Politika

Vojvoda iz rukava

dali76 RSS / 18.04.2016. u 05:35

I pre nego što je haška presuda od   Šešelja napravila privremeni tabloidni magnet za medije u Srbiji,ali i šire, mediji pod čvrstom kontrolom Vučića ostavljali su predsedniku SRS zavidan meddijski prostor , totalno neproporcionalan vanparlamentarnom statusu njegove stranke.

Mnogi su kalkulisali kako je nakon prvobitne  medijske blokade, predsednik Radikala veoma brzo shvatio  koga zapravo treba napadati kako bi se podigla teška medijska rampa. Medjutim, teško je poverovati da premijer koristi "tešku artiljeriju" kako bi neutralisao Nikolića, kad je  Ppredsednik Srbije  samog sebe politički neutralisao odlukom da napusti partiju, najjače orudje partiokratske države. 

Vučiću je Šešelj svakako potreban , ali za po njega mnogo opasnije igrače od nejakog mastera Tome. Srpski premijer nije zainteresovan za produžetak vlasti  za   jos četiri godine, kako mnogi tumače razlog za vanredne izbore. Takodje je jasno pokazao da je još manje zainteresovan da kroz process evrointegracija gradi institucije , odnosno  ograničava vlastitu moć. On jeddnostavno želi da nastavi sa jačanjem autokratije koju neminovno prati dalja razgradnja institucija. , a to se oštro kosi sa  proklamovanim evropskim putem.

Svi znamo da  pragmatični Zapad  ima prilično visok prag tolerancije za autokrate, posebno ako  ih isti ubede da su baš oni ti faktori mira i stabilnosti. Ne treba zanemariti ni  postojanje i  jedne vrste   civilizacijske ( Hantigtonovske  ) predrasude medju zapadnim političarima  kako je u nekim društvima gušennje  institucija, slobode medija za račun stabilnosti nekad ne samo prihvatljivo , nego  još i neophodno.

Medjutim, koliko god zapadu prag tolerancije na autokratiju bio visok,njega  kad tad  "preplavi"   želja autokrate za širenjem neograničene vlasti. I samo je pitanje vremena kad će stabilnosti doći kraj, odnosno  kad će autokrata kao factor nestabilnosti doći u sukob sa zapadom. Možda slučaj makedonskog predsednika ponajbolje opisuje neminovnost ovakvog sukoba.

Iako se Vučić upinje da se predstavi zapadu kao factor mira i stabilnosti, postaje  sve očiglednije da se radi o političkom igrokazu gde   Vučić i podanici prvo sami generišu nestabilnost, pa se onda gospodar igra regionalnog vatrogasca.

Ono sa čim Vučić još moze donekle da plaši zapad jeste  tzv ruska alternativa. Ukoliko u srpskoj verziji Makedonije danas sutra na ulice Beograda izadju srpski Putinisti, Vučić je bezbedan.

Ako se protiv srpskog autokrate pobuni jaka, parlamentarna , proevropska opozicija, Vučiću je jedina  alternativa razgradnji autokratije otvoren sukob sa zapadom, što on  svakako želi da izbegne  što je   više moguce. Naravno, uvek postoji opcija ulaska radikala u koalicionu vladu,ali gospodar je svestan gde to vodi. Been there. Done That.

Zbog toga je  Vučiću potreban Šešelj u parlamentu. Predsednik radikala je potreban U onolikoj meri  u kolikoj može da konstantno podseća zapad da je   svaka autokratija bolja od regionalne nestabilnosti koju donosi "radikalna" alternativa.

Za  Vučića je isto toliko važno da ona druga, proevropska  alternativa,pre svega DS ,   oslabi što je više moguće, a idealno bi bilo da totalno nestane sa politicke scene Srbije, odnosno iz parlamenta.

Hoće li Vučiću uspeti ono što nije uspelo Miloševiću,da se bez posledica kocka sa zapadom sa vojvodom u rukavu, ostaje da se vidi. Ovo ipak ne ovisi samo od  novog gospodara Srbije, već i od proevropske opozicije koja sebi  ne bi smela dopustiti luksuz medjusobnog sukoba.



Komentari (188)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tess tess 09:13 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

dali76
Posmatrajuci stvari ,bas kao i ti, sa strane,ili “sa brda “, ja Tess nemam utisak da se tu nesto Vucic iznenada nasao pa se jos nije ni snasao u ulozi koja ga je silom neprilika i iznenada zapala , maltene napala.
Ja sam sklon da verujem da je zapad imao wedding period tokom koga je ispitivan puls ex radikalima , odnosno da li su isti sposobni da pricu o Kosovu svode kraju bez turbulencija.
Znaci Vucic nije pao na vlast sa balkona, nego su mu se fino otvorila vrata. Ono sto po meni jeste izuzetno bitno , da bi smo razumeli ucinkovitost Vucica, ako hoces, njegovu sposobnost,jeeste sta on zapravo zeli?
Ako zeli akumulaciju licne moci za koju jes neophodno okupljanje duznika, poltrona, razbijanje institucija,igrokazi sa emocijama, stabilnoscu,onda Vucic,za sad, radi izvanredan posao.
Opozicija , neretko neizlecena od sindroma sujetnih lidera , mu u svemu tome pomaze.
Ukoliko pak Vucic zeli da izgradi drzavu, institucije,da izvadi Srbiju iz kolektivne paranoje kojja Srbe drzi cas u 1941, cas u 1389, ili u 1999,ili ih drzi u svetloj buducnosti, onda Vucic ne zna gde udara i totalni je diletant.
Ali ja se bojim da je Vucicu jedino bitna akumulacija moci, ne da to bude neko sredstvo ostvarivanja nekakvog politickog cilja, nego je vlast cilj sama sebi.
I on zivi od danas do sutra. On trosi ogromnu enrrgiju kalkulisuci sta reci, kad reci.Ja stvarno verujem da on slabo spava.
I zbog toga, ako posmatramo Vucica iz jednog racionalnog ugla ,gde je vlast sredstvo odredjenog politickog cilja, Vucic stvarno izgleda kao neko ko ne zna sta c I nije svestan sta ga je zadesilo.


Da, o ovom bi mogli da razgovaramo, ti i ja s brda, Dalibore. :)
antioksidant antioksidant 09:16 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

tess
Vredi sačekati ovakav pasus.

Zezaš, m?
:)

nek padaju cuskije ali verujem da ne zeza a siguran sam da ne zezam ni ja.
precizan opis istrcalog na cistinu pod reflektore gde lepo je jer glavni je ali i hladno je jer sam je pa ne zna sta bi.
dodao bih samo - steta propustene prilike, jer tolika moc koncentrisana u jednoj tacci mogla je pogurati negde da se znalo gde bi ali je utrosena na samosazaljenje i odbranu pozicije.
freehand freehand 10:13 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

tess
Vredi sačekati ovakav pasus.

Zezaš, m?
:)

Ne. ako si čitala išta od onoga što sam o Vučiću pisao ove četiri godine, od momenta kad je počeo da izrasta u tog Moloha sa konstrukcionom greškom videla bi da se u tačku slažemo.
Odlično si to sažela u jednom pasusu.
emsiemsi emsiemsi 13:51 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

tess
Prvo, moram priznati da ne pratim unutrašnju politiku Srbije (ako Vučko i radikali nisu dio regiona), kad pričam (čitaj, kad se petljam), mislim na njega kao Lidera u regionu (prije par godina rekoh da je on jedini čovjek koji bi nas, lako, nas Srbe iz Bosne usmjerio protiv Srba iz Srbije, e toliko smatram da ima liderske sposobnosti) i mislim na njega - kad pričam o njemu - kao srpsku trenutačnu političku figuru medju Germanima, čiju politiku pratim.

I tvrdim, samo, po dešavanjima u Srebrenici ljetos, potom pozivanju Bakira u Beograd, u onom odlasku na inauguraciju u Hrvatsku i rukovanje sa ustaškim likovima (kao veliki dečki prije tekme u Splitu), u par ispada na raznoraznim konferencijama za štampu "da on ne bi tražio ćebad za migrante", "da su mu ponudili koliko za svadbu, siću", "da ako će da krive njega da ne krive narod", "da on neće dozvoliti da Srbe neko ponižava", etc..i tvrdim da vi precjenjujete manipulacije premijera il možda ne cijenite dovoljno svoju inteligenciju.

Sve to - a ja još uvijek znam malo - govori da je pred vama čovjek koji je nenadano dobio neograničenu moć, koji nema opoziciju i koji se ne snalazi ponajbolje u svemu. Tačnije, ne snalazi se nikako, ima politiku "obreo sam se" i "sam sam" - naknadno povlači poteze  - naknadna pamet, bez dobrog savjetnika - i koji ne da ne iskorištava neograničenu moć, no, ne zna ni da animira sem onim "pucajte u mene kriv sam, il šta god vam uradim ne valja", etc.. Sve su to devijacije čovjeka koji je dobio ulogu (napominjem, dobio jer se našao - vašom u Srbiji ljenosti i infantilnosti - u određenoj istorijskoj situaciji i na ruku Zapadu) i takav kakav je - meni nešto govori, a, możda i jer imam određenog staža sa "vođenjem" - nije 'taj' lik kojeg ti smještaš u sve te zavjere..Nekad mi se čini da on daje maximum od sebe, da se izvuče iz nevolja. Al je problem što je sva politika Srbije postala Velika nevolja.
Vučić vam, gospodo, nije ni dio onoga što bi kao dobar autokrata mogao biti il još bolje što bi mogao realizovati kao dobar političar. Da ne kažem čvrste ruke.

I, p.s. pročitam redovno tvoja pisanja, Dalibore, i tratinčice se nisu odnosile na tebe, ni indirektno..Iako ti unosiš emocije u politiku, što mi je razumljivo i ne bih zamjerila.


Zanimljivo napisano !
Usput --- šta da radimo onda ? Daj neki savet, preporuku, itd, ...
tess tess 17:12 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Free, smatram da ti na blogu imaš (očuvavaš) dobar humor (dobar sarkazam). Znala bih šta sa tim, u koji džep.

Antioksidantu, blagodarim.

Emsi, od Vučića bih za 6 do 8 mjeseci napravila Lidera. Da se ne pojavim u javnosti. Kao Morgana iz senke. Naravno, to bi mi platio. Ček, nešto bi preklopili na zemljaštvo, na "Neka svoga i u gori hajduka". :))
 Toliko.
dali76 dali76 17:25 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Eto razgovaramo, sa brda.:)
Vucic radi ono u cemu je odlican. Marketing, kampanja, manipulacija.
Kad bi moglo svakog maja da budu izbori!!!
Sta je svrha njegovog delanja?
On sam. U centru, pod reflektorima.
Za drzavu to jeste propustena sansa, ali iz njegovog ugla, to je ostvarenje licnog sna koga valja braniti, od jave.
Davno sam pisao o paradoksu gde imamo politicku elitu koja hje u poziciji da brani interes drzave, a njen interes je ostro suprostavljen opstem interesu. Vucic to nie izmislio, on je svoju diktaturu nakalemio na povoljnu granu.
Smatrao sam da su naprednjaci na vlasti (naivno sam racunao na kohabitaciju gde ce DS imati vlast a SNS predsednika, ili obratno ), ta nephodna faza u razvoju napred. Da se oslobodi ogromna negativna energija koja je postojala u tada izuzetno jakoj, negativnoj opoziciji. Mislio sam da barikada zvana Kosovo jedino moze da se predje sa Naprednjacima.
Danas,, nisam vise siguran da li je ova diktatura danas ipak bila previsoka cena ,za ono sto jeste postignuto u odnosima sa Kosovom.





emsiemsi emsiemsi 18:53 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

tess

...

Emsi, od Vučića bih za 6 do 8 mjeseci napravila Lidera. Da se ne pojavim u javnosti. Kao Morgana iz senke. Naravno, to bi mi platio. Ček, nešto bi preklopili na zemljaštvo, na "Neka svoga i u gori hajduka". :))
Toliko.
Ееее, ако си толико способна, онда ја хоћу тебе за Лидера !
Успут --- ја ћу да ти секундирам из прикрајка (када пренаглиш).
freehand freehand 19:08 19.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Danas,, nisam vise siguran da li je ova diktatura danas ipak bila previsoka cena ,za ono sto jeste postignuto u odnosima sa Kosovom.

To što je "postignuto sa Kosovom" - to je postignuto pre nego što su oni došli na vlast. problem je bio u njima i pretnji silom. A da li je cena biula previsoka? pa Dali, nemoj da se ljutiš, ali niti je to osnovni životni problem Srbije, niti si ti išta od te cene plaćao.
A ta je cena tolika da je mi ovde, njome zaduženi, nismo svesni. i u njoj su pare manji problem. Kočenje društva i njegovu regresiju plaćaćemo deceniju, u optimističkoj varijanti.
A onda razmišljaj, Dali, malo i o svom znanju i spoznaji stvarnosti. I koliko je tvoje u toj ceni ako si onomad bio baš tako čvrsto ubeđen u svoju procenu i svoje projekcije.
tess tess 10:22 20.04.2016

Re: politika tratinčice, voli ne voli

Eto razgovaramo sa brda. :)


Ma Vučko blefira. Tačnije: nema dobru konkurenciju. Njegova prednost, dominacija, je upravo u tome što je nema, nema opoziciju. Ne što je visok čovjek. Mislim da bi on to sam priznao. Tj ta gostovanja po Teveu i odnosi sa javnošću su toliko manipulativni da je on uvijek (i kad neće) Suzana Mančić kojoj našli kućni video u kontejneru, a ona nije tela. Nije tela da ga baci.

Neozbiljno mi o njegovim dostignućima govoriti kao o nekim vrhunskim manipulacijama. Populizam su jer je i društvo u konfuziji - između svadbi i sahrana - sve je u konfuziji i on u tome uči da pliva, on nema dobar način sebe da izvuče da bi vas ili njih u Srbiji izvlačio iz drame: Želim vam dobro a vi me mrzite.

Kad si ti taj koji nešto vodi, ima odgovornost, kad si u mehanizmu, tvoj mozak je kao mreža, potez na potez. Strateška mreža u glavi. Kakve, čovječe, ispovjedi narodu il radnicima.

1. Biti načisto sa sobom: znam šta mi ne ide od ruke. Ako mi ne ide od ruke konferencija za štampu, ako je to fijasko a ja budala, ako sam svaki put otišao 8 koraka unazad, op, da vidim ima li neko ko zna bolje. Izvolite gospođo il gospodine, izađite pred novinare i odradite vrhunski i moderno bez prevelikih emocija i taj dio MOJE vladavine. Alo, ako je budalasto da na sve trčiš pred rudu (ti smjenjuješ ministre, ti osveštavaš kamione, ti razgrćeš smetove, ti ideš na dženazu, ti se suočavaš sa tradicionalnim narodnim neprijateljima, samo što po Srbiji nije krenuo salijevati stravu), stani malo, oslušni. Ja sam imala ženu koja je perfektno, bolje od mene, govorila i pisala tri jezika, vidra inteligentna. Od onih što vrijede da je malo koliko god da je platiš.
2. Napraviti tim. Da funkcioniše mehanizam. Ne da bi bili lijepi na slici.
3. Zgrabiti šansu (za ovo moraš biti dovoljno lud ne dovoljno stereotipan i smjeran). Imati viziju (!) kad si se našao među Švabama a ne "znate mi smo neiskusni al spremni da zasučemo rukave", ta migrantska filozofija nemoći. A oni državu vode kao firmu ne kao Crveni krst. Bukvalno. A ne, dobra Angela zli Vlado. Vučko crvenkapa van Srbije, u Srbiji autokrata.
4. Imati unaprijed minimum 5 opcija na problem koji stiže, koji ćeš izazvati, ej, preglednost je osnovna odlika vladavine..
5. U preduzetništvu postoje faze: premoštavanja, preklapanja, rizika, prevare, improvizacije, leera, blefa, prokockavanja, proćerdavanja, padanja, dizanja..i sve to do konstrukcije.

Zar ti misliš da on sve konce drži u rukama?

Ooooo..

Došao je na funkciju premijera države, iskustva nema, ako bi i imao dara nema nikog da taj dar uoči il da ga nauči nečemu..

Etc.
Pazi, do maloprije mi bilo dobro na brdu. :)
highshalfbooze highshalfbooze 09:31 18.04.2016

Kavlobag, Kavlovac, Vivovitica...

I pre nego što je haška presuda od Šešelja napravila privremeni tabloidni magnet za medije u Srbiji,ali i šire, mediji pod čvrstom kontrolom Vučića ostavljali su predsedniku SRS zavidan meddijski prostor, totalno neproporcionalan vanparlamentarnom statusu njegove stranke.

Jel ovo izražavaš žaljenje za komunizmom kada se bez medijske pompe uhapšen, osuđen i pušten iz apsane? I kada nije mogao da taj svoj staž konvertuje u političke poene sve do trenutka kada je nacionalizam postao oruđe pojedinaca radi postizanja ličnih interesa, pa je tada izvučen iz naftalina da bude glavni krivac za tuđe namere i planove.
dali76 dali76 20:14 18.04.2016

Re: Kavlobag, Kavlovac, Vivovitica...

Kako biti nostalgican ka vremenima koja se vracaju na velika vrata?


omega68 omega68 10:54 18.04.2016

A šta bi ti hteo

Stabilnost po neokonzervativnom receptu?
E pa neće moći.
Hoće li Vučiću uspeti ono što nije uspelo Miloševiću,da se bez posledica kocka sa zapadom sa vojvodom u rukavu, ostaje da se vidi. Ovo ipak ne ovisi samo od novog gospodara Srbije, već i od proevropske opozicije koja sebi ne bi smela dopustiti luksuz medjusobnog sukoba.

Nema to ni toliko veze sa Vojvodom.
Ima sa tim da iza Miloševića nije stajao Car Putin
blogovatelj blogovatelj 15:36 18.04.2016

Re: A šta bi ti hteo

Ima sa tim da iza Miloševića nije stajao Car Putin


Kakav si ti domaci izdajnik. Plus si jos pomerio mozgom.

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:29 18.04.2016

Varietas delectat

Medjutim, koliko god zapadu prag tolerancije na autokratiju bio visok,njega kad tad "preplavi" želja autokrate za širenjem neograničene vlasti. I samo je pitanje vremena kad će stabilnosti doći kraj,


Kad bude ponestalo para.

Ako se protiv srpskog autokrate pobuni jaka, parlamentarna , proevropska opozicija, Vučiću je jedina alternativa razgradnji autokratije otvoren sukob sa zapadom, ... Zbog toga je Vučiću potreban Šešelj u parlamentu.


Tjah, nije samo zbog zapada. Ako je išta naučio od prethodne vlasti, to je da se i najgora splačina može prodati kada je slogan - Jeste, mi smo Bljak! ali pogledajte Ove sa Nožem u zbima! Pa samo na toj "platformi" je Tadić dobio prDse'ničke '08 ☻

Non omne quod nitet aurum est.
freehand freehand 12:40 18.04.2016

Re: Varietas delectat

Pa samo na toj "platformi" je Tadić dobio prDse'ničke '08 ☻

I '04.
A i Šešelj je pobedio Lilića.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:33 18.04.2016

Re: Varietas delectat

freehand
Pa samo na toj "platformi" je Tadić dobio prDse'ničke '08 ☻

I '04.
A i Šešelj je pobedio Lilića.


Ne znam si li ironičan ili nešto ozbiljno rečeš. No, svejedno, ajde, ozbiljan si (*). Jeste, i Izbori '04 su bili negde na tu ruku - drugi krug, u koji je Toma ušao sa više glasova.

Ali ipak je tu bilo platformi (ne ih se sećam, ali beše ih ) A ni Tadić još uvek nije bio ono što je bio 2008. Još uvek je tu bilo podosta glasanja ZA Tadića, a ne PROTIV T.Nikolića. No, dobro, sigurno je bilo dosta i onih koji su se "Uplašili" da će Toma da im bude predsednik, a Koštunica premijer, pa se samo čeka kada će da se vasrksne Nikolaj, pa da idemo svi u 3 pizde materine ;>> pa nije ni bilo bitno šta i kako "nudi" Tadić.

Ali oni iz 2008. tjah, ti su bili posle gomile stvari, silnog kohabitiranja, pa lažiranja referenduma za Preambulski Ustav, pa... A i sećam se slušah neki već izborni nastup Borisov, ma sve samo na temu - nećete valjda da vam dođe Toma ;>> (i to sve CAPSom ☻)

(*) Ovo za Lilić - Šešelj mi nije jasno, barem ako si ozbiljan a ne ironičan. Jeste, pobedio ga, ali nije izašlo 50% Kao ni kada je Koštunica pobedio Labusa. Kao ni u prvom krugu kada je Toma vodio pred Mićunom. Osim ako misliš da je zbog te pobede nad Lilićem, narod pohrlio da bira Milutinovića? Možda da, čak i dapače
freehand freehand 17:25 18.04.2016

Re: Varietas delectat

Osim ako misliš da je zbog te pobede nad Lilićem, narod pohrlio da bira Milutinovića? Možda da, čak i dapače

Pa eto. Sam pitaš, sam odgovaraš. Sve znaš.
looping looping 13:57 18.04.2016

1

Ovaj A. Vučić je pun problema. Prosto mi ga dođe žao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:05 18.04.2016

Re: 1

looping
Ovaj A. Vučić je pun problema. Prosto mi ga dođe žao.


prodaj malo zemlje, da mu olaksas troskove oko izbora, ko ce onolike partijce isplatiti?
looping looping 14:27 18.04.2016

Re: 1

Srđan Fuchs
looping
Ovaj A. Vučić je pun problema. Prosto mi ga dođe žao.


prodaj malo zemlje, da mu olaksas troskove oko izbora, ko ce onolike partijce isplatiti?

Što ja kad ti imaš zemlju? Mada, nisi rekao da je za prodaju.

Ne znam kad stigneš da obradiš i ovu u Srbiji i onu u Yisra'elu.
Znaš kako kažu:"Umiljato jagnje dve majke sisa."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:48 18.04.2016

Re: 1

looping

Ne znam kad stigneš da obradiš i ovu u Srbiji i onu u Yisra'elu.
Znaš kako kažu:"Umiljato jagnje dve majke sisa."

u Yisraelu sam na tudjoj njivi nadnichar a u Srbijishki na svojoj - hobit. a, i bole me Johnson za Acu, ti osecas sazaljenje, ja ne marim za nj.




looping looping 15:03 18.04.2016

Re: 1


a, i bole me Johnson za Acu, ti osecas sazaljenje, ja ne marim za nj

Ma i ja sam bio ironičan.
Dali je predstavio AV-a kao da je pun problema, te koristi Šešelja, kocka se sa zapadom...
Zapravo stvar je vrlo jednostavna. SNS je smenio tadašnje kriminalce i sada im nije teško da se održe na vlasti. Sa druge strane imaju ultranacionaliste koji ih uopšte ne ugrožavaju jer ljudima uopšte nije do toga. Praktično nema konkurencije, osim Dačića koji uvek ima verne fanove. Zapadne sile na sve to nemaju nikakav uticaj.
Jedino AV-a mogu i imaju velike šanse da ugroze neki tajkuni koji bi potplatili sve ostale da se udruže i skinu SNS sa vlasti, što i nije loša opcija. Makar da ljudi prestanu toliko njime da se bave.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:15 19.04.2016

Re: 1

looping

Jedino AV-a mogu i imaju velike šanse da ugroze neki tajkuni koji bi potplatili sve ostale da se udruže i skinu SNS sa vlasti, što i nije loša opcija. Makar da ljudi prestanu toliko njime da se bave.


baš vala, Dali, zar je moguće da je tebi u Obećanoj Zemlji Aca na duši? koja je to samodestrukcija, druže, gore se ubacuješ u bedak nego dečkoostavljeni Frihendije, bez Boće Tadića.
dali76 dali76 16:14 19.04.2016

Re: 1

Ja ovde napisem blog mesecno,a ti si nasao shodno da mi kenjkas o mojoj adrresi.
Idi begaj.

Promenio si vidim boje, dress, kopacke... To jeste legitimno.
Veliki haug for Srki, born again.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:59 19.04.2016

Re: 1

dali76

Veliki haug for Srki, born again.


rodio sam se ponovo, iz sumadijske gandze okupan zracima libanskog hasha.

edit: srecan ti Canabis Day!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:09 20.04.2016

хауг, Бро

одок са теме, да Те поздравим, сви заједно живимо за дан када ће Бата Фрихендије прогледати и престати да смара бложански народ!



Nemanja, woah-oh
Nemanja, woah-oh
He comes from Serbia,
He'll f**king murder ya
martin_krpan martin_krpan 20:08 18.04.2016

Drugi put već

Prekinut Vučićev govor - "Gladna sam, pomozite!" LINK






Light verzija.
dali76 dali76 20:30 18.04.2016

Re: Drugi put već

Ljudi samo prihvataju sliku o sebi koju im vodja plasira .
Bozansko bice pored Sv.Petke. Leci bolesne i hrani gladne , ali prvo da prodju skener stranacke falange u policijskim uniformama.
Kolikom se zapravo brzinom Srbija strmoglavljuje u otvorenu diktaturu.
looping looping 09:35 19.04.2016

Re: Drugi put već

dali76
Ljudi samo prihvataju sliku o sebi koju im vodja plasira .
Bozansko bice pored Sv.Petke. Leci bolesne i hrani gladne , ali prvo da prodju skener stranacke falange u policijskim uniformama.
Kolikom se zapravo brzinom Srbija strmoglavljuje u otvorenu diktaturu.

Da li je sloboda izbora diktatura? Naročito ako "diktator" raspisuje izbore na svake 2 godine?
Možda narod smatra da jedino čvrsta ruka može da donese promene ali sloboda izbora je svakako demokratska tekovina. Narod želi vođu i ja tu ne vidim nikakav problem.
dali76 dali76 15:47 19.04.2016

Re: Drugi put već

Postoje diktatori koji prosto obozavaju izbore., Vucic je jedan od njih. Ima valjda nesto privlacno kad si baja pa kontrolises sve nacionalne TV,setkas se po emisijama ko po svom boravku, dernjas se po novinaru ukoliko te priupita nesto van plana i programa.
Upregao si tabloide ko i nepismene magarce kojima si podelio ministarske fotelje , pa ti narucuju ikone sa tvojim likom ili prodaju tvoje biste veselom puku.

Ne ocekujem da svako cita clanke iz politikologije pa da je upoznat sa razlicitim vrstama ( i karakteristikama)diktatura , ali iole informisan covek sa google pod klikom trebalo bi da zna da izbori, ili njihova ucestalost, nisu dokaz da je neko demokrata,tj da nije diktator.
Diktatorski rezim Milosevica je likvidirao novinare, potencijalne politicke protivnike ,a izbori su bili ucestaliji nego u Svedskoj.
No posto znam da je tebi general Mladic heroj, sumnjam da ti je Milosevic dictator, I totalno ima smisla da mislis kako je Vucic velikodusni demokrata.


princi princi 15:58 19.04.2016

Re: Drugi put već

dali76 dali76 16:35 19.04.2016

Re: Drugi put već

Milosevic, ej mozda je bio dictator, ali makar nije branio drkanje?
Vuline, sine, tilisi?
Evo ja priznajem, ggresna mi dusa, ja bih zabranio izdrkavanje po tipkovnici, sto vele susjedi.
P.S.
Ja se uzdam u pamet njujorkera danas, no strepnja mi veca od nade.


princi princi 16:36 19.04.2016

Re: Drugi put već

dali76
Milosevic, ej mozda je bio dictator, ali makar nije branio drkanje?
Vuline, sine, tilisi?
Evo ja priznajem, ggresna mi dusa, ja bih zabranio izdrkavanje po tipkovnici, sto vele susjedi.
P.S.
Ja se uzdam u pamet njujorkera danas, no strepnja mi veca od nade.



Ted Cruze, čiko, ti li si?
princi princi 16:44 19.04.2016

Re: Dalibore, meni stvarno nije jasno

sa kojih pozicija umišljene superiornosti se ti javljaš iz zemlje u kojoj se ljudi isteruju sa aviona zato što su pogrešne vere ili malo drugačije boje kože, u kojoj predsednički kandidati bez ikakvog okolišanja sipaju rasističke bljuvotine o Arapima, Latinosima i Crncima, u kojoj je čitav politički sistem, osim jednog jedinog kandidata totalno korumpiran, potkupljen i radi isključivo i samo za interese korporacija i investicijskih banaka? Mislim, Vučić kakav god da je, bar je 3 koplja iznad budala i totalnih idiota kakav su Trump ili Cruz, da ne pominjem onog Ben Carsona ili onog malog Indusa iz Lujzijane.
looping looping 17:50 19.04.2016

Re: Drugi put već

No posto znam da je tebi general Mladic heroj,

Jeste.
sumnjam da ti je Milosevic dictator,

Milosevic je nesumnjivo bio diktator.
I totalno ima smisla da mislis kako je Vucic velikodusni demokrata.

Ne znam da li je velikodušan ali nisam ja izjavio da je on demokrata već to izjavljuju zvaničnici EU i USA. Ali valjda Dali zna bolje od njih.
blogovatelj blogovatelj 18:09 19.04.2016

Re: Drugi put već

Postoje diktatori koji prosto obozavaju izbore., Vucic je jedan od njih.


Dali, ja razumem tvoju i averziju drugih prema Vucicu. Ni sam ga ne volim, odvratan mi je.
Ali covece, ona osoba koja stalno zakazuje izbore moze biti kreten, neznalica, diletant, ali ne moze biti diktator.
Jer izbori mogu i da se izgube, zar ne?
dali76 dali76 18:29 19.04.2016

Re: Drugi put već

Elem, nisam nikad cuo da je neko sa zapada oznacio Vucica kao demokratu,a i da jeste , to nema znacaj po cinjenicu da li je on uistinu demokrata ili dictator .
Decembra 1982, predsednik Regan je sreo generala Monta (Rios Montt) oznacivsi ga javno kao “visoko moralnog coveka posvecenog demokratiji”.
Inace, u poredbi sa pomenutim generalom, Vucic je majka Tereza demokratije .
Dakle, ukoliko diktatura jeste neciji interes , tome ce demokrata biti i Taci, i Vucic.
Sasvim je legitimno da I ti smatras kako je diktatura (eufimizam je cvrsta ruka), optimalno najbolje resenje , ali onda nemoj da se pravis bas tolko blesav pa mi podstires te nebuloze dokaze o demokrati Vucicu.

Looping, blogodruze, Ja priznajem da ne znam mnogo tog. Jedna od stvari koje ne znam jeste da li si ti pravis neznalica, ili to odista jesi?
Nije sramota nesto ne znati , sramota je praviti se ….

looping looping 18:38 19.04.2016

Re: Drugi put već

Looping, blogodruze, Ja priznajem da ne znam mnogo tog. Jedna od stvari koje ne znam jeste da li si ti pravis neznalica, ili to odista jesi?
Nije sramota nesto ne znati , sramota je praviti se ….

Shvatio sam, ne voliš Vučića zato što je diktator. I zato ne treba glasati za njega da izgubi izbore i da napokon diktator više ne bude na vlasti.
Parola opozicije za izbore treba da bude "Oborimo diktatora sa vlasti demokratskim izborima".
Stvarno ne znam ko se pravi blesav.
Ali 'ajde, ako ti je tolika želja neka Vučić bude i Sotona, nije problem.
Decembra 1982, predsednik Regan je sreo generala Monta (Rios Montt) oznacivsi ga javno kao “visoko moralnog coveka posvecenog demokratiji”.

Ovaj primer nesumnjivo dokazuje da je Vučić diktator mada niko iz EU i SAD to ne tvrdi za njega.
dali76 dali76 18:48 19.04.2016

Re: Drugi put već

Zasto ti Blogovatelju mislis da je Tadic na izborima 2012 osvojio 22%,a dve godine kasnije njegov SDS skupa sa DS duplo manje ,12%?
Zato sto je 2012imao kontrolu medija, on postavljao kamenove temeljce, obilazio fabrike, radnike , krave, bumbare.
E pa ako ti mislis da Vucic, koji je ustostrucio kontrolu medija,ne skida se sa svojih medija , obilazi klozete i fabrike, je sazvao ove izbore jer je demokrata, mnogo si naivan lik.
Ali, mlogo 

I nije nikakav fenomen da u diktaturi imas ucestale izbore. Niti je to politicki oksimoron. Objasnjenje je u uslovima koje stvoris , u kojima se izbori odrzavaju.
Mozes li I te izbore izgubiti. Sve je moguce, ali je u pitanju statisticka grreska.
P.S.
Nemam averziju prema ljudima koje ne poznam. To jeste oksimoron.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:52 19.04.2016

Re: Drugi put već


Kad neko dikataturu prepoznaje samo onda kad se izbori ukinu, je isto kao kad bi neko prepoznao da ga žena vara samo onda kad bi je zatekao golu sa drugim u krevetu.

looping looping 18:56 19.04.2016

Re: Drugi put već

Zasto ti Blogovatelju mislis da je Tadic na izborima 2012 osvojio 22%,a dve godine kasnije njegov SDS skupa sa DS duplo manje ,12%?

Zato što je ljude bio strah od SNS-a. Plašili su se da se ne zarati sa celim svetom, da se ne odustane od EU...i drugih radikalnih stvari.
Svima je jasno kojim se lopovlukom bavio DS ali ih je bio strah da ne dođe nešto gore od toga. Sada je DS-u i njegovim ostacima odzvonilo.
freehand freehand 19:31 19.04.2016

Re: Drugi put već

Zato sto je 2012imao kontrolu medija, on postavljao kamenove temeljce, obilazio fabrike, radnike , krave, bumbare

Pa neće biti. mediji su bili neuporedivo manje kontrolisani a sigurno nisu bili ukidani oni koji bi iskakali iz šeme. Da ne pričamo o temeljcima. Njegova stranka dobila je deset odsto glasova manje dve godine kasnije zato što je novi vođa prvo preuzeo sve službe upregavši ih u svoje dizgine. Pa medije postrojio. Pa onda strašnom hajkom i harangom sa jedne strane satanizvoao opoziciju - DS na prvom mestu - a u toj harangi ni ti, u mnoštvu "objektivnih analitičara" nisi nevin - a onda je hapsio i hapsio, i na tome medijski orgijao. I nemilosrdno gazio srušenog protivnika, uz ovacije rulje i - pajz sad - nezavisnih političkih analitičara, mediokriteta i političkih kameleona i uvlakača sa svih delova političkog spektra i javnosti..
U međuvremenu je u DS otvoreno krenula borba za vlast ispotiha započeta još ranije.
Pa se onda desilo ono što se uvek dešava, da partije koje izgube izbore pređu u defanzivu a strašljivci i konvertiti prvi beže sa takvog broda. A onda je ta stranka ostala i bez realne moći da funkcioniše, i finansijski razbijena i prezadužena i u nemogućnosti da na bilo koji način išta plati ljudima koji bi se angažovali.
E zato je "pukao" DS.
Ali vratiće se, ne boj se. Ne zato što ga vode sjajni ljudi, nego zato što ovakvoj državi treba takva stranka a postojeći DS ima infrastrukturu, tradiciju i harizmu. Ta harizma sad tinja, doduše, ali već za šest meseci ili dve godine neminovno je da će se ta stranka kao predstavnik levog centra i Srbije pristojnih i ozbiljnih ljudi. Vratiti na svojih 15-25 odsto. Više od toga stranka pristojnih i ozbiljnih u Srbiji ne može da dobije.
urbana_gerila urbana_gerila 20:44 19.04.2016

Re: Drugi put već

freehand
Pa neće biti. mediji su bili neuporedivo manje kontrolisani a sigurno nisu bili ukidani oni koji bi iskakali iz šeme. Da ne pričamo o temeljcima. Njegova stranka dobila je deset odsto glasova manje dve godine kasnije zato što je novi vođa prvo preuzeo sve službe upregavši ih u svoje dizgine. Pa medije postrojio. Pa onda strašnom hajkom i harangom sa jedne strane satanizvoao opoziciju - DS na prvom mestu - a u toj harangi ni ti, u mnoštvu "objektivnih analitičara" nisi nevin - a onda je hapsio i hapsio, i na tome medijski orgijao. I nemilosrdno gazio srušenog protivnika, uz ovacije rulje i - pajz sad - nezavisnih političkih analitičara, mediokriteta i političkih kameleona i uvlakača sa svih delova političkog spektra i javnosti..
U međuvremenu je u DS otvoreno krenula borba za vlast ispotiha započeta još ranije.
Pa se onda desilo ono što se uvek dešava, da partije koje izgube izbore pređu u defanzivu a strašljivci i konvertiti prvi beže sa takvog broda. A onda je ta stranka ostala i bez realne moći da funkcioniše, i finansijski razbijena i prezadužena i u nemogućnosti da na bilo koji način išta plati ljudima koji bi se angažovali.
E zato je "pukao" DS.
Ali vratiće se, ne boj se. Ne zato što ga vode sjajni ljudi, nego zato što ovakvoj državi treba takva stranka a postojeći DS ima infrastrukturu, tradiciju i harizmu. Ta harizma sad tinja, doduše, ali već za šest meseci ili dve godine neminovno je da će se ta stranka kao predstavnik levog centra i Srbije pristojnih i ozbiljnih ljudi. Vratiti na svojih 15-25 odsto. Više od toga stranka pristojnih i ozbiljnih u Srbiji ne može da dobije.



nježno sam ganut.
suza mi je kanula, muška, najteža.



blogovatelj blogovatelj 21:51 19.04.2016

Re: Drugi put već

Sasvim je legitimno da I ti smatras kako je diktatura (eufimizam je cvrsta ruka), optimalno najbolje resenje , ali onda nemoj da se pravis bas tolko blesav pa mi podstires te nebuloze dokaze o demokrati Vucicu.


Šta ti podstirem? Pa nema partije koja misli da je diktator. Da misle tako bojkotovali bi ga.
Ti meni podmećeš da sam ljubitelj čvrste ruke. Ljudi, moram da primetim da je dosta vas prslo kao licna. Pa jebote, u prethodnom sam ti komentaru rekao da mi je odvratan, a ti mi sad kažeš kako je preferiram njegov model vladavine.
Zar je toliko teško ne videti očigledno, a to je da biračko telo želi Vučića. I sad, kao ja sam kriv jer sam to primetio. Nisu krivi oni koji ga vole, nije kriva idiotska opozicija, nego ja. Pa da, tako je najlakše. Što Unf reče jednom - nije kriv onaj ko prđe, no onaj ko ču.
dali76 dali76 22:03 19.04.2016

Re: Drugi put već

Blogovatelju opusti se .
Citirano je za gospodina Looping/a.
Kad sse tebi obracam, oslovljavam te sa tvojim nickom.


Lele, nepotrebne emocije.
dali76 dali76 21:57 19.04.2016

...

Ajde. Slusajuci sta pises, pomislio bih da Tadic nije kontrolisao medije euopste. Idoli, savetnici za medije su to ,onako, na svoju ruku?
Vucic je , ponavljam, dobrano podebljao kontrolu medija ,ali sasvim sigurno nasledio system kog su, izmedju ostalih,, odrzavali predsednikovi “Idoli”.
Mnogo je Vucic ulozio da srusi DS. Mnogo je DS ulozio da srusi DS.
Nadam se da ce opstati.
Nadam se da totalna propast nije jedini nacin da se uistinu promene. i postanu , kako kazes, stranka pristojnih ljudi.
A pristojnost znaci pricati o svojoj odgovornosti,a ne takmicenje ko ce pre upreti prstom u bele listice, bele medvede , i, naravno, u Vesnu Pesic.

freehand freehand 22:16 19.04.2016

Re: ...

Mnogo je Vucic ulozio da srusi DS. Mnogo je DS ulozio da srusi DS.

Malo rukah, malena i snaga. Zato si i ti morao da malo pripomogneš.
A i neka si, vala.
Nego me čudi da ti sad nešto smeta: građani te poslušali, glasali po preporuci. U čemu je sad problem? Pa zamisli da još moraš i da živiš ostvarenje svojih ideja i vizija - šta bi onda, crni Dali?
A pristojnost znaci pricati o svojoj odgovornosti,a ne takmicenje ko ce pre upreti prstom u bele listice, bele medvede , i, naravno, u Vesnu Pesic.

Ko se takmiči u tom upiranju prstom?
Ja ne vidim da imam konkurenciju sem Teofila Pančića i Nebojše Krstića. Sa prvim sam apsolutno saglasan po tom pitanju, sa drugim većinom a potpuno nesaglasan po svim ostalim.
Ali beli listići jesu, po mom dubokom uverenju, bili tajjezičak na vagi, više propagandom nego glasovima, koji je - uz tebe - doneo ovo što imamo. E sad Vesna Pešić tvrdi da je njena uloga bila minorna a da je DS sad bolji nego što je bio. A i jedno i drugo je težak bulšit.
Tomislav Nikolić se pokazao kao težak nezahvalnik što njoj nije dao orden a tebi bar neku pohvalu, za trud.
dali76 dali76 22:47 19.04.2016

Re: ...

Kad me ttako velikodusno podsetis na tvoje botovanje za Botu, koje je bilo na istom nivou udara na mozak , koliko i ova botovanja za AV, pomislim,Vucic, it is.
Naravno, nema imunih na odgovornost. Ona je srazmerna poziciji u drustvu, na blogu, u politici.
Ja nemam problem razmisljati illi pisati o svom komadicu, ili svom komaadu odgovornosti,samo posto si ti bezgresan, vidovit, sveznajuci, alternativno ja sam previse glup,tesko je razgovarati na tu temu.



freehand freehand 22:54 19.04.2016

Re: ...

Kad me ttako velikodusno podsetis na tvoje botovanje za Botu

Pa slušaj - botovati za Botu, kako ti to kažeš, da ga je bilo, bilo bi primer časne rabote na koju bih bio ponosan.

Ne sporim da je nekom prijatno i u društvu Mitrovića i Vučićevića, samo ja na takve stvari zapušim nos.
.
posto si ti bezgresan, vidovit, sveznajuci, alternativno ja sam previse glup,tesko je razgovarati na tu temu.

Ni jednu rečenicu, ni jedan komentar, ni jedan blog nisam obrisao. Sve je tu. Procene, analize, predviđanja. :)
urbana_gerila urbana_gerila 00:22 20.04.2016

Re: ...

dali76
Nadam se da ce opstati.
Nadam se da totalna propast nije jedini nacin da se uistinu promene. i postanu , kako kazes, stranka pristojnih ljudi.
A pristojnost znaci pricati o svojoj odgovornosti,a ne takmicenje ko ce pre upreti prstom u bele listice, bele medvede , i, naravno, u Vesnu Pesic.



nadam se da neće opstati, ni kao kancerozno tkivo ni kao neka od metastaziranih emanacija.

ili, rečnikom ono malo još uvek stvarno pristojne srbije - od govana se pita ne pravi!
dali76 dali76 03:22 20.04.2016

Re: ...

Razumem sta govoris, I kako razmisljas.
Da ja , kao Freehand, mislim da DS ima harizmu, tradiciju, i ja bi se slozio sa tobom smatrajuci da je izborna propast jedino moze “izleciti” DS, ali ako propadnu, jezgro bilo kakvog organiziranog otpora diktatoru cee nestati.

freehand freehand 07:21 20.04.2016

Re: ...

ali ako propadnu, jezgro bilo kakvog organiziranog otpora diktatoru cee nestati.

Dovedeš diktatora a onda podržavaš najgore kao jedino jezgro organizovanog otpora.
Dobar si, Dali.
Naročito u delu u kome sumnjaš da DS ima tradiciju.
dali76 dali76 03:48 21.04.2016

Re: ...

Freehand. Cinjenica da ti meni pricas o mojoj “nevinosti”, o mojoj odgovornosti za dolazak Vucica na vlast, bez da sam ikad procitao u tvom komentaru/blogu, o nevinosti , ili odgovornosti Tadica, zaista govori mnogo.
Da. Moja odgovornost za javnu rec stoji. No, ti si zadnja osoba na ovome blogu koja ima pravo da upere prstom u bilo koga, jer taj isti prst drzis duboko u uvetu , kad se spomene deo odgovornosti Tadica , ili DS za vlast kakva danas postoji.



freehand freehand 07:23 21.04.2016

Re: ...

Freehand. Cinjenica da ti meni pricas o mojoj “nevinosti”, o mojoj odgovornosti za dolazak Vucica na vlast, bez da sam ikad procitao u tvom komentaru/blogu, o nevinosti , ili odgovornosti Tadica, zaista govori mnogo.

Govori. Da sem što nemaš pojma o politici, nemaš pojma ni o logici.
No, ti si zadnja osoba na ovome blogu koja ima pravo da upere prstom u bilo koga, jer taj isti prst drzis duboko u uvetu , kad se spomene deo odgovornosti Tadica , ili DS za vlast kakva danas postoji.


Moj prst, moje uvo. Šta tebe briga šta ja sa njima radim?
Mada, nije istina. Ogromna je Tadićeva odgovornost, na primer, za povlačenje rezolucije o Kosovu u UN za koju smo imali većinu. I to sam više puta pomenuo. O ostalom sam takođe govorio nego ti to ne razumeš, pa džaba.

Edit: suština onoga što ti - i ne samo ti - ne razumeš jeste da su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom i da opcija koja je izbore dobila nije normalna i obična politička opcija.To je veliki politički i kadrovski bućkuriš sastavljen od opasnih ljudi sa nepredvidivim namerama.
I Tadiću i DS, i drugim strankama na političkoj sceni mogu se naći mnogobrojne i velike mane, ali sve što je u vezi sa radikalima u Srbiji jednostavno nije opcija, ili ne bi smela da bude normalnim ljudima. TO je ono što sam tada govorio, a i sad govorim.
Od nas dvojice ja sam taj koga realnost nije demantovala, dragi moj prekookeanski politički analitičaru. I ja sam taj koji sa rezultatima tuđih izbora i tuđe agitacije živi.
princi princi 15:06 21.04.2016

Re: ...

To je veliki politički i kadrovski bućkuriš sastavljen od opasnih ljudi sa nepredvidivim namerama.

Dočim je ono što je do tada bilo na vlasti (koalicija DS+SPS+Palma+PUPS) bila opcija crispy, kristalno čistih pogleda, stavova i interesa?

Više puta sam rekao, i još jednom i poslednji put ću reći: govor 19. maja, veče posle izbora, je bio zvezdani Tadićev trenutak. Da je tada otišao iz srpske politike, kao što je tim govorom nagovešteno, smatrao bih Tadića za jednog od najvećih srpskih političara ikada. Na žalost, ve što je uradio posle toga (vucaranje Dačića za rukav da prave vladu, samoproglašavanje za EU envoya za Bliski istok- u kolikoj li deluziji mora živeti čovek da uopšte pomisli da je nešto tako moguće?, hoću neću predsednikovanje DSom, klimakterično formiranje "svoje" stranke, nabacivanje Vučiću ne bi li se dobilo ministarstvo inostranih poslova...) ga je, bar u mojim očima, svelo na figuricu za koju je, iz sadašnje perspektive, jedan Čeda bio i ostao pravi titan.
freehand freehand 15:17 21.04.2016

Re: ...

Dočim je ono što je do tada bilo na vlasti (koalicija DS+SPS+Palma+PUPS) bila opcija crispy, kristalno čistih pogleda, stavova i interesa?

Koji si logički postupak iskoristio da do ovakvog zaključka dođeš?
Da je tada otišao iz srpske politike, kao što je tim govorom nagovešteno, smatrao bih Tadića za jednog od najvećih srpskih političara ikada.

Pa ok, ja ovde govorim o onom pre 19. maja, i lako predvidivim posledicama tih izbora.
princi princi 15:22 21.04.2016

Re: ...

Koji si logički postupak iskoristio da do ovakvog zaključka dođeš?

Pa jel ne govoriš
suština onoga što ti - i ne samo ti - ne razumeš jeste da su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom i da opcija koja je izbore dobila nije normalna i obična politička opcija.


Ako su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom, i ako opcija koja je te izbore dobila nije normalna i obična politička opcija, onda ispada da je duboko korumpirana politička opcija koja je bila na vlasti pre tih izbora (DS+SPS+PUPS+Palma) bila normalna i obična.
freehand freehand 15:27 21.04.2016

Re: ...

Ako su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom, i ako opcija koja je te izbore dobila nije normalna i obična politička opcija, onda ispada da je duboko korumpirana politička opcija koja je bila na vlasti pre tih izbora (DS+SPS+PUPS+Palma) bila normalna i obična.

Pa neće biti. Normalne i obične opcije takve su u svim zemljama sveta sa daleko razvijenijom demokratijom. Sastavljene od pametnih i glupih, poštenih i korumpiranih.
I u svakoj od tih država postoji neka stranka slična ovome što su radikali, bez obzira na oblik u Srbiji. Samo što u razvijenim društvima takvima građani ne daju apsolutnu vlast, bez obzira koliko ljuti bili na druge političare i stranke.
A kad daju - nastanu velike nevolje.
princi princi 15:36 21.04.2016

Re: ...

freehand
Ako su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom, i ako opcija koja je te izbore dobila nije normalna i obična politička opcija, onda ispada da je duboko korumpirana politička opcija koja je bila na vlasti pre tih izbora (DS+SPS+PUPS+Palma) bila normalna i obična.

Pa neće biti. Normalne i obične opcije takve su u svim zemljama sveta sa daleko razvijenijom demokratijom. Sastavljene od pametnih i glupih, poštenih i korumpiranih.
I u svakoj od tih država postoji neka stranka slična ovome što su radikali, bez obzira na oblik u Srbiji. Samo što u razvijenim društvima takvima građani ne daju apsolutnu vlast, bez obzira koliko ljuti bili na druge političare i stranke.
A kad daju - nastanu velike nevolje.


Pa da, poznat sindrom: kad su naši, onda si miš-maš svega i svačega, pa, bože moj, i lopovčića koji kraduckaju tu i tamo. Kad su njini, onda su najveće lopovčine, ovejani kriminalci, ubice i vucibatine na svetu.
freehand freehand 15:40 21.04.2016

Re: ...

Pa da, poznat sindrom: kad su naši, onda si miš-maš svega i svačega, pa, bože moj, i lopovčića koji kraduckaju tu i tamo. Kad su njini, onda su najveće lopovčine, ovejani kriminalci, ubice i vucibatine na svetu.

Ma jok. Kad su naši onda su najveći političari ikada.
urbana_gerila urbana_gerila 15:45 21.04.2016

Re: ...

freehand


i dalje mi je nejasan poriv blogera da sa tobom ulaze u komunikaciju glede ds, osim ako te ne zajebavaju.
princi princi 16:20 21.04.2016

Re: ...

freehand
Pa da, poznat sindrom: kad su naši, onda si miš-maš svega i svačega, pa, bože moj, i lopovčića koji kraduckaju tu i tamo. Kad su njini, onda su najveće lopovčine, ovejani kriminalci, ubice i vucibatine na svetu.

Ma jok. Kad su naši onda su najveći političari ikada.


Nije to ništa novo. Dobro poznat i dosta izučavan fenomen, u socijalnoj psihologiji se zove selektivna percepcija.
emsiemsi emsiemsi 20:05 21.04.2016

Re: ...

princi
Koji si logički postupak iskoristio da do ovakvog zaključka dođeš?

Pa jel ne govoriš
suština onoga što ti - i ne samo ti - ne razumeš jeste da su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom i da opcija koja je izbore dobila nije normalna i obična politička opcija.


Ako su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom, i ako opcija koja je te izbore dobila nije normalna i obična politička opcija, onda ispada da je duboko korumpirana politička opcija koja je bila na vlasti pre tih izbora (DS+SPS+PUPS+Palma) bila normalna i obična.

Ауууу, Принци !
Јеботе патак !
Задње је време дошло када си решио да диваниш са ботом.
dali76 dali76 05:26 22.04.2016

Re: ...

Totalno si u pravu Freehand. Ja nemam pojma o politici u kojoj si ti toliko superioran, odnosno ja inferioran. Sta vise, pokusavam da izbegnem I tu vrstu argumentacije sazetu u oceni kako sa druge strane rasprave niti je pameti, logike, niti ima pojma.
Ja ne mislim da ti nemas pojma, niti mislim da nema logike u tvojim stavovima, ali smatram da je takva kolicina arogancije suvise velika za iole normalan dijalog.

Mada, ko mi je kriv kad se kacim sa jacim.


Poz.




dali76 dali76 05:26 22.04.2016

Re: ...

Totalno si u pravu Freehand. Ja nemam pojma o politici u kojoj si ti toliko superioran, odnosno ja inferioran. Sta vise, pokusavam da izbegnem I tu vrstu argumentacije sazetu u oceni kako sa druge strane rasprave niti je pameti, logike, niti ima pojma.
Ja ne mislim da ti nemas pojma, niti mislim da nema logike u tvojim stavovima, ali smatram da je takva kolicina arogancije suvise velika za iole normalan dijalog.

Mada, ko mi je kriv kad se kacim sa jacim.


Poz.




dali76 dali76 05:27 22.04.2016

Re: ...

Totalno si u pravu Freehand. Ja nemam pojma o politici u kojoj si ti toliko superioran, odnosno ja inferioran. Sta vise, pokusavam da izbegnem I tu vrstu argumentacije sazetu u oceni kako sa druge strane rasprave niti je pameti, logike, niti ima pojma.
Ja ne mislim da ti nemas pojma, niti mislim da nema logike u tvojim stavovima, ali smatram da je takva kolicina arogancije suvise velika za iole normalan dijalog.

Mada, ko mi je kriv kad se kacim sa jacim.


Poz.




dali76 dali76 05:27 22.04.2016

Re: ...

Totalno si u pravu Freehand. Ja nemam pojma o politici u kojoj si ti toliko superioran, odnosno ja inferioran. Sta vise, pokusavam da izbegnem I tu vrstu argumentacije sazetu u oceni kako sa druge strane rasprave niti je pameti, logike, niti ima pojma.
Ja ne mislim da ti nemas pojma, niti mislim da nema logike u tvojim stavovima, ali smatram da je takva kolicina arogancije suvise velika za iole normalan dijalog.

Mada, ko mi je kriv kad se kacim sa jacim.


Poz.




freehand freehand 06:28 22.04.2016

Re: ...


Nije to ništa novo. Dobro poznat i dosta izučavan fenomen, u socijalnoj psihologiji se zove selektivna percepcija.

Edit: suština onoga što ti - i ne samo ti - ne razumeš jeste da su predsednički izbori 2012. bili veliki prelom i da opcija koja je izbore dobila nije normalna i obična politička opcija.To je veliki politički i kadrovski bućkuriš sastavljen od opasnih ljudi sa nepredvidivim namerama.
I Tadiću i DS, i drugim strankama na političkoj sceni mogu se naći mnogobrojne i velike mane, ali sve što je u vezi sa radikalima u Srbiji jednostavno nije opcija, ili ne bi smela da bude normalnim ljudima. TO je ono što sam tada govorio, a i sad govorim.

Znam, ta selektivna percepcija je čudo jedno, naroičito u tuđem oku.
Svejedno, mislim da malo peteruješ sa time da je Tadić jedan od najvećih rpskih političara ikada (na osnovu onoga što je radio dok je bio na funkciji, ne posle toga) ali ne mislim ni da si mnogo daleko od istine a da je kod plitkih umova krhkog sećanja haranga koja je protiv njega posle tog devetnaestog maja vođena učinila da u glavi sklope potpuno tuđu a nerealnu sliku.
A eto, i Vesna Pešić i Dali bili su za to da Toma Nikolić bude predsednik a da Tadić formira vladu, uopšte se nisu nadali tolikoj sreći da lečeni radikali preuzmu sve.
.
freehand freehand 10:05 22.04.2016

Re: ...

dali76
Totalno si u pravu Freehand. Ja nemam pojma o politici u kojoj si ti toliko superioran, odnosno ja inferioran. Sta vise, pokusavam da izbegnem I tu vrstu argumentacije sazetu u oceni kako sa druge strane rasprave niti je pameti, logike, niti ima pojma.
Ja ne mislim da ti nemas pojma, niti mislim da nema logike u tvojim stavovima, ali smatram da je takva kolicina arogancije suvise velika za iole normalan dijalog.

Mada, ko mi je kriv kad se kacim sa jacim.


Poz.



E ovaj ti je komentar najbolji, duplo bolji od ona tri posle.
dali76 dali76 02:47 20.04.2016

tonight

Trump won NY.
And Hillary.
Jbg.
svarog svarog 10:14 20.04.2016

Re: tonight

Manhattan:
Hillary 66,3%
Bernie 33,7%

Al će se dele bonusi
predatortz predatortz 10:19 20.04.2016

Re: tonight

dali76
Trump won NY.
And Hillary.
Jbg.


Ja davno prognozirah da će Amerika da bira između ludog čoveka i frustrirane patološke lažljivice.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:55 20.04.2016

Re: tonight

Manhattan:
Hillary 66,3%
Bernie 33,7%


Pa cak i Vudi Alen je davno digao ruke od Menhetna..
antioksidant antioksidant 11:01 20.04.2016

Re: tonight

predatortz
dali76
Trump won NY.
And Hillary.
Jbg.


Ja davno prognozirah da će Amerika da bira između ludog čoveka i frustrirane patološke lažljivice.

mi u srbiji imamo sve to spakovano u jednoj osobi, da ne kažem u jednoj kocki šećera
predatortz predatortz 11:11 20.04.2016

Re: tonight

antioksidant
predatortz
dali76
Trump won NY.
And Hillary.
Jbg.


Ja davno prognozirah da će Amerika da bira između ludog čoveka i frustrirane patološke lažljivice.

mi u srbiji imamo sve to spakovano u jednoj osobi, da ne kažem u jednoj kocki šećera


Slažem se! Samo, na sreću ili nesreću, mi u Srbiji malo možemo da utičemo na globalna kretanja. Ovo dvoje mogu. Izaziva jezu ta spoznaja, a?
antioksidant antioksidant 11:19 20.04.2016

Re: tonight

predatortz
antioksidant
predatortz
dali76
Trump won NY.
And Hillary.
Jbg.


Ja davno prognozirah da će Amerika da bira između ludog čoveka i frustrirane patološke lažljivice.

mi u srbiji imamo sve to spakovano u jednoj osobi, da ne kažem u jednoj kocki šećera


Slažem se! Samo, na sreću ili nesreću, mi u Srbiji malo možemo da utičemo na globalna kretanja. Ovo dvoje mogu. Izaziva jezu ta spoznaja, a?

sve se slažem
svarog svarog 11:31 20.04.2016

Re: tonight

predatortz
antioksidant
predatortz
dali76
Trump won NY.
And Hillary.
Jbg.


Ja davno prognozirah da će Amerika da bira između ludog čoveka i frustrirane patološke lažljivice.

mi u srbiji imamo sve to spakovano u jednoj osobi, da ne kažem u jednoj kocki šećera


Slažem se! Samo, na sreću ili nesreću, mi u Srbiji malo možemo da utičemo na globalna kretanja. Ovo dvoje mogu. Izaziva jezu ta spoznaja, a?


Ja mislim da ne mogu puno. US je ipak velika mašinerija koja se kreće po inerciji i teško može jedan predsednik da tu nešto značajnije pomeri. Ok, mogu neki nevoljnici da popiju ili ne neku intervencijicu što je iz njihovog ugla od kritične važnosti, ali globalno gledano to je manje bitno
predatortz predatortz 11:36 20.04.2016

Re: tonight


Ja mislim da ne mogu puno.


mene je iskustvo naučilo da nikad ne potcenjujem destruktivni potencijal ludaka i frustriranih žena.
princi princi 15:30 20.04.2016

Re: tonight

Jbg, dobila velike gradove (i to, osim NYC, za dlaku, razlike su 300- 500 glasova) i Westchester County, koji je, ono, leglo trulih bogataša. Bernie nadmoćno pobedio po broju counties. Ispalo je da su marifetluci oko prava na glasovanje bili ključni za njenu pobedu.

Ovo je, u principu, loša stvar za Ameriku, jer će se ona još više radikalizovati.
vcucko vcucko 21:51 20.04.2016

Re: tonight

Nešto ne vidim jednu priču, a ključna je stvar.

Na SAD izborima realno samo dva kandidata mogu da sanjaju predsednički mandat, demokrata i republikanac. Eventualni ostali su dekor. U čitavom izbornom procesu kakva-takva pokrivenost opštim pravom glasa, izbornim zakonima i bilo kakvim pravilima za koje garantuje država(?) počinje tek na kraju, kad ostane to dvoje. Sve do tada je interna stvar demokratske i republikanske partije i njihovih internih propisa, procena i odluka. Da ne kažem interne manipulacije.

Čitam izjavu zle babe Olbrajtove, kaže kad je bila u Rusiji 90-ih, to je bio Bangladeš sa raketama. U političkom smislu, SAD su i danas Venecuela na steroidima. Čist treći svet.
dali76 dali76 01:16 21.04.2016

Re: tonight

At what point, then, is the approach of danger to be expected? I answer, If it ever reach us it must spring up amongst us; it cannot come from abroad. If destruction be our lot we must ourselves be its author and finisher. ..
Lincoln , 1838, Savindan
dali76 dali76 01:48 21.04.2016

Re: tonight

Sto utakmica duze traje, to Clinton sve vise dobija negativne poene.
Nnema sanse da ujedini stranku.
Sinoc gledam jen skup, jedan govornik ladno vezba publiku kako da ponavlja:We need Hilary. Sterilno i imbecilno.



jkt2010 jkt2010 04:29 21.04.2016

Re: tonight

svarog
US je ipak velika mašinerija koja se kreće po inerciji i teško može jedan predsednik da tu nešto značajnije pomeri.


To samo Srbija rađa takve svemoćne diktatore koji mogu sve da drže pod kontrolom i od kojih sve zavisi i koji su za sve odgovorni.

I samo Srbin misli da će jednog dana da se pojavi jedan takav koji će i njega da pogleda.

Pa se onda svaki put razočara kad vidi da je svaki taj sledeći isti Kilavi Radovan kao i njegov prethodnik.
predatortz predatortz 07:13 21.04.2016

Re: tonight

Sinoc gledam jen skup, jedan govornik ladno vezba publiku kako da ponavlja:We need Hilary. Sterilno i imbecilno.


Meni su, inače, sve kampanje imbecilne.
Uvek sam se pitao kako je moguće da se iole ozbiljan čovek nađe u masi retarda koji nešto viču i mašu zastavicama.
freehand freehand 22:57 22.04.2016

Lektira

Evo dve interesantna emisije sa JuTjuba - pošto ovakve stvari na televiziji više ne mogu da se vide. Dragi Dali, uporedi sad ovo što ćeš videti - a najtoplije preporučujem - i onu koja govori - o belim listićma, izborima, DS, mirenju sa SPS a ond ai o Vučiću i sadašnjoj vlasti, dakle uporedi sa našim dijalozima poslednjih pet ili šest godina. Pa zaključi sam.

390 stepeni



Zumiranje

dali76 dali76 04:20 24.04.2016

Re: Lektira

Aha,svhatih.
Ja sam u nasim dijalozima Vesna,a ti si Krle?
Ima smisla.

freehand freehand 08:03 24.04.2016

Re: Lektira

dali76
Aha,svhatih.
Ja sam u nasim dijalozima Vesna,a ti si Krle?
Ima smisla.


Mislim da nisi shvatio. To mi nije dragp.
Jer ona ovde - doduše kasno i kad je ogromna šteta učinjena - govori i o belim listićima, i o realnoj odgovornosti DS, i o strašnoj harangi kojoj je ta stranka izložena, i o tome ko je doveden na vlast, i o tome šta se dešava.

emsiemsi emsiemsi 13:52 24.04.2016

Re: Lektira

freehand
dali76
Aha,svhatih.
Ja sam u nasim dijalozima Vesna,a ti si Krle?
Ima smisla.


Mislim da nisi shvatio. To mi nije dragp.
Jer ona ovde - doduše kasno i kad je ogromna šteta učinjena - govori i o belim listićima, i o realnoj odgovornosti DS, i o strašnoj harangi kojoj je ta stranka izložena, i o tome ko je doveden na vlast, i o tome šta se dešava.


Препричај укратко !
Успут --- јел сада Весна Пешић говори како треба или контра ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana