Društvo| Ljubav| Planeta| Život| Životni stil

Skype

jednarecfonmoi RSS / 22.05.2016. u 19:54

 jNmuTZe.jpg

 

 Kratko i jasno, kako je Skajp izmenio nase živote?

 Odjednom smo svi tako blizu, tu smo negde kao u komšiluku, pijemo čaj i kafu zajedno, sviramo, pravimo ručak uz savete.Sa bitnom razlikom da možda u tom trenutku neko sedi u Japanu a druga osoba u sred Srbije.Razdaljine, nema ih..
 Kao da nestaju gradovi i svi se spajaju u jedno mesto.
Izmislio ga je švedski gospodin u duetu sa dancem.Nije ni čudo da je sunce od početka medu ikonicama.
 Skajp je mozda uklonio one trenutke kada dama na prozoru isčekuje pismo od dragog koji je otišao daleko u boj.Ne postoji mogućnost da stavi pisamce u dekolte, da joj bude blizu srca.Ali može da sačuva konverzaciju ako su kucali, ili da zamrzne poneku sliku.
 Skajp donosi i paniku na trenutke.Moja drugarica u histeriji: " Jaooo, zvoni mi video poziv, a ja nisam namestila svetlo i isfenirala se! "

 Ipak, mislim da jedno nikad ne može da zameni i svi znate to.

 Zagrljaj ili poljubac drage osobe.

Tagovi



Komentari (80)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ribozom Ribozom 20:14 22.05.2016

prvi

Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.
emsiemsi emsiemsi 20:19 22.05.2016

Re: prvi

Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

У праву си --- спејс или пауза, како ти рече, мора да се користи, како иза зареза, тако и иза тачке.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:31 22.05.2016

Re: prvi

Ribozom,

hvala za prvi komentar:)

ovo je prvi put bez lektorke i divne drugrarice mi da postavljam tekst (bice ljuta ali nisam htela da je gnjavim), propisno sam se namucila ( preko dva sata ) da ubacim kopiranjem slova koja imaju kvacice i da savladam ubacivanje slike.Tekst sam iz mejla na ajpedu slala na komp pa sa kompa jedva nekako ubacila.Umorio mi se mozak, ne mogu o pravilima sad.Ucila sam ih..Nek nocas sijaju greske kao biseri? Moze?:)

Skajp...samo ga primecujem, postoji, povezuje nas.

Malo o susretima od ranije.

Ako moze neko iz Vojvodine da postavi sliku omiljenog kibic fenstera? Obradovalo bi me, hvala.

Prica koju sam cula danas.Preteca vibera verovatno.Topola, Srbija, pre ko zna koliko godina.Ona pred ulazak u kucu stavi klupko u grudi, zaveze ga daleko u dvoristu za sljivu.Kad ON dodje kroz mrkli mrak i stigne dotle, povuce konop.Signal.Ona trci u zagrljaj svom dragom.
gedza.73 gedza.73 20:50 22.05.2016

Re: prvi

Topola, Srbija, pre ko zna koliko godina.Ona pred ulazak u kucu stavi klupko u grudi, zaveze ga daleko u dvoristu za sljivu.Kad ON dodje kroz mrkli mrak i stigne dotle, povuce konop.Signal.Ona trci u zagrljaj svom dragom.

Dok muž mirno spava.
razmisljam razmisljam 21:01 22.05.2016

Re:Извол'те, молићемо фино :)

jednarecfonmoi

Ako moze neko iz Vojvodine da postavi sliku omiljenog kibic fenstera? Obradovalo bi me, hvala.



Кибиц-фенстер и мушкатлови, како већ спада по пропису, јел'те .


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:05 22.05.2016

Re: Re:Извол'те, молићемо фино :)

razmisljam
jednarecfonmoi

Ako moze neko iz Vojvodine da postavi sliku omiljenog kibic fenstera? Obradovalo bi me, hvala.



Кибиц-фенстер и мушкатлови, како већ спада по пропису, јел'те .





E ...to :))))))

Dobar pogled dame na ulicu ali i dobar pogled na damu sto na kibic fensteru stoji.

kosta.babic kosta.babic 21:06 22.05.2016

Re: prvi

Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

Dal sam ti reko da mi idu na kurac ovi što se bave tačkama i zarezima.
Jedna je postavila fenomen koji ti ne razumeš u dubini duše ako je imaš?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:07 22.05.2016

Re: prvi

gedza.73
Topola, Srbija, pre ko zna koliko godina.Ona pred ulazak u kucu stavi klupko u grudi, zaveze ga daleko u dvoristu za sljivu.Kad ON dodje kroz mrkli mrak i stigne dotle, povuce konop.Signal.Ona trci u zagrljaj svom dragom.

Dok muž mirno spava.



Ne znadem ti kasti

Mislim da je prica o devojkama pre nego se udaju.

Romanticno je to, kroz mrak, uz klupko...do zagrljaja.
emsiemsi emsiemsi 21:24 22.05.2016

Re: prvi

kosta.babic
Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

Dal sam ti reko da mi idu na kurac ovi što se bave tačkama i zarezima.
Jedna je postavila fenomen koji ti ne razumeš u dubini duše ako je imaš?

Шта вам је људи, сви оболесте од тог курцитиса ?!
Ribozom Ribozom 22:10 22.05.2016

Re: prvi

kosta.babic
Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

Dal sam ti reko da mi idu na kurac ovi što se bave tačkama i zarezima.
Jedna je postavila fenomen koji ti ne razumeš u dubini duše ako je imaš?


Cemu tolika ozlojadjenost?
Pomislio sam da sam ja taj koji gresi.
...a imam i dusu
urbana_gerila urbana_gerila 01:24 23.05.2016

Re: Re:Извол'те, молићемо фино :)

kibic fenster



još sam bio sasvim mlad kada me je krajem jednog proleća neke davne godine smuvala devojka glavnog baje iz kraja.

ja mala a ona velika matura, pa njemu nije bilo sumnjivo što nas često viđa zajedno.
bajala ga je kako joj pravim društvo do njega i koristim priliku da se raspitkujem za njenu mlađu sestru.

govorila mi je kako ću biti opasan prevarant, jer ne samo da se ne stresiram da li će nas provaliti nego i kada dođemo do njega imam najneviniji osmeh na licu.

nije mogla ni da pretpostavi da je taj, ne nevini nego blentavi kez, bio samo posledica konfuzije izazvane kako poludelim hormonima tako i od nje dobro skrivenom tajnom.

naime, on ju je dočekivao na vazda otvorenom prozoru na koji je postavio neko jastuče da mu bude udobnije, i, dok je iz sobe dopirala neka, ljiga , muzika, ja sam, kako je prozor gledao na dvorište moje osnovne škole, zamišljao kako bi bilo lepo da sam to ja tu nalakćen dok se ona ovlaš pomenuta mlađa sestra koju, kao ni neke masne fote, pred starijom, u stvari, nikada nisam spomenuo, podgurkuje sa drugaricama i baca, šatro, skrivene poglede ka meni...

njih dve su se par meseci potom odselile u prokletu ameriku, onaj glavni baja mi je nekih desetak godina kasnije postao zet i da ne zentuje od moje sestre verovatno bismo se potukli kada sam mu sve ispričao, a ja - ja sam i dalje nepopravljivi romantik kome se momentalno zavrti sinemaskop u glavi i pri samom pogledu čak i na fotku nekog sličnog prozora.

(ako se gerilica ne obeznani od smeja na ono "romantik", pa krene da me postrojava - budi ortak pa joj prijavi da je tvoj blog iz kategorije eksperiment u blogovanju i da su tema imaginarne pričice po ugledu na prusta)
kosta.babic kosta.babic 06:37 23.05.2016

Re: Re:Извол'те, молићемо фино :)

urbana_gerila
kibic fenster



još sam bio sasvim mlad kada me je krajem jednog proleća neke davne godine smuvala devojka glavnog baje iz kraja.

ja mala a ona velika matura, pa njemu nije bilo sumnjivo što nas često viđa zajedno.
bajala ga je kako joj pravim društvo do njega i koristim priliku da se raspitkujem za njenu mlađu sestru.

govorila mi je kako ću biti opasan prevarant, jer ne samo da se ne stresiram da li će nas provaliti nego i kada dođemo do njega imam najneviniji osmeh na licu.

nije mogla ni da pretpostavi da je taj, ne nevini nego blentavi kez, bio samo posledica konfuzije izazvane kako poludelim hormonima tako i od nje dobro skrivenom tajnom.

naime, on ju je dočekivao na vazda otvorenom prozoru na koji je postavio neko jastuče da mu bude udobnije, i, dok je iz sobe dopirala neka, ljiga , muzika, ja sam, kako je prozor gledao na dvorište moje osnovne škole, zamišljao kako bi bilo lepo da sam to ja tu nalakćen dok se ona ovlaš pomenuta mlađa sestra koju, kao ni neke masne fote, pred starijom, u stvari, nikada nisam spomenuo, podgurkuje sa drugaricama i baca, šatro, skrivene poglede ka meni...

njih dve su se par meseci potom odselile u prokletu ameriku, onaj glavni baja mi je nekih desetak godina kasnije postao zet i da ne zentuje od moje sestre verovatno bi se potukli kada sam mu sve ispričao, a ja - ja sam i dalje nepopravljivi romantik kome se momentalno zavrti sinemaskop u glavi i pri samom pogledu čak i na fotku nekog sličnog prozora.

(ako se gerilica ne obeznani od smeja na ono "romantik", pa krene da me postrojava - budi ortak pa joj prijavi da je tvoj blog iz kategorije eksperiment u blogovanju i da su tema imaginarne pričice po ugledu na prusta)

Sjajna priča,predivno ispričana
kosta.babic kosta.babic 06:40 23.05.2016

Re: prvi

Ribozom
kosta.babic
Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

Dal sam ti reko da mi idu na kurac ovi što se bave tačkama i zarezima.
Jedna je postavila fenomen koji ti ne razumeš u dubini duše ako je imaš?


Cemu tolika ozlojadjenost?
Pomislio sam da sam ja taj koji gresi.
...a imam i dusu

Izvini uhvatila me žuta minuta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:57 23.05.2016

Re: prvi

Ribozom
kosta.babic
Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

Dal sam ti reko da mi idu na kurac ovi što se bave tačkama i zarezima.
Jedna je postavila fenomen koji ti ne razumeš u dubini duše ako je imaš?


Cemu tolika ozlojadjenost?
Pomislio sam da sam ja taj koji gresi.
...a imam i dusu

Коста је недавно је прошао топлог зеца блоговских baddies, a поводом неког непримењеног правила једначења по звучности (граматички ешалон обично наступа први). То није било добронамерно скретање пажње, него био баш ружан ganging up са шутирањем, па Коста има можда knee-jerk реакцију.

Овде се ради о нечем другом, пријатељском скретању пажње да је размак важан, правила на страну, размаци чине текст читљивијим и пријатнијим за око.

А за jednarecfonmoi, ако смем: не чекај другарице, него испод текста, са леве стране, имаш линк "измени". Отвори га и промени сама оно што желиш. Ништа страшно се неће догодити.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:15 23.05.2016

Re: prvi

principessa_etrusca
Ribozom
kosta.babic
Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

Dal sam ti reko da mi idu na kurac ovi što se bave tačkama i zarezima.
Jedna je postavila fenomen koji ti ne razumeš u dubini duše ako je imaš?


Cemu tolika ozlojadjenost?
Pomislio sam da sam ja taj koji gresi.
...a imam i dusu

Коста је недавно је прошао топлог зеца блоговских baddies, a поводом неког непримењеног правила једначења по звучности (граматички ешалон обично наступа први). То није било добронамерно скретање пажње, него био баш ружан ganging up са шутирањем, па Коста има можда knee-jerk реакцију.

Овде се ради о нечем другом, пријатељском скретању пажње да је размак важан, правила на страну, размаци чине текст читљивијим и пријатнијим за око.

А за jednarecfonmoi, ако смем: не чекај другарице, него испод текста, са леве стране, имаш линк "измени". Отвори га и промени сама оно што желиш. Ништа страшно се неће догодити.



Idemo redom.

P.E.

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ribozom nije bio zlonameran, Kosta me branio lavovski, ali i njega jesu penalili te je bio vec iziritiran.

Generalno, meni jedino bode oci NEZNAM, sve ostalo mislim da kuliram manje-vise.


Poenta je da komentarisemo Skype, ljude, odnose, veze..Ako imate takvih prica, pisite, bice divno citati..

Gerila je napisao divnu pricu u okviru bloga.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:22 23.05.2016

Re: Re:Извол'те, молићемо фино :)

urbana_gerila
kibic fenster



još sam bio sasvim mlad

govorila mi je kako ću biti opasan prevarant, jer ne samo da se ne stresiram da li će nas provaliti nego i kada dođemo do njega imam najneviniji osmeh na licu

(ako se gerilica ne obeznani od smeja na ono "romantik", pa krene da me postrojava - budi ortak pa joj prijavi da je tvoj blog iz kategorije eksperiment u blogovanju i da su tema imaginarne pričice po ugledu na prusta)


Kazacu Gerilici da sam pitala da li je ovo tvoja prica a da si ti imao osmeh iz price i rekao da nije i da sam sve poverovala.

O prozoru, koji nije bio kibic fenster, nazalost.

Imam mozda 14. godina, UMIREM za njim, naravno ne pokazujem to uopste.Samo da je ikad mi stavio ruku na srce, sve bi znao.( lupa kao ludo kad ga vidim)Jos jedna opcija koji Skajp nema.
Setam psa ispred njegovog prozora naravno da vidim hoce li izaci a i da me vidi.

"Sto ti setas stalno ispred mog prozora i gledas gore?"

Ja odgovaram, potpuno smireno: " Svasta, sto stalno visis na svom prozoru i gledas gde sam ja i da li sam prosla tuda?"

principessa_etrusca principessa_etrusca 09:32 23.05.2016

Re: prvi

jednarecfonmoi

Idemo redom.

P.E.

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ribozom nije bio zlonameran, Kosta me branio lavovski, ali i njega jesu penalili te je bio vec iziritiran.
...


Наравно да рибозом није злонамеран, а за Косту сам објаснила о чему се ради - о агресивном нападу на њега где је правопис очигледно био повод, а разлог је ко зна шта.

Него, ни у овом горњем коментару нема размака после тачке:

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ништа страшно, али претпостављам да другарица неће лекторисати сваки твој коментар, већ их постављаш сама.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:47 23.05.2016

Re: prvi

principessa_etrusca
jednarecfonmoi

Idemo redom.

P.E.

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ribozom nije bio zlonameran, Kosta me branio lavovski, ali i njega jesu penalili te je bio vec iziritiran.
...


Наравно да рибозом није злонамеран, а за Косту сам објаснила о чему се ради - о агресивном нападу на њега где је правопис очигледно био повод, а разлог је ко зна шта.

Него, ни у овом горњем коментару нема размака после тачке:

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ништа страшно, али претпостављам да другарица неће лекторисати сваки твој коментар, већ их постављаш сама.



Sve rekoh vec. U komentarima mi je svejedno kAko pisem. Evo razmaka


Da li imas nesto da kazes u vezi sa Skajpom, ljubavi, daljinama?
kosta.babic kosta.babic 10:38 23.05.2016

Re: Re:Извол'те, молићемо фино :)

"Sto ti setas stalno ispred mog prozora i gledas gore?"

Ja odgovaram, potpuno smireno: " Svasta, sto stalno visis na svom prozoru i gledas gde sam ja i da li sam prosla tuda?"


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:45 23.05.2016

Re: Re:Извол'те, молићемо фино :)

kosta.babic
"Sto ti setas stalno ispred mog prozora i gledas gore?"

Ja odgovaram, potpuno smireno: " Svasta, sto stalno visis na svom prozoru i gledas gde sam ja i da li sam prosla tuda?"





Cuti, to mi je bio jedan od boljih odgovora u zivotu, vidi koliko ga pamtim dugo :)
emsiemsi emsiemsi 11:26 23.05.2016

Re: prvi

principessa_etrusca
jednarecfonmoi

Idemo redom.

P.E.

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ribozom nije bio zlonameran, Kosta me branio lavovski, ali i njega jesu penalili te je bio vec iziritiran.
...


Наравно да рибозом није злонамеран, а за Косту сам објаснила о чему се ради - о агресивном нападу на њега где је правопис очигледно био повод, а разлог је ко зна шта.

Него, ни у овом горњем коментару нема размака после тачке:

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ништа страшно, али претпостављам да другарица неће лекторисати сваки твој коментар, већ их постављаш сама.

Пошто принципеса сада већ смара (ако, ако, наши смо, ко ће кога, него свој свога), предлажем једнаречфонмои да пошаље принципеси текст приватном поруком, принципеса га лекторише, посебно пазећи на размаке, потом врати једнојречифонмои, једнаречфонмои прекопира из поруке у свој прозор - и тек онда објави.
Просто да простије не може да буде, што би се рекло колоквијално --- пичкин дим !
Погледати додатно објашњење на ОВОМ ЛИНКУ.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:46 23.05.2016

Re: prvi

emsiemsi
principessa_etrusca
jednarecfonmoi

Idemo redom.

P.E.

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ribozom nije bio zlonameran, Kosta me branio lavovski, ali i njega jesu penalili te je bio vec iziritiran.
...


Наравно да рибозом није злонамеран, а за Косту сам објаснила о чему се ради - о агресивном нападу на њега где је правопис очигледно био повод, а разлог је ко зна шта.

Него, ни у овом горњем коментару нема размака после тачке:

Uvek cekam drugaricu jerr je lektor, i ne dozvoljava da obajvim bilo koji tekst bez njene intervencije.Znam za opciju koju spominjes, mozda cu to uraditi, mozda ne, znam pravilo i slazem se.Umorila sam se postavljajuci tekst, opisah.

Ништа страшно, али претпостављам да другарица неће лекторисати сваки твој коментар, већ их постављаш сама.

Пошто принципеса сада већ смара (ако, ако, наши смо, ко ће кога, него свој свога), предлажем једнаречфонмои да пошаље принципеси текст приватном поруком, принципеса га лекторише, посебно пазецћи на размаке, потом врати једнојречифонмои, једнаречфонмои прекопира из поруке у свој прозор - и тек онда објави.
Просто да простије не може да буде, што би се рекло колоквијално --- пичкин дим !
Погледати додатно објашњење на ОВОМ ЛИНКУ.


Hahahaha emsiemsi, sjajno.
tasadebeli tasadebeli 21:33 23.05.2016

Re: prvi

kosta.babic
Ribozom
Koristis pauzu posle zareza, i ne koristis je posle tacke.
Ne kritikujem, nego nisam siguran da li je ispravno.

Sto se tice skype-a, nemojmo mu davati preveliku vaznost;
'daleko od ociju, daleko od srca'.

Dal sam ti reko da mi idu na kurac ovi što se bave tačkama i zarezima.



Немо', бре, Коста!

Ја од тога живим.

Зато много волем када неко то не зна, па мора да ми плати да му распоредим тачке, зарезе, велика слова,...

Опуштено, Коста, у дисклејмеру овог Блога Б 92 се не каже ништа о томе да све написано на њему мора да буде и правописно и граматички коректно.

А ти си стара кука у овој Србији и одавно ти је јасно да је у српским законима и правилницима много важније оно што не пише него оно што пише.

Ено, баш малопре сам то објаснио и Нарцису код мене на посту.


П.С.- Знаш ли ти, друже, да сам ја један од ретких Срба који је деведесетих успео тетка Мириним јуловцима да избије неки динар из џепа?

'Вако је то било...

Зове мене неки другар који се бави штампањем књига итд:

- Слушај, ево имам овде неку књигу оног Милована Бојића... Нешто о вратним крвним судовима. Хоћеш да радиш лектуру/коректуру?

- Хоћу, брате! Кол'ко пара?

- Кол'ко тражиш?

- Бојић, а? А има 4 табака? Реци му 100 марака. (У оно време још биле марке.)

Пет минута касније зове опет другар:

- Не може! Рек'о Бојић, не да више од 40 марака!

- Па добро, дај шта даш!

Не верујем да у овој Србији има много оних који су тада јуловцима успели да избију неке паре из џепа. Пре су јуловци узимали свима нама осталима паре из џепа.
kosta.babic kosta.babic 10:24 24.05.2016

Re: prvi

Не верујем да у овој Србији има много оних који су тада јуловцима успели да избију неке паре из џепа. Пре су јуловци узимали свима нама осталима паре из џепа.

Za ovo imaš pet pozitivnih brojanja!
Juče me isprozivo neki lik na blogu,kaže ne piše se ja bi nego ja bih.Hteo sam da mu odgovorim;Jok ti će mi zabraniš? Pravo da ti kažem mrzi me da učim ono što sam odavno zaboravio.Mada sam pomišljao da pozovem čoveka u montažu i zamolim ga da mi objasni kako se ređaju planovi kod paralelne montaže.
tasadebeli tasadebeli 14:50 24.05.2016

Re: prvi

kosta.babic


uče me isprozivo neki lik na blogu,kaže ne piše se ja bi nego ja bih.Hteo sam da mu odgovorim;Jok ti će mi zabraniš? Pravo da ti kažem mrzi me da učim ono što sam odavno zaboravio.Mada sam pomišljao da pozovem čoveka u montažu i zamolim ga da mi objasni kako se ređaju planovi kod paralelne montaže.






Чувај се, Џорџ!!!

Долазе ти са леве стране језички полицајци паралелном монтажом!

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 15:57 24.05.2016

Re: prvi

tasadebeli
kosta.babic


uče me isprozivo neki lik na blogu,kaže ne piše se ja bi nego ja bih.Hteo sam da mu odgovorim;Jok ti će mi zabraniš? Pravo da ti kažem mrzi me da učim ono što sam odavno zaboravio.Mada sam pomišljao da pozovem čoveka u montažu i zamolim ga da mi objasni kako se ređaju planovi kod paralelne montaže.






Чувај се, Џорџ!!!

Долазе ти са леве стране језички полицајци паралелном монтажом!



A, pa, neeeee, nema montaze, jezicki cistunci su kao dragstor 24/7, paze na svaku gresku, narocito tudju. Cuvaju nas od nas samih da se ne obrukamo u svetu.

Kazem ti da imam drugaricu koja tako za engleski, samo ceka kao zapeta puska da neko progovori, i da onda ona krene da ispravlja sa stavom: "Obicni smrtnici, ja sam toliko sjajna i bajna dok vi trunete u moru gramatickih gresaka, bez mogucnosti isplivavanja dok vas JA velika i nadasve obrazovana ne ispravim"

Pa jjjjjbbbbbttt, slusah kroz zivot gadne naglaske francuskog, lupetanja pre neki dan na engleskom, neka tribina, ne bih dalje o drugim stranjskim jezicima, pa ni o nasem maternjem.

Ali nekako preziveh, tj. usi i oci izdrzase taj napad potpune katastrofe :) Au bre!

Taso, tebi je struka da ucis decu pravilima, za tebe je i ok da ispravis greske. Ipak, ne videh da si ikad to radio, verujem da mislis da nije ovde ni mesto ni vreme za to.

A Ribozom u ovom blogu, nije bio zlonameran, pitao je usput. Ispraviti nekog, ok je, ali blago, fino, sa uvazavanjem.Tako gledam na to.
kosta.babic kosta.babic 16:21 24.05.2016

Re: prvi

Долазе ти са леве стране језички полицајци паралелном монтажом!

Od sad ću na početku svakog svog bloga da napišem:Unapred se izvinjavam za moguće pravopisne greške"
kosta.babic kosta.babic 16:29 24.05.2016

Re: prvi

A, pa, neeeee, nema montaze, jezicki cistunci su kao dragstor 24/7, paze na svaku gresku, narocito tudju. Cuvaju nas od nas samih da se ne obrukamo u svetu.
Naročito u svetu koji i nezna naš jezik.Eto to na primer;da li se piše ne zna ili nezna?Mislim da si u pravu kad si napisala:Vazna je sustina napisanog, a gramatika je tu da upotpuni lep utisak o nama kada je to potrebno.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:15 24.05.2016

Re: prvi

kosta.babic
A, pa, neeeee, nema montaze, jezicki cistunci su kao dragstor 24/7, paze na svaku gresku, narocito tudju. Cuvaju nas od nas samih da se ne obrukamo u svetu.
Naročito u svetu koji i nezna naš jezik.Eto to na primer;da li se piše ne zna ili nezna?Mislim da si u pravu kad si napisala:Vazna je sustina napisanog, a gramatika je tu da upotpuni lep utisak o nama kada je to potrebno.



Kosta,

:( kao za inat dao si JEDINI primer koji meni smeta :( Napisala sam to vec. Neznam <<<<<spojeno mi bode oci.

Ali opet, tesko da bih nekom ispirala mozak za bilo koju gresku, cak i kad je evidentna. Napisala sam to sve u nekom komentaru.

U poslovnim pismima, prevodima, bilo kakvom zvanicnom obracanju sam za to da sve mora da bude savrseno, i da se proveri milijardu puta.

Baljezganje kako je ko napisao komentar ili sms poruku, privatnu, mi je gubljenje vremena.
tasadebeli tasadebeli 19:52 24.05.2016

Re: prvi

jednarecfonmoi

Pa jjjjjbbbbbttt, slusah kroz zivot gadne naglaske francuskog, lupetanja pre neki dan na engleskom, neka tribina, ne bih dalje o drugim stranjskim jezicima, pa ni o nasem maternjem.



Што би рекла (написала) једна која у време док сам ја студирао никако није могла да дипломира на катедри за енглески на Филолошком:

"Маст ит хев гоинг." (Must it have going.)

Изгледа да је та у међувремену дипломирала.

Taso, tebi je struka da ucis decu pravilima, za tebe je i ok da ispravis greske.


Не само што децу исправљам, него ми је стварно други извор прихода лектура/коректура.

Само ми последњих година мало пресахнуо тај извор, данас слабо ко од издавача хоће да плати лектора. Мислим да се тога од ових великих издавача придржавају још само Лагуна и тек понеко још.

Неки, бре, неће ни преводиоце више да плаћају, него Гугл транслејт, па удри.

Ето, јуче баш налетех на пример у неком СФ филму Серенити на телевизији Б92:

They stopped working, eating, drniking and evetually breathing.

преведено као:

Престали су да раде, једу, пију и на крају да воде љубав.




Ipak, ne videh da si ikad to radio, verujem da mislis da nije ovde ni mesto ni vreme za to.



Ма не радим прековремено док ми не плате.


kosta.babic

Od sad ću na početku svakog svog bloga da napišem:Unapred se izvinjavam za moguće pravopisne greške"



Мораш, Џорџ... Због 16 000 полицајаца.



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 19:56 24.05.2016

Re: prvi

Tasoooo,

veri gud, BRE

kosta.babic kosta.babic 20:10 24.05.2016

Re: prvi

jednarecfonmoi
Tasoooo,

veri gud, BRE



tasadebeli tasadebeli 20:50 24.05.2016

Re: prvi

jednarecfonmoi

slusah kroz zivot gadne naglaske francuskog,



Сад си ме подсетила.

Пре извесног времена гостовала овде код нас нека реп група из САД.

Црнци (небитно) из Њујорка (битно).

И давали интервју за неку телевизију.

И питају клинци моју жену у школи:

"Професорка, шта кажу ови?"

А моја жена одговори:

"Откуд знам! Ја сам, бре, учила енглески на Шекспиру и Јуџину О'Нилу, а не на улицама Њујорка!"











Каже Ранко Бугарски у некој својој књизи (не сећам се сад којој) да данас и енглески лингвисти за енглески језик не кажу више english, него globish.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:12 24.05.2016

Re: prvi

tasadebeli
jednarecfonmoi

slusah kroz zivot gadne naglaske francuskog,



Сад си ме подсетила.

Пре извесног времена гостовала овде код нас нека реп група из САД.

Црнци (небитно) из Њујорка (битно).

И давали интервју за неку телевизију.

И питају клинци моју жену у школи:

"Професорка, шта кажу ови?"

А моја жена одговори:

"Откуд знам! Ја сам, бре, учила енглески на Шекспиру и Јуџину О'Нилу, а не на улицама Њујорка!"











Каже Ранко Бугарски у некој својој књизи (не сећам се сад којој) да данас и енглески лингвисти за енглески језик не кажу више english, него globish.



Ovo me podsetilo na epizodu aerodrom Surcin i x crnaca koji se vracaju sa Egzita.Rege grupa.

Kasni nam avion, smaramo se, ja se raspricam sa njima, kuku majko koji je to sleng, ali rqzume se sve.Oni odusevljeni sto ih razumem, kazu imali problema, niko ih nije razumeo. Zla menadzeka, cenim nemica merka me ispod oka, teipuje da sam neki fan, grupi, odakle znam sta tripuje. A ja srecna sa bendom sto se razumemo.

Da ne ispadnem sad neka najpametnija i sveznalica, ima dijalekata engleskog a da nisu ugabuga da su tezi za razumevanje. Kako kome lezi.Ovaj mi je bio jasan i blizak sleng.
silver silver 11:30 23.05.2016

Skype

Ipak, mislim da jedno nikad ne može da zameni i svi znate to.

Zagrljaj ili poljubac drage osobe.


Ne može - ni da zameni, ni da se uporedi :(
Medjutim, za mene je to najčešći i najbolji način da prebrodim geografsku daljinu, da vidim i čujem roditelje i da mi od njihovog osmeha zaigra srce. Usput se obradujem i ponekom detalju-dragim, poznatim slikama na zidu ili zvucima televizijskog programa u pozadini. Tada se osećam da sam tamo, sa njima, kod kuće...

Pozdrav jednarec (uvek me vratiš u Beograd!)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 11:49 23.05.2016

Re: Skype

silver
Ipak, mislim da jedno nikad ne može da zameni i svi znate to.

Zagrljaj ili poljubac drage osobe.


Ne može - ni da zameni, ni da se uporedi :(
Medjutim, za mene je to najčešći i najbolji način da prebrodim geografsku daljinu, da vidim i čujem roditelje i da mi od njihovog osmeha zaigra srce. Usput se obradujem i ponekom detalju-dragim, poznatim slikama na zidu ili zvucima televizijskog programa u pozadini. Tada se osećam da sam tamo, sa njima, kod kuće...

Pozdrav jednarec (uvek me vratiš u Beograd!)



Draga Silver,

neces verovati ali i tebe sam se setila kad sam pisala ovaj kratak tekst, prosla si mi kroz misli.

Inace danima se vrtim oko nase osnovne, nesto poslom, nesto privatno, sretoh poznata lica, videh neka nova mesta.Ima jedno bozansvetno, restoran u basti iza zgrada gde je sve lavanda uz zidove.
emsiemsi emsiemsi 12:58 23.05.2016

Re: Skype

jednarecfonmoi
silver
Ipak, mislim da jedno nikad ne može da zameni i svi znate to.

Zagrljaj ili poljubac drage osobe.


Ne može - ni da zameni, ni da se uporedi :(
Medjutim, za mene je to najčešći i najbolji način da prebrodim geografsku daljinu, da vidim i čujem roditelje i da mi od njihovog osmeha zaigra srce. Usput se obradujem i ponekom detalju-dragim, poznatim slikama na zidu ili zvucima televizijskog programa u pozadini. Tada se osećam da sam tamo, sa njima, kod kuće...

Pozdrav jednarec (uvek me vratiš u Beograd!)




Draga Silver,

neces verovati ali i tebe sam se setila kad sam pisala ovaj kratak tekst, prosla si mi kroz misli.

Inace danima se vrtim oko nase osnovne, nesto poslom, nesto privatno, sretoh poznata lica, videh neka nova mesta.Ima jedno bozansvetno, restoran u basti iza zgrada gde je sve lavanda uz zidove.

Има ли у томе ресторану ћевапа или макар пљескавица.
Успут --- у суботу био са неким људима на јагњетини. Јбт, једу као да нису јели седам дана. Умро бих за месец дана када бих морао да се тако храним.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 13:05 23.05.2016

Re: Skype

emsiemsi
jednarecfonmoi
silver
[i]Ipak, mislim da jedno nikad ne može da zameni i svi znate to.


Pozdrav jednarec (uvek me vratiš u Beograd!)


Inace danima se vrtim oko nase osnovne, nesto poslom, nesto privatno, sretoh poznata lica, videh neka nova mesta.Ima jedno bozansvetno, restoran u basti iza zgrada gde je sve lavanda uz zidove.

Има ли у томе ресторану ћевапа или макар пљескавица.
Успут --- у суботу био са неким људима на јагњетини. Јбт, једу као да нису јели седам дана. Умро бих за месец дана када бих морао да се тако храним.


Nema toga, isfolirano je skroz, ali da je lepo uredjeno, stvarno jeste. Kao delic Mediterana u sred Beograda. Super je odatle nekog zvati nekog Skajpom, deluje kao da si na moru...

Ja bih takodje umrla da tako jedem tesku hranu danima.

tasadebeli tasadebeli 00:46 25.05.2016

Re: Skype

emsiemsi

Успут --- у суботу био са неким људима на јагњетини. Јбт, једу као да нису јели седам дана.



Мој буразер, таксиста, деведесетих је стално понављао:"Јбт, троше људи паре к'о пред рат!"

А оно рат све време траје, он чак возио неке стране новинаре за Босну.

Па тако и ови твоји, а?

Једу к' о пред рат.

jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:00 23.05.2016

I dalje odusevljenje



Mene i dalje odusevljava da hodam ulicom nekog dalekog grada i uspostavim Skajp poziv sa nekim kod kuce.

Tako me mobilni telefon odusevljavao i pre nego sto je postojao. Bilo je pokusaja mnogo da sidjemo pred zgradu sa bezicnim i onda nekog kao zoves i ispadnes kul faca. Pricalo se da neciji bezicni ima veci domet i to je bilo nesto za padanje u nesvest.

Otprilike kao kad neko skoci sa skakaonice, one najvise, deset metara, lastu...
krkar krkar 21:42 23.05.2016

Re: I dalje odusevljenje

Bilo je pokusaja mnogo da sidjemo pred zgradu sa bezicnim i onda nekog kao zoves i ispadnes kul faca. Pricalo se da neciji bezicni ima veci domet i to je bilo nesto za padanje u nesvest.


A sad imaš nebrojeno mogućnosti da zadovoljiš te potrebe: mož se istetoviraš na latinskom ili hebrejskom, možeš staviš silikonske sise ili botoks usta...
amika amika 22:51 23.05.2016

Re: I dalje odusevljenje

odusevljava da hodam ulicom nekog dalekog grada i uspostavim Skajp poziv sa nekim kod kuce.


Укида даљину, коригује време на твоје, залечи носталгију.

Опасан је ако ти се јави неко непознат, као тражи објашњење поводом твог текста па шаље свој текст и сличне прилоге.

Мене је такав један тип напунио вирусима и још ми понудио програме да излечим комп. Имејл је ограниченији али сигурнији, поготову ако не отвараш прилоге које ти шаљу непознати.

И линкови и видео овде, на Б 92, понекад су заражени па комп почне да бескрајно уснимава и ради "на леру" док га не стерилишеш.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:06 24.05.2016

Re: I dalje odusevljenje

amika
odusevljava da hodam ulicom nekog dalekog grada i uspostavim Skajp poziv sa nekim kod kuce.


Укида даљину, коригује време на твоје, залечи носталгију.

Опасан је ако ти се јави неко непознат, као тражи објашњење поводом твог текста па шаље свој текст и сличне.


Jedno od vrhunskih dostignuca 21. veka.

Ako izmisle teleportaciju, ugasio je
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:14 24.05.2016

Re: I dalje odusevljenje

krkar
Bilo je pokusaja mnogo da sidjemo pred zgradu sa bezicnim i onda nekog kao zoves i ispadnes kul faca. Pricalo se da neciji bezicni ima veci domet i to je bilo nesto za padanje u nesvest.


A sad imaš nebrojeno mogućnosti da zadovoljiš te potrebe: mož se istetoviraš na latinskom ili hebrejskom, možeš staviš silikonske sise ili botoks usta...



Ooooo Krkoslave,

da se dam provocirati?

Ajdeee:) mozee.

Mislim da cemo tetovaze ove vrste na razniji jezici uglavnom ostaviti novokompnovanim damama da budu misticne i zanosne. Ne volim tetovaze, svidela mi se samo jedna jedina na nekom. Pravo mesto ^^ i deluje kao oznaka ratnika iz davnih vremena.

A ovo pod dva, Bog je bio fer, ili genetika, srecna zvezda, ko zna ko, ne moram nista od navedenog. A da moram, hvala ne, pa ja kad idem kod zubara, mora da mi da inekciju maltene jos na vratima. Nista cukanje, zagledanje da se vidi gde boli.

Bol proterati iz naseg sveta koliko god je moguce.
krkar krkar 09:23 24.05.2016

Re: I dalje odusevljenje

Bol proterati iz naseg sveta koliko god je moguce.


Pogrešno. Bol je čovekov prijatelj jer signalizira nešto.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:00 24.05.2016

Re: I dalje odusevljenje

krkar
Bol proterati iz naseg sveta koliko god je moguce.


Pogrešno. Bol je čovekov prijatelj jer signalizira nešto.



Identicno kaze moj drug anesteziolog.

Imali smo x debata na tu temu, ukljucila se jednom i prijateljica medicinske struke.

Pricali smo o konkretnom bolu, kad ono nesto malo mora da se pretrpi da ne bi nekog za sitno rokao anestezijom ili cime vec.

E ja sam u tom delu u fazonu: " Ne!! " Nadam se da ce medicina ici u tom pravcu da iskljuci bilo kakve bolove ove vrste. Da taj deo zauvek nestane : " Izdrzi malo, pa necemo da se brukamo "
kosta.babic kosta.babic 10:28 24.05.2016

Re: I dalje odusevljenje

krkar
Bilo je pokusaja mnogo da sidjemo pred zgradu sa bezicnim i onda nekog kao zoves i ispadnes kul faca. Pricalo se da neciji bezicni ima veci domet i to je bilo nesto za padanje u nesvest.


A sad imaš nebrojeno mogućnosti da zadovoljiš te potrebe: mož se istetoviraš na latinskom ili hebrejskom, možeš staviš silikonske sise ili botoks usta...

Jedana,hoćeš ti da ga šalješ ili ja da ga pošaljem?Sa sve pravopisnim greškama.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:44 24.05.2016

Istina je negde izmedju

kosta.babic
krkar
Bilo je pokusaja mnogo da sidjemo pred zgradu sa bezicnim i onda nekog kao zoves i ispadnes kul faca. Pricalo se da neciji bezicni ima veci domet i to je bilo nesto za padanje u nesvest.


A sad imaš nebrojeno mogućnosti da zadovoljiš te potrebe: mož se istetoviraš na latinskom ili hebrejskom, možeš staviš silikonske sise ili botoks usta...

Jedana,hoćeš ti da ga šalješ ili ja da ga pošaljem?Sa sve pravopisnim greškama.


Kosta :)

Ako mislis na dezurne lektore, gramaticke strucnjake, bezveznjakovice i ostale zeljne paznje, ma otkud znam, njihov put, moj put.

Ja bilo koga kad nesto hocu da ispravim, prvo se tri sata izvinjavam, ogradim, glupo mi sto sam i primetila... Poznanica ubija englesku gramatiku, i njen smisao zivota je da lovi greske drugima.Mislim da se recimo britanska kraljica nikad ne bi zamarala time.

Kucam sa deset prstiju, bez gledanja, ucila u skoli. Gramatika mora da bude u redu kad je nesto vazno u pitanju. Iz postovanja prema ovom mestu mi zato drugarica lektor uvek ispravi tekst koji objavim. Sem ovog sad. Ali me ne zanima ako neko drugi gresi u svom blogu, stvar izbora, ne smeta mi.

Vazna je sustina napisanog, a gramatika je tu da upotpuni lep utisak o nama kada je to potrebno.
kosta.babic kosta.babic 10:59 24.05.2016

Re: Istina je negde izmedju

Vazna je sustina napisanog, a gramatika je tu da upotpuni lep utisak o nama kada je to potrebno.


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 14:39 24.05.2016

Susreti uzivo

MoZda ima ljudi koji se cesto srecu i dalje, sedeljke, vecere, dva ili tri para na palacinkama.

Mislim da je toga ipak sve manje. Bar u mojoj blizini. Znam za neke porodicne ruckove, rodjendani se slave..

Ali nekako imam u glavi slike iz starih albuma, sto iz drugih kuca, sto iz moje. Druzenja po kucama, ne 1 na 1 nego 1 prema 10 koliko hoces.

Kad dodje leto, ima nekih susreta napolju u prirodi, to znam. Ne sporim.

Ali kao da je, ako pricamo o Beogradu, grad odjednom postao naporan. Nikome se ne mrda tek tako iz svog dela u drugi deo, a cini mi se da smo ranije " leteli " sa kraja na kraj. U inostranstvu se obicno susreti organizuju x dana unapred ( moje iskustvo )

A to, da ti neko svrne na vrata nenajavljeno, mislim da polako zauzima mesto u nekom proslom vremenu.

urbana_gerila urbana_gerila 18:20 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
A to, da ti neko svrne na vrata nenajavljeno, mislim da polako zauzima mesto u nekom proslom vremenu.


njaojeste, čak i poslovično-tolerantna-širokih-shvatanja gerilica skiseli facu kad čuje da je jedna lepa komšinica, opet, svrnula da pozajmi kafušećerulje.

ali, mislim da je to zbog toga što je moje čedo strašno empatično i da joj je samo žavo zbog komšiničinog alchajmera u najavi.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:41 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

urbana_gerila
jednarecfonmoi
A to, da ti neko svrne na vrata nenajavljeno, mislim da polako zauzima mesto u nekom proslom vremenu.


njaojeste, čak i poslovično-tolerantna-širokih-shvatanja gerilica skiseli facu kad čuje da je jedna lepa komšinica, opet, svrnula da pozajmi kafušećerulje.

ali, mislim da je to zbog toga što je moje čedo strašno empatično i da joj je samo žavo zbog komšiničinog alchajmera u najavi.


Ahaaaaa :)

I sigurno je odusevljena, presrecna i sve ostalo ( Gerilica ) sto komsijku smatras lepom. Jos ako joj i udelsis kompliment za izgled da se eto bolje oseca, zbog Alchajmera koji joj za vratom stoji, eto Gerilici srece beskrajne.


urbana_gerila urbana_gerila 18:46 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
urbana_gerila
jednarecfonmoi
A to, da ti neko svrne na vrata nenajavljeno, mislim da polako zauzima mesto u nekom proslom vremenu.


njaojeste, čak i poslovično-tolerantna-širokih-shvatanja gerilica skiseli facu kad čuje da je jedna lepa komšinica, opet, svrnula da pozajmi kafušećerulje.

ali, mislim da je to zbog toga što je moje čedo strašno empatično i da joj je samo žavo zbog komšiničinog alchajmera u najavi.


Ahaaaaa :)

I sigurno je odusevljena, presrecna i sve ostalo ( Gerilica ) sto komsijku smatras lepom. Jos ako joj i udelsis kompliment za izgled da se eto bolje oseca, zbog Alchajmera koji joj za vratom stoji, eto Gerilici srece beskrajne.




ja kazo da je komšinica lepa?!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 18:56 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

urbana_gerila
jednarecfonmoi
urbana_gerila
jednarecfonmoi
A to, da ti neko svrne na vrata nenajavljeno, mislim da polako zauzima mesto u nekom proslom vremenu.


njaojeste, čak i poslovično-tolerantna-širokih-shvatanja gerilica skiseli facu kad čuje da je jedna lepa komšinica, opet, svrnula da pozajmi kafušećerulje.

ali, mislim da je to zbog toga što je moje čedo strašno empatično i da joj je samo žavo zbog komšiničinog alchajmera u najavi.


Ahaaaaa :)

I sigurno je odusevljena, presrecna i sve ostalo ( Gerilica ) sto komsijku smatras lepom. Jos ako joj i udelsis kompliment za izgled da se eto bolje oseca, zbog Alchajmera koji joj za vratom stoji, eto Gerilici srece beskrajne.




ja kazo da je komšinica lepa?!



Hahahha.

M' neeeeeee, ucinilo mi se. ( Gerilici zabranjen pristup na ovaj blog, pun je nekih cudnih izjava koje Gerila pisao nije, hakLovan je!)

Sad si me nesto podsetio. Znam jednog koji je uvek delio komplimente sakom i kapom najnakurcenijim zenskim osobama, kojima samo fali jos lepa rec pa da umisle da su na krovu sveta. Ispostavilo seda je on polucorav, bude mu neprijatno kad mu se javi neka dama, on ne zna ni ko je, i onda da se to ne primeti, kreni da deli komplimente.

Tako da mora se paziti, u sta verovati, lol, znate ono neko mase tebi, ti kao budala mases i mislis ko je, a iza tebe osoba koja mase toj.

Jaooooa ako se sad javi neka zena da izjavi kako joj komplimenti nisu vazni, kako zna ko je, pascu u nesves'
urbana_gerila urbana_gerila 19:30 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
hakLovan je!


(smajli koji otire znoj sa čela i oprašta ti to što si provalila da sam lično:)


jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:00 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

urbana_gerila
jednarecfonmoi
hakLovan je!


(smajli koji otire znoj sa čela i oprašta ti to što si provalila da sam lično:)





Gerilo,

posto mnogo volim tvoje pricice iz zivota, sto ljubavne, sto zivotne:p i one me uvek inspirisu, uprwvo sAm u fazi ucutkivsnja same sebe, bezanja od raspilavljivanja, i u pokusaju da ne ispisem jos neki dogadjaj iz detinjstva gde su u pitanju simpatije, prozori, dolasci na vrata.

Ommmmmmm, radim na autocenzuri!
urbana_gerila urbana_gerila 20:05 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
urbana_gerila
jednarecfonmoi
hakLovan je!


(smajli koji otire znoj sa čela i oprašta ti to što si provalila da sam lično:)





Gerilo,

posto mnogo volim tvoje pricice iz zivota, sto ljubavne, sto zivotne:p i one me uvek inspirisu, uprwvo sAm u fazi ucutkivsnja same sebe, bezanja od raspilavljivanja, i u pokusaju da ne ispisem jos neki dogadjaj iz detinjstva gde su u pitanju simpatije, prozori, dolasci na vrata.

Ommmmmmm, radim na autocenzuri!



autocenzura je za pusis, ti i ja smo prave ženske!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:28 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

Hadnaahha,jao glasno se smejem.

Em sto smo Piiiiiiip, em sto si se izjasnio kao zensko.,

NavukO si me, sad cu ja da otvorim dusu u sledecem pisaniju,pa nek ide zivot.



Nenajavljeno

Kad jos nisu postojali mobilni, i kad je u radnjama ako se secate postojao cesto fiksni telefon kod kase, sad to retko vidim nesto, povremeno zazavoni fon,Ja sam godinama, o sramote i uzasa, uvek imala sledecu misao u glavi: Aaaaaa, on me zove.( simpatija u tom trenutku ) Umislim, bude jace od mene, scenario, kako me nalazi u sred radnje.

E a sad o nenajavljenom. Prolaze tako dani, meseci tu negde oko 18te godine, u vezbanju kako da se ON iskilira svaki put i da naravno ne primeti da umirem za njim u principu.Zasto? PaAaaa, drugarice savetnice govore svasta, ne obraca mi se dovoljno ljubavno iako juri za mnom tu i tamo..i eto.Vezbam kuliranje uspesno.

Culi ste uvod u tripove sa fonom u radnji.

Zvoni meni zvono na vratima, e to je...Marfi.Sve pomislim...komsinica, postar, tetka iz Londona...sve..

sem da je to...ON!

Jaoooooo!

Drugarca kod mene.Vidi ga.Samo sto se ne onesvesti.

Doneo mi stene od tri meseca, kokera, da ga pricuvam dok ode na predavanje na faksu.

Jaoooooo!!! Trudim se da budem poslovna, i komsijski fina.A i volim pse,

Drzim psa u nedrima.Kad on se zaleti da ljubi psa za pozdrav.

Moja drugarica kaze posle.... Pa on je krenuo ka tebi a onda svu emociju izrazio prema psu u tvojem narucju.




urbana_gerila urbana_gerila 20:42 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
Drzim psa u nedrima.Kad on se zaleti da ljubi psa za pozdrav.





predatortz predatortz 20:44 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

urbana_gerila


Ne počinji sa citatima iz Alan Forda!
Jednom smo, zbog toga, od domaćice najebali!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 20:44 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

urbana_gerila
jednarecfonmoi
Drzim psa u nedrima.Kad on se zaleti da ljubi psa za pozdrav.








Nije izasla slika, molim ponovo postavljanje?
urbana_gerila urbana_gerila 20:48 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
Nije izasla slika, molim ponovo postavljanje?


sa zadovoljstvom.




(jest da je fotomontaža, ali nije i da se tito gadio lepog...)
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:03 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

urbana_gerila
jednarecfonmoi
Nije izasla slika, molim ponovo postavljanje?


sa zadovoljstvom.




(jest da je fotomontaža, ali nije i da se tito gadio lepog...)


Opet isto, samo znak pitanja.

Drustvo, jel vidi neko sliku??
predatortz predatortz 21:04 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

Drustvo, jel vidi neko sliku??


Da. Prelepa plavuša, u toplesu, izležava se na pesku.
Ne vidim nikakvu vezu sa temom.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:06 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

predatortz
urbana_gerila


Ne počinji sa citatima iz Alan Forda!
Jednom smo, zbog toga, od domaćice najebali!


Ta nemojte kasti,

Sad cu vam iz sale srce ukraaaaasti.

Na sred puta, ostavicu ga da stoji, da dugo ceka i zvezde broji.




Ja sam samo bila losO shvacena, a AF volEm bre!




urbana_gerila urbana_gerila 21:11 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
Opet isto, samo znak pitanja. Drustvo, jel vidi neko sliku??


eve, onda, aTresa sličke:

http://217.26.67.168/uploads/3/5/3564234/josip_broz_tito.jpg
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:21 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

Nije sudjenomda vidim, izgleda.

Pise Forbiden 404.

Jel moze neko drugi da postavi?

Hvala i izvin'te
predatortz predatortz 21:23 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
Nije sudjenomda vidim, izgleda.

Pise Forbiden 404.

Jel moze neko drugi da postavi?

Hvala i izvin'te



jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:25 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

predatortz
jednarecfonmoi
Nije sudjenomda vidim, izgleda.

Pise Forbiden 404.

Jel moze neko drugi da postavi?

Hvala i izvin'te





Vidim!!

Hvala Mr Predatorz.

E sad da vidim sta je povezivanje sa pricom o kuci u mom narucju onomad

Mozda nedra?


urbana_gerila urbana_gerila 21:28 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
E sad da vidim sta je povezivanje sa pricom o kuci u mom narucju onomad Mozda nedra?


ju, sramtebilo - osmeh, naravno.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 21:35 24.05.2016

Re: Susreti uzivo

urbana_gerila
jednarecfonmoi
E sad da vidim sta je povezivanje sa pricom o kuci u mom narucju onomad Mozda nedra?


ju, sramtebilo - osmeh, naravno.


Eto, obrukah se na sopstvenom blogu.

Sva sreca da nismo na Skajpu kolektivno pa da se vidi kako crvenim!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 09:39 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

Dakle Gerilo,

molim da nekako ishipnotises i ostale prisutne da nam otvore dusu te da cujemo neka iskustva sto sa Skajpom, sto sa pendzerima, sto sa vratima.

Ili ispade da samo ti i ja imadosmo neke susrete vazne pomena? ^^



Zatvorise se kao konzerve :)
predatortz predatortz 09:58 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
Dakle Gerilo,

molim da nekako ishipnotises i ostale prisutne da nam otvore dusu te da cujemo neka iskustva sto sa Skajpom, sto sa pendzerima, sto sa vratima.

Ili ispade da samo ti i ja imadosmo neke susrete vazne pomena? ^^



Zatvorise se kao konzerve :)


Šta treba da priznam?
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:06 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

predatortz
jednarecfonmoi
Dakle Gerilo,

molim da nekako ishipnotises i ostale prisutne da nam otvore dusu te da cujemo neka iskustva sto sa Skajpom, sto sa pendzerima, sto sa vratima.

Ili ispade da samo ti i ja imadosmo neke susrete vazne pomena? ^^



Zatvorise se kao konzerve :)


Šta treba da priznam?


Sve!



U principu ako hoces, neku ljubavnu pricu gde su ukljuceni ili Skajp( skakljivo, zar ne?) ili neko pogledavanje sa prozora u simpatiju, ili kad si zvonio na vrata pa pobegao da te ona vidi.Ima toga dosta, biraj oruzje
predatortz predatortz 10:09 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

jednarecfonmoi
predatortz
jednarecfonmoi
Dakle Gerilo,

molim da nekako ishipnotises i ostale prisutne da nam otvore dusu te da cujemo neka iskustva sto sa Skajpom, sto sa pendzerima, sto sa vratima.

Ili ispade da samo ti i ja imadosmo neke susrete vazne pomena? ^^



Zatvorise se kao konzerve :)


Šta treba da priznam?


Sve!



U principu ako hoces, neku ljubavnu pricu gde su ukljuceni ili Skajp( skakljivo, zar ne?) ili neko pogledavanje sa prozora u simpatiju, ili kad si zvonio na vrata pa pobegao da te ona vidi.Ima toga dosta, biraj oruzje


Biće da sam neki mnogo dosadan lik!
Skajp mi služi da se čujem sa kumom koji je u Kanadi i drugarom koji je u Italiji. Kroz pendžer malo gledam, a ni komšinice mi nisu neke ribe.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:16 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

Hahahahah, okej.

Al lazuckas ti tu nesto, sigurno je bilo dobrih riba u kraju nekad negde, ccccc.

predatortz predatortz 10:19 25.05.2016

Re: Susreti uzivo


Al lazuckas ti tu nesto, sigurno je bilo dobrih riba u kraju nekad negde, ccccc.


Ma, bilo ih je i ima koliko hoćeš. Ali moja taktika je surova:
Puštam ih da pate za mnom!
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:32 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

predatortz

Al lazuckas ti tu nesto, sigurno je bilo dobrih riba u kraju nekad negde, ccccc.


Ma, bilo ih je i ima koliko hoćeš. Ali moja taktika je surova:
Puštam ih da pate za mnom!







A ti kuuuuuul skroz, kao kmbinacija Klark Gejbla, Marlon Branda i Hemfri Bogarta.

Ma sve mi jasno :)

A one patUUUUU
predatortz predatortz 10:33 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

A one patUUUUU


Suze prolivene zbog toga su stvarni uzrok majskih poplava.
jednarecfonmoi jednarecfonmoi 10:39 25.05.2016

Re: Susreti uzivo

predatortz
A one patUUUUU


Suze prolivene zbog toga su stvarni uzrok majskih poplava.



Dobro, sad sve znamo!

Aaaaaaa, zurim da se nasminkam, pa odoh poslom ,dodjem kasnije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana