Sport

Zasto Vucic treba da ostane na vlasti (updated)

Spiridon RSS / 25.01.2016. u 08:56

Prvi i najvazniji razlog je zato sto nije principijelan.

Pred Srbijom je veoma tezak period prouzrokovan teskom politickom situacijom u svetu. U takvoj situaciji potreban je neko ko ce se brzo saltovati sa jedne pozicije na drugu. Aleksandar je vec dokazao da menjanje politickog diskursa za njega ne predstavlja nikakav problem. Treba da nam dodje neki "koji voli da silji onu stvar" pa da najebemo ponovo ...

Drugi, zato sto mu izdaja ne predstavlja problem.

Ako je neko zasluzio da prizna Kosovo onda je to Vucic. To ce biti kruna njegove politike. Da ne bude zabune, ja mislim da je to dobro. Koliko smo puta ovde debatovali i branili politiku koju je vodio pokojni Djindjic ... Koliko blogera ga je pljuvalo i nazivalo izdajnikom. Znaci mnogi ovde su duvali u isti rog sa tadasnjim radikalima (svesno ili nesvesno) a sada im smeta Vucic!? Yebite se i priznajte Kosovo ... rodoljupci.

Trece, njegova (Vuciceva) ekipa  se relativno nafatirala, tako da bi dolaskom "novih" apetiti za kradjom i lopovlukom ponovo porasli.

i tako dalje u tom stilu ... 

ah da, da ne zaboravim. Toma treba da nestane sa politicke scene. On tu celu pricu kvari ... estetski. 

nikolic.jpg 

Postoji i druga (skoro nemuguca) opcija. Dolazak na vlast neke politicke opcije koja bi odmah priznala Kosovo i u samom startu se odrekla Evropske Unije. To bi po meni bila jaka poruka svima i dokaz politicke zrelosti  jedne drzave. Ja se boljim da ni ovo nije moguce jer smo mi na Evropu osudjeni, a da toga i nismo svesni.



Komentari (124)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

rade.radumilo rade.radumilo 09:01 25.01.2016

Ma koliko ga ne voleo.

Imam vrlo sebičan razlog, zbog kog bi mi odgovaralo da ostane na vlasti. Ukoliko ostane, u narednih dve godine će toliko devastirati ekonomiju, da ću moći da se prepakujem finansijski i kupim sebi stan po nižoj ceni nego što bih sada morao da izdvojim.
Naravno, glasaću protiv njega. Samo napominjem da bih imao ličnu korist od toga.
Spiridon Spiridon 09:03 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Naravno, glasaću protiv njega. Samo napominjem da bih imao ličnu korist od toga


to nije OK. Ja mislim da bi za dobro Srbije bilo da on ostane na vlasti.

ali te razumem
rade.radumilo rade.radumilo 09:11 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Ja mislim da bi za dobro Srbije bilo da on ostane na vlasti


Ja ne mislim tako. Hebeš ti to što će on priznati ili ne priznati Kosovo, ako sve ostalo pri tome upropasti. Problem sa Srbima je što se kontinuirano trude da održe neki privid "normalnog" života, iako odavno žive ispod granice svake pristojnosti. Fasada ekonomskog stanja stanovništva, u Srbiji, izgleda daleko bolje nego što stvarno jeste.
Spiridon Spiridon 09:24 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Hebeš ti to što će on priznati ili ne priznati Kosovo, ako sve ostalo pri tome upropasti.


da li ce i koliko biti upropasceno u Srbiji ne zavisi od Vucica. To sto ce on i njegova ekipa sjebati je smesno u poredjenju kakava sjebavanja mogu da dodju od Amera i iz Brisela.

E sada ako im se beskicmenjak uvuce u bulju (prizna kosovo, distancira se od republike srpske ...) to ce biti manje pogibeljno po nas.
Nadam se da sam jasan.
rade.radumilo rade.radumilo 09:47 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

da li ce i koliko biti upropasceno u Srbiji ne zavisi od Vucica. To sto ce on i njegova ekipa sjebati je smesno u poredjeenju kakava sjebavanja mogu da dodju od Amera i iz Brisela.


Tu se ne slažem. Bole njih patka da bilo šta upropaštavaju. To budale umeju same, daleko bolje. Što se njih tiče, ako želiš da igraš utakmicu, igraš onako kako ti trener kaže, a ako nećeš, sediš u publici. To što ti trener traži da zažmuriš na neka pravila, ima da prihvatiš jer te ne plaćaju sudije već uprava kluba. Ako nećeš, ne igraš i gotovo.
angie01 angie01 09:49 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Spiro, brate,...vucic je i tu gde jeste dosao zbog Kosova, jer bi lakse proslo, da tako kazem, da ga on preda,(iako je jasno da je sa tim gotovo i da su sve ostale price samo manipulativne),...mislim, malo je cudno prihvacen u svetu koji se pita, s obzirom da je njegov tatko- znaci da i on ima ista ta brojanja kao desna ruka-sedeo u Hagu sa teskim optuzbama,...to samo znaci da je izabran da odradi u spoljnoj politici sve sto treba, a da mu je zato ostavljen na volju tretman na domacem terenu....tu je bota pogresno savetovan:)).

njegov ostanak bi samo nastavio katastrofu u svakom smislu i tu nema nikakve dileme, njegova vlast je dobra samo za male ljude u maketama,...i ne znam zasto se on odvaja od tome- kada su oni iste mentalne konstrukcije, samo je razlicito ispoljavaju, dovoljno je da se pogleda kakvim se ljudima okruzio i to je pravo ogledalo.
Spiridon Spiridon 10:02 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

njegov ostanak bi samo nastavio katastrofu u svakom smislu i tu nema nikakve dileme


ne slazem se. Prvo katastrofa ne moze da se nastavi jer je vec dovoljno katastrofalno. Ako nije dovoljno i ako moze jos gore, to znaci da Vucic nije toliko los.


angie01 angie01 10:12 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Ako nije dovoljno i ako moze jos gore, to znaci da Vucic nije toliko los.


pa, treba mu jos vremena.

ne znam sto bi parametar bio- moze jos gore,...i to iz Svice?:)
Spiridon Spiridon 10:21 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

ne znam sto bi parametar bio- moze jos gore,...i to iz Svice?


nema Svica veze sa ovom pricom
angie01 angie01 10:28 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

nema Svica veze sa ovom pricom


pa, posledice po svakodnevni zivot gradjana od ovakve vlasti imaju sasvim drugaciju vizuru na celu stvar.
predatortz predatortz 10:30 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

distancira se od republike srpske


E, tad ćete da procvetate! Ako vam tad ne krene, onda...
Pazi, prijatelju, samo naivni u RS polažu nade u neku pomoć od strane Srbije. Prvo, teško da ti može pomoći neko ko je u većem sranju od tebe, drugo onaj ko je pustio niz vodu građane Srbije na Kosovu, teško da će da brani RS.

Tamo je ove činjenice shvatio i narod i zvanična politika. Da sudbina RS zavisi (samo) od Srbije, onda to i ne bi bila neka perspektiva. RS se vezala za mnogo jače igrače. Od Rusije, preko evropskih partija desnice koje jačaju, pa do Izraela. Vučiću je ta priča o brizi za sudbinu RS mnogo potrebnija, nego što je političarima iz RS taj odnos na neku korist. Tom pričom Vučić pravi famu da je neki bitan qrac u regionu, što nema veze sa pameću.
Da se razumemo, ja bih voilio da je Srbija u poziciji da aktivnije pomaže RS na ekonomskom i političkom planu. Ali, tužna je činjenica da to Srbija samoj sebi ne može da uradi.

Ti si, vidim, još u tripu koji je započela Mirjana Marković. Misliš da Srbija propada zbog brige za Srbe u regionu. Nije, buraz! Srbija propada zbog lopovluka, javašluka, nestručnosti i podaničkog mentaliteta spram vlasti i stranaca. Srbija propada što su joj oči uprte u tuđe dvorište, što tuđe ( EU ) dvorište voli više nego svoje, što je pristala na ulogu blago retardiranog rođaka, kojeg svi pomažu mrvicama koje im preteknu na astalu.
rade.radumilo rade.radumilo 10:44 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

posledice po svakodnevni zivot gradjana


Misliš preživljavanje?
angie01 angie01 10:55 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Misliš preživljavanje?


nije samo to, nego ceo taj primitivni ponizavajuci prinudni tretman, koji jos ti placas za svoje dobro,...cela bolestina u paketu.
Spiridon Spiridon 11:14 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Ti si, vidim, još u tripu



ja nisam u nikakvom tripu i zeleo bih da republika srpska bude deo srbije.
Jel to jasno?

Ono sto tebi nije jasno je da ako to ne bude u interesu Evrope i Amerike mozemo i ti i ja da ga duvamo.

E sam ako neko mora da proguta tu "zabu" onda neka to bude Vucic. Ko ga yebe.

Jel kapiras?



predatortz predatortz 11:23 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.


ja nisam u nikakvom tripu i zeleo bih da republika srpska bude deo srbije.
Jel to jasno?


Odavno mi se nisu ovako obraćali? K'o u JNA, bog te tvoj!

Ono sto tebi nije jasno je da ako to ne bude u interesu Evrope i Amerike mozemo i ti i ja da ga duvamo.


Meni je to, još '92., bilo jasno. A ostalo mi je kristalno jasno '95.! No, jasno mi je i to da Amerika nije htela da završi posao sa RS ni '92., ni '95., ni '99. kad je gruvala Srbiju i kad smo mi bili između dve vatre. Proveo sam jedan period tamo u 'nezvaničnoj' rezervi. Očekivali smo da ćemo biti napadnuti. Na sreću, nismo bili u pravu. Nemam ja te vrste zabluda. Ako Ameri odluče da ne postoji ovakva Nemačka, za godinu dana neće postojati. Sadam je imao jednu od najbrojnijih vojski na planeti, pa ga nađoše u trapu za krompir. Sve to je meni jasno. Ali, RS kao protuteža muslimanskom delu BiH će uvek ostati. Možda će se menjati neke stvari, možda će se čak i ime promeniti, ali srpski faktor u BiH, kao kontrateg, će uvek da ostane. I tu je Vučić, odnosno njegova uloga, totalno nebitan lik.
angie01 angie01 11:25 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.


E sam ako neko mora da proguta tu "zabu" onda neka to bude Vucic. Ko ga yebe.


pa je l kapiras da je on zato i tu- da guta zabe za zapad- sto ga zabole, sa sve dramaticnom retorikom i uzdisajima, a da mu se zato zmuri za sva sranja koja radi nama, a za svoju licnu korist i korist svojih ljubimaca- znaci- ko nas hebe.
Spiridon Spiridon 11:39 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

ko nas hebe


najbolje sto manje njih.

Da bi se shvatilo sta ja zelim da kazem moras malo da pogledas u buducnost i zaboravis lokalno politicka zbivanja.

Situacija u svetu je losa i na vreme treba zauzeti poziciju da se sto manje najebe ako dodje do nekakvog veceg globalnog sranja.

Pricam o zivotima, a ne ekonomiji ...
rade.radumilo rade.radumilo 11:59 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Da bi se shvatilo sta ja zelim da kazem moras malo da pogledas u buducnost i zaboravis lokalno politicka zbivanja.

Situacija u svetu je losa i na vreme treba zauzeti poziciju da se sto manje najebe ako dodje do nekakvog veceg globalnog sranja.

Pricam o zivotima, a ne ekonomiji ...


Da li će biti globalno sranja, ili neće manje je bitno. To mož' da bude sledeće godine ili sledećeg veka. Problem je što dotle treba živeti, nekako a to u Srbiji iz dana u dan postaje sve teže.
Mis'm o kojim životima pričamo, ako nam se omladina pokupi i u talasima napusti ovu šljiva-republiku, a ono što se zahebe pa ostane, pocrka od gladi?
Hebote, po selima u Šumadiji, stari umiru od pothranjenosti. Doktori dobili pismena naređenja da ne smeju ni reč da pomenu u papirima. Verujem da je isto i u ostalim delovima Srbije, ali za Šumadiju imam info. Šumadiju u kojoj kamen da prevrneš, nešto jestivo će da izraste.
emsiemsi emsiemsi 12:01 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Spiridon
Hebeš ti to što će on priznati ili ne priznati Kosovo, ako sve ostalo pri tome upropasti.


da li ce i koliko biti upropasceno u Srbiji ne zavisi od Vucica. To sto ce on i njegova ekipa sjebati je smesno u poredjenju kakava sjebavanja mogu da dodju od Amera i iz Brisela.

E sada ako im se beskicmenjak uvuce u bulju (prizna kosovo, distancira se od republike srpske ...) to ce biti manje pogibeljno po nas.
Nadam se da sam jasan.

Глупости !
angie01 angie01 12:57 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Pricam o zivotima, a ne ekonomiji ...


pa ti iz ekonomije pricas o tudjim zivotima, kojima isto za taj zivot treba ta ekonomija- a to zauzimanje pozicija moze da odradi i neko drugi, nije acika bogom dan da moze samo on, meni taj fatalizam nije blizak,...svako ko bude izabran ce se naci u istom procepu, sa glavom na jednoj, a dupetom na drugoj strani i da iz njega izadje morace da ucini iste pokrete- sa ponudjenog spiska.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:30 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Ako Ameri odluče da ne postoji ovakva Nemačka, za godinu dana neće postojati.


Pretera ga Pred :)

Spiridon Spiridon 19:44 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Ako Ameri odluče da ne postoji ovakva Nemačka, za godinu dana neće postojati.


po meni im je ovo sa vw aferom bilo samo upozorenje da im na pamet ne padne da se okrecu biznisu sa rujama ... i zato se potpuno se slazem sa ovom tvojom konstatacijom
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

i zato se potpuno se slazem sa ovom tvojom konstatacijom


Pa jbt ne mogu Asada tek tako da skinu a Nemačku će za godinu da urede po svojoj, a protiv njene volje.
Da je to tako, da su Ameri svemoćni, pa što bi se zajebavali sa kojekavim Asadima, Putinima, Kim Džongovima i ostalom kalakurcijom, što sve ne podese pod svoj čap i mirna Bačka.

Zna se da su moćni, da su možda najmoćniji, ali baš toliko, da mogu sve što pomisle...pa... nikad niko u istoriji to nije bio, nisu vala ni oni.
Spiridon Spiridon 19:55 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Pa jbt ne mogu Asada tek tako da skinu a Nemačku će za godinu da urede posvojoj a protiv njene volje.



"kazu ljudi" da nemacka od drugog svetskog rata nije donela ni jednu krupniju politicku odluku a da nije dobila zeleno svetlo od Vašingtona ...

u tome je problem sto u srbiji narod nema svest o tome kakve se igre igraju na svetskom planu i koliko mora da bude oprezna da ne najebe u dolazecim danima ... da slucajno nekome ponovo ne stane na zulj. Prva bi nemacka pravila dil sa Rusijom jel im se vise isplati zbog geografske blizine ali to bi ameri zaustavili u trenutku. Mrzi me da kenjam ... ima ovde strucnjaka na blogu koji se u sve razumeju i imaju najbolja resenja za sve.

Sta mislis, da li je ovo sto su "otkrili" u VW prisutno i kod drugih auto kompanija? Pezo, Reno, Audi ... Nemacka je samo dovoljno jaka da izdrzi takav udarac, francuzi bi najebali za 2 nedelje (toliko im je trebalo i da ih Nemci porobe u drugom svetskom ratu). Mada to i nije bilo tesko obzirom da je vecina Francuske bila profasisticka Visijevska (kao i veci deo severne evrope ...)
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:57 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

"kazu ljudi" da nemacka od drugog svetskog rata nije donela ni jednu krupniju politicku odluku a da nije dobila zeleno svetlo od Vašingtona ...


Možda su u pravu, a kažu li da su te odluke bile protiv volje Nemačke, ili su se Ameri trudili da odluke budu takve da i Nemcima odgovaraju ili samo njima?
Spiridon Spiridon 20:05 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

hoochie coochie man
"kazu ljudi" da nemacka od drugog svetskog rata nije donela ni jednu krupniju politicku odluku a da nije dobila zeleno svetlo od Vašingtona ...


Možda su u pravu, a kažu li da su te odluke bile protiv volje Nemačke, ili su se Ameri trudili da odluke budu takve da i Nemcima odgovaraju ili samo njima?



zajebavas =)

Ameri nikada nista nisu uradili, a da posle nisu ispostavili debeli racun. Jako zajebana i pokvarena politika. Mi smo jos i dobro prosli.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:12 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

u tome je problem sto u srbiji narod nema svest


Ili u tome što neki narod misli da baš sve zna kako će se stvari odvijati?
Ko će s kim, ko će kome nanu naninu, ko je jači, ko najjači.....

Toliko puta se u istoriji desilo da su se neke naizgled logične stvari izvrnule u nešto deseto, da to ni najbliži dešavanjima nisu uspevali da dokuče, a sad najednom neko ko ipak nema dovoljno informacja zna šta bi se desilo ako bi Ameri krenuli da menjaju ovu Nemačku u neku drugu Nemačku.

Velike sile, velike teme, ne valja biti siguran, naprotiv...to je ono što mi je poenta.
A ako se ne može biti siguran, pogrešno je politiku svoje države voditi prema onome što misliš da će da se desi, a ne možeš biti siguran da će se baš to desiti.

isidora.k isidora.k 21:35 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.


Upozorio sam Vučića, kad je predstavljao kandidate za ministre, da među kandidatima ima čoveka koji se pominje u sudskim spisima na suđenju za ubistvo Zorana Ðinđića. Minimum političke pristojnosti je da se takav čovek ne stavlja za ministra. (Živković bez minimuma političke pristojnosti )
Bagzi ili Čeda čitajte samo u Kuriru

Što se mene i LDP-a tiče, Milenković je bio i ostao kriminalac koji zaslužuje prezir. To što je iz ličnih razloga odlučio da se spasi zatvorske kazne svedočeći pred sudom, ne znači da zaslužuje poštovanje i spremnost da mu se poveruje kada ne govori istinu. (Jovanović )


Zašto bi vredni oružar Bagzi lagao šta je zaprimio za "sukscesivna ubistva" ?

Čedomir Jovanović , vicepremijer u vladi Zorana Živković, koga je u pravoznažnom sudskom postupku Dejan Milenković Bagzi indentifikova kao čoveka koji je naoružao "Zemunski klan" policijskim oružjem (kao i Jovanovićeva dva pratioca - saučesnici "Puzajućeg državnog udara" ?) , sa kojim je klan započeo masovne javne egzekucije i postavio nekoliko neometanih sačekuša Zoranu Đinđiću.

Nisam se ja družio sa nekima koji su organizovali atentat na Đinđića. Nemojte da pričate, znate svi sa kim je Tadić razgovarao te večeri kada je ubijen Đinđić. (Dačić, manje zlo od Vučića, obraća se demokratama)



Čekajte polako, to beba iz njega progovara , sada ću da vam kažem za mobilni ...

Zaista ne razumem toliki prezir za opoziciju u ovoj teškoj situaciji, kad imamo jezivu i nasilnu vlast .(Vesna Pešić)



Pa, promenio se Kurir.

Šta bi s pitanjem zašto se nikome u Beogradu (recimo Čedi Jovanoviću i još ponekome) ne zamera što su poznavali ljude iz zemunskog klana i JSO, od Spasojevića i Legije pa nadalje, koji nisu bili uhapšeni sve dok nisu ubili premijera, iako nisu bili bliski zemunskom klanu, nego su bili zemunski klan ?!

Ko 10 godina i koga štiti u Srbiji ? To je "pitanje buđenja društva" i poziv svima koji "žele da žive u pristojnoj državi".
freehand freehand 22:03 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Sta mislis, da li je ovo sto su "otkrili" u VW prisutno i kod drugih auto kompanija? Pezo, Reno, Audi ... Nemacka je samo dovoljno jaka da izdrzi takav udarac, francuzi bi najebali za 2 nedelje (toliko im je trebalo i da ih Nemci porobe u drugom svetskom ratu). Mada to i nije bilo tesko obzirom da je vecina Francuske bila profasisticka Visijevska (kao i veci deo severne evrope ...)

Audi pripada Folksvagenu. A većim si delom u pravu - Nemačka na svojoj teritoriji još uvek ima okupacione trupe i još uvek nije potpuno suverena zemlja. A SAD je imperija u slabljenju, ali još uvek dovoljno jaka da svako malo uzdrma svet i napravi nekakvu kataklizmu, đa lokalnu, đa globalnu.
Što se nas tiče - mi smo dobili što smo dobili i u nekom momentu još nas čeka. Samo što je sva prilika da ovoga puta nećemo biti sami. I tu ne mislim na zaštitu Rusa, nego upravo na činjenicu da se klatno pomerilo i da više, bez obzira na širenje NATO i slične pojavne stvari, nema monolitnosti kakva je postojala samo pre desetak godina. Utoliko je Vučićevo uzmicanje pred gotovom stvari koja se zove priznanje Kosova a zbog koje su dovedeni Toma Nikolić i on - razumljivije. Uostalom, nema druge spoljne politike koju Srbija može da vodi sem te toplo-hladno balansero politike malih koraka a gde sve zavisi od spoljnih okolnosti. kao što je uvek bilo, od Dušana naovamo.
Ali glavni problem sa šarlatanom, lažovom i vucibatinom koju preporučuješ nije spoljna politika, kao što rekoh, nego to što dok se oni igraju tih crvenih rukavica ova država propada, i to on i njegovi odrađuju ekspresno u multitaskingu.
Proveri koliki je spoljni dug Srbije na današnji dan, Spiridone. A pogledaj koliki je bio kad je Vučić preuzeo vlast. Pa onda pričaj šta Srbija treba da radi.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:21 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

Sta mislis, da li je ovo sto su "otkrili" u VW prisutno i kod drugih auto kompanija? Pezo, Reno, Audi

najebaćemo svi zajedno zbog onog TTIP-a, a da izabereš onu drugu aždaju sa severo-istoka, ne znaš šta je gore, u pm.
trala.la trala.la 22:22 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

emsiemsi
Глупости !

Jesi li primetio da iz tvog pera često izlaze gluposti? Razmisli malo.
rade.radumilo rade.radumilo 22:27 25.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

A SAD je imperija u slabljenju


gavrilo1 gavrilo1 14:52 26.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

angie01
Spiro, brate,...vucic je i tu gde jeste dosao zbog Kosova, jer bi lakse proslo, da tako kazem, da ga on preda,(iako je jasno da je sa tim gotovo i da su sve ostale price samo manipulativne),...mislim, malo je cudno prihvacen u svetu koji se pita, s obzirom da je njegov tatko- znaci da i on ima ista ta brojanja kao desna ruka-sedeo u Hagu sa teskim optuzbama,...to samo znaci da je izabran da odradi u spoljnoj politici sve sto treba, a da mu je zato ostavljen na volju tretman na domacem terenu....tu je bota pogresno savetovan:)).

njegov ostanak bi samo nastavio katastrofu u svakom smislu i tu nema nikakve dileme, njegova vlast je dobra samo za male ljude u maketama,...i ne znam zasto se on odvaja od tome- kada su oni iste mentalne konstrukcije, samo je razlicito ispoljavaju, dovoljno je da se pogleda kakvim se ljudima okruzio i to je pravo ogledalo.


zdravo andjo
nikad od tebe prorocica

----

nego
imas li ti moc da me ugostis na blogu?
angie01 angie01 15:31 26.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

nego
imas li ti moc da me ugostis na blogu?


uvek, samo kazi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:53 27.01.2016

Re: Ma koliko ga ne voleo.

BebaOdLonchara

najebaćemo svi zajedno zbog onog TTIP-a, a da izabereš onu drugu aždaju sa severo-istoka, ne znaš šta je gore, u pm.


Pa, imamo od izvora dva putica - Rusija, Izrael, Grcka, i liberalniji deo republikanske stranke u SAD (sto je posavski i podrinski sektor srpskog naroda vec ucinio) ili SAD demokrate, Georg Soros varijante nekakvog neoliberalizma, i DS SAD, gde bi morali da okrenemo sopstvene sentimente naglavacke, sto ti cak, kao libertinska zena nisi kadra, a zamisli tek konzerve kako razmisljaju.
tadejus tadejus 09:35 25.01.2016

mudro zboriš..

.. ali ovo ti ne stoji

Trece, njegova (Vuciceva) ekipa se relativno nafatirala, tako da bi dolaskom "novih" apetiti za kradjom i lopovlukom ponovo porasli.


njegova ekipa je daleko slabije fatirana od ekipe prethodnika, tako da em tu ima još dosta da se fatira em ako vratiš stare oni su fatiranje već odradili..
a osim toga ovo je Tomina loša slika, on zna baš dostojanstveno da djeluje, posebno na ukopima..
angie01 angie01 09:50 25.01.2016

Re: mudro zboriš..

on zna baš dostojanstveno da djeluje, posebno na ukopima..


...mislis-profi!
Spiridon Spiridon 09:59 25.01.2016

Re: mudro zboriš..

.. ali ovo ti ne stoji


prihvatam kritiku ... ni sam nisam bio siguran dok sam pisao
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:44 25.01.2016

.

a dobro je, ja pomislila ozbiljan blog. pa da nastavimo u tom duhu, zabavnom.
sutra puštaju prokop (beograd centar) za novi sad, mada na redu vožnje piše: "Lista vozova od stanice: BEOGRAD CENTAR do stanice NOVI SAD - Nema vozova za traženu relaciju!" imala sam ideju da odem na lice mesta i vidim šta se dešava, ali avaj, "...stanica „Beograd centar“ („Prokop“) nema nikakvu vezu sa gradskim autobusima pa ne nudi mogućnost putnicima da nastave putovanje po izlasku iz voza."

rade.radumilo rade.radumilo 13:54 25.01.2016

Re: mudro zboriš..

njegova ekipa je daleko slabije fatirana od ekipe prethodnika, tako da em tu ima još dosta da se fatira em ako vratiš stare oni su fatiranje već odradili..


Kaligulu su ubili Pretorijanci. Nešto se šuška, da se i NjPV sprema nož u leđa na izborima.

ps. Neverovatna je sličnost njih dvojice.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:14 25.01.2016

Re: mudro zboriš..

Nešto se šuška, da se i NjPV sprema nož u leđa na izborima.

to će da nameste izbore da mu kao neko preotme većinu, pa da ispadne da nije on priznao kosovo. onda posle toga, protiv "izdajnika" punom parom do najveće pobede na izborima u istoriji srbije, posle tita.
tadejus tadejus 14:27 25.01.2016

Re: .

BebaOdLonchara
a dobro je, ja pomislila ozbiljan blog. pa da nastavimo u tom duhu, zabavnom.sutra puštaju prokop (beograd centar) za novi sad, mada na redu vožnje piše: "Lista vozova od stanice: BEOGRAD CENTAR do stanice NOVI SAD - Nema vozova za traženu relaciju!" imala sam ideju da odem na lice mesta i vidim šta se dešava, ali avaj, "...stanica „Beograd centar“ („Prokop“) nema nikakvu vezu sa gradskim autobusima pa ne nudi mogućnost putnicima da nastave putovanje po izlasku iz voza."


pa kako nema.. bus/trola stanica rudo..
beograd nema metro pa ga nema.. dok ga ne bude imao (a mož bit ga nikad neće ni imati) ili dok ne izmisle neko vozilo koje tjera i po šinama i po ćesti imaš da prošetaš tih par stoja metara od voza do busa/trole..
baš kao i u većini drugih gradova..
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:02 25.01.2016

Re: .

par stoja metara od voza do busa/trole..

par stoja metara sa koferom, plus stepenice goredole? tu će morati da prolazi bar jedan bus na 10 minuta, ili da izmisle novi liniju koja če da te vozi do neke stanice nekog prevoza koji može da te odvede u više pravaca. nije samo metro u pitanju, na velikoj ž stanici, i autobuskoj, imaš trambaje 2, 7, 9, 13, koji voze na različite destinacije, plus par buseva (ne znam koje jer ih ne koristim(, imate veliku taksi stanicu...isto je i u novom sadu. kod malih stanica po srbiji imate bus koji vozi do centra, ili par taksista koji stalno sede i čekaju putnike. mora da postoji neka organizacija prevoza u toj pustarskoj stanici. sećam se davno kad je prokop radio, čekali smo taj jedan bus koji je uvek bio krcat ljudima. da li će biti taksi stanica? mislim da će mnogima biti jednostavnije da siđu na novaka i sednu na tramvaj. malo je duže, ali se ne akaš "par stoja metara".
tadejus tadejus 15:17 25.01.2016

Re: .

BebaOdLonchara
par stoja metara od voza do busa/trole..par stoja metara sa koferom, plus stepenice goredole? tu će morati da prolazi bar jedan bus na 10 minuta, ili da izmisle novi liniju koja če da te vozi do neke stanice nekog prevoza koji može da te odvede u više pravaca. nije samo metro u pitanju, na velikoj ž stanici, i autobuskoj, imaš trambaje 2, 7, 9, 13, koji voze na različite destinacije, plus par buseva (ne znam koje jer ih ne koristim(, imate veliku taksi stanicu...isto je i u novom sadu. kod malih stanica po srbiji imate bus koji vozi do centra, ili par taksista koji stalno sede i čekaju putnike. mora da postoji neka organizacija prevoza u toj pustarskoj stanici. sećam se davno kad je prokop radio, čekali smo taj jedan bus koji je uvek bio krcat ljudima. da li će biti taksi stanica? mislim da će mnogima biti jednostavnije da siđu na novaka i sednu na tramvaj. malo je duže, ali se ne akaš "par stoja metara".


pa dobro da al čekaj da proradi pa nije problem da se poveća broj linija koje tuda idu i da napravi fakin lift i pokretne stepenice..
to će biti dobro povezan dio grada ako se realizuje tunel careva ćuprija-autokomanda..
ja navijam da se ne realizuje pošto živim na po jebenog tunela ali ako se to želi uraditi može..
nema tu ništa nelogično samo naravno traje..

e sad ne znam da ti kažem zašto oni uopšte žele da izmjeste glavne stanice iz centra kad zapravo treba da se izmjesti kamionski saobraćaj a ne vidim šta stanice smetaju..
ta dole karađorđeva da se utegne, da se te stanice očiste i srede, pa to bi bio idealan položaj..
ne znam
rade.radumilo rade.radumilo 16:42 25.01.2016

Re: .

e sad ne znam da ti kažem zašto oni uopšte žele da izmjeste glavne stanice iz centra kad zapravo treba da se izmjesti kamionski saobraćaj a ne vidim šta stanice smetaju..
ta dole karađorđeva da se utegne, da se te stanice očiste i srede, pa to bi bio idealan položaj..
ne znam


Pa da bi se omastili od prodaje najatraktivnijih lokacija u državnom vlasništvu. Ono što i nije bilo državno, to su oteli ovim specijalnim zakonom o BGH2O.
jkt2010 jkt2010 04:44 26.01.2016

Re: .

tadejus

e sad ne znam da ti kažem zašto oni uopšte žele da izmjeste glavne stanice iz centra kad zapravo treba da se izmjesti kamionski saobraćaj a ne vidim šta stanice smetaju..
ta dole karađorđeva da se utegne, da se te stanice očiste i srede, pa to bi bio idealan položaj..
ne znam

Nije stanica ko stanica problem, nego pruga. Prvo što odvaja grad od reka, a drugo što prugom idu i opasni tereti a ne samo koferi, i to kroz geografski centar grada. Dobro, i to što ta površina trenutno pod prugom može bolje da se iskoristi, tj za neke malo urbanije sadržaje. Ipak je to centar grada.

Analogija: da imam magacin u Knezu, sigurno bih ga izmestio negde ka obodu grada - pa ko je lud da na 100 soma evra vrednom aru zemlje drži magacin ili furdu...
emsiemsi emsiemsi 06:23 26.01.2016

Re: .

jkt2010
tadejus

e sad ne znam da ti kažem zašto oni uopšte žele da izmjeste glavne stanice iz centra kad zapravo treba da se izmjesti kamionski saobraćaj a ne vidim šta stanice smetaju..
ta dole karađorđeva da se utegne, da se te stanice očiste i srede, pa to bi bio idealan položaj..
ne znam

Nije stanica ko stanica problem, nego pruga. Prvo što odvaja grad od reka, a drugo što prugom idu i opasni tereti a ne samo koferi, i to kroz geografski centar grada. Dobro, i to što ta površina trenutno pod prugom može bolje da se iskoristi, tj za neke malo urbanije sadržaje. Ipak je to centar grada.

Analogija: da imam magacin u Knezu, sigurno bih ga izmestio negde ka obodu grada - pa ko je lud da na 100 soma evra vrednom aru zemlje drži magacin ili furdu...

Има нешто у овоме што ти причаш.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:29 25.01.2016

Srpski Putin i Medvedev!

Naravno da Vučić & co nisu dorasli ekonomskim i socijalnim izazovima Srbije. I pošto na našoj političkoj sceni trenutno nema boljih, tj. nema manje loših, neće nam se aktuelni premijer skoro skinuti s... TV ekrana.

Predvidjam ruski model u Srbiji: Vučić će glumiti srpskog Putina, a Siniša Mali srpskog Medvedeva.
Dakle, kad Tomi istekne mandat sredinom naredne 2017. godine, hip-hop i eto Vučića u ulozi predsednika Srbije i Malog u ulozi premijera. I tako do daljneg, kao u Rusiji...
Spiridon Spiridon 11:35 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

Naravno da Vučić & co nisu dorasli ekonomskim i socijalnim izazovima Srbije.


da ali su spremni da prihvate sve ono sto im se servira od strane najvaznijih cinilaca, a to su Evropa i Amerika.

moras da priznas da to i nije tako lose u celoj ovoj gunguli


Vucicu je bliza Merkelova nego Putin ... i daj boze da tako ostane. A sta ti, ja i ostali osecamo u srcu je druga i manje bitna stvar.


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:38 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

Pročitajte pismo Milijane Barjaktarević, pa da uvidite kako diše i misli normalna i obrazovana javnost Srbije.
predatortz predatortz 11:38 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!


Vucicu je bliza Merkelova nego Putin ... i daj boze da tako ostane. A sta ti, ja i ostali osecamo u srcu je druga i manje bitna stvar.


Mislim da si ovde debelo omanuo. Treba gledati malo dalje. Mislim da ćemo uskoro gledati evropski 14. kongres SK. To treba spremno dočekati. Ne kladi se na konja sa povređenom tetivom.
angie01 angie01 11:39 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

A sta ti, ja i ostali osecamo u srcu je druga i manje bitna stvar.


pa to ti velim, ti osecas u srcu, a mi ovde i na drugim delovima tela.


Spiridon Spiridon 11:42 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

Mislim da si ovde debelo omanuo. Treba gledati malo dalje. Mislim da ćemo uskoro gledati evropski 14. kongres SK. To treba spremno dočekati. Ne kladi se na konja sa povređenom tetivom.


e vidis tu si upravu. Za sada mi se cini da je blizi Merkelovoj ali se ne bih kladio da ce na kraju da zayebe stvar ...
Spiridon Spiridon 11:51 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

pismo Milijane Barjaktarević


citao, vec vidjeno. Ako odlazis iz Srbije onda cuti i idi (i daj boze da nadjes svoju srecu tamo gde odlazis). Sta imas da se pravdas bilo kome i pises pisma. Yebe se drugima (a narocito Vucicu) za tebe isto koliko i tebi za njih.

Da je ovo napisalo neko dete koje ostavlja svoju simpatiju u skoli i svoje drugove zato sto odlazi u Kanadu, prica bi imala vise smisla.

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:14 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

Ne, baš ima smisla kada ga piše osoba u 44. godini života.
To je pismo srca Srbije: prevarenog, nasamarenog, poharanog, ubijenog u pojam...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 13:46 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

To je pismo srca Srbije: prevarenog, nasamarenog, poharanog, ubijenog u pojam...

znači li to da je pismo sa Kosova?

larisa_bg larisa_bg 13:57 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

Ako je neko zasluzio da prizna Kosovo onda je to Vucic. To ce biti kruna njegove politike.

Ma ovo je zabluda. Njega je Zapad i podržavao jer su mislili da će očas posla da prizna Kosovo, no neće, nešto se opire, da ne kažem - kurobeca. Zbog toga će i da ga maknu sa vlasti (čemu se ja, da ne bude zabune, veoma radujem) i da nađu neki poslušniji ansambl proverenih vrednosti, nešto kao Čeda & kompanija.

ah da, da ne zaboravim. Toma treba da nestane sa politicke scene. On tu celu pricu kvari ... estetski.


Dočim je Vučić izuzetno doprineo estetskom ugođaju na TV ekranima?
tadejus tadejus 14:31 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

predatortz
Vucicu je bliza Merkelova nego Putin ... i daj boze da tako ostane. A sta ti, ja i ostali osecamo u srcu je druga i manje bitna stvar.

Mislim da si ovde debelo omanuo. Treba gledati malo dalje. Mislim da ćemo uskoro gledati evropski 14. kongres SK. To treba spremno dočekati. Ne kladi se na konja sa povređenom tetivom.


predviđaš da će članice EU zaratiti? ko zna, možda stvarno i oće (uostalom čula sam da su nešto ukrštali vrbu i grožđe i kažu da su nadomak breakthrough rezultata)..
Rusija s druge strane možda sad malo kleca u vezi s tom naftom.. ali nas i Rusa..
mada možda i da zaigramo na kartu islama, ja sam čula da su oni dole ludi za bjelim muslimankama, još ako su svjetlih očiju, ihaaaaa.. znači mi žene da se preobratimo, poudajemo kud koja a vama ćemo da doturamo kintu..
predatortz predatortz 16:42 25.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!


predviđaš da će članice EU zaratiti?


Ne, ali je medeni mesec, očigledno, završen. Bračne svađe dovode do razvoda. Mislim da će tako i da bude. Možda ne tako brzo, ali sigurno će svako na svoju stranu. Evropa se mora prepakovati.
angie01 angie01 00:14 26.01.2016

la-la-la-lala-la..

jkt2010 jkt2010 04:50 26.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

tadejus
ja sam čula da su oni dole ludi za bjelim muslimankama, još ako su svjetlih očiju, ihaaaaa.. znači mi žene da se preobratimo, poudajemo kud koja a vama ćemo da doturamo kintu..


Ako je zbog kinte, ne morate ni jedno ni drugo:

GLAMUR PROSTITUCIJA Srpske misice prodaju Arapima za seks
Više od 400 Srpkinja nudi seksualne usluge preko samo jednog sajta, i to po ceni koja za dan “poslovne pratnje” dostiže sumu od 2.000 evra!
tyson tyson 16:09 29.01.2016

Re: Srpski Putin i Medvedev!

GLAMUR PROSTITUCIJA Srpske misice prodaju Arapima za seks
Više od 400 Srpkinja nudi seksualne usluge preko samo jednog sajta, i to po ceni koja za dan “poslovne pratnje” dostiže sumu od 2.000 evra!

Njihov život, njihova stvar. Neka ljubi ko god koga hoće, a ko neće nek se ne nameće.

Uzgred, blaga nota rasizma i ksenofobije izbija iz linkovanog članka, koji je dosta plitak a "istraživanje" je verovatno trajalo nepunih 20 minuta, uz izmišljanje "anonimnog izvora" koji nije rekao ništa. Sećam se da je slična ksenofobija sa primesama rasizma provejavala kod određenih autora i ovde na Blogu B92, takođe usmerena ka Arapima.


freehand freehand 13:50 25.01.2016

Idealna figura

... koja je Srbiji potrebna a valja je izabrati na izborima bio bi neprincipijelni šarlatan, izdajnik i lopov okružen lopovima.
Ako sam dobro razumeo?

Što se Đinđića tiče biće da ni njegove stavove - a nacionalna politika mu je uvek bila jedan od prioiteta - nisi razumeo ništa bolje od onih koji su ga zvali izdajnikom.
Istini za volju, njega je i peščanička ekipa smatrala izdajnikom, dok ga posle njegove smrti nije pretvorila u svoj kumir pokušavajući da ga transformiše u nešto što nikad realno nije bio.

P.S. Uz nabrojano treba reči ida bi ostanak na vlasti Vučića i SNS bio blagotvoran i za obrazovanje i pismenost puka:


Spiridon Spiridon 15:01 25.01.2016

Re: Idealna figura

Idealna figura
... koja je Srbiji potrebna a valja je izabrati na izborima bio bi neprincipijelni šarlatan, izdajnik i lopov okružen lopovima.
Ako sam dobro razumeo?


dobro si razumeo (ako izuzmemo ovo kicenje koje si sam nadodavao).

Znaci besprincipijelni covek sa kojim je lako saradjivati ... to bi bilo preciznije

Što se Đinđića tiče biće da ni njegove stavove - a nacionalna politika mu je uvek bila jedan od prioiteta - nisi razumeo ništa bolje od onih koji su ga zvali izdajnikom.


sreca pa si ti razumeo =) Naravno da znam o cemu pricas i slazem se sa tobom, da "zapad" ne bi prosao tako jeftino (kada je u pitanju odvajanje Kosova) da je Djindjic ostao. Ali to ce sada da otvara nove teme koje nisu cilj ovog bloga.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:08 25.01.2016

Re: Idealna figura

zapad ne bi prosao tako jeftino (kada je u pitanju odvajanje Kosova) da je Djindjic ostao

pa zar nije zato i...sklonjen? sve je bilo super u našim odnosima sa zapadom dok je on bio premijer, dok nije krenula priča o kosovu. nagazio je na minu. već dugo verujem u taj scenario, onaj o jso i koštunici, previše mi glupo i jeftino. zna se kako MI6 odrađuje poslove.
freehand freehand 15:12 25.01.2016

Re: Idealna figura

dobro si razumeo (ako izuzmemo ovo kicenje koje si sam nadodavao).

Mislim da si ti kiutio, a ja preveo na srpski.
Znaci besprincipijelni covek sa kojim je lako saradjivati ... to bi bilo preciznije

Značio da te očekujemo kako bismo zajedno uživali u blčagodetima takovg rezonovanja?
Ja, na primer, mislim da ne postoji država na svetu u čijem je interesu da takvom nikogoviću poveri apsolutnu vlast, ni u kakvoj situaciji. Jer sve što se ne palti na mostu plati se na ćupriji, sećaš se te stare narodne?

sreca pa si ti razumeo =)

To je zato što ja takve stvari prilično pažljivo slušam i pokušavam da čujem rečeno a ne ono što bih ja voleo da je rečeno. Uostalom - bruka bi biola ako do sada nisi - poslušaj original. Pusti Cece i Vesne i Biksice; o svemu što si ovde pobrojao, unutrašnjoj i spoljnoj politici, Kosovu, principijelnosti.


.
Spiridon Spiridon 15:26 25.01.2016

Re: Idealna figura

Ja, na primer, mislim da ne postoji država na svetu u čijem je interesu da takvom nikogoviću poveri apsolutnu vlast, ni u kakvoj situaciji.


zivis u njoj
emsiemsi emsiemsi 15:31 25.01.2016

Re: Idealna figura

Spiridon

...

sreca pa si ti razumeo =) Naravno da znam o cemu pricas i slazem se sa tobom, da "zapad" ne bi prosao tako jeftino (kada je u pitanju odvajanje Kosova) da je Djindjic ostao. Ali to ce sada da otvara nove teme koje nisu cilj ovog bloga.

Па да !
Ђинђић би их (Запад) зауставио у њиховим намерама.
Смешно.
freehand freehand 15:32 25.01.2016

Re: Idealna figura

Spiridon
Ja, na primer, mislim da ne postoji država na svetu u čijem je interesu da takvom nikogoviću poveri apsolutnu vlast, ni u kakvoj situaciji.


zivis u njoj

A iz daljine se bolje to vidi, pretpostavljam?
Spiridon Spiridon 15:39 25.01.2016

Re: Idealna figura

A iz daljine se bolje to vidi, pretpostavljam?



ako je ovo tvoj odgovor na moju konstataciju onda nasa diskusija ne vodi nigde ...



freehand freehand 15:46 25.01.2016

Re: Idealna figura

Spiridon
A iz daljine se bolje to vidi, pretpostavljam?



ako je ovo tvoj odgovor na moju konstataciju onda nasa diskusija ne vodi nigde ...




Inače je konstatacija "živiš u njoj" obećavala mnogo, u sadržajnom smislu.
Spiridone, narodu, društvu i državi desi se da greškom u čudnim spletovima okolnosti na vlast dovede pokvarenjaka, lažova, šarlatana, lopova. Da to svesno i namerno učin birajući čoveka sa baš takvim osobinama i sklonostima a po savetu dobronamernih - nisam čuo da je u istoriji zabeleženo.
Kraja Kraja 17:30 25.01.2016

Re: Idealna figura

...tek sad sam shvatio...
...ustupio si blog krsticu...?!?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:58 25.01.2016

Re: Idealna figura

Kraja
...tek sad sam shvatio...
...ustupio si blog krsticu...?!?


Ma kakvi.
Slagao se neko sa ovim što je Spira napisao ili ne, to ima neku logičku nit i može da se brani nekim argumentima, bar do izvesne granice.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:52 25.01.2016

Re: Idealna figura

vrabac_u_steni
Kraja
...tek sad sam shvatio...
...ustupio si blog krsticu...?!?


Ma kakvi.
Slagao se neko sa ovim što je Spira napisao ili ne, to ima neku logičku nit i može da se brani nekim argumentima, bar do izvesne granice.


i ti misliš, kako je Spiri samo dosadno ovih dana, zima i to? Ne izlazi se puno iz kuće; lagana vatrica, fotelja pored kamina i salonske papuče. Obično tako počinje... pričanje o politici. Ionako su, većinom svi, revolucionari bili u privremenoj samoizolaciji u Švajcarskoj:)





vrabac_u_steni vrabac_u_steni 19:24 25.01.2016

Re: Idealna figura

stefan.hauzer
vrabac_u_steni
Kraja
...tek sad sam shvatio...
...ustupio si blog krsticu...?!?


Ma kakvi.
Slagao se neko sa ovim što je Spira napisao ili ne, to ima neku logičku nit i može da se brani nekim argumentima, bar do izvesne granice.


i ti misliš, kako je Spiri samo dosadno ovih dana, zima i to? Ne izlazi se puno iz kuće; lagana vatrica, fotelja pored kamina i salonske papuče. Obično tako počinje... pričanje o politici. Ionako su, većinom svi, revolucionari bili u privremenoj samoizolaciji u Švajcarskoj:)


tako nekako, mada je akcenat mog komentara bio na poredjenju sa krsticem.
ako me razumes
Spiridon Spiridon 19:45 25.01.2016

Re: Idealna figura

fotelja pored kamina i salonske papuče.


i ova stvar


stefan.hauzer stefan.hauzer 20:20 25.01.2016

Re: Idealna figura

Živim u ubeđenju, da je nama potrebna neka cica za predsednika; neko poput Poli Džin, ako već može da se bira. Muškarci su ovde veliki mekušci i kukavice da bi rešile problem Kosova i potreban je neko s mudima! A zašto neko poput nje? Jer ovoj naciji treba novi val patriotizma:

Goddamn Europeans!

vrabac_u_steni vrabac_u_steni 20:33 25.01.2016

Re: Idealna figura

stefan.hauzer
Živim u ubeđenju, da je nama potrebna neka cica za predsednika; neko poput Poli Džin, ako već može da se bira. Muškarci su ovde veliki mekušci i kukavice da bi rešile problem Kosova i potreban je neko s mudima! A zašto neko poput nje? Jer ovoj naciji treba novi val patriotizma:

Goddamn Europeans!




Sine, ne ujedaj za srce, kada sam je neke '93 prvi put video u "100 minuta" prvo što sam rekao je bilo:
"Ja bih ovu oženio!"

Spiridon Spiridon 20:45 25.01.2016

Re: Idealna figura

stefan.hauzer
Živim u ubeđenju, da je nama potrebna neka cica za predsednika; neko poput Poli Džin, ako već može da se bira. Muškarci su ovde veliki mekušci i kukavice da bi rešile problem Kosova i potreban je neko s mudima! A zašto neko poput nje? Jer ovoj naciji treba novi val patriotizma:

Goddamn Europeans!



ood kad sam ja napisao da zene u srbiji imaju veca muda nego muskarci ... mrzi me sad da trazim. Slazem se sa tobom ...

nekako mi se ovo namece


Spiridon Spiridon 20:46 25.01.2016

Re: Idealna figura

Kraja
...tek sad sam shvatio...
...ustupio si blog krsticu...?!?


yebi ga Krajo, ceo zivot su ti ustupci .. ne trebam ja to da ti objasnjavam
angie01 angie01 21:56 25.01.2016

Re: Idealna figura

da je nama potrebna neka cica za predsednika;


sto se mene tice- Veca Trivalic.
freehand freehand 22:05 25.01.2016

Re: Idealna figura

Živim u ubeđenju, da je nama potrebna neka cica za predsednika;

Pa Vesna Pešić, ko bi drugi? Mada i Nataša Mićić radi na iskustvo.
jkt2010 jkt2010 04:55 26.01.2016

Re: Idealna figura

freehand

A iz daljine se bolje to vidi, pretpostavljam?

Ma jok, zato satelite lansiraju u bunare.
freehand freehand 09:13 26.01.2016

Re: Idealna figura

jkt2010
freehand

A iz daljine se bolje to vidi, pretpostavljam?

Ma jok, zato satelite lansiraju u bunare.

Na stranu te satelitske asocijacije - kad pogledaš zemljino zakrivljenje ti, na primer, jesi u bunaru. Sateliti se ne lansiraju daleko, nego visoko.
Pa i Njegoš kaže “Ko na brdu,ako imalo stoji vise vidi no onaj pod brdom.”
urbana_gerila urbana_gerila 15:43 26.01.2016

Re: Idealna figura

freehand
Pa Vesna Pešić, ko bi drugi? Mada i Nataša Mićić radi na iskustvo.


da li je preispitivanje glede uticaja vesne pešić na srpsko biračko telo i proširenje polja borbe i na natašu mićić - samo nova faza bolesti, ili, pak, slabi nagoveštaj mogućeg ozdravljenja?
adriana adriana 18:14 26.01.2016

Re: Idealna figura

"Ja bih ovu oženio!"


I ja!
alselone alselone 00:29 26.01.2016

in the nutshell

nas izbor se svodi na - egomanijak ili kleptomani.

docsumann docsumann 06:28 26.01.2016

Re: in the nutshell

alselone
nas izbor se svodi na - egomanijak ili kleptomani.




jbg, bar imate izbor...
Spiridon Spiridon 08:34 26.01.2016

Re: in the nutshell

jbg, bar imate izbor...




predatortz predatortz 08:47 26.01.2016

Re: in the nutshell

docsumann
alselone
nas izbor se svodi na - egomanijak ili kleptomani.




jbg, bar imate izbor...



Imate i vi. Pušku u šake! Ne brukajte se više.
docsumann docsumann 10:31 26.01.2016

Re: in the nutshell

Imate i vi. Pušku u šake! Ne brukajte se više.


stani. čekaj malo. jedna opcija ne čini stoleće. msm, jednoopcioni izbor i nije baš neki (izbor). al' pušku u šake ili cevku u dupe, e to je već vidan demokratski pomak.
Spiridon Spiridon 10:33 26.01.2016

Re: in the nutshell

Imate i vi. Pušku u šake! Ne brukajte se više.


sta bi ljudi u Srbiji trebalo tek da uzmu u sake ...
predatortz predatortz 10:35 26.01.2016

Re: in the nutshell

Spiridon
Imate i vi. Pušku u šake! Ne brukajte se više.


sta bi ljudi u Srbiji trebalo tek da uzmu u sake ...


Nije to ni slično, Spiro. Zna Docs na šta ja mislim...
Spiridon Spiridon 11:12 26.01.2016

Re: in the nutshell

Zna Docs na šta ja mislim...


znamo svi na sta ti stalno mislis
predatortz predatortz 11:13 26.01.2016

Re: in the nutshell

Spiridon
Zna Docs na šta ja mislim...


znamo svi na sta ti stalno mislis


Prosvetli i mene!
predatortz predatortz 11:16 26.01.2016

Re: in the nutshell

alselone
nas izbor se svodi na - egomanijak ili kleptomani.



Ako se pomiriš sa činjenicom da će i jedni i drugi da kradu i muvaju, onda je izbor jednostavan.
Spiridon Spiridon 12:06 26.01.2016

Re: in the nutshell

predatortz
Spiridon
Zna Docs na šta ja mislim...


znamo svi na sta ti stalno mislis


Prosvetli i mene!


na fudbal =)
pupan pupan 19:58 26.01.2016

Re: in the nutshell

Prosvetli i mene!

More biti da mislis na televizore i belu tehniku.
predatortz predatortz 20:05 26.01.2016

Re: in the nutshell

pupan
Prosvetli i mene!

More biti da mislis na televizore i belu tehniku.


Đe si pupi, jarane?! Baš te danas pomenuh kod zeme Elisa. Naljutio se on na jednog, pa počeo da se bruka. Kakav bih ja zemljak bio kad bih ga pustio da se blamira. Rekoh mu da hajvane treba ignorisati, da hajvanu tako oduzimaš smisao boravka na ovom mestu. Pa, eto, ti mi pade na pamet. Mislim, k'o hajvan...
pupan pupan 20:10 26.01.2016

Re: in the nutshell

Rekoh mu da hajvane treba ignorisati

Pa, zasto ne ignorises?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana