Kućni ljubimci| Porodica| Putovanja| Roditeljstvo| Sex

Jubilej

krkar RSS / 21.05.2016. u 18:29


srbija-cg.jpg

Republici Srbiji i njenim građanima čestitam 10. godišnjicu nezavisnosti koju su Srbiji na današnji dan doneli građani Crne Gore, demokratskim referendumom pod nadzorom EU.

Moram ja kad već niko od predstavnika države da se seti!



Komentari (297)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

babmilos babmilos 18:31 21.05.2016

Srećno bilo!

U to ime, evo predloga za novu himnu Poljske!

Goran Vučković Goran Vučković 11:36 22.05.2016

Re: Srećno bilo!

U to ime, evo predloga za novu himnu Poljske!

Vidim upotrebio si naučni metod kod sebe na blogu - fale mi neke opcije u komentarima

Kao što (nadam se) vidiš, vrsta ateizma koju si definisao onim svojim manifestom iz 2011, na koji si tako ponosan, slabo je vezana sa raciom, a mnogo više sa in-group loyality i natečenim egom.

Nadam se da sam ti obogatio Index Librorum Prohibitorum sa onih par članaka juče.

Prijatno popodne želim.
emsiemsi emsiemsi 11:41 22.05.2016

Re: Srećno bilo!

Goran Vučković
U to ime, evo predloga za novu himnu Poljske!

Vidim upotrebio si naučni metod kod sebe na blogu - fale mi neke opcije u komentarima

Kao što (nadam se) vidiš, vrsta ateizma koju si definisao onim svojim manifestom iz 2011, na koji si tako ponosan, slabo je vezana sa raciom, a mnogo više sa in-group loyality i natečenim egom.

Nadam se da sam ti obogatio Index Librorum Prohibitorum sa onih par članaka juče.

Prijatno popodne želim.

И мени исто фале --- да није нешто системски, до софтвера или ?
karabasbarabas karabasbarabas 18:37 21.05.2016

Dugovecno

Koliko smo mi zaostali za bracom Crnogorcima pokazuje to sto smo mi tek pre par godina dobili svog Mila koji ce jahati narednih 20 godina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:39 21.05.2016

:)))))))))))))))

И ја да се придружим честиткама, и -- што се многима неће допасти -- да се захвалим тадашњим ЦГ политичарима на показаној зрелости, захваљајући којој је избегнут сукоба а држава брзо стекла своју стабилност.

Да је ЦГ од тог раздвајања са Србијом профитирала, показује низ економских показатеља -- од већег раста БДПа, преко мање стопе незапослености, па све до веће просечне плате. Уз процесуирање својих највиших званичника за проневере, ЦГ, ма колико је овде ниподаштавали, показује озбиљан државни капацитет.

И да напоменем: ЦГ је једина широко мултиетничка држава настала од СФРЈ нуклеуса.
То заслужује поштовање.
gedza.73 gedza.73 19:07 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
И ја да се придружим честиткама,

Hvala, hvala.
Pa, izvolte



Да је ЦГ од тог раздвајања са Србијом профитирала, показује низ економских показатеља -- од већег раста БДПа, преко мање стопе незапослености, па све до веће просечне плате. Уз процесуирање својих највиших званичника за проневере, ЦГ, ма колико је овде ниподаштавали, показује озбиљнији државни капацитет.

e to me već interesuje taman toliko koliko Trinidad zajedno sa Tobagom ima godišnji prinos jagoda.

И да напоменем: ЦГ је једина широко мултиетничка држава настала од СФРЈ нуклеуса.
То заслужује поштовање


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:11 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

e to me već interesuje taman toliko koliko Trinidad zajedno sa Tobagom ima godišnji prinos jagoda.

Тја... често се провлачи теза да би за ЦГ било боље да је остала у заједници са Србијом, због тога сам то споменуо. Јер наведене чињенице показује супротно.
emsiemsi emsiemsi 19:20 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
И ја да се придружим честиткама, и -- што се многима неће допасти -- да се захвалим тадашњим ЦГ политичарима на показаној зрелости, захваљајући којој је избегнут сукоба а држава брзо стекла своју стабилност.

Да је ЦГ од тог раздвајања са Србијом профитирала, показује низ економских показатеља -- од већег раста БДПа, преко мање стопе незапослености, па све до веће просечне плате. Уз процесуирање својих највиших званичника за проневере, ЦГ, ма колико је овде ниподаштавали, показује озбиљан државни капацитет.

И да напоменем: ЦГ је једина широко мултиетничка држава настала од СФРЈ нуклеуса.
То заслужује поштовање.

Кажи да се зајебаваш !?
milojep milojep 19:25 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

И ја да се придружим честиткама, и -- што се многима неће допасти -- да се захвалим тадашњим ЦГ политичарима на показаној зрелости, захваљајући којој је избегнут сукоба а држава брзо стекла своју стабилност.



haha a da je do sukoba došlo kriv bi bio samo Koštunjavi a ovi bi i dalje bili zreli
E moj Brajoviću i tvoje analize
gedza.73 gedza.73 19:25 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Па... често се провлачи теза да би за ЦГ било боље да је остала у заједници са Србијом, због тога сам то споменуо.

Izeš te zajednice i porodične zadruge. pre ili kasnije to izađe na krv. A i to je fora slična onoj da će Slovenci da izumru bez našeg pasulja (koji Srbija danas uvozi iz Kirgistana ili neke slične zemlje odvajkada poznate po proizvodnji tetovca)
Ali istina jeste da je Srbija dobila nezavisnost referendumom Crne Gore, da je crnogorski politički vrh izazavao dževu, uz malu pomoć prijatelja, (potpupno legitimno zarad svojih ciljeva) koju je odlično kontrolisao, da je dobro što su izbegnuti krvavi neredi.

Јер наведене чињенице показује супротно.

Činjenice kažu da Kina i Rusija guraju ali opet Kinezi kupuju stanove po Kanadi a Rusi po Londonu.
Tako ti je i sa tržištem na Balkanu. Rusi kupuju dačije po crnogorskom primorju a Crnogorci stanove po Beogradu.

Mislim da je to bila greška Crne Gore (ne otcepljenje već prodaja) i da je to mogla da bude prelepo uređena zemlja (a bog joj dao puno toga).
emsiemsi emsiemsi 19:27 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

milojep
И ја да се придружим честиткама, и -- што се многима неће допасти -- да се захвалим тадашњим ЦГ политичарима на показаној зрелости, захваљајући којој је избегнут сукоба а држава брзо стекла своју стабилност.



haha a da je do sukoba došlo kriv bi bio samo Koštunjavi a ovi bi i dalje bili zreli
E moj Brajoviću i tvoje analize

Нормално !
А Милови бројали гласове као Бушов брат на Флориди.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:46 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Кажи да се зајебаваш !?

Сад кренух да качим упоредне табеле ЦГ и СРБ економије, па застадох: као да теби и сличнима чињенице ишта значе? Не, не значе, губљење је времена.

А хапшење и осуда Маровића, због корупције, то је као да овде ухапсиш и осудиш Дачића, макар због оног коферчета, бог да га види. И Забела.

ЦГ је свог Маровића послала у затвор. Ми ниједног нашег Дачића нисмо.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:51 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Mislim da je to bila greška Crne Gore (ne otcepljenje već prodaja) i da je to mogla da bude prelepo uređena zemlja (a bog joj dao puno toga).

Па и Енглези за пола милијарде евра продаше део Риџент стрита.
emsiemsi emsiemsi 19:57 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Кажи да се зајебаваш !?

Сад кренух да качим упоредне табеле ЦГ и СРБ економије, па застадох: као да теби и сличнима чињенице ишта значе? Не, не значе, губљење је времена.

А хапшење и осуда Маровића, због корупције, то је као да овде ухапсиш и осудиш Дачића, макар због оног коферчета, бог да га види. И Забела.

ЦГ је свог Маровића послала у затвор. Ми ниједног нашег Дачића нисмо.

У праву си !
Успут --- ти стварно верујеш да је ова будалаштина са Маровићем врхунац правне државе ?!
Јеботе патак !
gedza.73 gedza.73 19:59 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Па и Енглези за пола милијарде евра продаше део Риџент стрита.

Bole njih kad u komonveltu živi trećina svetske populacije. pod dobrom vladavinom presvete i preblagorodne Elizabete.

A pazi naše monarhističke zastave. I vi Crnogorci orla za trku imate. pa još žezlo, pa skiptar, pa venecijanskog lava.
kosta.babic kosta.babic 20:00 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

emsiemsi
Predrag Brajovic
Кажи да се зајебаваш !?

Сад кренух да качим упоредне табеле ЦГ и СРБ економије, па застадох: као да теби и сличнима чињенице ишта значе? Не, не значе, губљење је времена.

А хапшење и осуда Маровића, због корупције, то је као да овде ухапсиш и осудиш Дачића, макар због оног коферчета, бог да га види. И Забела.

ЦГ је свог Маровића послала у затвор. Ми ниједног нашег Дачића нисмо.

У праву си !
Успут --- ти стварно верујеш да је ова будалаштина са Маровићем врхунац правне државе ?!
Јеботе патак !


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:02 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Успут --- ти стварно верујеш да је ова будалаштина са Маровићем врхунац правне државе?!

На то ћу ти дати одговор кад ухапсе Дачића :)
A ima ti još materijala, osim koferčeta:


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:06 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

pa venecijanskog lava.

:))))))))
Ne kaže se lav, već -- LAF!
Stvarno je tako.
Ja sam imao u selu neku malu belu pudlu-ovčara, ono frćkavo, belo je samo kad ga propereš...
Ime mu je bilo -- Laf!
gedza.73 gedza.73 20:23 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Ja sam imao u selu neku malu belu pudlu-ovčara, ono frćkavo, belo je samo kad ga propereš...
Ime mu je bilo -- Laf!

A kad laje kaže 'kef'
docsumann docsumann 20:30 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

nažalost, mislim da je CG propustila šansu da se istinski emancipuje i ekonomski prosperira.

sadašnja nezavisnost ustvari podrazumjeva zavisnosti od volje i interesa jedne porodice i njenih najbližih saradnika, udvorica, kumova, partnera.
CG je privatna država, zarobljena i sputana u mreži tajnih dilova aktera sa sumnjivim biografijama.
vrh ledenog brijega, iliti šema osnovnih principa tog mafiokratskog vladanja, otkrio se prilikom svjesnog žrtvovanja i puštanju niz vodu drugog čovjeka DPS-a, budvanskog despota S.Marovića.
hapšenje i stavljanje iza rešetaka dobrog dijela porodice Marović (mada je većina već sporazumno na slobodi) trebao je da pošalje sliku kako se eto bogznakako ozbiljno krenulo u borbu protiv korupcije i organizovanog kriminala.
al' to je samo jedan grad, a gotovo svaki grad u CG je imao (ima) svog Marović.
Podgorica Mugošu, HN Stanka Zlokovića, Bar Žarka Pavičevića, Nikšić Radulovića, Mojkovac ... uh, tu je već ozbiljna mafija na sceni.

a da ne pričamo o najvećim igračima Branu Mićunoviću i porodici Đukanović.


simpatičan tekst povodom današnjeg jubileja - JUBILEJ

8c_competizione 8c_competizione 20:56 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Кажи да се зајебаваш !?

Сад кренух да качим упоредне табеле ЦГ и СРБ економије, па застадох: као да теби и сличнима чињенице ишта значе? Не, не значе, губљење је времена.

А хапшење и осуда Маровића, због корупције, то је као да овде ухапсиш и осудиш Дачића, макар због оног коферчета, бог да га види. И Забела.

ЦГ је свог Маровића послала у затвор. Ми ниједног нашег Дачића нисмо.


kada budu uhapsili Mila, onda bi mogli da pocnemo da pricamo o tome o cemu ti mislis da govoris!
alselone alselone 20:57 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Danasnja samostalna Crna Gora je slika sitnih i bednih balkanskih politicara od kojih bi svaki da ima svoju privatnu knezevinu i slika nesposobnog naroda da se tome suprotstavi.

Sto se tice multietnicke sredine, mislim da je Srbija a pogotovo Vojvodina mnogo multietnickija od Crne Gore i da moze da bude primer.
alselone alselone 20:59 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

kada budu uhapsili Mila, onda bi mogli da pocnemo da pricamo o tome o cemu ti mislis da govoris!


A cuj, dje moze sam sebe da uhapsi, da jebe oca?!
princi princi 21:03 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Da, rodjendani na stranu, po meni, pitanje svih pitanja je koliko ce ovih smesnih balkanskih drzavica preziveti narednih 100ak godina. Ozbiljne drzave se ne prave zbog 4, 5 ili 10 godina "rasta BDPa", ne prave se ni zbog jeftinijih cigareta ili banana... Opet, banana drzave se prave i zbog manjeg razloga (zbog toga sto se nekom serdaru ili vojvodi nije digao to jutro). Meni se cini da ce se za 50ak godina najdalje na Balkanu morati crtati nove granice.
docsumann docsumann 21:06 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Meni se cini da ce se za 50ak godina najdalje na Balkanu morati crtati nove granice.


ma samo da se crtaju bez mirovnih konferencija.
michiganac michiganac 21:09 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

И да напоменем: ЦГ је једина широко мултиетничка држава настала од СФРЈ нуклеуса.
То заслужује поштовање.


Uh, gosn. Brajovicu koliko god vas onomad pohvalio sa onom preciznom dijagnozom o Srbima, toliko ste sad u gorenavedenom komentaru generalno fulali, zakljucno sa ovom posljednjom recenicom.

Time ste upravo upali u sopstvenu zamku, stavljajuci akcenat o "posebnosti" CG (pretpostavljam: time i svih njenih gradjana) kao drzave.

Taj umisljaj o sopstvenoj "posebnosti" se toliko puta obio o glavu samim Serbljima.

Ali da ne uspostavljamo samo ovde Srbija-CG korelaciju, dodacu samo da CG na ovom nivou danas nista vise nije multietnickija, npr. od jedne Makedonije. (a bogami, ni od Srbije)
Na stranu prethodni sukobi koji su se vec dogodili, varate se ako mislite da ista sudbina ne bi zadesila i CG, da su Albanci u Makedoniji uspjeli postici isto onoliko koliko su postigli u Srbiji (odnosno na KiM).


(Ovaj tribalni) Mindset stanovnika ovdasnjih pejzaza tavori jos uvijek negdje na sredini pretproslog vijeka i tek neznatno se pomaknuo odatle.


Povrh svega, simptomaticno mi je to koliko pomenuti narodi insistiraju na svojoj "posebnosti", nasuprot, recimo, jednih Bavaraca i Svaba sa jedne strane i Frizijaca i negdasnjih Prusa sa druge, koji imaju mnogo manje zajednickog, ukljucujuci i sam jezik (dijalekt, stagod i kakogod vec..), nego sto to imaju sami Srbi i Crnogorci. (a bogme i ostatak bliskog komsiluka, ako izuzmemo pak sama vjerska opredjeljenja)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:18 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Sto se tice multietnicke sredine, mislim da je Srbija a pogotovo Vojvodina mnogo multietnickija od Crne Gore i da moze da bude primer.

:)
То, напросто, математички није тачно:

Црна Гора:
Црногорци: 45%
Срби: 29%
Бошњаци:9%
Албанци: 5%

Србија:
Срби: 83%
Мађари: 4%
Роми: 2%
Бошњаци: 2%

Примећујеш ли разлику?
docsumann docsumann 21:20 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))


kod Crnogoraca je jednostavno prisutan jak kontraefekat nakon što su u 90-tim svojski zajahali na talasu raspomamljenog (veliko)srpskog nacionalizma.
nakon što je taj talas okončao katastrofičnim debaklom, Milo je inteligentno procjenio u kom se smjeru stvari odvijaju, te okrenu kurs za 180 stepeni po nacionalnom pitanju.
naravno to su iskoristili i autentični independisti, iliti zagovornici grnogorske državne nezavisnosti ... e, sad, ko je tu koga iskoristio Milo njih, ili oni Mila? paa, čini mi se da je kao i mnogo puta do sada, u opštem metežu, velikoj frci i sumalom izbijanju građanskog rata, Big Boss pobrao kajmak i postao još veći ... Bosss.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:21 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

docsumann
nažalost, mislim da je CG propustila šansu da se istinski emancipuje i ekonomski prosperira.

sadašnja nezavisnost ustvari podrazumjeva zavisnosti od volje i interesa jedne porodice i njenih najbližih saradnika, udvorica, kumova, partnera.
CG je privatna država, zarobljena i sputana u mreži tajnih dilova aktera sa sumnjivim biografijama.
vrh ledenog brijega, iliti šema osnovnih principa tog mafiokratskog vladanja, otkrio se prilikom svjesnog žrtvovanja i puštanju niz vodu drugog čovjeka DPS-a, budvanskog despota S.Marovića.
hapšenje i stavljanje iza rešetaka dobrog dijela porodice Marović (mada je većina već sporazumno na slobodi) trebao je da pošalje sliku kako se eto bogznakako ozbiljno krenulo u borbu protiv korupcije i organizovanog kriminala.
al' to je samo jedan grad, a gotovo svaki grad u CG je imao (ima) svog Marović.
Podgorica Mugošu, HN Stanka Zlokovića, Bar Žarka Pavičevića, Nikšić Radulovića, Mojkovac ... uh, tu je već ozbiljna mafija na sceni.

a da ne pričamo o najvećim igračima Branu Mićunoviću i porodici Đukanović.


simpatičan tekst povodom današnjeg jubileja - JUBILEJ


Све ја ово знам...
Али, и Муги сада дркти.
docsumann docsumann 21:23 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Примећујеш ли разлику?


paa, skoro da je zanemarljiva. kad sabereš procente Srba i Crnogoraca u CG, dobijaš 84%
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:24 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Узгред буди речено, ја сам унитариста :)
И декларишем се, ако морам, као Србин, с коренима у Црној Гори.
docsumann docsumann 21:26 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
docsumann
nažalost, mislim da je CG propustila šansu da se istinski emancipuje i ekonomski prosperira.

sadašnja nezavisnost ustvari podrazumjeva zavisnosti od volje i interesa jedne porodice i njenih najbližih saradnika, udvorica, kumova, partnera.
CG je privatna država, zarobljena i sputana u mreži tajnih dilova aktera sa sumnjivim biografijama.
vrh ledenog brijega, iliti šema osnovnih principa tog mafiokratskog vladanja, otkrio se prilikom svjesnog žrtvovanja i puštanju niz vodu drugog čovjeka DPS-a, budvanskog despota S.Marovića.
hapšenje i stavljanje iza rešetaka dobrog dijela porodice Marović (mada je većina već sporazumno na slobodi) trebao je da pošalje sliku kako se eto bogznakako ozbiljno krenulo u borbu protiv korupcije i organizovanog kriminala.
al' to je samo jedan grad, a gotovo svaki grad u CG je imao (ima) svog Marović.
Podgorica Mugošu, HN Stanka Zlokovića, Bar Žarka Pavičevića, Nikšić Radulovića, Mojkovac ... uh, tu je već ozbiljna mafija na sceni.

a da ne pričamo o najvećim igračima Branu Mićunoviću i porodici Đukanović.


simpatičan tekst povodom današnjeg jubileja - JUBILEJ


Све ја ово знам...
Али, и Муги сада дркти.


jbg, mora da je u Ljubljani (gdje ambasadoruje) svježije nego što je naučio za ovo doba godine

ok, vidjećemo, samo mislim da je on Milu važniji i bliži od Sveta. a ja bih dodao da je i kao ličnost drčniji i da se neće tek tako pomiriti sa sopstvenim žrtvovanjem zarad viših interesa.
docsumann docsumann 21:27 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Узгред буди речено, ја сам унитариста :)
И декларишем се, ако морам, као Србин, с коренима у Црној Гори.


pokušavam da ne razdvajam to dvoje. tj. ne odričem se ni jedne trećine svog nacionalnog bića.
princi princi 21:28 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

docsumann
Примећујеш ли разлику?


paa, skoro da je zanemarljiva. kad sabereš procente Srba i Crnogoraca u CG, dobijaš 84%

Nema veze, kad se podeli na plemena, bice jos ljepsa i jos multietnickija! Sto bi rekao Senilni26 (gde je taj covJek, ubr?)
alselone alselone 21:28 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Sto se tice multietnicke sredine, mislim da je Srbija a pogotovo Vojvodina mnogo multietnickija od Crne Gore i da moze da bude primer.

:)
То, напросто, математички није тачно:

Црна Гора:
Црногорци: 45%
Срби: 29%
Бошњаци:9%
Албанци: 5%

Србија:
Срби: 83%
Мађари: 4%
Роми: 2%
Бошњаци: 2%

Примећујеш ли разлику?


Ne. Ti prebrojavas procente? Mislim da je to nepotrebno. U Srbiji zivi mnogo vise manjina nego u CG, to je ono sto ja brojim kada kazem multietnickija.
princi princi 21:30 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Inace na prostorima ex-SFRJ verovatno ne postoji ni sustinski ni matematicki mutietnickije zajednice od Makedonije (i Vojvodine, ali, dobro, ona jos nije independent).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:32 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

dobijaš 84%


Па барем ти и ја знамо за те давне поделе, и Подгоричку скупштину, и "окупацију" Црне Горе. А својим црногорством, не српством, млатарао је и Књаз Никола, кад пригусти, или га нешто наши великаши наљуте.

Државе у Европи су поприлично моноетничке, иако то не изгледа на први поглед. Једна Енглеска, Немачка, Француска... све далеко преко 80% највеће етничке групације. Просто, нације-домаћини доминирају.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:36 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

U Srbiji zivi mnogo vise manjina nego u CG, to je ono sto ja brojim kada kazem multietnickija.



P.S.
Свуда имаш једну нацију као доминантну, далеко натполовичну.
У ЦГ немаш.

P.P.S.
У ЦГ имаш четири групације са изнад 5%.
То нигде немаш.
princi princi 21:36 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

princi
Inace na prostorima ex-SFRJ verovatno ne postoji ni sustinski ni matematicki mutietnickije zajednice od Makedonije (i Vojvodine, ali, dobro, ona jos nije independent).

A po samom broju nacionalnih zajednica, i to prilicno heterogenih, sa razlicitim kulturama, jezicima, religijama Vojvodina sigurno i ubedljivo No. 1. Po koncentraciji razlicitosti mozda i u svetu.

Negu su Vojvodjani mnogo manje hvalisavi i narcisoidni, manje se busaju u grudi za ono sto im je deo svakodnevnice. Sto se tice pouka za Srbiju, ona bi kao drzava i drustvo trebalo da bude sto vise Vojvodina, a sto manje Crna Gora.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:42 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

pokušavam da ne razdvajam to dvoje. tj. ne odričem se ni jedne trećine svog nacionalnog bića.

Која је трећа?
(Ми Брајовићи смо, моја грана, оно, уназад до 16. века монолитни: нема националног мешања.)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:44 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

i da se neće tek tako pomiriti sa sopstvenim žrtvovanjem zarad viših interesa.

Мислиш да се Свето-Филозофија није батргао? Претио?
Ено, каже му адвокат, да је и ментално попустио.
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:45 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))


A po samom broju nacionalnih zajednica, i to prilicno heterogenih, sa razlicitim kulturama, jezicima, religijama Vojvodina sigurno i ubedljivo No. 1. Po koncentraciji razlicitosti mozda i u svetu.

Negu su Vojvodjani mnogo manje hvalisavi i narcisoidni, manje se busaju u grudi za ono sto im je deo svakodnevnice. Sto se tice pouka za Srbiju, ona bi kao drzava i drustvo trebalo da bude sto vise Vojvodina, a sto manje Crna Gora.


Samo one Švabe po kozjim stazama istorije negde zagubiše...
milojep milojep 21:45 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
U Srbiji zivi mnogo vise manjina nego u CG, to je ono sto ja brojim kada kazem multietnickija.



P.S.
Свуда имаш једну нацију као доминантну, далеко натполовичну.
У ЦГ немаш.


E sa samo razmisli koliko je lako u takvom odnosu uspevati da zatireš srpski jezik, izbacuješ iz čitanki srpske pesnike i slično! A sve to samo sa demokratijom! Aferim brajoviću
docsumann docsumann 21:46 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Која је трећа?


bokeljska
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:49 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

bokeljska

:))))))))))

Куку, ђе чуо и ђе не чуо, анђели с тобом, дијете!
Ђе се ода???

Мој велики пријатељ и један од најдивнијих људи које знам је Хрват католик из Котора. Који живи у Београду. А има хрватско држављанство.
docsumann docsumann 21:49 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Мислиш да се Свето-Филозофија није батргао? Претио?


šta znam. ne djeluje mi kao žestok igrač.

mada, opet, nije mi teško ni da zamislim da je pritisak bio konkretan, onako baš mafijaški zlosutan - ti ono imaš dvoje dijece? lijepo ...
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 21:56 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

docsumann
Која је трећа?


bokeljska


(јебига ово морам ћирилицом)

Ама, Бокељ је Србин био православан или католик
docsumann docsumann 22:00 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

vrabac_u_steni
docsumann
Која је трећа?


bokeljska


(јебига ово морам ћирилцом)

Ама Бокељ је Србин био православан или католик


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:02 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Па јесте, Матавуљ кад пише о Новом -- то је српски град. Но, Пераст или Котор нису.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 22:04 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
И да напоменем: ЦГ је једина широко мултиетничка држава настала од СФРЈ нуклеуса.
То заслужује поштовање.


vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:06 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

docsumann
vrabac_u_steni
docsumann
Која је трећа?


bokeljska


(јебига ово морам ћирилцом)

Ама Бокељ је Србин био православан или католик




Смеј се ти, ал мене пре неколико година домаћин католик (бар по пореклу, човек је атеиста) дочекао са реченицом "Добродошао на српско море, ај да попијемо једну љуту..."
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:10 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Dragan Pleskonjic

Босна није једна држава, осим на неком тамо папиру и на ауто карти.

Тако да је сасвим могуће да сам у праву: ЦГ има 4 значајно велике заједнице које чине основ њеног корпуса. Срби немају чак ни ту другу заједницу, Мађари добаце тек до 4%. Македонци имају две. Хрвати... мислим да је овде боље да ћутим.
alselone alselone 22:13 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

ЦГ има 4 значајно велике заједнице које чине основ њеног корпуса.


Da li se odavdemozda mogu citati i rezultati referenduma?
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:17 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

alselone
ЦГ има 4 значајно велике заједнице које чине основ њеног корпуса.


Da li se odavdemozda mogu citati i rezultati referenduma?


Ma pusti te referendume, bio neki referendum i 1992.

Inače, žao mi što sad nemam odakle da citiram, ali što se tiče Kotora ima ona priča kad su dočekali papsku delegaciju koja je htela nešto da im menja biskupa, a oni im odbrusili nešto u stilu "svaka čast Papi, ali imamo mi svog Papu i zove se Uroš".

(da onaj Uroš, Dušanov sin)
alselone alselone 22:21 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Inače, žao mi što sad nemam odakle da citiram, ali što se tiče Kotora ima ona priča kad su dočekali papsku delegaciju koja je htela nešto da im menja biskupa, a oni im odbrusili nešto u stilu "svaka čast Papi, ali imamo mi svog Papu i zove se Uroš".

(da onaj Uroš, Dušanov sin)


Nekad bilo, sad se spominjalo.
docsumann docsumann 22:22 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))


nego, meni je ovih dana posebno interesantno da slušam izjave ljudi koji su se zdušno zalagali za nezavisnu CG, ali iz nekih iskrenijih i poštenijih pobuda od vrhuške DPS-a.
ne mislim pri tom ni na Slavka Perovića, koji mi je ono poprilično dezorijentisan i neuravnotežen psihički (prije mjesec dana davao intervju jednoj ovdašnjoj televizijskoj kući, a pri tom se derao kao da drži miting na trgu, a ne da priča u mikrofon u svome stanu).
misim imam razumjevanje za njegovu ojađenost i gorčinu. pokrali mu ideju, program, uništili mu stranku, čak su mu i pozdrav maznuli. onaj liberalski sa dva prsta, i ostavili ga napuštenog na margini političkih zbivanja.

htio sam reći da postoji kod tih (poštenih) boraca za nezavisnost CG jedna doza razočaranosti, potrošenih snova i ideala, iznevjerenih očekivanja, baš kao što je demokratska javnost u Srbiji razočarana postpetooktobarskom Srbijom.
Dragan Pleskonjic Dragan Pleskonjic 22:26 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Dragan Pleskonjic

Босна није једна држава, осим на неком тамо папиру и на ауто карти.

Тако да је сасвим могуће да сам у праву: ЦГ има 4 значајно велике заједнице које чине основ њеног корпуса. Срби немају чак ни ту другу заједницу, Мађари добаце тек до 4%. Македонци имају две. Хрвати... мислим да је овде боље да ћутим.


Ako nije uočljivo, da kažem da je gornja karta:

Source: Library of Congress
Copyright Startfor 2016 www.stratfor.com
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:28 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

htio sam reći da postoji kod tih (poštenih) boraca za nezavisnost CG jedna doza razočaranosti, potrošenih snova i ideala, iznevjerenih očekivanja, baš kao što je demokratska javnost u Srbiji razočarana postpetooktobarskom Srbijom.


da, ovo je već ozbiljna tema, ponekad je dotaknem sa prijateljima koji su tamo dole (a ima ih sa obe strane) samo ne priliči da je potežemo na ovako neozbiljnom mestu
princi princi 22:28 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Source: Library of Congress

Ma, dileje, sta oni znaju, :).
vrabac_u_steni vrabac_u_steni 22:33 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

alselone

Nekad bilo, sad se spominjalo.


Uf, ne sećam se ko je to prvi uočio, ali je geniljalno zapažanje i kaže da istorija na Balkanu i nije neka istorija, već svi vremenski periodi paralelno žive i odigravaju se u sadašnjosti, tako nekako.

U svakom slučaju, bio bih oprezan pri koriščenju termina "nekad" i "sad".
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:42 21.05.2016

Re: :)))))))))))))))

(i Vojvodine, ali, dobro, ona jos nije independent)

Milan Novković Milan Novković 00:49 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Vojvodina

Vojvodina stvarno rulz, i NS je sasvim genijalan grad i neverovatan potencijal.

Malo su mi bedasti autonomaši, ovako sa strane ali je, onda, utoliko impresivnije ponašanje ostalih, koji ih ignorišu, i pored svesti da je postavka pomalo nepravedna po Vojvodinu.

Ali će, valjda, kriminalna "centrala" prestati da razmišlja o hrani i smeštaju u neko dogledno vreme.

Što ne gurate Gocu da se kandiduje za pretsednicu republike. Nju je, valjda, lako "prodati", pa da malo svi dižemo buku
milojep milojep 01:19 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

И ја да се придружим честиткама, и -- што се многима неће допасти -- да се захвалим тадашњим ЦГ политичарима на показаној зрелости, захваљајући којој је избегнут сукоба а држава брзо стекла своју стабилност.


- Ne brinu nas pokušaji osporavanja crnogorske državnosti koji dolaze upravo i ovih dana od istih onih koji su i pre deset godina bili protiv obnove nezavisnosti. Stasala je Crna Gora da se suprotstavi podrivanju svojih državnih temelja i sazrela da se nikad više ne zadesi pod Mojkovcem kao 1916, a tek nipošto pod Dubrovnikom 1991. godine - poručio je premijer Crne Gore Milo Đukanović.


A moga je da doda i Hitlera , a Brajoviću? Dal' bi mu i to pohvalio?
bauer. bauer. 02:06 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

... Slavka Perovića, koji mi je ono poprilično dezorijentisan i neuravnotežen psihički (prije mjesec dana davao intervju jednoj ovdašnjoj televizijskoj kući, a pri tom se derao kao da drži miting na trgu, a ne da priča u mikrofon u svome stanu).
misim imam razumjevanje za njegovu ojađenost i gorčinu. pokrali mu ideju, program, uništili mu stranku, čak su mu i pozdrav maznuli. onaj liberalski sa dva prsta, i ostavili ga napuštenog na margini političkih zbivanja.


Najzesci su bili, liberali, kada su trazili da se Podgorici vrati staro ime, Duklja. Da ne moraju da se menjaju registarske tablice na kolima!
emsiemsi emsiemsi 05:39 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

docsumann
Predrag Brajovic
docsumann
nažalost, mislim da je CG propustila šansu da se istinski emancipuje i ekonomski prosperira.

sadašnja nezavisnost ustvari podrazumjeva zavisnosti od volje i interesa jedne porodice i njenih najbližih saradnika, udvorica, kumova, partnera.
CG je privatna država, zarobljena i sputana u mreži tajnih dilova aktera sa sumnjivim biografijama.
vrh ledenog brijega, iliti šema osnovnih principa tog mafiokratskog vladanja, otkrio se prilikom svjesnog žrtvovanja i puštanju niz vodu drugog čovjeka DPS-a, budvanskog despota S.Marovića.
hapšenje i stavljanje iza rešetaka dobrog dijela porodice Marović (mada je većina već sporazumno na slobodi) trebao je da pošalje sliku kako se eto bogznakako ozbiljno krenulo u borbu protiv korupcije i organizovanog kriminala.
al' to je samo jedan grad, a gotovo svaki grad u CG je imao (ima) svog Marović.
Podgorica Mugošu, HN Stanka Zlokovića, Bar Žarka Pavičevića, Nikšić Radulovića, Mojkovac ... uh, tu je već ozbiljna mafija na sceni.

a da ne pričamo o najvećim igračima Branu Mićunoviću i porodici Đukanović.


simpatičan tekst povodom današnjeg jubileja - JUBILEJ


Све ја ово знам...
Али, и Муги сада дркти.


jbg, mora da je u Ljubljani (gdje ambasadoruje) svježije nego što je naučio za ovo doba godine

ok, vidjećemo, samo mislim da je on Milu važniji i bliži od Sveta. a ja bih dodao da je i kao ličnost drčniji i da se neće tek tako pomiriti sa sopstvenim žrtvovanjem zarad viših interesa.

Ко је Муги ?
emsiemsi emsiemsi 05:43 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

princi
Da, rodjendani na stranu, po meni, pitanje svih pitanja je koliko ce ovih smesnih balkanskih drzavica preziveti narednih 100ak godina. Ozbiljne drzave se ne prave zbog 4, 5 ili 10 godina "rasta BDPa", ne prave se ni zbog jeftinijih cigareta ili banana... Opet, banana drzave se prave i zbog manjeg razloga (zbog toga sto se nekom serdaru ili vojvodi nije digao to jutro). Meni se cini da ce se za 50ak godina najdalje na Balkanu morati crtati nove granice.

Ма наравно !
За неколико плацева / вила на Дедињу, садашњи Црногорци ће бити, како је њима и својствено, највећи од највећих Срба.
Како год било да било, верујем да ће се наше две српске државе поприлично интегрисати. Догодило се то или не, на море им свакако ићи нећу.
emsiemsi emsiemsi 05:46 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

docsumann
Примећујеш ли разлику?


paa, skoro da je zanemarljiva. kad sabereš procente Srba i Crnogoraca u CG, dobijaš 84%

45% + 29% = 74%.
Истина, уколико би Милови бројали, те уколико би им то тада одговарало, могло би се навући, не 84, него и 94.
emsiemsi emsiemsi 05:49 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
U Srbiji zivi mnogo vise manjina nego u CG, to je ono sto ja brojim kada kazem multietnickija.



P.S.
Свуда имаш једну нацију као доминантну, далеко натполовичну.
У ЦГ немаш.

P.P.S.
У ЦГ имаш четири групације са изнад 5%.
То нигде немаш.

Нисмо ни сумњали да у Црној Гори има то што нигде нема.

emsiemsi emsiemsi 05:59 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Milan Novković
Vojvodina

Vojvodina stvarno rulz, i NS je sasvim genijalan grad i neverovatan potencijal.

Malo su mi bedasti autonomaši, ovako sa strane ali je, onda, utoliko impresivnije ponašanje ostalih, koji ih ignorišu, i pored svesti da je postavka pomalo nepravedna po Vojvodinu.

Ali će, valjda, kriminalna "centrala" prestati da razmišlja o hrani i smeštaju u neko dogledno vreme.

Što ne gurate Gocu da se kandiduje za pretsednicu republike. Nju je, valjda, lako "prodati", pa da malo svi dižemo buku

А, јој --- немој њу, молим те !
Када је она председавала Скупштином, пола времена је било осталим посланицима, а пола њој (наравно, демократкси дављење опозиционих посланика тобожњим културним објашњавањем у чему су погрешили и сличне будалаштине).
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:45 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic

Па и Енглези за пола милијарде евра продаше део Риџент стрита.

Реџент стрит остаје власништво Круне.

Crown Estate је уступио део Норвежанима на 150 година, па се не ради о продаји, већ о изнајмљивању.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:04 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

vrabac_u_steni


Ама, Бокељ је Србин био православан или католик


Бокељ је мио, православан ил' католик Србин био.
riply riply 08:06 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

nego, meni je ovih dana posebno interesantno da slušam izjave ljudi koji su se zdušno zalagali za nezavisnu CG, ali iz nekih iskrenijih i poštenijih pobuda od vrhuške DPS-a.

Docs zna da sam ja osoba koja je zaokružila DA tog 21. maja.
Motivacija za tu akciju je bila daleko od nacionalne,iako ne negiram, što on reče,to trojstvo svog bića.
Kao što djeca moraju da odu od roditelja da bi dosegla zrelost i suočila se sa realnim problemima bez roditeljske pomoći, bez okrivljavanja njih za svoje neuspjehe i padove, tako je, po mom tadašnjem stavu, trebala i CG da izađe iz zajednice i suoči se svim svojim mrakovima i odgovornostima.
Sada, kompletno sam nezadovoljna državom Crnom Gorom, njenim autokratskim vođstvom i poslušnim, nemislećim narodom.
blogov_kolac blogov_kolac 08:29 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

princi
A po samom broju nacionalnih zajednica, i to prilicno heterogenih, sa razlicitim kulturama, jezicima, religijama Vojvodina sigurno i ubedljivo No. 1. Po koncentraciji razlicitosti mozda i u svetu.

Negu su Vojvodjani mnogo manje hvalisavi i narcisoidni, manje se busaju u grudi za ono sto im je deo svakodnevnice. Sto se tice pouka za Srbiju, ona bi kao drzava i drustvo trebalo da bude sto vise Vojvodina, a sto manje Crna Gora.
1921., prvi popis u Vojvodini u okviru Srbije (nije postojala stavka nacionalnosti, ali jeste za maternji jezik): srpski 34.9%, mađarski 23.8%, nemački 22.0%, hrvatski 8.5%, rumunski 4.4%, slovački 3,9% (od ostalih niko vise od 3%)
2011., poslednji popis (stavka o etnickoj pripadnosti): Srbi 66.7%, Madjari 13.0% (od ostalih niko vise od 3%, a najvise Slovaci sa 2,6%).

Mudro zboris princi, ali dzaba nama Srbima sto smo naj naj skoro u svemu, i apsolutni lideri u regionu u toliko mnogo stvari cak i kada se kao zaseban region tretira ceo kosmos, kada u zadnje tri decenije nemamo dovoljno dobru propagandu da to plasiramo, a uz to medju nama samima ima toliko sumnjivaca, da ne kazem petokolonasa, koji su u stanju mnoge nase velike uspehe da predstavljaju kao neuspehe, pogotovo kada je u pitanju era rahmetli Slobodana Milosevica.
milojep milojep 08:47 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

За неколико плацева / вила на Дедињу, садашњи Црногорци ће бити, како је њима и својствено, највећи од највећих Срба.


Nažalost oni su 'najveći' Srbi i za mnogo manje!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:06 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Реџент стрит остаје власништво Круне.

Crown Estate је уступио део Норвежанима на 150 година, па се не ради о продаји, већ о изнајмљивањ

Не разумем.
Мислиш да не знам да прочитам чланак на енглеском?

Хајде, изнајми ми ти твој стан на 150 година, хоћеш? Значи, враћам ти га назад 2266. године. Час посла је то...
nsarski nsarski 09:17 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Значи, враћам ти га назад 2266. године. Час посла је то...

2166..
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:17 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

blogov_kolac
princi
A po samom broju nacionalnih zajednica, i to prilicno heterogenih, sa razlicitim kulturama, jezicima, religijama Vojvodina sigurno i ubedljivo No. 1. Po koncentraciji razlicitosti mozda i u svetu.

Negu su Vojvodjani mnogo manje hvalisavi i narcisoidni, manje se busaju u grudi za ono sto im je deo svakodnevnice. Sto se tice pouka za Srbiju, ona bi kao drzava i drustvo trebalo da bude sto vise Vojvodina, a sto manje Crna Gora.
1921., prvi popis u Vojvodini u okviru Srbije (nije postojala stavka nacionalnosti, ali jeste za maternji jezik): srpski 34.9%, mađarski 23.8%, nemački 22.0%, hrvatski 8.5%, rumunski 4.4%, slovački 3,9% (od ostalih niko vise od 3%)
2011., poslednji popis (stavka o etnickoj pripadnosti): Srbi 66.7%, Madjari 13.0% (od ostalih niko vise od 3%, a najvise Slovaci sa 2,6%).

Mudro zboris princi, ali dzaba nama Srbima sto smo naj naj skoro u svemu, i apsolutni lideri u regionu u toliko mnogo stvari cak i kada se kao zaseban region tretira ceo kosmos, kada u zadnje tri decenije nemamo dovoljno dobru propagandu da to plasiramo, a uz to medju nama samima ima toliko sumnjivaca, da ne kazem petokolonasa, koji su u stanju mnoge nase velike uspehe da predstavljaju kao neuspehe, pogotovo kada je u pitanju era rahmetli Slobodana Milosevica.

Сад је не разумем ништа, јер је и Војводина, мени, мање мултитничка од Црне Горе... Баш безвезе.

Шалим се, наравно, него морам признати да с презиром гледам на те надмене фаме о Србији, Војводини и њиховој мултиетичности. Да не додајем овде сад приче о Шиптарима и њиховој покрајини Дембелији, одакле су нам, из незнано којих разлога, из тог Раја побегли. Да буду самостални... Безобразлук спрам здравог разума и чињеница.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:19 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

nsarski
Значи, враћам ти га назад 2266. године. Час посла је то...

2166.

Хвала.
Узгред, тако и Београд на Води, он је дат у закуп на 99 година.
Значи, свака част Вучићу -- и ти к'о Енглези си паметан.
gedza.73 gedza.73 09:33 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Сад је не разумем ништа, јер је и Војводина, мени, мање мултитничка од Црне Горе... Баш безвезе.


Koliko imaš Bačana u Crnoj Gori a koliko Crnogoraca u Vrbasu?
Kao kad se mi kuropecamo kako je Srbija faktor a ima stanovnika kao neko kinesko predgrađe. Ubaciš sto ljudi i očas posla promeniš nacionalni sastav.

Узгред, тако и Београд на Води, он је дат у закуп на 99 година.
Значи, свака част Вучићу -- и ти к'о Енглези си паметан.


Di je Nikolo? Da nam pojasni razliku o zakupu i kupovini stana.
angie01 angie01 09:36 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Što ne gurate Gocu


dok bi uspostavljala dijalog na sva vazna pitanja- prosao bi joj mandat.
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:04 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Реџент стрит остаје власништво Круне.

Crown Estate је уступио део Норвежанима на 150 година, па се не ради о продаји, већ о изнајмљивањ

Не разумем.
Мислиш да не знам да прочитам чланак на енглеском?

Хајде, изнајми ми ти твој стан на 150 година, хоћеш? Значи, враћам ти га назад 2266. године. Час посла је то...

Не сумњам да си разумео текст, али могуће је да не знаш о природи уговора о изнајмљивању, а они уопште нису онако једноставни као што изгледају.

Овде је изнајмљено право експлоатације дела једне од најкраћих, али и најпрофитабилнијих лондонских трговачких улица. Сваки уговор о lease-y има веома прецизне клаузуле шта се може, а шта не, а обично власник, у овом случају Crown Estate, задржава контролу, нпр. право одлучивања о избору трговаца који би изнајмљивали радње или о радовима везаним за одржавање и обнављање (а на трошак leaseholder-a).

Ту није битна дужина периода на који се нешто изнајмљује, већ контрола коју власник задржава.
tetris tetris 10:09 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Сваки уговор о lease-y има веома прецизне клаузуле шта се може, а шта не, а обилно власник, у овом случају Crown Estate,

I kao leaseholder uglavnom ne možeš da se pozoveš na "right to light" propis
docsumann docsumann 10:11 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

emsiemsi
docsumann
Примећујеш ли разлику?


paa, skoro da je zanemarljiva. kad sabereš procente Srba i Crnogoraca u CG, dobijaš 84%

45% + 29% = 74%.
Истина, уколико би Милови бројале, те уколико би им то тада одговарало, могло би се навући, не 84, него и 94.


bilo kasnno, pa se račun pomutio

a Mugi je Miodrag Mugoša, bivši gradobnačelnik (šerif) Podgorive
deset_slukom deset_slukom 10:13 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic

Шалим се, наравно, него морам признати да с презиром гледам на те надмене фаме о Србији, Војводини и њиховој мултиетичности.


O kakvoj fami govoriš? Srbija nije (značajno) multietnička, Vojvodina je, reklo bi se, susret etničkih tektonskih ploča. Sticajem istorijskih prilika, danas je to manje izraženo nego pre dosta godina.

Osnovna razlika između dveju vodećih stavki sa crnogorskog spiska etničkih grupa je - da li će glasati za Mila ili nekog već drugog, ili da li će glasati za priključenje matici ili neće.

U vojvodini je to (još uvek) dosta harmoničan sklad različitih kultura.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:31 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Srbija nije (značajno) multietnička,

Да, али се ово не види, размишља се по инерцији -- да јесте (значајно) мултиетничка.
А ни Војводина није значајно мултиетничка, или -- пошто је о томе овде било речи -- мање је мултиетничка него Црна Гора. (Када се гледа присуство значајно великих етничких група, не проста многобројност етничких група.)
deset_slukom deset_slukom 10:57 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic

А ни Војводина није значајно мултиетничка, или-- пошто је о томе овде било речи -- мање је мултиетничка него Црна Гора. (Када се гледа присуство значајно великих етничких група.)


Ma, nema veze. Vi, tamo u Crnu Goru treba da se dogovorite da li ste svi srpskog, crnogorskog ili turskog porekla, tek, svi govorite isti jezik (osim Albanaca). Dodatno, sa Bošnjacima se niste dogovorili oko toga koji je Bog aktuelan.

Da bismo upoređivali nivo multietničnosti, prvo bismo se morali dogovoriti oko kriterijuma za procenu.

Ako mene pitaš, u Vojvodini imaš (barem) šest jezika koji su u svakodnevnoj upotrebi, i to u takvoj meri, da dođeš u rusinsko selo (na popisu su Rusini minorna manjina) i da sa seljanima možeš da razgovaraš samo zato jer su voljni da govore srpski.

Srbi 65.05%
Mađari 14.28%
Slovaci 2.79%
Hrvati 2.78%
Jugosloveni 2.45%
Crnogorci 1.75%
Rumuni 1.5%
Romi 1.43%
Bunjevci 0.97%
Rusini 0.77%
blogov_kolac blogov_kolac 10:58 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
А ни Војводина није значајно мултиетничка, или -- пошто је о томе овде било речи -- мање је мултиетничка него Црна Гора.
Ovo je cista zamena teza, kao uostalom i svaka druga primena pukih brojeva i statistika na narod koji je izabrao Carstvo Nebesko umesto zemaljskoga!

Evo recimo u ovom slucaju... pa poznato je da Srbi zive u proslosti a ne u sadasnjosti (i ti sam si to toliko puta priznavao na ovom blogu!), a posto je Vojvodina u proslosti takoreci uvek bila multietnickija od Crne Gore, dolazimo do kristalno jasnog zakljucka da je Vojvodina i danas multietnickija od Montenegro (jer kao deo Srbije, jel'te, i ona danas zivi u proslosti)!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:03 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Vi, tamo u Crnu Goru

Ја не живим у Црној Гори.
Нити сам икад тамо живео.
А рођен сам у Сарајеву.
И дошао у Београд с три године.

Тако да је морам ни са ким ни за шта да се договарам у вези са Црном Гором. Осим са српским шовенима, колики су шовени.
deset_slukom deset_slukom 11:13 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
Vi, tamo u Crnu Goru

Ја не живим у Црној Гори.


Koliko god slabo pamtio likove s bloga, ovo sam davno ukapirao.

Jednostavno, kada neko ne uviđa proste činjenice, mora da padne sitna provokacija.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:15 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

i NS je sasvim genijalan grad i neverovatan potencijal

za glavni grad, npr.
gedza.73 gedza.73 11:31 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

BebaOdLonchara
i NS je sasvim genijalan grad i neverovatan potencijal


za glavni grad, npr.

Prvo prvo.



i





vrabac_u_steni vrabac_u_steni 11:51 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

gedza.73

Prvo prvo.



Kako ono beše:

Beograde, zaludu ti hvala,
Kad je tebi Kragujevac glava!
gedza.73 gedza.73 12:05 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

vrabac_u_steni
Kako ono beše:

Beograde, zaludu ti hvala,
Kad je tebi Kragujevac glava!


Mis'im, nema smisla. Da se zna gde je luča prvo zapaljena.

Prva sijalica u Srbiji zasijala je 1884. godine baš u Kragujevcu. U Vojno-Tehničkom zavodu, uz prisustvo kralja Milana Obrenovića i kraljice Natalije obeležen je početak elektrifikacije u Srbiji.


"Posle višenedeljnih napornih planinski tura po Pomoravlju i Podunavlju sa vrlo skromnim konačištima, osećao sam se vrlo udobno u više nego pristojnom hotelu "Takovo" čija su gostoljubiva vrata bila ukrašena u metalu i limenima kopijama gracioznih beračica sa čuvenog bečkog "Sulenberger Pratera". Malo je nemačkih provincijskih gradova koji bi se mogli pohvaliti takvim gostionicama i to kako u pogledu uređenja sobe i trpezarije, staklom natkrivene dvorane za koncerte, balove i slično, tako i ljubaznosti posluge.",
napisao je prilikom svoje četvrte, poslednje posete Kragujevcu Kanic u tekstu "Kragujevac - Grad i Topolivnica gledani sa Metinog brda 1897. godine".


Negde oko ovog citata priča o proslavi povodom godišnjice izlivanja topa i uključivanju električnog osvetljenja u Kragujevcu al' se ne mere naći na netu.

To povodom kako ništa nije postojalo pre 'oslobođenja'
cgubg cgubg 18:41 22.05.2016

Re: :)))))))))))))))

emsiemsi
docsumann
Predrag Brajovic

al' to je samo jedan grad, a gotovo svaki grad u CG je imao (ima) svog Marović.
Podgorica Mugošu, HN Stanka Zlokovića, Bar Žarka Pavičevića, Nikšić Radulovića, Mojkovac ... uh, tu je već ozbiljna mafija na sceni.

a da ne pričamo o najvećim igračima Branu Mićunoviću i porodici Đukanović.


simpatičan tekst povodom današnjeg jubileja - JUBILEJ


Све ја ово знам...
Али, и Муги сада дркти.


jbg, mora da je u Ljubljani (gdje ambasadoruje) svježije nego što je naučio za ovo doba godine

ok, vidjećemo, samo mislim da je on Milu važniji i bliži od Sveta. a ja bih dodao da je i kao ličnost drčniji i da se neće tek tako pomiriti sa sopstvenim žrtvovanjem zarad viših interesa.

Ко је Муги ?

Doskorasnji gradonacelnik Podgorice. Modernizovao grad, ali prilicno odvadio za sebe. Siledzija. Sada ambasador u Ljubljani.
makemyday makemyday 08:37 23.05.2016

Re: :)))))))))))))))


Izeš te zajednice i porodične zadruge. pre ili kasnije to izađe na krv. A i to je fora slična onoj da će Slovenci da izumru bez našeg pasulja (koji Srbija danas uvozi iz Kirgistana ili neke slične zemlje odvajkada poznate po proizvodnji tetovca)

Tačno tako. Gomile sličnih gluposti slušali smo godinama. A "efekti" su očigledni.
jkt2010 jkt2010 11:21 23.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Predrag Brajovic
често се провлачи теза да би за ЦГ било боље да је остала у заједници са Србијом..

To što su im nominalno & trenutno ti neki pokazatalje bolji od srpskih nije nikakav dokaz da im ti isti parametri ne bi bili još bolji da su ostali u zajednici.

A što reče Mao za Francusku revoluciju: još je rano da se kaže da li je uspela...
jkt2010 jkt2010 11:23 23.05.2016

Re: :)))))))))))))))

gedza.73

Činjenice kažu da Kina i Rusija guraju ali opet Kinezi kupuju stanove po Kanadi a Rusi po Londonu.

I to je zato što se Crna gora odvojila od Srbije.
elenold elenold 11:15 27.05.2016

Re: :)))))))))))))))

emsiemsi
Predrag Brajovic
И ја да се придружим честиткама, и -- што се многима неће допасти -- да се захвалим тадашњим ЦГ политичарима на показаној зрелости, захваљајући којој је избегнут сукоба а држава брзо стекла своју стабилност.

Да је ЦГ од тог раздвајања са Србијом профитирала, показује низ економских показатеља -- од већег раста БДПа, преко мање стопе незапослености, па све до веће просечне плате. Уз процесуирање својих највиших званичника за проневере, ЦГ, ма колико је овде ниподаштавали, показује озбиљан државни капацитет.

И да напоменем: ЦГ је једина широко мултиетничка држава настала од СФРЈ нуклеуса.
То заслужује поштовање.

Кажи да се зајебаваш !?

Ma mnogi se zajebavaju. I ja bih se zajebavao, ali nikako ne mogu kada se uvuče crkva i jezik u to.
elenold elenold 11:33 27.05.2016

Re: :)))))))))))))))

docsumann
Примећујеш ли разлику?


paa, skoro da je zanemarljiva. kad sabereš procente Srba i Crnogoraca u CG, dobijaš 84%


Ej, molim te nemoj sabirati, ni zbog jednog više razloga. Oni koji se sada izjasnavaju u Crnoj Gori da su Srbi svaka im čast kako izdržavaju, i nemoj ih mešati sa nekima što oni to nisu. Ne govore ni istim jezikom.
g.radicevic g.radicevic 11:51 27.05.2016

Re: :)))))))))))))))

Да је ЦГ од тог раздвајања са Србијом профитирала, показује низ економских показатеља -- од већег раста БДПа, преко мање стопе незапослености, па све до веће просечне плате. Уз процесуирање својих највиших званичника за проневере, ЦГ, ма колико је овде ниподаштавали, показује озбиљан државни капацитет.


Uspešnost se meri poređenjem sa najboljima, a ne Srbijom, od koje nije teško biti bolji u bilo čemu, osim u vaterpolu i basketu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana