Reč i slika

Crne rupe

Spiridon RSS / 11.02.2016. u 19:37


Komentari (120)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 19:45 11.02.2016

ajde

pa jel moguče, prvi
narcis narcis 19:46 11.02.2016

Re: ajde

a i nije ti neki blog, tipični beogradžanski šminkeraj
Spiridon Spiridon 19:48 11.02.2016

Re: ajde

a i nije ti neki blog, tipični beogradžanski šminkeraj


sto bi rekao moj drug Nenad Stefanovic Japanac ...


Unfuckable Unfuckable 03:23 12.02.2016

Re: živ nisam

a i nije ti neki blog, tipični beogradžanski šminkeraj

prvo, ovaj što je autor, nije baš to što ti tripuješ ali neka, nek' se nađe

nego Dragoljube
a jel imate vi neki tipični niški šminkeraj, ili ono, uglavnom - bulja?
narcis narcis 10:43 12.02.2016

Re: živ nisam

Unfuckable
a i nije ti neki blog, tipični beogradžanski šminkeraj

prvo, ovaj što je autor, nije baš to što ti tripuješ ali neka, nek' se nađe

nego Dragoljube
a jel imate vi neki tipični niški šminkeraj, ili ono, uglavnom - bulja?

unfe e aj odjebi
Spiridon Spiridon 10:54 12.02.2016

Re: živ nisam

narcis
Unfuckable
a i nije ti neki blog, tipični beogradžanski šminkeraj

prvo, ovaj što je autor, nije baš to što ti tripuješ ali neka, nek' se nađe

nego Dragoljube
a jel imate vi neki tipični niški šminkeraj, ili ono, uglavnom - bulja?

unfe e aj odjebi


ako je neko ovde bio friendly to ste bili vas dvojica, koji vam je?
narcis narcis 11:22 12.02.2016

Re: živ nisam

Spiridon
narcis
Unfuckable
a i nije ti neki blog, tipični beogradžanski šminkeraj

prvo, ovaj što je autor, nije baš to što ti tripuješ ali neka, nek' se nađe

nego Dragoljube
a jel imate vi neki tipični niški šminkeraj, ili ono, uglavnom - bulja?

unfe e aj odjebi


ako je neko ovde bio friendly to ste bili vas dvojica, koji vam je?

nikoji, nekad bilo sad nestalo.
Unfuckable Unfuckable 13:40 12.02.2016

Re: palanački kiseljak

sine, kenjam ti se ja u takvu Srbiju u kojoj jedino Beograd ima "šminkeraj"
- to je valjda nešto molto gubavo pa ne sme da se ima, osim naravno (Zlog, a kakav bi bio) Beograda
dakle kao ono pre sto godina kada je "privatnik" imalo najgoru moguću konotaciju.

Mada, iskreno, ne umem da razlučim da li sejači ovakvih tuposti imaju veći problem s šminkerajem (ma šta to bilo, naravno)
ili (strepnja mi je tu malo veća od nade) - s Beogradom.

Dragoljupče, živ ti meni i zdrav bio (sa ili bez odjebavanja, svejedno) - sa mnom nemaš problem - ali pazi (da parafraziram Lika iz mog omiljenog filma):
ako se jednom probudiš i osetiš da te nešto pecka, to bi možda mogla da bude savest.
Aj sad ćao i uživaj
narcis narcis 13:51 12.02.2016

Re: palanački kiseljak

Aj sad ćao i uživaj

zbogom i srećan put,ako nam se puteviopet ukrste gledaj na drugu stranu kao i ja
Spiridon Spiridon 14:17 12.02.2016

Re: palanački kiseljak

sine, kenjam ti se ja u takvu Srbiju u kojoj jedino Beograd ima "šminkeraj"


kad rece sminkeraj skoro sam pricao sa koleginicom koja je rodjena u Londonu o tome kako ima isti nadimak kao Mik Dzeger. Jako je cudno da cak i Kit Ricard, koji je iz Londona i koji se pajtao sa Dzegerom od ranih dana ga nema. Evo u cemu je "kvaka".

cockney akcenat je uvek bio karakteristican za radnicku klasu iz predgradja londona, a mockney akcenat (isto zvuci kao i cockney) koristili su ovi dobrostojeci folirajuci se da pripadaju nizoj klasi.

tipicno za Dzegera ...




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:01 12.02.2016

Re: palanački kiseljak

narcis
Aj sad ćao i uživaj

zbogom i srećan put,ako nam se puteviopet ukrste gledaj na drugu stranu kao i ja

tebra, ala si mean stao kako si uleteo u ovu narcis fazu, al' ne brini, prodje to, nekog sa 18, nekog sa 58.
mirelarado mirelarado 20:11 11.02.2016

Oд црних рупа до гравитационих таласа



Ајншајн их је све победио.
nsarski nsarski 20:41 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Da! Udarila crna rupa na crnu rupu, uznemirili prostor i taj talas je danas do nas stigao. Imamo srece da zivimo u tom kosmickom trenutku. Ne sumnjam da ce sada traziti po nebesima jos neki slucaj gde su crne rupe na ivici kolizije (toga verovatno ima).
Spiridon Spiridon 21:40 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Ne sumnjam da ce sada traziti po nebesima jos neki slucaj gde su crne rupe na ivici kolizije (toga verovatno ima).


ali sve redje moj profo =(
nsarski nsarski 21:52 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

ali sve redje moj profo =(

Pa, dobro, ako si ravnodusan prema ovom otkricu, evo drugog nedavno objavljenog koje ce te mozda zainteresovati.
Naime, kompanija 21st Century Medicine je objavila da je uspesno zamrzla mozak zeca (malog sisara) do -135C i da ga je kasnije vratila u prvobitno stanje bez strukturnih ostecenja.
Znaci, radi se o prezervaciji mozdanog tkiva zamrzavanjem koje moze da se odrzi prakticno neograniceno dugo. Uzmu, na primer, tvoj mozak, zamrznu ga, i kada se razvije tehnologija da se taj mozak ugradi u neko telo (recimo nekog sportiste, ili zene ako zelis) i nastavis da zivis sa istom svesti. A? To bi bilo nesto.

Evo OVDE
Spiridon Spiridon 22:07 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Naime, kompanija 21st Century Medicine je objavila da je uspesno zamrzla mozak zeca (malog sisara) do -135C i da ga je kasnije vratila u prvobitno stanje bez strukturnih ostecenja.
Znaci, radi se o prezervaciji mozdanog tkiva zamrzavanjem koje moze da se odrzi prakticno neograniceno dugo. Uzmu, na primer, tvoj mozak, zamrznu ga, i kada se razvije tehnologija da se taj mozak ugradi u neko telo (recimo nekog sportiste, ili zene ako zelis) i nastavis da zivis sa istom svesti. A? To bi bilo nesto.


ja iskreno nisam u tom fazonu besmrtnosti. Nekako mi to suvise sebicno. I kakve bi koristi covecanstvo imalo od toga sto bi moj mozak ugradili u necije telo u buducnosti. Jedino na sta sam se palio ja da ostavim neko delo (ja bih voleo da to bude pesma) koje bi se pamtilo ali i tu me Vudi Alen ubio u pojam sa cinjenicom da je dovoljno da nas pogodi neki meteor i da sve (ukljucujuci Baha, Mocarta, Teslu, Leonarda, i jednog Zorana iz Batajnice) ode u tri lepe.

voleo bih da popicamo jednom na tu temu, mozda bi me razuverio ...

LINK


emsiemsi emsiemsi 22:08 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Spiridon
Ne sumnjam da ce sada traziti po nebesima jos neki slucaj gde su crne rupe na ivici kolizije (toga verovatno ima).


ali sve redje moj profo =(

Све се врти око рупе !
zilikaka zilikaka 22:16 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Uzmu, na primer, tvoj mozak, zamrznu ga, i kada se razvije tehnologija da se taj mozak ugradi u neko telo (recimo nekog sportiste, ili zene ako zelis) i nastavis da zivis sa istom svesti. A? To bi bilo nesto.

Uh, kakve to mogućnosti otvara, ne smem ni da zamislim.

(Spiro, u opštem slučaju, da ne shvatiš lično)
Spiridon Spiridon 22:37 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Spiro, u opštem slučaju, da ne shvatiš lično


sto si blesava, pa to je samo moje misljenje ...

ali da te pitam kad si vec tu

da li coveku kad iseku komad tela, da li u dusi ostane rupa?
narcis narcis 22:42 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

ali da te pitam kad si vec tu

a šta će , nama, umjetnicima duša, pa još rupičava ?
zilikaka zilikaka 23:00 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Spiridon
Spiro, u opštem slučaju, da ne shvatiš lično


sto si blesava, pa to je samo moje misljenje ...

ali da te pitam kad si vec tu

da li coveku kad iseku komad tela, da li u dusi ostane rupa?

Misliš da to tako ide?

I da li ima veze koji komad iseku?
Iskreno, nisam o tome razmišljala, al ako tu ima nešto, onda su mi neke stvari jasnije.

Meni ko detetu isekli krajnike, i ko zna kakve je to tragove možda ostavilo, i koliko bih bila duševnija da nisu.
tasadebeli tasadebeli 23:17 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

nsarski

Znaci, radi se o prezervaciji mozdanog tkiva zamrzavanjem koje moze da se odrzi prakticno neograniceno dugo.



Па и није, професоре, то неко велико достигнуће.

Медији у Србији су то одавно урадили и то са мозгом много већих сисара.

Без све шале, али ово би била сјајна метафора у књижевности. Замрзнути мозак.

Uzmu, na primer, tvoj mozak, zamrznu ga, i kada se razvije tehnologija da se taj mozak ugradi u neko telo (recimo nekog sportiste, ili zene ako zelis) i nastavis da zivis sa istom svesti. A? To bi bilo nesto.



Пре неколико година читао сам роман (научно-фантастични?) под називом "Тело". Писац је неки Шпанац или неко са шпанског говорног подручја. (Заборавио сам име писца, јебем ти мозак! Ма ко би се свега и сетио!)

Елем, главни јунак романа је један седамдесетпетогодишњак којем су мозак пресадили у тело двадесетпетогодишњака. И тако му живот претворили у ноћну мору.

И још тада сам замишљао себе у таквој ситуацији. Мој садашњи мозак да уграде у тело неког двадесетогодишњака.

Па да летим около к'о мува без главе и да слећем на свако говно?

Хвала, али не хвала!

Задовољни смо овим што имамо... Такво је какво је, наше је...







П.С. - Него, професоре, црне рупе, гравитациони таласи,... Све је то мени јасно још одавно. ( )


Али шта је, побогу ово? (ЛИНК)



nsarski nsarski 23:30 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Хвала, али не хвала!

Задовољни смо овим што имамо... Такво је какво је, наше је..


Nadam se da je generalno poznato da se Volt Dizni dao zamrznuti dok se ne pronadje lek za njegovu boljku. Koliko znam, jos je u zamrznutom stanju.
narcis narcis 23:52 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

nsarski
Хвала, али не хвала!

Задовољни смо овим што имамо... Такво је какво је, наше је..


Nadam se da je generalno poznato da se Volt Dizni dao zamrznuti dok se ne pronadje lek za njegovu boljku. Koliko znam, jos je u zamrznutom stanju.

profo nema ništa od toga, dizneya mislim, nisu imali teknolodžiku tad da ga smrznu bez oštećenja

problem , koji su sadizgleda rešili , je taj što su se tad javljala

nepopravljiva oštećenja na tkivu usled pretvaranja vode u led. tak da od

druga , cinkaroša, nema nič. tek od sad , kad su savladali ovaj problem, mogu druga nam

spiru da zmrznu, a svi ostali već zmrznuti, đaba ste se zmrzli.

ne verujem da će budući mi da odmrznu ijednog, šta će im bilo ko zaostao u razvoju?
docsumann docsumann 23:54 11.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

nsarski
Хвала, али не хвала!

Задовољни смо овим што имамо... Такво је какво је, наше је..


Nadam se da je generalno poznato da se Volt Dizni dao zamrznuti dok se ne pronadje lek za njegovu boljku. Koliko znam, jos je u zamrznutom stanju.


ljudi tu nekako olako previđaju eventualni distopijski scenario,
da oni koji ih budu odmrzli mogu ustvari biti nepojmljivi sadisti, brutalne krvopije koje se ustvari najstrastvenije naslađuju ljudskom mukom ... a o seksualnim iživljavanjima da i ne pričam

ko je čitao Kormakov "Put" zna na šta ciljam i šta premašujem...

tasadebeli tasadebeli 02:18 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

nsarski
Хвала, али не хвала!

Задовољни смо овим што имамо... Такво је какво је, наше је..


Nadam se da je generalno poznato da se Volt Dizni dao zamrznuti dok se ne pronadje lek za njegovu boljku. Koliko znam, jos je u zamrznutom stanju.



Да, и ја сам чуо за то...

А зар није у томе садржана сва иронија овог света у којем живимо да ћемо моћи можда једнога дана да вратимо у живот творца Паје Патка, али не и творца Мона Лизе.

Додуше, сад са овом потврдом о гравитационим таласима...

(Човече, измерили су то џиновским дунђерским угломером! ЛИНК)


... ко зна шта нас чека иза хоризонта црне рупе. (ЛИНК)


Ко зна шта ћемо тамо угледати...


Волта Дизнија? Или сами себе?



marco_de.manccini marco_de.manccini 02:39 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

ko je čitao Kormakov "Put"

Ја, али сам се прешао.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:56 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:57 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

nsarski
Хвала, али не хвала!

Задовољни смо овим што имамо... Такво је какво је, наше је..


Nadam se da je generalno poznato da se Volt Dizni dao zamrznuti dok se ne pronadje lek za njegovu boljku. Koliko znam, jos je u zamrznutom stanju.


Urbana legenda, ali nema veze, i ja sam u njoj dugo uživao.
emsiemsi emsiemsi 06:14 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

zilikaka

...
Meni ko detetu isekli krajnike, i ko zna kakve je to tragove možda ostavilo, i koliko bih bila duševnija da nisu.

Сада су ми неке ствари јасније.
Spiridon Spiridon 08:43 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

da oni koji ih budu odmrzli mogu ustvari biti nepojmljivi sadisti, brutalne krvopije koje se ustvari najstrastvenije naslađuju ljudskom mukom


onda Toma grobar mora da je bio u nekoj hladnjaci poduzi period
zilikaka zilikaka 08:59 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Bojim se da nisi razumeo kolegu. On strepi od narednih generacija koje će imati priliku da odmrzavaju.
Dakle, na tvom primeru, Toma ne bi bio subjekat već objekat (nad kojim se radnja vrši).
Spiridon Spiridon 09:19 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Bojim se da nisi razumeo kolegu. On strepi od narednih generacija koje će imati priliku da odmrzavaju.


zayebaj se, znaci Toma heater ...
docsumann docsumann 09:28 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

marco_de.manccini
ko je čitao Kormakov "Put"

Ја, али сам се прешао.


nije ti se dopao, ili...
gavrilo1 gavrilo1 11:16 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

nsarski
Da! Udarila crna rupa na crnu rupu, uznemirili prostor i taj talas je danas do nas stigao. Imamo srece da zivimo u tom kosmickom trenutku. Ne sumnjam da ce sada traziti po nebesima jos neki slucaj gde su crne rupe na ivici kolizije (toga verovatno ima).


Svaka tvoja misao je ko taj talas.
Tako se sve i siri od pocetka gde je stvorena vecnost,
Sve je poput mirne vode u koju je bacen kamen i zapoceo sve.
Sila je u tom kamenu i sva mudrost i znanje. Sve je od i iz njega.
Ko se vrati po kamen izasao je iz vode i moze ga baciti ponovo u vodu i promeniti sve.
Covek moze vladati kamenom iz koga je sve!
To ce nauka dokazati.
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:47 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

nije ti se dopao, ili...

Није, најглупља књига коју сам прочитао у последњих 10 година. Али нема везе, то сам само ја. Он је цењен као писац тако да је сигурно некомпатибилност у питању. Оно по чему је скоро највише и цењен -- језик -- ми је скоро било и најглупље од свега. Сваком свој пут.
JJ Beba JJ Beba 18:25 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа


ko je čitao Kormakov "Put" zna na šta ciljam i šta premašujem...


ja gledala i film sa Vigo Mortensenom

knjiga je fenomenalana, film onako
JJ Beba JJ Beba 18:28 12.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

distopijski scenario,

apropo distopijskog scenairaja pogledaj The Lobster iz 2015 produkcije
anfieldroad anfieldroad 17:26 13.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Da! Udarila crna rupa na crnu rupu, uznemirili prostor i taj talas je danas do nas stigao. Imamo srece da zivimo u tom kosmickom trenutku. Ne sumnjam da ce sada traziti po nebesima jos neki slucaj gde su crne rupe na ivici kolizije (toga verovatno ima).



Da li postoji šansa da ovaj značajan dan za naučnu zajednicu i veliko otkriće zasluži poseban blog? Lično, kao poetski (vidim da je ovo otkriće izazvalo dosta poetskih komentara) i (psiho)fizičarski poluinteligent iskreno želim da se makar na trenutak vrati vreme (eto, bar na blogu možemo lako putovati kroz vreme-u rikverc) i da mi (nam) objasnite bar malo detaljnije prirodu talasa koji ne samo što je do nas stigao, nego smo ga uspešno i detektovali! Zgusnuta energija-masa utiče na prostor oko sebe. Da li je npr.u ovom slučaju veća crna rupa usisala manju ili se dogodilo nešto treće, kao stapanje njih dve u jednu, veću? Da li svaka crna rupa ima podjednaku gustinu? Ako sam dobro skapirao, ovaj sudar je dokazao i pokazao postojanje gravitacionih talasa. Čini mi se da oni ne deluju isto na kvantnom nivou veličine. Postoji li u savremenoj fizici precizno utvrđena granica između "makro" i "mikro" prostora?
Ipak, da ne davim građanstvo, pitam dakle da li možemo očekivati poseban tekst na temu gravitacionih talasa? Naravno, ovo pitanje se odnosi i na sve ostale blogere koji su stručni u ovom domenu!


docsumann docsumann 20:06 14.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

marco_de.manccini
nije ti se dopao, ili...

Није, најглупља књига коју сам прочитао у последњих 10 година. Али нема везе, то сам само ја. Он је цењен као писац тако да је сигурно некомпатибилност у питању. Оно по чему је скоро највише и цењен -- језик -- ми је скоро било и најглупље од свега. Сваком свој пут.


heh, uh, paa... meni je atmosfera romana ubitačna (bukvalno i abukvalno). jedan od rijetkih, u posljednje vrijeme, pod čijim sam utiskom bio danima.

u suštini vrlo prosta priča, elementarni predložak za petparački roman, ali ... što ti kažeš (iako se ne slažeš) Kormak je majstor da sve to ispiše kako treba.


o ukusima se treba čuditi
nsarski nsarski 21:10 14.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

pitam dakle da li možemo očekivati poseban tekst na temu gravitacionih talasa?

Pa, ja sam mislio da napisem nesto sto bi, nadam se, bilo svima zanimljivo. Medjutim, poslednja dva dana se mlatim po raznim aerodromima i nikako da nadjem priliku. Sada sam stigao tu gde sam posao i potrudicu se da to sto pre napisem.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:20 14.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

o ukusima se treba čuditi

Договорено!
anfieldroad anfieldroad 00:30 15.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Pa, ja sam mislio da napisem nesto sto bi, nadam se, bilo svima zanimljivo. Medjutim, poslednja dva dana se mlatim po raznim aerodromima i nikako da nadjem priliku. Sada sam stigao tu gde sam posao i potrudicu se da to sto pre napisem.





O, što se mene tiče, ja sam malo kao oni penzosi koji u najboljim, jelte godinama počnu da uče francuski ili se iznenada bace na štafelaj. Nisam još penzos i ne znam da li će "svima" biti zanimljivo, ali meni hoće! Sto posto, znam iz iskustva.
A i zato što sam pre neki dan bio kod vračare. Ona me odmerila i kaže- uuu bre, bre, mnogo si mi sumnjiv ti more! Da ne očekuješ, kaže baba, neko saznanje iz oblasti nauke, jeli ti? Krenuo sam da zamuckujem...pa tetka, gospođa...mislim znate za ovo sad sa ovim talasima, gravitacija, te stvari...samo sam to mislio...samo malo, hint, dve tri reči- Marš more, barabo bre jedna, pa nije ti ovo škola, sklanjaj mi se, prevarant matori jadamudržim časove, mumlala je vračara dok sam grančicom čistio vlažnu zemlju sa đonova, zamakao za ćošak.
Sto mu hiljada gromova, pomislio sam. Odoh na blog, tamo ću da probam. Možda je baba i u pravu? Možda stvarno očekujem neko saznanje, možda mi stvarno gravity postane malo jasnija, konačno!

docsumann docsumann 10:36 15.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Možda stvarno očekujem neko saznanje, možda mi stvarno gravity postane malo jasnija, konačno!


ha, tjub je trenutno krcat netom nafilovanih priloga na tu temu. jbg, gravitacioni valovi su totalni hit za surfovanje po netu

od silnog materijala da preporučim par, tek toliko da budeš pripravniji za profino predavanje

pošto i inače smatram da je Brajan Grin jedan od najzanimljivijih pop-sajens predavača na netu, jedan njegov, sasvim kratak uvod (teško da ćeš pokupiti više informacija u samo 3 minuta)



i nešto malo više ( 5,5 min.) o samoj primjenjenoj LIGO tehnologiji



anfieldroad anfieldroad 14:29 15.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа



Tenks, men! Biće mi potrebna svaka pomoć
A benefit od profinog predavanja je zagarantovan svima,
koliko u iščekivanom tekstu, toliko i u komentarima!

U školi nisam naučio ništa iz domena prirodnih nauka. Na blogu jesam.
Hmmm...Treba li menjati škole ili sam samo ja bio glup (druga tema,ok)...?

michiganac michiganac 21:24 16.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

И тако му живот претворили у ноћну мору.


Premda prethodno nisam imao takvih literarnih susreta, slicno upravo mislim.

Stojim, dakle, na liniji gosn. Tase i autora bloga. Naprosto ne mogu da sagledam na koji nacin bi se takav mozak iliti pripadajuca svijest nakalemili na neko poptuno drugo tijelo, cak i kad bi uzeli u obzira da operacija uspije (odn. da medicinarima podje za rukom da prethodno nanovo povezu kicmenu mozdinu, periferni NS i sva ona tanana neuronska vlakna sa mozgom). Primjerice jos, mi i danas nismo u mogucnosti da sagledamo sve posljedice uvodenja genetski modif. organizama u ishranu ljudi, kako bi shodno tome bili sigurni i da nakon bliskog vremena takav mozak ili pojedini njegovi dijelovi ipak ne bi atrofirali?!

S druge strane opet, sama nasa podsvijest koja nam neprestano romori o tome da imamo svoj pocetak i kraj je upravo ono sto goni pojedinca da razvije svoje kreativne moci - ostvari se i ostavi nesto za zivota iza sebe! Prosto stoga mislim da je ova ideja o "transplataciji mozga i pripadajuce svijesti" svojevrsni evolucioni corsokak. Pokusavam dalje jos da zamislim kako bi se osjecala takva, iznova probudjena individua po saznanju da su npr. svi njegovi bliznji i poznanici davno napustili ovaj svijet i sve ono sto je prethodno cinilo njegov nacin zivota.

Drzim to kao potencijalni oblik prokletstva i izvor enormnih psihosomatskih poremecaja.. I sam sentiment ljubavi kao bazicne ljudske emocije bi u takvim uslovima "bezgranicne svijesti" (da je nazovem tako) vrlo brzo devalvirao.
michiganac michiganac 21:40 16.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Ali kako je ovo, cijenim, muz. blog onda ipak i da ne ostanemo sasvim off:




ili mozda, kad smo vec kod nauke, ipak ovaj 'science touch'-klip:



..mada i nisam fan ovolikog fensi-overhajpa ucesnika u istom..
michiganac michiganac 21:59 16.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

Mada, kad smo vec i kod nostalgije, a i filma.. nekad i Serbija (pardon! - ExYu) bjese dio vrlog svijeta:





Ove i mnoge stvarcice velikog Laze bi recimo jos (uz blagu obradu- bez da se oskrnavi osnovni zvuk i matrica) bile sjajan saundtrek za neki lokalni drive/road-movie, npr. neki novi "Krug u Monci", "BG-Phantoma" ili sl. - i svakako kao omaz samom Ristovskom.
michiganac michiganac 22:15 16.02.2016

Re: Oд црних рупа до гравитационих таласа

At the end.. izdvajam jos jedan bulevar-drive:

narcis narcis 20:16 11.02.2016

ništa

ne mogu da otvaram kocke , torentujem unajveće, kad se smirite sa kocke ćese vidime
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:33 11.02.2016

.

Čuo sam, kako se od previše vina stvore crne rupe:)



Spiridon Spiridon 21:38 11.02.2016

Re: .

Čuo sam, kako se od previše vina stvore crne rupe:)


zato odmah treba udariti po belom =) mislim vinu
kosta.babic kosta.babic 00:20 12.02.2016

Re: .

stefan.hauzer
Čuo sam, kako se od previše vina stvore crne rupe:)




Oće bogami i od rakije.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:57 11.02.2016

Одакле ми Т510?

Да одговорим овде, затворио ти се онај блог.

Није мој, као што рекох, оставио ми да чувам један што је сада у Европи, у мају се враћа.

Отворио сам га коначно. Има рупу.
Spiridon Spiridon 22:11 11.02.2016

Re: Одакле ми Т510?

marco_de.manccini


Отворио сам га коначно. Има рупу.


poslusaj me molim te. Otvori kofer, zatvori oci i primakni nos rupi. Pokusaj posle recima da opises sta si osetio.

Ja otkidam na taj miris.


marco_de.manccini marco_de.manccini 02:40 12.02.2016

Re: Одакле ми Т510?

Море, Спиро, не могу сад да миришем рупе на гитари, на путу сам.

Ето ти шансе : )
Spiridon Spiridon 08:49 12.02.2016

Re: Одакле ми Т510?

Море, Спиро, не могу сад да миришем рупе на гитари, на путу сам.


znao sam!

uradi to kad budes u prilici i napisi mi poruku ili objavi blog. Kako mirise iznutra Taylor 510 ... a o kakvom se potencijalu radi mozes pogledati OVDE

marco_de.manccini marco_de.manccini 13:57 12.02.2016

Re: Одакле ми Т510?

Потенцијал је ту до маја, само ми још фали тип с DeadBeat мајицом.
narcis narcis 14:06 12.02.2016

Re: Одакле ми Т510?

Spiridon
Море, Спиро, не могу сад да миришем рупе на гитари, на путу сам.


znao sam!

uradi to kad budes u prilici i napisi mi poruku ili objavi blog. Kako mirise iznutra Taylor 510 ... a o kakvom se potencijalu radi mozes pogledati OVDE


ataj ga krojač tambura, idibe begaj , ja misleo kujzna štoje toj tejlor, kad ono tambura
angie01 angie01 22:19 11.02.2016

izvini Spiro,

moram da pustim ovu fenomenalnu interpretaciju

Spiridon Spiridon 22:51 11.02.2016

Re: izvini Spiro,

angie01
moram da pustim ovu fenomenalnu interpretaciju



obozavam ovu stvar

jel verujes da sam je danas slusao u kolima =) Mislim nju, a stvar je bila Rudi =)


mislim da je njen glas (bez obzira sto to uglavnom ljudi znaju) i dalje poprilicno underestimated
angie01 angie01 10:42 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

i dalje poprilicno underestimated


...al zato je Sajmon Le Bon,...koji je slusao Bebicu dok je pevala u Kairu- rekao, da je ona najbolja pevacica koju je on ikada cuo-kao odgovor na pitanje o najboljoj prevacici po njegovom misljenju, u nekom intervjuu!


...pa sad, ko voli cece, jece,...

...ne mogu da se setim, u nekoj emisiji sam cula kako Bebica peva, bolan mi lezi Mile Pop Joradnov-
...prajsles!
Spiridon Spiridon 10:52 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

...al zato je Sajmon Le Bon,...koji je slusao Bebicu dok je pevala u Kairu- rekao, da je ona najbolja pevacica koju je on ikada cuo-kao odgovor na pitanje o najboljoj prevacici po njegovom misljenju, u nekom intervjuu!


znam za tu pricu
tasadebeli tasadebeli 11:40 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

angie01

prajsles!




Имао сам ту срећу да слушам Беби Дол када је певала у групи Анода руж са Гораном Вејводом (мислим да је то била 1981. година, што значи да је тада имала 19 година.)

Свирали су као предгрупа некоме у Пиониру (Бијело дугме?), али не могу да се сетим ко је то имао концерт тада у Пиониру.

Пази кад сам запамтио наступ Беби Дол са Анодом руж, а нисам запамтио ко је то био "главна" звезда вечери.











А ово после је већ постало опште место и ушло је у легенду...








angie01 angie01 11:47 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

Имао сам ту срећу да слушам Беби Дол када је певала у групи Анода руж са Гораном Вејводом (мислим да је то била 1981. година, што значи да је тада имала 19 година.)


Bebi se tada zabavljala sa Vejvodom,...a nisam sigurna da je Bjelo dugme bilo u pitanju-iako su i oni imali koncerte u Pioniru- sa Krsmancem i Filharmonijom.

Bebi je mozda najbolja na sesn nastupima,...kada se otvorio Bitef kafe, tu je pevala u pratnji svog oca, saksofoniste i to je bilo nevidjeno,...doduse, tada je tu glavna zvezda bio tek otkriveni, (lep i mlad:), Filip Zmaher,...koji se posle zakucao u neke gluposti.


tasadebeli tasadebeli 12:08 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

angie01

a nisam sigurna da je Bjelo dugme bilo u pitanju



Не знам, не смем ништа да тврдим... Запамтио сам Аноду руж, али не и главну групу вечери.


Bebi je mozda najbolja na sesn nastupima,...kada se otvorio Bitef kafe, tu je pevala u pratnji svog oca, saksofoniste i to je bilo nevidjeno,...



Ма да, ниси могао да уђеш од људи који су били нахрупили тада да је слушају. После је одржала и пар џез свирки у Дому синдиката. (Кад су биле оне свирке са Слађаном Милошевић?)

А коме све није певала пратеће вокале на албумима. Оливер Мандић, Ду-Ду-А,...

Нисам чуо да је икога одбила.

Чак је пристала да пева пратеће и неким мојим другарима (група се звала Шта се види кроз дурбин), иако су они тада били само једна од многих "малих" група београдског новог таласа.

А слатко сам се смејао када је у неком интервјуу објашњавала како то Дејан Цукић пева пратеће вокале, па је за ону ствар "Мокре улице" рекла:"Знате оно када се Цукић претворио у Џонија Штулића."
angie01 angie01 12:11 12.02.2016

Re: izvini Spiro, za bajagu:)))

al je Bebica ovu stvar olemenila da je ispala super.

urbana_gerila urbana_gerila 13:57 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

tasadebeli
Имао сам ту срећу да слушам Беби Дол када је певала у групи Анода руж са Гораном Вејводом (мислим да је то била 1981. година, што значи да је тада имала 19 година.)
Свирали су као предгрупа некоме у Пиониру (Бијело дугме?), али не могу да се сетим ко је то имао концерт тада у Пиониру.


koja si ti, taso, mitomančina, jbt.

ili si, bre, prefinjeni sluhista, pa ja zbog toga ljubomorišem, ko bi ga znao.

na tom koncertu se zbog problema sa zvukom nije čulo ni bijelo dugme, koje iritirana publika nije ni pozvala na bis, a kamoli anoda ruž.
sutradan su zvuk za dugmiČe narihtali, pa su ovi 3 puta izlazili na bis.

krsmanac i simfoničari koje pominje povreDŽena anDŽelija su sa njima nastupali na prethodnoj turneji, povodom promocije prethodnog albuma bitanga i princeza.
Spiridon Spiridon 14:08 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

krsmanac i simfoničari



ja sam ovo pevao u Krsmancu, kasnije izbacen zbog nediscipline

narcis narcis 14:09 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

Spiridon
krsmanac i simfoničari



ja sam ovo pevao u Krsmancu, kasnije izbacen zbog nediscipline


al kad me ne ćudi ič, a kako bi drugačije
angie01 angie01 14:13 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

ja sam ovo pevao u Krsmancu


kad si ti pevao u Krsmancu?
tasadebeli tasadebeli 14:32 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

urbana_gerila

koja si ti, taso, mitomančina, jbt.

ili si, bre, prefinjeni sluhista, pa ja zbog toga ljubomorišem, ko bi ga znao.

na tom koncertu se zbog problema sa zvukom nije čulo ni bijelo dugme, koje iritirana publika nije ni pozvala na bis, a kamoli anoda ruž.



Биће да је оно прво јербо се ни тих проблема са звуком не сећам.

Изгледа да ми је наступ Аноде руж остао у сећању само због тога што сам се одмах заљубио у Беби. На први поглед...

(Ти знаш да сам ја заљубљиве природе...)

Биће да ми је то изгледа више визуелно, него аудитивно сећање.


А ако су главна група и били дугмићи (теби верујем јербо памтиш к'о слон), онда сам сигурно ја био међу онима који су им звиждали. Можда сва три дана, чак и онда када су нарихтали звук.


Шта да ти кажем...


Иц онли рок н рол мјузик, болан!!! (И то има исто толико година колико и ја.)







EDIT: Јбт, то Дугме вазда било превара... И на Хиподрому последњи пут ономад...

Ишибицарили рају само тако, као и много пута пре тога.
angie01 angie01 14:59 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

Шта да ти кажем...



urbana_gerila urbana_gerila 15:03 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

tasadebeli
(Ти знаш да сам ја заљубљиве природе...)


ono što po tEm pitanju znam ja - ne boli, pajz ti da gospatasinica ne sazna.


tasadebeli
сва три дана


bila su samo dva koncerta, bre!


tasadebeli
Иц онли рок н рол мјузик, болан!!! (И то има исто толико година колико и ја.)


ako misliš na samu pesmu - lagiš, ona je generacija 1974.
(ako te interesuje i priča glede rođenja, uz preduslov da obećaš da ćeš se otvoriti i nečim lepim iznenaditi gospatasinicu - ke ti ispripovedim.)
JJ Beba JJ Beba 20:12 12.02.2016

Re: izvini Spiro,


...al zato je Sajmon Le Bon,...koji je slusao Bebicu dok je pevala u Kairu-

tad je pevala ko vila
nema više toga
tasadebeli tasadebeli 22:28 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

urbana_gerila

bila su samo dva koncerta, bre!





Пардонст, не пратим фабулу радње.


ako misliš na samu pesmu - lagiš, ona je generacija 1974.



Битлси су је свирали још 1964.

То је линк.

Као и госпатасиница.
angie01 angie01 23:35 12.02.2016

Re: izvini Spiro,

tad je pevala ko vila
nema više toga


pa ni Sajmon nije vise onaj baja kakav je bio!

a Bebi je carica, autenticna i dosledna,...specificnog glasa i interpretacije, pri tome i autor,...estetiku koju je donela na scenu je posle kopirana i u svetu i pripisivana nekim drugim poznatim izvodjacima.
JJ Beba JJ Beba 00:01 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

Имао сам ту срећу да слушам Беби Дол када је певала у групи Анода руж са Гораном Вејводом (мислим да је то била 1981. година, што значи да је тада имала 19 година.)

tada je cvetala
JJ Beba JJ Beba 00:06 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

da, tada se zabavaljla sa Dejanom Kostićem, za kojim je kasnije i otišla u Kairo.
meni je jako žao što nije umela da izabere bolju ekipu, kostić ju je navuko, nažalost. psole nikada više onaj moćan glas

da se držim teme Kostić je bio prava crna rupa
JJ Beba JJ Beba 00:07 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

a Bebi je carica, autenticna i dosledna,

bebi jeste divna i ja je jako volim
emsiemsi emsiemsi 07:36 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

angie01
tad je pevala ko vila
nema više toga


pa ni Sajmon nije vise onaj baja kakav je bio!

a Bebi je carica, autenticna i dosledna,...specificnog glasa i interpretacije, pri tome i autor,...estetiku koju je donela na scenu je posle kopirana i u svetu i pripisivana nekim drugim poznatim izvodjacima.

Ауууууу, какво претеривање !?
Бејби Дол са оним гласићем представљала естетику коју су после копирали (и) у свету !?
Ооооо, мај Гаш !
emsiemsi emsiemsi 07:37 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

JJ Beba
a Bebi je carica, autenticna i dosledna,

bebi jeste divna i ja je jako volim

Волим и ја Бејби Дол --- али, баш претерујете.
emsiemsi emsiemsi 07:37 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

JJ Beba
a Bebi je carica, autenticna i dosledna,

bebi jeste divna i ja je jako volim

.
urbana_gerila urbana_gerila 10:03 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

tasadebeli
То је линк.


na sve si, bretaso, spreman - kada se i samo pomene keširanje.
urbana_gerila urbana_gerila 10:22 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

angie01
a Bebi je carica, autenticna i dosledna,...specificnog glasa i interpretacije, pri tome i autor,...estetiku koju je donela na scenu je posle kopirana i u svetu i pripisivana nekim drugim poznatim izvodjacima.


da, taj period se na svetskoj sceni beleži kao era intenzivnih suicidalnih tendencija i masovnih odustajanja od karijere među poznatim izvođačima, ne samo ženskim, jer nisu mogli da proprate te standarde.

i dan-danas, i na samu pomisao, etablirani ulaska u studio a početnici bavljenja muzikom - prvo preslušaju ikonin opus, pa tek onda donose odluku o nastavku glazbenog delanja.
tasadebeli tasadebeli 16:31 13.02.2016

Re: izvini Spiro,

angie01
Шта да ти кажем...






У овом селу у Шумадији у које редовно одлазим домороци тврде да је локални фотограф Ђура змај. Неки се и куну да су га видели како ноћу лети изнад села.

А Ђура је, у ствари, само локални швалер, па током ноћи обилази "парохију" све прескачући плотове и кроз кукурузе.

Имају добру раџу у том селу... Кад већ причамо о црним рупама...





jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:55 12.02.2016

Put kroz vreme

Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"

gavrilo1 gavrilo1 11:33 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"



Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:44 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

gavrilo1
jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"





Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci


Meni se svidja kako si ovo napisao,sa dusom,zaista lepo,iskreno kazem,ali ipak nisi otvorio nova vrata.Otisci iz opisa lice na delice filmske trake.Mozda i na hologram.Pa i na sekunde.Poznato je Gavrilo.

Zeza na putu kroz vreme prevelika povezanost ovog sada(koje je vec nestalo) i onog malopre.Kako se vratiti unazad kad je sadasnji trenutak vec tu i ako bi isli tako blizu unazad, sadasnjist je neminovno izmenjena.

Putovanje par vekova unazad,super,druga dimenzija,drgi nivoi,paralelni svet koji nam lebdi iznad glava,nevidljiv nasim culima.Buducnost u daljini,slican patern.




gavrilo1 gavrilo1 12:16 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"





Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci


Meni se svidja kako si ovo napisao,sa dusom,zaista lepo,iskreno kazem,ali ipak nisi otvorio nova vrata.Otisci iz opisa lice na delice filmske trake.Mozda i na hologram.Pa i na sekunde.Poznato je Gavrilo.

Zeza na putu kroz vreme prevelika povezanost ovog sada(koje je vec nestalo) i onog malopre.Kako se vratiti unazad kad je sadasnji trenutak vec tu i ako bi isli tako blizu unazad, sadasnjist je neminovno izmenjena.

Putovanje par vekova unazad,super,druga dimenzija,drgi nivoi,paralelni svet koji nam lebdi iznad glava,nevidljiv nasim culima.Buducnost u daljini,slican patern.





Putovanjem kroz otiske se menja "kreacija" to je mocno "oruzje".
Vracanjem u proslost se moze uticati na buduce otiske ali to je veoma opasno. Jedno zrno pirinca stvorice planinu!
Postoji nesto sto moze da promeni sve otiske u trenu, to je onaj koga mi nazivamo hrist, on je ceo tren jer je van vremena.
On iz otiska u kome se pojavi-vrati u zakon menja trenutno celu "kraciju" jer je on na "izvoru prvog otiska".
Obicnim ljudima je tesko u to poverovati jer nemaju znanje o tome da covek ima u "saci" celu kreaciju.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 12:32 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"





Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci


Meni se svidja kako si ovo napisao,sa dusom,zaista lepo,iskreno kazem,ali ipak nisi otvorio nova vrata.Otisci iz opisa lice na delice filmske trake.Mozda i na hologram.Pa i na sekunde.Poznato je Gavrilo.

Zeza na putu kroz vreme prevelika povezanost ovog sada(koje je vec nestalo) i onog malopre.Kako se vratiti unazad kad je sadasnji trenutak vec tu i ako bi isli tako blizu unazad, sadasnjist je neminovno izmenjena.

Putovanje par vekova unazad,super,druga dimenzija,drgi nivoi,paralelni svet koji nam lebdi iznad glava,nevidljiv nasim culima.Buducnost u daljini,slican patern.





Putovanjem kroz otiske se menja "kreacija" to je mocno "oruzje".
Vracanjem u proslost se moze uticati na buduce otiske ali to je veoma opasno. Jedno zrno pirinca stvorice planinu!
Postoji nesto sto moze da promeni sve otiske u trenu, to je onaj koga mi nazivamo hrist, on je ceo tren jer je van vremena.
On iz otiska u kome se pojavi-vrati u zakon menja trenutno celu "kraciju" jer je on na "izvoru prvog otiska".
Obicnim ljudima je tesko u to poverovati jer nemaju znanje o tome da covek ima u "saci" celu kreaciju.

Opet volim kako pises,ali nije odgovor direktan na moju dugogodisnja razmisljanja o posledici i uzroku bliske proslosti.Samo je dodeljen upravljac i gospodar vremenom i dogadjajima.

Prihvaticu odgovor u Hristu,eto neka bude tako radi mira u dusi.

Ipak ces mi dopustiti jedno veliko "ali" i misli da putuju kroz svemir za pravim,mozda boljim odgovorom.

Neka dusa bude mirna a misli neka lete.

Data nam je misao:)





gavrilo1 gavrilo1 13:50 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"





Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci


Meni se svidja kako si ovo napisao,sa dusom,zaista lepo,iskreno kazem,ali ipak nisi otvorio nova vrata.Otisci iz opisa lice na delice filmske trake.Mozda i na hologram.Pa i na sekunde.Poznato je Gavrilo.

Zeza na putu kroz vreme prevelika povezanost ovog sada(koje je vec nestalo) i onog malopre.Kako se vratiti unazad kad je sadasnji trenutak vec tu i ako bi isli tako blizu unazad, sadasnjist je neminovno izmenjena.

Putovanje par vekova unazad,super,druga dimenzija,drgi nivoi,paralelni svet koji nam lebdi iznad glava,nevidljiv nasim culima.Buducnost u daljini,slican patern.





Putovanjem kroz otiske se menja "kreacija" to je mocno "oruzje".
Vracanjem u proslost se moze uticati na buduce otiske ali to je veoma opasno. Jedno zrno pirinca stvorice planinu!
Postoji nesto sto moze da promeni sve otiske u trenu, to je onaj koga mi nazivamo hrist, on je ceo tren jer je van vremena.
On iz otiska u kome se pojavi-vrati u zakon menja trenutno celu "kraciju" jer je on na "izvoru prvog otiska".
Obicnim ljudima je tesko u to poverovati jer nemaju znanje o tome da covek ima u "saci" celu kreaciju.

Opet volim kako pises,ali nije odgovor direktan na moju dugogodisnja razmisljanja o posledici i uzroku bliske proslosti.Samo je dodeljen upravljac i gospodar vremenom i dogadjajima.

Prihvaticu odgovor u Hristu,eto neka bude tako radi mira u dusi.

Ipak ces mi dopustiti jedno veliko "ali" i misli da putuju kroz svemir za pravim,mozda boljim odgovorom.

Neka dusa bude mirna a misli neka lete.

Data nam je misao:)





Samo hristos moze izaci iz uzroka i posledice to znaci biti van vremena, biti izvan kreacije.
Znas, covek ima usadjenu veru u sebe ali ima i razum, ta dva su nedeljiva. Onaj covek koji razdvoji ta dva nigde nece otici on pada u prelest, on propada svojom voljom.
U knjigama pise da je bog pozajmio coveku dusu da se mnozi, ali bog nije rekao da covek ne sme vratiti nazad ono sto je pozajmio. Ja i ti nismo trazili da budemo rodjeni, zar ne?Covek koji je svesno vratio bogu dusu- ziv umro postaje ziv u duhu, on je hristos, on je napustio kreaciju i vratio se u nju i "zapecetio" je kao svoju, zato i kaze coveku da je ka ocu moguce jedino kroz njega jer sve ljude je "kupio" i svi su mu "duzni".

Neverovatno zvuci zar ne?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:53 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"





Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci


Meni se svidja kako si ovo napisao,sa dusom,zaista lepo,iskreno kazem,ali ipak nisi otvorio nova vrata.Otisci iz opisa lice na delice filmske trake.Mozda i na hologram.Pa i na sekunde.Poznato je Gavrilo.

Zeza na putu kroz vreme prevelika povezanost ovog sada(koje je vec nestalo) i onog malopre.Kako se vratiti unazad kad je sadasnji trenutak vec tu i ako bi isli tako blizu unazad, sadasnjist je neminovno izmenjena.

Putovanje par vekova unazad,super,druga dimenzija,drgi nivoi,paralelni svet koji nam lebdi iznad glava,nevidljiv nasim culima.Buducnost u daljini,slican patern.





Putovanjem kroz otiske se menja "kreacija" to je mocno "oruzje".
Vracanjem u proslost se moze uticati na buduce otiske ali to je veoma opasno. Jedno zrno pirinca stvorice planinu!
Postoji nesto sto moze da promeni sve otiske u trenu, to je onaj koga mi nazivamo hrist, on je ceo tren jer je van vremena.
On iz otiska u kome se pojavi-vrati u zakon menja trenutno celu "kraciju" jer je on na "izvoru prvog otiska".
Obicnim ljudima je tesko u to poverovati jer nemaju znanje o tome da covek ima u "saci" celu kreaciju.

Opet volim kako pises,ali nije odgovor direktan na moju dugogodisnja razmisljanja o posledici i uzroku bliske proslosti.Samo je dodeljen upravljac i gospodar vremenom i dogadjajima.

Prihvaticu odgovor u Hristu,eto neka bude tako radi mira u dusi.

Ipak ces mi dopustiti jedno veliko "ali" i misli da putuju kroz svemir za pravim,mozda boljim odgovorom.

Neka dusa bude mirna a misli neka lete.

Data nam je misao:)





Samo hristos moze izaci iz uzroka i posledice to znaci biti van vremena, biti izvan kreacije.
Znas, covek ima usadjenu veru u sebe ali ima i razum, ta dva su nedeljiva. Onaj covek koji razdvoji ta dva nigde nece otici on pada u prelest, on propada svojom voljom.
U knjigama pise da je bog pozajmio coveku dusu da se mnozi, ali bog nije rekao da covek ne sme vratiti nazad ono sto je pozajmio. Ja i ti nismo trazili da budemo rodjeni, zar ne?Covek koji je svesno vratio bogu dusu- ziv umro postaje ziv u duhu, on je hristos, on je napustio kreaciju i vratio se u nju i "zapecetio" je kao svoju, zato i kaze coveku da je ka ocu moguce jedino kroz njega jer sve ljude je "kupio" i svi su mu "duzni".

Neverovatno zvuci zar ne?


Dragi Gavrilo,

ti vozis svoje misli i svoja interesovanja na osnovu ovog sto sam pisala.Tvoje pravo.Ja tesko ulazim u tudji voz jer prvenstveno vozim svoj.Udjem tamo gde ja hocu,i nametanje necijeg tudjeg voznog reda me umara.

Lepo je napisano ovo za volju.

Mene rasprava o teologiji ne zanima mniogo,to je i previse prisutno.Zanima me da pisem i pricam o kosmosu,putu kroz vreme i objasnjenju kojeg ipak nema za sudare proslosti bliske i sadasnjosti.U ovom blogu.

Izneo si par zapazanja koja mi je bilo drago mi je bilo da procitam.

gavrilo1 gavrilo1 16:43 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"





Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci


Meni se svidja kako si ovo napisao,sa dusom,zaista lepo,iskreno kazem,ali ipak nisi otvorio nova vrata.Otisci iz opisa lice na delice filmske trake.Mozda i na hologram.Pa i na sekunde.Poznato je Gavrilo.

Zeza na putu kroz vreme prevelika povezanost ovog sada(koje je vec nestalo) i onog malopre.Kako se vratiti unazad kad je sadasnji trenutak vec tu i ako bi isli tako blizu unazad, sadasnjist je neminovno izmenjena.

Putovanje par vekova unazad,super,druga dimenzija,drgi nivoi,paralelni svet koji nam lebdi iznad glava,nevidljiv nasim culima.Buducnost u daljini,slican patern.





Putovanjem kroz otiske se menja "kreacija" to je mocno "oruzje".
Vracanjem u proslost se moze uticati na buduce otiske ali to je veoma opasno. Jedno zrno pirinca stvorice planinu!
Postoji nesto sto moze da promeni sve otiske u trenu, to je onaj koga mi nazivamo hrist, on je ceo tren jer je van vremena.
On iz otiska u kome se pojavi-vrati u zakon menja trenutno celu "kraciju" jer je on na "izvoru prvog otiska".
Obicnim ljudima je tesko u to poverovati jer nemaju znanje o tome da covek ima u "saci" celu kreaciju.

Opet volim kako pises,ali nije odgovor direktan na moju dugogodisnja razmisljanja o posledici i uzroku bliske proslosti.Samo je dodeljen upravljac i gospodar vremenom i dogadjajima.

Prihvaticu odgovor u Hristu,eto neka bude tako radi mira u dusi.

Ipak ces mi dopustiti jedno veliko "ali" i misli da putuju kroz svemir za pravim,mozda boljim odgovorom.

Neka dusa bude mirna a misli neka lete.

Data nam je misao:)





Samo hristos moze izaci iz uzroka i posledice to znaci biti van vremena, biti izvan kreacije.
Znas, covek ima usadjenu veru u sebe ali ima i razum, ta dva su nedeljiva. Onaj covek koji razdvoji ta dva nigde nece otici on pada u prelest, on propada svojom voljom.
U knjigama pise da je bog pozajmio coveku dusu da se mnozi, ali bog nije rekao da covek ne sme vratiti nazad ono sto je pozajmio. Ja i ti nismo trazili da budemo rodjeni, zar ne?Covek koji je svesno vratio bogu dusu- ziv umro postaje ziv u duhu, on je hristos, on je napustio kreaciju i vratio se u nju i "zapecetio" je kao svoju, zato i kaze coveku da je ka ocu moguce jedino kroz njega jer sve ljude je "kupio" i svi su mu "duzni".

Neverovatno zvuci zar ne?


Dragi Gavrilo,

ti vozis svoje misli i svoja interesovanja na osnovu ovog sto sam pisala.Tvoje pravo.Ja tesko ulazim u tudji voz jer prvenstveno vozim svoj.Udjem tamo gde ja hocu,i nametanje necijeg tudjeg voznog reda me umara.

Lepo je napisano ovo za volju.

Mene rasprava o teologiji ne zanima mniogo,to je i previse prisutno.Zanima me da pisem i pricam o kosmosu,putu kroz vreme i objasnjenju kojeg ipak nema za sudare proslosti bliske i sadasnjosti.U ovom blogu.

Izneo si par zapazanja koja mi je bilo drago mi je bilo da procitam.



Ne raspravljam se ja sa tobom niti te zovem igde.
Radim svoj posao, ko cistac ulice sto svaki dan cisti istu stazu na koju isti ljudi bacaju smece.
E takav sam i ja.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 17:04 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
gavrilo1
jednarecfonmoi
Crna rupa nije san kako nagovestava u pesmi.

Bilo bi lepo kada bi zaista bile tuneli za put kroz vreme i kosmos.Crvotocine,zar ne?

Na dalek put kroz galaksiju,uvek bi trebalo da povedemo nekog sa svoje planete,jer kako onda kroz promene,pretumbacije, da znamo odakle dolazimo.Naravno,pretpostavka da secanje ne bude skroz izbrisano,bar to iz vrlo bliske proslosti( da vidimo ko je sa nama) i mozda da dva bica sa iste planete putuju,dezintegrisu se i ponovo sastavljaju na isti nacin.

Dug je put kroz tamu ka udaljenim galaksijama ako merimo vremenom koje nam je nametnuto na ovoj planeti,i u koje verujemo.

" Ako se svemir ikad raspadne i nestane sve sto sada znamo,tvoj i moj svet dace nam snage da se opet prepoznamo"





Onog momenta kada se to desilo sve je i zavrseno. Vreme je zapravo detektovana promena, zabelezena, primecena. Vreme je nista drugo do otiska odnosno sada vec bezbroj otisaka unutar "trena promene".
To je vazno razumeti da bi se razumelo kako je moguce putovati kroz vreme. Zapravo mi nasim zivotom smo putnik kroz vreme. Mi smo otisci te promene. U nekom drugom otisku bicemo u stanju i prakticno dokazati to i fizicki putovati kroz otiske.
Sta mislis ko su i odakle dolaze vanzemaljci?
Otisci


Meni se svidja kako si ovo napisao,sa dusom,zaista lepo,iskreno kazem,ali ipak nisi otvorio nova vrata.Otisci iz opisa lice na delice filmske trake.Mozda i na hologram.Pa i na sekunde.Poznato je Gavrilo.

Zeza na putu kroz vreme prevelika povezanost ovog sada(koje je vec nestalo) i onog malopre.Kako se vratiti unazad kad je sadasnji trenutak vec tu i ako bi isli tako blizu unazad, sadasnjist je neminovno izmenjena.

Putovanje par vekova unazad,super,druga dimenzija,drgi nivoi,paralelni svet koji nam lebdi iznad glava,nevidljiv nasim culima.Buducnost u daljini,slican patern.





Putovanjem kroz otiske se menja "kreacija" to je mocno "oruzje".
Vracanjem u proslost se moze uticati na buduce otiske ali to je veoma opasno. Jedno zrno pirinca stvorice planinu!
Postoji nesto sto moze da promeni sve otiske u trenu, to je onaj koga mi nazivamo hrist, on je ceo tren jer je van vremena.
On iz otiska u kome se pojavi-vrati u zakon menja trenutno celu "kraciju" jer je on na "izvoru prvog otiska".
Obicnim ljudima je tesko u to poverovati jer nemaju znanje o tome da covek ima u "saci" celu kreaciju.

Opet volim kako pises,ali nije odgovor direktan na moju dugogodisnja razmisljanja o posledici i uzroku bliske proslosti.Samo je dodeljen upravljac i gospodar vremenom i dogadjajima.

Prihvaticu odgovor u Hristu,eto neka bude tako radi mira u dusi.

Ipak ces mi dopustiti jedno veliko "ali" i misli da putuju kroz svemir za pravim,mozda boljim odgovorom.

Neka dusa bude mirna a misli neka lete.

Data nam je misao:)





Samo hristos moze izaci iz uzroka i posledice to znaci biti van vremena, biti izvan kreacije.
Znas, covek ima usadjenu veru u sebe ali ima i razum, ta dva su nedeljiva. Onaj covek koji razdvoji ta dva nigde nece otici on pada u prelest, on propada svojom voljom.
U knjigama pise da je bog pozajmio coveku dusu da se mnozi, ali bog nije rekao da covek ne sme vratiti nazad ono sto je pozajmio. Ja i ti nismo trazili da budemo rodjeni, zar ne?Covek koji je svesno vratio bogu dusu- ziv umro postaje ziv u duhu, on je hristos, on je napustio kreaciju i vratio se u nju i "zapecetio" je kao svoju, zato i kaze coveku da je ka ocu moguce jedino kroz njega jer sve ljude je "kupio" i svi su mu "duzni".

Neverovatno zvuci zar ne?


Dragi Gavrilo,

ti vozis svoje misli i svoja interesovanja na osnovu ovog sto sam pisala.Tvoje pravo.Ja tesko ulazim u tudji voz jer prvenstveno vozim svoj.Udjem tamo gde ja hocu,i nametanje necijeg tudjeg voznog reda me umara.

Lepo je napisano ovo za volju.

Mene rasprava o teologiji ne zanima mniogo,to je i previse prisutno.Zanima me da pisem i pricam o kosmosu,putu kroz vreme i objasnjenju kojeg ipak nema za sudare proslosti bliske i sadasnjosti.U ovom blogu.

Izneo si par zapazanja koja mi je bilo drago mi je bilo da procitam.



Ne raspravljam se ja sa tobom niti te zovem igde.
Radim svoj posao, ko cistac ulice sto svaki dan cisti istu stazu na koju isti ljudi bacaju smece.
E takav sam i ja.


Rasprava je upotrebljena u drugom smislu,miljama daleko od negativnog.

Kada se nadovezujes na ono sto pisem,nesvesno zoves u svom pravcu.Ako ne zoves,jos gori egotrip,zar ne?

Slobodno pisi Gaviilo kao i do sada, a ja cu pisati o onome sto zanima mene.To i rekoh vec.

Uvek su mi se svidjale one narandzaste pantalone na tregere sto nosite.

Pojma nemam sta cistis,da li krokodile kao u onom vicu ili nesto drugo,tomvec znas ti.
alselone alselone 22:44 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

Nadam se da ste skapirali kako quote na quote na quote ne izgleda bas najbolje.
zilikaka zilikaka 22:52 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

Nadam se da ste skapirali kako quote na quote na quote ne izgleda bas najbolje.

Što, ja baš htela da probam da to citiram još koji put, da vidim dokle može da ga tegli.
milisav68 milisav68 23:15 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

zilikaka
Nadam se da ste skapirali kako quote na quote na quote ne izgleda bas najbolje.

Što, ja baš htela da probam da to citiram još koji put, da vidim dokle može da ga tegli.

Pa da se pretvori u crnu rupu.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 23:21 12.02.2016

Re: Put kroz vreme

alselone
Nadam se da ste skapirali kako quote na quote na quote ne izgleda bas najbolje.



I mene smara to kako izgleda.

Ali,gospodin Gavrlo je izjavio:

Radim svoj posao, ko cistac ulice sto svaki dan cisti istu stazu na koju isti ljudi bacaju smece.

Ttebalo je da ocisti on,nije moj posao:)

Da li imate neku lepu misao,prostor,vreme,snovidjenja?Ironija nedopustena u slucaju odgovora na ovo pitanje.

Ukoliko je ovo sve,smatracemo ovaj slucaj zavrsenim.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:19 13.02.2016

Re: Put kroz vreme

jednarecfonmoi

sestro, skrati malo taj quote, besmisleno je ostavljati te stolnjake, skoro pa nepristojno. a i izgleda kretenski.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana