Gost autor| Literatura

ZGLENULA MEJA i druge zb(i)rke

docsumann RSS / 11.12.2015. u 21:49

 gošća autorka: vera nolan

 

Sajam knjiga je prošao. Uspeli smo za mesec dana da objavimo zbirku pesama našeg dragog  blogokolege, Doksa.

Nije bilo vremena i mogućnosti za medijsku promociju, ali knjiga je katalogizovana i odštampana.Imaće svoj život i možda pronaći put do čitaoca koji imaju naklonost da svet vide oneobičenom poetikom i promišljanjem.

 Svako ko zalazi  na njegove blogove zna da će tu naći, na neobičan  i originalan način viđene prizore  naše svakodnevice.

Pristup i samom ŽIVOTU,  iz unutrašnje kosmičke perspektive kome svedoči,  ponekad i uznemirava i zaplaši ili odbija "neobaveštene" o kvantnim nivoima materijalnog, a možda i duhovnog nam sveta. Svedoci ste njegovih zaumnih viđenja homo sapiensa, čudesnih mogućnosti transhumanističkog uspona i mogućih pravaca razvoja ...

Kada se prepustite da vas vodi, osećate možda, kao i ja,  da ste obogatili sebe i vreme provedeno na blogu.

 Njegove PJESME bile su podsticaj da učinim da ne ostanu zabeležene, samo mali br tek, objavljen na blogu i dođu do čitaoca sklonim i apstraktom mišljenju, iščitavanju i poimanju stvarnosti ...

 Naknadno, knjiga je dobila i kritiku jednog  književnika koja će, nadajmo se, ući kao prikaz u očekivanoj drugoj zbirci.

 

Poetski prvijenac  DoC Sumanna, pjesnika srednje generacije kako se to  uobičajeno veli,  biće – ja se  duboko nadam  - kamen  stanac ( i temeljac!) u traganju  za novim formama  pjesničkog  izražavanja,  sve tamo  od dalekog Lukijana Mušickog do Petra II Petrovića Njegoša, sumatraista, zenitista, dadaista i nadrealista,  sa ili bez bijelih šalova!

Refleksivna poezija  u Docsovom  lirskom prvijencu, da odmah to kažem,  ovaploćenje  je  najdublje misaonosti koja kao da je istrgnuta  iz visokonaponskog elektromagnetnog polja pod punim nabojem!

Jednom ranijom prilikom, u šali,  rekoh mu da posjeduje aristotelovsku širinu misli  hvaleći ga zbog munjevitih replika  u blogovanju i ne sluteći da se u dokolici interesuje i za poeziju!?

Iznenađenje njegovim pjesmama je utoliko veće što su  one po mom skromnom sudu prvi pravi otklon od svih dosadašnjih formi stihovanja na prostorima ex-Yu  sa jedinstvenim  govornim područjem(srpskog, hrvatskog, bosanskog i crnogorskog  jezika).

DoC Sumann je, međutim,  neu(s)porediv  sa bilo kojim  ranijim ili sadašnjim pjesnikom; neponovljivo originalan ( svi  originali su neponovljivi!) uspio je da  na lapidarno-ležeran  način izrazi  dubokoumnost  sa molekularnom  strukturom vidljivog i nevidljivog, materijalnog i nematerijalnog i da si vine  do najviših duhovnih sfera!  Ovo je  stvarnosna poezija iz sjene stvarnosti iskazana ironičnim načinom  i sa  usklađenim  ritmom. Svaki stih je  kristalno jasan, a da pri tom  ne podražava bilo čiju poetiku, već se oslanja isključivo  na sopstvenu  spoznajno osjetilnu refleksiju kojom je pjesnik preokupiran.

 ... Algebra njegove misaonosti koju  pridržavaju  kvadrataste  plohe emocionalnih karijatida, prenijete su  na „neispisanu“ bjelinu papira u stihovima kristalne čistote čija značenja neopozivo potvrđuju apstraktna, ali stroga matematička pravila  po kojima plus i minus uvijek  na kraju daju plus!!! (... provjeriti kod samog autora je li tome tako...?!)

 iz zbirke minimo*

 

 PROZOR U MRAK

...iza posljednjih vrata

 dvije prazne fotelje

 sijede ispred ugašenog televizora

 

RIGALJ I ČUH

 u zaglad bivstva, naoko nas

 živješe Rigalj i Čuh

 oni popiše svu rakiju

 

 ...i tad... zbi  se mnom

 vas zaum što mni – mne i mnja

 I što ih jest

 amin

 

 ... I tako dalje, i tome slično i toliko o tome!!!

Zbilja, sasvim, sasvim novo i  originalno a da pri tom nije ni „zglenuto“, ni „zblenuto“, niti je, pak Meja već je Gea – Oro di Terra, i Duh,  pušten iz boce u koju se nikada više neće vratiti... Neka ovaj  tekst  bude  priložen uz  drugo izdanje, akobogda, kao  (ne)potrebna  recenzija!

 Čestitke autoru!

 Sande Dodevski (biografija S.Dodevskog je priložena u atačmentima)

 

 Knjige se mogu nabaviti u knjižarama:

SRPSKE KNJIŽEVNE ZADRUGE i DELFI  U studentskom kulturnom centru  (SKC)

Zbog slabe čitanosti poezije ( " Poeziju nam niko ne traži ") preuzet je malo broj primeraka.

Najbolje naručiti direktno od izdavača !

Knjiga  ZGLENULA MEJA   DoC Sumann ( na koricima je, inače,  pravo ime autora)

izdavačko preduzeće  ГРАМАТИК

011 2971 593

064 130 2182

gramatik56@yahoo.com

 

12342472_760253440746753_6231575507949834601_n.jpg?oh=db972744f68da5886bad1e1a7b0ce235&oe=56E3D66F&__gda__=1457180761_2cb785c15ec20a8832f39bc1d9b40bcb 

 

Atačmenti

  • Sande Dodevski.docx / 14.07 / KB application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.d


Komentari (94)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vera.nolan2 vera.nolan2 21:52 11.12.2015

Uz

metapoetiku i Doksov likovni metatekst

docsumann docsumann 22:00 11.12.2015

Re: Uz




jednom prilikom sam ti negdje rekao da kao što su na moje pisanje uticali slikari koje sam volio Kle, Pikabja, Miro, Max Ernst... tako je i na moje crtanje uticala muzika koju sam slušao: drum n bass, urban dance squad, nomeansno, sofa surfers ...

angie01 angie01 22:21 11.12.2015

Re: Uz

savrseno tacan i dirljiv prikaz vere nolan izuzetno specifine poetike doksove i njegovog fasinantnog sveta prikazanog na, meni sjajnim radovima sa prilozenog klipa,

kao sto su efektne i afirmativne reci knjizevnika kriticara, koji je doksa potpuno prepoznao i lirski razotkrio,

cestitam od srca, utoliko pre, sto ovde svoju izuzetnost godinama delis sa skromnoscu i normalnoscu, kako to rade samo osobe od stvarnog integriteta i kvaliteta.




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:28 11.12.2015

Re: Uz

cestitam od srca, utoliko pre, sto ovde svoju izuzetnost godinama delis sa skromnoscu i normalnoscu, kako to rade samo osobe od stvarnog integriteta i kvaliteta.

Да.


docsumann docsumann 02:59 12.12.2015

Re: Uz

angie01


zatečen, prepečen

tnx, endži, a lot

emsiemsi emsiemsi 08:30 12.12.2015

Re: Uz

docsumann



jednom prilikom sam ti negdje rekao da kao što su na moje pisanje uticali slikari koje sam volio Kle, Pikabja, Miro, Max Ernst... tako je i na moje crtanje uticala muzika koju sam slušao: drum n bass, urban dance squad, nomeansno, sofa surfers ...


Добро је да си остао нормалан од слушања те "музике".
Поведоше мене на неки концерт у СКЦ, кад оно друм енд бас --- реко, има ли ко какве дрогице, јер то може да слуша само пијан или дрогиран (па пошто не пијем ...).
Наравно, издржао сам читавих 5 минута слушајући ту тзв. музику.
docsumann docsumann 08:52 12.12.2015

Re: Uz

emsiemsi
docsumann



jednom prilikom sam ti negdje rekao da kao što su na moje pisanje uticali slikari koje sam volio Kle, Pikabja, Miro, Max Ernst... tako je i na moje crtanje uticala muzika koju sam slušao: drum n bass, urban dance squad, nomeansno, sofa surfers ...


Добро је да си остао нормалан од слушања те "музике".
Поведоше мене на неки концерт у СКЦ, кад оно друм енд бас --- реко, има ли ко какве дрогице, јер то може да слуша само пијан или дрогиран (па пошто не пијем ...).
Наравно, издржао сам читавих 5 минута слушајући ту тзв. музику.


ja, normalan?

zezam se, no, meni je DnB baš strejt zika, za razliku od recimo trensa ili techna. bazični ritam, projektovan za aktivaciju bila na frekvencijama koje ne dopuštaju da ti stopala istovremeno ostaju pri tlu.
90-tih se znalo, na žurkama gdje se pušta dnb, uvijek dolazio uglavnom normalan (ovo je uvijek sama po sebi diskutabilna definicija) svijet, poštena inteligencija, sportski nastrojena andergraund ekipa ...
emsiemsi emsiemsi 09:05 12.12.2015

Re: Uz

docsumann
emsiemsi
docsumann



jednom prilikom sam ti negdje rekao da kao što su na moje pisanje uticali slikari koje sam volio Kle, Pikabja, Miro, Max Ernst... tako je i na moje crtanje uticala muzika koju sam slušao: drum n bass, urban dance squad, nomeansno, sofa surfers ...


Добро је да си остао нормалан од слушања те "музике".
Поведоше мене на неки концерт у СКЦ, кад оно друм енд бас --- реко, има ли ко какве дрогице, јер то може да слуша само пијан или дрогиран (па пошто не пијем ...).
Наравно, издржао сам читавих 5 минута слушајући ту тзв. музику.


ja, normalan?

zezama se, no, meni je DnB baš strejt zika, za razliku od recimo trensa ili techna. bazični ritam, projektovan za aktivaciju bila na frekvencijama koje ne dopuštaju da ti stopala istovremeno ostaju pri tlu.
90-tih se znalo, na žurkama gdje se pušta dnb, uvijek dolazio uglavnom normalan (ovo je uvijek sama po sebi diskutabilna definicija) svijet, poštena inteligencija, sportski nastrojena andergraund ekipa ...

Јесте, много од те поштене интелигенције редовно свраћа у Драјзерову.
То није музика, него лоу фриквенси лупардање.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:30 12.12.2015

Re: Uz

docsumann


zezama se, no, meni je DnB baš strejt zika, za razliku od recimo trensa ili techna. bazični ritam, projektovan za aktivaciju bila na frekvencijama koje ne dopuštaju da ti stopala istovremeno ostaju pri tlu.
90-tih se znalo, na žurkama gdje se pušta dnb, uvijek dolazio uglavnom normalan (ovo je uvijek sama po sebi diskutabilna definicija) svijet, poštena inteligencija, sportski nastrojena andergraund ekipa ...



Doks, sada od para od knjige da kupis gajbu u nekom fensi kvartu Pariza, da zastanemo kod tebe katkad, na chasici rake i shotu one kristalne gandze.

emsiemsi

Јесте, много од те поштене интелигенције редовно свраћа у Драјзерову.
То није музика, него лоу фриквенси лупардање.


docsumann docsumann 09:49 12.12.2015

Re: Uz

То није музика, него лоу фриквенси лупардање.


jedan je cerski i jedna su moderna dernjanja


EDIT: čudim se ja i sebi, emsi, kako mogu s tobom na suvo ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:18 12.12.2015

Re: Uz

I am because I think what you believe is what you make happen. That’s a fundamental aspect of one’s life philosophy. You either believe you stand outside life and watch it, or else you believe you’re engaged and the set of beliefs you take to it forms part of the future. If you take a set of beliefs that is pessimistic and paranoid and defensive – maybe the set of political beliefs North America now has, for example – then you end up with a different future. We are constantly writing our future ourselves. It sounds as if I’m talking about faith, but I’m not – because I’m an atheist.


лепа егзистенцијал'стићка мисо с претходног блога, него, како су ови јадни Западњаци постали оптерећени - они ладно морају да се правдају и декларишу овако или онако, да неко случајно не помисли да нису либерални по ПС-у (либералан наравно укључује и то да си априори атеистичан, пошто не дај боже да будеш и једно и друго). и то је, као, либерално друштво, де мораш да сецкаш и вагаш своје мисли на микропрецизним теразијама да не би повредио, случајно, нечију матрицу самороботизоване с(а?)вести. булшит од културе, у крајњој равни, потпуна деперсонализација Човека.
vera.nolan2 vera.nolan2 14:28 12.12.2015

Re: Uz

na moje pisanje uticali ...

Nekako, uvek mislim da pre naš misaoni sklop usmerava i naš afinitet, naklonost...ovde ka apstraktnom, avangardnom, eksperimentalnom, drugačijem od glavnih, osvojenih tokova misli i estetike ...u uzajamnoj inspiraciji...tako je i sa muzikom kao deo izbora mladosti...znaš ono " Protiv svega smo što hoće da kroti..." kontra-pravci vremenu i vladajućem duhu...i da citiram tebe..."Mistično o banalnom, nadahnuto o trivijalnom, veličanstveno o nakaradnom …"...
vera.nolan2 vera.nolan2 14:50 12.12.2015

Re: Uz

Добро је да си остао нормалан од слушања те "музике".


Dragi emsi, pretpostavljam da ne slušaš mnogo ni klasiku, baš...šta bi tek rekao za nove koncepte muzičkih kompozicija na matematičkim principima, Šenberga, Satiea...nemoj da ti pustim sad...a i CNS nam je individualan; neki nisu " normalni" ni normalnu muziku kada slušaju...
Budi tolerantan, naši smo
vera.nolan2 vera.nolan2 14:58 12.12.2015

Re: Uz

angie
izuzetno specifine poetike doksove i njegovog fasinantnog sveta prikazanog na, meni sjajnim radovima sa prilozenog klipa,

(rolleyes)

Pesnici se napajaju iz izvora nepristupačnih nauci.Zato su u pitanjima spoznaje duševnog i umnog života dragoceni saveznici. Tamo gde je stigao pesnik, nauka još nije kročila...tako je nekako video i Frojd.
angie01 angie01 15:05 12.12.2015

Re: Uz

(rolleyes)


:))))))
emsiemsi emsiemsi 15:34 12.12.2015

Re: Uz

vera.nolan2
Добро је да си остао нормалан од слушања те "музике".


Dragi emsi, pretpostavljam da ne slušaš mnogo ni klasiku, baš...šta bi tek rekao za nove koncepte muzičkih kompozicija na matematičkim pincipima, Šenberga, Satiea...nemoj da ti pustim sad...a i CNS nam je individualan; neki nisu " normalni" ni normalnu muziku kada slušaju...
Budi tolerantan, naši smo

Не слушам (много) ни класику (то са класиком треба да значи да сам кул, ин, или је то потврда музичког укуса, или нешто друго), не слушам ништа много --- ако хоћеш да направиш неки мој пресек --- ево ти делић: Џетро тал, Џенис Џоплин, Бенд, Сондорго, Душан Прелевић, Адолф Топић ... мислим, небитно је то шта ја слушам (или сам слушао),
Сада је реч о томе да то лупардање по басу и бубњевима уз огромне напоре може да се назове музиком.
Успут --- наравно да смо наши.
vera.nolan2 vera.nolan2 15:44 12.12.2015

Re: Uz

потпуна деперсонализација Човека.

Srđane dragi, obećao si, doći ćeš sa Mirelom ... da vidiš kako nas ni " neoliberalizam " na najnižem stupnju, u jednom siromašnom gradu, nije depersonalizovao, niti će...
mikele9 mikele9 18:37 12.12.2015

Re: Uz

docsumann docsumann 21:39 12.12.2015

Re: Uz

mikele9




treba znati da bi se umjelo
vera.nolan2 vera.nolan2 11:51 13.12.2015

Re: Uz

:))))))

Za tebe, angie i Srđana...volimo je uvek i svuda... neprežaljena...


emsiemsi emsiemsi 12:22 13.12.2015

Re: Uz

vera.nolan2
:))))))

Za tebe, angie i Srđana...volimo je uvek i svuda... neprežaljena...



Штета што се дрогирала.
angie01 angie01 13:57 13.12.2015

Re: Uz

Za tebe, angie i Srđana...volimo je uvek i svuda... neprežaljena...




vera.nolan2 vera.nolan2 14:00 13.12.2015

Re: Uz i za tebe, emsi

Штета што се дрогирала.


Da, naravno, šteta za tako moćan glas...besna sam i ljuta, na
porodicu, prijatelje...što nisu ništa preduzeli, za spas retkog talenta, ako je nisu, a nisu, dovoljno voleli !
A evo za tebe, birala sam pesmu koja ti se, možda i dopadne!



Evo jedne alternativne (underground ) kultne rok grupe i Mark Sandman, inovativni instrumentalista. Najluđa postava ikad: saksofon, bubanj i bas sa dve žice!...a intrigantno ime grupe potiče od grčkog boga snova Morfeja,sina Hipnosa, takođe boga sna, a njemu je rođeni brat niko drugi do sam bog smrti, Tanatos ! (e, sad pitaj i što ? )
A i tvoj presek je !!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:54 13.12.2015

Re: Uz

vera.nolan2
потпуна деперсонализација Човека.

Srđane dragi, obećao si, doći ćeš sa Mirelom ... da vidiš kako nas ni " neoliberalizam " na najnižem stupnju, u jednom siromašnom gradu, nije depersonalizovao, niti će...




eh, Ejmi, beautiful Jewish disorder and appetite for self-destruction. nije to samo gudra. nije to tako jednostavno. to je potreba za ljubavlju kroz totalno unistenje sopstvenog srceta, najavljeno vec u "RIP heart of Amy Whinehouse". ono sto je najbolnije tu je da se ne bi unistila da je bilo ljubavi...

hej, Miki, da, zena-zmaj, ja obozavam takve zene - uspesna u lokalnom miljeu, a gradski drugar, sacuvala je taj gradski mangupluk a visoko pozicionirana, moze hodati s kraljevima a naveche sesti s nama na cugu i druzenje... sarajevska je to dusha, duboka... ne znam da li ce ona biti slobodna uskoro, posto se cini da pokusavaju da sprece onog blesavog dodika da ne uvuce zemlju u rat a sve oko ocuvanja svojih financial assets.
mikele9 mikele9 22:24 13.12.2015

Re: Uz



treba znati da bi se umjelo

Nema potrebe pričati kad se odlično razumijemo prijatelju i zemljače
jasnaz jasnaz 22:37 11.12.2015

+-+

docsumann docsumann 01:36 12.12.2015

Re: +-+


docsumann docsumann 12:48 12.12.2015

Re: +-+

DJ Fresh i MC emsi

jasnaz jasnaz 14:26 13.12.2015

Re: +-+

Uuups: slučajno (u lošem baratanju telefonom) 'obavestih moderatora' na tvoj prilog iznad: ne znam da li to uopšte radi? Ako da, povlačim = greeškaa!!
mirelarado mirelarado 23:34 11.12.2015

*****

Докс је песничка сила!
docsumann docsumann 02:32 12.12.2015

Re: *****


hvala, mirela. u neupitnost tvojih čitalačkih preporuka sam se uvjerio svojim očima i noćima
vera.nolan2 vera.nolan2 15:06 12.12.2015

Re: *****

mirelarado
Докс је песничка сила!

Kad mirela to kaže...(hvala za sve tvoje prevode, obogatili su nas...)


Doks je dugo nedostajuća, pesnička originalnost...
freehand freehand 16:27 12.12.2015

Re: *****

mirelarado
Докс је песничка сила!
PADAJ SILO I NEPRAVDO!
Ok, odvojiću tih sto evra deci od usta i probaću meju. Ako me ne bude zglenula kako treba - tužiću ga don Huanu.
Toliko.

P.S. Zblenuta Gleja i druge zbr(u)ke
zemljanin zemljanin 00:39 12.12.2015

a sad ...

znači na jesen i roman

docsumann docsumann 02:20 12.12.2015

Re: a sad ...

zemljanin
znači na jesen i roman




valjda prvo ide zbirka kratkih priča

mada imam i ideju za roman ( čak je i naslov tu - RESET), ali sam miljama daleko od njegove realizacije. a što je najgore nikaj ne delam da tu distancu smanjim.
tek, povremeno, odvrtim malo radnje u svojoj glavi, zapišem scenu ili detalj i to je sve. ovim tempom rada mogao bih da se nadam promotivnom blogu sličnom ovome, 2065. godine
vera.nolan2 vera.nolan2 15:10 12.12.2015

Re: a sad ...

zemljanin
znači na jesen i roman

da ostane bar, samo na pjesmama, biće dovoljno !

kick68 kick68 20:23 12.12.2015

Re: a sad ...

znači na jesen i roman

A za Novu godinu i sabrana dela!
tempom rada mogao bih da se nadam promotivnom blogu sličnom ovome, 2065. godine

Nikad se ne zna:)
jinks jinks 08:40 12.12.2015

...

vas zaum što mni – mne i mnja

Mnogi bi verovatno poželeli da stvari jesu baš onakve kakve misle da jesu, onakve kakvim ih vide, ili kakve bi im odgovarale da budu.

Ali, ipak, one jesu baš onakve kakve jesu, i da nije tako pitanje je šta bi od njih sve do sada uopšte i preteklo.
docsumann docsumann 08:59 12.12.2015

Re: ...

Mnogi bi verovatno poželeli da stvari jesu baš onakve kakve misle da jesu, onakve kakvim ih vide, ili kakve bi im odgovarale da budu.


moja perspektiva sagledavanja svijeta s ontološko-metafizičke strane je uvijek opciono otvorena. a ideje koje jedno takvo viđenje generiše - "kogtnitivno disoinantne".
dopada mi se nemogućnost da zatvorimo priču i damo joj konačni oblik, pa samim tim i rješenje.
to upumpava uvijek svježe misli pod moje čelo ... dobro, ovo sam se malo zanio, pjesnički, al' takav je i blog
vishnja92 vishnja92 18:10 15.12.2015

Re: ...

jinks
Mnogi bi verovatno poželeli da stvari jesu baš onakve kakve misle da jesu, onakve kakvim ih vide, ili kakve bi im odgovarale da budu.

Ali, ipak, one jesu baš onakve kakve jesu


docsumann, pre koju godinu

sve istine su tangencijalne.


cestitam, DoC!
(nijesmo ni sumnjali )
docsumann docsumann 10:25 16.12.2015

Re: ...

vishnja92



G.Cross G.Cross 11:27 12.12.2015

Cestitam

Cestitam.

I ovde si originalan. Domacin si gosci koja pise o tebi.
docsumann docsumann 12:15 12.12.2015

Re: Cestitam

I ovde si originalan. Domacin si gosci koja pise o tebi.


pa, dobro, o mojoj knjizi, nisam baš toliki narcisT
vera.nolan2 vera.nolan2 16:09 12.12.2015

Re: Cestitam

Domacin si gosci koja pise o tebi.


O knjizi, G.Cross, knjizi domaćina ...on piše iz hobija i ne zanima ga, ni izdavanje ni plasman...na prošlom blogu o ZGLENULA MEJA i podršku mnogih blogera i pitanje "Zašto ne koriči", odgovorio je ovako: "Verujem da će to biti moguće, upravo zato što mi to nije važno"...nihilizam, šta li...?

riply riply 11:31 12.12.2015

jupiiii

Ubih se u pokušajima da iskažem osjećanja ushićenosti i zadovoljstva što je ova knjiga objavljena...i ponosa što sam je dobila (sa posvetom!)

Ali nećemo o meni

ok, samo još ovo...prava je privilegija znati se sa Docsom i van bloga, biti dio njegovih multidimenzionalnih iskustava i procesa koji ga mjenjaju. Uzivam u svim njegovim različitostima i prava sam srećnica što ga je karma nanovo poslala da učim od njega.


docsumann docsumann 12:32 12.12.2015

Re: jupiiii

riply
Ubih se u pokušajima da iskažem osjećanja ushićenosti i zadovoljstva što je ova knjiga objavljena...i ponosa što sam je dobila (sa posvetom!)

Ali nećemo o meni

ok, samo još ovo...prava je privilegija znati se sa Docsom i van bloga, biti dio njegovih multidimenzionalnih iskustava i procesa koji ga mjenjaju. Uzivam u svim njegovim različitostima i prava sam srećnica što ga je karma nanovo poslala da učim od njega.


e, ako ovo nije pretjerivanje,... onda sam stvarno car
angie01 angie01 12:37 12.12.2015

Re: jupiiii

onda sam stvarno car


jesi, jesi,...samo popravi tu koricu!:)
docsumann docsumann 13:19 12.12.2015

Re: jupiiii

.samo popravi tu koricu!:)


šta nije u redu sa koricama? ozbiljno pitam
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:20 12.12.2015

Re: jupiiii

ime edicije je napisano Cirilicom
docsumann docsumann 13:27 12.12.2015

Re: jupiiii

Srđan Fuchs
ime edicije je napisano Cirilicom


pa to je logotip dotične izdavačke kuće, i tu se nikaj ne može uraditi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:33 12.12.2015

Re: jupiiii

moze da se ubije vlasnik te kuce, dokle cemo imati vise problema s necivilizovanom cirilom!

ps. нондлес, све океј с књигом, као да се не сећаш да Београџани увек налазе длаку у јајету, када је естетика по среди.
angie01 angie01 14:00 12.12.2015

Re: jupiiii

ozbiljno pitam


sa'cu ti srocim pp, samo nesto da zavrsim.
vera.nolan2 vera.nolan2 16:26 12.12.2015

Re: jupiiii

riply, draga
Ubih se u pokušajima da iskažem osjećanja ushićenosti i zadovoljstva što je ova knjiga objavljena...i ponosa što sam je dobila (sa posvetom!)

moj primerak bez posvete, ali je posvećen kao da držim relikviju...

e, zamisli kad posle desetak godina, ponovo imam sreću da zajedno sa tabakerom i upaljačem, mojim nerazdvojnim saputnicima, sada imam i pesme saputnice... vadim ih na radni sto, prvo i zadnje vraćam u torbu...svaki dan jedna pesma...
Zadnje sam tako nosila Miljkovića i pre toga Popu...
mnogo je dobrih pesnika, ali jedan mi je sada Doks...
...i na kraju krajeva, uvećava se broj pesnika i kritičara koji ga podržavaju ...
kad još ne bi pisao, samo iz hobija...
riply riply 17:00 12.12.2015

Re: jupiiii

vera.nolan2
riply, draga
Ubih se u pokušajima da iskažem osjećanja ushićenosti i zadovoljstva što je ova knjiga objavljena...i ponosa što sam je dobila (sa posvetom!)

moj primerak bez posvete, ali je posvećen kao da držim relikviju...

e, zamisli kad posle desetak godina, ponovo imam sreću da zajedno sa tabakerom i upaljačem, mojim nerazdvojnim saputnicima, sada imam i pesme saputnice... vadim ih na radni sto, prvo i zadnje vraćam u torbu...svaki dan jedna pesma...
Zadnje sam tako nosila Miljkovića i pre toga Popu...
mnogo je dobrih pesnika, ali jedan mi je sada Doks...
...i na kraju krajeva, uvećava se broj pesnika i kritičara koji ga podržavaju ...
kad još ne bi pisao, samo iz hobija...


divna si!
docsumann docsumann 17:01 12.12.2015

Re: jupiiii

kad još ne bi pisao, samo iz hobija...



a, ne, nego od 09 do 17h. uz pauzu od pola sata za ručak i dvije od 10 min za kafu (zez, zez)

nego, koliko kapiram tema ovog bloga nije moja "vanredna osobnost" () već, generalno, problemi sa distribucijom radova neafirmisanih poezičara.
ono, nakon prve ruke (talasa) koju čine prijatelji, rođaci, blogeri, nastaje period utihnuća, pada interesovanja, i suočavanje sa jednom širom slikom nezainteresovanosti knjižara za promociju i prodaju, odnosno društva za upoznavanje sa novim poetskim uradcima.
prvi put sam u svemu tome, pa logično i iskusujem svoja prva iskustva svega toga.

skroz mi je jasno da je vraški teško slučajnom prolaznuiku skrenuti pažnju na knjigu nepoznatog autora pisanu na staroslovenskoj verziji esperanta ...

drugo, koliko knjiga poezije, i bez sličnih incidenata, prosječno kupujemo godišnje?

no, najinteresantniji trenutak u svoj toj mješavini dosadnih tržišnih fenomena i demonstraciji njegovih neumoljivih zakonitosti je jedna, slučajna, alternativna storija.
našavši se pozvan da na svoju ruku podjeli par primjeraka zbirke moj brat je jedan uručio svom kolegi sa ribanja, koji je inače vlasnik, međ mladim svijetom vrlo popularnog paba.
e, vlasnik kafane/paba taj svoj primjerak nije odnio kući već ga je ostavio u kafani, tako da je on, pukom radoznalošću nošen, iz dana u dan dospjevao u ruke raznih ljudi, koji su usput počeli ostavljat i fan-letters, narudžbe... kad smo aktivirali taj nelegalni lanac prodaje, u dva dana smo isprodavali svu preostalu količinu od onog relativno malog broja primjeraka (30 kom.) koje mi je izdavač ostavio.
freehand freehand 17:04 12.12.2015

Re: jupiiii

kad smo aktivirali taj nelegalni lanac prodaje, u dva dana smo isprodavali svu preostalu količinu od onog relativno malog broja primjeraka (30 kom.) koje mi je izdavač ostavio.

Lavli džavli!
vera.nolan2 vera.nolan2 18:28 12.12.2015

Re: jupiiii

Za tebe, riply

Na prethodnom blogu, kukusigameni (sa divnim avatarom Munkove slike)
otkrio mi začudnu muziku koja zaista nekako ide uz ove zaumne pesme



Unknown Realms .." poezičara " Doksa
vera.nolan2 vera.nolan2 18:59 12.12.2015

Re: jupiiii

... kad smo aktivirali taj nelegalni lanac prodaje,


Nadam se da će se pojaviti prvi bloger, kupac ZGLENULA MEJA zbirke...
po mom uputstvu, gde bi je mogao nabaviti..., ispričao mi je takvu dogodovštinu u knjižari, vrednu teatra apsurda...kao i mila nam stvarnost, mile nam domovine, a posebno dragocene nam kulture...

To je i bio povod i razlog za ovaj blog ; toliko je blogera podržalo štampanje zbirke i zaista želelo da je ima ! Izdavač obavešten, predlaže da se svi zainteresovani obrate direktno njemu !

...nego dobra ideja, nova vremena, novi načini...u kafić pravo !!!
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:40 12.12.2015

Re: jupiiii

kad smo aktivirali taj nelegalni lanac prodaje, u dva dana smo isprodavali svu preostalu količinu od onog relativno malog broja primjeraka (30 kom.) koje mi je izdavač ostavio.


Bravo dokse (i Vera). Samo, nisam razumeo, jel to znači da knjiga nema da se kupi, to jest da je rasprodata/razdeljena? I da treba nekog da pol..., zamolimo za dodatan tiraž (sorry, malo sam u frci ovde, verovatno piše negde u blogu ili komentarima, pročitaću već). Svejednom, voleo bih da kupim primerak, makar i u sledećem izdanju. E, a što si ostavio svoje blogovsko ime na ovoj sličici, umesto pravog, jel se ti to nama stidiš? Nema veze, zezam se, ti si za mene doks, odvajkada, i to je dovoljno.

EDIT: A, ok, sad vidim, znači može da se kupi od izdavača direktno, nema je u radnjama. Javio u bazu, da nabave.




docsumann docsumann 20:05 12.12.2015

Re: jupiiii

Samo, nisam razumeo, jel to znači da knjiga nema da se kupi, to jest da je rasprodata/razdeljena?


ma, ne, pajke, to sam ja dobio 30 komaTa od izdavača da sa njima raspolažem po sopstvenom nahođenju, ono podjelim rodbini, kumovima, prijateljima

e, pa, potonjih 5 sam prodao za 1 dan u kafani, čisto da i vlasnika paba častim za aktivno učešće u promociji, mada on i dalje odbija da uzme ijedan euro.

Svejednom, voleo bih da kupim primerak, makar i u sledećem izdanju. E, a što si ostavio svoje blogovsko ime na ovoj sličici, umesto pravog, jel se ti to nama stidiš? Nema veze, zezam se, ti si za mene doks, odvajkada, i to je dovoljno.


pošto na kraju teksta imaš adrese i brojeve telefona izdavača, cijenim da ćeš uspjeti da se dogovoriš o prekoatlanskoj distribuciji.
bocvena bocvena 16:22 13.12.2015

Re: jupiiii

ja sam knjigu pošteno kupila na sajmu knjiga, direktno na štandu izdavača.

naravno, zahvaljujući blogu.

ima nečeg divnog u tome što su pesme ugledale svetlo dana zahvaljujući mreži koja je spojila ljubitelja poezije i pesnika. najčistiji oblik komunikacije.

to što se od toga niko neće obogatiti i krug čitalaca će ostati ograničen...bože moj. ono pesnikovo - poeziju će svi pisati - nikad nije bilo istinitije. s čitaocima ide malo teže i pored milion kanala komunikacije:)

dokova poezija je baš onakva kakvu volim:lapidarna u izrazu,široka u značenju. slobodni stih, urbane teme, duhovita, no ne na prvu loptu. najmanje ljubavna...kakvo osveženje:) nikada patetična, ali dubokih emocija. da sam muško, verovatno bih pisala slično.

u suštini,mislim da sam jako pristrasna i delim zbirku sa prijateljima da bih čula mišljenje onih koji ne čitaju njegove tekstove godinama. još se ne izjašnjavaju:)




vera.nolan2 vera.nolan2 18:32 13.12.2015

Re: jupiiii

ima nečeg divnog u tome što su pesme ugledale svetlo dana zahvaljujući mreži koja je spojila ljubitelja poezije i pesnika. najčistiji oblik komunikacije.



stefan.hauzer stefan.hauzer 10:59 14.12.2015

Re: jupiiii

delim zbirku sa prijateljima da bih čula mišljenje onih koji ne čitaju njegove tekstove godinama. još se ne izjašnjavaju:)

kojezdapi!




bocvena bocvena 11:32 14.12.2015

Re: jupiiii

ma ko zna da l' čitaju! odrasli samo tupe da deca treba da čitaju, a za knjige se ne hvataju. i na engleski da idu, i nole da budu, i u muzičku, i na jahanje:)

i da budu vredna, neporočna i poštena....a ako nisu, onda su za to krivi SNS-ovci, profesori i farma.

moj omiljeni gif...tripujem da sluša nešto od bobana petrovića. npr. prepad:)

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:32 14.12.2015

Re: jupiiii

здепс.

gledao neki dan ovaj film, sudbina dvojice pisaca koji pokusavaju da savladaju stvaralacku blokadu u jednoj napustenoj zgradi u Bronksu!



Doks, ne idi u Njujork da tamo postanes pisac!
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:25 14.12.2015

Re: jupiiii

moj omiljeni gif...tripujem da sluša nešto od bobana petrovića. npr. prepad:)




zar ne znaš; omiljeni mu bend red hot čili pejprs. tip mi je najživopisnija pojava na političkoj sceni, totalno ne razumem gde se do sad skrivao:)
bocvena bocvena 09:34 15.12.2015

Re: jupiiii

ahahaha, nisam ovo videla. ali novembr rejn:)
(u žešćem sam neslaganju sa stvarnošću. ništa ne čitam i ništa ne gledam što je dnevno dešavanje. čekam da prođe bar 7 dana, pa se obavestim da li je počeo rat:)
Milan Novković Milan Novković 13:21 12.12.2015

Fire walk with DocS

draft.dodger draft.dodger 19:24 12.12.2015

Čestitam!!!

Malo replikantske poezije...

vera.nolan2 vera.nolan2 20:15 12.12.2015

Re: Čestitam!!!

Malo replikantske poezije...


Hvala,draft.dodgeru
Obožavam ovu završnu scenu, nikad da se nagledam,
a i Throne of Blood i Tošira i Akiru...
docsumann docsumann 21:03 12.12.2015

Re: Čestitam!!!

draft.dodger


pozdrav drafte
Черевићан Черевићан 19:39 12.12.2015

рекоплеса занесеност

у нашему рашрафљеном Свету
игрореку богме . . . никад краја
госн Доксу наклон поштовања
благо песмама којима наспаја
docsumann docsumann 21:00 12.12.2015

Re: рекоплеса занесеност

у нашему рашрафљеном Свету

šrafciger je mač u kamenu




ales iber i plej fer

al' niko kao Ser Čer
docsumann docsumann 22:23 12.12.2015

JO, JE, JUŠ


u dugačkim prepisskama sa Verom spomenuo sam joj da je na moje rane radove dosta uticalo apstraktno slikarstvo ruske avangarde s početka XX vijeka.
u duhu djela Kandiskog, Lisickog, Maljeviča i ostalih pokušavao sam da stvorim poeziju koja je u sebi sadržavala samo zvučanje, ali ne i značenje.
odnosno bila je lišena uobičajenih riječi, imenica, glagola, pridjeva i njihovih smislova ... ostao joj je samo ritam i boje.

kasnije sam, izučavajući Harmsovu zaostavštinu, saznao je u to herojjsko vrijeme ruske kulture postojala tzv. zaumna poezija koju su stvarali pjesnici kao što su Hlebnjikov, Kručonih i još poneki ... ti moji apstraktni radovi su bili na fonu ruske zaumne poezije.

pošto apstraktne pjesme umnogome zavise od interpretacije (recitacije) nisam ih uvrstio u zbirku, jer nisam znao šta bi čitaoci mogli da očekuju iz intimnog susreta sa tim iskrivljenim riječima, poslaganim po nekom kvazismislu.




EDIT: daa, mislim da sam o ovome i sa Brajom popričao pokoju...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:43 13.12.2015

Re: JO, JE, JUŠ

docsumann
јо, је, јуш

:))))
Добро је ово!

Сигуран сам да јесмо причали, али шта -- сада сам заборавио. У мојој кући о Русима и руској поезији знало се као у мало којој, додуше мањим делом због мене :) Ја руски језик не знам, али свеједно, умео сам да препознам: његова је поезија у првој половини 20. века била чудесна, и то у свим валерима, што је реткост: од везаног стиха до слободног, од реалистичке до заумне поезије.
vera.nolan2 vera.nolan2 18:03 13.12.2015

tzv zaumna poezija, Poezija pobune

U okviru futurizma i apstraktne umetnosti definisane na početku 20.veka,...posebno je imao, sem u Italiji, odjeka u Rusiji i ostavio u književnosti najbolje rezultate u poeziji najistaknutijih predstavnika, tzv zaumne poezije...

mali podsetnik i prilog:
...ruski zaumni pesnički eksperiment sa jezikom je u slobodi reči, odbacuju sintaksu, interpunkciju, veznike, prideve, glagolske načine i vremena; u konstruisanju novih značenja, pravila i pisanja, produkuju hibridni jezik, kubofuturističkog, arhetipskog i mitskog.
Urušavanje i dekonstrukcija gramatike, poetike i načina pisanja uobičajenog govora ( oneobičen ) otvorenost stiha, preplitanje (ne)narativnih poetskih struktura...

videti, jedan od mnogih tekstova,
" Komunikacijski nivoi zaumnog pesničkog eksperimenta "
Amra Latifić


Poenta je u tome da je Doks, sam eksperimentišući došao na istu stvaralačku ideju, a tek kasnije saznao da je taj pokret već postojao,... kako je samo, u skromnosti, zakukuljio tu činjenicu !
Pa dobro, obnavljanje pokreta je uvek moguće, imamo već jednog začetnika...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:05 13.12.2015

Re: tzv zaumna poezija, Poezija pobune

Poenta je u tome da je Doks, sam eksperimentišući došao na istu stvaralačku ideju, a tek kasnije saznao da je taj pokret već postojao,..

Има у Белгији један писац, Тома Гунзиг, који пише исто као Басара. И-с-т-о. Наравно, Тома не зна за Басару, нити да га је "копирао". Надаље, Монтиопајтонвци појма немају да је готово целокупан њихов уметнички credp исписао још Данил Иванович Хармс.

Уморан сам, умором физичких радника, па не могу да се сетим још примера оваквог "преиписивања", али -- свкако их има. Реч је о томе да структуре језика и структуре метафорике, хуморних ефеката и апсурда имају неке своје зацртане путање, чак и кад се оне не виде.
docsumann docsumann 19:10 13.12.2015

Re: tzv zaumna poezija, Poezija pobune


TRIPTIPIH


žutasijno kudliknuće
glat plavnog
sumraton

putnjom nebne okretnine
morerom ka romari
glekoć nećka svoje seće
i arijol joj je oj

tek prh kadli ete još
nikudle i nigdakog
učuljeni kipće tih
vor valuje
triptipih
jasnaz jasnaz 20:19 13.12.2015

: ) žutasijno kudliknuće

gedza.73 gedza.73 23:15 13.12.2015

Re: tzv zaumna poezija, Poezija pobune

Predrag Brajovic
Уморан сам, умором физичких радника, па не могу да се сетим још примера оваквог "преиписивања"

Meni se to redovno dešava. Rečenice mi postaju nesuvisle, ne mogu da se setim šta sam pročitao, mozak mi 'baguje', ponavljam istu priču istim ljudima...
Polako ali sigurno postajem šklopocija.


Docse, dubok naklon.
docsumann docsumann 11:21 14.12.2015

Re: tzv zaumna poezija, Poezija pobune

Docse, dubok naklon.


ma, nema toga među prijateljima. no da mi popijemo pojednu
gedza.73 gedza.73 20:25 14.12.2015

Re: tzv zaumna poezija, Poezija pobune

ma, nema toga među prijateljima.



no da mi popijemo pojednu

Jel' Šejn beše u salunu započne tuču tako što traži mleko?


anfieldroad anfieldroad 00:05 15.12.2015

kako,molim?



Pa valjda najlepša i najsrećnija simbioza koja je pogodila ovaj blog "u novijoj istoriji"!
Tnx Vera, Doks...
Jedinice i nule u borbi protiv kafkijanstva pobeđuju na bodove, na taktiku.
Što znači i jasnost pobeđuje zatrovanost, uvek.
Svi putevi su otvoreni, sve granice pale.
Ljudima to treba objasniti, polako.
docsumann docsumann 00:48 15.12.2015

Re: kako,molim?

Svi putevi su otvoreni, sve granice pale.
Ljudima to treba objasniti, polako.


glavni junak ove priče (zasnovane na istinitim pjesmama) ulazi na pola toka njene radnje, ubija batlera i mjenja muziku u pozadini ...




vera.nolan2 vera.nolan2 10:16 15.12.2015

Re: Korto Malteze, Sumatraista...

ĆUTEĆI KAO KORTO MALTEZE
bratu

okrugli oblačić stripskog dijaloga
prazan
lebdi između dimova

svojom bjelinom
bez riječi i brojeva
ispunjava čitavu jednu tablu vremena
kojeg bi i onako utrošili
trudeći se da jedan drugome
kažemo nešto važno



Svi putevi su otvoreni,anfieldroad ...
predatortz predatortz 10:30 15.12.2015

Štovani pjesniče

Iskrene čestitke za prvijenac! Množile ti se knjige, kao što se mudre misli u tebi množe.
Živ, zdrav, čitan i objavljivan bio!
mija12 mija12 11:31 15.12.2015

Re: Štovani pjesniče

Ja samo da se pridružim čestitkama.
docsumann docsumann 21:22 16.12.2015

Re: Štovani pjesniče

mija12
Ja samo da se pridružim čestitkama.


tnx, miljo, zaozbiljo

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:48 15.12.2015

Treći korak

Kako sam već čestitao autoru na blogu na kome je knjiga najavljena, ne bih da se ponavljam. Ovoga puta čestitam veri.nolan2 koja je u kratkom periodu uspela da prokrčil put knjizi do izdavača. Koliko god prvi korak, pisanje knjige, bio značajan, bez drugog koraka - proboj do izdavača, kreativni napori autora ostali bi samo pokušaj koji obično prati manje ili veće razočaranje. Međutim, nužan je i treći korak, bez koga su prva dva koraka klecanje na pola puta. Reč je o distribuciji knjige po knjižarama, odnosno o putu knjige do čitalaca.

Većina izdavača u Srbiji nema svoje knjižare, ali ima saradnju sa jednim, obično manjim, brojem knjižara i šalje im primerke novih izdanja. U slučaju našeg pisca reč je za sada o samo dve knjižare u Beogradu, pretpostavimo da će ih biti još.

Nažalost, ni činjenica da je knjiga u knjižari samo po sebi ne znači mnogo. U knjižarama obično ima desetak hiljada naslova, pa je verovatnoća da će potencijalni kupac odabrati baš Docovu zbirku je 1:10.000. Ukoliko bi se nalazila u izlogu i na izložbenim policama ta verovatnoća je znatno veća, ali knjižare ta mesta rezervišu za bestselere, hit literaturu koja je najčešće sumnjivih književnih vrednosti.

Postoje i sajtovi za internet prodaju, ali situacija je slična kao i u knjižarama.

Rešenje problema je reklama knjige kao i svakog drugog proizvoda (šampona za kosu, kreme za lice i sl.), a to je i za izdavača, a pogotovo za pisca, misaona imenica. Tim pre što proizvod prodaje jedino reklamiranje na TV, pa su zato najprodavanije knjige u Srbiji one koje pišu voditeljke sa TV PINK.

Postoje još dve mogućnosti da knjiga stigne do većeg broja čitalaca, to su biblioteke i književne nagrade. Koje knjige otkupljuju biblioteke i po kom kriterijumu, nije mi najjasnije, a od književnih nagrada knjigu prodaje samo NIN-ova nagrada za roman godine.

Zaključak i predlog za mladog autora bi bio da završi roman koji je započeo i da konkuriše za NIN-ovu nagradu, pa ako je osvoji postaće i čitan pisac. Jednostavno, ipak.


vera.nolan2 vera.nolan2 10:06 16.12.2015

Re: Treći korak

Prioritetno zadovoljstvo na b92 Blogu su mi putokazi za iščitavanja - dalje , na teme blogova, a i preporuke za čitanje, gledanje, slušanje - knjiga, linkova, klipova ...
Ovaj blog nije posvećen, naravno prodaji; samo je način da Zbirka pesama dođe do ljubitelja takve poezije, baš zato što je takvih, podrazumeva se malo ...

Ubeđena sam da oni koji ne vole apstraktnu, futurističku umetnost, kubizam i slične pravce, pre svega u slikarstvu, ne mogu i ne žele da vole ni takve pesme!

Koristim priliku da preporučim, baš zato i dve neobične "božanstvene" knjige, pronađene zbog i na Blogu, a koje sa oduševljenjem iščitavaju i moji prijatelji ...a kako bi saznali za njih sem po preporuci ...
ako volite triler i nauku, sa zadovoljstvom preporučujem :

- "Summa cum laude"
- i "Dokaz"

Vojislav Stojković (autor)
docsumann docsumann 21:12 16.12.2015

Re: Treći korak

Zaključak i predlog za mladog autora bi bio da završi roman koji je započeo i da konkuriše za NIN-ovu nagradu, pa ako je osvoji postaće i čitan pisac. Jednostavno, ipak.


ma, di započeo, Vojislave . kao što negdje gore spomenuh miljama sam daleko od njenog finaliziranja.
recimo da imam osnovnu ideju, temu (?), koncepciju pisanja iz prvog lica, vrijeme/prostor dešavanja, gomilu detalja koji rese tekst (ali ga suštinski ne razvijaju).
pravo da ti kažem, teško bi se moglo reći i da radim na njemu. imam ga na umu, podsvjesno zabačenom u nekom njegovom dalekom kutku. eto, ako bi me neko priupitao u vezi mog budućeg romana, imao bih što da blablaćam.

u svakom slučaju hvala tebi na analizi i ekspertizi tržišne problematike jedne književne publikacije.


a čini mi se da ova pjesma dobro naleže na tu temu:


SAVJET ISKUSNIM NOBELOVCIMA

najkorisnije je pisati onako
kao što se i češeš
kratko i energično
s jasnom potrebom
( nogom iza uva )
vera.nolan2 vera.nolan2 10:53 17.12.2015

Re: Treći korak

s jasnom potrebom ...

Acrobata P.Picasso

ISKOSA UKOSO

dok majmunska stopala
mala i plava
idu ka tebi'

Č. Bukovski

ovo je već prekasno :

tog jutra
sam pokušao da razmišljam
na nov način
i
zamalo se nisam ugušio

onda sam otišao na posao,
obukao se,
probudio
i ostao da visim tako
držeći se prednjim zubima
za samu ivicu ludila
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 11:20 17.12.2015

Re: Treći korak

docsumann
recimo da imam osnovnu ideju, temu (?), koncepciju pisanja iz prvog lica, vrijeme/prostor dešavanja, gomilu detalja koji rese tekst (ali ga suštinski ne razvijaju). pravo da ti kažem, teško bi se moglo reći i da radim na njemu. imam ga na umu, podsvjesno zabačenom u nekom njegovom dalekom kutku .

Prema mom iskustvu ti si pri kraju, ostaje ti da sve to staviš u word, a tokom pisanja ideje za razvoj će se same pojaviti i to u više pravaca, odabereš jedan i završiš.
docsumann docsumann 12:53 17.12.2015

Re: Treći korak

Vojislav Stojković
docsumann
recimo da imam osnovnu ideju, temu (?), koncepciju pisanja iz prvog lica, vrijeme/prostor dešavanja, gomilu detalja koji rese tekst (ali ga suštinski ne razvijaju). pravo da ti kažem, teško bi se moglo reći i da radim na njemu. imam ga na umu, podsvjesno zabačenom u nekom njegovom dalekom kutku .

Prema mom iskustvu ti si pri kraju, ostaje ti da sve to staviš u word, a tokom pisanja ideje za razvoj će se same pojaviti i to u više pravaca, odabereš jedan i završiš.




što je najgore, ili najbolje - u pravu si

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana