Reč i slika

Svih mi vukova Ontarija

Spiridon RSS / 01.02.2016. u 22:56


Komentari (116)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kosta.babic kosta.babic 23:43 01.02.2016

Svih mi vukova Ontarija

graciozno ali žestoko
blogovatelj blogovatelj 00:19 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

graciozno ali žestoko


Ja ne vidim sliku, ili video, sta god da je. Ako je video sa Tjuba, razumljivo je. U firmi mi blokiraju Tjub.
Ali ako je slika morala bi da se vidi.
A sta je to graciozno ali zestoko?
blogovatelj blogovatelj 00:22 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Slusam upravo na mobilnom. Mala je izvrsna.
kosta.babic kosta.babic 00:26 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

blogovatelj
Slusam upravo na mobilnom. Mala je izvrsna.

To ti pričam.
Spiridon Spiridon 08:56 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Mala je izvrsna.


u kom pogledu
Spiridon Spiridon 08:58 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

kosta.babic
graciozno ali žestoko


evo je sa David Byrne

predatortz predatortz 10:21 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

A sta je to graciozno ali zestoko?


Neka osrednja treba osrednje svira gitaru...
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:38 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Neka osrednja treba osrednje svira gitaru...



Spiridon Spiridon 10:59 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

predatortz
A sta je to graciozno ali zestoko?


Neka osrednja treba osrednje svira gitaru...


sta po tebi znaci kad neko "dobro" svira gitaru?

daj neki primer
predatortz predatortz 11:06 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

sta po tebi znaci kad neko "dobro" svira gitaru?


Klepton, brate!
Tata!
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:09 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija



Znao sam! pa gde Kleptona; gde so na ljutu ranu da staviš?:)




Spiridon Spiridon 11:28 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

predatortz
sta po tebi znaci kad neko "dobro" svira gitaru?


Klepton, brate!
Tata!


ok hvala
predatortz predatortz 11:33 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Spiridon
predatortz
sta po tebi znaci kad neko "dobro" svira gitaru?


Klepton, brate!
Tata!


ok hvala


Jbga, znam da o ukusima ne vredi. No, Spororuki, kod mene izaziva emocije.
Spiridon Spiridon 11:54 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Jbga, Znam da o ukusima ne vredi.


taman posla ... Klepton je institucija
narcis narcis 14:43 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

predatortz
sta po tebi znaci kad neko "dobro" svira gitaru?


Klepton, brate!
Tata!

dobro nereče hendrix, smanji doživljaj
blogovatelj blogovatelj 16:54 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

u kom pogledu


U svakom.
predatortz predatortz 16:54 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

narcis
predatortz
sta po tebi znaci kad neko "dobro" svira gitaru?


Klepton, brate!
Tata!

dobro nereče hendrix, smanji doživljaj


Hendriks mi nije među omiljenim. Uzgred, čovek me pitao za mišljenje. Spororuki je moj favorit. Problem?
narcis narcis 17:05 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

predatortz
narcis
predatortz
sta po tebi znaci kad neko "dobro" svira gitaru?


Klepton, brate!
Tata!

dobro nereče hendrix, smanji doživljaj


Hendriks mi nije među omiljenim. Uzgred, čovek me pitao za mišljenje. Spororuki je moj favorit. Problem?

jeste problem kad ti se ukus nije razvijao od kamenog doba a oćeš da sudiš o današnjoj.
blogovatelj blogovatelj 17:11 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Neka osrednja treba osrednje svira gitaru...


Nit je osrednja treba, niti osrednje svira gitaru.
Gitaru ladi kako svira. To što joj nije prioritet melodija nego harmonija ne čini je manje dobrom gitaristkinjom.
A izgled... Nije misica, ali mislim da je iznad osrednjosti. Rekao bih i još nešto, ali nije sve za javnost.
predatortz predatortz 17:50 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Rekao bih i još nešto, ali nije sve za javnost.


I ja bih, da ne trepnem!
predatortz predatortz 17:53 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija


jeste problem kad ti se ukus nije razvijao od kamenog doba a oćeš da sudiš o današnjoj.


Ne dopada mi se savremena muzika. Smatram je, uglavnom, za iritirajuće zvukove koji ne prijaju prefinjenom uhu. Nema tu svirka! Ili je šminka, ili je izdrkavanje po instrumentima. R'n'R je mrtav, ostaju nam samo sećanja na njega.
blogovatelj blogovatelj 19:00 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

I ja bih, da ne trepnem!




Nisam to hteo da kažem, nego nešto još gore.
urbana_gerila urbana_gerila 22:27 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

predatortz
Neka osrednja treba osrednje svira gitaru...


tnikče, kao da ti je evoluirao, malKo, ukus: svirka ko i sisa - slaba trojka.
urbana_gerila urbana_gerila 22:46 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

narcis
dobro nereče hendrix, smanji doživljaj


šta misliš da tu kintu koju će ti vratiti učiteljica - potrošiš na neke stare ploče?

tječaj gitare bi bio učinkovitiji, ali, jbg, očigledno je i da bi predstavljao traćenje vremena... učiteljevog.
narcis narcis 22:48 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

urbana_gerila
narcis
dobro nereče hendrix, smanji doživljaj


očemu ti to
urbana_gerila urbana_gerila 23:15 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

narcis
urbana_gerila
narcis
dobro nereče hendrix, smanji doživljaj


očemu ti to



o školi, zar nije očito?
narcis narcis 23:19 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

urbana_gerila
narcis
urbana_gerila
narcis
dobro nereče hendrix, smanji doživljaj


očemu ti to



o školi, zar nije očito?

ni očigledno, zalutao si
urbana_gerila urbana_gerila 23:54 02.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

narcis
zalutao si



sasvim si u pravu.
ne znam vredi li da se vadim na to da sam počeo da komentarišem posle tvog prvog umovanja, dok još nisam snimio i dalju krajnje cizeliranu ekspertizu?
JJ Beba JJ Beba 14:55 03.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

tnikče, kao da ti je evoluirao, malKo, ukus: svirka ko i sisa - slaba trojka.


vadi je onaj sitan hod :))
blogovatelj blogovatelj 18:32 03.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

vadi je onaj sitan hod :))


Kao gejša. Sitno, kaluđerski
urbana_gerila urbana_gerila 21:59 03.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

JJ Beba
tnikče, kao da ti je evoluirao, malKo, ukus: svirka ko i sisa - slaba trojka.


vadi je onaj sitan hod :))


da gerilica nije neurozna(reko sam da mi je bzvz da izgravira posvetu na čuki koju je zapela da mi kupi, pa sad misli da hoću da je utopim za neke ploče) - i ja bih zameraĆio.
michiganac michiganac 22:35 03.02.2016

Re: Svih mi vukova Ontarija

Spiridon
kosta.babic
graciozno ali žestoko


evo je sa David Byrne



Rekao bih kopipejst D. Linca & Kriste Bel.

S tim da je ova druga mnogo bolji vokal i generalno bolja riba , samo slabijih instrumentalnih mogucnosti.

Sad vidim jos i da su obe iz Texasa.
fijumau fijumau 12:00 02.02.2016

#

Vrhunski hipsteraj...
Sadrzina 0.
Spiridon Spiridon 12:06 02.02.2016

Re: #

Vrhunski hipsteraj...
Sadrzina 0.



hipsteraja ima dosta ali se ne bih slozio oko sadrzine ...

tuzno je to danas da vrhunski umetnici svesno ulaze u hipsteraj da bi se dopali javnosti

postalo je jako tesko odvojiti zito od kukolja kad sve ide u istu masinu.

Mene je Lady Gaga (nezavisno od hipsterisanja) pozitivno iznenadila ... ko bi rekao da se ovako nesto krije u njoj ...




stefan.hauzer stefan.hauzer 12:17 02.02.2016

Re: #

nikad većih hipstera nije bilo od the Velvet undergrounda, ako ćemo po trenutnoj definiciji hipsteraja:


Spiridon Spiridon 12:21 02.02.2016

Re: #

nikad većih hipstera nije bilo od the Velvet undergrounda, ako ćemo po trenutnoj definiciji hipsteraja:


Bravo majstore

Ti i ja se fundamentalno razumemo.

Sto naravno ne umanjuje moje simpatije prema istoimenom bendu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:30 02.02.2016

Re: #

Sad bih te odveo na kafu:)))
angie01 angie01 12:33 02.02.2016

Re: #

ju tu, get a rum!





...pa onda pustajte jedan drugome klipove sa po oo,2 pregleda.:)
deset_slukom deset_slukom 12:50 02.02.2016

Re: #

Mislim da sadržina nije nula, dosta je kreativno i tehnički komplikovano a dobro izvedeno.

Ono čega ima nula jesu emocije. Ukratko, teško da bih poželeo da drugi put čujem ovo, uprkos tome što sam i sada preslušao na preskok. Baš smara i to žestoko. Dopuštam da je doživljaj na koncertu nešto drugačiji. Nerviraju me oni sitni koraci...
Spiridon Spiridon 14:21 02.02.2016

Re: #

deset_slukom
Mislim da sadržina nije nula, dosta je kreativno i tehnički komplikovano a dobro izvedeno.

Ono čega ima nula jesu emocije. Ukratko, teško da bih poželeo da drugi put čujem ovo, uprkos tome što sam i sada preslušao na preskok. Baš smara i to žestoko. Dopuštam da je doživljaj na koncertu nešto drugačiji. Nerviraju me oni sitni koraci...



jbg, mora da ima neku foru. Sve je to deo marketinga. Oni tacno znaju gde gadjaju.
Meni npr. ne smetaju koraci (cak su mi i simpaticni) ali mi njeni intervjui idu na zivce. Sva je u onom fazonu kuuul, fantasticno ... tu joj fali vise spontanosti.

E sad druga je stvar sto sam ja poremecen pa kad se zakacim za nesto prekopam i zemlju i nebo ne bi li otkrio nesto interesantno (ili intrigantno).
Spiridon Spiridon 14:29 02.02.2016

Re: #

..pa onda pustajte jedan drugome klipove sa po oo,2 pregleda.:)



muzika je za mene nacin zivota, a jos kad naletim na slicnu dusu onda prici nikad kraja

Vidis koliko je puta do sada Stef kacio mjuzu i koliko puta smo diskutovali ovde na blogu ali nikada nije baz ovako dobro ubo. Ovo sto je napisao gore samo govori koliko je njemu jasno "to" o cemu mi kenjamo ovde. Svaka mu cast



angie01 angie01 14:31 02.02.2016

Re: #

Jednostavno volim


nisam nista grugo ni mislisla.


krajnje ste simpa.
Spiridon Spiridon 14:35 02.02.2016

Re: #

krajnje ste simpa.


hvala Angie

sto kaze jedan poznati muzicar "Ja zelim da budem interesantan samom sebi, a ostalo, jebi ga. Kako bude."
narcis narcis 14:38 02.02.2016

Re: #

Sva je u onom fazonu kuuul, fantasticno ... tu joj fali vise spontanosti.

batali ličnost, samo je umetnost važna a na umetnika ne treba obraćati pažnju.
Spiridon Spiridon 14:42 02.02.2016

Re: #

batali ličnost, samo je umetnost važna a na umetnika ne treba obraćati pažnju.


znam i to ali ja obozavam da citam biografije. Kako su nastale pesme, sta je uticalo na njih, prve svirke, problemi sa drogom, odnosi sa drugim muzicarima ...
Upravo citam "Tony Visconti: The Autobiography"

Jel si cuo za njega?
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:01 02.02.2016

Re: #





o cemu mi kenjamo ovde

emsiemsi emsiemsi 15:17 02.02.2016

Re: #

Spiridon
deset_slukom
Mislim da sadržina nije nula, dosta je kreativno i tehnički komplikovano a dobro izvedeno.

Ono čega ima nula jesu emocije. Ukratko, teško da bih poželeo da drugi put čujem ovo, uprkos tome što sam i sada preslušao na preskok. Baš smara i to žestoko. Dopuštam da je doživljaj na koncertu nešto drugačiji. Nerviraju me oni sitni koraci...



jbg, mora da ima neku foru. Sve je to deo marketinga. Oni tacno znaju gde gadjaju.
Meni npr. ne smetaju koraci (cak su mi i simpaticni) ali mi njeni intervjui idu na zivce. Sva je u onom fazonu kuuul, fantasticno ... tu joj fali vise spontanosti.

E sad druga je stvar sto sam ja poremecen pa kad se zakacim za nesto prekopam i zemlju i nebo ne bi li otkrio nesto interesantno (ili intrigantno).

Успут --- могле су да се скину (скроз) голе и томе крљању додају још смисла.
Spiridon Spiridon 15:18 02.02.2016

Re: #

Успут --- могле су да се скину (скроз) голе


a tebe to kopka ... ccc
narcis narcis 15:21 02.02.2016

Re: #

bovijev toni ili sam pogrešio, zaboravljam polako
Spiridon Spiridon 15:41 02.02.2016

Re: #

narcis
bovijev toni ili sam pogrešio, zaboravljam polako


taj, taj =)
narcis narcis 16:23 02.02.2016

Re: #

Spiridon
narcis
bovijev toni ili sam pogrešio, zaboravljam polako


taj, taj =)

taj se nafatirao od boveta samo tako,no srećom je pokojnik uspeo da povrati sva svoja prava
blogovatelj blogovatelj 17:04 02.02.2016

Re: #

Nerviraju me oni sitni koraci...


Nabaci štikle pa probaj da trčiš.

Ono čega ima nula jesu emocije. Ukratko, teško da bih poželeo da drugi put čujem ovo, uprkos tome što sam i sada preslušao na preskok.

Ima ona emocije, nego ja mioslim da ti se ne dopada jer melodija u njenoj muzici nije na vrhu liste prioriteta.
Meni ima nešto što vuče na Zapu u njenoj svirci.
Spiridon Spiridon 18:33 02.02.2016

Re: #

Meni ima nešto što vuče na Zapu u njenoj svirci.


bravo, i meni je palo na pamet ... mada ga ona ne navodi na listi koja je uticala na njen zvuk
urbana_gerila urbana_gerila 22:58 02.02.2016

Re: #

angie01
ju tu, get a rum!...pa onda pustajte jedan drugome klipove sa po oo,2 pregleda.:)


lepo je što se zalažeš za ljubav, ali nije lepo što komentarišeš ne znajući jedno od opštih r'n'r mesta - malo ljudi je, onomad, kupilo prvi vu album, ali su zato svi ti kupci oformili svoje bendove, pa se njegov uticaj proteže do današnjih dana...
narcis narcis 14:31 02.02.2016

ajde

iznenadi me ovim žemskama
Spiridon Spiridon 14:40 02.02.2016

Re: ajde

narcis
iznenadi me ovim žemskama


i bilo je vreme =) njen prvi album je izasao 2006 pre skoro 10 godina.
narcis narcis 15:04 02.02.2016

Re: ajde

nisam odavno zavistan od muzike, odustao sam jer me ovi klinci koji neznaju zanat uopšte ne tangiraju. ove žemske su prijatno iznenađenje, da noćas nisam slučajno svratio propustio bih. iako onaj gore pati od nedostatka emocija caka je da su baš to emocije. o razume shvatiče
deset_slukom deset_slukom 19:08 02.02.2016

Re: ajde

narcis
nisam odavno zavistan od muzike, odustao sam jer me ovi klinci koji neznaju zanat uopšte ne tangiraju. ove žemske su prijatno iznenađenje, da noćas nisam slučajno svratio propustio bih. iako onaj gore pati od nedostatka emocija caka je da su baš to emocije. o razume shvatiče


Onaj gore je, kao i ti, primetio da je ovo zanatski odlično odrađeno. Tebi se to svidelo i misliš da su u pitanju emocije. A ja mislim samo da ceniš zanat. Ili nisam razumeo i shvatio šta si hteo da kažeš.
fijumau fijumau 20:22 02.02.2016

Re: ajde

Ok, mozda je malo preterano reci da je sadrzaj 0, cura ocigledno zna da svira, ali imam uslovnu reakciju kada vidim da se muzicari vise trude oko predstave nego oko muzike... volim svirke, ne volim show


Evo jedne dobre, a hipsterske :))))
narcis narcis 20:51 02.02.2016

Re: ajde

...A ja mislim samo da ceniš zanat...

pa evo ovako, otvorio sam kocku sa osećanjem da će spira da me udai nekim "novim ,

nadobudnim bezličnim klincima" što bi se i desilo da je snimak od recimo 4 min.. i

tako pređo na čitanje comenata i zezanju, muzika ide idalje... kad odjednom ...ček

, pa ovo je dobar tvrd zvuk koji me ne davi sentimentom a prija mi. zar to nije
dovoljno?

a to suvo, tehnika, nema osećaja za filing, ma zajebi. to sam slušao još od doba

ELP, pa i sam hendrik se može tumačiti tako, harmonija disharmonije i obrnuto.

ove ženske, uporno insistiram na dve jer prva ne bi bila to sama, ova druga joj

popunjava zvuk, ne bi bila to što jeste bez podrške koju joj ona pruža.

čak i taj "šou" sa koracima, facom , sviđa mi se, nije blizak mojoj generaciji

već nekoj novoj čudnoj, generaciji koja me/ te plaši jer nam besramno lupa šamar

starosti :) a, ima li nečeg u tome.

poštujem svakog balavca koji uspe da mi zadrži pažnju posle 3 minuta slušanja. a

to je teško za postići kod mene.

evo sad slušam neke naše ženske koje pevaju o njemu,dresovima , više recituju,

sranje osećanja da, glupa i bezvezna osećanja, ipak miova "bezosećajna"

vincentkinja više leži na uvo nego ova "osećajna" naša( znaš ona što peva - kada

ti obučeš ovaj plavi dres i ...lalalala..)

hendriks, klepton, bovi, strejtsi, stonsi itd... su mrtvi, neki fizički neki

vremenski a mi kao zombiji lutamo od zvuka do zvuka...

preteraga
Spiridon Spiridon 21:01 02.02.2016

Re: ajde

sviđa mi se, nije blizak mojoj generaciji

već nekoj novoj čudnoj, generaciji koja me/ te plaši jer nam besramno lupa šamar

starosti :)


ali zato ako se kojim ludackim spletom okolnosti ikada povede prica o st vincent u nekom mladjem drustvu, a ti se tu zadesis jos vecim potpuno neobjasnjivim slucajem i kazes da znas za njih i da si slusao ... ostavices utisak. A to je po meni bolje nego da si (da izvini Blogovatelj) kresnuo neku vrsnjakinju.
deset_slukom deset_slukom 21:24 02.02.2016

Re: ajde

narcis
endriks, klepton, bovi, strejtsi, stonsi itd... su mrtvi, neki fizički neki


Nisam mislio na njih. Nisam poredio ni sa kim. Mislim da je gornji spot pre(iz)aranžiran i nekako iscepkan. Taman se, negde oko sredine, pojavio dobar rif pogodan za potpalu a ono - kraj.

Kad već poredimo sa našim klincima, evo jednih, na neki način sličnih. Bili klinci pre četvrt veka. I Jugosloveni.

predatortz predatortz 21:26 02.02.2016

Re: ajde


hendriks, klepton, bovi, strejtsi, stonsi itd... su mrtvi, neki fizički neki

vremenski a mi kao zombiji lutamo od zvuka do zvuka...


Sreća pa ova sokoćala olakšavaju povratak u slavnu prošlost...

narcis narcis 21:36 02.02.2016

Re: ajde

Nisam mislio na njih.

ma predatorc gore tupi sas klaptona pa ubacih to.
ovo što si postavio je to, samo loša produkcija, analogno to pa škripi i nema ubojitost didžitala.
meni su legle, nažalost samo metaforično ane bukvalno a to je nekkako u umjetnosti i najvažnije,ako moraš da objašnjavaš zašto i kako pa da legne, džaba trud svirači
urbana_gerila urbana_gerila 23:26 02.02.2016

Re: ajde

predatortz


ko okači phila collinsa - da mu žena ne da metar dana!
narcis narcis 23:32 02.02.2016

Re: ajde

predatortz

hendriks, klepton, bovi, strejtsi, stonsi itd... su mrtvi, neki fizički neki

vremenski a mi kao zombiji lutamo od zvuka do zvuka...


Sreća pa ova sokoćala olakšavaju povratak u slavnu prošlost...


posle 40godina slušanja, dosadi
JJ Beba JJ Beba 15:01 03.02.2016

Re: ajde

urbana_gerila
predatortz


ko okači phila collinsa - da mu žena ne da metar dana!

blogovatelj blogovatelj 17:18 02.02.2016

Ono što meni u ovoj muzici smeta

To je nedostatak bas gitare. Onda sve počinje da dobija svadbarski ton, koji pokušavaju distorzijama da umanje. Sve to vuče na Vajt Strajps. I to ne volem. Tj ne volem eksperiment u muzici po svaku cenu.
Stavi brate basinu u stvar da se ribama u publici tresu sise od basa, to je onda muzika.
A ovako, neko bi rekao - pipaju ko baba muda, da prostite.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:24 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Sve to vuče na Vajt Strajps.

Da, ali je zato Džek Vajt svira kao da je bas! Po mojoj slobodnoj proceni, poslednja rođena rokenrol zvezda:


blogovatelj blogovatelj 17:35 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Da, ali je zato Džek Vajt svira kao da je bas! Po mojoj slobodnoj proceni, poslednja rođena rokenrol zvezda


Ma dobar je on gitarista, nesporno je to, ali brale, ne dudnji. Nedostaju niske frekvencije, ne može to da nadomesti niti veština niti virtuoznost.
Znaš ono kad u Smoke on the Water imaš jedan ton koji dudnji iza i lomi.
Za Ulazak u harem cela pesma je dva tona na basu, ali oni melju.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:46 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

poslednja rođena rokenrol zvezda:


Zipa Štef Gavrila




A St Vincent je opasnost, malo je reći, rispekt! Odličan blog.



stefan.hauzer stefan.hauzer 17:49 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Ne znam, meni se nekad čini, da Džek Vajt ume da nadomesti nedostatak basa. Možda i grešim, ali njemu to mogu da tolerišem, iako mi je bas najvažniji instrument u svakoj pesmi. Zato i najvolem, A certain ratio:


stefan.hauzer stefan.hauzer 17:56 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Zipa Štef Gavrila

Uuu, meni je on odličan. Samo mi se čini, da je poslednji tip koji je od čistog rokenrola, postao toliko velik da i obična njesra može da izbaci na top liste, jeste Džek Vajt.


Plus, kao dodatak, hiperproduktivni Taj (nije Stiven) Sigal:

Spiridon Spiridon 18:34 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

A St Vincent je opasnost, malo je reći, rispekt! Odličan blog.


jel si cuo za njih pre? Ja sam ih danas provalio, a taljigaju vec vise od 10 godina.
Spiridon Spiridon 19:20 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Nedostaju niske frekvencije, ne može to da nadomesti niti veština niti virtuoznost.


evo ti onda kad si navalio


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:04 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

jel si cuo za njih pre? Ja sam ih danas provalio, a taljigaju vec vise od 10 godina.


Nisam. Odličan research-ivački rad. Preslušavam koncert na linku ispod ovog izreckanog miksa sa solo dionicama koji si okačio i stvarno rade za respekt. Precizna aranžmanska svirka sa psihodelijom, noise-om, tehno semplovima, a "madonalika" St Vincent je boli glava - i glas i figura i "linijsko" sviranje uz pjevanje i sigurnost - artist par exelence. Definitivni favorit sa koncerta - poslednja Bring Me Your Loves, rasturanje. Vidim na Wiki saradnja sa Dejvidom Byrnom - a nije da se ne priziva Stop Making Sense kao asocijacija na ponašanje na sceni, pogledaću i ostale albume definitivno.

Plus, kao dodatak, hiperproduktivni Taj (nije Stiven) Sigal:


Doobar! I Gavrilo Klark i Ty su baš baš retro za ove njujorške lujke

Spiridon Spiridon 20:21 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

njujorške lujke


u pravu si. Projekat je bas Njujorski mada je ona iz Oklahome.
Moram na brzaka da ti ispricam kako sam je iskopao =)))))

Skidao sam na mom Tejloru (moram da se pohvalim - iznenadjujuce uspesno) - Never Going Back Again by Fleetwood Mac. Klikni ako te ne mrzi.
Onda me zaintrigirao ovaj momak koji pokazuje tehniku pa sam otisao da vidim cega jos tu ima i odmah nabasao na nju =)
Priznajem da me je izgled privukao.

eto


hebote da sam kao omladinac imao ove klipove (gitarske lekcije) sa objasnjenjima sa youtjuba gde bi mi kraj bio ... znaci nasao sam sve sto me zanima (uglavnom Stonse u otvorenom G stimu i nekoliko stvari od Bouvija). Dorse takodje ...
Ono sto je posebno do jaja je da ima ljudi koji pokazuju jednostavan nacin skidanja stvari pa sve do onih koji idu u detalje kao sto je original sa albuma.

JJ Beba JJ Beba 21:18 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Gari Clark
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:49 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Skidao sam na mom Tejloru


Auu, ljepotica.

Daaa, sad su ti tjutorijali sjajni - sve ide ako imaš volje i imaš vremena.
Mi smo učili skidajući stvari sa kasetofona - zilion puta vraćajući i analizirajući isključivo sluhom detalje i finese. Ovaj pristup je daleko bolji i efektniji.


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:01 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

JJ Beba
Gari Clark


Car! Ma ja mu to od milja. Sjajan old school sound - pravo u srce - pored ove gore Bright Lights preporučujem i When My Train Pulls In, Grinder i Healing.
Spiridon Spiridon 22:11 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Sjajan old school sound - pravo u srce -


odlican bluz gitarista, school Austin Texas ...poslusaj neke stvari koje svira na akusticnoj
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:25 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Spiridon
Sjajan old school sound - pravo u srce -


odlican bluz gitarista, school Austin Texas ...


Jeste. Dobri tekstovi, dobre melodije i ima onaj dobri tripozni kvalitet putovanja u ritmu i atmosferi. A onda se dočepa sola i dira u srce. Healing, ma terapija, od svega.


urbana_gerila urbana_gerila 23:35 02.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

Spiridon
Projekat je bas Njujorski


marco_de.manccini marco_de.manccini 18:37 05.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

na mom Tejloru

Који?

Имам неки, зове се 510, ту је већ месец дана у кући, у пролазу (није мој), још нисам ни отворио поклопац кутије да га бар видим.
Spiridon Spiridon 18:05 07.02.2016

Re: Ono što meni u ovoj muzici smeta

marco_de.manccini
na mom Tejloru

Који?

Имам неки, зове се 510, ту је већ месец дана у кући, у пролазу (није мој), још нисам ни отворио поклопац кутије да га бар видим.


nista ne diraj, samo zalepi moju adresu i posalji ga postom =)

odkud to kod tebe?




bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:48 02.02.2016

Da podebljamo

JJ Beba JJ Beba 17:49 02.02.2016

kad reče St Vinsent

ja voim istoimeni film


ovako se to radi. sa sve papučama i čarapama :)



topla preporuka za film
Spiridon Spiridon 18:35 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

JJ Beba
ja voim istoimeni film


ovako se to radi. sa sve papučama i čarapama :)



topla preporuka za film


nisam gledao, hvala bebe
narcis narcis 20:59 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

odličan,neočekivano
JJ Beba JJ Beba 23:19 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

narcis
odličan,neočekivano

neočekivano?!! meni je svaki film s Bill Murrayom je očekivano super.
Spiridon Spiridon 23:22 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

JJ Beba
narcis
odličan,neočekivano

neočekivano?!! meni je svaki film s Bill Murrayom je očekivano super.


upravo ga gledam, sad je zaglavio bolnicu -(
narcis narcis 23:22 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

JJ Beba
narcis
odličan,neočekivano

neočekivano?!! meni je svaki film s Bill Murrayom je očekivano super.

do zagubljenih u prevodu i ovog vinsenta mari mi je bio žešći smarač, izgubljene sam gledao, šta misliš zbog kog, i tako zaključio da ovaj više ne smara.
urbana_gerila urbana_gerila 23:29 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

JJ Beba
neočekivano?!! meni je svaki film s Bill Murrayom je očekivano super.


ko i uvek.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:32 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

upravo ga gledam, sad je zaglavio bolnicu -(

Malo su kraj prebudžili i ispatetisali, ali onda ide odjavna špica koja sve izvuče:)
urbana_gerila urbana_gerila 23:48 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

JJ Beba
ovako se to radi. sa sve papučama i čarapama :)


a, evo kako dylana radi narečeni jack white.






a, ovako isto rade bivša howe gelbova ritam sekcija i bivši byrds.

JJ Beba JJ Beba 23:51 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

do zagubljenih u prevodu i ovog vinsenta mari mi je bio žešći smarač, izgubljene sam gledao, šta misliš zbog kog, i tako zaključio da ovaj više ne smara.

meni izgleda da si se ti negde izgubio usput u prevoZu :)
JJ Beba JJ Beba 23:53 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

tako zaključio da ovaj više ne smara.

i pride ne veruješ da u radiju žive mali ljudi?
mrš iz naćeg sokaka :)
JJ Beba JJ Beba 23:53 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

urbana_gerila
JJ Beba
neočekivano?!! meni je svaki film s Bill Murrayom je očekivano super.


ko i uvek.


nego šta
JJ Beba JJ Beba 23:53 02.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

Spiridon
JJ Beba
narcis
odličan,neočekivano

neočekivano?!! meni je svaki film s Bill Murrayom je očekivano super.


upravo ga gledam, sad je zaglavio bolnicu -(

hahahhahahha
ček da vidiš divotu :)
JJ Beba JJ Beba 00:03 03.02.2016

Re: kad reče St Vinsent

a, ovako isto rade bivša howe gelbova ritam sekcija i bivši byrds.


ja ceo taj album Desire smatram zvezdanim uzletom čovečanstva
upravo gledam moj vinil

i on je obradio

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana