Budućnost| Ekologija| Kultura| Zdravlje| Život

Tri masketara!

Filip Mladenović RSS / 09.04.2016. u 00:04

3 masketara
3 masketara
1. Za državljaninom Republike Srbije Bogoljubom Karićem raspisana je preko Interpola tzv. crvena poternica.

2. Tužilaštvo Republike Srbije podiglo je 17. septembra 2010. godine optužnicu protiv Bogoljuba i Sretena Karića, kao i protiv još 13 osumnjičenih osoba. Braća Karić i njihovi saučesnici terete se da su od 1998. do 2005. godine s računa operatera mobilne telefonije „Mobtel" prebacili više od 60 miliona evra na preduzeća u svom vlasništvu, kao i na privatne račune, i tako oštetili državu Srbiju koja je bila suvlasnik „Mobtela".

3. Suđenje protiv braće Karić i još 13 osumnjičenih nikad nije ni počelo. Inače, optužnica je podignuta čak 4,5 godine nakon bekstva braće Karić iz Srbije (januara 2006.)

4. Na više puta ponovljena novinarska pitanja prethodnim režimima i aktuelnom režimu zašto se od Rusije ne traži izručenje Bogoljuba Karića na osnovu Interpolove poternice i zašto ne počinje sudjenje
braći Karić i trinaestorici osumnjičenih, NIKO, ama baš niko ne odgovara. Kao i na pitanje zašto im nije oduzeta imovina.

5. Na izbornoj listi SNS-a "ALEKSANDAR VUČIĆ - SRBIJA POBEĐUJE" za predstojeće parlamentarne izbore među kandidatima za narodne poslanike 2016. pod rednim brojem 69. je Milanka Karić, supruga Bogoljuba Karića, a pod rednim brojem 104. je Dragomir Karić, rodjeni brat Bogoljuba i Sretena Karića.

Srbija je pravna država. Poštuju se svi prirodni zakoni.

Pa izvol'te, glasajte!

Atačmenti



Komentari (88)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 00:22 09.04.2016

Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.


1. Za državljaninom Republike Srbije Bogoljubom Karićem raspisana je preko Interpola tzv. crvena poternica.



Filipe, OVO je sajt Interpola (LINK).

A OVO (LINK) je baza poternica sa pretraživačem.

Interpol nema niakkvu poternicu za Karićem. Proverio sam pod Karić, Karic, Bogoljub i pregledao svih 160 poternica za licima iz Srbije.

Ti ovo nas lažeš ili sereš?

narcis narcis 00:30 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

Milanka Karić, supruga Bogoljuba Karića, a pod rednim brojem 104. je Dragomir Karić, rodjeni brat Bogoljuba i Sretena Karića.

el njih zakon tereti za nešto ?
ili su krivi što su žena i brat ?
ovo liči na progon
zašta ti teretiš ove ljude?
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:52 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

krkar

1. Za državljaninom Republike Srbije Bogoljubom Karićem raspisana je preko Interpola tzv. crvena poternica.



Filipe, OVO je sajt Interpola (LINK).

A OVO (LINK) je baza poternica sa pretraživačem.

Interpol nema niakkvu poternicu za Karićem. Proverio sam pod Karić, Karic, Bogoljub i pregledao svih 160 poternica za licima iz Srbije.

Ti ovo nas lažeš ili sereš?



Bogoljub i Sreten Karić su verovatno zbog masnih kolača POBEGLI iz Srbije januara 2006. godine. Mesec dana kasnije ovdašnji mediji su preneli sledeću informaciju:

"Cen­tra­la In­ter­po­la u Li­o­nu ras­pi­sa­la je cr­ve­nu po­ter­ni­cu za Bo­go­lju­bom Ka­ri­ćem za ko­jim sa­da tra­ga svih 187 čla­ni­ca ove po­li­cij­ske or­ga­ni­za­ci­je. Cr­ve­na po­ter­ni­ca za pred­sed­ni­kom "BK gru­pe" ras­pi­sa­na je na zah­tev vla­sti iz Be­o­gra­da..."

Kao što sudjenja do sada nije bilo za pljačku preko "MOBTEL-a", možda je i tzv. crvena poternica diskretno povučena.
Neki tvrde da 25. aprila 2016, dakle samo dan posle glasanja, navodno zastareva slučaj "Mobtel"! To tek treba proveriti.

P.S. A šta kažete za ovaj selfi tri NAJveće srpske cvećke!?
krkar krkar 00:58 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

Mesec dana kasnije ovdašnji mediji su preneli sledeću informaciju:


Filipe, i ti si doskora bio deo nekakvog medija ovdašnjeg.
I uporno, 30+ godina srao, lagao, petljao, muvao, mazao oči...

Da se vratimo na početak:

a) NEMA Interpolove poternice. (IZVOR: Interpol - link naveden gore)

b) TI si napisao da je IMA. (IZVOR: Tvoj uvodni tekst).


Možeš li nam objasniti na osnovu kojeg IZVORA si napisao da poternice IMA? ŠTA si proverio? GDE? KAKO? Jesi li poštovao novinarsko pravilo o DVOSTRUKOJ proveri svake činjenice koja može uticati na nečiji društveni, politički, socijalni, zakonski itd status?

Iliti, krako srpski:

LAŽEŠ ILI SEREŠ?
krkar krkar 00:59 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

P.S. A šta kažete za ovaj selfi tri NAJveće srpske cvećke!?


Zabole me kurac. Fotografisanje nije zabranjeno. Ni cvećkama.

Deder, odgovori na pitanje. SEREŠ ILI LAŽEŠ?
krkar krkar 00:59 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

To tek treba proveriti.


E, to ćeš ti, sigurno. Tebi proverluk ide od ruke!
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:05 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

krkar
Mesec dana kasnije ovdašnji mediji su preneli sledeću informaciju:


Filipe, i ti si doskora bio deo nekakvog medija ovdašnjeg.
I uporno, 30+ godina srao, lagao, petljao, muvao, mazao oči...

Da se vratimo na početak:

a) NEMA Interpolove poternice. (IZVOR: Interpol - link naveden gore)

b) TI si napisao da je IMA. (IZVOR: Tvoj uvodni tekst).


Možeš li nam objasniti na osnovu kojeg IZVORA si napisao da poternice IMA? ŠTA si proverio? GDE? KAKO? Jesi li poštovao novinarsko pravilo o DVOSTRUKOJ proveri svake činjenice koja može uticati na nečiji društveni, politički, socijalni, zakonski itd status?

Iliti, krako srpski:

LAŽEŠ ILI SEREŠ?


Naredbu za raspisivanje međunarodne poternice 20. februara 2006. godine izdao je istražni sudija Okružnog suda u Beogradu Dragan Lazarević. On je istog dana doneo i rešenje o sprovođenju istrage protiv Bogoljuba Karića i rešenje o određivanju jednomesečnog pritvora.


Zašto tim "LAŽEŠ ILI SEREŠ" pokušavate da operete lik i nedelo jednog do TRI MASKETARA Srbije!?
krkar krkar 01:16 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

Naredbu za raspisivanje međunarodne poternice 20. februara 2006. godine izdao je istražni sudija Okružnog suda u Beogradu Dragan Lazarević. On je istog dana doneo i rešenje o sprovođenju istrage protiv Bogoljuba Karića i rešenje o određivanju jednomesečnog pritvora.


IZVOR?

Filipe, jesi čuo nekad da je u novinarstvu važan izvor neke informacije, da joj to daje ili uskraćuej kredibilitet?

Dakle, odakle je ono što si naveo? Gde si ga našao i kojim putem je do tebe došlo?
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:40 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

krkar
Naredbu za raspisivanje međunarodne poternice 20. februara 2006. godine izdao je istražni sudija Okružnog suda u Beogradu Dragan Lazarević. On je istog dana doneo i rešenje o sprovođenju istrage protiv Bogoljuba Karića i rešenje o određivanju jednomesečnog pritvora.


IZVOR?

Filipe, jesi čuo nekad da je u novinarstvu važan izvor neke informacije, da joj to daje ili uskraćuej kredibilitet?

Dakle, odakle je ono što si naveo? Gde si ga našao i kojim putem je do tebe došlo?


Kao jedan od mnogobrojnih novinara koji je istraživao likove i nedela srpskih tajkuna, imam bogatu arhivu podataka. Takođe, i Centar za istraživačko novinarstvo NUNS-a, sa kojim sam sarađivao, ima u svojim arhivama obilje podataka o ratnim profiterima formata Miškovića i braće Karić.

Inače, kada smo već kod sajta Interpola, u MUP-u Srbije su 2007. godine novinarima rekli da je sasvim moguće da je poternica za Karićem namerno izostavljena sa sajta Interpola.
- Poternica za Karićem ne mora da bude vidljiva baš svima. Bitno da je ona "dostupna" i vidljiva onima koji su za to nadležni. Važno je da tu poternicu imaju oni koji treba po njoj da postupe, oni koji treba da lociraju Karića - objasnili su te 2007. u MUP-u Srbije novinarima, koji su se isto tada pitali kako to da na sajtu Interpola nema crvene poternice za Karićem.

Od Vas očekujem odgovor na postavljeno pitanje. Ako Vam se ne sviđa, evo novog pitanja:

Šta mislite o koaliciji maketara i masketara Srbije?
jkt2010 jkt2010 02:59 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

Filip Mladenović

Inače, kada smo već kod sajta Interpola, u MUP-u Srbije su 2007. godine novinarima rekli da je sasvim moguće da je poternica za Karićem namerno izostavljena sa sajta Interpola.
- Poternica za Karićem ne mora da bude vidljiva baš svima. Bitno da je ona "dostupna" i vidljiva onima koji su za to nadležni.

Evo ti i treći link, pa ako nije javno dostupno na sajtu moš slobodno da ih pitaš.

Contact Interpol

A ovaj link bi ponajviše mogao da ti koristi, ne propusti da otvoriš.
looping looping 05:06 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

Inače, kada smo već kod sajta Interpola, u MUP-u Srbije su 2007. godine novinarima rekli da je sasvim moguće da je poternica za Karićem namerno izostavljena sa sajta Interpola.
- Poternica za Karićem ne mora da bude vidljiva baš svima. Bitno da je ona "dostupna" i vidljiva onima koji su za to nadležni.

Evo, ja ovom prilikom objavljujem da postoji poternica Interpola za Filipom Mladenovićem.
Uskoro ću objaviti i preko dnevnih novina.

Pitam državu Srbiju i Premijera AV:
-"Zašto Filip Mladenović još uvek nije uhapšen i predat nadležnim organima?"
-"Ko štiti Filipa Mladenovića i zašto?"
emsiemsi emsiemsi 06:33 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

looping
Inače, kada smo već kod sajta Interpola, u MUP-u Srbije su 2007. godine novinarima rekli da je sasvim moguće da je poternica za Karićem namerno izostavljena sa sajta Interpola.
- Poternica za Karićem ne mora da bude vidljiva baš svima. Bitno da je ona "dostupna" i vidljiva onima koji su za to nadležni.

Evo, ja ovom prilikom objavljujem da postoji poternica Interpola za Filipom Mladenovićem.
Uskoro ću objaviti i preko dnevnih novina.

Pitam državu Srbiju i Premijera AV:
-"Zašto Filip Mladenović još uvek nije uhapšen i predat nadležnim organima?"
-"Ko štiti Filipa Mladenovića i zašto?"

Ако Филип лупа глупости, не мораш и ти.
emsiemsi emsiemsi 06:35 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

krkar
P.S. A šta kažete za ovaj selfi tri NAJveće srpske cvećke!?


Zabole me kurac. Fotografisanje nije zabranjeno. Ni cvećkama.

Deder, odgovori na pitanje. SEREŠ ILI LAŽEŠ?

Шта си се толико узбудио !?
looping looping 07:09 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

Ако Филип лупа глупости, не мораш и ти.

Tebi ako se ne sviđa filipov blog ne moraš da komentarišeš na istom. I da nam se mešaš u konverzaciju.
karabasbarabas karabasbarabas 11:30 09.04.2016

Re: Filipe, Filipe, opet sereš. Ili lažeš.

Ne verujem da branite Bracale Karic.
Na ti link, jebo te link.
http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/hronika/aktuelno.291.html:180204-BOGOLJUB-KARIC-NA-CRVENOJ-POTERNICI
Nije hteo namerno da okaci Mladenovic link, zato sto ne ispustas kurac iz usta.
Ili je prosto zabludeo u neke svoje misli.


Zar je bitno da li jos vazi poternica ili ne?
Jebote, ko da ste ziveli u Svajcarskoj pa ne znate ko je Bogoljub "Bell Pagette" Karic.
Ako jeste, evo LINK << za vas sa Alchajmerom.
Da ne pricamo o tome kako se radi pod vlascu Slobe Milosevica, kako se siri posao i zaradjuju milioni pod sankcijama.
freehand freehand 07:10 09.04.2016

PoternicE za linčere

BO­GO­LJUB KA­RIĆ NA
CR­VE­NOJ PO­TER­NI­CI
Sr. K. | 25. februar 2006. 19:29 | Komentara: 10
Cen­tra­la In­ter­po­la u Li­o­nu ras­pi­sa­la je cr­ve­nu po­ter­ni­cu za Bo­go­lju­bom Ka­ri­ćem za ko­jim sa­da tra­ga svih 187 čla­ni­ca ove po­li­cij­ske or­ga­ni­za­ci­je. Cr­ve­na po­ter­ni­ca za pred­sed­ni­kom "BK gru­pe" ras­pi­sa­na je na zah­tev vla­sti iz Be­o­gra­da jer se ni­je po­ja­vio na su­đe­nju u No­vom Sa­du. Pred­sed­nik "BK gru­pe", osum­nji­čen je da je kao li­der PSS po­ku­šao da pod­mi­ti Mi­ku Vla­o­vi­ća, po­slaLIUNK­ni­ka DSS, ko­me je nu­dio 200.000 evra da pre­đe u PSS

VEČERNJE NOVOSTI
POLITIKA
GLAS JAVNOSTI
RADIO SLOBODNA EVROPA
B92

"izvini, Filipe, mi smo tri sitne duše a velike pizde koje ne umeju da unesu rečenicu u Gugl ali vole da mrcvare slabije, pa smo ovom prilikom samo hteli da ti celivamo zadnjicu i da ti priznamo kolike smo gnjide.

U pravu si, Filipe"


Edit: Četiri, pardon. Žena i brat su imali amandman.
milisav68 milisav68 08:15 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

freehand
U pravu si, Filipe

Ne valja ti link za članak iz Politike.

Članak/citirana optužnica iz Novosti je smešna.

B92 ne pominje poternicu interpola, već lokalnu.

A Slobodna Evropa kaže:

Optuženi su za zloupotrebu službenog položaja, da bi nekoliko godina kasnije krivični zakon Srbije menjan upravo zbog te oksimoronske kvalifikacije da lice u privatnoj kompaniji bude optuženo za zloupotrebu služenog položaja. Optužnica je, dakle, kako se to eufemistički gradjanima servira, “precizirana”, tako što je “zloupotreba službenog položaja” iz famoznog člana 359 prethodnog Krivičnog zakonika pretvorena u “zloupotrebu položaja odgovornog lica” iz paragrafa 234.

Ali, pravnici ukazuju da upravo ta automatska “konverzija” predstavlja flagrantnu zloupotrebu prava. Koliko je bilo apsurdno vlasnika privatne firme optuživati za zloupotrebu službenog položaja iz člana 359, toliko je apsurdno, ili možda i još apsurdnije, taj član kasnije pretvoriti u paragraf 234 izmenjenog Krivičnog zakona. Time je učinjena dupla zloupotreba prava jer je Krivični zakon “preciziranjem” prvobitne optužnice protiv Karića počeo da se primenjuje retroaktivno.


Nije ni čudo, što na sajtu Interpola ne može da se nađe ima Bogoljuba Karića.


looping looping 08:21 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

sitne duše a velike pizde

kolike smo gnjide.

Ti bi trebao da otvoriš poseban blog gde ćeš sa prijateljem Krkarom da se razbacuješ sa uvredama.
Ono, dve gromade, jedan na jedan, kao u areni.
freehand freehand 08:26 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Ne valja ti link za članak iz Politike.

KLIK
Izvinjavam se i Kariću i pizdama u poteri. Evo, nadam se da je sad ok.

Članak/citirana optužnica iz Novosti je smešna.

Izvinjavam se i tebi doktore, u svoje i u ime Novosti.
Nije ni čudo, što na sajtu Interpola ne može da se nađe ima Bogoljuba Karića.

Još jednom ti se izvinjavam doktore, mada priznajem da nisam ni pokušao da tu poternicu nađem na sajtu Interpola. ja, eto, kao i Filip nekako mislim da ne može baš svaki detalj iz onoga što čitamo da se proverava, naročito kad ne postoji rzaumno objašnjenje za sumnju u njegovu validnost. Recimo, mogu da razumem da se Kariću kaleme optužbe, ali ne mogu baš da razumem zašto bi neko lagao da postoji poternica kad ona sama po sebi ne dokazuje ništa.
No jebiga, nisam ja doktor.
freehand freehand 08:33 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Ti bi trebao da otvoriš poseban blog gde ćeš sa prijateljem Krkarom da se razbacuješ sa uvredama.

Ja sam trebao da uz rečeno izdvojeno dodam i polupismeni Vučićevi tupsoni. Izvinjavam se i njemu.
looping looping 08:44 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

freehand
Ti bi trebao da otvoriš poseban blog gde ćeš sa prijateljem Krkarom da se razbacuješ sa uvredama.

Ja sam trebao da uz rečeno izdvojeno dodam i polupismeni Vučićevi tupsoni. Izvinjavam se i njemu.

Samo ti izbaci sve iz sebe, biće ti lakše.
milisav68 milisav68 08:48 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

freehand
Izvinjavam se i kariću i pizdama u poteri.

Ovo je bila dobronamerna sugestija, ne moraš da vređaš zbog toga.
Izvinjavam se i tebi doktore, u svoje i u ime Novosti.

Takođe, smanji doživljaj, nismo u skupštini.
ja, eto, kao i Filip nekako mislim da ne može baš svaki detalj iz onoga što čitamo da se proverava,

To nije detalj, već prvi plan - Interpolova optužnica, i to - crvena.
naročito kad ne postoji rzaumno objašnjenje za sumnju u njegovu validnost.

A ono gle - postoji, nisu bili sposobni ni optužnicu pravilno da sastave.
Ja, recimo, mogu da razumem da se kariću kaleme optužbe, ali ne mogu baš da razumem zašto bi neko lagao da postoji poternica kad ona sama po sebi ne dokazuje ništa.



Baš je čudno da ljudi na funkcijama lažu, pa Vučić je dobio izbore 2014. hapšenjem Miškovića, ali pošto to nije naš omiljen tim - onda može da se poveruje da neko - laže.
No jebiga, nisam ja doktor.

Ali možeš da pogledaš.
freehand freehand 08:52 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Ali možeš da pogledaš.

Mogu. Prvo što vidim je da
To nije detalj, već prvi plan - Interpolova optužnica, i to - crvena.

... Interpol nema optužnice. Pa ti meni ostaj u zdravlju sa ovim sitnim tikitanerskim začikavanjem.

Nego...
... idem ti ja tako ulicom kad u jedan prolaz neka gužva. Ja pogledam a ono petorica biju jednoga! Ja skinem jaknu pa uletim...
- I spasi li ga?
- Ama ubismo ga ka govedo!
narcis narcis 08:52 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

i niko da postavi pitanje skojim pravom filip progoni bogoljubovu ženu i brata
to su četnici tako klali žene, decu i rođake komunista.
milisav68 milisav68 08:59 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

freehand
... Interpol nema optužnice.

Uh, kad ponestanu argumenti i uvrede, onda prelazimo na lapsuse.

To je ono kad misliš jedno, a kažeš drugo.

Dakle, nije optužnica nego poternica.
Nego...

Ono što jedna budala zabrlja, deset pametnih ne može da ispravi.



freehand freehand 09:14 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

milisav68
freehand
... Interpol nema optužnice.

Uh, kad ponestanu argumenti i uvrede, onda prelazimo na lapsuse.

To je ono kad misliš jedno, a kažeš drugo.

Dakle, nije optužnica nego poternica.
Nego...

Ono što jedna budala zabrlja, deset pametnih ne može da ispravi.




Milisave, tvoj se nastup svodi na sitničave primedbe i besmisleno natezanje oko nečega što ti smatraš faktima često kriveći podatke upodobljujući ih svom stavu. A prilično je jeftino ispravljati svoje greške retroaktivno, kad je na njih već ukazano. Čak i ako su lapsusi. ja, eto, ovom prilikom, citat neću obrisati kao što bih inače učinio.
Generalno mi na pamet ne pada da se sad sa tobom nadvlačim a ovde je u pitanju nešto drugo: Filip nije novinar-istraživač. Filip često u svom revolucionarnom zanosu pravi greške, Filip često ne razlikuje bitno i nebitno. Ali se ovde Filipu zamera što nije otišao u sedište Interpola da se na licu mesta uveri da li postoji poternica protiv Karića, kao i koje je boje ako postoji. Kako toi prave veličine inače rade.
Zato što je Filip nešto grdno pogrešio, oslanjajući se na fakte koji u javnom medijskom prostru postoje već deset godina i nikad nisu osporene, ni od samog Karića iako je za to imao mnogo načina i prilika?
Ma jok. Nego zato što pizde vole da nađu nekog koga smatraju slabijim i onda ga šutiraju i nad njime se iživljavaju a gnjide vole da pritrče i uključe se u špalir i zabavu. Pri tom, za razliku od pizdurina Filip ne laže, ne prepravlja naknadno, niti u odgovoru vređa, ne briše, ne banuje čak ni takve gorostase koji to uredno rade.
Pa ako ti misliš da je ovde Filip nešto zabrljao a njih deset sad to cipeliranjem pokušava da ispravi - ostaj mi zdravo.
highshalfbooze highshalfbooze 09:16 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

to su četnici tako klali žene, decu i rođake komunista.

Auh, ovo je za Filipa teška uvreda
freehand freehand 09:19 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

highshalfbooze
to su četnici tako klali žene, decu i rođake komunista.

Auh, ovo je za Filipa teška uvreda

To je uvreda za mozak. Naročito kad dolazi od fanova jednog četničlkog vojvode.
narcis narcis 09:21 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

highshalfbooze
to su četnici tako klali žene, decu i rođake komunista.

Auh, ovo je za Filipa teška uvreda

idalje nikom ne smeta što su žena i brat prokuženi, bez ikakvih dokaza, optužnice,
krivisu i nepoželjni jer su žena i brat okrivljenog
highshalfbooze highshalfbooze 09:24 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

idalje nikom ne smeta što su žena i brat prokuženi, bez ikakvih dokaza, optužnice,

Pobogu čoveče, ne treba ti nikakva formalna optužnica da bi nekoga procenio kao moralnu i društvenu gnjidu i štakora. I da gnjide i štakori samo u banana državama mogu da budu na glasačkom listiću.
Dopuna: radi tvoje informacije, čak i kada postoji formalna optužnica potkrepljena dokazima ne možeš nekoga da proglasiš krivcem dok sud tako ne presudi. Ali možeš da imaš svoje mišljenje o tim osobama da su gnjide i štakori.
narcis narcis 09:36 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

highshalfbooze
idalje nikom ne smeta što su žena i brat prokuženi, bez ikakvih dokaza, optužnice,

Pobogu čoveče, ne treba ti nikakva formalna optužnica da bi nekoga procenio kao moralnu i društvenu gnjidu i štakora. I da gnjide i štakori samo u banana državama mogu da budu na glasačkom listiću.

treba, da bi se neko uklonio iz javnog života mora da bude pokrenuta neka optužnica
ovde nije ništa rečeno o njihovom moralu već samo da su žena i brat osumnjičenog
a upravo su to i četnici radili onomad, sin ti u partizane i zato koljemo celu porodicu
to je ta logika.
i treba optužnica, niko ne može da bude kriv zato što ti ili filip mislite da je neko "moralna nakaza" to morate i da dokažete nečim
highshalfbooze highshalfbooze 09:37 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

niko ne može da bude kriv zato što ti ili filip

Nisu oni krivi što su takvi, priroda je kriva.
narcis narcis 09:39 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

highshalfbooze
niko ne može da bude kriv zato što ti ili filip

Nisu oni krivi što su takvi, priroda je kriva.

ti i filip propagirate linč, priroda je to
looping looping 09:40 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Filip nije novinar-istraživač. Filip često u svom revolucionarnom zanosu pravi greške, Filip često ne razlikuje bitno i nebitno. Ali se ovde Filipu zamera što nije otišao u sedište Interpola da se na licu mesta uveri da li postoji poternica protiv Karića, kao i koje je boje ako postoji. Kako toi prave veličine inače rade.

Džaba se foliraš.
Svi znaju da ti nisi ovde da bi branio Filipa već da ljude nazivaš gnjidama, pizdama i šta već ne... A naročito da se osvetiš onome što je tebe vređao. Sad ćeš verovatno da ga stokuješ iz bloga u blog. A možda i mene posle ovog komentara.
highshalfbooze highshalfbooze 09:49 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

ti i filip propagirate linč, priroda je to

Hajde, navedi gde smo Filip i ja pomenuli linč. Ako ne možeš da navedeš, onda si lažov.
narcis narcis 09:54 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

highshalfbooze
ti i filip propagirate linč, priroda je to

Hajde, navedi gde smo Filip i ja pomenuli linč. Ako ne možeš da navedeš, onda si lažov.

Pobogu čoveče, ne treba ti nikakva formalna optužnica da bi nekoga procenio kao moralnu i društvenu gnjidu i štakora. I da gnjide i štakori samo u banana državama mogu da budu na glasačkom listiću.

ako ovo nije poziv na linč onda ti nemaš pojma šta je linč
onomad je istim tim rečima milošević svoje protivnike nazivao stranim plaćenicima i izdajucama
freehand freehand 10:04 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Svi znaju

Pa da. Svi znaju mislilac.
A možda i mene posle ovog komentara.

milisav68 milisav68 10:04 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

freehand
Milisave, tvoj se nastup svodi na sitničave primedbe i besmisleno natezanje oko nečega što ti smatraš faktima često kriveći podatke upodobljujući ih svom stavu.

“Tu se nikako ne može pozivati na neki kontinuitet, to je diskonitinuitet. Prema tome, ne možete nikoga ko je svojevremeno bio optužen, kao što je Bogoljub Karić bio optužen, za zloupotrebu službenog položaja sada teretiti za zloupotrebu ovlašćenja odgovornog lica. To ne možete nikako jer to je retroaktivna primena inkriminacija krivičnog prava, a ona je izričito zabranjena i Ustavom i samim krivičnim pravom”, objašnjava Slobodan Šoškić, predsednik Advokatske komore Beograda.

Drugo, vlasnik kompanije i odgovorno lice u stranoj kompaniji ne može biti optuženo za poslovanje koje vodi direktor ili odgovorno lice u Srbiji. Šoškić pojašnjava da je u vreme osnivanja “Mobtela” ugovorom izmedju PTT Srbija i BK Trejd iz Moskve, Bogoljub Karić nije bio ni u svojstvu vlasnika, ni u svojstvu menadžera ili direktora:

“Taj je ugovor zaključio u svojstvu punomoćnika firme BK Trejd iz Moskve – i ništa drugo. Dakle, on nije imao elementarno svojstvo službenog lica ili odgovornog lica jer biti punomoćnik ne znači biti odgovorno lice. Prema tome, on je već tada uz najflagrantnije kršenje krivičnog prava optužen i doveden u situaciju da pobegne, čime je napravljena jedna sui generis afera sa njim, kao da jurite nekog teškog izvršioca krivičnih dela, a on u svim inkriminacijama koje mu se stavljaju na teret nema elementarne uslove da odgovara jer nije izvršilac krivičnog dela. Neko drugi se može pojaviti možda kao mogući izvršilac, ali on nikako”, pojašnjava Slobodan Šoškić.

Srpsko pravosudje bi još jednom moglo neslavno završiti u Strazburu ako i ova optužnica padne, ali – niko se od političara zbog toga neće uzrujati jer za njih nema ni materijalne ni krivične odgovornosti.

Ali se ovde Filipu zamera što nije otišao u sedište Interpola da se na licu mesta uveri da li postoji poternica protiv Karića,

Preuveličavaš.
Zato što je Filip nešto grdno pogrešio, oslanjajući se na fakte koji u javnom medijskom prostru postoje već deset godina i nikad nisu osporene, ni od samog Karića iako je za to imao mnogo načina i prilika?



Znači, kad mediji pišu da su žuti lopovi, onda to nije tačno, a kada napišu da je to Karić - onda je tačno.
Ma jok. Nego zato što pizde vole da nađu nekog koga smatraju slabijim i onda ga šutiraju i nad njime se iživljavaju a gnjide vole da pritrče i uključe se u špalir i zabavu. Pri tom, za razliku od pizdurina Filip ne laže, ne prepravlja naknadno, niti u odgovoru vređa, ne briše, ne banuje čak ni takve gorostase koji to uredno rade.

To je već nešto drugo, u šta ne bih previše ulazio.

Istina je da Filip ne briše i banuje, ali u isto vreme na argumentovane odgovore odgavora besmislenim citatima, kao i da uporno prenosi i ponavlja neproverene podatke/informacije.
Pa ako ti misliš da je ovde Filip nešto zabrljao a njih deset sad to cipeliranjem pokušava da ispravi - ostaj mi zdravo.

Ne mislim da je cipelarenje u redu, ali isto tako nije u redu da svakoga ko drugačije misli kažeš da cipelari, a ja eto mislim da Filip greši.

looping looping 10:11 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere


Istina je da Filip ne briše i banuje, ali u isto vreme na argumentovane odgovore odgavora besmislenim citatima, kao i da uporno prenosi i ponavlja neproverene podatke/informacije.
Pa ako ti misliš da je ovde Filip nešto zabrljao a njih deset sad to cipeliranjem pokušava da ispravi - ostaj mi zdravo.

Ne mislim da je cipelarenje u redu, ali isto tako nije u redu da svakoga ko drugačije misli kažeš da cipelari, a ja eto mislim da Filip greši.

Ja bih dodao i to da onaj sa slike - Vučićević i Filip imaju iste izvore informacija. A imaju i isti pristup novinarstvu.
Prema tome, nemoj da sam čuo da neko kritikuje Vučićevića, šta ima veze što ponekad malo pogreši i lupi.

PS.
To su sve, samo nisu novinari.
Jedina razlika je što onaj sa slike živi od toga.
highshalfbooze highshalfbooze 10:16 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

ako ovo nije poziv na linč onda ti nemaš pojma šta je linč

Aha, ti nisi samo lažov, ti si glupi lažov.
narcis narcis 10:20 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

highshalfbooze
ako ovo nije poziv na linč onda ti nemaš pojma šta je linč

Aha, ti nisi samo lažov, ti si glupi lažov.

karabasbarabas karabasbarabas 11:49 09.04.2016

Re: PoternicE rođake

narcis
highshalfbooze
ti i filip propagirate linč, priroda je to

Hajde, navedi gde smo Filip i ja pomenuli linč. Ako ne možeš da navedeš, onda si lažov.

Pobogu čoveče, ne treba ti nikakva formalna optužnica da bi nekoga procenio kao moralnu i društvenu gnjidu i štakora. I da gnjide i štakori samo u banana državama mogu da budu na glasačkom listiću.

ako ovo nije poziv na linč onda ti nemaš pojma šta je linč
onomad je istim tim rečima milošević svoje protivnike nazivao stranim plaćenicima i izdajucama

Kamo lepe srece da je poziv na linc. Mada ovde ni linc ne pali, eto bivseg direktora RTS su lincovali jednom, a evo njega sad deli moralne lekcije LINK >>
Ili drug Vucela koje se takodje povampirio >>


Ovi samo pozivaju da se ne glasa za ojebine koji se kriju po bratskim drzavama zato da ne bi morali da odgovaraju za kradje i iznude. Ja mislim da je to minimum minimuma understatementa.
Vucic se nece smiriti dok ne vrati na vlast celu ekipu iz devedesetih. Al' nemoj slucajno da neko to glasno kaze, bez linka. To je poziv na linc.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:00 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

looping

Istina je da Filip ne briše i banuje, ali u isto vreme na argumentovane odgovore odgavora besmislenim citatima, kao i da uporno prenosi i ponavlja neproverene podatke/informacije.
Pa ako ti misliš da je ovde Filip nešto zabrljao a njih deset sad to cipeliranjem pokušava da ispravi - ostaj mi zdravo.

Ne mislim da je cipelarenje u redu, ali isto tako nije u redu da svakoga ko drugačije misli kažeš da cipelari, a ja eto mislim da Filip greši.

Ja bih dodao i to da onaj sa slike - Vučićević i Filip imaju iste izvore informacija. A imaju i isti pristup novinarstvu.
Prema tome, nemoj da sam čuo da neko kritikuje Vučićevića, šta ima veze što ponekad malo pogreši i lupi.

PS.
To su sve, samo nisu novinari.
Jedina razlika je što onaj sa slike živi od toga.


U blogu i u prethodnim komentarima naveo sam ČINJENICE: bekstvo Bogoljuba i Sretena Karića iz Srbije početkom 2006. godine, naredbu za raspisivanje međunarodne poternice 20. februara 2006. godine koju je izdao istražni sudija Okružnog suda u Beogradu Dragan Lazarević, odgovor vrha MUP-a Srbije 2007. godine na pitanje novinara o crvenoj poternici Interpol-a, optužnicu podignutu 17. 9. 2010. godine...

Ja činjenice, a vi uvrede, ružne reči, podmetanja...

Poenta bloga je u, najblaže rečeno, čudnoj činjenici: šta to toliko motiviše Aleksandra Vučića da stalno na listu kandidata za narodne poslanike stavlja Milanku Karić i Dragomira Karića? I šta bi se desilo kada bi na tom spisku bili supruga i brat Miroslava Miškovića?
looping looping 12:11 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Ja činjenice, a vi uvrede, ružne reči, podmetanja...

Gde si ti kod mene pročitao uvrede, ružne reči?
U najgorem slučaju bilo je podmetanja, a i to kako se uzme.
Poenta bloga je u, najblaže rečeno, čudnoj činjenici: šta to toliko motiviše Aleksandra Vučića da stalno na listu kandidata za narodne poslanike stavlja Milanku Karić i Dragomira Karića? I šta bi se desilo kada bi na tom spisku bili supruga i brat Miroslava Miškovića?

Dok si ti glasao za bele listiće neki su glasali za SNS gde su Milanka Karić i Dragomir Karić bili na spisku za poslanike još 2012. Zašto se sad žališ?
Link.
narcis narcis 12:12 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

čini mi se da u švajcarskoj živi brat osame bin ladena, el zbog toga što mu je brat osama treba da ga švajcarci izbace iz švajcarske?
ps
kad sam prvi put čuo za njega bio je u švajcariji, dal je još uvek neznam al znam da čovek savim normalno vodi firmu i nema nikakvih problema.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:19 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Pa to i pitam: šta to motiviše Aleksandra Vučića da stalno, tj. uporno gura Milanku i Dragomira Karića za narodne poslanike?

I šta bi se desilo ako bi to isto uradio sa suprugom i bratom Miroslava Miškovića?

Samo da podsetim da su Bogoljub Karić i Miroslav Miškovića nekadašnje leva i desna ruka Slobe, slobode! Dakle, dva najveća ratna profitera!
looping looping 12:21 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Pa to i pitam: šta to motiviše Aleksandra Vučića da stalno, tj. uporno gura Milanku i Dragomira Karića za narodne poslanike?

Možda BK šalje neku kintu za stranku? Ko zna.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:29 09.04.2016

Re: PoternicE za linčere

looping
Pa to i pitam: šta to motiviše Aleksandra Vučića da stalno, tj. uporno gura Milanku i Dragomira Karića za narodne poslanike?

Možda BK šalje neku kintu za stranku? Ko zna.


Svašta se priča, ali to su sve neproverene informacije.
Kada bi se poštovali zakoni i kada bi finansiranje ovdašnjih stranaka bilo transparentno, tačno bi znali ko i sa kolikim iznosima novca finansira SNS, DS, SRS...
jkt2010 jkt2010 02:05 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

freehand

... idem ti ja tako ulicom kad u jedan prolaz neka gužva. Ja pogledam a ono petorica biju jednoga! Ja skinem jaknu pa uletim...
- I spasi li ga?
- Ama ubismo ga ka govedo!


Hahaha lepo, mada bajato...

Nego tri pitanja mi se nametnula povodom tvog gneva pravedničkog:

Ko je taj jedan, koga ubiše ko govedo iz priče?

- Karić
- Mišković
- Filip

Ko skida jaknu i uleće da ubije govedo:

- Karić
- Mišković
- Novinari istraživači koji 10 godina (najmanje) ne istražuju nego odma' skidaju jakne i uleću (vidi Frijeve linkove za ilustraciju)


I poslednje:

Već decenijama se pravi klima da kogod je uspeo nešto da napravi u Srbiji, taj je 100%, nema dileme, lopov, ubica, vampir koji pije krv narodu, [dopuniti po ukusu i prema inspiraciji]. Što veći uspeh to veći lopov, zna se, jel'da.

Da li bi Srbija možda bila bogatija i naprednija zamlja kad bi se od ovih ljudi napravili uzori ističući pozitivne stvari koje su uradili, a ne da se od njih prave monstrumi? (*)

Kad god se neko drzne da se istakne, novinari istraživači treba da podsete građane da im je dužnost da skinu jaknu i ubiju govedo? I tako decenijama, sa jedne strane linč, a sa druge mirno pišu blogove gde se čude kako to da je Srbija najsiromašnija, najbednija, najmanje plate....

Čudite se što su ostali samo najgori - a najbolje uporno ubijate ko goveda?


Da, da, najbolje: neće nikada, ni za 200 godina, Filipi da nas izvuku iz govana, nego baš ti odvratni Karići, Miškovići, Kostići.... ovi današnji, ili neki budući - ako ih ne ubijemo ko goveda čim se pojave.

------------------------
(*) Podrazumeva se, ko je za istragu, sud, a onda i zatvor, valjda imamo policiju, BIU, VBA, a i sudstvo, pa neka rade svoj posao. A vi novinari valjda treba da proveravate šta "vlast" tvrdi, a ne da decenijama ko papagaji kopi-pejstujete stvari koje vam je izdiktirao ko zna ko, ko zna kad, i ko zna zbog čega...
highshalfbooze highshalfbooze 08:54 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

jkt2010
Čudite se što su ostali samo najgori - a najbolje uporno ubijate ko goveda?


Jebo takve najbolje koji su muzli državu od zelenog plana pa na dalje.

jkt2010
Evo ti i treći link, pa ako nije javno dostupno na sajtu moš slobodno da ih pitaš.


Pročitaj ti malo FAQ genije:

How do I see how many notices have been issued by a country?

Not all notices are made public, however details of the public available Yellow and Red Notices can be viewed via the map on INTERPOL

Napadate čoveka bez veze, i ne budi vam sumnju da se samo 300 ljudi nalazi na poternici. Pogledaj ovde koliko ih je
freehand freehand 09:23 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

highshalfbooze
jkt2010
Čudite se što su ostali samo najgori - a najbolje uporno ubijate ko goveda?


Jebo takve najbolje koji su muzli državu od zelenog plana pa na dalje.

jkt2010
Evo ti i treći link, pa ako nije javno dostupno na sajtu moš slobodno da ih pitaš.


Pročitaj ti malo FAQ genije:

How do I see how many notices have been issued by a country?

Not all notices are made public, however details of the public available Yellow and Red Notices can be viewed via the map on INTERPOL

Napadate čoveka bez veze, i ne budi vam sumnju da se samo 300 ljudi nalazi na poternici. Pogledaj ovde koliko ih je


Ne vredi trošiti ni vreme ni živce na kafanske dobacivače.
narcis narcis 09:25 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Napadate čoveka bez veze, i ne budi vam sumnju da se samo 300 ljudi nalazi na poternici. Pogledaj ovde koliko ih je

taj link pokazuje dasu u evropi na spisku 6363 items(štagod to značilo) de si ti video 300
highshalfbooze highshalfbooze 09:50 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

de si ti video 300

Pa na linku koji je Krkar dao.

narcis narcis 09:57 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

highshalfbooze
de si ti video 300

Pa na linku koji je Krkar dao.


ja sam na tvoj link OVDEotvorio ovo
tetris tetris 11:02 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Mapa može da se zumira i pokazuje koliko koja država ima zahteva prema Interpolu. Srbija ima 12, BiH 131 a Hr 615. Krkarov link daje pretragu po nacionalnosti i prikazuje preko 300 Srba. Većina od 300 ima dvojno državljanstvo i traže ih Hr ili BiH zbog optužbi za ratne zločine.
narcis narcis 12:37 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

tetris
Mapa može da se zumira i pokazuje koliko koja država ima zahteva prema Interpolu. Srbija ima 12, BiH 131 a Hr 615. Krkarov link daje pretragu po nacionalnosti i prikazuje preko 300 Srba. Većina od 300 ima dvojno državljanstvo i traže ih Hr ili BiH zbog optužbi za ratne zločine.

meni kad zumiram pokaže za srbiju 1 žutog i 11 crvena
tetris tetris 14:10 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

meni kad zumiram pokaže za srbiju 1 žutog i 11 crvena

Što mu dođe 12. Jedan je nestali a 11 krivično traženi od strane Srbije. Srba ima više jer ih većinu traži Hrvatska i BiH
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:38 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

... Interpol nema optužnice. Pa ti meni ostaj u zdravlju sa ovim sitnim tikitanerskim začikavanjem.


Tako je ima samo ono što mi zovemo "Poternica", a Interpol "Notice". Pa tako i Crevena Poternica, tj. Red Notice koja je (izvor: Interpol)

Red Notice
To seek the location and arrest of wanted persons with a view to extradition or similar lawful action.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 18:39 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

A to da nije bilo poternice Interpola za karićima - to jeste ili nije tačno, zavisi kako ko čita

Ajd što tako kaže B92, ko još njima veruje ;>

Fugitive tycoon indicted (18.09.2010)

The Public Prosecutor's Office in Belgrade indicted Bogoljub Karić and another 15 persons suspected of defrauding Mobtel of more than EUR 60mn.

Along with Bogoljub Karić, his brother Sreten Karić is one those indicted. The brothers are currently on the run, with Interpol Red Notice issued for their arrest.

http://www.b92.net/eng/news/crimes.php?yyyy=2010&mm=09&dd=18&nav_id=69752

Ali tako smatra - tj. "je smatrao" (da je Interpol izdao Crvenu Poternicu) i PR ili šta god mu dođe, valjda nekakav zastupnik Karića:

http://s3.documentcloud.org/documents/274767/serbia-alcalde-and-day-ltd-karic-milanka.txt

odnosno:

http://s3.documentcloud.org/documents/274767/serbia-alcalde-and-day-ltd-karic-milanka.pdf

Pa negde u tekstu kaže i ovo:

According to his European attorneys, the Serbian Ministry of Interior has requested an Interpol Red Notice for Mr. Karic's arrest, although none officially exists on public Interpol records.
...
a) CRIMINAL CHARGES RELATED TO
We understand that the Interpol Red Notice issued against l/Ir. Karic is based on an alleged abuse of official position in relation to Mobtel

i na kraju - na samom krajU Aneksa - i ovo

2008 - 2009 Repeated petitions made to Interpol requesting removal of Red Notlce all of which have received no substantive answer
narcis narcis 19:14 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

tetris
meni kad zumiram pokaže za srbiju 1 žutog i 11 crvena

Što mu dođe 12. Jedan je nestali a 11 krivično traženi od strane Srbije. Srba ima više jer ih većinu traži Hrvatska i BiH

hvala na trudu da mi objasniš, samo mene ustvari ične interesuje ni szdbina bogoljubove poternice a bogme ni broj poternica, ovog prvog neće ni uapseni osude kao što neće ni uapse ni osude bilo kog razbojnika koji nas je opljačkao, eno muču se kako da zataškaju miškovića i da mu plate to što je bio u zatvor, pošto su ga pustili da ode u london i sakrije pare da ih slučajno ne nađu.
ja iskoristi mapu da se prošetam do olandije i hohlanda , malo seniš uspomena, neka korist od interpla
jkt2010 jkt2010 23:58 10.04.2016

Re: PoternicE za linčere

highshalfbooze
jkt2010
Čudite se što su ostali samo najgori - a najbolje uporno ubijate ko goveda?


Jebo takve najbolje koji su muzli državu od zelenog plana pa na dalje.

Od "zelenog plana" pa nadalje su mnogi muzli državu, ali su samo najbolji uspeli i da opstanu. Mislim, evo vidi dokle su Karići dogurali sa parama od "zelenog plana" a onda vidi dokle su stigli ostali korisnici. Kažem, najbolji.

Tu negde je neko ostavio link na posao koji rade u Minsku, jedan od mnogih; kad ti se već gugla probaj da izguglaš i ostalo šta rade tamo po istoku. Pa saberi. Pa vidi da li je dobro što su ih Frijevi DOS-ovci najurili iz zemlje zbog otimanja Mobtela (kao Miru zbog 60kvm dadilji). Ili bi možda bilo bolje da su oni ostali ovde i da su sve te poslove odradili kao srpska firma?

Ma jok, bolji su nama naši Šutanovci i ostale jajare i pilićari...

Eto, ja mislim da bi mi bili na konju da smo poslednjih 20 godina imali 100 Karića umesto što smo imali 200 Šutanovaca.

I šta u stvari "narod" hoće? Da čekamo da nam u pomoć dođu savršena bića iz viših sfera, da nam srede politiku, privredu... Kao što su (ta savršena bića) obogatila Ameriku i Englesku, a ne (njihovi) Karići i Miškovići.

Koji diznilend je tebi u glavi, blago tebi.

jkt2010
Evo ti i treći link, pa ako nije javno dostupno na sajtu moš slobodno da ih pitaš.


Pročitaj ti malo FAQ genije:

How do I see how many notices have been issued by a country?


Genije, elementarna stvar: kad na nekom sajtu ne možeš da nađeš informaciju koju tražiš, a pouzdano znaš da vlasnik sajta (i to jedini) ima informaciju, onda odeš na "contact page", vidiš kako žele da ih kontaktiraš, pa se lepo predstaviš i pitaš šta te zanima. Ovo kopi-pejstvovanje jednog te istog već više od decenije, pa do u večnost, nije zamena za proveru.

freehand
Ne vredi trošiti ni vreme ni živce na kafanske dobacivače.

Ovo si u pravu. Kerovi laju, karavani prolaze.
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:33 11.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Ratno profiterstvo je krivično delo koje nikada ne zastareva.
Pa upravo zbog Miškovića, Karića i ostalih ratnih profitera, koje je DOS "oprao" i preimenovao u tajkune, Srbija je i dalje pri dnu evropske lestvice po svim ekonomskim kriterijumima!
jkt2010 jkt2010 03:14 11.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Filip Mladenović
Ratno profiterstvo je krivično delo koje nikada ne zastareva.

Daj bre prestani da lupaš te parole.
Pa upravo zbog Miškovića, Karića i ostalih ratnih profitera, koje je DOS "oprao" i preimenovao u tajkune, Srbija je i dalje pri dnu evropske lestvice po svim ekonomskim kriterijumima!

Jes kako da ne, da nije bilo Miškovića i Karića da te ometaju u razvoju, ti bi nam pokazao put do privrednog procvata.
anonymous anonymous 06:37 11.04.2016

Re: PoternicE rođake

highshalfbooze
idalje nikom ne smeta što su žena i brat prokuženi, bez ikakvih dokaza, optužnice,

Pobogu čoveče, ne treba ti nikakva formalna optužnica da bi nekoga procenio kao moralnu i društvenu gnjidu i štakora. I da gnjide i štakori samo u banana državama mogu da budu na glasačkom listiću.
Dopuna: radi tvoje informacije, čak i kada postoji formalna optužnica potkrepljena dokazima ne možeš nekoga da proglasiš krivcem dok sud tako ne presudi. Ali možeš da imaš svoje mišljenje o tim osobama da su gnjide i štakori.


Potpuno se slažem.
Ali,mi smo i više od jedne banana države.

A kad jedan odnos prema nekom drugom, upodobiš tako da problematiku iz sfere etike transferišeš u sferu politike, pa još osvetnički i iz krajnje sebičnih i lukrativnh razloga pokušaš da to instrumentalizuješ u svrhu političke propagande i pobede na izborima svoje političke opcije - onda to jeste problematično i za osudu.

Tim pre što se radi o neproverenim i neutvrđenim činjenicama i personalnim nepodudarnostima lica protiv kojih agituješ i lica kojima pripisuješ nemoralnost i nepošt0vanje pravnog poretka.

Mislim da Filip iz bloga u blog nadmašuje samog sebe,ostajući i pored ukazanih primedbi čvrsto na svojim neutemeljenim stavovima, pri čemu njegova očigledna naivnost u razumevanju sveta oko sebe,kao i nepravda koju je najverovatnije pretrpeo prete da iskrive i deformišu njegov pogled na svet tako da od borca za pravdu postane osvetnička osoba opterećena resantimanom.

A to može da bude mnogo opasnije i pogubnije za psihičko zdravlje jedne ličnosti od gubitka posla.



anonymous anonymous 06:49 11.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Filip Mladenović
looping
Pa to i pitam: šta to motiviše Aleksandra Vučića da stalno, tj. uporno gura Milanku i Dragomira Karića za narodne poslanike?

Možda BK šalje neku kintu za stranku? Ko zna.


Svašta se priča, ali to su sve neproverene informacije.
Kada bi se poštovali zakoni i kada bi finansiranje ovdašnjih stranaka bilo transparentno, tačno bi znali ko i sa kolikim iznosima novca finansira SNS, DS, SRS...


I šta bi nam to pomoglo ?
anonymous anonymous 07:14 11.04.2016

Re: PoternicE za linčere

Filip Mladenović
Ratno profiterstvo je krivično delo koje nikada ne zastareva.
Pa upravo zbog Miškovića, Karića i ostalih ratnih profitera, koje je DOS "oprao" i preimenovao u tajkune, Srbija je i dalje pri dnu evropske lestvice po svim ekonomskim kriterijumima!


Da upravo zbog toga ....i hiljadu drugih razloga.

A jedan koji ne treba zaboraviti, svakako je bratska " pomoć " civilizovane, napredne, uspešne i bogate evropske i NATO koalicije čiji uspeh i prosperitet se zasniva i na militarističkoj proizvodnji oružja i prateće opreme, koja povremeno nađe put do krajnjeg potrošača, da bi se magacini ispraznili i prostor pripremio za novi proizvodni ciklus i ostajanje na vrhu lestvice uspešnih i ekonomski bogatih društava.

freehand freehand 07:42 11.04.2016

Re: PoternicE rođake

A kad jedan odnos prema nekom drugom, upodobiš tako da problematiku iz sfere etike transferišeš u sferu politike, pa još osvetnički i iz krajnje sebičnih i lukrativnh razloga pokušaš da to instrumentalizuješ u svrhu političke propagande i pobede na izborima svoje političke opcije - onda to jeste problematično i za osudu.

Ovo si baš hteo da opišeš Bogoljuba ili ti se otelo?
anonymous anonymous 08:04 11.04.2016

Re: PoternicE rođake

freehand
A kad jedan odnos prema nekom drugom, upodobiš tako da problematiku iz sfere etike transferišeš u sferu politike, pa još osvetnički i iz krajnje sebičnih i lukrativnh razloga pokušaš da to instrumentalizuješ u svrhu političke propagande i pobede na izborima svoje političke opcije - onda to jeste problematično i za osudu.

Ovo si baš hteo da opišeš Bogoljuba ili ti se otelo?


Drago mi je da se nadovezuješ , ali trenutno nemam mnogo vremena...

Treba od nečega i da se živi.

Blogom je Filip mnogo više rekao o sebi , nego o Karićima, pa je to skrenulo diskusiju i postalo osnovni tok polemike.

O Karićima ne mislim ništa bolje od Filipa, ali način na koji je on to u blogu
instrumentalizovao i dalje samo ukazuje na njegovu krajnju naivnost i nesnalaženje u razumevanju sveta.

To uvek, nažalost, baci u senku sve ostalo.

Sad ću ja da glasam za ..... zbog toga što je Karić lopov, a tamo negde su sve same poštenjačine i veliki zastupnici opšteg dobra.

To nije politički marketing - to je naivnost malog deteta.

Alisa treba da izadje iz zemlje čuda.



freehand freehand 08:08 11.04.2016

Re: PoternicE rođake

O Karićima ne mislim ništa bolje od Filipa, ali način na koji je on to u blogu
instrumentalizovao i dalje samo ukazuje na njegovu krajnju naivnost i nesnalaženje u razumevanju sveta.

... reče XY na tvoje traktate o Imperiji, Globalizmu, NATO, Vol stritu i ode u džim, zadovoljan što je skapirao koliko si u stvari plitak i naivan.
Inače, ništa ovde Filip o Karićima i vlasti nije nadrobio. Samo činjenice.
jkt2010 jkt2010 08:49 11.04.2016

Re: PoternicE rođake

freehand
A kad jedan odnos prema nekom drugom, upodobiš tako da problematiku iz sfere etike transferišeš u sferu politike, pa još osvetnički i iz krajnje sebičnih i lukrativnh razloga pokušaš da to instrumentalizuješ u svrhu političke propagande i pobede na izborima svoje političke opcije - onda to jeste problematično i za osudu.

Ovo si baš hteo da opišeš Bogoljuba ili ti se otelo?


Fri iskoristio noćašnji tajm aut da se preobuje u svoje žute cokulice i evo ga "gde smo ono stali"...

Pusti Kariće jebote, nađi sokak gde cipelaju Miškovića. Vidiš da ima problem sa srcem, bolje ga sada dovati nego posle mrtvog...

stopalo stopalo 13:40 09.04.2016

Novinarstvo


nije mi namera da ovde cipelarim filipa jer ga, iskren da budem, uopste i ne vidim kao novinara nego kao aforisticara (manje ili vise uspesnog)

drugo mene stalno kopka?

wtf uopste znaci istrazivacko novinarstvo?

novinarstvo je ili istrazivacko ili nije novinarstvo

tako da novinarstvo u srbiji je nista bolje a u mnogo cemu je i gore u odnosu na to kakvo je celokupno drustvo

mahom gomila budala, lenjivaca ili pak obicnih lupeza sa malim procentom casnih ljudi koji profesionalno rade svoj posao
freehand freehand 13:46 09.04.2016

Re: Novinarstvo

novinarstvo je ili istrazivacko ili nije novinarstvo

Znaš kakva je razlika između običnog pandura i detektiva? Doktora opšte prakse i specijaliste?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:59 09.04.2016

Re: Novinarstvo

Da li sam ja novinar, istraživački novinar ili aforističar, satiričar... ovde je potpuno nebitno.

Bitno je zašto Aleksandar Vučić uporno i stalno ubacuje na spisak kandidata za narodne poslanike Milanku i Dragomira Karića. U čemu je tajna te upornosti i doslednosti?
freehand freehand 14:00 09.04.2016

Re: Novinarstvo

Filip Mladenović
Da li sam ja novinar, istraživački novinar ili aforističar, satiričar... ovde je potpuno nebitno.

Bitno je zašto Aleksandar Vučić uporno i stalno ubacuje na spisak kandidata za narodne poslanike Milanku i Dragomira Karića. U čemu je tajna te upornosti i doslednosti?

U koalicionom dogovoru.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:16 09.04.2016

Re: Novinarstvo

Nisam znao da je Karićeva "Snaga Srbije" toliko moćna i popularna, da ima toliki "koalicioni potencijal"!?
stopalo stopalo 14:28 09.04.2016

Re: Novinarstvo

Da li sam ja novinar, istraživački novinar ili aforističar, satiričar...


filipe, obzirom da se potpisujes kao novinar, to je upravo najbitnije

proveris vest koja je napisana pre 10 godina, istrazis malo temu koju pokreces, makar posaljes pitanja nadleznima koje prozivas pa onda objavis nesto urbi et orbi

to bi bilo kao da recimo neki doktor (novinar), pozove se na vasu pelagica (vest od pre 10 godina) ili onu budaletinu koja prodaje salitru kao bogojavljensku vodicu i onda krene da ljudima za bolest koju ne poznaje (zasto vucic "drzi" karice na listi), pise recept da piju kafu od zira (tvoj savet za bele listice)

dobri moj i posteni filipe (sto bi rekli u crnu goru) ako se potpises kao kolumnista ili kao analiticar (lice bez zanimanja koje o svemu zna sve) onda je to druga stvar

profesija obavezuje
freehand freehand 14:34 09.04.2016

Re: Novinarstvo

proveris vest koja je napisana pre 10 godina, istrazis malo temu koju pokreces, makar posaljes pitanja nadleznima koje prozivas pa onda objavis nesto urbi et orbi

Slično bi valjda trebalo da važi i za istraživačke blogere? Eno ja sam psotavio linkove al ti možeš bez muke da jednom rečenicom u Guglu nađeš desetine vesti i tekstova, datiranih od 2006. do današnjeg dana u kojima se pominje poternica za Karićem kao validna.
Ilči i ti za svaku vest tog tipa ideš na izvor, pa ne objavljuješ ništa iz haškog tribunala bez ukrštanja tri izvora + provera na licu mesta?
Bez obzira na Vasu Pelagića.
not2old2rock not2old2rock 21:07 09.04.2016

Re: Novinarstvo

Filip Mladenović
Nisam znao da je Karićeva "Snaga Srbije" toliko moćna i popularna, da ima toliki "koalicioni potencijal"!?


Au bre Filipe
u koalicije unosi ko šta ima, neko ugled, neko pare, neko ono čime koalicionom partneru drži muda u procepu, bem li ga o čemu se ovde radi,ali mogu da naslutim da teško da je ono prvo. Zbog Karića kao kompromitovane kuće bi normalno bilo da snosi POLITIČKE konsekvence (neka ti ovo neko drugi objasni), da li će, videćemo, ali čak i ti možeš da shvatiš, ako se malo potrudiš, da poternica (ako je ima?) za Bogoljubom ne znači automatski da je raspisana za svim Bogoljubovim srodnicima do šestog kolena.
anonymous anonymous 06:47 11.04.2016

Re: Novinarstvo

freehand
Filip Mladenović
Da li sam ja novinar, istraživački novinar ili aforističar, satiričar... ovde je potpuno nebitno.

Bitno je zašto Aleksandar Vučić uporno i stalno ubacuje na spisak kandidata za narodne poslanike Milanku i Dragomira Karića. U čemu je tajna te upornosti i doslednosti?

U koalicionom dogovoru.


Ne. Nego u činjenici da su za bavljenje politikom potrebne pare.

I da bez para ne možeš da uradiš ništa.

I ta činjenica stavlja tačku na mantru o " demokratiji " i konkurenciji u političkom životu,višestanačju i pluralizmu.

Samo onaj ko ima pare može da učstvuje i - samo on može da pobedi.

A kad je tako - onda i novac Karića dobro dođe.

Svima koji to ne razumeju, ostaje samo - da se bune, poput Kalimera i postavljaju bezvezna pitanja.


apostata apostata 14:18 09.04.2016

Prirodni zakoni

Ja Filipu ništa ne zamjeram, jer nemam pojma ni o Karićima ni o njihovom statusu, ali me fakat interesuje šta mu znači ovo:
Srbija je pravna država. Poštuju se svi prirodni zakoni.
freehand freehand 14:25 09.04.2016

Re: Prirodni zakoni

apostata
Ja Filipu ništa ne zamjeram, jer nemam pojma ni o Karićima ni o njihovom statusu, ali me fakat interesuje šta mu znači ovo:
Srbija je pravna država. Poštuju se svi prirodni zakoni.

To je aforizam i Filipova misao velikih ljudi. Šta te buni?
apostata apostata 14:30 09.04.2016

Re: Prirodni zakoni

E dobro onda ... nisam znao da je aforizam u pitanju.
Sada je sve O.K.
Nemam više pitanja.
st.jepan st.jepan 14:31 09.04.2016

Re: Prirodni zakoni

apostata
Ja Filipu ništa ne zamjeram, jer nemam pojma ni o Karićima ni o njihovom statusu, ali me fakat interesuje šta mu znači ovo:
Srbija je pravna država. Poštuju se svi prirodni zakoni.

Rekao bih, aforizam.
I rekao bih, dobar aforizam.
Ali biće da se šališ.

Edit: Hhah, vidim da sam zakasnio. Počeo da pišem pa mi zazvonio telefon...
krkar krkar 15:19 09.04.2016

Re: Prirodni zakoni

apostata
fakat interesuje šta mu znači ovo:
Srbija je pravna država. Poštuju se svi prirodni zakoni.


Znači da gravitacija nije ukinuta a važi i Ampèreovo pravilo desne ruke.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:34 09.04.2016

Re: Prirodni zakoni

krkar
apostata
fakat interesuje šta mu znači ovo:
Srbija je pravna država. Poštuju se svi prirodni zakoni.


Znači da gravitacija nije ukinuta a važi i Ampèreovo pravilo desne ruke.


Da, pravilo desna ruka-levi džep i gravitacija ka poreskim rajevima, od Kipra i Lihenštajna do Paname i Kajmanskih ostrva.
ivana23 ivana23 19:02 09.04.2016

***

EKSKLUZIVNO Bogoljub Karić iz Belorusije za "Blic": Obnavljam BK televiziju, ali se još ne vraćam u Srbiju



Sa Bogoljubom Karićem našli smo se na njegovom gradilištu u Minsku u Belorusiji, gde gradi pravi grad u gradu - 4,7 miliona kvadrata.

LINK

Sepulturero Sepulturero 21:51 09.04.2016

Камо среће да нам се врати

anonymous anonymous 07:01 11.04.2016

Trač - ili ko je ovde francuska sobarica ?

Zamisli, političari su nepošteni , a zajedno sa nekim tajkunima i kradu.








Svet iz mašte je jedan zamišljeni svet.

Iz njega se izlazi ili buđenjem ili odrastanjem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana