In memoriam

BOJKOT skotova!

Filip Mladenović RSS / 18.01.2016. u 01:53

VANredni izbori
VANredni izbori
Nerazumni i neshvatljivi potez aktuelnog samodršca da se opet ide na tzv. vanredne parlamentarne izbore još jedan je porazni dokaz da srpska politička klasa NE ZNA i NE UME da vlada. Da nije sposobna da jednu državu na teritoriji Evrope (pre)uredi u pravnu tvorevinu i ekonomski prosperitetno društvo.

Pre svega zato što neće ili ne želi da promeni važeći izborni zakon, koji forsira partokratiju umesto demokratije. Sa postojećim, naopakim izbornim zakonom tzv. parlamentarni izbori su još jedna neuspela predstava u nizu, smešnija i farsičnija od one juče na sceni zemunskog „Madlenianuma".

A zatim što nema ni znanja, ni umeća, ni volje da sprovede u delo nekoliko logičnih i produktivnih zakona, koji bi Srbiju izvukli iz višegodišnje recesije i zaustavili sve veći broj ekonomskih emigranata, mladih pre svega.

Tzv. vanredni parlamentarni izbori su zapravo vanredno stanje jednog društva, nemoćnog, poharanog, ubijenog u pojam, da iznedri, da IZABERE političke faktore koji će javni interes staviti iznad privatnog. Koji će više misliti na buduće generacije umesto na buduće izbore. Koji će preporoditi naše društvo umesto da ga gura u blato svakojakih glupirity šou programa.

Srbija se od tzv. izbora do tzv. izbora tetura dok se ono najbolje i najrednije potiskuje, tera, izbacuje, pljuje i degradira. Čak i da se na našoj dosadnoj i korumpiranoj političkoj sceni pojavi neka relevantna društvena snaga, pokret, stranka ili političar formata državnika, bili bi smesta uvaljani u katran i perje žute štampe i PINK medija.

Prisustvujemo jalovoj i nakaradnoj invaziji primitivaca svih fela, budaletina svih kalibara, bataljona neznalica, rulje pokvarenjaka, farmi kameleona, našminkanih kriminalaca, kostimiranih hohštaplera... nemoćni da se na civilizovan način odupremo, a kamoli dignemo protiv!

Srbiji su potrebni pobuna zdravog razuma, trijumf znanja i ustanak dobrote.

A do tada, BOJKOT tzv. izbora i strategija BELIH LISTIĆA!

 

Atačmenti



Komentari (348)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

stefan.hauzer stefan.hauzer 22:19 20.01.2016

Re: Also sprach Maxa



Sjajna replika, s godinama postaje sve bolja:)
freehand freehand 22:21 20.01.2016

Re: Also sprach Maxa

stefan.hauzer


Sjajna replika, s godinama postaje sve bolja:)

Da, ali se krug ljubitelja širi mnogo. Ako se titule ne računaju.
niccolo niccolo 22:34 20.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Neobično je da tvoja misao ne doseže do činjenice da je nešto već preduzeto. Zar ne primećuješ da više ne odlaziš na posao?

Odlično da si to linkovao, ima BKov link na moj blog o kečizi - što me je podsetilo na ono kad je Milićka svaki dan izbacivala po jedan blog...stara dobra vremena
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:58 20.01.2016

Re: Also sprach Maxa

ti doista veruješ u to? u transformaciju?

Ne verujem ja, nego gledam u šta se on pretvorio -- danas je izgovrio panegirik Angeli Merkel, i rekao da je podržava u njenom stavu u vezi s izbeglicama.

Uzgred budi rečeno -- to je ono što bih i ja izgovorio.

Uključite TITL:

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:02 20.01.2016

Re: Also sprach Maxa

stefan.hauzer


Sjajna replika, s godinama postaje sve bolja:)

Духовито.
То је оно кад се човек радује што је сам себи одсекао ону ствар, да му не смета кад хода...

Занимљиво ми је шта сам то био написао пре 3 године:

НаташаБВ
A za to ste krivi, kako sinoc rece, ti i Princi, a i svi mi ostali?


Наравно.

Нисмо учинили довољно да он -- ко год: Цветковић, Дулић, Дачкониколић -- не буде тамо где је био. Морали смо ми, савим конкретно -- princi i ја, да кренемо да се крљамо по том калу од политике. Јер овде на блогу исијавамо и задржавамо право на високи морални став; можда бисмо, стварно, ми били бољи и часнији? Можда би и ти, с нама, лепше променила и покренула неке ствари?

Крстић ти каже исто што и ја: ти верујеш да си боља и моралнија од оних који за твоје дете нису урадили довољно. Па шта чекаш, онда? Крени, ангажуј се... Не оклевај. Хајде!

Не треба, дакле, свако да буде одговоран. Ја се, рецимо, осећам одговорним. Верујем да сам понегде можда могао и умео боље од ових који су ме заступали. (За princija сам сасвим уверен, за Максу такође, они су стручњаци који своје услуге продају светском тржишту; чини ми се да си ти око аутизма такође стручњачки упућена, ту си ти могла да делујеш?) Србији је фалила предузимљива памет и нешто мало часних људи. (Отуда Ђилас онако добро стоји у Београду: делује као да с обе ствари добро стоји...)

Није нама Слоба пао с неба. Ми смо га заслужили.

Мени су ове расправе мало досадне. Сви одричу одговорност, као да Марсовци живе овде. Нема других: ми смо одговорни. Крстић се, барем, подухватио тога кала и по њему пливао. Он је ту, иако у калу, чист. Дакле, мени је ово све помало досадно, то порицање тога какви смо. Такви смо какви смо и зато овако изгледамо. И то видим, одавно, па ми је сад занимљивије да пуштам музику:
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:49 20.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ja, mali čovek, vođen animalnim životnim porivima, želim samo da plešem, a Vi, veliki i umni ljudi, strašno ste mi dosadni - napisao je to i lagano, bez naglih pokreta, se udaljio od kompa. Priča se da je u pozadini išla ova stvarka:



freehand freehand 23:55 20.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ja, mali čovek, vođen animalnim životnim porivima, želim samo da plešem, a Vi, veliki i umni ljudi, strašno ste mi dosadni - napisao je to i lagano, bez naglih pokreta, se udaljio od kompa. Priča se da je u pozadini išla ova stvarka:

Ma to može, posle svega do sada napisanog, da napiše samo blazirani folirant vođen potrebom da se ostane kul dječarac i supersimapatični muzički frik.
stefan.hauzer stefan.hauzer 00:47 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

I sam imam to mišljenje o sebi.
freehand freehand 00:49 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

stefan.hauzer
I sam imam to mišljenje o sebi.

Beztmudi folirant? Ali te zato obožavaju svi golumi i smeagoli, malo li je?
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:14 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Da, upravu si, nije ni to malo.
freehand freehand 10:02 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

stefan.hauzer
Da, upravu si, nije ni to malo.

Nisam u pravu. Preterao sam. Izvini.
viola92 viola92 11:51 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Pretpostavljam da za razliku od tih intelektualaca pod navodnicima i ti i ja o "iditoima" u kontekstu govorimo o idiotima kao pojmu koji je Aristotel koristio za slobodne građane koji ne bi da se bave politikom?


Ako raspravljamo referišući se na Vikipediju onda ok, sve si u pravu. Ako misliš na Aristotelovu Politiku onda ja sigurno ne koristim tu reč kao ti, s obzirom da je Aristotel tu pisao o neophodnosti robova i inferiornosti žena, kao i o tome da osim njih građani ne bi trebalo da budu ni trgovci, radnici ni seljaci i svi ostali koji nisu imali dovoljno dokolice (čitaj bogatstva) da bi se aktivno bavili politikom. Dakle nije da oni "ne bi" nego da im se zabrani. Tako da pozivanje na Aristotela osim što zvuči ubitačno zaista iskrivljuje pravo značenje reči idiot, ali ne branim da se to radi s namerom, uostalom oduvek se političari obrušavaju na "idiote" kad im treba veća izlaznost.
freehand freehand 12:18 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ako raspravljamo referišući se na Vikipediju onda ok, sve si u pravu. Ako misliš na Aristotelovu Politiku onda ja sigurno ne koristim tu reč kao ti, s obzirom da je Aristotel tu pisao o neophodnosti robova i inferiornosti žena, kao i o tome da osim njih građani ne bi trebalo da budu ni trgovci, radnici ni seljaci i svi ostali koji nisu imali dovoljno dokolice (čitaj bogatstva) da bi se aktivno bavili politikom.

U vreme kad sam ja čitao Aristotela nije bilo Vikipedije, a ne razumem baš ovu konstrukciju u kojoj se čestitom Aristotelu umeće da je smatrao kako građani ne treba da budu radnici i seljaci. Kao da si pomešala epohe u toj rečenici, no dobro je sve dok učeno zvuči bez obzira na fejk sadržaj. :)
Tako da pozivanje na Aristotela osim što zvuči ubitačno zaista iskrivljuje pravo značenje reči idiot, ali ne branim da se to radi s namerom, uostalom oduvek se političari obrušavaju na "idiote" kad im treba veća izlaznost.

Dobro, nego da ipak, ovako ubiven i sahranjen tolikom učenošću još dobacim da postoji izraz "idiot u aristotelovskom smislu reči", i da takođe ne počiva na Vikipediji. A sad da pomenem još i izraz "zoon politikon" pa da čekam šta će ovako polemički mrtvog da me snađe.
viola92 viola92 13:38 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

a ne razumem baš ovu konstrukciju u kojoj se čestitom Aristotelu umeće da je smatrao kako građani ne treba da budu radnici i seljaci.


Ne umećem ništa nego si ti čitao baš davno. Evo ti LINK ako si voljan da obnoviš, tamo piše: "the citizens must not lead the life of mechanics or tradesmen, for such a life is ignoble, and inimical to virtue. Neither must they be husbandmen, since leisure is necessary both for the development of virtue and the performance of political duties."

U "aristolevskom smislu" slobodan je svako da koristi, u smislu koji on nađe za ispravno.

Nego ako si mi rekao ovo za učenost, evo sam se postidela. I stvarno sam paljevina, tebi svakako niko ne mora da otvara oči.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 14:30 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

viola92
a ne razumem baš ovu konstrukciju u kojoj se čestitom Aristotelu umeće da je smatrao kako građani ne treba da budu radnici i seljaci.


Ne umećem ništa nego si ti čitao baš davno. Evo ti LINK ako si voljan da obnoviš, tamo piše: "the citizens must not lead the life of mechanics or tradesmen, for such a life is ignoble, and inimical to virtue. Neither must they be husbandmen, since leisure is necessary both for the development of virtue and the performance of political duties."

U "aristolevskom smislu" slobodan je svako da koristi, u smislu koji on nađe za ispravno.

Nego ako si mi rekao ovo za učenost, evo sam se postidela. I stvarno sam paljevina, tebi svakako niko ne mora da otvara oči.


Ako mogu da doprinesem diskusiji...kad sam tvrdio da su tvorci ideje "Belih listića" idoti, nisam uopšte mislio na finese Aristotelovog razumevanja tog pojma...ciljao sam na ono značenje koje ta reč ima na ulicama donjeg Dorćola.
angie01 angie01 15:34 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

...kad sam tvrdio da su tvorci ideje "Belih listića" idoti, nisam uopšte mislio.


!
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:40 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ako su tvorci ideje "Belih lsitića" idioti sa značenjem koje ta reč ima na ulicama donjeg Dorćola, šta su onda oni koji veruju predizbornim sloganima i potom glasaju za stranke-autore tih slogana, sa postojećim nakaradnim izbornim zakonom i sa postojećim NEslobodnim medijima?

viola92 viola92 15:41 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ako mogu da doprinesem diskusiji...kad sam tvrdio da su tvorci ideje "Belih listića" idoti, nisam uopšte mislio na finese Aristotelovog razumevanja tog pojma...ciljao sam na ono značenje koje ta reč ima na ulicama donjeg Dorćola.


Dobro, ti si onda drugo, nego ima onih koji hoće to isto da kažu ali zbog preterane finoće i da navodno kulturnije zavuku, onda kao, u aristotelovskom smislu...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:46 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

viola92
Ako mogu da doprinesem diskusiji...kad sam tvrdio da su tvorci ideje "Belih listića" idoti, nisam uopšte mislio na finese Aristotelovog razumevanja tog pojma...ciljao sam na ono značenje koje ta reč ima na ulicama donjeg Dorćola.


Dobro, ti si onda drugo, nego ima onih koji hoće to isto da kažu ali zbog preterane finoće i da navodno kulturnije zavuku, onda kao, u aristotelovskom smislu...


Ne znam ti ja tog Aristotela, ali ove idiote znam odlično.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:48 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ako su tvorci ideje "Belih lsitića" idioti sa značenjem koje ta reč ima na ulicama donjeg Dorćola, šta su onda oni koji veruju predizbornim sloganima i potom glasaju za stranke-autore tih slogana, sa postojećim nakaradnim izbornim zakonom i sa postojećim NEslobodnim medijima?


Ja mislim da su idioti oni koji govore: "Svi su isti", e sad, ako ti to i dalje ne razumeš, ne znam kako da ti objasnim.
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:02 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Nebojsa Krstic
Ako su tvorci ideje "Belih lsitića" idioti sa značenjem koje ta reč ima na ulicama donjeg Dorćola, šta su onda oni koji veruju predizbornim sloganima i potom glasaju za stranke-autore tih slogana, sa postojećim nakaradnim izbornim zakonom i sa postojećim NEslobodnim medijima?Ja mislim da su idioti oni koji govore: "Svi su isti", e sad, ako ti to i dalje ne razumeš, ne znam kako da ti objasnim.


Nije suština (glavni problem) u izjavi "Svi su isti!", nego u činjenicama da je na snazi loš, traljav, nakaradan... izborni zakon i da su mediji u Srbiji NESLOBODNI.

E, ko je sada idiot? Onaj ko ne pristaje na pomenute činjenice ili onaj ko uprkos tim činjenicama (bez čije PROMENE nema slobodnih izbora i demokratije) odlazi na tzv. biračko mesto i glasa?

hoochie coochie man hoochie coochie man 16:09 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ja mislim da su idioti oni koji govore: "Svi su isti",


Pa čak i kad jesu svi isti to ne treba izgovarati, jer će te Krle smatrati idiotom
To naravno u slučaju da je nekome važno šta Krle smatra.

Robuješ šablonima Krle, a demokratija je prvenstveno sloboda pa tek onda sve ostalo.

Sloboda da se glasa, ne glasa, da se svi smatraju istima, različitima, i da te niko zbog toga ne naziva idiotom.


Ali kad se neko stavi u službu nekom političaru, a na to mi, izvini, liči tvoj angažman, onda od slobode malo šta ostane. Onda taj postaje rob.
Ali ako je to svojevoljno, super.
freehand freehand 16:32 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ne umećem ništa nego si ti čitao baš davno. Evo ti LINK ako si voljan da obnoviš, tamo piše: "the citizens must not lead the life of mechanics or tradesmen, for such a life is ignoble, and inimical to virtue. Neither must they be husbandmen, since leisure is necessary both for the development of virtue and the performance of political duties."

Pretpostavljam da je u meni problem, ali ja ovde nikako ne vidim te lenjinovske "radnike i seljake" koje si pominjala.
Može boldovanje neko?
A inače - ne raspravljamo mi ovde, bar ja ne - o Aristotelovim idealima za koje je i on bio svetan da su neostvarivi, nego o jednom pojmu koji je ostao upamćen i čest u upotrebi u političkim naukama. Jer gde bi nas dovelo kad bismo još i o filozofima kao idealnim nosiocima najviše vlasti počeli da govorimo?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:03 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Nije suština (glavni problem) u izjavi "Svi su isti!", nego u činjenicama da je na snazi loš, traljav, nakaradan... izborni zakon i da su mediji u Srbiji NESLOBODNI.

E, ko je sada idiot? Onaj ko ne pristaje na pomenute činjenice ili onaj ko uprkos tim činjenicama (bez čije PROMENE nema slobodnih izbora i demokratije) odlazi na tzv. biračko mesto i glasa?


Ja mislim da mediji, oni tradicionalni, nisu uopšte neslobodni. To je pod jedan.

Pod dva, Internet je medij, i nije uopšte neslobodan.

Pod tri: uvek može da se pronađe razlog da se ne ide na izbore, ali takva odluka ima svoje posledice i ona UVEK pomaže nekoj od strana.

Ukoiliko osoba ZNA da ta odluka u svojoj suštini nije neutralna, već da ima svoju političku težinu, svoje političke posledice, da ona u stvari znači isto što otići na biralište i zaokružiti jednu stranu (i to onu na koju se ta ista osoba žali i kritikuje je), i ako se uporno folira da to ne zna...to je idiotsko ponašanje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:21 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Pod uslovom da ne primetim Vaše elegantno zaobilaženje lošeg i nakaradnog izbornog zakona, mogu samo da se saglasim da konstatacijom da je internet slobodan.

Na žalost, baši tradicionalni mediji nisu slobodni, i to više zbog ekonomskih pritisaka (dakle indirektno političkih), nego zbog direktnih političkih pritisaka.

A da stvar sa našim medijima bude još tragičnija, barem jedna televizija i barem dva tabloida (TV PINK, "Kurir" i "Informer" su pod direktnim uticajem različitih frakcija tajnih službi.

Odlazak na birališta i davanje legitimacije bilo kojoj stranci u postojećim okolnostima (loš izborni zakon i neslobodni mediji) je više idiotsko ponašanje nego bojkot izbora ili ubacivanje belih listića u glasačke kutije.

A da ne govorim o tome da su tzv. vanredni izbori nepotrebno, čak zločinačko rasipanje naših para! To je tek IDIOTLUK!

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 20:32 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Pod uslovom da ne primetim Vaše elegantno zaobilaženje lošeg i nakaradnog izbornog zakona, mogu samo da se saglasim da konstatacijom da je internet slobodan.

Izborni zakon je i po mom mišljenju loš, ali nije nakaradan, zato što ovakvi modeli izbornog sistema postoje i drugde u svetu.

Ovaj izborni zakon nije donela ova vlast i njih svakako treba argumentovano kritikovati i menjati, ali nikako nisu razlog za bojkot izbora.

Na žalost, baši tradicionalni mediji nisu slobodni, i to više zbog ekonomskih pritisaka (dakle indirektno političkih), nego zbog direktnih političkih pritisaka.

A da stvar sa našim medijima bude još tragičnija, barem jedna televizija i barem dva tabloida (TV PINK, "Kurir" i "Informer" su pod direktnim uticajem različitih frakcija tajnih službi.


mera slobode medija jeste ono kako se ponašaju mediji u vlasništvu države, a ne tablodi. Dakle treba posmatrati kako se ponaša RTS, Politika, Novosti...a koliko znam niko nema ozbiljnije primedbe na njihov račun i Vlast ima češće primedbe na rad tih medija nego opozicija.

Odlazak na birališta i davanje legitimacije bilo kojoj stranci u postojećim okolnostima (loš izborni zakon i neslobodni mediji) je više idiotsko ponašanje nego bojkot izbora ili ubacivanje belih listića u glasačke kutije.


neodlazak na birališta predstavljaju pomoć jednoj od strana u političkoj borbi.

Kada pojedinac svojom privatnom voljom odlući da ne ode da glasa, zbo bolesti, putovanja ili bilo kog drugog razloga (zato što ga mrzi, ne interesuje, "ne bavi se politikom" i sl) to je normalna stvar za svako društvo. Kada intelektualci pokrenu akciju bojkotovanja kao ideološki ili politički gest - to je idiotizam.

A da ne govorim o tome da su tzv. vanredni izbori nepotrebno, čak zločinačko rasipanje naših para! To je tek IDIOTLUK!


To tvrde i mnogi ljubitelji opozicije, što je paradoks jer je nenormalno da opozicija ne želi priliku da smeni vlast za koju misli da nije dobra.
angie01 angie01 21:33 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

ukradeno sa drugog bloga,

Navikli smo da ne verujemo u revoluciju, to jest shvatili smo da revolucija ne postoji, da postoji samo puka zamena društvenih elita. Ljudi su ili popakovali kofere u nekim svojim zrelim godinama, i zauvek otišli iz Srbije, ili su napravili neke svoje intimne emigracije, na neka svoja imanja, u neke svoje profesije, a odlučili su da ih se više ne tiče zemlja u kojoj žive. I onda ovaj polusvet, koji inače vlada našim životima više od dvadeset godina, čas u poziciji, čas u opoziciji, dobije maha, raširi krila. Oni su sada moćniji nego ikada. Ja, kada govorim o nakaradnoj poziciji, ne govorim samo o ovoj strašnoj vlasti koja trenutno upavlja Srbijom. Podjednako ružno mislim i o srpskoj bezidejnoj, lopovskoj korumrpiranoj opoziciji. Ti isti ljudi su do juče bili na vlasti, ti isti ljudi će sutra ponovo doći na vlast. Ali ono što je meni vulgarno jeste što mi već više od dvadeset godina gledamo jedna te ista lica na našoj političkoj sceni, lica koja se kao na nekom provincijskom vašaru, na nekom ringišpilu, vozaju ukrug, dok mi stojimo i gledamo. Mislim da ih sve zajedno treba oterati, samo je pitanje ko će onda doći.

Kokan Mladenovic
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 21:46 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

angie01
ukradeno sa drugog bloga,

Navikli smo da ne verujemo u revoluciju, to jest shvatili smo da revolucija ne postoji, da postoji samo puka zamena društvenih elita. Ljudi su ili popakovali kofere u nekim svojim zrelim godinama, i zauvek otišli iz Srbije, ili su napravili neke svoje intimne emigracije, na neka svoja imanja, u neke svoje profesije, a odlučili su da ih se više ne tiče zemlja u kojoj žive. I onda ovaj polusvet, koji inače vlada našim životima više od dvadeset godina, čas u poziciji, čas u opoziciji, dobije maha, raširi krila. Oni su sada moćniji nego ikada. Ja, kada govorim o nakaradnoj poziciji, ne govorim samo o ovoj strašnoj vlasti koja trenutno upavlja Srbijom. Podjednako ružno mislim i o srpskoj bezidejnoj, lopovskoj korumrpiranoj opoziciji. Ti isti ljudi su do juče bili na vlasti, ti isti ljudi će sutra ponovo doći na vlast. Ali ono što je meni vulgarno jeste što mi već više od dvadeset godina gledamo jedna te ista lica na našoj političkoj sceni, lica koja se kao na nekom provincijskom vašaru, na nekom ringišpilu, vozaju ukrug, dok mi stojimo i gledamo. Mislim da ih sve zajedno treba oterati, samo je pitanje ko će onda doći.

Kokan Mladenovic


Taj lik je bio vlast u Ateljeu 212 sve dok ga glumci nisi izbacili napolje nogom u dupe.
alselone alselone 21:58 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Taj lik je bio vlast u Ateljeu 212 sve dok ga glumci nisi izbacili napolje nogom u dupe.


Njega glumci, vas narod.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 22:26 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

alselone
Taj lik je bio vlast u Ateljeu 212 sve dok ga glumci nisi izbacili napolje nogom u dupe.


Njega glumci, vas narod.


Nas izabrali, nas smenili. Kokana Mladenovića nije niko izabrao, on je postavljen dekretom od strane bivšeg režima Tadićevog...ili u Mladenovićevom slučaju, Đilasovog...sve dok ga glumci nisu isterali iz Ateljea umočenog u katran i perje. Tako da se slobodno može reći da je on bio jedna od bruka prethodnog režima.

Tako da ne vidim šta ga tačno legitimiše da drži pridike i izigrava majku Terezu pravedničku.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:29 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Мислим да је Кокан Младеновић последњи који треба да се цитира у стварима политике. Не због тога што су га глумци збацили, већ што оне судбоносне 2000. године, када смо рушили Miloševića, богами неки залажући за то и властиту кожу, Кокан је мени и друштву на једној прослави објашњавао да он превасходно гледа ко има какав политички програм у вези са позориштем. Уз њега је, тада -- тачније он уз њу -- била доцнија функционерка ДС власти Бранка Прпа, која је објашњавала да на изборе уопште не треба изаћи, да је сам Ђинђић можда чак и гори од Милошевића, а исти, то је већ извесно. Не могу баш тачно да се сетим како га је звала -- "мала гњида", "gad mali", тако нешто, у том смислу.

Кад год неко спомене Прпу или Кокана, ја се сетим те вечери и њихових бесловесних наступа, који су их дисквалификовали за било какво касније озбиљно разматрање њихових речи.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:30 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Prosto je neverovatno da nećete da ukapirate tako proste činjenice o stanju stvari: Gradjanke i gradjani Srbije nemaju šta valjano da izaberu. ŠODER lista, a ne izborna lista.

A i da imaju nešto da izaberu, važeći izborni zakon i stanje u našim medijima ne dopuštaju da u srpski parlament udju poslanici koji će izražavati i zastupati volju birača.

Ako su aktuelnom samodršcu toliko usta puna demokratije, reformi i Evrope, što raspisa nepotrebne izbore, kada je imao komotnu većinu da sve što mu je u ustima
ne pljune, već proguta i svari!?

Zašto ne promeni loš izborni zakon za protekle 4 godine? Zašto za jednu žurnalističku sramotu javno reče nedavno da je dobar čovek i valjan novinar? Zašto za članove novog Upravnog odbora RTS izabra onakve frikove? Zašto, zašto!?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:30 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Tako da ne vidim šta ga tačno legitimiše da drži pridike


A tebe? :)

Čovek je rekao što je rekao, ako je to zanimnjivo zašto o tome ne razgovarati, zašto odmah po onome ko je rekao a ne šta je rečeno?

Ti se posebno ljutiš zbog takvog pristupa kad se o tebi radi, a vidi sad.
angie01 angie01 22:35 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Taj lik je bio vlast u Ateljeu 212 sve dok ga glumci nisi izbacili napolje nogom u dupe.


da, da,...ta verzija bi ti odgovarala s obzirom na stavove koje zastupa,...a istina je, da je on zeleo da konacno uspostavi red u pozoristu koje je potpuno bilo izgubilo nekadasnji sjaj i znacaj, jer su se igrale kojekakve iju poplave i slicne budalastine, zeleo je da napravi moderno profi pozoriste koje ce samo sebe da izdrzava a ne da moljaka za svaku kintu, a to je znacilo da se ukidaju razne privilegije, kao nrp, biti na platnom spisku pozorista a ne igrati predstave, ili jos gore, uopste ne ziveti u zemlji i biti angazovan negde sasvim drugde,....pa se ekipica uplasila za svoje ugodne pozicije na koje je bila navikla i krenula sa klasicnom sikanom na celu sa zadriglom i zapustenom goricom popovic, koja je valjda i pretndevala na to mesto,...i pisala i rezirala iju poplave...

a potpuno ne vezano sa ovaj slucaj- sta drugo zameras u njegovoj izjavi- pa ne potire se istina udbaskim pokusajem degradacije necijeg kredibiliteta,...mislim, kakva je onda razlika izmedju tvojih i izjava jednog vucicevica.
angie01 angie01 22:44 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Кад год неко спомене Прпу или Кокана


pa sad, ti si imao to iskustvo koji si ovde podelio s nama- a ja sasvim suprotno, skoro kao da se radi o razlicitim likovima,...Branku Prpu apsolutno nikada nisam cula da je o Djindjicu govorila a da nije bilo afirmativno,...ako je to uopste bitno za ovo o cemu sada pricamo, ili je opet,...

O Kokanu mislim sve najbolje- retko kvalitetan umetnik, profesionalac, esteta, intelektualac, sa jasnim stavovima i principima iza kojih stoji....i zbog kojih trpi politicke progone.
freehand freehand 22:46 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Branku Prpu apsolutno nikada nisam cula da je o Djindjicu govorila a da nije bilo afirmativno,...ako je to uopste bitno za ovo o cemu sada pricamo, ili je opet,...

Ni Svetlanu Lukić, ni Gorana Markovića, ni Peru Lukovića. Od podneva 12. marta naovamo.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:10 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ama ono što je Kokan Mladenović izjavio i ja bih potpisao. O tome je ovaj blog!

Srbija je srozana na provincijski vašar, gde se godinama vrti jedan te isti ringišpil sa nepromenjenim, korumpiranim i neodgovornim kreaturama. Onima o kojima peva Arsen Dedić u pesmi sa albuma "Ministarstvo straha", sa refrenom: "Oni nikad neće pasti!"
angie01 angie01 23:36 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Tako da ne vidim šta ga tačno legitimiše da drži pridike i izigrava majku Terezu pravedničku.


pa sad izvini- njega legitimise njegov kredibilitet koji nije prodao,


a ti pri tome, prozivajuci njega, iznosis razne poluistine i neistine- sto ti nije prvi put, ( jer njega nisu izbacili glumci, nego je sam podneo ostavku ne zeleci da radi u ansablu koji se protivi njegovoj uredjivackij politici, da ne spominjem da se za vreme njegovog upravljanja postavila i igrala najnagradjivanija predstava u istoriji ivog pozorista,), te u tom smislu ne znam koji bi to tvoj legitimitet bio - koristeci arsine koji si sam postavio- da ovde agitujes i na struju i na baterije sa intonacijom da je tvoja istina iznad svih drugih, jer si je l te upucen i znas vise od ostalih:).

...naravno da je postavljen, kao sto su biii postavljeni i svi drugi upravnici, pa je tvoja intonacija, gde ispada da mu to treba zameriti, samo opet zlurad pokusaj za diskreditacijom,...pri tome, on je profesionalac svetskog formata, za razliku od mnogih drugih koji su bili postavljani.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:37 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Prosto je neverovatno da nećete da ukapirate tako proste činjenice o stanju stvari: Gradjanke i gradjani Srbije nemaju šta valjano da izaberu. ŠODER lista, a ne izborna lista.


Punoletni građani i građanke sami treba da odluče imaju li ili nemaju. Ti treba sam za sebe da odlučiš imaš li ili nemaš. Proglašavati svoj stav o tome vrhunskim mentalnim dostignućem i pravilom koje treba da važi za sve, budalasto je.

Ako su aktuelnom samodršcu toliko usta puna demokratije, reformi i Evrope, što raspisa nepotrebne izbore, kada je imao komotnu većinu da sve što mu je u ustima
ne pljune, već proguta i svari!?


Kako sad samodržac? Pa ne drži se on sam, njega su izabrali građani velikom većinom. A na predstojećim izborima, ti isti građani, ako žele, mogu da ga smene. Sem ako ne poslušaju tupave savete Belih listića i odreknu se svog osnovnog prava - prava glasa.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:42 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

a potpuno ne vezano sa ovaj slucaj- sta drugo zameras u njegovoj izjavi- pa ne potire se istina udbaskim pokusajem degradacije necijeg kredibiliteta,...mislim, kakva je onda razlika izmedju tvojih i izjava jednog vucicevica.


Ako nečiji kredibilitet nije važan, onda ima i odličnih Kristijanovih izjava, o higijenii, o važnosti fiskulture i slično. Što onda on ne može da bude svetao primer?
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 23:43 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Čovek je rekao što je rekao, ako je to zanimnjivo zašto o tome ne razgovarati, zašto odmah po onome ko je rekao a ne šta je rečeno?

Ti se posebno ljutiš zbog takvog pristupa kad se o tebi radi, a vidi sad.


Ne ljutim se ja da se razgovara o meni. Ljutim se kad anonimni tipovi lažu i podmeću stvari o meni, a da pritom svojom anonimnošću štite svoju bulju.

Ali ne verujem da ćeš ovo uspeti da shvatiš.
angie01 angie01 23:51 21.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ako nečiji kredibilitet nije važan, onda ima i odličnih Kristijanovih izjava, o higijenii, o važnosti fiskulture i slično. Što onda on ne može da bude svetao primer?


ovo nije odgovor, nego sibicarenje,...to sto ti uporno tvrdis o njegovom kredibilitetu- nije istina...i potpuno je jasno zasto se upinjes da ga omalovazis, jer je on tacno definisao one koje ti branis, sedeci na tom istom hebenom ringespilu na koji si se slucajno ukrcao pritrcavsi na slobodno mesto uz pomoc prijatelja, kojeg sada pljuckas, jer su neki drugi preuzeli rucku za okretanje, a ti bas ne bi da sisdjes.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:00 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ne ljutim se ja da se razgovara o meni. Ljutim se kad anonimni tipovi lažu i podmeću stvari o meni, a da pritom svojom anonimnošću štite svoju bulju.


Ma da, od juče pišeš ovde, a i ja od juče čitam, pa je moguće da sam pogrešio.

Ali ne verujem da ćeš ovo uspeti da shvatiš.


Loš znak Krle, loš.

Korišćenje izanđalih fraza je loš znak.
Najbolje je, u takvoj situaciji, kad se ništa pametno ne može smisliti, odoleti iskušenju da se neko ponizi.




Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:08 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ako nečiji kredibilitet nije važan, onda ima i odličnih Kristijanovih izjava, o higijenii, o važnosti fiskulture i slično. Što onda on ne može da bude svetao primer?



ovo nije odgovor, nego sibicarenje,


Ako ćemo ovako da razgovaramo, meni većina tvojih komentara liči na nepismeno trabunjanje, no se pravim da ne primećujem.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:13 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ma da, od juče pišeš ovde, a i ja od juče čitam, pa je moguće da sam pogrešio.

Ali ne verujem da ćeš ovo uspeti da shvatiš.


Loš znak Krle, loš.

Korišćenje izanđalih fraza je loš znak.
Najbolje je, u takvoj situaciji, kad se ništa pametno ne može smisliti, odoleti iskušenju da se neko ponizi.


Da bi dva čoveka diskutovali ad personam moraju postojati fer uslovi, znači istovetni uslovi za obojicu. ne može jedan da bude iza vela tajnovitosti i samim tim slobodan da ispaljuje bilo kakve budalaštine, a drugi izloženj sudu javnosti pod imenom i prezimenom.

To je situacija u kojoj uživaju samo bednici i kukavice.

A pošto o ovome razgovaramo 1000. put, a ti i dalje ne razumeš, ne kapiram što se ljutiš.
angie01 angie01 00:16 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

meni većina tvojih komentara liči na nepismeno trabunjanje, no se pravim da ne primećujem.


bilo bi lose da je drugacije, ovako se uklapa u sva tvoja pljuvanja onih koje cenim.


...a sta je drugo do sibicarenje, kada na pitanje da mi navedes iz konkretnog teksta, koji je ovde i kopiran, sta bi tacno zamerio, ti umesto laganog odgovora, jer se valjda tvoje misljenje na necemu zasniva, nadam se ubedljivijem od neistinitih interpretacija, poturas kristijana.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:27 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Nebojsa Krstic
Prosto je neverovatno da nećete da ukapirate tako proste činjenice o stanju stvari: Gradjanke i gradjani Srbije nemaju šta valjano da izaberu. ŠODER lista, a ne izborna lista.


Punoletni građani i građanke sami treba da odluče imaju li ili nemaju. Ti treba sam za sebe da odlučiš imaš li ili nemaš. Proglašavati svoj stav o tome vrhunskim mentalnim dostignućem i pravilom koje treba da važi za sve, budalasto je.

Ako su aktuelnom samodršcu toliko usta puna demokratije, reformi i Evrope, što raspisa nepotrebne izbore, kada je imao komotnu većinu da sve što mu je u ustima
ne pljune, već proguta i svari!?


Kako sad samodržac? Pa ne drži se on sam, njega su izabrali građani velikom većinom. A na predstojećim izborima, ti isti građani, ako žele, mogu da ga smene. Sem ako ne poslušaju tupave savete Belih listića i odreknu se svog osnovnog prava - prava glasa.


I beli listići su pravo glasa. I to pravo glasa koje štiti dostojanstvo vlasnika tog glasa.

Svaki drugi potez je kao u aforizmu:
Ako njima date glas - zanemećete!
A ako nama date glas - ostaćete bez reči!
angie01 angie01 00:33 22.01.2016

Filipe, slusaj vamo!


I beli listići su pravo glasa. I to pravo glasa koje štiti dostojanstvo vlasnika tog glasa.


evo da ti nacrtam,


hoochie coochie man hoochie coochie man 00:35 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Da bi dva čoveka diskutovali ad personam moraju postojati fer uslovi, znači istovetni uslovi za obojicu. ne može jedan da bude iza vela tajnovitosti i samim tim slobodan da ispaljuje bilo kakve budalaštine, a drugi izloženj sudu javnosti pod imenom i prezimenom.


Ako ti to smeta onda se mani interneta, jer tu je, naprosto, tako.
Uzmi ili ostavi.
To što se tiče anonimnosti, ali nije to tema.

Tema je pominjanje detalja iz nečije biografije a da on, taj detalj, ama baš nikakve veze nema sa onim o čemu se zapravo radi.

Da je Mladenović govorio o upravljanju pozorištem možda bi imalo smisla pomenuti ono što ti pominješ.

Ali on govori o političkom stanju stanju u društvu a ti kažeš, on ne zna da upravlja pozorištem.
Kakve to veze jedno sa drugim ima?

Ljutio si se Krle, ljutio si se, kad ti neko na nekoj temi iz čista mira pomene da si ogovarao Vladu Divljana, da si mu krao pesme, da si radio ovo ili ono.
I s pravom si se ljutio, jer to stvarno nema veze sa tvojim političkim stavovima.
A sad ti odjednom, zbog neslaganja sa političkim stavom njegovom nosiocu nalaziš neke, po tebi, mrlje u biografiji koje se toga uopšte ne tiču.

Samo daj da se ne foliramo.

A pošto o ovome razgovaramo 1000. put, a ti i dalje ne razumeš, ne kapiram što se ljutiš.


Gde ti vidiš ljutnju?
Stvarno se ne ljutim.
Da si pokušao da uvrediš, poniziš, jasno je.
I tu ne vidim problem, to je čest manir ovde.
Samo sam ti rekao da je loš znak to što to pokušavaš da uradiš na dosta ofucan način.

Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:41 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa


I beli listići su pravo glasa. I to pravo glasa koje štiti dostojanstvo vlasnika tog glasa.

Svaki drugi potez je kao u aforizmu:
Ako njima date glas - zanemećete!
A ako nama date glas - ostaćete bez reči!


Evo, na primer, ja ne mislim ništa dobro o, recimo, Zoranu Živkoviću. Ali mislim da je on, takav kakav je, u odnosu na svakog propagatora Belih listića, pravi mudrac...jer on pokušava da u okviru svoji sposobnosti, nešto promeni. A vi u okviru svojih sposobnosti onemogućavate bilo kakvu promenu, uživajući u tome što ćete i nadalje moći da pišete te aforizme na novou drugog razreda osnovne škole.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:53 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Sve to što pominjete je jedno loše pozorište. Prividni paravan za održanje statusa quo.

A kada razgrnete kulise tog bednog teatra, šta vidite: mlade stručnjake koje beže iz Srbije, stanovništvo ubijeno u pojam, loše ekonomske pokazatelje, truli mir baruštine.

Pa je li to Srbija o kojoj smo maštali krajem osamdesetih, kada se rušio Berlinski zid?

Da li je to Srbija koju smo priželjkivali dok smo šetali one zime 1996/97?

I šta se radilo posle 5. oktobra 2000? Hej, prošlo je 15 godina, a mi i dalje zakovani i zasrani likovima iz Slobinog nevremena?

Toliko izbora od 2000. godine, toliko šansi, toliko izbornih lista, toliko ubačenih i važećih glasačkih listića i - NIŠTA!

Pa u čemu je problem? Pa u tome o čemu pišem u blogu i o čemu govori Kokan Mladenović!
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:53 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Tema je pominjanje detalja iz nečije biografije a da on, taj detalj, ama baš nikakve veze nema sa onim o čemu se zapravo radi.

Da je Mladenović govorio o upravljanju pozorištem možda bi imalo smisla pomenuti ono što ti pominješ.

Ali on govori o političkom stanju stanju u društvu a ti kažeš, on ne zna da upravlja pozorištem.
Kakve to veze jedno sa drugim ima?


Evo probaću da ti objasnim.

Upravljanje pozorištem Kokana Mladenovića ima veze sa njegovim visoko-moralno političkim stavovima zato što on u vezi svog upravljanja nije imao konceptualno estetske zamerke, već su mu glumci Ateljea, vrlo respektabilne ličnosti, JAVNO zamerale da je zloupotrebljavao svoju funkciju, da je protežirao svoje predstave, da je maltretirao glumce itd, itd.

Takvo ponašanje diskvalifikuje ga da se predstavlja kao primer moralne vertikale, kao i da prigovara nekom drugom na upravljanju državom jer on nije znao da upravlja pozorištem.

Kažem diskvalifikuje ga, ne zabranjuje mu. A onaj ko ima celu sliku, može sam da donese zaključak o kredibilitetu izgovorenog.

Ako ti to smeta onda se mani interneta, jer tu je, naprosto, tako.
Uzmi ili ostavi.
To što se tiče anonimnosti, ali nije to tema.


Medij je takav da pogoduje huljama i kukavicama, ali ne zahteva da svaki korisnik bude hulja i kukavica pa da o sagovorniku piše gluposti i zlobne budalaštine o kojima nema pojma.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 00:55 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

I šta se radilo posle 5. oktobra 2000? Hej, prošlo je 15 godina, a mi i dalje zakovani i zasrani likovima iz Slobinog nevremena?


Ako se Beli listići budu pitali, ti isti likovi će biti na vlasti još 200 godina.
freehand freehand 00:56 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Pa u čemu je problem? Pa u tome o čemu pišem u blogu i o čemu govori Kokan Mladenović!

Pa problem je što ni ti ni Kokan nećete da se kandidujete da bi se uspostavila ravnoteža ružnog i smešnog u kampanji i na biralištima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:04 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

freehand
Pa u čemu je problem? Pa u tome o čemu pišem u blogu i o čemu govori Kokan Mladenović!

Pa problem je što ni ti ni Kokan nećete da se kandidujete da bi se uspostavila ravnoteža ružnog i smešnog u kampanji i na biralištima.


Ko bre normalan da se kandiduje u zemlji sa ovakvim potplaćenim medijima, izbornim zakonom koji umesto demokratije forsira partokratiju i gde premijer jednu žurnalističko-debeovsku protuvu naziva dobrim čovekom i valjanim novinarem!?

Pa mi još muku mučimo sa biračkim spiskovima. Svako ko se detaljnije bavio hronologijom izbora na svim nivoima, od 1990. do 2014, može najpre da uoči mućke sa biračkim spiskovima!
freehand freehand 01:06 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Filip Mladenović
freehand
Pa u čemu je problem? Pa u tome o čemu pišem u blogu i o čemu govori Kokan Mladenović!

Pa problem je što ni ti ni Kokan nećete da se kandidujete da bi se uspostavila ravnoteža ružnog i smešnog u kampanji i na biralištima.


Ko bre normalan da se kandiduje u zemlji sa ovakvim potplaćenim medijima, izbornim zakonom koji umesto demokratije forsira partokratiju i gde premijer jednu žurnalističko-debeovsku protuvu naziva dobrim čovekom i valjanim novinarem!?

Pa mi još muku mučimo sa biračkim spiskovima. Svako ko se detaljnije bavio hronologijom izbora na svim nivoima, od 1990. do 2014, može najpre da uoči mućke sa biračkim spiskovima!

Pa šta ćemo onda? Opet isto pitanje kao ono 2012, - ako sad ne glasamo za nikog znači li to da će zemljom upravljati niko? Ili šta će se deseiti?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:10 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Kao što smo onog zločinca naterali da prizna rezultate izbora 24. septembra 2000. godine, tako bi sada i ove skotove morali da nateramo da izglasaju novi izborni zakon i da više ne siluju štampane i elektronske medije.

Sve drugo je nastavak agonije. Kako to ne vidite!?
freehand freehand 01:11 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Filip Mladenović
Kao što smo onog zločinca naterali da prizna rezultate izbora 24. septembra 2000. godine, tako bi sada i ove skotove morali da nateramo da izglasaju novi izborni zakon i da više ne siluju štampane i elektronske medije.

Sve drugo je nastavak agonije. Kako to ne vidite!?

Beli listići naterali skota da prizna izbore?
Da nisi ti tu nešto pobrkao?
angie01 angie01 01:20 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Upravljanje pozorištem Kokana Mladenovića ima veze sa njegovim visoko-moralno političkim stavovima zato što on u vezi svog upravljanja nije imao konceptualno estetske zamerke, već su mu glumci Ateljea, vrlo respektabilne ličnosti, JAVNO zamerale da je zloupotrebljavao svoju funkciju, da je protežirao svoje predstave, da je maltretirao glumce itd, itd.

Takvo ponašanje diskvalifikuje ga da se predstavlja kao primer moralne vertikale, kao i da prigovara nekom drugom na upravljanju državom jer on nije znao da upravlja pozorištem.

Kažem diskvalifikuje ga, ne zabranjuje mu. A onaj ko ima celu sliku, može sam da donese zaključak o kredibilitetu izgovorenog.


malo se informisi, ako ovo ne radis namerno, jer iznosis neistine.

Glumci su odbijali uloge, sto znaci da je morao da angazuje druge i didatno da ih placa, na spisku kao redovni clanovi- znaci na platnom spisku, su se nalazila imena glumaca koji niti su igrali u predstavama, niti radili bilo sta u pozoristu, a neki od njih nisu ni ziveli u zemlji,...pri tome, Kokan je zeleo da napravi moderan teatar, koji ce sam sebe da izdrzava, da pokrene ucmalost i prekine sa budalastinama, sto glumcima naviklim na sve to nije odgovaralo- kao i u svakom drugom preduzecu- nisu glumci imuni na to.

elem,koliko je Kokan bio los upravnik govori sledeci pasus,

Posle glumačkih izjava protiv Mladenovića, 48 zaposlenih u pozorištu se obratilo pismom Skupštini grada, koje je protumačeno kao podrška Mladenoviću, iako potpisnici nisu želeli da se izjašnjavaju na čijoj su strani, već da argumentima dođu do rešenja neprijatne situacije u pozorištu. Zato su naveli da je u Ateljeu za tri godine odigrano 1590 predstava od kojih 185 na gostovanjima u zemlji i inostranstvu, da su autori i glumci dobili 77 nagrada, da broj izvedenih predstava raste iz godine u godinu (506 – 523 – 561), broj gledalaca takođe (94.751 – 103.667 – 104.805 samo do 31. maja), kao i prihod sa blagajne, što je gotovo nezamislivo u današnje vreme (32.378.995,00 – 39.338.138,00 – 36.864.214,00 opet do 31. maja), pa je ostvareno 40 odsto sopstvenog prihoda i to u vreme velike ekonomske krize, da produciraju premijere sopstvenim sredstvima...

(Vreme)


a to kako ste vi vodili drzavu- znamo,....toliko o moralnoj vertikali i pravu da se iznese stav o necemu sto nije dobro- za sve gradjane, koji su btw, platili za to.

EDIT- e da i to podmetanje da je sam rezirao predstave, kao pogrdan kontekst,...pa i Mira Trailovic, Muci Draskis.... su rezirali dok su bili upravnici, za vreme Kokanovog upravljanja, najvise je nagradjivana predstava Olivera Frljica, ( vrhunskog reditelja), Otac na sluzbenom putu,...a Frljicevu predstavu o Djindjicu su glumci gledali sa podozrenjem i tu je nastao glavni kurslus.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:37 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

freehand
Filip Mladenović
Kao što smo onog zločinca naterali da prizna rezultate izbora 24. septembra 2000. godine, tako bi sada i ove skotove morali da nateramo da izglasaju novi izborni zakon i da više ne siluju štampane i elektronske medije.

Sve drugo je nastavak agonije. Kako to ne vidite!?

Beli listići naterali skota da prizna izbore?
Da nisi ti tu nešto pobrkao?


Zna se kako se skotovi nateravaju da nešto promene u korist gradjanstva.
Vi ste nešto pobrkali!
angie01 angie01 01:49 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Zna se kako se skotovi nateravaju da nešto promene u korist gradjanstva.


Filipe- informisi se molim te, kako funkcionise glasacki sistem- ja ti nacrtala- ti si opcija pod 2- a ti i dalje pricas nesto sto ne daje zeljeni rezultat.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:03 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

angie01
Zna se kako se skotovi nateravaju da nešto promene u korist gradjanstva.


Filipe- informisi se molim te, kako funkcionise glasacki sistem- ja ti nacrtala- ti si opcija pod 2- a ti i dalje pricas nesto sto ne daje zeljeni rezultat.


Samo da ponovim: Peticije, gradjanski protesti, studentska pobuna, formiranje gradjanskog pokreta, demonstracije, lupanje u 19,30h u šerpe i lonce, gen. štrajk... dok se ne promeni sadašnji naopaki izborni zakon i ne oslobode mediji.

U suprotnom, produžetak agonije uz sve farsičnije predstave, u "Madlenianumu" i van njega.
jkt2010 jkt2010 04:06 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Filip Mladenović
Ako su tvorci ideje "Belih lsitića" idioti sa značenjem koje ta reč ima na ulicama donjeg Dorćola, šta su onda oni koji veruju predizbornim sloganima i potom glasaju za stranke-autore tih slogana, sa postojećim nakaradnim izbornim zakonom i sa postojećim NEslobodnim medijima?



The Waldo Moment
blogovatelj blogovatelj 04:20 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Zna se kako se skotovi nateravaju


Kaže se primoravaju.
blogovatelj blogovatelj 04:28 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Samo da ponovim: Peticije, gradjanski protesti, studentska pobuna, formiranje gradjanskog pokreta, demonstracije, lupanje u 19,30h u šerpe i lonce, gen. štrajk... dok se ne promeni sadašnji naopaki izborni zakon i ne oslobode mediji.


Pa hajde, dokle ćeš više da sviraš q po blogovima, što to ne uradiš? Zato što ne može, bajo. Ovaj na vlasti nije ukrao vlast, zaradio ju je na izborima. To je razlika između njega i Miloševića petog oktobra. On ima većinu na dan izbora i većina ga podržava. Možeš da ga mrziš, možeš da se gicaš, možeš kurčiće da crtaš na svom glasačkom listiću, ali tu činjenicu promeniti nećeš.
Dobro došao u parlamentarnu demokratiju.
Sad ti možeš da nastaviš da sereš i pišeš aforizme i objašnjavaš mi kako za Vučića ne glasa većina naroda i kako nema slobodnih medija, ali da te predupredim... Nema potrebe da elaboriraš, ispašćeš gluplji nego jesi. Jer ne postoji ni jedna jedina, ej, ni jedna jedina, država na svetu koja ima slobodne izbore i gde većina podržava vladara. To što ti misliš da postoji, samo je dokaz više da si bezmozgaš.
freehand freehand 07:55 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Filip Mladenović
freehand
Filip Mladenović
Kao što smo onog zločinca naterali da prizna rezultate izbora 24. septembra 2000. godine, tako bi sada i ove skotove morali da nateramo da izglasaju novi izborni zakon i da više ne siluju štampane i elektronske medije.

Sve drugo je nastavak agonije. Kako to ne vidite!?

Beli listići naterali skota da prizna izbore?
Da nisi ti tu nešto pobrkao?


Zna se kako se skotovi nateravaju da nešto promene u korist gradjanstva.
Vi ste nešto pobrkali!

Koliko se sećam Milošević je prvi put uzmakao posle lokalnih izbora '96, drugi put posle izbora u septembru dvehiljadite. Nije bilo nikakvih belih listića, a bojkot izbora tih devedesetih pokazao se kao najgluplji potez ikad. Naravno, sem belih listića 2012,
milisav68 milisav68 08:24 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

freehand
a bojkot izbora tih devedesetih pokazao se kao najgluplji potez ikad.

Nije, to je bio Đinđićev način da se povuče crta između "nas" i "njih".
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:35 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

.Branku Prpu apsolutno nikada nisam cula da je o Djindjicu govorila a da nije bilo afirmativno,

Хоћеш ли рећи да лажем?
Па имам 30 сведока.
Зар не мислипш да је мало неумесно да доводиш у сумњу моје речи и правиш ме лажовом?

У том трену једино је архитекта Бранко Реџић стао уз мене -- који сам био шокиран таквом политичком глупошћу, блазираношћу и себичлуком -- и почео сам, пристојно, да разјашњавам дубине тог безумља. С Прпом сам се расправљао једно пола сата, после је наступила непријатна тишина.

А Прпа је, наравно, лицемерна.
tadejus tadejus 10:34 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

stefan.hauzer
ja sam ti za apsolutnu anarhiju - gadim se reda...



kehm, kehm.. sve ti vjerujem..
ovo si uvatio minut na kompu u internet kafeu da proširiš ideju a potom se vraćaš nazad u Perućicu, u kojoj živiš od 68-e..
ili imaš tlinest..
nešto od to dvoje
angie01 angie01 10:50 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Зар не мислипш да је мало неумесно да доводиш у сумњу моје речи и правиш ме лажовом?


neumesno je sto ucestvujes u skretanju sa sutine, tako sto dodajes svoje puskice na vec skandalozno izvrtanje stvarnosti tvog druga.

i jos dodajes ove dramaticne reakcije,...mislim vaj?...ja rakoh da JA nisam nikada cula da je zena nesto ruzno govorila o Djindjicu,....ako je to uposte vazno za raspravu o tome, da li Kokan ima pravo da kaze to sto je rekao:)))- skeniravsi nepogresivo nasu stvarnost-...jer je je l te, na nekom dogadjaju stajao pored Prpe koja je nesto izjavila, a on opet bio zainteresovan za programe stranaka vezanih za kulturu,...
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:09 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

milisav68
freehand
a bojkot izbora tih devedesetih pokazao se kao najgluplji potez ikad.

Nije, to je bio Đinđićev način da se povuče crta između "nas" i "njih".


Mislim da je freehand u pravu 100%, taj Đinđićev bojkot izbora, kad su crtale onog magarca i pisali Ija, ija...je jedan od najglupljih političkih poteza opozicije 90-ih...mislim da su to bili savezni izbori i da su zahvaljujući bojkotu Radikali prvi put ubili boga brojem mesta u Skupštini.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 11:13 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

У том трену једино је архитекта Бранко Реџић стао уз мене -- који сам био шокиран таквом политичком глупошћу, блазираношћу и себичлуком -- и почео сам, пристојно, да разјашњавам дубине тог безумља. С Прпом сам се расправљао једно пола сата, после је наступила непријатна тишина.

А Прпа је, наравно, лицемерна.


Naravno da jeste...

U tom smislu treba samo naglasiti...kad se pominju ljudi koji su tih dana govorili veoma loše stvari o Đinđiću...bilo ih je dosta...i mene lično uopšte ne tangiraju oni među njima koji sada ne govore hvalospeve Đinđiću. Hoću da kažem, neki ga nisu voleli tada, ne vole ni sada i - mirna Bačka...Odvratni su oni koji ga danas obožavaju i govore kako su oduvek samo u njemu videli spas Srbije. Na primer Goran Markovič. Na primer Svetlana Lukić.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:22 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

blogovatelj
Samo da ponovim: Peticije, gradjanski protesti, studentska pobuna, formiranje gradjanskog pokreta, demonstracije, lupanje u 19,30h u šerpe i lonce, gen. štrajk... dok se ne promeni sadašnji naopaki izborni zakon i ne oslobode mediji.


Pa hajde, dokle ćeš više da sviraš q po blogovima, što to ne uradiš? Zato što ne može, bajo. Ovaj na vlasti nije ukrao vlast, zaradio ju je na izborima. To je razlika između njega i Miloševića petog oktobra. On ima većinu na dan izbora i većina ga podržava. Možeš da ga mrziš, možeš da se gicaš, možeš kurčiće da crtaš na svom glasačkom listiću, ali tu činjenicu promeniti nećeš.
Dobro došao u parlamentarnu demokratiju.
Sad ti možeš da nastaviš da sereš i pišeš aforizme i objašnjavaš mi kako za Vučića ne glasa većina naroda i kako nema slobodnih medija, ali da te predupredim... Nema potrebe da elaboriraš, ispašćeš gluplji nego jesi. Jer ne postoji ni jedna jedina, ej, ni jedna jedina, država na svetu koja ima slobodne izbore i gde većina podržava vladara. To što ti misliš da postoji, samo je dokaz više da si bezmozgaš.


Kakva bre parlamentarna demokratija sa lošim izbornim zakonom koji forsira partokratiju umesto demokratije i sa neslobodnim medijima!?

Ponavljam: ova država ne može da sredi ni biračke spiskove (na lokalnom i na republičkom nivou), a kamoli da obezbedi ostale garancije fer i slobodnih izbora!

Kada budem znao ko je moj odbornik u skupštini opštine, odbornik u skupštini grada i poslanik u Narodnoj skupštini Republike Srbije, kada u imeniku svog telefona budem imao njihove brojeve telefona, e-mail adrese i termin prijema gradjanki i gradjana, e onda ću moći da kažem da imamo fer i slobodne izbore.

Do tada - BELI LISTIĆI ZA ČIST OBRAZ GRADJANSTVA SRBIJE!
blogovatelj blogovatelj 13:16 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

i sa neslobodnim medijima!?


Ne lupetaj majke ti. Na poslednjim blogovima si gluplji nego inace.
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:40 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa


Kakva bre parlamentarna demokratija sa lošim izbornim zakonom koji forsira partokratiju umesto demokratije i sa neslobodnim medijima!?


Gde na svetu postoji demokratska zemlja bez partija?
Filip Mladenović Filip Mladenović 16:08 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Nebojsa Krstic
Kakva bre parlamentarna demokratija sa lošim izbornim zakonom koji forsira partokratiju umesto demokratije i sa neslobodnim medijima!?Gde na svetu postoji demokratska zemlja bez partija?


DA LI JE OVO MOGUĆE!?

Srpska napredna stranka (SNS) kritikovala je analitičara Đorđa Vukadinovića zbog izjave da predstojeći izbori neće biti slobodni.

Vukadinović je ranije učestvovao na sastanku grupe opozicionih partija posvećenih uslovima pred najavljene parlamentarne izbore. On je ocenio da u Srbiji "u ovom trenutku ne postoje uslovi za fer izbore".

Sastanak je održan u prostorijama Pokreta za preokret i na njemu su učestvovali članovi komisije iz devet stranaka i pokreta. Prethodni sastanak je održan 16. decembra 2015, a kako je danas najavljeno, naredni će biti održan uskoro.
milisav68 milisav68 17:32 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Nebojsa Krstic
.mislim da su to bili savezni izbori i da su zahvaljujući bojkotu Radikali prvi put ubili boga brojem mesta u Skupštini.

Nisu bili savezni, već republički (septembar `97.), i jeste SRS osvojila 82 mandata, ali nije to bio njihov jedini "dobar" rezultat, `92. su osvojili 73 mandata.

Posle su ušli i u vladu (zajedno sa SPO kada je počelo bomabardovanje), i tada je većini postalo očigledno da nisu nikakva opozicija Miloševiću, već samo njegovo strašilo (naročito Šešelj).

Zato su posle bili oduvani sa političke scene, dok DS, DSS i ostali iz DOS-a nisu počeli da brljaju.


Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 18:00 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Gde na svetu postoji demokratska zemlja bez partija?



DA LI JE OVO MOGUĆE!?


Demokratska zemlja bez partija, da li je to moguće?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:25 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

angie01
Зар не мислипш да је мало неумесно да доводиш у сумњу моје речи и правиш ме лажовом?


neumesno je sto ucestvujes u skretanju sa sutine, tako sto dodajes svoje puskice na vec skandalozno izvrtanje stvarnosti tvog druga.

i jos dodajes ove dramaticne reakcije,...mislim vaj?...ja rakoh da JA nisam nikada cula da je zena nesto ruzno govorila o Djindjicu,....ako je to uposte vazno za raspravu o tome, da li Kokan ima pravo da kaze to sto je rekao:)))- skeniravsi nepogresivo nasu stvarnost-...jer je je l te, na nekom dogadjaju stajao pored Prpe koja je nesto izjavila, a on opet bio zainteresovan za programe stranaka vezanih za kulturu,...

Ти, изгледа, не разумеш шта је хоћу да кажем:
1) Кокан је политички глупан.
2) Прпа је лицемерна кучка.

Није био никакав догађај, већ један дечији рођендан неколико дана уочи судбоносних избора на којима је рушен Милошевић полугом Коштуница-Ђинђић. Њих двоје чак ни ту елементарну ствар, из својих себичних разлога, нису хтели да подрже.

Узгред, ја не драмим, само кажем да ти доводиш у сумњу моје речи наводећи како никад ниси чула Прпу да за Ђинђића каже да је "мали гад". (Све сам сигурнији да је то била рекла.) А то да о мени мисле да сам лажов, овакав или онакав -- није ми баш потресно... Више ми смета кад неко с ким се лично знам то мисли, или -- ако не мисли -- зарад својих потреба наводи да људи тако помисле.
freehand freehand 20:38 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

2) Прпа је лицемерна кучка.

Au, Brajoviću...
angie01 angie01 22:34 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Ти, изгледа, не разумеш


Brajovicu, dragi...

je l si ti narocito osetljiv na mene, kada reagujes sa prizvukom drame na moju repliku na tvoju izjavu da je Prpa izgovorila nesto ruzno o Djindjicu- sto si sve sigurniji da je tako- da ja nikada nisam cula nista slicno, dapace, upravo sve suprotno,...i da taj slucaj nema nikakve veze sa onim o cemu pricamo,...ili sta?

ti o Kokanu imas pravo da mislis sta hoces, ja mislim sve najbolje, a jos mi niko nije rekao sta nije tacno u njegovoj izjavi od koje smo poceli.



Више ми смета кад неко с ким се лично знам то мисли, или -- ако не мисли -- зарад својих потреба наводи да људи тако помисле.


na ovo mislim,...wtf??? je l ja ne smem da nikada nisam cula nista slicno i da to napisem- da nisam cula???...gde ja navodim bilo koga na bilo sta- mislim, ima ko navodi:)))...eno ti gomila neistina sa sve zakljuccima koji se nude kao jedina istina, bez obzira sto se time blate neki fini ljudi.

sto se lazi tice, moze i o licemerstvu,...kako ti ne smetaju neistine koje izgovara tvoj drugar, sa sve uvredama kojima casti sve one koji ne misle kao on?
angie01 angie01 22:45 22.01.2016

Re: Also sprach Maxa

e, da...isto si me tako izoptuzivao za neke nepostojece gluposti, usavsi u neku moju raspravu sa nekim drugim, gde je bilo vrlo ocigleno o cemu se radilo, sto si ti ladno preskocio i uporno sa iskazanim bolom u dusi tvrdio svoje- da ja nesto, bla, bla-ruzno svakako,

kao sto si i pre neki dan, na moje najiskrenije i najobicnije misljenje, reagovao da sam ja nesto nisko i bogtepitasta tim recima pokazala i da ja zasigurno znam zasto mi to kazes,...i nekako mi nisi odgovorio da mi to razjasnis, jer niceg sto si ti video u mojim recima nije bilo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:33 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

kako ti ne smetaju neistine koje izgovara tvoj drugar, sa sve uvredama kojima casti sve one koji ne misle kao on?

Нa кога мислиш?
jkt2010 jkt2010 03:02 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Predrag Brajovic
1) Кокан је политички глупан.
2) Прпа је лицемерна кучка.

Није био никакав догађај, већ један дечији рођендан

Hvala ti što si podelio ovo sa nama.

Nego jel ti to tako i kad odeš na pijacu? staneš između tezgi pa iz sve snage, šta ti padne na pamet o poznanicima & prijateljima?

Da razmisliš, ipak, o prednostima anonimnosti?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 07:25 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

jkt2010
Predrag Brajovic
1) Кокан је политички глупан.
2) Прпа је лицемерна кучка.

Није био никакав догађај, већ један дечији рођендан

Hvala ti što si podelio ovo sa nama.

Nego jel ti to tako i kad odeš na pijacu? staneš između tezgi pa iz sve snage, šta ti padne na pamet o poznanicima & prijateljima?

Da razmisliš, ipak, o prednostima anonimnosti?

Izgleda da ovom prilikom imaš problem s elementarnim razumevanjem. Ne pričam ja ovde ono što nisam pričao tamo. Ono je bila javna politička debata. Kako je bila javna za onih 30 prisutnih, tako i za sve vas ovde. Jedno pola sata svi su samo pratili naš "okršaj". A ni Prpa ni Kokan nisu moji prijatelji.
freehand freehand 09:05 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Kako je bila javna za onih 30 prisutnih, tako i za sve vas ovde. Jedno pola sata svi su samo pratili naš "okršaj". A ni Prpa ni Kokan nisu moji prijatelji.

Rekao si Prpi da je kučka? I sa takvim nasupom prostakluka i mizoginije zadržao imidž narikače nad pravima manjina?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:18 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Rekao si Prpi da je kučka? I sa takvim nasupom prostakluka i mizoginije zadržao imidž narikače nad pravima manjina?

Досадан си, истресаш се.
Жао ми је што те жена опет малтретира.
freehand freehand 09:28 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Predrag Brajovic
Rekao si Prpi da je kučka? I sa takvim nasupom prostakluka i mizoginije zadržao imidž narikače nad pravima manjina?

Досадан си, истресаш се.
Жао ми је што те жена опет малтретира.

Brajoviću - moja porodična drama moj je privatni problem.
Pitam za javno izrečenu uvredu nedostojnu kočijaša, kamoli Europljanina i intelektualca istančanog duha i nerva za ljudska prava.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:42 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Žao mi je zbog tvoje porodične drame.
Drž' se.
freehand freehand 10:28 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Predrag Brajovic
Žao mi je zbog tvoje porodične drame.
Drž' se.

Brajoviću, pokušavam da kažem da moja privatnost nikakve veze nema sa blogom, bez obzira što ti voliš abrove i guranje nosa u tuđu intimu.
Za reč "kučka" u javnom prostoru sam pitao, i to upućenu ženi sa kojom nisi imao privatni sukob, koliko sam razumeo.
jkt2010 jkt2010 10:47 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

freehand
Predrag Brajovic
Žao mi je zbog tvoje porodične drame.
Drž' se.

Brajoviću, pokušavam da kažem da moja privatnost nikakve veze nema sa blogom, bez obzira što ti voliš abrove i guranje nosa u tuđu intimu.
Za reč "kučka" u javnom prostoru sam pitao, i to upućenu ženi sa kojom nisi imao privatni sukob, koliko sam razumeo.

Ma kakva privatnost, vidiš da je njemu dečji rođendan "javna politička debata"...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:01 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Vi znate, obojica, šta bih vam sad u 3D rekao, gde da idete. No, pošto je ovo internet, svi moramo barem malo da prikrivamo svoju pravu prirodu, pa tako i ja. Otuda samo jedan smerni -- pozdrav...
urbana_gerila urbana_gerila 12:11 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Predrag Brajovic
1) Кокан је политички глупан.
2) Прпа је лицемерна кучка.


Predrag Brajovic
No, pošto je ovo internet, svi moramo barem malo da prikrivamo svoju pravu prirodu, pa tako i ja.




u stvari si, jer ti viteški kod brajovića ne dozvoljava da damu dodirneš na drugačiji način osim milovanja - polomio svoje umesto prpinih cvidža, a zbog toga što ti taj isti hermetizam brani i dodirivanje nečistih poput kokana - sam sebe išamarao rukavicom sa izvezenim monogramom svog plemićkog reda.


nego, nisam hteo o tome, pišem neki rad o seksualno devijantnim oblicima ponašanja, pa me interesuje da iz prve ruke saznam: šta na tim rođendanima i sličnim događajima visokog rizika fizički osetiš kada pred svima izjaviš, recimo - moj drug nebojša...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:16 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

nego, nisam hteo o tome, pišem neki rad o seksualno devijantnim oblicima ponašanja, pa me interesuje da iz prve ruke saznam: šta na tim rođendanima i sličnim događajima visokog rizika fizički osetiš kada pred svima izjaviš, recimo - moj drug nebojša...

:))))))))

Ako hoćeš, da se upoznamo, pa da te pobliže uvedem u pojedine seksualne devijacije?
angie01 angie01 12:39 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Нa кога мислиш?


znaci- ne smeta ti!...hvala na odgovoru.



freehand freehand 14:02 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Vi znate, obojica, šta bih vam sad u 3D rekao, gde da idete.

Ja mislim da bi ti ćutao i smeškao se u skladu sa svojom pravom prirodom. Ili nešto kao - "DRugari, šta ćete da pijete, ja častim." A možda bi i pevao Marinu, bez da te iko tera.
urbana_gerila urbana_gerila 14:08 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Predrag Brajovic
nego, nisam hteo o tome, pišem neki rad o seksualno devijantnim oblicima ponašanja, pa me interesuje da iz prve ruke saznam: šta na tim rođendanima i sličnim događajima visokog rizika fizički osetiš kada pred svima izjaviš, recimo - moj drug nebojša...

:))))))))

Ako hoćeš. da se upoznamo, pa da te pobliže uvedem u pojedine seksualne devijacije?



mmmmm.
šta predlažeš, a da nije samo teorija?
Milan Novković Milan Novković 14:45 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Pošto je očigledno da ljubav i dalje cveta na blogu, a pre ovoga sam, igrom slučajnog prelistavanja, video negde komentar NŠarskog, a njegovo ime je ID vektora u četvorodimenzialnom prostoru interesovanja sa koordinatama (fizika, književnost, kuvanje, pecanje), pa je tu i Mad Max (IT, filozofija, ...) evo šta se upravo desilo sa ovim komentarom koji pišem, koji, u stvari, nema smisla - ne postoji dok ga neko prvi od vas ne pročita:

- Ne tako davno su "dokazali" Wheeler's delayed choice experiment povrh ne više fotona, nego atoma, valjda, što je značajan korak na putu ka nama blogerima, koji kaže da ovokva ili onakva priroda tako neke čestice nema smisla dok neko ne "pogleda" tu česticu.

- Wittgenstein bi sad tu bio jako strog i rekao da ako baš nijedna priroda nečega nema smisla dok se neko od nas nije dotakao tog nečega po prvi put onda to nešto nije ni postojalo pre doticanja.

- Da bi neki površni amater brzopleto zaključio kako objektivno ni ne postoji....

- .... pre nego što bi, čak pre nego što bi Dekart "potegao" svog Demona, neki multi-disciplinarac utreniran u finoj umetnosti filozofije i nauke o jeziku primetio kako neki pojam ne bi imao smisla, recimo "kuhinja", ako kuhinja ne bi objektivno postojala, tj ne bi postojao čak ni "oblak" raznih subjektivnih koncepata kuhinje pošto relano, tj objektivno postojim samo ja, a svi vi ostali ste privid.

Vrlo prosto, mi smo, ako ne svi a ono većina dovoljna da pobedi na bilo kojim izborima, simulirani!

Dekartov Demon je bio "seljak", u stvari, nego naš neki moderniji kolega geek danas radi pravi posao (i Spinoza je "seljak", slepac, i bolje mu je da brusi ta svoja tamo sočiva i progleda na kraju nego da se petlja u humanities), simulira nas.

Samo to je nebitno, bitno je to da komentari na koje se osvrćemo nisu postojali dok mi nismo rešili da ih pročitamo
Nebojsa Krstic Nebojsa Krstic 15:25 23.01.2016

Re: Also sprach Maxa

Milan Novković
Pošto je očigledno da ljubav i dalje cveta na blogu, a pre ovoga sam, igrom slučajnog prelistavanja, video negde komentar NŠarskog, a njegovo ime je ID vektora u četvorodimenzialnom prostoru interesovanja sa koordinatama (fizika, književnost, kuvanje, pecanje), pa je tu i Mad Max (IT, filozofija, ...) evo šta se upravo desilo sa ovim komentarom koji pišem, koji, u stvari, nema smisla - ne postoji dok ga neko prvi od vas ne pročita:

- Ne tako davno su "dokazali" Wheeler's delayed choice experiment povrh ne više fotona, nego atoma, valjda, što je značajan korak na putu ka nama blogerima, koji kaže da ovokva ili onakva priroda tako neke čestice nema smisla dok neko ne "pogleda" tu česticu.

- Wittgenstein bi sad tu bio jako strog i rekao da ako baš nijedna priroda nečega nema smisla dok se neko od nas nije dotakao tog nečega po prvi put onda to nešto nije ni postojalo pre doticanja.

- Da bi neki površni amater brzopleto zaključio kako objektivno ni ne postoji....

- .... pre nego što bi, čak pre nego što bi Dekart "potegao" svog Demona, neki multi-disciplinarac utreniran u finoj umetnosti filozofije i nauke o jeziku primetio kako neki pojam ne bi imao smisla, recimo "kuhinja", ako kuhinja ne bi objektivno postojala, tj ne bi postojao čak ni "oblak" raznih subjektivnih koncepata kuhinje pošto relano, tj objektivno postojim samo ja, a svi vi ostali ste privid.

Vrlo prosto, mi smo, ako ne svi a ono većina dovoljna da pobedi na bilo kojim izborima, simulirani!

Dekartov Demon je bio "seljak", u stvari, nego naš neki moderniji kolega geek danas radi pravi posao (i Spinoza je "seljak", slepac, i bolje mu je da brusi ta svoja tamo sočiva i progleda na kraju nego da se petlja u humanities), simulira nas.

Samo to je nebitno, bitno je to da komentari na koje se osvrćemo nisu postojali dok mi nismo rešili da ih pročitamo


Milane, retko kad sam na ovom blogu imao prilike da pročitam mudrost kao što je ova. Kažem bez ironije, da neko ne protumači pogrešno...Potpuno se slažem sa tezom da postoji samo subjektivna stvarnost. Ona objektivna ne...sem u preseku mnogih subjektivnih.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana