Društvo| Kultura| Ljudska prava| Mediji| Politika

Skuvane žabe, ošišane ovce!

Filip Mladenović RSS / 18.12.2015. u 01:43

Medijske slobode!
Medijske slobode!
Orveli - jada
Orveli - jada
"Srbija napreduje na evropskom putu, a medijska prava i slobode se sužavaju", ocenio je predsednik Nezavisnog udruženja novinara Srbije Vukašin Obradović na konferenciji „Indeks klijentelizma u medijima: Merenje stvarnosti" pre tri dana i dodao da mediji i novinari preživljavaju sindrom „kuvane žabe", jer raspravljaju o raznim temama dok nestaju kritičke emisije, mediji i autori.

Obradović je naglasio da je otpor profesije takvoj stvarnosti „slabašan, neorganizovan i nečujan" i da bahatost vlasti pokazuje da njene namere na medijskoj sceni ne idu u pravcu stvaranja slobodnih i nezavisnih medija kao četvrtog stuba demokratije.
- Duboko sam uveren da će mediji sledeće godine biti pod još većim pritiskom, rekao je Vukašin Obradović. Privatizacija je dovela do toga da Srbija u unutrašnjosti bude podeljena na nekoliko porodica, „dobili smo naše Mardoke - Vitko Radomirović, Radojica Milosavljević i porodica Krdžić".

Kako je moguće da je bilo više medijskih sloboda onih 10 godina posle smrti Tita i za vreme zločinačkog režima Slobodana Miloševića nego sada i ovde!? Kako je moguće da srpski mediji od jednog prosečnog aparatčika uporno pokušavaju da naprave novokomponovanog vodju? Da li se radi o suptilnoj uredničkoj igri, strateškoj i lukavoj, kako bi se na taj "megalomanski" medijski način Vučić što skorije smučio i bogu i ljudima!? Ili je reč o autocenzuri i golom strahu od gubitka i ono malo novca od uredničkih i novinarskih plata?
Odgovor na ovu masovnu smutnju i agresiju cenzure i autocenzure nalazim u čuvenom "Piterovom načelu". Ovaj princip zastupa tezu da u hijerarhijskoj organizaciji, u kojoj napredovanje zavisi od ličnih uspeha i zasluga, pripadnici te organizacije na kraju bivaju unapređeni iznad dometa svojih sposobnosti. Kratko i jasno rečeno, pojedinci u organizaciji teže da se uzdignu do svog nivoa nesposobnosti. Bivaju unapređeni tokom karijere sve dok više nisu u stanju kompetentno obavljati posao. Princip su formulisali Lorens Piter i Rejmond Hal u knjizi "The Peter Principle", publikovanoj 1969. godine.
Dakle, prisustvujemo zlokobnom trijumfu "Piterovog načela", nakon 25 godina duge vertikalne invazije varvara kroz institucije. Iza magle nacionalizma i tzv. patriotizma tokom protekle dve i po decenije ušunjali su se, probili, nametnuli, nasrnuli... najbeskrupulozniji i najprimitivniji slojevi našeg stanovništva. Dok je u isto vreme dobar deo onih drugih spakovao kofere i iskoristio svoje pasoše kao otpusnu listu iz ludnice od ove zemlje.
Zato smo pre neki dan u zgradi Muzeja Jugoslovenske kinoteke, na koktelu povodom otvaranja 2 prva poglavlja pregovora sa EU, umesto dr Ivana Đurića kao predsednika Srbije i dr Zorana Đinđića kao premijera Srbije, gledali reciklirane verzije Miloševića i Šešelja.

U pravu je Eli Vizel: "Misterija zla je veća od misterije dobra!"

P.S. Šta se radi sa skuvanim žabama i ošišanim ovcama? Pogledajte moderna vremena: 

 

Atačmenti



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 04:05 18.12.2015

1.



Kako je moguće da je bilo više medijskih sloboda onih 10 godina posle smrti Tita i za vreme zločinačkog režima Slobodana Miloševića nego sada i ovde!?


Nije moguce. To ti samo pricas gluposti jer na vlasti nisu oni koji bi voleo da budu, nego oni koje je vecina izabrala.
Filip Mladenović Filip Mladenović 04:16 18.12.2015

Re: 1.

"Raspad države koristio je isključivo mediokritetima da postanu važni, uticajni, da budu pošteđeni zdrave konkurencije, i da naravno arogantni i bliski raznim vlastima - to podrže." Vladimir Veličković, slikar
alselone alselone 11:42 18.12.2015

Re: 1.

"Raspad države koristio je isključivo mediokritetima da postanu važni, uticajni, da budu pošteđeni zdrave konkurencije, i da naravno arogantni i bliski raznim vlastima - to podrže." Vladimir Veličković, slikar


Je l' mozes makar jednu prostu misao napisati bez citata?

Je l' ti citiras i pornice tokom seksa?

Ah, ah, ah.
- Stoya

Filip Mladenović Filip Mladenović 13:47 18.12.2015

Re: 1.

Ako Vam baš toliko smetaju citati, evo nekoliko mojih originalnih poruka:

Jezik za zube, oči za TV ekran, a uši za – predizborna obećanja!

Da li je narodni poslanik titula, zanimanje ili dijagnoza?

Da li su gole i bose nasledili besni i odbačeni?

Da li su glavna pogonska sredstva naših stranaka, i na vlasti i u opoziciji, viski, rakija i korupcija?

Da li je Vlada koaliciona ili kolicitaciona?

Da li se u Srbiji gradjani dele na doušnike, na one bez duše i na one kojima duša izlazi na nos?

Da li je naša stvarnost postala kao na filmu: Vozi MIŠKOviću!?

Da li su političke stranke, tj. partije udruženja političkih špekulanata ili servisi ekonomskih špekulanata?
cassiopeia cassiopeia 14:25 18.12.2015

Re: 1.



Je l' mozes makar jednu prostu misao napisati bez citata?


Znaš koliko puta sam se zapitala kako li se Filip izražava u svakodnevnoj komunikaciji, kad ovde pršti od parola.


Nego, Filipe, čemu ti služi onaj klip sa uhapšenom babom od juče? Šta ilustruješ?

Uzgred, baba je još dobro i prošla. Ne bi se ništa ni desilo, a verovatno ne bi ni platila kaznu da je odmah stala kad je pandur zaustavljao. Ne, nego je pametnica krenula da beži i diže ruku na policajca, ne vidim ja ovde problem što je na kraju uhapsio, samo mi bode oči kako joj je zavrnuo ruku i kako je vodi, a već ima lisice, nema gde da pobegne.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:37 18.12.2015

Re: 1.

Ta gospodja je mogla da bude Vaša majka. Ili komšinica...

Kako Vas nije sramota!?
alselone alselone 14:44 18.12.2015

Re: 1.

Ta gospodja je mogla da bude Vaša majka. Ili komšinica...

Kako Vas nije sramota!?


Ko je rekao ovo?
alselone alselone 14:49 18.12.2015

Re: 1.

Znaš koliko puta sam se zapitala kako li se Filip izražava u svakodnevnoj komunikaciji, kad ovde pršti od parola.


Ne samo od parola nego od potpunog nerazumevanja napisanog ili recenog. Ti mu kazes jedno, on ti odgovori nesto potpuno drugo i to jos citatom.
cassiopeia cassiopeia 14:51 18.12.2015

Re: 1.

Filip Mladenović
Ta gospodja je mogla da bude Vaša majka. Ili komšinica...

Kako Vas nije sramota!?


Aman, zaman. Čega da me bude sramota? Šta je trebalo, da je pusti da ode...njegovo je da obavi svoj posao. Napisala sam ti gde smatram da je preterao.
alselone alselone 14:52 18.12.2015

Re: 1.

Aman, zaman. Čega da me bude sramota? Šta je trebalo, da je pusti da ode...njegovo je da obavi svoj posao. Napisala sam ti gde smatram da je preterao.


O cem' se radi?
cassiopeia cassiopeia 15:03 18.12.2015

Re: 1.

alselone
Aman, zaman. Čega da me bude sramota? Šta je trebalo, da je pusti da ode...njegovo je da obavi svoj posao. Napisala sam ti gde smatram da je preterao.


O cem' se radi?


Od juče šeruju na mreži klip gde pandur privodi babu, ne zato što je prešla na crveno, već zato što se ne obazire na pozive pandura da stane, otima se, beži, poteže ruku na njega. Znam da je mučno gledati kad su panduri grubi i hapse. Ne postoji civilizovana zemlja gde bi se pandur na ovakvo ponašanje okrenuo i otišao.
alselone alselone 15:20 18.12.2015

Re: 1.

Od juče šeruju na mreži klip gde pandur privodi babu, ne zato što je prešla na crveno, već zato što se ne obazire na pozive pandura da stane, otima se, beži, poteže ruku na njega. Znam da je mučno gledati kad su panduri grubi i hapse. Ne postoji civilizovana zemlja gde bi se pandur na ovakvo ponašanje okrenuo i otišao.


Tnx, da, slazem se. Jeste malo mucno gledati, ali tako je.
cassiopeia cassiopeia 15:29 18.12.2015

Re: 1.

Tnx, da, slazem se. Jeste malo mucno gledati, ali tako je.


A mediji odmah udarili na emocije nas gledalaca, te jadna baba, te kako ga nije sramota... a niko da razložno analizira celu situaciju.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:58 18.12.2015

Re: 1.

Pogledajte samo kako gospodja stara 66 godina pokušava da odbrani ono malo ljudskog dostojanstva, preostalog nakon tzv. tranzicije tokom proteklih 25 godina: Stalno ponavlja 2-3 rečenice: "Ostavite me na miru!", "Pustite me, imam svojih problema!" i "Kako Vas nije sramota!?"

A kada je oborena na beton, poslednji trzaji odbrane vlastitog digniteta: uporno odbija da izvuče levu ruku kako bi joj "revnosni" policajac stavio lisice na obe ruke.

U svakoj civilizovanoj državi policajac bi sustigao gospodju i OPOMENUO JE, da više ne prelazi ulicu na crveno. Ovako, otvara se pitanje prekomerne upotrebe sile, te spuštanja starije i znatno slabije osobe na beton.

Ohrabruje ponašanje radnica i radnika iz obližnjih radnji, koji su glasno negodovali zbog policijske brutalnosti.

Ovaj policijski snimak verno prikazuje odnos svih balkanskih režima prema gradjanstvu: dok se pravi kriminalci, koji i državu, i vlade tih država i većinu stanovništva... prelaze na crveno, ne hapse i sudski ne procesuiraju (evo, i Sanader se izvukao, da ne spominjem Miškovića), stradaju obični, normalni ljudi zbog prelaska ulice na crveno!
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:22 18.12.2015

Re: 1.

U svakoj civilizovanoj državi policajac bi sustigao gospodju i OPOMENUO JE, da više ne prelazi ulicu na crveno. Ovako, otvara se pitanje prekomerne upotrebe sile, te spuštanja starije i znatno slabije osobe na beton.


Opomenuo bi je, da, ali ako bi ga opomenuta osoba izignorisala ili verbalno nagrdila, dobila bi momentalno kaznu. Ako bi nesrecnim slucajem digla ruku na pandura bila bi uhapsena (+lisice) i privedena u pandursku stanicu. Posle toga bi dobila kaznu i za prelazak na cerveno i za fizicki napad na ovlasteno lice.


Filip Mladenović Filip Mladenović 16:35 18.12.2015

Re: 1.

Ako pažljivo pogledate policijski snimak, policajac je taj koji prvi hvata gospodju za rame i ruku. Ona žuri negde, sigurno je imala jak motiv i potrebu, jer je prethodno prešla ulicu na crveno. Možda je žurila na zakazani lekarski pregled. Možda je žurila na neki posao "na crno", da bi dopunila svoju skomnu penziju? Možda je žurila da čuva unuka, jer joj ćerka ili sin moraju na posao u drugoj smeni?

Ali, Vi ignorišete moje GLAVNO pitanje: Kako to da do sada ne videsmo nijedan snimak manje ili više brutalnog hapšenja nekog tajkuna ili korumpiranog političara?
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:49 18.12.2015

Re: 1.

Filip Mladenović
Ako pažljivo pogledate policijski snimak, policajac je taj koji prvi hvata gospodju za rame i ruku. Ona žuri negde, sigurno je imala jak motiv i potrebu, jer je prethodno prešla ulicu na crveno. Možda je žurila na zakazani lekarski pregled. Možda je žurila na neki posao "na crno", da bi dopunila svoju skomnu penziju? Možda je žurila da čuva unuka, jer joj ćerka ili sin moraju na posao u drugoj smeni?

Ali, Vi ignorišete moje GLAVNO pitanje: Kako to da do sada ne videsmo nijedan snimak manje ili više brutalnog hapšenja nekog tajkuna ili korumpiranog političara?


Uopste nije bitno gde ona zuri, pandur ima pravo da je zaustavi a nije je zaustavio bez razloga. Ona mora da stane i nista je ne kosta da objasni, izvini se, bilo sta, uostalom u njenom interesu je i njena je bezbednost u pitanju jer prelazi na crveno.
I sve to bi trajalo 2 minuta i otisla bi dalje.
A ovako samo ona gubi a pandur radi svoj posao.

Ja ne znam koji je qrc ljudima da im je draze da se kurce na svoju stetu umesto da koriste mozak.

Ok otkud znam, mozda se tajkuni ne otimaju prilikom hapsenja pa nema brutalnosti.
Miskovica su uhapsili po nalogu bez problema.

PS. Ako nisu uhapsili sve tajkune koje ti mislis da treba da uhapse to ne znaci da svaki drugi prestup treba da bude ignorisan.


alselone alselone 16:51 18.12.2015

Re: 1.

Ona žuri negde, sigurno je imala jak motiv i potrebu, jer je prethodno prešla ulicu na crveno.


Glup si ko tocilo. Opravdavas prelazak na crveno zurbom.

Filip Mladenović Filip Mladenović 16:58 18.12.2015

Re: 1.

alselone
Ona žuri negde, sigurno je imala jak motiv i potrebu, jer je prethodno prešla ulicu na crveno.Glup si ko tocilo. Opravdavas prelazak na crveno zurbom.


OKRUGLI STO U MEDIJA CENTRU, 22. decembar 2015, u 11h

Povodom prezentacije izveštaja Nezavisnog udruženja novinara Srbije - „Hronika napada i pritisaka na novinare u 2015. godini“

Tokom razgovora sa medijskim i pravnim stručnjacima govoriće se o sledećim činjenicama:

• U 2015. godini zabeleženo je 34 novih fizičkih i verbalnih napada i pritisaka na novinare.
• Novinari su i dalje izloženi samovolji moćnika, često im se uskraćuju informacije od javnog značaja i ometa normalno obavljanje posla
• Ponižavanje novinara od strane zvaničnika ove godine dostiglo je svoj vrhunac
• Sudska praksa u medijskim slučajevima je i dalje neujednačena
• Etički kodeks novinara se svakodnevno krši
• Autocenzura među novinarima i strah za egzistenciju rastu iz dana u dan – 20% novinara podleglo bi autocenzuri zarad stabilnih mesečnih prihoda
• Privatizacija medija je sprovedena najblaže rečeno na problematičan način
• Projektno sufinasiranje medijskih priloga u interesu javnosti i dalje nije zaživelo u punom kapacitetu


U drugom delu diskusije razgovaraće se o statusu novinara u Srbiji i sistemu njihove zaštite.

Govore:
•Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a
•Svetozar Raković, generalni sekretar NUNS-a
•Kruna Savović, advokatica, kancelarija Živković&Samardžić
alselone alselone 17:23 18.12.2015

Re: 1.



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:11 18.12.2015

Re: 1.


Filip Mladenović
alselone
Ona žuri negde, sigurno je imala jak motiv i potrebu, jer je prethodno prešla ulicu na crveno.Glup si ko tocilo. Opravdavas prelazak na crveno zurbom.


OKRUGLI STO U MEDIJA CENTRU, 22. decembar 2015, u 11h

................


Izvini Filipe, biću direktan, ali ovo moram da ti kažem.


Kad bi mi neko, u realnom svetu, ovako nesuvislo odgovorio na neku moju konstataciju, smatrao bih ga idiotom.
Ali zaista.
Uveren sam da čovek sa inteligencijom makar blizu prosečne ne može ovako da odgovara.

Pričaj o okruglom stolu, pričaj o čemu god hoćeš, ali, Filipe, nemoj to vezivati za nešto što sa time blage veze nema.
Vređa inteligenciju, jebiga.
Nemoguće je, i pored najbolje volje i napora, to shvatiti na bilo koji drugi način osim kao nebuloza koja je posledica nedosatka inteligencije.

Vidim insistiraš na TV taksi, u redu, imam razumevanja za to, i sam nalazim neke razloge zbog kojih je neophodno plaćati tu taksu.
Ali kad vidim ovakve tvoje odgovore, a znam da su i tebe angažovali, pomislim, ma terajte se bre u pi*du materinu, i vi i vaša taksa sa takvim kriterijumima.
blogovatelj blogovatelj 19:22 18.12.2015

Re: 1.

Ko je rekao ovo?


Svetislav Basara.
blogovatelj blogovatelj 19:23 18.12.2015

Re: 1.

Ne samo od parola nego od potpunog nerazumevanja napisanog ili recenog. Ti mu kazes jedno, on ti odgovori nesto potpuno drugo i to jos citatom.


Ovo je razlog zbog kojeg ja Filipove blogove ne svrstavam u novinarsku, nego u literarnu kategoriju. Njegovi blogovi i komentari su čist nadrealizam, on svoje snove predočava nama, običnim smrtnicima.
blogovatelj blogovatelj 19:25 18.12.2015

Re: 1.

ogledajte samo kako gospodja stara 66 godina pokušava da odbrani ono malo ljudskog dostojanstva, preostalog nakon tzv. tranzicije tokom proteklih 25 godina: Stalno ponavlja 2-3 rečenice: "Ostavite me na miru!", "Pustite me, imam svojih problema!" i "Kako Vas nije sramota!?"


A ti bi takvoj da naplaćuješ TV pretplatu. Gde će ti duša, čoveče?
angie01 angie01 20:10 18.12.2015

Re: 1.

Ona žuri negde, sigurno je imala jak motiv i potrebu, jer je prethodno prešla ulicu na crveno. Možda je žurila na zakazani lekarski pregled. Možda je žurila na neki posao "na crno", da bi dopunila svoju skomnu penziju? Možda je žurila da čuva unuka, jer joj ćerka ili sin moraju na posao u drugoj smeni?


vidi, ovo ti je bez/veze,...zakonom je zabranjen prelazak na crveno, jer time ugrozava i druge zivote, a to svetlo traje minut, dva, znaci, objasnjenje ne vazi, jer bi onda slicne gluposti mogao da kaze bilo ko,...i onaj koji je nekog tom prilikom pregazio.

Kako to da do sada ne videsmo nijedan snimak manje ili više brutalnog hapšenja nekog tajkuna ili korumpiranog političara?


a i ovo,...znaci, to sto su zenu hapsili kao da je naoruzan narkodiler- je sramotno i uklapa se u ona brutalna hapsenja sa fizickim napadima na ljude bez bus-plusa,...ali to svakako nije razlog za poredjenje sa necim sto treba da se desava u pravnoj i uredjenoj zemlji- a to je da se hapse kriminalci i svi oni koji krse zakon.
tasadebeli tasadebeli 00:00 19.12.2015

Re: 1.

Filip Mladenović



Ovaj policijski snimak verno prikazuje odnos svih balkanskih režima prema gradjanstvu:



Е? Гле сад оне ствари у жутом капуту!!!


Када се овако нешто догоди у Хрватској, онда је то

odnos svih balkanskih režima prema gradjanstvu


А када се тако нешто догоди у Србији, онда је то слика само Србије, ружне, прљаве, зле, нацистичке, бла-бла, трућ-трућ... (ЛИНК)


Значи, ова наша пандурска говеда су само српска пандурска говеда, а хрватска пандурска говеда су у овом случају свеопшта балканска пандурска говеда?

Е! Иди, бегај, ко би то помислио!

Али, 'ајде да се не каже да се не држим и теме поста:

Iza magle nacionalizma i tzv. patriotizma tokom protekle dve i po decenije ušunjali su se, probili, nametnuli, nasrnuli... najbeskrupulozniji i najprimitivniji slojevi našeg stanovništva.



И магле демократије, Филипе, и магле демократије...

Барем ми тако говори моје досадашње искуство.



mayo1 mayo1 16:29 20.12.2015

Re: 1.

"Pogledajte samo kako gospodja stara 66 godina pokušava da odbrani ono malo ljudskog dostojanstva, preostalog nakon tzv. tranzicije tokom proteklih 25 godina..."

Kakve veze ima "tranzicija" sa prelaskom preko crvenog na semaforu? Znači ako je Sanader maznio lovu, možemo svi preko "crvenog"?
Što da ste Vi vozili automobil, vama zeleno i "pokupite"ženu koja prelazi preko crvenog?

Ova scena je iz /mog/ Osijeka, gdje je inače u Županiji ove godine u prometu poginuo 31(!) čovjek.

"...od 31 poginulog u ovoj godini, sedmero su bili pješaci, a šestero biciklisti, pri čemu je od pet biciklista koji su poginuli na području Osijeka, njih četvero skrivilo nesreću u kojoj su smrtno stradali. U samome Osijeku ove je godine zaustavljeno 677 pijanih biciklista. U subotu je u samo tri sata, od 18 do 21 sat, policija kaznila 29 pješaka od kojih je 16 prešlo cestu dok im je bilo crveno svjetlo na semaforu..."

IZVANREDNA SITUACIJA U OSIJEKU Zbog 31 poginulog u prometu za prekršitelje više nema upozorenja: 'Nesreće se događaju zbog bahatosti i bezobzirnosti vozača, biciklista i pješaka'

Filip Mladenović Filip Mladenović 17:15 20.12.2015

Re: 1.

U jednom od komentara sam naveo šta je policajac trebalo da uradi u slučaju gospodje stare 66 godina.

Ali, nešto drugo me sada muči: gde je nestao snimak sa Youtube kanala hrvatske policije?

Ako neko može da mi pomogne, i pronadje taj policijski snimak, koji je do skoro bio postavljen na navedenom kanalu, bio bih mu veoma zahvalan!
mayo1 mayo1 18:53 20.12.2015

Re: 1.

Objašnjeno na početku snimka

jkt2010 jkt2010 01:53 21.12.2015

Re: 1.

mayo1

Što da ste Vi vozili automobil, vama zeleno i "pokupite"ženu koja prelazi preko crvenog?

Zavisi... ako sam vozio BMW X5 onda bi išao novi blog o guzonjinom sinu i smrdljivom sudstvu...

A ovi što ginu prelazeći na crveno, to je sve radnička klasa i poštena inteligencija, tj ne mogu nikada da budu krivi pred sudom Filipove partije.

Sad će da se menja ustav pa će i da se ozvaniči "Filipov amandman": Uvek je kriv onaj koji vozi skuplja kola.
svarog svarog 14:00 21.12.2015

Re: 1.

te spuštanja starije i znatno slabije osobe na beton.


zaboravio si na ladan beton, još po ovoj zimoći
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:19 21.12.2015

Re: 1.

Snimak je sa svog YOUTUBE kanala "skinula" hrvatska policija! Zašto?

Ne samo što je prikazano nasilje nad starijom ženom, već i zato što je snimljena i prikazana njena lična karta.

Sada gospodja ima Corpus delicti povrede svoje privatnosti i biće u mogućnosti da podnese tužbu.

Odšteta koju će sudskim putem naplatiti od hrvatske policije višestruko će nadmašiti iznos kazne koju će platiti na osnovu obaveznog prekršajnog naloga zbog počinjenih prekršaja iz Zakona o sigurnosti prometa na cestama, te Zakona o osobnoj iskaznici.

Neko bi rekao: "Ima Boga!"

Ja kažem: Mala osveta ošišanih ovaca i skuvanih žaba odurnom sistemu!

mariopan mariopan 16:23 23.12.2015

Re: 1.

alselone
Ta gospodja je mogla da bude Vaša majka. Ili komšinica...

Kako Vas nije sramota!?


Ko je rekao ovo?

bene_geserit bene_geserit 01:27 20.12.2015

?

Ha, blog na kome Filip deluje najrazumnije.
Za sve postoji prvi put.
blogovatelj blogovatelj 07:44 20.12.2015

Re: ?

Ha, blog na kome Filip deluje najrazumnije.
Za sve postoji prvi put.


Ti si očigledno bio na slavi, pa presisao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana