Gradjanske inicijative| Istorija| Ljudska prava| Mediji| Moj grad

Protest i predlog građanina:

Filip Mladenović RSS / 19.05.2016. u 01:30

Potpisivanje peticije
Potpisivanje peticije
Novobeogradski paviljoni
Novobeogradski paviljoni
Iz sredstava javnog informisanja sam saznao da je građanin Goran Vesić podržao inicijativu građanina Nebojše Stefanovića da sovjetski maršal Fjodor Tolbuhin i general Vladimir Ždanov dobiju ulice dostojne onoga što su učinili za oslobođenje Beograda u II svetskom ratu.

Obrazlažući ovu inicijativu građanin Goran Vesić je rekao da maršal Tolbuhin i general Ždanov zaslužuju dostojnije ulice od onih koje su im dodelile bivše vlasti u Ripnju i na Lazarevačkom drumu na Čukarici. Pa zato građanin Goran Vesić predlaže Skupštini grada da dosadašnja ulica Goce Delčeva na Novom Beogradu dobije ime Bulevar maršala Tolbuhina, a Pohorska - Ulica generala Ždanova!

Kao građanin Beograda protestujem zbog ove inicijative pomenuta dva građanina zato što je neprihvatljiva i nesprovodljiva iz više razloga:


1. ISTORIJSKI
U vreme kada su jugoslovenski partizani uz pomoć vojnika Crvene armije oslobađali Beograd, od 14. do 20. oktobra 1944, ulice Pohorska i Goce Delčeva nisu ni postojale, niti su bile u sastavu Beograda. Taj prostor je tada pripadao Zemunu, u sastavu zločinačke NDH, i na njemu su bila seoska gazdinstva, dakle njive i obori sa domaćim životinjama. Inače, Zemun je oslobođen 22. oktobra 1944. godine. Zato je inicijativa pomenutih građana još jedno ponižavanje i maršala Tolbuhina i generala Ždanova, kao i ponovljeno ruganje antifašističkoj istoriji Beograda.


2. ETIČKI
Neverovatno je sa kojom upornošću i neodgovornošću se tzv. demokratske vlasti u glavnom gradu Srbije odnose prema Danu oslobođenja Beograda i prema antifašističkom pokretu u Srbiji. I maršal Tolbuhin i general Ždanov su već imali ulice dostojne njihovih istorijskih zasluga u pobedi nad najvećim zlom XX veka. U tim ulicama je i poginuo veliki broj vojnika Crvene armije i jugoslovenskih partizana tokom oslobađanja Beograda od 14. do 20. oktobra 1944. Zato je moralna i građanska dužnost da se tim ulicama vrate imena generala Ždanova i maršala Tolbuhina. Tako bi se najzad prekinulo ovo ruganje istorijskim vrednostima i ponižavanje oslobodilaca Beograda.


3. GRAĐANSKI
Nijedna vlast, a pogotovo ona koja se poziva na demokratske standarde ne može i ne sme ovako da se odnosi prema stanovnicima jednog dela grada, u ovom slučaju Novog Beograda. Čak i kada bi ulice Goce Delčeva i Pohorska bile dostojne da ponesu imena maršala Tolbuhina i generala Ždanova, način na koji se predlaže promena naziva ulica je totalitaran, dakle neprihvatljiv i nesprovodljiv. Zato su građanke i građani u paviljonima i zgradama ove dve ulice već organizovali potpisivanje peticije protiv promena naziva.


4. PRAVNO - TEHNIČKI (praktični)
Promena naziva ulica Goce Delčeva i Pohorska nepotrebno će opteretiti građanke i građane već poznatim troškovima u vezi sa promenama ličnih dokumenata. Imajuću u vidu da u novobeogradskim paviljonima žive društveni slojevi sa niskim životnim standardom, ovakva inicijativa je najblaže rečeno - neodgovorna.


5. ŽIVOTNI
Novobeogradski paviljoni, kao najstariji deo Novog Beograda, imaju svoj šmek prepoznatljiv svim dobronamernim, običnim ljudima. U taj šmek spadaju i nazivi ulica, kojima su protkani i omeđeni paviljoni još od pedesetih godina XX veka, kada su izgrađeni: slovenački pesnik Oton Župančič, američki književnik slovenačkog porekla Luj Adamič, narodni heroj Radoje Dakić, bivši američki predsednik Džon Kenedi, makedonski revolucionar Goce Delčev, Sremski partizanski odredi, slovenački slavista Jernej Kopitar, koji je mnogo pomogao Vuku Karadžiću, Pohorski bataljon, čiji su svi borci (među njima i 10 partizanki) izginuli 8. januara 1943. godine opkoljeni fašističkim vojnicima...

Atačmenti



Komentari (37)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

krkar krkar 01:43 19.05.2016

Pohorje


Ako 5% đaka najbližih škola (a to su bivši Marko Orešković i Grafička ako još postoji) znaju po kome/čemu se zovu te 2 ulice i šta je Pohorje i ko je Goce Delčev - podržaću tvoj predlog.

Inače - da se prekrste po ovoj ubijenoj pevaljki i onij Staniji što je ugradila nove plastične sise.

Filip Mladenović Filip Mladenović 01:54 19.05.2016

Re: Pohorje

Postoje još uvek i osnovna škola "Marko Orešković" i Grafička škola, kao i moja IX beogradska gimnazija u ulici Goce Delčeva.

Pa fašistoidima i odgovara da se mladi kretenizuju što više, da zaborave razliku izmedju dobra i zla, antifašista i fašista, kvislinga i pripadnika pokreta otpora...

Ja se pitam: ko je bre taj Goran Vesić? Ko je to Nebojša Stefanović? Umesto da se bave svojim poslom, na primer hapšenjem organizatora i nalogodavaca terorističkog akta u Hercegovačkoj ulici 25. aprila 2016. ili sređivanjem cele Pohorske ulice (pre 3 nedelje su asfaltirali samo manji deo ulice), oni bi da "kumuju"!!! Dokle!?
krkar krkar 02:01 19.05.2016

Re: Pohorje

Umesto da se bave svojim poslom, na primer hapšenjem


Gradski menadžer i ministar u vladi treba da hapse??? TO njihov posao?


Filip Mladenović Filip Mladenović 02:09 19.05.2016

Re: Pohorje

krkar
Umesto da se bave svojim poslom, na primer hapšenjem


Gradski menadžer i ministar u vladi treba da hapse??? TO njihov posao?




Posao ministra policije je da NAJZAD obelodani imena i prezimena uhapšenih zbog terorističkog akta u Hercegovačkoj ulici 25. aprila 2016. Prošlo je, evo, više od 3 nedelje!

Posao gradskog menadžera je da vodi računa i o sredjivanju ulica, na primer Pohorske u Novom Beogradu, koja je samo manjim delom rekonstruisana.
gedza.73 gedza.73 07:28 19.05.2016

Re: Pohorje


Filip Mladenovic
Promena naziva ulica Goce Delčeva i Pohorska nepotrebno će opteretiti građanke i građane već poznatim troškovima u vezi sa promenama ličnih dokumenata. Imajuću u vidu da u novobeogradskim paviljonima žive društveni slojevi sa niskim životnim standardom

ulici Goce Delčeva


A vidi šta vozi sirotinja raja iz Pohorske. Jedino onaj crveni (liči na jugića) iza kontejnera malo kvari prosek kubikažom (jeftinija registracija).
Lionsgate Lionsgate 09:50 19.05.2016

Re: Pohorje

Kako su Rusi resili pitanje naziva "crvenih" ulica? Vratili su stare nazive ulica u cenrtu Moskve a zasluzni "crveni" su dobili ulice u novom delu Moskve, pa budimo vece pape od onih u Rimu (Moskvi).


Promena naziva ulica Goce Delčeva i Pohorska nepotrebno će opteretiti građanke i građane već poznatim troškovima u vezi sa promenama ličnih dokumenata. Imajuću u vidu da u novobeogradskim paviljonima žive društveni slojevi sa niskim životnim standardom, ovakva inicijativa je najblaže rečeno - neodgovorna.


Docim ce promena dokumenata gradjankama i gradjanima sa Vracara da bude lagodna, pogotovo sto su vec pre 19 godina menjali dolumenta iz istih razloga. U paviljonima zive uglavnom vojni penzosi, ni penzionerima sa Vracara nije bolje nego njima, sve je to u proseku na ivici prezivljavanja.

A da li treba ukidati imena ulica po nekim nevaznim licnostima ili dogadjajima za Srbiju? Svakako, pogoto ako su i u tim drzavama postupili isto ( u Sloveniji recimo nemas ulicu Sremskog odreda ili Vojvodjanskih brigada, u Skopju ne postoji Karadjordjeva ili Gavrila Principa) pa zasto to ne bi i mi u Srbiji uradili, "bratstvo i jedinstvo" ( i razlozi za dodvoravanje) je propalo pre 25 godina.

Ako vecina gradjana zeli da zadrzi naziv ulice Filipe ti na njihovo celo pa pred skupstinu grada, mozda se izborite da Dolina gladi i dalje bude Goce Delceva. A mislim da bi isto uradili i stanovnici Mekenzijeve i Resavske.
Lionsgate Lionsgate 10:14 19.05.2016

Re: Pohorje

A vidi šta vozi sirotinja raja iz Pohorske. Jedino onaj crveni (liči na jugića) iza kontejnera malo kvari prosek kubikažom (jeftinija registracija).


Ti parkirani automobili na kolovozu Pohorske su vecinom u vlasnistvu zaposlenih u objektu sa leve strane od tog travnjaka, nekadasnja zgrada socijalnog i DPO, danas su tamo Univerzitet Union, Prince aviation, druge manje privatne firme i neke drzavne sluzbe ( sluzba za zaposljavanja itd). Stanari Pohorske uglavnom parkiraju izmedju zgrada ali istine radi nisu tamo samo siromasi, prvobitni nosioci stanarskog prava (vojna lica ili zaposleni u policiji i drzavnim organima) su poprilicno pomrli tako da tamo danas zive njihovi vec ostareli naslednici ili novi vlasnici koji su iskesirali te stanove.
alselone alselone 15:08 19.05.2016

Re: Pohorje

Filip Mladenović
krkar
Umesto da se bave svojim poslom, na primer hapšenjem


Gradski menadžer i ministar u vladi treba da hapse??? TO njihov posao?




Posao ministra policije je da NAJZAD obelodani imena i prezimena uhapšenih zbog terorističkog akta u Hercegovačkoj ulici 25. aprila 2016. Prošlo je, evo, više od 3 nedelje!

Posao gradskog menadžera je da vodi računa i o sredjivanju ulica, na primer Pohorske u Novom Beogradu, koja je samo manjim delom rekonstruisana.


Filipe, da li je moguće da se ispališ baš na svakom blogu?
gedza.73 gedza.73 15:42 19.05.2016

Re: Pohorje

Lionsgate
Stanari Pohorske uglavnom parkiraju izmedju zgrada ali istine radi nisu tamo samo siromasi, prvobitni nosioci stanarskog prava (vojna lica ili zaposleni u policiji i drzavnim organima) su poprilicno pomrli tako da tamo danas zive njihovi vec ostareli naslednici ili novi vlasnici koji su iskesirali te stanove.


To ja Filipu zbog spominjanja 'društvenih slojeva sa niskim životnim standradom'
Dobiješ za džabe auto od 3000 cm3 a posle neku godinu tražiš od države da ne registruješ svake godine jer ti skupa registracija

Imaš x opcija. Prodaš auto i kupiš manji, ili od dobijenog novca uložoiš u proizvodnju tetrisa pa od zarade kupiš veći, odseliše se negde gde ti auto ne treba...

Imaš kapital od 60 000 eura u stanu i kukaš kako si socijalni slučaj?

Celo selo ima da kupiš za te pare. Još pride se organski hraniš.
A i zabole te dal' se glavni šor zove po Tolbuhinu ili po četničkom oficiru Ivanu Freglu
Lionsgate Lionsgate 19:30 19.05.2016

Re: Pohorje

Imaš kapital od 60 000 eura u stanu i kukaš kako si socijalni slučaj?

Celo selo ima da kupiš za te pare. Još pride se organski hraniš.


Retki su ljudi koji to urade, cak na RTV postoji i emisija "Povratak na selo" u kojoj se bave takvim ljudima. Tesko je nekom ko se ceo zivot nije bavio poljoprivredom vec samo kancelarijskim radom otici na selo, svi su puni entuzijazma prve godine, vec posle druge razmisljaju o povratku u grad. Puna Fruska gora takvih kuca koje su ljudi pravili za zivot po dobijanju penzije, zvrje prazne.
gedza.73 gedza.73 20:56 19.05.2016

Re: Pohorje

Tesko je nekom ko se ceo zivot nije bavio poljoprivredom vec samo kancelarijskim radom otici na selo

Ono je samo bio primer. Poenta nisi siromašan ako imaš nekretninu koja vredi negde oko 170 plata.
Lionsgate Lionsgate 08:35 20.05.2016

Re: Pohorje

Ono je samo bio primer. Poenta nisi siromašan ako imaš nekretninu koja vredi negde oko 170 plata.


Pa u tome i jeste kvaka, imas nekretninu koju mozes da prodas ali gde onda da zivis ako te selo vec ne interesuje? Znam par ljudi koji su tako prodali svoje stanove u centru grada i otisli u nove stanove u Visnjickoj banji, Ceraku ili Batajnici. Razliku u ceni su spiskali za 5-6 godina a pri tome su nezadovoljni, cak ogorceni, sto zive u sredini u kojoj se ne nalaze. Ja sam moju gajbu kupio od zene koja je tu lovu koju je dobila iskoristila da kupi sebi neki stancic u Obrenovcu i da pomogne sinu da se skuci u Beogradu. Nekoliko godina po prodaji je dolazila na vrata pa posto uglavnom nikog nije bilo u stanu je sedela u komsiluku, dva puta je naletela na mene pa sam je pustao da udje unutra, proseta se po stanu, pogleda ga i malo posedi uz kafu, nikad nije prezalila sto je otisla iz Zemuna. Tuga.

Doduse, znam i za ljude koji su prodali svoju gajbu u Beogradu i otisli u N.Sad, kazu da su zadovoljni tamo ali na osnovu jedne porodice ne mozes nista zakljuciti.
Lionsgate Lionsgate 08:36 20.05.2016

Re: Pohorje

``
svarog svarog 08:50 20.05.2016

Re: Pohorje

Razliku u ceni su spiskali za 5-6 godina


Ljudi bi trebalo da vode računa o svom novcu
Lionsgate Lionsgate 09:33 20.05.2016

Re: Pohorje

Ljudi bi trebalo da vode računa o svom novcu


Nisu spiskali novac na provod i bahacenje, potrosili su ga na puko prezivljavanje ili lecenje. Svi znamo kolike su penzije u Srbiji a koliko je potrebno da se prezivi, da se leci, da se ne zivi bas u gladi. Svi nasi stariji sugradjani koje znam samo i to rade, vode racuna kako da se protegnu do sledecih primanja, to je mnogo surova borba
svarog svarog 13:54 20.05.2016

Re: Pohorje

Nisu spiskali novac na provod i bahacenje, potrosili su ga na puko prezivljavanje ili lecenje


A kako su preživeli oni koji nisu prodali stan?
Lionsgate Lionsgate 15:52 20.05.2016

Re: Pohorje

A kako su preživeli oni koji nisu prodali stan?

Jbg, pitaj te ljude koji se odreknu svega, odecu ne kupuju godinama, ne popiju casu vina godinama, kupuju hleb posle 19.00h uvece (tad je u nekim pekarama 50% jeftiniji), stoje po par sati u redu ispred apoteke u Sindjelicevoj ul.( 20% popusta na lekove)... prezivljavali su ljudi i u Mauthauzenu ali jel' ljudski da se tako zivi od penzije? 3000eura na godinu dana to je 250eura mesecno, ne mozes stravicno popraviti zivotne uslove za tih 250e mesecno a neka za srpske uslove solidna ustedjevina iscuri tako za 5 do 6 godina.

Sestra i ja, svako sa svoje strane deo, dotiramo roditeljima tih 250e mesecno da bi mogli iole pristojno da zive, jedan od bonusa mog nekog odlaska napolje je da ce moci od iznajmljivanja mog stana da zive mozda za jos jednu nijansu bolje. I to mi je jedan od lajtmotiva, na stranu supruga, ja i deca i nasa buducnost.
mariopan mariopan 22:09 20.05.2016

Re: Pohorje

svarog
Nisu spiskali novac na provod i bahacenje, potrosili su ga na puko prezivljavanje ili lecenje


A kako su preživeli oni koji nisu prodali stan?

Тешко.

А неки и нису преживели, однело их..
bene_geserit bene_geserit 05:07 19.05.2016

Ja samo da podsetim da je

WW2 zavrsen pre 70+ godina ...
pa ko velim, oce neko nesto korisno da radi osim da se zajebava ...
dokon pop i jarice krsti, ali ove valjda placate da ne dokonisu ...
npr. mogli bi i mi (tj. vi) u Srbiji da donesemo/te zakon o kortiscenju WCa od strane transgender-a ...
to je trenutno skroz in ...
pa da ne zaostanemo ...
a korisno je koliko i ovo sa imenovanjem ulica ...
ono sa krstenjem jarica je jos korisnije, ali da ne preteramo
bene_geserit bene_geserit 05:11 19.05.2016

Re: Ja samo da podsetim da je

Nego kad vec trolujem blog ...
a i onako je besmislen, pa bolje da ima ikakve komentare nego nikakve ...
'el ste videli kako naucnici prave Himeru ...
pa ko velim ...
ako je uspesno naprave ...
jel moze i ona da koristi one WCe pomenute gore, kad vec mogu transgenderi ...
sto su Himere losije od njih?
gedza.73 gedza.73 07:18 19.05.2016

'nači

Filip Mladenović
Taj prostor je tada pripadao Zemunu, u sastavu zločinačke NDH, i na njemu su bila seoska gazdinstva, dakle njive i obori sa domaćim životinjama.

I meni su Zemunci uvek bili sumnjivi. Znači, u tom čuču grmi zec.

predatortz predatortz 08:12 19.05.2016

Saglasan

Budući da su Tolbuhin i Ždanov imali ulice u Beogradu, najlogičniji predlog je da se tim ulicama vrate njihova imena. Ja Makenzijevu ulicu još zovem Maršala Tolbuhina, a za Ždanovljevu pojma nemam koje joj je novo ime.

Slažem se sa tvojim predlogom, Filipe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:09 19.05.2016

Re: Saglasan

Budući da su Tolbuhin i Ždanov imali ulice u Beogradu, najlogičniji predlog je da se tim ulicama vrate njihova imena. Ja Makenzijevu ulicu još zovem Maršala Tolbuhina, a za Ždanovljevu pojma nemam koje joj je novo ime.


Nije.
Mekenzijeva se tako zvala pre rata i pre nego je nazvana M.Tolbuhina.
Znaci vracena su vec imena.

PS. Nepotrebno i bezvezno je to potiranje perioda kroz istoriju menjanjem naziva ulica do u beskraj. Nista nece faliti da se ostave originalni nazivi (i taj administrativni haos menjanjem naziva ulica svaki cas) i dodaju novi. Ima valjda dovoljno ulica, i novih daljom izgradnjom, da pokrpe sve znamenite licnosti, nije kraj sveta..
predatortz predatortz 09:17 19.05.2016

Re: Saglasan

apacherosepeacock
Budući da su Tolbuhin i Ždanov imali ulice u Beogradu, najlogičniji predlog je da se tim ulicama vrate njihova imena. Ja Makenzijevu ulicu još zovem Maršala Tolbuhina, a za Ždanovljevu pojma nemam koje joj je novo ime.


Nije.
Mekenzijeva se tako zvala pre rata i pre nego je nazvana M.Tolbuhina.
Znaci vracena su vec imena.


Slažem se da je bilo tako. Ali, moraš priznati da je izuzetno ponižavajuće, kad su sovjetskim oficirima 'date' te izuzetno važne ulice, da im se sada daju ulice na repovima i obodima grada. Da sam Rus, doživeo bih to kao poniženje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:23 19.05.2016

Re: Saglasan

Slažem se da je bilo tako. Ali, moraš priznati da je izuzetno ponižavajuće, kad su sovjetskim oficirima 'date' te izuzetno važne ulice, da im se sada daju ulice na repovima i obodima grada. Da sam Rus, doživeo bih to kao poniženje.


Pa nije ni Mekenzi sugav valjda?
Posle rata su mogli svim zasluznim da daju one bulevare na novom Beogradu i drugim naseljima koje su izgradili, i mirna Backa..
predatortz predatortz 09:36 19.05.2016

Re: Saglasan


Pa nije ni Mekenzi sugav valjda?


Nije šugav, daleko od toga. Ipak, nije isto kada službenik ambasade kupuje zemlju, kultiviše je i prodaje placeve, i kada neki maršal oslobađa grad.
krkar krkar 09:39 19.05.2016

Re: Saglasan

Mekenzijeva se tako zvala pre rata i pre nego je nazvana M.Tolbuhina.


A posle Maršala Tolbuhina tj, posle Informbiroa kad su poskidali Rusima ulice zvala se Ratnih invalida.

Pa sam ja imao šizofrenu situaciju u kući da su je moji otac i majka zvali Ratnih invalida, ja Maršala Tolbuhina a moja devojka, poštena reakcija, Makenzijeva.

Pri čemu sam jedino ja koristio tada važeći naziv.
highshalfbooze highshalfbooze 09:58 19.05.2016

Re: Saglasan

predatortz
Budući da su Tolbuhin i Ždanov imali ulice u Beogradu, najlogičniji predlog je da se tim ulicama vrate njihova imena. Ja Makenzijevu ulicu još zovem Maršala Tolbuhina, a za Ždanovljevu pojma nemam koje joj je novo ime.

Slažem se sa tvojim predlogom, Filipe.


Očekujem padavinu sekira danas, kad si ti saglasan sa Filipom
Istorijat naziva Resavske ulice:

Resavska
Period Naziv ulice
1872-1920. Resavska
1872-1920. deo nazvan Fruškogorska
1920-1943. Zrinskog
1920-1943. deo nazvan Frankopanova
1943-1946. Resavska
1946-1951. Generala Ždanova
1951-1965. Prvog maja
1965-1997. Generala Ždanova
1997. Resavska

Nisam znao ko je Makenzi, pa sam procunjao malo internetom:

Francis Harford Mackenzie srbima poznatiji kao Frensis Makenzi (neki još vole da kažu i Mekkenzi) je veliki prijatelj Srbije i Beograda. Po nacionalnosti Škot, službenik Britanske ambasade, imućan i obrazovan čovek, filantrop… Uredio je i urbanizovao deo Vračara tada poznat kao Simića majur tj. prostor oko ulice koja danas nosi njegovo ime a gde se na tridesetdrugom broju nalazi redakcija ovog portala kao i Škola knjigovodstva i preduzetništva…
Naime, čitav ovaj kraj između današnje Njegoševe ulice, Slavije i Svetosavskog platoa, po njemu je nazvan Englezovac (premda je Makenzi zapravo bio Škot).
Salvija postcard from 1925 Ko je zapravo taj naš Makenzi?!

Makenzi je 1879. godine, od sina tadašnjeg predsednika srpskog parlamenta, Stojana Simića kupio ovaj veliki prostor, isušio ga i ispercelisao za prodaju. Takođe, Makenzi je i sebi sagradio kuću na mestu gde se posle Drugog svetskog rata nalazio čuveni bioskop „Slavija“, a gde se danas nalazi javni parking.

Pre Makenzija, u drugoj polovini XIX veka ovo je bilo močvarno područje gde su Beograđani odlazili u lov na divlje patke i druge barske ptice.

Čedomilj Mijatović kaže za Makenzija da je bio „najljubazniji, najpobožniji, najispravniji i najmilosrdniji među ljudima.“Potrošio je hiljade funti podržavajući udovice i siročad palih srpskih vojnika. Na placu u Englezovcu nikla je najpre omanja crkva Svetog Save, a potom i današnji hram Svetog Save…
Lionsgate Lionsgate 12:37 19.05.2016

Re: Saglasan

Ja Makenzijevu ulicu još zovem Maršala Tolbuhina, a za Ždanovljevu pojma nemam koje joj je novo ime.


Ti si bre dodjos sta se guras, par godina jos da ti se slegnu stari nazivi pa polako predji na nove...
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:03 19.05.2016

Kompromisni predlog:

Sadašnja Resavska ulica, na potezu od Bulevara Kralja Aleksandra do Nemanjine ulice, menja naziv u Generala Ždanova, kao što je i bilo. Ostatak Resavske ulice od Nemanjine do Kliničkog centra Srbije zadržao bi sadašnji naziv.

Bulevar Oslobođenja, na potezu od Slavije do Autokomande promenio bi naziv u Maršala Tolbuhina. Inače je nelogično da se ovaj deo Bulevara Oslobođenja zove tako, jer sve ulice koje se ulivaju u Autokomandu nose različite nazive (Vojvode Stepe, Tabanovačka, Dr Milutina Ivkovića).

Smatram da je ovaj predlog razuman, logičan, kompromisan i dostojan značaja imena maršala Tolbuhina i generala Ždanova.
highshalfbooze highshalfbooze 14:11 19.05.2016

Re: Kompromisni predlog:

Smatram da je ovaj predlog razuman, logičan, kompromisan i dostojan značaja imena maršala Tolbuhina i generala Ždanova.

Jeste kompromis, ali je to već viđeno iz vremena podilaženja srpske krune Hrvatima i odavanje počasti Zrinskom i Frankopanu.
Šalim se, predlog je ok, ali ne verujem da će od toga biti nešto. Pre će taj deo Bulevara Oslobođenja dobiti naziv Putinov Bulevar
svarog svarog 13:58 19.05.2016

Propis

Da se za svako preimenovanje ulice ima pribaviti saglasnost većine stanovnika sa mestom prebivališta u toj ulici.
Dosta bre više demagogije i naprđivanja o tuđem trošku!
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:27 19.05.2016

Re: Propis

svarog
Da se za svako preimenovanje ulice ima pribaviti saglasnost većine stanovnika sa mestom prebivališta u toj ulici.
Dosta bre više demagogije i naprđivanja o tuđem trošku!


B R A V O!
krkar krkar 14:36 19.05.2016

Re: Propis

Da se za svako preimenovanje ulice ima pribaviti saglasnost većine stanovnika sa mestom prebivališta u toj ulici.


Pa treba onda i saglasnost onih po kojima se imenuje. Jedan maršal Sovjetskog saveza valjda ima pravo da mu se ne sviđa tamo neka seoska xhada koju bi mu Srblji udelili.

A ako je umro - onda svi naslednici podjednako. I unučići, i praunučići...
svarog svarog 15:07 19.05.2016

Re: Propis

Jedan maršal Sovjetskog saveza valjda ima pravo da mu se ne sviđa tamo neka seoska xhada koju bi mu Srblji udelili.


Ko ga hebe, nek se žali skupštini stanara. Na onom svetu

preskočih:
A ako je umro - onda svi naslednici podjednako. I unučići, i praunučići...

i njih
svarog svarog 15:09 19.05.2016

Re: Propis

Filip Mladenović
svarog
Da se za svako preimenovanje ulice ima pribaviti saglasnost većine stanovnika sa mestom prebivališta u toj ulici.
Dosta bre više demagogije i naprđivanja o tuđem trošku!


B R A V O!


To je trebalo da važi i kad su crvendaći preimenovali ulice, samo da znaš
Kraja Kraja 14:35 19.05.2016

...moze lakse...

...neka grad o svom trosku promeni sva dokumenta gradjana i papire pravnim licima...
...potom im nikada vise nece pasti na pamet to da rade...
...u tom smislu i napisati peticiju...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana