Tehnologija

Vanredno cementiranje diktature

dali76 RSS / 30.01.2016. u 17:20

************** Dugoročna politika  Vučića  svodi  se na  akumulaciju (i zadržavanje)dosad nagomilane i sve manje institucionalno kontrolisane političke moći. 

Pokazao je zapadu  da uspešno upravlja,a samim tim i kontroliše  potencijalne izvore nestabilnosti,   npr, "spontano" organizovane navijače na barikadama, bilo onim na severu Kosova,  ili na ulicama Beograda pred gay paradu.

EU je od  Vučića očekivala jasan napredak u normalizaciji odnosa sa Kosovom bez nasilnih turbulencija, dok je Ssrpski premijer  zauzvrat očekivao da EU zažmuri na njegovo akumulisanje politicke moci koje  uvek podrazumeva  rušenje institucija i ugrožavanje slobode medija.

I danas, kad  autokratski maniri predsednika vlade dobijaju sve jasnije konture lične diktature, EU je primorana da sve  više i otvorenije okreće glavu na drugu stranu fokusirajući se na  Vučićev doprinos regionalnoj stabilnosti.

Nema sumnje da Briselski sporazum predstavlja veliki i važan korak napred u poboljšanju odnosa Srbije i Kosova, ali  je sa druge strane postalo jasno da je srpski premijer   iskoristio sporazum da bezobzirno (i bezbrižno) gazi ionako slabe institucije u Srbiji; da uguši ionako infuzivnu slobodu medija, tako što je bilo kakvu  kritiku svoje    neograničene političke moći sa tv stanica sa nacionalnom frekvencijom oterao na malobrojne lokalne TV   stanice ili  na slobodni youtube.

Bilo kakav  značajniji napredak  u otvaranju pristupnih poglavlja , posebno onih koji se odnose na vladavinu prava, razvoj i jačanje institucija, ili slobodu medija, oštro je suprostavljen nagomilanoj političkoj moći Aleksandra Vucica.

Zbog zaštite tako nagomilane političke moci, odnosno  autokratskog načina vlasti, premijer   traži način da   sa jedne strane na dugi rok definitivno zamrzne iole ozbiljniji napredak u evrointegracijama, a sa druge strane da njegov negativni odnos naspram napredka u evrointegracijama ne ugrozi njegovu poziciju proevropskog  igrača. 

Izvesno je da se sa implementacijom Briselskog sporazuma odgovornost za stabilnost na Kosovu sve više seli u Prištinu, odnosno da Vucic, što se Kosova tiče, sve manje može da   igra na  kartu faktora mira i stabilnosti. Zbog toga Vucic sve  češće  svoje pozorište regionalnog mirotvorca   seli na teren susedne BiH.

U tom smislu treba posmatrati predstavu o ruskim raketama čiji je prvi čin odigran tokom posete srpskog premijera moskvi.

Vucic je svojom prvom najavom iz Moskve o kupovini ruskih topova prvo  dobro podpalio  nacionaliste u Srbiji.( pa  jee od tog  plamena "planuo" i Patrijarh SPC Irinej kojem se  odjedared i rat za Kosovo ucinio kao validna opcija).

Da bi  se onda gospodin factor mira i stabilnosti u svojoj poseti Sarajevu  izjasnio kako rata biti neće.

Drugim rečima,  Vucic Ggasi požar koji  predhodno sam zapali.

Zbog toga postoji velika mogućnost da u plamenu predstava iz Beograda, na žrtveniku  lične diktature, u jednom trenutku   "izgori " i Milorad Dodik i njegov referendum.

 I dok premijer zapadu konstantno  šalje jeftine klipove  kako je on njihov vatrogasac od poverenja , ali sa šibicama  u ruci koji stoji u sred balkanskog bureta baruta, na unutrašnjem planu srpski premijer  ne štedi resurse i energiju da totalno dokrajči bilo kakvu proevropsku opoziciju na parlamentarnoj sceni Srbije, iako  bi se moglo zaključiti kako dobar deo posla  vlastitog samouništenja ,proevropska opozicija odradjuje sama;(velika sujeta malih lidera opozicije oduvek je bila odličan saveznik  vlasti) .  

Uništenjem proevropske opozicije,  Vučić želi da Brisel u Srbiji, sem   njega , nema nikakvu drugu alternativu.

Ukoliko se to desi, srpski premijer bi mogao da zaustavi bilo kakav ozbiljan napredak u eurointegracijama Srbije bez bojazni da to ugrozi njegov proevropski status u Briselu.

Zato Vučić vredno radi na izbornim uslovima  koji onemogucavaju smenu vlasti  , vec  garantuju  smenu parlamentarne opozicije.

Cilj vanrednih izbora  jeste  Da umesto proevropsskih partija u parlament udju Radikali, DSS, Dveri,a može i Borkova levica.

Zbog toga u predizbornoj kampanji valja očekivati intenziviranje antizapadnih sadržaja na kontrolisanim  medijima, davanje medijskog prostora proruskoj/antizapadnoj desnici   I žestoku kampanju protiv proevropskih partija, pre svih DS.

Jedini nacin dda proevropska opozicija preživi ovu planiranu rohadu(čitaj sahranu) jeste njeno programsko okupljanje (ili makar dogovor o medjusobnom nenapadanju)i da se fokusiraju na prostu činjenicu da  u svojim sve lošijim predstavama  srpski autokrata, okružen svitom pajaca , pod reflektorima strogo kontrolisanih medija, gotovo svakodnevno  menja maske: proevropske, proruske,nesvrstane; dopodne je Angelin liberal, a popodne veći Marks od Vulina. I dok  se sve te maske  smenjuju nevešto simulirajući nekakvu politiku, istina je da Aleksandar Vučić ima samo jednu pravu politiku  koja se svodi  na izgradnju i obranu lične diktature. . 
 

Tagovi



Komentari (198)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 18:04 30.01.2016

.

sto se tice brisela vucic je bolje resenje jer je i voljan i sposoban.
angie01 angie01 18:40 30.01.2016

Re: .

antioksidant
sto se tice brisela vucic je bolje resenje jer je i voljan i sposoban.


bice voljan & sposoban i svaki sledeci, jer je briselski spisak uregntno prinudno obavezna varijanta,...vucic i kompanija su i proizvedeni da bi ga odradili, kao vezrija profila slicnija & prihvatljivija vecini, posto je gradjanski sloj skoro potpuno unisten, unizen i nemocan.

svaki fatatilizam koji se pravi oko premijera mi je neprihvatljiv, zbog svega onoga sto on i njegovi realno cine u Srbiji i njenim gradjanima.

problem je sto su svi opozicionari smuseni, nedovoljno nametljivi- da tako kazem, skrajnuti iz javnosti, a ono sto je najvaznije, nema nikakve ideje i plan za njeno sprovodjenje, da ponesu i regrutuju glasace,...mozda postoje neki programi nakaceni na sajtovima stranaka, ali to nije dovoljno vidljivo, jer bi jedini uspesni i glavni promoter trebalo da bude neki harizmaticni i ubedljivi lider.
nsarski nsarski 18:40 30.01.2016

Re: .

antioksidant
sto se tice brisela vucic je bolje resenje jer je i voljan i sposoban.

Gledano iz tog ugla svi smo mi ostvarili cilj 75%. Na primer, Ja sam voljan i sposoban (50% cilja), i Ona je sposobna (25% cilja) - al', jbg., nije voljna. E, tih nedostajucih 25% nam srecu kvari.
freehand freehand 18:46 30.01.2016

Re: .

fatatilizam

nsarski nsarski 18:50 30.01.2016

Re: .

jer bi jedini uspesni i glavni promoter trebalo da bude neki harizmaticni i ubedljivi lider.

Imas neki predlog NG?
freehand freehand 18:53 30.01.2016

Re: .

nsarski
jer bi jedini uspesni i glavni promoter trebalo da bude neki harizmaticni i ubedljivi lider.

Imas neki predlog NG?

Tu sad bude pomenut neko od sjajnih blogera, pa se onda formira i cela blogerska vlada od divnih ljudi neupitnih kvaliteta i morala koji se na ovom mestu okupljaju.
angie01 angie01 19:17 30.01.2016

Re: .

Imas neki predlog NG?


e, sad,..ja imam,...ja sam bre, mala maca, zena, majka, umejtnica,...
,...i ja bih kao i ti, prepoznala tog nekog da se pojavio,...a cinjenica je da za nekog moramo da se odlucimo, pa evo kazi ti- poslusacu te.

prvo sto mislim- da svi stari, treba da odu, jer samo smetaju onima koji su sa njima.

drugo, a sa predhodnim uslovom, meni u datoj ponudi koju znamo do sada, najvise deluju blogeri:))),...'naci, radulovic, kuku, ex, lib, M, Uki.

blogovatelj blogovatelj 19:18 30.01.2016

Re: .

posto je gradjanski sloj skoro potpuno unisten, unizen i nemocan.


On u Srbiji nikada nije bio bitna stavka, to su samo maštarije. Počev od Vase S. Tajčića, zaključno sa tobom.
nurudin nurudin 19:21 30.01.2016

Re: .

problem je sto su svi opozicionari smuseni


Да су само смушени...
nsarski nsarski 19:24 30.01.2016

Re: .

pa evo kazi ti- poslusacu te.

Eto, ja mislim cult. Pametan, naocit, posten, iz dobre familije. Neiskvaren. A i nick (cult) mu je odgovarajuci. Opet, slutim da bi on tu ulogu odbio jer ima mozga u glavi.

Ej, ovo je ipak zabavno :))) Say more, say more!
angie01 angie01 19:29 30.01.2016

Re: .

Eto, ja mislim cult


on da se prijavi- ja bih glasala za njega i bez tvoje preporuke:).

i za dalija i oksija i tebe,...al, hebiga, nema vas na plazi.


...imam ja blog o vladi blogera:)...moze i da se popravi raspodela.
blogovatelj blogovatelj 19:30 30.01.2016

Re: .

Да су само смушени...


De si Nurudine, počela kampanja, pa si stig'o.
Jel još uvek botuješ za LDP, ili si promenio firmu?
emsiemsi emsiemsi 19:40 30.01.2016

Re: .

angie01
Imas neki predlog NG?


e, sad,..ja imam,...ja sam bre, mala maca, zena, majka, umejtnica,...
,...i ja bih kao i ti, prepoznala tog nekog da se pojavio,...a cinjenica je da za nekog moramo da se odlucimo, pa evo kazi ti- poslusacu te.

prvo sto mislim- da svi stari, treba da odu, jer samo smetaju onima koji su sa njima.

drugo, a sa predhodnim uslovom, meni u datoj ponudi koju znamo do sada, najvise deluju blogeri:))),...'naci, radulovic, kuku, ex, lib, M, Uki.


Ко је тај naci ?
dali76 dali76 19:52 30.01.2016

Re: .

A Trump?
nsarski nsarski 20:08 30.01.2016

Re: .

i za dalija i oksija i tebe,...al, hebiga, nema vas na plazi.

Mene? Nista od toga NG. Ja sam strani drzavljanin. A ne bih se prihvatio nicega, bez obzira.

freehand freehand 20:13 30.01.2016

Re: .

Mene? Nista od toga NG. Ja sam strani drzavljanin. A ne bih se prihvatio nicega, bez obzira.

Pa skoro svi mi nismo odavle kad do toga dođe. No meni je tu mnogo interesantnija druga stvar: lakoća kojom oni koji nemaju za koga jer su svi na političkoj sceni kakani i pokvareni odlučuju da kandiduju ljude koje ne znaju i ne poznaju, sem malo razmene komentara na internetu. Pa onda bude u takvim predlozima spajanje najrazličitijih karaktera, stavova i političkih opcija kao u tim smešnim blogerskim vladama.
Politika je balansiranje, kretanje po ivici. A i Dalaj lama pravi kompromise.
nurudin nurudin 20:29 30.01.2016

Re: .

blogovatelj
Да су само смушени...


De si Nurudine, počela kampanja, pa si stig'o.
Jel još uvek botuješ za LDP, ili si promenio firmu?



Баш си ми недостајао.

П. С. Сад сам надзорни орган, аванзовао сам...
angie01 angie01 20:59 30.01.2016

Re: .

Mene? Nista od toga NG. Ja sam strani drzavljanin. A ne bih se prihvatio nicega, bez obzira.


pa tako svi imaju neke prepreke:))),...pa ostanu ovi koji nemaju.
angie01 angie01 21:14 30.01.2016

Re: .

Ja sam strani drzavljanin.


hoces da kazes da imas dvojno?
antioksidant antioksidant 21:33 30.01.2016

Re: .

vucic je sposoban da ostvari obecano. kontrolise opoziciju i drzi je u prilicnoj nemoci. tadic je pak imao cvrstu opoziciju a obecavao je svasta
angie01 angie01 21:36 30.01.2016

Re: .

da ostvari obecano.


What?
nsarski nsarski 21:49 30.01.2016

Re: .

hoces da kazes da imas dvojno?

Da, ali navijam za Djokovica
I danas sam navijao za Andjeliku.
antioksidant antioksidant 21:56 30.01.2016

Re: .

mnogo toga jer jednostavno nije mogao. da je tadic ovoliko izasao u pitanju kosova imao bi miting u beogradu. sa ko zna koliko desetina hiljada ljudi. i sns bi ga i organizovao. protiv vucica nema ko. on da nesto i glumi cvrstinu ovde kako su oni trazili svasta a on je i na podu spavao a nije dao...
i cinjenica je da je za eu kredibilniji partner nego sto je tadic ikada bio. to se videlo najbolje kad su hrvati zatvorili granicu (vucic je imao sagovornika u eu)
angie01 angie01 22:13 30.01.2016

Re: .


Da, ali navijam za Djokovica


pa onda nisi strani drzavljanin.


b92fmember b92fmember 13:46 31.01.2016

Re: .

Politika je balansiranje, kretanje po ivici. A i Dalaj lama pravi kompromise.


I beli listici su bili neki kompromis.
angie01 angie01 15:07 31.01.2016

Re: .

beli listici


ne spominji, to je dugme za padanje u trans!:)
freehand freehand 15:23 31.01.2016

Re: .

b92fmember
Politika je balansiranje, kretanje po ivici. A i Dalaj lama pravi kompromise.


I beli listici su bili neki kompromis.

Ko je sa kime belim listićima pravio kompromis? Sem blaziranost i pookondirenost sa glupošću i matematičkom i logičćkom nepismenošću?
freehand freehand 15:24 31.01.2016

Re: .

angie01
beli listici


ne spominji, to je dugme za padanje u trans!:)

Dobro, ne budi baš fatatilista. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:17 31.01.2016

Re: .

sa glupošću i matematičkom i logičćkom nepismenošću?


Ne, pismeni su oni koji na pitanje, a zašto ikoga da glasam kad niko od ponuđenih ne zastupa politiku za koju mislim da je dobra, odgovaraju, pa tako treba, valja se, rekli mi da se tako radi u demokratriji.

Baš pismen neki svet.
b92fmember b92fmember 13:44 01.02.2016

Re: .

freehand
b92fmember
Politika je balansiranje, kretanje po ivici. A i Dalaj lama pravi kompromise.


I beli listici su bili neki kompromis.

Ko je sa kime belim listićima pravio kompromis? Sem blaziranost i pookondirenost sa glupošću i matematičkom i logičćkom nepismenošću?


Pa kompromis izmedju glasača i SNS-a.

Neću da glasam za tebe, ali neću ni protiv tebe, evo ti beli listić.
Mislim, ipak je to neki komporomis.

Kao i kad glasaš za DS jer ti je Dinkic obecao 1000 evra. i to je kompromis.

Ne kazem da je dobar ili los, samo da je kompromis i da je kao takav legitiman.

A partije na izborima treba da ponude glasačima onakav kompromis koji bi im se činio prihvatljiviji od drugih kompromisa, i svaki glasač ima pravo da izabere jedan od ponuđenih.
freehand freehand 15:03 01.02.2016

Re: .

Pa kompromis izmedju glasača i SNS-a.

Neću da glasam za tebe, ali neću ni protiv tebe, evo ti beli listić.
Mislim, ipak je to neki komporomis.

Kao i kad glasaš za DS jer ti je Dinkic obecao 1000 evra. i to je kompromis.

Kompromis sam pomenuo u sasvim drugom kontekstu, ovo što pišeš nema veze.
No razuman čovek sa trunkom logike pred sobom ima izbor hoće li živeti u državi koju vode ljudi iz stranke A ili oni iz stranke B. Time što kaže NIJEDNI neće u rezultatu dobiti NIJEDNE, nego opet ili one iz A ili one druge iz B.
Ovo je zaključivanje za niže razrede osnovne.
Ako je, pak, tom razumnom čoveku svejedno - onda ne talambasa o tome na sav glas preporučujući drugima i pozivajući ih da i njima bude svejedno. Jer je to sem što je kontradiktorno i glupo još i prilično vulgarno i ljigavo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:00 01.02.2016

Re: .

No razuman čovek sa trunkom logike pred sobom ima izbor hoće li živeti u državi koju vode ljudi iz stranke A ili oni iz stranke B


Razuman čovek vrlo lako može da zaključi hoće li po njega ili po državu biti neke razlike ako vlada A ili B.
Ako razlike nema, onda se razuman čovek pita, pa šta je smisao zaokruživanja A ili B ako razlike ni po mene ni po državu neće biti.

Pita i one koji tvrde da će razlike biti da objasne tu razliku, i kad vidi da ni oni to ne umeju, nego mantraju napamet naučene fraze, onda razuman kaže, ma ovi su politički nepismeni, a i A i B isti, loši, pa ne vidim smisao da se opredeljujem.
A razuman čovek ne radi besmislene stvari.

A da je taj razuman čovek tad bio u pravu svedoči i činjenica da ni danas, četiri godine posle toga, oni koji su mantrali fraze, ne mogu da odgovore na jednostavno pitanje, šta bi u državi bilo bolje da su dobili njegovi, ili, šta loše što se desilo pod ovima, se ne bi desilo da su njegovi dobili?
Nema odgovora na to razumno pitanje, jer oni koji treba da ga daju nisu razumni.
Što je sasvim logično, ljubav često pomuti razum.
b92fmember b92fmember 21:12 01.02.2016

Re: .


No razuman čovek sa trunkom logike pred sobom ima izbor hoće li živeti u državi koju vode ljudi iz stranke A ili oni iz stranke B. Time što kaže NIJEDNI neće u rezultatu dobiti NIJEDNE, nego opet ili one iz A ili one druge iz B.
Ovo je zaključivanje za niže razrede osnovne.
Ako je, pak, tom razumnom čoveku svejedno - onda ne talambasa o tome na sav glas preporučujući drugima i pozivajući ih da i njima bude svejedno. Jer je to sem što je kontradiktorno i glupo još i prilično vulgarno i ljigavo.


Kontradiktono, vulgarno i glupo ali efekat ostaje isti. Beli listići su dobili onoliko koliko su dobili i verovatno bitno uticali na rezltate izbora. Zadatak partija je bio da ubede glasače da glasaju za njih a ne za druge. DS i ostale, danas opozicione, partije jednostavno nisu uspele u tome i drugi su dobili vise glasova i doslo je do promene vlasti.

E sad mislim da je naivno verovati da zagovornici belih listića to zapravo nisu želeli, pa se sad šutiraju u dupe.




freehand freehand 22:54 01.02.2016

Re: .

Kontradiktono, vulgarno i glupo ali efekat ostaje isti. Beli listići su dobili onoliko koliko su dobili i verovatno bitno uticali na rezltate izbora. Zadatak partija je bio da ubede glasače da glasaju za njih a ne za druge. DS i ostale, danas opozicione, partije jednostavno nisu uspele u tome i drugi su dobili vise glasova i doslo je do promene vlasti.

E sad mislim da je naivno verovati da zagovornici belih listića to zapravo nisu želeli, pa se sad šutiraju u dupe.

Sa poslednjom si rečenicom potpuno i apsolutno u pravu i zato direktne glasače SNS cenim daleko više nego folirante i palamude.
Što se ostalog tiče - uopšte se ne slažem. Zadatak stranaka jeste da biračima predstave svoj program i ciljeve i objasne im zašto je to dorbo za društvo i državu i prepoznaju svoj interes u tome, a ne da ih ubeđuju da glasaju za njih ili za neke druge. Jer slušajući, gledajući i čitajući to šareno jato lako je videti i razumeti da oni, u suštini, i ne znaju šta hoće sem da se predstave kao najpametniji i najpošteniji što im, jelda, i nije teško jer su svi drugi glupi i lopovi.
I to jeste, što se mene tiče najiritantinija grupa koja se oglašava na javnoj sceni.
jkt2010 jkt2010 02:45 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

freehand
No razuman čovek sa trunkom logike pred sobom ima izbor hoće li živeti u državi koju vode ljudi iz stranke A ili oni iz stranke B. Time što kaže NIJEDNI neće u rezultatu dobiti NIJEDNE, nego opet ili one iz A ili one druge iz B.
Ovo je zaključivanje za niže razrede osnovne.

Ovo bi važilo, ali kad bi se doneo nekakav moratorijum na preletanje iz stranke u stranku i/ili zabrana koalicija.

Mi sad imamo situaciju da celi odbori, još malo pa cele stranke, kolektivno preleću sa jedne na drugu stranu. I ako je tako, a tako je, o čemu ti onda pričaš? Kakvi ljudi iz A ili iz B kad su i A i B podskupovi istog skupa? Tj isti ljudi.
freehand freehand 08:08 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

Kakvi ljudi iz A ili iz B kad su i A i B podskupovi istog skupa? Tj isti ljudi.

Ubistven argument.
Gde to ljudi u bilo kojim organizacijama, klubovima, strankama nisu podskupovi istog skupa, bez obzira na svoju političku, kultuurnu, sportsku pripadnost?
jkt2010 jkt2010 08:45 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

freehand
Kakvi ljudi iz A ili iz B kad su i A i B podskupovi istog skupa? Tj isti ljudi.

Ubistven argument.
Gde to ljudi u bilo kojim organizacijama, klubovima, strankama nisu podskupovi istog skupa, bez obzira na svoju političku, kultuurnu, sportsku pripadnost?

Alo bre, jedni isti ljudi. Prvo su u DSS, pa u SNS, pa malo u LeDePe, pa u DS, pa u krug... sutra će isti ti da budu u partiji koja sutre bude vlast.

Funkcioner Srpske napredne stranke Aleksandar Martinović izjavio je danas da je gotovo ceo gradski odbor Demokratske stranke Srbije u Pančevu prešao u SNS kao i da je troje od četvoro odbornika u Skupštini opštine Pančevo prešlo u naprednjake

Medija centar za Vojvodinu SNS-a saospstio je ranije danas da je Opštinski odbor LDP-a Kovačica, sa četiri odbornika i gotovo kompletnim članstvom, danas kolektivno pristupio SNS-u.

Ceo odbor LDP u Aleksincu prešao u SNS: U Vučićevoj politici prepoznali Jovanovićeve ciljeve

Gradski odbor Liberalno demokratske partije (LDP) u Vranju jednoglasno je odlučio da istupi iz članstva stranke i pređe u Levicu Srbije


Jel treba još primera, ili je dovoljno za ilustraciju? Ono stvarno, još nismo došli baš dotle da je Čeda prešao u SNS, Tadić u SPS a Dačić u LDP... ali polako...
freehand freehand 08:47 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

Jel treba još primera, ili je dovoljno za ilustraciju? Ono stvarno, još nismo došli baš dotle da je Čeda prešao u SNS, Tadić u SPS a Dačić u LDP... ali polako...

Jeste, i Milko Đurovski jhe prešao u Zvezdu. Misliš da je trebalo poukidati klubove i prestati sa igranjem fudbala?
jkt2010 jkt2010 11:06 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

freehand
Jel treba još primera, ili je dovoljno za ilustraciju? Ono stvarno, još nismo došli baš dotle da je Čeda prešao u SNS, Tadić u SPS a Dačić u LDP... ali polako...

Jeste, i Milko Đurovski jhe prešao u Zvezdu. Misliš da je trebalo poukidati klubove i prestati sa igranjem fudbala?

Ne ideš na utakmice, prazne tribine, ko ih jebe. Ima drugih sportova.

Nego, ne samo ovi po strankama, nego cela sela, gradovi, cele regije, komplet glasačko telo te na jednu stranu - te na drugu stranu. Samo se njišu, ko tolasi, od uverenja. I kao nije sve jedno i nisu svi isti...
freehand freehand 11:11 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

Nego, ne samo ovi po strankama, nego cela sela, gradovi, cele regije, komplet glasačko telo te na jednu stranu - te na drugu stranu. Samo se njišu, ko tolasi, od uverenja. I kao nije sve jedno i nisu svi isti...

I da je tako - a nije baš - to uopšte ne zmači da ti kao umni i misleći čovek treba da se ponašaš na isti način. Dapače.
Što se praznih tribina tiče, u tom smislu je poređenje sa sportom krajnje nesrećno. Jer od fudbala ti ne zavisi ništa, od idiota na vlasti život.
jkt2010 jkt2010 11:18 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

freehand
Nego, ne samo ovi po strankama, nego cela sela, gradovi, cele regije, komplet glasačko telo te na jednu stranu - te na drugu stranu. Samo se njišu, ko tolasi, od uverenja. I kao nije sve jedno i nisu svi isti...

I da je tako - a nije baš - to uopšte ne zmači da ti kao umni i misleći čovek treba da se ponašaš na isti način. Dapače.
Što se praznih tribina tiče, u tom smislu je poređenje sa sportom krajnje nesrećno. Jer od fudbala ti ne zavisi ništa, od idiota na vlasti život.

“Life is a series of natural and spontaneous changes. Don't resist them; that only creates sorrow. Let reality be reality. Let things flow naturally forward in whatever way they like.”
― Lao Tzu
freehand freehand 11:21 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

“Life is a series of natural and spontaneous changes. Don't resist them; that only creates sorrow. Let reality be reality. Let things flow naturally forward in whatever way they like.”
― Lao Tzu

Lep citat, samo što verujem da je Lao Ceu poslednja na pameti bila politika kad je ovo izrekao.
jkt2010 jkt2010 11:35 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

freehand
“Life is a series of natural and spontaneous changes. Don't resist them; that only creates sorrow. Let reality be reality. Let things flow naturally forward in whatever way they like.”
― Lao Tzu

Lep citat, samo što verujem da je Lao Ceu poslednja na pameti bila politika kad je ovo izrekao.

Eh, a kome politika nije poslednja stvar na pameti? Osim ko je u politici, to je razumljivo. Ko nije u politici a politika mu nije 9. rupa na svirali - taj nije normalan.

Izvini, ali tako mu je to.
b92fmember b92fmember 13:27 02.02.2016

Re: .

Što se ostalog tiče - uopšte se ne slažem. Zadatak stranaka jeste da biračima predstave svoj program i ciljeve i objasne im zašto je to dorbo za društvo i državu i prepoznaju svoj interes u tome, a ne da ih ubeđuju da glasaju za njih ili za neke druge.


Mislim da ovde grešiš. Zadatak partija je i jedno i drugo.

Džaba najbolji program i najsvetliji ciljevi i ako je sve to uspešno objašnjeno glasačima koji prepoznaju svoj interes u svemu tome, ali nisu ubeđeni da će ta partija to sve i da ostvari pa svoj glas daju nekoj drugoj.

I onda kad dodjemo do ubedjivanja glasača u to da li ima sposobnosti da ostvari program, na kraju dolazimo do toga da na rezultate izbora više utiču govor tela i dikcija od stranačkog programa.
freehand freehand 15:09 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

jkt2010
freehand
“Life is a series of natural and spontaneous changes. Don't resist them; that only creates sorrow. Let reality be reality. Let things flow naturally forward in whatever way they like.”
― Lao Tzu

Lep citat, samo što verujem da je Lao Ceu poslednja na pameti bila politika kad je ovo izrekao.

Eh, a kome politika nije poslednja stvar na pameti? Osim ko je u politici, to je razumljivo. Ko nije u politici a politika mu nije 9. rupa na svirali - taj nije normalan.

Izvini, ali tako mu je to.

Izvini, ali šta radiš ti ovde? Kad smo kod toga?
freehand freehand 15:40 02.02.2016

Re: .

b92fmember
Što se ostalog tiče - uopšte se ne slažem. Zadatak stranaka jeste da biračima predstave svoj program i ciljeve i objasne im zašto je to dorbo za društvo i državu i prepoznaju svoj interes u tome, a ne da ih ubeđuju da glasaju za njih ili za neke druge.


Mislim da ovde grešiš. Zadatak partija je i jedno i drugo.

Džaba najbolji program i najsvetliji ciljevi i ako je sve to uspešno objašnjeno glasačima koji prepoznaju svoj interes u svemu tome, ali nisu ubeđeni da će ta partija to sve i da ostvari pa svoj glas daju nekoj drugoj.

I onda kad dodjemo do ubedjivanja glasača u to da li ima sposobnosti da ostvari program, na kraju dolazimo do toga da na rezultate izbora više utiču govor tela i dikcija od stranačkog programa.

Potpuno si u pravu, ja jedino mislim da se u ubeđivanje ne treba previše unositi.
Jer, na primer, beli listići kažu - ubedi me! Kaži mi onoi što volim da čujem!
Onda se aktivisti poput Borka Stefanovića izbezume, potpuno unesu u to, pričaju im šta ovi žele da čuju, a oni kažu - lažeš!
Pa realno - laže. Priča im ono što žele da čuju. Ali laže nedovoljno, male su to laži za takvu pamet.
rade.radumilo rade.radumilo 17:00 02.02.2016

Re: .

do toga da na rezultate izbora više utiču govor tela i dikcija od stranačkog programa.


Najlakše je ispričati: ŠTA treba da se radi. Nešto komplikovanije je KAKO treba nešto uraditi. Međutim, većina podbaci na pitanju ZAŠTO. To je pitanje kroz koje se provlači sistem vrednosti i uverenja. Na odgovore na to pitanje, ljudi reaguju instinktivno i vrlo lako prepoznaju laganje. Sa druge strane, osoba koja je iskrena u tom ZAŠTO kod ljudi stvara poverenje čak i kad ŠTA i KAKO nisu baš mnogo suvisli.
Pogledaj primer Hitlera. On nikada nije Nemcima govorio ŠTA i KAKO, već isključivo ZAŠTO. Ili su u startu bili protiv njega ili su mu verovali do kraja, jer je njegovo ZAŠTO bilo kristalno jasno i konzistentno.
Da ne mračim, ali i vođe koje su ostvarile plemenite ciljeve, su masu inspirisale jasnim i konzistentnim ZAŠTO. Na primer Mahatma Gandi. Drugi oko njega su se bahtali sa ŠTA i KAKO.

jkt2010 jkt2010 23:16 02.02.2016

Re: Kurta jaše Murtu

freehand
jkt2010
freehand
“Life is a series of natural and spontaneous changes. Don't resist them; that only creates sorrow. Let reality be reality. Let things flow naturally forward in whatever way they like.”
― Lao Tzu

Lep citat, samo što verujem da je Lao Ceu poslednja na pameti bila politika kad je ovo izrekao.

Eh, a kome politika nije poslednja stvar na pameti? Osim ko je u politici, to je razumljivo. Ko nije u politici a politika mu nije 9. rupa na svirali - taj nije normalan.

Izvini, ali tako mu je to.

Izvini, ali šta radiš ti ovde? Kad smo kod toga?

Verovatno isto što i ti? Ovo mu je ona rupa u zemlji gda možeš da vičeš ko sve ima kozje uši.

Plus ovo, za Dalija:
“Često se pitam šta bi se kod nas (u Srbiji) desilo, kada bi neko tako prevario ulagača iz EU. Pa stranom turisti je u Srbiji ukraden bicikl i nađen je posle nekoliko sati. U Sloveniji, međutim, spor vredan stotine hiljada evra stoji", napominje Platner.
angie01 angie01 13:09 03.02.2016

Re: 2.2.1997. Beograd




...i vulinova izjava,...parafraziram, pa je l trebalo da ih polivamo toplom vodom,...
freehand freehand 13:11 03.02.2016

Re: 2.2.1997. Beograd

...i vulinova izjava,...parafraziram, pa je l trebalo da ih polivamo toplom vodom,...

ne, ali tako je kad između dva zla izabereš veće.
jkt2010 jkt2010 03:56 04.02.2016

Re: 2.2.1997. Beograd

freehand
...i vulinova izjava,...parafraziram, pa je l trebalo da ih polivamo toplom vodom,...

ne, ali tako je kad između dva zla izabereš veće.


Ima i veće...

dali76 dali76 19:41 30.01.2016

...

Sta su prioriteti tog “Briselskog spiska”?
Dobri odnosi sa komsijama .
Ne izazivanje , odnosno kontrola moguceg picvajza .
E sad vlastela iz BGD ubedjuje vlastelu u Briselu kako su Srbi mnogo lud narod te dda za ovde pomenute prioritete su potrebne godine,ako ne decenije “krvi i znoja”
Jos vaznije, zauzvrat se trazi (naplacuje)da Brisel za svaki mali korak u pomenutim prioritetima dobrano zazmuri na autokratiju, sto Briselu ociggledno ne predstavlja problem.


naginata_83 naginata_83 20:12 30.01.2016

Re: ...

E sad vlastela iz BGD ubedjuje vlastelu u Briselu kako su Srbi mnogo lud narod te dda za ovde pomenute prioritete su potrebne godine,ako ne decenije “krvi i znoja”
Jos vaznije, zauzvrat se trazi (naplacuje)da Brisel za svaki mali korak u pomenutim prioritetima dobrano zazmuri na autokratiju, sto Briselu ociggledno ne predstavlja problem.


Da... to je to. I nazalost slaba vajda da ce se ista promeniti dok Srbija nacisto ne bankrotira. Jer mali problem u celom tom planu i po nas i po Vucica a i po Brisel je da je ovakva vladavina (citaj opsta otimacina od svih koji nesto proizvode i besomucno zaduzivanje kako bi se odrzala glasacka masinerija) ne samo dugorocno vec i vrlo kratkorocno neodrziva...

Razmisljam stize 2017. pa im treba vracati one evroobveznice i to sve odjednom, pa im se treba ratosiljati svih firmi u restruktuiranju (Sartid, Bor, Petrohemija itd) inace puca aranzman sa MMF a od reformi se dogodilo jedno veliko nista, dakle poreska osnovica moze biti samo manja sledece godine a nezaposlenost mnogo veca... Moje pitanje je samo do kad? I sta posle? Kakvom li ce se ludilu prikloniti kada ova briselska igranka ne bude vise odrziva?
director director 22:58 30.01.2016

Re: ...k

dali76
Sta su prioriteti tog “Briselskog spiska”?
Dobri odnosi sa komsijama .
Ne izazivanje , odnosno kontrola moguceg picvajza .
E sad vlastela iz BGD ubedjuje vlastelu u Briselu kako su Srbi mnogo lud narod te dda za ovde pomenute prioritete su potrebne godine,ako ne decenije “krvi i znoja”
Jos vaznije, zauzvrat se trazi (naplacuje)da Brisel za svaki mali korak u pomenutim prioritetima dobrano zazmuri na autokratiju, sto Briselu ociggledno ne predstavlja problem.



Normalno da ne predstavlja Briselu problem gde god se mesetari i trguje ljudskim zivotima, i tudjim teritorijama.Zato mi je drago sto jaci od njih stite R.Srpsku.Zato ni ovi nasi na vlasti i u opoziciji ne mogu da je prodaju,a bi da mogu.Na kraju svi su isti. Sitni politicari i vlast i opozicija dzeparosi vlastitog naroda.Politicari koji su nesto vredeli nisu vise sa nama .A sto bi nas nobelovac rekao 'dodje vreme kad pametan zasuti, budale progovore,a fukara se obogati'.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:47 30.01.2016

Re: ...

sto Briselu ociggledno ne predstavlja problem


Pa kud se sad denuše one tvrdnje da se Srbija može urediti samo priključenjem EU, da sami to niakd ne bismo uradili, ali da će nas na uređivanje prilisliti Brisel?

Sad vidimo da Briselu opšte nije teško da zažmuri na neuređenost same Srbije, da ga za to baš briga ako on dobija ono što mu treba.

dali76 dali76 00:47 31.01.2016

Re: ...

Bez okretanja zapadu, NATO i EU, Srbija nema teoretske sanse dda postane urejeno drustvo ili drzava.
Pogledaj HCM sta see desi sa ministrom u vladi RH,a Hrvatska je jos daleko od dobro uredjenog drustva,a pogledaj kako see to radi u Vucicevoj diktaturi?
Kad diktator kaze da je ministar smenjen, on je smenjen,izbori su raspisani, ebes parlament, sluzbeni glasnik ili ostale trice institucionalne.
Na marginama interesa, kako zapada tako i istoka, Srbija jee prepustena svom novom diktatoru , ali medeni mesec ce da se okonca,a kockarski krediti stabilnosti poput Kosova, ili R Srpske ce da see potrose.
Zbog toga see Vucic sprema na drugo poluvreme.
I misli da ce ruskom desnicom u parlamentu ,a proevropskim partijama van parlamenta dda ostavi zapad bez izbora.
I zanimljivo je da Vucic ustvari pokusava da iskoristi Seselja kako ga je nekad koristio Slobodan Milosevic.

milojep milojep 01:03 31.01.2016

Re: ...

Bez okretanja zapadu, NATO i EU, Srbija nema teoretske sanse dda postane urejeno drustvo ili drzava.


Samo iskreno reci da li je to zato što pomenute organizacije baštine civilizacijske vrednosti i dele ih po dobrovoljnom principu, ili zato što Srbija jedino igranjem po njihovim diktatima može dobiti dozvolu da se uredi kao uredjeno društvo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:05 31.01.2016

Re: ...

Pogledaj HCM sta see desi sa ministrom u vladi RH,a Hrvatska je jos daleko od dobro uredjenog drustva,a pogledaj kako see to radi u Vucicevoj diktaturi?


Pa to poređenje ide u prilog Srbiji, Dali, a ona nije ni blizu EU.
Nije moguće da ministar u srpskoj vladi najavljuje zvaničan, državni, spisak za odstrel, a u Hrvatskoj, članici, se to dešava.
I kao sad smenjen, ostavka, pa kao vidi kako je uređena država.
Jok, najbolje da nije smenjen, da je ostao i da je napravio te spiskove.

Hrvatska država je katastrofa od države, Srbija je u mnogim oblastima ispred nje, ali to nikako ne znači da je Srbija sređena zemlja, jer biti bolji od Hrvatske je lako, i nije za neku hvalu.
Kad diktator kaze da je ministar smenjen, on je smenjen,izbori su raspisani, ebes parlament, sluzbeni glasnik ili ostale trice institucionalne.


Pa kako se drugačije menjaju ministri nego da ih smeni predsednik vlade ili da sami podnesu ostavke?
kockarski krediti stabilnosti poput Kosova, ili R Srpske ce da see potrose.

I posle će EU da misli samo o dobru Srbije?
Ne budi naivan Dali.
martin_krpan martin_krpan 08:28 31.01.2016

Re: ...k

Normalno da ne predstavlja Briselu problem gde god se mesetari i trguje ljudskim zivotima, i tudjim teritorijama.Zato mi je drago sto jaci od njih stite R.Srpsku.


Pretpostavljam da si mislio na Ameriku? U tom slučaju se slažem.

Nevjerovatno je koliko je kod ostrašćenih/glupih ljudi jak taj momenat da fiksiraju neku nebulozu a onda je rotiraju do iznemoglosti dok to ne postane jedan oblik main streama.

RS JE 99% RICHARD HOOLBROKOV PLAN 51-49 a sve ozbiljne stvari sa ratom u BiH, sa percepcijom "zapada" prema bosanskom pitanju,... Hoolbroke je složio u svojoj sjajnoj i do bola iskrenoj knjizi "To End a War".

Koliko vam treba da zaboravite da su HVO i ABiH oktobra 1995. zauzeli Bočac, Mrkonjić Grad i Manjaču i došli do 20-tak kilometara od Banja Luke a sa druge strane je bio pao Sanski Most a Prijedor bio pred padom. Zauzimanje Banja Luke bi značio kompletan pad Republike Srpske i to je bilo komandovano od Hrvatsko-Bošnjačkih komandanata. Zaustavljanje je 100% bilo Hoolbrokovo (Američko) gdje se ultimativno bilo zaprijetilo da će se HVO/ABIH bombardovati od strane NATO-a. Tuđman i Gotpvina su se bili usrali i popustili su, dok je Izetbegović po svaku cijenu htio da ide na zauzimanje Banja Luke. To je bila takozvana Operacija južni potez.

Kolaju priče: Mi bi odbranili Banja Luku, mi bi ovo ono.... Buuuuahahahaha. O jebem te bože. Panika je bila u Banja Luci tada kakvu ja nikada do tada u životu nisam vidio. Borbeni moral je bio nula. Srpski borci su bili kompletno razočarani u vođstvo, bilo je tuča po ulicama, govorilo se kako je kompletan komandni sistem pao, kako su borci prodani, mnogi vojnici su bili ubijeni na spavanju po Šipovu zbog pucanja informacionog sistema, itd... Litar benzina na pumpama je bio 10 njemačkih maraka (patriote, nema šta), bježanija je bila totalna. Tih dana su se viđali naoružani vojnici VRS kako u uniformi i pod punom ratnom opremom pakuju porodice u auta a namještaj u prikolice. Dijeca su vrištala na sve strane. NATO avioni i helikopteri su nadlijetali Banja Luku i Manjaču po čitav dan i ljudi nisu uopšte znali (a ni vojnici) koja je funkcija tih borbenih aviona, da li će da krenu iz nekog razloga da bombarduju civilne položaje po Banja Luci, itd, itd.

Svaki realan srpski vojnik iz VRS sa kojim sam pričao na tu temu je rekao: 100% nema nikakve šanse da bi odbranili Banja Luku a to bi značilo 100% pad RS!!! A Rusi? Buuuuahahahaha, pa jbt, u tim trenucima niko nije znao da li Rusi uopšte postoje. I sada se kolaju priče kako tobože neki osmi, deveti ešalon post-sovjetskih seljačića brani RS od udara Amerike i EU.

Srbi u RS da su pošteni i da nisu glupi trebali bi Richardu Hoolbrokeu da dignu spomenik u centru Banja Luke.
freehand freehand 09:17 31.01.2016

Re: ...k

Srbi u RS da su pošteni i da nisu glupi

Tebi da šapnu samo.
Jel ti bar lakše posle ovakvih izliva?
vcucko vcucko 10:13 31.01.2016

Re: ...k

martin_krpan
Normalno da ne predstavlja Briselu problem gde god se mesetari i trguje ljudskim zivotima, i tudjim teritorijama.Zato mi je drago sto jaci od njih stite R.Srpsku.


Pretpostavljam da si mislio na Ameriku? U tom slučaju se slažem.

Nevjerovatno je koliko je kod ostrašćenih/glupih ljudi jak taj momenat da fiksiraju neku nebulozu a onda je rotiraju do iznemoglosti dok to ne postane jedan oblik main streama.

RS JE 99% RICHARD HOOLBROKOV PLAN 51-49 a sve ozbiljne stvari sa ratom u BiH, sa percepcijom "zapada" prema bosanskom pitanju,... Hoolbroke je složio u svojoj sjajnoj i do bola iskrenoj knjizi "To End a War".

Koliko vam treba da zaboravite da su HVO i ABiH oktobra 1995. zauzeli Bočac, Mrkonjić Grad i Manjaču i došli do 20-tak kilometara od Banja Luke a sa druge strane je bio pao Sanski Most a Prijedor bio pred padom. Zauzimanje Banja Luke bi značio kompletan pad Republike Srpske i to je bilo komandovano od Hrvatsko-Bošnjačkih komandanata. Zaustavljanje je 100% bilo Hoolbrokovo (Američko) gdje se ultimativno bilo zaprijetilo da će se HVO/ABIH bombardovati od strane NATO-a. Tuđman i Gotpvina su se bili usrali i popustili su, dok je Izetbegović po svaku cijenu htio da ide na zauzimanje Banja Luke. To je bila takozvana Operacija južni potez.

Kolaju priče: Mi bi odbranili Banja Luku, mi bi ovo ono.... Buuuuahahahaha. O jebem te bože. Panika je bila u Banja Luci tada kakvu ja nikada do tada u životu nisam vidio. Borbeni moral je bio nula. Srpski borci su bili kompletno razočarani u vođstvo, bilo je tuča po ulicama, govorilo se kako je kompletan komandni sistem pao, kako su borci prodani, mnogi vojnici su bili ubijeni na spavanju po Šipovu zbog pucanja informacionog sistema, itd... Litar benzina na pumpama je bio 10 njemačkih maraka (patriote, nema šta), bježanija je bila totalna. Tih dana su se viđali naoružani vojnici VRS kako u uniformi i pod punom ratnom opremom pakuju porodice u auta a namještaj u prikolice. Dijeca su vrištala na sve strane. NATO avioni i helikopteri su nadlijetali Banja Luku i Manjaču po čitav dan i ljudi nisu uopšte znali (a ni vojnici) koja je funkcija tih borbenih aviona, da li će da krenu iz nekog razloga da bombarduju civilne položaje po Banja Luci, itd, itd.

Svaki realan srpski vojnik iz VRS sa kojim sam pričao na tu temu je rekao: 100% nema nikakve šanse da bi odbranili Banja Luku a to bi značilo 100% pad RS!!! A Rusi? Buuuuahahahaha, pa jbt, u tim trenucima niko nije znao da li Rusi uopšte postoje. I sada se kolaju priče kako tobože neki osmi, deveti ešalon post-sovjetskih seljačića brani RS od udara Amerike i EU.

Srbi u RS da su pošteni i da nisu glupi trebali bi Richardu Hoolbrokeu da dignu spomenik u centru Banja Luke.

To je sasvim tačan drugi deo priče, samo zaboravljaš na prvi: udruženi napad hrvatsko-muslimanskih snaga ne bi nikad ni otpočeo bez sveobuhvatne pripreme i naredbe NATO, bez obzira na stanje u vojsci i civilnim strukturama Srba. Drugim rečima, Holbruk i Galbrajt su dunuli u pištaljku i za početak i za kraj, znači po tebi Srbi treba da ih proglase za svece? Pominjanje Rusa u ovom kontekstu nema nikakvog smisla sem jednog: smisla SS-ovske ideologije, jer su njima i 1941. i danas bila puna usta Evrope, do čijeg ih rajskog naselja deli samo jedna sitnica - pobiti Ruse i razoriti Rusiju; ali to više govori o tebi nego o Rusima.

I da, BiH-Srbi su svojevremeno na položajima oko Pala vezali za drvo i neke ruske oficire, kao živi štit. Oko toga ja, sa argumentom nekih rubrika vojne knjižice iz '91., mogu sebi da uzmem za pravo da potkačim npr. Predatora pitanjem, koja budalina Tale se tome dosetio (paj' kad ispadne da ih je on lično vezivao ). Ti možeš da se sagneš po jogurt. Rečenica "Srbi u RS da su pošteni i da nisu glupi" je vrišteći govor mržnje, da je bilo ko drugi naveo bilo koji drugi etnos već bi se podigla čitava kalakurcija zbog toga.

Last but not least, trenutna situacija u tzv. regionu je u dlaku kao što je bila u 2.SR. U Zagrebu je NDH, u Beogradu vladaju nedićevci, i jedni i drugi sa plebiscitarnom podrškom. Ne znam koji qrac tebi fali? Pazi da jednom ne bude po onoj jevrejskoj "da bog da imao pa nemao".
milisav68 milisav68 11:37 31.01.2016

Re: ...k

martin_krpan
RS JE 99% RICHARD HOOLBROKOV PLAN 51-49

Ma kakvi.
Odbijanjem Kutiljerovog plana Alija Izetbegović zemlju uveo u razaranja i krvave obračune. Kutiljero: Moja mapa i ona iz Dejtona skoro iste. Mogli smo sačuvati mnoge živote

Žoze Kutiljero: Rat je mogao biti sprečen!

martin_krpan martin_krpan 16:22 31.01.2016

Re: ...k

vcucko
martin_krpan
Normalno da ne predstavlja Briselu problem gde god se mesetari i trguje ljudskim zivotima, i tudjim teritorijama.Zato mi je drago sto jaci od njih stite R.Srpsku.


Pretpostavljam da si mislio na Ameriku? U tom slučaju se slažem.

Nevjerovatno je koliko je kod ostrašćenih/glupih ljudi jak taj momenat da fiksiraju neku nebulozu a onda je rotiraju do iznemoglosti dok to ne postane jedan oblik main streama.

RS JE 99% RICHARD HOOLBROKOV PLAN 51-49 a sve ozbiljne stvari sa ratom u BiH, sa percepcijom "zapada" prema bosanskom pitanju,... Hoolbroke je složio u svojoj sjajnoj i do bola iskrenoj knjizi "To End a War".

Koliko vam treba da zaboravite da su HVO i ABiH oktobra 1995. zauzeli Bočac, Mrkonjić Grad i Manjaču i došli do 20-tak kilometara od Banja Luke a sa druge strane je bio pao Sanski Most a Prijedor bio pred padom. Zauzimanje Banja Luke bi značio kompletan pad Republike Srpske i to je bilo komandovano od Hrvatsko-Bošnjačkih komandanata. Zaustavljanje je 100% bilo Hoolbrokovo (Američko) gdje se ultimativno bilo zaprijetilo da će se HVO/ABIH bombardovati od strane NATO-a. Tuđman i Gotpvina su se bili usrali i popustili su, dok je Izetbegović po svaku cijenu htio da ide na zauzimanje Banja Luke. To je bila takozvana Operacija južni potez.

Kolaju priče: Mi bi odbranili Banja Luku, mi bi ovo ono.... Buuuuahahahaha. O jebem te bože. Panika je bila u Banja Luci tada kakvu ja nikada do tada u životu nisam vidio. Borbeni moral je bio nula. Srpski borci su bili kompletno razočarani u vođstvo, bilo je tuča po ulicama, govorilo se kako je kompletan komandni sistem pao, kako su borci prodani, mnogi vojnici su bili ubijeni na spavanju po Šipovu zbog pucanja informacionog sistema, itd... Litar benzina na pumpama je bio 10 njemačkih maraka (patriote, nema šta), bježanija je bila totalna. Tih dana su se viđali naoružani vojnici VRS kako u uniformi i pod punom ratnom opremom pakuju porodice u auta a namještaj u prikolice. Dijeca su vrištala na sve strane. NATO avioni i helikopteri su nadlijetali Banja Luku i Manjaču po čitav dan i ljudi nisu uopšte znali (a ni vojnici) koja je funkcija tih borbenih aviona, da li će da krenu iz nekog razloga da bombarduju civilne položaje po Banja Luci, itd, itd.

Svaki realan srpski vojnik iz VRS sa kojim sam pričao na tu temu je rekao: 100% nema nikakve šanse da bi odbranili Banja Luku a to bi značilo 100% pad RS!!! A Rusi? Buuuuahahahaha, pa jbt, u tim trenucima niko nije znao da li Rusi uopšte postoje. I sada se kolaju priče kako tobože neki osmi, deveti ešalon post-sovjetskih seljačića brani RS od udara Amerike i EU.

Srbi u RS da su pošteni i da nisu glupi trebali bi Richardu Hoolbrokeu da dignu spomenik u centru Banja Luke.

To je sasvim tačan drugi deo priče, samo zaboravljaš na prvi: udruženi napad hrvatsko-muslimanskih snaga ne bi nikad ni otpočeo bez sveobuhvatne pripreme i naredbe NATO, bez obzira na stanje u vojsci i civilnim strukturama Srba. Drugim rečima, Holbruk i Galbrajt su dunuli u pištaljku i za početak i za kraj, znači po tebi Srbi treba da ih proglase za svece? Pominjanje Rusa u ovom kontekstu nema nikakvog smisla sem jednog: smisla SS-ovske ideologije, jer su njima i 1941. i danas bila puna usta Evrope, do čijeg ih rajskog naselja deli samo jedna sitnica - pobiti Ruse i razoriti Rusiju; ali to više govori o tebi nego o Rusima.

I da, BiH-Srbi su svojevremeno na položajima oko Pala vezali za drvo i neke ruske oficire, kao živi štit. Oko toga ja, sa argumentom nekih rubrika vojne knjižice iz '91., mogu sebi da uzmem za pravo da potkačim npr. Predatora pitanjem, koja budalina Tale se tome dosetio (paj' kad ispadne da ih je on lično vezivao ). Ti možeš da se sagneš po jogurt. Rečenica "Srbi u RS da su pošteni i da nisu glupi" je vrišteći govor mržnje, da je bilo ko drugi naveo bilo koji drugi etnos već bi se podigla čitava kalakurcija zbog toga.

Last but not least, trenutna situacija u tzv. regionu je u dlaku kao što je bila u 2.SR. U Zagrebu je NDH, u Beogradu vladaju nedićevci, i jedni i drugi sa plebiscitarnom podrškom. Ne znam koji qrac tebi fali? Pazi da jednom ne bude po onoj jevrejskoj "da bog da imao pa nemao".


Slažem se i za primjedbe a pogotovo za trenutnu situaciju u regionu. Ne prihvatam samo taj neo-antizapadni sentiment i ljubav prema orijentalnim (pravoslavno - muslimanskim) despotijama.

Srbi su oduvijek bili Evropa.
director director 18:40 31.01.2016

Re: ...Na zapadu sunce zalazi

Znaci ka zapadu i eu pa ce nam biti bolje kao sto je sad dobro u Libiji ,Siriji,Egiptu...itd.
Moglo bi tako da se nabraja do sutra kad se god neka drzava okrenula ka Americi i zapadu , a da nije katolicka dozivela je katastrofu.
Uredjena drzava cemo postati kad sami sebe dovedemo u red.Tako da teza o nasem okretanju ka zapadu ne pije vodu i izlizana je. Vec 16 god slusamo ove prozapadne politicare kako ce nam biti bolje ako se okrenemo zapadu,a istina je da je se bolje zivelo za vreme Slobodana Milosevica.
Istina zna da boli,ali je ipak istina.
inco inco 19:18 31.01.2016

Re: ...Na zapadu sunce zalazi

director
a istina je da je se bolje zivelo za vreme Slobodana Milosevica.




Ovako nešto može da izjavi samo:
a) Budala opšte prakse
b) Moralna ništica koja je imala direktne koristi od Zlobine mašinerije
c) Neko ko je imao jednocifreni broj godina za vreme tiranina a o tom vremenu je slušao od onih iz kategorije a) i pritom ne ume da koristi Gugl

martin_krpan martin_krpan 20:33 31.01.2016

Re: ...Na zapadu sunce zalazijavascript:;

inco
director
a istina je da je se bolje zivelo za vreme Slobodana Milosevica.




Ovako nešto može da izjavi samo:
a) Budala opšte prakse
b) Moralna ništica koja je imala direktne koristi od Zlobine mašinerije
c) Neko ko je imao jednocifreni broj godina za vreme tiranina a o tom vremenu je slušao od onih iz kategorije a) i pritom ne ume da koristi Gugl



Hahahaha, a pazi npr. ovo:

Још 23. августа 2001, највећи мислилац савремене Русије, Александар Зиновјев, назвао је Слободана Милошевића симболом антиглобализма. Александар Зиновјев, учитељ свих руских теоретичара који данас подржавају Владимира Путина и осмишљавају будућност Русије, био је председник Руског и копредседник Међународног комитета за одбрану Слободана Милошевића. Милошевићев отпор агресији на Србију и људску цивилизацију подржала су бројна велика имена данашњице: Харолд Пинтер, Петер Хандке, Микис Теодоракис, Ремзи Кларк, Фидел Кастро, Александар Лукашенко, Јасер Арафат, Данијел Ортега, Моамер Гадафи, Роберт Мугабе, Каролос Папуљас, Антонис Самарас, Константин Мицотакис, Харилаос Флоракис, Алваро Куњал, Жак Вержес, генерал Пјер Мари Галоа, Димитри Аналис, Мишел Колон, Мајкл Паренти, Вилијем Блум, Едвард Херман, Роберт Диксон, Дајана Џонсон, Фулвио Грималди, адмирал Елмар Шмелинг, Ролф Бекер, Клаус Хартман, Ханс Кехлер, Жан Виденов, Велко Влканов, Рајко Долечек, Валентин Распутин, Никита Михалков, Вјачеслав Кликов, Александар Солжењицин, Борис Олијник, Александар Проханов, генерал Леонид Ивашов, генерал Валентин Варењиков, Сергеј Бабурин, Наталија Нарочњицка, Јевгениј Примаков, Генадиј Зјуганов, Дмитриј Рогозин, Сергеј Шојгу и многи други.

Ja mislim da neće biti da je tip samo dalabu. Ovaj stav je totalni mainstream u Srbiji.
director director 00:12 01.02.2016

Re: ...k

Kao prvo, ja jesam iz tog kraja. O cemu ti pricas? Sa kojim si ti vojnicima pricap? Samo je jedna istina. Recena je u prozapadnom filmu da je pad Banja Luke sprecio Milosevic, pretnjom da ce vojska Jugoslavije uci u rat, ako dodje do pada Banja Luke. Ne mislim da su Amerikanci zaustavili Hrvate zato sto su se bojali SR Jugoslavije, vec sto su hteli posto poto da se sklopi mir.Ali pomogli su Hrvatima da bi oslabili Srbe, posto su drzali 71 posto teritorije BIH i da bi naravno lakse pregovarali.A Rusi jesu tad bili slabi, al ja sam pricao o danjasnjoj Rusiji koja je dovoljno jaka da zastiti Srbe pa makar radi svoga interesa. Meni je zao sto tebi i slicnima smeta sve sto su Srbi stvorili, kao sto je Republika Srpska.I ne pricaj nebuloze o ubijenim vojnicima u Sipovu zbog pucanja informacionog sistema. Hahaha dugo vecu glupost nisam cuo.I da ne zaboravim, mi Srbi imamo puno velikana nasih u svim sferama kojima treba da dignemo spomenik. Tako da ovom kokosaru Holbruku i sl. neka dignu spomenik u njihovoj zemlji ili u tvojoj drzavi.
director director 00:35 01.02.2016

Re: ...Na zapadu sunce zalazi

Vidim ti si dobro naucio jedino prva tri slova abecede.
Nema potrebe da se nerviras nisam ja kriv sto su neki glupi pa im treba vise vremena da shvate neke stvari.
I ti ces, vidim naucio si da koristis kako ti kazes Gugl,znaci naucices brzo i druge stvari u zivotu.
Domazet Domazet 20:37 01.02.2016

A meni je neverovatno koliko su...

martin_krpan
Nevjerovatno je koliko je kod ostrašćenih/glupih ljudi jak taj momenat da fiksiraju neku nebulozu a onda je rotiraju do iznemoglosti dok to ne postane jedan oblik main streama.

...su ostrasceni/glupi ljudi sposobni da nepogresivo postave sopstvenu dijagnozu i onda je prilepe svima samo ne sebi!? Pa se onda bace na bosonogo lecenje po internetu...
michiganac michiganac 01:49 04.02.2016

Re: A meni je neverovatno koliko su...

@director

Kada kazes da si iz tog kraja oko BL, onda bi ti trebalo biti jasno da se zlobomiru fuckalo za tim narodom tamo. Da nije bilo opravdanog straha kod doticnog za potonji gubitak trona i zivota dockan, pustio bi niz vodu i BL i ostatak krajine, a njenu blizu milionsku populaciju iskipao u Pristinu i na KiM. Tek otud bi se ta nepregledna masa pokupila skupa sa zemljacima iz RSK, krenula nanovo na sjever i okupirala ulice BG-a, uz jos preostalu opoziciju Srbije. Skoncao bi frajer, a i saputnica mu, ocas posla poput Causeskovih, pa mu danas ne bi isli na 'hodocasce' pod lipu.

Dakle, bas ga je boljelo za BL! Toliko o Milosevicu.
predatortz predatortz 10:27 04.02.2016

Re: A meni je neverovatno koliko su...

Dakle, bas ga je boljelo za BL! Toliko o Milosevicu.


Bolela je njega patke za sve nas sa one strane Drine. Nas je uvalio u rat i blato, a bili smo mu zgodan izgovor za pljačku Srbije. Da nas nije bilo preko miliona, gurnuo bi nas a da trepnuo ne bi.

Stoga, kad mi se neko poziva na Miloševićevo i Šešeljevo ( zajedno sa ovim današnjim isprdcima ) srbovanje, ruka mi mahinalno traži tetejac!
milisav68 milisav68 10:43 04.02.2016

Re: A meni je neverovatno koliko su...

predatortz
Bolela je njega patke za sve nas sa one strane Drine.

I sa ove strane.
Nas je uvalio u rat i blato, a bili smo mu zgodan izgovor za pljačku Srbije.

Kao i ostalim komunistima, odnosno - Aliji i Tuđmanu.
Stoga, kad mi se neko poziva na Miloševićevo i Šešeljevo ( zajedno sa ovim današnjim isprdcima ) srbovanje, ruka mi mahinalno traži tetejac!

Da, samo što to ne menja činjenicu da njih nije bilo za vreme NDH-a, kao što ih i danas nema (što fizički, što politički), pa se lome ćirilične table, i maltretiraju povratnici.


freehand freehand 10:46 04.02.2016

Re: A meni je neverovatno koliko su...

Kao i ostalim komunistima, odnosno - Aliji i Tuđmanu.

Alija je jedini u čitavoj toj menažeriji koji nikad nije bio komunista.
Što se svega ostalog oko Miloševića tiuče možda je vreme da se malo pritegne ručna i ponovo primiusli sve oko te nesreće od sredine osamdesetih do danas, o ponuđenim izborima u tamnom vilajetu.
predatortz predatortz 10:48 04.02.2016

Re: A meni je neverovatno koliko su...

Da, samo što to ne menja činjenicu da njih nije bilo za vreme NDH-a, kao što ih i danas nema (što fizički, što politički), pa se lome ćirilične table, i maltretiraju povratnici.


Znam da je ovo teška kvalifikacija, ali mislim da većina Hrvata ima ozbiljnih problema sa percepcijom sveta oko sebe. Koji ih kompleks jebe ne znam, ali ga evidentno imaju. Opsednutost Srbima poprima oblike epidemije.
milisav68 milisav68 10:59 04.02.2016

Re: A meni je neverovatno koliko su...

freehand
Alija je jedini u čitavoj toj menažeriji koji nikad nije bio komunista.

Znam, nego me mrzi svaki put to da izdvajam, a poenta je tom nekom izgovoru za lično bogaćanje, odnosno zataškavanje brljotina od strane komunista.
Što se svega ostalog oko Miloševića tiuče možda je vreme da se malo pritegne ručna i ponovo primiusli sve oko te nesreće od sredine osamdesetih do danas, o ponuđenim izborima u tamnom vilajetu.

To ja i pričam.
@predatortz
Znam da je ovo teška kvalifikacija, ali mislim da većina Hrvata ima ozbiljnih problema sa percepcijom sveta oko sebe. Koji ih kompleks jebe ne znam, ali ga evidentno imaju. Opsednutost Srbima poprima oblike epidemije.

Ne poprima, nego traje, kao i kod Albanaca.
predatortz predatortz 18:06 04.02.2016

Re: ...k

. Predatora pitanjem, koja budalina Tale se tome dosetio (paj' kad ispadne da ih je on lično vezivao ).


Nisam njih, majke mi! Udario sam šamar jednom holandskom poručniku, to priznajem.
gavrilo1 gavrilo1 23:17 30.01.2016

veni vidi vici

dali76 sve si omasio

Vidi,
Zasto bi jednog srpskog diktatora zvali na donatorsku konferenciju o Siriji u London, najveci evropski zvanicnici.
Zasto bi jednog ekonomskog unistitelja Srbije zvali u Davos?
Odkuda to da 'grobar' govori o svetskoj klimi za govornicom UN.
Odkuda to da taj 'grobar' pozvan da govori na samitu africke unije?
I videces,
Na celo UN 2017 sesce onaj koga podrzi srpska vlada na celu sa AV i niko drugi.
Uzmi kokice i gledaj.
karabasbarabas karabasbarabas 10:50 31.01.2016

Re: veni vidi vici

gavrilo1
dali76 sve si omasio

Vidi,
Zasto bi jednog srpskog diktatora zvali na donatorsku konferenciju o Siriji u London, najveci evropski zvanicnici.
Zasto bi jednog ekonomskog unistitelja Srbije zvali u Davos?


Zato sto im je na platnom spisku, kao i ti na njihovom.
gavrilo1 gavrilo1 12:27 31.01.2016

Re: veni vidi vici

karabasbarabas
gavrilo1
dali76 sve si omasio

Vidi,
Zasto bi jednog srpskog diktatora zvali na donatorsku konferenciju o Siriji u London, najveci evropski zvanicnici.
Zasto bi jednog ekonomskog unistitelja Srbije zvali u Davos?


Zato sto im je na platnom spisku, kao i ti na njihovom.


"Ne svedoci lazno na drugog.
Kako sudis bice ti sudjeno.
Ne cini drugima ono sto ne bi voleo da tebi cine"
Verujes li u to davno napisano?
Nema se tu cega plasiti
Ako govoris samo istinu, budes pravedan i hrabar da delujes u tom smeru, izaces napolje i sebe spasiti a drugima pokazati gde su vrata.

a_jovicic a_jovicic 01:14 01.02.2016

Re: veni vidi vici

gavrilo1
Zasto bi jednog ekonomskog unistitelja Srbije zvali u Davos?

rade.radumilo rade.radumilo 10:44 01.02.2016

Re: veni vidi vici

Vidi,
Zasto bi jednog srpskog diktatora zvali na donatorsku konferenciju o Siriji u London, najveci evropski zvanicnici.
Zasto bi jednog ekonomskog unistitelja Srbije zvali u Davos?
Odkuda to da 'grobar' govori o svetskoj klimi za govornicom UN.
Odkuda to da taj 'grobar' pozvan da govori na samitu africke unije?
I videces,
Na celo UN 2017 sesce onaj koga podrzi srpska vlada na celu sa AV i niko drugi.
Uzmi kokice i gledaj.


1. Zato što su, kao i na prethodnim konferencijama pozvali učesnike iz oko 120 zemalja.
LINK.

2. Zato što svako ko je pismen i ume da koristi Google, može da vidi da je na redovan godišnji sastanak WEF pozvan, da sluša izlaganja, svako ko uplati kotizaciju.
LINK

3. Ovde moram da priznam da si me namučio. Pošto se taj govor ne pominje nigde osim na zvaničnom sajtu Predsedništva RS i našim medijima. Konačno iskopah tabelu svih koji su dali izjavu na tom samitu. LINK
Malo je bezveze što, za razliku od predstavnika Angole i Antigve i Barbude, recimo, Nikolićeva izjava nije okačena u PDF-u na sajtu.

4. Biće da je neka greška na sajtu. Ne uspevam da ga pronađem na listi govornika. Pretražih kompletnu listu održanih govora, od prvog do poslednjeg dana samita.
LINK

I dok je sadržaj intervjua verno prenela, „Politika“ je propustila da naglasi da se intervju nije našao u štampanom izdanju nedeljnika (ne „dnevnika“) Die Zeit koji izlazi svakog četvrtka, što bi bilo očekivano kada je reč o intervjuu sa predsednikom vlade jedne države. Intervju se ne nalazi ni u Die Zeitovoj on line rubrici posvećenoj temi izbeglica. Intervju je objavljen u okviru bloga „Zabeleške s puta“ Zeitovog novinara Ulricha Ladurnera. To bi otprilike bila i mera važnosti koju je Die Zeit dao ovom intervjuu. Kod nas je on predstavljen kao dokaz evropske veličine domaćeg „državnika“. U Die Zeitu je to samo uzgredna „beleška s puta“.


LINK: Potemkinova Srbija
dali76 dali76 02:51 02.02.2016

Re: veni vidi vici

Hvala Rade na tvom komentaru koji cinjenicama (linkovima)razbija jednu kolekktivnu paranoju u kojoj vlast (uz pomoc medija ibotova) drzi srpsko drustvo, tacnije onaj deo drustva koji ima ogranicen pristup informacijama, ili ima manjak znanja/obrazovanja .




jkt2010 jkt2010 04:15 05.02.2016

Re: veni vidi vici

dali76
Hvala Rade na tvom komentaru koji cinjenicama (linkovima)razbija jednu kolekktivnu paranoju u kojoj vlast (uz pomoc medija ibotova) drzi srpsko drustvo, tacnije onaj deo drustva koji ima ogranicen pristup informacijama, ili ima manjak znanja/obrazovanja .

Evo i ja da se zahvalim Radi na gunglovanju. Bilo kako bilo, primećujem da smo na ovim današnjim konferencijama ipak na donorskoj strani, malo za promenu.

Sad, možda vas dvojica mislite da nam je bolje bilo sa one druge strane stola (za koju se prikuplja pomoć) pa vas ovaj razvoj situacije nervira... za to preporočam neku pilulicu, ili čašicu, ili da smotate nešto.
freehand freehand 07:52 05.02.2016

Re: veni vidi vici

jkt2010
dali76
Hvala Rade na tvom komentaru koji cinjenicama (linkovima)razbija jednu kolekktivnu paranoju u kojoj vlast (uz pomoc medija ibotova) drzi srpsko drustvo, tacnije onaj deo drustva koji ima ogranicen pristup informacijama, ili ima manjak znanja/obrazovanja .

Evo i ja da se zahvalim Radi na gunglovanju. Bilo kako bilo, primećujem da smo na ovim današnjim konferencijama ipak na donorskoj strani, malo za promenu.

Sad, možda vas dvojica mislite da nam je bolje bilo sa one druge strane stola (za koju se prikuplja pomoć) pa vas ovaj razvoj situacije nervira... za to preporočam neku pilulicu, ili čašicu, ili da smotate nešto.

Strašno bi bilo da se nije našao neko da Nikoliću i vučiću ne oda priznanje. na tom izuzetnom pregnuću.
jkt2010 jkt2010 12:45 05.02.2016

Re: veni vidi vici

freehand
jkt2010
Bilo kako bilo, primećujem da smo na ovim današnjim konferencijama ipak na donorskoj strani, malo za promenu.

Strašno bi bilo da se nije našao neko da Nikoliću i vučiću ne oda priznanje. na tom izuzetnom pregnuću.

Ni lek za rak neke ne bi obradovao.
freehand freehand 13:06 05.02.2016

Re: veni vidi vici

jkt2010

freehand

jkt2010Bilo kako bilo, primećujem da smo na ovim današnjim konferencijama ipak na donorskoj strani, malo za promenu.Strašno bi bilo da se nije našao neko da Nikoliću i vučiću ne oda priznanje. na tom izuzetnom pregnuću. Ni lek za rak neke ne bi obradovao.

Ovo nešto o doktoru Nikoliću?
freehand freehand 00:06 31.01.2016

Rakete i topovi

U tom smislu treba posmatrati predstavu o ruskim raketama čiji je prvi čin odigran tokom posete srpskog premijera moskvi.
Vucic je svojom prvom najavom iz Moskve o kupovini ruskih topova prvo dobro podpalio nacionaliste u Srbiji.( pa jee od tog plamena "planuo" i Patrijarh SPC Irinej kojem se odjedared i rat za Kosovo ucinio kao validna opcija).

N e znam o kakvim je topovima reč, ali to je svakako irelevantno u odnosu na metodologiju utvrđivanja odnosa uzroka i posledica.
Jer koliko mi je poznato u toj su igri prvo Hrvati najavili da će od svojih tutora nabaviti balističke raketekao ofanzivno oružje, onda je ovde počelo da se priča o nabavci defanzivnog oružja pa je onda došao Rogozin.
Sve što je oko toga bilo govora o nabavkama jeste u skladu sa potrebom da se izraubovana i zastarela vojna tehnika zameni i modernizuje, ali nije bilo govora o nekakvoj militarizaciji ili pretnji susedima. Čak i u ovoj fazi povišenih tonova Srbija govori isključivo o defanzivnim borbenim sistemima, pa me interesuje odakle takvi zaključci i ton u komentaru?

Što se pak Brisela i kosovoa tiče ne mrzi me da ponovim: Vašington bi da izvuče dupe i ispuni obećanja a Brisel da se izvuče iz živog blata. Cilj nisu nikakvi sporazumi nego puno priznanje. Nadali su se da će ići brže i lakše, a i vučić i ekipa su procenjivali da će tako biti. Samo što ne ide baš, a i međunarodne se okolnosti menjaju, pa će da popričekaju. Niti će Vučić da skupi kuraž niti su oni u stanju da više pritisnu; i zbog samih kosovskih prilika, i zbog situacije u EU, i zbog situacije u SAD a da ne govorimo o promeni uloge i retorike Rusije.
dali76 dali76 01:06 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

Poenta jeda Vucic pali vatru tamo gde nema ni dima.
Pali je kako bi je sam toboze gasio.
Hrvatska je bas kao i komsiluk clanica NATO, te je potencijalno naoruzavanje Hrvatske poprilicno irelevantno za Srbiju.
Ako Vucic pak misli da je s300 odgovor na NATO okruzenje ,ondda je to stvar za raspravu.

freehand freehand 01:17 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

Poenta jeda Vucic pali vatru tamo gde nema ni dima.
Pali je kako bi je sam toboze gasio.

Poenta je da tu vatru ne pali Vučić nego Hrvatska i SAD njenim naoružavanjem oružjem koje se nikako ne može tretirati irelevantnim sa stanovišta bezbednosti Srbije. To što je Hrvatska u NATO njena je stvar, a rakete koje nabavlja ne mogu da domaše ni jedan cilj koji bi predstavljao pretnju toj terorističkoj vojnoj organizaciji ali itekako mogu da gađaju ciljeve po dubini Srbije. Svaki odgovoran političar pa i Vučić ima obavezu da o toj pretnji misli i da u okviru svojih odgovornosti učini svve da Srbija adekvatno odgovori.
Ako Vucic pak misli da je s300 odgovor na NATO okruzenje ,ondda je to stvar za raspravu.

Ne misli to samo Vučić. Srbiji treba nov sistem PVO a ovo je situacija koja odluku može samo da ubrza.
milojep milojep 01:23 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

Poenta jeda Vucic pali vatru tamo gde nema ni dima.
Pali je kako bi je sam toboze gasio.
Hrvatska je bas kao i komsiluk clanica NATO, te je potencijalno naoruzavanje Hrvatske poprilicno irelevantno za Srbiju.


da li je moglo biti i:

Poenta jeda Nedić pali vatru tamo gde nema ni dima.
Pali je kako bi je sam toboze gasio.
Hrvatska je bas kao i komsiluk clanica trećeg rajha, te je potencijalno naoruzavanje Hrvatske poprilicno irelevantno za Srbiju.
timotije timotije 06:46 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

Poenta je da tu vatru ne pali Vučić nego Hrvatska i SAD njenim naoružavanjem oružjem koje se nikako ne može tretirati irelevantnim sa stanovišta bezbednosti Srbije. To što je Hrvatska u NATO njena je stvar, a rakete koje nabavlja ne mogu da domaše ni jedan cilj koji bi predstavljao pretnju toj terorističkoj vojnoj organizaciji ali itekako mogu da gađaju ciljeve po dubini Srbije. Svaki odgovoran političar pa i Vučić ima obavezu da o toj pretnji misli i da u okviru svojih odgovornosti učini svve da Srbija adekvatno odgovori.


Naravno mora da misli, pa je zbog toga Vučić rekao Dodiku da ne bude referenduma o samostalnosti, jer je SAD ponudila Hrvatskoj rakete za rat protiv Srba i Srbije. Ubrzo potom sreli su se Vučić i ambasador Kirbi, za da izjave o prijateljstvu dve države, tj. velikog i funkcionalnog državnog sistema - SAD i male nefukcionalne državice Srbije.
gavrilo1 gavrilo1 09:49 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

freehand
U tom smislu treba posmatrati predstavu o ruskim raketama čiji je prvi čin odigran tokom posete srpskog premijera moskvi.
Vucic je svojom prvom najavom iz Moskve o kupovini ruskih topova prvo dobro podpalio nacionaliste u Srbiji.( pa jee od tog plamena "planuo" i Patrijarh SPC Irinej kojem se odjedared i rat za Kosovo ucinio kao validna opcija).

N e znam o kakvim je topovima reč, ali to je svakako irelevantno u odnosu na metodologiju utvrđivanja odnosa uzroka i posledica.
Jer koliko mi je poznato u toj su igri prvo Hrvati najavili da će od svojih tutora nabaviti balističke raketekao ofanzivno oružje, onda je ovde počelo da se priča o nabavci defanzivnog oružja pa je onda došao Rogozin.
Sve što je oko toga bilo govora o nabavkama jeste u skladu sa potrebom da se izraubovana i zastarela vojna tehnika zameni i modernizuje, ali nije bilo govora o nekakvoj militarizaciji ili pretnji susedima. Čak i u ovoj fazi povišenih tonova Srbija govori isključivo o defanzivnim borbenim sistemima, pa me interesuje odakle takvi zaključci i ton u komentaru?

Što se pak Brisela i kosovoa tiče ne mrzi me da ponovim: Vašington bi da izvuče dupe i ispuni obe�anja a Brisel da se izvuče iz živog blata. Cilj nisu nikakvi sporazumi nego puno priznanje. Nadali su se da će ići brže i lakše, a i vučić i ekipa su procenjivali da će tako biti. Samo što ne ide baš, a i međunarodne se okolnosti menjaju, pa će da popričekaju. Niti će Vučić da skupi kuraž niti su oni u stanju da više pritisnu; i zbog samih kosovskih prilika, i zbog situacije u EU, i zbog situacije u SAD a da ne govorimo o promeni uloge i retorike Rusije.


Nista ti ne znas
Amerika koristi Kosovo, njoj i odgovara da ga Srbija ne prizna jer ako bi ga priznala bojim se da Amerika i EU ne bi imale cime platiti Srbiji ono sto joj duguju.
A mnogo joj duguju.
Ovako joj placaju time sto joj vracaju po malo Kosovo.
Sve je to ispisano davno.
Tesko je ocekivati od coveka da razume kako funkcionise i sta je ovaj svet kad on misli samo sta ce pojesti, pojebati, kupiti, kako pobediti, biti bolji, priznatiji...
Danasnji covek je licemerno bice on jedno misli, drugo govori, trece radi.
Zaista je ovako,
recimo ljudi koji donose zakone u korist osoba sa invaliditetom, osnivaju udruzenja za njih i bore se za njihovu jednakost u drustvu zapravo sazaljevaju te ljude i ne smatraju ih sebi ravnima.
Oni su licemeri.
Eto i ovo sa migrantima, sve je to isto.
Svet u kome ti zivis druze moj je svet kukavica i licemera, bednika koji nisu dostojni svojih predaka.
Tvoj predak je stao ispred nekoga i metak primio a danasnji njegov potomak kakav je?
Vidis Srbi su narod koji mnogo voli zlato i majku rodjenu bi prodali ako bi im neko ponudio dobru pricu kako da se dokopaju zlata i budu bogati, da lagodno zive a bedni da ostanu.
Jako je vazno da Srbija ne postane zemlja bogatih bednika, "da ne proda svoje siromastvo".
freehand freehand 09:53 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

Nista ti ne znas

Zaista je ovako,

Dobro, Gavrilo. Sad mi je jasnije.
gavrilo1 gavrilo1 10:08 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

freehand
Nista ti ne znas

Zaista je ovako,

Dobro, Gavrilo. Sad mi je jasnije.


Ja ne mogu biti kriv sto ti volis biti u neznanju
Ali mogu biti kriv ako te podrzim da u njemu ostanes
I mogu biti kriv ako pustim da to neznanje pusti korenje
Pa zato eto idem sa makazama i secem to sto sejete po blogu
freehand freehand 10:10 31.01.2016

Re: Rakete i topovi

Pa zato eto idem sa makazama i secem to sto sejete po blogu

Dobro, Gavrilo.
rade.radumilo rade.radumilo 00:10 31.01.2016

I tako dan za danom...


Komunalci će moći da nas PRIVODE, ali to nije SVE!

Ovaj deo mi je posebno zanimljiv:

3. Da zatraži proveru identiteta lica koja su se samo zatekla na mestu kršenja propisa
jkt2010 jkt2010 01:17 31.01.2016

Re: I tako dan za danom...

rade.radumilo
Komunalci će moći da nas PRIVODE, ali to nije SVE!

ŠTA!?!
Policija će moći da privodi?!? Pa gde to ima pobogu...
Ovaj deo mi je posebno zanimljiv:
3. Da zatraži proveru identiteta lica koja su se samo zatekla na mestu kršenja propisa

Znači moraće i svedoke da imaju? Više nije dovoljna "časna policijska"...

Eee, zadnje vreme došlo...
jkt2010 jkt2010 01:00 31.01.2016

Prs'o čovek...

Kako koji blog sve gore i gore. Teze nategnute, argumentacija tanka do nepostojeće. Sva sreća retko se javljaš.
smrtfasizmu smrtfasizmu 02:20 31.01.2016

Re: Prs'o čovek...

@jkt2010

Kako koji blog sve gore i gore. Teze nategnute, argumentacija tanka do nepostojeće. Sva sreća retko se javljaš.


Jebi ga, ne mogu svi da budu zaljubljeni u pickoustog Seseljevog fasistu.

Pitam se nesto, da li ce iko u ovoj kampanji da potegne pitanja o proslosti ovog fasiste? Recimo, pretnje Curuviji sa pozicije funkcionera u kasapinovoj vladi posle kojih je ovaj i ubijen od strane tog istog zlikovackog rezima:



O citavoj politickoj karijeri izgradjenoj na dvodecenijskom huskanju na rat i pozivanju na ubistva ne-Srba, sto je imalo konkretnog efekta na terenu i vrednovalo se visoko u kasapinovom rezimu, mozemo kasnije.

Na kraju, mozemo da obradimo i period dok je pickousti fasista radio kao komunalni sluzbenik zaduzen za postavljanje ulicnih tabli sa imenom manijaka kojem se sudi za genocid:



looping looping 06:16 31.01.2016

Re: Prs'o čovek...

smrtfasizmu
@jkt2010

Kako koji blog sve gore i gore. Teze nategnute, argumentacija tanka do nepostojeće. Sva sreća retko se javljaš.


Jebi ga, ne mogu svi da budu zaljubljeni u pickoustog Seseljevog fasistu.

Pitam se nesto, da li ce iko u ovoj kampanji da potegne pitanja o proslosti ovog fasiste? Recimo, pretnje Curuviji sa pozicije funkcionera u kasapinovoj vladi posle kojih je ovaj i ubijen od strane tog istog zlikovackog rezima:



O citavoj politickoj karijeri izgradjenoj na dvocenijskom huskanju na rat i pozivanju na ubistva ne-Srba, sto je imalo konkretnog efekta na terenu i vrednovalo se visoko u kasapinovom rezimu, mozemo kasnije.

Na kraju, mozemo da obradimo i period dok je pickousti fasista radio kao komunalni sluzbenik zaduzen za postavljanje ulicnih tabli sa imenom manijaka kojem se sudi za genocid:




Pa možda si ti nekome manijak a taj sa table je nekome heroj?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana