Ekologija| Hobi| Ljubav| Planeta| Sex

Fata je Fata, dvaput je dvaput a cenzus je 5%

krkar RSS / 29.03.2016. u 17:20

image.jpg


Pominjao sam već na blogu da sam iz Demokratske stranke izašao 1993. kad se u nju učlanio Šešeljev prebeg Vojin Vuletić. Tačnije, ne učlanio nego još gore: kooptiran, što će reći da je rukovodstvo Žutog preduzeća jedva dočekalo osvešćenog četnika i agitatora za Zapadnu gvanicu Svpstva vaskolikog: Kavlobag-Ogulin-Kavlovac-Vivovitica da dođe i pojača stranku, demokratsku. To desničarenje i slizavanje sa kojekakvom bandom četničkom i koljačkom kulminiralo je nepunu godinu kasnije, u februaru 1994. okretanjem patriJotskog vola na Palama.

Dakle, bio sam uveren da je moje žutstvo trajalo malo više od tri godine  - počeo sam da se muvam sa demokratama kad se pripremalo osnivanje stranke, formalno je osnovana čini mi se u februaru 1990, tako da i nisam siguran koji datum treba uzeti kao relevantan. Svejedno, moja memorija pamćenja kaže da sam ušao na početku višestranačja, kad je čak i u Srbiji bilo neizbežno ukidanje političkog monopola svesnihradnihljudiigrađanadobrovoljnoudruženihusavezkomunistakaovodećusnagu... a izašao kad je počelo kurvanje sa fašistima. Kad je demokratsko prešlo u nacionalno.

Меѓутоа, ovih dana kopam nešto po arhivi i nađem papir na kojem jasno i glasno piše da sam prvi put iz DS istupio 2. jula 1992, neposredno nakon Vidovdanskog sabora koji su žuti kurvinski i kalkulantski iskulirali. (To je ovaj uvodni dokument). Čudna stvar pamćenje, to sam bio potpuno zaboravio i očigledno potisnuo, onog drugog, konačnog, izlaska iz DS sećam se jako dobro, ali ovo je bilo potisnuto u pozadinu. Za objašnjenje zašto potrebno se vratiti na početak 1992.

U proleće 1992. pokrenut je ranije planirani rat u Bosni koji je de facto pokrenuo i njime upravljao Slobodan Milošević kao reprezent snaga velikosrpske hegemonije, a putem transmisije glupave JNA (Kadijević i Adžić već su bili prošlost, velikosrpskom vojnom silom formalno je komandovao tupavi Pera Ždera Života Panić a stvarno Sloba Sloboda). Oficirluk srpski ubrzano se prešaltavao od agresivnog komunističkog jugoslovenstva i ateizma na agresivno srbstvo i pravoslavlje ali za iskrene fašiste sve je to išlo presporo. U Demokratskoj stranci od samog početka je vladao iprvo tihi a kasnije i otvoreni sukob dveju sukobljenih koncepcija: sa jedne strane principijelne demokrate, uslovno da ih nazovem desimirtošićevcima čiji je moto bio prvo demokratija pa onda sve ostalo. Glavni protivnici bili su im rabijatni nacionalisti, kostačavoškijanci, čiji je moto bio nacija po svaku cenu (ili, jednostavnije i razumljivije, krvi i tla za Srbe a za demokratiju ćemo da vidimo, nije nužna).

Od januara do kraja juna nisam bio u Beogradu i došao sam tik pre Vidovdanskog sabora. U stranci sam zatekao potpuno rasulo i opstrukciju od strane demokratskih fašista predvođenih Vojom Koštunicom (uz slabo prikrivenu logističku podršku ljudi za koje je svak pametan bio siguran da imaju veze sa Miloševićem i Udbama Raznima, vreme je to kasnije potvrdilo). DS je bio potpuno paralisan i blokiran.

Krajem aprila u pokušaju da se zamažu oči međunarodnoj zajednici proglašena je Privremenica, kvazidržava kvazijugoslavija da bi se formalno šatro rasformirala JNA i oružje ostavilo srbofašistima u Bosni. Narod je bio sluđen, najglasniji su tražili Veliku Srbiju po cenu bilo koje količine tuđe krvi. Ali su roditelji regruta i rezervista prvi put izvršili pritisak na JNA i mutanta njenog-šatro-naslednika što je realno stvaralo poteškoće ratoljubivoj kliki.

Prvi put od 8. sednice režim se malo ozbiljnije zatresao.

U takvoj atmosferi zakazan je Vidovdanski sabor. Formalno su ga sazvali Vuk i SePeO, tada otvoreno fašističke snage, koje su tražile da se iskopa Čiča Draža i stavi na čelo srbooslobodilačke vojske koja će uspostaviti granicu KOKV i pride uspostaviti monarhiju. Uz njih su se odmah svrstali nacionalfašistički pravoslavni prolivači tuđe krvi Matija Bećković, Momo Kapor i slični a u sve se uvalio i Aca Gica kome je zinulo dupe da kraljuje.

Istovremeno, malobrojna normalna opozicija, većinom prodemokratska, takođe je želela da iskoristi priliku i ruši Miloševića na Vidovdan, u nadi da bi se mogao uspostaviti nekakav pristojan građanski režim. U ovoj grupi je bila manjina iz DS, uglavnom ono časno desimirtošićevsko krilo, tadašnji savezni premijer Milan Panić i njegova anacionalna tehnokratska ekipa (realno bez ikakve stvarne organizacije u masama) i razne slabe ali principijelne građanske snage.

Kako sam došao neposredno pred Vidovdanski sabor, bio sam zaprepašćen podelama u DS i nemogućnošću stranke da zauzme stav. Sa jedne strane su poštene čiče pokušavale ali oni nikad nisu bili operativni. Videlo se da se nadaju da će Đinđić organizovati stranku i prelomiti. No, nacionalfašističko krilo predvođeno Koštunicom rušilo je DS iznutra, kurvinski uslovljavajući da se podrška Vidovdanskom saboru praktično pretvori u podršku ratu za Srpstvo, podršku Šešelju, Mladiću i ostalim koljačima. Naravno, sve to umotano u floskule i parole. Mićun je kurvinski vagao ali više se držao Koštunice. Njega je oduvek plašila Đinđićeva mladost i energija.

Kako nisam bio u Beogradu 5 meseci a i nisam se bavio ni strančarenjem ni politikom, većinu zakulisnih igara nisam znao ali sam video da nema jasnog stava. Bio sam u manjini u grupi onih koji su smatrali da DS treba da predvodi građanski i demokratski otpor i da svojim stavom treba da promeni karakter Vidovdanskog sabora, da ga defašizuje i denacionalizuje i pretvori u borbu protiv diktature, jednoumlja i autoritarne vlasti, ne u borbu za Srbstvo putem bajoneta i pendreka.

Sabor, koji je počeo na Vidovdan, trajao je danima ali videlo se da nema stvarnog vođstva i da DS neće stati na čelo demokratskih snaga. (Ne sećam se više kako i gde - ali i Đinđić i Mićun su negde neizbežno otputovali baš na Vidovdan). Kad sam video da od onoga do čega je meni stalo nema ništa - rešio sam da izađem iz stranke. Ali nisam hteo da izađem tek tako nego da bar malo talasam.

Za 2. jul bio je zakazan izvršni odbor, popodne. Predsednik IO bio je Đinđić, jedini čovek koji je imao i viziju i operativne sposobnosti. Tada je sekretarica ili IO ili Đinđićeva lična, ne sećam se, bila Nataša Vučković sa kojom sam bio dobar te sam se dogovorio sa njom da ću poslati faks naslovljen na Đinđića a da mu ga ona da u pauzi IO. Znao sam da će biti okružen članovima IO i da će prokomentarisati ili da će još neko videti.

Ne sećam se više je li Đinđić prokomentarisao moju ostavku ali sutradan me Nataša zvala i rekla da me traži i da dođem u stranku, kasno uveče. Ne želim da tvrdim da sam bio neki intimus sa Đinđićem, znali smo se iz stranke, nekoliko puta smo sedeli na raznim sastancima, više puta smo zajedno sedeli u kafani ili po nekakvim stanovima gde smo kružočili i političarili ali nisam se smatrao njegovim prijateljem ni političkim intimusom. Nisam znao šta da očekujem.

Primio me nasmejan, šeretski i odmah stvar okrenuo na zajebanciju, kako sam mu obrlatio sekretaricu da mu uvali faks kad ne može da ga prećuti. Ali nije to smatrao nikakvim grehom. Rekao mi je, jednostavno i otvoreno, da mi je dijagnoza dobra a reakcija pogrešna.

Dobro si primetio da se raspadamo po nacionalnom pitanju i da je Vidovdanski sabor samo katalizator. Sve to vuče Voja ali nisam siguran da je to samo iz njegove glave, nema on prirodno u sebi to mesijanstvo, to ga ovi bardovi iz Akademije lože a on se prima. Počeo je da vidi sebe kao novog Slobodana Jovanovića. Nećemo uspeti da očuvamo jedinstvo stranke, oni će otići i otcepiti se i to je sigurno. Zato je sad najvažnije da mi koji hoćemo da budemo demokrate ostanemo čvrsti i da nas je što više, da ne može da preuzme stranku nego da mora da ode. Ako ode - preživećemo i opstaćemo. Ako preuzme stranku mi moramo negde drugo da počnemo od nule. Zato nam je svaki član važan. I svaka poruka koju bilo koji član šalje. I zato povuci ovo, nemoj nikom da pričaš, nemoj da bunariš, nemoj da objavljuješ. Strpi se dok ovo ne preživimo. Za većinu znamo čiji su ali ne i za sve, još se lomi. Nije trenutak.

(Ovo je citat po sećanju, u dnevniku imam samo zapisan sastanak ali ne i šta je bilo. Ali kad sam našao dokument onda je krenuo i da mi se odmotava mozak i ovo je 90% precizno).

Bio je u pravu. Nacijonalpatrijote predvođene Koštunicom nekoliko dana kasnije objavile su da izlaze (mislim 5.7. ovako napamet, nemam podatak) a još istog meseca, nekoliko dana pre kraja jula 1992. osnovale su DSS - stranku koja je danas u otvorenom izbornom savezu sa uličnom nacional-fašističkom ruljom.

Moje poverenje u Đinđića i nada da će on promeniti situaciju potrajali su dok se nije pokazao isuviše pragmatičnim za moj ukus i moje shvatanje principijelnosti pa sam konačno izašao iz DS 1993. (vidi prvi pasus).

Kad su ubili Đinđića bilo mi je žao što u nekim situacijama nisam bio fleksibilniji i tolerantniji - prema Zoranu Đinđiću, ne i onome što se uz njega šlepalo kao DS. Ali suštinski ne bih ništa menjao u svojim postupcima. Drago mi je da nisam bio član DS kad je predsednik te stranke pekao vola na Palama sa ratnim zločincima.

Baš kao što mi je drago i sada što nemam nikakve emotivne veze ni sa ovom bandom trećerazrednih vaćaroša koja se naziva Demokratskom strankom, ni sa onim govnetom koje je godinama lagalo da ga je maltene Đinđić lično postavio. Borisa Tadića Đinđić je jedva poznavao, a i to više kao Ljubinog malog, onog neuspešnog, nego kao bilo šta drugo.

Tako da ne osećam nikakvu obavezu da na bilo koji način na izborima budem uviđavan bilo prema beskrupuloznom Tadiću, bilo prema slučajnom privremenom vođi stranke, pijačnom redaru niškome, bilo prema ovim miševima koji danas tvrde da su oni demokrate, da oni predstavljaju stranku koju su poticali, podržavali, osnivali i vodili Vane Ivanović, Desimir Tošić, Borisav Pekić, Zoran Đinđić.

Na prošlim izborima glasao sam za SNS, sa namerom i sa razlogom, da doprinesem da se prekine velika laž zvana manje zlo zbog koje je, valjda, trebalo da trpimo Lice Bez Zanimanja i njegove razne Duliće. Nisam imao dileme.

Sad je već mnogo teže. Naravno da za SNS neću, taj prljavi posao obavlja se jednom. (Obaška, pući će kao dulek, nego nisam siguran imamo li se čemu radovati jer eto nama 20% čistih fašista u Skupštini!).

A za koga normalan čovek da glasa?

Za kurčiće? Nisam budala.

Za Raduleta? Nisam budala. A i ne baca mi se glas. Neće ni ući.

Za bilo koga ko je ikada bio ili je u bilo kakvom savezu sa Tadićem - isto nikad.

Iako je krajnji rok za prijavu izbornih lista 8.4, ne vidim da bi neko čudo moglo da se desi. Valjaće se teška srca opredeliti između nekog od postojećih govana.

Dakle ili Dačić, kao govno koje najviše nervira Vučića i najviše realno može krvi da mu se napije kad dođe u situaciju ili Ištvan Pastor ako mi se do izbora razni bahati Bajatovići i lopovska ekipa parapodržavalaca udbaških koji vire iz svake espeesovske guzice baš zgade toliko da nikako ne budem mogao da zaokružim to lepo društvo kojem je - gle čuda - baš lice bez zanimanja Boris Tadić dalo političku potvrdu da su bašdobri štaimfali.

Kad smo već kod toga, krenule su da kruže razne patke no među kojekakvim podmetačinama i lažima ova je koliko-toliko plauzibilna. Ako bude ovako - biće interesantno:

2016.jpg

 

 



Komentari (321)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

antioksidant antioksidant 17:37 29.03.2016

.

davno jednom ujna moja htela je da glasa za depos, podje na glasanje, zurila u nabavku posle i krene da cita listu "demokratski pokret..." ma to je, kaxe ona sebi i ode svojim poslom. u nastavku je pisalo "... roma jugoslavije" ali koga briga, takav zajeb moze biti koristan u ovom neizboru.
krkar krkar 02:26 30.03.2016

Mićunovi cigani

"demokratski pokret..." ma to je, kaxe ona sebi i ode svojim poslom. u nastavku je pisalo "... roma jugoslavije"


Ujna carica!
docsumann docsumann 08:10 30.03.2016

Re: .

ali koga briga, takav zajeb moze biti koristan u ovom neizboru


samo da se nadaovežem s tezom koju često ponavljam kad se izbori pojave kao tema na blogu.
ono što svaki od nas, tamo između tri paravana, zaokruži na glasačkom listiću, potpuno je nebitno za krajnje izborne rezultate (ili preciznje utiče ma infinitezimalnim razmjerama)

velik statistička pogača je negdje već prelomljena na ppp (partijama pripadajuću parčad), a naši usamljeni glasovi su tek mrvice na tim džionovskim astalima.

EDIT iliti objašnjenje

naravno, vekika većina glasača ne misli tako i brižno će prionut da parčad statističke pogače zadobiju masene odnose koje im je statistika namjenila, pa se i "greška" gorepomenutog i sama već našla u jednom parčencetu debljine tanko-tanko narezanog pršuta
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:50 30.03.2016

Re: .

docsumann



naravno, vekika većina glasača ne misli tako i brižno će prionut sa parčadi statističke pogače zadobiju masene odnose koje im je statistika namjenila, pa se i "greška" gorepomenutog i sama već našla u jednom parčencetu debljine tanko-tanko narezanog pršuta

мислиш да је све једна велика фарса и да ствари немају значај, да је Демократија привид?
docsumann docsumann 10:11 30.03.2016

Re: .

Srđan Fuchs
docsumann



naravno, vekika većina glasača ne misli tako i brižno će prionut sa parčadi statističke pogače zadobiju masene odnose koje im je statistika namjenila, pa se i "greška" gorepomenutog i sama već našla u jednom parčencetu debljine tanko-tanko narezanog pršuta

мислиш да је све једна велика фарса и да ствари немају значај, да је Демократија привид?


nije privid, raspodjela jeste stvarana, ali ona se dešava ne širem statističkom nivou, daleko izvan naših malih ličnih moći.

demokratija je puna prostora za sopstvenu zloupotrebu.
narcis narcis 11:14 30.03.2016

Re: .

demokratija je puna prostora za sopstvenu zloupotrebu.

oćeš da rečeš da stranke za jednokratnu upotrebu stvaraju taj začarani krug i unose smutnju. slažem se.
i zato mislim da bi svaka stranka na rep. nivoju trebalo da skupi 500tisoć potpisa da bi se registrovala ili bar 15% građana na gradskom nivoju. manjine obaška po procentu količineim.
niccolo niccolo 17:41 29.03.2016

cool

Ako bude ovako - biće interesantno:

Ovo je ok.
antioksidant antioksidant 17:45 29.03.2016

Re: cool

ok u smiu da je realno ali imas preko 59 ultra desnih poslanika (uz spavace u sns-u)
niccolo niccolo 17:47 29.03.2016

Re: cool

ok u smiu da je realno

Da, da. Mislim, ja sam već na početku rekao šta preporučujem - da na svakim sledećim izborima promenimo vlast. Ipak, očekivati tako nešto od Srba u ovom momentu je preambiciozno.
antioksidant antioksidant 17:52 29.03.2016

Re: cool

mislim da ti se ocekivanje nece ispuniti ovog puta.
na zalost
niccolo niccolo 19:44 29.03.2016

Re: cool

uz spavace u sns-u

E da, ovo zaboravih da prokomentarišem. Ja tvrdim da poslanici sns apsolutno nemaju nikakvu ideologiju. Po potrebi su i levi i desni i centar i šta god drugo da treba.
antioksidant antioksidant 20:00 29.03.2016

Re: cool

pricam o tome gde im je srce i strast (sem u novcaniku)
svarog svarog 20:27 29.03.2016

Re: cool

Ja tvrdim da poslanici sns apsolutno nemaju nikakvu ideologiju

Maja Gojković: Nema kompromisa sa desnicom
emsiemsi emsiemsi 20:29 29.03.2016

Re: cool

svarog

...
Maja Gojković: Nema kompromisa sa desnicom

Лу-ди-ло !
niccolo niccolo 20:32 29.03.2016

Re: cool

svarog
Ja tvrdim da poslanici sns apsolutno nemaju nikakvu ideologiju

Maja Gojković: Nema kompromisa sa desnicom

Istraživači: Konzervativne muškarce je lakše nagovoriti na greh
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:48 29.03.2016

Re: cool

Ako bude ovako - biće interesantno:
Ovo je ok.

Али је, онда, Кртсићева теза о еволуцији странака кључна за наш политички живот и нашу будућност.
niccolo niccolo 20:53 29.03.2016

Re: cool

Кртсићева теза о еволуцији странака

Slabo pratim Krstićev opus, šta je ovo?
G.Cross G.Cross 21:00 29.03.2016

Re: cool

svarog

Maja Gojković: Nema kompromisa sa desnicom


Apsolutli...


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:03 29.03.2016

Re: cool

Slabo pratim Krstićev opus, šta je ovo?

Pa, sadašnji SNS/Vučić evoluirali su.
U EU-СНС-Вучић Mk 2.

Verovatno se i Dačke emancipovao.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:21 29.03.2016

Re: cool

niccolo
Кртсићева теза о еволуцији странака

Slabo pratim Krstićev opus, šta je ovo?


Svaka stranka koja je na vlasti, a koja hoće nešto da mu udeli je evoluirala u pozitivnu stvar, a svaka stranka i svaki političar koji više nije voljan da ga trpi da dembeli i odspavljuje radni dan za velike novce, e oni su devoluirali.

Ili što reče Šerlok Holms - Mambo, Mamba, nema tu razlike.

                  

krkar krkar 02:32 30.03.2016

Malo će SNS da udari dupetom o ledinu

Ovo je ok.


Kako kome. Najviše je OK što ispravno primećuje znatan pad SNS-a. Zavisno od rasipanja i d'Hondta SNS bi sa sve tevabijom lako mogao da završi ispod polovine, na nekin 100-120 mandata. Što otvara narodno veselje sa ucenjivanjem i jedenjem sopstvenih govana.

Ali tako je to kad ti je jedini program da pričaš priče a od celog mandata imaš samo čučavce da otvoriš.

Šta god Krle o tim velikim uspesima govorio!

Naravno da pametnog čoveka brine budući fašistički blok od najmanje 40 a potencijalno i do 75 poslanika. I to ne fašista za jednokratnu upotrebu i pod kontrolom Vožda kao što je bivao slučaj birvaktile kad je Sloba pripuštao u skupštinu Arkana i Šešelja, nego pravih fašista, pod inokosnom kontrolom Udbe, SPC i ruske ambasade.
svarog svarog 08:46 30.03.2016

Re: cool

niccolo
svarog
Ja tvrdim da poslanici sns apsolutno nemaju nikakvu ideologiju

Maja Gojković: Nema kompromisa sa desnicom

Istraživači: Konzervativne muškarce je lakše nagovoriti na greh


aaa b92 život, pa što odmah teškom artiljerijom
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:48 30.03.2016

Re: Malo će SNS da udari dupetom o ledinu

krkar


Naravno da pametnog čoveka brine budući fašistički blok od najmanje 40 a potencijalno i do 75 poslanika. I to ne fašista za jednokratnu upotrebu i pod kontrolom Vožda kao što je bivao slučaj birvaktile kad je Sloba pripuštao u skupštinu Arkana i Šešelja, nego pravih fašista, pod inokosnom kontrolom Udbe, SPC i ruske ambasade.


то је тренд у целом свету, и то страшно опасан тренд по развој демократије, и то дугорочно, деценијама. ако не урадите нешто у овом или наредном изборном циклусу, вероватно нећете имати прилику за наредних пар деценија.
krkar krkar 09:09 30.03.2016

Re: Malo će SNS da udari dupetom o ledinu

ако не урадите нешто у овом или наредном изборном циклусу, вероватно нећете имати прилику за наредних пар деценија.


Ćuti i plaćaj porez za haredime, oni se u tvoje ime mole B--u!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:05 30.03.2016

Re: Malo će SNS da udari dupetom o ledinu

krkar
ако не урадите нешто у овом или наредном изборном циклусу, вероватно нећете имати прилику за наредних пар деценија.


Ćuti i plaćaj porez za haredime, oni se u tvoje ime mole B--u!


ћути, плаћам и за твоје харедиме овде исто, широк сам ја, плаћам за све утајиваче Б-а ради, на свим меридијанима, када ти не можеш да их смениш 25 година, па они сменили тебе на крају, и то чисто, парламентарно - 330 сома динџи, мало ли је на ову скупоћу?
G.Cross G.Cross 13:27 30.03.2016

Re: cool

Али је, онда, Кртсићева теза о еволуцији странака кључна за наш политички живот и нашу будућност.



marco_de.manccini marco_de.manccini 17:41 29.03.2016

Choices, choices, ...

Пучић ће ми Пачић
Вучић или Дачић.
marco_de.manccini marco_de.manccini 18:00 29.03.2016

Bag koji je voleo naslove

Krkare, već odavno (verovatno oduvek), kad se god edituje glavni članak, a naslov sadrži apostrof ili tako neki znak, sve posle tog znaka u naslovu se automatski obriše.

Jedini lek za koji znam je da se uvek kad se edituje članak edituje i naslov (odnosno mora naslov da se vrati na staro sa apostrofom ili šta je već potrebno) pa se tek onda pritisne "objavi".
krkar krkar 18:32 29.03.2016

Re: Bag koji je voleo naslove

marco_de.manccini
Krkare, već odavno (verovatno oduvek), kad se god edituje glavni članak, a naslov sadrži apostrof ili tako neki znak, sve posle tog znaka u naslovu se automatski obriše.

Jedini lek za koji znam je da se uvek kad se edituje članak edituje i naslov (odnosno mora naslov da se vrati na staro sa apostrofom ili šta je već potrebno) pa se tek onda pritisne "objavi".


Hvala, uočio, izbacio apostrof. Doakao Krkar i softveru bloga!
milojep milojep 18:04 29.03.2016

Krnja Juga

Krajem aprila u pokušaju da se zamažu oči međunarodnoj zajednici proglašena je Privremenica, kvazidržava kvazijugoslavija da bi se formalno šatro rasformirala JNA i oružje ostavilo srbofašistima u Bosni. Narod je bio sluđen, najglasniji su tražili Veliku Srbiju po cenu bilo koje količine tuđe krvi.


Nisam siguran da je stvaranja SRJ bio manevar kojim će se zajebati međunarodna zajednica i sl. Ako je tako, novoj državici je mogla biti promenjena barem zastava ili himna! Bojim se da je to bio manevar komunjare Mire i nesrećnog joj Slobodana a ne nekakvih ratnohuškača.Opciji ili fikciji Velike Srbije to je bio smrtni udarac.
krkar krkar 02:25 30.03.2016

Tobožnja Juga

Nisam siguran da je stvaranja SRJ bio manevar kojim će se zajebati međunarodna zajednica i sl. Ako je tako, novoj državici je mogla biti promenjena barem zastava ili himna!


Baš po tome se i vidi da je jedini cilj bio tvrditi da Jugoslavija i dalje postoji i pozivati se na imovinska nasledna prava i tvrditi da su Srbija i Crna Gora naslednici i nastavljači rahmetli države, a osloboditi se mrske JNA koja se mimo i uprkos želja Slobodana Miloševića i srpskog naroda nakon sa jedva polovičnog uspeha u Hrvatskoj upravo spremala za rat u Bosni.




Bojim se da je to bio manevar komunjare Mire i nesrećnog joj Slobodana a ne nekakvih ratnohuškača.


Da, da, Sloba je bio mirotvorac a Mira marković je zagovarala demokratiju.


Opciji ili fikciji Velike Srbije to je bio smrtni udarac.


Kakva šteta!
milojep milojep 08:56 30.03.2016

Re: Tobožnja Juga

Baš po tome se i vidi da je jedini cilj bio tvrditi da Jugoslavija i dalje postoji i pozivati se na imovinska nasledna prava i tvrditi da su Srbija i Crna Gora naslednici i nastavljači rahmetli države,


Ha, pored svih gluposti koje smo doživeli od tandema Merković-Milošević ta bi bila najgluplja da je tačna. Čak i oni su mogli da vide da se Srbiji tog doba ne priznaju nikakva prava a kamoli nekakva imovinska nasledna!? A opet ponavljam od svog tog kontinuiteta ostade nam samo zastava i himna? Nisu valjda i one bile u cilju zeza? Ne, to je moralo ostati gore pomenutim komunjarama.
Velika Srbija nikada nije bila cilj Miloševića!
chitach chitach 18:08 29.03.2016

Glasaj

Za Raduleta? Nisam budala. A i ne baca mi se glas. Neće ni ući


Evo glasaj u moje ime Ja nisam drzavljanin Srbije, ne mogu da glasam, ali bih glasao za Radulovica.
Ako urade nesto, dobro je, nisi bacio glas, ako ne urade, pljuni po meni ...
Deal ?
milojep milojep 18:21 29.03.2016

Re: Glasaj

Ako urade nesto, dobro je, nisi bacio glas, ako ne urade, pljuni po meni ...


Znajući Krkarovštinu samo će te pljunuti
krkar krkar 18:33 29.03.2016

Re: Glasaj

Evo glasaj u moje ime Ja nisam drzavljanin Srbije, ne mogu da glasam, ali bih glasao za Radulovica.
Ako urade nesto, dobro je, nisi bacio glas, ako ne urade, pljuni po meni ...
Deal ?


Radije za Pastora.
chitach chitach 18:45 29.03.2016

Re: Glasaj

krkar
Evo glasaj u moje ime Ja nisam drzavljanin Srbije, ne mogu da glasam, ali bih glasao za Radulovica.Ako urade nesto, dobro je, nisi bacio glas, ako ne urade, pljuni po meni ...Deal ? Radije za Pastora.


Ok, nije me kostalo pokusati

Inace, jos je uvijek vazeca opklada na blogu oko Radulovicevog cenzusa. Ako ne prodje cenzus, uplacujem 100 eura na racun djecije bolnice u Tirsovoj i postavljam skeneriranu uplatnicu/screenshot online uplate ( bas kao sto si ti svoju ispisnicu postovao ) sa zatamljenim mjestom gdje se nalazi moje ime. Ako prodje cenzus, onda to isto uradi druga strana. U slucaju da Radulovic ( pokret " Dosta je bilo " ) udje u bilo kakvu koaliciju, opklada se ponistava. Do sada je na opkladu pristao samo bloger " jkt2010 " , kojeg nisam odavno vidio
Pa eto , ako ima zainteresovanih koji su ubjedjeni, a htjeli bi da pomognu zdravstvu, prilika je tu ...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:45 30.03.2016

Re: Glasaj

Moжда зато што је човек припадник националне мањине, па су му представници мањина блискији него националне опције, мада је мислим да је штета, или да згута говно па за своју бившу љубу, или да поклони поверење Радуловићу, за којега не знамо колико може, а и да избијемо кинту Џеј Кеј Тију, за кесицу крви или нешто, за болесну и понижену Србију?
sima2000 sima2000 16:49 30.03.2016

Re: Glasaj

nace, jos je uvijek vazeca opklada na blogu oko Radulovicevog cenzusa. Ako ne prodje cenzus, uplacujem 100 eura na racun djecije bolnice u Tirsovoj i postavljam skeneriranu uplatnicu/screenshot online uplate ( bas kao sto si ti svoju ispisnicu postovao ) sa zatamljenim mjestom gdje se nalazi moje ime. Ako prodje cenzus, onda to isto uradi druga strana


Prihvatam opkladu. Radulović sigurno prelazi cenzus.

Na sajtu Tiršove nema objavljenog žiro računa. Može da se donira samo elektronski VISA karticom. Molim te da ovde okačiš instrukcije za plaćanje koje će da važe i za mene i za tebe.


Kako sam siguran?

1. Svakodnevni kontakt sa ljudima na ulici. Ljudi su u ogromnom broju pozitivni prema DJB.

2. U pokretu ima dosta G17 kadrova. Više nego što mi prija. Imajući u vidu njihov pragmatičan odnos prema politici, zaključujem da su hladne glave procenili da je to opcija koja će im doneti najviše.

3. Istraživanja javnog mnenja ga konstatno stavljaju ispod crte. Kako su kvalitetna istraživanja (kao na pr. ovo od 3600 ispitanika) basnoslovno skupa, tako sam siguran da su sva javno objavljena istraživanja nameštena da reklamiraju onoga koga treba da reklamiraju. Prava istraživanja neće naći put do medija.

4. Centri moći ga žestoko napadaju. Negativna kampanja košta, a pare se ne bacaju na nekoga ko nema ni 4% podrške. Radikale niko ne napada, a DSS i Dveri tek po neko. Ili su radikali tajno desno krilo SNS-a, ili su njihovi procenti daleko ispod 5%.



krkar krkar 19:38 30.03.2016

Re: Glasaj

Kako sam siguran?

1. Svakodnevni kontakt sa ljudima na ulici. Ljudi su u ogromnom broju pozitivni prema DJB.


Klasično ne znam nikoga ko glasa za Slobu.
rade.radumilo rade.radumilo 20:51 30.03.2016

Re: Glasaj

krkar
Kako sam siguran?1. Svakodnevni kontakt sa ljudima na ulici. Ljudi su u ogromnom broju pozitivni prema DJB.

Klasično ne znam nikoga ko glasa za Slobu.


Pa ne baš. Gomila ljudi, koju poznajem, koja se ne muva po tviteru, blogovima, fejsu i slično su u fazonu:
- Bolje na njega da bacim glas, nego da ne izađem uopšte.
krkar krkar 11:17 31.03.2016

Živelo socijalističko samoupravljanje!

za Radulovica.


Prenosim sa FB-a jednog pacijenta:

KOJIM SE MUDRIM I SVRSISHODNIM POLITIČKIM POSTUPKOM FORMIRA LISTA ZA RADULOVU SEKTU

Juce smo na opštini kojoj pripadam medju sobom birali kandidate za odbornike.
To je radjeno na nacin koji jos nisam videla. Oduševljena sam.

Svi smo bodovani po deset kriterijuma: obrazovanje formalno i neformalno, staž, dostignuca u struci, liderske sposobnosti i slicno.

Kad smo svi ocenjeni prema tim zajednickim kriterijumima onda smo ocenjivali jedni druge kao sto rade na Evrovizijii: na spisku svih nas, birali smo izmedju sebe deset najboljih od broja 1 do broja 10. Trecina su morale da budu žene.

Kompjuterski algoritam ce uporediti sve naše ocene i kvalitete i izabrati deset najboljih odbronika za opštinu. A onda ce taj isti algoritam izmedju svih odbornika u Srbiji -izabranih na isti naćin - odabrati najbolje medju njima da budu kandidati za poslanike.

Ko kaže da ne postoji objektivan način da se biraju najbolji? Naravno da postoji - problem je da li se to želi -ili se poslanici i ministri biraju na osnovu kumstva i drugarstva iz osnovne škole.

A ako se i u državi radi ovako: da se na odgovorna mesta po objektivnim kriterijumima postavljaju najbolji - ova država ce izaci iz krize dok kažeš piksla.


Pa koji će nam glasanje, da ubacimo taj algoritam u kompjuter RIK-a pa neka tako izabere najbolje!
svarog svarog 12:04 31.03.2016

Re: Živelo socijalističko samoupravljanje!

Može i bez tog algoritma, nek komp izabere nasumično 250 punoletnih državljana Srbije, biće bolji reprezenti nego ovi što se biraju na izborima. Bar će koliko toliko biti ispeglani rezultati negativne selekcije u strankama

btw. ovo gore još jedan plus za Raduleta
krkar krkar 12:12 31.03.2016

Re: Živelo socijalističko samoupravljanje!

Bar će koliko toliko biti ispeglani rezultati negativne selekcije u strankama

btw. ovo gore još jedan plus za Raduleta


Ovo me podseća na socijalističke zamerke direktorima, ono "da nisu direktori otuđeni sve bi bilo dobro" ili "narod koji je nepogrešiv umeo bi da izabere da nema otuđenih posrednika".

Čista glupost i nepoznavanje same prirode politike i političkog procesa!
svarog svarog 12:28 31.03.2016

Re: Živelo socijalističko samoupravljanje!

Čista glupost i nepoznavanje same prirode politike i političkog procesa!


Može biti, teško je ipak dostići taj nivo znanja i poznavanja politike i političkog procesa i izabrati SPS 2016. godine

edit: a u ovom gore citiranom primeru se ipak bira
sima2000 sima2000 12:52 31.03.2016

Re: Živelo socijalističko samoupravljanje!

Pa koji će nam glasanje, da ubacimo taj algoritam u kompjuter RIK-a pa neka tako izabere najbolje!


Čemu ovolika mržnja? Jel ti se nešto lično zamerio?

Kako bi ti izabrao 250 kandidata za poslaničku listu i još par hiljada za opštinske obornike?
Stranka je pre dva meseca imala 1000 članova, danas ima 3000.
Ljudi po opštinskim odborima ne znaju jedni drugima imena, Radulović možda lično poznaje stotinak članova, ostale nije nikada u životu video.

Prva varijanta je da na listu staviš kumove, pašenoge, tasta i taštu, druga varijanta je da napraviš kakav takav sistem rangiranja kandidata.

Kada bi jedino važno bilo da se sastavi lista od 250 kandidata, onda bi nekakvim unutarstranačkim izborima to moglo da se uradi. Međutim ovde je ključno rangiranje. Ogromna je razlika između desetog i stopedesetog na listi, tu razliku na neki način treba kvantifikovati (obrazovanje, radno iskustvo i slično).
svarog svarog 13:00 31.03.2016

Re: Živelo socijalističko samoupravljanje!

Meni ovo deluje kao da meridian ceni da prelaze cenzus

krkar krkar 13:04 31.03.2016

Re: Živelo socijalističko samoupravljanje!

Kako bi ti izabrao 250 kandidata za poslaničku listu i još par hiljada za opštinske obornike?
Stranka je pre dva meseca imala 1000 članova, danas ima 3000.
Ljudi po opštinskim odborima ne znaju jedni drugima imena, Radulović možda lično poznaje stotinak članova, ostale nije nikada u životu video.


Odličan recept za demokratiju i promene! Da se nađu ljudi koji se međusobno ne poznaju a vezuje ih samo vera u Raduletove isceliteljske moći, pa da se prepustimo tima da se međusobno upoznaju dok vode državu, opštinu i mesnu zajednicu!

To mu dođe kao ona venčanja onog velečasnog Muna na neviđeno. S tim što tamo može i da ti se zalomi dobar seks. A po ovom genijalnom Raduloljubivom receptu samo jebačina.
sima2000 sima2000 13:14 31.03.2016

Re: Živelo socijalističko samoupravljanje!

Da se nađu ljudi koji se međusobno ne poznaju a vezuje ih samo vera u Raduletove isceliteljske moći


Vezuje nas vera u to da su tajni ugovori tajni samo zato što su štetni za Srbiju.
Ili to da je štetno finansirati dolazak stranih investitora na račun smanjenja penzija.

I tako dalje.. da ti ne nabrajam..
G.Cross G.Cross 18:47 29.03.2016

Nasa Rec

: sa jedne strane principijelne demokrate, uslovno da ih nazovem desimirtošićevcima čiji je moto bio prvo demokratija pa onda sve ostalo. Glavni protivnici bili su im rabijatni nacionalisti, kostačavoškijanci, čiji je moto bio nacija po svaku cenu (ili, jednostavnije i razumljivije, krvi i tla za Srbe a za demokratiju ćemo da vidimo, nije nužna).


Za Tosica Desimira se slazem, bio sam redovni citalac casopisa "Nasa Rec" u Londonu ranih osamdesetih i kad se pojavio u Demokratsoj stranci, ja nisam imao sta da biram , bilo je jasno.

Za Kostu Cavoskog mislim da si upotrebio malo prejake reci. Ali tvoje pravo.

Kada sam gledao raspad SRS ( Seselj na jednoj strani, Toma na drugoj a Vucic vaga) podsetilo me na raspad DS ( Kostunica na jednoj strani, Djindjic na drugoj , a Micun vaga).

Pa posle Micun ode, valjda ce tako i Toma.

Na mladima svet ostaje. Ako prezive.
krkar krkar 18:52 29.03.2016

Re: Nasa Rec

Za Kostu Cavoskog mislim da si upotrebio malo prejake reci.


Da si ga čuo uživo makar jednom znao bi da nema prejakog epiteta za tu budalu. Nacista koji je zaboravio sve što je u životu govorio i pisao.
emsiemsi emsiemsi 19:53 29.03.2016

Re: Nasa Rec

krkar
Za Kostu Cavoskog mislim da si upotrebio malo prejake reci.


Da si ga čuo uživo makar jednom znao bi da nema prejakog epiteta za tu budalu. Nacista koji je zaboravio sve što je u životu govorio i pisao.

Мислим да си ти претенциозан и неозбиљан да оцењујеш много значајније људе од себе.
Додуше, можда је Чавошки, као човек несумњиве интелигенције, сумњао у тебе да си припадник тајне скужбе, па намерно пред тобом говорио тако како ти кажеш.
Успут --- ни ја немам за кога да гласам пошто господин Коштуница, на жалост, као ретко принципијелан човек, не жели да се врати у политику.
niccolo niccolo 20:12 29.03.2016

Re: Nasa Rec

пошто господин Коштуница, на жалост, као ретко принципијелан човек, не жели да се врати у политику

Neka ga u penziji, dovoljno je učinio za radnoga veka.
emsiemsi emsiemsi 20:20 29.03.2016

Re: Nasa Rec

niccolo
пошто господин Коштуница, на жалост, као ретко принципијелан човек, не жели да се врати у политику

Neka ga u penziji, dovoljno je učinio za radnoga veka.

Хехехехе !
krkar krkar 20:21 29.03.2016

Re: Nasa Rec

Neka ga u penziji, dovoljno je učinio za radnoga veka.





Doduše, on je bar nabio neki staž na nekakvom poslu. Za razliku od Tadića koji ima 2 godine staža kao nastavnik i 8 kao predsednik.
emsiemsi emsiemsi 20:22 29.03.2016

Re: Nasa Rec

krkar
Neka ga u penziji, dovoljno je učinio za radnoga veka.





Doduše, on je bar nabio neki staž na nekakvom poslu. Za razliku od Tadića koji ima 2 godine staža kao nastavnik i 8 kao predsednik.

Па чекај, нема Тадић 35 година --- како то да има тако мало радног стажа ? Од чега је живео ?!
krkar krkar 20:25 29.03.2016

Re: Nasa Rec

Па чекај, нема Тадић 35 година --- како то да има тако мало радног стажа ? Од чега је живео ?!


Od mame i tate.

Kažu i lutkica, mada ja u to ne verujem.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:08 29.03.2016

Re: Nasa Rec

krkar
Neka ga u penziji, dovoljno je učinio za radnoga veka.


Doduše, on je bar nabio neki staž na nekakvom poslu. Za razliku od Tadića koji ima 2 godine staža kao nastavnik i 8 kao predsednik.


Tjah, i Sloba je Milošević nabijao radni staž pre no je krenuo u hitlerisanje, pa bi bilo bolje da nije (tj. obrnuto - bolje da je nastavio da skuplja staž, bio fin i učtiv i miran i tih i neprimetan sve te godine dok je rmbačio, barem tako kažu ti koji su s njim tada radili).

Tako i za Koštunicu - mada je on za razliku od Slobe, učio, učio, pa preučio, pa posle morala Zorica da mu govori šta misli i šta da radi - ono, njoj se staž računa u triplikatu - em u institutu, em u Službi, em u Crkvi.

Elem, nije sve u stažu ☻
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:14 29.03.2016

Re: Nasa Rec

Kažu i lutkica, mada ja u to ne verujem.


Ne moraš. Ali jeste (pa kako tako i koliko toliko). uredno sam ga viđ'o po Kališu kako ih prodaje Ubr, predavao je on više od te tvoje snishodljive 2 godine. Prvo, kada su Šuvar i kompanija ukinuli psihologiju po "Ozbiljnim" školama, a uveli je u frizerske (istina) u Frizerskoj, pa tek ondaK - kada je neko greškom vratio psihologiju u gimnazije ;> i u gimnaziji.

Što je naravno nebitno za smisao i poJentu Priče, jelda, da udariš jednu Kartaginu po Tadiću

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:11 29.03.2016

Re: Nasa Rec

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:32 30.03.2016

Re: Nasa Rec

ovo deluje kao da je Kosta pisao...

... a klinci mu super bili, isli sa mnom u gimnaziju, dobra deca!
gavrilo1 gavrilo1 20:01 29.03.2016

"...za koga normalan covek da glasa?"

krkar imas li ti uverenje da si normalan covek?
krkar krkar 20:19 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

krkar imas li ti uverenje da si normalan covek?


Ono što izdaju Jovan Rašković, Radovan Karadžić, Slavica Đukić-Dejanović i slični?

Ne izdaju oni pojedinačno, samo na krda, horde i rulju.
gavrilo1 gavrilo1 21:08 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

krkar
krkar imas li ti uverenje da si normalan covek?


Ono što izdaju Jovan Rašković, Radovan Karadžić, Slavica Đukić-Dejanović i slični?

Ne izdaju oni pojedinačno, samo na krda, horde i rulju.


Jednog dana Kosovo sebe proglasilo nezavisnom drzavom jer im rekli da se tako postaje nezavisna drzava.
niccolo niccolo 21:10 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

Jednog dana Kosovo sebe proglasilo nezavisnom drzavom

Pa i SAD onomad tako postala nezavisna država.
krkar krkar 21:28 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

Pa i SAD onomad tako postala nezavisna država.


Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.
niccolo niccolo 21:36 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

krkar
Pa i SAD onomad tako postala nezavisna država.


Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.

Da...to je u stvari tužno.
krkar krkar 21:39 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

Da...to je u stvari tužno.


Bilo bi - da iko o tome razmišlja.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:46 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.

... što pokazuje onu vrstu istorijske dezorijentacije koja se i ovde na blogu očitava.
gavrilo1 gavrilo1 21:58 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

krkar
Pa i SAD onomad tako postala nezavisna država.


Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.


I jos neko je imao takvu sudbinu
Isus je postao Hristos zato sto su ga svi odbacili.
Zakon poslednjeg i prvog.
Onaj kojem sve uzmu dobice sve!
Atomski mrav Atomski mrav 22:05 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

krkar imas li ti uverenje da si normalan covek?

Ja imam lud da sam papir!
gavrilo1 gavrilo1 22:14 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

niccolo
krkar
Pa i SAD onomad tako postala nezavisna država.


Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.

Da...to je u stvari tužno.


Za kukavicu to jeste tuzno, za hrabrog to je bolno.
Feniks je onaj kojeg ljubav sagori!
milisav68 milisav68 22:14 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

krkar
Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.

Nije mi jasno zašto uporno forsirate odličan šlagvort za budale.

Pa može nam se.

freehand freehand 22:19 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

Ono što izdaju Jovan Rašković, Radovan Karadžić, Slavica Đukić-Dejanović i slični?

Ma jok, od Olivera Antića i Stanislave Pak.
niccolo niccolo 22:29 29.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

Feniks je onaj kojeg ljubav sagori!

Ma jok brate, to ti je opis zalaska Sunca.
krkar krkar 02:11 30.03.2016

Filipe, evo još jedna budala


Za kukavicu to jeste tuzno, za hrabrog to je bolno.
Feniks je onaj kojeg ljubav sagori!


Ti si pogrešio blog, ovo su ti replike za kod Filipa (koja god da mu je trenutna tema).
krkar krkar 02:18 30.03.2016

Dirnulo u kerovođu!

Ma jok, od Olivera Antića i Stanislave Pak.


Tebi se baš ne ostaje na ovom blogu?


emsiemsi emsiemsi 05:47 30.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

krkar
Pa i SAD onomad tako postala nezavisna država.


Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.

Камо среће да се са некима никада нисмо нити удруживали ?
Само Усташе су нас оверили за стотине хиљада у Јасеновцима и јамама, односно, где год су стигли, нису били избирљиви. Усташко цвеће је, такође, било веома активно.
Што се тиче Македонаца, било ми је (и) жао.
Што се тиче наше браће (односно, нас) из Црне Горе - то је наша, интерна, ствар.
Верујем да је време затирања Срба иза нас.
Тешко је наћи народа на земаљској кугли са толико невино страдалих.
Поносим се што сам Србин.
emsiemsi emsiemsi 05:49 30.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

milisav68
krkar
Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.

Nije mi jasno zašto uporno forsirate odličan šlagvort za budale.

Pa može nam se.


Зато што ти који то користе искрено мрзе Србе - и не крију то.
Некако би и поднели Србију, али Србе не могу никакао.
gavrilo1 gavrilo1 10:17 30.03.2016

Re: Filipe, evo još jedna budala

krkar

Za kukavicu to jeste tuzno, za hrabrog to je bolno.
Feniks je onaj kojeg ljubav sagori!


Ti si pogrešio blog, ovo su ti replike za kod Filipa (koja god da mu je trenutna tema).

Mozda,
Ali hajde kada sam vec dosao na tvoj blog udostoji me odgovora ko je tebe proglasio normalnim covekom?
gavrilo1 gavrilo1 10:20 30.03.2016

Re: Dirnulo u kerovođu!

krkar
Ma jok, od Olivera Antića i Stanislave Pak.


Tebi se baš ne ostaje na ovom blogu?




Jel krkar nastalo od "krkanje"?
gavrilo1 gavrilo1 10:22 30.03.2016

Re: Dirnulo u kerovođu!

krkar
Ma jok, od Olivera Antića i Stanislave Pak.


Tebi se baš ne ostaje na ovom blogu?




Jel krkar nastalo od "krkanje"?
krkar krkar 10:23 30.03.2016

Re: Dirnulo u kerovođu!

Jel krkar nastalo od "krkanje"?


Jeste. Od toga kako krknem budale.
berman berman 18:06 30.03.2016

Re: "...za koga normalan covek da glasa?"

Jedino je Srbistan postala nezavisna država protiv svoje volje, kad su je svi drugi napustili.

jebiga Krkiša tako je i Austrija postala, nekako mi se to napuštanje čini tradicionalim , kao i bježanje na poklon bilo Kolomanu bilo nosatom Aleksandru.
Mislim aj pobjeć od Slobe i Mire, ne zapiru se bizantinci , ovo ono, fali im uljudbe ,zenama se obraćaju sa "slušaj ženska glavo" al što ti isti napustiše blaženog Karla iperitnog, sa sve "ljubim ruke milostiva" uljudbom ?

karabasbarabas karabasbarabas 20:18 29.03.2016

Cija je ova Agency

Cija je ova agency sto je radila istrazivanje? Central Inteligenca?
krkar krkar 02:38 30.03.2016

Re: Cija je ova Agency

karabasbarabas
Cija je ova agency sto je radila istrazivanje? Central Inteligenca?


Pre KGB-ova.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:37 30.03.2016

Re: Cija je ova Agency

Значи, Аца је једина озбиљна прозападна снага на овим изборима? Какве године расплета...
martin_krpan martin_krpan 22:28 29.03.2016

Tranzicija vs transformacija

Hvala ti za ovaj vrijedan zapis.

U njemačkom govornom području su se za proces prelaska sa jednog na drugi sistem vezivala dva pojma: Tranzicija i transformacija. Kod nas je poznat samo pojam tranzicija.

Tranzicija predstavlja tranziciju dikratorskog političkog režima u demokratski.

Transformacija predstavlja mijenjanje kompletnog sistema sa jasno definisanim ciljevima. Ciljevi su promjene kompletnih podsistema sa jasno definisanim vremenskim okvirima, ciljevima i vizijama: Transformacija planske ekonomije u transparentnu tržišnu ekonomiju sa nadgledanjem transformacije; Transformacija i horizontalna integracija političkog sistema iz autoritarnog u pluralističko - demokratski sistem; Transformacija/mijenjanje sistema - deinstalacija i nova instalacija. Školstvo, zdravstvo, mediji, itd...

Srbija nije napravila nikakvu transformaciju iz razloga što ne zna u šta bi se trebala transformisati a i birokratija želi da zadrži ostvarene privilegije.

Zbog toga je za Srbiju mnogo zgodniji pojam tranzicija, što znači put bez kraja, bez cilja, zgodan populistički pojam za proizvodnju neke kvazi dimanike u društvu. Politička tranzicija je izrodila masu političara tj. šlosera, keramičara, šefova groblja, vaterpolista,... i tzv. "političkih analitičara" koji qvazi tumače u kom pravcu društvo ide ali suštinski i u svojoj prirodi je Srbija ostala zaostalo, statično, komunističko društvo.




Kuleas Kuleas 08:51 30.03.2016

Re: Tranzicija vs transformacija

Србији и Србима (већини), није потребна транзиција,још мање трансформација.За Србију и Србе је измишљен и створен САМОУПРАВНИ СОЦИЈАЛИЗАМ,политички и економски систем у којем се они (ми), најбоље сналазе.Ко не верује нека зађе по (преосталим) друштвеним фирмама,државним јавним предузећима и чује жал за двадесетдеветимновембром и сличним тековинама револуције.Карикирам помало,подразумева се,но ....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 30.03.2016

Re: Tranzicija vs transformacija

martin_krpan


Zbog toga je za Srbiju mnogo zgodniji pojam tranzicija, što znači put bez kraja, bez cilja, zgodan populistički pojam za proizvodnju neke kvazi dimanike u društvu. Politička tranzicija je izrodila masu političara tj. šlosera, keramičara, šefova groblja, vaterpolista,... i tzv. "političkih analitičara" koji qvazi tumače u kom pravcu društvo ide ali suštinski i u svojoj prirodi je Srbija ostala zaostalo, statično, komunističko društvo.


да, и то је једна велика победа Комунистичке Партије, која је што кроз своје леве, што кроз десније припаднике, надживела све, сав вихор краја историје и обезбедила себи опстанак за још ко зна колики период, под овим или оним називом.
martin_krpan martin_krpan 10:12 30.03.2016

Re: Tranzicija vs transformacija

да, и то је једна велика победа Комунистичке Партије, која је што кроз своје леве, што кроз десније припаднике, надживела све, сав вихор краја историје и обезбедила себи опстанак за још ко зна колики период, под овим или оним називом.


Ozbiljna dijagnoza!

Dodao bi još da se domaći "post"-komunistički sistem razvija kao školski primjer organizam-sistema sa svim karakteristikama koje živi organizam posjeduje. Srpski autopoesis. Taj sistem u sociologiji je prelijepo razradio moj omiljeni teoretičar sistema - Niklas Luhmann. Srbija je fantastičan case study.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:44 30.03.2016

Re: Tranzicija vs transformacija

martin_krpan
Srpski autopoesis.

pijezis

αὐτo- ауто

ποίησις - пиезис - oi se, naime, čita kao И naše.
tasadebeli tasadebeli 22:42 29.03.2016

На слово, на слово

Pominjao sam već na blogu da sam iz Demokratske stranke izašao 1993.



Па шта си чекао толико?

Ја отишао одмах у старту, чим сам видео ко ће ту да води главну реч.


kao reprezent snaga velikosrpske hegemonije,



Јао, бре Крки, какав ти је ово речник?

Као са такмичења Тито-револуција-мир!

Извини, даље нисам могао да читам. Гледао сам само слике.

Даћу ти препоруку јер си ми другар, али немам појма о чему си овде све писао.

Извини!



krkar krkar 02:44 30.03.2016

Re: На слово, на слово

Јао, бре Крки, какав ти је ово речник?


Druže Taso,

Ti nikako da shvatiš da je za opis ovog netransformisanog haosa, onoga o čemu gore piše Martin Krpan, apsolutno neophodan rečnih rahmetli neumrlog komunizma. Ja sam to shvatio ima ohoho godina i taman je sve lepo leglo na svoje mesto.


Извини, даље нисам могао да читам. Гледао сам само слике.


To je zato što si ti u duši nekakav neiskvareni Koštuničar (koliko god da je to u suštini nemoguće). Što bi ti po duši bili Karlobag i Virovitica ali nisi za prolivanje krvi.



Па шта си чекао толико?

Ја отишао одмах у старту, чим сам видео ко ће ту да води главну реч.


A ti si kao bio za Barbiku pa ga tražio u DS-u?
niccolo niccolo 05:48 30.03.2016

Re: На слово, на слово

Па шта си чекао толико?

Ја отишао одмах у старту

Brate, koji ste vi amateri. Ja nisam ni ulazio, jer sam odmah znao kako će sve da bude...
tasadebeli tasadebeli 06:53 30.03.2016

Re: На слово, на слово

krkar

Druže Taso,




A ti si kao bio za Barbiku pa ga tražio u DS-u?






Ма јок, ја мислио да ћу тамо да нађем Владу Мијановића, кад оно ништа... Нема га. (ЛИНК)

Све неки који су одавно ушли у систем.


To je zato što si ti u duši nekakav neiskvareni Koštuničar (koliko god da je to u suštini nemoguće). Što bi ti po duši bili Karlobag i Virovitica ali nisi za prolivanje krvi.


Па оца им мангупског, ако је Медаковић могао бит' предсједник Сабора Хрватске у К унд К монархији, а његови потомци буду проглашавани за националну мањину у држави коју су иначе и сами интензивно стварали са маршалом на челу колоне, онда јесам Коштуничар.

А стварно је све могло много паметније да се одигра и без проливања крви. Само не са оваквима овде и онаквима тамо у систему какви су били (и остали ево и дан-данас).

Ti nikako da shvatiš da je za opis ovog netransformisanog haosa, onoga o čemu gore piše Martin Krpan, apsolutno neophodan rečnih rahmetli neumrlog komunizma. Ja sam to shvatio ima ohoho godina i taman je sve lepo leglo na svoje mesto.


Верујем ја, друже, да ту све легне на своје место.

То јест, опет у хаос.

Зато нам је и потребан нови речник ако бисмо из тог хаоса да изађемо.

И не занима ме сада, после свега, шта о томе, о том старом и новом речнику, мисли млада хрватска држава и државност или хрватско цвеће. Сада то више заиста не треба да нам буде важно.

Дај макар ми овде да називамо ствари правим именом, а не да и даље користимо речник пропагандног апарата Коминтерне.

Рецимо нека уместо великосрпске хегемоније крајем 20. века то буде: Титићи и Дарвинова теорија еволуције.

Или тако некако.

А са тим просечан мали Србин има везе колико и гама зраци на раст сабласних невена.

Ја бих само, као просечан мали Србин и држављанин Србије, да из тог хаоса већ једном изађемо ако је то можно уопште.

Па као први корак, предлажем промену речника.

Не можемо, брате рођени, деценијама и вековима великосрпском хегемонијом називати то што је неко крив што је жив.



antioksidant antioksidant 07:40 30.03.2016

Re: На слово, на слово

niccolo
Па шта си чекао толико?

Ја отишао одмах у старту

Brate, koji ste vi amateri. Ja nisam ni ulazio, jer sam odmah znao kako će sve da bude...

ds
delije sever
demokratska stranka
:)
a i jedni i drugi "reprezenti snaga velikosrpske hegemonije"
krkar krkar 07:50 30.03.2016

Re: На слово, на слово

А са тим просечан мали Србин има везе колико и гама зраци на раст сабласних невена.


Pa čekaj, šta su oni prosečni mali što su dizali balvan-revolucije po Kninu i presecali Hrvatsku na pola? Klingonci? Sad nemaju veze sa Srbijom a Srbija ih nahuškala i poslala da ratuju?

Ti imaš selektivno, kokošje, pamćenje po tom pitanju. Baš k'o moja žena. Šta ja imam s tim? Siguran sam da g. Tasa i gđa Krkarevica nemaju ništa sa balvan-revolucijom ali jebiga - to sve je u paket aranžmanu.

Od svih preživelih žrtava u bivšoj Jugoslaviji najviše mi je žao tog najnaivnijeg i najglupljeg kolektiviteta, Srba iz Hrvatske, koje je više posrala i ispljunula Srbija nego Hrvatska.

а његови потомци буду проглашавани за националну мањину у држави коју су иначе и сами интензивно стварали са маршалом на челу колоне


A šta su ako nisu manjina? Samo me nemoj jebati sa staljinskim floskulama o konstitutivnom narodu. To je direktno preuzeto i prepisano iz Staljinovog ustava, za potrebe Staljinove koncepcije i Staljinove Jugoslavije.

Pa ne može to bez paket aranžmana.

Nego, kad smo već kod naroda, a šta su Albanci u Srbiji?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:59 30.03.2016

Re: На слово, на слово

krkar


Nego, kad smo već kod naroda, a šta su Albanci u Srbiji?

преостали су национална мањина, отишавши су - Држава Косова.
emsiemsi emsiemsi 09:37 30.03.2016

Re: На слово, на слово

krkar
А са тим просечан мали Србин има везе колико и гама зраци на раст сабласних невена.


Pa čekaj, šta su oni prosečni mali što su dizali balvan-revolucije po Kninu i presecali Hrvatsku na pola? Klingonci? Sad nemaju veze sa Srbijom a Srbija ih nahuškala i poslala da ratuju?

Ti imaš selektivno, kokošje, pamćenje po tom pitanju. Baš k'o moja žena. Šta ja imam s tim? Siguran sam da g. Tasa i gđa Krkarevica nemaju ništa sa balvan-revolucijom ali jebiga - to sve je u paket aranžmanu.

Od svih preživelih žrtava u bivšoj Jugoslaviji najviše mi je žao tog najnaivnijeg i najglupljeg kolektiviteta, Srba iz Hrvatske, koje je više posrala i ispljunula Srbija nego Hrvatska.

а његови потомци буду проглашавани за националну мањину у држави коју су иначе и сами интензивно стварали са маршалом на челу колоне


A šta su ako nisu manjina? Samo me nemoj jebati sa staljinskim floskulama o konstitutivnom narodu. To je direktno preuzeto i prepisano iz Staljinovog ustava, za potrebe Staljinove koncepcije i Staljinove Jugoslavije.

Pa ne može to bez paket aranžmana.

Nego, kad smo već kod naroda, a šta su Albanci u Srbiji?

Ова твоја елаборација је у длаку иста као и елаборација Усташа (и неоУсташа).
Што се тиче Срба из Хрватске, не брини много за њих --- за њих је најгоре прошло. Камо среће да су протерани сви. Једва чекам да и та шака јада преосталих престане да буде алиби, а мржња ка њима есенција постојања Хрватима.
Ја, напротив, више жалим Хрвате - није лако имати такву хипотеку, а такав мали народ. Јасеновац и Градишка Стара, што каже њихов национални певач, је јединствено место на кугли земаљској - јединствено место ужаса.
Прекодрински Срби су жилава сојта, не бој се ти за њих.
tasadebeli tasadebeli 12:18 30.03.2016

Re: На слово, на слово

krkar

Sad nemaju veze sa Srbijom a Srbija ih nahuškala i poslala da ratuju?



А не, није их Србија нахушкала, него титићи који су пронашли начин како да опстану после пада Берлинског зида.

Samo me nemoj jebati sa staljinskim floskulama o konstitutivnom narodu.



Па немој ни ти мене са великосрпским хегемонизмом, па ћемо се договорити.

И то је такође преписано за потребе Стаљинове Југославије.

Nego, kad smo već kod naroda, a šta su Albanci u Srbiji?


И активно су учествовали у стварању државе Србије исто као и Срби што су стварали државу Хрватску?


Od svih preživelih žrtava u bivšoj Jugoslaviji najviše mi je žao tog najnaivnijeg i najglupljeg kolektiviteta, Srba iz Hrvatske, koje je više posrala i ispljunula Srbija nego Hrvatska.



Е, ту се једино слажемо!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana