Ekonomija| Mediji| Muzika| Planeta| Politika

Brian Eno meets Yanis Varoufakis:

docsumann RSS / 29.11.2015. u 01:25

 "Economists are more showbiz than pop stars now"

Ovaj intervju prenosim na princijevu sugestiju, naslijepo, pošto ga nisam još pročitao, no, do sada, bar u mom slučaju, princi  nije omanuo u preporučivanju tekstova za čitanje.

Ok, idemo  - LINK

5446.jpg?w=640&q=85&auto=format&sharp=10&s=e529737659e352eddd1d08d77fc9b29e

 

Tagovi



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zemljanin zemljanin 01:29 29.11.2015

e onda dobro

već sam pomislia da si i tia prolupa ... e, al' ovako, biće mnogo ozbiljno pa da se ja sklonim

EDIT. ne da mi djavo mira pa pročitah ... bilo je mnogo načina na koji sam mogao utrošiti tih par minuta ...

EDIT2. da ne budem baš negativan, možda će nekim blogerima da bude interesantno, intermeco skakutanje po lepezi aktuelnih filozofskih poštapalica ... meni barem nema nikakvu suštinu samo formu tipa "kul smo", "face smo", "i neko će zaista i da čitao ovo" ... posebno onaj deo StarTrek i Matrix ... pa to se vrti već godinama ... povremeno ubace i Terminatora, kao osveženje ideji

čudi me da je Prnciju to bilo interesantno ... sa druge strane, svako ima sebi svojstven ukus i interesovanja ... pa ko voli nek izvoli
docsumann docsumann 01:42 29.11.2015

Re: e onda dobro

već sam pomislia da si i tia prolupa


moje prolupavanje je od druge vrste. ono se mjeri s lijeva ulijevo ...


Milan Novković Milan Novković 12:12 29.11.2015

Re: e onda dobro

... bilo je mnogo načina na koji sam mogao utrošiti tih par minuta ...

EDIT2. da ne budem baš negativan ...

Bilo je mnogo načina na koje si mogao upotrebiti i ova dva minuta koja si upotrebio na pisanje komentara (sitna kreativna provokacija koju praktikujem i nad samim sobom, ili sobom u društvu, kad sam verbalno negativan, a ništa ne kažem
zemljanin zemljanin 13:19 29.11.2015

Re: e onda dobro

Milan Novković
Bilo je mnogo načina na koje si mogao upotrebiti i ova dva minuta koja si upotrebio na pisanje komentara

Hamletovski ... mislm da polako gubim strpljenja da slušam i čitam sve što se ponudi ... i onda se negde zaboravim da ovo nije nikakvo posebno mesto već samo virtualna kafanica ... ako se prvo setim dela o kafanici onda ni dileme nema
Milan Novković Milan Novković 15:47 29.11.2015

Re: e onda dobro

zemljanin
Milan Novković
Bilo je mnogo načina na koje si mogao upotrebiti i ova dva minuta koja si upotrebio na pisanje komentara

Hamletovski ... mislm da polako gubim strpljenja da slušam i čitam sve što se ponudi ... i onda se negde zaboravim da ovo nije nikakvo posebno mesto već samo virtualna kafanica ... ako se prvo setim dela o kafanici onda ni dileme nema

Tako i ja, svako malo ...
pallmma pallmma 09:05 01.12.2015

Re: e onda dobro

bilo je mnogo načina na koji sam mogao utrošiti tih par minuta ...


da mazneš fotke, recimo.
vera.nolan2 vera.nolan2 10:43 03.12.2015

Re: e onda dobro

moje prolupavanje je od druge vrste. ono se mjeri s lijeva ulijevo ...
...jel' ovako ?

TAMO, IZA ; SKROZ LIJEVO

lijevo
lijevlje
lijevije

iza
iže
ižije

tamo

najtamije


vera.nolan2 vera.nolan2 12:14 03.12.2015

Re: e onda, nije dobro

blogovatelj blogovatelj 02:44 29.11.2015

Nije ti baš Varufakis bio potreban

Šta da radimo ako dođe Ona?
anonymous anonymous 04:45 29.11.2015

Вредело је .....


.....читати ..... због следећих акцената....


So far with capitalism, every labour-saving technology has created more jobs than it has destroyed.For the first time, we are running the risk that technology will destroy a lot more jobs than it creates.

The way I try to express my own fear of, and hope for, the future is that we have our choice, which is between Star Trek and The Matrix.

“Isn’t it funny that we have created a system which gives the biggest rewards to the greediest people and the worst rewards to the most generous, the people who work in hospitals?”

People say the internet is wonderful – it's all free. Actually, it's not: you're the thing that's being bought and sold.

Wouldn't it be nice if somebody wrote a short essay saying, “What did communism do for us?” I remember Octavio Paz said that communism might have been the wrong answer, but it wasn't the wrong question.

I have no empirical data that makes me optimistic about the world or human nature.
If I was a pure empiricist all the evidence is that we're a very nasty lot, but I'm not allowing that to come in the way of my faith, which is in humanity.So I'm completely optimistic through my heart, and I do not allow my brain to rule over my heart.

So you can look at what happened in Paris and empirically deduce that the world is going to be a very bleak place, or you can choose to be optimistic about it.It's an activist optimism.

These people are prepared to sacrifice their lives in order to close minds and close borders and erect barriers;
the great question for us on the receiving end is, “Are we prepared to make the sacrifices necessary to keep the borders open, and to open minds instead of closing them down?”

I read an interesting book by [the anthropologist] Scott Atran called Talking To The Enemy. He spoke to a lot of jihadis, and tried to decide what their moral compass was. And he said they almost all agree the atomic destruction of Hiroshima and Nagasaki was completely immoral. So they are not amoral, which is interesting. One of the people Atran quoted said, “But they were just innocent people!” It’s interesting that he would have that mindset that they were innocent, but the ones they killed were not.

If you look at the bare facts of the last two months it is tit-for-tat. That is how they see it. So the Russian air force bomb Syria; they bomb a Russian plane off Sharm el-Sheikh. The French air force bombs Syria; they do what they do in Paris. The Hezbollah people join Assad against them; they bomb Beirut. For them, this is what war is about.

And we have to learn to see this, because if we think that a stray US air force bomb killing 150 people in Syria is acceptable collateral damage but we go crazy about Paris, then our moral compass is problematic.
docsumann docsumann 08:12 29.11.2015

Re: Вредело је .....

Вредело је .....

.....читати ..... због следећих акцената....


BE I do a walk every morning in Hyde Park. I’ve got a friend who’s got two huge dogs – English mastiffs, great big things. They cost so much to keep. I don’t know why people keep dogs.


samo da se notira tko je juče kačio slike mastifa po blogu
anonymous anonymous 05:21 29.11.2015

" Није ли величина нације ......


.... директно пропорционална њиховој способности да буду немилосрдни, геноцидни ?"

...ево још једног интервјуа....

Едвард Сноуден - Арундати Рој - Џон Кјузак





"Довољно често су нам већ истицали да се као врста налазимо на рубу провалије. Могуће је да наша интелектуална ароганција надмашила наш инстикт за преживљавањем, и да је пут који води назад у сигурност, вода већ однела.

....ако је нешто ипак могуће да се уради , онда је једна ствар сасвим извесна. Они који су проблем направили сигурно неће бити ти који ће проблем и решити...."

"Оно што Асанжу замерају непријатељи је то што је издао много више од једне земље. Он је издао идеологију владајућих сила. Због тога га они мрзе још више него што мрзе Едварда Сноудена."
nsarski nsarski 05:53 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Могуће је да наша интелектуална ароганција надмашила наш инстикт за преживљавањем

Meni se čini da u ovoj formulaciji reč "intelektualno" nije odgovarajuća, jer ona podrazumeva ipak nekakav razum.

Pre bih rekao da novac i moć imaju tu osobinu da normalan instinkt za preživljavanjem pretvore u patološki instinkt za iživljavanjem, a tu svaki razum prestaje.
Stanje planete i homo sapiensa kao vrste (na latinskom: wise person), u ovom trenutku, u XXI veku, svedoči o tome.
nsarski nsarski 06:01 29.11.2015

Re: " Није ли величина нације ......

" Није ли величина нације ......

.... директно пропорционална њиховој способности да буду немилосрдни, геноцидни ?"

Ne uvek, rekao bih. Belgija, na primer, nevelika nacija po planetarnim merilima, počinila je najveći genocid u istoriji čovečanstva.
princi princi 07:58 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Pre bih rekao da novac i moć imaju tu osobinu da normalan instinkt za preživljavanjem pretvore u patološki instinkt za iživljavanjem, a tu svaki razum prestaje.

Da, s jedne strane možeš da kažeš da je to transformišuće svojstvo novca prosto neverovatno. Ali s druge, možda se homo sapiens samo kroz svoju istoriju dovoljno dugo borio za golu egzistenciju, tj živeo u tom fight or flight modu, i samo nije imao prilike da iskaže te tendencije koje je moć otkrila.
docsumann docsumann 08:21 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

princi
Pre bih rekao da novac i moć imaju tu osobinu da normalan instinkt za preživljavanjem pretvore u patološki instinkt za iživljavanjem, a tu svaki razum prestaje.

Da, s jedne strane možeš da kažeš da je to transformišuće svojstvo novca prosto neverovatno. Ali s druge, možda se homo sapiens samo kroz svoju istoriju dovoljno dugo borio za golu egzistenciju, tj živeo u tom fight or flight modu, i samo nije imao prilike da iskaže te tendencije koje je moć otkrila.


ne moraju samo mašine da se otmu ljudskoj kontrloi (što njih dvojica spominju u Matrix paradigmi realnosti). novac, kao vid delikatno projektovane hiperrealnosti takođe može da se otme toj kontroli ljudi, sistema.
pogotovo što je naš odnos spram novca sve više u nekom automatskom operativnom modu. novac sam sve više nameće poterbu za sobom kao kakav virtuelni tumor.
možda je "novac" u stanju da postane samosvjesni entitet unutar sopstvene hiperealnosti ...

ok, ok, sf-ujem naglas
princi princi 08:40 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

ne moraju samo mašine da se otmu ljudskoj kontrloi (što njih dvojica spominju u Matrix paradigmi realnosti). novac, kao vid delikatno projektovane hiperrealnosti takođe može da se otme toj kontroli ljudi, sistema.

Pa ne ni pričaju oni o mašinama kao takvim, nego o mašinama kao kapitalu, dakle o ljudima, društvu. I tu dođoše do Marksa. Kako neko gore napisa, Marks kroz komunizam svakako nije našao pravi odgovor, ali pitanja koja je postavio su bila prava pitanja, ona s kojima se borimo i danas, u jeku druge ili treće (post)industrijske revolucije, na isti način na koji se svet sa istima borio na pragu prve.
docsumann docsumann 10:14 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

princi

Pa ne ni pričaju oni o mašinama kao takvim, nego o mašinama kao kapitalu, dakle o ljudima, društvu. I tu dođoše do Marksa. Kako neko gore napisa, Marks kroz komunizam svakako nije našao pravi odgovor, ali pitanja koja je postavio su bila prava pitanja, ona s kojima se borimo i danas, u jeku druge ili treće (post)industrijske revolucije, na isti način na koji se svet sa istima borio na pragu prve.


u jednom dijelu pričaju konkretno o efektima tehnološkog razvoja tj. posljedicama istog ( robotizacija u Apple-u, npr.)

ja sam pošao od jednog drugačijeg sf scenarija, da ni najveći kapitalisti nisu u stvari gospodari procesa.
novac koji postaje sve virtuelniji, sa sve složenijim, umreženim tokovima, sa nezamislivo velikom količinom u opticaju, uz to digitalizovan i operacionalizovan kroz sve modernije softvere, postaje, u jednom trenutku, nezavisni entitet i preuzima kontrolu u svoje "ruke".

misim, svi se mi često pozivamo na metaforu Matrixa, a prečesto zaboravljamo da je ona derivat jedne mnogo kompleksnije, luđe, mračnije i dramatičnije priče. čuvenog stripa Grant Morisona- The Invisibles.



pa tako, i ja malo čačkam literarni potencijal globalne ekonomije
anonymous anonymous 10:17 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

novac i moć imaju tu osobinu da normalan instinkt za preživljavanjem pretvore u patološki instinkt za iživljavanjem, a tu svaki razum prestaje.

princi princi 10:50 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

i ja malo čačkam literarni potencijal globalne ekonomije

Pre neki dan čitam zanimljivu diskusiju na redditu o Internet of Things. I sad, gomila ljudi, ono, zanesena, kao je cool što će sve biti umreženo što će frižider "znati" rok upotrebe i hranljivu vrednost stvari koje se u njemu čuvaju, kako će, maltene, moći da ti optimizuje obroke, naručuje stvari iz radnje, kako će se kola regularno updateovati, kako će, šta ja znam, termostat znati kad polaziš i ugrejati ili ohladiti kuću na optimalnu temperaturu tačno u trenutku kad ti u nju ulaziš (u kuću, ne u temperaturu), i sve tako, rosy budućnost.

I onda se javilo par programera, kažu, koji vam qr ljudi, pa mi te sve stvari možemo sad da imamo, nema nikakvih tehnoloških prepreka. Jedina stvar koja sprečava razvoj je interes korporacija. Korporacije, dakle vlasništvo nad kapitalom, će odrediti meru daljeg razvoja i oni će usmeravati razvoj ne u pravcu vaših pravih potreba i lepih ideja, nego najvećeg profita, a informacije koje se budu prikupljale preko mreža će se koristiti samo za to kako da korisnika pretvore u što većeg i što bespomoćnijeg ovisnika.
anonymous anonymous 10:55 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......


и њене моћи у међународним односима ...управо пропорционална владајућој идеологији .... и разумевању релације цивилизација / варварство.


Планетарна економија која ствара планетарну културу врсте

.....као нови цивилизацијски степен (тип ) захтева и перцепцију из

планетарне и космополитске, а не више државно - националне перспективе

.... о томе... већ предложени видео чувеног физичара


Michio Kaku - Prvi kontakt 2150

https://vimeo.com/58183006
docsumann docsumann 10:58 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Korporacije, dakle vlasništvo nad kapitalom, će odrediti meru daljeg razvoja i oni će usmeravati razvoj ne u pravcu vaših pravih potreba i lepih ideja, nego najvećeg profita, a informacije koje se budu prikupljale preko mreža će se koristiti samo za to kako da korisnika pretvore u što većeg i što bespomoćnijeg ovisnika.


srećom, kreativnom razmišljanju je teško stati na put. a ono je u svom autentičnom i najčistijem obliku , zapravo, sve kontra od tog mega, mass, hiper boom-a.

ne znam, al' ovo mi je genijalno:


princi princi 11:13 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

srećom, kreativnom razmišljanju je teško stati na put. a ono je u svom autentičnom i najčistijem obliku , zapravo, sve kontra od tog mega, mass, hiper boom-a.

Slažem se, nema kraja ljudskoj inventivnosti. Broj ljudi koji tako živi, koji se, da Jungovim ili Jerotićevim rečnikom kažem, aktualizuje, je jako mali, ali so what? I čini se da će taj neki napon između, s jedne strane, želje za komforom i, s druge, želje za samoostvarivanjem i novim promišljanjem stvarnosti kod ljudi postojati dok je i ljudskog roda.
Milan Novković Milan Novković 12:21 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

I onda se javilo par programera, kažu, koji vam qr ljudi, pa mi te sve stvari možemo sad da imamo, nema nikakvih tehnoloških prepreka. Jedina stvar koja sprečava razvoj je interes korporacija.

Sad već ima, možda, decenija kako su Walmart hteli da stavljaju RFIDs na proizvode. Pre deceniju otprilike smo, ako se dobro sećam, već imali i inkjetove što su pljuckali plastične poluprovodnike na "papir" i obećavali rfids za par centi.

"Korporacija" se povukla samo zato što su to potrošači videli u negativnom svetlu, "Matrix" zna još više o tebi, a korporaciji je bilo isplativo zato što sistem zamenjuje ljude na kasama i povećava efikasnost, samo prođeš korpom pored senzora, kao na skijalištu, artikli se prijave "sistemu" tipa "dobro veče, ovde mleko, punomasno, jedna pinta za 30 centi ...", sve se desi u nekolimo milisekundi itd ...
princi princi 12:32 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Pa da, taj Walmart je možda najbolji simbol onoga što po svemu sudeći dolazi. To, vidim, nije toliko prisutno ovde u UK, ali iz kontakata sa ljudima vidim da ta sveopšta "walmartizacija" zahvata sve veće segmente društva, slično Americi i Kanadi. Ti imaš danas, praktično, doktore u NHSu koji suštinski žive kao sirotinja, inženjere koji imaju visoka primanja, pa i bankare i advokate, arhitekte, HENRYs, High Earning Not Reach Yet. Visoka primanja koja odlaze na skupe rente, skupe škole, ili održavanje dece, nedostatak vremena za bilo kakav kvalitetan život, 10ak ili 15ak dana odmora na kojima se izduvaju, pa onda udri ponovo, ljudi su uvezani u te matrice iz kojih nije lako izaći.

Ogromna su raslojavanja, da, ekstremno siromaštvo se smanjuje, ali broj umereno do pretežno siromašnih ljudi nikad nije bio veći, dok broj bogatih i ekstremno bogatih nikad nije bio manju.
anonymous anonymous 13:09 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......


Samsara - točak života koji se neprestano okreće

....frustrirajuća lepota...

....antropološki presek humaniteta ....





JJ Beba JJ Beba 14:58 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Jedina stvar koja sprečava razvoj je interes korporacija. K

to je ta magična reč
nsarski nsarski 15:10 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Ali s druge, možda se homo sapiens samo kroz svoju istoriju dovoljno dugo borio za golu egzistenciju, tj živeo u tom fight or flight modu, i samo nije imao prilike da iskaže te tendencije koje je moć otkrila.


Ako smo vec u tom antropoloskom fazonu, onda takodje mozes da kazes da je covek kroz praistoriju ziveo na ivici gladi, i da sada, kada to nije slucaj (u mnogim "razvijenim" zemljama nije), zdere junk food bez zadrske, goji se i oboljeva od gomile bolesti koje gojaznost donosi.
sokodbuba sokodbuba 15:37 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......


ja sam pošao od jednog drugačijeg sf scenarija, da ni najveći kapitalisti nisu u stvari gospodari procesa.
novac koji postaje sve virtuelniji, sa sve složenijim, umreženim tokovima, sa nezamislivo velikom količinom u opticaju, uz to digitalizovan i operacionalizovan kroz sve modernije softvere, postaje, u jednom trenutku, nezavisni entitet i preuzima kontrolu u svoje "ruke".


Do tako nečeg je došao i Viktor Peljevin, u romanu EmpireV, samo što su kod njega gospodari procesa vampiri, koji su stvorili i odgajili čoveka kao što čovek odgaja krave, a sistem ''muže'' se odvija i kontroliše preko novca (novac je nebitan vampirima, naravno, osim kao sredstvo), kako bi se dobio bablos (nešto kao mleko iz novčane sise), sa time da je ljudski um odgajen od nastanka tako da su mu sve aktivnosti povezane sa aktivnošću dosezanja vrednosti iskazane u novcu, a to uključuje baš svaki proces i svaku aktivnost, mentalnu, religijsku, radnu, prijateljsku, ljubavnu, bilo kakvu ali svaku doslovno, što je tehnički rešeno kroz postojanje neke vrste particije - ''A i B mozga'', sa time da se u A mozgu odvijaju svi procesi koji su čoveku poznati, smisleni i svakodnevni, a u B mozgu onaj jedan jedini i osnovni proces koji se racionalizuje i maskira kroz rad A mozga, a uz pomoć diskursa i glamura i glamura i diskursa
princi princi 15:38 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

nsarski
Ali s druge, možda se homo sapiens samo kroz svoju istoriju dovoljno dugo borio za golu egzistenciju, tj živeo u tom fight or flight modu, i samo nije imao prilike da iskaže te tendencije koje je moć otkrila.


Ako smo vec u tom antropoloskom fazonu, onda takodje mozes da kazes da je covek kroz praistoriju ziveo na ivici gladi, i da sada, kada to nije slucaj (u mnogim "razvijenim" zemljama nije), zdere junk food bez zadrske, goji se i oboljeva od gomile bolesti koje gojaznost donosi.

Pa da, i to zovemo napredak.

I ne samo kroz praistoriju nego i kroz dobar deo istorije. Glad je relativno do skoro bila veliki problem. Taj antropološki step back je dobar za mnoge stvari: recimo, mnogi ljudi danas uzimaju peMziju zdravo za gotovo, a taj koncept do kraja 19. veka (pre cca 100ak godina) maltene nije ni postojao. Ljudi su sa svojih radnih mesta (njiva, pašnjak, šta već) išli pravo na groblje. Ili, recimo, čitanje i pisanje. Do Gutenberga (opet relativno skoro, pre samo 500ak godina, što je ništa u odnosu na egzistenciju homosapiensa od nekih 100ak hiljada godina) običan čovek nije imao uopšte potrebe da čita i piše. Danas, opet, nepismene ljude gledamo kao niža bića.
vcucko vcucko 16:44 29.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

nsarski
Ali s druge, možda se homo sapiens samo kroz svoju istoriju dovoljno dugo borio za golu egzistenciju, tj živeo u tom fight or flight modu, i samo nije imao prilike da iskaže te tendencije koje je moć otkrila.


Ako smo vec u tom antropoloskom fazonu, onda takodje mozes da kazes da je covek kroz praistoriju ziveo na ivici gladi, i da sada, kada to nije slucaj (u mnogim "razvijenim" zemljama nije), zdere junk food bez zadrske, goji se i oboljeva od gomile bolesti koje gojaznost donosi.


Američka shvatanja regular/large/extra-large obroka je prihvatio ceo svet, pri čemu je količina koja ide u ono "XL" ranije u Evropi smatrana za, blago rečeno, neukus. Ovo inače piše neko sa merama, recimo, 190/110 ko može i voli da pojede. Naravno, ne to đubre.

Jedino objašnjenje koje mi pije vodu? Nacija nastala od gubitnika i otpadnika veličinom obroka je htela da poruči, pre svega sebi samima: žderimo, nismo više gladni!
docsumann docsumann 08:30 30.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

sokodbuba

ja sam pošao od jednog drugačijeg sf scenarija, da ni najveći kapitalisti nisu u stvari gospodari procesa.
novac koji postaje sve virtuelniji, sa sve složenijim, umreženim tokovima, sa nezamislivo velikom količinom u opticaju, uz to digitalizovan i operacionalizovan kroz sve modernije softvere, postaje, u jednom trenutku, nezavisni entitet i preuzima kontrolu u svoje "ruke".


Do tako nečeg je došao i Viktor Peljevin, u romanu EmpireV, samo što su kod njega gospodari procesa vampiri, koji su stvorili i odgajili čoveka kao što čovek odgaja krave, a sistem ''muže'' se odvija i kontroliše preko novca (novac je nebitan vampirima, naravno, osim kao sredstvo), kako bi se dobio bablos (nešto kao mleko iz novčane sise), sa time da je ljudski um odgajen od nastanka tako da su mu sve aktivnosti povezane sa aktivnošću dosezanja vrednosti iskazane u novcu, a to uključuje baš svaki proces i svaku aktivnost, mentalnu, religijsku, radnu, prijateljsku, ljubavnu, bilo kakvu ali svaku doslovno, što je tehnički rešeno kroz postojanje neke vrste particije - ''A i B mozga'', sa time da se u A mozgu odvijaju svi procesi koji su čoveku poznati, smisleni i svakodnevni, a u B mozgu onaj jedan jedini i osnovni proces koji se racionalizuje i maskira kroz rad A mozga, a uz pomoć diskursa i glamura i glamura i diskursa


da, znam, čitao ... pomalo i pozaboravljao.
mada, iako odličan roman (ljubavni!) podsjeća pomalo na teorije Dejvid Ajka.

inače, ako budem imao volje i snage napisaću jedan blog o savremenoj ruskoj "vertikalnoj" distopiji

sokodbuba sokodbuba 12:02 30.11.2015

Re: Није ли величина нације ......


da, znam, čitao ... pomalo i pozaboravljao.
mada, iako odličan roman (ljubavni!) podsjeća pomalo na teorije Dejvid Ajka.


Pozaboravljao si! Roman je upravo antiljubavni, jer tvrdi da među ljudima nema nikakvih lepih ili iskrenih odnosa, i da je sve što ljudi međusobno razmenjuju i saopštavaju kroz svaku rečenicu, vezu, odnos, samo - moja vrsta potrošnje je bolja od tvoje (to obuhvata i ideje i materijalne stvari, bez razlike) Što se tiče Ajka, te teorije su vrlo stare i u njegovom slučaju petparačke, a ovo Peljevinovo je satirični SF, nešto kao moderni Bulgakov :) Oslanja se naravno na ogromno istraživanje drevnih religija i kultova, mitologija ali i državnih i dinastičkih istorija i savremenih praksi, i svaki deo romana je aluzija na ponešto iz planetarnog nasleđa.

inače, ako budem imao volje i snage napisaću jedan blog o savremenoj ruskoj "vertikalnoj" distopiji


Hajde, to bi bilo zabavno, nađi volje. Od svih distopija u poslednje vreme čini mi se da živimo u romanima Frederika Pola najviše, nedavno su proizveli i Pilence, čija cena je sada sa 325.000 $ za hamburger pala na 11$

P.S. Pomalo mi je žao što se nisam rodila makar 2020. kako bih mogla da živim i u 2090. ali kako sada stvari stoje, nije isključeno da 2050. dobijem novo telo i medicinski komplet i preselim se na Veneru kao nova
docsumann docsumann 13:54 30.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Roman je upravo antiljubavni, jer tvrdi da među ljudima nema nikakvih lepih ili iskrenih odnosa, i d



jedno je što piše, drugo što je pisac kanio kasti, a treće čitaoc sve to emoTV
ljubav u "empireV" jedva da provejava čak i kao tema iz drugog plana. tu i tamo zatreperi pokoja lampica sa registratora emocija na ekvilajzeru. međutim kada se priča konačno sklopila (zaokružila) po svom epilog-analog-bifurkatoru, upravo je ljubav bila ta koja je zasvjetluckala kao viner na onom ekranu postavljenom u gornjim ćoškovima u kladionicama na kojem igrači prate rezultate sa teleteksa.
dakle, ne kažem da je očito, ni da je ključno ... o ovome bi se dalo uz šanak, protraćiti par ugodnih entelektualnih čavrljanja

u vezi tog bloga o modernom ruskom distopijskom (vertikalno strukturiosanom) romanu, problem je taj što sam sem empireV, koji baš i nije striktno u temi(šemi), pročitao još svega dva romana koja direktno naležu na tematski zacrtanu problematiku - Peljevinov S.N.U.F.F. i Hlorofilija od Andrej Rubanoba.

ipak, i u tih nekoliko ostvarenja moderne ruske (sf) književnosti, asocojativnih, preklapajućih, nadopunjujućih i pažnje vrijednih opservacija, komentara, ideja, metafora ima na pretek.
sokodbuba sokodbuba 14:23 30.11.2015

Re: Није ли величина нације ......


dakle, ne kažem da je očito, ni da je ključno ... o ovome bi se dalo uz šanak, protraćiti par ugodnih entelektualnih čavrljanja


Hera i Rama više nisu ljudi, nego vampiri, i ta svetluckanja se ne računaju u ljudska :)

u vezi tog bloga o modernom ruskom distopijskom (vertikalno strukturiosanom) romanu, problem je taj što sam sem empireV, koji baš i nije striktno u temi(šemi), pročitao još svega dva romana koja direktno naležu na tematski zacrtanu problematiku - Peljevinov S.N.U.F.F. i Hlofofilija od Andrej Rubanoba.

ipak, i u tih nekoliko ostvarenja moderne ruske (sf) književnosti, asocojativnih, preklapajućih, nadopunjujućih i pažnje vrijednih opservacija, komentara, ideja, metafora ima na pretek.


Ima, ima, a kod nas imaš prevedeno još i skoro svuda može da se nađe Dan opričnika, Vladimira Sorokina, pa 2017. Olga Slavnikova, Metro 2034. Dmitrij Gluhovski, onda Tatjana Tolstoj, Kis, i još ih ima, a možeš i engleske prevode da pronađeš u piratskom pdf-u, ako želiš da se sluđuješ, izvanredne su im generacije novih pisaca. Zanimljivo je i da su Olga i Tatjana u rangu Ursule Legvin u pogledu kvaliteta.
docsumann docsumann 14:55 30.11.2015

Re: Није ли величина нације ......

Hera i Rama više nisu ljudi, nego vampiri, i ta svetluckanja se ne računaju u ljudska :)


pa 2017. Olga Slavnikova, Metro 2034. Dmitrij Gluhovski, onda Tatjana Tolstoj


heh, Tatjana Tolstoj mi je na samom vrhu potraživanja. jbg, ovdje kod nas je teško naći sva izdanja koja naumiš.
u svakom slučaju hvala za ostale preporuke, znaš da ne suJmam u tvoj izbor.

nego za samu temu pomenutog "analitičkog" bloga, nužna su navedena obilježja.
vertikalna (ali bukvalno, fizičko-građevinska) klasna hijerarhija, veza sa današnjom globalnom političkom scenom (Ukrajina, Kina, westever ...).
naravno, ima tu još sijaset bitnih futur referencijala. no, otom potom. možda ipak sačekam za još jedno isčitavanje.


EDIT: princi, druže, jedno obavještenje (za one ostale kojima preporučuješ šta za čitati). izašao je hrvatski prevod Hararijevih Sapiensa
očekujem uskoro svoj primjerak iz Splita.
sokodbuba sokodbuba 20:36 30.11.2015

Re: Није ли величина нације ......


Tatjana Tolstoj mi je na samom vrhu potraživanja. jbg, ovdje kod nas je teško naći sva izdanja koja naumiš.


The Slynx, Tatyana Tolstaya evo ti ovde i ovde.
princi princi 07:45 29.11.2015

Super intervju

ili, bolje, chit chat između njih dvojice.
docsumann docsumann 07:51 29.11.2015

Re: Super intervju

chit chat



stefan.hauzer stefan.hauzer 12:29 29.11.2015

Re: Super intervju

ovde bi trebali da prebacimo onu priču o Bowie-u. Evo čak je i Eno tu
Milan Novković Milan Novković 12:30 29.11.2015

Re: Super intervju

princi
ili, bolje, chit chat između njih dvojice.

Jeste.

Mi danas, u nepažnji, zaboravljamo na proste i opuštene razgovore, spuštanje na zemlju na kojoj, u stvari, živimo, dok smo u metafizičkim ravnima češće na nekim đubrištima nego na Zvezdanim Stazama.

Btw, niti su Zvezdane Staze utopija, niti je Matrix distopija ... biti potpuno isčupan iz matrice je uber-distopija, po mom mišljenju, iako oni nisu ulazili u detalje, tj trebalo im je samo "sidro" za deo diskusije.
princi princi 12:35 29.11.2015

Re: Super intervju

Mi danas, u nepažnji, zaboravljamo na proste i opuštene razgovore, spuštanje na zemlju na kojoj, u stvari, živimo, dok smo u metafizičkim ravnima češće na nekim đubrištima nego na Zvezdanim Stazama.

Pa da, tako sam ja to video. Opušten razgovor dvoje zanimljivih ljudi. Ne sad da mi neko otkriva istine o životu i smislu postojanja, nego tako, fini chit chat. U svakom slučaju mnogo zanimljivije to nego ko je koga, kako, gde i koliko puta, ili priče o mamama i tatama i kolegama na poslu.
tess tess 12:36 29.11.2015

Varufakisove boXerice na tufnice.

James Eugene „Jim“ Carrey nije ni među prvih 5 omiljenih glumaca. Meni.
Ali i 'The Truman Show' i 'How the Grinch Stole Christmas' jesu među prvih 5 omiljenih filmova.


Elem, Varufakis.

Prvo što bi mi palo na pamet - kad ga neko i spomene - jeste: Revolucija Komfora. Ili, čak, asocijacija na (mondenskog) šarana kojeg je izbacila 'Kriza Komfora' na obalu. Praćaka se po turnejama. Hm.

Da li je on dokaz da je Masovna kultura od ‚Hljeba i igara' prerasla u ‚Čuda* i komfor‘?

I, bi mi sinoć žao brata Klička.
Plemenita vještina taj Box.


* Deda Mraz, Vitez na motoru, Super Mario, Šarene laže, etc.
anonymous anonymous 23:48 29.11.2015

Re: Varufakisove boXerice na tufnice.

I, bi mi sinoć žao brata Klička.



....dal je to Klička ...ispao .....

šta sam propustio ....

tess tess 08:00 30.11.2015

Re: Varufakisove boXerice na tufnice.

anonymous
I, bi mi sinoć žao brata Klička.



....dal je to Klička ...ispao .....

šta sam propustio ....


Aham.
Goran Vučković Goran Vučković 23:51 29.11.2015

Svakog gosta dva sata dosta

Istera čoveka na kraju ladno - "imam posla, iš".
princi princi 03:24 30.11.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Goran Vučković
Istera čoveka na kraju ladno - "imam posla, iš".

Da, mene je u ovom razgovoru zapravo najprijatnije iznenadila Enoova oštroumnost. Vrlo sharp i clued up, što se ono kaže. Ima nekoliko kratkih, lucidnih opaski koje diktiraju ton izrečenom. Sjajan tip.
Goran Vučković Goran Vučković 09:59 30.11.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Da, mene je u ovom razgovoru zapravo najprijatnije iznenadila Enoova oštroumnost.

Ino je jako interesantan lik i inače - ne znam da li si čuo za ovo, npr.
princi princi 12:33 30.11.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

:), o da. Postavio sam kod Milanceta post u vezi Gerd Gigerenzera, strasno pametan baja. On je veliki proponent gut feelinga, i "manje informacije je vise" pristupa resavanju kompleksnih problema (a skoro svaki zivotni problem je kompleksan). Ako te interesuje, imas na mom g+u intervju s covekom. Napisao i par vrlo interesantnih knjiga, upravo citam jednu (Risk Savvy).
Goran Vučković Goran Vučković 20:54 30.11.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Naterao si me da prođem kroz ona glupa Google+ pitanja i došao na kraju do tvoje strane - i onda naletim na post o Tini Rivs (jesi potpisao "Vote no on military action in Syria"?)
princi princi 21:05 30.11.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

(jesi potpisao "Vote no on military action in Syria"?)

Ma nisam, goni me u qr... Mi, sa Hampstead Heatha (tačnije Primrose Hilla da se ne ljute seljaci i seljančice iz HH) smo jebeni champagne socijalisti. Jedva čekam da odem odavde u ono zdravlje mog Toronta (uzgred, Justine me oduševljava, prvi PM u životu s kojim se pozitivno 100% identifikujem. Prvo što je facko, a drugo što ne jebava živu silu.)

Ako dolaziš dole s ove strane Xmasa, cimni da se vidimo. Ako ne, dogodine u Torontu.
Goran Vučković Goran Vučković 22:15 30.11.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Da, interesantan lik i još interesantniji kabinet. Inače mrka kapa za "silazak" pre Xmas, koliko vidim - puštamo u rad još jedno rešenje 14. decembra (Italija je konačno otišla uživo pre par nedelja). Verovatno ću dolaziti do Londona početkom februara kad bude ICE - ako već ne budeš preko tu ćemo, nadam se, moći da se organizujemo.
Milan Novković Milan Novković 16:51 01.12.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Hampstead Heatha (tačnije Primrose Hilla da se ne ljute seljaci i seljančice iz HH

Vi "gore", the posh posse, fools on the hill yogiji mi, naravno, nećete obrtati penzioni fond

Kupila jedna moja drugarica onomad (pre 19 godina) kućicu tamo negde za istu lovu za koju smo mi u kraljici predgrađa kupili hacijendu - i u trenutku kad je njen ROI bio 200% naš je bio 500%, RAROC još bolji (a isto prolazno vreme do Šaftsburi Avenije).

Mislim da me jedino Bata-Vučko razume, vi bre, sistemi-parcijalnih-diferencijalnih-jednačina samo neka brda vidite, i to isprekidana
Goran Vučković Goran Vučković 19:26 01.12.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Mislim da me jedino Bata-Vučko razume

Ne razumem se u investiranje u nekretnine. Mi smo kupili gde smo hteli da živimo, gde je sve blizu - a i izgledalo je lepo
princi princi 21:29 01.12.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Vi "gore", the posh posse, fools on the hill yogiji mi, naravno, nećete obrtati penzioni fond

Ne volim ja ovaj deo Londona. Ja sam ovde zaglavio nesrećnim slučajem, bio sam izmanipulisan, naivan, mlad i zaljubljen, što bi neki rekli, :). Zloupotrebila me!

Ne, bez zajebancije, mnogo više volim Southwark, tamo se osećam k'o kod kuće. Ovo je meni, onako, malo previše na prvu loptu, kao londonsko Dedinje, ovo je, u stvari, za ljakse, ono, dođi da vidiš gde živim.
pallmma pallmma 16:20 02.12.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta



Ne volim ja ovaj deo Londona. Ja sam ovde zaglavio nesrećnim slučajem, bio sam izmanipulisan, naivan, mlad i zaljubljen, što bi neki rekli, :). Zloupotrebila me!




cry me a river.
pallmma pallmma 16:22 02.12.2015

Re: Svakog gosta dva sata dosta

Ovo je meni, onako, malo previše na prvu loptu, kao londonsko Dedinje, ovo je, u stvari, za ljakse, ono, dođi da vidiš gde živim.


ljakse ljakse
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:16 30.11.2015

Друштво



BE Look at the time: it’s been two hours. I’m so sorry, but I have to finish the album. You can stay if you want, but I have to work.

YV No, I must get on. I have to meet Slavoj Žižek.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:19 02.12.2015

45 милијарди долара

Јебига.
We will give 99% of our Facebook shares -- currently about $45 billion -- during our lives to advance this mission. We know this is a small contribution compared to all the resources and talents of those already working on these issues. But we want to do what we can, working alongside many others.

https://www.facebook.com/notes/mark-zuckerberg/a-letter-to-our-daughter/10153375081581634
princi princi 05:13 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

A jel si video ovo? Nema, Brajoviću, mit je da su bogataši dobri zato što su bogati. I oni su ljudi, i među njima dobrih i loših, čestitih i hulja, poštenih ali i patoloških lažova. Nisu svi bogataši Gejts i Zakenberg, kao što nisu braća Ko i Exxonovci. Ljudi prečesto o milijarderima pričaju kao da je jedna osoba u pitanju. Pogotovu kad se s njima identifikuju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:14 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Nema, Brajoviću, mit je da su bogataši dobri zato što su bogati.

Откуд потреба да демантујуш нешто што није написано? Зашто? Каква је то врста комуникације?

И пре отварања линка знао сам, да су браћа Кох у питању.

Гејтс и Закерберг шаљу велике поруке свету. Као највећи капиталисти-тајкуни њихове су поруке "левичарске", тачније -- социјално праведне и хумане. Велика ствар. Као и цео онај Гејтсов The Giving Pledge покрет.

Да не заборавим: Славоја Жижека овде су многи, мислим и princi и Вучко, сматрали филозофским кловном. Мене није изненадило да се дружи са Варуфакисом, економским пајацом и шмирантом.
princi princi 10:44 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Гејтс и Закерберг шаљу велике поруке свету. Као највећи капиталисти-тајкуни њихове су поруке "левичарске", тачније -- социјално праведне и хумане. Велика ствар. Као и цео онај Гејтсов The Giving Pledge покрет.

Мало сад вртиш гузом к'о француска собарица, али, добро, навикло се од тебе. Има експлицитних а има и имплицитних порука. И браћа Ко шаљу велике поруке свету. Он нису ништа мањи капиталисти-тајкуни од Гејтса и Закерберга, само што су њихове поруке изузетно десничарске, конзервативне и, у крајњој мери, деструктивне по свет. Значи, браћа по богатству, али не и по природи и доброћудности. Ако су ти намере искрене као што кажеш, не разумем зашто помињеш једне а не помињеш друге.

Жижек јесте кловн и забављач, али је успешан кловн.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:01 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

:)))))))))))
Разлика је, очигледно, у нашим карактерима и погледима на свет.

Слика злог, подлог и преварног милионера јесте уобичајена. Особито у Србији. Гејтс, Маск, Закерберг, Брин -- јесу ти које треба што више истицати, јер мењају уобичајену слику о људима са парама.

Жижек јесте кловн и забављач, али је успешан кловн.

:)))))))))
Јесте. Вероватно су њих двојица, Жижек и Варуфакис, негде, у неком циркусу или кабареу, имали после заједнички наступ.
princi princi 11:20 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Добро, значи поруке ипак ЈЕСТЕ било. На жалост, добром Гејтсу и Закенбергу упркос, истраживања показују да богатство заиста квари људе, и да смањује емпатију и саосећање са ближњима. Штавише, богатији ће, у просеку, пре да украде и слаже него сиромашнији (није ли, уосталом, то и ова криза показала). Проблем са сјајним изузецима је што замагљују општу слику, што површније људе пречесто гурну на ону познату what you see is all there is когнитивну грешку (опет тај мрски Канеман!). What you see is NOT all there is, и врло је опасно и неупутно правити наративе на основу парцијалног увида у стварност, ма како нам се они лепи чинили.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:34 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Добро, значи поруке ипак ЈЕСТЕ било.

:)))))))))))
I ti si je iščitao/učitao onako kao tebi odgovara!
I učitao najmanje dve-tri stvari, kao da sam ih je izneo ili rekao. Te ja rekao bogataši dobri, te ne kradu ili ne lažu... Jesi li siguran da nije trebalo da budeš mađioničar, pa da, onda, pred ljudima vadiš loptice, golubove i rode iz rukava, vazduha, niotkud? Da prostiš, takva vrsta raspravljanja, meni to nalikuje, malo, na one borbe Vladinog druga:

princi princi 11:37 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

:), ко ми је крив...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:39 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

:)
А био си добар и хтео си да ми помогнеш да разумем свет?
Да ли мислиш да, поред менталног, ти имаш морални капацитет за тако нешто?
:)
princi princi 11:53 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Predrag Brajovic
:)
А био си добар и хтео си да ми помогнеш да разумем свет?
Да ли мислиш да, поред менталног, ти имаш морални капацитет за тако нешто?
:)

:), ко о чему... Ма, какви, ко тебе, моралну громаду (шта громаду, ГРОМАДЕТИНУ!), има чему да подучава? То ја више онако за себе...
pallmma pallmma 11:55 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Да ли мислиш да, поред менталног, ти имаш морални капацитет за тако нешто?
:)


Breaking Bad.

pallmma pallmma 11:59 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Жижек јесте кловн и забављач, али је успешан кловн.


Genije.
tess tess 12:23 02.12.2015

Re: tanani kapaciteti al' duševni

ти имаш морални капацитет за тако нешто


Pa dobro, Zakenberg je izvarao tamo neke drugare i napravio Facebook.
Imao je mentalne kapacitete, ili?
Sad vi pričate o dobročiniteljstvu.
I meni je to pomalo naivno.

Francuske čokoladice.

Kako sam shvatila, bebu su postavili na čelo imperije. Dok beba poraste imeperija će imati - sigurno - još milijardu korisnika. Biće kul biti dio nove Roditeljske faze. Kao da prije toga nije bilo beba, bolesnih, i svijeta ovakav kakav jeste.

Kakav?

Pa, 600 miliona ljudi dnevno koristi rijeku Gang. Vrši veliku i malu nuždu, pije, kupa se..

Dalje, taj Gejts je valjda doživjeo prosvjećenje, il šta? Il je shvatio da sve te milijarde i ne može ponijeti u grob. Ne znam. Da ima 50 milijardi krompira u trapu skapirao bi da mu je mnogo, il?

Mislim da je pogrešno brkati dobru volju i dobrotu (Kao Angie01 što brka sankcije i eutanaziju, jer mi imamo strah da će nas lepo uspavati). Dobra volja je kao dobar poslovan potez, em si gestom još uvijek na vrhu, em praktično raspolažeš uvijek svojim novcem, ulažeš, obrćeš, gradiš, i privlačiš nove pristalice iz tako genijalnog razloga: sad si „dobrica“. I nisi hazarder, ostalo ti je za 'leba.

Mislim, imaju pravo da sa svojim novcem rade šta hoće. Da se ne zadržavam oko moralnih kapaciteta, prilično sam extremnih stavova, k'o i svaki delinkvent. Ali je i teza o poštenju mentalnih kapaciteta pomalo staromodna, da ne kažem, hm, ne baš briljantna.

I, naivno je vjerovati da će „dobra volja“ - tamo - nekog milijardera promjeniti svijet, hm, na bolje. Tj. i da hoće ipak je ta volja samo pokazatelj koliko zavisimo od nje, a ne pokazatelj nekakve nadljudske dobrote. Mislim da postoji jasna i granica i ravnoteža, ostalo je stvar naše mašte, uvjerenja, entuzijazma, etc.

Pobogu, dobrota tolike novce nikada ne bi ni držala u šteku.
Ne bi se skrasili.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:25 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

), ко о чему... Ма, какви, ко тебе, моралну громаду (шта громаду, ГРОМАДЕТИНУ!), има чему да подучава? То ја више онако за себе...

:)
Иди, погледај још једном свој наступ код Кркара у расправи са мном. И замисли се над њим... Пази, ретко дно: да се човек враћа да мења коментаре из расправе. Чудесно. И да гледа у табелу и на којој пише 10 и каже -- Не, не пише 10. Хокус-покус!

Одох, морам да радим....
princi princi 12:41 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Predrag Brajovic
), ко о чему... Ма, какви, ко тебе, моралну громаду (шта громаду, ГРОМАДЕТИНУ!), има чему да подучава? То ја више онако за себе...

:)
Иди, погледај још једном свој наступ код Кркара у расправи са мном. И замисли се над њим... Пази, ретко дно: да се човек враћа да мења коментаре из расправе. Чудесно. и да гледа у табелу и на којој пише 10 и кажеш -- Не, не пише 10. Хокус-покус!

Одох, морам да радим....

???? О чему ти причаш, човече? О ономе где си као пас лагао око америчких војних буџета у замишљеном покушају да браниш Хитлеров модел предратне економије? Стварно забавља идеја да ти себе сматраш за неког јебеног макроекономског стручњака. Мислим, смехотрес. Ја стварно појма нема о макроекономији, али твоји покушаји да неким надуваним фразама и испразним формулацијама које ваљда само теби нешто значе су, оно, ситан вез у стилу Дрецуна или неког Микија Вујовића.

Искрено се надам да приљежније радиш него што лажеш.

edit: И, јеботе, који си ти идиот од човека, ја скроз заборавио на ту дискусију, јеботе, ти седиш, чучиш у неком мраку, као баба сера, и чекаш да истресеш ту фрустрацију из себе. Јеботе, која си ти љига од човека, свака част оном ко мора да трпи.
tess tess 13:11 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

свака част оном ко мора да трпи.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:43 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

свака част оном ко мора да трпи.


Дакле, мени је најтеже.

P.S.
Невероватан си. Па свако ко прочита ону расправу, а има мало мозга у глави, увериће се ко лаже и изврће -- ти или ја. Па, јеботе, ти си и службене податке о учешћу војног комплекса USA у БДПу 1945-1970. због мене прогласио лажним и ништавним! :))))))))
pallmma pallmma 14:57 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

pallmma
Да ли мислиш да, поред менталног, ти имаш морални капацитет за тако нешто?
:)


Breaking Bad.



edit: pričao davno u nekom intervjuu jedan od najvećih srpskih dramskih pisaca, Aleksandar Popović, da su se on i prva žena ( s kojom ima četiri ćerke ) noću budili, budili i ustajali, da nastave svadju, dan im nije bio dovoljan.
pallmma pallmma 15:03 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Јесте. Вероватно су њих двојица, Жижек и Варуфакис, негде, у неком циркусу или кабареу, имали после заједнички наступ.


Jeste, tako je i neka urednica kulture u najstarijem listu na Balkanu nalazila velike mane Viskontiju, kad ona jebi ga zna.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:55 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

pallmma
Јесте. Вероватно су њих двојица, Жижек и Варуфакис, негде, у неком циркусу или кабареу, имали после заједнички наступ.


Jeste, tako je i neka urednica kulture u najstarijem listu na Balkanu nalazila velike mane Viskontiju, kad ona jebi ga zna.

Ако прочиташ ОВАЈ БЛОГ из јанура 2015. о грчкој кризи, Варуфакису, могућним исходима и разрешењима, верујем да ћеш моћи да увидиш како су се мојe прогнозе у доброј мери оствариле а ситуација развила у смеру у ком сам говорио. Тада су говорили, слично као и ти сада, да лупетам, а наводили ми пример New York Timesa као меродавног, а супростављеног мом мишљењу. И тврдили да ја о тој теми, као и овај овде, готово ништа не знам, док ја сам, из тог незнања, некако успео да убодем све важније краткорочне исходе те кризе а и код дугорочних мислим да може бити да сам у праву, но -- мораћемо мало да сачекамо да видимо да ли је тако? С поносом могу да кажем ;-) да сам понегде био толико до детаља прецизан да сам рекао, чак, да ће Варуфакис да постане рок економска звезда, то јест да ће да иде од трибине до трибине да узима паре и папагаји своју плитку причу. Он је као они српски салонски левичари, ови из Круга двојке или већ како.

Углавном, мислим да ме то, у неку руку, ипак мало варуфиковало као човека који се нешто разабире у економским темама ;-)
pallmma pallmma 18:38 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Ако прочиташ ОВАЈ БЛОГ


Nisam mazohista da listam blog sa 600 komentara, tim pre što i ne dovodim u pitanje znanje iz ekonomije i koliko je ko u pravu oko Varufakisa i Žižeka, zasmetala mi kvalifikacija njih dvojice: Mečke Božane.
Pa neće biti.
Pratim šta pišu, uglavnom delim njihove stavove, a ostalo? Pa, jbg, levičari vole estradu, toliko je poznato. Više i od kinte.
Osim toga, od Varufakisa su napravili rok zvezdu, tako je išlo, on je čovek uvek vozio motor i oblačio se skupo a nehajno, samo da je bez stega.
Opet, Žižek obožava da šokira.
I jedno i drugo ne umanjuje njihova znanja, titule, dobro plaćena predavanja, pozive koji se nižu, ovo su takva vremena a oni pametni uživaju u, ajmo reći, 15 minuta slave.
Šarm obojice inkludid, na Zapadu se i to jako računa.
Žižek mi stara ljubav, Varufakis otkriće svežeg datuma.

Osim toga, po čemu se Brajanu oprašta, a Janisu ne Ista Stvar? Govorim o ovom blogu, pri čemu si ti sasvim ok izvukao sam kraj razgovora gore negde, čisto da se vidi da nije isteran iz kuće.





Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:56 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Nisam mazohista da listam blog sa 600 komentara

Постоји Ctrl+F претрага. Па прођеш само кроз моје коментаре. Довољно је првих 10. Па онда кажеш -- Овај човек лупа. А не да паушално оспораваш моје знање. Зашто да га оспораваш? Зато што ти је неко тако рекао, због тога, или због тога што ти се не допада шта мислим о Јанису и Славују? Сувише је то послушнички или дечачки, незрело. Поздрав.
pallmma pallmma 19:08 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Па онда кажеш -- Овај човек лупа. А не да овде паушално оспораваш моје знање. Зашто да га оспораваш? Зато што ти је неко тако рекао, због тога? Сувише је то послушнички. Поздрав.


Pa haos, posebno deo oko poslušništva. Ne vredi, stvarno ne. Lupetanje nikada nije pomenuto, a ne čitam niti pišem dugačke komentare. Bio je ono moj pristojan pokušaj replike. Pozdrav.

Nego, meni više da ovo ne pročita @Zilikaka pa se opet jako potrese i krene udarnički da obaveštava sve koje treba.
Volonterski radi za moderaciju ili šta? Selektivno se potresa ili šta?

pallmma pallmma 19:17 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Славују

SlavOju
tess tess 19:36 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Nego, meni više da ovo ne pročita @Zilikaka pa se opet jako potrese

Eto ti sad, vraga.
Znači, Zilikaka je moderator, cc.


tess tess 19:40 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Па, јеботе, ти си и службене податке о учешћу војног комплекса USA у БДПу 1945-1970. због мене прогласио лажним и ништавним! :))))))))

:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:13 02.12.2015

Re: 45 милијарди долара

SlavOju

pallmma pallmma 16:41 03.12.2015

Re: 45 милијарди долара

Znači, Zilikaka je moderator, cc.


Mašinka se više nudi.
A volela bi, reklo bi se, al joj uspeva samo da druka.
Nadam se da je obavestila i Šabića, to je makar lako na pp, pošto otkrivanje imena osoba pod nikom nije kad se kaki to učini.
Bilo toga i pre, samo se birka koga i kad.
pallmma pallmma 09:03 01.12.2015

sine

varufakis pustio stomačić!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana