BUDI I TI DEO MAXI TIMA!

Sestre Bogavac RSS / 23.03.2008. u 00:02

(sociološko-patološki eksperiment)

mali deo sveta, veci deo budzeta
mali deo sveta, veci deo budzeta

Šta je gore: nezaposlenost ili besposlenost?

U mom slučaju- kombinacija. Nezaposlenost, besposlenost, radoznalost i još neka čudna opsednutost likom i delom Miroslava Miškovića, koja me prati već neko vreme. ... Ne znam, stvarno, kako to da objasnim, ali mislim da je počelo nakon što sam gledala b92 istraživanje u vestima: šta sve dotični gospodin poseduje? ... Ja se baš ni malo ne razumem u biznis. Ne umem sebi da predstavim kakav um treba da poseduje jedan takav finansijski imperator. Da li nekad prestaje da kucka u glavi? Da li sanja fiskalne račune ili indexe na berzi? Da li je srećan?!  

Da li toliki novac stvara nervozu? Ili baš naprotiv: ugodni osećaj ispunjenja?

Da li se ponosi sobom? I na kraju... kad osvojiš čitav svet, šta ćeš onda sa njim? ... Ja idem, šetam se, pazarim... Kupim „Nivea" mleko za telo; uđem u drugu radnju, recimo „Zaru"- kupim majicu; posle pređem u „Mango"- kupim suknju... Popijem kafu u gradu. Na putu gajbi svratim u samišku: hleb, mleko, pivo... i tako to. Kad dođem kući- novčanik prazan.

Zbogom lepi sati (oba sata) moga honorara!...

I sad, tu je ono... Ja imam iluziju da sam spiskala pare, bazajući po raznim radnjama, a to je u stvari - samo jedna. Mesec dana moga drkanja za tastaturom, nestalo je za dve čuke i što je najgore: sve se to slilo u istu kasu... pa i sutra, kad užickam od majke za cigare... i to opet ode istim putem... i tako svaki, svaki dan... i ljudi moji! To me fascinira!!!

Znam, naravno, da je u pitanju opšte mesto, ali eto- kažu da filozofija počinje kada se zamislimo nad poznatim stvarima. Zašto kažem: filozofija?

Zato što ja ne razmišljam toliko o tom praktično-ekonomsko-monopolističkom delu, već o pogledima na svet. I vrlo dobro vidim, da smo i Mišković i ja ljudi, ali da je ova planeta za nas dvoje sasvim drugačije mesto. I još da smo oboje na svoj način, u svom sistemu vrednosti, u pravu. Naprosto, moj se i njegov sistem nigde ne dodiruju... i ako nam se životi, ili bar bankovni računi susreću u mnogim tačkama. Volela bih da upoznam Miroslava Miškovića!

Makar na pet minuta. Volela bih da porazgovaram s njim, mnogo više nego sa nekim ljudima koji me zaista oduševljavaju. Volela bih da ga pogledam u oči, da mu stisnem ruku: „Bogavac, drago mi je" pa da posle mogu da kažem: ovo je čovek za kog zarađujem. ... Čudno, to.

Već par godina, razgledam plakate za akciju „POPUNI CV OBRAZAC! BUDI I TI DEO MAXI TIMA"... čitam taj uvek isti plakat, kad god ga okače, kad god čekam u redu, pred kasom... fantaziram. ŠBB-KBB. Šta bi bilo kad bih to popunila? Kako bi izgledao moj MAXI život, kako bih se uklopila u MAXI tim.

Nekoliko puta, odolela sam toj intelektualnoj provokaciji... Pretprošle nedelje, nisam uspela. Stavila sam flajer u torbu i ponela ga sa sobom, i ako nisam znala šta bih  tačno sa njim.

Dođem kući... pogledam. Kaže ovako: ime i prezime; datum rođenja; pol; stručna sprema. E, sad, tu ima da se tikuje: osnovna, srednja, viša i visoka. Posle: zanimanje; telefon; e mail; pa onda moje omiljeno: koja biste radna mesta izdvojili iz svog dosadašnjeg radnog iskustva. Hm. Onda opet prostor za tik. Kao, označite šta biste od ponuđenog voleli da radite: poslovođa, magacioner, kasir, mesar, prodavac delikatesa, prodavac na pijaci, prodavac u pekari... i tako to.

Koje vas osobine kandiduju za željeno radno mesto.

U kom biste gradu voleli da radite. I na kraju potpis.

Kažu, javiće se kada se uprazni traženo radno mesto.

Razgovaram s ljudima.

Jelena predlaže da zatražim posao na odeljenju delikatesa. Ja odbijam: mogla bih onom mašinom za salamu da isečem prst.

Boki misli da se okušam kao magacioner. Jelena negira: „Je l si ti normalan, ona hoće da se bavi javnim poslom!" ... Istina. Zar ovakav kadar da trune u magacinu?! Zar sam zato učila školu i išla na časove glume od trećeg osnovne?!

Kasa po sebi, nije loša... ali Višnja misli da ću se „usedeti". Pa, dobro, kažem, ja i tako mnogo sedim za kompom, navikla sam... a i nije da ne bih volela da saznam kako radi taj fiskalni program... Osim toga, kasirka može da bude i kreativna. Kao prvo, vrlo je zanimljivo gledati šta ljudi kupuju i u kojim kombinacijama. ... Višnja kaže da je to zanimljivo pola sata. Kaže: traži da budeš poslovođa! Ne, ne... imam tremu. Višak odgovornosti. Ali, pekara je super!... A i pijaca... isto... jedino što mora mnogo da se stoji... Vodi se čitava rasprava o tome gde su bolje mogućnosti za napredak. Ja mislim: na kasi. Pevušim: „Novac u rukama" ... Luka kaže: u pekari. Misli da u pekari imam šansu da se proslavim sloganom: „KRUH, SADA I UVJEK", posle kog će me prebaciti u marketing. A moj tata je pre par godina (kad je akcija prvi put bila u toku) smatrao da je to samo neko njihovo istraživanje. Kao, da gledaju koliko budala u Srbiji traži posao. Cerekali smo se smišljajući koja ću mesta izdvojiti iz dosadašnjeg (ne malog!) radnog iskustva... „Ako te stvarno pozovu", rekao je, „A ti idi na razgovor i reci da pišeš dramu o supermarketu... kao, hoćeš da ovladaš miljeom!" ... I ako je izgovor bio dobar, CV obrazac ipak nisam poslala...  I sad razmišljam o tome dok prevrćem isti takav cv obrazac u rukama: što da ne?!

... popunjavam. Sve iskreno. Svi podaci tačni. Iz ranijih radnog iskustva izdvajam: dramaturg, dramski pisac, tv scenarista, copywriter, urednik, novinar, performer, selektor festivala, književnik, moderator tribine... za kraj dodajem i: ulični prodavac. Istina živa! Na letnjem raspustu između prvog i drugog gimnazije, prodavala sam cvikere za sunce na uglu Kneza i Zmaj Jovine.

Volela bih da radim: u pekari, na kasi ili pijaci. U Beogradu. Part time, za početak... ako mi se dopadne, ostavljam pisanje i prelazim na puno radno vreme.  

Evo koje me osobine kandiduju za željeno radno mesto: komunikativna sam, prijatna, odgovorna, lepa i obrazovana, dobro govorim engleski jezik, ambiciozna sam i radna. ... Aha!

Drage tetke i ostali!

Sada će sva ta govorkanja o tome da „neću da se zaposlim, nego čekam ponudu iz Holivuda" - biti opovrgnuta! Ja hoću da se zaposlim!!!

A to mogu i da dokažem!!!

Ubacijem CV obrazac u kutiju, u MINI MAXIJU na Senjačkoj pijaci. 

Najzad će neko i mene socijalno, zdravstveno i penziono da reši.

Kad već sve pare ostavljam Miškoviću, zašto to ne bio baš on?!

Prolaze dani... Maštam o zaposlenju, koleginicama na kasi, zgodnom prodavcu sa delikatesa, kog ću zamoliti da mi nareže „300 grama Cece na CD" ... maštam o proslavi osmog marta na kojoj ću se istaći recitovanjem pesme: „MAXI MAMA", posle koje moj napredak kreće neslućenom brzinom.

Za samo godinu dana, tako govorim rodbini, ja ću preći u upravnu zgradu Delte. Piću kafu, a zatim ići u SPA sa Milkom Forcan, herself!... 

Nažalost, niko se ne javlja. 

I da znate da mi nije ni malo drago. 

Ipak je moj tata bio u pravu. Nije to nikakva akcija nego smrdljivo istraživanje. Miškoviću, Miškoviću- opet si me izradio.

Nema veze. Tetke su ućutkane. Kao: pokušala sam da nađem posao, ali toga u ovoj zemlji nema! Sve mora preko veze! Ne samo u pozorištu, nego svuda! ...

A onda, baš pre neko jutro... osam sati, ja legla u sedam, završivši esej o Čehovljevom Višnjiku...kad- u sobu ulazi Majka.

„Budi se", kaže, „Brže! Traži te Mišković!"

Da l me zajebava, ili šta? Đipam iz kreveta! Koji Mišković?

Kaže: „Zovu te iz Pekabete."  ...'Ladno. „Htela sam da im kažem da spavaš, ali sam onda shvatila da jedna radna i ambiciozna devojka ne bi trebalo da spava u osam"... Moja majka se ceri, dok ja bunovno podižem slušalicu.

„Dobar dan", kaže teta, „Gospođo Milena, Pekabeta ovde" ...

„Molim?"

„Pekabeta, gde ste ostavili prijavu za posao!"

„Aha... Mislite Maxi."

„Jeste, Pekabeta... Milena, kad biste mogli da dođete na razgovor?"

(đavo je odeo šalu! Ipak, treba ostati na nivou.)

„Recite Vi, kad."

„Pa, evo... Ja ću zvati našeg direktora prodaje da dođe u sredu, u jedan. Je l Vam odgovara?"

„Naravno. A gde da dođem?"

„Pa, ovde, kod nas, gde ste ostavili prijavu..."

Tu se slučaj značajno komplikuje. Mislim, u redu. Želim da radim u MAXIJU, ali baš u tom... gde po hleb dolaze sve mame mojih drugara iz osnovne... i po pivo sve tate svih mojih drugarica iz osnovne... I uopšte, znate... na senjačkoj pijaci, posedujem neki ugled i reputaciju. Naime, upala sam u rupu kod Milana Kalinića na TV PINKU, a i izašla sam u Glorijinoj rubrici „Moj kuvar". Nema sumnje da sam neka važna ličnost! ... I zar sad treba da odbacim to malo stečene slave?

Jelena donosi presudu: „Kad kažeš- moraš."

Danima smišljam izgovore. Kao: rekla sam da hoću da radim u pekari ili na pijaci, a u ovom MINI MAXIJU nema pekare ni pijace... žao mi je, ne mogu... Ili: znate, baš sam se zaposlila u Višnjici... Kad smo već kod Višnjice, moja Višnja smatra da u sredu treba da isključim telefon. Jelena, pak, da nije u redu da ispalim direktora prodaje. Boki misli da to i nije nikakav direktor, nego šef posluge. Ma nemoj! , ubeđujem ga. A odakle bi onda dolazio?! „Iz magacina. Ili tu, s tezge!"

Hmmm... Luku moja vest nadahnjuje pesnički: „Moja draga je pekarica, njezne koze, bijelog lica, od brasna joj kosa sijeda, kruh dok mijesi, mjesec gleda. Pisala je, nekad, drame, ali se drame ne dovrsavaju same, dok kruh ima dar da porumeni, sasvim sam, ostavljen u rerni" ... glasi njegov jutarnji sms. Baš lepo!

„Drago mi je sto me podrzavas u karijeri" , odgovorim kvaziduhovito.

Ali, sreda se bliži. „Kad kažeš- moraš" ... U utorak uveče, posednjeg dana moga intelektualizma, zvoni fixni telefon. Dobila sam, naime, na telefonskoj lutriji nekakav ručni masažer. Da dođem sutra u sedam u Grafičar, da ga uzmem. Čeka me piće dobrodošlice, i mogućnost da isprobam masažnu stolicu.

Spuštam slušalicu- prestravljena! „Ovaj telefon je postao izvor gluposti." 

Familija Bogavac uživa. Kažu: šta hoćeš, baš te je krenulo! U danu dobiti posao i ručni masažer- to neki ne dobiju za ceo život. Osim toga, kaže majka, masažer će ti biti neophodan, sad kad kreneš da radiš na pijaci. Žena se ukoči od tolikog sedenja... oh, Bože.

Ležem u krevet ranije. Ne završivši dramaturške obaveze.

Jbiga, rećiću reditelju, da ima razumevanja. Imam ja svoje prioritete, ne mogu na  sastanak, o stalnom zaposlenju, umorna.

Sutra. Osam ujutru. Zvoni telefon. Mobilni. Piše: MAXI.

U trenutku pomislim da sam prespavala jedan i kasnim. Oh, ne!

Javljam se oprezno. S druge strane Teta Pekabeta.

„Milena, Pekabeta ovde. Direktor se izvinjava, nešto mu je iskrslo, mora na put i stvarno ne može da dođe... Ja vam se takođe izvinjavam, čim iskrsne njegov prvi slobodan termin, ja ću vas pozvati na razgovor... Nemojte vi nas zvati, mi ćemo se vama javiti... Prijatno!"

Pametnom- dosta. Izgleda da me je direktor prodaje procenio kao zajebanta.

Niko se ne javlja... A ni masažer nisam podigla. Eto, tako. Iz revolta prema potrošačkom društvu. Sindrom: kiselo grožđe!

Još uvek maštam o stalnom zaposlenju. Makar i u pekari, kad me već ni jedno pozorište neće... Ali, ne i o poznanstvu sa Miroslavom Miškovićem. Od tog sam, detinjeg, sna odustala. Mislim, bar toliko držim do sebe... Sledeću priliku da me sretne, Mr Monopol će morati da kreira sam... HAHAHA! Tako gunđam sebi u bradu, dok se ukućani šale na moj račun. Kao da je to lepo... biti odjavljen za posao! Makar i ako je u pitanju prijava eksperimentalnog tipa. ... Osećam nekako da mi je eksperiment propao i što je još gore da nemam nikakve šanse za penziju... Stojim, baš, eto danas, na kasi... Kasirka nepismena i neljubazna, prazan pogled, loš ten... Stojim tako na kasi. Pitam se: zašto ona a ne ja?!

U MAXI dilemi

MINI Bogavac

Atačmenti



Komentari (100)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

AlexDunja AlexDunja 00:19 23.03.2008

:)

Čudno, to.

pozz
Queeria Queeria 00:25 23.03.2008

Savršeni slogan?

Svi smo mi Maxi

ili

Maxi je svuda oko nas

ili

Maxi je deo nas
tribal tribal 00:59 23.03.2008

Re: Savršeni slogan?

Queeria
Svi smo mi MaxiiliMaxi je svuda oko nasili Maxi je deo nas



Delta je Srbija!
Srbija je Delta!
Maksa Maksa 12:16 23.03.2008

Re: Savršeni slogan?

Queeria
Svi smo mi Maxi
ili
Maxi je svuda oko nas
ili
Maxi je deo nas

Ko danas sme da kaže da nije iz Maxija?
ceda_urosevic ceda_urosevic 15:39 23.03.2008

Re: Savršeni slogan?

Maxi je srce Srbije!
WX WX 22:06 24.03.2008

Re: Savršeni slogan?

Ko ne razume Maxi- ne razume ni Srbiju!
edi-va edi-va 00:27 23.03.2008

take

a deeeep breath:)

Unfuckable Unfuckable 00:27 23.03.2008

Groblja CV-a

u Delti i ekspoziturama poznata su od davnina
zato, ne plači sestro Bogavac (ma koja bila)
Što više prijava im očajničkih stigne
to je manje razloga da se plata radnicima digne


(al' sammugadao....!!!)
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:22 23.03.2008

Re: Groblja CV-a

Lepo receno, Unfuck! Nadahnuto i realno. :)
Unfuckable Unfuckable 03:47 23.03.2008

Re: Groblja CV-a

volim komplimente, pa makar, i uvek bili na moj račun ; ))))))

Unfuckable The Skroman
(copyright by Mungos The Skuhat)
gradicevic gradicevic 00:28 23.03.2008

zasto?

Kasirka nepismena i neljubazna, prazan pogled, loš ten... Stojim tako na kasi. Pitam se: zašto ona a ne ja?!


Pa zaaaatoooo
ceda_urosevic ceda_urosevic 00:30 23.03.2008

:)

da nije tužno, bilo bi smešno
pozdrav i preporuka
Dexter Dexter 00:46 23.03.2008

re:maxi

Bice da si overqualified, a i dal ti se crnci za 12 soma?
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 00:52 23.03.2008

Re: re:maxi

a i dal ti se crnci za 12 soma?

gle, naravno da ne.
Ali, poenta je u tome da me stvarno zanima kako izgleda razgovor za jedan takav posao... ne znam zasto, prosto me zanima... i jako mi je smesno to sto su me odbili i bez razgovora. Da sam ja taj direktor prodaje, mislim da bi me interesovalo makar da vidim koje je to piskaralo koje popunjava glupe prijave. :)))
Dexter Dexter 00:59 23.03.2008

Re: re:maxi

E...
Ma ne uklapas se u profil, trazi se srednja skola, iz unutrasnjosti, ponizan stav.
Popuni drugu prijavu ako te bas zanima pa daj insajd informacije na blog :)
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:08 23.03.2008

Re: re:maxi


Popuni drugu prijavu ako te bas zanima pa daj insajd informacije na blog :)


Hahaha!
Da znas da mozda i hocu... kad me prodje ovaj talas razocarenja... koje nije izazvano time sto me nisu primili u Maxi tim, nego sto su mi uskratili razgovor za koji sam se toliko spremala. Uostalom, verovatno razmisljajuci : ovo bi bilo zgodno za blog.

Pozdrav.
Dexter Dexter 01:26 23.03.2008

Re: re:maxi

Samo da dodam.
Ovo je mozda moj iskljuciv stav ali...
Odes na razgovor za posao..vajni HR department posto si jelte prosao "prvi krug" i onda ti najcesce daju da resavas neki (glupi) test.Testovi su manje ili vise glupi u zavisnosti od firme.
Cilj je sledeci, HR misle da su kandidati za posao maldi glupi entuzuijasti koji ce biti presrecni ako prodju njihov jebeni test.
Pritom 99% oglasa za posao ne navodi kakve uslovi nude , koja je plata i koliko se radi sto je ipak najvaznije.
Prica se o "mogucnosti ucenja i usavrsavanja" , "budi deo tima" , "company event-ovima" itd...mrsomudjenje.
Ne prijavljuje se cela plata.
Evo bas sam skoro cuo da u jednoj firmi iz unutrasnjosti radnici iz prodaje moraju da vrate gazdi kes od svog (zakonski propisanog) MINIMALCA ukoliko ne uspeju da prodaju dovoljno proizvoda mesecno.
WoO WoO 01:42 23.03.2008

Re: re:maxi

Dexter
E...
Ma ne uklapas se u profil, trazi se srednja skola, iz unutrasnjosti, ponizan stav.
Popuni drugu prijavu ako te bas zanima pa daj insajd informacije na blog :)




To mi kao kretenii iz "unutrasnjosti", pa smo samo za kasirske poslove, za razliku od "kosmopolita" iz Beograda kojima jednostavno nije Bogom dato da rade tako nesto?
gradicevic gradicevic 01:57 23.03.2008

Re: re:maxi

To mi kao kretenii iz "unutrasnjosti", pa smo samo za kasirske poslove, za razliku od "kosmopolita" iz Beograda kojima jednostavno nije Bogom dato da rade tako nesto?


"provincijalac" mozes biti i u New York-u, a "kosmopolita i u Babusnici. To je vise stvar licnog opredeljenja, a ne mesta stanovanja
trener trener 02:03 23.03.2008

Re: re:maxi

Sestre Bogavac

Popuni drugu prijavu ako te bas zanima pa daj insajd informacije na blog :)Hahaha! Da znas da mozda i hocu... kad me prodje ovaj talas razocarenja... koje nije izazvano time sto me nisu primili u Maxi tim, nego sto su mi uskratili razgovor za koji sam se toliko spremala. Uostalom, verovatno razmisljajuci : ovo bi bilo zgodno za blog. Pozdrav.

Ne znas sta propustas! Evo,recimo,u delta-sportu zene za 8.mart dobijaju na "poklon jedan (ceo) slobodan dan da iskoriste samo za sebe"ali da to iskoriste do 1.juna-doduse tamo je gazda onaj mali Karic, bar zvanicno.Velikodusno, zar ne?
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:04 23.03.2008

Re: re:maxi

To mi kao kretenii iz "unutrasnjosti", pa smo samo za kasirske poslove, za razliku od "kosmopolita" iz Beograda kojima jednostavno nije Bogom dato da rade tako nesto?


Dragi WoO,
uverena sam da Dexter nije to tako mislio odnosno nije zeleo da kaze da su ljudi iz unutrasnjosti kreteni koji treba da rade kasirske poslove... To niko normalan ne bi ni pomislio a kamoli rekao.
No, ipak je cinjenica da su Beogradjani u Beogradu sve veca manjina i da kao Beogradjanin imas nesto manju sansu za zaposlenje u Beogradu. Naravno, ne bih nista da generalizujem, samo primecujem da "zavicajni klanovi" prze po radnim organizacijama... to ne znaci da su ljudi iz unutrasnjosti kreteni. Naprotiv, ja mislim da su Beogradjani jos veci.

Pozdrav i izvini u moje ime, ukoliko te je nesto u tekstu ili komentarima uvredilo.
Unfuckable Unfuckable 02:23 23.03.2008

Re: re:maxi

Naravno, ne bih nista da generalizujem, samo primecujem da "zavicajni klanovi" prze po radnim organizacijama... to ne znaci da su ljudi iz unutrasnjosti kreteni. Naprotiv, ja mislim da su Beogradjani jos veci.

.
zabode ga u centar, sister !
Dexter Dexter 03:10 23.03.2008

Re: re:maxi


To mi kao kretenii iz "unutrasnjosti", pa smo samo za kasirske poslove, za razliku od "kosmopolita" iz Beograda kojima jednostavno nije Bogom dato da rade tako nesto?


Nije to u pitanju. Kruzi prica da je u poslednje 2 godine u Bgd doslo 400.000 ljudi. Pretpostavljam da ljudi koji su dosli u bgd, nemaju stan i bas ne mogu da biraju posao, pa su i vise na meti izrabljivanja.
Ja gde god odem da nesto kupim, kafic, megamarket, nebitno samo cujem razlicite dijalekte iz cele Srbije.
dragan7557 dragan7557 10:37 23.03.2008

Re: re:maxi

Nije to u pitanju. Kruzi prica da je u poslednje 2 godine u Bgd doslo 400.000 ljudi


To se u Ekonomiji ( Dinkonomiji) zove Regionalni Razvoj Srbije.
Vlasta Vlasta 10:43 23.03.2008

Re: re:maxi

Ne mo'š bezobrazluk deliti na veći i manji, po pašalucima. Ili si dobar čovek ili nisi, nema tu mnogo filozofije...
WoO WoO 11:10 23.03.2008

Re: re:maxi

Sestre Bogavac
To mi kao kretenii iz "unutrasnjosti", pa smo samo za kasirske poslove, za razliku od "kosmopolita" iz Beograda kojima jednostavno nije Bogom dato da rade tako nesto?


Dragi WoO,
uverena sam da Dexter nije to tako mislio odnosno nije zeleo da kaze da su ljudi iz unutrasnjosti kreteni koji treba da rade kasirske poslove... To niko normalan ne bi ni pomislio a kamoli rekao.
No, ipak je cinjenica da su Beogradjani u Beogradu sve veca manjina i da kao Beogradjanin imas nesto manju sansu za zaposlenje u Beogradu. Naravno, ne bih nista da generalizujem, samo primecujem da "zavicajni klanovi" prze po radnim organizacijama... to ne znaci da su ljudi iz unutrasnjosti kreteni. Naprotiv, ja mislim da su Beogradjani jos veci.

Pozdrav i izvini u moje ime, ukoliko te je nesto u tekstu ili komentarima uvredilo.


Hvala na izvinjenju, ali nije bilo potrebno jer se nisam uvredio.Hocu reci da zivim u evropskoj metropoli gde zivi 50 % stranaca i da je tolerancija ogromna, da retko ko obraca paznju na cinjenicu da si stranac i da radis recimo neki dobar posao.Pre bih rekao da su kivni ako ne radis nista, ako si na socijalki ili nekoj drugoj drzavnoj muzi.Uzgred preporuka za blog
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 17:35 23.03.2008

Re: re:maxi

Nije to u pitanju. Kruzi prica da je u poslednje 2 godine u Bgd doslo 400.000 ljudi

To se u Ekonomiji ( Dinkonomiji) zove Regionalni Razvoj Srbije.


Bravo, bravo!
Ruku pod ruku sa "Decentralizacijom Kulture", što u praksi znači da isti oni (naturalizovani?) Beograđani što "monopolišu" beogradske repertoare, sada imaju jedinstvenu priliku da se vrate u zavičaj, obiđu ostarele roditelje (te divne, jednostavne ljude), odsednu u hotelu, ("Gde ja dođem, tu više nije provicija" i u par nedelja sprčkaju neku predstavicu u lokalnom domu kulture, za pristojan honorar, naravno. ...


Srbija se polako ali sigurno, u svakom smislu svodi na krug dvojke.
Želimo li da sprečimo dalje osipanje teritorija, treba da proširimo taj krug: od Niša do Subotice.
U suprotnom će Dorćol postati prenaseljen.

... šalim se, naravno... mada, u svakoj šali pola autogola. :)

Ne mo'š bezobrazluk deliti na veći i manji, po pašalucima. Ili si dobar čovek ili nisi, nema tu mnogo filozofije...


Istina, Vlasto! Šta više: ova izjava ima legitimnost poslovice.
Bezobrazluk se, nažalost, dodeljuje pojedincima... A ovi su nekako osvojili sve pašaluke!

petar pan petar pan 21:59 23.03.2008

Re: re:maxi

U pravu ste kada kazete da ima milion krugova selekcije, da se rade testovi, i da u velikoj vecini slucajeva ne dobijete posao.
Ja sam bila na razgovoru za posao u jednoj "renomiranoj gradjevinskoj firmi " ( tako je glasio oglas koji su postavili na Infostud), gde sam radila test licnosti i test inteligencije slican onom koji sam radila u Mensi.Uz sve to, pitanja da li sam udata-zasto nisam i da li planiram, da li imam decu- zasto nemam i da li planiram, sa kim zivim itt. Poslali su mi odgovor da sam prekvalifikovana...Mislim, ako je tako to su mogli videti i iz CV-ja koji sam poslala.
Zatim sam bila u Delta M..sticajem cudnih okolnosti..naime zvali su me na razgovor jer su skinuli moj CV sa pomenutog Infostuda a traze "mlade , obrazovane i ambiciozne ljude za svoj tim" radno mesto u HR u nekoj Miskovoj novoj fabrici na NBgd za proizvodnju vode i jos necega...Dobicu pismeni odgovor na kucnu adresu. Proslo 2 meseca nisam nista dobila jos uvek..Hehe mozda nije dobio dozvolu za gradnju..hahha
Ni na jednom od ova dva razgovora, nisam uspela da saznam radno vreme, visinu plate niti bilo sta sto me je zanimalo u vezi posla.Odgovor je bio da cu te informacije dobiti ukoliko prodjem u neki od narednih krugova.
I jos smesnije, u petak me zove covek na razgovor za posao, za koji sam konkurisala u oktobru prosle godine..
WX WX 22:44 24.03.2008

Re: re:maxi

Diskriminacija zena koje imaju izmedju 25 i 35 godina je posebna tema... Verovatno i dalje svuda postoji, ali u Srbiji se to radi na tako otvoren nacin, to je prosto ``normalno``. Skoro sam od drugarice cuo (ima 25 god) da su je u toku razgovora pitali da li ima dece- ne, da li planira da ih ima- da, na sta joj je receno da nije primljena zbog ``rizika`` da neposredno po stupanju u radni odnos ode na- trudnicko.
Treba napomenuti da se ljudskim resursima u vecini kompanija u Srbiji bave neobrazovani ljudi (za taj posao). Nijedan fakultet nema osnovne akademske studije za menadzment ljudskih resursa, postoje samo postdiplomske, ciini mi se samo na FON-u. Menadzment ljudskih resursa se svodi na ono sto se ranije zvalo, a negde jos uvek zove kadrovsko- zaposljavanje, premestaji, kaznena politika. Pri tom se prilikom zaposljavanja traze poslusni, neambiciozni,... Najgore od svega je sto im se takav pristup stalno obija o glavu. Pouceni prethodnim iskustvima, ljudi pocinju da daju neiskrene odgovore prilikom intervjua, tako da im se upravo dogadja ono sto zele da izbegnu. Radnici, u ciju obuku su ulagali, odmah traze drugi posao, tako da imaju veliki protok zaposlenih, sto stvara velike gubitke. Pored toga, odnos nezadovoljnih radnika prema klijentima, sliku koju stvaraju u svom najblizem okruzenju- pricajuci o svom losem polozaju, Itd, da sad ne duzim, koga zanima moze to da primeti svuda oko sebe.
Onda mozete napraviti poredjenje sa odnosom velikih kompanija u zapadnim zemljama prema zaposlenima. Npr. ogromna sredstva koja se ulazu u preventivne zdravstvene programe. Zasto to rade? Zato sto im se isplati. Evo linka ka dokumentu kao ilustracija http://www.acsworkplacesolutions.com/documents/Healthy_Workforce_2010.pdf
gandra gandra 01:06 23.03.2008

problem

Skoro sam kupovao nesto vecu kolicinu namirnica, 2,5 kese napunih :))
pokusao sam da prebrojim za koliko proizvoda je doticni MM generalni uvoznik, distributer itd.
Kasnije, kod kuce sam pokusao da se setim sta sve poseduje - koje firme
NEMOGUCA MISIJA
ivana23 ivana23 01:14 23.03.2008

Re: problem

gandra
Skoro sam kupovao nesto vecu kolicinu namirnica, 2,5 kese napunih :))pokusao sam da prebrojim za koliko proizvoda je doticni MM generalni uvoznik, distributer itd.Kasnije, kod kuce sam pokusao da se setim sta sve poseduje - koje firme NEMOGUCA MISIJA


Vidi pod - Clanice holdinga
Delta Holding
gandra gandra 01:28 23.03.2008

Re: problem

Vidi pod - Clanice holdinga
Delta Holding

Znam da to nije tesko pronaci ALI da li je to normalno da je prosto nemoguce kupiti nesto u ovoj zemlji a da se na neki nacin deo tih para ne prelije gos MM u djep?
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 18:31 23.03.2008

Re: problem

Znam da to nije tesko pronaci ALI da li je to normalno da je prosto nemoguce kupiti nesto u ovoj zemlji a da se na neki nacin deo tih para ne prelije gos MM u djep?


Gandra, to je upravo pitanje koje mene muči... Ti danas ne možeš ni da na kratko pobegneš iz ove zamlje, a da pritom ne platiš DELTA GENERALI zdravstveno osiguranje... Čovek poseduje SVE! Od delova za bicikl preko pola Vojvodine... Ova država je tako patetična kada se zanosi da je država... Nama vlada ni ne treba, jer ovu državu na okupu drži Delta.

I ja ne podcenjujem Miškovićeve državotvorne sposobnosti.
Samo mi se čini da Srbija s Deltom, ima status metadržave kakav je imala sa zemunskim klanom.... i ne mogu a da se ne zapitam ..................................................... hiljadu stvari.

????

Na primer, zašto pošteni intelektualci poput mene, ne mogu da postanu deo MAXI tima, kao ni deo Zemunskog klana, recimo?

LOL.

:-D

p.s.
Najstrašnije je u svemu tome to što sam ja patriota.
Haaaaa.
gradicevic gradicevic 01:22 23.03.2008

protest

postovana gospodo, ovom prilikom zelim da ulozim ostar protest zbog blacenja lika i dela uzornog druga Miska
Kao veliki obozavalac gore pomenutog druga, zelim da mu ovom prilikom javno dam po-Drsku, i zamolim ga da u ime svih nas, napacenih i golorukih, osnuje MAXI stranku.
MAXI stranka je buducnost ove zemlje, a zemlja je ionako vec njegova.
Cela Srbija MAXI hiper market, bre
gandra gandra 01:32 23.03.2008

Re: protest

gradicevic
postovana gospodo, ovom prilikom zelim da ulozim ostar protest zbog blacenja lika i dela uzornog druga Miska
Kao veliki obozavalac gore pomenutog druga, zelim da mu ovom prilikom
javno dam po-Drsku, i zamolim ga da u ime svih nas, napacenih i
golorukih, osnuje MAXI stranku.
MAXI stranka je buducnost ove zemlje, a zemlja je ionako vec njegova.
Cela Srbija MAXI hiper market, bre



Prvi potpisujem podrsku
AlexDunja AlexDunja 01:54 23.03.2008

Re: protest


Prvi potpisujem podrsku

drsku
valjda:)
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:56 23.03.2008

Re: protest

Prvi potpisujem podrsku


Druga!
Budi i ti deo MAXI tima, budimo svi deo MAXI stranke!

I samo da se zna... ja uopste ne blatim po liku i delu... naprotiv, fascinira me kako nas je sve uradio.
Ja mogu samo da popunjavam CV obrasce i kefcem po blogu, ali cinjenica je da cu ujutru opet u MAXI da mu ostavim svu svoju kintu.
gradicevic gradicevic 02:13 23.03.2008

Re: protest

drsku
valjda:)


Auuuuu, sram Vas bilo
AlexDunja AlexDunja 02:34 23.03.2008

Re: protest

Auuuuu, sram Vas bilo

mene?????
DeMarti DeMarti 10:59 24.03.2008

Re: protest

A odakle vam uopste ideja da tako nesto vec ne postoji?
dss, srs, ... (dopisati ili editovati po izboru)
noboole noboole 02:15 23.03.2008

zunzara

Ne moras u Maxi. Mozes da ostavis svoje pare i u Merkator. A i u kazino u Jugoslaviji. Tamo postoji sansa da ih uvecas.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:28 23.03.2008

Re: zunzara

Da ti pravo kazem... bila sam pocela tako nesto da razmisljam i izmisljam, pa da se trudim da sto vise stvari kupujem u malim, komsijskim radnjama... Malo se duze zadrzim u kupovini, ali eto... imam utisak da radim ispravnu stvar... To me je raspolozenje tako drzalo dok nisam shvatila da se sve komsijske radnje u nasem kraju snabdevaju iz MAXIja. Tako da... Maxiju ne mozes pobeci...

you can run, but you can't hide. :)
Dexter Dexter 09:18 23.03.2008

Re: zunzara

Ma evo ti jedan drugi predlog.
Treba napraviti akciju - "Podrzi svog seljaka".
-Kupis zamrzivac sanducar (moze i polovan, nije skupo)
-Nadjes pouzdanog seljaka koji muku muci da proda svoje june, svinju, povrce, a i kad ga proda dobije smesno male pare.
-Odes kod coveka 2-3 puta godisnje i napunis friz njegovim proizvodima
-Dobro tebi dobro njemu
- Cetvoroclana porodica garantovano godisnje moze ovako da ustedi 1500 Eura
-Na mesu je usteda 50%, na povrcu tek ihahaj
E sad zamisli kad bi par stotina hiljada ljudi u Srbiji uradili ovo da li bi veliki frajeri sto drze megamarkete stavili prst na celo kad padne promet a troskovi pice.
Dexter Dexter 21:24 23.03.2008

Re: radioaktivno pile

Ma mora da moz' da se ustedi nesto.
Otkupna cena za teletinu 1.5 evra, moz' se izvuce 50%mesa, znaci kilo te ispadne 3 ojra, u prodavnici je 500+ dinara, znaci upola cene. Ako se istalis sa komsijom pa uzmete pola-pola celo tele siguran sam da ce seljak sve lepo da vam istranzira pride.
Na boraniji, grasku i ostalom sto moze u zamrzivac jos veca usteda.
Odes par puta godisnje u selo za "veliku nabavku" , vise corbe i vremena potrosis trckarajuci ili se vozeci po bgd-u kroz guzve.
Druga stvar, odlazis na selo povremeno i smanjujes mogucnost da se "urbano otudjis".
Skoro sam uhvatio sebe da preko godinu dana nisam izasao iz Beograda. Kao klinac sam provodio letnje i zimske raspuste na selu kod rodbine posto nismo imali stalno love za more.

Vic:
Pita mali cigo svog caleta:Tata, tata, hocemo da idemo ove godine na more:
Cale: Pa mozda hochemo a mozda i sigurno nechemo :)
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 22:04 23.03.2008

ZONA SUMRAKA: radioaktivno pile

Treba napraviti akciju - "Podrzi svog seljaka".


Još jedna istina!
Evo, molim seljaka koji muku muči da proda svoje povrće da mi se javi!
Bez zezanja. Nije da mi nemamo "neke svoje seljake" od kojih s vremena na vreme kupujemo, ali... prosto... čovek danas nema dovoljno vremena da bude na taj način disciplinovan i organizovan.
Moja Gospođa Majka trudi se da drži do zdrave ishrane... (uostalom, čak i uređuje magazin koji se bavi tom temom.) ... Svoju kuću u šali nazivamo kućom "Bilja i Zdravlja" i mnogo vremena posvećujemo razgovorima o organskoj poljoprivredi.... praktičnim vežbama iz raznih načina ishrane... i temama tipa: kako da naučiš da kupiš što kvalitetniju hranu. Tu seljaci zaista imaju apsolutnu prednost na svim hipermakretima. Ali, ono što je važno pomenuti, jeste da takvi načini nabavke često nisu jeftiniji...
Radi se o tome da je vrlo malo srpskih porodica koje već nemaju "SVOJE SELJAKE" odnosno mame, tate, babe i dede na selu... Uostalom, ja mislim da je to način na koji ljudi u gradovima danas i ovde uglavnom i preživljavaju od svojih minimalaca. .... Ali, to je krupna tema, koja zaslužuje poseban post...

Umesto da ulazim u dalje analize, podeliću s vama RADIOAKTIVNU anegdotu mog prijatelja i kolege Milana Markovića, koji se kune da je ova priča 100% istinita, i ako većina ljudi neće da je sluša. I neće da veruje.

URBANA LEGENDA

MUZIČKA TEMA- "ZONA SUMRAKA" - OFF.

Milan je zakleti strejter, jedna besporočna osoba i vegetarijanac.
Ne jede meso, ali ga kupuje svojim mačkama.... Tako je jednog popodneva došao s MAXI piletinom, koju je ostavio mačkama i legao da spava... Posle nekoliko sati, već se bilo smračilo, kada su ga probudile gladne mačke koje su počele da mu se penju na glavu... Ustao je i onako bunovan, primetio da u mraku njegovog stana NEŠTO SIJA, fluo- zelenkasto.. Posuda za mačke!
Prišao je i video da mačke nisu ni pipnule pile koje im je ostavio. Pile koje sija fluo.
Kaže da ne bi to primetio da u prostoriji nije bio mrak.

TA- NA- NA- NA! ... (OFF)

Na-na-na... naravno, posmislio je da tripuje... zvao je komšinicu ili komšiju, ... ne znam-nije ni bitno, nekog ko je došao i video isto, kada su ugasili svetlo. ... Podigli su pile viljuškom i ubacili ga u kesu za djubre, da bi primetili da je na viljušci takođe ostao svtetleće -zeleni trag. Bacili su viljušku, pile i posudu, a zatim pozvali inspekciju i prijavili da su u samoposluzi u Sarajevskoj kupili pile koje svetli u mraku.
Čovek sa druge strane žice, ne samo da im nije poverovao, nego je bio i jako neljubazan. Ozbiljan. Poslovan.
Kako to Milan kaže: mislio je da smo narkomani na tripovima....
I ja bih mislila slično, da Milana ne poznajem bolje.

Šta ako je sva hrana u supermarketima OTROVNA?

TEORIJA ZAVERE:
ovako:

Veterinar kod koga vodimo svoje životinje misli isto, čak mi je (kad mi se pas razboleo) održao čitavu pridiku zbog toga što sam ga hranila hranom Pedigree. Ja ovu hranu nisam kupovala u MAXIJU nego u radnji za kućne ljubimce, ali mi je vet. svejedno rekao kako NE SMEM da dajem psu ni jednu hranu koje ima u MAXIJU.
Interesanto je da od svih vrsti hrane koje mi je preporučio, moja šnaucerka ni jednu ne jede sa takvim uživanjem s kakvim je hrsala Pedigree.
Zabrinuta što "retke i skupe vrste pseće hrane" moj ljubimac neće ni da lizne, još jednom sam iscimala veta na konsultacije. Objasnio mi je da je sa "psećim džank fudovima" slično kao s drogom, pa da moram da izgladnjujem psa "dok ne iskrizira".
Posle pet šest nedelja, rođena šnaucerka Beba mi se "skinula s gudre" zvane Pedigree i sad je stvarno bolje sa zdravljem.

Da li j kvalitet hrane za ljude, u megamarketima, jednak kvalitetu hrane za pse (iz istih radnji)...

Dekster,
mislim da si u pravu povodom akcije PODRZI SVOG SELJAKA!
To nije pitanje uštede, nego zdravlja.

Jedino što mi u porodici zaista nemamo svoje seljake rođake... i što često nemamo vremena/novca za tako sistematične nabavke... prosto, svratimo u neki od 505 najbližih MAXIJA. :)

Akcija podrži svog seljaka bila bi pošteni produžetak one KUPUJMO DOMAĆE. ...
:)
:)
Dejan Stanković Dejan Stanković 02:26 23.03.2008

stanem

na semaforu, odmah do mene u kolima, crnim, velikim, s livrejisanim soferom, gospodin zardim gonsalves, gazda i savaot banke koja me vec godinama kreditira i za cije pare kupujem kola pa ih posle otplacujem.
kad sam ga vido, mnogo sam se obradovao, stvarno sam se obradovao, lice mi se ozarilo.
Gleda me on kako mu se smeskam pa mu nije jasno ko sam i odakle me poznaje. a ja mu klimnem glavom, on meni klimne glavom, ja njemu dobar dan, on meni dobar dan. ja njemu - ovo su vasa kola - i pokazujem prstom na auto koji vozim. on meni: MOLIM? KAKO?
a ja otvorim prozor, otvori i on pa mu ponovim: gdine gonsalves, ovo su vasa kola, znate.
a on kaze: samo vi njih vozite i nemojte da kasnite s otplatom.
eto, ja sam svog dobrotvora/krvopiju upoznao. i nikakvu vajdu od toga nisam video.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:35 23.03.2008

Re: stanem

Hahahha! Sjajno! ;-) Eto neke vajde: zasmejao si me ovim postom. Ako nista, lepa anegdota.
Ja slicne stvari pomisljam kad potpisujem ugovore... Evo, gospodine Miskovicu, sve cu ja ovo izdrzati zbog vas. :)
LjokaKraka LjokaKraka 04:19 23.03.2008

Kosovo je Miskovic - Miskovic je Srbija

Doci ce dan kada ce Tesco i ostali stvarno veliki igraci doci u Srbiju. i onda ce gosn Miskovic da proda svoje malo seosko srpsko carstvo pravim velikim gospodarima. I pokupice svoje smrdljive krvave novce i otici u Monte Karlo da bude sused svim onim ostalim malim bivsim carevima iz istocne Evrope.
Cela bivsa istocna Evropa puna je bandita kao Miloskovic koji su se nakrali u tranziciji i na kraju predali sve u ruke pravih gospodara. Problem je da u Srbiji taj kancer traje mnogo duze nego u ostalim zemljama.Problem je sto je , ko zna zasto (sic) dozvoljeno tim mafiotima da uticu na drzavnu politiku mnogo duze nego sto je to korisno. Marfijev zakon kaze; "Svako dostigne svoj nivo nesposobnosti", i Miskovic, Zepter i ostali su ga davno dostigli. Svaki novi dan njihovog "uspeha" predstavljace neuspeh Srbije I svakog od nas ponaosob. Ali ako Srbija nastavi da bude zemlja "visokog rizika" ovi momci ce biti u mogucnosti da nastave da pljackaju uz pomoc nevidjenog monopola. Kosovo je Srbija, svaki put kad cujete ovo znajte da ce jos uvek vas novac ici u Miskoviceve dzepove...Lazi su tako slatke, Istinina je toliko teska, ali kada se jednom prihvati je toliko oslobadjajuca
Unfuckable Unfuckable 04:28 23.03.2008

Re: Kosovo je Miskovic

Doci ce dan kada ce Tesco i ostali stvarno veliki igraci doci u Srbiju.

.

tuki će doći

đemenađe :


...i samo skroluj malo - gore - dole ( i snimi datum kad je pisaTo)
LjokaKraka LjokaKraka 05:12 23.03.2008

Re: Kosovo je Miskovic

Hmmm
Ja radim za veliku multinacionalnu firmu i otvorio sam Srbiju pre nekoliko godina (ne iz Srbije) sa proizvodima koji su udarali u "srce" Miskoviceve imperije ( Nivea etc) .,Uspeli smo u kratkom vremenu da pojedemo veliki deo njegovo kolaca (market share). Ali ovo je bilo netipicno jer svi finansijski pokazatelji su govorili da ne treba da otvorimo Srbiju zbog izuzetno visokog "hurdle rate" (koeficijenta rizika). Ipak, moj u to vreme boss je odlucio da rizikuje i uspeli smo. Vecina multinacionalnih firmi , pre svega zbog pravila Wall Streeta, nije spremna da preuzme takav rizik. i to stiti Miskovica i ostale. Hej, pa to znaci sto gore po Srbiju to bolje za Miskovica...
Oliver Klaćik Oliver Klaćik 05:04 23.03.2008

Mišković u zatvor!

Mišković predstavlja ono negativno što se dešava tokom "tranzicije" zemalja iz socijalizma u tkz. "otvoreno tržište". Mislim, očigledno je da je to tržište otvorenije za neke nego za druge.
Ja jesam glasač DS-a (trenutno čak i član), ali činjenica da nijedna druga stranka nije podržala inicijativu LDP-a o istrazi povodom Delte i Miškovića mi govori da je čak i DS na platnom spisku Miškovića. Ja nisam za LDP zbog nekih mojih ličnih razloga (to je demokratija), glasaću za DS (mada ne zato što im verujem 100%), ali se nadam da će jednog dana i Mišković završiti kao Bogoljub Karić, ako su isinite priče da se obogatio na švercu cigareta (nemam dokaza - zato ne optužujem). Ali što se monopola tiče, treba stvarno biti glup ili lud pa ne videti šta taj "čovek" radi Srbiji...

I, kao i uvek, ja se ne krijem iza nekog username-a...
Oliver Klaćik, Stara Pazova
Vračarac Vračarac 09:01 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

Ja jesam glasač DS-a (trenutno čak i član), ali činjenica da nijedna druga stranka nije podržala inicijativu LDP-a o istrazi povodom Delte i Miškovića mi govori da je čak i DS na platnom spisku Miškovića.

Činjenica je da treba istražiti Miškovićevo poslovanje, monopol, poreklo kapitala itd. Takođe je činjenica da Mišković debelo zaslužuje da mu se "sabiju rogovi" jer je debelo prekardašio i prešao svaku granicu (da ne koristim teže reči) pristojnosti, ali postavlja se pitanje zašto LDP, odnosno njeni lideri, nisu takvu inicijativu pokrenuli dok su bili na vlasti, jer, ako se dobro sećam, Mišković je baš u tom periodu postajao gazda svega iole vrednog u Srbiji. tada nikome nije padalo na pamet da preispita njegovu ulogu a teško mi je da makar i pomislim da nekom i tada nije bilo jasno da Mišković polako postaje gazda Srbistana. Zbog toga celu ovu akciju (koju podržavam) smatram političkom šarenom lažom i najobičnijim načinom za skupljanje jeftinih političkih poena.
Pre pet godina je bio OK a sada je monopolista! Malo morgen, što bi rekla osoba koja nam je podarila Miškovića.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:46 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

Vračarac
ali postavlja se pitanje zašto LDP, odnosno njeni lideri, nisu takvu inicijativu pokrenuli dok su bili na vlasti, jer, ako se dobro sećam, Mišković je baš u tom periodu postajao gazda svega iole vrednog u Srbiji. tada nikome nije padalo na pamet da preispita njegovu ulogu a teško mi je da makar i pomislim da nekom i tada nije bilo jasno da Mišković polako postaje gazda Srbistana. Zbog toga celu ovu akciju (koju podržavam) smatram političkom šarenom lažom i najobičnijim načinom za skupljanje jeftinih političkih poena. Pre pet godina je bio OK a sada je monopolista! Malo morgen, što bi rekla osoba koja nam je podarila Miškovića.


чек чек, бога ти, зар нису сви тада били ДС? мислим, занима ме, ја сам исто гласао за ДС. знам само да сам видео на тевеу недавно гос'н Ђелића како се у јавности жестоко улизује Газда Микију, па реко'... ко је ова особа што говори "мало морген"?

узгред, ето и тип за Сестру: лепа је, писмена, лепо пише, паметна, енглески зна, уме да куца... па нек иде лепо у ДС па ће јој тамо сигурно помоћи да упозна Газда Микија.
:)
dragan7557 dragan7557 10:56 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

видео на тевеу недавно гос'н Ђелића како се у јавности жестоко улизује Газда Микију,


Boža derikoža sve radi žestoko, od oštrenja penkale preko ulizivanja Dr. Bogiju Kariću pa do lizanja d....ta
Miškoviću. Zato je od Siromašnog deteta Bože postao milioner Boža a ulizivanje je nadarenost za poslove
pod precednika Blade.
Vračarac Vračarac 11:08 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

чек чек, бога ти, зар нису сви тада били ДС?

Naravno da su bili DS, to niko ne spori. Baš zbog toga sam napomenuo "odnosno njeni lideri"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:13 23.03.2008

Re: Божа Дерикожа!

Boža derikoža sve radi žestoko, od oštrenja penkale preko ulizivanja Dr. Bogiju Kariću pa do lizanja d....ta
Miškoviću. Zato je od Siromašnog deteta Bože postao milioner Boža a ulizivanje je nadarenost za poslove
кod precednika Владе.


капирам. ја сам се смрзао кад сам видео ту сцену у којој Божа Дерикожа све најлепше о Газда Микију, пред самим Газдом... сећам се да сам осетио зебњу да се у Србији никада ништа неће суштински променити. Бахати Цобе, па Воја Патријота, па сад и Божа Дерикожа... док у бекстејџу стално стоје исти, или слични, мегахипергигамакси босови и церекају се... бедак, једино да сви баталимо школе и шаљемо Си Вијеве код Газда Максија у погон. нема 'леба код Боже Дерикоже.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:21 23.03.2008

Re: Демократија!

Vračarac
Naravno da su bili DS, to niko ne spori. Baš zbog toga sam napomenuo "odnosno njeni lideri"



капирам. па не знам, ја мислим да је политика таква врста професије - cover за уносније послове; и да су мање-више сви политичари такви. приче о демократији, транзицији, блах... су cover да се дође на позицију, дружи са Газдама и стиче, колико Газде дозволе, индивидуални капитал или учвршћује каква таква позиција моћи. мислим да када кажемо "демократија", у ствари мислимо на "најмање лош избор по мене у позицији јединке у односу на државни апарат".
Vračarac Vračarac 12:09 23.03.2008

Re: Демократија!

капирам. па не знам, ја мислим да је политика таква врста професије - cover за уносније послове; и да су мање-више сви политичари такви. приче о демократији, транзицији, блах... су cover да се дође на позицију, дружи са Газдама и стиче, колико Газде дозволе, индивидуални капитал или учвршћује каква таква позиција моћи. мислим да када кажемо "демократија", у ствари мислимо на "најмање лош избор по мене у позицији јединке у односу на државни апарат".

Tačno, apsolutno tačno.
dragan7557 dragan7557 14:52 23.03.2008

Re: Божа Дерикожа!

док у бекстејџу стално стоје исти, или слични


Zauvek Vaši !!!
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 18:43 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

узгред, ето и тип за Сестру: лепа је, писмена, лепо пише, паметна, енглески зна, уме да куца... па нек иде лепо у ДС па ће јој тамо сигурно помоћи да упозна Газда Микија. :)


Dragi Srdjane, ovo je najbolji komentar do sad!!!
No, nažalost, ja sam radoznalo đubre, koje želi i voli da zadrži svoju poziciju "večite opozicije" , poziciju "jadnika sa muppet balkona" ili još bolje poziciju SLOBODNE osobe.
Ta se pozicija ne gubi ako se čovek podvrgne bilo kom sociološko-patološkom eksperimentu... ali, se gubi istog onog trenutka kada se (makar i experimentalno) učlaniš u neku stranku.
Taj mali gest za kojim u (amaterski-politizovanoj Srbiji) svi pre ili kasnije (iz ovih ili onih razloga) posegnu, meni se čini kao potpuno diskreditovanje identiteta.
("Hvala na pitanju"- ali Ja se ne učlanjujem ni za stranke za koje glasam.
Izgleda da me je direktor prodaje u "Maxi Pekabeti" s pijace provalio... pa se pitam- kako Ti nisi?!
Ma, jesi, jesi... nego me samo zezas...
A i kako da me ne zezaš, kad se nameštam?!

Veliki pozdrav
od nesuđenog dela MAXI tima.

NIKAD U STRANKU!!!
Sem ako neku ne budem sama osnovala, tek onako experimentalno, da vidim ko će da se učlani. : ))))



AlexDunja AlexDunja 18:46 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

NIKAD U STRANKU!!!
Čo0vek vredi onoliko koliko je nezavisan. :)

potpisujem:)
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:00 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

NIKAD U STRANKU!!!
Čo0vek vredi onoliko koliko je nezavisan. :)
potpisujem:)


Izvini, AlexDunja, što sam izmenila deo posta koji si citirao/la (?) .... Nisam s nekom namerom, nego slučajno, primetila sam "kucaću grešku" koja me zbog one nule u ponosnoj reči ČOVEK deprimirala, pa sam u trenutku odlučila da svoju izjavu adaptiram u ciničnom stilu.
No, i ja to potpisujem.

Super da baš na ovom blogu ti i ja potpisujemo izjave NIKAD U STRANKU i (parafraziram) DRŽ' SE SA DRŠKU!

Hehehehe.
Pozz.
AlexDunja AlexDunja 22:37 23.03.2008

Re: Mišković u zatvor!

citirao/la (?)

la :)))
ma sve ok.
Jeremija Jeremija 09:13 23.03.2008

Kako doskočiti miškovićima?

Postoji rešenje kako doskočiti miškovićima, kako domaćim tako i stranim, čak šta više postoji više opcija tog rešenja.
Za one koji nisu bili pažljivi učenici kod poznate učiteljice života Istorije, ili su bežali sa časova, potsetiću na neke mogućnosti:

SKOJ, osnovan 1919.g. delovao do 1948.g.
BRIGATE ROSSE (BR), osnovane 1970.g. povremeno deluju i danas.
ROTE ARMEE FRAKTION (RAF), poznariji kao BADER - MAJNHOF, osnovana 1970, delovala do 1998.g.
Zajedničko svim navedenim organizacijama jeste cilj: rušenje kapitalizma i stvaranje komunizma. Metode borbe su im manje više slične, a svode se na poznatu maksimu cilj opravdava sredstva: od delovanja na osvešćenju širokih narodnih masa, do otimanja i ubistava bogatih kapitalista, (paljevine i uništavanje njihovih sredstava izrabljivanja se podrazumeva).

Lično bi predložio SKOJ, iako je osnovan po ugledu na sovjetske drugove, za razliku od BR i RAF, SKOJ je uspeo.
Čim se pobedi, nacionalizovaće se imovina svih miškovića, uvešće se državno upravljanje privredom, snabdevanje na tačkice, a u narednih 20 do 30 godina samoupravljanje. U pogodnom trenutku ponoviće se 5.oktobar, ali i 6.oktobar...
Ko zna možda će se ovog puta doći i do konačnog cilja: svakom prema njegovim potrebama, uz rad u skladu sa vlastitim mogućnostima&željama&raspoloženjima.
Dakle, napred u nove pobede s pogledom u budućnost i s pesmom na usnama:
"U tunelu usred mraka, sija zvezda petokraka..", a zatim
"Avanti popolo, alla riscossa
bandiera rossa, bandiera rossa
avanti popolo, alla riscossa
bandiera rossa trionfera!..."

Šta da se radi drugo, kad smo džabe krečili 5.oktobra, a 6.oktobra nismo uradili ono što je bilo nužno.

Dexter Dexter 10:39 23.03.2008

Re: Kako doskočiti miškovićima?

Shefe, mnogo si radikalan, mora da si mnogo mlad :)

Šta da se radi drugo, kad smo džabe krečili 5.oktobra, a 6.oktobra nismo uradili ono što je bilo nužno.


Ovo je nesto sto je sirokorasprostranjena zabluda u nasem narodu - da jednom izadjes na ulicu i uspostavis savrseni demokratski poredak.
Pa da u nekoj normalnoj zemlji tako deru za osnovne zivotne potrebe (hrana, gorivo...) doslo bi to omanje revolucije ili barem organizovanog bojkota.
Mi smo kao onaj eksperiment sa zabom, podgrevas je polako i na kraju zivu skuvas, a posto vecinom ocigledno imamo zablje mozgove to i zasluzujemo.
Vračarac Vračarac 11:12 23.03.2008

Re: Kako doskočiti miškovićima?

nacionalizovaće se imovina svih miškovića,

A šta je sa denacionalizacijom? Kakv vam je stav po tom pitanju. Za Miška se uglavnom slažemo, ali šta je sa desetinama hiljada običnih apolitičnih ljudi kojima je oduzeta imovina u kojoj, gle čuda, upravo uživaju potomci vrlih SKOJevaca?
Jeremija Jeremija 14:21 23.03.2008

Re: Kako doskočiti miškovićima?

Vračarac
nacionalizovaće se imovina svih miškovića,

A šta je sa denacionalizacijom? Kakv vam je stav po tom pitanju. Za Miška se uglavnom slažemo, ali šta je sa desetinama hiljada običnih apolitičnih ljudi kojima je oduzeta imovina u kojoj, gle čuda, upravo uživaju potomci vrlih SKOJevaca?


Komplikovana legalistička zavrzlama. Mislim da im treba sve vratiti, pa ponovo nacionalizovati.:))
KafaJeGotova KafaJeGotova 01:22 24.03.2008

Re: Kako doskočiti miškovićima?

ROTE ARMEE FRAKTION (RAF), poznariji kao BADER - MAJNHOF, osnovana 1970, delovala do 1998.g.

Vukša Veličković - BAADER MEINHOF, MIT I IKONOGRAFIJA
Jeremija Jeremija 13:37 24.03.2008

Re: Kako doskočiti miškovićima?

Ne znam da li je mit, deo urbane legende, ali evo jedne crtice koja ukazuje ne samo na dela, već i na lik članova grupe:
"Dok su se u Jordanu obučavale kod terorista Al-Fataha, u trenucima predaha crveno-armejke su se malo razodenule i prilegle da se sunčaju na krovu hotela. Ljudi iz Al-Fataha, od kojih većina nikada nije ni videla golu ženu, naredili su im da se odmah obuku. Bader je izjavio da revolucija i emancipacija idu ruku pod ruku. "Jebanje i pucanje je jedno te isto!", rekao je."
gorran gorran 10:16 23.03.2008

Ne dirajte mi Miškovića

Tako su jednom komunisti naložili narod, i ošišali ratne profitere i prljave bogataše...
I?
Sad se ispostavilo da ja njima (bogatašima) dođem pare - da im nadoknadim štetu...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:24 23.03.2008

Re: Ne dirajte mi Miškovića

gorran
Tako su jednom komunisti naložili narod, i ošišali ratne profitere i prljave bogataše...I?Sad se ispostavilo da ja njima (bogatašima) dođem pare - da im nadoknadim štetu...


па добро, ако Николић дође, неће га дирати, пошто је рекао једном приликом да је њему моментално сумњиво ако је америка против наших људи - чим је америка против, значи да се ипак ради о добром Србину.
Dexter Dexter 10:32 23.03.2008

Re: Ne dirajte mi Miškovića

Tako su jednom komunisti naložili narod, i ošišali ratne profitere i prljave bogataše...
I?
Sad se ispostavilo da ja njima (bogatašima) dođem pare - da im nadoknadim štetu...


Bas tim bogatasima?
gorran gorran 10:44 23.03.2008

Re: Ne dirajte mi Miškovića

Bas tim bogatasima?
To je kao genetic disorder, prenosi se na naslednike...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:24 23.03.2008

Re: Ne dirajte mi Miškovića

генетички богаташи?
gorran gorran 11:34 23.03.2008

Re: Ne dirajte mi Miškovića

Srđan Fuchs
генетички богаташи?
Meni je već sama ideja posedovanja dovoljno bizarna. Mislim, posedovanja ogromnih sistema u kojima ljudi i mašine trčkaraju kao točkići.
Ali dobro, neko bio snalažljiv, iskoristio ćudljive tokove novčanih oluja, i namlatio pare. Pa poseduje.
Ali, šta sa svim tim može da ima kmezavo stvorenjce u pelenama koje će po pravilu izrasti u razmaženu i beskorisnu lenčugu? I na koga sva ta imovina jednostavno "padne", isključivo usled srodstva zapisanog u genima?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 12:14 23.03.2008

imanje/nemanje i padanje...

" Ali dobro, neko bio snalažljiv, iskoristio ćudljive tokove novčanih oluja, i namlatio pare. Pa poseduje. Ali, šta sa svim tim može da ima kmezavo stvorenjce u pelenama koje će po pravilu izrasti u razmaženu i beskorisnu lenčugu? I na koga sva ta imovina jednostavno "padne", isključivo usled srodstva zapisanog u genima?"

Hm, svasta !
Tibetanci, recimo, misle da nema "jednostavnog padanja" u zivot(u) vec da svako kmezavo stvorenjce (karmicki) BIRA svoje roditelje i sve sto uz njih ide. Bas sve. Znaci i te namlacene pare. Geni su tu samo merljive pojedinosti padanja.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:25 23.03.2008

draga,

lepo si me najsmejala u ovo snežno jutro :)
Baš ti hvala, a ovo oko pokušaja zapošljavanja, vidi...ja mislim da ti nemaš mnogo šansi...prosto provaljuju te na daljinu, mnogo misliš, nisi iz te skaske...mučno da će da ti uspe. Al' ja navijam za tebe, veće inspiracije od šunjanja po svetu, sa takvim prometom, nema, živela bi kao u Bremu. Videla bi sve sorte i navike...gde si našla taj obrazac, nije to uopšte loša ideja...
Dejan Stanković Dejan Stanković 12:42 23.03.2008

Re: Ne dirajte mi Miškovića

Meni je već sama ideja posedovanja dovoljno bizarna.


radnicko samoupravljanje je majka. ubitacno je delotvrono i posle se nema problema svojine.

Ali, šta sa svim tim može da ima kmezavo stvorenjce u pelenama koje će po pravilu izrasti u razmaženu i beskorisnu lenčugu? I na koga sva ta imovina jednostavno "padne", isključivo usled srodstva zapisanog u genima?


covece, ti si mi u svojoj naivnosti sve simpaticniji. ono od srca. bez trunke ironije.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:32 23.03.2008

Re: Ne dirajte mi Miškovića

Meni je već sama ideja posedovanja dovoljno bizarna. Mislim, posedovanja ogromnih sistema u kojima ljudi i mašine trčkaraju kao točkići.
Ali dobro, neko bio snalažljiv, iskoristio ćudljive tokove novčanih oluja, i namlatio pare. Pa poseduje.
Ali, šta sa svim tim može da ima kmezavo stvorenjce u pelenama koje će po pravilu izrasti u razmaženu i beskorisnu lenčugu? I na koga sva ta imovina jednostavno "padne", isključivo usled srodstva zapisanog u genima?


Gorrane, RESPECT!
...upravo si mi dao ideju za novi (anegdotski) tekst koji svakako moram da napisem... pa mozda i objavim na blogu. :)

Pitanje koje si postavio je FENOMENALNO utoliko što se odnosi na jedan FENOMEN srpske istorije i kulture. Ovde nikada nema kontinuiteta. Seljaci zgrnu- Pelenice izgube.
Imamo nove i nove, novije, najnovije, još novije od najnovijih, ... "supernove klase" bogataša, na svakih pedeset (pa i manje) godina... Svi Bogataši ovde su skorojevići...
Jer niko od tih bogataša da stigne (svi imaju mnogo obaveza, jer su svi prva generacija koja se bogati i skrbi za naslednike, pa stvarno moraju mnogo da se trude, zbog čega često zapostavljaju decu, ... elem...)
... niko od naših bogataša da stigne da poduči naslednike kako se "kapital oplemenjuje" i kako treba s parama koje nisi sam zaradio, a tek kako da svoje sam zaradiš.
U ovom narodu postoji čuvena izreka OTETO - PROKLETO.
Ona je predpostavljam, nastala empirički, a ne teorijski.
Stvarno: ovde svako ko otme, već u drugoj generaciji se dokaže kao proklet...
Stalno se počinje od nule... zaradjuje pa ide u (nedozvoljeni) minus, ne samo finansijskog već i svakog drugog tipa... onda se opet penje na (pozitivnu?) nulu... a da bi se zatim... opet...opet....
"Sve dobri ljudi, u zlu vremenu" ... da tako kažem (citiram)...

Trebalo bi... trebalo, sasvim drugačije.
Ali, menja se vlast, menja se sistem, menja se orijentacija u geopolitici, i ideologija.... i ni jedna porodica ne može da zadrži što je stekla... Bilo da su u pitanju Ovi ili Oni Bogataši... Naši ili Njohovi. Mi ili Oni drugi. Naši Roditelji ili Njihova Deca... Monarhiste, radikali, partizani, četnici, Slobini, demokrate... ratni ili tranzicioni profiteri... U SRBIJI JE NEMOGUĆE POSTATI I OSTATI USPEŠAN!
Svako malo naleti (prev)rat koji svom tvom uspehu doda negativni predznak.

Čini mi se, Gorrane, da se veoma mnogo slažem s tobom.
Taj užas u dve generacije o kom si napisao komentar, jeste klica KLASIČNE SRPSKE TRAGEDIJE.

Pozdrav,
Minja B.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:51 23.03.2008

Re: imanje/nemanje i padanje...

Hm, svasta !
Tibetanci, recimo, misle da nema "jednostavnog padanja" u zivot(u) vec da svako kmezavo stvorenjce (karmicki) BIRA svoje roditelje i sve sto uz njih ide.

Hej, hej! :)
Da l bi iko od te tibetanske decurlije, izabrao oca Srbina SkovicaMi(ro)Slavnog? :)
Uopste, mali Tibetanci mozda i biraju... ali njihovo se verovanje prosto nikako ne odnosi na Srbe koji ni u sta ne veruju, za pocetak... Za kraj- isto to!
Ovde se ne postuju ni ljudska prava, kamoli Bozija, karmicka... ili kakogod.
:)))
Hocu da kazem, blago Tibetancima.
Oni bar u nesto veruju, a svako ko veruje zna sta je istina. I srecan je. I blagosloven.


Pozdrav.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 20:17 23.03.2008

Re: draga,

draga, lepo si me najsmejala u ovo snežno jutro :)
Baš ti hvala, a ovo oko pokušaja zapošljavanja, vidi...ja mislim da ti nemaš mnogo šansi...prosto provaljuju te na daljinu, mnogo misliš, nisi iz te skaske...mučno da će da ti uspe. Al' ja navijam za tebe, veće inspiracije od šunjanja po svetu, sa takvim prometom, nema, živela bi kao u Bremu. Videla bi sve sorte i navike...gde si našla taj obrazac, nije to uopšte loša ideja...



Draga Jelice! :)
Više mi je nego drago ako sam te bar malčice nasmejala, jer me skoro svaki od tvojih tekstova na blogu nasmeši, nasmeje, a nekad i baci u fras od smeha. Isto tako, kad si tužna i ja se nekako "iskrenski" stužim... Ovaj komentar koji si ovde napisala, još je jedan od dokaza da si beskrajno zabavna i poštena osoba... eto, Ti si prva koja je pomenula "šunjanje po svetu" u potrazi za inspiracijom... (od kog je ova čitava "raspravica" i počela)
Sve u svemu: mislim da je to ono što uglavnom radim... Šunjam. :)
I još mislim da bez smisla za humor i radoznalosti - čovek (kamoli Žena!) nema razloga da živi (kamoli da Piše!) ... :)))
Obrazac ima u svakom MAXIju, MINI MAXIju, SUPER MAXIJU i MAXIdiskontu u Srbiji.
Što je još luđe, ti se obrasci zaista pojavljuju, otprilike, jednom u tromesečju.
Ja sam se sve ovo vreme (lupala po prstima!) koncentrisala da tu STVAR ne popunim, ali me je MAXI team svojom upornošću nadjačao, pa sam na kraju (u toku stote akcije i posle druge čaše piva!) posustala i odlučila da ipak popunim, pa- šta mi bude...
Kad sam se ujutru probudila (jutro je MAXImalno pametnije od večeri) shvatila sam koja sam budala, ali - kako mislim da treba snositi odgovornost za sve svoje (pa i one spivčene) postupke- rešila sam da ostanem "ponosita kano klisurina" tj da pokušam da odradim makar i samo nekoliko smena u marketu.
(malo li je na današnju bedu, a tek malo li je MAXImalno velikih pisaca koji su se time bavili?!) :)))
Jedino što me je stvarno razočaralo, jeste to da su me posle tolike (psiho-fizičke) pripreme iskulirali.
Izgleda da Direktor Prodaje neće da šunja po svetu, nego prosto DA ZAPOŠLJAVA POTČINJENE.
Meni je krivo... naravno,
... ne zato što nisam postala prodavačica u pekari, nego zato što bi ovaj blog bio 100 puta interesantiji (pa i za samu Deltu, sto puta manje poguban) ... da jesam.

Pozdrav, osmeh.
Minja

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 22:08 23.03.2008

Re: imanje/nemanje i padanje...

Ovde se ne postuju ni ljudska prava, kamoli Bozija, karmicka... ili kakogod.

Takva je era kaljuge u kojoj smo. Ipak, nije nemoguce da se nekakvim fenomenalnim ustrojstvom ovog sveta (Samsare), sve vise Tibetanskih dusica (pred-kmezavih stvorenjaca) postepeno (prema zakonima Darme) IZABERE roditelje medj' ovdasnjim Srbljem i tako postepeno i ovaj nesrecni narod nas, postane za nijansu srecniji, bas kao sto su srecni i ti Tibetanci....
Pozdrav tebi i tvojima !
:))))
pnbb pnbb 16:01 24.03.2008

Re: draga,

Jedino što me je stvarno razočaralo, jeste to da su me posle tolike (psiho-fizičke) pripreme iskulirali


e, a sta mislis, koliko bi te tek razocaralo da stvarno ne daj boze nemas za leba, a trazis posao?

FridaysChild FridaysChild 12:42 23.03.2008

'U MAXI dilemi...'

Milan Lukić Milan Lukić 13:17 23.03.2008

U ritmu najbolje kupovine

U ritmu najbolje kupovine

sjajna vam prica...svaka vam se dala
;-)
od cerealija za dorucak do kola bicik lova nekretnina hemikalija za agrar i ciscenje klonje igracaka...
tempo maxi disco taxi
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:43 23.03.2008

Re: U ritmu najbolje kupovine

sjajna vam prica...svaka vam se dala
;-)
od cerealija za dorucak do kola bicik lova nekretnina hemikalija za agrar i ciscenje klonje igracaka...
tempo maxi disco taxi


Hvala na 100% cool kometaru.

Pozdrav & osmeh
za uvek duhovitog, pametnog, elokventnog i verbalno fluentnog TEBE.
Sisters


p.s.
Ej, btw. ja sam stvarno napisala onu dramu o kojoj sam ti (ako se secas?) pricala... , gde glavni lik ima nadimak kao tvoj.... just so you know. :)))
Srdacno i veselo,
Minja
jinks jinks 13:56 23.03.2008

Latifundija

Mozda se centar moc o kojoj govorite ne nalazi samo u gomili skucenih i prenatrpanih samoposluga, i u cinjenici da svaki dinar, uplacen i na mestima koja nemaju nikakve veze sa instant kafom i pasterizovanim mlekom koje se pokvari posle jednog dana, nadje put do kase (izgleda da bi, i kada bi bacili novcic u fontanu na Terazijama, i on volsebno nasao svoj put do ... ).

Mozda se centar moci nalazi tamo odakle je sve i pocelo: u manipulaciji drzavnim finansijama, manipulaciji drzavnim sluzbama, i manipulaciji drzavnim i drustvenim zemljistem - u drzavi koja je politicki i ekonomski nekad delimicno, a nekad i potpuno odvojena od okruzenja. Ustvari pitanje je da li se 1e9 $ uopste moze smatrati uspehom za nekoga ko je godinama imao mogucnost da otkupljuje devize po specijalnom kursu i da ih na ulicama istog dana prodaje po visestruko vecoj ceni, nekoga za koga su radile sve drzavne sluzbe i ko je imao pristup svim informacijama sto privatnim, sto drzavnim, strateskim komercijalnim i finansijskim sa kojima je resetao konkurenciju, i ko je na kraju krajeva preuzeo gomilu bivsih drzavnih monopola i oformio jedinstvenu latifundiju nevidjenu na ovim prostorima jos od srednjeg veka.

I sta moze da znaci 20 ili 200 hiljada zaposlenih ... to je malo u poredjenju sa silnim bogatsvom koje je na tanjiru poklonjeno ( a i ti koji su zaposleni ... plata sluzbenice u tim istim M marketima nigde ne prelazi 16, 17 hiljada dinara).

Sto je najgore, iza sveg tog bogatstva, pored nekoliko drugih stvari, ipak stoji jedna, izgleda najvaznija. A to je, da do te akumulacije tesko da bi doslo da zemlja nije bila u izolaciji. E sad, da li ce neko olako da se odrekne takvog izvora novca ...

angie angie 15:12 23.03.2008

hej sisters,

ne znam samo da l mi smeshno il tuzno,..najvishe mi nemocno,....i onaj najludji rad, shto si vishe super- to si manje adekvatan, ako nisi vezbao sa potrebnim asesorisima- ono s uvlachenjem, neophodni ljigavi kontakti, potrebna doza snishodljivosti i velika mogucnost didzesta,....
KafaJeGotova KafaJeGotova 16:37 23.03.2008

maxi dilema

Marijana Ćosić Marijana Ćosić 17:30 23.03.2008

Moj komsija

Moj komsija, glavni muvator iz kraja je pravio jedno vreme kuhinje i akvarijume za ribice. Kad je delimicno nas kraj bio na izdisaju sto se tice nesrecnih zena kojima je potreban jedan dizac morala, sjatio se do grada i svoju struku je iskoriscavao kao legitimnu flert-zvaku sa zenicama koje rade po kioscima. Vi'sh, kapiram da te je sad prosla strast oko Maxija ali zato je najbliza alternativa uvek tu! Ipak je kiosk malo intimniji, a mozda i naidje neka dobra prilika .

Hihi.

p.s. Mnogo mi se svideo kraj "sto ona, a ne ja?!" :). Ja bih radila kod delikatesa, ce drpam sireve i slicno, njam :p.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 20:21 23.03.2008

Re: Moj komsija

HAHAHAHAAH!


Ja bih radila kod delikatesa, ce drpam sireve i slicno, njam :p.


Draga "kolezinice" Marijana, i ja bih, rado... nego sam stvarno (opasno) trapava... pa sve mislim... " će bude skuplja dara nego mera" .... hahahahaha!

Ljubim.
m.

margos margos 01:17 24.03.2008

Re: Moj komsija

Ja bih radila kod delikatesa

Moram priznati da sam i ja jednom ponela taj 'obrazac' kući i zamislila se nad njim...
Ako bih nekakvim nesrećnim spletom okolnosti bila prinuđena na 'Maxi team', koje bi mi mesto najviše leglo?Dvoumila sam se između kase i magacina. Ipak, Minja, za eksperiment i upoznavanje ljudskih osobina, mislim da je na voću i povrću najzanimljivije:))
towanda towanda 00:52 24.03.2008

pojacati protest potrosaca .....

... ici ispred Vlade i traziti ostriji zakon o borbi protiv monopola, kao i detaljnu istragu o vlasnishtvu doticnog gospodina!

hleb kupovati u privatnim mlekarama

mlecne proizvode od seljaka na pijaci (ali od pravih seljaka, a ne one pijacne mafije!)

voce i povrce takodje od seljaka

Djelicu, kako to da u Srbiju nikako da dodju IKEA, BAUHAUS, TOOMS Baumarkt, Kaufhaus, itd.? Je li to neko mozda pritiska Vladu da ne odobrava ovakve aranzmane koje bi dovele do konkurencije na trzistu i zaposlile mnogo ljudi?

znate shta, zajebite vi protest ispred Vlade, ionako ce im samo presesti rucak (neosnovano onoliko jeftin), pa ce sesti u svoje sluzbene aute i otici u neki ekskluzivniji restoran, pregledati mail-ove na Laptopu koji im je kupila rodjena Vlada (a nije imala lovu za najbolje studente)

Treba organizovati veliki narodni protest ispred DELTA-e! Ne dozvoliti im ulaz ni izlaz iz zgrade. Pa neka pozovu crvene beretke ako treba!

I govnjive motke u ruke, prvo svu tu gamad dobro izmlatiti (da im meso malo omeksha) a onda im dati ashove u ruke pa na PKB njive da malko okopavaju i vide kako je teshko taj isti lebac ili mleko kupiti!

sve ovo ostalo sto vi radite je mlacenje prazne slame i suvoparno intelektualisanje

ne zamerite na iskrenosti, ali mislim da nema druge!
lush lush 10:15 24.03.2008

Re: pojacati protest potrosaca .....

sve ovo ostalo sto vi radite je mlacenje prazne slame i suvoparno intelektualisanje


amen towanda.
al' to ce biti malo morgen...
evo udruzenje potrosaca je pokusalo nesto, ali sam juce citala blic i bez veze skroz...
jedni pametuju kako ne veruju u drustvenu solidarnost, drugi veruju, ali imaju malu decu pa ne mogu bez mleka, nekoj babi treba voce, a ne moze da hoda do pijace, pedeseti se pita kome sad idu te pare od bojkota itd itd...
i na kraju imamo kobajagi protest u novinama, a u stvarnosti se miskovic&co slatko smeju i broje dnevni pazar...
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 11:29 24.03.2008

Re: pojacati protest potrosaca .....

... ici ispred Vlade i traziti ostriji zakon o borbi protiv monopola


Koje vlade?! Opstetehnicke?!
:-D
madoxxx madoxxx 13:47 25.03.2008

Re: pojacati protest potrosaca .....

towanda
..
Djelicu, kako to da u Srbiju nikako da dodju IKEA, BAUHAUS, TOOMS Baumarkt, Kaufhaus, itd.?

Jesu li to one firme kao Wallmart gde po africi i aziji u fabrikama rade starija deca za plate od cinije pirinca i pakle cigara ?
Kako se niko ne seti Inveja i Peconija, kao firme koja legalno poseduje sve ono sto je Miskovicu promaklo, koji je upropastio nase najkvalitetnije proizvodjace kao sto je Krusevacki Rubin, koji u svojim firmama ne daje ni platu od 16000 nego ugradjuje rotaciona vrata (brze izadjes nogo sto udjes) i ne moze da se nadaje oglasa za isti posao.
Miskovic je samo vidljiv, a ima jos mnogo miskovica pozadi koji se lepo kriju i upravljaju drzavom
Oracle Oracle 11:32 24.03.2008

Oduzimaju nam i novac i vreme


Kod mene u kraju oko Kaleniceve pijace bilo je nekad 5 samoposluga.Sada je ostala samo jedna prodavnica u kojoj se u proseku ceka 20minuta u redu . Ja sad sve vise kupujem u "Super Veru",jer je ta situacija sa "Maxi" i Deltom nevidjen monopol na trzistu.I to ne samo da su napravili finansijski monopol vec oduzimaju ljudima i vreme i prostor...Sad ljudi gube vreme po redovima i prave od svojih kuca magacine.
Mili Mili 18:22 24.03.2008

Nadam se

Mozda cika Miskovic izgubi svoj prvi zaradjeni dinar ili marku pa ga uhvati panika i batali sa ponasanjem.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:16 24.03.2008

Re: Nadam se

Mozda cika Miskovic izgubi svoj prvi zaradjeni dinar ili marku pa ga uhvati panika i batali sa ponasanjem.


Sad sam cula super vic od ortaka.
Kaze> gospodine Miskovicu, kako ste zaradili milijarde?

Za prvu me ne pitajte, sve ostale na posten nacin...

:)
nikola svilar nikola svilar 16:16 02.04.2008

;)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana