Gost autor| Sport

Još jedan zakasneli, a tačno na vreme, tekst o NFL-u:

docsumann RSS / 16.01.2016. u 11:52

 gost autor: Stef Hauzer        

 2016_NFLPlayoffBracket_WildCard_Full-590x900.png

kod mene je uvek pravo vreme za priču NFL-u, ali ovaj tekst je trebao da ide još pre dve nedelje, tako da sam zaradio određene ukore i ovim putem se izvinjavam oko ovog kašnjenja. Blame it on Obama! Plejof je stigao do divizijskih rundi i očekuju nas četiri odlične utakmice:

 New England Patriots – Kansas City Chiefs: Tom Brejdi je imao skoro pa MVP sezonu, ipak na kraju sezone je usporio. Krivica za to usporavanje nije samo na njemu, tokom sezone je ostao bez najboljih hvatačkih opcija:  Edelmana, Amendole i Gronka, ali svi bi trebali da se vrate baš kad treba – protiv (verovatno) najbolje odbrane u ligi, Čifsa. Snažne, 1na1 odbrane, koja je razorila Teksanse na njihovom terenu i ukoliko bude kompletna, jer su Hjuston i Tamba Hali pod upitnikom zbog problema sa povredama, rekao bih da je Kanzas favorit. Da, s druge strane su Belčik i Brejdi i da, igraju kod kuće – ali Aleks Smit nije Džo Flako. Aleks Smit, sigurno nije razlog zbog kojeg Kanzas pobeđuje, ali sigurno da nije ni razlog zbog kojeg gubi utakmice. Pouzdan kvoterbek, koji i nogama može doneti nove prve pokušaje. Naravno, postoji i segment igre gde su Patriote u prednosti i ako dobiju na tom polju, lako se može dogoditi da se ispostavi kako sam užasan prognozer. To je zaštita Aleksa Smita i odličan pas-raš Patriota, ipak ofanzivna linija Kanzasa je položila najteži mogući ispit – JJ Watta.  Brzi izbačaji i totalno neutralisanje samog Watta, čak je i nekadašni prvi pik na draftu, Erik Fišer, napravio prvi uspešan blok u karijeri, a da sam ja video, i to baš nad Wattom (koji se tom prilikom povredio). Tako da treba očekivati, sa obe strane, brze izbačaje i kratke napade. Ovaj problem u timu Čifsa, kao i eventualno neigranje njihovog najboljeg hvatača Meklina i naravno, sila koja se uvek iznenada pojavljuje i rešava stvar, Tom Brejdi su tri razloga, zbog kojeg mogu ispasti loš prognozer – kada kažem da će Kanzas nastaviti svoju cinderella story:)

Arizona Cardinals – Green Bay Packers: U njihovom susretu tokom sezone, Kardinali su rastavili Pekerse; ra-sta-vi-li! Ukoliko se ta utakmica ponovi, ovo će biti poprilično dosadna utakmica. No, ovo je plejof, a i čini se, da je Aron Rodžers, za razliku od tada, pronašao sebe. Ipak, Arizona izgleda kao da je ovo njihova sezona,  Karson Palmer je zdrav, Leri Ficdžerald je ponovo mlad, a i imaju (po mom mišljenju) najboljeg trenera u ligi, Brusa Eriona,  za koga se čini da ne postoji problem koji ne može da reši. Prevazišao je suspenziju Derila Vošingtona, sa eksperimentom Bjukenon (koji igra na poziciji lajnbekera, iako je nominalno sejfti), povrede raninbekova, a i sada povredu odličnog sejftija Tajrona Matjua. Jednostavno u ovom meču, Grin Bej deluje bez šanse, ali kako sam jedan od onih koji veruju u Arona Rodžersa, ne bih taj tim tako lako otpisao. Imao je odličnu utakmicu u Vašingtonu i deluje da je povratio  formu, ali ove sezone su, osim Džejms Džonsa, njegovi hvatači u totalnoj diskonekciji sa njim i sa loptom uopšte. Izgledaju kao amateri i sad nailaze na sekundari koji ne oprašta takve stvari. To i nepostojeća zaštita Arona Rodžersa, bi ovu utakmicu mogli da pretvore u teško smaranje. Ali nije samo to problem za Grin Bej, problem je i polivalentan napad Arizone. David Džonson, ruki raninbek, je u par utakmica što je igrao imao preko 130 jardi osvojenih sa linije skrimidža, najviše u ligi, Malkolm Flojd i Džon Braun igraju na probol nivou, a Leri Ficdžerald je car i na sve to, Karson Palmer je spreman za osvajanje Superbola – pobeda Arizone izgleda kao sigurnost.

 

Carolina Panthers – Seattle Seahawks: Verovatno najizjednačeniji meč u ovoj rundi - Karolina jeste ove sezone pobedila Sijetl, ali Sijetl nije isti tim kao tad. Negde tokom sezone su se ponovo našli i izgledaju  da mogu do pobede. Da, Kem Njutn jeste MVP ove sezone (nije još zvanično, ali zaslužio je stoposto) i da, odbrana Pantersa je prava stvar... aliii, Rasel Vilson je miljenik sreće, stvarno, onako izistinski verujem da postoji čovek koji je pokupio svu sreću ovog sveta i njegovo ime je Rasel Vilson. On može da odigra čitavu utakmicu očajno, da nudi na izvolte pobedu protivniku, ali njegova odbrana će izginuti do kraja i održaće ga nekako u igri i onda, niotkuda, on će baciti neki pas, iz očajne situacije i Dag Boldvin će između tri igrača uhvatiti loptu jednom rukom i to je to, a još se i Maršon Linč oporavio. Ne znam. Prošle godine su izgubili Superbol, jer je onaj koji mu je poklonio sreću, na trenutak zaspao, ali izgleda kako je, taj neko, ponovo budan. Šalu na stranu, Kem Njutn je ozbiljna sila u ovoj igri, nema za džabe nadimak Supermen, igra svoju najbolju sezonu u karijeri i sam je vukao ovaj tim i verujem, da može da iznese i ovu utakmicu, pogotovo što je snaga njegove odbrane jednaka snazi odbrane Rasela Vilsona. Ovde će zaista nijanse odlučivati. Kada postoje dva tima, ovako snažnih odbrana, trebalo bi da pobedi tim, čiji napad manje greši i tu bih dao prednost Karolini, ali postoji i taj faktor sreće – a on je izgleda uvek najbitniji kada je Rasel Vilson u pitanju. Prednost dajem Sijetlu, uz ograđivanje kako sam loš prognozer.

Denver Broncos – Pittsburgh Steelers: Stilersi su poprilično sretno prošli Sinsinati, ali izgleda kao da je to bila Pirova pobeda. Antonio Braun neće igrati zbog potresa kojeg je zaradio u onom ludačkom startu Vontiza Burfikta, Big Ben je rovit i na sve to idu Denveru u goste, koji je ove sezone dobijao zahvaljujući snazi njihove odbrane. Stilersi jesu pobedili ove sezone, ali ovaj put Bronkosi deluju kao apsolutni favoriti, iako se još uvek ne zna; da li će Pejton Mening predvoditi njihov napad ili, iznenađujuće dobri, Bruk Osvajler. U svakom slučaju, ko god bude predvodio napad Denvera, ne verujem da će to presudno uticati na rezultat, koliko će s druge strane biti bitno da se zaštiti Big Ben. I to je ključ ove utakmice, zaštita Big Bena. Ukoliko ona ne popusti i uspe da izdrži, a s druge strane je jedan od najboljih pas-raševa lige i isto toliko dobar sekundari, ovu utakmicu bi mogli da izvuku Stilersi.  Jednostavno u Big Benu je rešenje ove utakmice. Odbrana Denvera je bila ta koja je ove sezeno dovela tim do odlične pozicije u plejofu i verujem da će i ovaj put biti ta, koja će prelomiti. Denver bi trebao da pobedi, deluju kao bolji tim, imaju bolji zdravstveni bilten, to je i dalje dobar napadački tim s puno talenta i dajem im prednost. Teško je očekivati da u timu Bronkosa, igraju slične dileje kao u Sinisinatija i da će se Stilersi opet provući.

 

Tagovi



Komentari (185)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Atomski mrav Atomski mrav 13:11 16.01.2016

Prvi!

NNN NNN 13:13 16.01.2016

Re: Prvi!

Drugi!

Skroz super parovi, da se konačno (tradicionalno) uključim od plejofa

Vajld kard mečevi su bili super što se tiče ishoda - svi "moji" pobedili

Još kad bi nekim čudom i sad prošli Čifsi, Grin Bej, Karolina i Picburg...

Realno najtanje šanse ima Kanzas, ali za nji' najviše navijam zbog brata Aleksa, a nekao sam standardno protiv NE (imaju ovde najviše fanova ubedljivo i obično su ljudi za ili protiv, a ja sam bio protiv još od prve Brejdijeve titule, a ujedno imam i više ljudi da podjebavam ako izgube )

Grin Bej puk'o od Arizone pre par nedelja, ali nekako baš volim starog Arona, često deluje kao da će da se raspadne, ali ono hramlje i trčanjem uzima prvi daun...

Karolina kida ove sezone, a posebno može da bude zanimljivo što Njutn i Vilson imaju ubedljivo najviše trčanja među QB ove sezone, a meni je to uvek zanimljivo, Njutn izgleda skoro ko linijaš

Stilersi su mi mnogo simpatičniji, zbog Big Bena, a stari Mening gleda da što dostojanstvenije ode u penziju...

Nadam se da ću da ispratim bar 3 utakmice i Australina Open, jedino me jebe što moram i da spavam...

A sad na čitanje
Atomski mrav Atomski mrav 13:27 16.01.2016

Re: Prvi!

Uglavnom spazim Stefov NFL tekst nakon 100+ komentara...

Da vidimo šta nam se sprema...

New England - Kansas City
KC deluje jače i spremije od NE ali NE je domaćin i siguran sam da će Beličik opet da smisli neki trik (možda će opet pokušate da "razvuče" pravila na neki način) tako da će KC morati da ponovi partiju iz prethodne utakmice i još da očekuju neočekivano da bi pobedili.

Arizona - Green Bay
Američki fudbal je timska igra tako da ne verujem da Aron Rodžers može sam da pobedi Arizonu. Šteta, obožavam da gledam kako igra.

Carolina - Seattle
Sreća je potrošna stvar, Vilson i družina su na kraju pukom srećom prošli Minesotu tako da verujem da će Supermen i domaći teren ipak biti presudni u ovoj utakmici.

Denver - Pittsburgh
Šanse za pobedu Pitsburga su male. Em se igra na Mile High stadionu, em Antonio Braun ne igra (onog Burfikta treba suspendovati, lik je klasična dileja), em na raning beku igraju treća i četvrta opcija, em je Big Ben povređen. Ona pobeda od pre nekoliko nedelja je bila čudesna ali tad je u suštini Denver pobedio sam sebe, odbrana koja je briljirala tada u prvom poluvremenu kao da nije postojala na terenu u drugom - ne verujem da će im se tako nešto ponoviti. I bez najnovijih povreda Big Bena i Brauna igra Stilersa je bila šantava nakon te utakmice sa Denverom ali su oni ipak jedan od onih timova koji se ne smeju nikad otpisati....
NNN NNN 13:35 16.01.2016

Re: Prvi!

greškom sam duplirao kmentar, pa sad da se ne baci, utisci od prošlog vikenda:

- idiotski poraz Sinsinatija, ono se ne može opisati, 0:15 dođu do 16:15 i sve što je trebalo da rade je da ne rade ništa, oni bace intersepšn iz čistog mira i onda opet one kazne...

- Čifsi s nulom ugazili Hjuston

- super tvrda utamica u Minesoti na preko 20 ispod nule i promašaj laganog fild gola za prolaz, posle 3 mnogo teža pogotka

- Ludačko hvatanje za tačdaun
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:40 16.01.2016

Re: Prvi!

Tako je; volim kad se prvo prebrojimo, a onda krene komentarisanje!

Realno najtanje šanse ima Kanzas,


ne znam, Kanzas je trenutno u seriji od 11 ili 12 pobeda i to sve od trenutka kada se povredio Džamal Čarls, realno, njihova jedina opcija u napadu prethodnih par sezona. Sada im se povredio Meklin i ako ne bude igrao, treba očekivati da će Trevis Kels biti najzaposlenija osoba na terenu. U svakom slučaju, odbrana Kanzasa je ta - koja će sigurno iskoristiti eventualno lošiji dan Patriota, sve izgleda kao ona sezona Tampe:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:45 16.01.2016

Re: Prvi!

Sreća je potrošna stvar, Vilson


To sam i ja mislio, ali sećaš se prošle sezone i finala konferencije protiv Grin Beja i onog zalutalog Bostika. Mislio sam da su tad istrošili svu sreću, a onda se dogodi Minesota i Valš, najsigurniji kiker u ligi, promaši penal i to penal na prazan gol. Iskreno, oba tima mi deluju podjednako snažna i sa identičnim manama i verujem da će faktor sreće rešiti ovu utakmicu. Šta ću kad verujem u onostrano, baba mi je bila žena koja je salivala stravu:)
Atomski mrav Atomski mrav 13:45 16.01.2016

Re: Prvi!

Gotivim Chiefse, što reče NNN - malo zbog Aleksa Smita (najviše jer je ispušio onako nepravedno u San Francisku; no, karma is a bitch) a malo zbog Endija Rida (uvek mi je bilo žao što nije osvojio titulu sa Filadelfijom).
Atomski mrav Atomski mrav 13:54 16.01.2016

Re: Prvi!

Šta ću kad verujem u onostrano, baba mi je bila žena koja je salivala stravu:)

U to ime, jedan političko-nekorektan vic:

Umro Srbin i završio u paklu. Naravno, pošizio načisto i krenuo da se žali, kuka, smara sve živo da bi mu na kraju đavo rekao da ako hoće da se žali, to mora lično sa Bogom da vidi. I sprovedu Srbina kod Boga kad ono Bog neki debeljko što se na vratima raja izležava sa dve rasne plavuše. Proviri Srbin malo kroz vrata raja i vidi unutra Nemce, Turke, Hrvate, Albance... i krene da se žali Bogu:
- Pa dobro, Bože, kako to - Nemci koji su nam toliko zla naneli u dva svetska rata pa su u raju a ja u paklu?
- Šta da ti kažem, loša sreća - odgovori Bog
- A pogledaj i Turci, 500 godina smo bili pod njima i sad su oni u raju a ja paklu! Pa je li to pravedno?
- Šta da ti kažem, loša sreća...
- Pa vidi - Hrvati, Albanci... stvarno, zar svi oni mogu u raj a ja ne mogu?
- Loša sreća...
- E stvarno, zar nas Srbe uvek prati loša sreća?
- A trojka Đorđevića?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:54 16.01.2016

Re: Prvi!

San Francisku; no, karma is a bitch) a malo zbog Endija Rida (uvek mi je bilo žao što nije osvojio titulu sa Filadelfijom).

Da, čudno je kako je sve povezano; Čip Keli je novi trener San Franciska!


I ja ozbiljno gotivim Čifse, njih i Arizonu.
Arizonu iz razloga što je Leri Ficdžerald zaslužio da osvoji Superbol. Definitivno najbolji hvatač kojeg sam gledao, toliko stvari radi za tim i iako je superzvezda nije mu teško da žrtvuje svoje telo i blokira:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:58 16.01.2016

Re: Prvi!

- E stvarno, zar nas Srbe uvek prati loša sreća?
- A trojka Đorđevića?






Eh, da je samo Đorđević:
Atomski mrav Atomski mrav 14:05 16.01.2016

Re: Prvi!

Arizonu iz razloga što je Leri Ficdžerald zaslužio da osvoji Superbol. Definitivno najbolji hvatač kojeg sam gledao, toliko stvari radi za tim i iako je superzvezda nije mu teško da žrtvuje svoje telo i blokira:)

Otkako se Hajns Vord penzionisao, Ficdžerald je najbolji bloker među krilnim hvatačima u ligi. S tim da je po meni bolji kao hvatač (ima bolje fizičke predispozicije) od Vorda.
NNN NNN 14:06 16.01.2016

Re: Prvi!

stefan.hauzer
Tako je; volim kad se prvo prebrojimo, a onda krene komentarisanje!

Realno najtanje šanse ima Kanzas,


ne znam, Kanzas je trenutno u seriji od 11 ili 12 pobeda i to sve od trenutka kada se povredio Džamal Čarls, realno, njihova jedina opcija u napadu prethodnih par sezona. Sada im se povredio Meklin i ako ne bude igrao, treba očekivati da će Trevis Kels biti najzaposlenija osoba na terenu. U svakom slučaju, odbrana Kanzasa je ta - koja će sigurno iskoristiti eventualno lošiji dan Patriota, sve izgleda kao ona sezona Tampe:)


Voleo bih da si u pravu,
ali NE uvek kao nešto svi "povređeni" ali kada treba svi budu spremni.
Večeras mislim da će biti "kompletniji" od Čifsa.

Smita malo bije glas da je "ziheraš", tim pre bih voleo da ih rasturi.

zbog Endija Rida

Simpatičan čikica, za razliku od Beličika - dakle SVI ZA ČIFSE!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:08 16.01.2016

Re: Prvi!

dodao bih još i Brendona Maršala:


stefan.hauzer stefan.hauzer 14:14 16.01.2016

Re: Prvi!

dakle SVI ZA ČIFSE!

sad će ona ekipa što navija za Patriote:)


Da, Smit retko rizikuje, a trebao bi više: jer ko reskira, taj profitira! Protiv Hjustona je imao onaj jedan pas u dubinu, kada je nedostajalo malo i bilo mi je neobično što posle nije više išao na te pasove, jer može!
+ verujem da su takvi pasovi nešto, što protivnik ne računa u pripremi utakmice i to bi mogao da bude faktor iznenađenja za Patriote (ako je mogao Ilaja, može i naš Aleksa:)
Atomski mrav Atomski mrav 15:37 16.01.2016

Re: Prvi!

Ludačko hvatanje za tačdaun

Možda nedostatak Antonia Brauna i neće biti toliko primećen jer su i ostali hvatači Pitsburga kvalitetni i raspoloženi za igru, ali povreda Big Bena će svakako ograničiti njegove mogućnosti bacanja, posebno dugih pasova...

idiotski poraz Sinsinatija, ono se ne može opisati, 0:15 dođu do 16:15 i sve što je trebalo da rade je da ne rade ništa, oni bace intersepšn iz čistog mira i onda opet one kazne...

Nije im suđeno da prođu prvo kolo plej ofa... ko ih šiša, sami su krivi, to im je karma za onog dileju od Burfikta.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:51 16.01.2016

Re: Prvi!

Nije im suđeno da prođu prvo kolo plej ofa... ko ih šiša, sami su krivi, to im je karma za onog dileju od Burfikta.

Meni je bedak zbog Marvina Luisa, ali u neku ruku mi drago zbog dileja koje imaju u odbrani. No, ni Stilersi nisu daleko od naivne ekipe; kod njih su najveće dileje treneri
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:55 16.01.2016

Re: Prvi!

jer su i ostali hvatači Pitsburga kvalitetni i raspoloženi za igru

Da, Brajant je supertalentovan i super mi bilo ono, kada ga je Big Ben isprozivao da je malo dete i da treba da odraste i on izvede ono hvatanje guzicom, sjajno!

+ ali da je ovaj tim preživeo povredu Laveona Bela, za koga mislim da je najtalentovaniji trkač u NFL-u, a zatim i povredu revitalizovanog Deanđela Vilijamsa i da im neki anonimusi, razmontiraju onako dobru odbranu protiv trčanja, kakvu imaju Bengalsi.. Tomlin je takav Džekil i Hajd, ne umem drugačija da ga opišem. Fenomenalan trener, nije imao lošu sezonu, ali je luuud.
niccolo niccolo 15:57 16.01.2016

Re: Prvi!

a ujedno imam i više ljudi da podjebavam ako izgube

Da se ne lažemo, ovo je presudno...

Nego, nisam hteo o tome, ja samo da pozdravim Stefov blog
Atomski mrav Atomski mrav 16:37 16.01.2016

Re: Prvi!

No, ni Stilersi nisu daleko od naivne ekipe; kod njih su najveće dileje treneri

Da, jednom pomoćnom treneru je suđena kazna zbog nepotrebne grubosti ili nesportskog ponašanja, ne sećam se tačno a drugi (Teri Porter) je na neki način isprovocirao drugu kaznu za nesportsko ponašanje na kraju meča što je uz Burfiktovu kaznu pomerilo napad Pitsburga za 30 jardi i omogućilo im lagan pokušaj za field goal...

A i što kažeš - sam Tomlin je lud k'o struja.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:49 16.01.2016

Re: Prvi!

Nego, nisam hteo o tome, ja samo da pozdravim Stefov blog



stefan.hauzer stefan.hauzer 17:50 16.01.2016

Re: Prvi!

zbog nepotrebne grubosti ili nesportskog ponašanja, ne sećam se tačno

povukao je jednog od kornera Bengalsa za kosu; dredovi ispali ispod kacige i on tekl na njih:)
petargli petargli 17:58 16.01.2016

Re: Prvi!

sad će ona ekipa što navija za Patriote:)

Yep! :)
Atomski mrav Atomski mrav 18:32 16.01.2016

Re: Prvi!

povukao je jednog od kornera Bengalsa za kosu; dredovi ispali ispod kacige i on tekl na njih:)

Znam šta je uradio i Pitsburg je kažnjen sa 15 jardi ali sam zaboravio da li je glavni sudija rekao da je u pitanju unnecessary roughness ili unsportmanslike conduct (mislim da je ovo drugo). Inače se povlačenje igrača za kosu od strane drugog igrača u toku akcije ne sankcioniše prekršajem.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:53 16.01.2016

Re: Prvi!

Znam, uvek zaboravim da si ti najveći fan Steelersa kojeg poznajem, makar i virtuelno
Atomski mrav Atomski mrav 20:27 16.01.2016

Re: Prvi!

emsiemsi emsiemsi 09:27 17.01.2016

Re: Prvi!

Atomski mrav
Uglavnom spazim Stefov NFL tekst nakon 100+ komentara...

Da vidimo šta nam se sprema...

New England - Kansas City
KC deluje jače i spremije od NE ali NE je domaćin i siguran sam da će Beličik opet da smisli neki trik (možda će opet pokušate da "razvuče" pravila na neki način) tako da će KC morati da ponovi partiju iz prethodne utakmice i još da očekuju neočekivano da bi pobedili.

Arizona - Green Bay
Američki fudbal je timska igra tako da ne verujem da Aron Rodžers može sam da pobedi Arizonu. Šteta, obožavam da gledam kako igra.

Carolina - Seattle
Sreća je potrošna stvar, Vilson i družina su na kraju pukom srećom prošli Minesotu tako da verujem da će Supermen i domaći teren ipak biti presudni u ovoj utakmici.

Denver - Pittsburgh
Šanse za pobedu Pitsburga su male. Em se igra na Mile High stadionu, em Antonio Braun ne igra (onog Burfikta treba suspendovati, lik je klasična dileja), em na raning beku igraju treća i četvrta opcija, em je Big Ben povređen. Ona pobeda od pre nekoliko nedelja je bila čudesna ali tad je u suštini Denver pobedio sam sebe, odbrana koja je briljirala tada u prvom poluvremenu kao da nije postojala na terenu u drugom - ne verujem da će im se tako nešto ponoviti. I bez najnovijih povreda Big Bena i Brauna igra Stilersa je bila šantava nakon te utakmice sa Denverom ali su oni ipak jedan od onih timova koji se ne smeju nikad otpisati....

Баш глуп спорт.
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:43 17.01.2016

Re: Prvi!

Баш глуп спорт.

Saglasan!
petargli petargli 15:37 17.01.2016

Re: Prvi!

stefan.hauzer
Баш глуп спорт.

Saglasan!

Usput: Nasi smo!
svarog svarog 16:30 17.01.2016

Re: Prvi!

petargli
stefan.hauzer
Баш глуп спорт.

Saglasan!

Usput: Nasi smo!


Al vas je emsi istrenirao
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:15 16.01.2016

yeeeeeeee!!!!!!!!

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:50 16.01.2016

Re: yeeeeeeee!!!!!!!!

Ovaj sport mi se dopada, jer je pokriveno tačno ono što treba - lice




ovaj gif mi nikad neće dosaditi!
NNN NNN 15:03 16.01.2016

Re: yeeeeeeee!!!!!!!!

yeeeeeeee!!!!!!!!

Lingerie Football League

Neopravdano potcenjen sport, ribe se baš lepo krljaju,
a mnogi to ne doživljavaju dovoljno ozbiljno, jer su oskudno odevene,
šta sve ljudima neće da smeta, ej!
niccolo niccolo 15:58 16.01.2016

Re: yeeeeeeee!!!!!!!!

Neopravdano potcenjen sport, ribe se baš lepo krljaju,
a mnogi to ne doživljavaju dovoljno ozbiljno, jer su oskudno odevene,
šta sve ljudima neće da smeta, ej!

Ma zatucani...
marco_de.manccini marco_de.manccini 15:02 16.01.2016

Wilson bar uplati listić

ali postoji i taj faktor sreće – a on je izgleda uvek najbitniji kada je Rasel Vilson u pitanju

Ako se pogleda dobro momenat koji je rešio utakmicu (izuzimajući promašen "slobodan udarac" ) u meču Seattle - Minnesota, a to je momentat kada lopta proleti pored Wilsonove glave i ode desetak metara iza njega, može se primetiti da se Wilson ne oslanja baš skroz na sreću već, umesto da samo skoči i pokrije loptu, on uklizava na kolenima i okreće se oko lopte, tako da je u trenutku kada uzima loptu već skoro okrenut prema golu. E, tu je Wilson uplatio svoj listić, pa i više od toga, sada može da se desi svašta, jer je sve u haosu, ukljućujući i protivničku odbranu, on već ima loptu ali i već vidi s koje strane lete prema njemu, odbrana je razvučena, rupa koliko voliš, i on lagano izbegava udesno, ...

Evo, tu negde na 3:20

NNN NNN 15:14 16.01.2016

Re: Wilson bar uplati listić

gotovo da je delovalo kao dobro uigrana akcija
Atomski mrav Atomski mrav 15:33 16.01.2016

Re: Wilson bar uplati listić

Mačka sa devet života.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:47 16.01.2016

Re: Wilson bar uplati listić

bre, Mancini, taj faktor sreće kod Rasela Vilsona je više to što ga je usralo da igra u Sijetlu. Mislim, on je dobar kvoterbek, daleko od toga da je loš, ali njegova odbrana je u stanju da istrpi i njegov očajan dan i da ga sačeka u nekoj ovakvoj akciji kada se sklope zvezde i Tejlor Loket ostane sam na sredini terena kao duh.

+ ima na 1:38 kada Rasel Vilson baca čist intersepšn, a Dag Boldvin se pretvara u Rendija Mosa i izvodi ono magično hvatanje jednom rukom:)

++ da mi je neko pričao, kako će Dag Boldvin da bude ovako pouzdan hvatač i da će on i Rasel Vilson predstavljati najproduktivniji tandem u ligi, ne bih mu veraovao.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:59 16.01.2016

LA Rams

LA ponovo ima tim! Remsi su novi-stari stanovnici Los Anđelesa i biće zanimljivo, ledati utakmice sa Koloseuma, dok se ne napravi onaj šoping mol u Inglvudu. Verujem da će Brus Vilis sad snimiti nastavak filma; the Last Boy Scout :)


+ ovaj film sam zapamtio po pojavljivanju Hali Beri!
docsumann docsumann 16:31 16.01.2016

ajde


ostavite termine utakmica, možda uspjem koju i da odgledam.

inače ovo je prva sezona otkad kao pratim a da nisam ni jednu kompletnu tekmu odgledao
NNN NNN 17:20 16.01.2016

Re: ajde

večeras

22:35 NEP - KSC
02:15 AC - GBP

Sutra uveče

19:05 CP - SS
22:40 DB - PS

I sve će da prenosi Sport klub (ne znam šta imaš od kablovskih)

docsumann docsumann 17:25 16.01.2016

Re: ajde

I sve će da prenosi Sport klub (ne znam šta imaš od kablovskih)


ima li šta na nekoj od arena?
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:40 16.01.2016

Re: ajde

ima li šta na nekoj od arena?

, tebra, baš ne pratiš! Sport Klub je od ove sezone kupio TV prava.
Ali ako si noćna 'tica, nemoj da te mrzi i nađi neki stream
pošto je deul Karolina - Sijetl, baš ono što ti voliš.
Dva polivalentna qb-a i granitne odbrane!
NNN NNN 17:42 16.01.2016

Re: ajde

ili skini ujutru sa torenta i uživaj bez pauza, reklama, komentatora...
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:52 16.01.2016

Re: ajde

bez pauza, reklama

ja sam se navukao na onaj RedZone. Našao sam solidan stream, a šiba od 19h non-stop i to bez reklama, prebacuju sa sa utakmice na utakmicu, nijednu kritičnu situaciju ne propustiš; jedino što mi Skot Hansen ide na tuki, ali to je zato što mu zavidim na poslu koji obavlja:)

edit; to dok traje sezona, a kad je plejof - u stanju sam svašta da trpim!
docsumann docsumann 19:05 16.01.2016

Re: ajde

stefan.hauzer
ima li šta na nekoj od arena?

Ali ako si noćna 'tica, nemoj da te mrzi i nađi neki stream
pošto je deul Karolina - Sijetl, baš ono što ti voliš.
Dva polivalentna qb-a i granitne odbrane!


paa, pratio sam pomalo po sajtovima, gledao hajlajtse, analize, statistiku.
Njutn je izgleda najzad u potpunosti valorizovao svoje fizikalije, ali i sazrio kao organizator.

koliko sam ufatio u prolazu oborio je rekord istračanih TD-ova za qb-a, i to za mnogo sezona manje od dosadašnjeg rekordera.

stefan.hauzer stefan.hauzer 21:55 16.01.2016

Re: ajde

Njutn je izgleda najzad u potpunosti valorizovao svoje fizikalije, ali i sazrio kao organizator.

Da, meni se činilo da nikad od njega odličnog qb-a; ova sezona je u potpunosti iznenađenje za mene, što se tiče njegove igre. Nisam znao da ima to u sebi, da bude vođa pobedničkog tima. Jeste da je ovo Karolini treći uzastopni plejof, ali odbrana je bila ta koja ih je prethodnih sezona vodila u doigravanje, ovaj put je to bio Kem Supermen.
petargli petargli 18:23 16.01.2016

niko nije pitao, :), ali ...

evo moje prognoze:

KC - NE, ako uspeju da zaustave igru trcanjem (tj. ako je Hightower zdrav, sto verovatno nije tacno) i neutralisu Kelce-a, NE moze da pobedi i bez Edelman-a i Gronk-a, zato mala prednost za pobedu NE. P.S. Izgleda da NE mora nesto da menja u trenerskom kadru, tj. ono sto ce da "ubije" NE nije "starost" Brady-a vec Belichick-a, , i zamor materijala kod ofanzivnog i defanzivnog koordinatora.

GB - ARI, ARI je superfavorit, i dominira u svim aspektima igre u odnosu na GB. A-Rod je imao svoj dan u WAS, najvise zgog ocajne igre WAS u odbrani, tj. odsustvu svakog pritiska na njega.

SEA - CAR, CAR pobedjuje. Dve stvari su presudne, naterati Wilson-a da pravi ucestale greske uz eliminaciju Baldwin-a, i drzati loptu u svom posedu trcanjem Stewart-a (koji se vratio posle povrede). Mislim, ako su Rams-i uspeli da pociste SEA ove sezone, ne znam da li postoji neki drugi tim u ligi koji moze da pokaze svoju dominaciju u odnosu na Seahawks-e.

PIT - DEN, PIT (ne mogu da podnesem DEN!, :)). Ako se Ben oporavio, onda povreda Brown-a i nije toliko presudna, jer Bryant je tu, ziv i zdrav. Iako je odbrana Denvera super, oni igraju toliko na ivici da mogu da naprave dosta faulova. Takodje, Steelers-i ove godine imaju mnogo dobru igru trcanjem, da je u principu nebitno ko trci, samo da cuva loptu, i 'ladno moze da osvoji 4-5 jardi po nosenju. I da, ako Peyton pocne utakmicu, a najverovatnije hoce, to je samo plus za Steelers-e. Zaboravih da spomenem Shazier-a koji moze da bude kljucan za pobedu Pittsburg-a.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:51 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...



KC - NE, ako uspeju da zaustave igru trcanjem

Da, rekao bih da je Aleks Smit apsolutno najbitniji igrač za pobedu Kanzasa, tj. njegove brze noge. Ali kako su samo iščupali ove Westa i Warea; likovi su odlični. Naravno, i Belčik uvek uspe da ispod radara uhvati nekog trkača. Stiven Džekson se činilo da je umro, a on živ i trči odlično!

petargli petargli 19:18 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...

Da, rekao bih da je Aleks Smit apsolutno najbitniji igrač za pobedu Kanzasa, tj. njegove brze noge. Ali kako su samo iščupali ove Westa i Warea; likovi su odlični. Naravno, i Belčik uvek uspe da ispod radara uhvati nekog trkača. Stiven Džekson se činilo da je umro, a on živ i trči odlično!

LB bi tu trebalo da obave kljucnu ulogu, a bice vraski tesko, jer svi vuku neku vrstu povrede ... Hightower je kljucan da zaustavi Westa i Warea, Mayo je tu da pripomogne i izvrsi potrebne korekcije, dok Collins (i donekle Ninkovich) su tu da jure Aleksa, sprece Kalce-a i screen pasove.

Bez (iskusnog, inteligentnog) QB da prepozna odbranbenu formaciju, stabilne i "pogoleme" OL sa TE koji su voljni da pripomognu kada zatreba efektivna igra trcanjem je nemoguca ako nemas nekog natprosecnog running back-a. Ako imas ovu kombinaciju od tri, moz' da stavis bilo kojeg running backa i imaces potrebnih 4 do 5 jardi po nosenju. Ove godine, od playoff timova, izgleda da Pittsburg, Kansas i donekle Denver (uporedi samo igru trcanjem sa Pejtonom i bez Pejtona) prednjace u tome ...

Stiven je tu da istrci izmedju 3 do 5 jarda po nosenju, da pomogne Tomu u kratkim pasovima od 5 do 7 jardi, jer jedino na taj nacin mogu da premoste ocajnu OL Patriots-a ...
Atomski mrav Atomski mrav 20:26 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...

Ako je neko sposoban da (figurativno rečeno) iz ničega napravi nešto, onda je to Bil Beličik. Zato se New England nikad ne sme otpisati.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:31 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...

Ја ћу, лепо, у сваком мечу, сигурица, да прогнозирам баш онако како не волим да испадне. Тако ћу да се обрадујем без обзира шта испаде -- или победи онај који сам рекао да ће победити или онај који сам хтео.

Дакле, победиће Њу Ингланд, Аризона, Питсбург, и Сиатл.

Мада, није ми криво ни да стварно победи Аризона, ту ми је скоро пата-пата.

Сад, мало озбиљније, ако стварно прогнозирам, победиће Канзас, Аризона, Денвер, и Каролина.

Најмање шансе има Питсбург, они су се провукли и у плеј оф (Џетс-кикс), па затим (Синсина-кикс) и у следеће коло, не верујем да ће се провући и у финале конференције.

petargli petargli 20:35 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...

Ја ћу, лепо, у сваком мечу, сигурица, да прогнозирам баш онако како не волим да испадне.

:)

Најмање шансе има Питсбург, они су се провукли и у плеј оф (Џетс-кикс), па затим (Синсина-кикс) и у следеће коло, не верујем да ће се провући и у финале конференције.

Kako ih "poteralo" mozda bude i Denver-kiks ... :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:51 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...

Брон-кикс.
Atomski mrav Atomski mrav 20:57 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...

Kako ih "poteralo" mozda bude i Denver-kiks ... :)

Iz tvojih usta u Božije uši, ali kao što rekoh za Vilsona i Sijetl - sreća ne može večno da traje. Stoga mi je strepnja jača od nade.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:58 16.01.2016

Re: niko nije pitao, :), ali ...

još lapo sata, ja sam prognozirao prolazak Kanzasa; ali Marko zna da sam najlošiji prognozer u društvu:)
svarog svarog 21:59 16.01.2016

Da se i

ja zapljunem.

Za NE nisam navijao (dobro jesam malo) ni u onom superbolu protiv Remsa, pa neću ni sada. Nadam se da će čifsi dobiti, mada ako ćemo pošteno nisu baš nešto odigrali u napadu protiv hjustona (iako je na kraju bilo razvaljivanje) tako da nisu baš izraziti favoriti, a nisu nikako ako tomica krene sa svojim 2 minute drill.

Navijam za stilerse, ali bez bela, brauna i sa pola bena teško da će dobiti. Deluje mi da bi šansa stilersa moglo biti igranje pejtona, ali sa tako lošim sekondarijem kakav ima pitsburg to može da se pretvori u noćnu moru

arizona bi trebalo da razvali GB, jedino me malo muči onaj baš ubedljiv poraz od sijetla u poslednjem kolu

Karolina-Sijetl, mnogo će zavisiti od linča, ako se stvarno vratio biće pravo finale pre finala. Bez njega teško. Obe ekipe su mi super, tako da ću uživati kako god da bude

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:16 16.01.2016

Re: Da se i

, večeras navijamo za Aleksu! Ovo je ona vrsta hajpa kao kada su Peđa i Vlade bili u Sakramentu. Što bi rekao Čarli: naši smo!



arizona bi trebalo da razvali GB


rekao bih da se oko ovoga svi slažemo, ali ko sme da otpiše A-Roda? Ja ne smem.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:22 16.01.2016

Re: Da se i

Deluje mi da bi šansa stilersa moglo biti igranje pejtona

Pejton igra sigurno, evo potvrdio je Kubijak. Prvi meč posle dva meseca.
svarog svarog 23:02 16.01.2016

Re: Da se i

ali ko sme da otpiše A-Roda


Ja sam izgleda jedini koji ga ne voli posebno. Dakle, ja ću stegnem mošnje i da ga otpišem
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:09 17.01.2016

Re: Da se i

Ja sam izgleda jedini koji ga ne voli posebno. Dakle, ja ću stegnem mošnje i da ga otpišem

Znači, šta si rekao?

Jesu izgubili, ali kakve dve bombe je izbacio za produžetak.
svarog svarog 14:55 17.01.2016

Re: Da se i

Meni je to kasno za live, a nisam stigao da odgledam reprizu danas, samo sam naleteo na OT I neverovatnog fica
NNN NNN 22:42 16.01.2016

NEP - KSC

Svako ko je pomislio da Gronkovski neće digra je naivan ko glasač sns-a
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:47 16.01.2016

Re: NEP - KSC

prokleti Tom Brejdi: 7-0. Savršen drajv i to sve kroz vazduh.
svarog svarog 22:51 16.01.2016

Re: NEP - KSC

verovatno ima negde statistika, ali meni se čini da NE svaki prvi napad na utakmicama završava td-om
NNN NNN 22:58 16.01.2016

Re: NEP - KSC

To Srbendo!
(ko je sad ziheraš? )
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:32 16.01.2016

Re: NEP - KSC

ovaj udarac Amendole je za zatvor! Meni je ovo gore od Burfiktovog starta.
NNN NNN 23:47 16.01.2016

Re: NEP - KSC

Brejdi briljira, Žizelu mu!
Znao sam da je genija za pasove (i u par navrata je bio k'o špricer),
ali ga do sada nisam baš viđeo onako namuđenog na trčanju.
Svaka mu čast.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:50 16.01.2016

Re: NEP - KSC

ovaj udarac Amendole

У колеџ фудбалу би било аутоматско искључење (имају строжа правила него професионалци).
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:56 16.01.2016

Re: NEP - KSC

Svaka mu čast.

Vala baš! Dominira ovim poluvremenom, a još mu Edelman ispustio par sigurnih lopti.


Ali i Smit je krenuo da baca bombe, ne isplati se igrati na sigurno
+ West i Davis
biće ovo zanimljivo drugo poluvreme, sve je otvoreno.
chedimir chedimir 00:26 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Smit je rupa,ako chiefs-i ne urade nehsto iz odbrane ili nekim mnogo snazhnim trchanjem, mogu da pakuju kofere...
ps mislim da je svakom dobronamernom gradjaninu jasno da sudije natezhu za NE i to ne treba podceniti,evo ga fumble !
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:33 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Brejdi je ovo zatvorio!
svarog svarog 00:35 17.01.2016

Re: NEP - KSC

hbg Smit ne može ništa kad uđe u red zonu
Atomski mrav Atomski mrav 00:43 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Dobiće NE ovo na iskustvo...
chedimir chedimir 00:50 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Atomski mrav
Dobiće NE ovo na iskustvo...

bash iskustvo ima veze kad se QB otme iz ruku protivnicke odbrane i 'itne loptu
za 30 yards gain,ovo je bilo kao Vilsonovo "prosvetljenje" protiv Minesote koje je Marco gore postavio...postaje zanimljivo
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:05 17.01.2016

Re: NEP - KSC

odbrana Kanzasa bi mogla da se pojavi večeras... nije fer što su ostali kod kuće.
Atomski mrav Atomski mrav 01:24 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Što se odbrana NE ovoliko raduje što su sudije potvrdile presečen pas? Bio je 4. daun, u slučaju nekompletnog pasa bi krenuli u napad sa protivničke polovine a ovako će krenuti na 20 - 30 jardi od svoje gol linije...
chedimir chedimir 01:27 17.01.2016

Re: NEP - KSC

incomplete pass shto rekao komentator "chak i kada gube oni dobijaju !"
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:27 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Ех, кад сам, заслепљен низом од 11 победа, помислио (пожелео?) да можда Канзас и може да победи, заборавио сам две ствари: (1) ниједан од последњих 8 противника у том низу није вредан помена и (2) исти овај тим има и низ од 5 узастопних пораза.

Добро, има и трећа ствар, али њега не желим да помињем.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:50 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Добро, има и трећа ствар, али њега не желим да помињем.


Rikošet?



Kanzas, iako dobar tim, su ipak amateri u poređenju s Patriotama.
chedimir chedimir 01:50 17.01.2016

Re: NEP - KSC

ovi chiefs-i imaju sve vreme sveta,time management im je fenomenalan,jedino zaboravljaju da gube 2 td
chedimir chedimir 01:51 17.01.2016

Re: NEP - KSC

stefan.hauzer
Добро, има и трећа ствар, али њега не желим да помињем.


rikošet?

tzv edelmanov rikoshet
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:54 17.01.2016

Re: NEP - KSC

ovi chiefs-i imaju sve vreme sveta

Aleksa zove huddle!
petargli petargli 01:54 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Yep, they did it again! :)

prastajte ljudi, ako ikako mozete - nisam mogao da odolim ... :)
marco_de.manccini marco_de.manccini 01:55 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Aleksa zove huddle!

Da, priceless!
NNN NNN 01:58 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Brilijantni Brejdi (+ Gronkvski) i dva fambla su rešila meč.

Kažem ja da je NE favorit
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:59 17.01.2016

Re: NEP - KSC

petargli
Yep, they did it again! :)

prastajte ljudi, ako ikako mozete - nisam mogao da odolim ... :)

obavestio moderatora
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:04 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Kažem ja da je NE favorit


Nisam očekivao da će odbrana Kanzasa ostati u Hjustonu
chedimir chedimir 02:06 17.01.2016

Re: NEP - KSC

el ima neke shanse da se petargli banuje sa ovoga bloga ? Docs intervenishi
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:11 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Dobar je čovek, iako navija za ovog selju:)



petargli petargli 02:11 17.01.2016

Re: NEP - KSC

el ima neke shanse da se petargli banuje sa ovoga bloga ?

... ih, kak'i ste ljudi to, a ja se lepo "izvinuo" ... :)

NASI SMO! :)

inace, to bi bila diskriminacija, prvo, sto sam, izgleda, jedini ovde koji navija za NE, a ako je zbog britni, ne mogu, ima ONO nesto u njoj ... , tj. nije razlog da se banujem zbog toga
petargli petargli 02:13 17.01.2016

Re: NEP - KSC

Dobar je čovek, iako navija za ovog selju:)

ahahahahaha

p.s. jes' bio naprzen veceras, nije lako zizel! :)
chedimir chedimir 02:18 17.01.2016

Re: NEP - KSC

dobar čovek i navijač NEP je što bi se reklo srbski, oxymoron btw počinje tekma u Arizoni ...
petargli petargli 02:48 17.01.2016

Re: NEP - KSC

marco_de.manccini
Aleksa zove huddle!

Da, priceless!

kukavac se pogubio na kraju ...
stefan.hauzer stefan.hauzer 02:25 17.01.2016

ARK - GBP

što volim ove eksperimente u odbrani Brusa Erijona:)
petargli petargli 02:47 17.01.2016

Re: ARK - GBP

stefan.hauzer
što volim ove eksperimente u odbrani Brusa Erijona:)

izgleda da bar odbrana grin beja funkcionise, iako su dozvolili 7 poena za sada ...
kljucno ce da bude da li mogu da uspostave igru trcanja, sto bi otvorilo prostor za pasove a-roda ...
chedimir chedimir 03:10 17.01.2016

Re: ARK - GBP

petargli
stefan.hauzer
što volim ove eksperimente u odbrani Brusa Erijona:)

izgleda da bar odbrana grin beja funkcionise, iako su dozvolili 7 poena za sada ...
kljucno ce da bude da li mogu da uspostave igru trcanja, sto bi otvorilo prostor za pasove a-roda ...

koje pasove?nije to Brady pa da i rikošet završi u tvojim rukama,ključno je da li je Rodgers dovoljno brz da izbaci pre nego ga ščepaju kardinalsi,a ako lopta padne u ruke nekog GB hvatača eto njima šanse
petargli petargli 03:29 17.01.2016

Re: ARK - GBP

koje pasove?nije to Brady pa da i rikošet završi u tvojim rukama,ključno je da li je Rodgers dovoljno brz da izbaci pre nego ga ščepaju kardinalsi,a ako lopta padne u ruke nekog GB hvatača eto njima šanse

evo ga, reseta koliko moze sad kad je ostao bez koba koji je poceo da izbacuje krv na usta usled povrede grudnog kosa ... tu su u red zoni, cemu je prethodilo, lejsijevo i starkovo trcanje uz skrin pas i hvatanje starka ...

navijam za neku uzbudljivu utakmicu, svakako, da se bar isplati ovo dokonisanje u subotu vece :)
chedimir chedimir 03:37 17.01.2016

Re: ARK - GBP

preporučeno dobar si čovek !
Unfuckable Unfuckable 03:31 17.01.2016

don't ever underestimate...

iskreno saučešće svim ljubiteljima čuda.

Ali, nema toga danas.
Bar ne u Bostonu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:05 17.01.2016

Re: don't ever underestimate...

Evo ti druga, petargli, i ovaj navija za naduvenka što voli nenaduvane lopte.

: )

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana