Gost autor

DEMOCRACY SUCKS! (DEMOKRATIJA BLJAK!)

krkar RSS / 08.03.2016. u 14:35

12801304_1194612223897000_3558468267642192633_n.jpg?oh=c6b10ebd53d5a488be0bdc7ca4ad2656&oe=575DF99B

GOST AUTOR: st.jepan


Raspisalo izbore - demokratija će opet ukopati Srbiju.
Demokratija, ova standardna, opšta, nije za ovde.
Ruku na srce, teško da je za igde.

Objasniću zašto.
I objasniću zašto bi demokratiju tipa "jedan čovek jedan glas", koja posvuda favorizuje prevarante, trebalo zameniti ograničenom demokratijom - selektivnom ili prosvećenom.

Ograničena demokratija nije nov koncept. U antičkoj Atini, kolevci ideje o vladavini naroda, jedva desetak procenata Atinjana imalo je pravo glasa. Sukladno tadašnjim shvatanjima, žene, robovi, stranci, kao i oni ispod imovinskog cenzusa, nisu ga imali. U Finskoj ga, tokom 19. veka, nisu imali nepismeni.

Ni u Srbiji ga ni sada nemaju baš svi. Na primer mlađi od 18 godina, jer se smatra da još nisu dovoljno pametni i zreli. Nemaju ga ni građani kojima je oduzeta tzv. poslovna sposobnost, kao ni oni koji su lišeni građanskih prava. Smatra se naime da deo stanovništva nije u stanju da dovoljno kvalitetno rasuđuje, pa mu se, kao nekompetentnom, ne dozvoljava da "bira i da bude biran".

Pošto je dakle oduzimanje biračkog prava zbog nekompetentnosti, princip koji je već odavno legitiman i legalan, zašto onda taj isti princip ne primeniti i na one punoletne građanima koji nisu ni pod kakvim specijalnim tretmanom, a koji su po svim aršinima nekompetentni čak i za mnogo jednostavnije i manje važne javne poslove. Zašto se beslovesnima, a takvih je u svakoj državi približno podjednak procenat, dozvoljava da presudno utiču na sudbinu svih ostalih građana?

Omađijani podilaženjem i obećanjima kakva kod prosečnih ili bezmalo prosečnih ne mogu proći, nepogrešivo izabiru najpokvarenije, najciničnije, najalavije. I za sebe, i za sve ostale, neizostavno izabiru najgore. Fakat, izabiru ih oni, jer su najrevnosniji birači, pa stoga presudno utiču na izborni skor.

Ljudima zanemarive pameti, koja (zanemariva pamet) ne mora nužno biti u vezi sa stepenom obrazovanja, lako je uvaljivati čak i najočitije laži. Upravo stoga, marketinška strategija većine stranaka bazira se na zapanjujuće providnom šibicarenju.

Paradoksalno, i za najrutinskije i najbeznačajnije poslove traži se bar minimalna kvalifikovanost, a za donošenje odluka od kojih zavisi bukvalno sve, ne traži se baš nikakva

Ograničana demokratija koju predlažem, ne bi (poput atinske ili finske) podrazumevala nikakvu diskriminaciju. Nikome ne bi bio zabranjen pristup glasačkim mestima - taman posla, ali bi svaki glasački listić morao da sadrži neki jednostavni zadačić, poput onih anti-spam zadačića koje većina sajtova postavlja kao uslov za logovanje, a čija je jedina funkcija da se iz sopstvenog internet zabrana otera mašinski generisani treš.

Mogla bi to biti jedna od onih "koliko može putnik" mozgalica, primerenih drugom, trećem, petom razredu osmoljetke, ili pak neki od onih najlakših problemčića iz testa inteligencije, za čije je rešavanje dovoljna pamet prosečnog..., hm, pa recimo dvanestogodišnjaka.

Naravno, ti zadačići ne bi na svim listićima bili isti. Bilo bi ih nekoliko desetina ili nekoliko stotina, i bili bi komisijski dobro izmešani, a prilikom prebrojavanja glasova, listići sa netačnim odgovorima bili bi tretirani kao nevažeči.

U jednom FB komentaru ispod ovog teksta (kačio sam ga i na Fejs), našao se i predlog da redosled stranaka na svakom listiću bude drugačiji. To rešenje tehnički je lako izvodivo, stvarno je duhovito i vrlo diskretno, ali eliminisao bi samo nepismene, a njih ipak nema mnogo. Sem toga, bilo bi i nepravedno, jer među građanima koji su ko zna zašto ostali nepismeni, sigurno ima i prirodno bistrih.

Pošto je glasanje u principu tajno, tj. pošto na listićima nema imena glasača, niti bi članovi izbore komisije znali ko je retard, niti bi glasač mogao znati da li je njegov glas uzet u obzir.

Niko dakle ne bi mogao biti povređen i ponižen, a korist od ovakvog sistema bila bi mnogostruka:

Pre svega, stranka na vlasti morala bi da pazi šta radi. Više, ako bi zadačić bio teži, manje, ako bi bio lakši. Takođe, bila bi znatno više zainteresovana za prosvećivanje stanovništva. U najmanju ruku, za prosvećivanje svojih "sigurnih glasaća".

Tupavost ciljne grupe, više joj ne bi išla u prilog, naprotiv!

Jer u takvoj (prosvećenoj) demokratiji, vlast više ne bi bilo moguće osvajati nizom lako provaljivih prevara. Jeftini populizam bio bi obesmišljen, dapače kontra-produktivan.

Vućiću recimo više ne bi padalo na pamet da izvodi ništa slično onom performansu iz 2012., u kojem je pred masu izneo džakove glasačkih listića i tvrdio da su ti džakovi dokaz pokradenosti izbora. Svakom iole razumnom bilo je jasno da to nije dokazivalo ništa, jer glasovi su već bili komisjski prebrojani, rezultati komisijski utvrđeni, a preostale papiruške već skroz nebitne.

Ta bedastoća, kao i gomila drugih bedastoća, trebalo je da naprednjake zakuca duboko ispod cenzusa, a pobedili su nadmoćno. Kako bre!? Pa eto, zahvaljujući opštoj demokratiji i Vučićevom savršenom poznavanju mentalne ergonomije. Znao je uncut da bi bilo kakvo logično objašnjenje za njegove birače bilo odveć apstraktno, ali kad im on (svaka čast Vučiću!) pokaže džakove pune listića..., e, to je već "seeing is believing", to je konkretno, to će svakako razumeti.

Sem toga, verujem da bi ovaj politički anti-spam okuražio neke pametne i časne da se upuste u politiku, te da bi se predizborna bitka onda vodila sučeljavanjem razumnih i realističnih ideja, a ne kao sada, ispaljivanjem sumašedših parola.

Pretpostavljam da su ti pametni i časni mahom u ilegali, jer znaju da će političarski ološ svojom populističkom ložnjom pokupiti gro glasova, dok oni, sa svojom razložnom i dobronamernom, dakle davežnom pričom, kod dobrog dela biračkog tela, ne bi imali nikakve šanse.

I što je najvažnije, sve bi to možda okuražilo apsinente, za koje slutim da na izbore ne izlaze ponajviše zato što su obehrabreni izvesnošću da će ih nadglasati spam.

OK, a procenat nevažećih?
Dabome, zavisio bi od gustine anti-spam rešeta.
Ako bi na primer bilo podešeno tako da propusti sve birače sa IQ-om iznad 80, za pretpostaviti je da eliminisalo približno četvrtinu do trečinu glasova, znači sasvim dovoljno za eliminisanje najštetnijih i najbezočnijih kandidata. Takvi bi mogli da računaju jedino na glasove direktno korumpiranih ili ucenjenih. Koliko je takvih u Srbiji, ja ne znam. Možda tek za dosezanje cenzusa, možda ni toliko.

..........

Naravno, znam da je ovaj koncept utopijski, jer izborna pravila određuje vladajuća večina. I znam da će se naći junak ili junakinja da ga proglasi fašističkim.
Ili makar fašistoidnim.

Unapred mu odgovaram da je naprotiv, ultimativno antifašistički.
Unapred joj odgovaram da je naprotiv, ultimativno antifašistički.

Jer upravo demokratija kakvu poznajemo, opšta demokratija, najviše pogoduje radikalnim opcijama: Hitler je nadmoćno pobedio na najdemokratskijim mogućim izborima - izvikali ga nemački retardi. Teško da je taj pajac mogao iskreno oduševiti ijednog samo-mislećeg Nemca.



Komentari (340)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

emsiemsi emsiemsi 14:56 08.03.2016

Истина !

Типичан фашистички памфлет.
st.jepan st.jepan 15:26 08.03.2016

Re: Истина !

emsiemsi
Типичан фашистички памфлет.

Pomoz' Bog junače!
emsiemsi emsiemsi 15:30 08.03.2016

Re: Истина !

st.jepan
emsiemsi
Типичан фашистички памфлет.

Pomoz' Bog junače!

И теби синко !
muaddib92 muaddib92 17:23 08.03.2016

Re: Истина !

znam da će se naći junak ili junakinja da ga proglasi fašističkim

emsiemsi
Типичан фашистички памфлет.

koja (zanemariva pamet) ne mora nužno biti u vezi sa stepenom obrazovanja


Quod erat demonstrandum
krkar krkar 19:17 08.03.2016

Re: Истина !

emsiemsi




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:21 10.03.2016

без Краља (марионете) не ваља!

muaddib92


Quod erat demonstrandum


није фаширани, али комуњарски је, дакле није црносморни, већ црвено-, ал' исто ти се хвата.

али, видиш, интересантно да се дрма Скојевској деци тле под ногама. очекујем Карагаћу да се огласи с некаквим демаршом против насталог стања. не може бити да Скојевској деци измиче власт?! шта ради та Америчка Амбасада?! зар се нисмо довољно ушлихтали?! шта је још неопходно?!

инспиративан и забаван блог, ода краху српске Опозиције.





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:21 10.03.2016

без Краља (марионете) не ваља!



Duplikat post, jingle umjesto





Jukie Jukie 15:10 08.03.2016

Mi smo krivi

Mi sa IQ u gornjoj četvrtini smo krivi što nismo organizovali vaspitavanje onih u donjoj četvrtini da znaju šta je dobro a šta je loše. Kao što svakoga učimo da ne istrči na bulevar u špicu
st.jepan st.jepan 17:05 08.03.2016

Re: Mi smo krivi

Mi sa IQ u gornjoj četvrtini smo krivi što nismo organizovali vaspitavanje onih u donjoj četvrtini da znaju šta je dobro a šta je loše. Kao što svakoga učimo da ne istrči na bulevar u špicu

OK, mada uveren sam da na taj isti način prekorevaju sebe i oni za koje misliš da su iz donje četvrtine.

Mi, srednjaci, to svakako jasnije vidimo.

Inače, naučno je dokazano da subjektivni osećaj kompetentnosti raste obrnuto proporcionalno stvarnoj kompetentnosti.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:41 08.03.2016

Re: Mi smo krivi

Mi, srednjaci, to svakako jasnije vidimo.


Možda, ali izgleda ne vidiš jasnije užase koje stvaraš olovčicom, propuštaš da sagledaš ukupne i krajnje posledice svog "sistemčića" za "siguran dobitak". I da, nema veze što se radi o dokonom kafanskom pametovanju, u ovoj sredini se nikad ne zna - eno, dokoni Filip "pametovao" o taksi kao sastavnom i nerazdvojivom delu računa za struju (pronašao falinku u prethodnom sistemu od dva računa) i dok si dlanom o dlan... ;>

Ubr, ne znam oklen ti ta nadmena pomisao da si ti (uzmimo stvar globalno ), samo stoga što možeš da rešiš neki zadačić (a siguran sam da bi i ti i podosta nas, na pola glasanja ostajalo bez glasa) u ičemu bolji od nekog ko je slab sa vidom, slab sa brzim snalaženjem, nezgodno se oseća u gužvi ili naprosto nešto pogrešno pročita, ili u čemu je tvoje pravo da "biraš" veće od bilo čijeg drugog - samo zato što se tebi ne sviđa konačni izbor.

Elem, kako rekoh, smešno je diskutovati osim kao zajebanciju pijanaca, ali eto, nešto me večeras posebice iznervirao onaj plavi Hića Trump, pa ovaj mini nacizam (nema veze što ti nisi fašista, no samo zabludeli idealista ali idealista čije će ideje da stvore moderno Soilent Green društvo ;> ) dobro došao za ispuhivanje

st.jepan st.jepan 20:59 08.03.2016

Re: Mi smo krivi

Dont Fear The Reaper
Mi, srednjaci, to svakako jasnije vidimo.

Možda, ali izgleda ne vidiš jasnije užase koje stvaraš olovčicom, propuštaš da sagledaš ukupne i krajnje posledice svog "sistemčića" za "siguran dobitak".

Ne brini, neće biti nikakvih "ukupnih ni krajnjih posledica", jer je koncept apsolutno neostvariv.
To sam na kraju teksta jasno rekao.
Napisao sam sve ovo više kao okvir za priču (i poziv na priču) o bestidnom političarskom šibicarenju koje računa sa lakovernošću jednog manjeg dela građanstva koji, usled apstnencije skoro polovine glasačkog tela, praktično postaje glasačka većina.
st.jepan st.jepan 22:26 08.03.2016

Re: Mi smo krivi

Ubr, ne znam oklen ti ta nadmena pomisao da si ti (uzmimo stvar globalno ), samo stoga što možeš da rešiš neki zadačić (a siguran sam da bi i ti i podosta nas, na pola glasanja ostajalo bez glasa) u ičemu bolji od nekog ko je slab sa vidom, slab sa brzim snalaženjem, nezgodno se oseća u gužvi ili naprosto nešto pogrešno pročita, ili u čemu je tvoje pravo da "biraš" veće od bilo čijeg drugog - samo zato što se tebi ne sviđa konačni izbor.

Da, to što si napisao vrlo je zanimljivo i sikovito, i ja sasvim mogu da s nelagodnošću zamislim takvu situaciju i takvog čoveka, ali kada se radi o zadačiću primerenom pameti dvanestogodišnjaka, verujem da bi se tako nešto dešavalo jako retko, i da skoro ni malo ne bi uticalo na izborni skor. Ne bi uticalo ni na samopopštovanje glasača čiji glasovi ne bi bili uvaženi, jer na listićima ne bi (kao ni sada) bilo njihovih imena.

Mislio sam da je iz teksta prilično jasno da moja ideja nije bila uperena protiv manje pametnih, već protiv prevaranata koji njihovu lakovernost bezobzirce koriste, obečavajući im, bez ikakve veze s realnošću, ono što oni žele da čuju.

I mislio sam da je iz teksta prilično jasno i da je srž cele ideje u obesmišljavanju jeftinog populizma
Da li je to moguće izvesti i na pametniji i diskretniji način?
Verovatno jeste - možda će ovaj tekst potaknuti nekog pametnijeg da ga ovde ispovrti.

siguran sam da bi i ti i podosta nas, na pola glasanja ostajalo bez glasa

Ja u to nisam siguran, jer ipak, tu bi se radilo o krajnje lakom pitanjcu, mada naravno, nije sasvim isključeno da bih se (biva) usled treme zbunio i zabrljao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:11 08.03.2016

Re: Mi smo krivi

Elem, kako rekoh, smešno je diskutovati osim kao zajebanciju pijanaca, ali eto, nešto me večeras posebice iznervirao onaj plavi Hića Trump,


Ne pominji u negativnom značenju Donalda Dump-a, saće ovaj kalifornijski radikal sa zarđalom kašikom da te oguli. Mojne posle da bude da te nisam upozorio...
elastigirl elastigirl 06:06 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

.
bene_geserit bene_geserit 06:10 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

srdjan.pajic
Elem, kako rekoh, smešno je diskutovati osim kao zajebanciju pijanaca, ali eto, nešto me večeras posebice iznervirao onaj plavi Hića Trump,


Ne pominji u negativnom značenju Donalda Dump-a, saće ovaj kalifornijski radikal sa zarđalom kašikom da te oguli. Mojne posle da bude da te nisam upozorio...

Resavanje nekog zadacica za proveru bazicne inteligencije,
ne moze da pomogne kod ljudi ciji su mozgovi isprani medijima.

Da li si se mozda zapitao zbog cega su se mediji toliko navrzli iskljucivo i jedino na Trumpa kada ima slicne (tacnije liberalnije po mnogim pitanjima) stavove od recimo Kruza?
(ne moras da odgovaras, to je bilo retoricko pitanje, znam da su mozgovi konzumenata liberalnih medija programirani da ne postavljaju pitanja, nego ko papagaji da ponavljaju gluposti)

Usput "Hica Trump" ima bivsu zenu jevrejku i ima cerku jevrejku.
bene_geserit bene_geserit 06:18 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

srdjan.pajic
...saće ovaj kalifornijski radikal sa zarđalom kašikom

Znam da vama iz komunjarskih porodica, odraslih na otetom, ne prija dovoljno zemlja gde se zna sta je cije, pa bi da napravite komunizam ako ikako moze.
Sta da ti kazem, sad da duvas svakog dana do izbora, pa da glasas za Killary.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:44 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

Usput "Hica Trump" ima bivsu zenu jevrejku i ima cerku jevrejku.


Inteligencija (sic!) radikalska, naša dika, što poželi to naslika!

Ma da, čuj, imam i ja dva prijatelja Jevrejina. Nego ćerka, koja mu je ta - je l to ona koju bi stalno da pojebe - pa mu je prva prepreka ka tome, što je oženjen, a onda se tek naknadno seti da mu je i ćerka? (Hićotrumpov citat verbatim)

A namesto Jevreja, ovaj bedni patetični isprdak od ljudskog roda, Donald Drumpf (#MakeDonaldDrumpfAgain) će da finalnorešava probleme muslimana. Pa kad to "reši", doći će na red i ostali (ako iko i preostane do tog momenta).

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:50 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

bene_geserit
srdjan.pajic
...saće ovaj kalifornijski radikal sa zarđalom kašikom

Znam da vama iz komunjarskih porodica, odraslih na otetom, ne prija dovoljno zemlja gde se zna sta je cije, pa bi da napravite komunizam ako ikako moze.
Sta da ti kazem, sad da duvas svakog dana do izbora, pa da glasas za Killary.


Šta, ponestalo para za pilule, pa se manitosti razmahale? Skokni brate do Kanade, tamo su lekovi jeftini. Normalna država, a kako i ne bi, nema američke republikance da je poseru i zatucaju i u crno zaviju.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:52 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

srdjan.pajic
Elem, kako rekoh, smešno je diskutovati osim kao zajebanciju pijanaca, ali eto, nešto me večeras posebice iznervirao onaj plavi Hića Trump,


Ne pominji u negativnom značenju Donalda Dump-a, saće ovaj kalifornijski radikal sa zarđalom kašikom da te oguli. Mojne posle da bude da te nisam upozorio...


Donald Drumpf, nemoj originalno ime da mu menjaš, nije u redu!
bene_geserit bene_geserit 19:54 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

Dont Fear The Reaper
Nego ćerka, koja mu je ta - je l to ona koju bi stalno da pojebe - pa mu je prva prepreka ka tome, što je oženjen, a onda se tek naknadno seti da mu je i ćerka? (Hićotrumpov citat verbatim)

A namesto Jevreja, ovaj bedni patetični isprdak od ljudskog roda, Donald Drumpf (#MakeDonaldDrumpfAgain) će da finalno rešava probleme muslimana. Pa kad to "reši", doći će na red i ostali (ako iko i preostane do tog momenta).

Ne treba nista da se doda, rekao si sve o sebi, ko zna da cita.
bene_geserit bene_geserit 19:59 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

Dont Fear The Reaper
Šta, ponestalo para za pilule, pa se manitosti razmahale? Skokni brate do Kanade, tamo su lekovi jeftini. Normalna država, a kako i ne bi, nema američke republikance da je poseru i zatucaju i u crno zaviju.

Ja nisam republikanac, ne vezujem se za ideologije, a o svakom pitanju (koje mi je interesantno) mogu da formiram sopstveno misljenje.
Ali vidim da tebi za formiranje misljenja treba pomoc. Ne brini, nisu svi samostalne osobe. Neki, odrasli u komunizmu pa ga zavoleli, uvek gledaju u drzavu da im pomogne.

U Kanadi sam ziveo 7 godina i jeste lepa drzava, nego 'ladno. Vidim da ti je ladnoca udarila u glavu pa buncas. Dodji malo u Kaliforniju da se ogrejes, lekovi ti nece trebati.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:10 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

bene_geserit
srdjan.pajic
...saće ovaj kalifornijski radikal sa zarđalom kašikom

Znam da vama iz komunjarskih porodica, odraslih na otetom, ne prija dovoljno zemlja gde se zna sta je cije, pa bi da napravite komunizam ako ikako moze.
Sta da ti kazem, sad da duvas svakog dana do izbora, pa da glasas za Killary.


Majmune radikalski, a da se ti maneš moje porodice i toga odakle ja dolazim? Tebe kao da je Tramp lično napravio.

bene_geserit bene_geserit 20:33 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

Samo sam uzvratio uvrede, ako ne zelis da te vredjaju, ne pocinji prvi sa time.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:37 09.03.2016

Re: Mi smo krivi

bene_geserit
Samo sam uzvratio uvrede, ako ne zelis da te vredjaju, ne pocinji prvi sa time.


Ovo si isto i na prethodnom blogu napisao, ali sam oćutao. Znam da si prostačina i glupak, to je očigledno, ali na blogu, kao i u životu, postoji nepisano pravilo pristojnosti da se familije ne vredjaju, barem ako nisi spreman da za to popiješ po pičci. A ovako sakriven iza nika, deluješ stvarno jadno.

bene_geserit bene_geserit 00:53 10.03.2016

Re: Mi smo krivi

srdjan.pajic
...ako nisi spreman da za to popiješ po pičci.

Odma' hoces da se bijes. Ti si bre militantniji od Hillary Clinton. Hoces da zakazemo duel u Koloradu ili Kaliforniji?
Na blogu, kao i u zivotu, nepisano pravilo je da se pristojno komunicira, sto vidim tebi ne polazi za rukom, jer nastavljas sa uvredama. To me ne pogadja, jer to pre svega govori o tebi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:26 10.03.2016

Re: Mi smo krivi

неко ми је недавно причао да је количина раздорности у односима у српској САД емиграцији на несразмерно високом нивоу за једну тако релативно скромну дијаспору. мислим да ми је неки фрајер из World J Congress-a причао то.

и, лаконски буди речено, Гесеритович је испровоциран од стране Риперовича, на шта је Пајич Puma одма' скочио да се шиба.



у озбиљној државној организацији потребни су и Гесеритович и Пајич, док Риперовичу, квазилибералу и хипстеру, не би' рибице дао да ми причува.



PS. а сама тема, шае било, Постскојевци, гризе гуза гаће да ћете остати без контроле у Демократији?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:29 10.03.2016

Re: Mi smo krivi

u ozbiljnoj državnoj organizaciji potrebni su i Geseritovič i Pajič, dok Riperoviču, kvaziliberalu i hipsteru, ne bi' ribice dao da mi pričuva.


Ove kvazi Ješe su crazy funny! Nema mladac stila, pa to ti je.

Pogotovo kada slenguju, kao frajlica iz zaseoka, koja je načula da tako govore Mangupi iz Velikog Mesta.

u ozbiljnoj državnoj organizaciji potrebni su i Geseritovič i Pajič, dok Riperoviču, kvaziliberalu i hipsteru, ne bi' ribice dao da mi pričuva.


Mnogo pre no si ti pišao u pesku i bežao iz škole (u kojoj i inače nisi mnogo naučio) mnogi od nas su se u Teška (sic! ;> ) vremena komunizma (koje ti znaš samo iz stripova) tukli (ideološki ;> ) sa istim takvima kao ti, samo što su tada takvi duduci bili članovi partije i partijskih organizacija.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:27 10.03.2016

Re: Mi smo krivi

ne lupetaj, rođeni, Alaha ti, u to doba kada si se tukao si bio faca, sada si isprazna - i otrovna - bunny-ica. pomozi nam, i nemoj više da se tučeš, 'leba ti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:29 10.03.2016

Re: Mi smo krivi

bene_geserit


Usput "Hica Trump" ima bivsu zenu jevrejku i ima cerku jevrejku.


malo me nervira ovo uzimanje jevreja u usta kao potvrdjivanje pol. korektnosti. Trump ocito, covek, voli da kara, a za podrijetlo ne pita. mada, ako dobije, uzev u obzir da je slab na istocnoevropljanke, ne bilo zgoreg gurati mu pod nos pozrtvovane pionirke, posto kinte za neko ozbiljnije lobiranje nemamo. ako Berni izgubi unutarstranacke, izbor Srbije bi trebao da bude jasan, go go Trumpie.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:54 11.03.2016

Re: Mi smo krivi

Srđan Fuchs
ne lupetaj, rođeni, Alaha ti, u to doba kada si se tukao si bio faca, sada si isprazna - i otrovna - bunny-ica. pomozi nam, i nemoj više da se tučeš, 'leba ti.



apacherosepeacock apacherosepeacock 11:01 11.03.2016

Re: Mi smo krivi

Srđan Fuchs
bene_geserit


Usput "Hica Trump" ima bivsu zenu jevrejku i ima cerku jevrejku.


malo me nervira ovo uzimanje jevreja u usta kao potvrdjivanje pol. korektnosti. Trump ocito, covek, voli da kara, a za podrijetlo ne pita. mada, ako dobije, uzev u obzir da je slab na istocnoevropljanke, ne bilo zgoreg gurati mu pod nos pozrtvovane pionirke, posto kinte za neko ozbiljnije lobiranje nemamo. ako Berni izgubi unutarstranacke, izbor Srbije bi trebao da bude jasan, go go Trumpie.


To je sve u redu medjutim posto se coveku prisiva da je fasista mora izgleda da se nacrta; da jeste ne bi mu u horizont uplovila jevrejka pa makar bila i istocnoevropska..
mnenadic mnenadic 15:13 08.03.2016

Teško

ili je gotovo nemoguće formirati kriterijume i na osnovu toga bilo kome uskratiti pravo izbora. Ako je išta na svetu relativno onda je to ljudska pamet. Umesto toga efikasnije bi bilo poraditi na sistemu koji bi smanjio mogućnost manipulacije. Kako? Ne znam, ali verujem da je to moguće. Za početak recimo, podržati Snoudena, Asanža i proizvesti klimu za pojavu još takvih tipova, na makro i na mikro planu ...

Međutim, neke od ideja koje si izneo (na primer test ličnosti, test inteligencije i sl...) svakako bi trebalo da prođu svi kandidati za državne i javne funkcije. To bi, možda, bilo najbolje za početak...
anonymous anonymous 17:06 08.03.2016

Re: Teško


mnenadic
15:13 08.03.2016
Teško
ili je gotovo nemoguće formirati kriterijume i na osnovu toga bilo kome uskratiti pravo izbora.


To pravo je do skoro bilo ograničavano raznim cenzusima.
Puna demokratija je skorašnja pojava.

Kriterijumi bi itekako mogli biti uspostavljeni.
A sve govori da će demokratija u današnjem obliku , vrlo brzo biti redefinisana.
st.jepan st.jepan 17:58 08.03.2016

Re: Teško

anonymous

mnenadic
15:13 08.03.2016
Teško
ili je gotovo nemoguće formirati kriterijume i na osnovu toga bilo kome uskratiti pravo izbora.


To pravo je do skoro bilo ograničavano raznim cenzusima.
Puna demokratija je skorašnja pojava.


Hvala na dopuni/pojašnjenju.

Kriterijumi bi itekako mogli biti uspostavljeni.
A sve govori da će demokratija u današnjem obliku , vrlo brzo biti redefinisana.


Zanimljivo,kad u Google ukucam "prosvećena demokratija" (zbog preciznosti pretrage sa sve navodnicima), dobijem samo 10 rezultta, a uz to, ni jedan od njih nema nikakve veze s mojim konceptom.

Znači li to da sam njegov autor stvarno ja?
Mogu li se najzad osnovano nadati slavi i bogatstvu?



st.jepan st.jepan 18:04 08.03.2016

Re: Teško

Teško
ili je gotovo nemoguće formirati kriterijume i na osnovu toga bilo kome uskratiti pravo izbora. Ako je išta na svetu relativno onda je to ljudska pamet.


Pa jeste relativna, ali samo ako misliš na goleme civilizacijske i kulturološke razlike geografski i istorijski veoma udaljenih naroda, ali ovde se radi o kriterijumima koje bi trebalo uspostaviti unutar jedne države, ili unutar jednog civilizacijkog modela.

Moguće je, itekako.
maja_teofilovic maja_teofilovic 21:31 08.03.2016

.

.
cassiopeia cassiopeia 21:37 08.03.2016

Re: .

maja_teofilovic
.


Zanimljiv komentar :)
st.jepan st.jepan 23:17 08.03.2016

Re: .

cassiopeia
maja_teofilovic
.

Zanimljiv komentar :)


Konstrnirala se.
Nema šta da kaže, pa to, da nema šta da kaže, na ovaj način jasno kaže.
cassiopeia cassiopeia 12:24 09.03.2016

Re: .

st.jepan

Konstrnirala se.
Nema šta da kaže, pa to, da nema šta da kaže, na ovaj način jasno kaže.


Mož' i tako da se gleda :)
gedza.73 gedza.73 15:41 08.03.2016

Ćorava kutija

Omađijani podilaženjem i obećanjima kakva kod prosečnih ili bezmalo prosečnih ne mogu proći, nepogrešivo izabiru najpokvarenije, najciničnije, najalavije.

Prosečni, ili bezmalo prosečni, uglavnom biraju između naj-karakteristikaonihgore i manje-karakteristikaonihgore.
Jer da nije tako modna, prehrambena, auto, IT i ostale industrije bi odavno zglajznule u čabar.

ali bi svaki glasački listić morao da sadrži neki jednostavni zadačić, poput onih anti-spam zadačića koje većina sajtova postavlja kao uslov za logovanje, a čija je jedina funkcija da se iz sopstvenog internet zabrana otera mašinski generisani treš.

Proširiti po oblastima delovanja. Za ministarstvo građevine postavljati neki zadatak iz statike (ko reši, može da bira ministra), za min. saobraćaja samo oni koji imaju više položenih kategorija i bar jedno vozilo, za ministarstvo kulture dokaz o iščitanim klasicima...

st.jepan st.jepan 17:39 08.03.2016

Re: Ćorava kutija

Proširiti po oblastima delovanja. Za ministarstvo građevine postavljati neki zadatak iz statike (ko reši, može da bira ministra), za min. saobraćaja samo oni koji imaju više položenih kategorija i bar jedno vozilo, za ministarstvo kulture dokaz o iščitanim klasicima...


Ovo ne čitam kao ironiju, već bukvalno.
I totalno sam saglasan
Jer oni koji izabiru ministre i više službenike pojedinih ministarstava, zaista bi morali posedovati vrhunsku kompetentnost za baš te oblasti.
Kako, međutim, ministre ne biraju svi građani, ne bi imalo smisla testirati ih na opisani način.
gedza.73 gedza.73 18:37 08.03.2016

Re: Ćorava kutija

Ovo ne čitam kao ironiju, već bukvalno.
I totalno sam saglasan
Jer oni koji izabiru ministre i više službenike pojedinih ministarstava, zaista bi morali posedovati vrhunsku kompetentnost za baš te oblasti.
Kako, međutim, ministre ne biraju svi građani, ne bi imalo smisla testirati ih na opisani način.

Obrazovan glasač (po nekim 'parametrima') glasa za stranku koja dovede za ministra vojnog KV keramičara. Ili ortopeda za glavnokomandujućeg u ministarstvu rudarstva u urbanizma (šta li već beše).
Ili vrh stranke koja je formirala vladu (jel' su joj, jelte, neki glasači dali mandat) pošalje u jednu od ambasada 'zaslužnog' člana koji ne zna da bekne ni srpski a kamoli engleski (dalje da se i ne nadam).
Verujem da ovakvih bisera ima i previše.

I onda jopet u krug. Glasač, podoban glasač, stranka, vlada, podoban član, podoban ministar.

TO nam je što nam je, pa se ja dobrovoljno odričem glasačkog prava u korist slučajnog prolaznika i pridružujem se prokaženoj grupi žena, stranaca, robova i idiota.
mariopan mariopan 18:40 08.03.2016

Re: Ćorava kutija

za ministarstvo kulture dokaz o iščitanim klasicima...

Ček, ček polaaako....,jel sa razumevanjem?

Dokaz - članska karta biblioteeeeke?
gedza.73 gedza.73 18:44 08.03.2016

Re: Ćorava kutija

jel sa razumevanjem?

Pa jel' nisi primetila da se naši predstavnici razumeju u sve? Čas ekonomija, čas bez portfelja, saobraćaj, obrazovanje (jeste da su tu 'tanki' ali se trude), zdravstvo, poljoprivredu da ne zaboravim. Šetaju od jednog do drugog ministarstva nonšalantno. Bole njih...
krkar krkar 19:09 08.03.2016

Re: Ćorava kutija

Dokaz - članska karta biblioteeeeke?



krkar krkar 19:12 08.03.2016

Re: Ćorava kutija

za min. saobraćaja samo oni koji imaju više položenih kategorija



zilikaka zilikaka 21:02 08.03.2016

Re: Ćorava kutija

Jer da nije tako modna, prehrambena, auto, IT i ostale industrije bi odavno zglajznule u čabar.


Upravo.
Savremeni svet sebi uzgaja kupca. Ko tovnu marvu.
Političari su samo jedni od takvih.

Lionsgate Lionsgate 15:54 08.03.2016

Analogija

Danas su, opet, poplave u Srbiji aktuelne. Posle one prethodne i stradanja koje je zadesilo Obrenovac tadasnji (i sadasnji) predsednik opstine Cuckovic na pitanje novinara o njegovoj kompetentnosti je odgovorio "kako to da ja nisam pametan i strucan, pa ja sam zavrsio ETF, jedan mnogo tezak fakultet". U to i u ime ovog bloga, predlazem da na izbore imaju pravo izaci samo oni koji su Cuckoviceve kolege. Ne mozemo proci gore nego Obrenovac u poplavi..
emsiemsi emsiemsi 19:19 08.03.2016

Re: Analogija

Lionsgate
Danas su, opet, poplave u Srbiji aktuelne. Posle one prethodne i stradanja koje je zadesilo Obrenovac tadasnji (i sadasnji) predsednik opstine Cuckovic na pitanje novinara o njegovoj kompetentnosti je odgovorio "kako to da ja nisam pametan i strucan, pa ja sam zavrsio ETF, jedan mnogo tezak fakultet". U to i u ime ovog bloga, predlazem da na izbore imaju pravo izaci samo oni koji su Cuckoviceve kolege. Ne mozemo proci gore nego Obrenovac u poplavi..

Без обзира на Чучковића, камо среће да већи уплив на власт имају они који су завршили Чучковићев факултет.
Ови са других факултета су се показали.
Lionsgate Lionsgate 20:13 08.03.2016

Re: Analogija

Pogresio si autobusku liniju care... Ili drugacije, sta je pisac hteo da kaze? Poenta je da ne mozemo da iskljucimo iz zivota one koji imaju smedje oci ili one koji ne mogu da resavaju diferencijalne jednacine ili, pak, koji ne znaju opus Dzemsa Dzojsa. Ko odlucuje koja je granica gde cemo da nekome oduzmemo pravo na osnovu nekih kriterijuma?

Uzgred, Cuckovic jeste zavrsio tu skolu ali je krajnje nesposoban a pride i politicki ljigavac pa ja opet ne smatram da su svi elektroinzenjeri kao on, naprotiv. Nije svet samo crno-beo, pored 50 nijansi sive postoji i crveno-bela strana price.
milisav68 milisav68 16:13 08.03.2016

Brojke i slova :)

Za početak bi dobro bilo da ne glasaju mrtvi.
cassiopeia cassiopeia 16:26 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

milisav68
Za početak bi dobro bilo da ne glasaju mrtvi.


Na mojoj izbornoj jedinici (valjda se tako kaže ), se dešavalo da na spisku budu osobe koje su preminule. Baš me zanima da li su mi oca izbrisali sa spiska birača.
anonymous anonymous 16:43 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

milisav68
Za početak bi dobro bilo da ne glasaju mrtvi.

Ili bar oni preko 80.
milisav68 milisav68 16:44 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

cassiopeia
Baš me zanima da li su mi oca izbrisali sa spiska birača.

УПИТ У ЈЕДИНСТВЕНИ БИРАЧКИ СПИСАК
cassiopeia cassiopeia 17:16 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

milisav68
cassiopeia
Baš me zanima da li su mi oca izbrisali sa spiska birača.

УПИТ У ЈЕДИНСТВЕНИ БИРАЧКИ СПИСАК


Hvala ti, Milisave

Nije mi palo na pamet.
st.jepan st.jepan 17:21 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

Za početak bi dobro bilo da ne glasaju mrtvi.

Kad pročitam reč "glasaju" uvek joj refleksno u glavi dodam rečicu "se".
Mislim da je za tu radnju primereniji glagog "glasuju" (glasovati)
Reč jeste hrvatska, ali preciznije i na pristojniji način opisuje rečenu aktivnost, so što da ne.
emsiemsi emsiemsi 19:20 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

st.jepan
Za početak bi dobro bilo da ne glasaju mrtvi.

Kad pročitam reč "glasaju" uvek joj refleksno u glavi dodam rečicu "se".
Mislim da je za tu radnju primereniji glagog "glasuju" (glasovati)
Reč jeste hrvatska, ali preciznije i na pristojniji način opisuje rečenu aktivnost, so što da ne.

Који шит од речи.
Ја ћу ипак да гласам, а ти, слободно, гласуј.
predatortz predatortz 19:21 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

Ја ћу ипак да гласам, а ти, слободно, гласуј.


Ja ću, ako baš ne budem imao pametnija posla taj dan, ići da biram.
krkar krkar 19:38 08.03.2016

Krstim se

Kad pročitam reč "glasaju" uvek joj refleksno u glavi dodam rečicu "se".
Mislim da je za tu radnju primereniji glagog "glasuju" (glasovati)
Reč jeste hrvatska, ali preciznije i na pristojniji način opisuje rečenu aktivnost, so što da ne.


Crni Stjepane!

Tako ti dođe i za druge glagole, recimo ubiti, ulepšati, popraviti, gledati, prati?

Glasovati je izmišljotina polupismene Šuškove bagre koja je pokušavala da siluje grvatski dok joj se moglo ali se jezik kao živ organizam uglavnom odbranio.

U Hrvatskoj glasuje HDZ, polusvet, polupismeni... a ostali uglavnom glasaju.
st.jepan st.jepan 19:50 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

predatortz
Ја ћу ипак да гласам, а ти, слободно, гласуј.

Ja ću, ako baš ne budem imao pametnija posla taj dan, ići da biram.

OK, samo nemoj mnogo da mi birkaš.
Izbirač nađe otirač.
predatortz predatortz 19:51 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

st.jepan
predatortz
Ја ћу ипак да гласам, а ти, слободно, гласуј.

Ja ću, ako baš ne budem imao pametnija posla taj dan, ići da biram.

OK, samo nemoj mnogo da mi birkaš.
Izbirač nađe otirač.


Eh, to ti neka fina poslovica.
Moji hajlenderi kažu:
Od probirača nema jebača!
st.jepan st.jepan 19:55 08.03.2016

Re: Krstim se

U Hrvatskoj glasuje HDZ, polusvet, polupismeni... a ostali uglavnom glasaju.

Jel?
Moguće, ti sigurno bolje znaš.
Ja nisam odavno bio tamo, to je do mene stiglo preko medija.
Učinilo mi bolje od glasanja, jer glasanje mi uvek vuče na oglašavanje životinja.
Onda ću radije, poput Predatora, da biram.
Lionsgate Lionsgate 20:21 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

Za početak bi dobro bilo da ne glasaju mrtvi.


Walking dead, hteo si reci? Gledam je i ja :)
milisav68 milisav68 21:16 08.03.2016

Re: Brojke i slova :)

Lionsgate
Walking dead, hteo si reci? Gledam je i ja :)



Da, Rik i kompanija.
highshalfbooze highshalfbooze 16:25 08.03.2016

Pitanja

- Koliko falusa se može nacrtati na belinama glasačkog listića?
- Koliko glasačkih listića staje u jednu poštansku vreću?
- Koliko takvih vreća punih glasačkih listića staje u jedan kontejner?
- Koliko metara mora biti udaljen kontejner u koji se ubacuju glasački listići od glasačkog mesta?
- Koje debljine stiropor mora da bude da hladnoća betona ne naškodi prostati?

...
Sepulturero Sepulturero 18:00 08.03.2016

Звучи примамљиво али...

Да видимо у пракси: за кога би, сада конкретно у Србији, требало да гласају они коју прођу тест?

st.jepan st.jepan 18:05 08.03.2016

Re: Звучи примамљиво али...

Sepulturero
Да видимо у пракси: за кога би, сада конкретно у Србији, требало да гласају они коју прођу тест?



To bi i ja voleo da vidim.
A za koga ne bi glasali, ne dvojim baš ni malo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:01 08.03.2016

Право да се буде биран

Много је практичније увести веома селективно право да се буде биран: имаш исподпросечни КИ и/или поремећај личности, лажеш, купио си диплому, плагирао дисертацију, примио мито итд, значи да не можеш да се кандидујеш за било какву политичку функцију.
st.jepan st.jepan 18:07 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

principessa_etrusca
Много је практичније увести веома селективно право да се буде биран: имаш исподпросечни КИ и/или поремећај личности, лажеш, купио си диплому, плагирао дисертацију, примио мито итд, значи да не можеш да се кандидујеш за било какву политичку функцију.

Ne, to nije stvar izbornog, već krivičnog zakona.

Edit: Osim tog "КИ".
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:13 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

st.jepan

Ne, to nije stvar izbornog, već krivičnog zakona.

Није кривично дело бити глуп или бити психопата, али је незгодно ако такав има мандат да доноси одлуке које се тичу милиона људи.
st.jepan st.jepan 18:14 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

principessa_etrusca
st.jepan

Ne, to nije stvar izbornog, već krivičnog zakona.

Није кривично дело бити глуп или бити психопата, али је незгодно ако такав има мандат да доноси одлуке које се тичу милиона људи.

Pogledaj edit.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:20 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

Edit: Osim tog "КИ", ali diskvalifikovati ih iz tog razloga, bilo bi nepristojno, jer tu ne bi bilo anonimnosti, koja moj model čini ipak pristojnim.

Људи раде психометријске тестове за разноразне послове (нпр. касира у самопослузи или радника на грађевини), а политичар може да буде свако.
st.jepan st.jepan 18:26 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

политичар може да буде свако.

Tačno.
I pravo da mu dodeli političarsku moć, ima svako.
Upravo taj nonses je i tema ovog tekstića.
angie01 angie01 18:43 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

principessa_etrusca
Много је практичније увести веома селективно право да се буде биран: имаш исподпросечни КИ и/или поремећај личности, лажеш, купио си диплому, плагирао дисертацију, примио мито итд, значи да не можеш да се кандидујеш за било какву политичку функцију.


bas sam htela da dodam, da su i meni sporni kandidati u ponudi,...koliko vidm i drugima, stalo je problem, kako da glasamo kad je ponuda takava, da je na prvi, drugi i sve ostale poglede jasno sta nam sleduje u svakoj varijanti,...pored kriterijuma koje je dala principeasa,...ja bi za birane kandidate dodala- nemogucnost povrataka na politicku scenu, ako si dok si bio na vlasti, zakazao,...kao i sankcionisanje za sve vrste zloupotreba.

i obavezne projekte izvedbe svih resenja do detalaja sa sve proracunima, koja se nude u kampanjama- sta, kako, kad, koliko.


meni vec deluje da bi neki tim eksperat- odaklegod,
mogli da naprave te projekte, sa sve uslovima koje kandidati u celoj piramidi treba da zadovolje da bi uopste bili uzimani u obzir- i komisija koja prati rad i ishode posle izbora.

-drzavni aparat bi trebalo da se reformise tako i tako, pozicije te, te i te, mogu da zauzmu kandidati koji ispunjavaju sledece uslove,...funkcionisanje se odvija na ovaj nacin,....

- zdravsto, skolstvo, privreda, sudstvo, ekonomija,...projekti plana i nacina izvedbe i potrebni kandidati i sta oni treba da ispune da bi uopste seli na ta mesta, pa tako do dole, do najnizih pozicija,...komisija prati rad i ishode.

stjepan objasnio staru dobru- dva losa ubise Milosa.

emsiemsi emsiemsi 19:24 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

angie01
principessa_etrusca
Много је практичније увести веома селективно право да се буде биран: имаш исподпросечни КИ и/или поремећај личности, лажеш, купио си диплому, плагирао дисертацију, примио мито итд, значи да не можеш да се кандидујеш за било какву политичку функцију.


bas sam htela da dodam, da su i meni sporni kandidati u ponudi,...koliko vidm i drugima, stalo je problem, kako da glasamo kad je ponuda takava, da je na prvi, drugi i sve ostale poglede jasno sta nam sleduje u svakoj varijanti,...pored kriterijuma koje je dala principeasa,...ja bi za birane kandidate dodala- nemogucnost povrataka na politicku scenu, ako si dok si bio na vlasti, zakazao,...kao i sankcionisanje za sve vrste zloupotreba.

i obavezne projekte izvedbe svih resenja do detalaja sa sve proracunima, koja se nude u kampanjama- sta, kako, kad, koliko.


meni vec deluje da bi neki tim eksperat- odaklegod,
mogli da naprave te projekte, sa sve uslovima koje kandidati u celoj piramidi treba da zadovolje da bi uopste bili uzimani u obzir- i komisija koja prati rad i ishode posle izbora.

-drzavni aparat bi trebalo da se reformise tako i tako, pozicije te, te i te, mogu da zauzmu kandidati koji ispunjavaju sledece uslove,...funkcionisanje se odvija na ovaj nacin,....

- zdravsto, skolstvo, privreda, sudstvo, ekonomija,...projekti plana i nacina izvedbe i potrebni kandidati i sta oni treba da ispune da bi uopste seli na ta mesta, pa tako do dole, do najnizih pozicija,...komisija prati rad i ishode.

stjepan objasnio staru dobru- dva losa ubise Milosa.


Шта ти је комуњарско - комесарски мозак, слично као и Стјепанов --- само би нешто прописивали, ускраћивали, цензурисали - али увек другима.
Већу идиотарију од овога блога нисам скоро прочитао, овако нешто, нити приближно, не може да напише нити Кркар --- ускраћивати основно људско право, бирати и да будеш биран, је идиотлук своје врсте.
krkar krkar 19:29 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

Људи раде психометријске тестове за разноразне послове (нпр. касира у самопослузи или радника на грађевини), а политичар може да буде свако.


Ni kuče se ne razmnožava bez papiri:



krkar krkar 19:31 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

Већу идиотарију од овога блога нисам скоро прочитао, овако нешто, нити приближно, не може да напише нити Кркар --- ускраћивати основно људско право, бирати и да будеш биран, је идиотлук своје врсте.


Oslobođen si obaveze da čučiš na ovom blogu.

Doduše, možda dobiješ neopravdani u nekoj Udbi za debile ali - zabole me kurac!
G.Cross G.Cross 19:42 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

Шта ти је комуњарско - комесарски мозак, слично као и Стјепанов --- само би нешто прописивали, ускраћивали, цензурисали - али увек другима.
Већу идиотарију од овога блога нисам скоро прочитао, овако нешто, нити приближно, не може да напише нити Кркар --- ускраћивати основно људско право, бирати и да будеш биран, је идиотлук своје врсте.



U jednoj od kolevki demokratije Upper (!) House se ne bira na izborima, samo Lower House (!) se bira na izborima.

The parliament is bicameral, consisting of an upper house (the House of Lords) and a lower house (the House of Commons).[4] The Sovereign forms the third component of the legislature (the Queen-in-Parliament).[5][6] The House of Lords includes two different types of members: the Lords Spiritual, consisting of the most senior bishops of the Church of England, and the Lords Temporal, consisting of members of the peerage and life peers who are appointed by the Sovereign on the advice of the Prime Minister.[7] Prior to the opening of the Supreme Court in October 2009, the House of Lords also performed a judicial role through the Law Lords.


Cela ideja je da se limitira risk neogranicene demokratije, ciji se negativni rezultati jasno vide u USofA.

Nego ja se sve mislim da se emsi zajebava , provocira ili jednostavno zeli da insistira da se vidi i druga gluplja strana medalje.
Ne uzimajte mu za zlo.
niccolo niccolo 20:17 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

Ni kuče se ne razmnožava bez papiri:

Nemoj da zezaš da postoji nešto što se zove potvrda o parenju? Fenomenalno...
st.jepan st.jepan 20:34 08.03.2016

Re: Право да се буде биран

основно људско право, бирати и да будеш биран,

Ne, osnovno ljudsko pravo je da jede, pije, jebe, ne cvokoće, ne kisne...
Dokaz: niko ga ne odbacuje, a pravo da bira odbacuje skoro svaki drugi.
krkar krkar 01:57 09.03.2016

Re: Право да се буде биран

Nemoj da zezaš da postoji nešto što se zove potvrda o parenju? Fenomenalno...


Ih, šta sve postoji od potvrda!


krkar krkar 02:36 09.03.2016

A ima i za pasivne!



bene_geserit bene_geserit 06:34 09.03.2016

Re: Право да се буде биран

G.Cross
Cela ideja je da se limitira risk neogranicene demokratije, ciji se negativni rezultati jasno vide u USofA.

Jel' moze malo objasnjenja na sta si tacno mislio?
Ja vidim negativne rezultate u svim zemljama u kojima pratim sta se desava. A najgore stvari vidim u Srbiji.
Tako da ne kapiram zbog cega si izdvojio USA (pri tome je naravno svasta katastrofa u USA - od legalizovane korupcije kroz lobiranja i sponzorisanje politickih kampanja, kontrolisanje politicara od strane velikog biznisa koji forsiraju globalizaciju i svoje interese a ignorisu interese gradjana, dvopartijksog sistema koji eliminise nezavisno misljenje i forsira kandidate establishmenta, itd.).
nikvet pn nikvet pn 11:18 09.03.2016

Re: Право да се буде биран

niccolo
Nemoj da zezaš da postoji nešto što se zove potvrda o parenju? Fenomenalno...


Још пре пар деценија нашим изложбама а богами и европским харао је чувени ротвајлер назовимо га Рамбо фон Тртенблау. Није био сам, имао је јаку конкуренцију. Кинолошки савез био је затрпан његовим парењима; што и није неко чудо, популаран момак. Док власник неким послом није свратио, е за њега је било чудо. Он те кује ни власнике очима није видео а некмоли кинту узео. И шта, мангупарија провалила податке и његовог кера уписивали у потврду о парењу као оца.

И ником ништа. У раси на папирима гладац генетика јадац. Од европске класе наши ротвајлери одоше у тандарију, ни Бугари више неће то да купе.

narcis narcis 12:04 09.03.2016

Re: Право да се буде биран

И ником ништа. У раси на папирима гладац генетика јадац.

nije to samo slučaj sa psima, i sa konjima se isto radilo, znam da jedno vreme naši nisu mogli da registruju konje punokrvnog engleskog soja u glavni registar koji vode englezi, upravo zbog takvih mućki.
znam čak i za slučaj gde su čoveka odgovorili od kupovine punokrvne kobile trakener rase jer je u ugovoru o kupovini bila i obaveza da je pari samo sa pastuvima koje uprava rase odabere.
niccolo niccolo 22:30 09.03.2016

Re: Право да се буде биран

Од европске класе наши ротвајлери одоше у тандарију, ни Бугари више неће то да купе.

jbg...ja se sa svojim prima nisam bakćao tim takmičenjima i čudima, pa nisam znao da to mora ozbiljno da se prati, pišu potvrde i čuda...
G.Cross G.Cross 19:12 08.03.2016

Isto samo malo drugacije

St.Jepane, umesto ogranicavanja prava na izbor , monogo prakticnije je ogranicavanje prava da bude izabran.

Da parafraziram Duska Radovica: " U ovoj zemlji da vozis kola treba ti dozvola a da vodis drzavu treba ti samo lazna diploma".

Ogranicavanjem prava da budu izabrani raznoraznim kokosarima, vucibatinama, lezilebovicima i workoholnim budalama, znatno bi se smanjio rizik da naivni, neobavesteni i glupi deo populacije napravi pogresan izbor.

EDIT: Uuuups sad videh da je Pricipesa pisala slicno.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 19:24 08.03.2016

Re: Isto samo malo drugacije

lezilebovicima i workoholnim budalama


Care to elaborate?
G.Cross G.Cross 19:29 08.03.2016

Re: Isto samo malo drugacije

cane.srbljanovic
lezilebovicima i workoholnim budalama


Care to elaborate?


Workoholne budale su u principu je okruzene lezilebovicima koji titraju njihov ego za svoj racun.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 19:37 08.03.2016

Re: Isto samo malo drugacije

Aha... :) Kapiram.

Mada, da li ih diskvalifikuje to shto su workoholni ili to sho im titraju ego, ili to shto im titraju za svoj racun? Ili mislish da su samim tim shto su workoholni - oni instrumentalizovani idioti?

No rush, take your time (this time) :)
G.Cross G.Cross 19:51 08.03.2016

Re: Isto samo malo drugacije

cane.srbljanovic
Aha... :) Kapiram.

Mada, da li ih diskvalifikuje to shto su workoholni ili to sho im titraju ego, ili to shto im titraju za svoj racun? Ili mislish da su samim tim shto su workoholni - oni instrumentalizovani idioti?

No rush, take your time (this time) :)


Odjebi. Pricaj sa emsijem.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:51 08.03.2016

Re: Isto samo malo drugacije

G.Cross
cane.srbljanovic
Aha... :) Kapiram.

Mada, da li ih diskvalifikuje to shto su workoholni ili to sho im titraju ego, ili to shto im titraju za svoj racun? Ili mislish da su samim tim shto su workoholni - oni instrumentalizovani idioti?

No rush, take your time (this time) :)


Odjebi. Pricaj sa emsijem.



!? Hej, malo smisla za humor i malo self-control buddy.

A taj seljoberski fazon vredjanja "treceg" koji nije u diskusiji chuvaj za rodbinu i selendru koja te podigla.

Ta gedzovanska supstanca je chudo - jedva cheka da "iskochi", a? Keep that bottled up bubba, it's not a pretty sight.
principessa_etrusca principessa_etrusca 11:58 09.03.2016

Re: Isto samo malo drugacije

...monogo prakticnije je ogranicavanje prava da bude izabran.


Кросе, сад сам приметила овај лапсус (мада је сасвим очигледно да неки убеде себе да је њихово инхерентно право да буду избрани).
predatortz predatortz 19:19 08.03.2016

Misliš?

Misliš, ako neko ume da reši jednačinu da ume i da bez greške prepozna prevaranta?
Manjkavo ti razmišljanje!
Dokaz:
Za Čedu glasali i neki jako pametni ljudi koje poznajem.
G.Cross G.Cross 19:22 08.03.2016

Re: Misliš?

Misliš, ako neko ume da reši jednačinu da ume i da bez greške prepozna prevaranta?



Da , nezavisni istrazni i sudski organi.
predatortz predatortz 19:24 08.03.2016

Re: Misliš?

G.Cross
Misliš, ako neko ume da reši jednačinu da ume i da bez greške prepozna prevaranta?



Da , nezavisni istrazni i sudski organi.


Ja mislio da pričamo o biračima...
G.Cross G.Cross 19:34 08.03.2016

Re: Misliš?

predatortz
G.Cross
Misliš, ako neko ume da reši jednačinu da ume i da bez greške prepozna prevaranta?



Da , nezavisni istrazni i sudski organi.


Ja mislio da pričamo o biračima...


Mea Culpa
st.jepan st.jepan 20:23 08.03.2016

Re: Misliš?

predatortz
Misliš, ako neko ume da reši jednačinu da ume i da bez greške prepozna prevaranta?

Ko je pominjao jednačine?
Pominjao sam neke...
...od onih "koliko može putnik" mozgalica, primerenih drugom, trećem, petom razredu osmoljetke, ili pak neki od onih najlakših problemčića iz testa inteligencije, za čije je rešavanje dovoljna pamet prosečnog..., hm, pa recimo dvanestogodišnjaka.

Za Čedu glasali i neki jako pametni ljudi koje poznajem.

Razni su motivi iz kojih ljudi glasaju za ove ili one.
Ako su jako pametni, valjda znaju zašto su za njega glasali.
A ocena tog izbora prilično zavisi od toga kada su za njega glasali.
Atomski mrav Atomski mrav 11:55 09.03.2016

Re: Misliš?

Ti napisa da i među nepismenima ima bistrih i da ne bi trebalo diskiriminisati nepismene... pa kako oni da reše zadatak tipka "Koliko može putnik..."?

A da se postavi lavirint između onih kabina/stolova sa pregradama gde se "popunjava" glasački listić i glasačke kutije pa ko prođe može da glasa a ko se izgubi sačeka ga minotaur (član komisije koji je dužan da ga izvede iz lavirinta i pošalje kući)?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:29 08.03.2016

MA KAQI IZBORI!

Sa ovakvim izbornim sistemom, neprofesionalnom izbornom administracijom, neslobodnim medijima i nikakvom ponudom stranaka, svako ko izadje na tzv. biračka mesta ne vredja samo vlastitu inteligenciju, nego pokazuje i zapanjujući stepen nepoštovanja ličnog integriteta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana