Politika

Vojvoda iz rukava

dali76 RSS / 18.04.2016. u 05:35

I pre nego što je haška presuda od   Šešelja napravila privremeni tabloidni magnet za medije u Srbiji,ali i šire, mediji pod čvrstom kontrolom Vučića ostavljali su predsedniku SRS zavidan meddijski prostor , totalno neproporcionalan vanparlamentarnom statusu njegove stranke.

Mnogi su kalkulisali kako je nakon prvobitne  medijske blokade, predsednik Radikala veoma brzo shvatio  koga zapravo treba napadati kako bi se podigla teška medijska rampa. Medjutim, teško je poverovati da premijer koristi "tešku artiljeriju" kako bi neutralisao Nikolića, kad je  Ppredsednik Srbije  samog sebe politički neutralisao odlukom da napusti partiju, najjače orudje partiokratske države. 

Vučiću je Šešelj svakako potreban , ali za po njega mnogo opasnije igrače od nejakog mastera Tome. Srpski premijer nije zainteresovan za produžetak vlasti  za   jos četiri godine, kako mnogi tumače razlog za vanredne izbore. Takodje je jasno pokazao da je još manje zainteresovan da kroz process evrointegracija gradi institucije , odnosno  ograničava vlastitu moć. On jeddnostavno želi da nastavi sa jačanjem autokratije koju neminovno prati dalja razgradnja institucija. , a to se oštro kosi sa  proklamovanim evropskim putem.

Svi znamo da  pragmatični Zapad  ima prilično visok prag tolerancije za autokrate, posebno ako  ih isti ubede da su baš oni ti faktori mira i stabilnosti. Ne treba zanemariti ni  postojanje i  jedne vrste   civilizacijske ( Hantigtonovske  ) predrasude medju zapadnim političarima  kako je u nekim društvima gušennje  institucija, slobode medija za račun stabilnosti nekad ne samo prihvatljivo , nego  još i neophodno.

Medjutim, koliko god zapadu prag tolerancije na autokratiju bio visok,njega  kad tad  "preplavi"   želja autokrate za širenjem neograničene vlasti. I samo je pitanje vremena kad će stabilnosti doći kraj, odnosno  kad će autokrata kao factor nestabilnosti doći u sukob sa zapadom. Možda slučaj makedonskog predsednika ponajbolje opisuje neminovnost ovakvog sukoba.

Iako se Vučić upinje da se predstavi zapadu kao factor mira i stabilnosti, postaje  sve očiglednije da se radi o političkom igrokazu gde   Vučić i podanici prvo sami generišu nestabilnost, pa se onda gospodar igra regionalnog vatrogasca.

Ono sa čim Vučić još moze donekle da plaši zapad jeste  tzv ruska alternativa. Ukoliko u srpskoj verziji Makedonije danas sutra na ulice Beograda izadju srpski Putinisti, Vučić je bezbedan.

Ako se protiv srpskog autokrate pobuni jaka, parlamentarna , proevropska opozicija, Vučiću je jedina  alternativa razgradnji autokratije otvoren sukob sa zapadom, što on  svakako želi da izbegne  što je   više moguce. Naravno, uvek postoji opcija ulaska radikala u koalicionu vladu,ali gospodar je svestan gde to vodi. Been there. Done That.

Zbog toga je  Vučiću potreban Šešelj u parlamentu. Predsednik radikala je potreban U onolikoj meri  u kolikoj može da konstantno podseća zapad da je   svaka autokratija bolja od regionalne nestabilnosti koju donosi "radikalna" alternativa.

Za  Vučića je isto toliko važno da ona druga, proevropska  alternativa,pre svega DS ,   oslabi što je više moguće, a idealno bi bilo da totalno nestane sa politicke scene Srbije, odnosno iz parlamenta.

Hoće li Vučiću uspeti ono što nije uspelo Miloševiću,da se bez posledica kocka sa zapadom sa vojvodom u rukavu, ostaje da se vidi. Ovo ipak ne ovisi samo od  novog gospodara Srbije, već i od proevropske opozicije koja sebi  ne bi smela dopustiti luksuz medjusobnog sukoba.



Komentari (188)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lionsgate Lionsgate 07:00 18.04.2016

Teorije zavera

Mislim da su sve ovo samo konstrukcije, konstrukcije o promisljenom politicaru i dalekovidoj (po premijera) strategiji. Nije premijer ni toliko promisljen, ni dalekovid a ni inteligentan, on je jednostavno covek koji se slucajnoscu nasao tu gde je, posao su pozitivno odradili (ili jos vaznije, neodradili) drugi a on je samo pokupio ono sto su drugi ispustili. Ili prosto narodno receno, nikada on ne bi bio premijer da prethodne vlasti nisu toliko zasrale i da nije u stranci gde je sam shkart pa im on dodje kao ogromna moralna, radna i inteligentna gromada.

U Srbiji se sve radi stihisjki, od prilike do prilike, od "sjajne" do jos "sjajnije" ideje, stihijski se odrzavaju zgrade po gradovima, stihijski se grade drumovi i mostovi, stihijski se reformise skolstvo, zdravstvo, stihijski se vodi politika (za bavljenje politikom treba jos manje strucnosti i znanja nego za, recimo, upravljanje klinikom)... i to nije samo u ovo vreme, vreme vladavine Gospodara Vucica, tako je bilo i u vreme Milosevica pa i onih koji su ga skinuli, a gledajuci danasnju Srbiju i znajuci kakvi smo, pretpostavljam da ce to trajati jos decenijama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:38 18.04.2016

Re: Teorije zavera

U Srbiji se sve radi stihisjki, od prilike do prilike, od "sjajne" do jos "sjajnije" ideje, stihijski se odrzavaju zgrade po gradovima, stihijski se grade drumovi i mostovi, stihijski se reformise skolstvo, zdravstvo, stihijski se vodi politika (za bavljenje politikom treba jos manje strucnosti i znanja nego za, recimo, upravljanje klinikom)... i to nije samo u ovo vreme, vreme vladavine Gospodara Vucica, tako je bilo i u vreme Milosevica pa i onih koji su ga skinuli, a gledajuci danasnju Srbiju i znajuci kakvi smo, pretpostavljam da ce to trajati jos decenijama.


сурово тачна, и тужна примедба, само што се не слажем са тим, некако стеченим фатализмом - трајаће док Срби не узму судбину своје земље у своје руке. реалност ће бити онаква каквом је ми сами учинимо.

пошто већина из ове генерације (барем међу блогерима, мада, ја сам и у емиграцији сретао људе који су се ложили на Југу, а не на Србију, што ме је, морам признати, одувек мало нервирало) не доживљава ову земљу као своју, већ се поистовећује са распаднутом Југом, за очекивати је да генерација која је рођена у Србији покрене Србију. за почетак би било добро да им неко из прелазне генерације - постYU, припреми терен. дакле, кључне генерације су од 1970- наовамо, ово остало, југословенско, у пензију и у музеје, с тим што ће, верујем, кључну реч у формирању српске будућности одиграти људи рођени после 2000.
feliks.krul feliks.krul 09:11 18.04.2016

Re: Teorije zavera

с тим што ће, верујем, кључну реч у формирању српске будућности одиграти људи рођени после 2000.


Додао бих да имам потпуно поверење у Александра Б. Тасића који образује млађе генерације а сигурно има више таквих.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:21 18.04.2016

Re: Teorije zavera

gledao sam, jedared, u jerusalimskoj Kinoteci (kultno gradsko mesto), film Blackboards, o kurdskim učiteljima kako hodaju preko planina, u najzabačenije krajeve, da bi naučili decu. taka je plemenita misija poziva g. Tasića.

inače, moji drugari, profani Univerziteta, su potpuno uvereni da ćemo oduvati Vučketa s pozornice Istorije. kada krene darmar odsustva apsolutne vlasti, neće znati šta ga je snašlo!

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:17 18.04.2016

Re: Teorije zavera

pošto većina iz ove generacije (barem među blogerima, mada, ja sam i u emigraciji sretao ljude koji su se ložili na Jugu, a ne na Srbiju, što me je, moram priznati, oduvek malo nerviralo)


Reče neko ko se prodaje za Ješu (hebiga, kako skoro neka budala reče - mora da liže ruku koja ga 'rani) dok maše pravoslavnim tamjanom i prodaje velikoSerbske bubrege. Šteta zaista što nisi pravi Ješa, mnoge bi ti stvari - od tih gluposti koje konstantno prdekaš - bile jasne. Genetska stvar ☺
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:38 18.04.2016

Re: Teorije zavera

otrovne gluposti. ne prodajem ja nista, to mi tvoja otrovnost, brainwash, ili prosto puka zlobnost pripisuje. ti prodajes balls for kidneys.
emsiemsi emsiemsi 13:09 19.04.2016

Re: Teorije zavera

Lionsgate
Mislim da su sve ovo samo konstrukcije, konstrukcije o promisljenom politicaru i dalekovidoj (po premijera) strategiji. Nije premijer ni toliko promisljen, ni dalekovid a ni inteligentan, on je jednostavno covek koji se slucajnoscu nasao tu gde je, posao su pozitivno odradili (ili jos vaznije, neodradili) drugi a on je samo pokupio ono sto su drugi ispustili. Ili prosto narodno receno, nikada on ne bi bio premijer da prethodne vlasti nisu toliko zasrale i da nije u stranci gde je sam shkart pa im on dodje kao ogromna moralna, radna i inteligentna gromada.

U Srbiji se sve radi stihisjki, od prilike do prilike, od "sjajne" do jos "sjajnije" ideje, stihijski se odrzavaju zgrade po gradovima, stihijski se grade drumovi i mostovi, stihijski se reformise skolstvo, zdravstvo, stihijski se vodi politika (za bavljenje politikom treba jos manje strucnosti i znanja nego za, recimo, upravljanje klinikom)... i to nije samo u ovo vreme, vreme vladavine Gospodara Vucica, tako je bilo i u vreme Milosevica pa i onih koji su ga skinuli, a gledajuci danasnju Srbiju i znajuci kakvi smo, pretpostavljam da ce to trajati jos decenijama.

Мудро збориш човече !
Успут --- ја се, ипак, надам да неће бити потребне деценије да се стихијност елиминише. Без обзира што знамо какви смо, ја верујем, унаточ свега, у нас.
blogovatelj blogovatelj 13:10 19.04.2016

Re: Teorije zavera

кључну реч у формирању српске будућности одиграти људи рођени после 2000.


Kljucnu rec u formiranju buducnosti svih drzava odigrace ljudi rodjeni posle 2000. Ne ocekujes valjda da ce devedesetogodisnjaci odlucivati o buducnosti ma koje drzave?
emsiemsi emsiemsi 13:15 19.04.2016

Re: Teorije zavera

Srđan Fuchs
U Srbiji se sve radi stihisjki, od prilike do prilike, od "sjajne" do jos "sjajnije" ideje, stihijski se odrzavaju zgrade po gradovima, stihijski se grade drumovi i mostovi, stihijski se reformise skolstvo, zdravstvo, stihijski se vodi politika (za bavljenje politikom treba jos manje strucnosti i znanja nego za, recimo, upravljanje klinikom)... i to nije samo u ovo vreme, vreme vladavine Gospodara Vucica, tako je bilo i u vreme Milosevica pa i onih koji su ga skinuli, a gledajuci danasnju Srbiju i znajuci kakvi smo, pretpostavljam da ce to trajati jos decenijama.


сурово тачна, и тужна примедба, само што се не слажем са тим, некако стеченим фатализмом - трајаће док Срби не узму судбину своје земље у своје руке. реалност ће бити онаква каквом је ми сами учинимо.

пошто већина из ове генерације (барем међу блогерима, мада, ја сам и у емиграцији сретао људе који су се ложили на Југу, а не на Србију, што ме је, морам признати, одувек мало нервирало) не доживљава ову земљу као своју, већ се поистовећује са распаднутом Југом, за очекивати је да генерација која је рођена у Србији покрене Србију. за почетак би било добро да им неко из прелазне генерације - постYU, припреми терен. дакле, кључне генерације су од 1970- наовамо, ово остало, југословенско, у пензију и у музеје, с тим што ће, верујем, кључну реч у формирању српске будућности одиграти људи рођени после 2000.

Слажем се и са тобом !
Успут --- ја ствари видим делимично другачије и због тога не ограничавам људе који би требало да изврше реформу о којој ти причаш према годинама, него користим општије релације, добар - лош (Србин) итд...
Успут --- ја сам старији од наведеног годишта. Не чекам никакве епохе, кључне догађаје, итд, него сваки дан радим да мени и мојима буде боље (не само Србима, него свима који са нама живе). Од чекања нема ништа.
emsiemsi emsiemsi 13:17 19.04.2016

Re: Teorije zavera

feliks.krul
с тим што ће, верујем, кључну реч у формирању српске будућности одиграти људи рођени после 2000.


Додао бих да имам потпуно поверење у Александра Б. Тасића који образује млађе генерације а сигурно има више таквих.

Да ли је овај у кога ти имаш поверење наш ТасаДебели ?
Ако јесте, придодајем своје поверење.
Успут --- камо среће да нас је више таквих као што је ТасаДебели.
emsiemsi emsiemsi 13:19 19.04.2016

Re: Teorije zavera

Dont Fear The Reaper
pošto većina iz ove generacije (barem među blogerima, mada, ja sam i u emigraciji sretao ljude koji su se ložili na Jugu, a ne na Srbiju, što me je, moram priznati, oduvek malo nerviralo)


Reče neko ko se prodaje za Ješu (hebiga, kako skoro neka budala reče - mora da liže ruku koja ga 'rani) dok maše pravoslavnim tamjanom i prodaje velikoSerbske bubrege. Šteta zaista što nisi pravi Ješa, mnoge bi ti stvari - od tih gluposti koje konstantno prdekaš - bile jasne. Genetska stvar ☺

Глупости !
Успут --- што каже Срђан испод, од тебе би могли да узимају отров за експерименте.
jkt2010 jkt2010 07:04 18.04.2016

I jopet - ćorak

Brate Dali, definitivno sam shvatio da ne vredi da se troši hardver na tvoje analize. To jest, ako ti je ovo neka analiza? Jer ovo kao da nije pisao živ čovek nego neki AI softver u beta stadijumu razvoja... (*)

Ajd' ostaj ti meni živo-zdravo, sve najbolje ti želim, uključujući tu i "skidanje" sa politike.

------
(*)
My opponent is receiving money from porn stars, Exxon Mobil executives and communists.
Randomize again
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:12 18.04.2016

Re: I jopet - ćorak

Jer ovo kao da nije pisao živ čovek nego neki AI softver u beta stadijumu razvoja... (*)


Reče bot i ode po svoj sendvič i sokić...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:00 18.04.2016

иначе,

Dali,
moje skromno misljenje је da је gotovo sa mogucnoscu nekakvog iznenadjivanja Zapada odnosima sa Rusijom. Glavni cilj ovih izbora bi trebao biti ogranicenje i sprecavanje Vucica da ostvari apsolutnu vlast. Bilo bi i dobro oduvati mracnjake i politicke pozere od Tadica, Jovanovica i Canka od ikakve mogucnosti da imaju bilo sta sa drzavom.

Моја wishful projekcija:

- narodnjaci 80ak mandata
- proevropske demokrate 40ак
- socijalisti 40ак
- radikali 30ак
- proruske demokrate 30ак
- gradjanisti 20ак
- manjinisti 10ак,

realna je desnicarsko-populisticka vlada, као uostalom i u vecini Zapadnih demokratija danasnjice, ali bez apsolutne vlasti, sto otvara prostor za jacanje civilnog drustva, a za levicare da posmatraju citav proces iz udobne opozicione fotelje. i naravno, negovanje kulta zemlje (nasa zemlja, ne njihova drzava) u dolazecem periodu. levica, sa svojim internacionalistickim komunjarskim spikama, nekako je prosto anahrona. mene interesuje jaka i stabilna Srbija, a ne nekakve njanjave internacionalne opsene. jaki i samosvojni, kao Nole - u drustvu Narodaa, a ne kao "oce kaki nece kaki" ribice, sa stihijskim resavanjem problema, које je pomenuo Брат Лајонзгејт.
feliks.krul feliks.krul 09:01 18.04.2016

Re: иначе,

Amin.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:15 18.04.2016

Re: иначе,

feliks.krul
Amin.

gde sti Vi, Ivane Denisoviču, da li Vas je vratilo iz Kinšase?
angie01 angie01 10:05 18.04.2016

Re: иначе,

da li Vas je vratilo


a je l vratilo narcisa?
feliks.krul feliks.krul 10:40 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
feliks.krul
Amin.

gde sti Vi, Ivane Denisoviču, da li Vas je vratilo iz Kinšase?


Си миле. Писмо из Киншасе стиже спорим возом, али ускоро.
mirelarado mirelarado 11:05 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu
freehand freehand 11:10 18.04.2016

Re: иначе,

mirelarado
Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu

U ovom slučaju to je blagoslov.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:59 18.04.2016

Re: иначе,

freehand
mirelarado
Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu

U ovom slučaju to je blagoslov.

o, otrovko, osh li se manut.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:59 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:02 18.04.2016

Re: иначе,

mirelarado
Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu


нека нађе неки писменији читач.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:09 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
mirelarado
Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu


neka nađe neki pismeniji čitač.


Pa on to još i može da uradi (mada, koji će mu vrag) ali ti ne mereš naći iole pismeni mozak, a nekmoli neki koji nije pregoreo po celoj tabli (ako su osigurači ikada i bili u njoj ☻) ;>
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:42 18.04.2016

Re: иначе,

smaras, druze.

freehand freehand 12:45 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
smaras, druze.


Ne obraćaj pažnju, antisemita. Možeš i njemu da pokažeš vrata, sa bloga i iz Srbije. Možda je Makedonac? Ili Crnogorac? ili Bosanac? Ili mu je deda partizan a on bio pionir?
mirelarado mirelarado 13:14 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
mirelarado
Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu


нека нађе неки писменији читач.


Svaka čast na razumevanju problema onoga kome se direktno obraćaš...
Mislim, empatičan si do bola.
predatortz predatortz 13:18 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
mirelarado
Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu


нека нађе неки писменији читач.


Srki, tebra, Dali je slabovid. Mislim da nisi baš najbolje razumeo o kakvom se čitaču teksta radi. Da jesi, verujem da ne bi napisao ovakvu opasku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:26 18.04.2016

Re: иначе,

jbte naravno, otkud ja to treba da znam? Dali, izvini.
freehand freehand 13:27 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
jbte, otkud ja to treba da znam? Dali, izvini.

A u stvari si mislio da je nepismen pa ima čitača?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:28 18.04.2016

Re: иначе,

mirelarado


Svaka čast na razumevanju problema onoga kome se direktno obraćaš...
Mislim, empatičan si do bola.

nisam skontao da covek ne vidi najbolje, izvinjavam se Daliju. sorry, my bro, haven't ever noticed this prob!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:29 18.04.2016

Re: иначе,

freehand

A u stvari si mislio da je nepismen pa ima čitača?

ne, nego da ima neko Apple-ovo njesra koje ne citu cirilu. to sam mislio da je po sredi, a ne ovo sto ti nabacujes a sto je hijenica od Ripija jedva docekala kao krunski dokaz mog fashizma, i slichna sranja koja mi ti i ostale djanice pripisujete..
freehand freehand 17:49 18.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
freehand

A u stvari si mislio da je nepismen pa ima čitača?

ne, nego da ima neko Apple-ovo njesra koje ne citu cirilu. to sam mislio da je po sredi, a ne ovo sto ti nabacujes a sto je hijenica od Ripija jedva docekala kao krunski dokaz mog fashizma, i slichna sranja koja mi ti i ostale djanice pripisujete..

Krunski dokaz tvog fašizma je komentar na ovom blogu u kome pokazuješ vrata iz Srbije svima iz drugih bivših republika koji bi nešto da se bune.
Ovo sa čitačem je krunski dokaz tvoje bezmerne gluposti.

Edit: dopisivanje objavljenog komentara bez jasne oznake, pak, dokaz je stvari koje imaju veze sa etikom.
Lionsgate Lionsgate 18:18 18.04.2016

Re: иначе,


Edit: dopisivanje objavljenog komentara bez jasne oznake, pak, dokaz je stvari koje imaju veze sa etikom.


Gled tko se javio.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:27 19.04.2016

Re: иначе,

freehand

Krunski dokaz tvog fašizma je komentar na ovom blogu u kome pokazuješ vrata iz Srbije svima iz drugih bivših republika koji bi nešto da se bune.
Ovo sa čitačem je krunski dokaz tvoje bezmerne gluposti.



uključujući i 800-1000 na payroll hrvatske vlade, i njih isto da čuvamo?
freehand freehand 10:33 19.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
freehand

Krunski dokaz tvog fašizma je komentar na ovom blogu u kome pokazuješ vrata iz Srbije svima iz drugih bivših republika koji bi nešto da se bune.
Ovo sa čitačem je krunski dokaz tvoje bezmerne gluposti.



uključujući i 800-1000 na payroll hrvatske vlade, i njih isto da čuvamo?

Daj spisak.
To vam je standardni postupak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:38 19.04.2016

Re: иначе,

nama? sereš, matori, kao foka, ali tako ti je to kada dokazuješ sebi neka debilna predubeđenja.
freehand freehand 10:40 19.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
nama? sereš, matori, kao foka, ali tako ti je to kada dokazuješ sebi neka debilna predubeđenja.

Pa vama, hitlerjugendu u novoj uniformi, koji se prvo valja naokolo u stalnoj ulozi žrtve da bi onda skočio, iskezio zube pa se zaleteo da čisti i proteruje.

Koliko ja razumem jezik "čuvamo" je prvo lice množine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 19.04.2016

Re: иначе,

freehand

Pa vama, hitlerjugendu u novoj uniformi, koji se prvo valja naokolo u stalnoj ulozi žrtve da bi onda skočio, iskezio zube pa se zaleteo da čisti i proteruje.

Koliko ja razumem jezik "čuvamo" je prvo lice množine.


'reš, ne kao straight, veganska foka, već kao zaslepljena i najedena mnoštvom pokvarene ribe. u r wasting my time. a, nacista ti tata što ti mamu vata, ti... ti... ti... foko jedna žgoljava pančevačka!
freehand freehand 10:47 19.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
freehand

Pa vama, hitlerjugendu u novoj uniformi, koji se prvo valja naokolo u stalnoj ulozi žrtve da bi onda skočio, iskezio zube pa se zaleteo da čisti i proteruje.

Koliko ja razumem jezik "čuvamo" je prvo lice množine.


'reš, ne kao straight, veganska foka, već kao zaslepljena i najedena mnoštvom pokvarene ribe. u r wasting my time. a, nacista ti tata što ti mamu vata, ti... ti... ti... foko jedna žgoljava pančevačka!

De, de... Škodiće ti lepoti. A pazi se šta želiš, moglo bi i da ti se ostvari.
emsiemsi emsiemsi 13:26 19.04.2016

Re: иначе,

mirelarado
Srđan Fuchs


Samo da, po ko zna koji put, podsetim da Dalijev čitač teksta ne zna ćirilicu

Jbg, ja sam zaboravio.
Svejedno, ne bih sada da se vraćam da kovertujem ćirilicu u latinicu.
Stoga ću reći kondenzovano ono što sam napisao u prethodnim komentarima --- svi mi možemo (i moramo) da se menjamo - i to na bolje.
emsiemsi emsiemsi 13:31 19.04.2016

Re: иначе,

freehand
Srđan Fuchs
nama? sereš, matori, kao foka, ali tako ti je to kada dokazuješ sebi neka debilna predubeđenja.

Pa vama, hitlerjugendu u novoj uniformi, koji se prvo valja naokolo u stalnoj ulozi žrtve da bi onda skočio, iskezio zube pa se zaleteo da čisti i proteruje.

Koliko ja razumem jezik "čuvamo" je prvo lice množine.

Standardan antisemitski postupak kojim se predbacuje Jevrejima da koriste ulogu žrtve za ostvarenje nečasnih ciljeva.
Usput --- živelo bratstvo srpskog i jevrejskog naroda.
Usput 2 --- nije lako biti Srbin i Jevrejin.
freehand freehand 14:12 19.04.2016

Re: иначе,

emsiemsi
freehand
Srđan Fuchs
nama? sereš, matori, kao foka, ali tako ti je to kada dokazuješ sebi neka debilna predubeđenja.

Pa vama, hitlerjugendu u novoj uniformi, koji se prvo valja naokolo u stalnoj ulozi žrtve da bi onda skočio, iskezio zube pa se zaleteo da čisti i proteruje.

Koliko ja razumem jezik "čuvamo" je prvo lice množine.

Standardan antisemitski postupak kojim se predbacuje Jevrejima da koriste ulogu žrtve za ostvarenje nečasnih ciljeva.
Usput --- živelo bratstvo srpskog i jevrejskog naroda.
Usput 2 --- nije lako biti Srbin i Jevrejin.

Budale se ne dele po nacionalnoj pripadnosti. Svi ste braća.
looping looping 14:49 19.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
freehand

Pa vama, hitlerjugendu u novoj uniformi, koji se prvo valja naokolo u stalnoj ulozi žrtve da bi onda skočio, iskezio zube pa se zaleteo da čisti i proteruje.

Koliko ja razumem jezik "čuvamo" je prvo lice množine.


'reš, ne kao straight, veganska foka, već kao zaslepljena i najedena mnoštvom pokvarene ribe. u r wasting my time. a, nacista ti tata što ti mamu vata, ti... ti... ti... foko jedna žgoljava pančevačka!

Na tvom mestu ja bih sad izbacio par srpskih patriotskih postova pa bi zaključao blog za dalje komentarisanje.
A, da. Ti nisi autor ovog bloga.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:07 19.04.2016

Re: иначе,

ne, nego bih napravio državu kao Pančevac i ti, u kojoj svaka šuša može da dođe i vršlja i radi na štetu sadašnjice i budućnosti zemlje, dok vi nabacujete sebi po koji menađersko-marketinški procentčić.
looping looping 17:24 19.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
ne, nego bih napravio državu kao Pančevac i ti, u kojoj svaka šuša može da dođe i vršlja i radi na štetu sadašnjice i budućnosti zemlje, dok vi nabacujete sebi po koji menađersko-marketinški procentčić.

Pa napravi ti državu, ko ti brani?
Ti bi da ti drugi pravi državu pa da se posle žališ.
freehand freehand 18:57 19.04.2016

Re: иначе,

Srđan Fuchs
ne, nego bih napravio državu kao Pančevac i ti, u kojoj svaka šuša može da dođe i vršlja i radi na štetu sadašnjice i budućnosti zemlje, dok vi nabacujete sebi po koji menađersko-marketinški procentčić.

Jel to ona zločinačka država, čije se zločinstvo ogleda u tome što ti ne upišeš dete u vrtić iako si se toliko patriotski za nju borio zarađujući pare po Svetoj zemlji i drugim okupiranim teritorijama tvoje druge domovine? A sve ono - Šin bet, Mosad, qratz-palac uz bežaniju kad zagusti?
A to ko gde vršlja - rekoh, to je standardni pristup nacista. U ovoj zemlji može i treba da vršlja svaki njen građanin sve dok vršljanje nije u sukobu sa zakonom.
Sitnodušne nacističke šešeljijane koje bi da vraćaju odakle je ko došao mogu samo da se udave u svom sitnodušju. Uostalom - imali smo to već. To je ono kad je trebalo da se pridružiš čišćenju tih što vršljaju, al si uteko.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:52 19.04.2016

Re: иначе,

freehand
Srđan Fuchs
ne, nego bih napravio državu kao Pančevac i ti, u kojoj svaka šuša može da dođe i vršlja i radi na štetu sadašnjice i budućnosti zemlje, dok vi nabacujete sebi po koji menađersko-marketinški procentčić.

Jel to ona zločinačka država, čije se zločinstvo ogleda u tome što ti ne upišeš dete u vrtić iako si se toliko patriotski za nju borio zarađujući pare po Svetoj zemlji i drugim okupiranim teritorijama tvoje druge domovine? A sve ono - Šin bet, Mosad, qratz-palac uz bežaniju kad zagusti?
A to ko gde vršlja - rekoh, to je standardni pristup nacista. U ovoj zemlji može i treba da vršlja svaki njen građanin sve dok vršljanje nije u sukobu sa zakonom.
Sitnodušne nacističke šešeljijane koje bi da vraćaju odakle je ko došao mogu samo da se udave u svom sitnodušju. Uostalom - imali smo to već. To je ono kad je trebalo da se pridružiš čišćenju tih što vršljaju, al si uteko.


рекох већ, нациста ти ћаћа шо ти маму ваћу. до јаја, отворио си државу да свако може да ради у њој шта му је воља. колико имаш српских предузетништава у ХРВ, help me, 1, ниједан? толико о твом, скојевском чувању интереса државе.
dali76 dali76 22:26 19.04.2016

Re: иначе,

Kuku. Kolki tred.
Prvo, hvala Milerado .
Elem, moramda priznam,ja sam komentar citao sa telefona, apple , vis vraga, cita cirilicu, ali jebesga ja u zadnje vreme slabo kontam stta Srle pise.
Tako bi i ovog puta,a cito sam dva puta!!!
Predators. Razumem tvoje obracanje Srkiju. Hvala ti, ali meni je ustvari super kad se ljudi opuste i zaborave da sam slabovid. Ako me razmes?
I ja cesto zaboravim da ne vidim. To doduse, ipak nosi posledice )
D
Dakle, Srdjane, no worries , no sorries, nema potrebe.


freehand freehand 22:31 19.04.2016

Re: иначе,

рекох већ, нациста ти ћаћа шо ти маму ваћу. до јаја, отворио си државу да свако може да ради у њој шта му је воља. колико имаш српских предузетништава у ХРВ, help me, 1, ниједан? толико о твом, скојевском чувању интереса државе.

Znaš, Fukse, debili se od normalnih ljudi u komunikaciji prepoznaju između ostalog i po pominjanju porodice na način na koji ti to radiš. Ali pazi: to što si debil ne umanjuje odgovornost za ono što govoriš. Imaj to na umu, ako ti je išta od tog sprženog mozgića ostalo.
Što se moje države tiče - ja je ne smatram zločinačkom, ne prebrojavam i ne delim ljude ni po jednom osnovu, ne bih proterivao nikog i ponovo bih se tome suprotstavio na sve načine protiv fašističke đubradi, i ne bih dozvolio da takvi kao ti od nje prave zlikovačku aparthejd državu. Koliko mi je u moći, naravno.
Što se Hrvatske tiče - to su tvoji intelektualni dometi u razgovoru u kome takve stvari niko ne pominje niti su tema. Razumem da je to produkt povećanja mentalne aktivnosti usled kanabisa i hašiša, pa otud i nemam nameru da na besmislice odgovaram.
Sad idi da spavaš a grdno ćeš se smoriti ujutro kad skapiraš da ne možeš da brišeš komentare, banuješ ili zaključavaš blog.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:14 20.04.2016

Re: иначе,

dali76

Predators. Razumem tvoje obracanje Srkiju. Hvala ti, ali meni je ustvari super kad se ljudi opuste i zaborave da sam slabovid. Ako me razmes?
I ja cesto zaboravim da ne vidim. To doduse, ipak nosi posledice )
D
Dakle, Srdjane, no worries , no sorries, nema potrebe.




Naravno, bro, always yours, Срке

едит: трудичу се у будучности да пишем на мање авангардном српском. :)
predatortz predatortz 08:04 20.04.2016

Re: иначе,

Predators. Razumem tvoje obracanje Srkiju. Hvala ti, ali meni je ustvari super kad se ljudi opuste i zaborave da sam slabovid. Ako me razmes?


Razumem u potpunosti.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 20.04.2016

фри мери џејн - 420

Razumem da je to produkt povećanja mentalne aktivnosti usled kanabisa i hašiša,


Гњаваториксе, срећан и теби Дан Ганџе!
Уздам се у вас Скојевце да ћете ослободити Мару Јану, нема нико други тај капацитет осим вас... и, запали једну у 16:20 данас, не буди минџа.



pa otud i nemam nameru da na besmislice odgovaram.


edit: њах, ово већ годинама обећаваш, али никако да испуниш то обећање и заиста престанеш да ме пратиш и смараш, толики блог а ти се наврзао на мене? шта ти је слепачка нетрпељивост, навукао си због мене барем 10-ак минуса код другова Христа и Петра, за спасеније душе.

edit2 :


blogovatelj blogovatelj 17:10 20.04.2016

Re: фри мери џејн - 420

Гњаваториксе, срећан и теби Дан Ганџе!


A zato danas na CBC radiju sat vremena intervju sa nekom babom što je izdala kuvar za spremanje papice sa gandžom pa još plus kanadska vlada najavljuje dekriminalizacije i legalizacije naredne godine.
grmfrm grmfrm 08:01 18.04.2016

Hau jes nou

proevropska alternativa,pre svega DS

HA ha hahahahaha ovo smo isto been there done that.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:40 19.04.2016

Re: Hau jes nou

sada su DS postale prave narodne mice-ljubičice, mislim da DS-u kažeš nešto u ovih narednih 7 dana, na sve bi pristali, samo daj glas!

evo, let me try, izgradite nova i moderna igrališta za decu! očistite smeće! podignite zabavišta! okreči... ne, ne, ipak ću glasati za Mađare, to mi nekako neutralno.
feliks.krul feliks.krul 08:16 18.04.2016

Primedbe

mediji pod čvrstom kontrolom Vučića ostavljali su predsedniku SRS zavidan medijski prostor , totalno neproporcionalan vanparlamentarnom statusu njegove stranke.


Ono što ti kao politokolog nama, svojim čitaocima, pokušavaš da kažeš je da je Vučić privatno lice. Međutim Vučić je Premijer jedne države. A država kontroliše svoj represivni aparat kao svaka država. Medijski prostor je dosta širok, u njemu učestvuju i privatni mediji i državni, u kojima postoje i podržavaoci današnjih Vlasti i oponenti. Da bi Država mogla da sprovodi svoje programe (bez trunke opozicje) morala bi ili da uguši sve medije ili da se skocentriše na ono što je opasnost po njen Državni program i bezbednost. Premijer i Vlasti nisu zatvorili medijski prostor.

Šešeljev slučaj je veoma kompleksan zbog svega što njegov Šešelj kao slučaj predstavlja, ne može se ugušiti njegovo postojanje i političko dejstvo u javnoj sferi. Čak i da je istina da srpska Država kontroliše sav medijski prostor, opet bi ostao internet koji je danas van kontrole državnog aparata. Šta bi Država trebala da uradi? Da uguši internet?

Uzmimo primer britanskih medija, imamo državne medije (kao što je BBC osnovan državnim aktimima) i privatne medije. Vlast (država) se u početku brinula da će radio emitovanje (radio broadcasting) biti opasnost za vojnu i civilnu komunikacije, "military and civil communications".

Danas u britanskom medijskom postoje i pro-evropski orijentisani i anti-evropski orijentisani mediji i unutar pojedinih medija postoje novinari sa oprečnim stavovima. Koliko ja znam, jedini koji danas nemaju nikakav pristup neinternetskom medijskom prostoru su džihadisti. Niko ih ne pušta da propovedaju svoju ekstremnu politiku. To im ne dozvoljavaju ni pojedinačni novinari kad se džihadisti pojave u uživo na radio talasima u emisijama u kojima se preko telefona diskusutuje o džihadizmu. Kada se jave džihadisti onda se uđe u dijalog sa njima. Obično su to kratke razmene jer sa džihadistima se ne mogu voditi duže diskusije, oni odmah otkriju svoje nelogične postavke sa kojima se niko normalan ne može složiti - na primer da "Alah" vlada svetom. Ali zato je džihadistima otvoren internet, zbog čega sve organizacije uključujući Facebook, Twitter, i službe bezbednosti kontrolišu taj prostor. Dakle Država mora da kontroliše medijski prostor u nekoj meri, samo što ti precenjuš tu ulogu.

Srbija se davno makla od kontrolisanja medijskog prostora na način kako se to činilo pod komunističkim vlastima. Šešelj je opasnost po internacionalni status Srbije i njene pregovaračke pozicije u mnogim domenima, pa ipak ako narod odluči na demokratskim izborima da da Šešelju više vlasti ili svu vlast, onda bi morali da živimo sa tim konsekvencama.

The birth of British broadcasting, 1920 to 1922[edit]
Britain's first live public broadcast from the Marconi factory in Chelmsford took place in June 1920. It was sponsored by the Daily Mail's Lord Northcliffe and featured the famous Australian Soprano Dame Nellie Melba. The Melba broadcast caught the people's imagination and marked a turning point in the British public's attitude to radio[14] However this public enthusiasm was not shared in official circles where such broadcasts were held to interfere with important military and civil communications. By late 1920, pressure from these quarters and uneasiness among the staff of the licensing authority, the General Post Office (GPO), was sufficient to lead to a ban on further Chelmsford broadcasts.[15]

But by 1922, the GPO had received nearly 100 broadcast licence requests[16] and moved to rescind its ban in the wake of a petition by 63 wireless societies with over 3,000 members.[17] Anxious to avoid the same chaotic expansion experienced in the United States the GPO proposed that it would issue a single broadcasting licence to a company jointly owned by a consortium of leading wireless receiver manufactures, to be known as the British Broadcasting Company Ltd. John Reith, a Scottish Calvinist, was appointed its General Manager in December 1922 a few weeks after the Company made its first official broadcast.[18] The Company was to be financed by a royalty on the sale of BBC wireless receiving sets from approved manufacturers and by a licence fee.


tyson tyson 16:14 20.04.2016

Re: Primedbe

Da bi Država mogla da sprovodi svoje programe

Programe donosi i sprovodi vlast a ne "država".


freehand freehand 08:33 18.04.2016

Šešelj, Zapad

Mimo svega napisanog što je generalno tačno - mene interesuje nešto što si propustio, zastavši na pola.
Dakle, kako ti shvataš manipulacije haškog tribunala u čitavoj priči? Jedanaest godina suđenja, pa onda puštanje na silu, pa traženje da se vrati na silu, pa pristajanje da se ne vrati i sve ostalo sa time skopčano?
Misliš da "zapad" sa time nema veze, da su u pitanju samo poruke (i kakve ako jesu) ili direktno muljanje ovdašnjom političkom scenom?
babmilos babmilos 08:50 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Kad religiozni fanatik ili tzv. levičar podmetne bombu odmah se postavlja pitanje kojoj organizaciji pripadaju. Kad to isti uradi tzv. desničar, e onda je u pitanju lokalna izbočina u prostorvremenu. Manijevaljda. Nacionalisti su vodeća sila u Evropi. Trenutak je sazreo i oni su učinili što treba da njihov drugar Šeki diše svež vazduh.
freehand freehand 08:56 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

babmilos
Kad religiozni fanatik ili tzv. levičar podmetne bombu odmah se postavlja pitanje kojoj organizaciji pripadaju. Kad to isti uradi tzv. desničar, e onda je u pitanju lokalna izbočina u prostorvremenu. Manijevaljda. Nacionalisti su vodeća sila u Evropi. Trenutak je sazreo i oni su učinili što treba da njihov drugar Šeki diše svež vazduh.

Tim se procesom sa Potomaka preko Lenglija upravlja. Kakva Evropa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:02 18.04.2016

levica, bescilj

tim pre, ako vam je jasan taj proces, treba da zauzmete nekakav kurs spram njega, odnosno da uvedete ma kakav nacionalni diskurs u državničku retoriku, umesto da glumite uvređene levičarske salonske lole. oduvaće vas desnica. i ta priča sa nacionalizmom je iritirajuća više. mole se svi crnogorski, makedonski, hrvatski i ini uvređeni partizani, ako im se ne sviđa Srbija, neka odu u matične zemlje svojih đedova, pa neka tamo mrse o internacionalizmu.
freehand freehand 09:08 18.04.2016

Re: levica, bescilj

mole se svi crnogorski, makedonski, hrvatski i ini uvređeni partizani, ako im se ne sviđa Srbija, neka odu u matične zemlje svojih đedova, pa neka tamo mrse o internacionalizmu.

Nije svaka budala fašista, ali svaki fašista obavezno jeste budala.
babmilos babmilos 09:12 18.04.2016

Re: levica, bescilj

Sa nacionalizmom je isti problem kao i kapitalizmom: u pitanju je okvir koji generiše aktuelne probleme. Dokle god postoje ti okviri postojaće i aktuelni problemi. I da, ja nisam Srbin pa mi je lako sa galerije serendati.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:25 18.04.2016

Re: levica, bescilj

freehand

Nije svaka budala fašista, ali svaki fašista obavezno jeste budala.


budalaštine.
freehand freehand 09:42 18.04.2016

Re: levica, bescilj

Srđan Fuchs
freehand

Nije svaka budala fašista, ali svaki fašista obavezno jeste budala.


budalaštine.

Nije to budalaština nego hrtkovački sindrom. VošaIzraSrbaPizdaMaterina proterivanje "onih kojimna se ne sviđa" i koji se nešto bune na našoj svetoj zemlji.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:11 18.04.2016

Re: levica, bescilj

Srđan Fuchs
freehand

Nije svaka budala fašista, ali svaki fašista obavezno jeste budala.


budalaštine.


Da li time misliš kasti da tvoj primer oporvrgava ili potvrđuje pravilo?
vcucko vcucko 12:38 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

babmilos
Kad religiozni fanatik ili tzv. levičar podmetne bombu odmah se postavlja pitanje kojoj organizaciji pripadaju. Kad to isti uradi tzv. desničar, e onda je u pitanju lokalna izbočina u prostorvremenu. Manijevaljda. Nacionalisti su vodeća sila u Evropi. Trenutak je sazreo i oni su učinili što treba da njihov drugar Šeki diše svež vazduh.

Onako otprve - a kad to nacionalizam u Evropi nije vodio glavnu reč? Samo i jedino u istorijskom treptaju oka, od 2.SR pa oko 45 godina dok su Ameri i Rusi, svako u svom zabranu, držali uzde na kratko. E tad je bio mir i nikad pre ni posle.
blogovatelj blogovatelj 13:51 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Dakle, kako ti shvataš manipulacije haškog tribunala u čitavoj priči? Jedanaest godina suđenja, pa onda puštanje na silu, pa traženje da se vrati na silu, pa pristajanje da se ne vrati i sve ostalo sa time skopčano?


Mene jeza podidje kad krenem da zamisljam sta bi moglo biti u buducnosti.
Tuzilac se zali na presudu, sud pocne da razmatra zalbu, Seselj udje u parlament i dobije imunitet, a oni mu lupe petnaestak godina robije i traze da ga se posalje u Hag.
Nastaje rasomon i neredi, minimum. Ako ga posalju u Hag, radikali razlupaju Beograd. Ako ga ne posalju, drugosrbijanci razlupaju Beograd.
dali76 dali76 18:14 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Ja Free Ne mislim da Hag ima direktan i organizovan politicki uticaj na politiku u Srbiji. Ukoliko bi predpostavio da je oslobadanje Seselja isplanirano da ima uticaj na politiku u Srbiji, to bi znacilo da ko god to radio radi za Aleksandra Vucica.
Sudije nisu immune na uticaj, uostalom ne zive pod staklenim zvonom, imaju pristup medijima, imaju svoj stavove , i naravno nemam sumnje da postoji i neka vrsta lobiranja.
Medjutim, sumjam da je Hag politicki igracc na politickoj sceni Srbijei da su odluke suda uslovljene politickim interesima na Balkanu.
freehand freehand 18:20 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Ja Free Ne mislim da Hag ima direktan i organizovan politicki uticaj na politiku u Srbiji. Ukoliko bi predpostavio da je oslobadanje Seselja isplanirano da ima uticaj na politiku u Srbiji, to bi znacilo da ko god to radio radi za Aleksandra Vucica.

Ne. Reč je o uticaju i interesima SAD.
Mislim, pratiš li ti šta se dešava oko tog suda? Ko je osuđivan, ko je oslobađan, zašto Gotovina, Haradinaj i Orić, zašto Stanišić i Frenki? Pratiš li šta se sve iz tog suda pojavilo o meronu i ekipi? Nemoj da ti ja sad otkrivam, to odavno nije nikakva teorija zavere već belodani podaci.
Medjutim, sumjam da je Hag politicki igracc na politickoj sceni Srbijei da su odluke suda uslovljene politickim interesima na Balkanu.

Nije. Hag je američki instrument, i reč je o američkim političkim interesima na Balkanu i šire.
dali76 dali76 19:34 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Srbija koja ne pravi picvajz, okruzena je NATOom, je nebitna za SAD.
Nebitna je i za Ruse. Zato Vucic moze da glumi neutralnost.
Nemacka verovatno ima najvecu ulogu na Balkanu.
Oni najvise Vucicu pomazu tako sto manje vise zmure. Nikakvee potrebe da se petljaju sa Seseljom. Francuski sudija je vidno odusevljen Vojislavom Seseljom.
freehand freehand 21:57 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Srbija koja ne pravi picvajz, okruzena je NATOom, je nebitna za SAD.
Nebitna je i za Ruse. Zato Vucic moze da glumi neutralnost.

Zato se u Beogradu smenjuju Bajden, Putin, Keri, Šojgu? I u Moskvi i Vašingtonu Vučić, Dačić i Nikolić?
Francuski sudija je vidno odusevljen Vojislavom Seseljom.

Nisam primetio da je on vidno oduševljen Šešeljem, ali sam primetio da je Teodor Meron javno proskribovan za način na koji radi, kao i čitav sud. I to kao produžena ruka - pogodi čija?
dali76 dali76 23:49 18.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Vucic’s Selfies from Washington DC were very impressive.
Tek kadd Ivica pocne da prepricava svoje dane u fotelji predsedavajuceg OEBSa, to je tek hit.
A ucestalost poseta visokih americkih i ruskih duznosnika Beogradu,e to ti je tek dokaz bitnosti.

Meni je zanimljivo kako je pre dve godine Vucic trubio kako on nece da uvede sankcije Rusiji( iako je Srbija deceniju daleko od usaglasavanja sa EU spoljnom politikom),a onda je jadni Ivica samo ponovio to isto, necemo uvoditi sankcije RF ,a Vucic Jje reagovao: Nee znam sta prica ministar, ali znam da to od mene niko nije trazio.




grmfrm grmfrm 09:42 19.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

Nemacka verovatno ima najvecu ulogu na Balkanu.


Nope, nego Britanci.
predatortz predatortz 10:07 19.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

grmfrm
Nemacka verovatno ima najvecu ulogu na Balkanu.


Nope, nego Britanci.


Da. Upliv Britanaca je ponovo preveliki. U Srbiji ne tako očigledan, ali jako veliki. U RS gotovo otvoren, preko SDS.

Iskreno, ne dopada mi se to.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:20 19.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

nema šta da se dopada ili ne već da razvijete strategiju da se nosite s tim? a što vam uplivavaju, šta ste zgrešili ovog puta? :)
predatortz predatortz 10:29 19.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

a što vam uplivavaju, šta ste zgrešili ovog puta? :)


Kao i obično - ništa lično. Pokušavaju da suzbiju ruski i nemački uticaj. Našli su pulene i guraju preko njih.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:36 19.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

a što si zabrinut, da ne potpale, ili ne skrešu krila RS? potplatite škotsko Podzemlje da zapali tamo situaciju, tako da moraju odu s vašeg terena? :)
freehand freehand 10:55 19.04.2016

Re: Šešelj, Zapad

A ucestalost poseta visokih americkih i ruskih duznosnika Beogradu,e to ti je tek dokaz bitnosti.

Nego šta misliš da je u pitanju? Bajden i Keri, Putin, Medvedev, Stoltenberg dolaze u šoping u Beograd, na pecanje, u lov, ili ovde imaju ljubavnice?

A inače, Dali, suština pitanja koje pokušavam da ti postavim jeste sledeće: U čijem je rukavu iz tvog naslova bio Šešelj i ko ga je i zašto iz tog rukava izvukao?
Kad na to odgovoriš možda ti i ostalo bude jasnije.
emsiemsi emsiemsi 13:39 19.04.2016

Re: levica, bescilj

babmilos
Sa nacionalizmom je isti problem kao i kapitalizmom: u pitanju je okvir koji generiše aktuelne probleme. Dokle god postoje ti okviri postojaće i aktuelni problemi. I da, ja nisam Srbin pa mi je lako sa galerije serendati.

Seri slobodno.
Sloboda je, skini gaće i seri gde hoćeš.
To što nisi Srbin te ne diskvalifikuje niti u čemu. Možeš da sereš koliko god hoćeš.
Ja želim da svi neSrbi imaju ista prava da seru koliko i Srbi. To je veličina nas Srba --- samo kod nas mogu svi da seru koliko god hoće. Ja sam na tu činjenicu ponosan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:09 19.04.2016

Re: levica, bescilj

emsiemsi
To je veličina nas Srba --- samo kod nas mogu svi da seru koliko god hoće. Ja sam na tu činjenicu ponosan.



ajd ova novoskojevska lola od Pančevca, kod njega je očita tekma u glavi, ali što nam uredno nekakvi Crnogorci pridikuju za nacionalizam, to mi je vrh.
freehand freehand 18:59 19.04.2016

Re: levica, bescilj

ali što nam uredno nekakve Crnogorci pridikuju za nacionalizam, to mi je vrh.

Kome vama pridikuju koji Crnogorci? jesi li uspeo nekad da se prebrojiš, Fukse, koliko tebe u toj tintari u stvari ima i u čije ime ti sve pričaš?
Pazi, ovde su najluđe faze kad se posvađate, onda je veselje!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:54 19.04.2016

Re: levica, bescilj

рођко, прати фб пажљивије, пјур сербија.
dali76 dali76 03:43 20.04.2016

Re: levica, bescilj

Seselja je pustio Hag.
Osim ako mi ne objasnis zasto su i po kojoj logici Ameri izasli u susret Vucicu, jer Seselj je iz mog bloga, koga ti dozivljavas kao generalno tacnog, kec u rukavu Vucica.
A te fore i fazone , kad ja nesto odgovorim, bice mi sve jasno, nemo to molim te. Zvucis ko Vucic. Sve ti znas. Sve je tebi jasno, a meni dajes znanje na cevcicu, kroz zagonetna pitanja koja me trrebaju prosvetliti.
Ajde Free. Reci sta znas. Pa da vidimo jel cemu.

tess tess 09:24 18.04.2016

politika tratinčice, voli ne voli

Mislim da je problem srpske politike krajnost emocija. Od ljubavi do mržnje. Srbi su kao matore udavače, u politici. Uglavnom: dezorjentisanost, uvrijeđenost i lutanje u "pričam ti priču". Čudna je ta naloženost naroda za "pričom". Stvore je i tamo gdje je sve jasno, kao dan. Pošto jaja, pošto paprika. A ne, ne stari moj, hoću da znam, dal su jaja zlatne koke i dal je paprika prskana ručno. Ouje.

Iako se Vučić upinje da se predstavi zapadu kao factor mira i stabilnosti,

Ništa se on ne upinje, on to jeste. Šta bi nas interesovalo il bilo od važnosti? Da definišemo kako je baš on i baš sad postao to što za Zapad već  jeste. Mislim da tu ni nema mnogo njegove krivice il da se on kao nešta extra upinjao, da je dopadljiv.

postaje  sve očiglednije da se radi o političkom igrokazu gde Vučić i podanici prvo sami generišu nestabilnost, pa se onda gospodar igra regionalnog vatrogasca.

Ja i dalje mislim da vi njegove sposobnosti precjenjujete.

Ono sa čim Vučić još moze donekle da plaši zapad jeste  tzv ruska alternativa.

Na koji zapad misliš? Njemce il Amerikance? Ako misliš na Njemce onda ovu političku analizu nisi podredio stvarnom stanju na terenu.

Ukoliko u srpskoj verziji Makedonije danas sutra na ulice Beograda izadju srpski Putinisti, Vučić je bezbedan.

Vučić je nebitan. Ne bezbjedan. U bilo kakvoj pretpostavci sukoba, Gospode, na vlasti da je i Jovo Jovanović, zar  vi ne vidite koliko fulate?

Ne postoji srpska verzija. Postoji američka i njemačka verzija. U obe verzije rusofile lako iskoriste - ali lako iskoriste i levičare zaludne, prvo dok ih ožive, skamenili su se kukajući po salonima. -

U njemačkoj verziji bi i desničari i rusofili (il je svaki i jedno i drugo, ne) bili poželjni:
1. da se kurtališu migranata i džihadista, il svoje društvo uravnoteže.. (opet dio neke druge manipulacije).
2. da preuzmu kontrolu od Amerike.
3. da ne ljute Vladu.

U američkoj verziji:
1. evo budala na ulici, zezamo i Njemce i Vladu.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:30 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

tess

Ne postoji srpska verzija. Postoji američka i njemačka verzija. U obe verzije rusofile lako iskoriste - ali lako iskoriste i levičare zaludne, prvo dok ih ožive, skamenili su se kukajući po salonima -
U njemačkoj verziji bi i desničari i rusofili (il je svaki i jedno i drugo, ne) bili poželjni:
1. da se kurtališu migranata i džihadista, il svoje društvo uravnoteže.. (opet dio neke druge manipulacije).
2. da preuzmu kontrolu od Amerike.
3. da ne ljute Vladu.

U američkoj verziji:
1. evo budala na ulici, zezamo i Njemce i Vladu.


s tim što je nemačka udobnija po naše salonske desničare sa Dedinja, Senjaka i savskih splavova.
tess tess 09:46 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Srđan Fuchs
tess

Ne postoji srpska verzija. Postoji američka i njemačka verzija. U obe verzije rusofile lako iskoriste - ali lako iskoriste i levičare zaludne, prvo dok ih ožive, skamenili su se kukajući po salonima -
U njemačkoj verziji bi i desničari i rusofili (il je svaki i jedno i drugo, ne) bili poželjni:
1. da se kurtališu migranata i džihadista, il svoje društvo uravnoteže.. (opet dio neke druge manipulacije).
2. da preuzmu kontrolu od Amerike.
3. da ne ljute Vladu.

U američkoj verziji:
1. evo budala na ulici, zezamo i Njemce i Vladu.


s tim što je nemačka udobnija po naše salonske desničare sa Dedinja, Senjaka i savskih splavova.

Da, i tu nalazimo suštinu konfuzije. Desničarima udobnija Njemačka, a levičari će onako kako je kontra Vučku. Dočim Vučko sneva demokratsku Evropu u kojoj nema mjesta za desničare (?). Genijalno, zar ne.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Dočim Vučko sneva demokratsku Evropu u kojoj nema mjesta za desničare (?).

to je stari, iskonski Kapejac u njemu.
tess tess 11:48 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Interesantno je da sam u životu imala par političkih nesuglasica, upravo, sa radikalima. Nazivah ih, u sebi, buzdovani. Jedan je odlično igrao šah - i dan danas - i pobjeđivao me. Matira me k'o od šale ali daaleko neinteligentiji - tj bila mi patnja pratiti misli, nestvarne nebuloze a nije guslanje epsko - i sav u Velikim idejama, što se meni u par navrata činilo kao poremećaji ograničenosti rada vijugica. Nevjerovatno, buzdovan a igra šah virtuozno.

Problem Vučkov je što na Balkanu kao srpski radikal izumire dok u Evropi srpska radikalna politička opcija i ne postoji.
I sad, on ti je u neobranom grožđu. Zemlja u komunizmu, Evropa u demokratskom patriotizmu, Rusija u etno kapitalizmu, Amerika u slobodarskom q..

Mislim da bi vi u Srbiji morali shvatiti da barem u jednoj sferi "priče", politike, prepucavanja, infantilnog društva, čega ne, morate naći jedinstvo (interes, nije to sramota, naći ga). Inače, ima da vas vodaju kao magarce. I tomu vam, dečki, Vučko007, neće biti kriv.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:04 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

tess
Amerika u slobodarskom q..

Mislim da bi vi u Srbiji morali shvatiti da barem u jednoj sferi "priče", politike, prepucavanja, infantilnog društva, čega ne, morate naći jedinstvo (interes, nije to sramota, naći ga). Inače, ima da vas vodaju kao magarce. I tomu vam, dečki, Vučko007, neće biti kriv.



qurcizmu? naravno za ovo ostalo, samo sto su slepci zaslepljeni pilicarskim sitnim interesima, slabo ko sagledava krupniju sliku o kojoj ti govoris.
tess tess 14:42 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Vidi, Srđane, bitno je da se ti i ja slažemo. :)
urbana_gerila urbana_gerila 14:48 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

tess
Vidi, Srđane, bitno je da se ti i ja slažemo. :)


ne sviđa mi se ni kada si sa nekim muškarcem suglasna, makar to bio i moj bro, a za slaganje ćeš - na raport!
tess tess 15:02 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

dali76 dali76 19:21 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Emocije u politici cesto jesu bitan factor, ali spustanje politike na nivo ljubavi i mrznje je prodaja magle gledaocima sapunica.
Paradoksalno ili ne,, meni se cini Tess da je tvoja predpostavka kako ne postoje srpske ili makedonske verzije ,nnego su sve verzije zapadne, sastavni deo paketa “politike tratincice , koju upravo Vucic prodaje.
Nemmma nikakve sumnje da su zapadn zemlje mocne, ali ne I svemocne. Uostalom bezbroj je primera gde je zapad morao reagovati,a reakcija je dokaz da su stvari izmakle kontroli.
Vucic je onoliki factor stabilnosti koliki je njegov potencijal da reaguje, ali koliki je I stvarni izvor nestabilnosti.
Tadic je izgubio podrsku zapada kad je postalo jasno da ne mmoze kontrolisati nestabilnost na severu Kosova.
Kosovo vise nije problem i recimo danasnji protesti na Jarinju nisu pretnja.
Vucicc se zbog toga “seli “ na rejon BiH.
Mi imamo coveka koji hoce da gradi i ocuva autokratski rezim. On ima iskustvo predhodnog autokrate i pokusava da to iskustvo upotrebi u svojoj situaciji.
U nekim stvarima kopira Milosevica,a tu pre svega mislim na koristenje “zlog i strasnog vojvode.





tess tess 20:15 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Prvo, moram priznati da ne pratim unutrašnju politiku Srbije (ako Vučko i radikali nisu dio regiona), kad pričam (čitaj, kad se petljam), mislim na njega kao Lidera u regionu (prije par godina rekoh da je on jedini čovjek koji bi nas, lako, nas Srbe iz Bosne usmjerio protiv Srba iz Srbije, e toliko smatram da ima liderske sposobnosti) i mislim na njega - kad pričam o njemu - kao srpsku trenutačnu političku figuru medju Germanima, čiju politiku pratim.

I tvrdim, samo, po dešavanjima u Srebrenici ljetos, potom pozivanju Bakira u Beograd, u onom odlasku na inauguraciju u Hrvatsku i rukovanje sa ustaškim likovima (kao veliki dečki prije tekme u Splitu), u par ispada na raznoraznim konferencijama za štampu "da on ne bi tražio ćebad za migrante", "da su mu ponudili koliko za svadbu, siću", "da ako će da krive njega da ne krive narod", "da on neće dozvoliti da Srbe neko ponižava", etc..i tvrdim da vi precjenjujete manipulacije premijera il možda ne cijenite dovoljno svoju inteligenciju.

Sve to - a ja još uvijek znam malo - govori da je pred vama čovjek koji je nenadano dobio neograničenu moć, koji nema opoziciju i koji se ne snalazi ponajbolje u svemu. Tačnije, ne snalazi se nikako, ima politiku "obreo sam se" i "sam sam" - naknadno povlači poteze  - naknadna pamet, bez dobrog savjetnika - i koji ne da ne iskorištava neograničenu moć, no, ne zna ni da animira sem onim "pucajte u mene kriv sam, il šta god vam uradim ne valja", etc.. Sve su to devijacije čovjeka koji je dobio ulogu (napominjem, dobio jer se našao - vašom u Srbiji ljenosti i infantilnosti - u određenoj istorijskoj situaciji i na ruku Zapadu) i takav kakav je - meni nešto govori, a, możda i jer imam određenog staža sa "vođenjem" - nije 'taj' lik kojeg ti smještaš u sve te zavjere..Nekad mi se čini da on daje maximum od sebe, da se izvuče iz nevolja. Al je problem što je sva politika Srbije postala Velika nevolja.
Vučić vam, gospodo, nije ni dio onoga što bi kao dobar autokrata mogao biti il još bolje što bi mogao realizovati kao dobar političar. Da ne kažem čvrste ruke.

I, p.s. pročitam redovno tvoja pisanja, Dalibore, i tratinčice se nisu odnosile na tebe, ni indirektno..Iako ti unosiš emocije u politiku, što mi je razumljivo i ne bih zamjerila.

freehand freehand 21:47 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Sve to - a ja još uvijek znam malo - govori da je pred vama čovjek koji je nenadano dobio neograničenu moć, koji nema opoziciju i koji se ne snalazi ponajbolje u svemu. Tačnije, ne snalazi se nikako, ima politiku "obreo sam se" i "sam sam" - naknadno povlači poteze  - naknadna pamet, bez dobrog savjetnika - i koji ne da ne iskorištava neograničenu moć, no, ne zna ni da animira sem onim "pucajte u mene kriv sam, il šta god vam uradim ne valja", etc.. Sve su to devijacije čovjeka koji je dobio ulogu (napominjem, dobio jer se našao - vašom u Srbiji ljenosti i infantilnosti - u određenoj istorijskoj situaciji i na ruku Zapadu) i takav kakav je - meni nešto govori, a, możda i jer imam određenog staža sa "vođenjem" - nije 'taj' lik kojeg ti smještaš u sve te zavjere..Nekad mi se čini da on daje maximum od sebe, da se izvuče iz nevolja. Al je problem što je sva politika Srbije postala Velika nevolja.
Vučić vam, gospodo, nije ni dio onoga što bi kao dobar autokrata mogao biti il još bolje što bi mogao realizovati kao dobar političar. Da ne kažem čvrste ruke.

Vredi sačekati ovakav pasus.
dali76 dali76 23:19 18.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Posmatrajuci stvari ,bas kao i ti, sa strane,ili “sa brda “, ja Tess nemam utisak da se tu nesto Vucic iznenada nasao pa se jos nije ni snasao u ulozi koja ga je silom neprilika i iznenada zapala , maltene napala.
Ja sam sklon da verujem da je zapad imao wedding period tokom koga je ispitivan puls ex radikalima , odnosno da li su isti sposobni da pricu o Kosovu svode kraju bez turbulencija.
Znaci Vucic nije pao na vlast sa balkona, nego su mu se fino otvorila vrata. Ono sto po meni jeste izuzetno bitno , da bi smo razumeli ucinkovitost Vucica, ako hoces, njegovu sposobnost,jeeste sta on zapravo zeli?
Ako zeli akumulaciju licne moci za koju jes neophodno okupljanje duznika, poltrona, razbijanje institucija,igrokazi sa emocijama, stabilnoscu,onda Vucic,za sad, radi izvanredan posao.
Opozicija , neretko neizlecena od sindroma sujetnih lidera , mu u svemu tome pomaze.
Ukoliko pak Vucic zeli da izgradi drzavu, institucije,da izvadi Srbiju iz kolektivne paranoje kojja Srbe drzi cas u 1941, cas u 1389, ili u 1999,ili ih drzi u svetloj buducnosti, onda Vucic ne zna gde udara i totalni je diletant.
Ali ja se bojim da je Vucicu jedino bitna akumulacija moci, ne da to bude neko sredstvo ostvarivanja nekakvog politickog cilja, nego je vlast cilj sama sebi.
I on zivi od danas do sutra. On trosi ogromnu enrrgiju kalkulisuci sta reci, kad reci.Ja stvarno verujem da on slabo spava.
I zbog toga, ako posmatramo Vucica iz jednog racionalnog ugla ,gde je vlast sredstvo odredjenog politickog cilja, Vucic stvarno izgleda kao neko ko ne zna sta c I nije svestan sta ga je zadesilo.




angie01 angie01 00:05 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Ja sam sklon da verujem da je zapad imao wedding period tokom koga je ispitivan puls ex radikalima , odnosno da li su isti sposobni da pricu o Kosovu svode kraju bez turbulencija.


naravno da to najvise lici na projekat,

prvo, iznendadno odricanje od oca najrodjenijeg, koji ga je bukvalno odgajio i naglo skretanje sa kursa kojim je cipovan,... naravno u prihvatljivu pricu za neki prosek, koji po malo moze da proguta od svega posluzenog na tanjiru, da bi se lakse odradio spisak spoljne politike,( na koji se bota suvise prenemagao, pazeci najvise iz kog ugla ga snimaju,...dok su ovi njegovi pustosili sve sto im je bilo na dohvat ruke),...a za uzvrat je pusten da ustolici feud i njime vlada kao vlasnistvom....gde se najvise trudi oko kulisa i paravana kojima treba da zakloni onolike propuste, saradu, paceraje, bahatost,....dopuni spisak.


tess tess 09:03 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Vredi sačekati ovakav pasus.

Zezaš, m?
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana