Život

Nada

Spiridon RSS / 23.03.2016. u 20:45

Ako nemate strpljenja da pogledate celu emisiju, najljubaznije bih vas zamolio da se suzdrzite komentarisanja.



Komentari (87)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 21:25 23.03.2016

Besparica...

...moja prva asocijacija.

I dalje gledam.
Spiridon Spiridon 21:26 23.03.2016

Re: Besparica...

anonymous
...moja prva asocijacija.


zajebano, ima on i drugu pricu. Ovo je 2013.



I dalje gledam.


anonymous anonymous 21:34 23.03.2016

Re: Besparica...



zašto se ne traži ograđivanje i drugih od zločina pripadnika njihovog naroda ?
anonymous anonymous 21:36 23.03.2016

Re: Besparica...

...uvek smo samo mi prinuđeni da se pravdamo...
Spiridon Spiridon 21:40 23.03.2016

Re: Besparica...

zašto se ne traži ograđivanje i drugih od zločina pripadnika njihovog naroda ?


imam utisak da se u Bosni nesto menja. Pritisak iz Brisela je jak.

Jel si slusao nekada Dževada Galijaševića?

anonymous anonymous 21:56 23.03.2016

Re: Besparica...

...ne mogu se složiti na zabludi.
anonymous anonymous 22:00 23.03.2016

Re: Besparica...

...pitajte mog komšiju Blagoja...
highshalfbooze highshalfbooze 22:19 23.03.2016

Re: Besparica...

Jel si slusao nekada Dževada Galijaševića?

Od 3:15 do 3:35
anonymous anonymous 10:11 24.03.2016

Re: Besparica...


anonymous
...pitajte mog komšiju Blagoja...



To je pitanje svih pitanja.

Ili odgovor na Vaše nedoumice.
Danas govori jedno, a juče je drugo.

Psiholozi i psihijatri znaju da velika otkrovenja na ličnom, psihološkom i duhovnom planu,dolaz nakon prolaska kroz pakao preispitivanja svojih postupaka i krize identiteta.

Ali da se vratim na prethodno.

Reči nisu merilo, već šta čovek u srcu i duši nosi, a pre svega kako se odnosi i to ne samo prema svojim bližnjim nego i drugima, neistomišljenicima,pripadnicima druge vere,rase,nacije...

Zato i kaže :

"pitajte mog komšiju Blagoja"

Tu je odgovor.

Pitajte Muslimane, Ruse, Latinoamerikance, Arape, Kineze, Crnce,Induse , .....šta misle o Amerikacima, Nato-u, Evropi..

Ili ako hoćete i o pravoslavcima, Rusima,Srbima.

To nas uči čovek iz priloga.

A ne da se narcisoidno ogledamo u ogledalu i pitamo ko je najlepši na svetu.
Spiridon Spiridon 10:17 24.03.2016

Re: Besparica...

Zato i kaže :

"pitajte mog komšiju Blagoja"

Tu je odgovor.


ja sam mu tu verovao. Znam da mnogi misle da Blagoje ne bi smeo da zucne i kad bi imao sta da kaze ali meni nije tako delovalo. Mozda sam naivan.
anonymous anonymous 10:24 24.03.2016

Re: Besparica...

Spiridon
Zato i kaže :

"pitajte mog komšiju Blagoja"

Tu je odgovor.


ja sam mu tu verovao. Znam da mnogi misle da Blagoje ne bi smeo da zucne i kad bi imao sta da kaze ali meni nije tako delovalo. Mozda sam naivan.


Nema šta da se veruje ili ne veruje.Nismo u crkvi.

Nego, pitaj "Blagoja" . To je čin, radnja, a ne mišljenje .

Na bazi njegovog odgovora zaključujemo dalje.

G.Cross G.Cross 21:57 23.03.2016

Alkohol je kralj

Tipicni alkoholicar koji je "Bog Alkohol" zamenio "Bogom Alahom" ( Mnogi drugi slicni zamenjuju alkohol Isusom, Scijantologijom, Budistickim kampovima itd).

Vratice se on svom pravom Bogu pre ili kasnije. Jer nije i nece naci mir svojim pristupom zivotu.

Toliko o Izetu.

Meni ga zao, sto bezi od sebe, jos zalije sto laze sebe i jos opasnije sto laze i zavodi druge.

Alah je negde drugo, ne u Izetovom svetu .

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:05 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Alah je negde drugo ne u Izetovom svetu .

Изет је велико зло.

Свака његова привидно бенигна и хумана реченица, има скривено "ако" у себи, "ако" које -- кад се изговори, па макар само и у себи -- мења потпуно перспективу изговорених реченица.

РЕЦИМО:
"Значи, ја нисам терориста, и не подржавам да се било ко на било који начин неправедно убија, тлачи, омаловажава..."

А праведно?
:)
Овде је "неправедно" та квака.
anonymous anonymous 22:08 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

G.Cross
Tipicni alkoholicar koji je "Bog Alkohol" zamenio "Bogom Alahom" ( Mnogi drugi slicni zamenjuju alkohol Isusom, Scijantologijom, Budistickim kampovima itd).

Vratice se on svom pravom Bogu pre ili kasnije. Jer nije i nece naci mir svojim pristupom zivotu.

Toliko o Izetu.

Meni ga zao, sto bezi od sebe, jos zalije sto laze sebe i jos opasnije sto laze i zavodi druge.

Alah je negde drugo ne u Izetovom svetu .



Strast koju u tebi prepoznajem, kod njega je utišana.

Ti se baviš njim, a ne on tobom.

kako to ti bolje od njega znaš ko je njegov pravi Bog ?

Kako si na osnovu celog nastupu stigao baš do etikete i diskvalifikacije da je " tipični alkoholičar "


Sneg i dalje pada , a tragovi su sve vidljiviji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:09 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Bog Alkohol" zamenio "Bogom Alahom


Baš skoro sam čitao knjigu "Bog i rokenrol", i setih se toga dok sam gledao klip,

Autor je slične biografije.
G.Cross G.Cross 22:17 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

anonymous

Strast koju u tebi prepoznajem, kod njega je utišana.


Really ? Ja ne saljem nikoga u Siriju iz svog sela.


Ti se baviš njim, a ne on tobom.


Really ? On ne priznaje zvanicnu muslimansku zajednicu Bosne i Hercegovine.
Moj deda je bio Reiz ul Ulema. Ja to shvatam licno.

On napada moje shvatanje Islama i shvatanje Islama velike vecine Muslimana u Bosni. On se bavi mnome i mojim shvtanjam sveta veoma u svojoj potrebi da pobegne iz realnosti u krajnost.


Kako si na osnovu celog nastupu stigao baš do etikete i diskvalifikacije da je " tipični alkoholičar "


Pogledaj jos jednom klip. Zasto i kako je postao to sto jeste,.Kako i zasto je od tipcnog kafanskog muzicara doziveo prosvetlenje i postao to sto jeste. Kako je kod novinara iz Banjaluke prepoznao njemu toliko poznate podocnjake.

Sve u svemu tipican ekstremista, koji je prihvacen tamo od neke sekte i izbog toga se oseca specijalno i regrutuje slicne gubitnike za "svetu stvar" .
i Zavija svoje reci u oblande prihvatljivih floskula za koje je treniran on svojih "ucitelja".

On nije musliman on je pripadnik ekstremne muslimanske sekte. Nista se o Muslimanima ne moze zakljuciti slusajuci njega.

Sneg i dalje pada , a tragovi su sve vidljiviji.


Eto pao sneg i pokazao da sam ja polu musliman koji voli tu svoju polovinu ( a i onu drugu u cije se ime krstim) i ne prihvata da idioti unistavaju svet u moje polu-ime.

Eto ja pokazah svoj trag.
milojep milojep 22:21 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

"Значи, ја нисам терориста, и не подржавам да се било ко на било који начин неправедно убија, тлачи, омаловажава..."

А праведно?
:)
Овде је "неправедно" та квака.


Nemoj tako Brajoviću, pa ti na onom drugom blogu zagovaraš pravedno ubijanje! Šta ono reče da bi radio ISIS-u? Satro bi ih?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:29 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

А праведно?
:)
Овде је "неправедно" та квака.


E jbg Brajo, ti baš izvlačiš iz konteksta :)

Imam utisak da si mu lovio grešku, pa makar bila i sitna nepreciznost u izrazu, pre nego što si ga pažljivo slušao.
Nije to bio kontekst njegove priče, kontekst koji je hteo da pokaže je skroz pozitivan.
Može mu se verovati ili neverivati, može se sumnjati u iskrenost, ali jeste pokušao da sebe i svoju zajednicu pokaže u pozitivnom svetlu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:34 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Šta ono reče da bi radio ISIS-u? Satro bi ih?

Да. Бих.

Сад нешто размишљам... брбљив, и комуникативан на прву руку какав јесам, дала ми се прилика да упознам и неке од највећих криминалаца и зликоваца у Србији а тако доспем и до њихових интерних прича, оних из ужих кругова. Та врста моралне бешћутности, животињски безразмишљне суровости, гадалука, -- не може се излечити или залечити ни на који начин. И та врста вере да су у праву, да тако треба да чине како чине... на њих ми је пала мисао слушајући Изета.

Нема код њега недоумице. Код Изета.
Ни код ових бандита.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:51 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

hoochie coochie man
А праведно?
:)
Овде је "неправедно" та квака.


E jbg Brajo, ti baš izvlačiš iz konteksta :)

Imam utisak da si mu lovio grešku, pa makar bila i sitna nepreciznost u izrazu, pre nego što si ga pažljivo slušao.
Nije to bio kontekst njegove priče, kontekst koji je hteo da pokaže je skroz pozitivan.
Može mu se verovati ili neverivati, može se sumnjati u iskrenost, ali jeste pokušao da sebe i svoju zajednicu pokaže u pozitivnom svetlu.

Taqiya
Kitman

In Islamic jurisprudence kitmān (كتمان "secrecy, concealment'') is a subfield of Ḥiyal (the practice of deception or trickery), consisting of the art of making ambiguous statements, paying lip-service to authority while reserving personal opposition, in a kind of political camouflage or reservatio mentalis. The use of such practices to conceal one's religious affiliation when facing persecution or oppression is known as taqiyya.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:00 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

ketman

Pa samo kažeš, laže, ništa mu ne verujem.
Ni mene nije ubedio da bih smeo ruku u vatru, ali taj izraz "nepravedno" mu nisam zamerio (mada sam ga i ja registrovao)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:06 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

(mada sam ga i ja registrovao)

:)

P.S.
Са мојим колегом у фирми често се подсећам да смо и он и ја у по 90% случајева у праву у тим првим проценама неке ситуације, људи, опасности. И да кад нама, обојици, упадне неки детаљ у очи, као теби и мени сада, то просто значи да он 99% има оно значење на које смо у првом трену обојица помислили.

P.P.S.
На жалост, ово нас није спречило да ипак направимо понеку страшну грешку.
anonymous anonymous 23:17 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj


Predrag Brajovic
22:51 23.03.2016 / *novo
Re: Alkohol je kralj

Taqiya
Kitman

In Islamic jurisprudence kitmān (كتمان "secrecy, concealment'') is a subfield of Ḥiyal (the practice of deception or trickery), consisting of the art of making ambiguous statements, paying lip-service to authority while reserving personal opposition, in a kind of political camouflage or reservatio mentalis. The use of such practices to conceal one's religious affiliation when facing persecution or oppression is known as taqiyya.


Nedavno reče da ne poznaješ druge civilizacije osim evropske.

A evropska / zapadna civilizacija vekovima upražnjava isti modus ponašanja, sa razlikom da se ne primenjuje u situacijama samoodbrane nego agresije / napada.
highshalfbooze highshalfbooze 23:24 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

ali taj izraz "nepravedno" mu nisam zamerio

Najčešće zloupotrebljavan izraz. Svaki zločinac misli da pravedno ubija. Nemaju nikakvih nedoumica. Pravednost im je uvek opravdanje.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:28 23.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Nedavno reče da ne poznaješ druge civilizacije osim evropske.

:)

Па, ја површно познавање сматрам, по властитим мерилима, непознавањем. Наравно да знам штошта о другим цивилизацијама -- моја група на Филолошком (тзв. светска књижевност), са шестосемастралним историјама уметности и етикама и филозофијама и религијским курсевима, даје озбиљно, вероватно у Србији најбоље могуће опште и хуманистичко образовање.

Ако се на то накалеми мало личне радозналости, ето -- свашта се на крају накупи, па чак и о мени страним цивилизацијама. Али, то је квалитетом далеко од онога с чим баратам у оквиру западноевропске цивилизације, а тиме, наравно, и интимна се перспектива разликује: газелу не умем да ценим и поштујем као сонет, рецимо.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:03 24.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Najčešće zloupotrebljavan izraz. Svaki zločinac misli da pravedno ubija. Nemaju nikakvih nedoumica. Pravednost im je uvek opravdanje.


Ma da, samo u ovom konkretnom slučaju, u ovoj njegovoj priči, slušajući je dalje, i tražeći još neki takav detalj, nisam pronašao ništa slično.
Zato verujem da mu se taj termin nesrećno omakao, da mu nije bila namera da pravednošću pravda ubijanja.
A i ne deluje mi baš preterano inteligentno, pa su nespretni izrazi očekivani.

Mada, ako je Braja u pravu, ako je važno šta u prvom momentu zapadne za oko, možda mu ta, ne baš preterana, inteligencija i ne dopušta da se valjano prikrije, pa ga takvi izrazi odaju.

Ali to je već polje nagađanja.

U svakom slučaju ne leže mi ovi konvertiti koji naprasno otkriju vernike u sebi.
I to ne bilo kakve vernike, nego one sa dna kace.
Ni on, ni onaj čiju sam knjigu pomenuo, kaluđer Arsenije.

Vdi ga, ko iz ZZ Topa da je izašao.


urbana_gerila urbana_gerila 01:15 24.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Predrag Brajovic
Свака његова привидно бенигна и хумана реченица, има скривено "ако" у себи, "ако" које -- кад се изговори, па макар само и у себи -- мења потпуно перспективу изговорених реченица.

РЕЦИМО:
"Значи, ја нисам терориста, и не подржавам да се било ко на било који начин неправедно убија, тлачи, омаловажава..."

А праведно?
:)
Овде је "неправедно" та квака.



nema kvake, samo par desetina sekundi kasnije on nedvosmisleno tvrdi da će - ratovati, ako bog da.

budala koje "verom" kompenzuju svoj kretenluk ima svuda, nemaju samo muslimani na to tapiju, pa - niti mi je jasan motiv niti naziv ovog bloga.
Spiridon Spiridon 08:23 24.03.2016

Re: Alkohol je kralj

On nije musliman on je pripadnik ekstremne muslimanske sekte. Nista se o Muslimanima ne moze zakljuciti slusajuci njega.


naprotiv, ovaj intervju po meni pokazuje ljudsku stranu nekoga za koga bi vecina ljudi rekla da je zadrti vehabija sa koji ne ostavlja ni mrvicu prostora za dijalog.

Problem je u tome sto sam posle ovog intervjua pogledao jos par klipova iz ranijeg perioda koji nisu bas u slicnom fazonu =)

ako mozes da me razumes


ljudi se menjaju, mi se menjamo, vucis se menja =)

ako bi za svakog rekli "vuk dlaku menja ali ..." onda to znaci da mesta za dialog nema. Sta je resenje? Da se pobijemo? Ja ne vidim trece resenje.
milisav68 milisav68 09:03 24.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Spiridon
naprotiv, ovaj intervju po meni pokazuje ljudsku stranu nekoga za koga bi vecina ljudi rekla da je zadrti vehabija sa koji ne ostavlja ni mrvicu prostora za dijalog.

A nije ti palo na pamet da je samo naučio jezik demagogije/reklame?


highshalfbooze highshalfbooze 09:07 24.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Spiridon
Problem je u tome sto sam posle ovog intervjua pogledao jos par klipova iz ranijeg perioda koji nisu bas u slicnom fazonu =)


Upravo to, tada je zvučao kao sasvim druga ličnost. Sad kad ga slušaš i vidiš, na ranu bi ga previo. On se transformiše u zavisnosti od okolnosti u kojima se nalazi. Ko zna sutra kakav bi bio.
Spiridon Spiridon 09:13 24.03.2016

Re: Alkohol je kralj

A nije ti palo na pamet da je samo naučio jezik demagogije/reklame?


Slusaj on je napravio zaokret (makar to bilo i verbalno) u pozitivnom smeru. U slucaju vehabija, ja sam mislio da je to nemoguce. Mozda je to moj pad ali ja sam to tako doziveo. Pozitivno.
milisav68 milisav68 09:20 24.03.2016

Re: Alkohol je kralj

Spiridon
Slusaj on je napravio zaokret (makar to bilo i verbalno) u pozitivnom smeru. U slucaju vehabija, ja sam mislio da je to nemoguce. Mozda je to moj pad ali ja sam to tako doziveo. Pozitivno.

Ma ne smatram to za pad, već za (možda) lošu procenu, i samo pozivam na opreznost.

Znaš ono - zmija i gušter.
milojep milojep 22:17 23.03.2016

?

Ovaj je med i mleko za Izetbegoviće, Silajdžiće i ostalu đubrad.
G.Cross G.Cross 23:14 23.03.2016

Re: ?

milojep
Ovaj je med i mleko za Izetbegoviće, Silajdžiće i ostalu đubrad.


Ovaj je placen od istih kao Izetbegovic i Silajdzic, samo se vreme promenilo.

Cuj, kad ga novinar pita ko ga finansira, on kaze da mu je neka nena ostavila cipelice za kcerku. i novinar nstavi sa drugim pitanjima , kao u redu je da ga finansira nena dajuci cipelice.


angie01 angie01 23:29 23.03.2016

Re: ?

, kad ga novinar pita ko ga finansira, on kaze da mu je neka nena ostavila cipelice za kcerku. i novinar nstavi sa drugim pitanjima , kao u redu je da ga finansira nena dajuci cipelice.


ta prica mi je ostala najupecatljivija, kao imao toliko para, krenuo da kupi detetu cipelice, al je zato kupio nesto drugo? pa mu nije ostalo, i gle cuda, dosao kuci, a dobra vila ostavila upravo cipelice i sok koji mu je zena narucila.

isto kao, kada ga novinar pita za mestane, a on kaze,..a na koje mestane mislis?

kako na koje- pa tvoje, valjda.
Spiridon Spiridon 08:29 24.03.2016

Re: ?

Ovaj je med i mleko za Izetbegoviće, Silajdžiće i ostalu đubrad.


slazem se, i dodao bih ... vulin, nikolic
tess tess 22:34 23.03.2016

Dobar Bog, loši susedi i video trake

Najgluplje (ne ni najgore, dozvolimo li glupost će nas koštati) što bi se moglo desiti je da nacoši Evrope - i Amerike - Srbima i Bošnjacima u Bosni smjeste sukobe, uopšte na Balkanu. Mislim da je to ono čega mi moramo biti svjesni. Od danas, od ovog trenutka..

A lako bi se desilo. Aham. Pošto ovo sranje ima izvor, kulja, ima iz dana u dan potreban besmisao za medije, za Idiocracy smorenu civilizaciju. Ima atraktivnu osnovu za prolivanje krvi na malim ekranima i zgražavanje iz udobnosti, agresiju pasivnu i osvete pravednih, vjerska huškanja, negativce i pozitivce evropske, extreme antipatije i empatije, ali nema zaraćene strane..
Gdje ih naći? Mislite u Beču il Bratislavi, u Berlinu, u Parizu, Londonu?
Ne, no: Germani, Francuzi i Englezi će nam smjestiti da se ubijamo, da bi oni podmirivali svoje račune. Srbi toga moraju biti svjesni. Te, dečki, razum u glave, manite se video snimaka i emocija koje u vama izazivaju. Istina tu ne stanuje. Mislim, kad nam zakuca na vrata biva prekasno.
Spiridon Spiridon 08:30 24.03.2016

Re: Dobar Bog, loši susedi i video trake

Najgluplje (ne ni najgore, dozvolimo li glupost će nas koštati) što bi se moglo desiti je da nacoši Evrope - i Amerike - Srbima i Bošnjacima u Bosni smjeste sukobe, uopšte na Balkanu. Mislim da je to ono čega mi moramo biti svjesni. Od danas, od ovog trenutka..


jasno, moj blog zato i ima naslov Nada
tess tess 09:28 24.03.2016

Re: Dobar Bog, loši susedi i video trake

jasno, moj blog zato i ima naslov Nada

Nada i Nenad, zezam se, :).

E, kratko: nastavila sam se na tvoj blog i nije ništa lično. Nisam video pogledala. Pratim dešavanja odavno.

I vidim da se Srbi ponašaju kao da je Balkan na Marsu. A ovi gastarbajteri, dijasporci, uglavnom čitaju crnu hroniku i seire se: situirano. Zgražavaju nad primitivizmima - u Zlom srcu, u Srcu tame da je dramatičnije, srce sa brčićima - jer su deca bratstva i jedinstva, tako neki palac. Situiran palac.

Hm.

Germani sigurno neće sami sebi smjestiti vjerski rat sa 4 miliona Turaka u Berlinu (karikiram), kraljica u Londonu neće otvoriti sezonu lova na Afrikance, Mađari neće - iako imaju ćelavaca kao u priči - režirati Kristalne noći. Austrijanci imaju plavookog nacoša, nosi plavu brojanicu oko ruke, uz oči mu dobro stoji. I mnogo je hedonista (socijalista, levičara, hipika, anarhista), koji ne žele da ih ćelavci legitimišu po ulici al bi im dobro došli kao vojska za dobrobit konzumentskog društva, huligani za neumivene ratove.

Znači, fali teren. Ili?

Kako da „podmire“ svoje autohtone nacoše, da im ugase žeđ za „humanom akcijom“ kao za dobrim pivom* - što opet nije strano ljudskom biću - ubijanje ljudi zarad nadljudskog, etc.. Mi moramo shvatiti da oni od 1945. imaju mir i dokolicu, da naš mozak ne funkcioniše kao njihov, recimo i mozak društva, ako svako društvo ima svjest kao i svaki grad.

Da se ne nastavljam, Marsovci, imam posla.
:)


* Bavarska je nakon nekih 30 godina, kasnije - od uvođenja fudbala u ostale pokrajine - dozvolila taj engleski sport, engleštinu, u naobrazbi. Kako sjajan paradox. Ne o pivu, nego o Bajernu. O mutacijama.

tess tess 09:32 24.03.2016

Re: Dobar Bog, loši susedi i video trake

anonymous anonymous 22:36 23.03.2016

Problematika identiteta....

biće centralna tema trećeg milenijuma, kao što je pitanje ljudskih prava bila tema drugog milenijuma.

Danas pitanje prava na različitost , nadopunjuje pitanje prava na jednakost.

Tačka preokreta koja je nagovestila današnju upitanost- Maks Štirner.

Onaj čijem delu je Marks posvetio celu knjigu.

I ništa nije razumeo.

Jer nije bilo sazrelo vreme.
angie01 angie01 23:07 23.03.2016

spiro,

a zasto je naslov bloga Nada?
anonymous anonymous 23:19 23.03.2016

Re: spiro,

angie01
a zasto je naslov bloga Nada?


Zato što nije Vera.

Spiridon Spiridon 08:32 24.03.2016

Re: spiro,

a zasto je naslov bloga Nada?


evo napisah gore, ja mislim da ovaj intervju daje nekakvu nadu ma koliko ona bila skrivena i daleka.

Moj generalni utisak je da se u poslednje vreme na ovim prostorima sve vise cuje glas razuma dok u ostatku evrope postaje sve gore i gore.

Ljudi su ovde preziveli rat i dosta im je. Problem je izgleda sto je Evropa zaboravila sta znaci razaranje i ubijanje. Verovatno zato sto se sva sranja desavaju u "tudjem dvoristu". To je ono kurvanje koje ih je uvek skupo kostalo.

Pogledaj ovu hronologiju pocetka drugog svetskog rata (slika je malo sira). Godina 1941. Sve osencene zemlje oko Jugoslavije su vec debelo uvucene u rat. Mi smo poslednji uvuceni u sranje.


angie01 angie01 10:21 24.03.2016

Re: spiro,

evo napisah gore, ja mislim da ovaj intervju daje nekakvu nadu ma koliko ona bila skrivena i daleka.

Moj generalni utisak je da se u poslednje vreme na ovim prostorima sve vise cuje glas razuma dok u ostatku evrope postaje sve gore i gore.


daj boze da si u pravu.

meni je sve ovo sto sam cula krajnje neubedljivo- pricam iskljucivo o utisku koji ovaj intervju ostavlja-prvo sto mi je palo na pamet je da je ovaj nekadasnji kafanski svirac nasao uhlebljenje bez nekog konkretnog rada, nacin na koji prica me nije ni u sta ubedio, a to sto se toliko poziva na to da je samo sluga onoga u koga veruje mi je najsumnjivije-isto kao i kod glavnog gastarbajtera, srpskog popa a iz Bjeljine u Torontu, koji se sve pozivajuci se na veru i sluzenju Bogu, uredno fatira skupo naplacujuci sve zivo, a pri tome, nigde pomoci, saosecanja i brige za one kojima je to potrebno, jel valjda za to sluzi pastir u rasejanju-...isto tako, cisto sumnjam da taj komsija , koga stalno spominje spava otklucanih vrata,...i prica sa cipelicama i sokom je bas ono los Andersen,...sve skupa suplje ko svajcarski sir...ocigledno dogovoren intervju, s tim sto su ocigledne i manjkavosti u obrazovanju, pa je time spretnost u komunikaciji te vrste dobila manjkavu izvedbu ubedjivanja.
angie01 angie01 10:23 24.03.2016

Re: spiro,


Zato što nije Vera


:))
Spiridon Spiridon 10:27 24.03.2016

Re: spiro,

daj boze da si u pravu.


e kad si spomenula boga, vide li ti kako je Divna otpevala "Otkad tebe volim"


angie01 angie01 10:35 24.03.2016

Re: spiro,

vide li ti kako je Divna otpevala "Otkad tebe volim


vide:))..ona peva haos,...al mi aranzman dosadan.

al ja volim, bademe i so i Bebicu.:)
Spiridon Spiridon 10:37 24.03.2016

Re: spiro,

vide:))..ona peva haos,


gledao sam je pre par godina kada je gostovala u jednoj katolickoj crkvi, a na koncert me pozvao drugar koji je protestantski svestenik =) Posle smo se i upoznali.

sta da ti kazem? Kvalitet pobedjuje sve.
angie01 angie01 10:47 24.03.2016

Re: spiro,

gledao sam je pre par godina kada je gostovala u jednoj katolickoj crkvi,


to je vec nesto i lici na nju:)...pri tome, mogu da zamislim kako njen glas puca u rezonanci svodova u crkvi.
urbana_gerila urbana_gerila 10:55 24.03.2016

Re: spiro,

Spiridon
evo napisah gore, ja mislim da ovaj intervju daje nekakvu nadu ma koliko ona bila skrivena i daleka.
Moj generalni utisak je da se u poslednje vreme na ovim prostorima sve vise cuje glas razuma dok u ostatku evrope postaje sve gore i gore.


u svetu u kome likovi koji umesto da su u institucijama zatvorenog tipa, ne samo da žive svojih vorholovskih 15 minuta nego još i "pružaju nadu i služe kao glas razuma" - nema ni nade ni razuma.




Spiridon Spiridon 11:06 24.03.2016

Re: spiro,

u svetu u kome likovi koji umesto da su u institucijama zatvorenog tipa, ne samo da žive svojih vorholovskih 15 minuta nego još i "pružaju nadu i služe kao glas razuma" - nema ni nade ni razuma.


ok, ti tako vidis stvari

po meni je bolje da covek ovog profila ovako prica (da ne kazem propoveda) nego da ga hapse pa da se onda neki drugi u znak solidarnosti opasaju dinamitom i prave sranje.

Ja sam u zivotu uglavnom placao cenu kada sam bio ishitren, a stalno sam imao na umu onu "tiha voda breg ...". I sad zaista verujem u to.

Ovako nesto od vehabijskog vodje pre par godina nisi mogao da cujes. Nesto se u Bosni menja. To po meni treba da bude signal da se druga strana treba da uradi isto, a ne da bude eto onis su shvatili da su gresili, a mi smo bili u pravu.
urbana_gerila urbana_gerila 11:19 24.03.2016

Re: spiro,

Spiridon
u svetu u kome likovi koji umesto da su u institucijama zatvorenog tipa, ne samo da žive svojih vorholovskih 15 minuta nego još i "pružaju nadu i služe kao glas razuma" - nema ni nade ni razuma.


ok, ti tako vidis stvari

po meni je bolje da covek ovog profila ovako prica (da ne kazem propoveda) nego da ga hapse pa da se onda neki drugi u znak solidarnosti opasaju dinamitom i prave sranje.

Ja sam u zivotu uglavnom placao cenu kada sam bio ishitren, a stalno sam imao na umu onu "tiha voda breg ...". I sad zaista verujem u to.

Ovako nesto od vehabijskog vodje pre par godina nisi mogao da cujes. Nesto se u Bosni menja. To po meni treba da bude signal da se druga strana treba da uradi isto, a ne da bude eto onis su shvatili da su gresili, a mi smo bili u pravu.



spiridone, bre, pa ovaj nedvosmisleno kaže da će, ako bog da, ratovati.

ona naša budala koja je podjednako daleko i od boga i od rock and rolla i od razuma, u duhu "slatkog pravoslavlja" predlaže samoubistvo čoveku koji mu se ne dopada, a crkva za koju je samoubistvo smrtni greh i prema bogu i prema bližnjima - mu to štampa.

kakve, kurac, propovedi?!
Spiridon Spiridon 11:33 24.03.2016

Re: spiro,

ona naša budala koja je podjednako daleko i od boga i od rock and rolla i od razuma, u duhu "slatkog pravoslavlja" predlaže samoubistvo čoveku koji mu se ne dopada, a crkva za koju je samoubistvo smrtni greh i prema bogu i prema bližnjima - mu to štampa.



ovde sam nesto propustio, izvini, o kome pricas? O nekom crkvenom licu? To slabo pratim. Nase pravoslavlje iskljucivo pratim kroz prizmu ljudi kao sto je Rastko Lupulovic (Otac Ilarion) i td.



docsumann docsumann 11:48 24.03.2016

Re: spiro,

Rastko Lupulovic (Otac Ilarion) i td.


iako nisam iz te priče, potpuno ga razumjem.

tnx, spiro


urbana_gerila urbana_gerila 11:59 24.03.2016

Re: spiro,

Spiridon
ona naša budala koja je podjednako daleko i od boga i od rock and rolla i od razuma, u duhu "slatkog pravoslavlja" predlaže samoubistvo čoveku koji mu se ne dopada, a crkva za koju je samoubistvo smrtni greh i prema bogu i prema bližnjima - mu to štampa.



ovde sam nesto propustio, izvini, o kome pricas? O nekom crkvenom licu? To slabo pratim. Nase pravoslavlje iskljucivo pratim kroz prizmu ljudi kao sto je Rastko Lupulovic (Otac Ilarion) i td.



hcm je gore dao link ka knjizi autora koji, oprosti im bože jer ne znaju šta čine, ima i, jbt, duhovno ime i status.

a, evo i malo teofila pančića.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:29 24.03.2016

Re: spiro,

Nase pravoslavlje iskljucivo pratim kroz prizmu ljudi kao sto je Rastko Lupulovic (Otac Ilarion) i td.

Или отац Сава Јањић. Сјајни људи.
Због њих двојице-тројице још увек сам умерен спрам СПЦа.
Spiridon Spiridon 14:33 24.03.2016

Re: spiro,

Или отац Сава Јањић. Сјајни људи.




Savin engleski je savrsen. Odakle mu to?
alselone alselone 14:54 24.03.2016

Re: spiro,

Rastko Lupulovic (Otac Ilarion)


Divan covek, bas lepo prica.
anonymous anonymous 14:59 24.03.2016

Re: spiro,


angie01
10:21 24.03.2016
Re: spiro,


sve skupa suplje ko svajcarski sir...ocigledno dogovoren intervju, s tim sto su ocigledne i manjkavosti u obrazovanju, pa je time spretnost u komunikaciji te vrste dobila manjkavu izvedbu ubedjivanja



Angie, uz kompliment za dugu kosu i lep izgled, šta si ti po obrazovanju ?
angie01 angie01 15:04 24.03.2016

Re: spiro,

šta si ti po obrazovanju ?


pise ti u profilu,...tnx:)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:06 24.03.2016

Re: spiro,

Spiridon
Savin engleski je savrsen. Odakle mu to?

Studirao engleski.
Rokendrol tip.
Cybermonk.

Evo samo ovo: http://www.nadlanu.com/pocetna/info/politika/Iguman-Sava-Janjic-sokiran-govorima-vladika.a-180459.291.html
tess tess 15:15 24.03.2016

Re: Kad Miki kaže da se boji

a, evo i malo teofila pančića.

Ponekad mislim da Teofil napiše zanimljiviju kritiku no što je sama knjiga. Malu umjetnost. Ne ponekad, većinom. Kako bih rekla, napiše bolju priču od priče o priči, il kao da održi genijalan pomen o prosječnom čovjeku.
Ti osjetiš kako je on pročitao. Aham. Osjetiš Teove dimenzije sa knjigom, :).
anonymous anonymous 15:46 24.03.2016

Re: spiro,


urbana_gerila
11:59 24.03.2016
Re: spiro,

hcm je gore dao link ka knjizi autora koji, oprosti im bože jer ne znaju šta čine, ima i, jbt, duhovno ime i status.

a, evo i malo teofila pančića.


Koja ga to sila tera da nešto čita , a onda kad mu se ne svidi kaže :

Dobro, nemam baš ništa protiv, sve dok ja to ne moram da čitam.

Pa ne moraš, čoveće, ne samo da čitaš nego i pišeš.
Ovom svetu ne bi mnogo nedostajala tvoja pamet.

Toliko o Teofilu Veličanstvenom
anonymous anonymous 15:50 24.03.2016

Re: spiro,

angie01
šta si ti po obrazovanju ?


pise ti u profilu,...tnx:)


Da,što sam glup.

Moram da priznam zavidna biografija.

Meni se najviše sviđa - dobra kuvarica.Jer je to danas retka osobina.
Šalim se naravno.
tess tess 16:14 24.03.2016

Re: spiro,

Ovaj svet ne bi bio ništa manje pametan.

Ma Anonimni, stani malo, moraš sve koordinate olabaviti - raspusti kao mašnu oko vrata, nakon dobrog sociološkog predavanja - i u njima se igrati. Poigravati.
Kako da ti kažem.
Da nacrtam: Sjajne su mi Teofilove književne i pozorišne kritike i njegov leškarenja, misaona. On nije zao. Nisam nikad rekla da smo istomišljenici, ali to je dosadno i da jesmo, ej, dosadno je u ići u istu trgovinu, birati isti paradajz iz iste gajbe i plaćati taj dan - bilo koji petak il utorak u godini - po nižoj cijeni. Dosadno je. Ta konzumentska uniformisana misao kad mi jednoumljem jedemo isto i isto mislimo, jedemo isti jebeni paradajz. Razumiješ. Digni se iznad toga. Pređi na grožđe, :). Grožđe modro plave boje.

Ej, mržnja je emocija latentnih homosexualaca, dosadna. Emocije u politici su dosadne, emocije za tetke što sprde 10 godina na blogu B92 i hodaju za mnom kao zle maćehe.
Živimo „Spoznaju paradajza“ - volim i ne volim - il dal ti jedeš isti paradajz kao ja, ali ja sam - pitaj Gospoda kojom vražijom materom - zaslužila da imam bolji paradajz, crveniji. Čovječe Anonimni, pretvori nam se mozak u kečap. Ušećeren, sirotinjski.

:)
G.Cross G.Cross 16:31 24.03.2016

Re: spiro,

Nesto se u Bosni menja. To po meni treba da bude signal da se druga strana treba da uradi isto, a ne da bude eto onis su shvatili da su gresili, a mi smo bili u pravu.



Spiro,

Izet i Vehabije ni na koji nacin ne predstavljaju ogromnu velicinu Muslimana u Bosni.
Cinjenica da su gazde istrenirale Izeta da prica drugacije je apsolutno irelevantna za dijalog sa Muslimanima u Bosni.

Meni je cudno ( a mozda to govori vise nego sto bi ti hteo) da ti mislis da Izet predstavlja bosanske muslimane u svojoj nekoj selendri okruzen sacicom Vehabija.

To bi bilo kao da neko kaze da se Seselj promenio i da to dokazuje da Srbi vise nemaju predrasuda prema muslimanima.

Irelevantno.

Mislim lepo je sto se ti nadas dobroj vesti ali trazis na pogresnom mestu.

Postavljati znak jednakosti izmedju Izeta i Muslimanske nacije je uvredljivo za same muslimane. Mozda to tebi iz Srbije nije vidljivo ali je tako.
chitach chitach 16:55 24.03.2016

Re: spiro,


Postavljati znak jednakosti izmedju Izeta i Muslimanske nacije je uvredljivo za same muslimane. Mozda to tebi iz Srbije nije vidljivo ali je tako


Tacno tako. Pogledao sam snimak samo Spiru da ispostujem. Vise su koristi ( u uspostavljanju i poboljsanju uzajamnih odnosa izmedju naroda/religija u Bosni ) uradili Sasa Popovic i Grand produkcija nego bilo ko drugi, ma koliko to vama zvucalo ludo prijatelji moji.
Tacno je da se u Bosni nesto mijenja, ali to nema nikakve veze sa Izetom i to sve prolazi pored Izeta a da to Izet ni ne primjecuje.
milojep milojep 17:08 24.03.2016

Re: spiro,

Postavljati znak jednakosti izmedju Izeta i Muslimanske nacije je uvredljivo za same muslimane. Mozda to tebi iz Srbije nije vidljivo ali je tako.


Ajde mi Crose samo pojasni to Muslimanska nacija? Ali stvarno me zanima! Je li Muslimanska ili muslimanska ili Bošnjačka? Primetio sam i da Izet više koristi termin Musliman nego Bošnjak!?
urbana_gerila urbana_gerila 17:29 24.03.2016

Re: spiro,

anonymous
Koja ga to sila tera da nešto čita , a onda kad mu se ne svidi kaže :Dobro, nemam baš ništa protiv, sve dok ja to ne moram da čitam.
Pa ne moraš, čoveće, ne samo da čitaš nego i pišeš.
Ovaj svet ne bi bio ništa manje pametan.Toliko o Teofilu Veličanstvenom


za početak, neophodan uslov da nešto u pisanom obliku shvatiš je da čitaš sa razumevanjem, a da animozitet prema autoru, ma čime da je motivisan, bar smanjiš na meru koja neće uticati na tvoju objektivnost.

da je tako - shvatio bi da pančić račune plaća i tako što recenzira knjige u štampanom mediju, te da je za obavljanje tog posla neophodno i da čita i da, potom, piše.
zbog toga on i kaže da je svestan toga da postoji i ovakva literatura, da nema ništa protiv toga, ali da mu smeta kada takva knjiga postane manji društveni fenomen pa njemu zapadne da napiše osvrt da bi one račune platio.

ja bih sa ovim prikazom bio apsolutno saglasan da pančić nije isuviše trpeljiv prema budali, šta mu ti zameraš?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:42 24.03.2016

Re: spiro,

Sjajne su mi Teofilove književne i pozorišne kritike i njegov leškarenja, misaona.


pffff...

On nije zao.


pffff na kvadrat.
urbana_gerila urbana_gerila 17:42 24.03.2016

Re: Kad Miki kaže da se boji

1.
tess
Ponekad mislim da Teofil napiše zanimljiviju kritiku no što je sama knjiga. Malu umjetnost. Ne ponekad, većinom. Kako bih rekla, napiše bolju priču od priče o priči, il kao da održi genijalan pomen o prosječnom čovjeku.
Ti osjetiš kako je on pročitao. Aham. Osjetiš Teove dimenzije sa knjigom, :).


2.
tess
Ma Anonimni, stani malo, moraš sve koordinate olabaviti - raspusti kao mašnu oko vrata, nakon dobrog sociološkog predavanja - i u njima se igrati. Poigravati.
Kako da ti kažem.
Da nacrtam: Sjajne su mi Teofilove književne i pozorišne kritike i njegov leškarenja, misaona. On nije zao. Nisam nikad rekla da smo istomišljenici, ali to je dosadno i da jesmo, ej, dosadno je u ići u istu trgovinu, birati isti paradajz iz iste gajbe i plaćati taj dan - bilo koji petak il utorak u godini - po nižoj cijeni. Dosadno je. Ta konzumentska uniformisana misao kad mi jednoumljem jedemo isto i isto mislimo, jedemo isti jebeni paradajz. Razumiješ. Digni se iznad toga. Pređi na grožđe, :). Grožđe modro plave boje.

Ej, mržnja je emocija latentnih homosexualaca, dosadna. Emocije u politici su dosadne, emocije za tetke što sprde 10 godina na blogu B92 i hodaju za mnom kao zle maćehe.
Živimo „Spoznaju paradajza“ - volim i ne volim - il dal ti jedeš isti paradajz kao ja, ali ja sam - pitaj Gospoda kojom vražijom materom - zaslužila da imam bolji paradajz, crveniji. Čovječe Anonimni, pretvori nam se mozak u kečap. Ušećeren, sirotinjski.:)



da si mi devojka i u realnom životu - ja bih tebe stalno ljubio.
nekad zbog nečeg poput onog pod 1, a ponekad samo da ti zapušim usta kada počneš da vozaš nešto poput onog pod 2, zbog čega te, da i to bude jasno, ne bih manje gotivio.
G.Cross G.Cross 17:55 24.03.2016

Re: spiro,

milojep
Postavljati znak jednakosti izmedju Izeta i Muslimanske nacije je uvredljivo za same muslimane. Mozda to tebi iz Srbije nije vidljivo ali je tako.


Ajde mi Crose samo pojasni to Muslimanska nacija? Ali stvarno me zanima! Je li Muslimanska ili muslimanska ili Bošnjačka? Primetio sam i da Izet više koristi termin Musliman nego Bošnjak!?


Ma u pravu si ostalo mi iz titinog vremena. Primetio sam cim sam postavio ali me mrzrelo da isoravljam.
Nisam mislio na naciju nego stanovnike Bosne I Hercegovine muslimanske vere.
tess tess 18:14 24.03.2016

Re: Kad Miki kaže da se boji

pffff na kvadrat.

Des ti, Vrabac, :).

nekad zbog nečeg poput onog

Urbani, priznala bih ja tebi da sam se malo zacrvenila al mi ne ide uz imidž ratnice Xene, znaš, :).

No, stari, lijepo si napisao, ne, :).
angie01 angie01 18:18 24.03.2016

Re: spiro,

Da,što sam glup.


...nisi ni morao da se trudis s komplimentima:))


Meni se najviše sviđa - dobra kuvarica


kad volim da jedem, a i svi oko mene, pa se poklopilo.
anonymous anonymous 18:29 24.03.2016

Re: spiro,


urbana_gerila
17:29 24.03.2016 / *novo
Re: spiro,


za početak, neophodan uslov da nešto u pisanom obliku shvatiš je da čitaš sa razumevanjem, a da animozitet prema autoru, ma čime da je motivisan, bar smanjiš na meru koja neće uticati na tvoju objektivnost.


Objašnjavajući mi nešto kao malom detetu, dovodiš me u situaciju da ti postavim niz pitanja u pravcu toga - da li pratiš šta pišem i kako razmišljam.

Čini mi se kao da dobro ne razumeš ?

Bez namere da uđem u konflikt koji rado vodiš sa Angie.

Zar misliš da ne znam od čega Teo živi ?
zar si mislio da sam toliko blesav da mislim da ide na posao od 8 do 3.

Ali šta to mene briga. Šta mi se žali što mora da radi nešto što mu se ne radi .
Pa mu je to još razlog da svoju neostvarenost u nekom drugom poslu ili zadatku, tovari piscu teksta koji mu je zadat, to što mora da ga čita.

Praveći od toga tekst - perpetum mobile - da bi zaradio još jednu kintu.





anonymous anonymous 18:32 24.03.2016

Re: spiro,

vrabac_u_steni
Sjajne su mi Teofilove književne i pozorišne kritike i njegov leškarenja, misaona.


pffff...

On nije zao.


pffff na kvadrat.

vrabac_u_steni
Sjajne su mi Teofilove književne i pozorišne kritike i njegov leškarenja, misaona.


pffff...

On nije zao.


pffff na kvadrat.


I meni su sjajne Stanijine sise ....


pffff....


Da li je zla ?

Baš me briga.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 24.03.2016

Re: spiro,

Koja ga to sila tera da nešto čita , a onda kad mu se ne svidi kaže obro, nemam baš ništa protiv, sve dok ja to ne moram da čitam.


Stani bre anonimus, ne znam da li sam te dobro razumeo.
Čovek mora da pročita nešto da boi o tome imao sud, a sud može da bude i negativan.
Po tvojoj logici, ko te tera da čitaš ako ćeš posle o otme da pričaš, pišeš, loše, negativne kritike ne bi trebale da postoje.

A knjiga o kojoj piše je stvarno jadna (eto, i ja je čitao a niko me nije terao)
Čovek se prvo hvali kako je u svemu tome učestvovao, poznaje celu "scenu", bio samo korak (kako on kaže) iza najsitaknutijih, a onda kreće klasično nisko ogovaranje bivših, a sad pokojnih, prijatelja.
Od toga kako ga je najbolji ortak ispalio za neki posao, do toga kako je video kad i je gde Magi iz EKV imala seks, i da je ga mnogo imala.
I sad je on neki duhovnik.

anonymous anonymous 19:05 24.03.2016

Re: spiro,


hoochie coochie man
18:51 24.03.2016 / *novo
Re: spiro,

Stani bre anonimus, ne znam da li sam te dobro razumeo.


Nisi me dobro razumeo.

Teofil je taj koji piše tekst o knjizi,koja mu se baš ne čita i o kojoj mu se baš ne piše .

Pa onda kaže :

" Dobro, nemam baš ništa protiv, sve dok ja to ne moram da čitam."

...što bi značilo - nemam ništa protiv knjige, ali imam protiv toga što moram da je čitam.

Za to je kriva knjiga i naravno pisac.

Eto to je ta budalaština koju sam podvukao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:18 24.03.2016

Re: spiro,

Eto to je ta budalaština koju sam podvukao.


Pa dobro, moglo je i bez te rečenice, ali to je samo jedna rečenica koja ti se ne dopada.

A ona može da se čita i drugačije.
On tu, u tom pasusu, piše o jednom vremenu, o poplavi svega i svačega u tom vremenu, ali da on nema ništa protiv, da je dobro, jer ga niko ne tera da sve to čita.

Mislim da su u pavu ovi koji kažu da tekstu prilaziš sa već unapred spremnim gardom pošto se radi o određenom imenu, ali i to je dobro:)
urbana_gerila urbana_gerila 19:34 24.03.2016

Re: spiro,

anonymous
Objašnjavajući mi nešto kao malom detetu, dovodiš me u situaciju da ti postavim niz pitanja u pravcu toga - da li pratiš šta pišem i kako razmišljam.

Čini mi se kao da dobro ne razumeš ?

Bez namere da uđem u konflikt koji rado vodiš sa Angie.

Zar misliš da ne znam od čega Teo živi ?
zar si mislio da sam toliko blesav da mislim da ide na posao od 8 do 3.

Ali šta to mene briga. Šta mi se žali što mora da radi nešto što mu se ne radi .
Pa mu je to još razlog da svoju neostvarenost u nekom drugom poslu ili zadatku, tovari piscu teksta koji mu je zadat, to što mora da ga čita.

Praveći od toga tekst - perpetum mobile - da bi zaradio još jednu kintu.



postavi ta pitanja slobodno, iako su mi postavljana i neka iza kojih su stajali debili bez zadrške, i dalje tvrdim da ne postoje glupa pitanja već samo glupi odgovori.

angie nije imala nikakvih komentara povodom ove pančićeve recenzije, pa ne vidim razlog da je spominješ.
ako na taj način samo pokušavaš da meni kažeš da sam konfliktna ličnost - ne sporim da jesam, nije baš kratka ta lista razloga koji me motivišu, ma šta o osobi sa kojom polemišem inače mislio.

a, ma šta ti o sebi mislio - moje uputstvo za upotrebu teksta je, očito, upućeno na pravu adresu, jer i dalje ništa ne shvataš a animozitet ti je dodatno pojačan pa se više i ne nadam da ćeš shvatiti, ne samo zbog toga što nisi odgovorio šta recenziji zameraš.

neostvarenosti što se tiče, pančić ima talenat koji ga je, uz rad naravno, ostvario na polju toga čime se bavi, o tome ne svedočim samo ja, da li bi bio tako uspešan i izvan, uslovno rečeno, pisanja - ne znam, a ne znaš ni ti.

uvek sam tvrdio da se bogatstvo ne ogleda u novcu već u slobodnom vremenu.
ako slobodno vreme trošiš radeći nešto što voliš, a to ti, jer ga dobro radiš, donosi i novac - nije, baš, perpetuum mobile, ali je skoro idealno.
idealno je ako možeš da to što voliš - radiš samo kad i ako ti se ćefne...
urbana_gerila urbana_gerila 19:52 24.03.2016

Re: Kad Miki kaže da se boji

tess
Urbani, priznala bih ja tebi da sam se malo zacrvenila al mi ne ide uz imidž ratnice Xene, znaš, :).


pojma ne znaš - kao što se samo pravi muškarci ne trude da sakriju suze jer su svesni da im to ne utiče na muškost, tako i samo prave ratnice ne kriju devojačko crvenilo jer znaju da im to ne utiče na borbenost a daje im šarm koji može da zavara i opusti i najljućeg protivnika.
Spiridon Spiridon 22:14 24.03.2016

Re: spiro,

Postavljati znak jednakosti izmedju Izeta i Muslimanske nacije je uvredljivo za same muslimane. Mozda to tebi iz Srbije nije vidljivo ali je tako.


to nisam nigde rekao i zao mi je ako si tako shvatio. Poenta je da vecina muslimanskog stanovnistva u bosni moze da plati visoku cenu gluposti zadrtih pojedinaca. Zato mislim da se nesto desava (politicki) na planu odnosa vlasti prema vehabijama, cim Izet ovako lepo prica.
anonymous anonymous 22:40 24.03.2016

Re: spiro,


urbana_gerila
19:34 24.03.2016
Re: spiro,


a, ma šta ti o sebi mislio - moje uputstvo za upotrebu teksta je, očito, upućeno na pravu adresu, jer i dalje ništa ne shvataš a animozitet ti je dodatno pojačan pa se više i ne nadam da ćeš shvatiti, ne samo zbog toga što nisi odgovorio šta recenziji zameraš.


U savremenoj postmodernoj teoriji tekst je uvek nešto što se tumači, a kako je "svako tumačenje pogrešno tumačenje" - ne može se nikom prebacivati da nešto nije shvatio,jer tekst nikad ne nosi nikakvu istinu koja se otkriva.

Vrlo često i ja ovo izgubim iz vida.

Elem, šta mu zameram .

То што у свакој прилици и без икаквог повода опљуне по православљу.

То што у свакој прилици и без икаквог озбиљнијег аргумента,српску традицију повеже са нацизмом.

То што се не бави само књигом већ и писцем и његовим најинтимнјоим осећањима и религиозношћу, цинично их исмејавајући .

То што се ставља у позицију онога који узима за право да одлучује о томе ко какав живот треба да води, и шта је етички исправно , а шта „конформистичко медиокритетство“ .

Све ово нема никакве везе са књигом већ са унутрашњом узбурканом страшћу којој је књига само повод.

Teo, dakle ne daje recenziju knjige, on kroz tekst koji bi trebalo da je recenzija projektuje svoje stavove o drugima i drugačijima,čiji stilovi života nisu ono što on smatra poželjnim.

Ovo je moje razumevanje teksta koji je tema.
Možda je pogrešno, ali je u svakom slučaju legitimno , kao i svako drugo.

Kao uostalom i Teofilovo.
Ali, ako neko u procesu recepcije započne sa :

" Dobro, nemam baš ništa protiv, sve dok ja to ne moram da čitam"

onda ja tu vidim problem.

Jer kad neko nešto " mora " onda rezultat ne može biti pozitivan.

Iz toga " moram " ja sam zaključio i da on ne radi to što radi baš iz velike ljubavi i zadovoljstva.

A tu se onda rađaju i drugi problemi.
urbana_gerila urbana_gerila 01:00 25.03.2016

Re: spiro,

anonymous
A tu se onda rađaju i drugi problemi.


Репродуктивна питања за тумачење књижевног текста у првом разреду основне школе

Резиме: Настава српског језика почиње учењем читања и писања, а у том периоду,
као и касније, у другом полугодишту првог разреда, прожимају се све наставне области − језик, књижевност и језичка култура. Тумачење књижевног текста на наставном часу почиње од првих читања и реализујe се кроз питања, задатке и налоге за ученике. Посебно су значајна питања за разумевање и тумачење текста. У раду су представљена репродуктивна питања, чији се одговори могу пронаћи у самом тексту и којима почиње наставно тумачење. Циљ рада је појмовно одређење репродуктивних питања којима се тумачи књижевни текст и утврђивање заступљености ових питања у дидактичко-методичкој апаратури у читанкама за први разред основне школе.
(др Зорица Цветановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет)
---


sve je prisutnija tendencija kod nekih tumača tekstova da eisegesis i exegesis nisu samo opoziti, već i da nije nužno da se odnose na isti tekst.
(urbana_gerila, bloger ovdašnji)
anonymous anonymous 21:25 25.03.2016

Re: spiro,

urbana_gerila
anonymous
A tu se onda rađaju i drugi problemi.


Репродуктивна питања за тумачење књижевног текста у првом разреду основне школе

Резиме: Настава српског језика почиње учењем читања и писања, а у том периоду,
као и касније, у другом полугодишту првог разреда, прожимају се све наставне области − језик, књижевност и језичка култура. Тумачење књижевног текста на наставном часу почиње од првих читања и реализујe се кроз питања, задатке и налоге за ученике. Посебно су значајна питања за разумевање и тумачење текста. У раду су представљена репродуктивна питања, чији се одговори могу пронаћи у самом тексту и којима почиње наставно тумачење. Циљ рада је појмовно одређење репродуктивних питања којима се тумачи књижевни текст и утврђивање заступљености ових питања у дидактичко-методичкој апаратури у читанкама за први разред основне школе.
(др Зорица Цветановић, Универзитет у Београду, Учитељски факултет)
---


sve je prisutnija tendencija kod nekih tumača tekstova da eisegesis i exegesis nisu samo opoziti, već i da nije nužno da se odnose na isti tekst.
(urbana_gerila, bloger ovdašnji)


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 17:37 24.03.2016

tja...

...pročitah naslov teksta na španskom

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana