Politika

Krčmar

dali76 RSS / 28.04.2016. u 21:07

Eto ti vraga.  Iako sa manjim brojem poslanika u odnosu na 2014, gospodar je ipak osvojio apsolutnu vlast, ali jok, umesto   da banči  i slavi, on se  opet uživio u omiljenu ulogu žrtve.,

 Nisu rezultati vanrednih parlamentarnih izbora onaki kakve je vodj očekivo, i odma dreka, buka, kuknjava.  Neko(čitaj Strane sile, NATO  i opozicija )je pokro izbore, u sitne sate,dok pošten svet  i vredni premijer spavaju snom pravednika.

I pokojni CESID I spokojni RIK su umesto u zapisnike, izgleda zapisivali   sta veli vodj. Onda je došlo do neplanirane postizborne tišine   usled   rastuće razlike izmedju njegovog očekivanja  I njihovog  brojanja.

I stvarno, tolika partijska  mašinerija koja zapošljava šurnaje,snaje, sinove, kumove, komšiluk,deli zejtin , obećanja, poso, otkaz,  il   penkala,takav medijski  mrak po kom gaca samo gospodar, slobodno  ko u svom boravku,  i šta bi pobogu ?

  proevropska opozicija, kolko god posvadjana,u tri kolone podeljena, koja vec godinama čami u medijskom egzilu, na  youtubu,društvenim mrežama  i na jednom kablovskom kanalu  , na kraju ušla u parlament?!!!!

 I umalo je gospodaru uspelo da proevropske partije izbriše sa političke scene,da od  Šešelja napravi  jeedinu opoziciju  ,asebe sa vojvodom u parlamentu definitivno   zacementira kao jedinu optimalnu opciju koju zapad ima.  I kao što je na konto Kosova gradio autokratiju ,sad ce da je održava na račun Šešelja.

Kad je izborna volja, taka kaka jes,stidljivo pomaljala glavu, gospodar se naljutio, ko zna,možda je slomio i kvaku. Pa nije on vredno radio da be  ga sad ometala izborna volja, parlament, ili slične trice i institucije.

Ttako je na smrtovnici  vaskrsle srpske autokratije  osvanula još jedna institucija, ovog puta RIK. I kako pokojni Tanjug javlja, pokojni RIK nije u stanju     po prvi put u istoriji da treci dan gospodnji nakon izbora objavi konačne rezultate  glasanja.



Komentari (220)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 21:31 28.04.2016

,

a_jovicic a_jovicic 02:31 29.04.2016

Re: ,

I posle neko kaže "ma šta može da promeni moj jedan glas" ... upravo toliko DSS/Dveri trenutno fali da predju cenzus!
krkar krkar 06:50 29.04.2016

Re: ,

upravo toliko DSS/Dveri trenutno fali da predju cenzus!


Ah, drame!
mariopan mariopan 13:02 29.04.2016

Re: ,

Kad je izborna volja, taka kaka

Jel ovo slučajno?
dali76 dali76 16:01 29.04.2016

Re: ,

Nema igre reci, ako na to mislis .
A gramatika je u ovom slucaju kolateralna steta stila.


mariopan mariopan 16:31 29.04.2016

Re: ,

dali76
Nema igre reci, ako na to mislis .
A gramatika je u ovom slucaju kolateralna steta stila.



Šalim se, ni meni ne prijaju rezultati izbora.
chitach chitach 21:46 28.04.2016

Hapsenje ???


I niko, ali niko da skupi hrabrosti i da ga upita oko hapsenja ubice koje je najavio.



marco_de.manccini marco_de.manccini 21:49 28.04.2016

Re: Hapsenje ???

I oko hapšenja maskiranih građevinskih radnika bi moglo neko pitanje.
ai.machine ai.machine 22:18 28.04.2016

Re: Hapsenje ???

The Budding Autocrats of the Balkans

From Croatia to Albania, the region has plenty of grim stories of autocrats cloaking themselves in democrats’ clothing. Yet credit for the most dramatic political transformation — from ally of a war criminal to darling of the West — no doubt belongs to

{guess who} - ako slučajno ne možete da pogodite (mada sumnjam) , onda otvorite gornji link.

EU dozvoljava lokalnim autokratama korupciju i nedemokratsu konsolidaciju vlasti, dok god ispunjavaju neke zahteve i nominalno se predstavljaju prozapadnim.


"Maybe he is son of a bitch, but he is our son of a bitch." - neki američki predsednik o nekom latinoameričkom diktatoru.
urbana_gerila urbana_gerila 22:21 28.04.2016

Re: Hapsenje ???

marco_de.manccini
I oko hapšenja maskiranih građevinskih radnika bi moglo neko pitanje.



da ne prejudiciramo, možda je u pitanju neki novi propis glede zaštite na radu.
highshalfbooze highshalfbooze 22:46 28.04.2016

Re: Hapsenje ???

I niko, ali niko da skupi hrabrosti i da ga upita oko hapsenja ubice koje je najavio.

U kom svojstvu je on najavljivao ta hapšenja? On je građanin i predsednik stranke, kako on može da apsi bilo koga?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 04:29 29.04.2016

Re: Hapsenje ???

marco_de.manccini
I oko hapšenja maskiranih građevinskih radnika bi moglo neko pitanje.


nema pitanja u liberalnom kapitalizmu srpske verzije.

momci u fantomkama su tu da rade tvoj posao i štite kliku.



biće veselo, recimo, kada bude krenuo i na ostalim nivoima da zavodi red, sve skupa sa momcima u fantomkama.
grmfrm grmfrm 07:24 29.04.2016

Re: Hapsenje ???


I niko, ali niko da skupi hrabrosti i da ga upita oko hapsenja ubice koje je najavio.


More mani to nego su zaboravili pre izbora da kazu da ce da dizu dazbine na stambene kvadrate.

Sto se ubice tice, ko zna, mozda da je neko mnogo jak, pa cute.
freehand freehand 07:18 29.04.2016

I tako

... Vučić u borbi protiv proevropske opozicije pod cenzus otera DSS i Dveri.
Odlična teza.
Malo leži na unapred zadatim a netačnim i smešnim postulatima al dobro.
martin_krpan martin_krpan 07:26 29.04.2016

Zvjerska država

Nema se šta više pričati. Dijagnoza: Srbija je u socijalnom, ekonomskom, političkom, kulturnom kontekstu sablasno smeće od države. Tu ne pomaže ni spinovanje ni propaganda, a la: Ustaše žele našoj predivnoj Srbiji loše. Ovi izbori su još jedan dokaz da "država" postoji samo na nekom qvazi papiru. U svojoj prirodi, što svakodnevno i pokazuje, je Srbija jedna banditska tvorevima, jedna razvalina ostataka post-jugoslovenskih varvarskih hordi.

Prethodno su vezali noćnog čuvara i oduzeli mu mobilni telefon. Prema istim informacijama, policija je, iako pozvana, odbila da izađe na uviđaj, upućujući građane na Komunalnu policiju, uz obrazloženje da je Komunalna policija u tom rušenju i učestvovala

Hahahahah. Komunalna policija.

Pa onda business as južual. Prvo ljubljenje: "Gde si tebra" pa BAAAAM iza leđa i zakucavanje na zemlji.



Ljudi prolaze, žena sa cekerom ide na pijacu. To je to.





Edit: http://www.danas.rs/danasrs/ekonomija/_ne_daju_im_da_idu_u_toalet_teraju_ih_da_nose_pelene.4.html?news_id=319688


freehand freehand 07:42 29.04.2016

Re: Zvjerska država

Nema se šta više pričati. Dijagnoza: Srbija je u socijalnom, ekonomskom, političkom, kulturnom kontekstu sablasno smeće od države. Tu ne pomaže ni spinovanje ni propaganda, a la: Ustaše žele našoj predivnoj Srbiji loše. Ovi izbori su još jedan dokaz da "država" postoji samo na nekom qvazi papiru. U svojoj prirodi, što svakodnevno i pokazuje, je Srbija jedna banditska tvorevima, jedna razvalina ostataka post-jugoslovenskih varvarskih hordi.

Kad državu nazoveš banditskom tvorevinom a narod varvarskom hordom pretpostavljam da na umu imaš i neko rešenje? Konačno rešenje?
grmfrm grmfrm 08:11 29.04.2016

Re: Zvjerska država

Kad državu nazoveš banditskom tvorevinom a narod varvarskom hordom pretpostavljam da na umu imaš i neko rešenje? Konačno rešenje?


Kako od svega toga da napravis neki ekvilibrijum. Bezumljem sigurno ne.
martin_krpan martin_krpan 08:57 29.04.2016

I šta sad?

Prvo su ušli u parlament pa sad nisu - LINK. Ako Dveri-DSS ne uđu u parlament, to će biti užas. Očigledno Vučićevi savjetnici iz Windrush Ventures Ltd nisu čitali case study iz Austrije 2000, gdje se nakon izbacivanja fašista iz parlamenta ipak išlo na cost-benefit, gdje se procijenilo da je bolje fašiste imati u parlamentu.

Ovako ako ostane, Srbija će imati ca. 200k sa razlogom ljutih fašista koji će nastaviti svoje djelovanje ali to djelovanje neće biti zalivanje cvijeća po lokalnim zajednicama. To je sada već standardna lose-lose situacija za Srbiju. To je prirodno stanje.
freehand freehand 09:02 29.04.2016

Re: I šta sad?

martin_krpan
Prvo su ušli u parlament pa sad nisu - LINK. Ako Dveri-DSS ne uđu u parlament, to će biti užas. Očigledno Vučićevi savjetnici iz Windrush Ventures Ltd nisu čitali case study iz Austrije 2000, gdje se nakon izbacivanja fašista iz parlamenta ipak išlo na cost-benefit, gdje se procijenilo da je bolje fašiste imati u parlamentu.

Ovako ako ostane, Srbija će imati ca. 200k sa razlogom ljutih fašista koji će nastaviti svoje djelovanje ali to djelovanje neće biti zalivanje cvijeća po lokalnim zajednicama. To je sada već standardna lose-lose situacija za Srbiju. To je prirodno stanje.

Slušaj, ako imamo fašiste poput tebe na blogu - mora neko da ih predstavlja i u parlamentu.
A interesantno bi bilo od tako autentičnog primerka saznati šta DSS i Dveri čini fašističkim organizacijama?
tasadebeli tasadebeli 10:02 29.04.2016

Re: I šta sad?

...






predatortz predatortz 10:08 29.04.2016

Re: I šta sad?

freehand
martin_krpan
Prvo su ušli u parlament pa sad nisu - LINK. Ako Dveri-DSS ne uđu u parlament, to će biti užas. Očigledno Vučićevi savjetnici iz Windrush Ventures Ltd nisu čitali case study iz Austrije 2000, gdje se nakon izbacivanja fašista iz parlamenta ipak išlo na cost-benefit, gdje se procijenilo da je bolje fašiste imati u parlamentu.

Ovako ako ostane, Srbija će imati ca. 200k sa razlogom ljutih fašista koji će nastaviti svoje djelovanje ali to djelovanje neće biti zalivanje cvijeća po lokalnim zajednicama. To je sada već standardna lose-lose situacija za Srbiju. To je prirodno stanje.

Slušaj, ako imamo fašiste poput tebe na blogu - mora neko da ih predstavlja i u parlamentu.
A interesantno bi bilo od tako autentičnog primerka saznati šta DSS i Dveri čini fašističkim organizacijama?


Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.
freehand freehand 10:39 29.04.2016

Re: I šta sad?

predatortz
freehand
martin_krpan
Prvo su ušli u parlament pa sad nisu - LINK. Ako Dveri-DSS ne uđu u parlament, to će biti užas. Očigledno Vučićevi savjetnici iz Windrush Ventures Ltd nisu čitali case study iz Austrije 2000, gdje se nakon izbacivanja fašista iz parlamenta ipak išlo na cost-benefit, gdje se procijenilo da je bolje fašiste imati u parlamentu.

Ovako ako ostane, Srbija će imati ca. 200k sa razlogom ljutih fašista koji će nastaviti svoje djelovanje ali to djelovanje neće biti zalivanje cvijeća po lokalnim zajednicama. To je sada već standardna lose-lose situacija za Srbiju. To je prirodno stanje.

Slušaj, ako imamo fašiste poput tebe na blogu - mora neko da ih predstavlja i u parlamentu.
A interesantno bi bilo od tako autentičnog primerka saznati šta DSS i Dveri čini fašističkim organizacijama?



Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.

Ma ume on to i delikatnije; pročita nekog sociologa koga ne razume ali uredno citira rečima kojima ne zna značenje, al ne baš ovako starčevićevski, uglavu.
Pa se ja zaboravim i naljutim kao da je vredan ljutnje.
tess tess 10:43 29.04.2016

Re: I šta sad?

Pa se ja zaboravim i naljutim kao da je vredan ljutnje.

vcucko vcucko 10:46 29.04.2016

Re: I šta sad?

freehand
predatortz
freehand
martin_krpan
Prvo su ušli u parlament pa sad nisu - LINK. Ako Dveri-DSS ne uđu u parlament, to će biti užas. Očigledno Vučićevi savjetnici iz Windrush Ventures Ltd nisu čitali case study iz Austrije 2000, gdje se nakon izbacivanja fašista iz parlamenta ipak išlo na cost-benefit, gdje se procijenilo da je bolje fašiste imati u parlamentu.

Ovako ako ostane, Srbija će imati ca. 200k sa razlogom ljutih fašista koji će nastaviti svoje djelovanje ali to djelovanje neće biti zalivanje cvijeća po lokalnim zajednicama. To je sada već standardna lose-lose situacija za Srbiju. To je prirodno stanje.

Slušaj, ako imamo fašiste poput tebe na blogu - mora neko da ih predstavlja i u parlamentu.
A interesantno bi bilo od tako autentičnog primerka saznati šta DSS i Dveri čini fašističkim organizacijama?



Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.

Ma ume on to i delikatnije; pročita nekog sociologa koga ne razume ali uredno citira rečima kojima ne zna značenje, al ne baš ovako starčevićevski, uglavu.
Pa se ja zaboravim i naljutim kao da je vredan ljutnje.


Neko je negde ukapirao da je uterivanje Srbije u EU/NATO (šta god ko mislio, ovde se o tome radi) najlakše ako stvar svedeš na nivo bagre.

A SNS i veliki im vođa su samo to i ništa drugo. Bagra.
martin_krpan martin_krpan 11:14 29.04.2016

Re: I šta sad?

Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.


Hahahahaha, reče potomak koljača trudnica i djece po Foči i Višegradu 1941-45 drugom koljenu siročića iz Jadovnog i Jasenovca. Jbt. ti si reprezentativan primjerak post-otadžbinsko-od života i imovine-oslobodilačkog-ideološko-propagandnog miš-maša sa obe strane Drine. Pravda za Dveri.
freehand freehand 11:19 29.04.2016

Re: I šta sad?

martin_krpan
Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.


Hahahahaha, reče potomak koljača trudnica i djece po Foči i Višegradu 1941-45 drugom koljenu siročića iz Jadovnog i Jasenovca. Jbt. ti si reprezentativan primjerak post-otadžbinsko-od života i imovine-oslobodilačkog-ideološko-propagandnog miš-maša sa obe strane Drine. Pravda za Dveri.

Jeste, martine. Teška je to džukela!
Pazi, ja da sam ti - ja bih sad njega našao, pa bih mu sve to ulice, oko predaka, siročića, klanja. Ništa mu ne bih oprostio. A ako bi se bunio i protestirao - "prosim gospon ovo, prosim gospon ono" umlatio bih ga ko Krkar Konana, i kamilu.
freehand freehand 11:19 29.04.2016

Re: I šta sad?

...
predatortz predatortz 11:26 29.04.2016

Re: I šta sad?

martin_krpan
Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.


Hahahahaha, reče potomak koljača trudnica i djece po Foči i Višegradu 1941-45 drugom koljenu siročića iz Jadovnog i Jasenovca. Jbt. ti si reprezentativan primjerak post-otadžbinsko-od života i imovine-oslobodilačkog-ideološko-propagandnog miš-maša sa obe strane Drine. Pravda za Dveri.


Ti si primer klasičnog frustriranog beskičmenjaka. Ne treba se trošiti na tebe, tvoje frustracije, tvoju mržnju i bolesne opsesije. Ne treba ti davati ba značaju, to je jedini način da manje zagađuješ ovo mesto.
martin_krpan martin_krpan 11:30 29.04.2016

Re: I šta sad?

freehand
martin_krpan
Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.


Hahahahaha, reče potomak koljača trudnica i djece po Foči i Višegradu 1941-45 drugom koljenu siročića iz Jadovnog i Jasenovca. Jbt. ti si reprezentativan primjerak post-otadžbinsko-od života i imovine-oslobodilačkog-ideološko-propagandnog miš-maša sa obe strane Drine. Pravda za Dveri.

Jeste, martine. Teška je to džukela!
Pazi, ja da sam ti - ja bih sad njega našao, pa bih mu sve to ulice, oko predaka, siročića, klanja. Ništa mu ne bih oprostio. A ako bi se bunio i protestirao - "prosim gospon ovo, prosim gospon ono" umlatio bih ga ko Krkar Konana, i kamilu.


Mislim da se predator profesionalno bavi nalaženjem ljudi. Nek on mene traži. Ali ne mora se mučiti preko IP adresa:

Slobodana Jovanovića 8/12
78000 Banja Luka
milisav68 milisav68 11:34 29.04.2016

Re: I šta sad?

vcucko
Neko je negde ukapirao da je uterivanje Srbije u EU/NATO (šta god ko mislio, ovde se o tome radi) najlakše ako stvar svedeš na nivo bagre.

Dr Fric: Trenutno živimo u najgorem periodu. Videćete i sami, sad dok moraju ući u EU, vaši političari će se korigovati, od nacionaliste će postati demokrata. Kod nas, dok nismo bili u EU, ustašluk je bio pod kontrolom. Danas oni apsolutno više nemaju straha, ustaštvo je u Hrvatskoj domaća životinja, to je najnormalnija stvar, dok je poremećeno biti dete ili unuk partizana. Hrvatska nema više nikakav korektiv, a Evropska unija je jedno takvo smeće jer, umesto da to spreči, jednostavno prećukuje.


Bivši članovi legendarnih „KUD Idijota“ za "Blic"


martin_krpan martin_krpan 11:43 29.04.2016

Re: I šta sad?

milisav68
vcucko
Neko je negde ukapirao da je uterivanje Srbije u EU/NATO (šta god ko mislio, ovde se o tome radi) najlakše ako stvar svedeš na nivo bagre.

Dr Fric: Trenutno živimo u najgorem periodu. Videćete i sami, sad dok moraju ući u EU, vaši političari će se korigovati, od nacionaliste će postati demokrata. Kod nas, dok nismo bili u EU, ustašluk je bio pod kontrolom. Danas oni apsolutno više nemaju straha, ustaštvo je u Hrvatskoj domaća životinja, to je najnormalnija stvar, dok je poremećeno biti dete i unuk partizana. Hrvatska nema više nikakav korektiv, a Evropska unija je javascript:;jedno takvo smeće jer, umesto da to spreči, jednostavno prećukuje.


Bivši članovi legendarnih „KUD Idijota“ za "Blic"





Gore iznad sam okačio link odličnog članka od Vojislava Mazzoca.

EU se fokusirala na Brexit, raspada se monitoring i sada su svi prepušteni sami sebi, a to je najgore. Ovi izbori su odličan primjer toga.
predatortz predatortz 11:45 29.04.2016

Re: I šta sad?

Mislim da se predator profesionalno bavi nalaženjem ljudi. Nek on mene traži. Ali ne mora se mučiti preko IP adresa:

Slobodana Jovanovića 8/12
78000 Banja Luka


Koji ćeš mi?
Ti si kao čivava. Dosadan, ali bezopasan.
martin_krpan martin_krpan 11:46 29.04.2016

Re: I šta sad?

predatortz
Mislim da se predator profesionalno bavi nalaženjem ljudi. Nek on mene traži. Ali ne mora se mučiti preko IP adresa:

Slobodana Jovanovića 8/12
78000 Banja Luka


Koji ćeš mi?
Ti si kao čivava. Dosadan, ali bezopasan.


Slažem se. Ti i takvi kao ti ste mnogo opasniji.
urbana_gerila urbana_gerila 12:16 29.04.2016

Re: I šta sad?

milisav68
vcucko
Neko je negde ukapirao da je uterivanje Srbije u EU/NATO (šta god ko mislio, ovde se o tome radi) najlakše ako stvar svedeš na nivo bagre.

Dr Fric: Trenutno živimo u najgorem periodu. Videćete i sami, sad dok moraju ući u EU, vaši političari će se korigovati, od nacionaliste će postati demokrata. Kod nas, dok nismo bili u EU, ustašluk je bio pod kontrolom. Danas oni apsolutno više nemaju straha, ustaštvo je u Hrvatskoj domaća životinja, to je najnormalnija stvar, dok je poremećeno biti dete ili unuk partizana. Hrvatska nema više nikakav korektiv, a Evropska unija je jedno takvo smeće jer, umesto da to spreči, jednostavno prećukuje.


Bivši članovi legendarnih „KUD Idijota“ za "Blic"




samo se ti zajebavaj, milisave, pa će posle biti "neko mi je hakovao nalog" kad domaćinska blogosekcija zapreti izopćenjem.
milisav68 milisav68 13:01 29.04.2016

Re: I šta sad?

urbana_gerila
samo se ti zajebavaj, milisave, pa će posle biti "neko mi je hakovao nalog" kad domaćinska blogosekcija zapreti izopćenjem.




dali76 dali76 14:20 29.04.2016

Re: I šta sad?

Pred. Meri reci. Nemoj bas tako olako da lepis etikete sa imenom Ante Pavelica.
Razumeo ili ne, posstajes relativizator jednog zlocinca.
Isto bi vredelo za Martina, polako sa potomcima Martine.
I mene vredja kad me proglase ustasom,ali uvreda nije izgovor.
A Freehand prestani da see skrivas iza necijih drugih skuta kao kakva strina , pokusavajuci da ovde palis sukob van granica virtualnog.
Predator nije gorilla kojoj samo fali neko da ga nahuska da se sa nekim nalazi licem u lice.
+ Kad vec imas problema definisati fasizam, mala pomoc, fasizam je, izmedju ostaalog, kad za neistomisljenike nalepis etiketu stranih placenika ,a onda dodju druge barabe pa strani placenik zavrsi sa metkom u potiljku.



freehand freehand 14:27 29.04.2016

Re: I šta sad?

A Freehand prestani da see skrivas iza necijih drugih skuta kao kakva strina , pokusavajuci da ovde palis sukob van granica virtualnog.
Predator nije gorilla kojoj samo fali neko da ga nahuska da se sa nekim nalazi licem u lice.
+ Kad vec imas problema definisati fasizam, mala pomoc, fasizam je, izmedju ostaalog, kad za neistomisljenike nalepis etiketu stranih placenika ,a onda dodju druge barabe pa strani placenik zavrsi sa metkom u potiljku.


Provalio si me, šta da kažem...
milisav68 milisav68 14:38 29.04.2016

Re: I šta sad?

urbana_gerila
https://www.instagram.com/p/3Jn6FVRPeW/?taken-by=sasa_losic



urbana_gerila urbana_gerila 14:40 29.04.2016

Re: I šta sad?

milisav68
urbana_gerila
https://www.instagram.com/p/3Jn6FVRPeW/?taken-by=sasa_losic







hoochie coochie man hoochie coochie man 16:00 29.04.2016

Re: I šta sad?

Pred. Meri reci.

Isto bi vredelo za Martina,

A Freehand



predatortz predatortz 18:37 29.04.2016

Re: I šta sad?

Pred. Meri reci. Nemoj bas tako olako da lepis etikete sa imenom Ante Pavelica.


I ne bih da ne postoji istorija Martinovih proustaških preseravanja na temu Srba i Srbije. Ne vidim zašto bih mu to oćutao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:43 29.04.2016

Re: I šta sad?

Ne vidim zašto bih mu to oćutao.


Ali ne smeš na crtu, a? :)

Jbt, koja dijabola moraš da budeš da bi išao negde da nekome dokažeš da si jači, da se ne bojiš, ili koji su to motivi, ebem li ga.

Zamišljam scenu da ja krenem na tako neku tuču, i pita me žena gde ćeš, a ja joj kažem, idem da nekome sa neta pokažem da ga se ne bojim i da sam jači od njega.

Milim, stvarno moraš da budeš debil da bi nekoga zvao, ili da bi nekome izlazio na megdan.
dali76 dali76 20:02 29.04.2016

Re: I šta sad?

Za mene su proustaski, neoustaski, ustaski komentari oni koji
/Negiraju zlocin Ustasa.
/Ne vide nista lose u zlocinima Ustasa.
/slave zlocin ustasa.
Uveravam te da na mom blogu nema vlasnika takvih komentara.
Slazem se HCM, totalno je bizarno cak i insinurati da je hrabrost ponoviti nekome ssvoj stav u lice. Cinjenica je da to Pred nije ni pomenuo,vec neko treci.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:04 29.04.2016

Re: I šta sad?

Zamišljam scenu da ja krenem na tako neku tuču, i pita me žena gde ćeš, a ja joj kažem, idem da nekome sa neta pokažem da ga se ne bojim i da sam jači od njega.

Milim, stvarno moraš da budeš debil da bi nekoga zvao, ili da bi nekome izlazio na megdan.


meni bi moja rekla - слушај, ако одеш на ту тучу, променићу браву, нећеш се више никада вратити у кућу и иди па живи у ту своју јебену Израелицу па се препуцавај са својим моронима (verovatno je mislila na Krkara i Freehanda ) са блога.

vcucko vcucko 20:07 29.04.2016

Re: I šta sad?

Srđan Fuchs
Zamišljam scenu da ja krenem na tako neku tuču, i pita me žena gde ćeš, a ja joj kažem, idem da nekome sa neta pokažem da ga se ne bojim i da sam jači od njega.

Milim, stvarno moraš da budeš debil da bi nekoga zvao, ili da bi nekome izlazio na megdan.


meni bi moja rekla - слушај, ако одеш на ту тучу, променићу браву, нећеш се више никада вратити у кућу и иди па живи у ту своју јебену Израелицу па се препуцавај са својим моронима (verovatno je mislila na Krkara i Freehanda ) са блога.


Poštujem. Moja bbaštanka bi, pretpostavljam, rekla nešto slično, ali uz dodatak: "ako izgubiš"
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 29.04.2016

Re: I šta sad?

meni bi moja rekla - слушај, ако одеш на ту тучу, променићу браву, нећеш се више никада вратити у кућу и иди па живи у ту своју јебену Израелицу па се препуцавај са својим моронима (verovatno je mislila na Krkara i Freehanda ) са блога.


Pametna.

Moja bi se prekrstila i zvala rodbinu da se dogovore oko lečenja.
Deci ne bi odmah rekla.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:20 29.04.2016

Re: I šta sad?

vcucko

Poštujem. Moja bbaštanka bi, pretpostavljam, rekla nešto slično, ali uz dodatak: "ako izgubiš"



dobro, te Podrinjke su zajebanije fizički od Bačvanki, verovatno bi te poljubila za pobedu u fajtu, ali bi te nabola jer bi njeno vatreno srce poverovalo predubeđenju da si posle fajta išao da se vataš s Beograđankicama po kafanama po Dorćolu...



него, пошто смо сада Је suise Двери,
може један пригодан сонг за постфајт scene



vcucko vcucko 20:44 29.04.2016

Re: I šta sad?

Srđan Fuchs
vcucko

Poštujem. Moja bbaštanka bi, pretpostavljam, rekla nešto slično, ali uz dodatak: "ako izgubiš"



dobro, te Podrinjke su zajebanije fizički od Bačvanki, verovatno bi te poljubila za pobedu u fajtu, ali bi te nabola jer bi njeno vatreno srce poverovalo predubeđenju da si posle fajta išao da se vataš s Beograđankicama po kafanama po Dorćolu...



него, пошто смо сада Је suise Двери,
може један пригодан сонг за постфајт scene




Ma nije ona od tih što im imponuju siledžije, daleko bilo, inače ne bi bila sa mnom.

Više onako romantičarski pogled na svet, kao što piše na oficirskoj sablji:

samo tu je bitno ono što piše sa druge strane: Ne vraćaj me bez časti!

Mislim, ako si već vadio...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:50 29.04.2016

Re: I šta sad?

ша пише на сабљаји, отвара се неки банту линк?
vcucko vcucko 20:54 29.04.2016

Re: I šta sad?

Srđan Fuchs
ша пише на сабљаји, отвара се неки банту линк?

Ne znam u čemu je problem, meni sasvim lepo pokazuje sliku.

Inače, na oficirskoj sablji piše:
"Ne vadi me bez povoda!" - sa jedne strane
"Ne vraćaj me bez časti!" - sa druge.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:08 29.04.2016

Re: I šta sad?

ishakovali nazaretski anonymous marksisti
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 29.04.2016

Re: I šta sad?

http://frontal.rs/sajt/doc/Image/novosti_sr/temanedelje/6887_vest_%D0%A1%D0%B0%D0%B1%D1%99%D0%B0-%D0%9D%D0%B5-%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%BC%D0%B5-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0.jpg

ćene mi se otvori

vcucko vcucko 21:25 29.04.2016

Re: I šta sad?

Srđan Fuchs
http://frontal.rs/sajt/doc/Image/novosti_sr/temanedelje/6887_vest_%D0%A1%D0%B0%D0%B1%D1%99%D0%B0-%D0%9D%D0%B5-%D0%B2%D0%B0%D0%B4%D0%B8-%D0%BC%D0%B5-%D0%B1%D0%B5%D0%B7-%D0%BF%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D0%B4%D0%B0.jpg

Evo druga slika sa Vukajlije, slabije se vidi:
freehand freehand 23:39 29.04.2016

Re: I šta sad?

па се препуцавај са својим моронима (verovatno je mislila na Krkara i Freehanda ) са блога.

Verovatno je jadna mislila na tu dvojicu podstanara što ti gostuju u tintari...
Tako da vas je ukupno trojica. Jebiga, da ste normalni i pismeni pa preferans. Ovako možete samo da vrištite.
blogovatelj blogovatelj 05:37 30.04.2016

Re: I šta sad?

Pusti, bre,Martina. Taj je klasičan polaznik Letnje škole demokratije ' dr. Ante Pavelić'.


Jedan od mnogih Krkarovih klonova na blogu.
krkar krkar 07:55 30.04.2016

Re: I šta sad?

Jedan od mnogih Krkarovih klonova na blogu.


Ako ti dam da mi popušiš oćeš da mi se skineš sa grbače?
emsiemsi emsiemsi 09:52 30.04.2016

Re: I šta sad?

krkar
Jedan od mnogih Krkarovih klonova na blogu.


Ako ti dam da mi popušiš oćeš da mi se skineš sa grbače?

Дај му, немој да си цава !
blogovatelj blogovatelj 14:28 30.04.2016

Re: I šta sad?

Ako ti dam da mi popušiš oćeš da mi se skineš sa grbače?


Ne pušim pikavce.
mlinarslavko mlinarslavko 12:00 29.04.2016

Ludilo i veliki vodja

Ludilo je kompletno, a Vucicu je to prirodno stanje u kojem se najbolje snalazi.
martin_krpan martin_krpan 12:37 29.04.2016

Re: Ludilo i veliki vodja

mlinarslavko
Ludilo je kompletno, a Vucicu je to prirodno stanje u kojem se najbolje snalazi.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 12:32 29.04.2016

Dakle lud je, definitivno je lud

...rekao je Vučić i dodao da će jednog dana ljudi govoriti "ovo je uradio Tito, a ovo je uradio Vučić".
vcucko vcucko 12:44 29.04.2016

Re: Dakle lud je, definitivno je lud

vrabac_u_steni
...rekao je Vučić i dodao da će jednog dana ljudi govoriti "ovo je uradio Tito, a ovo je uradio Vučić".

Dobro jutro.
freehand freehand 13:00 29.04.2016

Re: Dakle lud je, definitivno je lud

vcucko
vrabac_u_steni
...rekao je Vučić i dodao da će jednog dana ljudi govoriti "ovo je uradio Tito, a ovo je uradio Vučić".

Dobro jutro.

A dogodine u kampanji za predsedničke da otvori Sava centar, Gazelu i Đerdap. I da prvo sruši pa sagradi most na Neretvi.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 13:11 29.04.2016

Re: Dakle lud je, definitivno je lud

freehand

I da prvo sruši pa sagradi most na Neretvi.


to će malo teže, u drugoj je državi, ali bi moglo da mu padne na pamet da sruši onaj na Adi, i onako su ga iz njegove vizure gradili mrski okupatori.

pa onda da sagradi "još ljepši i stariji", a Zoranu da uzida u pilon kao Gojkovicu.
vcucko vcucko 13:13 29.04.2016

Re: Dakle lud je, definitivno je lud

freehand
vcucko
vrabac_u_steni
...rekao je Vučić i dodao da će jednog dana ljudi govoriti "ovo je uradio Tito, a ovo je uradio Vučić".

Dobro jutro.

A dogodine u kampanji za predsedničke da otvori Sava centar, Gazelu i Đerdap. I da prvo sruši pa sagradi most na Neretvi.

Mala digresija na vojnu doktrinu JNA, kad već pominješ most i Neretvu.

Kažu, JNA bi u istoj situaciji opet rušila most i bila terminalno ugažena od axis snaga. Budući ne bi imala dogovor sa istima da preko mosta ona ugazi The Chetniks.

Obzirom kako je počeo da mlati rukama i šta pri tom priča, nema druge nego da svi polako krenemo da čitamo "Mein Kampf", proučavamo život i delo Mite Ljotića & Marisava Petrovića i čekamo Crvenu Armiju da nas oslobodi. Valjda će moja ćera to da dočeka.
martin_krpan martin_krpan 14:13 29.04.2016

Re: Dakle lud je, definitivno je lud

Obzirom kako je počeo da mlati rukama i šta pri tom priča, nema druge nego da svi polako krenemo da čitamo "Mein Kampf", proučavamo život i delo Mite Ljotića & Marisava Petrovića i čekamo Crvenu Armiju da nas oslobodi. Valjda će moja ćera to da dočeka.


Samo jedna stvar da se uradi a onda će institucije i civilno društvo da se razvijaju same od sebe - prirodno. To je: Otvaranje dosijea i arhiva srpske i jugoslovenske tajne policije. Nevjerovatno zvuči ali je Srbija jedina zemlja koja to uradila nije. Vučić ne vodi politiku samo "Kosovom", već i braćom Bitići, Ćuruvijom, Panićem, slučajem Panda, itd. DB i javni mediji nemaju nikakvu civilnu kontrolu, to je kompletno preuzeo Vučić. Jeziva je i sablasna činjenica da je čak i za vrijeme Miloševića i Rade Markovića postojala neka kontrola, neki protokol. Danas se može bukvalno sve desiti. Vučićeve konsultantske kuće rade damage control i cost-benefit i Vučić onda vuče poteze koji što bolje učvršćuju njegov autokratski položaj. Najveći energent za razvoj Vučićeve diktarure su budale i naivci koji tvrde da demokratije u Srbiji ima.
dali76 dali76 14:29 29.04.2016

igrokaz

Vucic je po prvi put u prilici da izazove politicku nestabilnost, ali mu je vazno da opoziciju okupi oko proruskog pokreta Dveri.
Svaku predstavu koju igra, igra je imajuci na umu zapad.
Naucio je srpski autokrata gde je kljucni saveznik, i kljucni protivnik.
I da je stabilnost najaca karta autokratije.
freehand freehand 14:33 29.04.2016

Re: igrokaz

dali76
Vucic je po prvi put u prilici da izazove politicku nestabilnost, ali mu je vazno da opoziciju okupi oko proruskog pokreta Dveri.
Svaku predstavu koju igra, igra je imajuci na umu zapad.
Naucio je srpski autokrata gde je kljucni saveznik, i kljucni protivnik.
I da je stabilnost najaca karta autokratije.

I zato se "proevropska opozicija" okuplja oko Dveri, gde je Vučić gura. Suzperhalafradželistik.
vcucko vcucko 14:43 29.04.2016

Re: igrokaz

dali76
Vucic je po prvi put u prilici da izazove politicku nestabilnost, ali mu je vazno da opoziciju okupi oko proruskog pokreta Dveri.
Svaku predstavu koju igra, igra je imajuci na umu zapad.
Naucio je srpski autokrata gde je kljucni saveznik, i kljucni protivnik.
I da je stabilnost najaca karta autokratije.

Ako je neka priča do besvesti ponavljana ovde na blogu, to je ono: prvo su došli po ove, pa po one..., a kad su došli po mene više nije bilo nikog itd.
A ako ta priča negde savršeno pasuje, onda je to ova nakarada noćas saopštena iz tzv. RIK.
Pajtiću, kako čujem i Raduloviću svaka čast na reakciji, a ova tri mala miša što su se zavukli u svoju rupu upravo govore sve o sebi.
martin_krpan martin_krpan 14:59 29.04.2016

Re: igrokaz

dali76
Vucic je po prvi put u prilici da izazove politicku nestabilnost, ali mu je vazno da opoziciju okupi oko proruskog pokreta Dveri.
Svaku predstavu koju igra, igra je imajuci na umu zapad.
Naucio je srpski autokrata gde je kljucni saveznik, i kljucni protivnik.
I da je stabilnost najaca karta autokratije.


Tako je. Moja vizija je da Vučić ima namjeru da u ovom mandatu promijeni ustav i prizna Kosovo. Procijenio je da mu za to treba još par parlamentarnih mjesta i onda čak dolazi u obzir koalicija samo sa SVM. Dveri i DSS su kolateralna šteta. Za tako veliki stake, računa da bi EU (i u pravu je) zažmirila na razvijanje diktatorsko-mafijaškog deep state-a. Šta to kontretno znači? Pa ovo što sad imamo (kontrola medija i DB-a) + preuzimanje SPS-ove finansijske poluge.
dali76 dali76 15:45 29.04.2016

Re: igrokaz

Hm, tvoja vizija da Vucic zeli priznanje Kosova i izmenu ustava se bazira na premisi da Vucic zeli priblizavanje EU.
Vucic zeli da zamrzne bilo kakav napredak u EU jer prosto napredak u poglavljima jaca institucije,a on ih upravo rusi jednu po jednu.
Profesor je po meni fino objasnio sustinu politicke igre Vucica sa zapadom.
„Florian Biber, ekspert za Zapadni Balkan sa Univerziteta u Gracu, kaže za RSE da rezultat Srpske napredne stranke nije nikakvo iznenađenje. Da je postojala mogućnost da vladajuća stranka osvoji dramatično manje glasova, dodaje on, izbori ne bi ni bili raspisani.
islava Šešelja, koja ulazi u parlament, ometati lidera SNS Aleksandra Vučića i nastojati da vrati temu Kosova u Skupštinu, Biber odgovara da, naprotiv, Šešelj može samo koristiti Vučiću jer ga Briselu može predstavljati kao strašilo.
„Naprednjaci sada mogu da tvrde da postoji opozicija koja je protiv reformi i evrointegracije Srbije, pa onda mogu da poručuju Briselu da reforme i evropski put Srbije brane upravo oni, kao vladajuća stranka. Desnica brojčano nije velika, ali Vučić ipak može da je koristi za svoje političke igre sa Briselom. „

Dakle, opoziciju ujediniti oko Dveri I prikazati je kao izvor nestabilnosti.



dali76 dali76 15:53 29.04.2016

Re: igrokaz

Druga stvar, obrati paznju na spoljnopoliticke naslove na sajtu b92
/ Evropa na granici pucanja
/EU je od pocetka bila projekat CIA
/Lavrov: balticke zemlje ne pokazuju zahvalnost Moskvi
/Ako udjemo u NATO, ostre reakcije Rusije
A obojica znamo da jje B92, kao I svi mediji sa nacionalnom frekvencijom, pod kontrolom Vucica.
Antizapadni sentiment se servira preko gotovo svih vecih medijapod kontrolom AV, od Pinka do b92.
freehand freehand 15:56 29.04.2016

Re: igrokaz


Tako je. Moja vizija je da Vučić ima namjeru da u ovom mandatu promijeni ustav i prizna Kosovo. Procijenio je da mu za to treba još par parlamentarnih mjesta i onda čak dolazi u obzir koalicija samo sa SVM. Dveri i DSS su kolateralna šteta. Za tako veliki stake, računa da bi EU (i u pravu je) zažmirila na razvijanje diktatorsko-mafijaškog deep state-a. Šta to kontretno znači? Pa ovo što sad imamo (kontrola medija i DB-a) + preuzimanje SPS-ove finansijske poluge.

Još jedna sjajna analiza, ovog puta i matematička dostignuća: za promenu ustava neophodna mu je dvotrećinska većina pa je zato bolje da osvoji manje nego više i da mu većina u parlamentu bude tanja.
vcucko vcucko 16:02 29.04.2016

Re: igrokaz

dali76
Hm, tvoja vizija da Vucic zeli priznanje Kosova i izmenu ustava se bazira na premisi da Vucic zeli priblizavanje EU.
Vucic zeli da zamrzne bilo kakav napredak u EU jer prosto napredak u poglavljima jaca institucije,a on ih upravo rusi jednu po jednu.

A gde piše da je u igri prijem u EU, mislim u kom crtanom filmu? Pre će biti da av ima neke druge primere na umu. Npr. Turska, član NATO, decenijama nekakav kandidat za EU verovatno nikad član, ali politički im se sve prašta, čak im daju neke pare na lepe oči oko izbegličke krize. I nikog nije briga ko koga gazi tamo iza Jedrena. Po Čerčilovom sistemu: "A Vi, Mr. Taj-i-Taj, posle rata mislite da živite u toj Jugoslaviji?" E, u tu priču se savršeno uklapa i izmena ustava i sve što ide uz to.
martin_krpan martin_krpan 16:14 29.04.2016

Re: igrokaz

Hm, tvoja vizija da Vucic zeli priznanje Kosova i izmenu ustava se bazira na premisi da Vucic zeli priblizavanje EU.


Da. Za Vučića sa svojom infrastrukturom nije održivo da "štrči" izvan EU poput Erdogana ili Lukašenka. Vučićev cilj je da se zacementira poput npr. Orbana ili Kačinskog. Evropski Savjet je odavno već digao ruke od svoje prvobitne funkcije i sada je ogolio svoje djelovanje na zajedničku spoljnu politiku uslijed priliva migranata - Common Foreign and Security Policy (CFSP).
dali76 dali76 19:41 29.04.2016

Re: igrokaz

Orban je nastao unutar EU, sto naravno pokazuje da nema institucionalne garancije za regress niti medju razvijenim klubovimakao sto je EU.
Medjutim, Orbanova Madjarska ne bi prosla filter kopenhaskih kriterijuma,a ni Vuciceva Srbija nece proci isti filter , koji je zbog iskustva sa Rumunijom I Bugarskom do tancina usitnjen.
Zbog geopolitickog zaokruzivanja sa Bugarima i Rumunima , Srbija je za zapad izgubila politicku vaznost , I sve se svodi na ,Vucicu ne pravi pizdarije,a radi stat e volja, oces u EU, neces u EU, il NATO, nama je u redu.
Ali propustanja u EU bez ozbiljnih reformi, bez izgradnje drzave nema.
Upravo zbog toga AV ne zeli u EU, ali ni EU nema nikakvog interesa dda pritiska Srbiju da ispunjava kriterijume ,da zalici na drzavu.
Zbog svega ovoga ja ne vidim zasto bi cilj AV bila EU. EU zasad nema kapaciteta da se izbori sa Orbanovom diktaturom,ali sigurno ne postoji interes da primi “preko veze” jos jednog diktatora.

b92fmember b92fmember 20:13 29.04.2016

Re: igrokaz

A obojica znamo da jje B92, kao I svi mediji sa nacionalnom frekvencijom, pod kontrolom Vucica.
Antizapadni sentiment se servira preko gotovo svih vecih medijapod kontrolom AV, od Pinka do b92.


A svi "znamo" da je Vučić pod kontrolom Angle Merkel. Pa ispade da nam taj antizapadni sentment sereviraju najevropljani.
vcucko vcucko 20:35 29.04.2016

Re: igrokaz

dali76
Orban je nastao unutar EU, sto naravno pokazuje da nema institucionalne garancije za regress niti medju razvijenim klubovimakao sto je EU.
Medjutim, Orbanova Madjarska ne bi prosla filter kopenhaskih kriterijuma,a ni Vuciceva Srbija nece proci isti filter , koji je zbog iskustva sa Rumunijom I Bugarskom do tancina usitnjen.
Zbog geopolitickog zaokruzivanja sa Bugarima i Rumunima , Srbija je za zapad izgubila politicku vaznost , I sve se svodi na ,Vucicu ne pravi pizdarije,a radi stat e volja, oces u EU, neces u EU, il NATO, nama je u redu.
Ali propustanja u EU bez ozbiljnih reformi, bez izgradnje drzave nema.
Upravo zbog toga AV ne zeli u EU, ali ni EU nema nikakvog interesa dda pritiska Srbiju da ispunjava kriterijume ,da zalici na drzavu.
Zbog svega ovoga ja ne vidim zasto bi cilj AV bila EU. EU zasad nema kapaciteta da se izbori sa Orbanovom diktaturom,ali sigurno ne postoji interes da primi “preko veze” jos jednog diktatora.


Sve lepo, samo jedna digresija: teritorija katastarski zavedena kao Srbija, ovakva kakva je, imala bi priličnih muka da ispuni uslove za prijem u Organizaciju afričkog jedinstva. Dobrode, za utehu, postoji i Južni Sudan.

Ovo nije kad sede Mika, Pera i Laza ispred dragstora, cevče jelenka i nagvaždaju kome je veći, jal' Migu jal' Fantomu. Ovde se radi da je u izgledu realnost da ti ludak iskoči sa ekrana u 3 noću i krene u kontrolu da li spavaš sa prave strane kreveta.
not2old2rock not2old2rock 17:13 29.04.2016

Ko će sutra da bude Vučićev idol?

Od Šešelja preko Vebera do druga Starog

milojep milojep 19:10 29.04.2016

Kakvi ovo vetrovi duvaju?

http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2016&mm=04&dd=29&nav_category=11&nav_id=1125864

Da li je ovo nešto što do sada nismo videli? Ima li smisla biti optimista? Ne mislim strogo na ovaj slučaj već na način razmišljanja opozicije?
vcucko vcucko 19:15 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=50GfUhbzUmI[/youtube]
Ako neko nalazi za shodno, neka popravi link, ja odustajem.
vcucko vcucko 19:23 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?



Onaj prvi link je Radulović na istom mestu, par minuta kasnije. I dalje ne mogu da postavim, molim za pomoć.
milojep milojep 19:30 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

vcucko


Prvi put mi se Pajtic svideo , i to ne zbog toga što je podržao DSS koji mi pak nikada nije bio grđi, već zato što je to jedino smisleno što su mogli da urade.Prvi put da je urađeno nešto što nije u strogo sopstvenu korist.
martin_krpan martin_krpan 19:49 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Ako neko nalazi za shodno, neka popravi link, ja odustajem.


martin_krpan martin_krpan 19:51 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

milojep
vcucko


Prvi put mi se Pajtic svideo , i to ne zbog toga što je podržao DSS koji mi pak nikada nije bio grđi, već zato što je to jedino smisleno što su mogli da urade.Prvi put da je urađeno nešto što nije u strogo sopstvenu korist.


Jedan od boljih političkih poteza ikada Pajtića.
vcucko vcucko 19:57 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

martin_krpan
Ako neko nalazi za shodno, neka popravi link, ja odustajem.



Hvala. Da ne bi gnjavio ubuduće, ako nije problem (mislim, znam da se zanat ne deli za dž) objasni u čemu sam pogrešio kod postavljanja. Znam za ono "s", šta ima još?
martin_krpan martin_krpan 20:01 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

vcucko
martin_krpan
Ako neko nalazi za shodno, neka popravi link, ja odustajem.



Hvala. Da ne bi gnjavio ubuduće, ako nije problem (mislim, znam da se zanat ne deli za dž) objasni u čemu sam pogrešio kod postavljanja. Znam za ono "s", šta ima još?


Sigurno ništa nisi pogriješio. Ja se slabo razumijem. Kod mene isto nekada hoće a nekada neće.
urbana_gerila urbana_gerila 20:25 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

vcucko
Hvala. Da ne bi gnjavio ubuduće, ako nije problem (mislim, znam da se zanat ne deli za dž) objasni u čemu sam pogrešio kod postavljanja. Znam za ono "s", šta ima još


pogrešna ti je adresa, ovo je prava:

http://www.youtube.com/watch?v=50GfUhbzUmI

i, onda hoće:

marco_de.manccini marco_de.manccini 20:29 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=50GfUhbzUmI[/youtube]
Da ne bi gnjavio ubuduće

Пробај без тих фичр опција, само ово

[youtube*]http://www.youtube.com/watch?v=50GfUhbzUmI[/youtube*]

Наравно, обриши звездице кад пробаш, youtube* је намерна грешка да не би систем поставио клип и да би се могло прочитати шта сам тачно ставио као линк.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:46 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

џиз, не разумем шта им је требало да чекају тотално ниподаштавање не би ли савладали своје сујете и наступали као заједничка, надидеолошка Д-платформа? нема везе, боље никада него никада, што би рекао мој син, неправилно реинтерпретирајући народну изреку...

b92fmember b92fmember 23:46 29.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

џиз, не разумем шта им је требало да чекају тотално ниподаштавање не би ли савладали своје сујете и наступали као заједничка, надидеолошка Д-платформа?


Možda je bio potreban povod, i evo Vučić im ga je dao.
e sad dal je to bio njegov previd ili namera... ja bih rekao previd.
dali76 dali76 02:03 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Pa dobro pitanje jeste da li je Vucic ocekivao proteste opozicije kao reakciju na spustanje koalicije DSS/Dveri ispod cenzusa?
Meni se cini da Radulovic gresi kad kaze da je Vucic ocekivao da opozicija, zainteresirana za svoje stolice, nece uci u zajednickku akciju.
Ono sto Vucic nije moggao da predvidi ,a ide mu na ruku, jest ne postojanje jasnih ciljeva protesta kao i poziv Pajtica da se cak glasa za Dveri.
Mislim da medijski marketing tim Vucica ovo nece propustiti da “kesira”.
emsiemsi emsiemsi 05:46 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

dali76
Pa dobro pitanje jeste da li je Vucic ocekivao proteste opozicije kao reakciju na spustanje koalicije DSS/Dveri ispod cenzusa?
Meni se cini da Radulovic gresi kad kaze da je Vucic ocekivao da opozicija, zainteresirana za svoje stolice, nece uci u zajednickku akciju.
Ono sto Vucic nije moggao da predvidi ,a ide mu na ruku, jest ne postojanje jasnih ciljeva protesta kao i poziv Pajtica da se cak glasa za Dveri.
Mislim da medijski marketing tim Vucica ovo nece propustiti da “kesira”.

Ниси ти то нешто добро схватио --- како да не постоји јасан циљ протеста !?
Јасан циљ је спречавање крађе - где ћеш јаснији ?
freehand freehand 07:12 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Pa dobro pitanje jeste da li je Vucic ocekivao proteste opozicije kao reakciju na spustanje koalicije DSS/Dveri ispod cenzusa?

Zar nije bolje pitanje - zašto bi Vučič spuštao DSS/Dveri ispod cenzusa kad ti tvrdiš i osnovna ti je teza da su mu oni prirodni saveznici i da mu trebaju u parlamentu?
maksa83 maksa83 10:21 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Mislim da medijski marketing tim Vucica ovo nece propustiti da “kesira”.

O brate kešira sve u 16, tj. onako kako zna i ume (tužno).

Ja nešto kao sinoć učio i usput gledao twitter (mislim, možeš misliti koliko sam onda efektno učio) a tamo...

(Nemam pojma da i taj tvoj softver ima OCR i kako će da se nosi sa tim)

Ono što je tužno je što Krle ne kapira koliko je sve ovo (krađa) pogrešno i da je zajebavanje sa parlamentarizmom i tolerisanje svinjarija (Bodrum, pa timarenje SNS-a na račun SRS-a) doprineo downfallu DS-a. Mislim, možda i kapira, ali su fokusi iz nekog razloga drugačiji.

Mene svo to njegovo twitovanje i ovaj eksplicitni prelazak na Tamu Stranu Sile beskrajno rastužuje. Sumrak Idola.

A ekipa koja mu tamo aplaudira i sekundira ... božemesačuvaj. Zapravo, mislim da mu je to adekvatna kazna, instant karma.





freehand freehand 10:41 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

A ekipa koja mu tamo aplaudira i sekundira ... božemesačuvaj. Zapravo, mislim da mu je to adekvatna kazna, instant karma.

Na mene misliš?
Ne, bez zezanja - ja mislim treba imati supermoć da bi iz Vučićevog krila posprdno prebrojavao ko podržava Dveri i DSS u suprotstavljanju izbornoj krađi.
maksa83 maksa83 11:05 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Ne, bez zezanja - ja mislim treba imati supermoć da bi iz Vučićevog krila posprdno prebrojavao ko podržava Dveri i DSS u suprotstavljanju izbornoj krađi.

Citiraću jednog doajena političke misli i akcije: "muka mi ih je, ali mnogo me dobro plaćaju".

Ima inicijale iste kao jedna marka piva.
emsiemsi emsiemsi 11:23 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

maksa83
Ne, bez zezanja - ja mislim treba imati supermoć da bi iz Vučićevog krila posprdno prebrojavao ko podržava Dveri i DSS u suprotstavljanju izbornoj krađi.

Citiraću jednog doajena političke misli i akcije: "muka mi ih je, ali mnogo me dobro plaćaju".

Ima inicijale iste kao jedna marka piva.

Ко је тај са иницијалима као једна марка пива ?!
Имена на сунце - доста је те анонимности !
Успут --- има нас који (глупо) пиво не пијемо.
maksa83 maksa83 12:06 30.04.2016

Re: Kakvi ovo vetrovi duvaju?

Ко је тај са иницијалима као једна марка пива ?!
Успут --- има нас који (глупо) пиво не пијемо.

Ni ja ne pijem pivo.

Usput - moraš malo da se potrudiš, ne može uvek "Daj link!".

Kad smo kod toga, priča iz davnina u obliku sistema jednačina sa 3 nepoznate (nema veze sa prethodnom jednačnom).

Bio jedan vođa Otpora, zvaćemo ga A, i kada su se završili protesti 96/97 dođe A u jednu Stranku B, i tamo razgovara sa predsednikom omladine Stranke B i njegovim zamenikom.

A: "Ja bih da se učlanim u vašu stranku"
Ova dvojica: "Sjajno, evo je pristupnica"
A: "Ali, ima uslov, meni naime treba stan."
Ova dvojica: "Jbg, nije ovo ta priča, ne funkcioniše to tako"
A: "Ali mene su već zvali iz Stranke C, nude sve to, ali vi ste mi ideološki bliski"
Ova dvojica: "Jbg..."

Dve nedelje kasnije A je uz fanfare završio u StranKi C.

Pitanja: ko je A, ko je Stranka B, ko je Stranka C?


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana