In memoriam

Zakon, zašto ne 1999.?

Boris Drenca RSS / 16.02.2016. u 14:03

'Koliko god da me rastuži poskupljenje toliko me razveseli objašnjenje' (ViB)

NATO-Srbija.jpg

Objašnjenje da je Srbiji 'NATO potreban' nije smešno. Tužno je. I izrekao ga je neko ko je pozivao na rat sa vojskom te iste organizacije i ko je tražio da se na određeni način piše o ljudima iz NATO i koji je sve koji su , makar uz maštu, pozitivno mislili o tome nazivao izdajnicima. I ovakav sporazum je mogao biti potpisan pre 17-18 godina.I mnogi bi bili živi i zdravi. Mnogi bi zadržali imovinu a možda bi i država imala kakav-takav suverinitet nad teritorijom nad kojom sada nema.

 

Ovo je predlog zakona sa sajta Narodne Skupštine Republike Srbije . Verujem da usvojena verzija, koju će potpisati potpredsednik Vlade Jugoslavije koji je navijao za rat sa NATO vojskom, nije drugačija.

http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/cir/pdf/predlozi_zakona/154-16.pdf 

Uz tekst je zakačen tekst predloga zakona 

 

Atačmenti



Komentari (189)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nebesky nebesky 14:24 16.02.2016

VIB

Prvi!
No, nema veze.
Kad smo već kod VIB-a: Nesposobni poseduju sposobnost da onesposobe sposobne!
grmfrm grmfrm 10:15 17.02.2016

Re: VIB

Nesposobni poseduju sposobnost da onesposobe sposobne!


Ovo je toliko tacno da je vise od istine.
milisav68 milisav68 10:26 17.02.2016

Re: VIB

grmfrm
Nesposobni poseduju sposobnost da onesposobe sposobne!


Ovo je toliko tacno da je vise od istine.

Narodna poslovica/izreka.

Što jedna budala napravi, pet/deset pametnih ne mogu da isprave.

ivana23 ivana23 15:10 16.02.2016

***

Ostvario se Rambuje!
Strasno...
b92fmember b92fmember 09:27 18.02.2016

Re: ***

Ostvario se Rambuje!
Strasno...


Jun 1999 godina. Rezervista se vraca kući posle mobilizacije i zatiče svoju kuću srušenu. Na mestu gde je bila kuća zjapi samo ogromna rupa.

Čovek, slomljen odlazi do reke i plače. Sažali se zlatna ribica pa ga pita zašto je tužan i da li može da mu nekako pomogne. On joj sve ispriča i kaže da bi hteo da sve bude kao pre. Ribica mu kaže da ne brine i da ide kući i da će sve biti u redu.

Kad je došo kući ne može da veruje. Kuća cela, u dvorištu se zeleni trava a po njoj se jure deca. Žena u kuhinji kuva ručak i kroz prozor dovikuje:

"Milutine gde si bio do sad !!? Vratili se ovi naši iz Rambujea, kažu na vestima da će da nas bombarduju."
nim_opet nim_opet 15:27 16.02.2016

Hm...

Ja ne vidim nista dramaticno u ovom predlogu zakona - regulisu se odnosi sa NSPA, tj. ogrankom za snabdevanje. NATO osoblje u Srbiji vec ima imunitet (mogu da pretpostavim da je to "strasno", a ovim se regulise status agencije, tj. izjednacava se sa vojnim osobljem NATOa. I, sta je tu novo,strasno?
highshalfbooze highshalfbooze 15:40 16.02.2016

Re: Hm...

ovim se regulise status agencije, tj. izjednacava se sa vojnim osobljem NATOa. I, sta je tu novo,strasno?

Pošto ti ovo razumeš sigurno, daj malo pojasni nama koji ne razumemo:

5.2.
Стране ће једна другој пружити међусобну заштиту од одштетних захтева или тужби било које врсте који потеkну од било које треће стране, а усмерени су против једне од Страна. Влада Републике Србије дужна је да обештети NSPO у погледу свих одштетних захтева треће стране без обзира на њихову врсту.


Kako će to strane jedna drugoj pružiti međusobnu zaštitu ako je samo vlada Srbije dužna da obešteti NSPO u pogledu svih zahteva treće strane?

A možeš i ovo:
Решавање спорова
Све несугласице између Страна које настану у вези са тумачењем или применом овог споразума, решаваће се међусобним преговорима без обраћања за помоћ било ком националном или међународном суду или трећој страни ради решавања.


Ako su dve strane došle u spor kako će same da reše taj spor? Da li bi uopšte došle u spor da mogu međusobno da reše problem?
nim_opet nim_opet 16:00 16.02.2016

Re: Hm...

highshalfbooze
ovim se regulise status agencije, tj. izjednacava se sa vojnim osobljem NATOa. I, sta je tu novo,strasno?

Pošto ti ovo razumeš sigurno, daj malo pojasni nama koji ne razumemo:

5.2.
Стране ће једна другој пружити међусобну заштиту од одштетних захтева или тужби било које врсте који потеkну од било које треће стране, а усмерени су против једне од Страна. Влада Републике Србије дужна је да обештети NSPO у погледу свих одштетних захтева треће стране без обзира на њихову врсту.


Kako će to strane jedna drugoj pružiti međusobnu zaštitu ako je samo vlada Srbije dužna da obešteti NSPO u pogledu svih zahteva treće strane?

A možeš i ovo:
Решавање спорова
Све несугласице између Страна које настану у вези са тумачењем или применом овог споразума, решаваће се међусобним преговорима без обраћања за помоћ било ком националном или међународном суду или трећој страни ради решавања.


Ako su dve strane došle u spor kako će same da reše taj spor? Da li bi uopšte došle u spor da mogu međusobno da reše problem?


Ok, dakle problem je u specificnostima odredbi, ali ne i u generalnoj cinjenici da se regulisu odnosi sa agencijom? Pojma nemam kako bi mogli ovi clanovi da se rese, ali ako vec nisu odgovarali interesima Srbije, sta su i koji potpisivali? Ovim se samo ratifikuje vec potpisani sporazum.....e sad, sto se glasaci Srbije nisu bunili 7.9.2015 tj. 14.9.2015 ili barem trazili da vide sta to njihova Vlada potpisuje je druga stvar.

Sto se tice spornih delova raznih medjunarodnih ugovora, evo primera jos jednog, is 2012, sa vrlo slicnim odredbama:

Član 7.
Radno-pravni status srpskog osoblja Centra određuje se u skladu sa
propisima Republike Srbije.
Rusko osoblje Centra tokom njegovog boravka na teritoriji Republike Srbije
uživa pravni status utvrđen za administrativno i tehničko osoblje Ambasade Ruske
Federacije, u skladu sa Bečkom konvencijom o diplomatskim odnosima iz 1961.
godine.


Član 10.
Sredstva za rad Centra ne mogu da budu predmet pretresa, rekvizicije,
konfiskacije, eksproprijacije ili nekog drugog oblika administrativnog ni sudskog
izvršenja.


Identican u smislu ovom gore clanu o resavanju sporova:

Član 22.
Sporovi i nesporazumi između Strana nastali primenom ili tumačenjem ovog
sporazuma rešavaće se putem pregovora i konsultacija.


Pa ako je to vec model koji Parlament R. Srbije ima, ne vidim zasto je sad problem primeniti ga. Inace ako nekoga zanima, u pitanju je zakon is 2012 o Rusko-Srpskom centru za brzo reagovanje: "[url=http://http://www.parlament.gov.rs/upload/archive/files/lat/pdf/predlozi_zakona/4123-12Lat.pdf][/url]

anonymous anonymous 20:55 16.02.2016

Re: Hm...


highshalfbooze
15:40 16.02.2016
Re: Hm...


Решавање спорова
Све несугласице између Страна које настану у вези са тумачењем или применом овог споразума, решаваће се међусобним преговорима без обраћања за помоћ било ком националном или међународном суду или трећој страни ради решавања.


Ako su dve strane došle u spor kako će same da reše taj spor? Da li bi uopšte došle u spor da mogu međusobno da reše problem?


Pa naravno , rešiće ga jača strana ....u svoju korist.

nim_opet nim_opet 22:30 16.02.2016

Re: Hm...

anonymous

highshalfbooze
15:40 16.02.2016
Re: Hm...


Решавање спорова
Све несугласице између Страна које настану у вези са тумачењем или применом овог споразума, решаваће се међусобним преговорима без обраћања за помоћ било ком националном или међународном суду или трећој страни ради решавања.


Ako su dve strane došle u spor kako će same da reše taj spor? Da li bi uopšte došle u spor da mogu međusobno da reše problem?


Pa naravno , rešiće ga jača strana ....u svoju korist.



Kao sto rekoh, taj jezik r.Srbija koristi u medjudrzavnim sporazumima - mrzi me da trazim po blogu, ali mi se nesto ne cini da cu naci neki komentar koji se na identicnu stavku osvrce u sporazumu is 2012 koji sam naveo.
freehand freehand 15:59 16.02.2016

Ovo je

... samo prirodni sled onoga što je 2005. kao ministar ino poslova u vladi Vojislava Koštunice potpisao Vuk Drašković, a ratifikovano je, čini mi se, 2008. ili 2009.
Tako da ne treba baš sve ni ni na nesrećnu glavu raba božijeg Aleksandra Vučića.
Uostalom, to već rekosmo na prethodnom a još živućem blogu istog autora. Valjalo bi da se neko ko sebe smatra i predstavlja kao novinara ipak malo podseti materije pre pisanja.
Takođe, što se tiče '99 ovakav sporazum nije mogao biti potpisan sa neprijateljski nastrojenom organizacijom sa direktno izraženim agresivnim namerama prema našoj državi.
Što se izdaje koja je u tekstu bloga pomenuta tiče - ni to nije tačno. Vučić je izdajnicima proglašavao one koji javno hvale ili podržavaju NATO, prvenstveno u medijima. Do mišljenja i smatranja ipak nije stigao.
emsiemsi emsiemsi 16:15 16.02.2016

Re: Ovo je

freehand
... samo prirodni sled onoga što je 2005. kao ministar ino poslova u vladi Vojislava Koštunice potpisao Vuk Drašković, a ratifikovano je, čini mi se, 2008. ili 2009.
Tako da ne treba baš sve ni ni na nesrećnu glavu raba božijeg Aleksandra Vučića.
Uostalom, to već rekosmo na prethodnom a još živućem blogu istog autora. Valjalo bi da se neko ko sebe smatra i predstavlja kao novinara ipak malo prouči materiju pre pisanja.
Takođe, ovakav sporazum nije mogao biti potpisan sa neprijateljski nastrojenom organizacijom sa direktno izraženim agresivnim namerama prema našoj državi.
Što se izdaje tiče - ni to nije tačno. Vučić je izdajnicima proglašavao one koji javno hvale ili podržavaju NATO, prvenstveno u medijima. Do mišljenja i smatranja ipak nije stigao.

Па да !
Познати издајник Коштуница.
Успут --- за кога ти ботујеш !?
freehand freehand 19:09 16.02.2016

Re: Ovo je

emsiemsi
freehand
... samo prirodni sled onoga što je 2005. kao ministar ino poslova u vladi Vojislava Koštunice potpisao Vuk Drašković, a ratifikovano je, čini mi se, 2008. ili 2009.
Tako da ne treba baš sve ni ni na nesrećnu glavu raba božijeg Aleksandra Vučića.
Uostalom, to već rekosmo na prethodnom a još živućem blogu istog autora. Valjalo bi da se neko ko sebe smatra i predstavlja kao novinara ipak malo prouči materiju pre pisanja.
Takođe, ovakav sporazum nije mogao biti potpisan sa neprijateljski nastrojenom organizacijom sa direktno izraženim agresivnim namerama prema našoj državi.
Što se izdaje tiče - ni to nije tačno. Vučić je izdajnicima proglašavao one koji javno hvale ili podržavaju NATO, prvenstveno u medijima. Do mišljenja i smatranja ipak nije stigao.

Па да !
Познати издајник Коштуница.
Успут --- за кога ти ботујеш !?

Javnost je, međutim, najviše bila zbunjena reakcijama Vlade, koja se po ko zna koji put pokazala kao neobaveštena. Nakon uzdržanih reakcija u obliku izjava da su za ovako važan sporazum saznali tek posle potpisivanja, iz Vlade su kategorično demantovali da su na bilo koji način odlučivali o njemu: "Nijedno od ministarstava, Ministarstvo pravde, Ministarstvo finansija ni Ministarstvo unutrašnjih poslova, nije dalo pozitivno mišljenje o sporazumu sa NATO-om niti je videlo konačnu verziju tog sporazuma", izjavio je 22. jula Srđan Đurić, šef Vladine kancelarije za saradnju s medijima. Ministar Davinić je, međutim, trvrdio suprotno: "Nacrt tog sporazuma upućen je nadležnim ministarstvima dve države članice državne zajednice, znači Srbiji i Crnoj Gori. Ministarstvu pravde, Ministarstvu finansija i Carini, s obzirom na to da se radilo o nekim privilegijama imunitetima sa kojima ta ministarstva treba da se slože. I pozitivni odgovori od tih ministarstava su dobijeni. Na osnovu toga Ministarstvo inostranih poslova predložilo je da se odobri platforma za pregovore sa NATO-om", rekao je on. Iz Draškovićevog kabineta stiglo je podsećanje da su dan posle potpisivanja, na sastanku posvećenom stanju na Kosovu, sporazum podržali Marović, Tadić, Koštunica i predsednik Koordinacionog centra Nebojša Čović. Vlada je i to demantovala, kao i Čović, koji je najpre tvrdio da se Drašković ogrešio o proceduru, da bi kasnije tumačio kako je šef diplomatije SCG "nečija politička žrtva".
...
Premijer Koštunica, kao najodgovornija ličnost u Vladi, do zaključenja ovog broja nije se oglasio, mada je njegova stranka izdala prilično oštro saopštenje u kome se kaže da se Drašković ogrešio o proceduru, ali se pažljivo izbegava kritika sadržaja sporazuma. To bi mogao biti signal da Vlada nema nameru da iskoristi ustavno pravo da predloži skupštini da ne ratifikuje sporazum, ili da ga jednostrano poništi.


VREME | BR 760 | 28. JUL 2005.

Ja sam ovde jedino - a to je i razlog što ti ponekad odgovaram - zbog inkluzije.
anonymous anonymous 19:16 16.02.2016

Re: Ovo je

freehand
19:09 16.02.2016 / *novo
Re: Ovo je
Ja sam ovde jedino - a to je i razlog što ti ponekad odgovaram - zbog inkluzije.


..A ja mislio zbog ....transfuzije.
freehand freehand 19:22 16.02.2016

Re: Ovo je

..A ja mislio zbog ....transfuzije.

To je zbog deluzije.
anonymous anonymous 19:25 16.02.2016

Re: Ovo je

freehand
..A ja mislio zbog ....transfuzije.

To je zbog deluzije.



emsiemsi emsiemsi 19:33 16.02.2016

Re: Ovo je

freehand
emsiemsi
freehand
... samo prirodni sled onoga što je 2005. kao ministar ino poslova u vladi Vojislava Koštunice potpisao Vuk Drašković, a ratifikovano je, čini mi se, 2008. ili 2009.
Tako da ne treba baš sve ni ni na nesrećnu glavu raba božijeg Aleksandra Vučića.
Uostalom, to već rekosmo na prethodnom a još živućem blogu istog autora. Valjalo bi da se neko ko sebe smatra i predstavlja kao novinara ipak malo prouči materiju pre pisanja.
Takođe, ovakav sporazum nije mogao biti potpisan sa neprijateljski nastrojenom organizacijom sa direktno izraženim agresivnim namerama prema našoj državi.
Što se izdaje tiče - ni to nije tačno. Vučić je izdajnicima proglašavao one koji javno hvale ili podržavaju NATO, prvenstveno u medijima. Do mišljenja i smatranja ipak nije stigao.

Па да !
Познати издајник Коштуница.
Успут --- за кога ти ботујеш !?

Javnost je, međutim, najviše bila zbunjena reakcijama Vlade, koja se po ko zna koji put pokazala kao neobaveštena. Nakon uzdržanih reakcija u obliku izjava da su za ovako važan sporazum saznali tek posle potpisivanja, iz Vlade su kategorično demantovali da su na bilo koji način odlučivali o njemu: "Nijedno od ministarstava, Ministarstvo pravde, Ministarstvo finansija ni Ministarstvo unutrašnjih poslova, nije dalo pozitivno mišljenje o sporazumu sa NATO-om niti je videlo konačnu verziju tog sporazuma", izjavio je 22. jula Srđan Đurić, šef Vladine kancelarije za saradnju s medijima. Ministar Davinić je, međutim, trvrdio suprotno: "Nacrt tog sporazuma upućen je nadležnim ministarstvima dve države članice državne zajednice, znači Srbiji i Crnoj Gori. Ministarstvu pravde, Ministarstvu finansija i Carini, s obzirom na to da se radilo o nekim privilegijama imunitetima sa kojima ta ministarstva treba da se slože. I pozitivni odgovori od tih ministarstava su dobijeni. Na osnovu toga Ministarstvo inostranih poslova predložilo je da se odobri platforma za pregovore sa NATO-om", rekao je on. Iz Draškovićevog kabineta stiglo je podsećanje da su dan posle potpisivanja, na sastanku posvećenom stanju na Kosovu, sporazum podržali Marović, Tadić, Koštunica i predsednik Koordinacionog centra Nebojša Čović. Vlada je i to demantovala, kao i Čović, koji je najpre tvrdio da se Drašković ogrešio o proceduru, da bi kasnije tumačio kako je šef diplomatije SCG "nečija politička žrtva".
...
Premijer Koštunica, kao najodgovornija ličnost u Vladi, do zaključenja ovog broja nije se oglasio, mada je njegova stranka izdala prilično oštro saopštenje u kome se kaže da se Drašković ogrešio o proceduru, ali se pažljivo izbegava kritika sadržaja sporazuma. To bi mogao biti signal da Vlada nema nameru da iskoristi ustavno pravo da predloži skupštini da ne ratifikuje sporazum, ili da ga jednostrano poništi.


VREME | BR 760 | 28. JUL 2005.

Ja sam ovde jedino - a to je i razlog što ti ponekad odgovaram - zbog inkluzije.

Па добро --- када је тако, ја немам ништа против.
gavrilo1 gavrilo1 22:24 16.02.2016

Re: Ovo je

freehand
..
Tako da ne treba baš sve ni ni na nesrećnu glavu raba božijeg Aleksandra Vučića.
Uo....


Ja mu zameram sto je to izjavio. Istina, treba zastititi Srbe na Kosovu i to radi sada NATO.
Ali, NATO nikada ne moze biti partner Srbije jer,
Je NATO pocinio zlocine nad gradjanima Srbije i delovao je bez saglasnosti saveta bezbednosti UN.
NATO je gadjao civilne objekte u Srbiji namerno, ubivsi tako na hiljade civila, dece, bolesnika, novinara... Nato je ubijanjem civila vrsio psiholoski pritisak na Srbe da popuste.
Nato je bacao kasetne bombe i koristio osiromaseni uranijum u gadjanju ciljeva u srbiji.
Nato je unistio privredu Srbije.
Nato je ostavio trajne posledice po Srbiju i srpski parlament mora da usvoji dokumenat koji ce osuditi NATO zlocine u Srbiji.
To je vazno za buduce generacije.
Taj dokumenat koji su ranije potpisali treba biti raskinut jer je stetan po gradjane Srbije i doneti novi dokumenat.
freehand freehand 22:31 16.02.2016

Re: Ovo je

Ali, NATO nikada ne moze biti partner Srbije jer,

I Rusija je u Partnerstvu za mir.
Je NATO pocinio zlocine nad gradjanima Srbije i delovao je bez saglasnosti saveta bezbednosti UN.
NATO je gadjao civilne objekte u Srbiji namerno, ubivsi tako na hiljade civila, dece, bolesnika, novinara... Nato je ubijanjem civila vrsio psiholoski pritisak na Srbe da popuste.
Nato je bacao kasetne bombe i koristio osiromaseni uranijum u gadjanju ciljeva u srbiji.
Nato je unistio privredu Srbije.
Nato je ostavio trajne posledice po Srbiju i srpski parlament mora da usvoji dokumenat koji ce osuditi NATO zlocine u Srbiji.
To je vazno za buduce generacije.
Taj dokumenat koji su ranije potpisali treba biti raskinut jer je stetan po gradjane Srbije i doneti novi dokumenat.

Dragi Gavrilo, ne prepuštaj se ni ti muzama baš u svakom momentu i na svakoj temi.
gavrilo1 gavrilo1 23:06 16.02.2016

Re: Ovo je

freehand
Ali, NATO nikada ne moze biti partner Srbije jer,

I Rusija je u Partnerstvu za mir.
....
Dragi Gavrilo, ne prepuštaj se ni ti muzama baš u svakom momentu i na svakoj temi.


Partnerstvo za mir ne postoji to je mrtvo slovo na papiru.
Nato i kada ne koristi oruzje on koristi silu, pritisak, ucene.
Kao sto sada to radi sa CG koja je prakticno ucenjena.
Nato je nastao iz pritiska i ucena, kapitalisticka tvorevina koja ne poznaje pravdu i moral.
Raspad nato je siguran, nego ne znaju kako da ga "ugase", to nije drustvo sa ogranicenom odgovornoscu, neko mora preuzeti "odgovornost".
Mir u svetu je jedino moguc preko potpune vladavine UN.
I to ce tako biti jer je to interese svih naroda na planeti i to niko nece moci zaustaviti.

Atomski mrav Atomski mrav 23:11 16.02.2016

Re: Ovo je

Raspad nato je siguran


Vaskrsao Sloba...

mariopan mariopan 10:35 17.02.2016

Re: Ovo je

gavrilo1
freehand
Ali, NATO nikada ne moze biti partner Srbije jer,

I Rusija je u Partnerstvu za mir.
....
Dragi Gavrilo, ne prepuštaj se ni ti muzama baš u svakom momentu i na svakoj temi.


Partnerstvo za mir ne postoji to je mrtvo slovo na papiru.
Nato i kada ne koristi oruzje on koristi silu, pritisak, ucene.
Kao sto sada to radi sa CG koja je prakticno ucenjena.
Nato je nastao iz pritiska i ucena, kapitalisticka tvorevina koja ne poznaje pravdu i moral.
Raspad nato je siguran, nego ne znaju kako da ga "ugase", to nije drustvo sa ogranicenom odgovornoscu, neko mora preuzeti "odgovornost".
Mir u svetu je jedino moguc preko potpune vladavine UN.
I to ce tako biti jer je to interese svih naroda na planeti i to niko nece moci zaustaviti.


И ми смо уцењени Гаврило.

И сада користе силу. Купујемо циглу. Хоћеш нећеш - мораш. Зашто? То си све побројао у твом првом коментару.
Јачи су, показали су нам то на све начине и фрихенд је у праву, Вучића нико ништа ни не пита, ни Николића, потписао је шта је морао. Зато им ово не треба сстављати на душу.
Ми смо банана држава и само та чињеница је тужна и довољна за објашњење зашто радимо нешто на сопствену штету.

Није да ниси и праву али са тим можемо само да се сликамо.
gavrilo1 gavrilo1 13:54 17.02.2016

Re: Ovo je

mariopan
Da, ucenjeni smo parama, hocemo li se prodati za sicu?
Ne, mi nismo banana od drzave.
Srbija je jaca nego ikada, od svog postanka. Uopste nije tako kao sto izgleda.
Rekao bih da je narod taj koji je kljucan sada, mora biti resen i slozan u to je li zeli da opstane zauvek ili da nestane zauvek. Setimo se predaka i pomislimo na buduce. Mi smo ti koji donosimo odluku.
Ako zelimo da opstanemo zauvek ne sme se praviti kompromis sa neistinom.
Mora se biti u istini i boriti za nju po svaku cenu.
A istina je da je NATO pocinio zlocin nad Srbima i da je Kosovo oteto Srbima na prevaru silom. Srbija nikada ne sme da porekne to jer ce sama sebe unistiti.
To nije zagovaranje mrznje medju narodima vec istine, veoma je vazno da se Srbija drzi istine i pravde i da veruje svaki njen gradjanin da ce to Srbiju cuvati dok svet postoji.

Nasi pretci su trpeli turke stotinama godina, istrpimo i mi jos ovo malo sto trpeti moramo jer ono sto dolazi posle vrednije je od svega sto nam sada nude na kasicicu.
Vazno je nikada ne priznati Kosovo i NATO kao ono za ste nam se izdaju. Isto vazi i za Oluju u Hrvatskoj i Franju Tudjmana.
rade.radumilo rade.radumilo 14:26 17.02.2016

Re: Ovo je

pravde i da veruje svaki njen gradjanin da ce to Srbiju cuvati dok svet postoji.


Vidi sinko, ima ovde i onih koje boli Q za "Srbiju" i "Srbstvo," pravoslavlje, Kosovo, RS, RSK itd. Ima onih, koji misle da dokle god se država i njoj susedne zasnivaju na tripovima pojedinih etničkih grupa, umesto na dogovoru i interesnoj saradnji svih ljudi koji žive na ovim prostorima, ovde će uvek biti s*anja.

emsiemsi emsiemsi 14:53 17.02.2016

Re: Ovo je

rade.radumilo
pravde i da veruje svaki njen gradjanin da ce to Srbiju cuvati dok svet postoji.


Vidi sinko, ima ovde i onih koje boli Q za "Srbiju" i "Srbstvo," pravoslavlje, Kosovo, RS, RSK itd. Ima onih, koji misle da dokle god se država i njoj susedne zasnivaju na tripovima pojedinih etničkih grupa, umesto na dogovoru i interesnoj saradnji svih ljudi koji žive na ovim prostorima, ovde će uvek biti s*anja.


Знамо да има таквих.
Знамо и да (још) увек има будалетина који се куну у драгом им друга Титу, тог највећег сина наших народа и народности, највећег бравара, клавијатуристу, тога генија који је био у стању да украде, још док је био мален, свињску главу и нахрани своју браћу и сестрице.
Успут --- чуди ме како су Французи, Холанђани и Енглези претекли, а нису имали тога генијалца на челу својих држава.
gavrilo1 gavrilo1 15:43 17.02.2016

Re: Ovo je

rade.radumilo
pravde i da veruje svaki njen gradjanin da ce to Srbiju cuvati dok svet postoji.


Vidi sinko, ima ovde i onih koje boli Q za "Srbiju" i "Srbstvo," pravoslavlje, Kosovo, RS, RSK itd. Ima onih, koji misle da dokle god se država i njoj susedne zasnivaju na tripovima pojedinih etničkih grupa, umesto na dogovoru i interesnoj saradnji svih ljudi koji žive na ovim prostorima, ovde će uvek biti s*anja.



Vidi ciko, ima i one dece kojima je vazna proslost jer osecaju da su duzni onima pre njih i ne zele taj dug ostaviti onima koji dolaze posle njih.
Zato je vazno suociti se sa istinom i makar bio protiv celog sveta ne odustaj od istine ni za zivu glavu.
A oni samoljubljivi sto nisu hrabri stati za istinu zarad ocuvanja svog lagodnog zivota nikada se nece resiti svoje bede.
To ti ciko ja potpisujem.
milojep milojep 15:48 17.02.2016

Re: Ovo je

Vidi sinko, ima ovde i onih koje boli Q za "Srbiju" i "Srbstvo," pravoslavlje, Kosovo, RS, RSK itd. Ima onih, koji misle da dokle god se država i njoj susedne zasnivaju na tripovima pojedinih etničkih grupa, umesto na dogovoru i interesnoj saradnji svih ljudi koji žive na ovim prostorima, ovde će uvek biti s*anja.


Haha koji seronja moraš da budeš da bi Srbiju kobajagi stavio pod navodnike a to isto ne uraditi za Kosovo!
U svakom slučaju za te što si opisao postoji jednostavnija reč! Gamad! Pod uslovom da su Srbi, naravno.
angie01 angie01 15:48 17.02.2016

Re: Ovo je

A oni samoljubljivi sto nisu hrabri stati za istinu zarad ocuvanja svog lagodnog zivota nikada se nece resiti svoje bede.


to mora da si naucio od tvog ljubljenog cika vucica....jer on bas tako,
stoji hrabro za istinu.
freehand freehand 15:59 17.02.2016

Re: Ovo je

Mora se biti u istini i boriti za nju po svaku cenu.

Ti u istom komentaru pominješ Vučića i istinu? Nemoj to više da radiš.
rade.radumilo rade.radumilo 16:04 17.02.2016

Re: Ovo je

Haha koji seronja moraš da budeš da bi Srbiju kobajagi stavio pod navodnike a to isto ne uraditi za Kosovo!


Srbija pod navodnicima označava razliku između onoga što likovi kao što je Gavrilo1 tripuju da bi Srbija trebalo da bude, i države koja se tako zove. Kao što vidiš, ni RSK nisam stavio pod navodnike iako više ne postoji.
rade.radumilo rade.radumilo 16:07 17.02.2016

Re: Ovo je

Zato je vazno suociti se sa istinom i makar bio protiv celog sveta ne odustaj od istine ni za zivu glavu.


Pa dobro, neki smatraju da je jedina istina da je svet nastao pre 5-6 hiljada godina i da ljudi potiču od Adama i Eve, ali nas ostale baš sočno zabole za njihovu istinu.
Dokle god ne pokušavaju tu istinu da silom nametnu ostatku sveta, i taj ostatak sveta će boleti racku za njihovu istinu. Međutim, ako pokušaju da ostatku sveta nametnu svoju istinu kao jedinu ispravnu, ostatak sveta će ih umlatiti k'o volove u kupusu.
gavrilo1 gavrilo1 16:09 17.02.2016

Re: Ovo je

freehand
Mora se biti u istini i boriti za nju po svaku cenu.

Ti u istom komentaru pominješ Vučića i istinu? Nemoj to više da radiš.


Ako je on lazov ti si licemer.
Zar ne ispada tako?
freehand freehand 16:11 17.02.2016

Re: Ovo je

gavrilo1
freehand
Mora se biti u istini i boriti za nju po svaku cenu.

Ti u istom komentaru pominješ Vučića i istinu? Nemoj to više da radiš.


Ako je on lazov ti si licemer.
Zar ne ispada tako?
A sad sta je gore?

Možeš da mi pojasniš ovu vezu i logiku? One je preispoljna lažovčina. Kakve to veze ima sa mojim licemerjem?
gavrilo1 gavrilo1 16:30 17.02.2016

Re: Ovo je

rade.radumilo
Zato je vazno suociti se sa istinom i makar bio protiv celog sveta ne odustaj od istine ni za zivu glavu.


Pa dobro, neki smatraju da je jedina istina da je svet nastao pre 5-6 hiljada godina i da ljudi potiču od Adama i Eve, ali nas ostale baš sočno zabole za njihovu istinu.
Dokle god ne pokušavaju tu istinu da silom nametnu ostatku sveta, i taj ostatak sveta će boleti racku za njihovu istinu. Međutim, ako pokušaju da ostatku sveta nametnu svoju istinu kao jedinu ispravnu, ostatak sveta će ih umlatiti k'o volove u kupusu.


Vidis to je licemerje, ti koji se "kunu" u adama i evu ne znaju ni kako im se pradeda zvao, u sta je verovao, kakav je to covek bio. A to je vazno.
Nemoj misliti da ja srbe stavljam kao ideal, jer nisu idealni, imaju veru pravoslavnu kojom masu celom svetu a zadnji su poverovali u reci koje odzvanjaju pravoslavljem i oni su ti fareseji koji nisu Hrista prepoznali jer su lazljivi i licemeri, ucenjaci koji nista ne znaju.
Ne postoji moja ili tvoja istina. Postoji samo jedna istina za sve. I makar ceo svet bio protiv nje onaj koji ima veru nece odustati od nje.
I ljudi ce sve ovo za glupost smatrati i sve tako dok se ne razbole, dok im se deca ne razbole, dok se ne sruci na njih svako "zlo" e tada ce se zapitati i moliti i jos gore ce im se dati.
I to je tako pa ti verovao ili ne u to.blago onima koji su poverovali.

gavrilo1 gavrilo1 16:34 17.02.2016

Re: Ovo je

freehand
gavrilo1
freehand
Mora se biti u istini i boriti za nju po svaku cenu.

Ti u istom komentaru pominješ Vučića i istinu? Nemoj to više da radiš.


Ako je on lazov ti si licemer.
Zar ne ispada tako?
A sad sta je gore?

Možeš da mi pojasniš ovu vezu i logiku? One je preispoljna lažovčina. Kakve to veze ima sa mojim licemerjem?


Samo hristos moze nazvati vucica lazovom a ne biti licemer.
Ja znam da ti nisi hristos znaci licemer si.
angie01 angie01 16:38 17.02.2016

Re: Ovo je

Samo hristos moze nazvati vucica lazovom a ne biti licemer.



ako si verujuci covek, onda bi morao da znas da jeste ga nazvao lazovom!
gavrilo1 gavrilo1 16:41 17.02.2016

obrisati

dupli komentar
svarog svarog 16:43 17.02.2016

Re: Ovo je

gavrilo dominiraš. čestitam ti i što ti ljudi odgovaraju a da to nije žešća zajebancija. ne znam kako uspevaš ali svaka čast
rade.radumilo rade.radumilo 16:45 17.02.2016

Re: Ovo je

Vidis to je licemerje, ti koji se "kunu" u adama i evu ne znaju ni kako im se pradeda zvao, u sta je verovao, kakav je to covek bio. A to je vazno.


Pitam se šta o svom pradedi misli onaj, čiji je predak tu ispod Avale klao žene i decu jer su "sarađivali s crvenima?"

Ne postoji moja ili tvoja istina. Postoji samo jedna istina za sve. I makar ceo svet bio protiv nje onaj koji ima veru nece odustati od nje.


I koja je istina prava za nekoga čiji se jedan deda prezivao Jovanović, a drugi Juhász, Karaman ili Hamzić?
niccolo niccolo 16:46 17.02.2016

Re: Ovo je

Samo hristos moze

Zar on nije razapet još onomad?
gavrilo1 gavrilo1 16:48 17.02.2016

Re: Ovo je

angie01
Samo hristos moze nazvati vucica lazovom a ne biti licemer.



ako si verujuci covek, onda bi morao da znas da jeste ga nazvao lazovom!


Otisli smo predaleko, ajmo jos dalje
Sta mislis koja je razlika izmedju antihrista i hrista?
Zamislimo da je to jedan covek sa dve "prirode" po cemu se one razlikuju?
Jesi kada razmisljala o tome i pokusala odgonetnuti to?
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:51 17.02.2016

Re: Ovo je

И после пиво није штетно.
gavrilo1 gavrilo1 16:55 17.02.2016

Re: Ovo je

rade.radumilo
Vidis to je licemerje, ti koji se "kunu" u adama i evu ne znaju ni kako im se pradeda zvao, u sta je verovao, kakav je to covek bio. A to je vazno.


Pitam se šta o svom pradedi misli onaj, čiji je predak tu ispod Avale klao žene i decu jer su "sarađivali s crvenima?"

Ne postoji moja ili tvoja istina. Postoji samo jedna istina za sve. I makar ceo svet bio protiv nje onaj koji ima veru nece odustati od nje.


I koja je istina prava za nekoga čiji se jedan deda prezivao Jovanović, a drugi Juhász, Karaman ili Hamzić?


Onaj koji je ubio coveka je ubica coveka.
Onaj koji je ubio dete je ubica deteta.
U svakom cosku sveta to je tako.


gavrilo1 gavrilo1 17:07 17.02.2016

Re: Ovo je

svarog
gavrilo dominiraš. čestitam ti i što ti ljudi odgovaraju a da to nije žešća zajebancija. ne znam kako uspevaš ali svaka čast

Otkricu ti tajnu i ne ide mi na korist.
Ljudi osete kada je nekome nesto vazno, to je preduslov svakog sukoba. I svaki covek ide u "boj" da pobedi.
Meni je ovo sve sto imam i grcevito ga branim, ljudi to osete i grcevito napadaju.
I branicu to grcevito dok ga ne izgubim.
Jer zato sam i dosao, sve da izgubim.

angie01 angie01 17:08 17.02.2016

Re: Ovo je

Otkricu ti tajnu i ne ide mi na korist.


ma ne, nego svarog nije dobro citao.
gavrilo1 gavrilo1 17:10 17.02.2016

obrisati

dupli komentar
angie01 angie01 17:12 17.02.2016

Re: Ovo je

Meni je ovo sve sto imam


gavrilo, lebat ti, sto stalno ponavljas svoje komentare?
gavrilo1 gavrilo1 17:13 17.02.2016

obrisati

dupli komentar
gavrilo1 gavrilo1 17:18 17.02.2016

Re: Ovo je

angie01
Meni je ovo sve sto imam


gavrilo, lebat ti, sto stalno ponavljas svoje komentare?


Izvinjavam se, ne radim to namerno.
Ja ovde dolazim preko mobilnog telefona nokia 5280 (ako se ne varam) internet je onaj mobilni i ima neka java skripta i tu se nesto desava sto se ispolji tako kroz ponavljanje komentara. Ne umem drugacije objasniti i bilo bi dobro da autor bloga obrise taj klon komentara kada se pojavi.
mariopan mariopan 18:22 17.02.2016

Re: Ovo je

Гаврило

Како бих волела да си у праву, бар за онај део да смо јаки, јачи него икад...то је бајка.
.......све остало је тачно и ту се опет ништа не може јер Кадија те тужи Кадија ти суди..

Не видим како " смо јаки, јачи него икад", видим сасвим обратно, Србија клечи већ 20 година али се још није довољно дубоко сагла па нам се отворено ругају и отворено нас понижавају толиико да им више није ни занимљиво. Све што пишеш је ссписак лепих жеља.у поразу нема достојанства.
Можда га вратимо једног дана?
gavrilo1 gavrilo1 19:48 17.02.2016

Re: Ovo je

mariopan
Гаврило

Како бих волела да си у праву, бар за онај део да смо јаки, јачи него икад...то је бајка.
.......све остало је тачно и ту се опет ништа не може јер Кадија те тужи Кадија ти суди..

Не видим како " смо јаки, јачи него икад", видим сасвим обратно, Србија клечи већ 20 година али се још није довољно дубоко сагла па нам се отворено ругају и отворено нас понижавају толиико да им више није ни занимљиво. Све што пишеш је ссписак лепих жеља.у поразу нема достојанства.
Можда га вратимо једног дана?


Dostojanstvo se vraca samo kroz istinu.
I samo kroz istinu se postaje dostojan obecanog.
Pise tamo da ce vas istina osloboditi.
I to je velika napisana istina.

No moramo razumeti da smo srbija svi mi, da je svaki pojedinac tu bitan i da je on slika te srbije.
Zato je vazno ocuvati ono sto nas sve veze da bi bili ta srbija. Moramo ucvrstiti to vezivo koje nam vraca dostojanstvo i koje ce biti nas temelj vrednosti.
To je jako vazno.
Moramo pronaci u sebi odgovore zasto volimo i zasto ne volimo srbiju.
To je isto vazno.
Snaga lezi u tome, u onome sto nas povezuje.
Zato je sada vazno vise nego ikada da zelimo biti "srbija" tu pocinje ceo proces.


freehand freehand 19:52 17.02.2016

Re: Ovo je

Samo hristos moze nazvati vucica lazovom a ne biti licemer.
Ja znam da ti nisi hristos znaci licemer si.

Od svega me najviše interesuje kako znaš da nisam Hristos?

Gavrilo, taj apostolski sindrom nije dobar za vijuge. Čuvaj se toga.

Jukie Jukie 20:03 17.02.2016

Re: Ovo je

gavrilo1
angie01
Meni je ovo sve sto imam


gavrilo, lebat ti, sto stalno ponavljas svoje komentare?


Izvinjavam se, ne radim to namerno.
Ja ovde dolazim preko mobilnog telefona nokia 5280 (ako se ne varam) internet je onaj mobilni i ima neka java skripta i tu se nesto desava sto se ispolji tako kroz ponavljanje komentara. Ne umem drugacije objasniti i bilo bi dobro da autor bloga obrise taj klon komentara kada se pojavi.

Možda to ima veze sa nečim natprirodnim
emsiemsi emsiemsi 20:04 17.02.2016

Re: Ovo je

freehand

...
Od svega me najviše interesuje kako znaš da nisam Hristos?
...

Закључио је човек логички --- Христос не може бити нити приближни смарач као што си ти.
freehand freehand 20:17 17.02.2016

Re: Ovo je

emsiemsi
freehand

...
Od svega me najviše interesuje kako znaš da nisam Hristos?
...

Закључио је човек логички --- Христос не може бити нити приближни смарач као што си ти.

A sigurno i kucka ćirilicom i kune se u Koštunicu. Skapirao sam.
vcucko vcucko 20:18 17.02.2016

Re: Ovo je

mariopan
Гаврило

Како бих волела да си у праву, бар за онај део да смо јаки, јачи него икад...то је бајка.
.......све остало је тачно и ту се опет ништа не може јер Кадија те тужи Кадија ти суди..

Не видим како " смо јаки, јачи него икад", видим сасвим обратно, Србија клечи већ 20 година али се још није довољно дубоко сагла па нам се отворено ругају и отворено нас понижавају толиико да им више није ни занимљиво. Све што пишеш је ссписак лепих жеља.у поразу нема достојанства.
Можда га вратимо једног дана?

Kako god, uopšte nisam siguran da bi referendum za pristupanje NATO prošao i u krugu dvojke. U datim okolnostima to je dovoljno.

Sem ako ne smatraš da je za tako nešto referendum suvišan?
mariopan mariopan 20:39 17.02.2016

Re: Ovo je

vcucko
mariopan
Гаврило

Како бих волела да си у праву, бар за онај део да смо јаки, јачи него икад...то је бајка.
.......све остало је тачно и ту се опет ништа не може јер Кадија те тужи Кадија ти суди..

Не видим како " смо јаки, јачи него икад", видим сасвим обратно, Србија клечи већ 20 година али се још није довољно дубоко сагла па нам се отворено ругају и отворено нас понижавају толиико да им више није ни занимљиво. Све што пишеш је ссписак лепих жеља.у поразу нема достојанства.
Можда га вратимо једног дана?

Kako god, uopšte nisam siguran da bi referendum za pristupanje NATO prošao i u krugu dvojke. U datim okolnostima to je dovoljno.

Sem ako ne smatraš da je za tako nešto referendum suvišan?

Не би прошао уопште зато га неће ни расписати,.

Не сме нико да се усуди да дозволи народу да тако отворено каже непријатељу да је непријатељ и да није добродошао. Завршио би своју политичку каријеру.
Неће то урадити ниједан политичар јер то и нису политичари, још мање државници, то су јајаре које гледају шта ће да ућаре док су на власти. А власт је слатка, види како се отимају ко кере око масне крпе.

Наравно да мислим да без референдума то нико не би смео да уради а кад је то слушало народ?
vcucko vcucko 20:41 17.02.2016

Re: Ovo je

mariopan
vcucko
mariopan
Гаврило

Како бих волела да си у праву, бар за онај део да смо јаки, јачи него икад...то је бајка.
.......све остало је тачно и ту се опет ништа не може јер Кадија те тужи Кадија ти суди..

Не видим како " смо јаки, јачи него икад", видим сасвим обратно, Србија клечи већ 20 година али се још није довољно дубоко сагла па нам се отворено ругају и отворено нас понижавају толиико да им више није ни занимљиво. Све што пишеш је ссписак лепих жеља.у поразу нема достојанства.
Можда га вратимо једног дана?

Kako god, uopšte nisam siguran da bi referendum za pristupanje NATO prošao i u krugu dvojke. U datim okolnostima to je dovoljno.

Sem ako ne smatraš da je za tako nešto referendum suvišan?

Не би прошао уопште зато га неће ни расписати,.

Не сме нико да се усуди да дозволи народу да тако отворено каже непријатељу да је непријатељ и да није добродошао. Завршио би своју политичку каријеру.
Неће то урадити ниједан политичар јер то и нису политичари, још мање државници, то су јајаре које гледају шта ће да ућаре док су на власти. А власт је слатка, види како се отимају ко кере око масне крпе.

Наравно да мислим да без референдума то нико не би смео да уради а кад је то слушало народ?

Neće ga raspisati, u redu. I šta narod (ma šta to bilo) namerava da uradi povodom toga?
gavrilo1 gavrilo1 20:46 17.02.2016

Re: Ovo je

freehand
Samo hristos moze nazvati vucica lazovom a ne biti licemer.
Ja znam da ti nisi hristos znaci licemer si.

Od svega me najviše interesuje kako znaš da nisam Hristos?

Gavrilo, taj apostolski sindrom nije dobar za vijuge. Čuvaj se toga.



Jer da jesi onoga momenta kada sam ja rekao da nisi ja bi izgoreo u plamenu.
A vidis nisam izgoreo, kucam sa tobom.
Ima to u knjizi objasnjeno sta je i ko je hristos.
Ti mozes samo nalikovati na njega tj. biti antihrist. :)
freehand freehand 21:49 17.02.2016

Re: Ovo je

Jer da jesi onoga momenta kada sam ja rekao da nisi ja bi izgoreo u plamenu.
A vidis nisam izgoreo, kucam sa tobom.

Milost i ljubav, to su moje glavne osobine, Gavrilo. zato kuckaš a ne goriš. :)
A gorećeš ti zato što se lažnim idolima klanjaš, moj Gavrilo, al tu ti pomoći, izgleda, nema.
jkt2010 jkt2010 22:22 17.02.2016

Re: Ovo je

PRE...

freehand
Ovo je samo prirodni sled onoga što je 2005. kao ministar ino poslova u vladi Vojislava Koštunice potpisao Vuk Drašković, a ratifikovano je, čini mi se, 2008. ili 2009.
Tako da ne treba baš sve ni ni na nesrećnu glavu raba božijeg Aleksandra Vučića.
Uostalom, to već rekosmo na prethodnom a još živućem blogu istog autora. Valjalo bi da se neko ko sebe smatra i predstavlja kao novinara ipak malo podseti materije pre pisanja.
Takođe, što se tiče '99 ovakav sporazum nije mogao biti potpisan sa neprijateljski nastrojenom organizacijom sa direktno izraženim agresivnim namerama prema našoj državi.


POSLE...

freehand



niccolo niccolo 22:57 17.02.2016

Re: Ovo je

PRE...

POSLE...


Pa za ovo sa NATO zaista ne treba sve na njegovu nesrećnu glavu. E sad to što je njega baš zapalo da mora da to brani...jbg, kako se to ono kaže, poetska pravda.
freehand freehand 23:01 17.02.2016

Re: Ovo je

PRE...


POSLE...


A pšta tebi tu nije jasno? Ono pre je o sporazumu sa NATO. Ovo posle je o Vučiću. Mislim - Vučić o Vučiću.
Šta sad tebe konkretno boli?

Pitam onako.
freehand freehand 23:23 17.02.2016

Re: Ovo je

koji misle da dokle god se država i njoj susedne zasnivaju na tripovima pojedinih etničkih grupa, umesto na dogovoru i interesnoj saradnji svih ljudi koji žive na ovim prostorima, ovde će uvek biti s*anja.

Koji su to tačno lumeni koji misle tako neku glupost? I ima li neke države u Evropi da zadovoljava te visoke sstandarde stvorene u momentima prosvetljenja?
b92fmember b92fmember 10:10 18.02.2016

Re: Ovo je

Наравно да мислим да без референдума то нико не би смео да уради а кад је то слушало народ?


Pa bio je refrendum još pre skoro 20 godina.

Reklim smo "Ne" NATO trupama na kosovu.
freehand freehand 10:20 18.02.2016

Re: Ovo je

b92fmember
Наравно да мислим да без референдума то нико не би смео да уради а кад је то слушало народ?


Pa bio je refrendum još pre skoro 20 godina.

Reklim smo "Ne" NATO trupama na kosovu.

Ratni zločini ne zastarevaju.
b92fmember b92fmember 10:22 18.02.2016

Re: Ovo je

freehand
b92fmember
Наравно да мислим да без референдума то нико не би смео да уради а кад је то слушало народ?


Pa bio je refrendum još pre skoro 20 godina.

Reklim smo "Ne" NATO trupama na kosovu.

Ratni zločini ne zastarevaju.


Na koje ratne zločine misliš?
freehand freehand 10:23 18.02.2016

Re: Ovo je

b92fmember
freehand
b92fmember
Наравно да мислим да без референдума то нико не би смео да уради а кад је то слушало народ?


Pa bio je refrendum još pre skoro 20 godina.

Reklim smo "Ne" NATO trupama na kosovu.

Ratni zločini ne zastarevaju.


Na koje ratne zločine misliš?

Na sve, ali naročito na kompletnu NATO kampanju.
gavrilo1 gavrilo1 16:24 18.02.2016

Re: Ovo je

freehand
Jer da jesi onoga momenta kada sam ja rekao da nisi ja bi izgoreo u plamenu.
A vidis nisam izgoreo, kucam sa tobom.

Milost i ljubav, to su moje glavne osobine, Gavrilo. zato kuckaš a ne goriš. :)
A gorećeš ti zato što se lažnim idolima klanjaš, moj Gavrilo, al tu ti pomoći, izgleda, nema.


Reci mi kome se ja to klanjam, sta si zakljucio?
mariopan mariopan 18:24 18.02.2016

Re: Ovo je

Vcucko

Ништа неће урадити. Апатични, разједињени, неорганизовани....нећемо ништа урадити.
freehand freehand 19:07 18.02.2016

Re: Ovo je

Ништа неће урадити. Апатични, разједињени, неорганизовани....нећемо ништа урадити.

Pa kad niko ne valja a Marsovci neće da siđu
mariopan mariopan 12:08 19.02.2016

Re: Ovo je

freehand
Ништа неће урадити. Апатични, разједињени, неорганизовани....нећемо ништа урадити.

Pa kad niko ne valja a Marsovci neće da siđu

Е, није тако....ево код Цунаде анонимус ставио у коментар, биће протест против НАТО испред зграде Владе 20. Фебруара.
Није баш да нећемо ништа урадити?
vcucko vcucko 13:38 19.02.2016

Re: Ovo je

mariopan
freehand
Ништа неће урадити. Апатични, разједињени, неорганизовани....нећемо ништа урадити.

Pa kad niko ne valja a Marsovci neće da siđu

Е, није тако....ево код Цунаде анонимус ставио у коментар, биће протест против НАТО испред зграде Владе 20. Фебруара.
Није баш да нећемо ништа урадити?

Nije zgrada Vlade nego Predsedništvo, Andrićev venac; piše na plakatu.
mariopan mariopan 18:10 19.02.2016

Re: Ovo je

vcucko
mariopan
freehand
Ништа неће урадити. Апатични, разједињени, неорганизовани....нећемо ништа урадити.

Pa kad niko ne valja a Marsovci neće da siđu

Е, није тако....ево код Цунаде анонимус ставио у коментар, биће протест против НАТО испред зграде Владе 20. Фебруара.
Није баш да нећемо ништа урадити?

Nije zgrada Vlade nego Predsedništvo, Andrićev venac; piše na plakatu.

Хвала на исправци

И није код Цунаде него код малог радојице на блогу.....дошла сам да исправим али видим ти си већ исправио грешку.
freehand freehand 19:14 16.02.2016

Srbija i NATO

Mali podsetnik: sve pedantno složeno:

MISIJA REPUBLIKE SRBIJE PRI NATO, BRISEL:
ZNAČAJNI DOGAĐAJI

KLIK
anonymous anonymous 19:20 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

freehand
Mali podsetnik: sve pedantno složeno:

MISIJA REPUBLIKE SRBIJE PRI NATO, BRISEL:
ZNAČAJNI DOGAĐAJI

KLIK


Nešto se muljalo i ranije, jasno je ...

...ali izgleda da se u ova vremena ...dovodi u završnu fazu...

I nije bitno ...ko je ...

...već šta to za nas znači ...

Šta su posledice...
freehand freehand 19:31 16.02.2016

Re: Srbija i NATO


Nešto se muljalo i ranije, jasno je ...

...ali izgleda da se u ova vremena ...dovodi u završnu fazu...

I nije bitno ...ko je ...

...već šta to za nas znači ...

Šta su posledice...

Nije se "muljalo" nego su potpisivana zvanična državna dokumenta i uspostavljani zvanični odnosi sa drugim međunarodnim subjektima.
Da li je to dobro ili loše, šta su posledice i šta ja o njima mislim jedna je stvar. Sasvim je nešto prvo da se valjano, hronološki i činjenično, prvo saznaju i postave osnovni fakti. Onda dolazi kvalifikovanje i vrednovanje.
Tako ide kod ozbiljnih, mislećih ljudi kojima nije cilj samo da "imaju mišljenje" dreknu parolu što strašno zvuči.
niccolo niccolo 19:37 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

Nije se "muljalo" nego su potpisivana zvanična državna dokumenta i uspostavljani zvanični odnosi sa drugim međunarodnim subjektima.

Da, stvarno, neki kao da prethodne dve decenije nisu živeli u Srbiji. Te se sad ne znam koliko zaprepašćuju.
emsiemsi emsiemsi 19:39 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

freehand

Nešto se muljalo i ranije, jasno je ...

...ali izgleda da se u ova vremena ...dovodi u završnu fazu...

I nije bitno ...ko je ...

...već šta to za nas znači ...

Šta su posledice...

Nije se "muljalo" nego su potpisivana zvanična državna dokumenta i uspostavljani zvanični odnosi sa drugim međunarodnim subjektima.
Da li je to dobro ili loše, šta su posledice i šta ja o njima mislim jedna je stvar. Sasvim je nešto prvo da se valjano, hronološki i činjenično, prvo saznaju i postave osnovni fakti. Onda dolazi kvalifikovanje i vrednovanje.
Tako ide kod ozbiljnih, mislećih ljudi kojima nije cilj samo da "imaju mišljenje" dreknu parolu što strašno zvuči.

Јеботе патак !
milisav68 milisav68 20:03 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

niccolo
Nije se "muljalo" nego su potpisivana zvanična državna dokumenta i uspostavljani zvanični odnosi sa drugim međunarodnim subjektima.

Da, stvarno, neki kao da prethodne dve decenije nisu živeli u Srbiji. Te se sad ne znam koliko zaprepašćuju.

To su kao oni što ih iznenadi sneg u decembru.
anonymous anonymous 20:08 16.02.2016

Re: Srbija i NATO


anonymous anonymous 20:19 16.02.2016

Re: Srbija i NATO



freehand freehand 20:24 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

Ti kojima imputirate uz dosetke, da su "tek sada" iznenadjeni , su još dosta ranije
ukazivali da se vetar razduvao i da se sprema oluja....

A vi ste se smejali....

Pa su vas upozoravali da će kiša, ....a vi ste nastavljali.

Sada kada počinje i sneg, vi ih ismejavate, što se navodno zaprepašćuju.

A ne primećujete, da će vam naslage tog snega srušiti krov kuće, te da vam bure u podrumu pune barutom, koji će vam razneti i zidove....

Sledeći put kad te spopadne muza - odupri se malo.
anonymous anonymous 20:26 16.02.2016

Re: Srbija i NATO




G.Cross G.Cross 20:37 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

da bismo znali u kakvom smo odnosu sa NATO-m,



Mi smo u istom odnosu sa NATOm ( citaj US of A) u kakvom u kakvim su bili Japan i Nemacka od 1945 do danas.

I sta je tu cudno.
Gubitnici treba da slusaju pobednika.

Na kraju jedno vreme makar nije ispalo lose za Japan a ni za Nemacku.

Osim sto kad se Nemci malo drcnu posalju im milion izbeglica.
EDIT: I nadju da Volksvagen radi prljavstine koje rade i svi ostali, ali WV ima najveci biznis u US.
I gospodja Merkel u poslednje vreme izgleda veoma umorno.

I sto su Japanci malo na putu da izgube svoju kulturu i realitiji souovi su im malo cudni i violentni.


I tako tece zivot.

A Srbi, pa prezivese Tursko cartsvo ne buneci se oko 400 godina nego prateci narodnu mudrost " u suru Mumine" . Dobro naucili su da nose fesove, kazu Jok i Dzaba ti, ali i danas ucimo sta je Fidbek, Vikend i narocito Rejting.

Pobunise se tek pred pad tog carstva uz pomoc i za racun brace Rusa i Francuza.

Tako neka Vucica on ce da pomogne da Srbija prezivi i ovo cartsvo sve slusajuci sta gazda kaze.

Krstic je u pravu.
milisav68 milisav68 20:41 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

anonymous
A vi ste se smejali....

Koji to mi?

Meni nije bilo smešno ni kada sam kao dete letovao u Hrvatskoj, i kada sam recimo išao na ekskurziju u Ohrid (krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih).

Tako da i ta naknadna pamet, trebali smo da potpišemo `99. je u rangu borbe za ljudska prava muslimana tokom Prvog i Drugog srpskog ustanka.

Ako ništa drugo, barem bi trebao da znaš šta znači reč presedan.
anonymous anonymous 20:44 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

Sledeći put kad te spopadne muza - odupri se malo.


Hajde i iz druge perspektive...

Svojevremeno je u jeku hladnog rata ,1957 god. poljski ministar spoljnih poslova Adam Rapacki, predložio plan ( Plan Rapacki ) demilitarizacije Evrope i proglašenje Evrope denuklearnom zonom, sa ciljem uklanjanja svih nuklearnih bojevih glava.

I dok su teoretičari sa obe strane gvozdene zavese, razmatrali mogućnosti realizacije,a Varšavski pakt ideju svesrdno podržavao, NATO je plan, nakon nekoliko bezuspešnih pokušaja dogovora, odbacio.

...Imao je već pripremljenu strategiju da iscrpljivanjem ( i trkom u naoružavanju ) uništi SSSR.

Danas, najmanje o čemu bi odgovorni političari ( a i obični ljudi ) a pre svega nosioci moći morali da razmišljaju je demilitarizacija Balkana.

A dešava se upravo suprotno . Oružje se gomila . ( to je u podtekstu ugovora sa NATO-m.)

...Javlja mi se ..da ćemo opet dobiti po p...., a da za to još i odvajamo značajna novčana sredstva.

....jer nema besplatnog ručka...pa makar bio i poslednji.
angie01 angie01 22:56 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

Tako neka Vucica on ce da pomogne da Srbija prezivi i ovo cartsvo sve slusajuci sta gazda kaze.


sludao bi u istim ovim okolnostima i bilo ko drugi-sto se spoljne politike tice,...al sta cemo sa ovim kod kuce?


Jukie Jukie 23:12 16.02.2016

Re: Srbija i NATO

emsiemsi

Јеботе патак !


freehand freehand 01:25 17.02.2016

Re: Srbija i NATO

Pobunise se tek pred pad tog carstva uz pomoc i za racun brace Rusa i Francuza.


Tako neka Vucica


Krstic je u pravu.

G.Cross G.Cross 08:18 17.02.2016

Re: Srbija i NATO

freehand
Pobunise se tek pred pad tog carstva uz pomoc i za racun brace Rusa i Francuza.


Tako neka Vucica


Krstic je u pravu.




Jos uvek trazim emotikon za sarkazam, ne mogu da nadjem.
alselone alselone 08:20 17.02.2016

Re: Srbija i NATO

Jos uvek trazim emotikon za sarkazam, ne mogu da nadjem.

freehand freehand 10:36 17.02.2016

Re: Srbija i NATO

G.Cross
freehand
Pobunise se tek pred pad tog carstva uz pomoc i za racun brace Rusa i Francuza.


Tako neka Vucica


Krstic je u pravu.




Jos uvek trazim emotikon za sarkazam, ne mogu da nadjem.

Ne treba tebi smajli za sarkazam, nego neke drzuge misli i reči. Čini mi se da smo imali neke razmene upravo kad si slične stvari pisao ne tražeći smajlije.
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 10:43 17.02.2016

Re: Srbija i NATO

G.Cross Mi smo u istom odnosu sa NATOm ( citaj US of A) u kakvom u kakvim su bili Japan i Nemacka od 1945 do danas.

I sta je tu cudno.
Gubitnici treba da slusaju pobednika.

Na kraju jedno vreme makar nije ispalo lose za Japan a ni za Nemacku.

Ne volim da se odnos Srbije i NATO poredi sa odnosom USA sa Nemačkom i Japanom. Ni u šali. Ni u komentaru.
Odmah mi je muka.
G.Cross G.Cross 20:28 17.02.2016

Re: Srbija i NATO

Ne treba tebi smajli za sarkazam, nego neke drzuge misli i reči. Čini mi se da smo imali neke razmene upravo kad si slične stvari pisao ne tražeći smajlije.


Ne secam se razmena, ali u pravu si ne bi trebalo da se tako igram.

Nije u redu.
anonymous anonymous 21:08 17.02.2016

Re: Srbija i NATO

rade.radumilo rade.radumilo 11:37 17.02.2016

Čarobni napitak ne postoji

Hebi ga...

milisav68 milisav68 11:39 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
Hebi ga...

Čarobni napitak je u glavi.
freehand freehand 11:42 17.02.2016

Re: Čarobni napitak ne postoji

rade.radumilo
Hebi ga...


O, evo antifašista kome je svaki pakt dobar.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana