao oko džamije Al Aksa, gde je izraelska vojska uvela zabranu prilaska Palestincima, dok je Izraelcima prolaz dozvoljen. 

U subotu je održan veliki protest Palestinaca, koji traže da izraelska vojska prestane da ih ubija."

 

 Photo0711.jpg

kao da čitam Boška Jakšića, ili Политику 1971. godine.

 koj kur, drugari, jesu pobili celu našu ekipu novinara od ranije? ostala kurta&murta s prve, pinka, telepromptera, kurira, i ostalih skrnavih vučićognjidoidnih medija karakterističnih za Srbiju, ili kako?

prvo podvučeno, uuu, iz Hamasa, oni su baš simpa freedom fighteri.

drugo podvučeno je notorna laž.

boldovano, gde je održan protest u zemlji?

 skrnavo, ovo ako je b92 ja sam nikola tesla, ili pupin što ga provlači Ју Ес Ембаси по Фејсу лејтли.

 ps. i ove prateće vesti su u najboljem maniru Boška Jakšića. ej, odoh, moram na Taphos Ješue sirotog, da pokupim narod. jbte, ladno još samo Crkva komunicira s nama na normalan način.

 

 

 



Komentari (74)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

chitach chitach 02:00 11.10.2015

nista novo


mislim da vec oko dvije godine ( mozda godina vise ili manje, to je moj subjektivan osjecaj ) vijesti na b92 nisu vrijedne citanja. kao neko ko prati i cita sta se dogadja u svijetu ( da me pitas zasto to radim , ne bih znao da ti odgovorim, mozda navika iz moje Srbija faze 90- tih, a " Ko se navuce on se preobuce, nema sociva na ocima! " ) .

Pored srpskih, citam njemacke i engleske izvore. Jos davno sam primjetio ( upravo ova situacija koju navodis u blogu), da kada neku vijest, koja je vezana za moja nesposrednu okolinu ( inostranu ) i koja privuce moju paznju uopste nije korektno prevedena / navedena na b92, nego izvuceno iz konteksta ili za broj klikova ( senzacije bilo koje vrste ) ili za lokal politicke potrebe bilo koje vrste.

Ako osjetim potrebu za dobrim " domacim" tracem ,ili dobrom " domacom " zutom " stampom " odem na Blic, jer je b92 nazalost posstao samo njihova losa kopija.

i blog ima svoje uspone i padove, ali sam i dalje redovan i rado citam odredjene ljude
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:10 11.10.2015

Re: nista novo

chitach

Jos davno sam primjetio ( upravo ova situacija koju navodis u blogu), da kada neku vijest, koja je vezana za moja nesposrednu okolinu ( inostranu ) i koja privuce moju paznju uopste nije korektno prevedena / navedena na b92, nego izvuceno iz konteksta ili za broj klikova ( senzacije bilo koje vrste ) ili za lokal politicke potrebe bilo koje vrste.



da bre, tebra, postali smo kao šiparica neka, kada razmišljam o jugoslaviji pošto smo jebeno titotistička politika uređivanja s blagim dodirom željka mitrovića postali, pada mi na pamet neka илустрована политика, iz vremena Mire Marković.

jezivo.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 03:24 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

including the first by a Jewish Israeli against Arabs


nije bio first, ali neka totalna morončina, defos, mislim da mu je koeficijent inteligencije tu negde oko 15, još je izbo neke momke, beduine, koji služe u IDF-ovim izviđačkim jedinicima u Gazi. jebali su kevu beduini u svom gradiću, oni su nešto poput Crnogoraca, časni al' plemenski phantomi. tako da će garant skembati ovog braćelu psihotika, pre il' kasnije.



petargli petargli 03:36 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

ok, hvala na odgovoru!

jbg, to maleno parce ove nase napacene planete je na permanentnoj ivici haosa ...

beduini, kakvi su to mocni likovi
freehand freehand 08:06 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

petargli
Slazem se da je Info Svet tragicno najlosija sekcija na B92 sajtu.

Nego mene interesuje da li je ovo tacna informacija
The deadly clash came as the roiling violence and unrest of the past week continued across Israel and the occupied West Bank; there were four more stabbing attacks, including the first by a Jewish Israeli against Arabs, and unruly demonstrations that raged into the night.

A zašto se Zapadna obala zove "okupiranom" i zašto je ona Gaza onako nikakva? Arheološke ruševine ili skorašnje?
Kao što je interesantno da beduine bodu i palestinsku decu spaljuju samo "morončine". Mora da ni tu nešto nije u redu sa prevodom i da pišu "izbeglaje", što je pogrdan izraz ne znam za koga?
I da ne pitam sad još i za razliku između Netanjahua i izraelske vlade sa jedna i Hamasa sa druge strane.
Buregdzya Buregdzya 09:38 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

petargli
Slazem se da je Info Svet tragicno najlosija sekcija na B92 sajtu.

Nego mene interesuje da li je ovo tacna informacija
The deadly clash came as the roiling violence and unrest of the past week continued across Israel and the occupied West Bank; there were four more stabbing attacks, including the first by a Jewish Israeli against Arabs, and unruly demonstrations that raged into the night.


Pisem s telefona pa da budem kratak:

Po cemu je B92 "tragicno najlosija sekcija"? Odn ako je tako, mora da sam do sada prevideo genijalna ovaplocenja mudrosti na sekcijama zivot i sex.

Da ne duzim: meni je B92 jedan dragocen izvor skoro pa nepristrasnih vesti o svetu. Tamo gde ja zivim uglavnom mediji se utrkuju ko ce vise da udje u americku bulju. B92 mi koliko toliko omogucava da provirim kroz lazi americkih i slicnih interesnih skupina.
docsumann docsumann 10:38 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

Srđan Fuchs

cijenim tvoju muzičku pozicioniranost u altenativnom zvuku 90-tih

kad si već prikačio nezaobilaznu Sepulturu, da možda nisi upoznat s ovim Kavalerinim crosover-hc-traš projektom iz 1994. ubitačno u svakom smislu...



EDIT: stvarno ne razumjem one što kažu da ne vole brazilsku muziku
anfieldroad anfieldroad 11:18 11.10.2015

Re: Rubrika Svet



Naši su nam uvek simpatičniji nego njihovi. Zato naš bolesnik koji napravi sranje ispada "morončina",a njihov nečovek, zločinac i sl. To je u ljudskoj prirodi, jer čovek je životinja čopora. Možemo našeg zločinca čak i da kaznimo, proteramo (iz čopora), streljamo, ali nikad neće biti tako gadan kao tuđinski kriminalac. Tako funkcioniše mozak.
Braniti samo jednu stranu, a napadati samo drugu u Izraelsko-Palestinskom sukobu je automatski primer čoporativnog ponašanja, tj. pristrasnosti. Srđan je često govorio loše i o Bibiju, tako da ima par pozitivnih brojanja

Muzički, ulažem protest na Brejkerse i Sepulturu, a podržavam HC treš.
docsumann docsumann 11:39 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

Muzički, ulažem protest na Brejkerse i Sepulturu, a podržavam HC treš.


ok, onda ... iz iste godine, čisti hc, takoreći pjur.

a naslov numere je i više nego simbo-ličan


stefan.hauzer stefan.hauzer 12:10 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

nema veze, blog b92 će uvek biti alternativa lav mjetalu - živeo djed mjetal!


petargli petargli 13:46 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

Po cemu je B92 "tragicno najlosija sekcija"? Odn ako je tako, mora da sam do sada prevideo genijalna ovaplocenja mudrosti na sekcijama zivot i sex.

Pravo da ti kazem zivot i sex su sekcije za relaksiranje, bleju i zabavu, tako da su to mozda i najbolje sekcije na B92! :)

Elem, u vestima iz sveta oni cesto prenesu/prevedu agencijsku vest, ne cesto vrlo nejasno sa nekim netacnim informacijama itd. Ako su tu vest preneli sa ruske agencije, onda je ona proruski obojena, americka agencija - proamericki obojena i slicno. Kao da ne umeju (ili ne zele) da naprave neku vrstu "cross-reference", daju oba (ili vise) izvora itd ... Uloze neki napor da nam prenesu vest, kad vec nemaju para da placaju svoje izvestace diljem planete ... Uglavnom, svodi se na to da ne postuju citaoce ...
freehand freehand 13:56 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

Srđan je često govorio loše i o Bibiju, tako da ima par pozitivnih brojanja

Ništa to ne znači dok "Bibi" ima većinu i formira vladu, dotel i upravlja državom i komanduje izraeslkom oružanom silom koja otima, ruši i masakrira sve naokolo. Dotle to nije "Bibi", nego Izrael, a apaarthejd u toj državi takođe ne sprovodi "Bibi", nego sam Izrael.
anfieldroad anfieldroad 14:26 11.10.2015

Re: Rubrika Svet



Ja sam pozitivna brojanja namenio Srđanu, ne Bibiju...
Buregdzya Buregdzya 14:26 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

@petargli
Bas tako samo se prenose saopstenja agencija. Dok neko nema svoje izvestace na terenu ne preostaje mu do da prenosi tudje vesti. A "unakrsno" saopstavanje mozda zvuci primamljivo ali i onda nisi nista bitno postigao; ili ces ukazivati na protivrecnosti dvaju (?) sukobljenih agencija ili ces na osnovu dvaju (?) tudja saopstenja izdavati svoja misljenja i spekulacije.

Ovako kako je sad jos mi se najzdravije cini da procitam amere i njihove vazale, pa ruse i onda da svojom glavom razmislim.
petargli petargli 14:40 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

Buregdzya
Ovako kako je sad jos mi se najzdravije cini da procitam amere i njihove vazale, pa ruse i onda da svojom glavom razmislim.

Kada imam vremena, ovo taktiku primenjujem, :).

Ali vrlo cesto vremena ponestane i onda po nekoj navici pravo na B92 kad tamo jedan dan informacija od ovih, drugi dan informacija od drugih - osetno se primeni nekonzistentnost, a cim nema doslednosti, nema ni identiteta.

Mozda je ideja "unakrsnog" saopstavanja besmislena, ali bar neko editovanje, neki tok "misli" za odredjene vesti mora da postoji. Ali ok, mozda previse ocekujem ili jednostavno B92 sajt nije format koji meni odgovara ...
tasadebeli tasadebeli 14:40 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

anfieldroad

pozitivna brojanja



Па и ја сам врло често пљувао по Слоби (кад им већ тепамо) и пљујем још увек, као и по осталима тог профила, па ме опет и дан-данас називају српским националистом, шовинистом, бла, бла, бла итд.

Јбг, мени никад нико да броји позитивно...
petargli petargli 14:43 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

tasadebeli
Па и ја сам врло често пљувао по Слоби (кад им већ тепамо) и пљујем још увек, као и по осталима тог профила, па ме опет и дан-данас називају српским националистом, шовинистом, бла, бла, бла итд.

Јбг, мени никад нико да броји позитивно...

Taso, pa ti si najeb'o u zivotu ...
anfieldroad anfieldroad 14:47 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

Јбг, мени никад нико да броји позитивно...



Ma daj, mora biti da si dobio neku zahvalnicu bar
docsumann docsumann 15:03 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

živeo djed mjetal!


stef, ovo je ortodoksni blek metal. msm, dovoljan je samo jedan look na omot

no kako mi se ovaj blog čini prijemčljiv za miziku koja se baš često ne vrti na blogu, evo da prikačim i malo opićenog djed mjetala s počekta 90-tih


freehand freehand 15:03 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

petargli
Buregdzya
Ovako kako je sad jos mi se najzdravije cini da procitam amere i njihove vazale, pa ruse i onda da svojom glavom razmislim.

Kada imam vremena, ovo taktiku primenjujem, :).

Ali vrlo cesto vremena ponestane i onda po nekoj navici pravo na B92 kad tamo jedan dan informacija od ovih, drugi dan informacija od drugih - osetno se primeni nekonzistentnost, a cim nema doslednosti, nema ni identiteta.

Mozda je ideja "unakrsnog" saopstavanja besmislena, ali bar neko editovanje, neki tok "misli" za odredjene vesti mora da postoji. Ali ok, mozda previse ocekujem ili jednostavno B92 sajt nije format koji meni odgovara ...

Sve je to posledica katastrofe u redakciji, teletabisa koji nemaju pojma a spremni su da rade za sitne pare, nikakav plan ili namera.
tasadebeli tasadebeli 15:29 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

petargli

Taso, pa ti si najeb'o u zivotu ...



Шта да ти кажем... Зато ме нико и не воли... Али за утеху, то искуство ме је научило да је најважније то што ја волим себе.


anfieldroad

Ma daj, mora biti da si dobio neku zahvalnicu bar


Ништа, брате... Ни за дан безбедности...

Сад ми је једино преостала нада да ће ме, попут Вука Караџића, макар руска академија наука прогласити почасним доктором...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 11.10.2015

Re: Rubrika Svet

Па и ја сам врло често пљувао по Слоби (кад им већ тепамо) и пљујем још увек, као и по осталима тог профила, па ме опет и дан-данас називају српским националистом, шовинистом,


Danas čuh prilično tačnu definiciju tih koji kao glume neko nadnacionalno (ali samo nadsrpsko) ludilo - praznoglavi cinici
Praznoglavi jer im je glava isprana, dakle prazna, a cinici jer često to pakuju u neki kvazicinizam pominjući nebeski narod ili srpske mitove o Kosovu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:08 12.10.2015

Re: Rubrika Svet

nema veze, blog b92 će uvek biti alternativa lav mjetalu - živeo djed mjetal!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:42 13.10.2015

Re: Rubrika Svet

Buregdzya


Da ne duzim: meni je B92 jedan dragocen izvor skoro pa nepristrasnih vesti o svetu. Tamo gde ja zivim uglavnom mediji se utrkuju ko ce vise da udje u americku bulju. B92 mi koliko toliko omogucava da provirim kroz lazi americkih i slicnih interesnih skupina.



ček, a zašto lage o zabrani o al aksi?

ovo što mi free prebacuje su najobičnije budalaštine, naime, ja sam jedini od okupljenih ovde koji investira u palestinski sektor, čak i sada se javljam iz Palestine, tako da se ne bavim budalastim ocenama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:45 13.10.2015

Re: Rubrika Svet

tasadebeli



Шта да ти кажем... Зато ме нико и не воли... Али за утеху, то искуство ме је научило да је најважније то што ја волим себе.


self-love culture, potpao si pod Zapadnu Propagandu a da ni ne znaš. jedini pravi operativci danas su oni koji љубе ближњег као себе - što je duboka poruka s naših prostora, a sve ostalo je being an abductee by the West.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:06 13.10.2015

Re: Rubrika Svet

anfieldroad


Ja sam pozitivna brojanja namenio Srđanu, ne Bibiju...


meni je krajnja budalaština da moram nešto da se tako izjašnjavam da plavušice shvate, kada je potpuno jasan moj stav spram ove faširane šnicle, počev od mog učešća ovde na net-sekciji septembra 2000.

inače, kod nas je otprilike situacija da je mlada palestinska ulica podivljala, i to sve klinci 18-25, i idu žličicama na transportere. Abas, palestinski predsednik spinuje jer, po mom mišljenju nema drugog izbora no da pusti svoje medije da spinuju bez trunčice samokriticizma. inače, mlada paelstinska ulica ima, po mom mišljenju direktivu iz al akse da ide i žrtvuje se po jerusalimskim ulicama tako što masovno ide i bode noževima i gine. izraelska murija je vrlo rezervisana i vrlo soft i reaguju sa mnogo manje upotrebe žive sile iako imaju ovlašćenja. u velikom broju slučajeva reaguju maksimalno uzdržano, i tako tekma. prenosiću, pošto sam tu narednih metar dana, vidim da ima čitanosti. tojest, prenosiću ukoliko me commies ne osujete, ako osujete, jeb'ga, ostajete na frihendovim stručnim interpretacijama iz njegovog salona u Pančevu.
freehand freehand 22:19 13.10.2015

Re: Rubrika Svet

ovo što mi free prebacuje su najobičnije budalaštine,

ukoliko me commies ne osujete, ako osujete, jeb'ga, ostajete na frihendovim stručnim interpretacijama iz njegovog salona u Pančevu.

to je podjednako besmisleno kao i frihendove optužbe.

Koliko god da je budalasto da me na sopstvenom blogu pominješ kroz zaobilazne komentare - ne razumem: šta je netačno u onome što sam rekao?
Zašto se "okupirane teritorije" tako zovu i gde još na svetu postoje? Zašto je Gaza onakva kakva je? Šta je sa palestinskom i arapskom imovinom? Ko je i šta je taj "Bibi"? Šta radi on, na kom je radnom mestu? Ko i zašto pod zaštitom države naseljava otete teritorije i imovinu? Koja je to demokratska država sa ozvaničenim aparthejdom? Koja država na svetu sprovodi direktno gusarenje i masovne zločine nad civilima u međunarodnim vodama?
kKd (ako) odgovoriš imam još nekoliko pitanja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:25 13.10.2015

Re: Rubrika Svet

freehand

Koliko god da je budalasto da me na sopstvenom blogu pominješ kroz zaobilčazne komentare - ne razumem: šta je netačno u onome što sam rekao?


bez psiholoških igrica, sumiraj svoj stav u par rečenica. nemam vremena za spinovanja i vratolomije, jednostavno i direktno, kao hrvatski portali, omega i b92.
alselone alselone 22:29 13.10.2015

Re: Rubrika Svet

sumiraj svoj stav u par rečenica


Puno kume, puno. Nema sanse.

kakva je? Šta je sa palestinskom i arapskom imovinom? Ko je i šta je taj "Bibi"? Šta radi on, na kom je radnom mestu? Ko i zašto pod zaštitom države naseljava otete teritorije i imovinu? Koja je to demokratska država sa ozvaničenim aparthejdom? Koja država na svetu sprovodi direktno gusarenje i masovne zločine nad civilima u međunarodnim vodama?
kKd (ako) odgovoriš imam još nekoliko pitanja.

Al si se ti natripovo na propitivanje, couvece.

freehand freehand 22:34 13.10.2015

Re: Rubrika Svet

Srđan Fuchs
freehand

Koliko god da je budalasto da me na sopstvenom blogu pominješ kroz zaobilčazne komentare - ne razumem: šta je netačno u onome što sam rekao?


bez psiholoških igrica, sumiraj svoj stav u par rečenica. nemam vremena za spinovanja i vratolomije, jednostavno i direktno, kao hrvatski portali, omega i b92.

Pa u tri si me komentara pomenuo a da se ničega konkretnog nisi ni dohvatio niti si išta od rečenog osporio. :)
Buregdzya Buregdzya 11:05 14.10.2015

Re: Rubrika Svet

alselone
Puno kume, puno. Nema sanse.

alselone
Al si se ti natripovo na propitivanje, couvece.

Upoređujući moje privatne skrinšotove tvojih komentara u zadnjih šest godina ne mogu ne primetiti da ti se kita opasno digla na Frija. Pitamo se sve svi zašto je tako. Je li te prevario sa ženom ili ti je možda ubio psa?

(Citiranje na B92 je muka)
Buregdzya Buregdzya 11:09 14.10.2015

Re: Rubrika Svet

Srđan Fuchs
ček, a zašto lage o zabrani o al aksi?


Pa ne znam, pitaj bolje njih. I da li lažu, i ako je netačna info da li je i dalje laž ili samo greška i konačno da li ih diskvalifikuje za ostale vesti..?

Srđan Fuchs
ovo što mi free prebacuje su najobičnije budalaštine, naime, ja sam jedini od okupljenih ovde koji investira u palestinski sektor, čak i sada se javljam iz Palestine, tako da se ne bavim budalastim ocenama.

Ne znam o čemu se radi, mora da si me ubacio u pogrešni film.
alselone alselone 11:22 14.10.2015

Re: Rubrika Svet

zadnjih šest godina


Eh, sad 6. Par godina, od izbora gde smo imali manje razmirice oko glasanja za Tadica i podrske kurcocrtacima, pa sad malo koristim slicne metode maltretiranja kao i on tada. Pa mi posle postalo zanimljivo.

Buregdzya Buregdzya 11:31 14.10.2015

Re: Rubrika Svet

alselone
Eh, sad 6. Par godina, od izbora

Odmah popravljam datum u dosijeu.
alselone alselone 11:33 14.10.2015

Re: Rubrika Svet

Odmah popravljam datum u dosijeu.


Veoma ste azurni.
feliks.krul feliks.krul 10:22 11.10.2015

Tito's Cold War School

Maher si sine, vidi se da si diplomirao na TCWS

Tuzlanski most
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:29 13.10.2015

Re: Tito's Cold War School

feliks.krul
Maher si sine


еј када смо код Махера, средио нам један наш другар који се заправо зове Махер сусрет са Ортодокс Араб Сосајетијем, и то је нешто што ћу пренети својим ортацима из израелског МИП-а, наиме, пошто овде нико више не прича ни са киме већ се кидамо по улицама, да употребимо палестински православни сектор за пренос порука, узев у обзир да нису оружано активни против нас а једини носе дубоку поруку мира (плус Јермени). има дана, па ће се вратити Лабур уместо ових шабоса, још ћете ми долазити на врата као некада Израиљ код Јосифа у Египат.
urbana_gerila urbana_gerila 13:12 11.10.2015

seosko groblje


... jedino su stare žene rekle da od toga neće biti dobra...




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:41 13.10.2015

Re: seosko groblje

да, стварно, не знам шта мисле да постигну с том употребом силе на силу, па још силе, па сила на силу, и тако без краја. једини начин је одати им признање да су свој народ народ на својој земљи, а друга војска исто тако, те помагати другој страни да живе боље, слушати их, бити слушалац њихових недаћа, помагати њиховој заједници да остану културни и мирни, помагати их финансијски, решити њихових немир. тај терет умемо само ми широки људи из Подунавља да изнесемо.

tasadebeli tasadebeli 14:27 11.10.2015

Јакша Бошкић

Немој тако о другу Бошку... Није он баш такав... Сећам се како је пре пар година гостовао на некој телевизији у емисији поводом тек започетог рата у Либији поведеног да би се свргао Гадафи и седео у студију заједно са неким нашим инжињерима који су радили годинама пре тога у Либији и које су извукли на самом почетку рата одатле.

И друг Бошко се баш био много изнервирао када је један од тих инжињера (Што ти је техничка интелигенција! ) на питање водитељке емисије шта они мисле, како ће се све то завршити, одговорио са:"Завршиће се тамо где је и почело... У кухињи у којој је све и закувано."

Друг Бошко се тада баш био изнервирао. Толико је био црвен у лицу да мислим да му је тада притисак био 210/120. (А онај инжињер који је то рекао само седи, смешка се и гледа Бошкића како цепти од беса и сипа бујицу речи из себе...)

Дефинитивно, друг Бошко није баш такав каквим си га ти овде насликао.


Извини, Срђане, а у чему је "кривица" Б92 у овоме што си цитирао као вест када је у питању прво подвлачење? (За друго подвлачење не знам, нисам упућен...)

Па није деведесетдвојка назвала тог Палестинца херојским мучеником, него је пренела саопштење Хамаса...

Мислиш да је требало 92-ојка да исече тај део Хамасовог саопштења? Или да га макар малкице испинује?

Зашто би то деведесетдвојка радила?

'Ајде, кад си већ почео са седењем са ортацима и испијањем пива, да наставимо у истом маниру.


urbana_gerila urbana_gerila 14:42 11.10.2015

Re: Јакша Бошкић

osoba koja svojoj dragoj, kao dopisnik iz rima, u politici poruči, makar i akrostihom - jedva čekam tebe tvoj osmeh i tvoju pičkicu - ima moj respekt zauvek.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:53 13.10.2015

Re: Јакша Бошкић

tasadebeli

Извини, Срђане, а у чему је "кривица" Б92 у овоме што си цитирао као вест када је у питању прво подвлачење? (За друго подвлачење не знам, нисам упућен...)

Па није деведесетдвојка назвала тог Палестинца херојским мучеником, него је пренела саопштење Хамаса...

Мислиш да је требало 92-ојка да исече тај део Хамасовог саопштења? Или да га макар малкице испинује?

Зашто би то деведесетдвојка радила?



beš ovog state bunny-ja, nego, samo toliko nisi upućen, oko jezgra trenutnog konflikta? oko hamasa, nemam šta da komentarišem njihove budalaštine, to je podjednako besmisleno kao i frihendove optužbe.

treba da kažu odakle su im navodi, gde se protestvuje, da navedu da ovaj navod od hamasa, ovaj od fataha, a za besmislene i inspirišuće na netrpelj izraela lažne informacije mogu jedino da zovu state bunny-ja da ih časti ćempi u nekom pres-klubu.

tasadebeli tasadebeli 00:30 14.10.2015

Re: Јакша Бошкић

Srđan Fuchs

nego, samo toliko nisi upućen, oko jezgra trenutnog konflikta



Нисам, у праву си. Само тек неке далеке назнаке на основу крпа од вести...

treba da kažu odakle su im navodi, gde se protestvuje, da navedu da ovaj navod od hamasa, ovaj od fataha,



У овом добу свеопште површности и равнодушности према насиљу, злу, туђој несрећи?

Шта ти је? И ти си оптимиста...

Е, али написали су (у оном подвученом) да је то из саопштења Хамаса:

Najmanje jedan ubijeni Palestinac je bio pripadnik militantne organizacije Hamas, koja ga je u saopštenju nazvala herojskim mučenikom.


(Да не грешимо душу.)
emsiemsi emsiemsi 19:45 14.10.2015

Re: Јакша Бошкић

urbana_gerila
osoba koja svojoj dragoj, kao dopisnik iz rima, u politici poruči, makar i akrostihom - jedva čekam tebe tvoj osmeh i tvoju pičkicu - ima moj respekt zauvek.

У праву си --- све се врти око пичке, пичкица и пичкетина.
alselone alselone 14:40 11.10.2015

uz pivo

Jao kog sam se benda setio neki dan - Babe, čouveče. Koji su to kraljevi bili, obožavao sam ih devedesetih, volim ih i danas nostalgično poslušati.

Obožavam ovakve zajebantske bendove, Babe, Ateiste itsl.

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:55 12.10.2015

Re: uz pivo

alselone
Jao kog sam se benda setio neki dan - Babe, čouveče. Koji su to kraljevi bili, obožavao sam ih devedesetih, volim ih i danas nostalgično poslušati.

Obožavam ovakve zajebantske bendove, Babe, Ateiste itsl.



Meni su Babe, dizvineš, bile težak bljak, ne znam kako možeš da ih strpaš uz Ateiste, sem ako nisi totalno operisan od sluha i dobrog ukusa.

Nego, kad pomenu devedesete, znaš za ove kraljeve? (da te deda nauči nečem dobrom )


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:16 12.10.2015

Re: uz pivo

Babe, čouveče. Koji su to kraljevi bili, obožavao sam ih devedesetih, volim ih i danas nostalgično poslušati.

ja ih nisam podnosila. nego, kad smo kod sećanja na već-neku-mladost, godinama (ali godinama!) ne mogu da se setim benda popsajkl. i pevušim pesmu, i guglam voša bendove 90tih...samo mi eva braun izlazi. totalno me smorilo, a i svi me gledaju u belo. reko nisam izmislila, znate i stvar, ali ne mogu da se setim teksta pesme. ono, blok. i konačno, čovek-pjevač pre neki dan nastupio na koncertu povodom žikice simića i tajanstvenog voza, ja ga prepoznam, izguglam i stanem belo da gledam u ime benda - popsajkl. totalno mi izašlo iz memorije, kao da nikada nisam čula za njih. šta ti je starost, jbg.

ove klinje su super: (edit: tako ja zamišljam štefana i doksa kad su bili mali )
alselone alselone 14:38 12.10.2015

Re: uz pivo

Koji ste vi smorovi. Bili su odlicni i kvalitetno su se zajebavali. Ajde za ovog dedu jos i razumem, al sto ti bebo brate?
petargli petargli 14:53 12.10.2015

Re: uz pivo

ove klinje su super: (edit: tako ja zamišljam štefana i doksa kad su bili mali )

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:38 12.10.2015

Re: uz pivo

alselone
Koji ste vi smorovi. Bili su odlicni i kvalitetno su se zajebavali. Ajde za ovog dedu jos i razumem, al sto ti bebo brate?


Pa i treba da razumeš, i slušaš starije . U to (sjebano) vreme je bilo dosta kvalitetnih i interesantnih bendova, govorim šire, ne samo "zajebantski bendovi" kako ih ti zoveš, tako je to uglavnom uvek u vreme krize, i od svega toga si se sa nostalgijom uvatio baš za Babe, koji su bili, ono, baš loši, pravili su prilično trivijalnu i nekvalitetnu muziku (daj da te vidim golu, na severnom polu, mislim, stvarno...). To je isto kao bi neki klinac koji sad raste, posle deset godina na blogu napisao, e, ovaj Amadeus bend, je stvarno bio do jaja, kvalitetan, zajebantski, baš me uhvatila neka nostalgija kad sam ih čuo...

docsumann docsumann 15:44 12.10.2015

Re: uz pivo

ove klinje su super: (edit: tako ja zamišljam štefana i doksa kad su bili mali )




može malo progresivnog djed mjeta? (pitanje je naravno retoričko )



i jedno nagradno - na 1:28 da li je gitaristi ono Mišo Mate Kovač na majici?


e, evo malo i sinfonijskog DM ... uh, opaka zvučna slika, mračna




i za kraj - čist brutalni DM, fino grajndirani




jbt, meni se ovo stvarno dopada
maksa83 maksa83 16:13 12.10.2015

Re: uz pivo

jbt, meni se ovo stvarno dopada

alselone alselone 16:20 12.10.2015

Re: uz pivo

srdjan.pajic

Pa i treba da razumeš, i slušaš starije . U to (sjebano) vreme je bilo dosta kvalitetnih i interesantnih bendova, govorim šire, ne samo "zajebantski bendovi" kako ih ti zoveš, tako je to uglavnom uvek u vreme krize, i od svega toga si se sa nostalgijom uvatio baš za Babe, koji su bili, ono, baš loši, pravili su prilično trivijalnu i nekvalitetnu muziku (daj da te vidim golu, na severnom polu, mislim, stvarno...). To je isto kao bi neki klinac koji sad raste, posle deset godina na blogu napisao, e, ovaj Amadeus bend, je stvarno bio do jaja, kvalitetan, zajebantski, baš me uhvatila neka nostalgija kad sam ih čuo...


Ma da, bas je tako. Isti tip ljudi je i napravio Babe i svira u Amadeusu, svi prave dubokumne tekstove u svim pesmama i ja sam rekao "samo zajebantski bendovi".
docsumann docsumann 16:32 12.10.2015

Re: uz pivo

maksa83


ovo je onaj isti lik što je snimio ekspres vodič kroz metal žanrove?

koja faca!


EDIT: odlična mu je i ista fora s bubnjarima
docsumann docsumann 16:46 12.10.2015

Re: uz pivo

inače moderni (ekstremni) metal sve više zalazi u neku art priču, napuštajući pop-rok shematiku, okrećući se ekperimentisanju sa zvukovima, aranžmanima ... naravno agresija i abrazija su neizostavne...

blek metalci se recimo, potonjih godina, masovno kunu u ove antihriste

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:39 12.10.2015

Re: uz pivo

alselone
srdjan.pajic

Pa i treba da razumeš, i slušaš starije . U to (sjebano) vreme je bilo dosta kvalitetnih i interesantnih bendova, govorim šire, ne samo "zajebantski bendovi" kako ih ti zoveš, tako je to uglavnom uvek u vreme krize, i od svega toga si se sa nostalgijom uvatio baš za Babe, koji su bili, ono, baš loši, pravili su prilično trivijalnu i nekvalitetnu muziku (daj da te vidim golu, na severnom polu, mislim, stvarno...). To je isto kao bi neki klinac koji sad raste, posle deset godina na blogu napisao, e, ovaj Amadeus bend, je stvarno bio do jaja, kvalitetan, zajebantski, baš me uhvatila neka nostalgija kad sam ih čuo...


Ma da, bas je tako. Isti tip ljudi je i napravio Babe i svira u Amadeusu, svi prave dubokumne tekstove u svim pesmama i ja sam rekao "samo zajebantski bendovi".


Dobro, de, prcam te malo .
alselone alselone 18:55 12.10.2015

Re: uz pivo

Dobro, de, prcam te malo .


Ma pusti to, idi tamo kod Jelice jos me malo hvali.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:58 12.10.2015

Re: uz pivo

Dobro, de, prcam te malo

al' ljubavno. :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 12.10.2015

Re: uz pivo

alselone
Dobro, de, prcam te malo .


Ma pusti to, idi tamo kod Jelice jos me malo hvali.


Ne, podsetio si me, sa izvesnom nostalgijom, na neke klinke iz rane mladosti (ne toliko moje, koliko njihove), kojima se ukus i muzička kritika uglavnom zasnivala na tome da kažu kako je neki bend do jaja, jer se dobro zezaju, i boli ih uvo za sve.
alselone alselone 19:12 12.10.2015

Re: uz pivo

Ne, podsetio si me, sa izvesnom nostalgijom, na neke klinke iz rane mladosti (ne toliko moje, koliko njihove), kojima se ukus i muzička kritika uglavnom zasnivala na tome da kažu kako je neki bend do jaja, jer se dobro zezaju, i boli ih uvo za sve.


Pa ako si pratio moj muzicki opus i cinjenicu da od svih instrumenata samo triangl znam da sviram, onda moz' skapirati da su meni zajebavanje a pogotovo dobar tekst mnogo vazniji od muzike. Ja bukvalno ne mogu da slusam pesmu koja ima glupe reci, koliko god muzika bila genijalna.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 12.10.2015

Re: uz pivo

alselone
Ne, podsetio si me, sa izvesnom nostalgijom, na neke klinke iz rane mladosti (ne toliko moje, koliko njihove), kojima se ukus i muzička kritika uglavnom zasnivala na tome da kažu kako je neki bend do jaja, jer se dobro zezaju, i boli ih uvo za sve.


Pa ako si pratio moj muzicki opus i cinjenicu da od svih instrumenata samo triangl znam da sviram, onda moz' skapirati da su meni zajebavanje a pogotovo dobar tekst mnogo vazniji od muzike. Ja bukvalno ne mogu da slusam pesmu koja ima glupe reci, koliko god muzika bila genijalna.


Poštujem razlike! (to je uvek palilo kod devojčica).
anfieldroad anfieldroad 23:05 12.10.2015

Re: uz pivo

i jedno nagradno - na 1:28 da li je gitaristi ono Mišo Mate Kovač na majici?



Bio Mišo ili ne, tip sa majice kao da se upravo penje uz partnericu u nemačkoj pornjavi iz neke 76.godine...Eh, ti stari dobri brci...
A teorijski, nije ni nemoguće. Bili ljudi 2 nedelje na godišnjem, pa naleteli na Split i štand sa Oliverima, Tomsonima i Mišama (čekaj, stani- kako se po padežima i još u množini menja Mišo?).
Al pošto je pitanje nagradno, kažem da jeste Mišo. Šta mogu kad volim brate nagrade!
omega68 omega68 18:38 13.10.2015

Re: uz pivo

Imena Palestinaca ubijenih od 1. listopada. Nedostaju imena trojice Palestinaca ubijenih jučer; Mustafa Adel Al-Khatib (18), Hasan Khalid Manasra (15) i za sada nepoznatog Palestinca ubijenog u Jeruzalemu:


link[url=http://www.altermainstreaminfo.com.hr/vijesti/u-sjeni-sirijskog-sukoba-se-nastavlja-izraelski-740][/url]
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:09 13.10.2015

Re: uz pivo

ne mogu da se setim benda popsajkl



alselone
Koji ste vi smorovi. Bili su odlicni i kvalitetno su se zajebavali. Ajde za ovog dedu jos i razumem, al sto ti bebo brate?



popsajkl nasto raspadom eve braun, valjda zato što gari nije mogao da trpi ovoga iz eve pošto je postao bege-šminker, a vojvođani su uvek tražili svoj nezavisni od begea zvuk, a kada je angažovana vojvođanska scena u periodu dok je b92 bila producentska moćara uvek je bilo s nekim nafuranim šminkerajem, što je ozbiljne Vojvođane, poput Alseta i moje žene, oduvek strašno nerviralo. mir i autentični duh ljubavi i širine Begea u Enes je doneo tek moj transfer iz Zvezde u Vošu 2011. godine, te rođenjem Felipeta, zelenookog Lale s upisanim šarmom Bege-asfalta te Anituške, Bege Indijanke zarobljene u telu Novosađankice.



maksa83 maksa83 07:55 15.10.2015

Re: uz pivo

a vojvođani su uvek tražili svoj nezavisni od begea zvuk

Pa ga našli u Sent Pol, Minesoti (Husker Du, mrzi me da pišem one umlaute) i Bostonu (Lemonheads).

(Da ne bude nesporazuma, ja sam veliki fan panonskog rokapopa devedesetih.)
docsumann docsumann 10:33 15.10.2015

Re: uz pivo

(Da ne bude nesporazuma, ja sam veliki fan panonskog rokapopa devedesetih.)


ni hc im nije bio loš, dapače



anfieldroad anfieldroad 11:06 15.10.2015

Re: uz pivo


Jedini pravi, ali stvarno pravi panonski, (a i znatno šire) HC je Satan Panonski. Sve ostalo je garažno prangijanje. Mislim na teorijski pristup. On je odživeo svoj HC i svaka mu čast !
Ko je gledao uživo, taj to neće zaboraviti dok je živ !
docsumann docsumann 11:37 15.10.2015

Re: uz pivo

Jedini pravi, ali stvarno pravi panonski, (a i znatno šire) HC je Satan Panonski. Sve ostalo je garažno prangijanje. Mislim na teorijski pristup. On je odživeo svoj HC i svaka mu čast !
Ko je gledao uživo, taj to neće zaboraviti dok je živ !


ha, pitanje pozicije umjetnika spram sopstvenog mu dijelu. u ili iza.
ne moraš sagorjeti da bi bio svjetlost. a uopšte ne moraš ni da goriš ni da sijaš da bi se bavio muzikom. poslati poruku koju će imati ko da primi i razumje, sasvim je dovoljno.

hc for life! ovo je bila super ekipa tih 90-tih.



P.S. satan je legenda, to je nesporno.
alselone alselone 12:58 15.10.2015

Re: uz pivo

panonskog rokapopa devedesetih



maksa83 maksa83 14:11 15.10.2015

Re: uz pivo

Sve ostalo je garažno prangijanje.

Garažno prangijanje rulez.
freehand freehand 10:34 14.10.2015

Fukse

... čuvaj se tamo.
Sve što se dešava ne sluti na dobro.
Ovo rendom nasilje je najopasnije moguće.
Mislim - štagod ali pazi na sebe.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:29 14.10.2015

lepa reč diminishes the iron curtain

freehand
... čuvaj se tamo.
Sve što se dešava ne sluti na dobro.
Ovo rendom nasilje je najopasnije moguće.
Mislim - štagod ali pazi na sebe.


thanks, old bro, mašilo mene i mamu danas spletom, pa skoro filmskih okolnosti, stavio sam ti komplet izveštaj s fotkama s lica mesta, al' zgutala призмица, јeb'ga.
evo jedna bezazlenija odjutros, iz rodnog gradića jovana krstitelja, руска пантера... poz.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana